Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

Akaendra schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:40:
Mike Ross is ook geweldig, Gootecks ook wat mij betreft.
maar Powerup had een wat mindere stream omdat het internet daar blijkbaar kut was, heb wel gekeken. Mike was redelijk Salty dat ie in ronde 1 al in losers gedunkt werd door een Bison speler die toch aardig ver leek te komen uiteindelijk.
overigens ook wel props voor Sp00ky, die gast moet echt veel cash uitgeven om kwaliteitsstreams als die van hem te kunnen onderhouden.
heb ook wat van MK9 opgepikt en dat zag er toch ook wel fun uit eigenlijk.
Veel shout outs en zo nu en dan een reclame als de stream echt live is dus ik denk dat er best veel sponsoring is maar dan nog is het initiatief en de tijd die hij er in stopt echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Bedankt allemaal, doet me goed :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 16:20
KneoK schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:06:
[...]

Veel shout outs en zo nu en dan een reclame als de stream echt live is dus ik denk dat er best veel sponsoring is maar dan nog is het initiatief en de tijd die hij er in stopt echt geweldig.
dat sowieso, maar zijn HD kwaliteit van streamen zie je bijna nergens, dus props naar hem in ieder geval.
zou nog eens de team mvc3 willen zien in ieder geval, heb die helemaal gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Nazanir schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:22:
Bedankt allemaal, doet me goed :)
Crap, wilde je al eerder feliciteren :o

Bij deze, van harte man!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik kan eindelijk video's opnemen, maar daarmee is alles ook wel gezegt. De kwaliteit is bedroevend en de xbox360 is zo mooi ontworpen dat de SCART uitgang de HDMI uitgang blokkeerd omdat ze te dicht op elkaar zitten. Real time opnemen gaat dus niet lukken.

Heb gelijk maar even de finale van afgelopen toernooi geupload naar youtube. Voor de opnames heb ik gebruik gemaakt van de Ion Video2PC digitale video convertor.
Afbeeldingslocatie: http://www.bhphotovideo.com/images/images345x345/626680.jpg

GoT SSFIV Tourney 6 Grand Finals Set 1 - Emersion(Vega) Vs Firlian(Guy)

GoT SSFIV Tourney 6 Grand Finals Set 2 - Emersion(Vega) Vs Firlian(Bison)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Je kan die grijze brede kabel van je xbox openschroeven, en enkel het metaal in je xbox steken.

dat bedoel je toch? zo heb ik het ook gedaan in ieder geval :)

[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 06-05-2011 22:46 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ggs heren :)

Die matches daarna waren wel lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Freakjam
Dat was precies wat ik bedoelde. Bedankt voor de video!
Wat een hufters zeg bij MS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Firlian, en mocht dat op een of andere manier niet willen of kunnen dan heb ik nog wel zo'n digital out ding liggen denk ik. Die mag je dan lenen tot ik hem zelf nodig heb (en ik verwacht niet dat dit op heel korte termijn zal zijn), goeie deal no :P

@Tourney
De eerste match is gespeeld!
2-0 voor team Nazanir/Emersion(S4g4tNL) vs Mootje/Oguz. Bracket ga ik updaten.
GGs allen, was erg leuk, vooral de random casuals erna :)
Alleen........hoe kan het nou dat Emersion en ikke de enige waren met headset? Ding krijg je er toch bij geleverd?

Oh voor zover ik weet was het niet mogelijk een handicap in te stellen, dus we moeten nog even nadenken als we iets willen verzinnen om de niveau verschillen op te vangen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Sagat
Ik heb de arcade edition destijds speciaal voor SFIV gekocht, daar zat helemaal niks bij.
Thnx for the offer, maar het gaat vast lukken als ik die video volg :)

@Tourney
Ik kan het hele weekend zo'n beetje wel spelen btw.

[ Voor 28% gewijzigd door firlian op 06-05-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie al een 4person dm thread opgezet? dat is wel het makkelijkst om te plannen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel op mijn kamer en mijn ouders slapen in de kamer naast mij, vandaar dat ik geen headset op had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:18:
Hebben jullie al een 4person dm thread opgezet? dat is wel het makkelijkst om te plannen.
Heb er nu 1 opgezet B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Firlian, kom eens gauw!
ik wil biertjes drinken :P

edit:
braaf!

edit2:
mijn LR knop van mijn fightpad is kapot zag ik vrij snel voor het spelen, dus dat was niet echt fijn spelen. Nu moet ik wel verplicht met mijn stick gaan spelen!

[ Voor 70% gewijzigd door FREAKJAM op 07-05-2011 21:36 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Team Firlian/Foamo vs Team Kneok/Timmie kun --> 2 - 0

ggs dudes.. op naar de losers bracket -O-

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Maak er maar gewoon team firlian van haha

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Team Dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
jouw kalmte en timing met throws is echt ziek, het lijkt allemaal zo makkelijk hoe jij speelt. props!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ggs heren! Ik ga weer terug naar MK, maak ik tenminste nog een kans :p

Kan niet wachten op AE, betere normals voor Cammy ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
GGs allemaal, het was wel weer even leuk :)
Eigenlijk zouden spelers als mijzelf en Emersion solo moeten spelen, zeker nu dat handicap systeem niet blijkt te bestaan voor team battles. :P

Ik had verwacht dat ik ook matches van teamgenoten terug zou kunnen bekijken via replay channel, maar dat is blijkbaar niet het geval. Volgende keer neem de matches wel live op. Deze keer heb ik dus alleen mijn eigen matches voor jullie om te bekijken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Teammaten kun je matches van saven door op select te drukken ergens tijdens hun match. Je kunt ook gratis costume packs kopen om die costumes te zien die kneok bijvoorbeeld draagt :).

Gewoon met dan spelen? Kom op kneok in ae verwacht ik beter :p zoveel potientieel heb je!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op zondag 08 mei 2011 @ 00:57:
Teammaten kun je matches van saven door op select te drukken ergens tijdens hun match. Je kunt ook gratis costume packs kopen om die costumes te zien die kneok bijvoorbeeld draagt :).

Gewoon met dan spelen? Kom op kneok in ae verwacht ik beter :p zoveel potientieel heb je!!!
Haha, ik weet het, moet me diep schamen :o

In my defense, ik heb zoveel MK zitten spelen dat ik een aantal keer een uppercut probeerde te doen bij een jump in en een paar keer mijn right trigger indrukte om te blokken :D

Maar zodra AE uit is dan gaan alle andere fighters weer de kast in en ga ik weer fulltime SF spelen, ik ben heel benieuwd naar de buffs die Cammy op haar normals heeft gekregen, jammer dat haar instant cannon strike niet meer mogelijk is en haar cannon spike nu nog meer punishable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KneoK schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:51:
Ggs heren! Ik ga weer terug naar MK, maak ik tenminste nog een kans :p
Hoho, je bent nog niet klaar he, sterker nog je kan nog gewoon winnen.

winner final
team 3 vs team 1
Firlian/Foamo vs Emersion/Nazanir(s4g4tNL)
losers final
team 2 vs team 4
Mootje/Oguz vs Kneok/Pkunk

Handicap......tsja misschien een soort van character lock? De a spelers krijgen 1 char locked out......of misschien zelfs 2 gezien de sterkte van Firlian's Guy :?

Het alternatief word een team tournooi spelen zonder tournament mode, dan kan je toch wel handicaps instellen.....maar dan loop je nog steeds alle tournament achievements mis.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Mijn Dan was sterker dan mijn Guy in die matches, dusssss... :D

Anyway, ik mag straks weer tegen Emersion, en dat is nooit makkelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door firlian op 08-05-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol
ok officiele regel, iedereen in a krijgt een singel char lock out, en firlian moet verplicht met Hakan spelen :P
(als je daar ook goed mee bent, dan blinddoeken we je wel ofzo ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Afbeeldingslocatie: http://fightersfury.net/wp-content/uploads/2010/10/Hakan-300x238.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
_O-

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:54:
Lol
ok officiele regel, iedereen in a krijgt een singel char lock out, en firlian moet verplicht met Hakan spelen :P
(als je daar ook goed mee bent, dan blinddoeken we je wel ofzo ;) )
Ok, ik lock T-hawk uit, ik zal hem niet selecteren.... of is dat niet wat je bedoelt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar welke gate gebruiken jullie? octo of square? =]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:17:
Ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar welke gate gebruiken jullie? octo of square? =]
Gewoon square, ik zou niet weten hoe een octo speelt. Als je een Madcatz stick hebt dan is de restrictor heel makkelijk te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Square schijnt beter te zijn voor charge characters, octo voor de quarter circle characters zeg maar.
Ik heb beiden restrictors, alleen moet nog andere schroefjes fixxen, want de octo past niet goed.
Was meer ook benieuwd wat men hier gebruikt.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@freakjam
Ik speel zelf op een Square gate :) Wil wel eens een keer een octo proberen, maar square is beter voor mijn mains.

God, MvC heeft mijn "game" in SSF4 helemaal verpest. 1 Frame combos lukken niet meer, moest gisteren serieus na denken wat mijn option selects waren. En FADC combos lijken onmogelijk. Tijd om maar weer even te oefenen want AE komt er weer aan over een maand(toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Yay! Alle charge characters tot de 1000 gehaald. Daar ben ik vanaf.. ik kan er echt geen reet mee, vind het niet leuk spelen en ik krijg kramp in m'n duim.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu met akuma bezig.....ik kan teveel met hem....nou ja...laten we zeggen dat hij teveel mogelijkheden heeft. Denk dat ik gewoon leker een lame wannabe Ryu speelstijl ga hanteren om tegen de andere bottomfeeders mijn 1000 puntjes te sprokkelen. Demons zijn echt hit en mis, soms wil ik het en gebeurd er niks, de andere keer verwacht ik het niet door gruwelijk mash acties en komt tie wel :?

Moet nog wel Guile, Bison en Honda van de charge spelers maar daar verwacht ik eigelijk niet zo veel problemen mee. Vooral Guile.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:57:
Ik ben nu met akuma bezig.....ik kan teveel met hem....nou ja...laten we zeggen dat hij teveel mogelijkheden heeft. Denk dat ik gewoon leker een lame wannabe Ryu speelstijl ga hanteren om tegen de andere bottomfeeders mijn 1000 puntjes te sprokkelen. Demons zijn echt hit en mis, soms wil ik het en gebeurd er niks, de andere keer verwacht ik het niet door gruwelijk mash acties en komt tie wel :?

Moet nog wel Guile, Bison en Honda van de charge spelers maar daar verwacht ik eigelijk niet zo veel problemen mee. Vooral Guile.
Mijn grote zwakte met Akuma op het moment is dat ik, als ik weer met hem speel, eindelijk weer een poppetje speel waarvan ik de moves ken en kan uitvoeren (nouja.. zo voelt het :p) met als gevolg dat ik als een bezetene te keer ga waardoor ik tegen ene random uppercut na de andere aanloop/spring. Het meest succes heb ik denk ik als ik wat behoudener speel en pas bij knockdowns probeer te vortexen en niet vanaf de andere kant van het scherm ex-demonflippen enzo..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik ben hyped voor ryu :o

Zelfs mike ross is like wtf all the time! :+

Edit: sorry als ie 10x gepost was O-)

[ Voor 13% gewijzigd door firlian op 10-05-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Klote. 9 Potjes op rij gewonnen.. Meh

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik 5 of 6..........ok 9 is nog zuurder, maar dit is al irri.
Also........Akuma en ikke, geen vrienden. Zal heel blij zijn als ik van em af ben.

@tourney
mensen niet vergeten de volgende ronde te plannen he (ook een subtiele reminder voor mezelf dit :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien nog toe te voegen aan externe links: iplaywinner.com . Deze mag dan wel niet specifiek wezen voor SF, maar er worden altijd wel handige dingen gepost waaronder een redelijk goede SSF guide gevonden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die C.Viper speelt? Ben de afgelopen maanden bezig om haar te leren, en WOW wat een depth heerlijk gewoon. Execution is wel belachelijk moeielijk, sta een beetje op het punt om haar te laten vallen. Omdat je zo ontzettend hard moet werken voor een win online. Maar aan de andere kant geeft het wel weer voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
kwam deze tegen op youtube:

FERDI GULER aka || SETH || boosting? (en hij gebruikt turbo?)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=X-xaKhsKK1s]

[ Voor 13% gewijzigd door FREAKJAM op 13-05-2011 21:28 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Jezus wat een kolder. Die Sagat deed echt NIETS terug, en die HK spam, dat red je gewoon niet zonder turbo.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:30
Hij boost, ik kwam een hem paar x tegen online, en hij maakte een room voor 1 ronde, en kickte mij meteen. Maarja ieder zijn ding.

Indeed, hij mag wel boosten of dergelijke, maar hij blijft een top notch speler.

[ Voor 34% gewijzigd door M0otje op 14-05-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
sowieso is die gozer, hoe goed die ook mag zijn, een ontzettende idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een keer met hem, zijn broer en 2 anderen(een vriend van mij en een vriend van die vriend) afgesproken. Gewoon om een beetje te sparren. Ondanks dat mijn groep van 3 amper tegenstand kon bieden heeft hij de hele dag gespeeld. Echt tof vond ik dat. Hij is ook een relaxte gozer. Maar online gebeuren veel rare dingen. Ik weet niet of hij boost maar ik weet wel dat hij bij of line tournooien vrijwel altijd top 3 plaatst. En hij heeft zowel met EF als met Seth gespeeld terwijl zijn main Abel is. Hij heeft ook wel is meegedaan met onze tournooitjes hier (enige keer dat het niet door Firlian of emersion gewonnen is).

Afsluitend: hoge bomen vangen veel wind en misschien nog meer waar: haters gonna hate.

Emersion kent hem ook irl (carpoolen naar duitsland oa) denk dat hij ook meer aan mijn kant van het hek zit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

HWH (Haters Will Hate).

Ik vond Ferdi een prima kerel, vroeger nog wat mirrors mee gespeeld, zijn Fuerte was zoveel beter dan de mijne...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Geloof dat er eerder ook al trash talk en ragequit videos van hem op youtube waren. Typisch alfamannetje was mijn indruk. En ja hij speelt erg goed, maar ik kan 'm laten zweten (zijn woorden)* :*)

* nog 1 set gewonnen in die bewuste GoT tourney finals vanuit de loosers bracket :7

Nu weer verder MK spelen, vandaag eindelijk binnen gekregen. Ik win online al met raiden na 3uur spelen. Denk dat ik later maar eens een trashtalk compilatie video online ga zetten als dit zo door gaat.. "Nooob!!!! Waarom gebruik je maar 3 moves? Kies character x dan ga ik je verslaan!" :/

[ Voor 53% gewijzigd door firlian op 14-05-2011 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Hij is offline echt een hele coole dude. Ook waarschijnlijk nederlands beste speler, maar online lijkt hij soms wel een compleet ander persoon met die berichten en acties die ik hem daar zie uithalen.

Dat is wel erg jammer, want het breekt alleen maar je imago op en laat die hoge rank notering niets betekenen, terwijl hij gewoon een hele goede speler is.
Maarja hij moet het helemaal zelf weten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
YouTube: FERDI GULER IS RACIST AND CAN'T WRITE PROPERLY
Denk google het eens.. woei dat is zeker geen goede naam die je zo krijgt..

Maar ontopic.. Playstation netwerk is weer up dus denk ga maar voor het eerst SSF4 spelen.. Wil toch de trophy hebben voor online win.. Het ging niet makkelijk vooral omdat ik het meer dan een jaar geleden gespeeld heb op mijn (verkochte) xbox en toen was ik al niet goed.. Het koste me 10+ potjes voor mijn eerste win.. Elke keer kwam ik er redelijk in kon een paar hits uitdelen.. maar het leek alsof ik meer keer erin kwam maar minder damage uitdeelde dan de tegenstander en meestal verloor ik met 20/30% dat de tegenstander nog over had (heb ook geen goede combo's).. Daarnaast speel ik normaal altijd Ryu maar wil eigenlijk een andere main.. op xbox heb ik een tijdje geprobeerd met Sakura en Ibuki maar wil me nu echt wat meer verdiepen in 1 char en ook met oog op de AE dat er aankomt.. Zit een beetje te denken aan Makoto, Fei Long, Akuma, Sakura, Cammy of Ibuki.. veel te lange lijst dus hebben jullie nog tips welke ik het beste kan pakken als noob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ferdi heeft denk ik iets van Dyslexie (err erg pijnlijk dat ik zelf twijfel ok het nu goed schrijf, toch maar even google erbij gepakt :X ). Het is erg jammer dat men hier iemand op pakt. Maar zo gaat het altijd. (ik kende op een van mijn vorige opdrachten ook iemand met dyslexie en die werd juist hierdoor in het begin nooit serieus genomen, terwijl hij erg goed in zijn werk is). En ik moet toegeven dat ik er vroeger ook wel geintjes over gemaakt heb over zulke zaken.

Dat racist gebeuren is erg amusant aangezien hij zelf turks is :?. Maar goed, zoals emersion als zij, er is een online en een offline kant van zijn persoon, let's leave it at that.

Voor wat betreft een main, ik ben niet echt de juist persoon om advies te geven, aangezien ik zelf ook heel hard zit te denken over een swap. Ik vind Sagat te traag, Seth te weinig health hebben, Ryu te saai, en Cody heb ik heel eventjes geprobeerd maar zijn fightstyle past helemaal niet bij me. In vanilla heb ik ook nog een klein beetje met Gouken en Abel gespeeld maar die zijn het ook niet geworden.

Adon beviel me erg goed met shining c, maar ik vind zijn geluidjes te irritant :P .

Wat je het beste kan doen is gewoon spelen met je mogelijke keuzes en dan kijken wat het meest bevalt. Uiteindelijk zou het dan goed moeten komen. Als beginner zou ik Makoto en Ibuki misschien niet nemen omdat ze toch vrij technische chars zijn (imho) maar als jij je bij een van de 2 erg thuis voelt moet je er natuurlijk wel vol voor gaan. Sakura is ook niet bepaald de makkelijkste. Blijft over Cammy, Kuma en Fei. Als je wilt tier whoren zou ik dan voor Fei gaan, maar voor mij persoonlijk zou het dan denk ik Cammy worden. Ook haar speelstijl beviel me wel ,echter ze heeft weinig health waardoor ze ook weer minder beginner friendly is.

Succes met de keuze!

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 17-05-2011 10:02 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Ja doelde ook niet echt op de dyslexie maar meer wat er gezegd werd :)

Thanks voor het uitdunnen van de keuzes.. zal vanavond nog ff wat meer met deze doen en kijken of ik wat guides/combo's kan vinden om mee te spelen zodat ik een uiteindelijke keuze kan maken.. Meeste probleem heb ik meestal met fireball chars vandaar dat ik Ryu speel.. Weet soms niet wat ik moet doen tegen het gene wat ik zelf gebruik: fireball op long range en mid range.. als ik jump in krijg afstraffen met roundhouse of dragon punch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Uit je lijstje is fei long zowel het beste als het makkelijkst te meesteren. Dus als je een character als noob wil leren is hij veruit het meest geschikt uit die lijst.
Cammy is alleen goed als je heel goed de spacing ken van je cannon drill en je de dive kick leerst meesteren, de meeste "noobs" gebruiken haar als een ryu zonder vuurbal.

ik zou zeggen als je echt een noob bent en je hebt niks tegen charge characters.... de basics van street fighter zitten best wel goed verpakt in guile (zoning) en balrog (footsies + jab combo's) en beide van die characters zijn supersimpel te gebruiken en supergoed.

als je heel simpel minder goede spelers wil afmaken en ze tegelijkertijd kapot irriteren zijn blanka en honda wel goede keuzes.... maar die zijn best lastig om echt op erg hoog niveau te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Klopt helemaal, mijn lijstje staan geen charge chars bij.. Ben niet echt goed in het timen hoelang een charge nodig heeft voordat ik hem kan gebruiken in combo's.. Dus komt er op neer dat ik het alleen gebruik als opener.. Blanka heb ik een tijdje gebruikt om onder fireballs door te duiken met zijn slide in SF4.. Zal toch ook vanavond weer eens degene die je voorstelt oppakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
On another note, ik ben ook weer bezig gegaan met shining c achievement.
Dit weekend akuma aangepakt en gister even deejay en thawk afgemaakt.

Damn wat is het leuk om t-hawk te spelen tegen mindere spelers haha... zelf had ik soms mensen met 15000bp geowned meet behulp van die monsterlijke ultra van hem hahaha.
Vooral toen ik hawk's normals doorkreeg en zijn specials werd het erg makkelijk om de iets mindere spelers hard aan te pakken...., maar de iets betere spelers konden goed wegblijven, omdat ik nog niet weet hoe ik dichtbij moet komen :P

Next up gouken.... word denk ik vuurballen feest en dan hopen op een backthrow naar ultra een paar keer tot ik 1000bp heb haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ferdi wordt ook op drakenslag afgekraakt, het wordt niet echt gewaardeerd. Zijn reactie is dat het "fake" is.
Het boeit me zelf vrij weinig, maar het feit dat ie zich loopt te verdedigen is beetje waardeloos te noemen.
De inputs op de video zeggen genoeg.

Gaan alweer geruchten dat hij nu onder Lordship79 speelt, maar het zal allemaal wel =D

woei, dat was mijn tenpeat achievement :)

[ Voor 20% gewijzigd door FREAKJAM op 17-05-2011 22:43 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
//offtoppic
Ik kan mezelf herinneren toen ik 10jaar geleden een spel als half-life te serieus nam en een heel erg slechte verliezer was. Veel te vloeken en te tieren. Op fora's probeerde ik mezelf wel in te houden:P

Sindsdien heb ik nooit meer een spel serieus genomen sinds SF4. Ook veels te fanatiek. Ook te vloeken en te tieren tot op een moment ik dacht... "Jezus ik heb meer stress van de game dan dat ik er van geniet" (zat ook niet lekker in mn vel aangezien ik klaar was met studeren en totaal geen idee had wat ik moest gaan doen, quaterlifecrisis zeg maar:P).

Vervolgens spel 2 maanden stof laten happen en toen kwam ik geloof ssf4 uit. Nu veel meer plezier.
Anyways wat ik probeer te zeggen dat je een spel leuk moet vinden en zodra je het spel serieus neemt competitiewise niet dat eerste uit het oog te verliezen!
//offtopic

//ontoppic
Bechown
Feilong is toptier, (ook in AE) echter al zijn BNB's zijn 1frames (geloof ik als dit niet waar is ben ik missinformed).

Akuma: is nog altijd een geweldig character met heel veel opties en manieren van spelen. Meest effectieve zijn zogenaamde vortex. Combo's van akuma zijn tot op een bepaald niveau redelijk basic. Zijn anti airs zit ook wel in orde. Echter groot nadeel blijf zijn lage Health

Makoto is ontzettend moeilijk te masteren en goede makoto's maken gebruik van KARA kakurasa iets wat heel moeilijk te implementeren is. Verder zijn haar anti airs niet al te best imo. Gelukkig kan ze ver naar achtere dashen! Maar in mijn mening veruit te moeilijkste char naast Viper om te masteren.

Ibuki is wat beweeglijker dan Makoto leuk om mee te spelen echter niet makkelijk om te masteren! Ook haar defensieve kwaliteiten zijn niet al te best. Haar health/stun laat ook te wensen over.

Cammy krijgt de nerfhammer bij AE... en heeft het sowieso al moeilijk in SUPER. Haar links zijn best akward en moeilijk uit te voeren!

Daarna zou ik toch kijken naar Sakura, dit is toevallig mijn main maar ze is redelijk nubfriendly, ook al zijn haar combo's niet even makkelijk vooral tatsu loops zijn ingewikkeld. Redelijke pokes en leuke mixup!
Fijne is van sakura vooral met AE is dat haar fireballs nu sneller recoveren en haar crouching HP echt godly is en voor een nub die veel pressure krijgt is dit wel heel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
zelfs Gamerbee is met Fei gaan spelen. Best jammer om iedereen te zien switchen nar Fei puur vanwege de tier-ranking. Een erg goede Ryu speler is laatst al naar Fei geswitched en Gamerbee (Adon) nu ook al.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, het lijkt erop dat AE bestaat uit Yun, Yang en Fei. Maar we gaan het meemaken als de masses het spel gaan oppakken straks. Ik kan me echt niet voorstellen dat we hierom het spel straks met zijn allen gaan boycotten en super blijven spelen, maar time will tell natuurlijk.
Het zou ook nog kunnen dat er marvel 3 style patches komen (say goodnight sentinel :P ), maar dit wordt tot nu toe steeds ontkent........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
tja, tierwhoring heh,
probleem is dat adon's wakeup frames nu hetzelfde zijn als e rest van de cast in AE, waar ze in SSF4 nog sneller zijn.
geloof niet dat Adon verder is generfed maar denk dat fei een zodanige buff heeft gehad.
wil zelf Yang ook nog wel proberen, maar ik zie wel bij wie ik uitkom aangezien dat toch altijd anders is dan ik in eerste instantie zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Adon zijn wakeup is generfed idd.
Wakeup time was nerfed. Adon now takes longer to get up off the ground than he did in SSF4.

Ik haal daar ook heel veel voordeel mee uit, aangezien ik graag mash met zn jaguar kicks.
Zelfs als iemand een ultra tegen mij erin gooit, ben ik regelmatig nog sneller met mn jaguar kick.

Ik ben benieuwd wie het beste bij me past in AE :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

P-Nut schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:47:
//offtoppic

Cammy krijgt de nerfhammer bij AE... en heeft het sowieso al moeilijk in SUPER. Haar links zijn best akward en moeilijk uit te voeren!
De meningen daarover zijn aardig verdeeld. Ze wordt inderdaad generfd op haar tiger knee Canon Strike en een geblokte Canon Spike is nu makkelijker te punishen maar ze krijg wel een aantal buffs op haar normals waardoor de nu redelijk lastige links wellicht iets makkelijker worden. Ze behoudt ook haar EX tiger knee Canon Strike en wat er gezegd wordt (en ik kan beamen) is dat Cammy geen metermonster is, dus dat ene blokje dat je zo nu en dan kwijt bent om toch instant te kunnen Canon Striken is de moeite waard.
- Near and Far version s.LP, c.LP, Near s.MP, c.MP, Near s.HP’s recovery decreased (resulting in more frame advantage)
- Far version s.HP somewhat cancel-able? (They explain that c.LP -> c.LP -> Far s.HP -> HK spiral arrow combo is possible) <- I need someone who has more knowledge in Japanese
- Cannon Spike will now retract less on hit/block, so it's easier to punish.
- Cannon Strike now has height restriction (cannot do it too low) except for EX version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Bedankt voor de reacties.. Ik test het tot zover door eerst de challanges te doen en daarna op Hardest te spelen en kijken hoever ik kom zonder continues..

Gisteravond de charge chars uitgeprobeerd.. Met Blanka en Balrog kreeg ik snel leuke dingen uit mijn stick maar charge is toch niet helemaal mijn ding.. Het bufferen van moves voordat ik ze uitvoer voelt niet echt intuïtief..

Akuma ging wat makkelijker dus denk probeer meteen online een paar combo's uit.. Weer een illusie armer.. compleet afgedroogd 2x door een Ibuki en een Ken.. Met Ryu kon ik nog tegenstand bieden maar met Akuma ging echt alles mis..

Cammy heb ik als laatste geprobeerd dus kan er nog niet veel over zeggen aangezien het al laat was :) Dus vanavond ff verder proberen..

Sakura heb ik proberen te mainen in SF4 maar was weinig info over haar behalve wat Valle liet zien.. offline kreeg ik de moves er makkelijker uit dan online en ben toen gestopt omdat als een link niet goed ging ik totaal geen idee had wat ik moest doen.. Ik was meer met het offensieve gedeelte bezig dan het defensieve.. waardoor ik af en toe won.. Zal haar vanavond oppakken..

Weet niet wat ik precies zoek maar heb nog niet het eureka momentje gehad.. Dus als ik niet snel er eentje heb ga ik lootje trekken met welke me een beetje liggen :) There shall be only one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, twijfel ook best wel wie ik ga mainen in AE. Dacht aan Viper,Akuma of Ken(trololololooo online). Maar ja eerst the twins testen voordat ik mijn keuze maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
De keuze is gevallen :) Ibuki.. Maar wordt wel even flink leren want ze schijnt niet simpel te zijn maar al haar moves en combo's komen er zo makkelijk uit.. Was net ff aan het kijken wat ik fout deed met een van haar laatste trials maar zie nu dat er een super jump shortcut is voor de super.. *doh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Gouken, Cammy, Fei long en Seth nu ook completed voor shining c :P

Seth was nogal irritant met zijn lage health, geen zin om mindgames etc te leren dus heb maar met lange armen sonic booms en cr.mk naar magic kicks mijzelf er doorheen geworsteld.

Cammy was het makkelijkst , fei long kreeg ik iets te laat door dat ik meer defensief dan offensief moest spelen (zal wel door cammy gekomen zijn :D )

Kom er aardig rap doorheen, en sinds ik aan de rechterkant van het selectiescherm begonnen ben, omdat ik alle slechte characters eerst wou doen komen alle goede characters die ik meer ken steeds meer in beeld :D

Next up Sagat en Balrog.... vooral Balrog lijkt me niet echt een moeilijke 1000bp.
Best wel leuk om met characters die je totaal niet kent ranked in te duiken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol gaat iets harder bij jou dan bij mij Emersion :)

Gisteren wel akuma kunnen afronden. Het Demonen gaat steeds beter, maar mislukt toch ook vaak, en dan ga ik bij gemiste pogingen mezelf forceren om hem als nog te doen.....nogal voorspelbaar wordt het dan. Maar mijn hoogtepunt was toch wel een andere akuma straffen terwijl hij een fireball deed.. even jump eroverheen, demon en victory :*)

Weet even nog niet wie de volgende wordt, aangezien mijn planning op mijn hoofd pc staat die ik aan het upgraden ben (en waarvoor ik vermoedelijk toch een zwaardere voeding moet kopen :( )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Tipje voor Akuma.

Je kan zijn Forward MP (is een signature move, handslag die 2 hits doet dacht ik) cancelen in een Demon (ultra of super). Het mooie is, als je hem whiffed, wanneer je redelijk dichtbij je tegenstander zit, zal hij in een blockstun komen, en kan je veilig je demon doen, zonder dat hij kans heeft er over heen te springen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:35:
Tipje voor Akuma.

Je kan zijn Forward MP (is een signature move, handslag die 2 hits doet dacht ik) cancelen in een Demon (ultra of super). Het mooie is, als je hem whiffed, wanneer je redelijk dichtbij je tegenstander zit, zal hij in een blockstun komen, en kan je veilig je demon doen, zonder dat hij kans heeft er over heen te springen.
Dat heet de kara-demon en het klopt niet helemaal wat je zegt, maar volgens mij bedoel je het wel goed :P Als je de fMP doet en de tegenstander wil naar achteren lopen, dan zal hij blokken als hij dicht bij je staat. Maar dat betekent niet dat hij niet kan wegspringen, hij zal hooguit geraakt worden door de fMP. Je moet het dan wel snel cancelen in z'n super, want dat is een 1 frame grab. Z'n ultra is 4 frames, dus daar kan iedereen makkelijk overheen springen ;)

@Sagat: de hele bedoeling van de demon is dat je het buffert in andere moves, want anders is het heel erg obvious wat je wil gaan doen :P Akuma kan al zijn normals cancelen in Ultra 1 en super (startup, hit en recovery frames!), vandaar dat de kara-demon ook werkt, net zoals bijv. dit:

@00:28 cancelt Tokido de cHK in de demon LIKE A BAWS! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Dat is inderdaad wat ik bedoelde ja, jij legt het net iets beter uit :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:09:
Ah excuse me, u said you killed yourself?
Every day
_O-
And at one point I remember you saying something about sucking your own dick.

Nope.

I'm pretty sure you did.

Nah, that ain't me.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ok ik bijt, waar gaat dat nou weer allemaal over? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand op PSN die regelmatig speelt? Ik zoek een training buddy. En is de PSN lijst in de OP up to date? Zo ja, zou ik ook toegevoegd kunnen worden? Kishiidotnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Emersion schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:42:
ok ik bijt, waar gaat dat nou weer allemaal over? :P
http://likeaboss.info/

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Super Street Fighter IV Arcade Edition
http://store.steampowered.com/app/45760/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cem.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 06:03
Hallo,
Ik wil SSFIV AE voor de PC kopen zoals ik heb gedaan met SFIV voor de PC op GFWL market place. Mijn vraag is, kan ik het spel SSFIV AE ook kopen op GFWL market place voor de PC, want ik heb geen Steam account of dergelijks. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik weet is steam gewoon een distributie platform voor de pc en is er geen exclusiviteits deal. Maar steam account maken stelt niets voor en je kan betalen met ideal. Dus spelen moet altijd lukken.

@shiningC
Begonnen met Honda. Wow hoewel ik echt nog zoekende ben naar hoe hem goed te gebruiken past hij goed bij mijn 'stijl' hij kan veel klappen hebben en er is niet veel nodig om schade te maken. Zijn ultra doet ook echt massive dmg!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik hoef nog alleen Seth, maar dat gaat echt voor geen ene meter.. ik sta ondertussen op 500pp :$ Ik kan maar niet wennen aan zijn normals.. maar dit weekend gaat het lukken. Ik voel het!

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh Seth vind ik juist heerlijk wegspelen (zal wel helpen dat het echt mijn alt is), maar netjes dat er bijna bent man. Ik heb zelf getracht mijn spelers van moeilijk naar makkelijk in te delen, en met Honda heb ik idd het idee dat ik de twijfel potjes nu allemaal win. Maar ja misschien dat het met Gouken of Blanka weer allemaal instort straks :P

Oh dit vond ik ook leuk
tierlist op basis van aantal spelers met x aantal punten

Hoewel ik gelezen heb dat fireball chars het zwaar hebben in AE staan Sagat en Ken wel in de top 5 ok 6 dus .
Oh en Viper is zeer opvallend imho.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag Blanka gehaald en dit weekend akuma en honda. Moet nog 6 chars. 3 charge 3 quarter circkles. Ga toch kijken of ik het nog kan halen voor AE :D

Maar is kijken hoe Gouken me afgaat.

@tourney
Gezien het gebrek aan interesse (ook van mij) voor het doubles tournooi deze miss maar afbreken?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:19:
@tourney
Gezien het gebrek aan interesse (ook van mij) voor het doubles tournooi deze miss maar afbreken?
Ik ben voor. Speel ook alleen nog maar MK :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

firlian schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:32:
[...]

Ik ben voor. Speel ook alleen nog maar MK :o
^^ dit :o

Misschien moeten we na volgende maand als AE uit is weer eens kijken wie er allemaal zin heeft om een toernooitje te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sf4 wordt idd al minder gespeeld, en doubles is gewoon lastig omdat er veel niveau verschil is, jammer dat er geen handicap systeem is. Maar ik wil eigenlijk nog wel die team achievements. Oh well, maar even wachten op AE.

Gouken is echt niet fijn btw :p hij laat me denken dat akuma eigenlijk niet zo slecht was terwijl ik me daar ook rot zat te ergeren. Maar de finish is in zicht.
Werd ook nog even afgeleid toen ik zag dat ik nr 1098 was in Europa met mijn Sagat. Zou het toch wel leuk vinden om top 1000 te halen (hoewel dat dus weinig voorstelt want je hebt er maar +- 2500 puntjes voor nodig...) ik kom regelmatig gasten met 4,5 en laatst zelfs 14 k punten tegen. Maar eigenlijk weinig sagats meestal ryu of ken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Hoe zit het eigenlijk met BP in het buitenland?

Als je dit filmpje bekijkt, zie je gewoon een Ken met bijna 100.000 BP
Op de xbox zie je bijvoorbeeld 30.000 max voorbij komen, terwijl je daar dus veel hoger ziet.
Erg zieke Sakura btw.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_yg0zoDdzy4]

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 25-05-2011 16:40 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Dat is de arcade versie , ik geloof dat ze daar wat vrijgever met bp aantallen zijn, ze hebben daar ook geen PP, maar je moet een kaart kopen voor elk character wat je speelt geloof ik (op die kaart word je bp en informatie bijgehouden zover ik weet).
Ander systeem dus.

Aziaten staan gewoon op de leaderboards op console versies, dat verschilt niet veel.

Die sakura is Uryo ,zieke speler met zowel Sakura als C.Viper, vind het jammer dat hij nu meer sakura kiest, omdat viper veel flashier is, wat ik leuker vind om te zien:D

[ Voor 9% gewijzigd door Emersion op 25-05-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sakura-chan D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Daigo Umehara | BP: 175,497 | U . MASTER

lol sick.

[ Voor 86% gewijzigd door FREAKJAM op 25-05-2011 18:46 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
de combos die uryo doet zijn gruwelijk moeilijk en in mijn mening flashier dan die van c viper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
P-Nut schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:53:
de combos die uryo doet zijn gruwelijk moeilijk en in mijn mening flashier dan die van c viper
Ja maar er zit geen vuur en bliksem in.. dus ja..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
kreeg vandaag een voicemsg van een gastje die 800PP had (hij had van me gewonnen).
hij vond dat ik maar endless moet spelen en geen ranked mensen mocht uitdagen haha.

alhoewel hij stiekem wel gelijk heeft, aangezien ik nog steeds teveel switch tussen pad en stick =)
ik moet gewoon oefenen met mn fightstick haha

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leip

EDIT: Moraal van het verhaal? Niet lopen fucken met Koemmy _O-

[ Voor 32% gewijzigd door Oguz286 op 26-05-2011 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 00:11:
kreeg vandaag een voicemsg van een gastje die 800PP had (hij had van me gewonnen).
hij vond dat ik maar endless moet spelen en geen ranked mensen mocht uitdagen haha.

alhoewel hij stiekem wel gelijk heeft, aangezien ik nog steeds teveel switch tussen pad en stick =)
ik moet gewoon oefenen met mn fightstick haha
Lekker boeien, ik gebruik in fighters altijd ranked om te oefenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Mezelf weer eens gesearched op youtube, en blijkt dat iemand een random SSFIV ranked match van mij in HD heeft opgenomen :D De enige 2 combo's die ik doe, drop ik... :+

YouTube: ‪SSF4 [BI] Firlian vs RaGe Fourch [DH]‬‏

[ Voor 8% gewijzigd door firlian op 26-05-2011 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkere troll @voice msg . Net zoals mensen die ik eerst pak met mijn crappy Gouken en die dan taunten als ze winnen van mijn 0bp Rufus.
Verder in de categorie 'nooit grappig' heb ik eindelijk 2 wins en 140bp komt er een gast waarmee ik op 'waiting 4 connection' blijf haken. Na een minuut wachten ff uit live gegaan en weer ingelogged. Uitgedaagd zie ik aan de char en bp dat het dezelfde dude is. Ok deze x 30 secs gewacht en zelfs heel sf4 gesloten in mijn haast. Ga ik terug en krijg ik gelukkig iemand anders...heb ik nog maar 52 bp :? & :( . Die speler wil ik nooit meer tegenkomen, maar hij staat niet eens in recent players FU etc

Mijn favo spelers om te zien zijn Ferdi 's Seth en sinds kort warrior by sand een Gen speler. Latif en vooral wolfkrone zijn idd ook spectaculair maar ik ben niet zo'n viper fan. Heb het idee dat het meer de tools van de char misbruiken is dan skill. Maar goed dat is eigenlijk de basis van het spel natuurlijk 8)7

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Voorheen was ik wel een beetje PP geil echter sinds ik dacht het leuk was om met Makoto ranked te gaan doen heb ik dat maar moeten laten varen... ik heb geloof ik van alle 15 a 20 ranked matched met makoto geen 1 gewonnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
firlian schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 05:08:
Mezelf weer eens gesearched op youtube, en blijkt dat iemand een random SSFIV ranked match van mij in HD heeft opgenomen :D De enige 2 combo's die ik doe, drop ik... :+

YouTube: ‪SSF4 [BI] Firlian vs RaGe Fourch [DH]‬‏
Dat youtube-account is een kereltje van drakenslag die die vids post. Hij post ook vids van || SETH || en dergelijke :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ik ben geen fan van seth spelers, te veel tools om als tegenstander rekening mee te kunnen houden... te mobiel (zowel in air als on ground) om een command grab te hebben....characters die geen reversal kunnen mashen met 2 bar om zijn command grab te diffusen en zijn momentum te stoppen hebben het te lastig tegen seth.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ter compensatie is ie van glas ;) Nog minder health dan Viper en met een gief headbutt ziet ie sterretjes.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Klopt ook, Ferdi is ook een hele goede speler en het is altijd leuk om met hem te vechten om jezelf te proberen te verbeteren. Zijn matches vind ik leuk om te kijken omdat hij vaak compleet iemand inmaakt of zelf snel een ronde verliest... dat is inherent aan seth.

Seth is echter gewoon een heel erg goed character tegen iedereen die niet een goede reversal heeft die je veilig kunt maken met FADC. Ik heb zo'n character in Vega, Seth geeft mij veel frustratie..... hij moet dood voor hij binnenkomt of ik heb een goede kans om dood te gaan, want dan krijg je te maken met gratis frametraps , command grabs, shoryu's en een ellenlange dizzy combo als hij binnen is.

3 keer iets goed gokken en seth is dood, 3 keer fout gokken en ik ben dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True true, jij speelt gewoon op een heel ander niveau dan ik het doe. Dus als speler kan ik je inhoudelijk argumenten sowieso weinig tegengas geven. Wat wel meespeelt is dat ik zelf natuurlijk naast Sagat het meeste met Seth speel.
Als spectator heb ik meer sympathie voor Seth dan voor Viper, maar dat is net zoiets als fan van een voetbalclub zijn, meer een gevoelszaak (err als je dan niet dit doet op basis van geografische locaties dan, maar in Amersfoort, kom je naast veel ajax ook heel veel andere club liefhebbers tegen).

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 45 ... 62 Laatste