Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-05 11:24
Dit gaat mijn eerste OP worden dus bare with me ik moet nog een hoop leren:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9e/Mortal_Kombat_PS3_Boxart.jpg

Game info:

Mortal Kombat is an upcoming fighting game in the Mortal Kombat series. Developed by NetherRealm Studios (formerly known as WB Games Chicago and Midway Games Chicago), it is the ninth installment in the series and the first to be published exclusively under the Warner Bros. label.Mortal Kombat is set for an April 19, 2011 release in the US, and a EU release on April 21, on the PlayStation 3 and Xbox 360 systems. A PC version is also posed as a possibility.

The story begins after the events of Mortal Kombat: Armageddon, but then returns to the period in which the first three games - Mortal Kombat, Mortal Kombat II, and Mortal Kombat 3 - occur. Due to a plot twist (the character Raiden now having knowledge of the future), the events of this time are slightly altered.

Mortal Kombat includes 3D graphics, with gameplay solely on the 2D plane (2.5D). The developers have also stated that this is the first game in which they are making a conscious effort to create deeper gameplay for more dedicated players of the series and of fighting games in general. Mortal Kombat was officially announced on June 10, 2010, accompanied with a debut trailer showcasing the new presentation and new gameplay features.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e8/Mortal_Kombat_E3_Roster_Picture.jpg

Character List:

Baraka Cyrax
Ermac Jade
Jax Johnny Cage
Kabal Kano
Kitana Kung Lao
Liu Kang Mileena
Nightwolf Noob Saibot
Quan Chi Raiden
Reptile Scorpion
Sektor Shang Tsung
Sindel Sonya
Stryker Sub-Zero

Fatalities en X-Ray moves:

Unlike previous Mortal Kombat fighting games, there are four attack buttons that each represent a corresponding limb, a concept better known for its existence in the Tekken franchise. A "super meter" was added to enhance the gaming experience, which can be charged by various actions during battle such as performing a combo or getting hit by the opponent. The super meter can be charged to three levels which if used up will either enhance a special attack, interrupt a combo, or cause the attacker to perform a super combo called an X-ray move. During these X-ray moves, the camera will zoom in and will show an inside view of the character who is being attacked while bones and organs are broken or ruptured.

Videos:

Fatalities:

[ Voor 33% gewijzigd door Njay op 22-03-2011 10:47 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Demo al weer een tijd gespeeld, het speelt weer een stuk meer 'old school' met een vleugel combo en erge nadruk op juggling. Fatalities zijn weer als vanouds, deze keer in meer details :P

Of het de aankoop waard gaat worden, dat weet ik nog niet. De grote namen zitten er gelukkig weer in, maar ik zoek juist weer iets wat een veel mindere focus op het zwaar irritante juggling hebben (zeker tegen de AI op hard zijn sommige moves gewoon niet leuk meer).

Een pluspunt, zeker voor Tekken spelers, de laadtijden van characters/maps is uitzonderlijk snel, waar de laatste serie Tekken behoorlijke laadtijden had.

X-ray moves zijn trouwens grafisch heel mooi uitgewerkt, mep je de botten van Mileena kapot zie je duidelijk haar 'ugly gebit', naarmate je meer damage oploopt ga je er ook steeds slechter uit zien (Scorpion's masker gaat kapot). Ook blijven wapens gewoon zitten, zo ramt SubZero een ijs-zwaard door je borstkast, breekt hem af en de rest van het gevecht steekt er iets uit je rug :P

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2011 10:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-05 20:49

Dhrax

Prog Lord

De demo was zeker veelbelovend te noemen.
Laten we hopen dat dit deel de serie weer naar het niveau tilt waar het thuis hoort :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
De demo was super, het speelde heerlijk weg !!

Het is voor mij daarna direct een pre-order geworden eindelijk weer back to the roots MK _/-\o_

Ow ja hebben jullie nog tips voor mijn OP?

Beetje opmaak vindt ik nog lastig ...

[ Voor 23% gewijzigd door Njay op 22-03-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Day one purchase voor mij. Demo is brengt bij mij zeker het oldschool MK gevoel weer terug!

Ook wel vet dat het qua singleplayer genoeg te bieden heeft wat betreft unlockables en modes. In tegenstelling tot de steeds kaler opgeleverde console Capcom fighters.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De demo heeft me in positieve zin verbaasd.. het spel ziet er erg mooi uit en de fatalities e.d. zijn goed uitgewerkt. Ik vond het alleen wel een beetje houterig spelen.. na het uitvoeren van een move of het opstaan na een val is kun je best wel lang niets doen met je karakter. Maar misschien dat dit bij MK altijd al zo was en dat ik gewoon teveel Soul Calibur heb gespeeld (waar ik het gevoel minder heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Dit is volgens mij met MK altijd al zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Njay schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:55:
Dit is volgens mij met MK altijd al zo geweest.
Jep, volgens mij ook! De demo is erg tof, het speelt weer als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, altijd zo geweest, meeste moves hebben bijna identieke 'kan niets doen' tijd (uppercut, teleports).

Al heeft de AI nog een bug met SubZero in de demo:
Als je tegen subzero speel, loop op hem af en spring over hem, spring weer terug, over hem, terug, etc. Hij zal enkel iets van een charge attack blijven doen, jij kan gewoon heen en weer blijven springen :P

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2011 11:00 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Ik hoop ook weer op de woopies en de toasty's !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-05 16:56

On_E

Housemusic

Day 1.

Demo is echt super.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Gemenge gevoelens. Ik heb de demo geprobeerd (jeuj voor Arcade Sticks btw). Grafisch ziet er netjes verzorgd uit, wat je in principe mag verwachten van een MK, het boeld stroom vrijlijk, de nodige geweldadige fatalities zijn er, leuk is dat je straks ook gewoon dit kan oefenen (er word een training mode ingebracht waar je leert fatalities te doen, netjes verzorgd dus allemaal), en die tower of trials ziet er ook leuk uit om het spel te leren, en gewoon om de offline houdbaarheid een boost te geven. Maar dat zijn naar mijn idee allemaal leuke extraatjes, waar het om draait is het vechten zelf.

Het voelt wat traagjes aan allemaal en voor mij persoonlijk, mis ik gewoon een stukje diepgang die te vinden is in SSF4. Nu hoeft dat geen probleem te zijn, het betekend dat de instap drempel wat lager ligt, maar voor mensen die voor wat meer diepgang gaan, zullen ze er wat sneller op uitgekeken zijn. Ook gaf ik al aan dat het wat traagjes aanvoelt, vergelegen met een BlazBlue, GuiltyGear, Street Fighter, etc. Maar ook de controls zelf voelen een beetje onwennig aan en net niet helemaal vloeiend.

Ze hebben wel het juiste idee naar mijn gevoel. Lekker combo-en, geweldadig als vanouds (niets van die onzin van MK vs DC) en 2D (3D heeft MK naar mijn mening geen goed gedaan). Ik twijfel ook heel erg om hem aan te schaffen. Controls zijn aan te wennen, combo's zijn te leren, etc. Maar ik vraag me af of ik er niet te snel verveeld mee zal raken. Vrouwlief vind MK sinds deeltje 2 al helemaal het einde, dus dikke kans dat hij er toch wel inkomt. Maar dan hij zij er meer plezier aan als ik, en dat is ook prima :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Ja maar MK als fighter was altijd net anders als een fighter als SF.

Het oogt misschien wat lomp kwa moves en bewegelijkheid maar dat is MK.

Ik kan me me eerste op de pc nog wel ophalen...
10 floppy's and dos4gw :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-01 09:34
Is de Xbox 360 demo al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-05 13:43
Hmm demo net ff een paar keer gespeeld. Moet zeggen wel weer ouderwetsch lekker :D
Echter ondanks de moves list heb ik nog niet alle fatalities eruit kunnen halen helaas.
Ik ben alleen nog niet helemaal overtuigd of het nu ook de winkelprijs waard is starks.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 14:39

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Demo op de PS3 al gespeeld, speelde als vanouds lekker.. SNES flashbacks. Alles.
Maar ik wacht nog op de Xbox 360 demo, ik wil toch eerst ff kijken hoe het aanvoelt met m'n normale 360 controller. Ik vermoed gewoonweg bout. Vraag me af of dat de reden is dat ze de demo ook stallen of überhaupt niet uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

apNia schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:27:
Demo op de PS3 al gespeeld, speelde als vanouds lekker.. SNES flashbacks. Alles.
Maar ik wacht nog op de Xbox 360 demo, ik wil toch eerst ff kijken hoe het aanvoelt met m'n normale 360 controller. Ik vermoed gewoonweg bout. Vraag me af of dat de reden is dat ze de demo ook stallen of überhaupt niet uitbrengen.
Ed Boon zei op Twitter dat de reden van de late 360 demo 'online-opties' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
wtf waarom dan alleen weer op de x360 ? online kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De demo, PSN netwerk is nu eenmaal wat anders dan Xbox netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Ja dat snap ik .. maar met de ps3 demo ken je niet online ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De demo voor de Xbox zal er wel niet meer van komen (origineel zou deze de 15e online staan, geruchten zijn nu de 5e april...), aangezien het spel al over een week of 3 uitkomt en van uitstel meestal afstel komt.

[ Voor 18% gewijzigd door MaZo op 27-03-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-05 07:03
belachelijk inderdaad , pomp gewoon dezelfde demo als voor de ps3 erop .. slaat toch nergens op dat een demo Console exclusief is.

Niet voor zo'n lange tijd iig. Ik neem toch ook aan dat ze ook op de 360 copy's willen verkopen?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Lijkt me ook maar misschien zijn er wat technische problemen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ProCeela schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:51:
belachelijk inderdaad , pomp gewoon dezelfde demo als voor de ps3 erop [...]
Ja zo makkelijk gaat dat inderdaad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Sweet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Mooie line-up, maar wat ziet smoke eruit man! hahah!
Sowieso vind ik de character renders/art niet mooi.

Link van alle characters op het vs. screen:
YouTube: Mortal Kombat 9 - ALL Characters Loading Screen Renders ( SPOILERS )

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Prrfff wat een Final Fantasy character gone bad die Smoke

Afbeeldingslocatie: http://img691.imageshack.us/img691/4564/smokez.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sub-zero in een robot-pakje? Wel leuk vs Cyrax/Sektor (mijn favo).

Maar Goro niet speelbaar? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Sub-Zero is ook in z'n "gewone" outfit in het spel te vinden. Verhaal gaat dat zijn robot-outfit gewoon een tweede outfit is die met een druk op de knop te selecteren valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
haha smoke is net Sypher van FF7 :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MaZo schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:06:
Sub-Zero is ook in z'n "gewone" outfit in het spel te vinden. Verhaal gaat dat zijn robot-outfit gewoon een tweede outfit is die met een druk op de knop te selecteren valt.
Weet ik, daarmee zit hij ook in de demo :P Maar mis ergens in het verhaal waar hij ook een 'armor' outfit krijgt, weet wel uit de 'lore' dat er 2 subzero's bestaan (MK2 had afaik de 2de variant, z'n broertje).

edit, was dus tijdens MK3, waar hij Lin Kuei verliet, omdat ze daar iedereen om wilde bouwen tot cyborg (cyrax/sektor?).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 13:22
Zojuist gepreordert bij Consoleshop, de collectors edition voor de PS3:-). Ik kan niet wachten!

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-05 21:15

ijskonijn

Now MOVE!

Demo gespeeld, gelijk verkocht. Eindelijk weer terug naar de oude 2D-gameplay, heerlijk, Wordt een day 1 aanschaf voor mij!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Even een vraagje ertussen doorgooien:

Zijn er mensen die gewoon met de standaard PS3/boX (als de demo al uit is) controller spelen, en hoe ervaren jullie dit? Ik had namelijk bij een maat de demo gespeeld (we spelen namelijk allebei met een stick), maar ik wilde weten of het gewoon solide aanvoelt om met een reguliere controller te spelen. Als ik het spel dan in huis heb, en ik een keer met iemand speel, wil ik niet het idee hebben dat ik veel meer dingen kan, wat anders niet mogelijk was met een controller (iets wat je nogal hebt met SSF4).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel enkel fighter nog steeds met een controller, sinds de eerste tekken series en soul calibur, bevalt meer goed. Enige nadeel is dat de normale combo's wel erg snel moeten worden ingeklopt, je niet altijd de juiste combo naar buiten gooit.

Meestal speel ik wel met wijs/middelvinger op de rechterknoppen, maar omdat je nu actief de R1/R2 moet gebruiken werkt dat ook niet optimaal (al kan je altijd je keysettings veranderen).

Ik heb zo'n arcade stick, maar heb er nooit echt goed mee kunnen spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 31-03-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik vind zelf bij een 2D fighter analoge sticks niet fijn. Ik gebruik dan ook altijd de D-Pad. Ik heb beide consoles en qua D-Pad wint PS3 controller het voor mij. MK op de 360 met de D-pad wil nog wel eens ongewenste acties uitvoeren (lees: per ongeluk springen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel inderdaad ook met D-pad, de PS3 controller D-pad is behoorlijk accuraat en zolang je geen exotische moves moet doen (zoals bij SF) werkt het erg fijn (half/kwart draai gaat erg makkelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik speel iedere fighter gewoon met de analoge sticks van de 360-controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik blijf het ook quirky vinden... begreep dat die nieuwere 360 controller met vernieuwde dpad ook niet je-van-het was met fighters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Even een crosspost vanuit het PS3 ervaringen topic. ( wist niet dat dit topic bestond )

Heb gister de demo even goed gespeeld met mn broertje. Ik moet zeggen dat deze mij echt wel bevallen is. Af en toe weer ontzettend gelachen (like good old times) Het is gewoon op en top MK. Het is snel en speelt lekker. Ik heb soms echt leuke combo's eruit weten te toveren. Het is uiteraard niet zo diep als SF maar wel erg of om te doen. De impact van de klappen komt erg goed over en de sfeer ademt gewoon MK. Zeker voor gamers zoals ik en mn broertje die de eerste delen kapot hebben gespeeld is het leuk vanwegen de vele verwijzingen, levels , muziek etc uit eerder delen. Dus ik en mn broertje zullen iig strax met de final versie echt veel plezier gaan beleven. :*) Kennie wachten om met het volledige roster los te gaan.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zo kan het natuurlijk ook, likken aan je joystick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Weet iemand of de reeds bestaande moves hetzelfde gebleven zijn (zoals bijvoorbeeld bij SF4 ook het geval is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Eerste Indruk.

Moves zijn vergelijkbaar, niet alles is 1 op 1 maar het voelt wel bekend aan, combo's daar en tegen is heel iets anders.....niet echt mijn ding. Ook ik ben nu eenmaal gewend aan de snelheid van moves en combos van SSIV, dit is een wereld van verschil en voelt daarom ook echt super sloom aan, ben volgens mij een van de weinige die niet zo enhousiast was over de demo, vooral grafisch vondt ik het niet echt van deze tijd, het bloed bij de fatalities had 10 x zoveel realistischer kunnen zijn, ook de charachters zien er nou niet echt om te zeggen indrukwekkend uit, ik had echt gehoopt dat de game letterlijk zou spetteren.

Omdat ik toch altijd fan ben geweest van de serie zal ik toch een exemplaar aanschaffen, heb alleen nog geen degelijke prijs kunnen vinden, de meeste online shops hebben hem niet en 60 euro voor de normale editie vindt ik hem niet waard.

Waar hebben jullie je pre order gedaan, in de pricewatch is ook al niets te vinden.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MaZo schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:15:
Weet iemand of de reeds bestaande moves hetzelfde gebleven zijn (zoals bijvoorbeeld bij SF4 ook het geval is)?
Bijna allemaal wel, scorpion's leg grab is simpeler geworden (was afaik vroeger achter-draai-voor HK), welke nu kwart-draai kick is gewroden. Gros van de moves zijn nu enkel 2 bewegingen, kwart/2xtap/voor-achter plus een kick/trap.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 01-04-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-05 13:56

Grozno

acts without consequence!

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Mooie prijs, maar wat een vreemde webshop, heb dit nog nooit eerder gezien:

Orderstatus:

Bedankt voor uw bestelling bij Dimension Plus. Uw bestelling bevat een product dat nog niet verkrijgbaar is. Dit product is voor u in reservering gezet. De verwachte release date vindt u in het onderstaande overzicht. Zodra het gereserveerde product leverbaar is sturen wij u een betaalverzoek

Ben benieuwd of de game dan wel op de release datum bij mij binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Ik koop er al m'n hele leven games ongeveer, gaat nog altijd goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

En wat is je ervaring met de verzending? Binnen op de release datum ervoor of er na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erg mooi dat ze de meeste moves orgineel hebben gelaten, al miste ik bij Sindel die schreeuw (leek wel 1x even snel langs te komen) en bij Kitana die 'draaiende fans'.

Wat me trouwens opviel bij de demo, zelfs op hard kan ik relatief makkelijk alle 4 spelers neermaaien, soms alleen wat juggle combo's waar ik flinke klappen krijg, maar zelf heb ik ook met Scorpion en Subzero al aardig wat leuke combo's.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 04-04-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Destianto schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:24:
En wat is je ervaring met de verzending? Binnen op de release datum ervoor of er na?
offtopic:
Soms ervoor en verder eigenlijk altijd op de datum. Ik vind het kortingssysteem ook zeer relaxed btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37244

De melding is een beetje vreemd idd, maar je krijgt de game wel altijd op tijd binnen, je krijgt kort voor release een mailtje dat je kan betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-05 13:43
Al vaak games bij Dim plus besteld/pre-ordered en voor zover ik me kan herinneren altijd netjes op tijd.
Laatste tijd echter niet kunnen bestellen daar de site geblokkeerd werd door het webfilter op het werk :9.

[ Voor 17% gewijzigd door Flex0r op 06-04-2011 08:12 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik vind de demo ook erg tof. Geeft me eigenlijk al zo veel plezier dat ik twijfel om de totale versie te kopen. In ieder geval niet voor de volle mep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

46.99 lijkt me toch wel een redelijke prijs, vergeet niet dat er aardig wat content in de game zit en online verveelt natuurlijk ook nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Was er inmiddels al iets bekend, wie het exclusieve personage voor de XboX gaat zijn? Zeg maar zoals Kratos voor de PS3 versie? Speculatie misschien?

Ik kan wel een paar personages bedenken: Marcus Phoenix van Gears of War, echter vraag ik me af wat voor moveset hij dan zou moeten hebben. Baldur van Too Human: niet al te bekend spel, maar hij zou zo in MK kunnen, combinatie van zwaard/geweer en hij is gewoon een hack 'n slasher zoals Kratos. Mogelijk de agent van Crackdown, deze zou in lijn kunnen zijn met de andere cyborgs (Sektor en Cyrax).

Misschien Dante uit Dante's Inferno, maar dat was geen exclusive, maar bied wat meer tegenwicht op Kratos.

Maar verder zou ik het niet weten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 05:08
Weet iemand waar ik nog de PS3 collectors edition kan bestellen ? Bij alle NL shops is hij uitverkocht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Nog een weekje.. zal eens kijken of ik et weekend tijd heb om de OP aan te passen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
Zijn er ook mensen die MK met arcade stick gaan spelen? Ik wil deze game graag met een arcadestick gaan spelen, zoals vroeger in de arcade hal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 16:34
steffex schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:33:
Zijn er ook mensen die MK met arcade stick gaan spelen? Ik wil deze game graag met een arcadestick gaan spelen, zoals vroeger in de arcade hal :)
ja ik! speel tegenwoord alle fighter's met een stick :) (tekken 6 stick, cheapie maar voldoet voor mij) veel relaxter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik ben geen pro fighter, maar ik begreep van m'n Streetfighter maatje dat een arcadestick bijna een must is om een fighter behoorlijk te spelen op de Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben niet erg bekend met de controllers van Xbox, maar vond op de PS3 de gewone controller nog vrij goed speelbaar voor MK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik gebruik ook een arcade stick voor fighters, het is niet dat je magisch meteen beter speelt als met een controller, je moet je er wel toe zetten. Maar als je het eenmaal in de vingers hebt, speel je echt beter met een stick dan met een controller.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Woohoo, zojuist besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamemanx.com/wp-content/uploads/2010/12/mortal-kombat-collectors.jpg
Al had ik ook wel willen wachten op de Tournament Edition:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamemanx.com/wp-content/uploads/2010/12/360-mortal-kombat-collectors.jpg
:D

[ Voor 58% gewijzigd door MaZo op 12-04-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nazanir schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:45:
Ik gebruik ook een arcade stick voor fighters, het is niet dat je magisch meteen beter speelt als met een controller, je moet je er wel toe zetten. Maar als je het eenmaal in de vingers hebt, speel je echt beter met een stick dan met een controller.
Denk niet dat je per definitie beter gaat spelen op een stick, ik speel al sinds PSX op zowel joystick als controller, toch blijf ik beter op de controller. Zeker Tekken (richting moves) of latere SC4 kan ik veel gerichter spelen met de ouderwetse d-pad. Enkel varianten op SF (halve rondjes en vage Z-moves) zouden weer beter werken met een joystick.

Beetje het clicky versus drukken principe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik had het ook over Xbox he jongens :P
PS3 controller is voor fighters weinig mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

SinergyX schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:12:
[...]

Denk niet dat je per definitie beter gaat spelen op een stick, ik speel al sinds PSX op zowel joystick als controller, toch blijf ik beter op de controller. Zeker Tekken (richting moves) of latere SC4 kan ik veel gerichter spelen met de ouderwetse d-pad. Enkel varianten op SF (halve rondjes en vage Z-moves) zouden weer beter werken met een joystick.

Beetje het clicky versus drukken principe :P
Ik ben persoonlijk wel van mening dat je beter speelt met een stick, maar dat een stukje gewenning ook zijn parten speelt.

Super Street Fighter 4, kan ik dingen met een stick, die met een normale controller of gigantisch moeilijk zijn, of egeinlijk niet te doen zijn (plinken en pianoen), met een toetsen bord kan je altijd feilloos up, down, right en left doen, maar dingen als quarter circles zijn dan weer een heel stuk moeilijker (dit omdat SF4 ook op PC is verschenen).

Nu zal MK wel niet de complexiteit hebben qua controls als SSF4, maar een stick heeft aals voordeel dat je altijd 4 vingers (zeg maar de homerow) op een toets kan hebben liggen dus reactief een stukje sneller bent.

Maar het hangt er ook een beetje van af, hoe competatief je wilt spelen denk i. Als je prima met een controller kan spelen, en het voornamelijk wat casual doet, prima, niets mis mee. Maar mensen die echt voor het grote goud gaan, zijn echt wel gebaat bij een stick.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Zojuist besteld bij Gamesync, 1 dag voor release wordt de game verzonden.
€45.49 incl. verzendkosten.

Ben erg benieuwd naar de game. Demo niet gespeeld want heb geen Playstation Plus abbo, maar ben fan van vechtgames als deze.

Was indertijd helemaal lijp van MK4 op de pc, dus het zal me benieuwen

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

je hebt geen PLUS abb nodig, dus je kunt hem alsnog gratis downloaden via PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Wat een rare button layout op de MK stick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Destianto schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:07:
je hebt geen PLUS abb nodig, dus je kunt hem alsnog gratis downloaden via PSN.
Is dat veranderd dan sinds kort? Was eerst alleen voor playstion plus abbo's!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

joskuiper schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:51:
[...]

Is dat veranderd dan sinds kort? Was eerst alleen voor playstion plus abbo's!
Sinds 16 maart is ie voor iedereen te dowloaden. PSN+'ers konden de demo al een week eerder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Gister bericht gehad van gcshop.nl dat mn pre-order de 19e zou verstuurd worden... Kan haast niet wachten. :X
Demo al helemaal kapot gespeeld met een vriend. Kan ondertussen al flink jugglen met Scorpion & Sub Zero. En hij dan ook weer met Sub Zero & Johnny Cage. We zijn echt aan elkaar gewaagd, maar de AI op Expert kan soms weinig beginnen tegen ons... :P

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 10:05

Multensor

wtf

alleen beetje jammer dat de demo er niet is voor xbox... of kijk ik met mn neus? :). Verder heel erg benieuwd naar deze game. Sub-zero is altijd \o/

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Multensor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:38:
alleen beetje jammer dat de demo er niet is voor xbox... of kijk ik met mn neus? :). Verder heel erg benieuwd naar deze game. Sub-zero is altijd \o/
Er zou een aparte Xbox demo uitkomen, welke online features zou hebben. Maar nu de release zo dichtbij is, denk ik niet dat hij nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Het ziet er naar uit dat er hier veel PSN'ers zijn. Misschien een idee om pools te maken met Gamertags voor het online gebeuren.

Is iedereen er ondertussen al uit wie zijn Main Charachter wordt? Vroeger had ik meerdere favorieten charachters ben daarom best benieuwd hoeveel tijd er in gaat zitten om een charachter echt goed te beheersen.

Hopelijk is er een goede balans in de game want als er iets een game kan verpesten is het wel overpowered characthers. Denken jullie dat ze weer zogenaamde cheat functies gaan toevoegen. ( One button fatality e.d )

Tot nu toe een beetje getrained met Scorpion, wat een beest is dat zeg.

Persoonlijke favorieten:

Scorpion - Ermac - Mileena - Nightwolf en Noob Saibot

Ik moet mezelf nu weer aanleren om een knop te gebuiken om te blokken, door SSIV zo gewend om de back button te gebruiken 8)7 .

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-fu723GSeP2g/TagUfnyDZVI/AAAAAAAAAk0/tt5LKSW_zJ0/s576/MK.jpg

[ Voor 87% gewijzigd door Greatsword op 15-04-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Destianto schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:42:
Het ziet er naar uit dat er hier veel PSN'ers zijn. Is iedereen er ondertussen al uit wie zijn Main Charachter wordt? Ben wel zeer benieuwd naar de balans in game.

Tot nu toe een beetje getrained met Scorpion, wat een beest is dat zeg.

[afbeelding]
Wow, wat is dat voor Sub-Zero skin? Die is vet!
Kan bijna niet meer wachten, nog een weekje.

In de demo is Scorpion ook mijn favoriet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanuit de demo blijft het Scorpion en Subzero, Cage en Mileena vind ik niet echt fijn spelen. De combo's van Scorpion spelen wat fijner, Sub heeft wat 'veiligere' combo's.

Maar in full versie, Jade en Sektor zullen denk ik mijn favo's gaan worden, mits Sektor die uppercut move nog heeft :P

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 15-04-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

SinergyX schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:00:
mits Sektor die uppercut move nog heeft :P
Die heb ik in een filmpje langs zien komen, dus ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Favo char? Simpel toch, f-ing Kratos! :P

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Nazanir schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:53:
Was er inmiddels al iets bekend, wie het exclusieve personage voor de XboX gaat zijn? Zeg maar zoals Kratos voor de PS3 versie? Speculatie misschien?

Ik kan wel een paar personages bedenken: Marcus Phoenix van Gears of War, echter vraag ik me af wat voor moveset hij dan zou moeten hebben. Baldur van Too Human: niet al te bekend spel, maar hij zou zo in MK kunnen, combinatie van zwaard/geweer en hij is gewoon een hack 'n slasher zoals Kratos. Mogelijk de agent van Crackdown, deze zou in lijn kunnen zijn met de andere cyborgs (Sektor en Cyrax).

Misschien Dante uit Dante's Inferno, maar dat was geen exclusive, maar bied wat meer tegenwicht op Kratos.

Maar verder zou ik het niet weten.
Op GameSpot las ik dat er geen speciaal karakter komt voor de Xbox.
Het is nog net geen PS3-exclusive titel... ik bedoel, geen demo voor de Xbox, geen exclusief personage... what's next?

Edit: leuke preview bij datzelfde GameSpot trouwens met veel ingame footage!

[ Voor 8% gewijzigd door MaZo op 15-04-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Beetje omgekeerde wereld idd. Elke developer die contractueel vastzit aan Sony wilt stiekem voor de Xbox developen, behalve Ed Boon. Die lijkt wel contractueel aan MS vast te zitten en het nu maar te doen omdat het moet. Prrrfff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Blijkbaar hebben sommigen hem al binnen en er wordt dus flink wat geupload, voor wie niet vies is van spoilers is het kanaal van Agino11 misschien wel interessant. Hij heeft de Story Mode opgenomen en je krijgt zo een goed beeld van het verhaal, en waartoe de charachters in staat zijn ( alhoewel hij natuurlijk ook nog geen pro is ) Vanaf part 3 begint het een beetje te leven.

Tot nu toe de indruk dat ze de Mortal Kombat Film uit 1995 speelbaar hebben gemaakt.

spoiler: what the f***
Cyrax is Black! en Raiden draagt Lip Gloss?

The Netherealm is echt een waanzinnige stage.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/_5Vc3MdGN32c/TaipjAoY_tI/AAAAAAAAAlU/Wrr9qcHpeeA/s800/Schermafbeelding%202011-04-15%20om%2022.23.06.png

[ Voor 29% gewijzigd door Greatsword op 15-04-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
komt het spel eerder uit? Omdat nedgame het gaat verkopen op 18 april.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
ik kan niet wachten tot de game binnen is!
Ga ook een arcadestick erbij kopen, zodat ik lekker oldskool die game kan spelen!

Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/120665

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
TheKillingBean schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:54:
komt het spel eerder uit? Omdat nedgame het gaat verkopen op 18 april.
Heel veel eerder is dat niet, want de releasedate is 19 april.

[ Voor 17% gewijzigd door MaZo op 16-04-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Destianto schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:42:
Is iedereen er ondertussen al uit wie zijn Main Character wordt?
Sindel om mee te beginnen. :)

en DimPlus schijnt m vandaag al te verkopen...

[ Voor 12% gewijzigd door On_E op 16-04-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
MaZo schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:05:
[...]
Heel veel eerder is dat niet, want de releasedate is 19 april.
Aaah ok, ik dacht dat het 21 april was.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

TheKillingBean schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:25:
[...]

Aaah ok, ik dacht dat het 21 april was.
19 April in USA
21 April in Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
ijskonijn schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:06:
[...]

19 April in USA
21 April in Europa
Hmm vreemd, want ook GCshop verkoopt hem dan 2 dagen te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Dimension Plus verkoopt 'm al sinds gisteren in de winkels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

MaZo schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:29:
[...]
Hmm vreemd, want ook GCshop verkoopt hem dan 2 dagen te vroeg.
Ik haal dit van de Mortal Kombat Wikipedia pagina af, maar het ziet er inderdaad naar uit dat ze voor de EU release nu dezelfde release datum aanhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 05:08
Iemand al de collectors edition voor de PS3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Prrffff waarom komen Portal 2 en de nieuwe Mortal Kombat zo dicht op elkaar uit? :(
Keuzes, keuzes, keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Destianto schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:42:
Blijkbaar hebben sommigen hem al binnen en er wordt dus flink wat geupload, voor wie niet vies is van spoilers is het kanaal van Agino11 misschien wel interessant. Hij heeft de Story Mode opgenomen en je krijgt zo een goed beeld van het verhaal, en waartoe de charachters in staat zijn ( alhoewel hij natuurlijk ook nog geen pro is ) Vanaf part 3 begint het een beetje te leven.
Story mode helemaal bekeken, soort van interactieve film. Einde vind ik erg 'matig', maar geeft duidelijk aan:
spoiler:
er komt dus een vervolg met die baas van Quan Chi als eindbaas

Leverdatum van mijn CE is weer verschoven naar 21-4 :(

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik ben er na chapter 12 mee opgehouden, begon aardig wat tijd in te zitten. Persoonlijk vindt ik het er wel aardig uitzien voor storymode, alhoewel het grafisch gezien wel erg veel weg heeft van de voorgaande 3D wereld waarin je kon rond lopen.

Lijkt me vooralsnog verstandig om eerst een paar uur in de training mode aan de slag te gaan om een beetje het combo systeem onder de knie te krijgen.

Hopelijk krijg ik hem een dezer dagen binnen. besteld via Gamersland.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Iemand heb al gespot in Utrecht? Bij nedgame is hij opeens van de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:55

Vrijdag

De Zwarte

Damn, ik wil ook de CE wel maar ik had mijn vriendin nieuwe schoenen beloofd ;(

Naja, dan maar even wachten totdat er weer salaris is gestort, heb er toch wel zin in. Lekker ouderwets knokken met idioot veel bloed en gore.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

De zon schijnt, ik zou zeggen koop een paar slippers voor haar en doe jezelf niet tekort ;)

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste