Hier geen mk. Behalve wat mk2 casuals met een collega. Druk geweest voor mijn huis en met de family. Vandaag toch maar even wat gespeeld en wel weer humor. Speel met mijn crappy Dan vs een Honda. Gozer doet niets byzonders maar ik ben niet warm en verlies. Gelijk erna komt ie terug. Ik win ronde 1 makkelijk verlies r2 en win r3 met iets van 1/3 health over. Krijg daarna wat anderen en dan hij weer...maar whoosh... Verlaat die gast gewoon de sessie! Kon het niet laten hem te messagen dat het 1-1 stond en dat we nog een decider moesten spelen
Vwb team tornooi, ik zal morgen Joey even msn-en ofzo. Anders starten met de mensen die nu willen. Maar ik ging er vanuit dat vanwege de hitte & paasvakantie de animo nu even lager was.
Edit:
Bericht verstuurd, laat jullie weten als ik wat hoor.
edit 2:
Even wat extra uitleg over het team tournooi.
De opzet is hetzelfde als de normale GoT online tournooitjes. Met het verschil dat we 2 vs 2 spelen.
De teams bepaal ik dmv van loting. De namen van pot a gaan in een mok, de namen van pot b in een tweede mok. Ik pak een naam uit de eerst mok, dan uit de 2e en dat is dan team 1. Ik loot op die manier de teams.
als we 4 teams krijgen dan plaats ik dit gelijk in bracket maker, mochten we op 5 teams uitkomen dan loot ik ook nog een kwalificatie wedstrijd (tenzij bracket maker ook 5 teams zelf aan kan, in dat geval laat ik het uiteraard aan de software over).
En dan moeten we even kijken hoe we dat doen in de verliezers ronde. Het lijkt me dan het eerlijkst dat het team dat de minste punten heeft tegen de verliezer van de kwalificatie pot moet. In dat geval is het dus belangrijk om bij te houden wat de match uitslag word en bij gelijke standen kunnen we dan alsnog loten
Over het spelen zelf heb ik nog niet echt nagedacht. Maar je zou zeggen, speler 1 van team 1 tegen speler 1 van team 2, dan speler 2 van team 1 tegen speler 2 van team 2. Mocht het dan 1-1 zijn, dan als beslisser de twee winnende spelers van beide teams tegen elkaar.
Iets zeurde al in mijn achterhoofd toen ik dit typte. En dat is dus dat het spel natuurlijk zelf een team mode heeft. DOH! Anyways, gewoon spel gebruiken. Optie, de pot A spelers met een handicap laten spelen? Ook hier hoor ik wel wat jullie van het idee vinden

Omdat we toch minimaal 2x zoveel matches moeten gaan spelen is het misschien dan beter om ipv 3 matches maar 1 match te spelen. En dan hebben de mindere goden ook iets meer kans mochten ze een beslisser tegen een sterkere speler moeten spelen...maar benieuwd wat jullie denken.
Pot A
Emersion
Firlian
Kneok
Mootje
(MegamanlanX)
Pot B
Oguz
Nazanir
Foamo
pkunk
(S4g4tNL)