Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Ben net even Apeldoorn in geweest, maar hij ligt nog nergens. Bij E-plaza zeggen ze hem morgen te hebben.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25

Vrijdag

De Zwarte

Destianto schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:29:
De zon schijnt, ik zou zeggen koop een paar slippers voor haar en doe jezelf niet tekort ;)
Ik vrees dat ik dan op de bank zal slapen :P Maar misschien als ik ook een MK voor haar koop dat het dan wel mag O-) kunnen we tegen elkaar spelen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Destianto schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:36:
Ik ben er na chapter 12 mee opgehouden, begon aardig wat tijd in te zitten. Persoonlijk vindt ik het er wel aardig uitzien voor storymode, alhoewel het grafisch gezien wel erg veel weg heeft van de voorgaande 3D wereld waarin je kon rond lopen.

Lijkt me vooralsnog verstandig om eerst een paar uur in de training mode aan de slag te gaan om een beetje het combo systeem onder de knie te krijgen.
Combo systeem is an sich nog niet zo bijzonder, maar er zijn diverse moves die een directe followup naar een combo kunnen doen. Scorpion kan een punch-punch-'get over here!' combo uitvoeren, combo + move worden dan als 1 geheel uitgevoerd.

Je ziet in story mode wel erg duidelijk dat het 'trucje' van de eindbaas nog steeds bestaat, ergens had ik toch wel een stuk dynamischere boss willen zien.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2011 13:15 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Yep scorpion, punch,punch,spear, gevolgt door de combo F Triangle, Square Circle. Heavy damage.
Bedoel je het trucje met Goro , Jump HK? Viel me idd ook op.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Destianto schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:38:
Yep scorpion, punch,punch,spear, gevolgt door de combo F Triangle, Square Circle. Heavy damage.
Hehe die heb ik ook zelf gevonden, coole combo. Ik vind het wel jammer dat die "fire-backflip" geen standaard move is en alleen via die combo uit te voeren is.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Destianto schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:38:
Bedoel je het trucje met Goro , Jump HK? Viel me idd ook op.
Vind de kruisje kruisje rondje ook leuke opvolger.

Inderdaad de jump HK, ook tegen shao kang gebruikt hij dit nonstop, vaker met een 3kick combo.

Subzero:
HP/LP -> freeze, HP/HP/HP is ook leuk.

uitgaande:
HP = driehoekje
LP = vierkantje
HK = rondje
LK = vierkantje

De AI gebruikt met Cage ook mooie combo's, punch punch shadow elbow, shadow kick, lukte me nog niet om zo uit te voeren :P Ook hoe ze die dubbele teleport kick van Mileena doen snap ik nog niet :P

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2011 14:55 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Heb 'm vandaag maar even besteld bij zavvi.nl. Was het goedkoopste volgens mij; 38,50.
Ze versturen 'm pas 21 april, maar voor die prijs heb ik het extra wachten er wel voor over. Gcshop heeft de middenweg gekozen en zegt te leveren op 20 april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

SinergyX schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:53:Ook hoe ze die dubbele teleport kick van Mileena doen snap ik nog niet :P
Best simpel. Gewone tele-kick uitvoeren (voor-voor-kruisje denk ik) en samen met de laatste toets R2 indrukken. Staat gewoon in de moves list hoor ;)
firlian schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:49:
Gcshop heeft de middenweg gekozen en zegt te leveren op 20 april...
Vandaag idd ook gemerkt dat ze hun datum een dag achteruit hebben geschoven. Hoop alleen dat ze hem alsnog morgen versturen, heb ik hem zeker woensdag in de bus. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Elvis op 18-04-2011 15:59 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elvis schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:57:
[...]

Best simpel. Gewone tele-kick uitvoeren (voor-voor-kruisje denk ik) en samen met de laatste toets R2 indrukken. Staat gewoon in de moves list hoor ;)
Oooh dat is gewooon de 'improved' versie (kost je zo'n X-ray balkje toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:40
Mensen die hem hier voor de Ps3 gaan halen ook , jullie kunnen me toevoegen dan kunnen we misschien een lobby maken.

PSN = ProCeela-NL

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
De game gister vrij uitgebreid mogen spelen en moet zeggen: VET!
Speelt erg soepel, combos zijn goed aan elkaar te 'chainen' alhoewel het wat practice vergt (uiteraard) graphics zijn niet slecht, sommige moment vet om te zien (effecten e.d.) maar soms ook vrij basic (tussen scenes, story mode) dus het had wel beter gekund op dat punt maar het mag de pret niet drukken want hij is gewoon FUN, en dat vind ik erg belangrijk bij een een game.
Ik ga vanavond weer spelen maar ik kan nu al bevestigen --> MORTAL KOMBAT IS B A C K!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

weer even gekeken bij de verschillende winkels, maar iedereen levert pas op 21 april :(

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Multensor schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:06:
weer even gekeken bij de verschillende winkels, maar iedereen levert pas op 21 april :(
Er zijn een paar winkels die al zijn gaan verkopen, de wat kleinere lokale gameshop hier heeft hem ook al liggen (moet je er wel naar vragen :P). Ik heb een pre-order bij FRS lopen, maar de CE is daar niet meer te vinden. Net nog gebeld, ze kunnen het product niet vinden dus ze weten ook de leverdatum niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Multensor

Ik heb hem sinds gister, gehaald in Ehv (MM) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

ben hier in apeldoorn bij nedgame, gamemania en eplaza geweest. Allen willen ze mijn geld niet :P

hmm misschien even langs MM Ede gaan als ik vrij ben dan...

[ Voor 24% gewijzigd door Multensor op 19-04-2011 13:11 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:40
Ik heb hem net opgepikt in de Saturn in zaandam voor 44 euro.

Was daarnaa langs de FRS gelopen en zei dat ze hem daar al verkochten , dat vrouwtje ging meteen met hoofdkantoor bellen , dus denk dat hij straks wel overal verkocht gaat worden !.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:28
mm eindhoven had m gister al liggen inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gamersland net gebeld i.v.m een pre order maar ze gaan hem pas morgen verzenden :(

veel plezier voor degene die hem alvast hebben, en dus een voorsprong zullen hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door Greatsword op 19-04-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:44
Multensor schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:11:
ben hier in apeldoorn bij nedgame, gamemania en eplaza geweest. Allen willen ze mijn geld niet :P

hmm misschien even langs MM Ede gaan als ik vrij ben dan...
Hehe, ik ben ook door de stad dorp gelopen, en idd nog nergens verkrijgbaar, maar FRS verkocht hem wel. Ik vroeg of hij MK voor de PS3 verkocht en hij zei dat hij hem een uurtje heeft verkocht en daarna werd opgebeld dat hij de verkoop moest stoppen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Mijn bestelde CE bij Consoleshop is net ingepakt en word vanavond verzonden. Dus als het goed is, heb ik 'em dan morgen binnen. Eén dag voor de geplande levering dus :9.

EDIT: En verzonden!

[ Voor 6% gewijzigd door alex3305 op 19-04-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

MediaMarkt Maastricht heeft hem in ieder geval al. Heb van half 7 tot nu non-stop gespeeld, hij's fijn. De eerste echte Mortal Kombat weer sinds trilogy, heerlijke game!

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 19-04-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

MM in Ede had hem uiteraard weer niet :(. Ik wacht wel tot donderdag :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Volgens de gegevens die wij van onze leverancier hebben ontvangen is de releasedatum gesteld op 21/04/2011.
Grmbl >:)
Demo ondertussen wel grijs gespeeld, kan niet wachten tot ik m'n order binnenkrijg. Van wat ik tot nog toe heb ik gezien qua reviews en youtube ga ik hier heel wat lol aan beleven.
Is toch wel een beetje jeugdsentiment om weer een avondje aan Mortal Kombat te verkwisten. Eerst maar eens gaan uitzoeken met welke character we gaan spelen. 8)

spoiler:
Babalities! _/-\o_

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice eindelijk weer een opvolger zo te zien. Ironisch dat hij nu uitkomt dat ik amper tijd heb om te spelen. Naja weekends ook weer wat te doen :P

PS voor de liefhebbers is er sindskort ook een mini servie mocht deze een succes zijn kunnen we een volwaardige film verwachten 8)

[Serie] Mortal Kombat Legacy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mortal Kombat focuses on the journey of the monk Liu Kang to save Earth from the evil sorcerer Shang Tsung, ending with their confrontation on the tournament known as Mortal Kombat. The game spawned numerous sequels, as well as a successful 1995 motion picture adaptation, and is one of the most popular fighting games to date. People like Kenshi are notable characters who aid the main characters to postseason glory and defeat the evil emporer Shao Kahn. Shao Kahn isgaybut that doesn't affect the plot as far as the average person knows.
Valt op dat met de release van MK er weer flink wat vandalisme op de diverse Wiki-pagina's is. Streetfighter-fans wellicht ;)

Ben zelf wel benieuwd naar de nieuwe MK. Denk dat ik hem wel uit Engeland haal, dan kom je op zo'n 35 euro uit en dat is een mooie prijs voor een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Is het een idee een tabel te maken in de OP voor zowel de xbox users als de ps3 users ..
Om eens een leuke online tourney te doen?

:P

trouwens als er iemand wilt mee helpen met de OP wat netter maken, DM me...
kan ik er gelijk iets van leren !!

[ Voor 29% gewijzigd door Njay op 20-04-2011 09:10 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

BigF25 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:33:
De game gister vrij uitgebreid mogen spelen en moet zeggen: VET!
Speelt erg soepel, combos zijn goed aan elkaar te 'chainen' alhoewel het wat practice vergt (uiteraard) graphics zijn niet slecht, sommige moment vet om te zien (effecten e.d.) maar soms ook vrij basic (tussen scenes, story mode) dus het had wel beter gekund op dat punt maar het mag de pret niet drukken want hij is gewoon FUN, en dat vind ik erg belangrijk bij een een game.
Ik ga vanavond weer spelen maar ik kan nu al bevestigen --> MORTAL KOMBAT IS B A C K!
He-le-maal mee eens. Gisteravond een uur of 6 gespeeld en de één na de andere gamemode geprobeerd. Zo'n uitgebreide SP ervaring heb ik nog niet meegemaakt in een vechtspel. Wat een content voor een fighter. De gameplay is gewoon lekker snel, oldschool MK! Gisteren kwam zelfs weer dat 'Woop-eeee!' (Toastyyy) mannetje voorbij in de rechteronderhoek toen ik een combo+uppercut plaatste tegen Cyrax in dat woestijnlevel: hilarisch!

Favoriete characters op dit moment: Smoke en Sektor.

Edit: en Raiden natuurlijk!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In de demo gister nog met Sub zero een nieuwe combo gehaald, 20% damage 8hit :)

achter+LP->HP (dubbele stun), HP->LP (freeze), Freeze, HP, HP, HK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

ik heb hem nu ook eindelijk. Was alweer de één na laatste. Dus vanavond maar eens even kijken of ie het doet :P. Ik denk dat ik toch als eerste met sub-zero aan de slag ga...

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Geengrenzuh schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:49:
[...]

Gisteren kwam zelfs weer dat 'Woop-eeee!' (Toastyyy) mannetje voorbij in de rechteronderhoek toen ik een combo+uppercut plaatste tegen Cyrax in dat woestijnlevel: hilarisch!
Dat is Ed Boon :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Njay

Nee dit keer is het een ander mannetje, check youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Ok... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Zo mortal kombat is binnen!

Wie mij wil toevoegen kan dit doen op psn.

piraat met kleine letters is de naam!

ik ga eerst even oefenen en de story uitspelen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

BigF25 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:14:
@Njay

Nee dit keer is het een ander mannetje, check youtube.
Het is nooit Ed Boon geweest ;)
Het was altijd al Dan Forden, de geluidsman van Mortal Kombat:
Daniel "Dan" Warner "Toasty" Forden (born September 28, 1963) is an American sound programmer and music composer, and was the lead programmer on several high-profile arcade and pinball games. He is best known for working on the Mortal Kombat fighting game series (in particular his catchphrase "Toasty!" which would sound at impressive maneuvers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Heerlijk spel al moet ik wel enorm wennen aan het blokken met een knop en het combosysteem, verder dan zo nu en dan één van de combo's uit de moves list kom ik nog niet.

Heb eerst even de tutorials gedaan en ben daarna de Challenge Tower ingedoken en heb de eerste 30 missies voltooid en mijn punten uitgegeven in de Krypt. Nu maar eens de Story Mode gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@ijskonijn

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat kan je nu precies kopen in de Krypt? Ik bedoel, ook nuttige dingen enzo? :P
KneoK schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:23:
Heerlijk spel al moet ik wel enorm wennen aan het blokken met een knop en het combosysteem, verder dan zo nu en dan één van de combo's uit de moves list kom ik nog niet.
Werkt het 'counterblocken' eigelijk op hetzelfde principe? Zie soms de AI mijn combo halverwege blokken en krijg ik een mep terug :P

[ Voor 72% gewijzigd door SinergyX op 20-04-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Mortal Kombat is net binnen, mn meisje heeft 'm gehaald in Vlaardingen haha.
Ze mochten 'm nog niet verkopen en blablabla, maar zet dan ook niet op je website dat je 'm hebt.

Mortal Kombat - CLB - PS3

Vanavond is even in de PS3 steken om wat te raggen met Jax, Scorpion en Sub Zero!

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 20-04-2011 20:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

SinergyX schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:57:
Wat kan je nu precies kopen in de Krypt? Ik bedoel, ook nuttige dingen enzo? :P

[...]

Werkt het 'counterblocken' eigelijk op hetzelfde principe? Zie soms de AI mijn combo halverwege blokken en krijg ik een mep terug :P
Ja, zodra je in een combo terechtkomt dan doe je forward+blockbutton. Als je dat goed timed dan onderbreek je de combo. Vind het zelf nog erg lastig, maar ja, ik vind alles nog lastig op het moment :p

Edit: in de Krypt kun je extra costumes, fatalities, concept art en dat soort dingen vrijspelen. Ik denk niet dat de Krypt random in elkaar steekt dus binnenkort zal er wel weer ergens een lijst opduiken waar precies in staat hoeveel punten je nodig hebt en welke grafzerken je moet openen om de belangrijkste dingen te unlocken.

In story mode gaat het verzamelen best snel, zit nu in chapter 6 en heb ruim 28.000 punten. Dat in tegenstelling tot de karige 8000 puntjes die ik met 30 missies in de Challenge Tower heb verdiend.

Edit edit: klein minpuntje, je kunt niet instellen dat je online alleen tegen mensen uit je eigen regio wilt spelen dus heb al een aantal laggy matches gehad tegen mensen uit de US. Verder is het nog heel rustig online, ranked is nog leeg en zit gemiddeld een minuut of drie te wachten op een player match. Maar het zal in de loop van de week wel drukker gaan worden.

Baraka is op het moment mijn favoriet. Eerste combo's die ik gevonden heb (X=front p, Y=back p, A=front k, B=back k) zijn Y,Y,X+Y,Chop Chop en in de corner Y,Y,X+Y (laten stuiteren),X,Y,Y,Chop Chop voor resp. 19% en 24% damage.

[ Voor 54% gewijzigd door KneoK op 21-04-2011 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke zouden jullie kopen de ps3 versie of 360 versie. Kratos boeit mij weinig als exclusief karakter.

Gaat mij puur om de controller persoonlijk altijd al voorkeur gehad voor de 360 versie, maar kan natuurlijk ontzettend per game verschillen. Ook zeker belang bij controllers van 3den ivm stick.

Vroeger deel 1 /tm 3 altijd op de pc helaas is dit wel verleden tijd.

@ts

Wellicht topicstijl overnemen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:43:
Welke zouden jullie kopen de ps3 versie of 360 versie. Kratos boeit mij weinig als exclusief karakter.

Gaat mij puur om de controller persoonlijk altijd al voorkeur gehad voor de 360 versie, maar kan natuurlijk ontzettend per game verschillen. Ook zeker belang bij controllers van 3den ivm stick.

Vroeger deel 1 /tm 3 altijd op de pc helaas is dit wel verleden tijd.

@ts

Wellicht topicstijl overnemen?

Puur persoonlijke voorkeur denk ik. Grafisch loopt de 360 versie iets voorop (belichting, textures en normal maps zijn iets beter) maar ik denk niet dat je daar ook maar iets van merkt als je lekker aan het knokken bent. Arcade sticks zijn (in het geval van Mad Catz) over het algemeen iets goedkoper voor de PS3 maar als je gewoon met een controller wilt spelen dan zou ik het spel kopen voor het systeem waarvan je de controllers het fijnst vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Grave,

Zoals Kneok al aangeeft is je keuze geheel persoonlijk, ik ben van mening dat de ps3 controller in ieder geval goed genoeg is om jezelf een beetje te meten maar je zal er waarschijnlijk geen Pro mee worden.

Wat misschien ook noemenswaardig is dat in mijn ervaring met bijvoorbeeld SSIV de grotere " tweakers aanhang " fighting games op de Xbox 360 speelt en derhalve ook met regelmaat een klein " online tweakers toornooi organiseert " Als PS speler vindt ik het een beetje jammer dat ik daar niet aan heb kunnen deelnemen dus mocht je daar waarde aan hechten dan zou ik dat zeker afwegen in mijn keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Gister spel opgehaald voor de xbox.
Voelt echt weer als vanouds!
Ik gebruik de Madcatz Fightpad als besturing.
Helaas maar een uurtje kunnen spelen gisteren, maar wel een hoop dingen geprobeerd.
spoiler:
wat me opviel is dat Kintaro wel een stuk lastiger is te verslaan als Goro

Om geen random troep in de krypt te kopen, maar eerst de leuke dingen te krijgen heb ik toch even google gebruikt :P
spoiler:
een lijst met fatalities en alternative costumes: http://www.g4tv.com/thefe...s-and-alternate-costumes/

BTW, als je de tweede fatality nog weet van vorige delen, dan kun je deze gewoon doen voordat je deze gekocht hebt in the krypt

[ Voor 7% gewijzigd door cypher21 op 21-04-2011 07:57 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik heb gisteren ook die krpyt lijst gebruikt, om de alternate costumes van Cyrax en Sektor te unlocken, die zijn cool:
spoiler:
De alternate costumes van Cyrax en Sektor zijn hun menselijke vorm zoals je ze in de story mode ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Filmpje op de frontpage zie je ook een 'king of the hill' stukje, met 'poppetjes' die lijken op Xbox Live poppetjes. Dit zou mogelijk impliceren dat Xbox toch iets betere online/netwerk features gaat krijgen dan de PS3, mischien handig mee te nemen met je keuze. (weet ik niet of de PS3 alsnog die poppetjes ook heeft).

CE was gister aangeboden aan de deur, ik was er niet, maar vandaag dus ook niet. Hopelijk dat ze ook op vrijdag/zaterdag leveren, gezien de feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
ik heb de CE voor de ps3 besteld bij dimension plus, maar op de site staat dat hij nog verwacht word. :-(

Ben benieuwd of ze hem vandaag gaan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

De ps3 versie heeft ook die king of the hill mode alleen kan je daar een MK avatar kiezen.

Ben mezelf aardig aan het beheersen om geen Krypt lijst te gebruiken trouwens. Wil gewoon alles zelf unlocken in dit spel.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Iemand al ervaringen met het spelen met Kratos?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

P.E.No.1 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:09:
Iemand al ervaringen met het spelen met Kratos?
Ik heb er nog niet echt mee gespeeld, heb wel al in fatality training mode z'n eerste fatality gedaan, die is echt bruut 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Vandaag MK binnen en al wat gespeeld. Er leuk en erg old school, helemaal top. Helaas is de PS network offline dus ik kan helaas nog niet online testen. Ik heb wat ervaring met vechtspellen maar ben nooit echt goed geworden, als het je leuk lijkt om tegen me te spelen kun je mij toevoegen (PS3): TheKillingBean

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Heden deze middag ook een pakketje ontvangen op het werk, dilemma vanavond terras of gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CE werd zowaar ook vandaag gebracht, helaas nog druk bezig met kapotte computer en doorgeslagen stekkerbakken, toch even momentje gespeeld. Moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad stuk scherper is gezet, helaas was Sektor niet meer wat het geweest was. Jade blijft nog even mijn favo, leuke moves maar combo's zijn niet altijd perfect uit te voeren (ze kan na een LP/HP aardig wat follow-up moves).

Beeldje zelf vind ik wat tegenvallen, filmpje zie je alles mooi en scherp, ik heb toch veel betere CE beeldjes/figuurtjes. Wel leuk dat je nog wat goodie-codes krijgt en concept-art boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op donderdag 21 april 2011 @ 01:55:
[...]

Puur persoonlijke voorkeur denk ik. Grafisch loopt de 360 versie iets voorop (belichting, textures en normal maps zijn iets beter) maar ik denk niet dat je daar ook maar iets van merkt als je lekker aan het knokken bent. Arcade sticks zijn (in het geval van Mad Catz) over het algemeen iets goedkoper voor de PS3 maar als je gewoon met een controller wilt spelen dan zou ik het spel kopen voor het systeem waarvan je de controllers het fijnst vindt.
Destianto schreef op donderdag 21 april 2011 @ 07:54:
@Grave,

Zoals Kneok al aangeeft is je keuze geheel persoonlijk, ik ben van mening dat de ps3 controller in ieder geval goed genoeg is om jezelf een beetje te meten maar je zal er waarschijnlijk geen Pro mee worden.

Wat misschien ook noemenswaardig is dat in mijn ervaring met bijvoorbeeld SSIV de grotere " tweakers aanhang " fighting games op de Xbox 360 speelt en derhalve ook met regelmaat een klein " online tweakers toornooi organiseert " Als PS speler vindt ik het een beetje jammer dat ik daar niet aan heb kunnen deelnemen dus mocht je daar waarde aan hechten dan zou ik dat zeker afwegen in mijn keuze.
Thx.

Zal zeker ook kijken naar Mad Catz nooit echt fight games op de console gespeeld, Iedergeval als ik lees dat het sfeertje van mk1 t/m 3 terug is dan kan ik niet anders dan de deze game kopen.

Ik ga waarschijnelijk niet online spelen. Single player . Dan kies ik toch voor de 360 versie. Grote pluspunt voor de ps3 is juist wel een gratis netwerk. Ik ben zelf een gamer die periodes van weken niet gamed en dan heel fanatiek. Juist met de 360 omdat je betaald voelt het zo verplicht.

Crossover had mk niet misdaan en technisch moet het makkelijk haalbaar zijn. Jammer dat Microsoft en Sony dit niet mogelijk maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
Is het iemand ook opgevallen dat het spel mooi in 1080p/60 wordt gerenderd en dat de filmpjes lijken te zijn in 1080i/720p? Althans zo lijkt het hier op mijn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Had mijne bij Wehkamp "Gepreordered". Vandaag niet aangekomen. Beetje jammer weer, voortaan maar gewoon in de winkel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Sanny_83 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:20:
Had mijne bij Wehkamp "Gepreordered". Vandaag niet aangekomen. Beetje jammer weer, voortaan maar gewoon in de winkel halen.
had hem ook gepreoderd daar, helemaal aan den beginne.
echter kreeg ik de melding dat de KE niet meer leverbaar was. Beetje vreemd omdat ik van de week via twitter hoorde dat ik nog even geduld moest hebben en dat ik hem zou krijgen.

maar de Europese KE is niet zo mooi. dus de Amerikaanse besteld.

iemand hier toevallig, nog een classic scorpion en subzero in de aanbieding?
eventueel tegen betaling :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:24:
[...]

had hem ook gepreoderd daar, helemaal aan den beginne.
echter kreeg ik de melding dat de KE niet meer leverbaar was. Beetje vreemd omdat ik van de week via twitter hoorde dat ik nog even geduld moest hebben en dat ik hem zou krijgen.

maar de Europese KE is niet zo mooi. dus de Amerikaanse besteld.

iemand hier toevallig, nog een classic scorpion en subzero in de aanbieding?
eventueel tegen betaling :S
Jammer dat ze helaas weer zo veel releases mogelijk maken. Zelf wel de europese gekocht eenmaal fan van Scorpion en Sub zero. Wat ik dan jammer waarom gamecontent exclusief binden :( 1 game versie en de collectors edition uit fysieke onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zat me een beetje te vervelen, dus maar even een *ality chart in elkaar geknutseld. Alleen de babality van Nooby kan ik nog nergens vinden dus die mist nog. Inmiddels gevonden, zelf nog niet geprobeerd maar het zal wel kloppen. 'Maar' 1024x768 omdat 'ie dan mooi op m'n iPad past, maar jullie doen het er maar mee :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EozMvwqoPQ1TWysqjcPJW83Y/full.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door KneoK op 22-04-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Baal alleen van de story mode, ik kan shao kahn met lui kang maar niet verslaan, moet dan ook wel erbij zeggen da tik Lui kang ook voor geen meter vind spelen, In arcade mode bijvoorbeeld hoef je met smoke alleen maar zijn teleport mvoe constant te repeaten op het juiste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sn0wblind schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:57:
Baal alleen van de story mode, ik kan shao kahn met lui kang maar niet verslaan, moet dan ook wel erbij zeggen da tik Lui kang ook voor geen meter vind spelen, In arcade mode bijvoorbeeld hoef je met smoke alleen maar zijn teleport mvoe constant te repeaten op het juiste moment.
Shao Khan is echt een enorm vervelende boss, hyper armor op al z'n moves, een bijna infinite met die hamer van hem (hij had me te pakken in de hoek en kon drie hamers en een speer gooien voordat ik niet meer stunned was) en een 53% damage X-Ray move :( Met Liu Kang ben ik fullscreen gaan staan en heb ik constant z'n low fireball gespamd. Als Shao zo'n groene speer gooit kun je namelijk gebukt blijven nadat je je low fireball hebt geschoten om die te ontwijken. Dan is het alleen oppassen voor de hamer die hij gooit, die stunned je namelijk en die kun je niet blocken. Zodra je die hamer ziet aankomen dan spring je daar overheen. Steeds voldoende afstand houden en blijven spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
KneoK schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 01:22:
[...]

Shao Khan is echt een enorm vervelende boss, hyper armor op al z'n moves, een bijna infinite met die hamer van hem (hij had me te pakken in de hoek en kon drie hamers en een speer gooien voordat ik niet meer stunned was) en een 53% damage X-Ray move :( Met Liu Kang ben ik fullscreen gaan staan en heb ik constant z'n low fireball gespamd. Als Shao zo'n groene speer gooit kun je namelijk gebukt blijven nadat je je low fireball hebt geschoten om die te ontwijken. Dan is het alleen oppassen voor de hamer die hij gooit, die stunned je namelijk en die kun je niet blocken. Zodra je die hamer ziet aankomen dan spring je daar overheen. Steeds voldoende afstand houden en blijven spammen.
Dit probeerde ik dus, maar op een 1 of andere manier weet hij toch altijd dichterbij te komen, Het slaat alleen werkelijk nergens op, want elke normale move die je op hem probeert word gewoon onderbroken 9 van de 10 keer. Maar opeens word hij heel makelijk als je een character hebt die kan teleporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb veel in training mode gezeten, Sektor vind ik echt matig geworden. Jade blijft mijn favo, al kunnen 2 combo's niet starten zonder dat de eerste hit raakt, wat ik erg jammer vind. Nu nog leuk tag maatje vinden, Smoke en noob vond ik wel best interessant spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Voor degene die geen zin hebben om steeds het menu raad te plegen voor een move list, hier een aardig overzicht.

Move List / Combos (nog niet gehele compleet ) / Fatalities etc.

Zodra de list compleet is zal ik proberen net als KNEOK er iets moois van te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Greatsword op 22-04-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan dit spel op de PS3 alleen in 720p gedraaid worden of is 1080p ook mogelijk? Zo niet, dan ga ik toch voor de x360 versie daar het altijd mogelijk is in 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
PcManiaxx schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 18:37:
Kan dit spel op de PS3 alleen in 720p gedraaid worden of is 1080p ook mogelijk? Zo niet, dan ga ik toch voor de x360 versie daar het altijd mogelijk is in 1080p.
1080p werkt op de ps3. ik draai ook in die modus.
in 3d wordt het 720p

echter valt de 3d mode beetje tegen, alleen de healtbars lijken uit beeld te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Zojuist eerste extra character vrijgespeeld middels de story mode. Erg vet moet ik zeggen.
Helaas wel erg vervelend dat die cut-scenes niet te skippen of te stoppen zijn.. Met een beetje pech wil je na een gewonnen gevecht stoppen, en komt er een cut-scene van 10 minuten achteraan.. Hele spel stoppen is dan de enige optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
kwam gister in de gewone ladder mode opeens noob saibot tegen als character die de match binnenkwam nadat ik sindel had verslagen, waarom dit was weet ik niet, maar deze noob was gewoon helemaal zwart en neit te doen zo lastig :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:52

FeaR

In GoT we trust

Pff... zit nu al vast in de Story Mode en wel op Chapter 2 waar je met Sonya het gevecht tegen zowel Kitana als Jade moet winnen. Nu heb ik al lang geen Mortal Kombat gespeeld, dus dat helpt sowieso niet. Maar ik krijg met Sonya ook echt niets voor elkaar. Denk dat ik de twee dames met Sub Zero of wat dan ook een stuk sneller verslagen zou hebben.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sn0wblind schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:36:
kwam gister in de gewone ladder mode opeens noob saibot tegen als character die de match binnenkwam nadat ik sindel had verslagen, waarom dit was weet ik niet, maar deze noob was gewoon helemaal zwart en neit te doen zo lastig :S.
Er zijn, net zoals in eerdere MK's, een aantal verborgen karakters waartegen je kunt vechten als je aan bepaalde voorwaarden voldoet (in de ladder geen ronde verliezen, elke match een fatality en een double flawless tegen Shang Tsung met fatality bijvoorbeeld om tegen Jade te vechten). Dit zijn inderdaad en stuk lastigere tegenstanders.

Ik vermaak me met de single player nog steeds enorm, heb multiplayer bijna nog niet aangeraakt :) Het spel is echt meer dan ik verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ook al ligt PSN er voorlopig uit ben ik van mening dat er ongelooflijk veel te leren valt in de game. Laten we het er maar op houden dat we hiermee ons voordeel kunnen doen om wat vaardigheden onder de knie te krijgen.

Als een gevorderde SSIV speler moet ik zeggen dat de omschakeling voor me best zwaar ligt. Het voelt alsof ik veel meer commando's moet opgeven en daardoor is er meer oefening vereist. Met de logica van combo's heb ik best wel moeite en het voelt voor mij doen daarom houterig aan. Met de special moves en chain combo's heb ik geen moeite maar als het gaat om 8 ~ 15 hit combo's denk ik dat een Stick toch echt een must is, het is mij in ieder geval nog niet gelukt.

Omdat er nogal wat charachters in de game zitten, en ieder zijn eigen stijl en combo's heeft is een guide eigenlijk wel noodzakelijk tenzij je iedere keer op pauze wilt drukken om de move list te bekijken.

Dit is de meest complete lijst die ik heb kunnen vinden voor de moves, combo's,en fatalities. De official guide is tevens noodzaak mocht je geïnteresseerd zijn in Expert Combo's waar ik hevig mee aan het stoeien ben.

Voorbeeld Ermac Expert Combo's:

9 Hit:
Away + 1, 2, Toward + 1, Dash in, Force Lift, Jump Punch, Force Teleport

12 Hit:
Jump Punch, 3, 1, Force Lift, Jump Punch, Force Port, Dash in, 2, 2 Force Lift

15 Hit:
Jump Punch, Away + 1, 2, Toward + 1, Teleport, Dash in, 2, 2, Force Lift, Jump Punch, Force Port, Ducking 1, Telepush

Attack 1 (Front Punch)
Attack 2 (Back Punch)
Attack 3 (Front Kick)
Attack 4 (Back Kick)

[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 24-04-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ben net een beetje gaan spelen met Ermac omdat ik z'n classic costume wilde zien en hij bevalt heel goed. Die 15 hit combo die je post ga ik eens proberen te oefenen.

De beste combo die ik tot nu toe heb gevonden is 2,2,Force Lift,juggle met 2,2,Force Push voor 34% damage, 37% als je een 'EX' Force Push doet.

Edit: hmm, ik krijg het niet voor elkaar om na de teleport te dashen en een 2 te raken. Wel een iets makkelijkere 11 hit, 40% combo gevonden, back1,2,forward1,Teleport,Force Lift, dash en juggle met 2,2,Force Push 12Hit, 54% als je de laatste Force Push vervangt door een X-Ray.

Ik denk dat Ermac mijn main gaat worden, ik vind het echt een geweldig karakter. Z'n tweede fatality is hilarisch, vooral als hij z'n schoen nog even afveegt na de kill :D

[ Voor 45% gewijzigd door KneoK op 24-04-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik was ook al van plan om hem te mainen, vindt het zo'n gruwelijke charachter. Als je hem eenmaal door hebt is het een beest. Ben al blij met mn 33% 9 hit combo's, nog flink oefenen ;)

Gruwelijkste combo tot nu toe:

Jump Punch, 3, 1,Force Lift, Jump Punch, Force Port, Telepush of Telelift of Force Blast (1bar)

speel je nu met stick of controller?

edit. 11 hit combo is binnen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Greatsword op 25-04-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik speel met stick, ik moet er niet aan denken die langere combo's met m'n duim te doen.

Net die 40% combo tijdens een online match kunnen doen dus hij is best praktisch. Het enige kleine nadeel is dat de eerste move redelijk wat startframes heeft om te raken dus tegen een buttonmashing Kung Lao leg je het af omdat die hele snelle normals heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Kutzooi...

Ik had me eigenlijk voorgenomen om voorlopig ff geen nieuwe games meer te kopen (laatste keer voor de PS3 is ook echt al een half jaar terug) maar sinds ik de demo heb gespeeld van MK ben ik toch eigenlijk echt wel overtuigd. Enige waar ik nog over zou kunnen twijfelen is de keuze tussen MK en MvC3. De lange en uitgebreide single player mode van MK is toch wel iets wat me aantrekt, net als de oldschool, snelle gameplay zoals ik die van vroeger ken.

Morgen, of eigenlijk vandaag, zijn alle MM winkels open en ik zit nu toch wel zwaar te twijfelen om die kant op te rijden en een exemplaar te halen, zucht...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Kom er gezellig bij, en kies voor MK MvC3 is echt kut, vooral de balans van charachters is slecht uitgewerkt. En hier ga je inderdaad veel plezier aan ondervinden, storymode, challenge tower, en natuurlijk ONLINE! Voor die paar tientjes kan je hem toch niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Sn0wblind schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:36:
Ja klopt dit had ik laatst ook, in die tempel toch? Dan zie je Noob al op de achtergrond staan. Dan heb je zonder dat je het weet het gevecht gewonnen zonder te blocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
KneoK schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:31:
[...]

Er zijn, net zoals in eerdere MK's, een aantal verborgen karakters waartegen je kunt vechten als je aan bepaalde voorwaarden voldoet (in de ladder geen ronde verliezen, elke match een fatality en een double flawless tegen Shang Tsung met fatality bijvoorbeeld om tegen Jade te vechten). Dit zijn inderdaad en stuk lastigere tegenstanders.

Ik vermaak me met de single player nog steeds enorm, heb multiplayer bijna nog niet aangeraakt :) Het spel is echt meer dan ik verwacht had.
Zoeits verwachtte ik al, maar ik had in mijn ogen niks speciaals gedaan die match, welleuk dat er weer echt dat soort oldskool tricks in MK zitten.
ijskonijn schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:19:
[...]

Ja klopt dit had ik laatst ook, in die tempel toch? Dan zie je Noob al op de achtergrond staan. Dan heb je zonder dat je het weet het gevecht gewonnen zonder te blocken :)
Volgende keer maa rop voorbereiden, wil m toch wel verslaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Ik heb echt heel veel fun met deze MK. Gameplay voelt echt beetje aan als die hele oude MK2 op de Sega :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf bezig met hoofdstuk drie(Scorpion) van de story modus bezig. Best pittig zo'n Cyrax en Sektor in je eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Destianto schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:25:
Dit is de meest complete lijst die ik heb kunnen vinden voor de moves, combo's,en fatalities. De official guide is tevens noodzaak mocht je geïnteresseerd zijn in Expert Combo's waar ik hevig mee aan het stoeien ben.
Dank, maar ligt het aan mij of is deze helaas zo goed als niet te lezen (scherpte, font)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Koop niet de officiele guide voor MK, die is echt heel slecht. Allemaal screenshots, zonder echt duidelijke lijsten. Ook bevat de guide best veel fouten. Hier kun je een leuke review erover vinden:
YouTube: Kaworu's MK9 Prima Guide Review

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Sorry maar ik deel je mening niet, ben juist uiterst tevreden over de officiele guide, ja zo nu en dan vindt je een komma misplaatst, maar wat betreft de combo's e.d vindt ik het zeer goed uitgewerkt.
Je vindt niet alleen de standaard move list terug die in de game zit, maar er worden ook tips gegeven over geavanceerde combo's die je bijna nergens terug kunt vinden.

De plaatjes hadden niet echt gehoeven maar het geeft toch net iets meer detail weer, wat ik alleen maar waarderen. Voor degene die toch geen guide hebben kan ik aanraden om een kijkje te nemen in het Shoryuken Form (bekend van SSIV) hier vindt je charachter gedetaileerde discussies met geavanceerdere combo's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Hij is echt top gewoon !! beetje jammer van het psn netwerk maar goed...

Ik speel de ladders op hard en heb dr eigenlijk weinig moeite mee behalve met shoa kahn...
De Ai is niet de beste om tegen te spelen en wordt soms nogal vervelend door dezelfde moves te herhalen .. zoals kitaro met zijn jump move...

Maar goed als iemand nog wilt meehelpen met de OP dm me ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Destianto schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:01:
Sorry maar ik deel je mening niet, ben juist uiterst tevreden over de officiele guide, ja zo nu en dan vindt je een komma misplaatst, maar wat betreft de combo's e.d vindt ik het zeer goed uitgewerkt.
Het is geen mening, er staan feitelijke onwaarheden in die guide van Prima, ook de referencecards bevatten verkeerde inputs.

Wel kun je die inmiddels gratis laten vervangen door Prima, zie de site.

Dan over de game, echt he-le-maal geweldig, na het voor mij ietwat teleurstellende MvC3 is dit echt een openbaring.

Story mode bijna mee klaar, straks maar eens online om te kijken hoe het ervoor staat met mijn ''skills''. :D
Kan alleen geen char kiezen, er zijn zoveel toffe !!!!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

In dat geval, excuses. Ik heb natuurlijk niet elke move / combo uitgeprobeert met elke charachter, maar enkel de charachter die ik wilde mainen en daar geen fouten in ondervonden. Het gebaar echter vindt ik wel proffesioneel.

Ben erg benieuwd naar het online gebeuren ( PSN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25

Vrijdag

De Zwarte

Damn, ik had zaterdagochtend het spel gekocht maar vanwege het paasweekeind (heel veel heen en gereis naar familie en vrienden) nog niet kunnen spelen. Hopelijk vanavond maar eens proberen.

Wat kan ik nu het beste doen, meteen online of eerst de story mode doorlopen om de moves onder de knie te krijgen? Dikke kans dat er een hoop noobs zoals ik ook online zijn dus dan maak ik nog een beetje een kans maar als ik de controls niet onder de knie heb...

Met MK 1/3 gebruikte ik altijd Raiden of Liu Kang omdat die van die makkelijke moves hadden, zijn er nog tips welke karakter makkelijk is om "in te stappen"?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
geweldig spel.
Ben alleen nog steeds met het laatste gevecht in de story mode bezig. Heb echt moeite met shao kahn...

Maar eens de laffe manier gaan proberen :)

Daarna eens wat arcade tag ladders proberen en dan maar eens online gaan kijken
Vrijdag schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:31:
...
Met MK 1/3 gebruikte ik altijd Raiden of Liu Kang omdat die van die makkelijke moves hadden, zijn er nog tips welke karakter makkelijk is om "in te stappen"?
Ik zou scorpion of sub zero eens proberen, die hebben vrij makkelijke moves en makkelijke combo's

[ Voor 43% gewijzigd door cypher21 op 26-04-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vrijdag schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:31:
Wat kan ik nu het beste doen, meteen online of eerst de story mode doorlopen om de moves onder de knie te krijgen? Dikke kans dat er een hoop noobs zoals ik ook online zijn dus dan maak ik nog een beetje een kans maar als ik de controls niet onder de knie heb...
Story mode !

Dan leer je gelijk een heleboel chars spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Vrijdag

Ik denk dat training mode hiervoor meer geschikt is. Bij storymode wissel je inderdaad veel van charachers af, maar je leert er alleen op eigen intiatief. Er wordt je dus niet voorgeschoteld hoe combo's dienen te worden uitgewerkt, wat ik persoonlijk wel een gemis vindt, aangezien je nu steeds de Move List moet bekijken om achter combo's e.d te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Laatst online: 08:23
Ik wil 1-button fatality's ;)
De fatality's kan ik echt niet uit mijn hoofd leren :(
Verder wel een leuke story mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jpg97 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:11:
Ik wil 1-button fatality's ;)
De fatality's kan ik echt niet uit mijn hoofd leren :(
Verder wel een leuke story mode
Scorpion, voor beneden voor driehoekje, makkelijker kan toch niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
ik heb voor de xbox versie al heel wat alternative outfits unlocked, maar ik kan nergens vinden waar ik ze kan gebruiken? Zie ik iets over het hoofd?

spoiler:
ik heb erg veel moeite met de 2e keer shao kahn, de eerste was nog te verslaan, maar dit slaat nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

steffex schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:46:
ik heb voor de xbox versie al heel wat alternative outfits unlocked, maar ik kan nergens vinden waar ik ze kan gebruiken? Zie ik iets over het hoofd?
Je moet naar de Nekropolis gaan bij "Extra", daar moet je ff het character selecteren waar je het outfit voor geunlockt hebt, dan unlock je hem eigenlijk pas echt.
Om een alternate outfit te selecteren moet je een character selecteren met de start-knop, dan kun je een outfit uizoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door ijskonijn op 26-04-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
steffex schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:46:

spoiler:
ik heb erg veel moeite met de 2e keer shao kahn, de eerste was nog te verslaan, maar dit slaat nergens op...
Je moet naar Necropolis en dan het karakter selecteren om ze te unlocken.
Als je dan in het speler menu bent om een speler te kiezen druk je op start om het outfit te kiezen

Ik heb ze inmiddels allemaal ;) Had genoeg coins na het halen van de story mode
spoiler:
zo net gehaald, 2e keer met raiden is idd een stuk lastiger. Ik heb em gehaald door dicht bij Shao Kahn te blijven en constant eroverheen te springen en te schoppen. Idd ERG lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

spoiler:
Shao Kahn doet altijd zijn ''schouder-jump'' als je over m heen springt vanaf een bepaalde afstand, hier kun je van profiteren door naar m toe te dashen na zo'n jump, 9 van de 10 keer zal ie dan een big hitter opladen, als je dan wederom over m heen springt heb je genoeg tijd voor een uppercut vanachteren, dit kun je tot in treurnis blijven herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
ijskonijn schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:53:
[...]

Je moet naar de Nekropolis gaan bij "Extra", daar moet je ff het character selecteren waar je het outfit voor geunlockt hebt, dan unlock je hem eigenlijk pas echt.
Om een alternate outfit te selecteren moet je een character selecteren met de start-knop, dan kun je een outfit uizoeken.
gaan we vanavond eens proberen, had inderdaad bij de Nekropolis al die characters geselecteerd, zodat je voorwerpen ervoor ziet...

vind het wel stom dat je die kombat codes niet kunt oproepen nadat je ze hebt unlocked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Laatst online: 08:23
Ik gisteren in The Krypt een paar dingen unlocked, komt er zo'n poppetje in beeld met een krijsend geluid.
Ik schrok me kapot :')

Daarna the Krypt niet meer aangeraakt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Ik zit bij de challenge tower even vast op het level waar je met Kitana een hoger damage moet doen dan Jade.

Iemand hieral in geslaagd ? Ik krijg voor geen meter een combo bijeen getoverd met die Kitana. Misschien tijd om die klote wireless controllers definitief de deur uit te gooien en gewoon mijn x arcade aan te sluiten :D

[ ik ben trouwens begonnen met die Challenge tower om alle karakters een beetje onder de knie te krijgen :) , de klassieke manier van Mortal kombat spelen is voor later :) ]

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

super irritant dat je alle boxen 1 voor 1 moet unlocken in The Krypt, Lekker handig als je 200K op de bank hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
MPAnnihilator schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:54:
Ik zit bij de challenge tower even vast op het level waar je met Kitana een hoger damage moet doen dan Jade.

Iemand hieral in geslaagd ? Ik krijg voor geen meter een combo bijeen getoverd met die Kitana. Misschien tijd om die klote wireless controllers definitief de deur uit te gooien en gewoon mijn x arcade aan te sluiten :D

[ ik ben trouwens begonnen met die Challenge tower om alle karakters een beetje onder de knie te krijgen :) , de klassieke manier van Mortal kombat spelen is voor later :) ]
Je kunt de eerste ronde doorkomen zonder een enhanced special move. Ik kreeg er 2 special moves uit en had meer dan voldoende.
Destianto schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:10:
super irritant dat je alle boxen 1 voor 1 moet unlocken in The Krypt, Lekker handig als je 200K op de bank hebt staan.
ja dat is verdomd irritant, gelukkig kun je die animaties wel allemaal skippen...
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste