- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En dan nog zo,n sheeva geval hele tijd op mn hoofd springen, nu ik erover nadenk. daar moet je onder door dashen, lijkt me?
Of op tijd omhoog springen en uit de lucht rammen, eens je dat onder de knie hebt word het een eitje als ze springtLomp schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:41:
Net vandaag het spel binnen.Wat pittig!! heb heel ff met kabal geoefend. paar potjes gewonnen maar van die ermac figuurtjes maken het me wel moeilijk.
En dan nog zo,n sheeva geval hele tijd op mn hoofd springen, nu ik erover nadenk. daar moet je onder door dashen, lijkt me?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ed Boon heeft inmiddels een tweet gezegd dat ze erin duiken waarom de PS Store de Kostume Pack voor de EU nog steeds niet verwerkt is. Geen deadline genoemd.TheKillingBean schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 08:21:
Is het al bekend wanneer de classic costumes komen voor de PS3?
http://twitter.com/#!/MK_MortalKombat
@MK_MortalKombat any update pm the EU Klassics bundle for Psn yet?
We are working on it.
[ Voor 17% gewijzigd door Demon_Eyez op 15-06-2011 14:16 ]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
1200 ms-points, 4 voor de prijs van 3
http://testyourmight.com/...-Kombat-9-DLC-Season-Pass
Filmpje classic kostuums voor Cyrax en Sektor (komen met het gratis compatibility pack)
http://testyourmight.com/...kins-Trailer-Cyrax-Sektor
Edit, nvm, ik dacht dat het een 4x online pass was, kon de link niet openen.
[ Voor 37% gewijzigd door Nazanir op 19-06-2011 09:50 ]
-
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Heb je ook een email gekregen dat ze verstuurd zijn? Op 10 mei heb ik een email gekregen dat de cards rond 12 mei worden verstuurd. Ongeveer een week geleden heb ik de reference cards binnen gekregen.Deathchant schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:08:
heeft iemand van jullie, die die guide gekocht heeft van Prima Games, al die reference cards gekregen van Prima? Ze zouden 2 weken geleden aan mij verstuurd zijn, maar heb ze nog steeds niet.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
http://www.trmk.org/forum...ssion?p=348586#post348586
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 20-06-2011 18:05 ]
Alles wat met online te maken heeft draait trouwens soepeler. Het refreshen van de rooms, ophalen van de daily message (die nog steeds niet veranderd is), het disconnecten om terug naar het hoofdmenu te gaan.
Ik heb de seasons pass ook maar aangeschaft. Skarlett ligt me niet zo maar misschien dat dat gevoel nog moet komen na een wat uitgebreidere trainingssessie.
[ Voor 23% gewijzigd door KneoK op 21-06-2011 16:53 ]
Misschien even de cache van je HDD wissen ?firlian schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:05:
Die season patch downloaden ging niet echt lekker bij mij. Na het downloaden crashde mijn xbox. Daarna heb ik de scarlet patch gedownload, maar die blijft nu in een loop zitten waardoor ik telkens een popup krijg "scarlet downloaded". Als ik de download wil cancelen krijg ik een XBL error.
http://comboimg.com/index...+xx+df3,+xx+Xray&game=mk9
uf1, f2, 1, 2, 12, xx df3, xx f2, xx ff, b1, xx Xray
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Is dit voor Skarlet ?Demon_Eyez schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:26:
Kwam deze link tegen, zet combo notaties om in grafische weergave.
http://comboimg.com/index...+xx+df3,+xx+Xray&game=mk9
uf1, f2, 1, 2, 12, xx df3, xx f2, xx ff, b1, xx Xray
[afbeelding]
Oooh ok, nu snap ik hemDemon_Eyez schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:43:
Ow geen idee voor wie de combo is. Gewoon ff voorbeeldje

Dacht dat je een combo gaf voor Skarlet en als uitleg gaf hoe deze uit te voeren
Erg handige link !

Ook gekeken voor de Scarlet DLC... En nee hoor , heel goed Sony, staat dus weer niet in de de PS Store, idots!
Wordt nu net bekend dat de prijs van de Klassic Kostume Pack dus niet klopt, 'foutje' van Sony. Moet € 3,99 zijn ipv € 7,99
Verder is er met de Klassic Kostumes niet online te spelen. pfff WTF??
http://www.computerandvid...y-over-mortal-kombat-dlc/
http://www.eurogamer.net/...ar-over-mortal-kombat-dlc
Hoe gaan ze dit compenseren dan? Ik heb die dlc al aangekocht voor de hoofdprijs.Demon_Eyez schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:20:
Gister Klassic Kostume Pack binnengehaald van de Playstation Store voor € 7,99.
Ook gekeken voor de Scarlet DLC... En nee hoor , heel goed Sony, staat dus weer niet in de de PS Store, idots!
Wordt nu net bekend dat de prijs van de Klassic Kostume Pack dus niet klopt, 'foutje' van Sony. Moet € 3,99 zijn ipv € 7,99
Verder is er met de Klassic Kostumes niet online te spelen. pfff WTF??
http://www.computerandvid...y-over-mortal-kombat-dlc/
http://www.eurogamer.net/...ar-over-mortal-kombat-dlc
Gratis Scarlet dan maar?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja dat vraag ik me ook af, ik heb het gisteren ook gekocht. Wordt wel een beetje moe van Sony op zo'n manier. Gisteren ook met veel moeite de patch kunnen installeren. Elke keer herstarte mijn PS3 steeds. Pas toen ik de instellingen verwijderde bij de save files kon ik eindelijk installeren.zwembroek schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:52:
[...]
Hoe gaat ze dit compenseren dan? Ik heb die dlc al aangekocht voor de hoofdprijs.
Gratis Scarlet dan maar?
Ik heb het met de overige nog niet geprobeerd.
Warner Bros. and NetherRealm Studios has informed us that there is now a fix available for the desynchronization errors on the Xbox 360. In order to fix it, you need to manually re-download the Klassic Kostume DLC files from the Xbox Live Marketplace.
1. Hit the guide button (XBox Logo button on controller)
2. Go to the right to the tab labeled "settings"
3. Select "account management"
4. Select "Download history"
5. Select the pre-order skins and skin pack DLC and re-download.
6. Choose "download again"
We advise everyone to download the files again, and also spread the word to better the overall online experience. Fixed files are not available to download for the PlayStation 3. We will inform everyone when the PlayStation 3 version is ready.
Kratos is ook wel vet om mee te spelen, de Fatality van hem voelt net als een scene uit GOW3.
[YouTube: http://youtu.be/td3QALa9i2o]
[ Voor 176% gewijzigd door justifire op 09-07-2011 13:47 ]
Verwijderd
zelfs in tekken 6 is dit nog instant.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=y6KkigoiESc]
[ Voor 59% gewijzigd door justifire op 09-07-2011 13:47 ]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
-Scorpion
-Ermac
-Sub Zero
Matchmaking vind ik nog steeds echt stroefjes gaan, duurt mij te lang.
[ Voor 5% gewijzigd door aramdin op 12-07-2011 10:01 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou moge het duidelijk zijn dat ik van een sportief potje gamen houd, en niet alleen maar dezelfde moves on and on.
Gister echt keihard en snel afgemaakt door Subzero, die gast wist echt goed wat hij deed en het was juggle heaven. Daarna zelfde meegemaakt met een goede Cyrax speler, damn die was echt niet tegen te houden. 1 gaatje vinden en de helft van je powerbar weg, ook mooi gejuggled met bommen ver weg en dichtbij leggen op juiste tijdstip.
[ Voor 9% gewijzigd door aramdin op 12-07-2011 13:08 ]
Als je kijkt ermac, die heeft een teleport+punch in 1, die kan iets schieten voor veraf, heeft de teleportslam en de teleportpush die werken op midrange, hij kan goed combo'en. hij heeft een unblockable....hij heeft voor elke move van de tegenstander wel een antwoord klaar.
Sub-Zero heeft niet echt handige anti-air dingen en geen teleport. Hij is vaak traag met ijs schieten en de vloer bevriezen, dus met een beetje handigheid kun je om veel dingen heenkomen.
Ik heb nog nooit iemand met Sub die grondijs zien doen, zelf gebruik ik die punch-freeze combo, (vierkant/driehoek?) en dan klaarstomen voor wat juggle.Deathchant schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:13:
Sub-Zero heeft niet echt handige anti-air dingen en geen teleport. Hij is vaak traag met ijs schieten en de vloer bevriezen, dus met een beetje handigheid kun je om veel dingen heenkomen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als iemand staat te blocken is het ideaal en de echt goede Sub-spelers gebruiken hem meteen na een combo om direct de volgende combo te kunnen starten.
Mits goed gebruikt is het een sterke move !
Als ik het juist heb is het op de xbox geen probleem, op de PS3 wel.JK schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:59:
Ik zag vorige week bij de Best Buy (Amerika) Mortal Kombat liggen voor omgerekend 30 euro incl. tax, dus meteen meegenomen! Vraag me alleen af of online gaat werken (met Europese servers). Iemand bekend hiermee voor ik die Kombat Pass ga activeren?
Hadden de BestBuy nog Tournament Editions (met arcade stick) voor 60 dollar liggen ?
Echt geen geld voor spel + fantastische stick (ook al is het aan te raden om hem te modden)

Kitana en Jade classic costumes:
Ik zal die kombat pass wel activeren, we zien het wel. En in het andere geval gewoon een Europese Kombat Pass kopen voor 7,99. Ik heb die Tournament Edition volgens mij wel gezien, maar niet echt op de prijs gelet. Ik denk wel meer dan 60 dollar, maar dan was ie nog te groot om in mijn koffers te passen, ik nam nog wel meer rommel mee namelijk.justifire schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:48:
[...]
Als ik het juist heb is het op de xbox geen probleem, op de PS3 wel.
Hadden de BestBuy nog Tournament Editions (met arcade stick) voor 60 dollar liggen ?![]()
Echt geen geld voor spel + fantastische stick (ook al is het aan te raden om hem te modden)
[afbeelding]
Op mijn hoesje staat trouwens dat minimaal 4GB hdd ruimte nodig is, terwijl alleen de update wordt geinstalleerd.... heb ik speciaal een grotere HDD gekocht en er in gedaan dit weekend, heeft ie bijna geen ruimte nodig....
Xbox 360 is alleen niet regiovrij toch? Heb je alleen die stick en moet je in Europa nog een keer Mortal Kombat kopen, wil je legaal blijven spelen. Blij dat de PS3 regiovrij is, elke keer gaan er wel weer wat PS3 spellen mee vanuit Amerika.
MK installeert tijdens het spelen. Dus hoe meer je speelt, hoe meer er wordt geïnstalleerd.JK schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:00:
[...]
Op mijn hoesje staat trouwens dat minimaal 4GB hdd ruimte nodig is, terwijl alleen de update wordt geinstalleerd.... heb ik speciaal een grotere HDD gekocht en er in gedaan dit weekend, heeft ie bijna geen ruimte nodig....
Tegen scorpion: veel springen+kick en ook teleporten. Sta je te ver af of block je te veel, dan krijg je die unblockable van hem steeds (8%).
Ik zal het eens bijhouden bij de gamedata.TheKillingBean schreef op zondag 17 juli 2011 @ 11:17:
[...]
MK installeert tijdens het spelen. Dus hoe meer je speelt, hoe meer er wordt geïnstalleerd.
Gister voor het eerst eindelijk gespeeld, 2 player lokaal... heerlijk spel. Vooral die X-Ray moves.
Wel jammer dan Shang Tsung alleen kan morphen naar de tegenstander.
Al zit ik even te denken hoe dat vroeger op de Commodore Amiga 500 was, volgens mij ook alleen maar de huidige tegenstander.. op de SNES kon je in elk geval morphen naar elke andere speler, bij de Amiga had je anders denk ik moeten wisselen van diskette.
Hmmm, ik gebruik Sub-Zero, Ermac, Scorpion, Reptile, Noob en Smoke, waarvan Scorpion het minstaramdin schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:27:
Thx Deatchchant!
Gisteren begonnen met Quan Chi, die speelt ook erg fijn moet ik zeggen. Wil zelf niet meedoen met de "populaire" chars (scorpion/sub zero/noob saibot/ermac) en speel liever iets anders.
Quan Chi heeft eigenlijk alles aan boord:
-missile
-teleport kick
-disable
Ik vind het gewoon erg prettige gasten om mee te spelen. Ze hebben allemaal naar mijn idee het complete plaatje, waarvan Smoke de allersnelste is met single moves en combo's.
Mijn allereerste online game was tegen iemand die QuanChi gebruikte. Die deed alleen maar die teleport kick van bovenaf, en die skulls schieten GRRRR
* aramdin denkt aan de eerste keer dat hij de Sub Zero fatality zag in de arcades, oeeeee vet
Block die tp kick en je kan standaard een uppercut geven. Heb ik nu via de harde manier geleerd
-
Ik vind Kabal en stryker dus echt niks, maar ik heb inderdaad menig rondes verloren met hun als tegenstander. In mortal kombat 3 vond ik kabal wel echt goed. Hij had 1 specifieke 4-5 hit combo die altijd prijs was (eindigend op een spinning kick). Die combo is er nu niet meer.
Ik ben wel altijd fan geweest van Rain in MK trilogy, vooral die backkick die ervoor zorgt dat je het scherm uitvliegt en aan de andere kant weer terugkomt. Wat ik van de filmpjes zie, is Rain ook iemand met het complete plaatje. Ik verheug me erop om met hem te spelen
Nazanir in "\[PS3/X360] Mortal Kombat"
De Infinite (Damage/combo reset exploit), is inmiddels wel gepatched.
[ Voor 8% gewijzigd door Nazanir op 18-07-2011 11:36 ]
-
Zag er in de trailer goed uit, met zo te zien 2 verschillende teleports, eentje die op noob zijn teleport lijkt en eentje die op de teleport lijkt van cyrax, ziet er al uit als een veelzijdige vechter.
Verwijderd
Toen MK9 net uit was vooral wat livestream tournaments bekeken vanwege alle hype, mooie tijden.
Gisteren eigenlijk alleen tegen Noob / Scorp en Smoke gespeeld. Je ziet idd veel hetzelfde terugkomen, bij Scorp:
Teleport > combo > neervallen opstaan > haak
Teleport > combo > neervallen opstaan > vlammen
Bij smoke
Teleport > neervallen opstaan > smoke bomb
En dan vergeet ik te vaak even te blocken als ik opsta...en jahoor daar gaan we weer hahaha. Maar...! Het begint beter te gaan, merk wel dat je elke dag even moet spelen om de "feeling" te behouden
Teleports van scorpion moet je altijd blokken en direct met een uppercut counteren.
Tegen Noob moet je gewoon zorgen dat je dichtbij komt te staan, wakeup moves gevolgd door een combo. Wanneer je veraf staat, direct proberen te teleporten zodat je weer dichtbij komt. Noob is erg langzaam kortbij
Wat je ook kunt doen, zoals ik al eerder zei: veel springen+kick en gewoon zorgen dat je bij elke sprong een kick maakt, just to be sure. Wanneer zo'n sprong niet lukt, kun je altijd mid-air besluiten om zelf een teleport erachteraan te knallen.
Is ook mijn mainNazanir schreef op maandag 18 juli 2011 @ 08:33:
Ik ben iemand die Kabal mained, volgens mij ook de enige hier die hem veel speelt. Hij heeft "slechts" 4 moves (wat op zich minder is dan de meesten, die toch wel vaak een minimum van 5 hebben), waarvan 1 command throw. Zijn X-Ray is ook wat zwakker, vergeleken met de meeste anderen, en scaled heel slecht in combo's (meestal maar een paar lullige procentjes extra damage), dus mijn meter gebruik ik eigenlijk alleen maar voor EX moves. Zijn speelstijl spreekt me gewoon heel erg aan, en hij heeft toch een tal van mogelijkheden om het je tegenstander moeilijk te maken.
Heb daar laatst Ermac aan toegevoegd en ben momenteel met Stryker aan het oefenen.
Maar als er echt geknokt moet worden : KABAL !!!
Vind het jammer dat de hitdamage zo enorm naar beneden gaat na zijn nomad dash, dan is het interessanter om een korte combo te eindigen met de tornado slam of gas blast, dan de combo door te zetten met een dash en er nog een ritsje achter aan te plakken.
Online te veel risico om de combo te droppen en als het lukt is het verschil dan iets van 2-4% dmg
Wake-up moves, altijd goed, enkel tegen Scorp kan je beter meteen springen anders sta je gegarandeerd in de fik !Deathchant schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:54:
aramdin, ik zou goed kijken dat je toch probeert om een wakeup-move te doen zodra je op de grond ligt.
Teleports van scorpion moet je altijd blokken en direct met een uppercut counteren.
Tegen Noob moet je gewoon zorgen dat je dichtbij komt te staan, wakeup moves gevolgd door een combo. Wanneer je veraf staat, direct proberen te teleporten zodat je weer dichtbij komt. Noob is erg langzaam kortbij
Wat je ook kunt doen, zoals ik al eerder zei: veel springen+kick en gewoon zorgen dat je bij elke sprong een kick maakt, just to be sure. Wanneer zo'n sprong niet lukt, kun je altijd mid-air besluiten om zelf een teleport erachteraan te knallen.
Ik heb een online rating van 110/50 ongeveer en werd gister gechallenged door iemand die een stuk minder had. 3/13 ofzo, of iets in die trand. Ik werd finaal ingemaakt door hem met Skarlet. Wat heeft die kut moves en combo's die hoog-mid-laag raken. Als je niet juist blockt, dan hang je. En die irritante teleport van bovenaf als wakeup move....vreselijk. Maar goed. Hij heeft uiteindelijk 2 matches gewonnen van me en ik 10 van hem ofzo.
Ook had ik gister gespeeld tegen iemand die 239/120 had ofzo, dus ik dacht: dat is wel een hele goeie. Ik scheet in mijn broek toen hij Ermac koos, omdat Ermac ook mijn favoriet is. Dus ik dacht wel dat het dead-end voor mij was, maar uiteindelijk kon ik echt alles blocken wat hij deed en wist precies welke moves hij kon doen (en ook deed). Dik ingemaakt
Kreeg gister nog een bericht van speler:
f%#$&*king lame noob only air dash
Zegt de persoon die niet meer dan teleport en spear doet met scorpion
Wat dat betreft mag Kabal wel een kleine buff hebben, ik adresseerde deze issues ook in de post die ik linkte. Maar geen character is zo gaaf om te spelen als Kabal. Met zijn exection heb ik niet echt problemen, timing is goed te doen voor normale combo's/setups, in de corner is timing wel belangrijker. EZ moves gebruiken is veel beter dan aan het einde van een combo je X-Ray er door willen gooien, door de damage reduction pers je er maar een paar lullige extra procentjes eruit, dat voor 3 balken. Kan je beter je meter bewaren voor dingen zoals een EX Wake Up Nomad Dash, of een combo eindigen met een EX Tornado Slam.justifire schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:24:
[...]
Is ook mijn main![]()
Heb daar laatst Ermac aan toegevoegd en ben momenteel met Stryker aan het oefenen.
Maar als er echt geknokt moet worden : KABAL !!!
Vind het jammer dat de hitdamage zo enorm naar beneden gaat na zijn nomad dash, dan is het interessanter om een korte combo te eindigen met de tornado slam of gas blast, dan de combo door te zetten met een dash en er nog een ritsje achter aan te plakken.
Online te veel risico om de combo te droppen en als het lukt is het verschil dan iets van 2-4% dmg
-
Aah had die link nog helemaal niet gezienNazanir schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:40:
[...]
Wat dat betreft mag Kabal wel een kleine buff hebben, ik adresseerde deze issues ook in de post die ik linkte. Maar geen character is zo gaaf om te spelen als Kabal. Met zijn exection heb ik niet echt problemen, timing is goed te doen voor normale combo's/setups, in de corner is timing wel belangrijker. EZ moves gebruiken is veel beter dan aan het einde van een combo je X-Ray er door willen gooien, door de damage reduction pers je er maar een paar lullige extra procentjes eruit, dat voor 3 balken. Kan je beter je meter bewaren voor dingen zoals een EX Wake Up Nomad Dash, of een combo eindigen met een EX Tornado Slam.
Feit is dat hij gewoon geen high-damage combos heeft, afgezien van zijn corner dan.
Leuk is wel dat hij niet zo heel vaak gebruikt word online zodat hij ook meestal niet snel doorzien word, i.t.t. de bekende populaire characters.
X-ray is leuk als finisher, of om te punishen als je de hoek in word getrapt.
Gebruik de meter liever voor de breakers en inderdaad voor de EX moves.
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 20-07-2011 17:16 ]
Serieus? Als dat zo is dan vind ik dat heel jammer. Zonde dat er weer zo'n karakter van buiten gehaald wordt, dit soort fighters moet je gewoon zo origineel mogelijk laten.
Liever zie ik een Borai-Cho of Havik, hell of om een soort "fun" character te hebben, zouden ze ook Mocap terug kunnen brengen. Alles beter dan Freddy.
-
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Haal dan in godsnaam Reiko terug of zoiets.
Wie is de volgende char...Superman

[ Voor 10% gewijzigd door aramdin op 22-07-2011 09:53 ]
[ Voor 11% gewijzigd door ijskonijn op 22-07-2011 10:21 ]
Verrek, die heb ik over het hoofd gezien, dat is de enige van de 2D MK's die er niet in zit.SinergyX schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:43:
Motaro zit toch nog niet in de game? (Kintaro en Goro wel).
Kai uit MK4 vind ik iets te goedkoop, al zou zijn ground-punch-flame-up move best wel eens goed passen in deze MK, alleen mist hij dan nog een berg moves
En dan hebben ze nog bergen characters uit MK:Deception en Armagadon, maar die hebben niet echt een 'signature' combat style.
Chameleon is wel leuk, maar ik zie hem niet als een toevoeging, hij doet gewoon moves die anderen al kunnen, en is dus gewoon een match-up.
Kai zou opzich ook nog wel een goede zijn, ik vermoed dat hij dan wel aangepast gaat worden voor deze game, maar dat geld voor alle characters in meer of mindere mate tot nu toe wel.
-
Gister nog aantal potjes online gedaan, ongelofelijk hoe je alle moves in practice goed kan uitvoeren, maar online je echt 99% niet lukt door latency. Zelf een simpele van smoke (smoke bomb, jump kick, teleport) kreeg ik amper voor elkaar
Maar zag wel dat het dus grotendeels weer aan mijn verbinding ligt, pingtijden naar zelfs de website van Caiway zelf zitten al op 150-200ms
Verwijderd
Kan niet echt oordelen hoe Freddy Krueger in de films zijn, maar ik vind het niet bepaald een geweldig idee om in een terugkeer van een echt goede Mortal Kombat game dit soort characters toe te voegen. Dan had ik liever een character die de game 'compleet' maken bijvoorbeeld Chamelon of Motaro zoals eerder aangegeven of zelfs nog een classic custome pack.ijskonijn schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:50:
Ik vind het net wel vetMaar ik ben dan ook een grote fan van de Nightmare on Elmstreet films (Met uitzondering van die allerlaatste zonder Robert Englund)
Over classic customes gesproken, naast de DLC character schijnt dat Sub-Zero zijn MK2 outfit krijgt. Dat weet ik dan wel weer te waarderen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 14:54 ]
Heb Rain gekocht en moet zeggen dat hij best lekker speelt, veel special moves die iemand de lucht in gooien waardoor je nog even een uppercut oid kan uitdelen
Verwijderd
YouTube: Mortal Kombat: Freddy Krueger DLC Trailer - YouTubeScrtz schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:49:
Waar staat het dan dat hij de volgende DLC wordt? lijkt me sterk eigelijk, denk dat ze het wel serieus willen houden met deze game en dus geen "onzin" chars gaan toevoegen..
Heb Rain gekocht en moet zeggen dat hij best lekker speelt, veel special moves die iemand de lucht in gooien waardoor je nog even een uppercut oid kan uitdelen
Bij elke DLC is er een zogenaamde gratis "Compatibility pack". Hiermee kun je online wel tegen die DLC characters spelen. In die compatibility packs zitten ook altijd 2 classic costumes, dus die krijg je wel kadoVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:43:
[...]
Kan niet echt oordelen hoe Freddy Krueger in de films zijn, maar ik vind het niet bepaald een geweldig idee om in een terugkeer van een echt goede Mortal Kombat game dit soort characters toe te voegen. Dan had ik liever een character die de game 'compleet' maken bijvoorbeeld Chamelon of Motaro zoals eerder aangegeven of zelfs nog een classic custome pack.
Over classic customes gesproken, naast de DLC character schijnt dat Sub-Zero zijn MK2 outfit krijgt. Dat weet ik dan wel weer te waarderen.Van andere characters is nog niets(?) bekend.
Beetje goedkope moves, Baraka meets reptile, vleugel Cabal (grond knife) en die ranged attack zoals Ermac.
Ik zie trouwens die DLC characters echt nooit online langskomen, af en toe Rain, maar Kenshi en die griet dus echt nooit.
-
Overiges vind ik Freddy ook niet heel spannend.. maar t miepen dat ie niet in MK thuis hoort is ook een beetje BS want Kratos hoort er ook niet bij... en die speelt toch verdomde lekker
Had gehoopt op een totaal nieuwe character, gewoon lekker origineel.
Als ik klauwen wil neem ik Baraka wel.
Nou ja, heb de season pass dus hij komt bij mijn collectie, misschien speelt hij wel erg fijn

Zijn oven-fatality vind ik dan wel weer tof !
Speel momenteel voornamenlijk met Rain, wil hem mijn main maken (als dat gaat lukken, timing van de combos is erg lastig online)SinergyX schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:57:
[...]
Ik zie trouwens die DLC characters echt nooit online langskomen, af en toe Rain, maar Kenshi en die griet dus echt nooit.
Kenshi kom ik geregeld tegen, vooral nu ik zelf kies voor Rain gaan anderen ook DLC kiezen
Vind zelf Skarlet en Kenshi niet fijn spelen, moet zelfs de ladder nog uitspelen met Kenshi
En veel hebben al langere tijd een main waar ze goed mee zijn, dan is het in een KotH niet handig om een DLC te kiezen waar je amper wat mee kan / ervaring mee hebt, om vervolgens na 1 wedstrijd weer 20 minuten in de rij te mogen gaan staan.
[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 22-07-2011 16:46 ]
Verwijderd
Was eerlijk gezegd ook geen voorstander van Kratos.low_n_slow schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:41:
Gaat het inloggen op het PSN netwerk ook zo matig bij jullie? Ik ben Rain aan t downloaden maar elke keer knalt de verbinding met PSN eruit.. dus de download schiet absoluut niet op
Overiges vind ik Freddy ook niet heel spannend.. maar t miepen dat ie niet in MK thuis hoort is ook een beetje BS want Kratos hoort er ook niet bij... en die speelt toch verdomde lekker
Dan daarbij speel ik MK toch op de Xbox.
In ieder geval ben ik de laatste tijd bezig geweest met het ontdekken van het potentieel van andere characters. Vroeger was het zo dat ik alleen maar als Scorpion en Sub-Zero speelde. Fighters zijn sowieso niet mijn beste genre en deze 2 waren het makkelijkst om mee in het spel te komen. Reeds heb ik een waslijst aan 'nieuwe' characters geprobeerd en moet toch zeggen dat ik tevreden ben met de uitkomst van al mijn tijd in practice mode.
Kan nu redelijk overweg met Scorpion(49%), Sub-Zero(51%), Raiden(46%), Reptile, Noob (die corner combos
Hoe combineer jij die water-bubbel in een combo? Zelfs als ik hem hoog boven me neerzet, is de delay tot ik wat kan doen best lang. Die lightning is natuurlijk wel heerlijk om te gebruikenjustifire schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:44:
[...]
Speel momenteel voornamenlijk met Rain, wil hem mijn main maken (als dat gaat lukken, timing van de combos is erg lastig online)
Kenshi kom ik geregeld tegen, vooral nu ik zelf kies voor Rain gaan anderen ook DLC kiezen![]()
Vind zelf Skarlet en Kenshi niet fijn spelen, moet zelfs de ladder nog uitspelen met Kenshi
En veel hebben al langere tijd een main waar ze goed mee zijn, dan is het in een KotH niet handig om een DLC te kiezen waar je amper wat mee kan / ervaring mee hebt, om vervolgens na 1 wedstrijd weer 20 minuten in de rij te mogen gaan staan.
die uppercut aanval, ben ff naam kwijt maar het is: onder, achter, X ( op ps3 dan )SinergyX schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:13:
[...]
Hoe combineer jij die water-bubbel in een combo? Zelfs als ik hem hoog boven me neerzet, is de delay tot ik wat kan doen best lang. Die lightning is natuurlijk wel heerlijk om te gebruiken
Weet iemand na wat voor aanval je goed de X-ray aanval kunt doen? heb bij Rain nog niet echt een stun gevonden, en ook ik wil hem me main maken.
Beste moment voor Xray is die bubble, bovenin het scherm en L2/R2 spammen, dan haal je het precies voordat je tegenstander kan blokkeren, in de X-ray doet hij die teleport kick en kan je nog 2-3hits erna meppen.
Ik doe (online = probeerSinergyX schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:13:
[...]
Hoe combineer jij die water-bubbel in een combo? Zelfs als ik hem hoog boven me neerzet, is de delay tot ik wat kan doen best lang. Die lightning is natuurlijk wel heerlijk om te gebruiken
FK-FK-lightning-superkick-FP-FP-Bubble-FP-FP-Geyser Kick
of
FK-FK-lightning-superkick-FP-FP-Bubble-FP-FP-Xray-FP-FP-Geyser Kick
Je kan ook beginnen met bubble, dan FP-FP-lightning-superkick en zo verder
Wat ik zeg, offline gaat het prima maar online is de timing echt waardeloos, flink oefenen dus
Speel jij op xbox360 of ps3 ? Ik op Xbox360
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 22-07-2011 18:59 ]
en idd online is soms echt bagger.. mag nog wel flink verbeterd worden
Verwijderd