Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 09:38:
Ik weet dat het voor jullie flink graven is, maar heeft er iemand tips voor de normal trials lvl3 van Chun-li (SFIV)?
De move die ik niet voor elkaar krijg is de jump-HP-HP-3 down MK.
Waar zit 'm de timing? Doe je pas 2 HP als je in de lucht bent of doe je die op het moment dat je net gaat springen? De 2 HP lukken wel, maar ik ben altijd te snel weer op de grond om ook nog de 3 down MK te doen.
De rest ben ik een beetje mee bezig, kom bij de meeste tot aan de 4e set trials.

De time trials en survivir mode heb ik maar even gelaten voor wat het is, level 4 of 5, verder kom ik niet. En dan moet ik er nog minstens 12 of zo ;)
Nou net ff getrialed, vanilla style 8)
Zelfs mij lukte het heel snel dus die moet jou ook lukken.
Mr no execution has spoken :P

Wat je doet is die hp terwijl Dan zo hoog mogelijk is, daarna spring je recht omhoog en doe je down mk. Op hit herhaal je het nog een keer, en daarna on hit voor de 3e keer. (misschien voor mij simpel omdat ik met Seth ook headstomp gebruik, maar ik verwacht dat je met deze tips het zeer gemakkelijk zal halen) Goodluck!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Thanx! :*)
Maar ga er maar niet vanuit dat ik ze even snel haal als jij, ik ben nog steeds een noob in het spel ;)
Dacht dat je voor de trophy met een char alle normal trials moet volbrengen, maar je moet dat gewoon met alle chars doen :s
Ik ben nog wel even bezig!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Hmmm, beetje vreemd wat op PSN gebeurt. Had afgelopen zaterdag voor het eerst even een sessie Ranked gedaan, en ik was vrij snel tot aan de 1800 PP gekomen. Gisteren logde ik in, en toen ik in het Network Battle menu was, begon hij te saven (terwijl er nog niets nieuws was om überhaupt te saven). Blijk ik teruggezet te zijn naar 1500 PP en heb ik plotseling 2% disconnect. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat er wel een paar lastige normal trials ook waren, maar de chunli normal 3 stelt echt niets voor.
Ik heb geen idee of sf4 je eerste fighter is, en hoe goed je over het algemeen in games bent, maar ik verwacht echt dat de gemiddelde speler deze set trials zonder problemen gaat halen. Als het nog niet lukt moet je gewoon even een filmpje kijken, dan kan ik me niet voorstellen dat je dan niet kan kopieëren wat je ziet.

Ik noem mezelf altijd een die hard casual speler van street fighter. Ik vind het spel enorm leuk, zowel om te spelen, om naar te kijken, en over te ouwehoeren.

Maar.......ik ben te lui om echt combo's te leren&gebruiken. Als ik alleen al bij jump in een mk en dan tiger shot of tiger knee zou doen, zou mijn spel al een stuk verbeteren omdat ik dat consequent mijn damage vergroot. Maar hoewel ik die theorie perfect snap komt het er niet uit onder wedstrijd stress. Verder vind ik het gewoon zonde van mijn schaarse speeltijd om in de trainings mode volop te oefenen of dingen uit te zoeken.
Oftewel, hoewel ik qua tijd geen n00b ben, ben ik zeker ook geen expert ;)

Daarnaast wil ik die stomme ae sp achievements hebben (speel het spel uit met de 4 nieuwelingen) en hoewel Yun vrij snel lukte, is het met Oni nog drama. En door tegen de ai te spelen leer je veel slechte gewoontes aan (ai trapt heel vaak in point blank ultra's, de meeste menselijke spelers zullen die gewoon blokken, of erger nog, afstraffen).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:36
Focus attacks landen ook wel heel dikwijls tegen de AI :P alleen uitkijken als ze ultra hebben want die wake up ultra wil er nogal eens uitkomen :P
had zelf het meeste moeite met Yang, maar heb ze gelukkig allemaal. moet er alleen nog achterkomen hoe ik die follower trophy kan krijgen, had die uitleg een beetje vlug aan me voorbij laten gaan en ik kan em niet terugkrijgen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
@Sagat:
Dit is inderdaad mijn eerste SF game.
Het achter elkaar getimed invoeren van de commands gaat op zich redelijk, tot het er wat meer worden :P
Het is gewoon een kwestie van wennen aan de game(play).
Is net als dat ik bv zeg dat een shooter op normal makkelijk te doen is, maar iemand die net komt kijken kan niet met de controls overweg... en die zal dat dus anders ervaren.
Daarom ben ik het niet met je eens dat ie "echt niks voorstelt" en dat ik 'm "zonder problemen ga halen".
Voor mij is SF die shooter die ik voor het eerst speel ;)
Maar hij is wel leuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, en als je hem moeilijk vind, vind je hem moeilijk, maar de moeilijkheids graad van deze trial staat imho gelijk aan het eerste veld van doom uitspelen :P (zonder secrets, niet op de tijd letten, def diff)

Kan je wel Seth's dragon punch meerdere malen laten raken? Hier had ik zelf veel problemen mee, tegenwoordig niet meer (al hoewel het aantal hits zeker niet constant is).
En bijvoorbeeld de rekka's van Fei long, die liggen me ook niet. Als je dit bovenstaande kan, dan stellen die headstomp kicks niets meer voor, omdat de timing veel vrijer is.
Iets als een scissor kick cancellen in een super van bison, dat vond ik wel pittig, maar sf4 staat bekend om de losse input en shortcuts qua controls, dus het is zoals je zelf al zegt geen kwestie van moeilijk maar meer van wennen.

Verder speel ik inderdaad als sf sinds deel 2 op de snes uit was ongeveer, dus ik heb idd wel al 'wat' O-) meer ervaring.

Ik sluit af met een zeer toepasselijke tshirt wijsheid:
Afbeeldingslocatie: http://gearmedia.ign.com/gear/image/article/116/1165163/t-shirt-of-the-day-mash-until-it-works-20110428070934491-000.jpg

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Houd er ook rekening mee, dat er "shortcuts" zijn. Er zijn moves, waarvoor je bijv een HCF (Half Circle Forward) moet doen, als je dan alleen DB -> F + Kick (bijvoorbeeld) doet, komt de move er al uit. Je hoeft dan niet de hele handbeweging te doen. het scheelt, als je er aan gewent bent, veel tijd met inputs.

Maar ook bijv voor T. Hawk of Zangief, die een 360 move voor grab hebben. ALs je begint met Forward, en je draait naar down tot back tot up, en het moment dat je up raakt doe je de punch (dus eigenlijk een 270 motion), kan je een move als deze gewoon op de grond doen, zonder dat je springt, of hoeft te cancelen.

Als je dit soort dingetjes weet, en kan doen zonder er al te veel bij na te denken, worden je inputs makkelijker, vlotter en gaat je execution er een stuk op vooruit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag na weer een aantal mislukte pogingen de hoop opgegeven en hardest teruggeschroefd naar medium. Normaliter zal ik deze luxe niet hebben omdat ik ook nog icons moet verdienen, maar met de nieuwe cast is medium al voldoende omdat je de icons al krijgt voor het kopen van het spel :? .
Ook vanwege tijdgebrek het aantal ronden op 1 gezet. Bleh, voelt echt als cheaten (helemaal nadat ik redelijk begon tegen seth, maar later aan het verliezen was, en een desperation ultra me de overwinning gaf) maar de achievement voor Oni is binnen. Wel op maar 1 credit, ik weiger te continue-en.
Next up Yang.......(kijken of ik met hem wel rekka timing consequent voor elkaar ga krijgen...* Sagat kijkt naar het t shirt :P )

In eerste instantie zal ik het wel op hardest proberen, omdat ik het met Yun tenslotte ook kon, en Yang toch wel een paar tooltejs deelt.

kiwi: ben je al voorbij de trial?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik heb ḿ gisteren nog niet geprobeerd...
Vandaag is de tijd er weer voor!
Wel wat filmpjes gekeken, waarop het er toch simpel uitziet...
Thanx voor de interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

An sich wel logisch dat je de kleuren + icons krijgt wanneer je de DLC aanschaft. Anders zou je -extra- werk moeten doen voor een achievement die er al was voor de DLC. Althans, dat is mijn redenering er achter. Zo tellen ze ook niet mee voor de SSF4 medium en hardest achievements, maar hebben de nieuwelingen hun eigen individuele achievements hiervoor, wederom, omdat ze anders invloed zouden hebben op de reeds bestaande achievements.

Klinkt logisch voor mij, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@naza
2 manieren om er tegenaan te kijken natuurlijk.
De icons zijn los van de achievement wel het 'bewijs' dat je iets gedaan hebt (trials, hardest uitspelen.....).
Ik weet niet of dat los te koppelen is van de achievement. Ook weet ik uberhaupt niet hoe achievements omgaan met dlc.
Ik had echt geen idee dat als ik dus ae had gespeeld of de 4 nieuwelingen ook zouden meemoeten voor shining c?
En met iets als gears, als dlc daar los gezien wordt, tellen je kills in dlc dan niet mee voor een haal 2000 headshot achievement ofzo (ik dacht dat dit soort chievies erin zaten, maar mijn gow zit onder een dikke laag stof :X )

@kiwi:
hehe np, ik wil straks graag horen dat ik gelijk had en dat het idd niets voorstelde >:) O-)
Maar zoals je zelf al zei, je hebt lol in het spel. Dat is natuurlijk ten alleen tijde het hoofddoel. Als ik met een klein beetje hulp die lol kan 'helpen' dan doe ik dat graag.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ligt er ook net aan wat capcom zelf besloten heeft, sommige trophies zijn ook gewoon te doen in DLC lijkt me, alleen komen daar dan ook nog eens extra trophies/achievements bij.

sowieso zijn trials en platinum voor SSF4 voor mij uit den boze, alle trials lukt me gewoonweg niet op pad :P ben al blij dat ik ze van T.Hawk allemaal heb kunnen doen :P

verder ben ik wat vaker bezig met Oni en ik moet zeggen dat ik em toch wel erg lekker vind spelen, beter dan Yang/Yun in ieder geval voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trials word lastig, ik ben nu iedereen aan het langs gaan om eerst de makkelijke trials weg te werken. Maar ik zit nu op zo'n +- 65% en ik loop steeds vaker aan tegen trials die echt vinger skills vereissen of die zo uitgebreid zijn dat ik ze in 2 of 3 segmenten los moet oefenen voordat ik het als een geheel ga halen.
Hawk en Hakan waren/zijn relatief simpel, en voor de motivatie zou ik serieus voor Bison kunnen gaan, dan heb ik er al 3 echt af, want voor de dictator hoef ik er nog maar 2 of 4 ofzo.

Dan moet je dus voor de icons met iedereen hardest uitspelen, dan gaat ook wat tijd kosten (mede door mijn eigen tik dat ik niet wil continue-en). Verder dus al is eerder aangegeven de beide tenpeats, dus nee ik verwacht mijn 1000 (of nu dus 1160) punten ook niet op korte termijn.

Maar eerst maar is de relatief makkelijk 'speel uit op medium' en dan maar is kijken wat ik moet doen om Oni en Er in sp tegen te komen. Wederom leuk voor de motivatie als je iig de DLC 'uit' hebt.

Ik vond de win quote van Oni vs Seth trouwens 'geweldig', zal het voor de zekerheid even spoiler taggen.
spoiler:
Gwaaaaaaaaaaah!
:')

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
@Sagat:
Ik heb Chun-li normal trial 3 gehaald :P
Het was niet makkelijk (kostte me een keer of 30 proberen net) maar heb `m nu...
He nu alle chars op normal trial level 3, behalve:
-Abel (punch wheel kick lukt niet, die kick voert ie te traag uit)
-El Fuerte (quesadilla bomb, hoe moet ik een kick button chargen???)
-C Viper (iets met de emergency combination die iedere keer net te laat is)
-Vega (de controls van deze man vind ik echt niet eenvoudig...)
-Dhalsim (punch into yoga flame, ik krijg `m er niet uit)

Een paar chars (stuk of 2) heb ik al de 4e set mee gedaan, en met Zangief heb ik ze alle 5 klaar.
Vanaf de 4e set normal trials worden de combo`s wel lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
dvdkiwi schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:24:
@Sagat:
Gewoon de kickbutton 2-3 seconden inhouden en dan los laten dan voert hij die uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:24:
@Sagat:
Ik heb Chun-li normal trial 3 gehaald :P
Het was niet makkelijk (kostte me een keer of 30 proberen net) maar heb `m nu...
Maar nu je de timing enzo snapt, nu zou je het zo nog een keer kunnen doen toch?
He nu alle chars op normal trial level 3, behalve:
-Abel (punch wheel kick lukt niet, die kick voert ie te traag uit).
Simpel antwoord, maar als je move er te traag uitkom, dan moet je hem eerder invoeren (bufferen)
-C Viper (iets met de emergency combination die iedere keer net te laat is)
-Vega (de controls van deze man vind ik echt niet eenvoudig...)
Volkomen eens, maar * Sagat points naar Emersion, deze man is een van de beste vega's van nederland. Doe er je voordeel mee :)
-Dhalsim (punch into yoga flame, ik krijg `m er niet uit)

Een paar chars (stuk of 2) heb ik al de 4e set mee gedaan, en met Zangief heb ik ze alle 5 klaar.
Vanaf de 4e set normal trials worden de combo`s wel lang ;)
De regels die ik over geslagen heb zijn beantwoord door dj error of moet je ook bufferen imho.
Helemaals een dat sommige combo's best lang zijn, precies daarom gaf ik aan dat ik ze in 2 of zelfs 3 segmenten moest verdelen, die los oefenen, en op een gegeven moment is het dan 'muscle memory' en dan kan je de combo in zijn geheel er uit krijgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
dhalsim moet je geloof ik back inhouden voor zijn korte versie van de punch, anders krijg je de lange die niet linkt geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn net door de ai gecounter ultra-ed. Vond het wel netjes dat medium ai dit kon! Helaas kon ik door palm spam wel door iedereen die ervoor zat heen blazen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
DjError, Akaendra en Sagat,
Bedankt voor jullie hulp!!
Goed dat er nog mensen zijn die snappen hoe het werkt haha ;)
jullie zijn allemaal Xbox toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 01-07-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen ik 'ben' xbox, de anderen spelen op psn. (zie ook hun sigs enzo ;) )

Gisteren trouwens Yang en ER gehaald (de 2 achievements that is). Yang echt een lange tijd geprobeerd op hardest, maar ik was het beu en ging terug naar medium, daarna ER. Ook met Yang tegen ER gespeeld en gewonnen, maar hier dus gelijk gestraft omdat ik voor de makkelijke weg gekozen had, anders had ik 2 achievements gehad voor Yang :P

Ook nog een tenpeat poging gedaan, het was al wat later aan het worden en ik was best moe, maar ik dacht, ik probeer het gewoon en dan ga ik na 2 of 3 potjes lekker slapen. Kreeg ik eerst 2 gasten met Oni, die daarna terugkwamen met hun andere chars. Waren leuke potten, en vrij snel en relatief makkelijk 5 matches in de knip voor mij. Begin ik stiekum al te denken.....zou het vandaag dan wel lukken? En kijk ik naar mijn volgende tegenstander....een 50bp dictator. Nou dat moet lukken dus :D
Wrong |:(
Die gast was duidelijk een maatje te groot, speelde gewoon een slim pressure spel en mijn oude bison kwaal dat ik niet goed met devil reverse en headstomps om kon gaan brak me weer op. Als ik dat net iets slimmer doe was het misschien nog spannend geworden want ronde 1 won ik wel vrij makkelijk.

Executionwise:
Ok yang zijn rekka vind ik maar raar. Ik doe ze of te snel, en dan gebeurd er niets, of te langzaam, waardoor er geblocked of gecountered kan worden. En soms linken ze wel :?
Ook mijn TU fadc -> fwd hk into ultra had er geen zin in. Maar dat is eigenlijk nooit anders geweest :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
hmm, dimplus had schijnbaar een 2de hands TE stickje liggen van Madcatdz, hebbem besteld, zal iig heel erg wennen zijn ivm Pad maar ik denk dat het de aanschaf meer dan waard is gezien ik redelijk wat SF en MvC3 doe, eventueel nog andere games maar die komen bijtijds, maybe KOF13 ofzo, zag er ook allemaal goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Morgen komt SSFIV AE uit op steam! Via het illegale circuit is hij al te downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las (ik dacht op eventhubs) wat quote van arturo sanches (als ik zijn naam goed schrijf) dat de netcode echt goed was en dat het eigenlijk de beste versie van het spel was......say wut?!

Toch denk ik dat ik niet snel de overstap ga maken. Mods zijn heel leuk, maar cheats iets minder, heb toch het idee dat mensen die lagswitches inzetten ook wel massaal gaan uitzoeken hoe ze je spelplezier met pc hacks/cheats etc kunnen verzieken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

Ik ga 'm zeker aanschaffen, al is het maar om alle versies te hebben (heb SFIV op pc, 360, PS3 en iPhone. SSFIV op 360 en 3DS dus mis alleen Super op PS3 en pc). En het is wel leuk om toch een potje te kunnen rammen als m'n meisje tv aan het kijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
PC heeft cheats, hacks en makkelijk programmeerbare "macro combo buttons"

Als in je doet in trainingmode een combo, hebt software draaien die het opneemt... laat de software bij een druk van de knop dit weer uitvoeren.

PC zal altijd een haven zijn voor mods, maar helaas is online spel ook altijd vervuild door mensen die zich niet aan de regels houden.

Bij een console moet dit in de hardware zitten (ik noem maar een turbo knop of ook hardware macro knoppen) dus word het al wat duurzamer/lastiger dan een stukje software draaien voor unfair advantage.

Desalnietemin is het leuk voor pc fans om 14 characters erbij te krijgen etc... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Ach ja, macro's helpen ook maar tot een bepaalde hoogte denk ik. Zelfs minimale lag kan de timing van een voorgeprogrammeerde combo al in de war gooien. De meeste macro gebruikers zullen ook geen simpele veilige combo's programmeren en je hebt vanaf het moment dat je een macro uitvoert geen controle meer over de combo dus hitconfirming wordt nog belangrijker. Bij een block ben je vrijwel gegarandeerd het zaadje.
Echte cheaters zul je ook op de pc versie denk ik niet echt tegenkomen, wat dat betreft werkt VAC best aardig.

Wat ik wel leuk vind aan de pc versie is dat je veel makkelijker matches kunt opnemen en in veel betere kwaliteit dan met een cam. Ben hem in ieder geval aan het binnenhalen nu via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

KneoK schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:03:
Ach ja, macro's helpen ook maar tot een bepaalde hoogte denk ik. Zelfs minimale lag kan de timing van een voorgeprogrammeerde combo al in de war gooien. De meeste macro gebruikers zullen ook geen simpele veilige combo's programmeren en je hebt vanaf het moment dat je een macro uitvoert geen controle meer over de combo dus hitconfirming wordt nog belangrijker. Bij een block ben je vrijwel gegarandeerd het zaadje.
Echte cheaters zul je ook op de pc versie denk ik niet echt tegenkomen, wat dat betreft werkt VAC best aardig.

Wat ik wel leuk vind aan de pc versie is dat je veel makkelijker matches kunt opnemen en in veel betere kwaliteit dan met een cam. Ben hem in ieder geval aan het binnenhalen nu via Steam.
Niet zozeer makkelijker als goedkoper. Als ik zou willen cappen vanaf mijn Xbox (wat ik opzich best leuk zou vinden), zou ik een capture card van 200-300 euro moeten aanschaffen. Dat vind ik persoonlijk niet echt de moeite waard. Het is dan ook jammer, dat als je je Xdoos als media center insteld, hij niet ook tegelijkertijd kan displayen + opnemen. Ach, misschien is dat toekomst muziek.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 09:26

Acid_Burn

uhuh

firlian schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:26:
Morgen komt SSFIV AE uit op steam! Via het illegale circuit is hij al te downloaden ;)
Morgen? Vandaag al hoor :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
net even tegen ImmovableMind wat potjes gedaan, moet nog erg wennen aan mijn nieuwe stick maar geloof wel dat ik sommige links makkelijker pak in training mode.

Afbeeldingslocatie: http://i58.photobucket.com/albums/g245/Eiganjo/CIMG1357.jpg

DImplus had er dus nog eentje liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Nice. Je zult inderdaad nog moeten wennen maar als je doorzet heb je goed kans dat je uiteindelijk beter gaat spelen.

Ik ben een beetje in ranked aan het klooien geweest op de pc. Je merkt goed dat er een groep nieuwe spelers is die het spel waarschijnlijk voor het eerst speelt maar ook weer een hoop goeie spelers. Heb voor de gein Sakura maar weer eens opgepakt en ben haar loops een beetje aan het leren. Ik speel nog een beetje onbezonnen maar het begint weer te komen:

Er zit trouwens een lelijke bug in arcade mode bij Seth. Als je 'm grabt na een gemiste focus attack van hem dan worden de twee karakters in elkaar gezogen en kun je even niets doen. Ik zal dadelijk nog eens kijken of ik er een filmpje van kan maken. Online ben ik het nog niet tegengekomen maar volgens mij is de Seth in de video hierboven de enige tegen wie ik gespeeld heb vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik heb 'm ook gekocht via steam, maar mijn country is USA en dat kun je blijkbaar niet wijzigen? :/
Is nogal moeilijk om tegenstanders te vinden op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Op de pc versie zal je sowieso (bijna) geen degelijke spelers tegenkomen. De hele competitie zit op de ps3/360 ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Het is ook een stuk meer laggy dan XBL >_>
Gewoon 0.2sec lag standaard met green bars.

Het gaat al wat beter met de lag. Wat oudere match opgenomen met fraps, maar helaas 2x random HDD lag dankzij fraps. Inmiddels ben ik rank ~30 met Bison en ~120 player rank. :7

[ Voor 64% gewijzigd door firlian op 12-07-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is en klinkt belachelijk maar er is door de Trials een dikke blaar op mijn duim ontstaan, waardoor ik met die duim niet meer fatsoenlijk kon spelen. En dat na mijn eerste bericht dat ik graag aan de community hier wilde deelnemen en invites heb gehad van de spelers die me op het PSN hebben geadd. :+

Ben door mijn *uhum* vastberadenheid toch wat verder gekomen met de Trials, en het heeft me ook geholpen in mijn spel.

Dus mochten er de volgende keer invites komen (graag), JimmyMcWeaksauce en Destianto, dan kunnen de lessen eens beginnen O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
firlian schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:47:
Het is ook een stuk meer laggy dan XBL >_>
Gewoon 0.2sec lag standaard met green bars.

Het gaat al wat beter met de lag. Wat oudere match opgenomen met fraps, maar helaas 2x random HDD lag dankzij fraps. Inmiddels ben ik rank ~30 met Bison en ~120 player rank. :7

[video]
Haha epic naruto muziek editting ook!

Ik zit erover te denken om bison als alt te pakken , dus wie weet wil ik binnenkort tips! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bison als alt voor de twins? (heb je stukkie op ds gelezen). Kun je dan niet beter Sagat 8) nemen? Of Fei....
Twins mirror match schijnt echt drama te zijn dus dat is natuurlijk geen alternatief.

Ack realiseer me net dat je als Vega speler wsl liever een andere charge heb als alt, of is dat een foute aanname?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Het aantal BnB combo's dat ik heb gedaan met bison tijdens die 100 matches die ik heb gewonnen is op 1 hand te tellen trouwens, best triest. :o
Ik win vooral matches omdat ik de basics goed beheers, de match ups ken en redelijk goed ben in het lezen van andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik ben ook een ramp met BnBs anders hoor. Linken krijg ik gewoon echt niet onder de duim, ik blijf wel oefenen, maar ja. Wat dat betreft ligt Mortal Kombat me beter, maar vind ik veel minder leuk dan SSF4AE. Kijk, een beetje timing, kan ik prima mee leven, maar dat linken is gewoon niet voor mij weg gelegd.

Wat ik nog wel kan my Ryu bijv, en daat op zich erg goed zijn BnBs zonder echte hit confirm, maar wel veilig zijn:

jMK->cMK->Hadouken. Gewoon omdat dat een vloeiende beweging is, en als ik geblocked word, pysh ik mezelf/tegenstander ver genoeg weg om het relatief veilig te maken. Of Ex Tatsu in de corner -> U1.

Die timing krijg ik nog wel onder de knie, maar ik heb geloof ik nog geen een succesvolle link weten te doen (FADC wilt al wel beter lukken :p).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:51:
Bison als alt voor de twins? (heb je stukkie op ds gelezen). Kun je dan niet beter Sagat 8) nemen? Of Fei....
Twins mirror match schijnt echt drama te zijn dus dat is natuurlijk geen alternatief.

Ack realiseer me net dat je als Vega speler wsl liever een andere charge heb als alt, of is dat een foute aanname?
Ik ben nog mijn opties aan het bekijken.... maar sagat is ook nog een mogelijkheid.... kan misschien ook mijn last van honda's wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk wel dat Sagat echt een tegenpool is van Vega in speelstijl (no shit sherlock :+ ), en dat Bison doordat het ook een charge speler is wat meer lijkt op Vega, puur qua hele basale speelstijl. Als je dan counterpicked is het voor je tegenstander denk ik een minder grote aanpassing.......maar *shrug* die gedacht werkt ook 2 kanten op, het verschil is voor jou ook groter, en als vega speler lijkt me dat Sagat's lack of speed helemaal irritant is.
* Sagat gaat toch is opzoek naar ae tier lists, ben wel benieuwd hoe de zaken er voor staan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Rufus lijkt me anders ook wel een geschikte countervoor de twins.

Ben wat gaan klooien weer met T.Hawk, blijf ook, ondanks dattie schijnbaar low tier is bij em terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Akaendra schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:09:
Rufus lijkt me anders ook wel een geschikte countervoor de twins.
Niet bepaald, tenzij je dit soort gameplay waardeert, lijkt op een gegeven moment verdacht veel op mashen, cheap ultras etc. (vanaf 2.40)

[ Voor 15% gewijzigd door Greatsword op 13-07-2011 16:18 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Ik deed zojuist een U2 met Dee Jay waarvan de timing gewoon heerlijk was. Ik deed 'm echt bewust en precies op het juiste moment! Heerlijk als dat online gebeurt!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Is ook een blanka van 3x niks he ;) Counter ultra van full screen is toch niet zo moeilijk te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blanka niet top -> eens (hoewel ik me afvraag of ik em zou nakken, ik HAAT spelen vs Blanka)
Makkelijke punish -> Oneens. Het was een ex bal die vrij snel gaat, en het is een vervelende move om eruit te krijgen (ok granted misschien als je een char met zo'n ultra motion mained wordt het misschien second nature, maar ik vind dat een dubbelle qcf motion eenvoudiger is dan deze).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik weet ook niet of ik dat wel had kunnen doen ook :P
anyways, heb ook maar weer eens wat video's gemaakt van mijn Oni, niet teveel van verwachten iig :P

en nog 2 T.Hawkjes :P

verwacht er niet teveel van in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Je Oni ziet er ok uit hoor, leuke ultra-combo ook in het eerste filmpje!
Ik heb trouwens net mijn b-rank gehaald met Dee Jay :+
#10 Dee Jay van europa 8)

[ Voor 12% gewijzigd door FREAKJAM op 13-07-2011 21:25 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Hoop leuke nieuwe ssf4 AE filmpjes van ss2k11 te vinden waarvan dit misschien wel de spannendste pot is:

Ook erg opvallend vond ik Poongko. Die was altijd al goed maar op deze manier heb ik niet eerder mensen een toernooi zien domineren. Zie bijvoorbeeld de finale:

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Mike "The Boss" Ross! Vette match was dat indeed. Vind zn filmpjes met gootecks altijd leuk om te zien!
Ik zou heel graag een potje Poongko vs Ferdi willen zien, maar helaas laat de verbinding dat niet toe :(

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Die match van Mike Ross was inderdaad geweldig. Sowieso een heel tof toernooi met vreselijk veel ontzettend mooie en spannende matches.

Ben zelf nog steeds aan het rammen met Sakura en dat gaat stukje bij beetje steeds beter. Je execution moet echt top notch zijn als je echt schade wilt doen maar haar loops en 1 framers gaan steeds lekkerder. Sta op het moment 22e van de wereld. Verder staan er in de top 200 helemaal geen Nederlanders, wel veel Amerikanen en Japanners.

Zal nog eens kijken of ik wat leuke matches in mijn battle log heb staan.

Edit: dit zijn de interessantste die ik kon vinden. Het niveau op de pc ligt nog een heel stuk lager dan op de consoles maar dat geeft me wel de kans om Sakura rustig te leren kennen. En ja, ik weet dat ik mijn cLK, cLP, cMK > shoryu moet oefenen in plaats van die stomme cMK > fireball maar dat zit er nogal ingebakken op het moment.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DRNmw2u6cc4]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RAJn4Oommb4]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kejVuu7uXAM]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=konYpN-Ae44]

Oh, ik had m'n "ik ram je voor je bakkes" playlist opstaan dus als het je niet zint dan zet je het geluid maar uit :D

Oh ja, m'n gamertag is veranderd naar DeChaoOrdo.

[ Voor 41% gewijzigd door KneoK op 14-07-2011 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
nice sakura... je bent een veel betere sakura speler dan ik :P
Ik zie dat jij vaak lp en dan dash eronder door.

Ik gebruik ter afwisseling ook wel eens forward jump en late FP dan weer forward jump doet kan je kiezen voor een crossup mk te gaan.

Al je het niet begrijpt probeer ik wel een filmpje te maken :P

[ Voor 13% gewijzigd door P-Nut op 14-07-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Mensen die op de ps3 willen sparren voeg mij toe: Qtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hoe hoger je komt hoe zwaarder het wordt.....

Zit nu al een paar dagen stuck op 8000 BP, hoe gaat het hier verder met iedereen? Ranked is wat mij betreft ook echt broken, ook al speel ik arcade met fight req on ( more skilled ) wordt ik dood gegooid met 1000 ~ 2000 bp matches, super zware matchups ( 1hit 1/3 van mijn leven weg ) en ben daarom meer bezig met het inhalen van een loss dan daadwerkelijk vooruit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

P-Nut schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:23:
nice sakura... je bent een veel betere sakura speler dan ik :P
Ik zie dat jij vaak lp en dan dash eronder door.

Ik gebruik ter afwisseling ook wel eens forward jump en late FP dan weer forward jump doet kan je kiezen voor een crossup mk te gaan.

Al je het niet begrijpt probeer ik wel een filmpje te maken :P
Een filmpje is altijd leuk maar ik begrijp wat je bedoelt :) De execution zit op het moment wel snor maar ik moet nu zeker aan m'n mixups gaan werken. Die lp dash werkt bij minder ervaren spelers perfect maar de meeste mensen hier in dit topic zouden dat genadeloos afstraffen.

Ik vind het ontzettend leuk om met haar te spelen maar het is keihard werken en ze heeft een aantal hele slechte matchups, daarom wissel ik zo nu en dan nog naar Cammy en Balrog.

@Destianto : ik begrijp precies wat je bedoelt. Op de 360 heb ik een aantal chars op rank B en word dan ook ontzettend vaak tegenover rank D spelers gezet. Winst betekent dan 1 lullig puntje erbij, verlies betekent 35bp lichter. Ik heb vaak dat ik na een uurtje of twee spelen weer exact gelijk sta of zelfs bp verloren heb.

[ Voor 15% gewijzigd door KneoK op 14-07-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Khad net nog een mooie post gelezen op Drakenslag, veel herkenning in gevonde, ook wat leuke uitleg over de meta-game, en gewoon feiten waar ik niet omheen kan.

Van het weekend eens kijken of ik een en ander in de praktijk kan brengen, want het klopt gewoon. Het meest mooie stukje om te lezen was:

"Ik vond Abel wel een mooie character die me goed lag, dus meteen op Youtube allemaal combo video's van hem opgezocht, druk in de training mode ge-oefend tot ik ze blindelings kon."

"Ik speel een potje tegen mn broer, die nog nooit een Street Fighter spel heeft gespeeld: dik verloren."

Kennis is niet macht, alle combos kennen is niet genoeg. Je speler kunnen lezen, lekker in je vel zitten. Vaak heb ik er nog wel last van, te denken dat ik beter ben dan mijn tegenstanders en toch op mn bek gaan. Dat idee heb ik laten varen en het helpt echt enorm. Ook dingen als complimenten gewoon uitspreken, zo houd ik mijn hoofd koel, so to speak.

Was ook wel grappig om te lezen hoe men speelt zeg maar. Amerikaanse spelers zijn offensief met dikke combo's, Japanse spelers zijn heel goed in defense. Nederlanders schijnen erg afwachtend te zijn. Klopt ook nog, althans voor mij. Ik probeer altijd af te wachten wat mijn tegenstander doet, en dan afstraffen, etc.

Ik mag altijd graag Mike Ross kijken, keler is echt relaxed, zaten echt mooie matches tussen, waar ik alleen maar van kan dromen dat ik zo kan spelen. Ik zal je ook even opnieuw toevoegen Kneok.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Ik heb toevallig gisteravond datzelfde topic gelezen, daar zaten inderdaad hele goeie tips tussen en een aantal zeer herkenbare punten.
Ik heb ook vaak zat matches tegen totale beginners die maar een beetje rondspringen en random specials doen en ik gewoon verlies omdat ik dingen te mooi wil doen of te ongeduldig te werk ga. Het probleem in dat soort matches voor mij is dat mindgames niet werken en je iemand die geen plan volgt totaal niet kan conditioneren. En te vaak denk ik nog, hij zal toch niet weer move x doen of wake up y want dat is gewoon niet slim en BAM, hij doet het toch en ik trap er weer in :D

Ik heb overigens alleen mijn gamertag veranderd dus als het goed is hoef je me niet opnieuw toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
gvd hoe kan ik iemand unfollowen en uberhaupt vinden om te unfollowen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 09:26

Acid_Burn

uhuh

Kan je de combinatie voor bijvoorbeeld een ultra ook te snel doen? Ik krijg ze er soms gewoon niet uit. I zit dan in de trainingmodus met de moves weergave aan en dan zie ik wel de moves komen die er nodig zijn maar dan gebeurt er gewoon niets.

Mijn balltop ook maar eens vervangen door een battop.. kijken of dat beter werkt.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
videos van mij courtesy of finestfighters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Emersion welke capture hardware gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Nice matches Emersion :>
P-Nut schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:51:
Emersion welke capture hardware gebruik jij?
Emersion schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 20:28:
videos van mij courtesy of finestfighters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er mensen zijn die Games geupload willen hebben in HD Quality kunnen ze me altijd ff een PM'tje sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Def eens met Firlian! Het lijkt net of je tegenstanders niets kunnen, maar das een beetje hetzelfde met ManUtd vs Barca de laatste CL finale, MU kan best wel voetballen maar Barca was zo goed dat dit niet echt zichtbaar was.
Ook tof voor je dat je ondanks alle option selects en andere nasty tricks gewoon Ferdi nakte. Tijd voor de eerste grote off line tournooi victory?
* Sagat wil natuurlijk geen druk op je leggen ofzo....... :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dit plaatje en kon het niet laten om dit niet te posten.

Afbeeldingslocatie: http://1.asset.soup.io/asset/2179/6913_7ce5_390.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Ooit een dazzle voor mn vader gekocht om oude video opnames te digitaliseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Je speelt inderdaad anders dan ik maar ik vind niet dat ik beter ben met Sakura zoals je eerder zei. Jij speelt vooral slimmer, ik verlies nog vaak matches omdat ik teveel rush.

Die loop tegen Yun in het derde filmpje is trouwens wel geweldig, ik begin die loops altijd met sMK>LK Tatsu, ik zie dat er dus nog een losse Tatsu voor past.

Als ik je een tip mag geven, probeer de safejump met jHP te leren. Vooral in de corner werkt die super omdat het lijkt alsof je een crossup doet. Als je de spacing goed in je hoofd hebt dan kun je jHP zelfs als crossup gebruiken, dat komt zelfs voor mensen die op reactie kunnen reageren op je jump ins vaak als verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:40:
@Firlian

Bedoel je zoiets?
Hiermee kun je hdmi beelden capturen en bewerken.
stomme vraag ben niet zo heel technisch maar begrijp ik het goed dat je usb 3.0 nodig hebt op je pc anders werkt het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Het zal de meeste van jullie niet zijn ontgaan, maar hierbij toch nog even een reminder.

EVO 2011 29/7 - 31/7

Uitzendtijd is lokaal, dus doe voldoende boodschappen voor komend weekend om zo min mogelijk te moeten missen ;) Om het nog even makkelijk te maken, wij leven 9 uur later dan Las Vegas dus overal 9 uur bij optellen.

From Friday, July 29th until the final battle on Sunday, July 31st we will be streaming the event live from the Rio Resort in Las Vegas to the PlayStation Home Theater

Friday, July 29th

•8:00 AM – 6:00 PM Super Street Fighter IV Tournament, Early Rounds
•6:00 PM – 8:00 PM Super Street Fighter IV Tournament, Quarterfinals
•8:00 PM – 11:00 PM Super Street Fighter IV Tournament, Semi-Finals (top 32 players)
Saturday, July 30th

•8:00 AM – 6:00 PM Marvel vs. Capcom 3 Tournament, Early Rounds
•6:00 PM – 8:00 PM Marvel vs. Capcom 3 Tournament, Quarterfinals
•8:00 PM – 11:00 PM Marvel vs. Capcom 3 Tournament, Semi-Finals (top 32 players)
Sunday, July 31th

9:00 AM – 9:00 PM The top 8 in each tournament square off for the 2011 championships. In order:

•BlazBlue Continuum Shift 2 Tournament Finals
•Tekken 6 Tournament Finals
•Mortal Kombat 9 Tournament Finals
•Marvel vs. Capcom 3 Tournament Finals
•Super Street Fighter IV Tournament Finals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
zeker dat ik dat ga kijken, niet alles maar wel veel :D
laten we zien of Poongko ver komt met SSF4 AE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Hopelijk vliegt ie er niet vroeg uit door een random loss ivm zn low stamina. Poongko is mijn favoriet... Zeker gezien met dat hele yun army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, als ie net zo in vorm is als met shadowloo showdown dan lijkt me dat niet.
overigens vandaag eindelijk es Endless 10 weten te doen. was wel even knijpen aangezien ik het geluk meestal niet aan mijn kant heb ik vaak na 8 of 9 wins verslagen word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor het eerst in een lange tijd ook weer is sf4 gespeeld. Was even tof, eerst een beetje sp-en, met Sagat tot Seth gekomen op hardest (maar geen perfect gescoord dus sowieso geen kans op een gevecht erna) maar 2-1 verloren. Daarna wat gekloot met Ken, Dictator en Abel, maar dat was echt niks. Hoewel Abel met best redelijk af ging gezien ik het maar een raar char vind.

Toen maar is endless in gedoken, eerste paar potten verloor ik echt kansloos, maar daarna zowaar 2x op rij gewonnen (van een sakura en van een oni) maar toen mocht ik tegen EF. Eerste ronde heb ik hem tenminste nog een paar keer kunnen rakken, maar 2e ronde gewoon geperfect :'( Ik bleef maar verkeer gokken na knock downs......) was inmiddels ook al laat dus maar gaan pitten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, hij leek me ook geen geweldige speler als ik het zo zie :P
ik heb zelf altijd input displays aanstaan aangezien het nogal leek oftie aan het mashen was de helft van de tijd. die U2 in ronde 1 was idd fail, je had er gewoon overheen kunnen jumpen enzo :P
zelf heb ik ook nog moeite met die vortexes blokken, toegegeven, maar om er door te gaan emo-en, nah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Gister nog weer een paar leuke potjes gespeeld, kwam een flowchart Sagat tegen, hij liet zich zo vreselijk makkelijk baiten voor een Uppercut elke keer dat ik een crossup deed. Of soms gewoon empty jump ins doen, uppercut provoken en weer afstraffen. Grappig, zo goed was hij helemaal niet, hij had iets van 5K BP met Sagat, maar hij beheerste Sagat heel slecht. Geen hit confirms, random ultra's veel wake-up uppercuts.

Wel weer lekker om weer eens te kunnen spelen (poosje niet aan toe gekomen), dus kijken of ik het een beetje door kan zetten de komende tijd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:51:
mja, hij leek me ook geen geweldige speler als ik het zo zie :P
ik heb zelf altijd input displays aanstaan aangezien het nogal leek oftie aan het mashen was de helft van de tijd. die U2 in ronde 1 was idd fail, je had er gewoon overheen kunnen jumpen enzo :P
zelf heb ik ook nog moeite met die vortexes blokken, toegegeven, maar om er door te gaan emo-en, nah :P
Ik dacht dat die Ultra van Oni net zo was als die van Ryu. Die kan ik gewoon punishen door U2 van Ibuuks. Maar helemaal vergeten dat die animatie begint als je dichtbij bent.. Maar ja, moet nog een main kiezen :P Weet nog niet wie, Ibuki is leuk maar is boring aan het worden. Denk dat mijn main een charge character of Makoto wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
als reminder:
evo begint over ongeveer 8 minuten als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Voor de mensen die geen zin hebben om te googlen, als ik het goed heb dan kun je hier de streams bekijken:

http://www.g4tv.com/evo2011/
http://shoryuken.com/2011...-watch-online-july-29-31/

Op het moment wordt er nog niets gestreamd. De bonus stream laat op het moment MK9 zien.

En de mainstream is ook live.

[ Voor 27% gewijzigd door KneoK op 29-07-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Infiltration is goed bezig. Leukste matches tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Staat er ergens een schema van wie wanneer speelt?

//edit: lol d'r speelt iemand met Dan :)

//edit2: irritante commentator die rasta dude

[ Voor 50% gewijzigd door Pkunk op 29-07-2011 21:50 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Stream is echt goede kwaliteit..nog weinig leuke matches gezien..alhoewel starnab vs pr balrog was wel geinig
edit: nu dr.B..die zonnebril hahaha 8)
edit2: oooh poongko nu ben benieuwd

[ Voor 25% gewijzigd door djerror op 29-07-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, tis ook nog poolplay, de echte matches worden pas vannacht gespeeld tot top 32 en dan pas maandagochtend de grote finale enzo.
maar props idd voor streamquality die niet hakkelt met 30k viewers, heb het wel eens anders gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Poongko was sick like usual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Damn wat blijft die Poongko toch een combo beest. Mooi om te zien :) Maar door die weinig health ben ik bang dat hij per ongeluk tegen een paar random wake-up ultra's loopt en zo eruit geknikkerd wordt..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Ja psies hij hoeft maar een paar normale (ex) moves te eten en het is over..maar zijn offense is zo leuk om naar te kijken

edit: kayo polica...travo playing? lol

[ Voor 14% gewijzigd door djerror op 29-07-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

De vrouwelijke spelers zien er overigens ook erg leuk uit :p

Kayopolice's viper maakt geen geintjes. Commentators waren hilarisch. matching outfit hahaha.

[ Voor 44% gewijzigd door Greatsword op 29-07-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Haha d'r gaat een of andere lekkere japanse chick spelen en de view teller schiet omhoog :)

//edit: haha en weer naar beneden!

[ Voor 17% gewijzigd door Pkunk op 29-07-2011 23:44 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
KayoPolice! <3<3<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
jullie weten dat dat eigenlijk een man is, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Akaendra schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:46:
jullie weten dat dat eigenlijk een man is, toch? :P
Freaky shit.

Afbeeldingslocatie: http://img4.sankakustatic.com/wp-content/gallery/misc-ero-viii/kayo-satoh-kayo-police-010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img3.sankakustatic.com/wp-content/gallery/misc-ero-viii/kayo-satoh-kayo-police-002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img4.sankakustatic.com/wp-content/gallery/misc-ero-viii/kayo-satoh-kayo-police-007.jpg

http://forums.gametrailers.com/thread/she-is-a-he--/1116566

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-2Pr0-bYF-Qk/TjM3kANCGuI/AAAAAAAAAyk/sf9kJlbvWZ4/s800/Schermafbeelding%2525202011-07-30%252520om%25252000.32.11.png

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-uh7XZ5IAxAA/TjM3nIMjRnI/AAAAAAAAAyo/XaEx5cna_TM/s800/Schermafbeelding%2525202011-07-30%252520om%25252000.36.55.png

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-oHA9zrLfnDQ/TjM3nZSAOqI/AAAAAAAAAys/Pem_OjTbjRk/s800/Schermafbeelding%2525202011-07-30%252520om%25252000.37.06.png

[ Voor 72% gewijzigd door Greatsword op 30-07-2011 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Wist ik niet, maar boeie! *O* <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
dan geef mij maar kayane of chocoblanka dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn.......ik had die post op DS al is gezien,maar als je haar err hem dan in het echt ziet...ik geloof dat een van de twitter post op de stream ook was 'kayopolice still looks beter then a ton of women......'

* Sagat agrees

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Sagat schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:52:
Damn.......ik had die post op DS al is gezien,maar als je haar err hem dan in het echt ziet...ik geloof dat een van de twitter post op de stream ook was 'kayopolice still looks beter then a ton of women......'

* Sagat agrees
true true...btw momochi net omg..rape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
En damn, ik zit gewoon al de hele dag naar die stream te kijken :o

Die franse StarNab heb ik wel eens op een toernooi in nederland gezien, toen won hij dacht ik van Ferdi.
Sagat, Emersion en Oguz waren er ook bij.

En een goede Bison gezien :)

*taking notes for DN5*

[ Voor 4% gewijzigd door firlian op 29-07-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
firlian schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:55:
En damn, ik zit gewoon al de hele dag naar die stream te kijken :o

Die franse StarNab heb ik wel eens op een toernooi in nederland gezien, toen won hij dacht ik van Ferdi.
Sagat, Emersion en Oguz waren er ook bij.

En een goede Bison gezien :)

*taking notes for DN5*
Klopt inderdaad starnab (wel een van de beste europese spelers volgens mij..
edit: ik speel het eigenlijk helemaal niet meer maar naar evo kijken is nog steeds hype..(bf3 ftw voor mij :-P)

[ Voor 10% gewijzigd door djerror op 30-07-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ja ik weet dat nog. Was een team met de 'scrub' messengde Gief toch?

Niet met em gesproken maar hij zag er wel uit als een aardige gast, die gief daarentegen leek me meer zo'n arrogante gozer, maar ok met hem niet gesproken

'never judge a book by its cover' enzo (maar zijn messenges spreken niet in zijn voordeel).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 00:01:
Haha ja ik weet dat nog. Was een team met de 'scrub' messengde Gief toch?
Haha, ja dat is helemaal waar. Ik was het alweer vergeten. Zijn teammaat, de gief speler noemde mij een paar dagen na het toernooi nog een noob op XBL 8)
Ik was met Oguz wel mooi 5e geworden op dat toernooi dacht ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door firlian op 30-07-2011 00:03 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 62 Laatste