Emersion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:26:
@sf3
Ik vind cast verandering helemaal niet erg, maar daar had je toch street fighter Alpha en street fighter EX voor?
Om van street fighter 2 naar street fighter 3 alleen maar ryu en ken te houden (en later chun en akuma) en de rest uit de deur te gooien is al erg vreemd....., maar om dan iconische characters als shadoloo, honda, blanka, dhalsim, guile, etc te vervangen door de rare cast die sf3 heeft?.... tuurlijk is daar niemand blij mee, hoe goed het onderliggende spel dan ook is.
Het was zover ik weet ook niet echt een succesvol spel als je het met 2 en 4 vergelijkt en de move back naar de awesome sf2 cast was dan ook niet meer dan natuurlijk.
Met alpha had je natuurlijk ook nog heel veel oude chars uit 2, meer dan met 3 iig. Ex was voor mij altijd het zwarte schaap van de sf familie

@sagat
Helemaal no offense intended (zoals je vast wel weet), maar seth is denk ik veel te technisch en kwetsbaar voor de tijd die je hebt met het spel.
Seth is meer voor spelers die het spel donders goed kennen en alle opties van hem en zijn tegenstanders donders goed kennen en dat weten te verwerken in hun game.
Ferdi kan dat bijvoorbeeld, maar ik kan dat waarschijnlijk niet, ook al doe ik mijn best.... dus het lijkt me ook geen goede optie voor jou.
Houd het bij een character die niet 1000 opties heeft op elk moment en binnen 2 combo's dood is

dan geniet je uiteindelijk ook meer van het spel denk ik.
We spelen natuurlijk op een niet vergelijkbaar niveau, ik heb gewoon leuke gevechten met 1000-1300pp spelers, jij bent gewoon top van nederland, iig zeker in de top2-3 van de nl vega's. En van zo iemand kan ik wel wat advies/opbouwende kritiek hebben. Dat gezegd hebbende, is Seth met al zijn beperkingen gewoon een van mijn betere chars.
Met Sagat en ook met Ryu ben ik veel voorspelbaarder volgens mij
En ik heb ook echt lol als ik met hem speel. Ik voel me als de dbz gast die al zijn ballast heeft weggegooid

lekker het veld over racen (dat had ik ook met EF een beetje, maar die vind ik ook nogal irri

).
Shining C heeft me eigenlijk het grootste gedeelte van super bezig gehouden, maar ik heb er wederom lol mee gehad. vooral dus omdat ik nu met vrijwel de hele cast gevochten heb 'om het echie'.
yup dat heb ik ook al gehoord, als shining c af is, ga ik meer tijd met hem doorbrengen om te kijken of ik ooit nog is tenpeat zal halen. Maar bijvoorbeeld met viper had ik ook al 7-8 overwinningen op rij gehaald. En ik merk het ook. Tegen een middelmatige Adon heb ik het vaak lastiger dan een goed Ryu, puur omdat je al zijn trucjes al gezien hebt (uiteraard wel op mijn niveau). Misschien dus toch proberen een wat minder gespeeld char te nemen.
@firlian
Nu ik met Bison speel merk ik dat die ultra 2 van hem echt fantastisch is, anti fireballs, maar werk ook geweldig vs jump in en zelfs soms als counter ultra? Maar volgens mij ben jij toch meer fan van u1? Iig imho wel een terechte nerf om het een charge move te maken.
Vwb hd......voor 70 euro ofzo heb je toch een 120gb schijf? Is natuurlijk nog steeds veel te duur, maar niet meer de 200 van vroeger. Of anders een 60 of zelfs 20gb 2e hands, die zijn voor een paar tientjes wel te vinden denk ik.