Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

7hit 44% :D We komen er wel :P

Juggle is dus beter rondje-kruisje combo te gebruiken, die doet normaal 8%/7%.

edit, 12 hit 48%. Hoger lukt op dit moment nog niet :P
edit2: 13 hit 50%. :D
edit3: 14 hit 53%, beginnen met een jump-punch.

Edit2 combo;
rondje, kruisje, lighting, teleportkick, rondje, kruisje, bubble, rondje kruisje, X-ray, kwart-terug kruisje (upperkick?).

[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2011 20:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:34

justifire

Shut up and squat !!

SinergyX schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:46:
7hit 44% :D We komen er wel :P

Juggle is dus beter rondje-kruisje combo te gebruiken, die doet normaal 8%/7%.

edit, 12 hit 48%. Hoger lukt op dit moment nog niet :P
edit2: 13 hit 50%. :D
edit3: 14 hit 53%, beginnen met een jump-punch.

Edit2 combo;
rondje, kruisje, lighting, teleportkick, rondje, kruisje, bubble, rondje kruisje, X-ray, kwart-terug kruisje (upperkick?).
Is rondje kruisje FP-BP ? Die geeft bij mij minder damage dan FP-FP
FP-FP geeft dan weer aan het begin van de combo minder damage dan FK-FK, tijdens de combo geeft hij wel meer damge dan FK-FK

2de combo kan je nog iets meer uithalen door na de superkick 2 keer te slaan/schoppen ipv 1 keer en na de x-ray kan je ook eerst 2 keer slaan voordat je de geyser kick doet 8)

Eerlijk gezegd is de superkick meer voor de show-off dan voor de damage, zonder superkick heb je met een korte combo meer damage en in een lange combo scheelt het 1%, maar het is wel ontzettend gaaf om de combo gaande te houden :9~

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 22-07-2011 20:19 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee het is BK-FK.

Met achter-BP kan je ook direct combo's openen, lightning, geyser kick, bubble en teleport kick werken allemaal.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

SinergyX schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 21:58:
Nee het is BK-FK.

Met achter-BP kan je ook direct combo's openen, lightning, geyser kick, bubble en teleport kick werken allemaal.
Teleport kick ? Mis ik iets ?
En een combo openen met achter-bp-geyser kick ? Hoe ga je dan verder ?

edit: ooh wacht je bedoelt enhanced teleport :)

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 23-07-2011 00:43 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, Super kick (die noem ik teleport kick). Vanuit daar afhankelijk van je X-bar, volledig is een BK-FK-bubble, Bk-FK, X-ray, geyser kick.

Trouwens jammer dat superkick verder echt amper te gebruiken is, zelfs met back-BP kan je vaak beter gewoon bubble of aqua splash doen.

Ik vergeet echt bijna altijd aqua splash, toch is het een grappige move om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

SinergyX schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:49:
Nee, Super kick (die noem ik teleport kick). Vanuit daar afhankelijk van je X-bar, volledig is een BK-FK-bubble, Bk-FK, X-ray, geyser kick.

Trouwens jammer dat superkick verder echt amper te gebruiken is, zelfs met back-BP kan je vaak beter gewoon bubble of aqua splash doen.

Ik vergeet echt bijna altijd aqua splash, toch is het een grappige move om te gebruiken.
Gebruik die splash als een tegenstander op je af komt lopen om een beetje afstand te houden.
Ook als de ander probeert op te staan werkt hij fantastisch
Weinig damage maar geeft je wat ruimte en meesten verwachten het niet >:)
Om hem in een combo te gooien ? Nee, beter afsluiten met geyser kick.

Als iedereen nou maar eens die GRATIS compatibilitypack downloade :/

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 23-07-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

als je in een hoek gedreven wordt met combo's, moet je als wakeup move de onder-boven+block doen als enhanced teleport. Werkt perfect! SinergyX, ik ga die combo eens proberen. Ik open altijd met jump+punch en dan vierkant,driehoek, lightning, roundhouse kick, vierkant,driehoek, waterbubble, roundhouse kick, uppercut

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, ik heb een combo geprobeerd. 13 hit, 65% damage, geen x-ray.
YouTube: ‪Mortal Kombat 2011: Rain 13-hit combo, 65% damage (no X-RAY)‬‏ - YouTube

Kan eigenlijk wel niet omdat ik 4x een enhanced move gebruik (training mode).

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

KneoK schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:06:
[...]

Op het MK forum van Gamefaqs werd een aantal keer gesproken over een of andere gozer die in ranked matches alleen maar op kick drukt, ik weet z'n gamertag niet meer. Op een gegeven moment kwam ik iemand tegen die 72 wins en 1490 losses had en ja hoor, die gozer stond gewoon stil en mashte op kick. Twee force balls en toen ben ik in een hoekje gaan zitten voor de turtle achievement. Op een andere manier had ik die achievement echt niet gehaald.
Ik ben zo hard genaait is een keer op deze manier.. Ik kwam ook iemand tegen die 3x meer loses had dan win. en bleef maar kick spammen dus ik dacht ow lekker nu kan ik voor die achievement gaan waar je van 10% health terug moet komen.

dus ik express mezelf laten kicken totdat ik bijna dood was. en daarna begonnen met aanvallen uit het niets maakt hij een combo en daar lag ik haha eerste ronde verloren. :)) alsnog met 2-1 gewonnen maar dat was wel lelijk dacht ik voor de achiev te gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Das natuurlijk wel de ultieme troll. Ik kan de comeback van 10% HP achievement nog wel begrijpen, maar die turtle achievement, bagger zeg.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Snap niet dat er mensen zijn die zo (willen) spelen.
Net zo als continu dezelfde move spammen, heb je dan echt niks beters te doen ?
Is toch geen lol aan op zo'n manier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

juist, dat bedoel ik nou met "sportief" gamen. Ja ik weet het, je bent er om te winnen, maar een leuk potje is toch anders. Met noob saibot alleen maar die shadow charges en teleports doen. Met smoke alleen maar teleport punchen of met mileena alleen maar die rol en teleport kick...
Trouwens van de week speelde ik tegen iemand die Kabal had. Nou zeg die maakte me finaal af. Ik kreeg steeds zo'n grond-zaag voor de kiezen en de bekende, bijna unblockable griphook-throw als ik binnen sweep-bereik was. Vreselijk! De rest deed hij alleen maar blocken. Ik kon zelf geen unblockable doen omdat ik steeds die zaag voor mijn kiezen kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Deathchant schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:28:
juist, dat bedoel ik nou met "sportief" gamen. Ja ik weet het, je bent er om te winnen, maar een leuk potje is toch anders. Met noob saibot alleen maar die shadow charges en teleports doen. Met smoke alleen maar teleport punchen of met mileena alleen maar die rol en teleport kick...
Trouwens van de week speelde ik tegen iemand die Kabal had. Nou zeg die maakte me finaal af. Ik kreeg steeds zo'n grond-zaag voor de kiezen en de bekende, bijna unblockable griphook-throw als ik binnen sweep-bereik was. Vreselijk! De rest deed hij alleen maar blocken. Ik kon zelf geen unblockable doen omdat ik steeds die zaag voor mijn kiezen kreeg...
Speel jij PS3 of Xbox360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Valt mee toch, gewoon die Xbox verkopen en een PS3 kopen ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

kan ik iemand toevoegen die een potje SPORTIEF spelen kan waarderen? Ik sta echt niet te wachten op die turtles die in een hoekje liggen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

aramdin schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:45:
Valt mee toch, gewoon die Xbox verkopen en een PS3 kopen ;)
Nee dan moet ik elke keer een dag langer wachten op DLC ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Deathchant schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:28:
kan ik iemand toevoegen die een potje SPORTIEF spelen kan waarderen? Ik sta echt niet te wachten op die turtles die in een hoekje liggen te schieten.
Je kan mij toevoegen... Maar ik ben niet goed (misschien zelfs slecht). Meestal kies ik een random character.
PS3: TheKillingBean

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ik ben ook niet goed hoor :) werd laatst nog door iemand afgemaakt die 3/16 stats had. Hij pakte noob saibot/smoke en daar ging ik: teleport constant. Die van smoke is zo snel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Gister voor het eerst met Nightwolf online gespeeld, ging niet slecht. Al vind ik hem tegen Smoke nog redelijk langzaam (vind ik Kratos ook btw). Iemand nog waardevolle tips voor Nightwolf play? Thx!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

de shoulder bash wakeup move is natuurlijk 1337! Die gaat door alles heen. IJs van subzero e.d. gaat ie gewoon doorheen. Ideale wakeup :) verder ken ik niks met hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ja daar kwam ik gister ook achter, dies vet!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344765

iemand Evo 2011 MK9 Finals gezien :)?.
Voor de mensen die het gemist hebben:http://www.youtube.com/watch?v=Qq6Qp6p2Pes
wat is evo 2011?:http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_Championship_Series.
Mooie finale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 20:41

Nohead

PSN ID: Nohead

Anoniem: 344765 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:23:
iemand Evo 2011 MK9 Finals gezien :)?.
Voor de mensen die het gemist hebben:http://www.youtube.com/watch?v=Qq6Qp6p2Pes
wat is evo 2011?:http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_Championship_Series.
Mooie finale
Kung Madness! Mooie potjes hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

1,2, Freddy's coming for you
3,4, Better lock your door
5,6, Grab your crucifix
7,8, Better stay up late
9,10,Never sleep again

Afbeeldingslocatie: http://mkextre.me/wp-content/uploads/2011/08/freddyMK9DLC.jpg

Official Freddy DLC trailer

Official story vignette

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=42JnbwCvCos]

[ Voor 33% gewijzigd door justifire op 09-08-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste DLC die ik oversla, vind ik echt totaal niet passen in MK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 03:42

KneoK

Not in a million lightyears

SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:51:
Eerste DLC die ik oversla, vind ik echt totaal niet passen in MK.
Ik heb die pass gekocht dus ik zal hem wel binnenhalen maar ik ben het helemaal met je eens dat Freddy een hele slechte keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Heb ook de Season Pass dus ga hem vanavond wel binnen halen.
Had liever een ander character gezien (lees totaal nieuwe) maar goed, misschien is het wel leuk voor de afwisseling.
Wat ik overigens wel goed nieuws vind is dat met patch 1.04 de compatibility packs verplicht worden gesteld zodat we eindelijk online ook altijd de DLC kunnen kiezen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Ben blij dat Freddy eindelijk goed vereeuwigd wordt in een game. Stukken beter dan die rode vrouwenninja of die blinde gast uit eerdere delen. Origineel karakter, goed uitziende moves en past perfect in de MK-sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeropaid
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Het nadeel van MK is toch dat er te weinig moves inzitten om (goede) combo's te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Heb je het spel wel eens gespeeld Zeropaid? Kabal is iemand met de minste moves in het spel (4), en zelfs Ryu in SSF4(AE) heeft slechts 3 "gewone" special moves (Uppercute, Fireball, Tatsu).

Als je eens kijkt wat voor combo's er gemaakt kunnen worden, in tutorial videos maar ook in tournamenten, mag je eerst even op youtube browsen, en mij daarna nog eens vertellen dat je geen goede combo's kan maken. Een beetje goede combo doet makkelijk tussen de 30-50% damage (al zijn die wat moeilijker, zeker online).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goeie combo's kan je zelfs maken met enkel special moves, meeste combo's die ik doe bestaan enkel uit moves met een kleine trap-combo. Geen juggle punches of dergelijke.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Maar eens het lab ingegaan om mijn combo's te optimaliseren met volgend resultaat:
2 high damage midscreen combo's zonder superbar met mijn main Kabal

Van mij mag hij wel een kleine buff hebben, andere characters halen zomaar 40+% in een combo.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Probeer die eens zonder de intro-punch? Die doet minimale damage maar je trekt wel de rest van de combo in damage naar beneden (hoe meer hits, hoe minder damage).

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

SinergyX schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:02:
Probeer die eens zonder de intro-punch? Die doet minimale damage maar je trekt wel de rest van de combo in damage naar beneden (hoe meer hits, hoe minder damage).
Jump in punch schaalt niet naar beneden, geeft uit mijn hoofd 1-2% meer damage dan zonder jip ;)

Anoniem: 407645

Ben begonnen met het spelen van Cyrax na deze video gezien te hebben, en kan deze bijna uitvoeren ;)

En deze video is ook baas :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 407645 op 11-08-2011 16:58 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat ik zo leuk vind aan die combo's, hoe vaak komt het nu serieus voor dat je deze echt zo kan uitvoeren? Goed, paar intro's kan je pakken, maar als mensen met QR-moves en niet perfect op die locatie staan, zal je de helft van die combo's niet eens halen.

Die gast heeft zich gewoon 100% gefocused op een stilstaande niet terugvechtende dummy, ik heb dan meer respect voor iemand die een 40-50% combo kan doen tijdens een normaal gevecht.

Er zal heus wel zon moment zijn wanneer je iemand die nog niet bekend is met het spel tegen zult komen in een KotH lobby, en op zulke momenten kan je dan in ieder geval shinen voor de punten. :')

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

SinergyX schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:04:
Wat ik zo leuk vind aan die combo's, hoe vaak komt het nu serieus voor dat je deze echt zo kan uitvoeren? Goed, paar intro's kan je pakken, maar als mensen met QR-moves en niet perfect op die locatie staan, zal je de helft van die combo's niet eens halen.

Die gast heeft zich gewoon 100% gefocused op een stilstaande niet terugvechtende dummy, ik heb dan meer respect voor iemand die een 40-50% combo kan doen tijdens een normaal gevecht.
Komt niet vaak voor maar is wel handig om zulke combo's te kennen toch ?
Weet je meteen wat goed te linken is.
En als het dan een keer lukt tijdens een gevecht is dat toch schitterend :)

*edit* oke dat onderste filmpje slaat nergens op, meerdere combos aan mekaar linken en dat dan optellen is gewoon onzin natuurlijk :F

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 11-08-2011 17:25 ]

Sommige daarvan zijn reset combos wat in feite een glitch is. Door een reset komt de hit counter wel in beeld maar kan je gewoon verder gaan met de combo en is het tevens mogelijk om special moves meerdere malen in een combo te gebruiken. Zoals het net van Cyrax of de speer van Scorpion. Maar Scorpion heeft geen reset naar mijn weten. :')

De meeste zijn bomb traps, die niet blockable zijn. Als je die bomb traps dan in combinatie doet wanneer iemand op de grond ligt of stunned is dan geeft dit altijd de mogelijkheid om weer 'verder' te gaan met je combo. Vandaar dat ze worden opgeteld, alhoewel ik het met je eens bent dat dat nergens op slaat. Enige wat je tegen zo'n combo kan doen is de combo aangaan, breaken, xray of bij bepaalde characters een wakeup attack.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 407645 op 11-08-2011 18:03 ]

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Weet iemand nu hoe het zit met die refund voor teveel betaalde DLC in juni? WB Twitter zegt alleen refund ASAP maar merk niets. Niemand anders die ermee zit?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12

Sagat

Is pappa x2!

Denk dat dit voor de meesten hier wel interresant is:
(tekst op het drakenslag forum gevonden btw)

Warner Bros. Interactive Entertainment heeft vandaag aangekondigd, dat de Mortal Kombat Arcade Kollection beschikbaar zal zijn voor download op 31 augustus 2011. Voor de eerste keer ooit is de originele Mortal Kombat Arcade trilogie – Mortal Kombat, Mortal Kombat 2 en Ultimate Mortal Kombat 3 samengebracht in één enkele collectie en beschikbaar voor Xbox LIVE® Arcade, PlayStation®Network en PC. De Mortal Kombat Arcade Kollection zal beschikbaar zijn voor € 7,99 voor Playstation en PC of 800 Microsoft Punten.

De Mortal Kombat Arcade Kollection is ontwikkeld door Other Ocean in samenwerking met NetherRealm studio’s en bevat de mogelijkheid om online te spelen, leaderboards, achievements en trophies. Het pakket biedt fans de kans de games in hun originele arcade staat te spelen.

Ik ga hem iig halen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is niet duur zeg, vooral niet omdat ik een paar jaar eerder mk2 alleen voor 7 euro kocht op psn :')
Hoop dat deze keer wel de special moves en fatalities in-game vermeldt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-05 21:15

ijskonijn

Now MOVE!

Sagat schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:29:
Denk dat dit voor de meesten hier wel interresant is:
(tekst op het drakenslag forum gevonden btw)

Warner Bros. Interactive Entertainment heeft vandaag aangekondigd, dat de Mortal Kombat Arcade Kollection beschikbaar zal zijn voor download op 31 augustus 2011. Voor de eerste keer ooit is de originele Mortal Kombat Arcade trilogie – Mortal Kombat, Mortal Kombat 2 en Ultimate Mortal Kombat 3 samengebracht in één enkele collectie en beschikbaar voor Xbox LIVE® Arcade, PlayStation®Network en PC. De Mortal Kombat Arcade Kollection zal beschikbaar zijn voor € 7,99 voor Playstation en PC of 800 Microsoft Punten.

De Mortal Kombat Arcade Kollection is ontwikkeld door Other Ocean in samenwerking met NetherRealm studio’s en bevat de mogelijkheid om online te spelen, leaderboards, achievements en trophies. Het pakket biedt fans de kans de games in hun originele arcade staat te spelen.

Ik ga hem iig halen.
Ah het zijn dus de arcade versies? Dat waren de besten!
Deze ga ik zeker aanschaffen! (Ook al heb ik net als GetBack MK II al gekocht)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

shit. heb ik net de MK2 arcade gekocht voor 5 euro in de PSN store :(
Wat ik altijd jammer vind van dit soort dingen, is dat je niet kunt kiezen hoe het geluid "geemuleerd" wordt. Ik heb Mortal Kombat voor het eerst gespeeld op de Amiga. De soort geluidjes van de Amiga en muziekjes e.d. vind ik vele malen beter dan die van de Arcade game of van de SNES.

[ Voor 66% gewijzigd door Deathchant op 24-08-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Eh? Al hoewel de amiga vaak mooier geluid had dan de snes kan ik me niet voorstellen dat de muziek beter was dan de arcade versie? Alhoewel smaak natuurlijk persoonlijk is. Zo vond ik zelf de muziek van international karate plus op de c64 leuker, terwijl de amiga versie technisch natuurlijk beter was.

Maar dit wordt echt een arcade emulatie, dus zeer waarschijnlijk geen opties voor muziek van conversies....
speelde je trouwens op het toetsenbord ofzo? Ik had back in the day namelijk maar een 2 button joystick op de amiga, en dat was echt te weinig voor mk :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ik speelde idd op joystick bij mijn neef :) en tja tis een kwestie van smaak, maar de muziek vond ik bij IK+ en MK1 en MK2 echt STUKKEN beter dan bij bijvoorbeeld de SNES ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Is die Arcade Kollection al online? Ik kon 'm nog niet vinden namelijk, lijkt erop dat de Europese PSN weer naast de pot pist (voor de zoveelste keer...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Er is vertaging qua psn, ik dacht op gamer.nl iets gelezen te hebben...

10 second ninja DONE

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Sagat schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:14:
Er is vertaging qua psn, ik dacht op gamer.nl iets gelezen te hebben...
Is er al meer bekend???

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Schijnt dat ze wachten tot de patch klaar is en dan meteen een goed werkende versie releasen.
Xbox users zijn weer eens beta-testers :+

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

justifire schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:06:
[...]

Schijnt dat ze wachten tot de patch klaar is en dan meteen een goed werkende versie releasen.
Xbox users zijn weer eens beta-testers :+
Ik zie inderdaad redelijk wat negatieve reacties, dat er nogal wat bugs in zitten. Dan wacht ik graag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Als ie er maar is voor 30 september ;-).

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
P.E.No.1 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:08:
[...]

Als ie er maar is voor 30 september ;-).
Hahaha......anders hebben we nog de Battlefield beta!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Patch 1.05 is uit op de Xbox360

General Gameplay Fixes/Tweaks

• Fixed a couple of crash scenarios.
• DLC billboards should now behave correctly on Xbox
• You should no longer see online desyncs on Xbox that are related to alternate costumes or classic costume DLC packs.
• MOTD handling and displaying code was tweaked.
• Fixed a bug that could have resulted in tweakvars getting corrupted.
• Fixed a crash in player select if you tried to exit out while the dlc box was open.
• With the exception of Human Cyrax and Human Sektor, everyone’s alternate costumes should behave the same as their primary costumes and have the exact same move properties.
• You can now block after a dash forward is completed if it was cancelled into from a special move. You canceling out of a dash into another dash was normalized for most of the characters. Dash Block canceling remains the same.
• Wakeup attacks should have better invulnerability on them if done in the first 4 frames of the wakeup window. (this was added as a hotfix tweakable value)
• You no longer get a completely free throw attempt after someone blocks your jump punch. The opponent has less block hit frames but chained combos from a jump punch will remain the same.
• There were several reactions that could freeze players just before they landed from attacks and reactions such as Kano’s Airball and Cyrax’s Net air reaction.
• Made many minor hitbox adjustments.
• Tweaked the negative edge window.
• Several low attacks were being parried incorrectly.
• Nightwolf and Kenshi can no longer still absorb a projectile if they get hit out of their enhanced reflects before the recovery frames start.

Baraka
• Baraka's Blade Spin move starts up faster and is safer when blocked.
• Baraka's Enhanced Blade Charge (Blade Rush) attack goes farther now.
• Baraka’s Chop Chop no longer auto corrects mid-move.

Cyber Subzero
• Cyber Subzero can no longer handcuff certain characters by catching a wakeup attack with his enhanced Ice Parry.

Cyrax
• Cyrax's Buzzsaw is an overhead block and safer when blocked
• Cyrax's Bombs will no longer pop someone up who is in a 2nd Net reaction or in a Buzzsaw reaction.
• Cyrax's mk3 costume should behave the same as the primary costume now.

Ermac
• Ermac can no longer leave an invisible fireball collision around.
• Fixed damage scaling a few of his reactions.

Jade
• All of Jade's Enhanced Boomerangs (Reboomerang) will now return when the first hit is blocked.
• Jade’s Staff Grab is slightly safer when blocked.
• Jade’s U3 attack (Pole Vault) can be ducked.
• Jade’s 4,F3 kick (Polecat) is safer when blocked.

Jax
• The armor on Jax's Enhanced Dash Punch (Dash Fist) and X-Ray (Briggs Bash) now starts instantly.
• Added armor to the startup of Jax's Enhanced Elbow (Elite Smash).
• Jax's projectiles (Energy Wave) recover a tiny bit faster.
• Jax’s towards 3 attack (Big Leg) is now an overhead.
• Jax can no longer frame trap someone with his Gotcha Grab.

Johnny Cage
• Johnny Cage's F3,2 (Take Two) no longer true combos into 2in1’d special moves
• Johnny Cage's Nut Punch does slightly less damage.

Kabal
• Kabal can no longer leave an invisible fireball collision around.
• Removed a couple unavoidable block traps with Kabal. (with F2 and 4)

Kano
• If you don’t charge and hold the Enhanced Kano Ball it will now keep its armor.
• Kano’s Knife Toss recovers slightly faster.

Kitana
• Kitana's Fan reactions on an airborne opponent damage scale correctly now.
• Kitana's X-Ray (Fan-Tastic) can no longer be reflected.

Kung Lao
• Removed the pushback on Kunglao's spin when blocked.
• Ground Hat now leaves both players at neutral when hit close and leaves Kung Lao at a disadvantage when blocked up close.
• Kung Lao's overhead hat attack is slightly safer when blocked.

Liu Kang
• Lui Kang's Parry now can correctly give a first hit bonus!

Nightwolf
• Nightwolf's reflect should work better as a wakeup attack.

Noob
• Noob's Teleport Slam should connect better with some opponents.
• Noob should no longer be hit on the ground after he is up in the air for his teleport.
• Noob’s Shadow Charge hits overhead.

Quan Chi
• Fixed an isse where Quan Chi's Skull Projectile (Skull Ball) could sometimes become invisible.
• Added some armor to the Quan Chi’s Enhanced Sky Drop (Sky Stomp).

Raiden
• Raiden can no longer unavoidably frame trap someone with his Vicinity Blast.
• Raiden has 2 additional recovery frames on his normal Teleport.
• Raiden can’t be hit during his Enhanced Teleport (Sparkport).

Reptile
• Reptile whiffed Elbow Dash now builds slightly less meter.
• Reptile is held slightly longer after knocking someone down with the Elbow Dash.
• A blocked Reptile Elbow Dash no longer pushes back.
• Reptile's Enhanced Slide (Slime Trail) now has armor on it.
• Reptile can no longer leave an invisible Forceball collision around.

Scorpion
• Scorpion's Leg Takedown is safer when blocked.
• Scorpion's Enhanced Leg Takedown (Takeout) now has armor on it.

Sektor
• Sektor can now 2in1 into the front and behind Up Missiles
• Sektor's mk3 outfit should behave the same as the primary costume
• Sektor's backjets will no longer get stuck firing, wasting precious fuel. (Yay!)
• Sektor’s X-Ray (Massive Missile) can no longer be reflected.

Shang Tsung
• The armor on Shang’s Enhanced Soul Steal now starts instantly
• Shang Tsung’s Enhanced Soul Steal (Soul Capture) activates faster.

Sheeva
• Sheeva's Fireball is a mid block now and the Enhanced Fireball (Fire Blast) is an overhead.
• Sheeva's Ground Pound can correctly give a first hit bonus!
• Sheeva's Enhanced Jump Stomp (Jump Crush) now has armor on it.
• Sheeva's Air Grab has better anti-air collision on it.

Sindel
• Sindel can no longer leave behind an invisible fireball collision around.
• Sindel’s B1 attack is a low block.
• Sindel's Enhanced Scream is slightly faster now.
• Sindel’s Scream (Yell) can no longer be parried.

Smoke
• It’s no longer possible to handcuff opponents with Smoke’s Vibration (Shake) Parry.

Sonya
• The armor on Sonya's cartwheel (Krazy Legs) lasts until the first collision and Archkick's (Arc Wave) armor lasts until her arch is almost over.
• Sonya's 1,1,4 (Fierce Assault) no longer true combos into 2in1’d special moves from it.
• Sonya's 3,1,4 (Beat Up) no longer true combos into 2in1’d special moves from it.

Stryker
• Stryker's Enhanced Baton (Baton Bash) Sweep’s 2nd hit is an overhead and is safer when blocked.
• Stryker's Grenades recover slightly faster.
• Stryker's Baton Roll starts up faster and the enhanced version has armor on it for a longer time.
• Stryker's Grenade Toss and Baton Sweep do slightly more damage.
• Stryker’s B1,2,2 (Beatdown) combo is safer when blocked.

Sub Zero
• Fixed some of the Ground Freeze reaction properties which were causing some other gameplay issues.
• Sub Zero's Enhanced Slide (Power Slide) now has armor.
• The opponent is frozen for 10 additional frames to allow him to at least get a slide in for some trade cases were he could get nothing before.

Freddy Krueger
• Freddy’s Nightmare Stance can’t be repeated instantly anymore.
• Fixed a bug where Freddy could get stuck being immune to projectiles.
• Freddy forward and backward Teleports (Hell Shift) build slightly less meter.
• Some of Freddy reactions were not damage scaling correctly.
• Tweaked the recovery on some of Freddy specials.

Kenshi
• Kenshi’s X-Ray (Soul Blade) can no longer be reflected.
• Kenshi is freed up sooner now when he absorbs a projectile with his (Blade Absorb)
• Kenshi’s F2,2,B1 (Absentminded) reaction no longer lets opponents be hit just as they hit the ground.

Skarlet
• Skarlet has an additional 10 frames before she can cancel out of her normal dagger toss.
• Skarlet can no longer 2in1 cancel out of her Slide attack from her Red Dash.
• Skarlet’s back throw now does normal damage.
• Skarlet can do her U3 (Lifting Leg) attack from a dash now.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

• Cyrax's Bombs will no longer pop someone up who is in a 2nd Net reaction or in a Buzzsaw reaction
Hahaha, einde van de belachelijke lange combos :P

Maar wat bedoelen ze precies met:
no longer true combos into 2in1’d special moves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:14
Wanneer ik nu MK op mijn ps3 opstart krijg ik te zien dat er een update is.
Echter wanneer ik op downloaden klik krijg ik 3 piepjes te horen en wordt de ps3 herstart. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 09:38
Ik speel sinds vanmorgen mk op de xbox360. op zich wel een leuk spel maar ik heb nu 2 controllers geprobeert en beide lijken erg moeilijk om te kunnen gaan met de combo's. Als ik meer dan 3 knoppen moet gebruiken lukt da maar een op de 25 keer! Niet overdreven!

als ik A, Y en X moet egbruiken na elkaar lukt dat gewoonweg niet. Is dit een bekend probleem? Werkt dit beter met deen bedrade controller?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

lj_tree schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:33:
Ik speel sinds vanmorgen mk op de xbox360. op zich wel een leuk spel maar ik heb nu 2 controllers geprobeert en beide lijken erg moeilijk om te kunnen gaan met de combo's. Als ik meer dan 3 knoppen moet gebruiken lukt da maar een op de 25 keer! Niet overdreven!

als ik A, Y en X moet egbruiken na elkaar lukt dat gewoonweg niet. Is dit een bekend probleem? Werkt dit beter met deen bedrade controller?
SF IV pad werkt goed, en beste is natuurlijk een (MK) fightstick.
Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/750/mkstick1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 21-11-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Fijn om te horen dat de sf4 pad werkt met deze mk. MK vs DC doet dat namelijk niet, je kan dan op een of andere duistere wijze alles doen BEHALVE special moves 8)7
(heeft wat frustratie gekost voordat ik dit doorhad)

Al hoewel ik vrijwel zeker nog een keer de ps3 versie uit de budgetbak vis om zo een ex collega te kunnen onthoofden O-)
En mijn sf4 pad dus voor de 360 is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-05 18:02
ik wil beter worden in mk9, maar door de slechte online matchmaking hoop ik hier enkele vaste tegenstanders te vinden voor player matches.
Ik ben nog maar net begonnen (wel een tijd lang sf4 / ssf4 gespeeld)
Indien interessse: fjskmdl (PS3)

Weet er trouwens iemand een goeie resource waar ik NL/ BE PS3 gamertags kan vinden voor mk9 (maar dan wel mensen die het spel vaak spelen)?

Nog iets: weet iemand eigenlijk wat er kan gedaan worden tegen xray moves? Zijn deze niet te blocken ofzo?

[ Voor 12% gewijzigd door fjskmdl2 op 03-12-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fjskmdl2 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:32:
ik wil beter worden in mk9, maar door de slechte online matchmaking hoop ik hier enkele vaste tegenstanders te vinden voor player matches.
Ik ben nog maar net begonnen (wel een tijd lang sf4 / ssf4 gespeeld)
Indien interessse: fjskmdl (PS3)

Weet er trouwens iemand een goeie resource waar ik NL/ BE PS3 gamertags kan vinden voor mk9 (maar dan wel mensen die het spel vaak spelen)?

Nog iets: weet iemand eigenlijk wat er kan gedaan worden tegen xray moves? Zijn deze niet te blocken ofzo?
Sommige zijn unblockable, zo uit mijn hoofd die van Jax en Kano. Voor de rest zijn de meeste gewoon blockable.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 407645 op 04-12-2011 04:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Anoniem: 407645 schreef op zondag 04 december 2011 @ 04:28:
[...]

Sommige zijn unblockable, zo uit mijn hoofd die van Jax en Kano. Voor de rest zijn de meeste gewoon blockable.
Unblockable maar in de startup frames zeker wel punishable !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Hoe werken die enchanted moves? Als ik -> -> A + RT doe, gaat ie gewoon lopen, trappen en blocken :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 15:42
Spel gisteren binnengekregen voor de xbox 360. Storyline is erg grappig moet ik zeggen.

Een vraagje, is zon aparte arcade joystick ook echt een toegevoegde waarde waardoor je beter speelt of is het meer nostalgie?

En hebben jullie nog verdere tips voor wat betreft model voor de xbox 360 en die goed werkt met MK? En waar deze te koop is?

[ Voor 3% gewijzigd door wolverine3141 op 13-01-2012 12:25 ]

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

spoornie schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:23:
Spel gisteren binnengekregen voor de xbox 360. Storyline is erg grappig moet ik zeggen.

Een vraagje, is zon aparte arcade joystick ook echt een toegevoegde waarde waardoor je beter speelt of is het meer nostalgie?

En hebben jullie nog verdere tips voor wat betreft model voor de xbox 360 en die goed werkt met MK? En waar deze te koop is?
Nostalgie ? Ja :)
Toegevoegde waarde ? Ik zou niet meer zonder willen / kunnen, anderen vinden het 3 keer niks...
Maar denk dat elke fightstick wel volstaat afgezien van de optimale layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Naja, ik zie dus gewoon de complete edition liggen voor nog geen 4 tientjes....
En volle mep betaald voor DLC en voor de game...

Schandalig gewoon dit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:25:
Naja, ik zie dus gewoon de complete edition liggen voor nog geen 4 tientjes....
En volle mep betaald voor DLC en voor de game...

Schandalig gewoon dit.....
Had je dat dan niet zien aankomen? Is tegenwoordig zo met elke vechtgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-05 04:40
Lijkt me prima ik heb ben er niet rauwig om aangezien ik toch de Kollectors edition had gekocht. 33 euro is een mooi prijsje bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

30 euro (ps3) bij de bart smit in kanalen eiland utrecht. Denk eigenlijk dat dat een foutje is....misschien dat ik em vanmiddag just in case nog even meepik.

edit:
En aangeschaft, gaf op de kassa 38.99 aan (ofzo) maar ik mocht hem meenemen voor 29.99. Ook de 360 versie stond gestickerd als 38 nu 30 dus doe er je voordeel mee.

disclaimer, geen idee of dit dus bart smit/eplaza landelijk is he.....

edit2:
mensen die tegen me willen spelen op psn
Mijn psn id = S4g4tNL
(ben alleen maar zeer sporadisch online)

[ Voor 57% gewijzigd door Sagat op 09-03-2012 14:07 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Gisteren voor het eerst wat online potjes gespeeld maar wat een drama zeg! Niks anders dan lag :(.
Meer mensen hier last van? Of ben ik toevallig net de verkeerde mensen online tegengekomen?
Ik speel op de xbox360.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Shrimp Tabasco schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:54:
Gisteren voor het eerst wat online potjes gespeeld maar wat een drama zeg! Niks anders dan lag :(.
Meer mensen hier last van? Of ben ik toevallig net de verkeerde mensen online tegengekomen?
Ik speel op de xbox360.
MK heeft gewoon een gammelle netcode, daar verandert niets aan.
Op den duur went het en leer je er op te anticiperen, al blijft een Gayden teleport zelden te voorzien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-05 04:40
Idd, ik speel alleen tegen wat vrienden van me want anders is het niet te doen. Als je probeert te connecten met mensen uit de USA vergeet het dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grootste irritatie is nog wel het joinen van een king of the hill, 3 potjes zonder lag zien, 4de potje de joiner met hoge ping en wint.. mag jij na 4 potjes met enorme lag gaan spelen, /wave 15 minuten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 15:42
Zo, ik heb net de storyline uitgespeeld. Wat vind ik dit een goed spel zeg! Ik heb nog niet veel ervaring met andere fightinggames en nog niet veel online gespeeld maar tot nu toe vond ik de story erg leuk gedaan! Ik begrijp best dat de reviews lovend zijn. Had wel even moeite met Shao Kahn op het einde met Raiden. Maarja daar is het een eindbaas voor natuurlijk. :) Binnenkort de andere modes uitchecken en maar eens online gaan. Als er nog mensen zijn die met een noob als mij willen spelen op de xbox360 :*) id = spoornie

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben er sinds kort weer mee bezig. Heb nog niet veel als Shang T. gespeeld maar klopt het dat hij alleen kan veranderen in de tegenstander? Dat zou wel slapjes zijn in vergelijk met de Snes-versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

nope, hij kan meer, zie ook dit filmpje
Met bonus german subtitels :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Ik herinner me MK, maar ik heb het nooit serieus genoeg gespeeld om buiten Scorpion & Sub Zero iemand te onthouden. Is de Komplete Edition voor de PS3 de moeite? Ik ben een beetje bezorgd om nieuws over slechte online service en ik heb al de volledige story mode gezien. De ander reden is dat ik kan begrijpen hoe dit nostalgie opwekt voor mensen die het vroeger hebben gespeeld, iets wat ik heb met de Tekken series en met de laatste telg die komt in september.. en alhoewel ik fighting games leuk vind, lijken me twee aankopen in een jaar iets te veel van het goede. Bij deze ben ik benieuwd naar jullie indruk van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

KS1987 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:52:
Ik herinner me MK, maar ik heb het nooit serieus genoeg gespeeld om buiten Scorpion & Sub Zero iemand te onthouden. Is de Komplete Edition voor de PS3 de moeite? Ik ben een beetje bezorgd om nieuws over slechte online service en ik heb al de volledige story mode gezien. De ander reden is dat ik kan begrijpen hoe dit nostalgie opwekt voor mensen die het vroeger hebben gespeeld, iets wat ik heb met de Tekken series en met de laatste telg die komt in september.. en alhoewel ik fighting games leuk vind, lijken me twee aankopen in een jaar iets te veel van het goede. Bij deze ben ik benieuwd naar jullie indruk van dit spel.
Naar mijn mening is het een geweldige game, mits je van juggling houd natuurlijk.
Ben er zelf mee gestopt omdat online echt niet leuk meer was.
Veels te veel spammers (i know, het is een legitieme manier van vechten, maar ik irriteer me er dood aan)
En vaak een flinke dosis lag wat bijvoorbeeld het vechten tegen Gayden teleport haast onmogenlijk maakt.
Heb ook nog nooit zoveel hate-mail gehad als met MK ( ja ben nou eenmaal gek op babyalities :P )
Kortom : als het online gedeelte verbeterd is, zeker kopen, want afgezien van de scrubs is het een heerlijke fighter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 15-05 12:44
Voor de liefhebber:

http://news.cision.com/wa...e-edition-for-pc,c9417819

[ Voor 22% gewijzigd door agoNITE op 22-05-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-03 10:34
Link werkt niet.
Maar ik ga hem zeker kopen, heb namelijk geen console dus is perfect voor mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Stark op 22-05-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Stark schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:23:
[...]

Link werkt niet.
Maar ik ga hem zeker kopen, heb namelijk geen console dus is perfect voor mij.
Nu wel. Ga hem ook kopen, lijkt me vet weer eens een MK op de PC. Heb ook geen console namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Ik heb een Vita gehad en daar had ik wel MK9 op.
Maar die heb ik verkocht omdat zo'n handheld toch niks voor mij is.
Ben wel van plan om een PS4 later te kopen maar PS3 gaat hem zeker niet meer worden.
Dat vond ik toen jammer dat MK9 niet op PC kwam, het is eigenlijk een beetje laat nu maar ik wil hem toch graag spelen en ik hoop dat het een beetje active wordt online op de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:46

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Deze mag wel een schopje :)

Vandaag komt de PC versie uit volgens diverse berichten (waaronder Ed Boon's Twitter) dus kijken of er nog meer PC games zijn die net zo verslaafd zijn aan MK als ik :P

Ik heb hem vandaag nog gekocht (preorder) via Greenmangaming.

Met de code: Afbeeldingslocatie: http://wizzywizzyweb.gmgcdn.com/media/smallofferboxes/2013/07/01/Voucher-Low-offer-box.jpg krijg je nog eens 25% extra korting waardoor de prijs uitkomt op € 22,50.

- edit 2 - :)

[ Voor 38% gewijzigd door Frostbite op 03-07-2013 11:01 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Ja ik ook, maar game komt nog altijd niet in mijn library na activatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Voor wie de schoen past:

Wordt MK9 nog actief op de 360 gespeeld? Ik heb hem al een poosje niet meer gespeeld en vroeg me af of mensen hem nog spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
MK9 is nu op steam te krijgen, klein beetje goedkoper dan verwacht. € 27,99 .
Injustice Gods Amung Us mag van mij ook wel naar de PC komen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door agoNITE op 03-07-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren even gespeeld. Moet zeggen dat het er mooi uitziet (zelf op mijn systeem) en vloeiend loopt.

Speelde even met keyboard maar om een of andere reden kan ik niet bewegen met de pijltjestoetsen in een gevecht. Wel in het menu enzo maar dus niet in een partij zelf en dat is behoorlijk irritant.

Toen maar de (Cordless) Logitech rublepad 2 aangeslingerd en dat ging een stuk beter. Lekker onderuit gezakt gamen zo.

-edit-

Een mod/admin heeft even heel sneaky de TT veranderd naar Multi 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Frostbite op 04-07-2013 10:33 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-05 17:24
Voor de PC?! Kick, kwam toevallig rondkijken hier en dan dit bericht! Gelijk maar even aangeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Is multiplayer een beetje actief op pc?

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earvaag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:09
Euphanasia schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:03:
Is multiplayer een beetje actief op pc?
gisteren een potje gedaan, hij had vrij snel een tegenstander gevonden. Maar dat was dus op de vrijdag avond. Ik sta met mijn 1 loss op plek nummer 4000 nogwat dus zoveel mensen zijn er nog niet actief online.

Verder speelt het prima, en er is zat te doen/unlocken. Maar foei, wat zijn de cutscenes van vreselijk slechte kwaliteit. Alsof je naar een 360p filmpje kijkt waar een flinke compressie overheen is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-05 19:06
Sc0rPi0N schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:22:
Gisteren even gespeeld. Moet zeggen dat het er mooi uitziet (zelf op mijn systeem) en vloeiend loopt.

Speelde even met keyboard maar om een of andere reden kan ik niet bewegen met de pijltjestoetsen in een gevecht. Wel in het menu enzo maar dus niet in een partij zelf en dat is behoorlijk irritant.
Dat van je keyboard heeft volgens mij met de instellingen te maken, je moet met cijfertoets 4 de player-selectie doen, dan kan je met de gewone pijltjes bewegen (en met 4,7,9,6, ... vechten). Of de controller-instellingen even nakijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

BeArt schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:19:
[...]

Dat van je keyboard heeft volgens mij met de instellingen te maken, je moet met cijfertoets 4 de player-selectie doen, dan kan je met de gewone pijltjes bewegen (en met 4,7,9,6, ... vechten). Of de controller-instellingen even nakijken ;)
Ik had het hem twee keer/ gereset en ingesteld zoals ik hem wilde hebben, maar dan nog kun je niet bewegen met de pijltjes toetsen tijdens een gevecht. En laat ik daar nou vroeger constant mee gespeeld hebben.

Maar goed ik ben nu gewend aan mijn Cordless Rumplepad en na het keyboard werk is dit wel een aangename speelmethode. De laatste keer dat hem gebruikte was met NFS:the Run.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben wel benieuwd naar de hoeveelheid spelers de PC variant gemiddeld online heeft in lobbies.
Iemand die kan komen met een getal rond ongeveer 19:00-21:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bump deze maar.

http://www.amazon.com/dp/B00DGZDFO4?tag=childsplaycha-20 voor slechts 14 dollar hier verkrijgbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 407645 op 27-11-2014 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Heb em al voor ps3, en vind hem ook weer niet zo leuk dat ik em 2x ga kopen. Mocht injustice nog uitkomen voor pc dan ga ik hem daar wel aanschaffen, gezien deze console lifecycle bijna voorbij is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Het enige (hele) grote nadeel is dat alles standaard al unlocked is. De Krypt kun je dus makkelijk overslaan want het heeft toch geen nut. Zelfs het derde 'kostuum' van Mileena is al standaard unlocked.
Beetje jammer dit want het is toch leuker om een spel beetje bij beetje te unlocken in plaats van gelijk maar alles te hebben.

Volgens de mensen op het Steam forum kan het niet anders zijn dan dat het toch een bug moet zijn. Zo is Quan Ci al speelbaar terwijl er ook een Archievement is om hem te unlocken. ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het persoonlijk wel een uitkomst, had zelf niet zoveel zin om het spel nogmaals uit te spelen maar dan erbij de characters die ik speel zijn standaard al unlocked. De achievements zitten er volgens mij wel gewoon in als je op de helft en het spel hebt uitgespeeld waarna je normaal gesproken dan ook Quan Chi en CSZ mee unlocked. Wel zonde van de Mileena skin als dat zo is, heb er eigenlijk niet op gelet maar die skin was toch meer een reward voor het uitspelen van de tower. Ach, speel haar toch niet. :')

Voor Injustice is een grote kans dat deze de PC haalt, Ed boon heeft namelijk aangegeven dat MK9 veel beter verkocht werd dan in de eerste instantie verwacht. Maar ja, wie weet waren de verwachtingen al erg laag. :+

Overigens om mijn eigen vraag maar te beantwoorden;

Er zitten gemiddeld 40 tot 70 mensen online te spelen op elk moment van de dag.
Veel ervan alsnog met een crappy computer en/of connection jammer genoeg.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 407645 op 14-08-2013 19:02 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste