....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Nooooh, haha THE King of Fighters!!MeagaShira schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:39:
[...]
KoF...?
Weet niet waar die afkorting voor staat.....
edit:
Maarre ik heb SFIV ook even apart gelegd, zit ook te wachten op Tekken 6
Daarnaast ben ik tot die tijd zoet met Mortal Kombat vs. DC Universe en Soul Calibur IV
[ Voor 28% gewijzigd door Gusev op 25-08-2009 09:42 ]
Omg dat ik dat niet kon plaatsen..........Gusev schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:41:
[...]
Nooooh, haha THE King of Fighters!!
edit:
Maarre ik heb SFIV ook even apart gelegd, zit ook te wachten op Tekken 6..
Daarnaast ben ik tot die tijd zoet met Mortal Kombat vs. DC Universe en Soul Calibur IV

Ik wacht ook echt op T6.......zo benieuwd, ook wacht ik met smart op de psn cards.....!!! Eindelijk whipe out kopen.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Als je een PS3 controller gewend bent, kan je ook een PS3 controller op de PC gebruiken.pdebie schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:20:
ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een gamepad aanschaf voor m'n pc om SF4 mee te spelen, want ik merk dat met keyboard spelen lang niet zo vlot speelt. Er zijn combo's die gewoonweg onmogelijk zijn.
Adviezen voor een bepaalde gamepad? Of toch gewoon de xbox360 controller aanschaffen?
Die vind ik fijner dan een XBOX controller, omdat de D-Pad bij de PS3 controller bestaat uit 4 losse knoppen.
Bij de XBOX controller is dat 1 geheel, dat kan net iets lastiger zijn voor uitvoeren van moves.
ja die had ik in eerste instantie ook in gedachten, maar zie dat deze enkel voor de xbox360 en ps3 is. Is er geen pc versie van deze?Sagat schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:30:
[...]
Voor pad zou ik kiezen voor de madcatz fightpad
Deze had ik gevonden op Bol.com, maar die is voor de xbox360
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006474466/index.html
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Alleen is dat zo'n beetje de gaarste controller die je voor fightgames kan hebbenAcid_Burn schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:34:
XBOX360 controllers werken ook gewoon op de PC
The devil is in the details.
* Acid_Burn gaat er even vanuit dat je de stock 360 controller bedoeld
De 1ste was binnen een week kapot, de tweede binnen een uur. Crappy kwaliteit.......Speel je met PS3 controller....? Is best te doen met een controller, anders zou ik voor een stick gaan.
Ah ok, dat wist ik nietAcid_Burn schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:34:
XBOX360 controllers werken ook gewoon op de PC
Want???Mute schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:37:
[...]
Alleen is dat zo'n beetje de gaarste controller die je voor fightgames kan hebben
PS3 controllers werken ook gewoon op de pc? Ze hebben tenslotte een usb stekker toch? Of moet ik dan eerst aparte drivers installeren?MeagaShira schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:09:
Ik heb de fightpad gehad en ik ben blij dat ik hem heb kunnen inruilen en mijn geld terug heb kunnen krijgen.
De 1ste was binnen een week kapot, de tweede binnen een uur. Crappy kwaliteit.......Speel je met PS3 controller....? Is best te doen met een controller, anders zou ik voor een stick gaan.
De D-pad, waarom denk je dat iedereen fightpads en fightsticks wil?
Hij heeft dezelfde vorm, maar de D-pad is heel anders hoor.Acid_Burn schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:41:
Die Madcatz fightpad is gewoon een 360 controller. En daar linkte pdebie naar.
* Acid_Burn gaat er even vanuit dat je de stock 360 controller bedoeld
[ Voor 47% gewijzigd door Hahn op 25-08-2009 11:42 ]
The devil is in the details.
De 360 versie van de fightpad kan je iig probleemloos op je pc aansluiten, die wordt onder windows 7 direct herkent (in sf4 althans, verder nog niet getest
De p3 versie kan je aan de praat krijgen middels een tutorial, die is gepost een paar dagen/weken geleden (zoek in het topic op ps3 en dan vind je em wel denk ik).
edit: de standaard 360 pad is idd niet wenselijk voor dit type games door de dpad. Vrijwel iedereen vind dit niet fijn spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 25-08-2009 11:57 ]
10 second ninja DONE
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
http://www.streetfighter4...3-controller-op-de-pc-94/
Je moet ook de analog stick gebruiken. D-pad is veel zwaarder voor je duim dan analog stick. Die hoef je allemaal de goede kant op de 'duwen'. Indrukken is veel zwaarder. imhoMute schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:41:
De D-pad, waarom denk je dat iedereen fightpads en fightsticks wil?

Hallo met Tim
echter mijn nickname is Qtz is dat ook dan mijn psn id (A)?
Verwijderd
Je PSN naam zie je als je tegen iemand anders speelt. Je kunt mij toevoegen als je wilt, zie topicstart. Ben ook niet zo goedP-Nut schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:22:
olla ik zoek aantal spelers op psn om mee te gamenik ben vrij nub maar lijkt me zowieso leuker en minder frustrerend om tegen iemand te spelen (winnen of verliezen) van iemand die je kent, zeg maar
Ik ben ook aan het minderen met SF4, er zijn zoveel goede spellen op de markt maar ik speel sinds maart toen SF4 uitkwam bijna alleen maar dat spel. Beetje zonde van m'n andere spellen die ik nog niet uitgespeeld heb.LongJoy1980 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 04:53:
Ben een beetje geminderd met SF4....
Kot misschien ook omdat mijn controller voor de 3e keer tegen de muur aan is gevlogen en daardoor een beetje open ligt..(maar hey..hij werkt nog wel...)
anderzijds is die Honda vs Honda match ook een typisch voorbeeld waarom ik het spel ook niet zo vaak meer aankijk...
3e reden....als het goed is komt over een maand HET vechtspel van het jaar uit..(fuck SF4...kenners weten wel waar ik het over heb...)
Ik oefen het laatste deel daarvan nog wel op de Ps2...dussss....
Kutzooi onzin, fuck hell.
Trouwens, paar op voor op de hall of shame
Dit was tegen een Sagat in de eerste ronde (dacht ik), eerste ronde fireball spammen, ik counter steeds en win met een perfect. 2e Ronde begon die tiger knees te spammen en te taunten ik dodge steeds tot ik hem in een hoekje had en crushde, blijkbaar zo hard dat zijn connectie er uit ging.
Een berichtje gestuurd "sad, disconecting fuck" "hahahahahah noooooob"

En deze is ook wel prachtig, te goed voor woorden eigenlijk. Zie je die T bij de 1e ronde? Ik had hem paar keer gehit en voor de rest 70 sec gedodged. 2e ronde eigenlijk hetzelfde, Gief zijn (ultra/super)dmg output is voor mij te veel hoog. Maar ja, trekt ie bij 4 sec left zijn connectie weg. Wat een mongool.

En nog een pro seth! Crushed to death by mighty pepper... 1e ronde won die bijna en zat hij steeds te taunten, toen deed ik even me best en perfect. tenminste, bijna

En als laatst een pro Chun Lee! Die de connectie er maar uittrok bij een gehitte ultra.

[ Voor 69% gewijzigd door MrVegeta op 25-08-2009 18:28 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Haha mee eens, hij schijnt heel slecht te zijn maar ik verlies bijna altijd tegen Guiles (altijd in zijn SB springen of lopen en maar steeds die cr hk niet kunnen punishen....) Maar ja, degenen die Guile gebruiken zijn waarschijnlijk gewoon betere spelersMrVegeta schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:09:
Guile spelers mogen van me aan een boom worden opgeknoopt zeg, wat een irritante speelstijl is dat.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 20:24 ]
hmmm... deze dude is wel aardig met gouken
[ Voor 26% gewijzigd door Pkunk op 25-08-2009 20:39 ]
Hallo met Tim
Verwijderd
Desora gebruikt wel eens Gouken. Zijn ook wat filmpjes op youtube van hem. Jibbo schijnt een goede Gen te zijn. Dan geen idee,....Pkunk schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:28:
Zijn er trouwens filmpjes van goede Gouken,Gen of Dan spelers? Die kom ik eigenlijk nooit tegen. Ben wel benieuwd hoe pro's daarmee spelen
Misschien dat Guile dan een slechte match up is voor Elf, speel zelf nooit met Elf.MrVegeta schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:38:
Niet waarschijnlijk, enne die Guilie spelers zijn echt niet beter dan mij. Maar ja als ze een tactiek hebben die moeilijk te doorbreken is dan wordt het al gauw een makkelijk potje voor ze. Maar daarom wel super irritant om te spelen. Net als cammys, vieze hoeren.
Cammy's vind ik ook erg vervelend. De beste manier waar ik tot nu toe het meeste succes mee heb is flink druk zetten d.m.v. cross-ups.MrVegeta schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:38:
Niet waarschijnlijk, enne die Guilie spelers zijn echt niet beter dan mij. Maar ja als ze een tactiek hebben die moeilijk te doorbreken is dan wordt het al gauw een makkelijk potje voor ze. Maar daarom wel super irritant om te spelen. Net als cammys, vieze hoeren.
Guile vind ik inderdaad ook erg lastig, maar ik merk dat vooral geduldig spelen loont. Ik zou niet weten wat voor tactiek handig is.
Waar ik zelf een hekel aan heb is Zangief. Niet omdat ik het niet kan winnen, maar de enige manier waarop ik zeker kan winnen onwijs firballs spammen is. Saaie matches zijn dat. Want door die low health van Akuma hoeft hij maar een of 2 grabs te doen en het is over

oh well..
Hallo met Tim
Hmmz, dus als je altijd je best zou doen zou je in principe heel veel perfects kunnen uitdelen aan pro'sMrVegeta schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:53:
toen deed ik even me best en perfect. tenminste, bijna
haha, nee joh. Zulke disconnects zijn idd zwaar irritant. Moet zeggen dat ik ze de laatste tijd niet meer heb gezien, heb al een tijd niet meer gespeeld maar daarvoor dan.
Over dat eerste, ja hoor.Mr.Nash schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:52:
[...]
Hmmz, dus als je altijd je best zou doen zou je in principe heel veel perfects kunnen uitdelen aan pro's![]()
haha, nee joh. Zulke disconnects zijn idd zwaar irritant. Moet zeggen dat ik ze de laatste tijd niet meer heb gezien, heb al een tijd niet meer gespeeld maar daarvoor dan.
En over el-fuerte vs guile, ik weet niet, ben er opzich wel goed voor alleen is hun speelstijl zo irritant.
Was wel gaaf om te zien wat fuerte allemaal kan!
Voeg mij ook maar toe MeagaShira_NLP-Nut schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:22:
olla ik zoek aantal spelers op psn om mee te gamenik ben vrij nub maar lijkt me zowieso leuker en minder frustrerend om tegen iemand te spelen (winnen of verliezen) van iemand die je kent, zeg maar
Edit:
Oguz286.....!!!
Mijn dank is weer groot. Door jou masterlijke tip om na achteren te cancelen heb ik de hard trial 5 van Ryu gehaald.
[ Voor 14% gewijzigd door MeagaShira op 26-08-2009 10:39 ]
Ene jibbo is een goede gen speler: http://www.youtube.com/wa...gvO2v7YBU&feature=relatedPkunk schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:28:
Zijn er trouwens filmpjes van goede Gouken,Gen of Dan spelers? Die kom ik eigenlijk nooit tegen. Ben wel benieuwd hoe pro's daarmee spelen
Hier iemand die goed overweg kan met Gouken..
GefeliciteerdMeagaShira schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:34:
Oguz286.....!!!
Mijn dank is weer groot. Door jou masterlijke tip om na achteren te cancelen heb ik de hard trial 5 van Ryu gehaald.
Meh, ik vind hem dus niet goed. Zeer waarschijnlijk had ik hem hard ingemaakt (en gezien mijn niveau zegt dat heel watPkunk schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:28:

Leuke combo's maar dat kan ik ben ook niet verkeerd in training mode, dus dat zegt nog niet zo heel veelLongJoy1980 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:37:
http://www.youtube.com/watch?v=9B4iWBPiigE&feature=fvw
Hier iemand die goed overweg kan met Gouken..
Vandaag heb ik 6 van de 10 wedstrijden gewonnen, dus het gaat al wat beter. Maar dat was echt erg de laatste week toen ik nog van ontzettende n00bs verloor terwijl ik precies kon voorspellen wat ze zouden doen (maar wel verliezen
Al mn replays maar even geupload, niet echt veel bijzonders maar toch
Match 1: Dhaslim - Gen
Eerste g2 finals die ik heb kunnen uploaden. Behoorlijk offensieve sim.
Ik was nogal van de jump back -> teleport, wat behoorlijk voorspelbaar wordt, maar dat is tegenwoordig iets minder geworden. Gelukkig wist die gen het niet te counteren.
Match 2: Dhalsim - Akuma
Hier lukte helemaal niets omdat de input een paar seconden delay had. Zoals je kan zien speel ik ook erg slordig omdat m'n gameplan niet wil lukken met lag. Toch nog gewonnen uiteindelijk maar vraag niet hoe
In ronde 1 deed ik een ultra met teleport, en dat had die door, dus deed ik het in ronde 3 zonder teleport met meer succes.
Match 3: Dhalsim - Sagat (meest recente finals)
Hier ben ik wat voorzichtiger want fouten maken tegen sagat kan ik me niet veroorloven. Spacing en zoing gaat redelijk, maar mis nog een paar BnB combos, en 2x kwam de iat er niet uit (1x spring ik naar voren, en 1x blijf ik gewoon staan).
Verder doe ik een iat-super, i.p.v. iat-bnb-super omdat deze nog wel eens mislukt online, en iat-super bijna nooit. Just to be safe
Nu ik de replays weer bekijk zie ik gelijk een zooi fouten, en "had X nu maar gedaan i.p.v Y", maar dat is achteraf altijd makkelijker beoordelen
NetjesRoq schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:37:
http://www.youtube.com/watch?v=_memQm9pIO0
Al mn replays maar even geupload, niet echt veel bijzonders maar toch
Match 1: Dhaslim - Gen
Eerste g2 finals die ik heb kunnen uploaden. Behoorlijk offensieve sim.
Ik was nogal van de jump back -> teleport, wat behoorlijk voorspelbaar wordt, maar dat is tegenwoordig iets minder geworden. Gelukkig wist die gen het niet te counteren.
Match 2: Dhalsim - Akuma
Hier lukte helemaal niets omdat de input een paar seconden delay had. Zoals je kan zien speel ik ook erg slordig omdat m'n gameplan niet wil lukken met lag. Toch nog gewonnen uiteindelijk maar vraag niet hoe
In ronde 1 deed ik een ultra met teleport, en dat had die door, dus deed ik het in ronde 3 zonder teleport met meer succes.
Match 3: Dhalsim - Sagat (meest recente finals)
Hier ben ik wat voorzichtiger want fouten maken tegen sagat kan ik me niet veroorloven. Spacing en zoing gaat redelijk, maar mis nog een paar BnB combos, en 2x kwam de iat er niet uit (1x spring ik naar voren, en 1x blijf ik gewoon staan).
Verder doe ik een iat-super, i.p.v. iat-bnb-super omdat deze nog wel eens mislukt online, en iat-super bijna nooit. Just to be safe
Nu ik de replays weer bekijk zie ik gelijk een zooi fouten, en "had X nu maar gedaan i.p.v Y", maar dat is achteraf altijd makkelijker beoordelen
Ik vind het altijd leuk om tegen Dhalsims te vechten
Die Engelse stemmen zijn echt VRESELIJK! Akuma klinkt als een zieke hond

Waarom in een winkel kopen als je het online kunt bestellen en het meteen ontvangt? Doe ik ook voor mijn live code's, werkt super!MeagaShira schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:44:
Hebben mensen hier al een winkel kunnen vinden waar ze psncards gaan verkopen, hier in Apeldoorn is er nog geen duidelijkheid over....![]()
![]()
http://www.psncode.nl/
Temari met roze haar is ook niet verkeerd
Ik heb je niet in mijn lijst geloof ik, ben je wel een paar keer in champ mode tegengekomen.
En waarom ze niet goed counteren? Geen idee, maar alleen maar beter voor mij. Sagat deed wel zijn uppercuts, maar alleen als ik dichtbij was. Niet de random spam in hoop dat die een poke punished, en dat kan ik wel waarderen.
Omdat ik een paar keer terug teleport tijdens de jump in vond hij het niet verstandig om een uppercut te doen denk ik.
@MrVegeta
Ja is goed.
Ik moet wel weer even inspelen want ik heb in een eeuwigheid niet meer op de xbox gespeeld (speel vooral op de pc versie). Speelt toch iets anders voor mijn gevoel.
Voorlopig moet ik eerst studeren voor Cisco, dus ik laat wel weten wanneer ik weer kan
Ik zal vanavond eens checken of dat wat is. Weet ook niet wat het is maar koop dat liever in een winkel...Oguz286 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:51:
[...]
Waarom in een winkel kopen als je het online kunt bestellen en het meteen ontvangt? Doe ik ook voor mijn live code's, werkt super!
offtopic:

[offtopic]
Nee Temari in het roze heb ik ook niet zoveel moeite mee
[ Voor 3% gewijzigd door MeagaShira op 27-08-2009 14:18 ]
Ik bestel altijd bij livecodes.nl en dat heeft tot vandaag de dag prima gewerkt. Je maakt het geld over met iDeal en ontvangt meteen je code. Ideaal dusMeagaShira schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:12:
[...]
Ik zal vanavond eens checken of dat wat is. Weet ook niet wat het is maar koop dat liever in een winkel...![]()
[offtopic]
Nee Temari in het roze heb ik ook niet zoveel moeite mee
Is dat dan niet alleen voor de Xbox....???Oguz286 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:38:
[...]
Ik bestel altijd bij livecodes.nl en dat heeft tot vandaag de dag prima gewerkt. Je maakt het geld over met iDeal en ontvangt meteen je code. Ideaal dus
Heb gisteren niet kunnen kijken.....druk, druk, druk
Niet meer leverbaar, pas weer vanaf 1 okt....Oguz286 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:51:
[...]
Waarom in een winkel kopen als je het online kunt bestellen en het meteen ontvangt? Doe ik ook voor mijn live code's, werkt super!
offtopic:
Def. een goede Sim! Ik zou ook wel een keer tegen hem willen spelen, hoewel ik vrees dat ik het er niet veel beter zal afbrengen dan die andere Sagat
Vond die Sagat idd niet bijster goed, maar Sim wel, lekkerer combo's en links into super, slim teleporten, the works. Ben ook zeer nieuwsgierig om te zien hoe het tussen Roq en Oguz afloopt.
Misschien vanaaf/nacht zelf nog heel even spelen na een verjaardag (ben toch BoB).
10 second ninja DONE
Nog maar wat replays van m'n andere account, deze heb ik gemaakt omdat G1 nogal leeg is op de PC versie. Toch maar eens de xbox aanslingeren binnenkort.
Match 1 Dhalsim - Ken
Tja, vrij basic allemaal, Ken was ook niet echt bijzonder. Ronde 2 iets beter, wat meer met normals en een leuke iat -> bnb -> super.
Match 2 Dhalsim - Chun li
Dit is behoorlijk slecht van mijn kant. Na een week ofzo niet gespeeld te hebben gelijk een finals gedaan. Te veel jump -> teleport, en te hoge teleports, zodat ik ook niet kon opvolgen met een combo.
Chun deed gelukkig niets behalve wat achteruit lopen en fireballs.
In de 2de ronde verraste ik hem met een iat > bnb > super, en had ik gelijk een redelijke voorsprong.
Match 3 Dhalsim - Gen
Echt een van de betere Gen spelers die ik tot nu toe gespeeld heb. Eerste ronde was erg close, maar toch nog een win eruit gesleept.
Tweede ronde wordt ik hard, echt hard ingemaakt. Hij doet een crossup naar super, naar kick combo, en nog wat leuke truukjes.
Derde ronde begint hij weer erg sterk. Daarna blockt hij een j.HP maar niet de MK erna, toen ik dat zag kon ik gelijk opvolgen met yogaflame naar super, om het weer een beetje gelijk te maken. De ronde gelukkig kunnen winnen door wat close normals eruit te gooien.
Verder heb ik een G1 ronde gespeeld waar ik helemaal ingemaakt werd door Dan, maar helaas niet kunnen opslaan omdat het geen finals was.
En? Werkt het nu echt beter?pdebie schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:13:
Heb vandaag een Xbox360 controller besteld voor de pc. Kijken of het dan beter gaat met SF4, want met het keyboard zuigt gewoon
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
HAHAHAHAHAHAHA jij krijgt zeker veel "hate messages" of niet??Roq schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:06:
http://www.youtube.com/watch?v=tx_NjtD3_KE
Nog maar wat replays van m'n andere account, deze heb ik gemaakt omdat G1 nogal leeg is op de PC versie. Toch maar eens de xbox aanslingeren binnenkort.
Match 1 Dhalsim - Ken
Tja, vrij basic allemaal, Ken was ook niet echt bijzonder. Ronde 2 iets beter, wat meer met normals en een leuke iat -> bnb -> super.
Dit is behoorlijk slecht van mijn kant. Na een week ofzo niet gespeeld te hebben gelijk een finals gedaan. Te veel jump -> teleport, en te hoge teleports, zodat ik ook niet kon opvolgen met een combo.
In de 2de ronde verraste ik hem met een iat > bnb > super, en had ik gelijk een redelijke voorsprong.
Match 3 Dhalsim - Gen
Echt een van de betere Gen spelers die ik tot nu toe gespeeld heb. Eerste ronde was erg close, maar toch nog een win eruit gesleept.
Tweede ronde wordt ik hard, echt hard ingemaakt. Hij doet een crossup naar super, naar kick combo, en nog wat leuke truukjes.
Derde ronde begint hij weer erg sterk. Daarna blockt hij een j.HP maar niet de MK erna, toen ik dat zag kon ik gelijk opvolgen met yogaflame naar super, om het weer een beetje gelijk te maken. De ronde gelukkig kunnen winnen door wat close normals eruit te gooien.
Verder heb ik een G1 ronde gespeeld waar ik helemaal ingemaakt werd door Dan, maar helaas niet kunnen opslaan omdat het geen finals was.
Ik zou gek worden van die kleine klapjes die je geeft HAHAHAHAHAHA, ik had mezelf met mijn joystick voor me kop geslagen en dvd van SF4 mijn raam uitgeslingerd....

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Wat ik niet snap is dat niemand maar dan ook NIEMAND een focus attack gebruikt om je pokes op te vangen en je af te straffen. Je gebruikt heel vaak de teleport + BnB en niemand countert dat. Het is wel goed dat je meerdere moves aan elkaar linkt NA je teleport, want ook al zou iemand een FA gebruiken dan heb je ze alsnog met de 2e move te pakken. Wat ik alleen heb gemerkt is dat de tijd tussen de eerste en de tweede hit na de teleport iets langer duurt waardoor je makkelijker een FA kan gebruiken (en dat doe ik dus vaak bij Dhalsims). Als je de teleport + BnB zou doen tijdens de recovery van je tegenstander dan own je heel hard, maar jij doet het ook als ze 'neutraal' zijn en dat is dan wel gevaarlijkRoq schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:06:
http://www.youtube.com/watch?v=tx_NjtD3_KE
Match 1 Dhalsim - Ken
Match 3 Dhalsim - Gen
Je speelt goed
Goed hehOguz286 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:40:
[...]
Wat ik niet snap is dat niemand maar dan ook NIEMAND een focus attack gebruikt om je pokes op te vangen en je af te straffen. Je gebruikt heel vaak de teleport + BnB en niemand countert dat.
Ik denk het puur komt omdat mensen niet genoeg ervaring hebben tegen sim, en dat werkt behoorlijk in mn voordeel.
Soms wel, soms niet. Als spelers goed omgaan met level1 of 2 FA kunnen ze het behoorlijk straffen, als ze doorblijven gaat tot een lvl 3 FA heeft het weinig effect.Het is wel goed dat je meerdere moves aan elkaar linkt NA je teleport, want ook al zou iemand een FA gebruiken dan heb je ze alsnog met de 2e move te pakken.
De fierce na de teleport en de kick hebben inderdaad wat speling, maar ze linken wel. Het hangt er ook vanaf hoe hoog de teleport is.Wat ik alleen heb gemerkt is dat de tijd tussen de eerste en de tweede hit na de teleport iets langer duurt waardoor je makkelijker een FA kan gebruiken (en dat doe ik dus vaak bij Dhalsims). Als je de teleport + BnB zou doen tijdens de recovery van je tegenstander dan own je heel hard, maar jij doet het ook als ze 'neutraal' zijn en dat is dan wel gevaarlijkDhalsims algemene strategie (zover ik dat weet, speel geen Dhalsim) is zijn LP Yoga Fire (meesterlijke zoning) om een reactie uit te lokken en dan dus de teleport + ownage om het af te maken.
Het grote deel van de matches is inderdaad yogafire + zoning + reatice op de moves. Maargoed, als m'n tegenstanders niet counteren, ga ik het ook niet moeilijk doen
Na een paar keer 'neutral' teleport weet ik vrij snel of ik er mee weg kom of niet, en (force of habit) blijf ik het ook gewoon lekker doen.
Thanks, en je kan me best verslaanJe speelt goedAan de ene kant denk ik dat je wel aankan, maar aan de andere kant speel ik nu zo slecht dat die Ken mij zeer waarschijnlijk zou afmaken
Jammergenoeg zijn het maar een paar matches die ik heb kunnen laten zien, en qua techniek lijkt het allemaal op elkaar. Veel teleport en bnb's. Mijn beste matches zijn vaak niet de finals, en kan ze daarom niet opslaan.
Ik heb net tegen een Dhalsim gespeeld die ongeveer zoals jij speelt (iig zoals in je video's) en hij kickte mijn aarsch zeer hardRoq schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:12:
Thanks, en je kan me best verslaandat geloof ik gelijk (zo goed ben ik niet
)
Jammergenoeg zijn het maar een paar matches die ik heb kunnen laten zien, en qua techniek lijkt het allemaal op elkaar. Veel teleport en bnb's. Mijn beste matches zijn vaak niet de finals, en kan ze daarom niet opslaan.
Hij teleport en waarna jij reageert met een teleport?
de stick is goddelijk
de knoppen moet je iets dieper indrukken voordat ze registreren (ietsje maar, dit zorgt er wel voor dat je je handen op de knoppen kan laten liggen. kon ik met de sanwa obsf niet namelijk.
de printplaat van de stick moet een kwartslag gedraaid worden.
de verticale s-mounting plate zorgt er voor dat 1 knop niet aan te schroeven is. effe een nagelvijl erover en klaar
plexiglas is ook binnen (thanks maurice@drakenslag!)
nu deze nog uitknippen

Dat kan, maar waarom zou ik warpen als ik een BnB kan landen?Emersion schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:53:
Kun je met akuma niet unholy teleport wars houden?
Hij teleport en waarna jij reageert met een teleport?
Moet dit niet in dat andere topic over sticks en pads voor SF4?mavgink schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:33:
Verhaal over stick...
Komt ie er mee aan wanneer ik NET mijn laatste 216 euro heb uitgegeven voor 3 harde schijven (zodat mijn NA een NAS is geworden)MrVegeta schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:03:
Iemand een SF IV Xbox 360 stick kopen? Zo goed als nieuw. Ik ga weer terug naar een d-pad want dit is ook geen hol aan zo.
Misschien een domme vraag, maar waar zijn die PSNcodes voor? (ik weet dat het voor de PS3 is, maar toch benieuwd..)Oguz286 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:51:
[...]
offtopic:
(als ik van Guile verlies komt die 'go home and be a familyman altijd vrij hard aan
Denk zelf trouwens dat ik ook eeuwige pad speler ben, ik heb ooit al eens een stick voor de dc gekocht waar ik niet aan kon wennen, en laatst op een meet (omdat ik mijn pad vergeten was

MrVegeta: je fightpad was toch stuk? Dan zou ik echt door blijven oefenen als ik jou was. Gewoon 'lekker' training mode en retard ai level om weer de basis + wat vertrouwen te krijgen, en dan weer online.
Trouwens blij dat het topic weer een beetje loopt, dacht aan het begin van de week dat iedereen gestopt was of geswitch naar tekken of kof ofzo.
10 second ninja DONE
Kom ik een Nederlander tegen en add me als friend.....Ik denk ok is goed. Gaat die badmuts me vragen of ik op de psnstore spellen heb gekocht.....

Edit:
Die codes zijn ervoor zodat je op de Playstationstore dingen kan kopen.....

[ Voor 6% gewijzigd door MeagaShira op 04-09-2009 07:56 ]
Ik word normaal nooit zo vroeg wakker (eerder rond 12 uurSagat schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 07:20:
Oguz: jij hebt tenminste nog iets anders geekerigs gekocht ipv van een stick, ik heb gisteren fijn een wasmaschine gekocht
(als ik van Guile verlies komt die 'go home and be a familyman altijd vrij hard aan)'

StudieTrouwens blij dat het topic weer een beetje loopt, dacht aan het begin van de week dat iedereen gestopt was of geswitch naar tekken of kof ofzo.
Mag ik je pincode? Ik zal je echt niet flessenMeagaShira schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 07:51:
Gister weer even SF4 gespeeld en het ging wel redelijk......Kan echt merken dat ik alweer een tijdje niet heb kunnen spelen.....
Kom ik een Nederlander tegen en add me als friend.....Ik denk ok is goed. Gaat die badmuts me vragen of ik op de psnstore spellen heb gekocht.....Hmmmzzz ik vertel hem nee nog niet, ik wacht op de psncards.Vraagt hij of hij spellen met me mag ruilen zodra ik spellen heb gedowload. Hij verwachte dus dat ik hem mijn account en password zou geven.
Ik mail hem of hij wel helemaal goed in zijn hoofd is.......
Mailt hij terug dat hij me echt niet zal flessen. Hahaha wat een retard en dat allemaal ook nog in gebrekkig Nederlands.
Edit:

Die 'vriend' heb je gelijk gekicked mag ik hopen?MeagaShira schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 07:51:
Kom ik een Nederlander tegen en add me als friend.....Ik denk ok is goed. Gaat die badmuts me vragen of ik op de psnstore spellen heb gekocht.....Hmmmzzz ik vertel hem nee nog niet, ik wacht op de psncards.Vraagt hij of hij spellen met me mag ruilen zodra ik spellen heb gedowload. Hij verwachte dus dat ik hem mijn account en password zou geven.
Mailt hij terug dat hij me echt niet zal flessen. Hahaha wat een retard en dat allemaal ook nog in gebrekkig Nederlands.
[ Voor 8% gewijzigd door Slashdotter op 04-09-2009 08:18 ]
Alleen een briljante MK game zou mij meer kunnen vermaken als fighter.
@Sagat, hmhm me pad was stuk gegaan. 2-0 voor de tafel. Ik beleef gewoon geen plezier met de stick daarom scoor ik er maar een pad bij. Probeer het wel wat af te wisselen...
Tekken en Kof, mwah, ook niet aan mij besteed.
Vampire Savior 2 (Darkstalkers) vind ik nog steeds de leukste fighter, en in BlazBlue ben ik ook erg geïnteresseerd maar die komt voorlopig niet in Europa uit (en xbox heeft ook nog eens region lock..)
Voor de dhalsim liefhebbers, hier nog een paar matches van een van mijn helden: (naast Iyo) Teruchika
http://www.youtube.com/watch?v=LzNN-fnkb4Q
http://www.youtube.com/watch?v=PeYiaHmocww
http://www.youtube.com/watch?v=sDyLqqghFkQ
Echt een "in-your-face" speelstijl wat ik wel kan waarderen.
Als je me beloofd dat ik hem ook van jou mag hebben.Oguz286 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:11:
Mag ik je pincode? Ik zal je echt niet flessen
Jazeker....Wat een gek was dat zeg.......Slashdotter schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:18:
[...]
Die 'vriend' heb je gelijk gekicked mag ik hopen?

[ Voor 34% gewijzigd door MeagaShira op 04-09-2009 09:28 ]
Hoe komen mensen erachter van elkaar op de PS3 dat het NL zijn, ja ik weet het als hij Zakpatat of Boterbillen heet, maar verder is er niks anders wat hem of haar kan verraden toch?MeagaShira schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 07:51:
Gister weer even SF4 gespeeld en het ging wel redelijk......Kan echt merken dat ik alweer een tijdje niet heb kunnen spelen.....
Edit:
SF4 staat gewoon dan english achter taal...
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Blij dat ik je vermaakt heb op den vroegen ochtend
Ik had de pc toch al aanstaan en acht ff ut formumpje checken word ik vrolijker van dan het ochtendnieuws
(wacko jacko eindelijk begraven, whooptie freakin do, geen disrespect hoor, groots artiest, but i don't caaaaaaare)
@mrVegeta
Mijn grootste probleem is de knaken voor een stick, maar mocht mijn pad stuk gaan, dan ga ik er toch wel voor. Mocht ik er net als jou niet aan kunnen wennen zal ik daarna ook terug naar een pad gaan. Maar ik denk dat het wel zal lukken, zonder eerder op een stick gespeeld te hebben (muz van 3potjes MvsC2 op de dc
Mijn grootste probleem was mijn automatismen wat betreft focus attacks en werpen, die kwamen er niet of omgedraaid uit.
Maar er is niet frustrerender dan verliezen omdat je beperkt wordt in wat je wil doen door externe factoren.
Bijna vergeten...ff reageren op KOF/Tekken.
Tekken 3 en 5 heb ik, maar beiden ben ik ook nooit echt in gekomen, vind het te houterig vergeleken met 2d fighters.
KOF daarentegen, die heb ik puur weinig gespeeld omdat toen ik tijd had ze amper verkrijgbaar waren. KOF95 met zwaar verouderde gfx ondanks hardware uitbreiding op de saturn toen het al bijna 2000 was is niet echt motiverend. Wel bakken met sfeer, de pre eindbaas is een dode gast die half omgebouwd is naar een robot, en die even met een ijzeren klauw over zijn eigen borstkas heen rost, was toch wel indrukwekkend.
Nu heb ik 2002 voor de ps2en zou ik kof98 (staat bekend als een van de beste) spelen via live, maar ik heb al amper tijd om sf4 te spelen. Ps2 kan ik niet mee online en de 98xbla versie schijnt gruwelijk te laggen en daardoor niet online gespeeld te worden. Hoewel ik ook met sp me kan vermaken is juist het online van sf4 een (van de vele) pluspunten voor me.
[ Voor 34% gewijzigd door Sagat op 04-09-2009 10:02 ]
10 second ninja DONE
Mijn SF4 naam is MeagaShira_NL daaraan kon hij dus zien dat ik een Nederlander ben.Sm0k3r schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:41:
[...]
Hoe komen mensen erachter van elkaar op de PS3 dat het NL zijn, ja ik weet het als hij Zakpatat of Boterbillen heet, maar verder is er niks anders wat hem of haar kan verraden toch?
SF4 staat gewoon dan english achter taal...
Ok, hieruit kan ik dus halen van niet zonder iets Nederlands in een naam te hebben zoals ik net aangaf met Zakpatat of Boterbillen.MeagaShira schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:57:
[...]
Mijn SF4 naam is MeagaShira_NL daaraan kon hij dus zien dat ik een Nederlander ben.

Het verbaast me dat mensen hier weg zijn van Dhalsim. Wat ik veel mooier vind zijn closecombat moves en gevechten, zoals met Ken. Het is wel niet SF4 maar dit gevecht kijk ik nog vaak terug. Super
HAHAHAHAHAHAHAHA je hebt trouwens bericht van meMeagaShira schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:33:
Inderdaad voor de rest kan je het eigenlijk niet weten....bij mij weten ze het alleen door mijn NL aan het einde. Dan nog vragen ze trouwens of ik een Nederlander ben.....
Het gerucht gaat dat Capcom veel van zijn oude fighters gaat uitbregen op xbla/psn (en wii weet wiiware/vc)
Mocht darkstalkers komen dan wordt dan ondanks mijn gebrek aan tijd een must buy. Deel 2 heb ik gigantisch veel gespeeld op mijn saturntje
Blazblue weet ik nog niet, ik vind the art en fantasievolle chars geweldig, maar dat had ik met guilty gear ook, en daar kon ik ook niet inkomen.
[/compleet redelijk OT]
10 second ninja DONE
Blazblue vind ik niet echt super, heb gespeeld en is te hakkerig en te chaotisch, Guilty Gears zat nog structuur in, je moet ervan houden zou ik zeggen.Sagat schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:36:
[compleet redelijk OT]
Het gerucht gaat dat Capcom veel van zijn oude fighters gaat uitbregen op xbla/psn (en wii weet wiiware/vc)
Mocht darkstalkers komen dan wordt dan ondanks mijn gebrek aan tijd een must buy. Deel 2 heb ik gigantisch veel gespeeld op mijn saturntje
Blazblue weet ik nog niet, ik vind the art en fantasievolle chars geweldig, maar dat had ik met guilty gear ook, en daar kon ik ook niet inkomen.
[/compleet redelijk OT]
MeagaShira schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:25:
[...]
Als je me beloofd dat ik hem ook van jou mag hebben.![]()
Deal!Oguz286 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:42:
Komt ie er mee aan wanneer ik NET mijn laatste 216 euro heb uitgegeven voor 3 harde schijven (zodat mijn NA een NAS is geworden)* Oguz286 droevig is...
Ik zou graag met een stick leren spelen, maar ik wil echt max 60 euro uitgeven (en geen cent meer) en bovendien heb ik weinig tijd ivm studie dus dat gaat niet echt door denk ik. Oh en dat ik 39 cent op m'n rekening heb staan helpt ook niet echt mee
Wanneer je rekening wat meer gevuld is...
Ik wilde deze eigenlijk kopen voor m'n PS3.
Ik volg dit topic al een tijdje, en bij toeval zag ik de actie op steam.
Nu nog even een paar guides vinden voor de knoppen en combo's, blijkbaar werkt m'n PS3 controller niet op m'n PC, en wordt ik hard ingemaakt omdat ik geen combo's kan maken.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Er moet hier in dit topic ergens een link staan naar een tutorial om je PS3 controller op je pc te laten werken, lijkt me de moeite waard om te proberen, alles beter dan toetsenbord.kKaltUu schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 01:51:
Hmm, ik zie het hier nergens vermeld staan, maar op steam is SF4 50% korting.
Ik wilde deze eigenlijk kopen voor m'n PS3.
Ik volg dit topic al een tijdje, en bij toeval zag ik de actie op steam.
Nu nog even een paar guides vinden voor de knoppen en combo's, blijkbaar werkt m'n PS3 controller niet op m'n PC, en wordt ik hard ingemaakt omdat ik geen combo's kan maken.
Ga naast guides ook gewoon singleplayer, training mode en challenges spelen, daar leer je veel meer van.
Kvind het niet zo vreemd, ik begreep het FA concept ook pas heel laat, zo ongeveer tegen het einde van G2.Oguz286 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:40:
[...]
Wat ik niet snap is dat niemand maar dan ook NIEMAND een focus attack gebruikt om je pokes op te vangen en je af te straffen.
Is maa ronzin..
Hehe
Gewoon old skool SF spelende..hehe
Verwijderd
boxer jabjabjabjabjabjabVerwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:01:
Erg leuk spel. Alleen erg jammer dat er veel van dat trieste volk is dat steeds bukt en dan slaat...En meer van dat soort zielige techniekjes waarmee foutjes in het spel worden uitgebuit. Vaak zijn dat overigens ook de mannetjes die scheldberichtjes sturen nadat je ze in elkaar hebt geschopt
Speel zelf bijna helemaal geen SFIV meer op het moment... En Wanneer ik online ga heb ik alleen maar lag (xbl), zelfs tegen mensen van hier. Laptop die op dezelfde router zit heeft nergens last van.
Oh is ook niet het probleem van veel health verliezen, het is gewoon goedkoop.firlian schreef op maandag 07 september 2009 @ 02:53:
Zie het probleem niet helemaal... Jabben zonder combo doet toch weinig dmg? En wat is er mis met crouching jabs?
Speel zelf bijna helemaal geen SFIV meer op het moment... En Wanneer ik online ga heb ik alleen maar lag (xbl), zelfs tegen mensen van hier. Laptop die op dezelfde router zit heeft nergens last van.
Je kan bij start van een race toch ook in een rechte lijn naar finish rijden maar dat is toch ook saai, respect krijgen de mensen die de moeilijke bochten nemen en de beste wint.
Helaas zit er geen geheime code in SF4 waarbij je een pistool trekt en tegenstander met 1 schot afknalt hahahahahahahaha win je ook maar is ook saai
*zucht*
gelukkig hebben we al mensen die gooien goedkoop vinden, nu bukken en jabben.. lol...
sommige mensen snappen het spel echt niet ...

Dus hopelijk heb ik me nieuwe pad ook weer binnen, die ga ik modden zodat ie het wat langer uithoud
"Perfect" "Perfect"
mensen die hier over lopen te zeiken moeten eerst maar eens uitzoeken wat "hitconfirmation" is.
Als jullie dat dus niet goedkoop vinden en mijn analogie daarbij alsnog niet helpt het duidelijk te maken zijn jullie dus weinig gewend, jabben en overgaan in combo is complex (duurder) crouchen en jabben kan een kind van 5 ook en aangezien jullie dat dus niet goedkoop vinden wil ik best mijn conclusie trekken en doen jullie het ook.
Ik zeg toch ook niet dat het dodelijk is of ervoor zorgt dat ik daardoor verlies hahahahaha
Oh en voor de mensen die willen zien wat er mooier is na gejab heb je hier een tutorial:
http://www.youtube.com/watch?v=bCfuEXzJ_d0&fmt=22
Dus jab, jab, mk, vuurbal ipv jab, jab, jab, jab, jab, jab, jab, jab hahahahahahahaha
edit: voor de mensen die het gejab willen zien, vanaf 5:14
[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 07-09-2009 11:52 ]
Ik beargumenteerde mijn gebitch over het gejab dmv voorbeelden geven ipv simpelweg roepen jabbers zijn nep.
Tja voor sommige characters is het een optie om bepaalde moves te verslaan, de meeste mensen jabben om throws te voorkomen, maar je kunt er ook andere aanvallen mee tegenhouden als de blanka bal.Sm0k3r schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:57:
Oh en voordat ik op tenen trap, het jabben waar de twee mensen mee begonnen met klagen is het eindeloos gejab, dus het bashen van de LP of LK.
Ik beargumenteerde mijn gebitch over het gejab dmv voorbeelden geven ipv simpelweg roepen jabbers zijn nep.
Ik moet daarbij zeggen dat ik het in g1 op xbox360 weinig zie, eigenlijk alleen regelmatig bij het opstaan als ze bang zijn dat ik ze meteen ga throwen.
De algemene manier is hem van je weghouden..... daarna verschilt het gewoon per character hoe je dat doet.Digitizers schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:47:
Pffff met Bison heb ik niet echt veel moeite met de meeste characters, maar Zangief en Dhalsim zijn echt rot characters om tegen te spelen! Dhalsim is n kwestie van de teleports om zeep helpen en dicht in de buurt blijven, maar wat moet ik in godesnaam tegen Gief?
Yep, dat klopt, doe ik ook (indien ik nuchter ben hehehehehe) en tegen Cammy gebruik ik sinds kort ook de jab.Emersion schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:15:
[...]
Tja voor sommige characters is het een optie om bepaalde moves te verslaan, de meeste mensen jabben om throws te voorkomen, maar je kunt er ook andere aanvallen mee tegenhouden als de blanka bal.
Ik moet daarbij zeggen dat ik het in g1 op xbox360 weinig zie, eigenlijk alleen regelmatig bij het opstaan als ze bang zijn dat ik ze meteen ga throwen.
Ja, en mensen die throwen zijn ook cheap...en mensen die chargen....en mensen die steeds blocken....*diepe zucht*Sm0k3r schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:57:
*hele praat over cheap*
Waar klaag jij in hemelsnaam over. Het is gewoon een speelstijl. Eentje die niet veel voorstelt, granted, maar de manier waarop jij erover rant lijkt we alsof je je er echt over frustreert. Kan je er niet van winnen ofzo
Weet je wat "cheap" is? "Cheap" roepen om een speelstijl. Als het in het spel zit is het toegelaten. Ik vraag me af op welke console je speelt want je bent duidelijk geen fighters gewoon.
Oguz286: Verkoop je je stick nog? Ik heb interesse.
[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 07-09-2009 14:02 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat was MrVegeta die je moet hebben. Oguz had juist harde schijven gekocht ofzo.
Ik vond het crouch jabben ook irritant, maar Boe raakte de spijker op zijn kop, ik irriteerde me eraan dat ik er niet mee om kon gaan. Ik ben het de laatste tijd niet veel meer tegengekomen, maar ik probeer tegenwoordig bij repeat jabber een vriendelijke tiger knee los te laten, werkt doorgaans vrij goed
10 second ninja DONE
Of ik de stick nog verkoop, nee waarschijnlijk niet. Geef het nog een poging en de laatste tijd ook wat minder tijd om SF te spelen dus ik wordt niet stapelgek haha.Boeboe schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:56:
[...]
Ja, en mensen die throwen zijn ook cheap...en mensen die chargen....en mensen die steeds blocken....*diepe zucht*
Waar klaag jij in hemelsnaam over. Het is gewoon een speelstijl. Eentje die niet veel voorstelt, granted, maar de manier waarop jij erover rant lijkt we alsof je je er echt over frustreert. Kan je er niet van winnen ofzo
Weet je wat "cheap" is? "Cheap" roepen om een speelstijl. Als het in het spel zit is het toegelaten. Ik vraag me af op welke console je speelt want je bent duidelijk geen fighters gewoon.
Oguz286: Verkoop je je stick nog? Ik heb interesse.
(En dan kan ik eindelijk eens uit G2 proberen ontsnappen)

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 07-09-2009 14:14 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.