Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

firlian schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:55:
En damn, ik zit gewoon al de hele dag naar die stream te kijken :o
Word echt een lange dag/nacht.
08.00 am tot 11.00 pm. (15 uur )

Blijven jullie ook allemaal kijken tot 8 uur s'ochtends ?

Meest indrukwekkende spelers tot nu toe:

Infiltration (akuma)
Tokido (akuma)
Big markus (bison)
Poongko ( seth )

Shirt is trouwens echt vet SOLD OUT

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0057/9482/products/goldfoiltiger_grande.png?100557

[ Voor 42% gewijzigd door Greatsword op 30-07-2011 00:26 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag vanuit luxemburg naar nl gereden, dus denk niet dat ik dat red, maar tot nu toe genieten :Y
Kijken hoe lang ik het volhoudt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Kayo ftw weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
ze/he owned wel hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Destianto schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 00:06:
[...]

Word echt een lange dag/nacht.
08.00 am tot 11.00 pm. (15 uur )

Blijven jullie ook allemaal kijken tot 8 uur s'ochtends ?

Meest indrukwekkende spelers tot nu toe:

Infiltration (akuma)
Tokido (akuma)
Big markus (bison)
Poongko ( seth )

Shirt is trouwens echt vet SOLD OUT
Momochi niet gezien?!

pfff die poongko daar wil je toch niet tegen...adhd seth

[ Voor 6% gewijzigd door djerror op 30-07-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Poongko is echt een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:14

KneoK

Not in a million lightyears

Tijdens Shadowloo zeiden ze van Poongko dat hij soms 15 uur achtereen alleen maar aan het oefenen is. Zodra hij ook aankwam op Shadowloo is hij achter een console gaan zitten en is daar bijna niet meer achter vandaan geweest. Absoluut respect voor z'n skill en dedication.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Still watching!
Vraag me nu wel af tot hoe laat ze door gaan onze tijd... :')
Edit: tot 8:00AM als ik het goed heb. Wat goed uit komt, dan kan ik meteen even boodschappen doen bij de supermarkt en daarna pitten :Z

[ Voor 51% gewijzigd door firlian op 30-07-2011 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Haha, ik denk niet dat ik het einde red maar de matches worden wel steeds mooier.

Edit: ooh, Daigo tegen John Choi _/-\o_

Edit edit: Damn, nu gaat Seth Killian ook nog commentaar leveren.

[ Voor 41% gewijzigd door KneoK op 30-07-2011 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Vooral nu!
USA top players vs japan top players (jwong vs mago, daigo vs choi) :9~

edit: wow, daigo looking strong :>

<-- HYPED :D

[ Voor 24% gewijzigd door firlian op 30-07-2011 05:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Mooie wedstrijden de laatste paar nog. Opvallend was hoe Tokido gewoon compleet kansloos was tegen Daigo. FlashMetroid tegen Poongko was ook leuk. Het begon met Poongko die z'n jas en z'n riem uit trok omdat FlashMetroid Zangief koos (ofzo..). Toen hij vervolgens een ronde verloor begon hij vanalles uit z'n zakken te smijten. Rare kwiebus. Maar wel gewonnen uiteindelijk. Dus zondag Daigo tegen Poongko.

Trouwens, deden Gootecks en Mike Ross niet mee?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 18:46
mja die riem af deed ie ook al bij shadowloo showdown :P
magoed, daigo vs Poongko, epische finale.
jammer dat er andere leuke namen zoals Gamerbee en Mike Ross niet in de top 8 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik heb het niet vol gehouden jongens, was echt k.o. Zie nu dat EVO afterhours aan de gang is, maar geen recordings enkel de stream.

Meestal zijn er opnames van 2 uur o.i.d via justin tv. iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Gootecks ziet er ook uit nu alsof ie wat slaap kan gebruiken :P
heb de rest wel gemist dus moet archives gaan kijken maar dat maakt niet uit :D

Daigo vs Tokido:
YouTube: ‪EVO 2011/SSF4 AE - Daigo Umehara (Yun) vs Tokido (Akuma)‬‏ - YouTube

wtf tokido lijkt wel free, daigo echt on fire.

[ Voor 44% gewijzigd door Akaendra op 30-07-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
KneoK schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 03:10:
Tijdens Shadowloo zeiden ze van Poongko dat hij soms 15 uur achtereen alleen maar aan het oefenen is. Zodra hij ook aankwam op Shadowloo is hij achter een console gaan zitten en is daar bijna niet meer achter vandaan geweest. Absoluut respect voor z'n skill en dedication.
Red Bull keeps him going :P

Iemand een link van de match van FlashMetroid vs. Poongko?

Edit:
Bracket

[ Voor 7% gewijzigd door dreester op 30-07-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Alle Valle weet er een stuk beter raad mee dan Tokido:

//edit: *O* Hoera! Eindelijk m'n shining C *O* Kut Hakan :p

[ Voor 22% gewijzigd door Pkunk op 30-07-2011 16:35 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Niemand hier verder behalve Emersion die mee doen aan DN5? http://drakenslag.com/forums/viewtopic.php?f=4&t=1744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was een HYPE match zeg.

En natuurlijk grats met Shining C, Hakan was vervelend, maar omdat veel mensen de match up niet / niet goed kenden viel het uiteindelijk nog wel mee dacht ik (maar ik had ook eerst de chars gedaan waarvan ik dacht dat ze me veel moeite gingen kosten :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Miza, Momi, Emersion, Doooms? Neuh, ik kan mijn geld dan beter meteen boven een brandende kaars houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Toerneys zijn niet alleen leuk voor het geld toch? En je vergeet Ferdi/Seth ;)
Uit dat rijtje ben ik vooral bang voor Doooms zijn Ryu, hij speelt gewoon erg safe en punished alles. Ik hoop dat ze allemaal twins gaan spelen. Ik vind de matchup als Bison wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik deel de gedachte van kneok. Ik zou natuurlijk kunnen gaan om te spectacten en het got cheerleader team te zijn...
Then again als ik er ben wil ik eigenlijk toch ook wel spelen. Helemaal omdat het in ff-ing Roosendaal is, niet bepaald om de hoek.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Het is voor mij ook bepaald niet om de hoek en aangezien ik momenteel op het openbaar vervoer ben aangewezen zou de reis me al ruim vier keer het inschrijfgeld kosten, dat vind ik zonde.

Als het wat dichter in de buurt was geweest dan was ik waarschijnlijk wel gegaan en had ik zelfs wel voor de lol mee willen doen. Het is zeker tof om goeie spelers live te zien spelen en offline spelen is altijd een verademing (en een beetje showen met m'n stick is ook leuk natuurlijk :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar moet je vandaan komen dan? Misschien kan je (gedeeltelijk?) met me mee rijden? Dan heb ik ook een reden om te gaan ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:48:
Waar moet je vandaan komen dan? Misschien kan je (gedeeltelijk?) met me mee rijden? Dan heb ik ook een reden om te gaan ;)
*kuch*, het schijnt dat ik dat weekend op vakantie ga :D Toch bedankt voor het aanbod, had me zeker wel tof geleken om toch te gaan kijken of zelfs mee te doen.

Nog mensen wakker voor de grand finals trouwens? De laatste paar MvC3 matches waren super (J Wong ge-perfect) en de finale was geweldig. Ben heel benieuwd naar de SSFIV:AE matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik ben nog wakker. En OMGWTFGETHYPED @Daigo Vs Poongo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

en ik ben al wakker ;)

Holy shit,
spoiler:
Poongko murdered Daigo, P.E.R.F.E.C.T insane match.

[ Voor 39% gewijzigd door Greatsword op 01-08-2011 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Spoilers ;)
Ik heb medelijden met Daigo ;(

[ Voor 57% gewijzigd door firlian op 01-08-2011 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Ben nu in het buitenland, dus kan vanwege het tijdverschil alles goed volgen. :P

Top 8 is hype tot dusver :D

EDIT: niet fokken met Latif
EDIT 2: holy shiiiit, dat was spannend

[ Voor 24% gewijzigd door Aryawn op 01-08-2011 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Grand finals viel wat tegen vergeleken met de hype van alle eerdere matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Feel the same way.

De grand finals was naar mijn mening Daigo vs Poongko,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
heb het zelf niet gezien, slaap en werk enzo, hopelijk staat Poongko vs Daigo online op youtube of iets dergelijks.

dat is een match die ik niet wil missen.
maar winnaar is voor mij ook erg verassend, niet gedacht dat latif ook zo ver zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Poongko is een beest, damn. Nog nooit heb ik iemand ZO tekeer zien gaan, en nog wel met een Seth.

Ook jeuj voor mezelf, eerste paar linkjes eidenlijk gelukt met Ken (ook al voelde het meer als geluk dan wijsheid), en met Ryu iemand verslagen met 4k+ BP. Ik moet echt m'n throws gaan oefenen icm option select. Ik weet HOE ik het moet doen (LK+LP staand/bukkend op het ritme dat mijn tegenstander aanvalt) en Kara Throws. Wederom ik weet hoe het moet, maar ik denk er nooit aan. Gister ook tegen een Balrog gespeeld, die eigenlijk won met throws, maar ik ben gewoon teveel met van alles en nogwat bezig, maar hij turtled ook, en daar weet ik nog niet goed mee om te gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bleh niets kunnen kijken........even nog overwogen om de wekker te zetten, maar 4am is erg vroeg, helemaal met wat weinig slaap en veel autorijden. 5.30 was misschien nog wel te doen geweest, maar officieel begint 6 am al mijn opstaan ritueel, met ontbijt maken, kindertjes klaar maken etc, halverwege een final uitzetten is nog moeilijker dan helemaal niet kijken imho.
Vanmiddag maar is kijken of ik nog wat archives kan vinden, ik dacht gezien te hebben dat iemand op ds iets gedaan had....
spoiler:
Ook tof dat niet Poongko of Daigo het geworden is, maar de 3e hond die er met het bot vandoor gaat :D

@dn5
Kneok tsss, beetje op vakantie gaan om Ferdi te ontlopen, watje ;)
Ik hink echt op 2 gedachtes, maar ik denk toch dat ik het maar laat schieten om dat mee te doen met Red fight district, en dan zowel sf4 als sf2. Met 2 heb ik misschien nog wel een kans om uit mijn poules te komen, maar het lijkt me sowieso tof om tegen internationale spelers te spelen (wsl casuals maar toch).
De vibe van enschede met die franse spelers was echt heel speciaal. En ook duitsers kunnen best aardig zijn :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Sagat schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:00:
Bleh niets kunnen kijken........even nog overwogen om de wekker te zetten, maar 4am is erg vroeg, helemaal met wat weinig slaap en veel autorijden. 5.30 was misschien nog wel te doen geweest[/spoiler]
Nou ik dus wel wekker gezet, wat blijkt Marvel vs Capcom was nog aan de gang, voor niets een uur te vroeg opgestaan, Daarna nog de " History of balrog " ( vond ik persoonlijk niks aan)

Het begon uiteindelijk pas rond 05.15 volgens mij, en de beste matches waren al ruim in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0Fbghrwkj-I]

jammer dat poongko evo niet heeft gewonnen... wat een beest zeg nondejuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje, Poonko really took a shit on Daigo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ik vond de top8 wel hype, maar ik was alles behalve impressed van de gameplay..... random mix ups/dp's was veel van de game. Fuudo is de enige die echt super impressive speelde... geen gimmicks just super solid gameplay..... hij steeg boven de randomheid uit.

Trouwens nog goede nederlandse vega's tegengekomen die nacht firlian? of een viper? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:00:
@dn5
Kneok tsss, beetje op vakantie gaan om Ferdi te ontlopen, watje ;)
Hahaha, firlian zei dat Ferdi mee deed en meteen zei ik tegen m'n vriendin "vlug, boek een vakantie, we moeten het land uit" :D

Ben het verder wel eens met de meesten dat de top 8 zeker tof was om te kijken maar dat de grand finals tegen vielen en er inderdaad nogal wat random play en ook veel dropped combo's ed. waren. Van Poongko kun je die randomness verwachten, die ramt gewoon een paar dp's om je oren zonder zich druk te maken over safety maar de Yuns van Kindevi en Daigo vond ik echt niet indrukwekkend. Natuurlijk is Daigo's executie godlike maar hij maakte ook enorm veel inschattingsfouten.

Jammer dat Tokido voortijdig werd afgemaakt en ik had een finale tussen Daigo en Poongko ook wel tof gevonden.

Wel heel impressive dat Latif zo ver gekomen is.

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 01-08-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Emersion schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:32:
Trouwens nog goede nederlandse vega's tegengekomen die nacht firlian? of een viper? :P
Verberg jij iets? :P
Je hebt volgens mij wel gelijk, maar geen idee wie die vega was. Volgens mij speelde Correzio ineens Viper en die kende de Bison matchup natuurlijk te goed.

@DN5
Voor mij is het ook 4uur reizen hoor. Maar ik kan waarschijnlijk in Rotterdam crashen. Hopenlijk ook de nacht ervoor, want anders moet ik om half 8 s'ochtends van huis weg of zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Haha, nee ik verberg weinig, ik, traumatisch, en morpheus hadden een EVO meeting het hele weekend bij correzio.

Af en toe gingen we Excellent adventures style even op ranked.

Dus je was inderdaad mij en traumatisch een keer tegengekomen op ranked onder correzio's naam (zat wel een paar uur tussen geloof ik).
We hadden je verslaan allebei , maar waren allebei ook wel goede matches :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vids or it didn't happen ;)

Super idee trouwens, lekker met een groep de stream kijken en tussendoor beetje gamen.
Soms wilde ik dat Guile niet over mij praat :|

'go home & be a family man'

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik deel je pijn Sagat.

Ik ken eigenlijk maar 1 persoon in mijn directe omgeving (een collega), die ook Street Fighter speelt. Dus lekker met een groepje hangen in de stijl van The Excellent Adventues zit er voor mij helaas niet in. Lekker bankhangen, streams kijken, ondertussen zelf ook nog lekker aanklooien met ranked matches. Dat mis ik toch wel een beetje.

Ik vermaak me zeker wel met het kijken naar vids en dergelijke, maar er gaat niets boven met wat maten, lekker op de bank, drankje erbij en gewoon lekker fun hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AE krijgt gratis balance patch :D
http://www.eventhubs.com/...tion-titled-version-2012/.
Zker een van de redenen om hem weer op te pakken.
Tja als je geen fanatieke fighting gamers kent, doe dan wat ik deed.
Vraag of mensen intresse hebben en leer hoe zei die spellen moeten spelen :).
Daardoor spelen nu ook twee van m'n vrienden het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem met fg's is dat voor casual de learning curve hoog is. Bij een fps of zelfs een voetbal spel zullen mensen het eerder doorkrijgen. Mooiste voorbeeld is dat Ryu piano t-shirt......
(hij is oud, maar voor de duidelijk&volledigheid)
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/04/ryupiano.jpg

Bij een lan heb ik 2 mensen even laten spelen, ze vonden het best leuk, maar afaik zijn ze niet verder gegaan ermee.

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 04-08-2011 13:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Ik mis het spel enorm op dit moment zeg.. Paar weken niet kunnen spelen ivm verhuizing.
Inmiddels verhuisd en UPC aangevraagd etc, blijkt de coax kabel die van meterkast naar woonkamer ligt van "mindere" kwaliteit te zijn waardoor mijn retoursignaal niet goed is. Geen internet dus.

*schupt* aannemer Afkicken!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Jeuj voor mezelf, ik kan links!

Gister overgestapt op Ken, goed uurtje ervoor gaan zitten, en het lukte. Ik heb het gevoel een beetje onder de knie nu, echter de grote volgende en moeilijke stap: Online!

Wel een paar vragen, misschien dat mensen met iets meer verstand hierbij kunnen helpen.

Als ik bijv een link van 3-4 hits eindig met c,LK -> h.Tatsu, stopt de combo even, en heb ik een nieuwe combo op de Tatsu zelf. Maar, als ik eindig met c.LK -> m.Tatsu, gaat het wel goed. Heeft h.Tatsu een langere start up tijd? Want als ik eindig met c.MK -> h.Tatsu, gaat het wel goed. Deze is alleen wat lastiger, want s.LP -> c.MK luisterd een stuk nauwer (het gaat over het algemeen wel goed hoor, daar niet van), maar daar is het probleem dat ik alleen van s.LP kan linken naar c.MK. Dat maakt deze combo "half veilig". Als ik gewoon mijn eerste s.LP raak, is er niets aan de hand, maar anticipeert mijn tegenstander mijn c.MK dan denk ik niet dat ik op tijd kan reageren om mijn Tatsu te annuleren.

Iemand wat meer advies/raad hierover? Dank u :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Je kunt de combo ook eindigen met cMK>Hadouken als je het op safe wilt spelen. Ken's EX tatsu is veel veiliger dan z'n HK tatsu dus als je zonder meter zit dan kun je voor de cMK>Hadou gaan en met meter doe je cMK>EX Tatsu.

De timing voor sLP>cMK is overigens vrijwel gelijk aan cLP>cMK en het is heel handig om die laatste ook onder de knie te krijgen omdat veel mensen de neiging hebben om op hun gat te zitten en dan mist je sLP. Met een string als cLK>cLP heb je genoeg tijd om te zien of je tegenstander staat of zit en kun je afhankelijk daarvan afmaken met cLP>Shoryu, cLP>cMK of sLP>cMK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

HK Tatsu heeft naar mijn idee langere start up tijd (ik heb de frame data niet opgezocht), en MK Tatsu komt er altijd goed uit als ik van cLK naar mTatsu ga. EX is inderdaad altijd veilig, en doet lekker veel schade. Misschien eens kijken of ik inderdaad beter op safe kan spelen met Fireballs.

Qua DP/Shoryu weet ik nog niet echt wat handig is, ik heb wat moeite met het cancelen van bijv. cLP>hDP. Ik kan de motion van DP zelfs met mijn handen gekruisd (was verveeld een dag), maar ik vind het moeilijk om hem in combo's te verwerken. Is cMK ook te cancelen in een hDP? Dan ligt mijn tegenstander tenminste weer lekker op zijn gat, en met de cMK heb ik iets meer tijd voor de DP motion.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Nazanir schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:33:
HK Tatsu heeft naar mijn idee langere start up tijd (ik heb de frame data niet opgezocht), en MK Tatsu komt er altijd goed uit als ik van cLK naar mTatsu ga. EX is inderdaad altijd veilig, en doet lekker veel schade. Misschien eens kijken of ik inderdaad beter op safe kan spelen met Fireballs.

Qua DP/Shoryu weet ik nog niet echt wat handig is, ik heb wat moeite met het cancelen van bijv. cLP>hDP. Ik kan de motion van DP zelfs met mijn handen gekruisd (was verveeld een dag), maar ik vind het moeilijk om hem in combo's te verwerken. Is cMK ook te cancelen in een hDP? Dan ligt mijn tegenstander tenminste weer lekker op zijn gat, en met de cMK heb ik iets meer tijd voor de DP motion.
cMK is zeker te cancellen in hDP maar als je geen deathwish hebt kun je die beter niet gebruiken. Van dichtbij raakt de DP, als je op een kleine afstand bent door je blockstring daarvoor dan raak je ofwel maar 1 hit en vlieg je daarna de lucht in of mist de DP volledig. Je Stepkick (forward MK) linkt ook naar een hDP als het een counterhit is.

Ik weet niet of je met stick of pad speelt maar een hDP linken aan een cLP gaat vrij makkelijk als je shortcuts gebruikt. Ik neem de stick even als voorbeeld, als je de stick in forward/down positie hebt en je schuift de stick dan via de restrictor heel snel naar back/down en weer terug naar forward/down dan telt dat ook als DP motion. Als je dit tijdens je laatste cLP doet en op het moment dat je stick weer op forward/down staat op HP ramt dan linkt de DP. Dat wordt dan iets als cLK>cLP>c(stick naar achter)LP~(stick naar voren)HP. Als je dan ook nog een option select voor je techthrow inbouwt dan heb je een hele mooie string die je dus voor van alles kunt gebruiken (cLK+cLP>cLP en afhankelijk van of je tegenstander blockt, zit of staat kun je verdergaan met een van de cLP/sLP/cMK en Hadou/DP/Tatsu opties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Oew, dat is wel een heel handige tip om te weten. Ik gebruik inderdaad een stick, dus dat moet ik vanavond zeker eens gaan testen. Bedankt voor je tips.

Option Select is voor mij nu nog iets te lastig om in te bouwen, ik gebruik het voornamelijk om te techen (bijv als ik aan het blokken ben, LP+LK op het ritme dat ik aangevallen word, bij voorkeur als ik duck), ik weet dat het niet 100% veilig is, maar ik moet ergens beginnen ;)

Ook als ik zelf bijv aanval door een poke + throw te doen zoals cMK + throw tegelijk doen.

Wat voor links heeft Ryu? Ik heb niet echt handige dingen kunnen vinden ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Nazanir op 05-08-2011 17:37 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.eventhubs.com daar staat een mooie SSF4:AE Guide op.
Zijn er ook mensen die Third strike online edition gaan halen.
Ik wel, mischien stap ik er zelf op over.
Het heeft GPO! voor online waardoor lagg minimaal tot geen is.
Voor de mensen die willen weten wat het is:http://www.eventhubs.com/news/2011/aug/04/giantbombs-quick-look-street-fighter-iii-third-strike/.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@sf3
Moet dit spel gewoon kopen, maar ik denk dat sf4 voor mij precies de goede mix is tussen fun, toegankelijk en uitdagend. Denk dat sf3 me dan ook niet voor de lange termijn zal boeien.

Wel leuk dat er wat tutorial options enzo inzitten. Dat versterk mijn aankoop intentie zeker wel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Word hem niet voor mij, enige castmember die ook maar iets klikt met mij is makoto en dat klikt lang niet genoeg om de game op te pikken.

Wat een domme cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:34
nvm

[ Voor 90% gewijzigd door M0otje op 07-08-2011 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20 chars en er zit helemaal niets voor je bij? En sowieso lijkt me het voor een gevorderde speler als jij helemaal een heerlijk spel, beetje downforward mashen om een dp eruit te krijgen is er niet bij.

* Sagat grumbles...
enige wat me echt zou laten balen is als die game gewoon weer 1200 punten gaat kosten, tuurlijk ze hebben ggpo er in gebouwd, en je heb dat systeem waar je live zien hoeveel 'challenge' zaken je gehaald hebt, en nog wel wat anders kleine dingen. Maar het is natuurlijk voor 90% gewoon een oude game die ze online pleuren. Maar ja, het is capcom, dus ik kan zelf wel aanvoelen wat er gaat gebeuren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik ga wel kijken hoe de offline community het gaat doen.
Als niemand het offline speelt op toernooien/meetings hoef ik het niet te spelen, anders misschien maar een oogje dichtknijpen voor de verschrikkelijke cast en het af en toe spelen.

en volgens mij is 1200 al confirmed sagat, helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had nog geld op mijn psn staan, dacht ik limbo te gaan kopen, maar die is 98 cent te duur, ik heb de live punten nog ruimschoots aanwezig dus eigenlijk valt het wel mee......was alleen van plan om ook nog radiant silvergun te gaan kopen, tenzij die wel 800 wordt gaat dat niet lukken.......het leven van een gamer gaat niet over rozen :P

Net trouwens weer even helemaal 4 potten online gedaan, 3 victories, ik hoor weer bij de beste 400 sagat's van europa 8) (qua bp that is)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ach 1200 punten is redelijk gewoon. Veel games zijn zowieso al tussen de 800-1200 punten, en in het geval van SF3 zou ik het niet onrealistisch vinden. Ik durf me er alleen niet goed aan te wagen, SF3 is een stuk teschnischer dan SSF4AE, dus ik weet nog niet wat ik ermee ga doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik was eerst een top 10 Dee Jay van Europa, maar ik ben echt ontzettend gekelderd. Ik had 5100BP, maar inmiddels zit ik weer op 4300BP. Als ik verlies gaan er een hoop punten af en als ik win krijg ik vaak maar 1 punt erbij..

Daarnaast ben ik er een maandje of 2 uitgeweest.. verhuizing en internet wat niet werkte :(

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Herkenbaar.... ik had redelijk hoog PP van ongeveer 2800 toen ik ranked te spelen met Makoto. Heeft heel wat pp gekost....ben inmiddels met makoto gestopt mij iets te moeilijke character :(

Toen ik B rank werd met Sakura kwam ik veel mensen op ranked tegen die duidelijk HIGHERSKILLED aan hadden staan waarbij ik bijvoorbeeld 10matches win en vervolgens een pro met 0bp en 0pp mij owned en heel veel zuurverdiende bp en pp weghaald.....

maarja bp en pp zegt wel iets maar uiteindelijk ook weer niets :P

Momenteel heb ik 5800BP en 2100PP maar dat kan na een dagje zo weer naar 4000BP en 1400PP kelderen :(

nummer 12 sakura van europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik ga 3rd strike ieder geval halen (wel jammer dat ik nu 1100 punten heb...).
Maar met de enorme achterstand die ik heb in dat spel schat ik de kans klein dat ik hem competitief ga spelen.

Naast SSFIV AE ben ik momenteel ook al SFA3 aan het leren (don't ask).

En groot DN5 nieuws! Een GoT Team is gevormd: Beautiful Psycho's - Emersion & Firlian
Alleen die naam... Bison is not amused -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Haha ik moest toch wat verzinnen.
Naam maakt toch niet veel uit het gaat om de prestaties straks!
Ik heb een element van vega (beauty) en bison (psycho power) genomen en er een naam van gemaakt.

Maar je mag wel andere naam voorstellen als het stoort, laat ik rcr het wijzigen. :)

Ik ask het toch trouwens: SFA3???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Nee joh, naam maakt niet uit. Ik snapte de gedachte erachter ;)
Mijn opmerking was in character. Soms denk ik dat ik Bison ben en heb ik ineens zin om op mensen hun hoofd te springen van 20m afstand (EX-Headstomp) :7

Maat van me speelt SFA3 en ik moet van hem winnen als SF junkie. Hij is best goed en heeft het voordeel dat hij met toetsenbord speelt. Supers zijn voor hem dus enorm makkelijk. SFA3 is moeilijk met stick wat betreft inputs. Al met al is het good fun en goed voor mijn execution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat als je top10 haalt dat je dan je char aardig snapt. Top 400 halen heeft zelfs mij geen moeite gekost en dan weet ik dat het niet veel voor stelt, maar het is altijd leuk om te kijken hoever je/ ik kan komen.
Volgende doel, top 250 (of misschien ieerst maar is top 300, kan zo maar is moeilijk genoeg zijn).

Ik heb zelf alpha 2 nog redelijk was gespeeld op mijn saturn, maar 3 bijna niet, wel ooit een collega geholpen die vast zat in de career mode (weett ff niet hoe ik het beter kan zeggen :?) van sf3. Het kostte me wel wat moeite maar uiteindelijk haalde ik dat gevecht voor hem. Triomfantelijk gaf ik hem de controller 'zo nu mag jij weer'.......
Bleek het gewoon de end battle te zijn..........errr ok. Vaag maar grappig......of dat vond ik tenminste.

Oh enne @teamnaam.........Team GoTLike niets? :P
Iig goodluck!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Vega en Bison zijn toch beiden van Shadaloo? Ik vind de Shadaloonies dan wel wat hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:51:
Ik ga 3rd strike ieder geval halen (wel jammer dat ik nu 1100 punten heb...).
Maar met de enorme achterstand die ik heb in dat spel schat ik de kans klein dat ik hem competitief ga spelen.

Naast SSFIV AE ben ik momenteel ook al SFA3 aan het leren (don't ask).

En groot DN5 nieuws! Een GoT Team is gevormd: Beautiful Psycho's - Emersion & Firlian
Alleen die naam... Bison is not amused -O-
DemonDic was beter :'( :D

En SFA3 _/-\o_ Ik ownde met Shin Akuma })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@oguz
Tof! misschien kunnen we eens paar potjes doen met ggpo? Ik kan je eventueel download links sturen om het werkend te krijgen. Is zo gebeurd als je de juiste files hebt. Kun jij die v-ism top tier shit een beetje met akuma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linkjes... yummie :D

Helaas is V-ism voor mij toch een stap te ver, maar je moet je wel even voorstellen dat ik SFA3 helemaal grijs heb gespeeld op mijn PSP. Om op een PSP V-ism combo's te kunnen moet je volgens mij wel van goede huize komen en weten allemaal hoe ongelovelijk geweldig ik wel niet ben /sarcasm :P Ik gebruik gewoon A-ism en daarmee kan ik ook genoeg damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

SFA3 en CVS2 zijn nog altijd mijn favoriete spellen :) Sowieso vind ik dat soort "retro" sprites nog altijd het leukste.

Vism Sim heeft een relatief makkelijke corner combo, hele tijd short slide > yoga fire

op 0:20:

Het enige nadeel is dat het een corner combo is :(
Daarnaast zijn sim's drills onwijs goed in sfa3, teleport recovery is dan wel minder wat in sf4 dan weer stukken beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Cinneq: SFA3 en inderdaad CVS2 zijn echt gave spellen. Maar hot dayum, ik denk dat ik die V-ism combos van Akuma maar eens moet gaan leren. Fokking 95% damage :D

En CVS2 Akuma combos:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@roq
Ja, ik heb al een hekel aan sim in dat spel gekregen door online tegen een goede sim te spelen gisteravond (zelfde geldt trouwens voor rolento). Die yoga tower lijkt echt veel te goed. Totdat ik erachter kwam dat hij redelijk goed op reactie te dp'en is, maar nog beter, sweep > yoga tower. Je moet dan die sweep gebruiken voordat de tower hit, timing is niet moeilijk.

@oguz
Het is nog best moeilijk om die vc van akuma in een echte match te gebruiken. Ik heb 'm geoefend, maar omdat de arcade versie geen training mode heeft kon ik 'm nog enkel tegen een standing opponent die niet blocked, en in een echte match heb je daar niet zoveel aan :p
Ik ben v-ism gaan spelen omdat ik met stick speel en mijn execution niet goed genoeg is om supers in andere modes te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:18:
@oguz
Het is nog best moeilijk om die vc van akuma in een echte match te gebruiken. Ik heb 'm geoefend, maar omdat de arcade versie geen training mode heeft kon ik 'm nog enkel tegen een standing opponent die niet blocked, en in een echte match heb je daar niet zoveel aan :p
Ik ben v-ism gaan spelen omdat ik met stick speel en mijn execution niet goed genoeg is om supers in andere modes te kunnen gebruiken.
Wow, wat zuig ik in SFA3 zeg :| De PSP versie speelt wat lekkerder, want ik kan er echt niks van :P Ironisch dat ik met Bison het beste speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik kan juist niks met Bison in deze game. Combo's zijn te kort om te kunnen chargen en hij heeft niet eens een cross up... Scissor kicks lijkt totally unsave. LP/LK kun je niet linken.

Het niveau is trouwens echt hoog in die sfa3 GGPO room!

[ Voor 13% gewijzigd door firlian op 10-08-2011 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:52:
@Cinneq: SFA3 en inderdaad CVS2 zijn echt gave spellen. Maar hot dayum, ik denk dat ik die V-ism combos van Akuma maar eens moet gaan leren. Fokking 95% damage :D

[video]

En CVS2 Akuma combos:

[video]
Jullie horen toch wel dat Akuma in dat SFA3 filmpje "FUCK YOU, FUCK YOU, FUCK YOU" roept of ben ik dat alleen?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor alleen gegrunt... ik weet wel wat je bedoelt, maar als je dat niet had gezegd had ik het nooit gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:34:
Ik hoor alleen gegrunt... ik weet wel wat je bedoelt, maar als je dat niet had gezegd had ik het nooit gehoord.
Bij de vuurbal spam in de hoek, speakers iets luider zetten en hoor je het heel wat duidelijker.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Gister nog een paar leuke potjes gehad, kwam tegen een even matched Sagat uit, echter, in 2 rondes hadden we beiden nog iets van 15% HP over, doet hij in beide rondjes een midscreen Tiger Destruction. Een blinde ziet dat nog aankomen, dus 2x bestraft met Shinryuken (Ken), weer 2 puntjes voor mn achievement erbij :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik zit in london voor svb. Ik heb het wel redelijk gedaan. Eerste in een lastige pool daarna was er een single elimination bracket(geen loser bracket).
Daar gewonnen van een goede yun, maar daarna verloren van een goede guile waarin ik iets te laf speelde helaas( zal niet weer gebeuren tegen een guile ;p) goed voor een top 50 notering.

Maar wel veel props gehad en weer hyped up om weer stapje omhoog te gaan!

Mbr gaat vandaag top8 spelen dus vanavond root ik als een gek voor hem!!

[ Voor 8% gewijzigd door Emersion op 14-08-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik volg het een beetje op drakenslag. Goed bezig jullie! Alleen de Bison spelers kwamen niet door hun pools heen van het nederlandse groepje :>
Echt balen dat er geen internet/stream is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu de laatste paar dagen 3S te doen op GGPO en ik merk dat ik steeds beter ga spelen. Mijn niveau in 3S is lang niet zo hoog (kuch) als in AE, maar het begint wel steeds leuker te worden omdat ik merk dat ik beter word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
dag dat ssf4 een kut spel is met kut lag en kut srkens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Klopt, daarom speel ik nu met Blanka. 5500bp en 2600pp in 3 avondjes :D

Heb altijd een hekel aan dat groene monster gehad maar nu ik er meer serieus mee ga spelen begint het steeds leuker te worden. Ik begin z'n setups meer te begrijpen en heb het piano'en ook lekker in de vingers. Hij heeft niet zo heel veel combo's maar het voelt wel lekker om een cMK>sLP~hard straight ball te raken.

Misschien moet ik ook maar weer eens wat 3S gaan spelen, eens zien of ik er nog wat van kan bakken en of het de moeite waard gaat zijn om 'm op XBL aan te gaan schaffen. Maar ik ben het wel met Emersion eens dat 3S een kutcast heeft. Dudley, Makoto en de twins spreken me in SSFIV niet aan en in 3S ook niet, veel andere karakters geven me niet bepaald een Street Fighter gevoel dus gaat het waarschijnlijk neerkomen op een van de shoto's of Chun Li.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje Chun spelen, Tierwh0re ;)

Ik heb een paar keer 'omdat ik er toch was' meegedaan met sf3 ranbats. Hoewel ik er geen bal van kan (ben al niet goed in sf4, maar met 3 speel ik ongeremd door enige spel kennis & ervaring) vond ik het wel erg leuk.

Maar ik speelde altijd maar Ryu omdat ik dan tenminste wist wat de basis vaardigheden van mijn char waren. Ik vond Alex ook altijd wel lekker weg spelen (op basis van mijn dreamcast second impact ervaring, misschien helemaal 2 of 3 uur totaal gespeeld, alleen sp...), maar ben van nature geen grappler speler, ga gewoon maar een beetje aankloten en dan merk ik vanzelf wel wie mijn main wordt.

Las trouwens op DS dat MBR vierde is geworden, knappe prestatie _/-\o_

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

P-Nut schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:42:
dag dat ssf4 een kut spel is met kut lag en kut srkens
Iets meer toelichting? Even zeuren op een spel is natuurlijk wel erg makkelijk zonder een kantekening of aan te geven waar het aan schort.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Nazanir schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:07:
[...]

Iets meer toelichting? Even zeuren op een spel is natuurlijk wel erg makkelijk zonder een kantekening of aan te geven waar het aan schort.
Ik ben overgevoelig voor online trolls denk ik hahah.... bovenstaande post laat ik dan ook mn slechte kant zien :(

Ik merk steeds meer dat er gebruik wordt gemaakt van laggswitches sinds ik op B niveau zit. Begin ik een mixup zet de lagg in wat vertaald in seconden of meer vertraging. Als ze alsnog op punt staan te verliezen disconnecten ze voortijdig al dan niet afsluitend met een taunt.

Verder schijt hekel aan het overduidelijke onzin srk moves die sommige characters hebben dit in combinatie met boven omschreven probleem helemaal irritant.

Ik mis dan ook de player matches die originele sf4 had. Laagdrempelig geen onzin endless 2player lobbies. Gewoon random elke keer nieuwe opponent.

Het joinen van een game is ook werkelijk ruk aangezien ik soms langer bezig ben met het vinden van een game dan dat ik werkelijk speel. Btw ik zit op psn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

P-Nut schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:56:
[...]

Ik ben overgevoelig voor online trolls denk ik hahah.... bovenstaande post laat ik dan ook mn slechte kant zien :(

Ik merk steeds meer dat er gebruik wordt gemaakt van laggswitches sinds ik op B niveau zit. Begin ik een mixup zet de lagg in wat vertaald in seconden of meer vertraging. Als ze alsnog op punt staan te verliezen disconnecten ze voortijdig al dan niet afsluitend met een taunt.

Verder schijt hekel aan het overduidelijke onzin srk moves die sommige characters hebben dit in combinatie met boven omschreven probleem helemaal irritant.

Ik mis dan ook de player matches die originele sf4 had. Laagdrempelig geen onzin endless 2player lobbies. Gewoon random elke keer nieuwe opponent.

Het joinen van een game is ook werkelijk ruk aangezien ik soms langer bezig ben met het vinden van een game dan dat ik werkelijk speel. Btw ik zit op psn
Dit is echt het tegenovergestelde van wat ik meemaak op de pc en 360. Op de pc merk je nog weleens dat iemand een torrentje aan heeft staan, aan het streamen is of domweg de settings te hoog heeft staan maar op de 360 heb ik 8 van de 10 matches vrijwel geen lag. Matches zoeken doe ik altijd via fight request, in de helft van de gevallen heb ik al een tegenstander gevonden als ik nog in het VS screen zit, in de overige gevallen heb ik vrijwel altijd een tegenstander te pakken in het begin van de eerste ronde. Drie uur later kan ik dan nog steeds met m'n eerste arcade gevecht bezig zijn.

Wat de srk's betreft, ik kon me daar ook altijd enorm druk om maken maar er zijn eigenlijk maar twee dingen die er telkens voor zorgden dat ik geraakt werd door die krengen. Ofwel op een knop rammen terwijl dat op dat moment gewoon dom is en onveilige of niet goed getimede blockstrings. Geduld en lezen wat je tegenstander doet is enorm belangrijk. Als ik twee keer door een srk uit m'n blockstring ben geramd dan doe ik de derde keer exact hetzelfde maar stop ik de string op tijd waardoor een srk gewoon mist of geblockt wordt. Dikke punish erachteraan en de tegenstander is wel zo slim om de volgende keer niet meer te mashen of hij is dat niet en dan is het een easy win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

die backdash en punish van Tokido in de laatste ronde is zo sick!

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 21-08-2011 18:04 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daarom, jongens en meisjes, is Akuma leip :P

De laatste tijd ben ik wat vaker bezig met Hakan, want het is gewoon leuk om met hem te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
YouTube: Kanaal van Akaendra - YouTube

mijn awe inspiring noob channel met matches, verschillende characters enzo ook gebruikt :D
ben nu veel te veel bezig met Okami dus als ik die klaar heb zal ik wel weer wat meer matches doen enzo :P

[ Voor 22% gewijzigd door Akaendra op 21-08-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik weet ook echt niet wat die commentator zegt, maar het is wel stoer haha!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online

Poongko tot het gaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mega pot van PoongKO weer _/-\o_

Alleen het einde...ik had zelf precies hetzelfde gedaan als Poongko, maar juist omdat je weet (helemaal al pro speler) dat poongko dat eigenlijk moest doen (chip was death toch...?) had nemo beter niet kunnen wachten? (overkomt mij online best vaak......maar ja niveau van tegenstand is wel 'iets' minder ;) )

Maar goed, gezien de voorgaande wedstrijden, en de spanning.......en nog iets met beste stuurlui....

Jammer dat onze NL poongko de top 4 van dn5 niet gehaald heeft...
Hoe is het met team beautifull physcho's afgelopen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
slecht :P eerste match verloren in single elim :D

Was sowieso niet mijn dag, slechte seeding gekoppeld met wat bad luck in de matches zelf.
better luck next time! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Leuk weer wat nieuwe sf filmpjes :) Wel jammer dat er zo ontzettend veel Yun en Yang gespeeld wordt. Hopelijk wordt dat na de patch weer wat minder..

deze combo wel erg mooi trouwens:
YouTube: SSF4 AE: Sako (Yang) vs YHC-Mochi (Dhalsim) - Godsgarden 4 - YouTube

[ Voor 40% gewijzigd door Pkunk op 22-08-2011 23:34 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zitten weer hele toffe matches tussen maar inderdaad wel heel veel twins. Wat Uryo hier met z'n Sakura uithaalt is echt niet normaal. Eerst blokken als een helderziende en vervolgens een staaltje combo'en laten zien waar ik alleen maar van kan dromen :D

YouTube: SSF4 AE: Uryo (Sakura) vs Nemo (Yang) - Godsgarden 4 - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:42:
slecht :P eerste match verloren in single elim :D

Was sowieso niet mijn dag, slechte seeding gekoppeld met wat bad luck in de matches zelf.
better luck next time! :D
Wow, maar niet heel raar met de sterke optkomst......en geez Ferdi en dooms (2 grote namen, zat anderen ook tuurlijk) niets eens top 4 in het sp tourney.

Ter compensatie zag ik wel een 'aardige' replay van je. Doe je ff een Viper double perfecten....... _/-\o_

Vol interesse wacht ik op de filmpjes van zondag (ik hou ds in de gaten).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik ga Yun leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik zag die MoMi NL ofzo spelen, ventje van 16 jaar die alleen offline speelt. Die ownde ook wel aardig met zijn Fei Long..

Trouwens de aangekondige changes voor AE2012:

http://www.eventhubs.com/...ighter-4-ae-blog-changes/
http://www.eventhubs.com/...hanges-japanese-dev-team/

Fei Long wordt aardig generfed zo te zien.
Zie nog geen changes van Yun, Yang, Oni, Evil Ryu en Dee Jay

[ Voor 66% gewijzigd door FREAKJAM op 24-08-2011 09:01 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Blij dat Fei wat generfed word, hij had de buffs van AE echt niet nodig naar mijn gevoel.

Yun zou ik zijn meter growth wat inperken, misschien wat meer recovery voor zijn dash vuist move, want die lijkt eigenlijk altijd wel safe on block.
Yang is verder goed voor mijn gevoel.
Oni behoeft niet echt buffs/nerfs, hij is een beetje zoals Seth, waar je echt moet durven vechten voor zijn max potentieel.
Evil Ryu is eigenlijk Akuma, maar het ligt wat vreemd. Zijn teleport is slechter dan die van Akuma, maar heeft wel goede BnBs zoals hij. Maar E. Ryu heeft wel betere Ultra's dan Akuma, dus dat maakt zijn teleport weer acceptabel.
Dee Jay weet ik niet genoeg over, om wat zinnigs over te zeggen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

FREAKJAM schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:55:
Ik zag die MoMi NL ofzo spelen, ventje van 16 jaar die alleen offline speelt. Die ownde ook wel aardig met zijn Fei Long..
Momi speelt juist heel vaak online volgens mij.
Ik ben wel blij met de dhalsim changes. Yoga inferno damage had sowieso niet van 350 (in super) naar 300 (in AE) veranderd hoeven worden vind ik, dus terug naar 330 is wel leuk.
Yoga blast combo opties zijn ook erg leuk, zeker als je blast gebruikt als anti crossup.
Pagina: 1 ... 49 ... 62 Laatste