Thanks! Ik denk dat met mijn skill level de beide tenpeats de lastigste zijn. In de AE ranking sta ik voor zover ik het snap gewoon weer onderaan (of kijkt de matchmaker toch ook naar de super cijfers?), dus de normale 10peat zo moeten kunnen met wat geluk, maar endless, als ik lobbies join waar ik mensen versla schoppen ze me er uit, en met andere lobbies zitten er vaak net te veel grote vissen....en afgesproken werk vind ik dus ook niet leuk. (misschien een soort van lite optie doen, dat we het elkaar gaan gunnen door alleen random te doen in endless ofzo, daar heb ik nog wel vrede mee.....sorta kinda

)
Maakt me verder ook niet uit, ik ben zeker geen achievement hunter. Shining c vond ik een leuk concept omdat je met iedereen aan de bak moet en omdat ik dus echt niet wist of ik bij Sagat ging blijven en zo dus geforceerd iedereen ging proberen.
Maar aan de andere kant vind ik zeker leuk om 'met een doel' te spelen. Probleem is gewoon dat van de dingen die ik nu nog te doen heb, er veel grind werk inzit. Create 30 teamlobbies?! Ik snap precies waarom ze dat gedaan hebben (team play stimuleren) maar die heeft echt een lage prio.
Trials is natuurlijk leuk omdat het zo moeilijk is, maar dat wordt ik soms zo moe van (ook hier helpt mijn skill level niet mee).
Ik ga denk ik de AE achievements doen, omdat die reletief snel te halen zijn.
Maar waarschijnlijker is dat ik even een kleine sf pauze inlas. Heb echt nog veel spellen waar ik ook (meer) tijd in wil stoppen. Zit er zelfs aan te denken om misschien is serieus met een cod of bbc te gaan meedoen. Gewoon om die scene is te ervaren (mensen die excellent adventures kijken weten misschien nog een mooie quote van mike ross hierover

)
@anoddboy
Heb je erbij gezet
@naza/viper
Viper haar specials zijn goed, maar haar normals houden niet over. Dus als je haar probeert te spelen op een 'normale' manier ga je veel verliezen. Daarnaast heeft ze lage health en is haar ultra niet eenvoudig in te combo-en.
Het voordeel was altijd dat veel mensen de match up niet kende, maar met wolfcrone, latif en misschien nog wel andere pro's is dat nu anders. En inderdaad, je moet heel goede execution hebben.
[
Voor 10% gewijzigd door
Sagat op 24-06-2011 11:25
]