Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Vinden jullie die input lag online nou niet godsgruwelijk irritant? Dat is toch geen spelen zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

(Cyber) Subzero is wel een lastige match-up als Kabal zeg.Met zijn Ice Clone kan hij je goed te pakken nemen. Vooral omdat Kabal een "in your face" speelstijl heeft, en Sub-zero daar op zich goede antwoorden voor heeft.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Jasperklaren schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:51:
[...]

Ik heb hem de 20ste besteld bij Savvi maar ik wacht nog steeds (on)geduldig! Wanneer had jij hem besteld als ik mag vragen?
18 april besteld, 20 april verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
vinom schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:53:
Vinden jullie die input lag online nou niet godsgruwelijk irritant? Dat is toch geen spelen zo...
De uitdaging is om tegen mensen uit europa te spelen. USA spelers domineren de rooms en zelfs als je een EU/England/Dutch room maakt komen er spelers van de andere kant van de wereld op af die gek genoeg een 4/4 connection hebben... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

SinergyX schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:36:

[...]

Ook nog na invisibility? Ik dacht alleen tijdens. Zelfs bij een blok ben je hem al kwijt.
Ja, klopt, tijdens de invisibility krijgt Reptile een damage boost. Check deze 60%+ combo maar, gebruikt wel 3 meters maar doet zonder invisibility volgens mij maar iets van 40% max. De beste combo die ik met X-Ray kan uitvoeren geeft maar iets van 45% dus 60% is aardig en het kost je net zoveel meter.

YouTube: MK9 - Reptile 62% Midscreen Combo (Without X-RAY) - Mortal Kombat 9 (2011)

Dit is wel tijdens EX invisibility, het nadeel is dat je hem dan helemaal niet meer ziet. Ik heb geen idee of en hoeveel boost hij krijgt bij een normale invisibility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Pffffff ben nu al 2 uur bezig in de tower om met Cyrax voorbij Kano, Noob en Cyber-SubZero te komen :| (167 upgrade complete)
Kano is goed te doen, maar dan komt Noob met zijn continue teleports en alle aanvallen blockend 8)7
Kom je daar nog een beetje levend van af dan is die CSZ bijna niet kapot te krijgen.
Gooi je een bom dan teleporteert hij telkens naar de andere kant, om gek van te worden ! :X
Iemand tips ?
*edit* Dan toch gelukt,
spoiler:
teleport gevolgd door jigsaw is de oplossing >:)

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 17-05-2011 17:07 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Net even snel mijn plink dingetje getest, hij werkt bij iedereen, die zijn GEWONE throw (dus geen command throw waar je bijv voor Jax zijn gotcha grab beneden voor LP moet doen) ook in de lucht kan doen (air throw dus), kan jLK plinken naar een air throw. Die van Scorpion is het lastigst te timen, maar nog steeds relatief makkelijk, je wilt bij hem zorgen dan je LK zo hoog mogelijk raakt als hij op de grond staat, want dat is het mooie aan deze plink: je tegenstander hoeft dus niet te springen om de air throw eruit te krijgen. Door je jLK vallen ze om, maar je grabbed ze zo snel dat ze nooit echt vallen, je pakt ze echt meteen vast.

Het werkt ook in de lucht, waar door je altijd kan jLK -> air throw kan doen, het is namelijk erg veilig, en als je tegenstander niet oplet als je jumped, extra damage.

Afhankelijk van wie je speelt doet deze combo iets meer of minder damage, maar je zit altijd tussen de 14-16%. Ik ben er nog altijd niet uit of het de bedoeling is dat dit mogelijk is, maar het is wel een erg leuk iets om je tegenstander mee te pesten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Heb eindelijk MK online gespeeld op de PS3. Een paar leuke potjes gespeeld, helaas bij veel te veel input lag waardoor het onmogelijk was om leuke moves/combos uit te voeren. Misschien gaat dit beter als er weer meer spelers zijn op de PSN. Mocht iemand tegen een niet ervaren speler willen spelen, dan kun je mij toevoegen: TheKillingBean.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TheKillingBean schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:21:
Heb eindelijk MK online gespeeld op de PS3. Een paar leuke potjes gespeeld, helaas bij veel te veel input lag waardoor het onmogelijk was om leuke moves/combos uit te voeren. Misschien gaat dit beter als er weer meer spelers zijn op de PSN. Mocht iemand tegen een niet ervaren speler willen spelen, dan kun je mij toevoegen: TheKillingBean.
Ik vond het een zware tegenvaller, zat paar keer in een NL KotH room, filmpjes gaven bijna geen lag. 1 voor mij wint de wedstrijd van de King en gaat verder, toen kwam de lag. En precies potje erna mag ik tegen hem, was niet te spelen :/ Je speelt 90% op gok/random, twijfel je.. gewoon een uppercut.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vind die 30 hit combo van subzero en nightwolf niet "mooi" uitzien eigenlijk. Ik hou meer van de snelle actie-combo's.
Ik heb speciaal voor jullie 3x op record gedrukt toen ik met Ermac aan het combo'en was. Ik heb de combo's eigenlijk zelf gemaakt en niet uit een guide gehaald.

Ermac 9-hit combo, 38% damage
Ermac 9-hit combo, 40% damage
Ermac 10-hit combo, 54% damage (met xray)

Mijn excuses voor het ontbreken van een goeie camera. Dit is gemaakt met mijn Ericsson C905.

EDIT: ik zie dat iemand ongeveer dezelfde combo heeft, alleen met 2 extra punch juggles erbij:
YouTube: MK9 - Ermac 59% Midscreen X-RAY Combo - Mortal Kombat 9 (2011)

[ Voor 22% gewijzigd door Deathchant op 17-05-2011 13:56 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Boh shit man, ik kom NIET langs #251. Die Shang Tsung kan echt NIKS. Ik krijg amper Baraka en Sindel verslagen. En als ik die verslagen heb, heb ik nooit een full-health bar om tegen Shao Kahn op te kunnen. Die kut XRAY move van hem......
Heeft er iemand een idee wat het beste is om te doen met Shang Tsung tegen die 3? Baraka heeft op elke move een antwoord. Springend aanvallen lukt niet omdat hij die vervelende sword-turn doet. Sindel heeft die enorm vervelende radslag en die paarse dingen die ze schiet.

Ik kan em skippen natuurlijk, maar dat zit niet echt in me ;)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

justifire schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:37:
Pffffff ben nu al 2 uur bezig in de tower om met Cyrax voorbij Kano, Noob en Cyber-SubZero te komen :| (167 upgrade complete)
Kano is goed te doen, maar dan komt Noob met zijn continue teleports en alle aanvallen blockend 8)7
Kom je daar nog een beetje levend van af dan is die CSZ bijna niet kapot te krijgen.
Gooi je een bom dan teleporteert hij telkens naar de andere kant, om gek van te worden ! :X
Iemand tips ?
*edit* Dan toch gelukt,
spoiler:
teleport gevolgd door jigsaw is de oplossing >:)
spoiler:
Die eerste 2 zijn even doorbijten, vooral Noob Saibot. Ik haat die gast :+ die Cyber-Subzero is extra gevoelig voor de Sawblade en het net, die heb je zo kapot

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik ben weer een beetje met Reptile aan het experimenteren geslagen om z'n BnB jFP, FP, BP, BP, fast ball, FK, BP, slow ball, FK, BP, FP, slide een beetje uit te breiden. Na de eerste forceball kun je een neutral jump BP doen om een stuk meer damage te krijgen en in de hoek kun je de juggle ook uitbreiden.

Zal zodirect eens kijken wat ik kan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Liu Kang is echt te makkelijk (en niet daardoor erg gehaat online...)
YouTube: Liu Kang loop

En ik ben echt slecht in deze game... Ladder op hard is geen probleem, combos in training mode ook niet, maar ik verlies online zelfs van meisjes :'(

[ Voor 33% gewijzigd door firlian op 18-05-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Heeft iemand ervaring met de D-pad van de Razer Onza icm Mortal Kombat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, even een aantal combo's van Reptile opgenomen:

Vooral de combo's met een neutral jump FP zijn online bijna niet te doen omdat die timing enorm strict is, maar het ziet er wel cool uit :)

Mid: jBP, FP, BP, BP, Fast Forceball, FK, BP, Slow Forceball, FK, BP, FP, Enhanced Slide | 14 hits, 39%
Mid: jBP, FP, BP, BP, Fast Forceball, njFP, FK, BP, Slow Forceball, FK, BP, FP, Enhanced Slide | 15 hits, 43%
Corner: jBP, FK, BP, FP, Fast Forceball, FK, BP, Slow Forceball, FK, BP, FP, Enhanced Slide | 14 hits, 47%
Mid: jBP, FP, BP, BP, Fast Forceball, njFP, FK, BP, Slow Forceball, FK, BP, X-Ray | 14 hits, 50%
Corner: jBP, FK, BP, FP, Fast Forceball, FK, BP, Slow Forceball, FK, BP, FP, X-Ray | 14 hits, 55%
Mid: jBP, FK, BP, FP, Shoulder Rush, njFP, Fk, BP, Fast Forceball, FK, BP, FP, Enhanced Slide | 14 hits, 48%
Mid: jBP, FK, BP, FP, Shoulder Rush, njFP, FK, BP, Fast Forceball, FK, X-Ray | 13 hits, 54%

Bij de laatste combo ben ik een BP voor de X-Ray vergeten, daarmee zou de combo 14 hits, 55% worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

firlian schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:08:
En ik ben echt slecht in deze game... Ladder op hard is geen probleem, combos in training mode ook niet, maar ik verlies online zelfs van meisjes :'(
Grappig, hier precies andersom. Iemand met 120/30 win ik 2x achter elkaar van, Ladder op normaal moet ik al bijna opgeven :P

Veelal de eerste combo die je tegenstander doet, kan je al zien welke combo hij elke keer probeert. Ik zie maar erg weinig mensen die enorm varieren met combo's, dus kan je erg snel op inspelen. Daarbij merk ik dat het vaak tactischer is gewoon 'quick and dirty' te gaan spelen, dan continue proberen je combo uit de kast te trekken (uppercut ipv combo start).

Maar grootste tegenstander is toch wel lag, Kitana's combo is bijna niet uit te voeren tegen gros van de spelers, je knoppen gaan nog steeds volle snelheid maar spel reageert gewoon trager.

Andere kant, zoveel matches heb ik nog niet gespeeld :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

top tip online....
leer blocken, de meeste rushen er in,.. rossen dan maar op je blok in.
en dat is het moment dat je moet toeslaan en wraak nemen,

ik krijg voornamelijk commentaar dat ik saai speel, maar straf slechte aanvallen gewoon af en ben zelf niet over aggresief (wat MK trouwens enorm beloond met de xray balk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

We kunnen voor XboX/PSN anders misschien eens een Tweaker lobby maken? Weten we zeker dat we hier met mensen uit Nederland zitten en zijn herkenbaar aan hun naam, geen last van lag, en kunnen we toch met z'n allen bijv. leuk King of the Hill spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:57:
ik krijg voornamelijk commentaar dat ik saai speel, maar straf slechte aanvallen gewoon af en ben zelf niet over aggresief (wat MK trouwens enorm beloond met de xray balk)
Ik vind xray overrated. Met raiden normale corner combo doet 40% dmg, met xray 48%. Ik bewaar die xray bar dan liever voor het breaken van combo's. Als je die extra xray dmg nodig bent zit je al in de problemen...

Over dat blokken en online spelen; het is echt moeilijk. Je moet weten wanneer chain combo's ophouden en wanneer je ze kunt straffen. Daarnaast moet je ook nog goed blocken, vooral tegen characters als Liu Kang en vooral Mileena heb ik de grootste moeite om hoog/laag te blokken. Dit omdat haar combo's of laag, of hoog beginnen, en op reactie blokken is vrijwel onmogelijk door de lag...

Raiden vind ik online daarom ook echt lastig om te spelen met lag. Zijn chain combo's hebben een lange startup en zijn allemaal hoog te blokken. Zijn enige snelle combo starter moet je opvolgen met een teleport, waarna verder combo'en een juiste timing vereist, een klein beetje lag en je hebt je kans gemist plus dat ik nu een counter combo kan eten.

Met Liu Kang daarentegen kun je gewoon lekker chain combos achter elkaar doen totdat je tegenstander verkeerd blokt, daarna gegarandeerd grote dmg omdat zijn combo's zo makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Nazanir schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:08:
We kunnen voor XboX/PSN anders misschien eens een Tweaker lobby maken? Weten we zeker dat we hier met mensen uit Nederland zitten en zijn herkenbaar aan hun naam, geen last van lag, en kunnen we toch met z'n allen bijv. leuk King of the Hill spelen.
Ja leuk, maar na 10min heb je mensen uit de USA in je room die de boel vergallen met hun lag...

Edit: echt nu ook... Ik join eerst een room "Amsterdam", zit in 1 gast in. Ik ga tegen hem spelen. Damn, dit is niet helemaal lag vrij te noemen... Paar potjes later kijk ik naar zijn gamer profile... "USA" 8)7
Dus ga ik maar de dutch/belgian room joinen, zitten 3 mensen in. Helemaal onspeelbaar. Weer zo'n fucking mofo americano |:(
Dit spel zet aan tot racisme, ik zweer het :/

[ Voor 29% gewijzigd door firlian op 18-05-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lekker handig, store nog offline en mn 2 day trial zijn voorbij, kan je niet eens online spelen omdat je die code moet redeemen :P

Maar er moet echt rooms met wachtwoord komen ofzo, heb je leuke king of the hill match, komt er weer een hoge ping langs huppelen.. dag wedstrijden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
SinergyX schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:27:
Lekker handig, store nog offline en mn 2 day trial zijn voorbij, kan je niet eens online spelen omdat je die code moet redeemen :P
Inderdaad heb ik ook last van :P Hoop dat de store snel online komt.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Kan je Lobby's niet met een wachtwoord/invite only basis maken? Ik weet dat je private matches kan spelen, maar bestaat een private lobby ook? (Zover had ik namelijk nog niet gekeken), zou een ideale oplossing zijn.

Ik sluit me an sich aan bij Firlian, X-Rays zijn overrated. Ze zijn vrij gevraalijk om gewoon "droog" te gebruiken (zeker als hij mist, 3 bars kwijt, en je word er keihard voor afgestraft), ik gebruik veel liever EX moves (Hyper Armor op Kabal zijn Dash is heerlijk) voor meer damage en andere voordelen, dan als X-Rays. Zeker als je een X-Ray op het einde van een combo gebruikt, als deze droog 30-40% doet, maar aan het einde van een combo hooguit 5-10%. Als je hiermee een game gaat winnen, gebruik ze zeker, maar ze zijn handiger om gewoon meer damage uit je combo te persen, of je tegenstander te breaken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:53
Hmm de defensieve X-ray van Johnny Cage die je kan volgen met een reguliere combo lijkt me toch wel degelijk de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Hij is inderdaad te baiten, maar met veel combo's kan je ook meestal makkelijk 30-40% er uit persen, zonder dat het je meter kost. Mocht je EX moves of breakers willen doen, zit je dan wel zonder.Als je tegenstander 10% heeft en jij nog 100%, heb je zeker nog lang niet gewonnen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:53
Guess so, maar ik heb dan zelfs shao kahn ook nog niet verslagen in story mode.
Sterker nog....EX moves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
RT+special move :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

EX moves, althans de benaming, is over gewaaid vanuit Street Fighter. Het betekend dat je 1 balkje van je special meter, gebruikt om een gewone move sterker te maken (grotere vuurbal van Lui Kang, brandende speer van Scorpion, etc). Echter zal deze niet met echt elke move kijken, maar je kan kijken wel moves je kan enchancen (ze heten namelijk enhanced moves) door het menu te opnenen en dan de skill list te openen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

pffff ik ben ein-de-lijk door #251 heen. Wat een naab is die Shang Tsung toch. maar goed. Ik zit nu met Stryker te hannessen tegendie 3 shaokahns. Nou dat long distance shooting werkt ook niet echt met maar 3% damage elke keer. Ik word hoe dan ook vaker door de pijl geraakt. Grrrr, ik ben even gestopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Deathchant schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:53:
pffff ik ben ein-de-lijk door #251 heen. Wat een naab is die Shang Tsung toch. maar goed. Ik zit nu met Stryker te hannessen tegendie 3 shaokahns. Nou dat long distance shooting werkt ook niet echt met maar 3% damage elke keer. Ik word hoe dan ook vaker door de pijl geraakt. Grrrr, ik ben even gestopt :D
Haha, er zitten inderdaad echt rot challenges tussen al vond ik die drie Shao's heel makkelijk, gewoon fullscreen gun spam. Je weet dat de challenges makkelijker worden naarmate je meer verliest? Je moet dan niet via het startmenu kiezen voor restart maar gewoon de challenge verliezen en dan restart kiezen. Als je maar vaak genoeg verliest dan staat Shao Kahn op een gegeven moment bijna alleen nog maar te taunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

eindelijk gisteren die Challenge Tower gehaald ... pfft.

dan die reward ... djeez ... daar doe je het dan voor lol.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

KneoK schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:58:
[...]

Haha, er zitten inderdaad echt rot challenges tussen al vond ik die drie Shao's heel makkelijk, gewoon fullscreen gun spam. Je weet dat de challenges makkelijker worden naarmate je meer verliest? Je moet dan niet via het startmenu kiezen voor restart maar gewoon de challenge verliezen en dan restart kiezen. Als je maar vaak genoeg verliest dan staat Shao Kahn op een gegeven moment bijna alleen nog maar te taunten.
Hmm niet bij alle matches hoor. Bij #251 bijvoorbeeld echt niet. Maar, ok bij die 3 shaokahns misschien wel. Kep te kort geprobeerd daarvoor.
Ik kan niet wachten totdat ik alle classic costumes en fatalities heb. Kep echter nog niet echt een idee hoeveel koins ik daarvoor nodig heb. En volgens mij moet je het spel uitspelen (gewoon de normale ladder) met iedereen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister de 50% achievement gehaald van de story, wat zitten daar een %%&*% gevechten tussen :P Eigelijk niet zozeer omdat ze moeilijk zijn, maar omdat ik totaal niet met zo'n character kan spelen. Zeker Cyber Subzero was een ramp, Quan Chi, Noob, Goro, niet echt mijn favo character om tegen deze gasten te spelen.

Gelukkig dat bij retry moeilijkheid naar beneden gaat, Lui Kang vs Shao Kang had ik anders noooooit gehaald :P

Weet dat je later ook met Raiden moet gaan spelen, dat gaat helemaal erg worden :/

Online gaat helaas nog niet, maar begreep dat mogelijk volgende week PSstore weer zou draaien, dan eindelijk die online key invoeren, plus de extra goodies van CE (orginele costume van Ermac).

Edit: Was Lui kang vs Shao nog makkelijk, met raiden lukt het me echt niet. Wat speelt die character klote zeg, geef mij 10 andere en ik mep hem redelijk goed neer, maar het raiden lukt me echt helemaal niets.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 20-05-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
SinergyX schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:15:
Edit: Was Lui kang vs Shao nog makkelijk, met raiden lukt het me echt niet. Wat speelt die character klote zeg, geef mij 10 andere en ik mep hem redelijk goed neer, maar het raiden lukt me echt helemaal niets.
Raiden vs Shao is erg makkelijk als je weet hoe het moet :) Zoek maar even in deze topic want er zijn veel tips beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

SinergyX schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:15:
Weet dat je later ook met Raiden moet gaan spelen, dat gaat helemaal erg worden :/

spoiler:
Wanneer hij wilt aanvallen moet je direct teleporten, zodat je achter hem komt en dan gewoon je krachtigste aanval geven: een uppercut. Is de aanval die hij doet te snel, waardoor hij zich snel weer omdraait, moet je in plaats van de uppercut (vaker sta je ook net te ver van em af om te uppercutten) de luchtaanval doen (achter, voor, X). Doet niet veel damage, maar je bent weer even veilig. En zodra je de x-ray vol hebt, natuurlijk teleporten (om de grootste kans te hebben dat je xray niet geblocked wordt) en direct die x-ray lanceren. Maar basically komt het er dus op neer, dat je enorm lang achter elkaar een combinatie van teleporten moet doen op het exact juiste moment (als je ziet dat hij een aanval doet), gevolgd door een uppercut of de flying attack. In de tussentijd, wanneer je niet tegen hem aanstaat, is het een kwestie van goed kijken wanneer hij met iets gaat gooien en dan direct teleporten en uppercutten/air attack. Vaak blocken helpt ook, behalve tegen die vliegende hamers, dus dan MOET je teleporten, ongeacht of je daarna een attack kunt doen.
Ga geen elektrische truucjes proberen, want dat is simpelweg te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Uiteindelijk neergekregen, ik probeer altijd een breder arsenaal op te zetten met een character tegen shao, maar zijn 'trucje' is echt bijna enige mogelijkheid. Merk dan dat de 'teleport + aanval' characters het een bizar stuk beter doen, smoke, sektor, noob, etc.

Einde viel me wel erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Bah wat een misselijke figuren heb je toch.
King of the hill aan het spelen, werd achter mekaar ingemaakt, op zich prima dus ik achten en negens geven na elke match.
Win ik 1 keertje krijg ik een 2 en van zijn clanmaatje een 0 :r
Slechte verliezers :N

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Koos je toevallig Kung Lauw? :+

Ik geef vaak standaard 10 punten omdat ze gratis zijn en ik er weinig om geef... Als ze mij daarna minder dan 10 punten terug geven, geef ik ze gewoon hetzelfde terug.

[ Voor 73% gewijzigd door firlian op 21-05-2011 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Welkom op het internet. Vaak zie je mensen die verliezen of mensen die in een party zitten, gezamelijk slechte scores geven. Ik kan er gewoon niet wakker om liggen. Het idee is leuk, om een goede score af te dwingen, maar er zijn zoveel trolls, dat het systeem wat dat betreft nooit kan werken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

firlian schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 02:28:
Koos je toevallig Kung Lauw? :+

Ik geef vaak standaard 10 punten omdat ze gratis zijn en ik er weinig om geef... Als ze mij daarna minder dan 10 punten terug geven, geef ik ze gewoon hetzelfde terug.
Nee was met Scorpion.
Ik geef nooit lager dan een 6, fatalitys is een bonuspunt, wil wel een beetje vermaakt worden in het theater ;)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Nazanir schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:53:
Welkom op het internet. Vaak zie je mensen die verliezen of mensen die in een party zitten, gezamelijk slechte scores geven. Ik kan er gewoon niet wakker om liggen. Het idee is leuk, om een goede score af te dwingen, maar er zijn zoveel trolls, dat het systeem wat dat betreft nooit kan werken.
Haha was vroeger met de Sega dreamscene wel anders ;)
Ik blijf van mening dat je speelt met mekaar, niet tegen mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
justifire schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:21:
[...]
Ik geef nooit lager dan een 6, fatalitys is een bonuspunt, wil wel een beetje vermaakt worden in het theater ;)
Oh, ik ben juist erg geneigd om minder punten te geven als ze telkens fatalities blijven doen. Ik wil vermaakt worden door goede games en mooie combo's, die fatalities nemen daar alleen maar tijd van weg. Ik doe ze af en toe ook wel eens hoor, vooral omdat mensen het leuk vinden blijkbaar, en die stage fatalities zijn lekker snel.

Edit: Mijn rep is nu al een aantal keren gereset naar 0 sinds vanavond. Heb het idee dat het alleen gebeurd wanneer je een room disconnect krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door firlian op 22-05-2011 05:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Online Mortal Kombat xbox360 Toernooitje (nederlands en vriendschappelijk), schrijf je in op http://www.flawlessvictor...ic.php?f=6&t=347&start=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

firlian schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Oh, ik ben juist erg geneigd om minder punten te geven als ze telkens fatalities blijven doen. Ik wil vermaakt worden door goede games en mooie combo's, die fatalities nemen daar alleen maar tijd van weg. Ik doe ze af en toe ook wel eens hoor, vooral omdat mensen het leuk vinden blijkbaar, en die stage fatalities zijn lekker snel.
Prima toch, zo hoort een jury ook te zijn, niet alle neuzen dezelfde kant op :)
Fatalitys en het bloed zijn toch wel 2 punten die er bij mij voor zorgden dat MK mijn aandacht trok.
Ben dan ook liefhebber van 'de grindhouse films', kan mij niet overdreven genoeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

firlian schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:29:
Online Mortal Kombat Toernooi (nederlands en vriendschappelijk), schrijf je in op http://www.flawlessvictor...ic.php?f=6&t=347&start=10
Wel handig om te vermelden dat het gaat om enkel Xbox360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
SinergyX schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:40:
[...]

Wel handig om te vermelden dat het gaat om enkel Xbox360 ;)
Thnx, staat er nu bij! :o

Ik wou eerder al voorstellen om ook online GoT toernooitjes te doen net zoals we dat bij SFIV ook regelmatig doen. Maar omdat hun al een toernooi organiseren kunnen diegenen die dat leuk vinden daar ook aan mee doen.

PS3'ers moeten het zelf maar bekijken 8)

[ Voor 39% gewijzigd door firlian op 22-05-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Is er hier eigenlijk iemand die speelt met de TE stick ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik kan zelf slecht tegen mijn verlies, maar of ik zo zou reageren?
www.zie.nl/video/opmerkel...egen-verlies/m1gz5m3fwhkw

_O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Wat een stakker, stuur die link naar zijn gamertag via een berichtje, kan ie zelf zien wat een zielig figuur het is.

Kom dit trouwens wel vaker tegen, maar met SFIV en MK is het wel heel erg

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

justifire schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:01:
Is er hier eigenlijk iemand die speelt met de TE stick ?
Ja hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Wilde weten hoe de ervaring er mee is.
Is ondertussen niet meer nodig, heb hem gisteravond besteld dus zal het meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

alles better dan controllert imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik heb nog weinig positiefs gehoord over die MK sticks eigenlijk.

- Bat Top ipv het tegenwoordig standaard aanwezige ball top
- Buttons hebben een holling ipv een bolling
- Buttons zou je hard moeten indrukken (?).
- Materiaal zou van onvoldoende kwaliteit zijn (1 van hun sticks ging nota bene stuk tijdens een groot door hun gesponserd MK toernooi...) (?)

Het zou het gevoel van vroeger moeten teruggeven, maarja... niemand hier is opgegroeid in de USA met MK Arcades denk ik. En dat vroeger lang niet alles beter was mag duidelijk zijn. :P

Ik blijf lekker spelen met mijn SFIV Arcade stick met Sanwa parts (die zaten er ook niet standaard in trouwens). Geen idee of je de stick/buttons van de MK stick ook zelf kunt vervangen (op een makkelijke manier). Dan zou het nog een beetje interessant zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door firlian op 25-05-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik ben wel van mening, dat dit een stukje persoonlijke mening is, ik kan persoonlijk me helemaal niet vinden in de MK stick, waar een ander zich niet kan vinden in 2x3 of 2x4 button rows en een ronde knop dus.

De MK stick zal vast wel modbaar zijn, maar dan is het toch veel interessanter om gewoon je TE stick te gebruiken?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Nazanir schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:52:
Ik ben wel van mening, dat dit een stukje persoonlijke mening is, ik kan persoonlijk me helemaal niet vinden in de MK stick, waar een ander zich niet kan vinden in 2x3 of 2x4 button rows en een ronde knop dus.

De MK stick zal vast wel modbaar zijn, maar dan is het toch veel interessanter om gewoon je TE stick te gebruiken?
Mjah, het is zoals firlian al zegt meer nostalgie om zo'n stick te gebruiken. De lay-out is hetzelfde als oude arcade kasten en ook de gebruikte onderdelen zijn van dezelfde fabrikant waardoor je het gevoel zou moeten hebben op een arcade kast te spelen.

Een normale arcade stick is natuurlijk al een aardige investering, zeker als je een TE of custom stick hebt omdat je maar een beperkt aantal spellen ermee kunt spelen (tenzij je 'm ook gebruikt voor bijvoorbeeld Mame) maar 150 dollar voor een stick waarmee je nog veel minder spellen kunt spelen vind ik echt zonde.

Ik vind de standaard vewlix lay-out meer dan prima werken in MK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Net antwoord gekregen van een amerikaan op de vraag of hij wist wat UK betekende (hij zat in een UK room samen met nog 14 andere amerikanen...)
quote: Nuitari X
yeah i do who cares if im not from the uk its just a game and it is online that means the whole world
quote: Nuitari X
its not the connection or the region its the servers they are gonna patch the net code soon
Dus, mede tweakers... Is het technisch mogelijk om geografische lag op te lossen met een server?

:F

[ Voor 4% gewijzigd door firlian op 28-05-2011 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
netcode kan er mee te maken hebben maar geografische ligging doet ook heel veel.
is ook bij SF4, zodra ik de keuze maak met amerikanen te spelen dan lagged het vaak behoorlijk.

zelf heb ik MK9 gisteren eindelijk kunnen oppikken, wel bruut maar toch wel weer even wennen aan die aparte blok knop, verder vind ik de PS3 pad layout al goed genoeg.
weet nog niet wie ik ga mainen, wel wat practice gedaan en kratos is wel sterk, maar zo log als de vliegende tering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Het punt is echter, dat je bij (S)SF4, zelf kan kiezen of je tegen een Amerikaan speelt of niet. Je kan ten eerste een filter instellen, of je tegen mensen uit je eigen regio wilt spelen (Europa), of alle regio's. Daarna krijg je een overzicht met actieve rooms die je kan joinen en krijg je zowel een accurate latency als een vlaggetje voor uit welk land je tegenspeler komt.

Bij MK heb ik vaak het probleem dat hij 4/4 streepjes heeft, maar je toch een dikke 2 seconden vertraging hebt. Bij (S)SF4 is 3/4 streepjes vaak nog beter dan 4/4 streepjes bij MK, daarnaast kan je niet per regio selecteren, kom je er pas achteraf achter, waar je tegenspeler vandaan komt (het kwaad is dan al geschied). En zelfs in lobbies die je maakt, (bijv Dutch Only of European Only), komen toch nog mensen uit andere regios die je KOTH verpesten enzo.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KotH ben ik ook gestopt, speel je met 6 man en gaat het erg lekker, komt precies dat mannetje voor je uit de US en met een mega lag wint hij de match. Zit je daar 15 minuten te wachten om uiteindelijk tegen laggende tegenstander te spelen, nog geen minuut later en de room is alweer leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Op zich werken die 4/4 bolletjes voor connectie indicatie wel, maaaaar ze zijn niet gelijk actueel wanneer je een room joined. In SFIV knipperd de indicator om aan te geven dat hij nog niet is bijgewerkt, in MK geeft ie als default 4/4 bolletjes weer. Je weet dus niet of iemand daadwerkelijk een goede verbinding heeft (tov jou) of dat de verbinding nog niet gechecked is...
Wanneer iemand een KoTH room joined zie je meteen de juiste indicatie, maar die wordt maar 2sec oid weergegeven (even uit mijn hoofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb online alleen maar de melding Unavailable als ik een game/friend wil joinen. Kan wel met elkaar in een party en elkaar in de lobby zien maar bij welke soort match ook, de hele tijd de melding Unavailable. Speel op X360...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Techno Overlord schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:38:
Ik heb online alleen maar de melding Unavailable als ik een game/friend wil joinen. Kan wel met elkaar in een party en elkaar in de lobby zien maar bij welke soort match ook, de hele tijd de melding Unavailable. Speel op X360...
Poorten op je router goed geconfigureerd ?
Deze open zetten en forwarden naar de xbox :
* TCP 80
* UDP 88
* UDP 3074
* TCP 3074
* UDP 53
* TCP 53
Heb hier nog nooit een melding gehad, loopt eigenlijk best lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Techno Overlord schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:38:
Hebben jullie beiden de hotfix? Zou automatisch geïnstalleerd moeten zijn zonder dat je het merkt maar om er zeker van te zijn moet je beiden even naar training mode gaan met Kano en forward FP doen, als deze hoog raakt dan heb je de hotfix niet, dan even een paar keer rebooten en het spel starten of desnoods de cache legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
story mode inmiddels done en gover wat was shao frustrerend zeg, Superarmor op bijna al zijn moves ftl :(
Denk zelf aan noob te mainen, zijn stijl ligt me het meest tot nu toe, moet alleen nog wat oefenen met combo's sommige lukken me al maar die corner combo's zijn degene die ik moet leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

firlian schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:58:
Wanneer iemand een KoTH room joined zie je meteen de juiste indicatie, maar die wordt maar 2sec oid weergegeven (even uit mijn hoofd).
Druk in het theater eens op X ;)
Trouwens treurig hoeveel er eigenlijk maar 1 of 2 bolletjes hebben terwijl ze in de room allemaal 4 bolletjes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
justifire schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:17:
[...]

Druk in het theater eens op X ;)
Trouwens treurig hoeveel er eigenlijk maar 1 of 2 bolletjes hebben terwijl ze in de room allemaal 4 bolletjes hebben.
Hoop toch wel dat dat met een patch wordt opgelost..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik hoefde niets met poorten open zetten te doen oid. Ik moest alleen me Xbox resetten door m uit en weer aan te doen. Dat is vreemd want na de update doet ie t automatisch. Ik kan nu met iedereen battlen online gelukkig.

Heb storymode ook uit nu. Wel heel erg sjlegt hoe je die eindbaas moet verslaan. Op een normale manier gaat niet.

Anywayz, om 100% krypt unlocked te krijgen, ben ik nu bezig met de Challenge tower. Weet iemand hoeveel challenges er zijn? Zit nu in de 80 ergens...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Zijn er 300, maak uw borst maar vast nat dan :)

Ik zit nu rond de 170 ofzo.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Belangrijkste punten van de patch die morgen verschijnt :

1. KL spin will have 6 more recovery frames on block
2. KL hat loop removed
3. kabal block infinite removed
4. sonya block infinite removed
5. various bugs fixed
6. wake up moves punishing certain characters after a ground breaker removed
7. stryker xray punsihed on hit fixed
8. advantage on cyrax command throw lessoned
9. cyrax command throw break changed from 2 frame windown to 10 frame window
11. sindel able to scream after 21 now and able t juggle with b3~scream
12. smoke bomb otg removed
13. cyber sub bomb has a smaller buffer window
14. jax ex dash punch goes farther and has armor.
15. jax has a gp fake
16. quan chi sky drop adv lessoned
17. quan chi reset after trance removed
18. quan chi skeletal boost after trance trade removed
19. quan chi can not move after trance hits
20. raiden no longer has adv after b312 and 334 are blocked. he is now at -1

Tweaks coming a few hours after the patch:

1. sonya cannot link military stance after d4
2. sonya dive kick inf removed
3. kabal cannot link dash after d4
4. KL infinite removed
5. kano up ball is now more disadv on block
6. more various bugs fixed

Also, Improved netplay*

Ziet er goed uit *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De belangrijskte voor mij is Improved Netplay. Ik heb nog niet echt veel lol aan online vechten gehad tot dusver.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Nazanir schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:13:
De belangrijskte voor mij is Improved Netplay. Ik heb nog niet echt veel lol aan online vechten gehad tot dusver.
Ik denk dat dat wel voor iedereen geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
improved netplay maakt hopelijk een hoop goed want vaak is het online niet te spelen, naja geen changes aan noob die ik dus main :D
ook een kleine combo vid in elkaar geflanst, stelt niet al te veel voor maar goed :P

[ Voor 14% gewijzigd door Akaendra op 06-06-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Damn, de patch wordt uitgesteld omdat er een aantal toernooien aan zit te komen :|

Beter nieuws, ik heb me zojuist in de ranked top 100 gevochten :*) Heb op het moment 607 wins, 290 losses, best streak 24 en een True Skill van 35. [/opscheppen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Goed bezig KneoK!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Dat is inderdaad zeer netjes. Helaas heb ik tot nu toe pas 2 echt goede gevechten gehad (lees: zonder lag), 2 keer tegen dezelfde gast die me compleet afzeikte met Jax :')

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 07-06-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

KneoK schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 04:42:
Damn, de patch wordt uitgesteld omdat er een aantal toernooien aan zit te komen :|

Beter nieuws, ik heb me zojuist in de ranked top 100 gevochten :*) Heb op het moment 607 wins, 290 losses, best streak 24 en een True Skill van 35. [/opscheppen]
Nu maar hopen dat die netcode wel gefixed word, die zou enkele uren na de patch bijgewerkt worden.
Zal wel niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Zojuist mijn fightstick binnen gekregen vanuit Canada :9~
Dat ding is echt huge !! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Loopt de nederlandse PS Store erg achter op die van Amerika?
Ik lees verhalen op amerikaanse fora dat daar sinds gister ochtend/middag de DLC pack kan worden gedownload voor de Retro Kostums, ik wil hem ook! :)

Klassic Skins Pack DLC Video & Details Revealed
http://www.trmk.org/news/...deo_details_revealed.html

[ Voor 27% gewijzigd door Demon_Eyez op 08-06-2011 14:09 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xagodur
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05-2024
Heb deze thread al wel een poosje gevolgd, maar nu maar is besloten te posten.
Speel sinds een klein poosje Mortal Kombat, begin het naar mijn gevoel al wel een beetje door te krijgen :P
Zijn er hier nog mensen die gewoon in player match o.i.d. een keer een vriendschappelijk potje willen spelen?

Voeg me maar toe, GT = Xagodur (a.u.b. wel vermelden dat je van GoT bent als het kan :P )

Edit: Speel op de 360

[ Voor 3% gewijzigd door Xagodur op 08-06-2011 13:28 . Reden: Platform vermeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ook handig te vermelden op welk platform ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Xagodur schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:20:
Voeg me maar toe, GT = Xagodur (a.u.b. wel vermelden dat je van GoT bent als het kan :P )
Toegevoegd.
Mij toevoegen staat ook vrij voor iedereen die MK speelt, Firlian @XBL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Demon_Eyez schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:18:
Ik lees verhalen op amerikaanse fora dat daar sinds gister ochtend/middag de DLC pack kan worden gedownload voor de Retro Kostums, ik wil hem ook! :)

Heb hem gisteren wel binnengehaald voor de Xbox, misschien zit daar de verwarring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik zie hem ook nergens in de Playstation Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

12. smoke bomb otg removed
Dat gaan veel mensen zuur vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
justifire schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:29:
[...]

Heb hem gisteren wel binnengehaald voor de Xbox, misschien zit daar de verwarring ?
Helaas, overseas zij ze gewoon tegelijktijdig uitgekomen voor XBox en Playstation. Zuchtg, zal wel komen doordat Sony zn zaakjes met de store gewoon (nog) niet goed op orde heeft. Begin me er inmiddels flink aan te irriteren :(

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

kep gisteravond eens voor de eerste keer online gespeeld tegen een beginner die veel verloren had en geen gewonnen. Nou, ik ben de combomeester met Ermac en ken alle truucjes, maar ik werd finaal afgemaakt met hele basic attacks. Mijn tegenstander deed alleen maar blokken en uppercutten met Quan Chi. Bleef op lange afstanden staan met dingen schieten......Ik ben geen onsportieve verliezer, maar ik had iets meer speelplezier verwacht dan enkel altijd dezelfde basic moves om maar wat punten te scoren. Jammer. Ik hoop dat mijn volgende partners dat niet doen.

Anyway ik had een vraagje. Ik heb de PS3 van een vriend van me gekregen. Ik heb direct een andere login gemaakt op de PS3 (lees: niet PSN) en heb MK gespeeld onder mijn PS3-account. Omdat ik 0,0 wist over de PS3 en PSN enzo, heb ik dus op zijn account ingelogd en gebruik gemaakt van zijn PSN en allerlei content gedownload (Ermac's classic costume e.d.), maar wanneer ik dan MK ga spelen, is alle progress weg.
Als ik dan inlog onder mijn eigen account, dan is het er weer. Dus ik heb op mijn eigen profiel alle progress staan, en op het profiel van die vriend de content gedownload.

Wanneer ik Mortal Kombat opstart, kan ik niet het kostuum van Ermac verwisselen (dat doe je toch met het vierkantje in de player options in het player select menu he?), ook niet wanneer ik MK start in het profiel van die vriend.

Iemand enig idee hoe dit kan? Ik dacht er eerst aan om te vragen of ik gedownloade content van het ene profiel naar het andere kan kopieren, maar als het bij het profiel van die vriend van me al niet lukt, dan heeft dat niet veel zin.

Ik had namelijk van die vouchers bij het spel gekregen, dus vandaar de vraag.

EDIT: ik heb de challenge tower uitgespeeld. De allerlaatste challenge is echt een makkie zeg. De challenge waarbij je met Cyrber-Subzero Sektor 30x op de kop moet raken vond ik moeilijker.

[ Voor 5% gewijzigd door Deathchant op 09-06-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deathchant schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:12:
kep gisteravond eens voor de eerste keer online gespeeld tegen een beginner die veel verloren had en geen gewonnen. Nou, ik ben de combomeester met Ermac en ken alle truucjes, maar ik werd finaal afgemaakt met hele basic attacks. Mijn tegenstander deed alleen maar blokken en uppercutten met Quan Chi. Bleef op lange afstanden staan met dingen schieten......Ik ben geen onsportieve verliezer, maar ik had iets meer speelplezier verwacht dan enkel altijd dezelfde basic moves om maar wat punten te scoren. Jammer. Ik hoop dat mijn volgende partners dat niet doen.
Dat vind ik juist leuk, soms speel ik ook gewoon zo. Ook al ken je je hele character qua moves en combo's, doorbreken door een verdeding is soms nog een behoorlijke uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Het punt is bij fighters, dat men sommige manier van vechten wel kan bestempelen als "onsportief", maar nergens staat gedicteerd, dat je volgens een bepaalde manier moet spelen. Je hebt een popptje, die op meerdere manieren gebruikt kan worden. Zolang je gebruik maakt van de mogelijkheden die het spel bied, doe je niets verkeerd. Mensen die bijv. boos worden op projectile spammers (dus bijv constant je messen gooien met Kano), zijn dan super boos, omdat ze niet weten hoe ze dit moeten counteren. Het is helemaal niet oneerlijk, onsportief of wat dan ook. Het gaat toch om het winnen? Alle middelen zijn geoorloofd.

Ga er vanuit, dat je dit soort mensen altijd wel tegenkomt, of het nu beginners of experts zijn, zolang er geen sprake is van echt valsspelen of misbruik maken van glitches, is het gewoon leren hoe je wat moet counteren.

Ik had een paar dagen geleden ook weer eens online gespeeld, had echt super lag van 2-3 seconden, dus ik deed met Kabal gewoon projectiles spammen, iets anders kon ik niet. Kerel deed gewoon niets terug. Ik een win erbij. Ik heb er absoluut geen problemen mee.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

je hebt gelijk hoor :) ik heb niet gezegd dat de tegenstander onsportief of oneerlijk/lame was. Ik heb gezegd dat ik geen onsportieve verliezer ben, en dat ik verwacht had om meer speelplezier te hebben en dat mijn visie van leuk-spelen niet bestaat uit alleen maar basic moves en op de grond blijven wachten en blokken ;) Moet iedereen zelf weten, maar mijn idee van een leuk potje is het niet. Daarmee bestempel ik niemand als lame of onsportief ;)
Het is inderdaad een kwestie van het patroon doorbreken (footswipes, throws en counter-uppercuts ofzo), zodat je tegenstander ook roekeloos wordt omdat ie ziet dat zijn manier niet werkt, en dan toeslaan.

Iemand nog een idee op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Demon_Eyez schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:18:

Hier baal ik ook ontzettend van man. Ik wacht al tijden op die DLC. Weet iemand of je de DLC uit de us store kan gebruiken op je nl account? (kopen in us store met us psn card)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Deathchant schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:19:
je hebt gelijk hoor :) ik heb niet gezegd dat de tegenstander onsportief of oneerlijk/lame was. Ik heb gezegd dat ik geen onsportieve verliezer ben, en dat ik verwacht had om meer speelplezier te hebben en dat mijn visie van leuk-spelen niet bestaat uit alleen maar basic moves en op de grond blijven wachten en blokken ;) Moet iedereen zelf weten, maar mijn idee van een leuk potje is het niet. Daarmee bestempel ik niemand als lame of onsportief ;)
Het is inderdaad een kwestie van het patroon doorbreken (footswipes, throws en counter-uppercuts ofzo), zodat je tegenstander ook roekeloos wordt omdat ie ziet dat zijn manier niet werkt, en dan toeslaan.

Iemand nog een idee op mijn vraag?
En dan heb je nog degenen die heel de wedstrijd blocken om de achievement 'Turtle' te behalen :+

Kostuum kiezen doe je door op 'start' te drukken voordat je een speler selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

justifire schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:03:
[...]

En dan heb je nog degenen die heel de wedstrijd blocken om de achievement 'Turtle' te behalen :+

Kostuum kiezen doe je door op 'start' te drukken voordat je een speler selecteert.
Op het MK forum van Gamefaqs werd een aantal keer gesproken over een of andere gozer die in ranked matches alleen maar op kick drukt, ik weet z'n gamertag niet meer. Op een gegeven moment kwam ik iemand tegen die 72 wins en 1490 losses had en ja hoor, die gozer stond gewoon stil en mashte op kick. Twee force balls en toen ben ik in een hoekje gaan zitten voor de turtle achievement. Op een andere manier had ik die achievement echt niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
zwembroek schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:20:
[...]

Hier baal ik ook ontzettend van man. Ik wacht al tijden op die DLC. Weet iemand of je de DLC uit de us store kan gebruiken op je nl account? (kopen in us store met us psn card)
Nee kan niet. je hebt voor een US PS Store een US Account nodig met belangrijker, een US Bank Account nodig en verder moet de DLC weer geschikt zijn voor jouw EU PS3 oid.
Zal ff linkje opzoeken waar het stond uigelegt. Anyway het werkt niet helaas.

Sony maakt gewoon een grote fuckup van heel die Playstation Store ,echt ronduit belachlijk!!
Alleen de PS Store US draait normaal, alle andere regios zijn niet goed geupdate of kampen dus nog met problemen en glitches zoals dit.

Kan zoiezo nog een week gaan duren dus, stelletje stakkers! :(
http://www.trmk.org/forum...0-Klassic-Pack-PSN-Europe

[ Voor 8% gewijzigd door Demon_Eyez op 10-06-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

hmmm toennet tegen iemand gespeeld (Paco_NL) die toch behoorlijk wat gewonnen had. Kep wel 4 potjes verloren en 0 gewonnen, maar toch waren het prettige matches.

Ik had ook tegen ene evelien_marco ofzoiets gespeeld, en hij had noobsaibot en was de hele tijd van die shadows aan het schieten. Echt constant gewoon. Verloren natuurlijk. Toen nog 1 potje gespeeld en had ik met Ermac gewonnen tegen hem (scorpion). Afgemaakt met fatality en daarna niet meer gespeeld.

@justifire, kep alleen nog het sexy costume van Mileena en Ermac's MK1-costume :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Deathchant op 10-06-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik had op Shoryuken gelezen dat de patch op PSN al uit was, de lag issues zijn goed aangepakt van de over het algemeen positieve reacties. Ik hoop dat de Xbox snel volgt, ik heb alleen maar trage verbindingen bij random player matches (wilde beetje oefenen), soms zo erg dat het leek alsof 2 verschillende moves door elkaar gingen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Vandaag de suzo-happ onderdelen van mijn MK TE stick vervangen voor originele IL onderdelen.
Wereld van verschil, nu wil ik echt nooit meer met een joypad spelen :9
Alleen even wennen aan de competition buttons, block met het begin van mijn middelvinger en dat is met zo'n lagere button toch iets lastiger.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste