Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Wat een rust hier zeg :) Iedereen aan de mortal kombat? Ik heb zelf ook weinig gespeeld, en ik heb zo lang zitten klooien met spelers (Rufus bijv), dus ik nog maar 100PP over had. Magoed, als je een goede Rufus speler ziet op het youtube-kanaal van shinakuma, willen we natuurlijk net zo goed zijn!

Ik ben gister voor het eerst gaan spelen met Bison. Ik had hem echt nog nooit aangeraakt, maar ik moet zeggen dat hij lekker wegspeelt. Heb gister 2 uurtjes gespeeld, en zit nu weer aan de 1000PP en 1250BP met Bison.

Zijn U2 is erg handig (combo met teleport, of als iemand net een fireball spammed). Wel erg jammer dat zijn U2 in arcade-edition een chargemove wordt ipv motion.

* FREAKJAM gaat stiekem Firlian filmpjes zoeken op youtube =D

[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 03-06-2011 12:41 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben zelf nu halverwege 1000 points met Rog, bevalt goed, vooral vs noobie shoto's. Maar gewoon weinig gespeeld de laatste tijd (druk en warm binnen).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Attent hoor dat je met Rufus speelde Emersion ;) Kwam je net toevallig tegen online, maar je herkende me denk ik (vandaar dat je Rufus koos). Was erg close haha!

edit:
Ik kwam je weer tegen met Rufus, je wil hem echt mainen? :D

[ Voor 17% gewijzigd door FREAKJAM op 05-06-2011 01:22 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Sagat blinks, de enige manier dat Emersion vega gaat droppen is als ie niet meer in sf5 zit straks :P
(imho ofcourse)

En Vega mag alleen maar meedoen met de even nummers dus die kans is best groot :+

Man net voor het eerst meegemaakt dat ik geen tegenstanders meer kreeg met de instelling 'same skill' ik zit rond de 900pp ofoz :? Nou ja, het is natuurlijk ook zondag ochtend.
Wel Boxer naar 1000 puntjes kunnen krijgen.
Van ellende maar trials gedaan (nadat ik eerst in sp tot Seth kwam en daar gruwelijk verloor).
Voor degene die nog iets makkelijks zoeken, Bison kon ik zonder enig probleem naar 20 krijgen. (had 1 tm 16 al is eerder gedaan, behalve 12, maar die lukte nu ook in een keer....misschien toch omdat ik met boxer nu veel met een charge char gespeeld heb??

Te doen lijst voor shining C:
Dictator, Guile en Ken :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 05-06-2011 10:03 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Haha freak, ik heb aan geen character meer een hekel dan rufus, maar ik was bezig voor shining c voor hem, vandaar dat je me tegenkwam met hem.

Shining c trouwens gehaald vandaag. Mooi op tijd voor ae gedaan dus.
Nog wat single player achievements en dan heb ik weer alle street fighters op xbox compleet qua achievements. (ben toch nog altijd het trotste op hyper fighting ook al heeft er veel meer tijd in vanilla en super gezeten, want hyper uitspelen zonder een ronde te verliezen was erg lastig)
Het is iets waar 3s misschien verandering in brengt want ik denk niet dat ik die ga aanschaffen.
Ik vind street fighter 3 maar slecht door de verschrikkelijke cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Ik zag Tekken vs Street Fighter al groots op de beursvloer op een plasmascherm bij Capcom. Door een raampje, dat dan weer wel.... En of SF IV AE te spelen is weet ik niet, dat merk ik dinsdag pas, als de beursvloer hier in LA opengaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb gister 1200 MS-puntjes toegevoegd aan mijn account. Als ik morgen thuiskom van me werk ga ik meteen de DLC installeren.. can't wait!

Haha Emersion, ik dacht al, waar ben je mee bezig! Ik had wel 2x gewonnen van je =D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Street fighter 3 kon ik nooit inkomen door de parries, vond dat zo vaag. Maar (mede door drakenslag ranbats waar ook sf2 gespeeld werkd) wel interesse in het spel gekregen, ga het ook zeker kopen straks.
Maar geen idee wie ik ga mainen, op die tournooitjes speelde ik altijd Ryu, omdat ik dan iig een beetje wist wat ik kon. Vond die Alex ook altijd een leuk figuur (beetje een mix van Guile en Abel).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Als je vandaag al de update installeert van SSF4, kan je niet meer online spelen. Even wachten dus tot morgen..

Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e172/HighGuylo/315337255.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 06-06-2011 12:47 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Nouja, ik vind de cast gewoon echt verschrikkelijk.

Makoto vind ik nog wel leuk en natuurlijk de cast van vorige sf's (waarom de 3 shoto's??? lekker makkelijk weer capcom).
Maar ik heb al niet veel met ibuki en dudley en de twins.... laat staan van al die andere afgrijselijke characters als Q, Twelve, Sean, Oro, urien, hugo, die guile/charlie rip off..... bah bah bah.

Rufus en Fuerte heb ik een hekel aan , maar zelfs dat zijn betere characters dan 75% van 3s.

die game hadden ze gewoon anders moeten noemen dan street fighter 3, dan had street fighter niet zo lang in coma hoeven liggen, omdat het commercieel succesvol zou blijven met een goede cast. (ja ook de shadoloo characters natuurlijk ;) )

@freakjam awesome, dan ga ik vandaag al bezig offline te oefenen, laat online dan maar even zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik ben benieuwd of ik het verschil echt ga merken morgen. (de buffs/nerfs bij de characters). Het wordt denk ik sowieso tijd dat ik mijn controller wegpleur, anders blijf ik er mee spelen. (Toen ik tegen je speelde met Dee Jay en Bison, speelde ik met mijn pad).

FADC en vele andere movies zijn gewoon geen doen met een pad, en als het maar even slecht gaat als ik met stick speel, switch ik gelijk naar pad =[

Zijn er hier mensen die van plan zijn te switchen van main? Zo ja, waarom?

[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 06-06-2011 13:27 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@sf3
Tsja ik geef toe dat doordat je veel vreemde gezichten hebt het idd minder aanvoelt als sf. Maar vooral in de sf3 periode kregen ze veel commentaar over uitmelken......doen ze wat anders, is het weer niet goed.

@main wisselen
Ik heb al vaker gepost dat ik me niet zo happy voel met Sagat......en als je dan ook nog is hoort dat fireball chars het moeilijk gaan krijgen in AE...... met shining C bevielen voor Balrog en Honda me erg goed. Gemene deler is naast het charge gebeuren dat ze beide heavy hitters zijn (Veel schade zonder combo's) die ook nog is veel health hebben. Maar ik heb helemaal niks met beiden, waarbij ik vind dat er al heel veel rog rondlopen op live, en dat honda de main is van een maat van me.
Ik ben ook nieuwsgierig hoe Seth gaat zijn in AE, maar die blijft natuurlijk geen health houden. Adon vond ik ook leuk, maar ik vind zijn lachje irri en eigenlijk het hele char :X
De twins heb ik ook niets mee, en de evil figuren hebben ook geen health....dus om een lang verhaal kort te maken.......weet niet.

Ik ga zelf trouwens toch maar een nieuwe pad kopen. Twijfel nog om een goedkope te nemen met een char die ik niet wil (zag laatst nog een zangief pad in een online store voor minder dan 2 tientjes) of toch maar die Sagat pad :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
seth is volgens mij op aantal punten generfed waaronder zijn jump fierce punch maar wel 50hp meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Persoonlijk vond ik al die nieuwe personages in SF3 niet vervelend ofzo, lekker juist een beetje afwisseling. Ze voelden wel gewoon echt aan als SF characters die er thuis in hoorden. Het enige wat te zeggen viel tegen SF3, was misschien het ontbreken van wat meer bekende gezichten dat mensen een beetje afhaakten.

Het maakt over het algemeen niet uit wat je doet, als je alleen maar de oude cast egbruikt, heb je een groep mensen die zeurt dat je niet genoeg vernieuwd. Gebruik je een nieuwe cast, heb je een groep mensen die zeurt dat ze hun oude poppetjes niet kunnen spelen. Lood om oud ijzer, het is nooit 100% goed.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@sf3

Ik vind cast verandering helemaal niet erg, maar daar had je toch street fighter Alpha en street fighter EX voor?
Om van street fighter 2 naar street fighter 3 alleen maar ryu en ken te houden (en later chun en akuma) en de rest uit de deur te gooien is al erg vreemd....., maar om dan iconische characters als shadoloo, honda, blanka, dhalsim, guile, etc te vervangen door de rare cast die sf3 heeft?.... tuurlijk is daar niemand blij mee, hoe goed het onderliggende spel dan ook is.
Het was zover ik weet ook niet echt een succesvol spel als je het met 2 en 4 vergelijkt en de move back naar de awesome sf2 cast was dan ook niet meer dan natuurlijk.

@sagat
Helemaal no offense intended (zoals je vast wel weet), maar seth is denk ik veel te technisch en kwetsbaar voor de tijd die je hebt met het spel.

Seth is meer voor spelers die het spel donders goed kennen en alle opties van hem en zijn tegenstanders donders goed kennen en dat weten te verwerken in hun game.
Ferdi kan dat bijvoorbeeld, maar ik kan dat waarschijnlijk niet, ook al doe ik mijn best.... dus het lijkt me ook geen goede optie voor jou.

Houd het bij een character die niet 1000 opties heeft op elk moment en binnen 2 combo's dood is :) dan geniet je uiteindelijk ook meer van het spel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Lees net dat vanaf morgen AE officieel als DLC te verkrijgen is. Ik vindt echter nergens iets terug over prijzen, deze content werd toch niet gratis aangeboden?

edit: it will go for $14.99 USD or 1,200 Microsoft Points

Nog even een link voor de gene die wilt weten wat er precies aan zijn of haar charachter veranderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 06-06-2011 16:24 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:20
hmm, really, dan wordt het morgen de store eens in de gaten houden :P
bah zo veel games ineens die ik moet spelen XD
Infamous en LBP van die gratis game PS3 actie enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

offtopic:

Gisteren precies dezelfde games gedownload en geinstalleerd ( daar zit toch de meeste tijd in ) , alleen nog niet gespeeld ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 06-06-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:20:

@main wisselen
Ik heb al vaker gepost dat ik me niet zo happy voel met Sagat......en als je dan ook nog is hoort dat fireball chars het moeilijk gaan krijgen in AE...... met shining C bevielen voor Balrog en Honda me erg goed. Gemene deler is naast het charge gebeuren dat ze beide heavy hitters zijn (Veel schade zonder combo's) die ook nog is veel health hebben. Maar ik heb helemaal niks met beiden, waarbij ik vind dat er al heel veel rog rondlopen op live, en dat honda de main is van een maat van me.
Ik ben ook nieuwsgierig hoe Seth gaat zijn in AE, maar die blijft natuurlijk geen health houden. Adon vond ik ook leuk, maar ik vind zijn lachje irri en eigenlijk het hele char :X
De twins heb ik ook niets mee, en de evil figuren hebben ook geen health....dus om een lang verhaal kort te maken.......weet niet.
Sagat heeft wat buffs gehad en i.c.m. de nerfs van een aantal chars is hij toch wel een van de betere chars in AE. Hij schijnt het ook nog eens redelijk goed te doen tegen de twins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Vaag, ik zie 'm er niet tussen staan in market place... Dat ik een dagje niet online kan spelen boeit mij niet echt. Zie verder ook niemand in mijn lijst AE spelen, dus is het echt wel mogelijk om hem al te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij komt morgen uit ;) Nog even een dagje wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
kan niet wachten om em te downen :D aan de slag met Yang en eventueel Cody ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Behalve dat je al met Cody kunt spelen, maar verder :P

Ik ga Oni eens even proberen, maar ik denk dat ik gewoon bij Tokido blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Tokido? =D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Haha ja ik snapte je wel, even sarren =D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Weet iemand toevallig ook hoe groot de DL is? Ik heb maar 500MB vrij, als ie groter is zal ik toch echt een HDD moeten aanschaffen :-(
Waarschijnlijk sowieso wel een goed idee, aangezien mijn usb storage enorm langzaam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Je kan je cache clearen van je xbox, maar dan uninstalled hij wel ALLE updates van al je games.
http://support.xbox.com/n...e/clear-system-cache.aspx

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Oguz286 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:24:
Behalve dat je al met Cody kunt spelen, maar verder :P

Ik ga Oni eens even proberen, maar ik denk dat ik gewoon bij Tokido blijf.
weet ik, ik bedoel dan eigenlijk gebuffte Cody :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:26:
@sf3

Ik vind cast verandering helemaal niet erg, maar daar had je toch street fighter Alpha en street fighter EX voor?
Om van street fighter 2 naar street fighter 3 alleen maar ryu en ken te houden (en later chun en akuma) en de rest uit de deur te gooien is al erg vreemd....., maar om dan iconische characters als shadoloo, honda, blanka, dhalsim, guile, etc te vervangen door de rare cast die sf3 heeft?.... tuurlijk is daar niemand blij mee, hoe goed het onderliggende spel dan ook is.
Het was zover ik weet ook niet echt een succesvol spel als je het met 2 en 4 vergelijkt en de move back naar de awesome sf2 cast was dan ook niet meer dan natuurlijk.
Met alpha had je natuurlijk ook nog heel veel oude chars uit 2, meer dan met 3 iig. Ex was voor mij altijd het zwarte schaap van de sf familie :P
@sagat
Helemaal no offense intended (zoals je vast wel weet), maar seth is denk ik veel te technisch en kwetsbaar voor de tijd die je hebt met het spel.

Seth is meer voor spelers die het spel donders goed kennen en alle opties van hem en zijn tegenstanders donders goed kennen en dat weten te verwerken in hun game.
Ferdi kan dat bijvoorbeeld, maar ik kan dat waarschijnlijk niet, ook al doe ik mijn best.... dus het lijkt me ook geen goede optie voor jou.

Houd het bij een character die niet 1000 opties heeft op elk moment en binnen 2 combo's dood is :) dan geniet je uiteindelijk ook meer van het spel denk ik.
We spelen natuurlijk op een niet vergelijkbaar niveau, ik heb gewoon leuke gevechten met 1000-1300pp spelers, jij bent gewoon top van nederland, iig zeker in de top2-3 van de nl vega's. En van zo iemand kan ik wel wat advies/opbouwende kritiek hebben. Dat gezegd hebbende, is Seth met al zijn beperkingen gewoon een van mijn betere chars.
Met Sagat en ook met Ryu ben ik veel voorspelbaarder volgens mij

En ik heb ook echt lol als ik met hem speel. Ik voel me als de dbz gast die al zijn ballast heeft weggegooid :P lekker het veld over racen (dat had ik ook met EF een beetje, maar die vind ik ook nogal irri :P ).

Shining C heeft me eigenlijk het grootste gedeelte van super bezig gehouden, maar ik heb er wederom lol mee gehad. vooral dus omdat ik nu met vrijwel de hele cast gevochten heb 'om het echie'.
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:59:
[...]
Sagat heeft wat buffs gehad en i.c.m. de nerfs van een aantal chars is hij toch wel een van de betere chars in AE. Hij schijnt het ook nog eens redelijk goed te doen tegen de twins.
yup dat heb ik ook al gehoord, als shining c af is, ga ik meer tijd met hem doorbrengen om te kijken of ik ooit nog is tenpeat zal halen. Maar bijvoorbeeld met viper had ik ook al 7-8 overwinningen op rij gehaald. En ik merk het ook. Tegen een middelmatige Adon heb ik het vaak lastiger dan een goed Ryu, puur omdat je al zijn trucjes al gezien hebt (uiteraard wel op mijn niveau). Misschien dus toch proberen een wat minder gespeeld char te nemen.

@firlian
Nu ik met Bison speel merk ik dat die ultra 2 van hem echt fantastisch is, anti fireballs, maar werk ook geweldig vs jump in en zelfs soms als counter ultra? Maar volgens mij ben jij toch meer fan van u1? Iig imho wel een terechte nerf om het een charge move te maken.

Vwb hd......voor 70 euro ofzo heb je toch een 120gb schijf? Is natuurlijk nog steeds veel te duur, maar niet meer de 200 van vroeger. Of anders een 60 of zelfs 20gb 2e hands, die zijn voor een paar tientjes wel te vinden denk ik.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
@Sagat, Bison zijn ultra 2 wordt weer een charge move, ipv een motion helaas idd ja. Met motion kan je hem echt heel snel en sneaky gebruiken. Als de tegenstander een fireball spammed, en je kan hem leuk combo'en met een teleport move. Zal straks een stuk lastig zijn :(

Bison zijn "poke" (crouch low kick) werd ook generfd dacht ik, dus Bison gaat er niet echt op vooruit..

SF3 trailert:

[ Voor 99% gewijzigd door FREAKJAM op 06-06-2011 22:37 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:10:
@firlian
Nu ik met Bison speel merk ik dat die ultra 2 van hem echt fantastisch is, anti fireballs, maar werk ook geweldig vs jump in en zelfs soms als counter ultra? Maar volgens mij ben jij toch meer fan van u1? Iig imho wel een terechte nerf om het een charge move te maken.
Het hangt er ook vanaf tegen welk character ik speel. Balrog bijvoorbeeld kun je bijna niet counteren met ultra 2.
Om fireballs te counteren met U2 moet je gewoon erg snel zijn, vooral als je aan het chargen bent. Dat wordt nu wel iets makkelijker nu het een charge motion wordt. Ik ben niet zo gek op continu ultra lopen bufferen.
U1 werkt ook tegen jumpins btw, en doet meer dmg.

TP -> U2 als reactie op fireball heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk :o Zal eens kijken of het werkt :P

[ Voor 6% gewijzigd door firlian op 06-06-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
U2 als reactie op fireball werkt best goed, maar dan moet je wel op de juiste distance staan :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan Bison's U2 ook "sturen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@freak
check mijn post vwb motion naar charge

En het sturen van de ultra is idd erg fijn. Teleport is vrijwel nooit nodig tenzij je echt het hele scherm uit elkaar zat. Helpt natuurlijk wel voor het disorienteren, al hoewel de meerderheid van de mensen gewoon springt als je hem niet incombo-ed. (en een rattige ken counterde met zijn u1....auw!)

@shining C
bleh, ik zat stiekum te hopen dat ik het vandaag al zou redden, maar ik moet opgeven met Guile op 1/3 en Ken nog te doen. 6 uur gaat de wekker weer :(

See you all in AE :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Oh, ik speel echt als een maloot nu... On wake-up krijg ik geen teleports er meer uit, ultra lukt niet, combo's lukken niet. En ipv naar achter om te blokken druk ik op de MK block button, hahaha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
SSF4 Arcade Edition available for download on Xbox Live
@firlian It's a 673.82 megabyte download.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff Oni is best anders, daar moet ik echt aan wennen.
Maar E.Ryu speelt, ondanks dat hij anders aanvoelt, toch een beetje als Akuma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En al last gehad van het Yun army? Ik denk vooral met deze early days dat het best zal meevallen. Kijk naar die custom combo ultra van Juri? Kan me niet herinneren dat ik daar veel last van gehad heb.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

Eerste indruk van AE: wauw :)

Evil Ryu en Oni zijn heel spectaculair, ontzettend toffe moves maar niet echt mijn ding. Cammy is er op het eerste gezicht enorm op vooruit gegaan. cHP>cMK link lijkt makkelijker te zijn geworden, sMP>cMP linkt makkelijker, cMK linkt nu aan een cLP. Jammer dat ze d'r instant cannon strike kwijt is al doet de EX versie het nog wel.

Nu alleen nog alle Mortal Kombat moves uit het systeem proberen te krijgen :D Druk af en toe, net zoals Firlian, nog op een knop om te blokken, wil bij jump-ins nog weleens op LP of LK drukken, dat soort stomme dingen.

/me Gaat z'n skills maar eens oppoetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Aangezien ik op PSN zit, zal het vanavond nog geen feest zijn. Ben erg benieuwd of Juri verbeterd aanvoelt en haar mannetje staat in AE tegen de pressure charachters. Blijft toch mijn fav charachter, en kom haar jammer genoeg bijna tot nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien was het mijn verbinding, maar mijn eerste indruk was dat het wat stroperiger voelde dan super? Alleen even snel er en oni gespeeld, en daarna een hartverlamming gekregen omdat ik opeens 0bp bij mijn chars zag staan. Kwam er even later achter dat dit dus alleen de AE stand is en de je super punter daarnaast een losse entiteit zijn........ 8)7

Anyways vanavond maar is verder spelen en de twins testen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik zal helaas toch echt een HDD moeten kopen voor mijn xbox, want mijn 1GB usb stickje biedt netto maar ~460MB aan disk space dankzij dat rare filesystem. Ik zal dan op z'n vroegst dit weekend SF AE kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

http://www.wehkamp.nl/gam...lBbywlj2nDDHvHioCjCx9xIIi

Voor 22:00 bestellen, morgen spelen. Goedkoper vind je ze ook haast niet.

Edit: hmm, crap, lijkt er op dat dit het slim model is.

[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 07-06-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Waarom doe je zo moeilijk Firlian? Sedert een vrij recente update kan je ook een "normale" usb-stick gebruiken als storage. Gewoon een usb stickie kopen van 4 of 8 gb in die in je xbox proppen :)

[ Voor 19% gewijzigd door FREAKJAM op 07-06-2011 23:08 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik gebruik nu dus een normale USB drive van 1GB, maar het FS neemt meer dan de helft in beslag en het is enorm langzaam. Wordt dus gewoon tijd voor een echte xbox HDD. Geen probleem, wel weer een extra onvoorziene uitgave. Ik had juist een arcade versie gekocht om geld te besparen.

Edit: toch maar weer cheap en een SanDisk Xbox 360 USB-flashdrive 8 GB halen voor 25 euro...

[ Voor 14% gewijzigd door firlian op 08-06-2011 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb met wat mensen van Drakenslag gesproken en die hebben me echt gepushed met stick te spelen. Ik ben nu ook van plan echt met Dee Jay te blijven spelen. Ik heb inmiddels 700BP al bij elkaar gesprokkeld met hem. Op dit moment ben ik #12de van europa haha :P

Het gaat steeds beter ook :) Ik heb even met Oni en Evil Ryu gespeeld, maar ik vind het eigenlijk maar saaie chars. Oni voelt heel erg sloom aan, en bovendien vind ik ze gewoon te flashy. Horen niet in dit spel thuis vind ik (Seth vond ik al over de top). Yun en Yang liggen me ook niet trouwens, kweet niet waarom.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik vind Oni toch wel wat hebben. Alles linkt aan alles, hij heeft een toffe target combo die je kunt linken aan veel van z'n normals en weer kunt cancellen in al z'n specials, z'n ultra's zijn te combo'en, ultra 2 is een goeie anti-air, z'n air dash is cool, cHP en bHP zijn enorm goeie anti airs, hij heeft een cross-up dash move, kortom, in ieder geval een karakter om veel lol mee te hebben. Het zal m'n main niet worden, ik ga weer lekker aan m'n Cammy werken, maar ik zal zeker vaker met 'm spelen.

Yun en Yang zijn ook niets voor mij, die speelstijlen liggen me gewoon niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik ga oni mijn secondary maken, hijs best wel bruut!
Ik hou van zijn aa normals en zijn forward throw gooit ze full screen weg om ze daar weer voor op te zetten.
Zijn forward fierce is een godlike poke die far jumps moeiteloos pakt en mensen die voorwaarts lopen kunnen verassen( wou dat het een vega poke was!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Grappige update opzich. Ik heb weinig met de nieuwe chars en blijf lekker bij sim. Oni is wel komisch, gisteren had ik toch een paar keer dat ik Gouken's moves wilde doen haha.

Relay channel heeft een leuke uitbreiding gehad, maar nog steeds een gemiste kans vind ik. Je moet gewoon op character kunnen zoeken, en sorteren op datum & BP enzo.

Sim's changes bevallen me wel, maar het zijn meer upclose combo's (c.mp>c.mp>ex flame).
Gisteren was m'n zwemavond dus niet veel gespeeld verder, zit nu op iets van 500/500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
worden de nieuwe balances gewoon ook doorgezet bij super of krijg je nieuwe balances alleen als je de ae versie speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
als je super versie speelt dan is het ook gewoon super (geen ae balance changes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Voor wie het interessant vind, hier staan alle doorgevoerde character changes: http://www.gamemanx.com/s...iled/street-fighter/6898/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Kan iemand bevestigen of AE al in de PSN store te verkrijgen is? ( Vanochtend in ieder geval niet gevonden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar Dee Jay speelt veel soepeler. Zit inmiddels op 1528BP met hem en ben nu #4 Dee Jay van EU! Toch leuk om dat te zeggen, ook al is de game net uit :P

PSN zou er moeten zijn nu.. (This may not be available in all territories, but it currently works for customers in the United States.)

[ Voor 13% gewijzigd door FREAKJAM op 08-06-2011 20:10 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 20:34
Destianto schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:06:
Kan iemand bevestigen of AE al in de PSN store te verkrijgen is? ( Vanochtend in ieder geval niet gevonden )
Psn store wordt wekelijks op woensdag avond geupdate dus nog effe geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is er op de PSN store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:40:
Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar Dee Jay speelt veel soepeler. Zit inmiddels op 1299BP met hem en ben nu #6 Dee Jay van EU! Toch leuk om dat te zeggen, ook al is de game net uit :P

PSN zou er moeten zijn nu.. (This may not be available in all territories, but it currently works for customers in the United States.)
Niet gek, hij heeft een shitload aan buffs gekregen in AE als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik had capcom heel lief aangeken! Dee Jay voor toptier! :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel verdorie nog steeds super. En weet dat guile NIET mijn vriend is. Maar goed nog 128 puntjes sprokkelen en gauw door Ken heen rushen. En dan AE. Bleh :/

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
zo, AE staat te downloaden, 1.5 GB voor de PS versie zo te zien.
naja vanavond nog eens kijken wat ik kan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Akaendra schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:59:
zo, AE staat te downloaden, 1.5 GB voor de PS versie zo te zien.
naja vanavond nog eens kijken wat ik kan doen :D
Jeetje, da's ruim twee keer zo groot als voor de 360 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ach, ik heb de ruimte gezien ik toch nooit wat opsla op die HDD of install
weet niet of het beide andere patches ook al daarin zitten maar ik zie wel, wil graag met Yang es aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik vind het wel verdomd matig dat de challenge mode niet compatible is met AE. Zo kan ik Dee Jay niet oefenen met zijn verbeteringen en combo's verfijnen. Desondanks speelt ie toch verdomd lekker. Ik sta bijna #3 van eu haha! Iemand anders al kritiek op dit spel?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
FREAKJAM schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:11:
Ik vind het wel verdomd matig dat de challenge mode niet compatible is met AE. Zo kan ik Dee Jay niet oefenen met zijn verbeteringen en combo's verfijnen.
Oefenen doe je toch ook in training mode? Challenge mode vind ik persoonlijk zelfs totaal ongeschikt voor dat doel (beperkt aantal combo's, meerendeel zijn niet praktisch, ~5sec wachten tot je je combo opnieuw mag uitvoeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat is de betekenis van de punten naast de trofee bij ranked match ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Destianto schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:45:
Wat is de betekenis van de punten naast de trofee bij ranked match ?
Dat is gewoon je BP en PP en daarnaast staat je wereldranking.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/vlcsnap-2011-06-08-22h40m23s65.png
Chun li, vega, guile, goku, dhalsim, ken, ryu, chunli's mum, blanka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Heb wat ranked met cody gespeeld en dat liep op niet veel soeps uit, moet dat blokknopje van MK snel weer vergeten. nog wat met Guile gespeeld en dan win ik alleen :D
SF probeert me wat te zeggen dat ik mijn main sinds sf2 niet moet verloochenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

[b]FREAKJAM schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:09:[/b
Dat is gewoon je BP en PP en daarnaast staat je wereldranking.
Oke duidelijk,

Dus dit betekend dat mijn juri 5de op wereld niveau is, en ik nr 1 van Europa ben ;)

Niet slecht voor de 1ste avond.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-9oJYhmxAtjQ/Te_tHCvft4I/AAAAAAAAAqM/IV4aYbOl9Kw/Juri.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-8IhlrAU6_xw/Te_tG4NLf9I/AAAAAAAAAqI/WIOIMjU0bCQ/Juri2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Juist ja, goed bezig! Leuk die stats haha!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
:D aha goodfella :D aantal potjes tegen gespeeld met mn sakura :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t Guile is over de 1k points heen. Nou alleen Ken nog. Misschien vanavond nog even mee verder. I think i can i think i can. :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
XD mja, uurtje ranked egdaan en weer p 500+ PP oh Guile :D
zie wel verdomd veel Evil Ryu's langskomen, dat dan weer wel, en allemaal even bagger, op sommige na dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Akaendra schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:26:
XD mja, uurtje ranked egdaan en weer p 500+ PP oh Guile :D
zie wel verdomd veel Evil Ryu's langskomen, dat dan weer wel, en allemaal even bagger, op sommige na dan
Tsja, Ryu is natuurlijk altijd al populair geweest en van wat ik heb begrepen is E. Ryu een veel gevraagd karakter. Je kunt na twee dagen natuurlijk nog niet verwachten dat iedereen de nieuwe karakters al van binnen en buiten kent, mijn Oni zuigt ook nog ballen op het moment.

Ik vnd het op zich ook wel jammer dat Evil op het moment nog vrijwel alleen als Ryu met drie vuurballen wordt gebruikt maar dat zie je ook nog steeds veel met Akuma.

Ik vind Yun (of is het Yang?) zijn counter move heel erg cheap. Doet gigantisch veel damage, countert alles, is te cancellen en heel veel mensen staan fullscreen dat ding te spammen om snel meter op te bouwen om of mental te gaan met een super of zo'n EX ik spring naar je toe move te doen die vreselijk snel en safe on block is. Da's vooral met Cammy heel irritant omdat ze niet zo snel meer meter kan opbouwen voor een EX hoolie combi omdat haar instant cs niet meer werkt en een normale cs nu unsafe is als Yun meter heeft voor die EX move.

Up close is Cammy wel geweldig nu, het enige waar ik van baal is dat haar HK spriral arrow nog maar 1 hit doet als je tegenstander een focus attack doet, voorheen brak je daar doorheen door de tweede hit maar nu krijg je gewoon een level 2 of 3 focus attack om je oren. Ik weet nog niet zeker of ik haar blijf mainen, de nerfs hebben toch best wel wat impact en door de gereduceerde damage op een aantal moves is het nog meer werk om iemand te vloeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Ben nu SSF4 AE aant downloaden. Ik ga tegen beter weten in Makoto mainen en doe sakura op de 2de plek...
Ik zal verschrikkelijk zuigen en gruwelijk veel dood gaan maar ik heb schijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
KneoK schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:54:
[...]

Tsja, Ryu is natuurlijk altijd al populair geweest en van wat ik heb begrepen is E. Ryu een veel gevraagd karakter. Je kunt na twee dagen natuurlijk nog niet verwachten dat iedereen de nieuwe karakters al van binnen en buiten kent, mijn Oni zuigt ook nog ballen op het moment.

Ik vnd het op zich ook wel jammer dat Evil op het moment nog vrijwel alleen als Ryu met drie vuurballen wordt gebruikt maar dat zie je ook nog steeds veel met Akuma.

Ik vind Yun (of is het Yang?) zijn counter move heel erg cheap. Doet gigantisch veel damage, countert alles, is te cancellen en heel veel mensen staan fullscreen dat ding te spammen om snel meter op te bouwen om of mental te gaan met een super of zo'n EX ik spring naar je toe move te doen die vreselijk snel en safe on block is. Da's vooral met Cammy heel irritant omdat ze niet zo snel meer meter kan opbouwen voor een EX hoolie combi omdat haar instant cs niet meer werkt en een normale cs nu unsafe is als Yun meter heeft voor die EX move.

Up close is Cammy wel geweldig nu, het enige waar ik van baal is dat haar HK spriral arrow nog maar 1 hit doet als je tegenstander een focus attack doet, voorheen brak je daar doorheen door de tweede hit maar nu krijg je gewoon een level 2 of 3 focus attack om je oren. Ik weet nog niet zeker of ik haar blijf mainen, de nerfs hebben toch best wel wat impact en door de gereduceerde damage op een aantal moves is het nog meer werk om iemand te vloeren.
mja, Evil Ryu is eigenlijk gewoon akuma, met een ryu skin en een move of 2 extra, verder lijkt ie me hetzelfde spelen, hebbem zelf nog niet aangeraakt maar wie weet, wil er nog wel even mee aan de slag, net als Oni eigenlijk. Yun en Yang eigenlijk wel tegengekomen, maar mensen nog veel leren over spacing op hun dive kick. Nu ben ik gewoon bezig met Guile, enige nare met Oni tegenstanders zijn die chops die constant crossen :P ben ik mijn charge kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
E.Ryu kan deels wat Akuma kan, maar ze spelen niet hetzelfde. Je kan wel redelijk snel overstappen, maar ik vind Akuma echt een stuk fijner spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
haha ik vind Oni steeds leuker hoe meer ik hem speel.
GG net freak, hoe vond je mijn safejump ultra? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
hou je mond haha :P

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

P-Nut schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:27:
:D aha goodfella :D aantal potjes tegen gespeeld met mn sakura :p
Blijft een lastige matchup die sakura, als ze eenmaal op gang is, kan juri er weinig tegen doen. Waar ik me best wel aan erger trouwens is dat USA 1 dag eerder online was dan ons hier in Europa en daarom dus ook aan de top staat in ranked. Het is bijna onmogelijk om bij te benen tenzij je echt non stop gamed.

Anyway tweede dag AE met Juri, Nog steeds nr 1 in Europa en nr 2 in de wereld.

( Vandaag wel een paar keer flink op me donder heb gekregen van een andere Juri ;) )

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-kfrhiGmv6pQ/TfFIN71QsPI/AAAAAAAAAqc/b60r4SH4rcc/Juri3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-UwSY13IL09o/TfFIN_1k7jI/AAAAAAAAAqg/9rJKN6Nn81c/Juri4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Same here. Da Knut Forever (top USA Dee Jay speler), zag ik eergister nog niet eens in de top 20 van de wereld, maar gister stond ie al op 5100BP met B-rank. Ik heb gister 200BP gehaald, maar redelijk vaak op me donder gekregen van Yang spelers. Ik moet wel zeggen dat ik pas sinds AE constant met mijn stick speel.

Denk dat Emersion wel zag dat ik iets anders speel dan normaal. Ik heb nog een hoop te leren, maar ik vind dat ik het niet slecht doe als Dee Jay speler :)

Emersion:
Jij bent over 2 weekjes in Roosendaal toch?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ik ben er in roosendaal ja, maar dat is volgende week al geloof ik?

Je deejay leek beter, maar omdat ik oni speelde kan ik nog niet een goed beeld er van vormen, sinds mijn oni won heb je idd nog een hoop te leren!!!! Mijn oni heeft dat namelijk ook nog heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Leuk hoor SSF4AE echter heb zo'n schijt hekel aan het feit dat groot deel van de cast een Uppercut move heeft.
Zo veel dmg als er uit een blockstring word gemashed of gewoon random bij wakeup.... en zo nu en dan probeer je een uppercut uit te lokken met resultaat maar je kan niet continu druk zetten met de vrees dat iemand op zn controller loopt te rammen.

Mn main is sakura maar haar uppercut kan je niet rammen want heeft een veeels te lange startup ;S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God, ik heb echt de grootste problemen met yun tegen fireball chars.. Weet gewoon niet hoe ik er langs kom :( en zodra het lukt DP op mijn bek. Mis mijn akuma nu al.. Maar die custom combos van Yun zijn zo tasty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

P-Nut schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:00:
Leuk hoor SSF4AE echter heb zo'n schijt hekel aan het feit dat groot deel van de cast een Uppercut move heeft.
Zo veel dmg als er uit een blockstring word gemashed of gewoon random bij wakeup.... en zo nu en dan probeer je een uppercut uit te lokken met resultaat maar je kan niet continu druk zetten met de vrees dat iemand op zn controller loopt te rammen.

Mn main is sakura maar haar uppercut kan je niet rammen want heeft een veeels te lange startup ;S
Als je uit je blockstring wordt gemept dan is het geen echte blockstring of mis je ergens een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
http://www.eventhubs.com/...revelations-this-weekend/

revelations stream, nu SSF4 AE zo te zien 3v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
KneoK schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:10:
[...]

Als je uit je blockstring wordt gemept dan is het geen echte blockstring of mis je ergens een link.
LK tatsu, MK tatsu, FP tatsu, crouching LK, (ex hurricane of HP shoryuken) is niet bepaald makkelijk te executen zeker tegen chars met een shoryuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
@Emersion

Ik zie nu idd dat het de 19de is idd. Ik kom misschien ook wel! Wordt tijd dat ik de ban doorbreek en eens naar een toernooitje kom. Ik heb nog veel te leren, maar het gaat nu echt wel beter ;)

Tijd voor een Tweakers.net AE Endless Battle avondje soonish?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

WHAT THE F****

Heb net een ranked match gewonnen, krijg mn BP eindelijk 5000 gehaald, rank gaat naar B, blijft het scherm ineens een paar seconde hangen, Zie ik de volgende match dat ik maar 4936 punten heb en op C+ sta :(

Eind goed al goed, Nederland nr 1 op de Kaart.

15 Minutes of Fame ;)

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-Ckwt_kTM3QU/TfKTvwrnGNI/AAAAAAAAAqw/jpugoG4lxms/Juri5.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Greatsword op 11-06-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
* FREAKJAM zoekt de like knop op tweakers. Nice one Goodfella!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Nice one Desti, top dat je nu al op rank B zit en nummer 1 ranked is, hoe lang het ook duurt, altijd geweldig.

Ik begin eindelijk het idee te krijgen dat ik weer een beetje op mijn oude niveau zit met Cammy. Ik moet zeggen, het is inderdaad veel werk om je tegenstander te vloeren en je moet je mindgames op een andere manier proberen te spelen maar door de snellere normals zijn er weer een stuk meer opties bijgekomen voor frametraps en links. Vooral shoryu's uitlokken werkt nu heel goed, bij knockdown eerst cMP dan sMK is bij veel tegenstanders een gegarandeerde wake-up shoryu maar door de snellere recovery ben je volledig safe om te punishen.
P-Nut schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:51:
[...]

LK tatsu, MK tatsu, FP tatsu, crouching LK, (ex hurricane of HP shoryuken) is niet bepaald makkelijk te executen zeker tegen chars met een shoryuken.
Ik snap inderdaad dat het lastige links zijn, maar doordat je ze mist geef je de tegenstander een kans als ze gewoon shoryu's mashen. De enige manier om dat tegen te gaan is door de links goed te oefenen en ze vlekkeloos uit te kunnen voeren of weten waar je zwaktes zitten en daar mee gaan spelen. Als je een keer een shoryu eet tijdens je blockstrings dan zorg je gewoon dat je een tweede keer de blockstring niet afmaakt zodat je de shoryu blockt en kunt punishen. Op die manier zorg je ervoor dat je tegenstander, als hij een beetje slim is, de volgende keer niet weer loopt te mashen. Doen ze dat wel dan weet je gewoon dat je elke keer hetzelfde trucje kunt uithalen om ze te verslaan, worden ze slimmer dan kun je wat meer risico nemen en je blockstrings relatief veilig af gaan proberen te maken. Zo is het spelletje altijd al geweest.

En eigenlijk is dit niet eens uniek voor shoryu karakters, elke snelle move kan een unsafe blockstring of gemiste link punishen, een beetje buttonbashen op lk en lp kan al voor een reversal of trade zorgen. Ja, een shoryu doet in dat geval meer damage maar echt uniek maakt dat die move natuurlijk niet.

Sakura's EX shoryu is trouwens wel heel snel en kun je zelf ook mashen als je tegenstander een blockstring uitvoert maar het is wat mij betreft sowieso een slechte gewoonte om dat te doen. Een iets meer ervaren speler zal je gewoon genadeloos afmaken als ze zien dat je blockstrings probeert te onderbreken met dat soort moves.

[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 11-06-2011 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Even een vraagje tussendoor voor de xbox-ers onder ons.

Ik speel Arcade mode met Fight Request ( ranked ) on, om zo continue mogelijk te blijven vechten. Bij de criteria heb ik duidelijk aangegeven dat ik matches wil met spelers die " more skilled " zijn. Het lijkt echter wel of daar helemaal niets van wordt aangetrokken aangezien ik dood wordt gegooid met beginnelingen.

Het vervelende hieraan is, dat je slechts 1 BP verdient als je wint, maar mocht je verliezen door een spammende debiel, kost het je wel ~ 30 BP.

Is het op de Xbox wel goed geregeld of hetzelfde verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Destianto
Hoorde van een vriend van mij in canada, dat hij het zelfde probleem nu heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat geen gevolg van de nieuwe AE ranking? Met super krijg ik als +- 1500 pp speler mensen tussen 1200 en 1900. Levert leuke gevechten op...ik krijg wel meer als vroeger voor mij hoge tegenstanders 5k ofzo, maar als dat 1x per sessie gebeurd is het veel

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
tis ontzettend ruk dat je geen trials hebt voor AE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik kan AE ook eindelijk spelen sinds gisteravond :)
De eerste 5 ranked matches waren een beetje bizar omdat ik er maar 1 van won (met bipson). :D En even dacht ik dat iedereen online nu gewoon echt goed is in SF (zoals gootecks vaak zegt), maar helaas had ik gewoon het geluk om met mijn 0 PP/BP status een aantal keer achter elkaar tegen goede spelers te spelen.
Inmiddels win ik wel weer gewoon ~80% van mijn matches en zit ik weer bijna op mijn oude niveau.

Nog even wat matches tegen Momi zijn Yun gespeeld. Het lijkt niet een hele slechte match up voor Bison, maar Momi hij heeft natuurlijk nog een boel te leren met Yun. Uiteindelijk ongeveer de helft van de matches van hem gewonnen/verloren. Hmm, eigenlijk speelde hij gewoon enorm unsafe.

Ik zit nog even te denken of als ik eerste Yun of Yang ga leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
sow, al 4 haatmsges gescoord in 2 dagen :P

"lmao ur disgusting"
"you suck pussy"
"nice lag blabla"

[ Voor 42% gewijzigd door FREAKJAM op 12-06-2011 22:18 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik heb nog helemaal geen hatemail gehad, maar ik speel dan ook als een gentleman :+

Vanavond was het weer dramatisch. Allemaal spelers met top <25 rankings die dan uiteindelijk net van mij winnen. En dan gewoon 10 van die gasten achter elkaar voordat ik weer eens 1 match win ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb een Akuma overdonderd met Cammy die vervolgens stuurde dat ik een kutverbinding had terwijl al mijn links en frametraps er makkelijk uitkwamen. Hij zou me alle hoeken van het veld hebben laten zien als het niet aan de lag zou hebben gelegen. Zijn spel bestond uit teleport naar achter, air fireball, air fireball, jump naar achteren, teleport naar achteren voor de zekerheid, air fireball. Als ik dichter in de buurt kwam begon hij op lp te mashen als een gek en zodra hij weer een beetje ruimte had begon het wegrennen weer opnieuw :D

Ik ben ook een homo omdat ik met een "shouto" speelde toen ik Ken weer een keertje probeerde (ok, ok, ik gebruik altijd zijn roze YMCA pakje, maar dan nog). Die match was tegen een vreselijk slechte Cammy die afwisselend crossup spiral arrow/cannon strike en crossup throw mashte, ik heb een half uur langer gespeeld dan ik eigenlijk van plan was in de hoop dat ik die knuppel nog een keer zou tegenkomen en mijn Cammy in de strijd kon gooien maar helaas.

Verder weinig spannends, hier en daar een GG en zelfs twee nieuwe mensen op de vriendenlijst na een paar spannende matches.

De Evil Ryus en Onis beginnen langzaam aan te verdwijnen, de Yuns en Yangs kom ik nog heel veel tegen. Daarnaast de normale stroom Ryus en veel Fei Longs en Sagats. Iedereen (behalve de Ryu's) speelt top tier lijkt wel, kom ik aan met m'n Cammy, Oni en Ken :D

Veel gewonnen, veel verloren, the usual dus.
Pagina: 1 ... 46 ... 62 Laatste