Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:18
ik ben hyped, officieel :D
tenminste zit Guile er in :D
maar wie met hem te combneren, aangezien ik niet zo goed ben met Abel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Main information

DLC release date: June 7, 2011
DLC Price: $14.99 USD or 1,200 Microsoft Points
Disc release date: June 24, 2011 for Europe, 28th in North America, 30th in Japan.
PC release date: July 2011.
Platforms: PC, Xbox 360, PlayStation 3
Roster size: Right now Capcom states there are 39 people on the roster, with the additions of Yang, Yun, Evil Ryu and Oni.

:D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Kan niet wachten, Oni ziet er wel wat overpowered uit, ik bedoel een Air Dash? Waarbij hij dan ook een double jump in air kan doen. Maar als ik het goed begrepen had, heeft hij geen teleport meer (Evil Ryu dan weer wel).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ben eens met Rose gaan spelen, best leipe chick eigenlijk haha. Win zo 4 matches op rij van 1100pp/4800bp, 1600pp/2600bp, 1200pp/3900bp, 900pp/2700bp spelers :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Nazanir schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:55:
Kan niet wachten, Oni ziet er wel wat overpowered uit, ik bedoel een Air Dash? Waarbij hij dan ook een double jump in air kan doen. Maar als ik het goed begrepen had, heeft hij geen teleport meer (Evil Ryu dan weer wel).
Ik durf te wedden dat al die beweeglijkheid komt met een hele kleine Healthpool anders zou dat wel heel erg overpowered zijn, gezien hij zijn Ultra 1 vanuit die airdash ook nog es kan doen.
ben persoonlijk het meest geinteresserd in Yang als ik eerlijk moet zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ik ben wel geintresseerd in vega, gast heeft klauw, masker en snake tattoo!!!

@ tourney
2-0 voor mij
Ggs mootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Pff dan ga ik liever voor Cody, dude kan gewoon met een mes vechten en gooien!

Damn wat had ik gister een gigantische faal sessie zeg. Ben maar gestopt, maar een simpele fireball gooien lukte niet eens. 10 potjes gespeeld ofzo, 1 gewonnen. Vanavond maar eens opnieuw proberen, kijken of het wat beter wilt lukken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Afgelopen maandag nog ff met Vega zitten spelen online. Ik heb hem vrij makkelijk naar de 1000bp kunnen krijgen. Die pokes zijn echt erg lekker en de meeste mensen weten niet wat ze er tegen moeten doen. Ik krijg alleen wel altijd zo'n kramp aan m'n duim van charge spelers. Een stick zal daar een hoop schelen denk ik :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Charge characters will never reach their full potential, because they are always holding back ;)

Chargers spelen inderdaad wat duim vriendelijker, maar over het algemeen krijg ik minder snel kramp van mn stickje vergeleken met een controller.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog actieve PS3 spelers? Ik heb het spel maar weer eens opgepakt... Ben wat met Fei aan het prutsen om te zien of hij echt zo sterk is. Moet zeggen dat hij aardig wat damage kan doen zonder al te veel risico te nemen, moet alleen nog erg wennen aan de char zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik geloof dat de meeste actieve posters hier, mijzelf inbegrepen, op de Xbox zitten helaas.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik al wel... wilde het toch eens proberen, misschien dat PS3 bezitters niet houden van posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks helaas aan, 360 is superieur voor sf4 /fanboy off 8)

Wat je kan doen is kijken op drakenslag, daar zitten ook genoeg psn spelers.
Goodluck.

Misschien vanavond even de epische battles die ik had met Emersion en Mootje uppen, moet alleen nog opruimen voor de fotograaf die morgen langskomt om mijn appartement te fotograveren dus ik beloof niks :/

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Helaas in de zin van, dat niemand tegen hem/met hem kan spelen :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ach ik ben een PSn speler, maar tot nu toe teveel bezig met MvC3 :P
met AE denk ik dat ik het weer ga spelen, wellicht met awk als main :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn/waren ook wat psn-ers actief (is ook zelf nog een Got ps3 tourney geweest) maar er zijn er een paar overgestapt en een paar posten niet veel meer hier. In de good old startpost staan ook nog een hele berg namen van psn-ers. Maar wie weet of ze nog spelen, je kan ze altijd adden en het uitvinden.

Verder heb ik niks tegen de ps3, ik heb er een, en als de situatie andersom was had ik zeker ook sf4 voor ps3 gekocht. Heb zelfs overwogen om ook de ps3 ssf4 te halen als ie dirt cheap werd, om zo ook tegen de psn-ers te kunnen, maar dat is gewoon zonde van mijn geld gezien hoeveel (of beter gezegd hoe weinig) ik speel.

Misschien had ik moeten typen /wannabe fanboy ofzo.
Voor de duidelijkheid
* Sagat houdt van goede spellen, waarop het draaid boeit weinig. Heilig van overtuigd dat ik op de ps3 met sf4 ook veel lol zou hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even apart omdat het iets heel anders betreft En we alweer in de losers final van het got tournooi zijn aanbeland.

Is het leuk om wat team matches te spelen? Misschien zelf een team GoT tournooi? (Emersion en Firlian mogen in dat geval NIET een team zijn :P ). Naast het feit dat het gewoon leuk is, helpt het misschien ook voor de team achievements. Of heeft iedereen die al?

Hoor wel wat jullie van dit idee vinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij een leuk idee eigenlijk :D Als ik tijd heb, doe ik wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik ben helemaal in voor wat team gevechten, in principe ben ik altijd wel te porren voor wat fun, dusik zeg volmondig ja.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik doe ook wel mee. Heb nog geen team achievements :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

Wat team matches vind ik altijd wel leuk, count me in.

@Emersion >>> ik heb begrepen dat je van het weekend een offline toernooi hebt, zullen we daarvoor onze matches nog even spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ik ben altijd wel in voor iets met sf als ik online ben, dus dat teamgebeuren ook wel.

@kneok.

is goed hoor, dan moet het vandaag of morgen, wanneer ik online ben speel ik waarschijnlijk ook wel SSF4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:31:
ik ben altijd wel in voor iets met sf als ik online ben, dus dat teamgebeuren ook wel.

@kneok.

is goed hoor, dan moet het vandaag of morgen, wanneer ik online ben speel ik waarschijnlijk ook wel SSF4 :D
:)

Ik stuur je wel een berichtje als ik je online zie. Vanavond ben ik wat later op de avond online, na 22:00 uur denk ik, morgen is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ggs Cinneq, Foamo en Nazanir :)

@Nazanir: omdat je een mede Akuma-speler bent en iets minder ervaring hebt zal ik je een paar tips geven. cr. LP linkt niet in cr HK, oftewel als je je tegenstander raakt met een cr LP dan zal je nooit kunnen comboen in een cr HK. Een cr HK kan een vijand best goed afstraffen, dus als je die crHK toch niet gaat raken, gebruik het dan maar niet :P Verder liep je constant weg, je moet juist aanvallen ;) Ik heb je verder ook geen Bread N Butter combo zien doen (iets -> LK Tatsu -> xP Goushoryu). Als ik jou was zou ik een paar basiscombo's met Akuma leren en ze zovaak doen dat je ze blind kan doen. Als het eenmaal in de vingers zit, dan krijg je het tijdens een match er veel makkelijker uit.

@Cinneq: nou je hebt iedereen weggejaagd met je Dhalsim :P Als een match is afgelopen spam ik altijd de startknop, zodat ik lekker snel doorkan, maar ik kreeg dus ineens een zwart scherm met een melding en nog voordat ik kon lezen wtf er stond drukte ik dus op start waarna de console zich resette :X Heb je met die spammende Cammy nog verder gespeeld? Irritante masher was dat zeg, gelukkig kan ik dat soort mensen lekker afstraffen met Akuma :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion - KneoK : Een verwachte 2 - 0 :)

Pfft, zodra AE uit is ga ik dit spel weer serieus oppakken, tot die tijd hou ik het wel even lekker bij MvC3 en volgende week Mortal Kombat.

Ggs Emersion! Ik zal morgen even kijken of onze matches nog in mijn Battle Log staan, we hebben flink wat casuals er achteraan gegooid. Als ze er nog in staan dan zal ik ze morgen uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Jullie spelen allemaal op Live denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Oguz286 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:16:
@Cinneq: nou je hebt iedereen weggejaagd met je Dhalsim :P Als een match is afgelopen spam ik altijd de startknop, zodat ik lekker snel doorkan, maar ik kreeg dus ineens een zwart scherm met een melding en nog voordat ik kon lezen wtf er stond drukte ik dus op start waarna de console zich resette :X Heb je met die spammende Cammy nog verder gespeeld? Irritante masher was dat zeg, gelukkig kan ik dat soort mensen lekker afstraffen met Akuma :D
gg's

Ik zag je bericht nog, had geen tijd om te reageren verder :)
Die cammy is een vriend van me, hij speelt normaal andere chars (seth, claw, guy) dus het was wel grappig om cammy te zien. Je had een paar keer echt pech trouwens bij onze matches, volgens mij had je makkelijk vaker matches kunnen pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Thanks Oguz, ik had de afgelopen paar dagen gewoon wat slechte matches, niets lukte (kon niet eens fatsoenlijk fireballs gooien), maar ik heb op zich nog een paar mooie replays van afgelopen weekend, waar ik wel gewoon heel aggresief speelde en won. Gisteravond ook nog wat ranked matches gedaan, heel aggresief gespeeld, druk erop houden en gewonnen. Ik moet zeker wat meer oefenen, that's for sure. Ik laat me soms alleen een beetje ontmoedigen om jump ins te doen als ik een Ken ofzo zie, omdat ik dan al meteen tussen me oren heb zitten van: oh dat word weer een wake up uppercut. Moet ik wat minder doen :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
KneoK schreef op donderdag 14 april 2011 @ 02:42:
Emersion - KneoK : Een verwachte 2 - 0 :)

Pfft, zodra AE uit is ga ik dit spel weer serieus oppakken, tot die tijd hou ik het wel even lekker bij MvC3 en volgende week Mortal Kombat.

Ggs Emersion! Ik zal morgen even kijken of onze matches nog in mijn Battle Log staan, we hebben flink wat casuals er achteraan gegooid. Als ze er nog in staan dan zal ik ze morgen uploaden.
GGs kneok,
Vond het jammer dat ik je nog een ronde moest geven. ik deed op het eind een juiste move door st.rh te doen op een verwachte EX-rush punch.... die hoort alle EX-rushes 2 keer te raken behalve de low hitting rush punch. Maar door een hitbox rariteit miste de 2e hit ook op je straight rush punch :(

Ik ben juist gekapt met marvel, ben echt teleurgesteld in die game, leuk voor af en toe tussendoor, maar meer ook niet.
Mortal kombat weet ik ook niet wat ik er van moet denken en de Street fighter x tekken beelden kreeg ik ook geen warm gevoel bij.... dus misschien maar gewoon sf4 nog een hele tijd....

Ik zal ze echter allemaal wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Waren leuke potjes idd gister! :D
snel weer een avondje!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou geheel onverwacht ;) is onze finale Firlian vs Emersion. Ga jij in de winners final nog Akuma gebruiken Firlian, of Guy? Nou ja we gaan het vast meemaken, goodluck aan beiden iig.

Leuk om te horen dat er zo veel belangstelling is voor een team tourney!
Alleen teams maken wordt wel spannend natuurlijk. Gaan we zelf mensen laten kiezen, of zal ik ook teams loten? Ik hoor wel wat de voorkeur word.

Indien ik ga loten stel ik voor dat we 2 potten maken, 1 met de sterkere spelers en een met de zwakkere.
Ik haal dan per team uit elke pot een persoon zodat we dan enigsinds gebalanceerde teams krijgen.
Uiteraard zal ik hier posten wie in welke pot gaat, en mogen jullie daar dan op en aanmerkingen aan geven.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Weer tegen Emersion :P
Eerste set krijgt hij cadeau, dan mag hij het opnemen tegen mijn Guy.
Tweede set zal ik gewoon Bison kiezen.

Team toernooi lijkt mij ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:05:
Jullie spelen allemaal op Live denk ik?
Hey een mede-PS3 speler hier?! :o Ik zal je vanavond wel even toevoegen (Phe_no toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Persoonlijk geef ik niet veel voorkeur aan hoe de teams worden samengesteld, als maar niet alle sterken bij elkaar zitten, anders word ik helemaal afgemaakt ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:39:
Nou geheel onverwacht ;) is onze finale Firlian vs Emersion. Ga jij in de winners final nog Akuma gebruiken Firlian, of Guy? Nou ja we gaan het vast meemaken, goodluck aan beiden iig.

Leuk om te horen dat er zo veel belangstelling is voor een team tourney!
Alleen teams maken wordt wel spannend natuurlijk. Gaan we zelf mensen laten kiezen, of zal ik ook teams loten? Ik hoor wel wat de voorkeur word.

Indien ik ga loten stel ik voor dat we 2 potten maken, 1 met de sterkere spelers en een met de zwakkere.
Ik haal dan per team uit elke pot een persoon zodat we dan enigsinds gebalanceerde teams krijgen.
Uiteraard zal ik hier posten wie in welke pot gaat, en mogen jullie daar dan op en aanmerkingen aan geven.
Kunnen we niet gewoon voten welke chars ze gebruiken? Gewoon voor de afwisseling? Ik zou wel een Ryu mirror match willen zien. Of iets debiels zoals Hakan vs El Fuerte ofzo... hihi

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
haha, ik vind alles best, maar je krijgt me niet aan het spelen met Rufus, door de ontzettende haat die ik voor dat character heb :)

ik kan alleen zaterdag of vanavond vroeger in de avond. Vrijdag en zondag staan andere dingen gereserveerd bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Don't mess with the man with the pan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:06:
[...]

GGs kneok,
Vond het jammer dat ik je nog een ronde moest geven. ik deed op het eind een juiste move door st.rh te doen op een verwachte EX-rush punch.... die hoort alle EX-rushes 2 keer te raken behalve de low hitting rush punch. Maar door een hitbox rariteit miste de 2e hit ook op je straight rush punch :(

Ik ben juist gekapt met marvel, ben echt teleurgesteld in die game, leuk voor af en toe tussendoor, maar meer ook niet.
Mortal kombat weet ik ook niet wat ik er van moet denken en de Street fighter x tekken beelden kreeg ik ook geen warm gevoel bij.... dus misschien maar gewoon sf4 nog een hele tijd....

Ik zal ze echter allemaal wel proberen.
SF4 zal bij mij ook voorlopig wel favoriet blijven, MvC3 vind ik op het moment wel erg leuk om te spelen maar ik denk niet dat dat heel lang zal blijven hangen. Maar omdat ik het zoveel gespeeld heb en veel te weinig SF4 merk ik dat ik het gevoel voor de moves gewoon even een beetje kwijt ben (meer nog dan normaal :P ). Daarom wil ik wachten op AE voordat ik SF4 weer serieus oppak omdat de karakters die ik nu het meeste gebruik redelijk aangepakt worden (Cammy geen instant Cannon Strike meer bijvoorbeeld :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja Emersion had de laatste gewonnen, dus ik kan me voorstellen dat Firlian nu wraak wil nemen met Bison. En Emersion wil natuurlijk nog een keer winnen. Dus in dit geval lijkt me
losers final Guy - Vega
winners final Bison - Vega

Voor wat betreft team tourney.

Ik zal zo namen inventariseren. Voor het gemak lijkt het dat we van 2 personen teams uitgaan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inventarisatie en voorstel potten (err weet niet zo goed hoe dit te noemen, maar stel je lotingen van voetbal voor)
Voor de duidelijkheid:
Pot A: Beste spelers
Pot B: de iets mindere goden

Pot A:
Emersion
Firlian

Pot B:
Nazanir
Sagat

Twijfel:
Ik heb nog 3 namen te verdelen

Kneok: Vind je erg sterk, ook 3d geworden vorig tournooi, suggestie A
pkunk: Had je vroeger in B gezet, maar ik vind dat je gegroeid bent. Vandaar twijfel.Suggestie B
Oguz: Vind je altijd erg goed, maar sagat is een slechte match up ;) , toch suggestie A

En we hebben natuurlijk ook nog een iemand nodig om teams compleet te maken!
Foama, Cinneq? Sign up boys!

@Oguz, misschien vind Joey dit ook leuk? Ik spreek hem niet zo veel de laatste tijd. Als dit voor jou ook zo is dan schiet ik hem zelf wel ff aan via facebook.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik moet nog altijd een keer tegen jou spelen Sagat, dus komt wel goed uit :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mij maakt het niet uit, plaats mij maar ergens :P Joey heb ik al een tijdje niet gesproken helaas. Ik zal eens vragen of hij mee wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:59:
Ik moet nog altijd een keer tegen jou spelen Sagat, dus komt wel goed uit :p
Lijkt me leuk :) Maar dit zijn lotings potten, dus zeg maar dingen (ik gebruik meestal een mok) waar ik papiertjes in mik en dan mensen uit loot. Dus team 1 zou dan kunnen zijn Firlian en Sagat en team 2 jij en Emerison.

Daarna volgt dan een tweede loting voor het tournooi schema.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Zet mij maar gewoon in de pot waar er het minst zitten als je niet kan beslissen :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:19:
Tsja Emersion had de laatste gewonnen, dus ik kan me voorstellen dat Firlian nu wraak wil nemen met Bison. En Emersion wil natuurlijk nog een keer winnen. Dus in dit geval lijkt me
losers final Guy - Vega
winners final Bison - Vega

Voor wat betreft team tourney.

Ik zal zo namen inventariseren. Voor het gemak lijkt het dat we van 2 personen teams uitgaan.
Just for the record, ik geloof dat firlian de laatste editie gewonnen heeft, ik de editie ervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:35:
[...]

Hey een mede-PS3 speler hier?! :o Ik zal je vanavond wel even toevoegen (Phe_no toch?).
Ja klopt, ik ben roestig, maar nu wel met nieuwe stick omdat de oude finaal kapot was (knop bleef hangen of reageerde juist helemaal niet :D ). Dus dat wordt weer geheel proberen te leren hoe het allemaal zat.
Ik krijg Mortal Kombat vanmiddag binnen om te reviewen, maar tussendoor weer eens SF moet wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net online iets van 20 matches gespeeld waarvan ik er slechts 2 heb verloren :D
1 tegen een Akuma die een hele sneaky demon setup deed (props) en 1 tegen een Vega die het altijd voor elkaar kreeg om een EX-barcelona te landen wanneer ik net even een vinger uitstak :')

Best lang geleden dat ik op dit 'niveau' zat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik moet binnenkort toch eens een keer gewoon de hele dag oefenen in trainingmode en die trials halen..
Ik ben nu gewoon beter met fightpad, alleen met een fightpad kan je dus echt niet fatsoenlijk fadc-fratsen uithalen. Met een stick kan ik bepaalde motions gewoon niet goed onder de knie krijgen (motion QCF als ik links sta bijvoorbeeld, en automatisch motion QCB als ik rechts sta).

Welke grip gebruiken jullie eigenlijk? Ik gebruik eigenlijk geen grip.. gewoon mijn hand om de bal van de stick, eigenlijk precies zoals je een flesje water zou vastpakken. VesperArcade meldt bijv ook in zn vids dat je die motions gewoon duidelijk moet maken, en de bal niet al te soft moet hanteren. Idem voor de knoppen, je moet ze gewoon flink pressen.

Wat voor restrictor hebben jullie in jullie stick? Misschien heb ik gewoon een verkeerde? Ik heb een Standard 4-way restrictor. (square), en die zouden beter zijn voor charge characters. octagonal zou beter zijn voor motion characters zoals Ryu etc. Wat voor plate gebruiken jullie?

[ Voor 30% gewijzigd door FREAKJAM op 15-04-2011 18:31 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@freak
Ja allemaal leuk en aardig, maar sign is up voor het team tourney :7
Enne ik denk dat ik de brakste executie heb van de peepz hier, maar ik kan aan beide kante TU, fadc hk into ultra op mijn fightpadje. Alleen omdat ook in een match consequent te kunnen uitvoeren zou ik het dagelijks aan beide kanten 5x moeten doen voordat ik online ga spelen.
Zo niet dan krijg je wat ik liet zien in het 2e filmpje vs jou :P

Oh en mijn eerste indrukken van mk& sfXtekken:
MK: Ik vind de sfeer echt goed gedaan, maar het speelt gewoon stroperig vergeleken met sf4. Maarrrrrr net even mk2 op de snes gespeeld en dat voelt eigenlijks hetzelfde....verder wat ik op het ps3 forum ook al poste, wat voor mij uit gaat maken is of het een beetje populair word. Ik vind het top dat ik met sf4 gewoon nog steeds tegen mensen van mijn niveau kan vechten. Ik had verwacht dat nu het spel bijna een jaar uit is dat alleen de hardcore dudes over zouden blijven waardoor ik blij mocht zijn als ik niet 2x geperfect zou worden.
We shall see.
Maar zoals het er nu naar uitziet wachten op de budgetbak < 20 euro.

SxT= Eerste indruk niet positief, maar dat is vooral gebaseerd op gfx. Gameplay kan ik niet echt veel zinnigs over zeggen. Alleen vaag dat als je een persoon van je team ko hebt dat je dan de hele ronde verliest? Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt in teambased games....ben er toch wel zeer nieuwsgierig naar.

Maar vanwege mijn gebrek aan enige binding met tekken zou ik sowieso veel happier zijn met een CvsS3 of non team based een nieuwe darkstalkers .

En sf3 wil ik ook nog wel een kans geven als het op live komt.(dit jaar nog?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
nah, dat 1 Char KO idee zat al in Tekken Tag Tournament, denk ook dat ze daarvan ook wel het systeem afgekeken hebben..
geeft wel wat meer strategie mee vind ik persoonlijk in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
@Sagat, bij deze signed up 8)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie zaak:

Ok als we geen extra inschrijvingen krijgen dan worden dit de lotings poules, cups, potjes whateva:

Pot A
Emersion
Firlian
Kneok
Oguz

Pot B
Nazanir
Sagat
Foamo
pkunk

Mocht er nog iemand bijkomen dan degradeer ik Kneok naar pot 2 en doe ik zelf niet mee. Mochten er 2 iemanden bijkomen dan gaat Oguz ook naar B (even vanuit gaande dat we spreken over Cinneq en megamanxlanjoey :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 21:30
Ik wil ook meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb maar gewoon een octo square besteld bij Shadaloo, voor een 10tje dan maar gewoon proberen, aangezien je dat ding gewoon kunt omwisselen toch? :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Nieuwe Street fighter footage O-)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XC-Tp031ApY]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
_/-\o_ _/-\o_

en het dan ook echt zo weten uit te spreken als in 1992 XD
tatsu is gewoon complete gibberish, net zoals ryu het uitsprak in 1992 XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Emersion - Firlian Set 1: 2 - 0
Emersion - Firlian Set 2: 1 - 2

Stond er even versteld van hoe erg Emersion mij ownde met grabben als Guy :o
En natuurlijk ik als een bange aap wegrennen voor de timer die beslissende laatste match, het hoeft niet mooi te zijn toch, als je maar wint? B)

GGs, je vega is nogsteeds erg lastig. Ik moet vooral onthouden geen dashes of andere moves op afstand te doen wanneer je EX hebt, en wat meer druk zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door firlian op 16-04-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Leuke recording van een stream van teamsp00ky waar Seth Killian tijdens de matches het een en ander vertelt over AE: http://www.justin.tv/teamsp00ky/b/283846653?

Als je de DLC download kun je straks kiezen om SSFIV of SSFIV AE te spelen. Als je AE kiest dan speel je met alle balance changes en nieuwe karakters en kun je online alleen tegen andere AE spelers spelen. Als je gewoon voor SSFIV kiest dan verandert er niets, je speelt dan zonder de balance patches en speelt niet tegen AE spelers.

Als je de DLC dus niet downloadt dan verandert er niets en kom je online geen Yun of Yang tegen. Wel krijg je de uitgebreidere replay functionaliteit waarmee je ook replays van AE matches kunt bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Kneok: wat een verschikkelijk slechte spelers in die toerney video :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

firlian schreef op zondag 17 april 2011 @ 04:03:
@Kneok: wat een verschikkelijk slechte spelers in die toerney video :/
Haha, ik kan daar zo aanschuiven :D Er zitten een paar best goeie matches tussen maar ook vrij veel random rank c online matches om het zo maar te zeggen.

Het commentaar van Seth vind ik daarentegen wel weer interessant, sowieso wat hij vertelt over AE en wat verderop vertelt hij nog wat over de design keuzes van bijvoorbeeld de untechable knockdown na een throw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ggs firlIan, als je turtled ben je echt lastig te openen voor mIj.
Ik heb ook nog altijd moeite met het bepalen wanneer ik scissors kan straffen en niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Emersion op 17-04-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Als het goed is kun je scissors bijna nooit straffen omdat ik er over het algemeen wel voor zorg dat ik de juiste sterkte/distance gebruik. LK is altijd safe. MK en HK scissors zijn safe vanaf een bepaalde afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Congrats Firlian! Jammer dat jullie (nog?) geen filmpjes hebben voor ons.
Niet geheel in dezelfde categorie heb ik wel voor jullie
*drumroll*
3* S4g4tNL vs Emersion
Wat het mist in kwaliteit maakt het goed met spanning ofzoiets :$

6e x360 GoT tourney Emersion vs S4g4tNL match 1
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3QVyTwDwBJM]

6e x360 GoT tourney Emersion vs S4g4tNL match 2
[video]http://www.youtube.com/watch?v=1NQtQ5VjvSg"]YouTube: S4g4tNL vs Emersion 2[/video]

6e x360 GoT tourney Emersion vs S4g4tNL match 3
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nstm0R7r5Bs]

@Mootje:
Mochten er geen andere aanmelders komen dan mag je mijn spot hebben. Mocht er nog een ander iemand bijkomen dan wordt het helemaal leuk, want dan hebben we 5 teams. Geen idee of bracket makers dat kan handelen. Zo niet dan krijgen 1 pre match, en dan nog 1 pre verliezers ronde match of het netjes op 4 ploegen te houden.
Oh en mijn armen waren behoorlijk verzuurt na het openemen van mijn pot vs Emersion, maar onze pot komt ook tzt online :)

En finally.......family guy rocks! hehehehe /peter laugh off

[ Voor 33% gewijzigd door Sagat op 17-04-2011 22:42 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Leuke matches, kan echt vooruitgang zien bij jou, Sagat :)
Alleen jammer van die random ultra die laatste match.

Kan zelf nogsteeds geen video's opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
zal even kijken wat ik kan doen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Ik vind het op die random ultra's na een goede sagat, misschien meer proberen als anti air te gebruiken :P?

Ik baal af en toe dat ik een ps3 heb.... heb het idee dat ssf4 veel meer op de xbox wordt gespeeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik spam zelf ook nog teveel random ultra's helaas. (en die worden altijd heel hard afgestraft).
Kwestie van FADC oefenen en enkel ultra's spammen in combinatie met een combo.
Zit met Adon inmiddels bijna aan de 4500 BP. Denk dat ik hem maar blijf mainen.

Dan wordt aardig gebuffed in AE, dus moet nog even kijken.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Allemaal druk MK aan het spelen? Heb 'm zelf per ongeluk bij zaffi besteld zonder te kijken naar de levertijd (1-2 weken)... |:(
Ik heb dus wel tijd voor dat team gebeuren, hoewel ik nog niet helemaal snap wat de bedoeling is.

[ Voor 27% gewijzigd door firlian op 23-04-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Zit iedereen aan de MK? Ik moet eerlijk zeg dat ik hem woensdag ook ga bestellen, maar het is wel een stuk rustiger op Ranked bij Street Fighter.

Gaat het teamgevecht nog door? :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gezien het feit dat PSN eruit ligt inderdaad MK offline aan het spelen. In het mainen van een charachter gaat aardig wat tijd zitten, maar laten we niet teveel afdwalen, er is immers een eigen topic.

\[PS3/X360] Mortal Kombat

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier geen mk. Behalve wat mk2 casuals met een collega. Druk geweest voor mijn huis en met de family. Vandaag toch maar even wat gespeeld en wel weer humor. Speel met mijn crappy Dan vs een Honda. Gozer doet niets byzonders maar ik ben niet warm en verlies. Gelijk erna komt ie terug. Ik win ronde 1 makkelijk verlies r2 en win r3 met iets van 1/3 health over. Krijg daarna wat anderen en dan hij weer...maar whoosh... Verlaat die gast gewoon de sessie! Kon het niet laten hem te messagen dat het 1-1 stond en dat we nog een decider moesten spelen :p

Vwb team tornooi, ik zal morgen Joey even msn-en ofzo. Anders starten met de mensen die nu willen. Maar ik ging er vanuit dat vanwege de hitte & paasvakantie de animo nu even lager was.
Edit:
Bericht verstuurd, laat jullie weten als ik wat hoor.

edit 2:
Even wat extra uitleg over het team tournooi.
De opzet is hetzelfde als de normale GoT online tournooitjes. Met het verschil dat we 2 vs 2 spelen.
De teams bepaal ik dmv van loting. De namen van pot a gaan in een mok, de namen van pot b in een tweede mok. Ik pak een naam uit de eerst mok, dan uit de 2e en dat is dan team 1. Ik loot op die manier de teams.
als we 4 teams krijgen dan plaats ik dit gelijk in bracket maker, mochten we op 5 teams uitkomen dan loot ik ook nog een kwalificatie wedstrijd (tenzij bracket maker ook 5 teams zelf aan kan, in dat geval laat ik het uiteraard aan de software over).
En dan moeten we even kijken hoe we dat doen in de verliezers ronde. Het lijkt me dan het eerlijkst dat het team dat de minste punten heeft tegen de verliezer van de kwalificatie pot moet. In dat geval is het dus belangrijk om bij te houden wat de match uitslag word en bij gelijke standen kunnen we dan alsnog loten :P
Over het spelen zelf heb ik nog niet echt nagedacht. Maar je zou zeggen, speler 1 van team 1 tegen speler 1 van team 2, dan speler 2 van team 1 tegen speler 2 van team 2. Mocht het dan 1-1 zijn, dan als beslisser de twee winnende spelers van beide teams tegen elkaar.
Iets zeurde al in mijn achterhoofd toen ik dit typte. En dat is dus dat het spel natuurlijk zelf een team mode heeft. DOH! Anyways, gewoon spel gebruiken. Optie, de pot A spelers met een handicap laten spelen? Ook hier hoor ik wel wat jullie van het idee vinden :)
Omdat we toch minimaal 2x zoveel matches moeten gaan spelen is het misschien dan beter om ipv 3 matches maar 1 match te spelen. En dan hebben de mindere goden ook iets meer kans mochten ze een beslisser tegen een sterkere speler moeten spelen...maar benieuwd wat jullie denken.

Pot A
Emersion
Firlian
Kneok
Mootje
(MegamanlanX)

Pot B
Oguz
Nazanir
Foamo
pkunk
(S4g4tNL)

[ Voor 59% gewijzigd door Sagat op 26-04-2011 10:57 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Het lijkt er overigens op dat mijn vrouw letterlijk elk moment kan gaan bevallen. Haar baarmoeder voelt al wat week aan, en er is bijna een opening. Morgen gaan we naar de gynacoloog, mogelijk word ze dan ingeleid (aangezien ze al weer een poosje overtijd is), dus het kan zijn dat ik misschien niet op kan komen dagen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok succes alvast. Weet dat het een spannende tijd is.

Wat dacht je ervan dat ik dan jou achtervang word, als je kan spelen doe je dat en anders speel ik?

Ik heb namelijk van zowel Joey als Cinneq te horen gekregen dat zij niet de missende persoon worden dus anders ga ik niet mee kunnen doen :'(

Ik ga morgen als het enigsinds kan de loting uitvoeren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Wat mij betreft mag je mijn achtervang zijn, morgenochten om 7:15 word mijn vrouw ingeleid (net terug van de gynacoloog), en dan moeten we blijven. Dus zowieso ben ik morgen weinig beschikbaar, maar mogelijk kom ik thuis met een baby en heb ik helemaal geen tijd meer. Ik ga er ook van uit dat ik niet beschikbaar ben, dus neem graag mijn plekje :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag was de dag van de uitgestelde plannen.

Als eerste, eindelijk mijn match vs Mootje opgenomen en naar mijn pc gekopieerd. uppen naar YT duurt echter wel even dus dat doe ik morgen binnenkort (ik ga ff geen tijden meer noemen :P )

EN ook nog geloot!

De teams zijn geworden:
team 1 Emersion & Nazanir/Sagat
team 2 Mootje & Oguz
team 3 Firlian & Foamo
team 4 Kneok & Pkunk

En de loting van de bracket
team 4 vs team 3
team 1 vs team 2

Bracket (met dank aan Freakjam )
Let op, omdat ik ondanks onze 4 deelnemers wel met een verliezers ronde wilde werken (zoals altijd) moest ik fictieve teams invoeren omdat bracket makers voor 4 spelers geen verliezers ronde doet. Maar ik denk dat mijn fictieve teams voor zich spreken (alles boven de 4 bestaat niet en heb je dus automatisch van gewonnen.)

[ Voor 32% gewijzigd door Sagat op 01-05-2011 14:53 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Leuk! Bracket linkje is stuk denk ik? Dit is volgens mij de correcte link..

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Hij is weer fijn mijnheer Sagat!

Morgen Mortal Kombat maar weer eens aan de kant leggen en wat SSFIV gaan doen, ik kan de training wel gebruiken. Zoals altijd kan ik vrijwel elke avond na achten wel spelen.

Ik stel wel voor om per match een week uit te trekken in plaats van drie of vier dagen omdat we nu met vier man tegelijk online moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Link zal ik zo ff checken dan (gisteravond idd niet gedaan)

En mijn matches vs mootje

1e
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uXDLd_tCVek]
2e
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_kUCX8Wp3yo]
3e
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JYos4BZiOZA]

weet iemand hoe je in YT trouwens zo'n 'streepje' kan maken waar je het begin kan markeren van het interessante gedeelte? Ik record altijd maar vanaf de introducties om zo mijn iphone zo recht mogelijk te houden en te zorgen dat ik alles enigsinds in beeld heb, maar ik vind dat niet zo spannend om te zien, en jullie ook nie denk ik

[ Voor 70% gewijzigd door Sagat op 01-05-2011 15:46 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik snap nog niet helemaal hoe het precies gaat werken. Ik moet samen met Kneok tegen Firlian en Foamo. Hoe gaat dat dan in z'n werk? Doen we gewoon een team battle? Wie gaat er dan eerst?Kan me voorstellen dat als Firlian eerst gaat Famao niet aan de bak komt :p Best of 9 nu dan ofzo? Of misschien moet ik gewoon even kijken hoe team battles werken in ssf4 :p

//edit: en waarom staan er allemaal sumo filmpjes bij related bij Sagat's filmpjes? :p

[ Voor 11% gewijzigd door Pkunk op 01-05-2011 15:38 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KneoK schreef op zondag 01 mei 2011 @ 02:45:
Ik stel wel voor om per match een week uit te trekken in plaats van drie of vier dagen omdat we nu met vier man tegelijk online moeten zijn.
Goede suggestie, en ook een goede om de tijden aan te geven dat je wel kan.
Ik kan zelf meestal wel na 21.30 maar ik moet het wel van te voren weten zodat ik maatregelen kan nemen dat ik ook daadwerkelijk online ben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pkunk schreef op zondag 01 mei 2011 @ 15:34:
Ik snap nog niet helemaal hoe het precies gaat werken. Ik moet samen met Kneok tegen Firlian en Foamo. Hoe gaat dat dan in z'n werk? Doen we gewoon een team battle? Wie gaat er dan eerst?Kan me voorstellen dat als Firlian eerst gaat Famao niet aan de bak komt :p Best of 9 nu dan ofzo? Of misschien moet ik gewoon even kijken hoe team battles werken in ssf4 :p
Team battles, best of 3 en team volgorde is vrij. Dat is wat ik in gedachte had.
Maar het is waarschijnlijk leuker om de sterkere spelers als 2e te laten gaan, of misschien wel om ze een handicap te geven. Heb zelf eigenlijk niet genoeg (lees geen) ervaring met de team battles om te weten of je per speler of per team een handicap instelt.
//edit: en waarom staan er allemaal sumo filmpjes bij related bij Sagat's filmpjes? :p
Heh, toen ik dit zelf checkte was de eerste related een gast met een niet apparaat die hout aan het vastschieten was, en de tweede een japanse chick die ging dansen :? , geen idee waar die op relate eigenlijk, ik kan er geen relevantie in vinden. (heb zelf wel een sumo lichaam :Y), maar hou me er niet mee bezig dat sumo gebeuren, als ik sport is het tennis of voetbal :), vind het wel geinig om er naar te kijken als ik niets beter te doen heb )

[ Voor 25% gewijzigd door Sagat op 01-05-2011 16:01 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Handicap kun je kiezen tijdens character select dacht ik, mits je van de host een handicap mag nemen.

Het lijkt mij inderdaad wel zo fijn om de betere spelers als 2e te laten spelen (zou het zelfs als regel willen stellen). Lekker achterover leunen terwijl Foamy het werk doet :Y)

Handicap vind ik ook wel leuk, kan ik lekker los gaan met Bison @ 1/2 health :+ (Alleen tegen de minder sterkere deelnemers dan he) O-)

Edit: ik kan minder vaak dan ik aanvankelijk dacht. Was even vergeten dat er zowat elke avond een raid gepland staat met mijn Rift Guild... Ik zou dan alleen voor 20:15 kunnen. Vrij/Za/Zo heb ik meer tijd.

[ Voor 70% gewijzigd door firlian op 01-05-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer begint het? :P
Wie is de betere speler, Mootje of ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Jullie zijn eigenlijk allebij Pot A om sagat zijn terminologie te gebruiken :P
Maar ik denk dat jij dan toch naar Pot B mag ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh? Mootje en ik zitten in dezelfde team (toch?), dus wie vecht als eerst? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Een team heeft 1 persoon uit Pot A en 1 persoon uit Pot B. Jij zat in Pot A volgens de indeling van sagat. Mootje was nog niet ingedeeld. Dus als jij naar Pot B gaat mag jij als eerste spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door firlian op 01-05-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ok, ik begreep het verkeerd dus :P

Ook zo mooi net: ik speel tegen een Gouken die half lagt en constant throwt en omdat hij denkt dat hij goed is zit hij constant te taunten. Wint hij met amper health over van mij en stuurt mij daarna een bericht met "So predictable!"

Paar matches later moet ik weer tegen hem en deze keer maak ik gehakt van hem omdat hij echt niks KAN , ik nu WEL zijn throws kan counteren en ik hem onder druk zet waardoor hij een random super doet (die mist). Tegen mensen die ik ken taunt ik zelfs niet eens en tegen hem deed ik het ook niet hoewel de verleiding groot was :P Ik stuurde hem een bericht met "Unpredictable enough for ya?" en toen begon de saltstorm :z

Ik zou mashen (wat overigens mag), dus ik stuur hem een bericht dat hij de replay moet gaan kijken met inputdisplay aan, zodat hij kan zien WIE er aan het mashen was :') En hij ging maar door en door en aangezien ik geen zin heb in het gezeik van een stel pubers die trollen drukte ik op het knopje "Block communication with this user" :D Heerlijk knopje is dat _O-

Wel apart want ik stuur mensen die goed zijn of goed hun best doen altijd positieve berichten omdat ik vind dat ze dat verdienen. Net speelde ik ook tegen een Makoto die in de eerste ronde mij versloeg omdat ze een aantal keer correct had gegokt. De tweede ronde had ik 100% hp en zij helemaal niks, dus ik dacht dat die ronde binnen was... nou mooi niet dus :P Zij heeft echt heel goed gespeeld en mij toch verslagen _/-\o_ Dat verdient een compliment vind ik, maargoed, waarom positief doen als je ook kan trollen he? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Oguz
Firlian had het bij het correcte eind. Gebaseerd op je uitspraken heb ik je 'gedegradeerd' naar pot b. Mootje vind ik een solid Adon hebben, maar nogmaals. Ik baseer eigenlijk alleen op basis van got tournooi resultaten en potten die ik zelf speel....dus misschien klopt mijn indeling helemaal niet :P Dat is precies waarom ik ze even al online had gezet ter discussie .

@beginnen
Wat mij betreft beginnen we deze week, maar het is mei vakantie geloof ik (vakantie, wasda :? :'( ) dus misschien dat we wat spelers missen. Misschien is het handig om een dm te doen naar alle 4 je medespelers? Ik ga dit iig doen voor de pot waar ikzelf reserve ben om trachten een datum en tijd te fixen).

@extra regels
pot b spelers beginnen. Pot a spelers mogen zelf bepalen of ze met een handicap spelen, ik denk dat iedereen van zichzelf wel weet wat 'eerlijk' is. We kijken hoe dit werkt/bevalt en maken er de volgende keer een officiele regel van.

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 02-05-2011 11:16 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:07

On_E

Housemusic

Ging gisteren sinds lange tijd weereens SSF4 spelen, damn...

Alleen nog maar pro's online zeker ? :D

Werd keihard afgeslacht door iemand met 25k+ PP....
En diegene was de enige die online speelde leek het.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welk platform speel je, maar ps3 zal het vast niet zijn ivm de psn problemen.......dan moet je net als ik op 360 spelen. Gisteren nog mijn cammy naar 1000 punten gebracht, heb zelf ook rond de 1000pp genoeg tegenstanders in dit vlak iig. Ik speel altijd arcade mode met request en ik kwam hooguit tot tegenstander 3, werd continue onderbroken :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
On_E schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:47:
Ging gisteren sinds lange tijd weereens SSF4 spelen, damn...

Alleen nog maar pro's online zeker ? :D

Werd keihard afgeslacht door iemand met 25k+ PP....
En diegene was de enige die online speelde leek het.
Dat is wel een nadeel ja, ik speel het af en toe, maar online kom je echt alleen maar sterke mensen tegen (of ik ben echt superslecht). Ik snap de matchmaking dan ook niet helemaal, heb je 0-10 punten, kom je een 3K tegen, die zal ook denken: wtf, hier heb ik niets aan :')

Leren spelen wordt zo wel steeds lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Zo, even kort tijd om jullie ook op de hoogte te brengen, aangezien jullie het meeste toch al weten :p

Op vrijdag, om 01:47 is onze zoon geboren. Hij was bij de geboorte 54 cm en woog 4185 (een flinkertje dus), helaas voor de moeder was het een keizersnee geworden, maar ze is vanochtend om 10 uur ontslagen uit het ziekenhuis, omdat alles bovenverwachting goed is gegaan. De naam die hij heeft meegekregen: Hayden Liam

http://yfrog.com/h04ajvuxj

Om even te pochen, hij is echt een knapperd :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:04:
Zo, even kort tijd om jullie ook op de hoogte te brengen, aangezien jullie het meeste toch al weten :p

Op vrijdag, om 01:47 is onze zoon geboren. Hij was bij de geboorte 54 cm en woog 4185 (een flinkertje dus), helaas voor de moeder was het een keizersnee geworden, maar ze is vanochtend om 10 uur ontslagen uit het ziekenhuis, omdat alles bovenverwachting goed is gegaan. De naam die hij heeft meegekregen: Hayden Liam

Knappe vent :) Straks wel met hem trainen in SF4 he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Nazanir schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:04:

Hoezee \o/ Gefeliciteerd dude!

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
congratz dude!

ik mag me trouwens vanaf 1 min geleden officieel een rank b speler noemen.
ben zojuist met Adon op 5006BP gekomen! *O*

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh ook congrats dan :)

Zijn er trouwens mensen die powerup gevolgd hebben? Zit nu een beetje de archives te bekijken en ik zie leuke dingen.

http://www.justin.tv/teamsp00ky/videos

Special mention naar het commentaar van justin wong. Vond het altijd een beetje een arrogante eikel. Maar hij heeft echt gevoel voor humor. En zijn spelkennis is enorm.Mike Ross blijft ook leuk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:07:
Ooh ook congrats dan :)

Zijn er trouwens mensen die powerup gevolgd hebben? Zit nu een beetje de archives te bekijken en ik zie leuke dingen.

http://www.justin.tv/teamsp00ky/videos

Special mention naar het commentaar van justin wong. Vond het altijd een beetje een arrogante eikel. Maar hij heeft echt gevoel voor humor. En zijn spelkennis is enorm.Mike Ross blijft ook leuk.
Ik vind Mike Ross geweldig. Gosh darned, dang! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mike Ross is ook geweldig, Gootecks ook wat mij betreft.
maar Powerup had een wat mindere stream omdat het internet daar blijkbaar kut was, heb wel gekeken. Mike was redelijk Salty dat ie in ronde 1 al in losers gedunkt werd door een Bison speler die toch aardig ver leek te komen uiteindelijk.
overigens ook wel props voor Sp00ky, die gast moet echt veel cash uitgeven om kwaliteitsstreams als die van hem te kunnen onderhouden.
heb ook wat van MK9 opgepikt en dat zag er toch ook wel fun uit eigenlijk.
Pagina: 1 ... 44 ... 62 Laatste