Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momi speelt volgens mij idd ook online. Ik weet nog dat er strakke afspraken waren tussen hem en zijn broer Miza in de vanilla era. Als er Sagat werd gespeeld that is.
Momi in default pak, broer in alt (trainingsbroek). Of precies andersom...

Nog opvallender vind ik dat momi op de default x360 pad speelt.

Maar misschien is het inmiddels anders natuurlijk.

@firlian:
Neeeeeeeee, main trouw blijven :P
Srsly, als ik zou goed was als jij dan zou ik het wsl ook doen, zou het verschil kunnen zijn tussen prijzen pakken op tournooitjes toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Komt omdat bij deze vid in de description staat dat Momi offline speelt, magoed. (misschien een foutje dan)
Miza speelt nu met Yun trouwens =)

Ik hoop trouwens dat in de 2012 patch de trials ook worden gefixxed. Dus de nieuwe chars ook speelbaar, plus met de doorgevoerde changes.

[ Voor 34% gewijzigd door FREAKJAM op 24-08-2011 10:29 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh Miza is denk ik een van de meest all round spelers die er is. Waarschijnlijk kan hij via de halve cast wel prijzen pakken op tournooien.
En met de sf3 ranbats waar ik geweest ben hoorden ik hem zeggen zo van 'deze maand ga ik met char x spelen, volgende maand etc etc'.

Misschien is het enige risico van 'jack of all trades, master of none' maar gezien zijn 1e plaats valt dat reuze mee.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje in het verlengde van hierboven.
Hebben jullie nog advies voor de 'speel het spel uit met max 20 seconden per gevecht' achievement.

Met Sagat vind ik het iig vrij pittig, wie is de meest natuurlijke char om dit te doen? Ik zat zelf te denken aan Balrog omdat je gewone klappen al vrij veel pijn doen, of moet ik ook Yun pakken en wat basis combotjes doen.
Heb ook nog even getracht het middels lariat spammen te doen (vooral omdat ik nieuwsgierig was of dit nog werkte, maar dat viel me ook tegen :P )

Oh.....kan deze achievement wel gehaald worden binnen AE, of moet ik dan switchen naar super?

10 second ninja DONE

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Akuma pakken en standing hk spammen lijkt mij het simpelste voor die achievement sagat.
zijn standing hk moved naar voren waardoor je makkelijk de medium computer bereikt en hij trapt er ook vaak in. na 10 trappen moeten de meesten dood zijn geloof ik. pas alleen een klein beetje op voor ultra's die eten kostbare seconden als je geraakt word :D

schrik niet sagat , maar na lang zoeken en het afwachten van de changes is het nu zo goed als zeker. sagat word mijn secondary.... hij dekt alle bad matches van vega, behalve abel geloof ik. :D
Hij word ook niet aangeraakt in 2012 , vega krijgt een paar tegemoetkomingen ook.
komende tijd wat oefenen met hem naast mijn vega.
Ik heb verassend genoeg zijn fireball game al redelijk door, alhoewel ik daar ook nog veel in verbeteren kan.
Tigerknee usage en combo's word even de main oefening focus.

• FREAKJAM
Zelfs Tokido speelt met Seth!

is everything cool?

(voor de duidelijkheid)
@Emersion
Heheh ik zei toch al dat de king een goede keuze was ;)

Binnenkort even mirrormatchen dan voor je te goed word :P

[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 25-08-2011 11:18 ]

10 second ninja DONE

• FREAKJAM
En deel 3!

http://www.eventhubs.com/...n-v2012-changes-dev-team/

Yun en Yang mega-generfed zo te zien ;) Cody flinke buffs ook..

Dee Jay ook een paar buffs, yeah!

Deze is wel grappig:
Dee Jay can now cancel out of Sobat Carnival (Super) into Sobat Festival (Ultra 1). This makes him, according to the blog, the only other character besides Dan who can cancel a Super directly into Ultra. If you land both it does 570 damage.

[ Voor 74% gewijzigd door FREAKJAM op 25-08-2011 09:39 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Toch wel mooi om te zien dat Fei Long wat "toned down" word, hij is ook belachelijk sterk op het horizontale vecht vlak. Vooral de mindere pushback bij rekka nr2 is geweldig om eventueel punishes tegen te gebruiken (minder whiffs).

Leuk om te zien dat Hakan wat mooie buffs krijgt, hopelijk kom ik hem vaker online tegen nu. Oni heeft met deze buffs ook een goed HP aantal.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
heb ook maar es sf3 gepakt van de PSN, moet zeggen, leuke game, en veel strakker qua uitvoering dan sf4, geen smokkelwerk hier :P
maybe dat dat mijn execution ook wat verbeterd voor SF4 uiteindelijk.
SF3, moet zeggen dat ik Q toch wel erg lekker vind, ben zelf niet zon fan van de shoto's dus die worden sowieso geen mains, Hugo ook wel leuk imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier een uitgebreide analyse van CrossCounter over de AE2012 update. Alle chars komen voorbij, behalve Gouken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Dit youtube kanaal toont ook vids van de chars met changes:
YouTube: Kanaal van SMOAI2010 - YouTube

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren even een stukje zitten te kijken van cc asia's review van de 2012 changes (1e half uur). Wat mij opvalt in vergelijking met gewone cc is dat de presentatoren verbaal niet gelijk zijn, die ene knakker (zeg maar de mike omdat hij de betere speler is :P ) is gewoon minder goed in engels waardoor hij toch minder scherp is en zich af en toe niet goed kan uitdrukken.
Die andere dude probeerd soms iets te hard om grappig te zijn (bij gootecks en mike komt het bij mij natuurlijker over) maar ik moet toegeven dat ik zijn humor steeds meer waardeer.

Ik hoorde in dat programma ook iets over norcal cc? Damn dit wordt gewoon de google van de fg scene als ze zo doorgaan ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Dan the Man!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Denk dat het iets te veel gecombo is voor mij maar denk wel dat ik het ga spelen als het uit is :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4rROmlSHdrk]

Hallo met Tim

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik kwam deze net tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ik em zijn pet zag weg-sonicboomen dacht ik

'Dit is Poongko's pa misschien wel'

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:14

KneoK

Not in a million lightyears

Wordt er nog een beetje gevochten hier? Ik ben al een paar dagen bezig mijn Blanka naar B+ te ranken maar ik blijf steeds rond de 8500BP steken. Heb nog een beetje moeite met zwaar defensieve spelers en sommige mirror matches. Heb er nog een paar in mijn archief gevonden:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yEFgAK-kaZQ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-cDOmGlA3pg]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VauEQuW0Ofw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ja hier nog wel, maar ik speel al een tijdje met de gedachte om er een eind aan te breien. Concluderend moet ik stellen dat dit de meest verslavende game ooit is in mijn game geschiedenis.

Waar het om gaat is dat het speelplezier eigenlijk afgenomen is door een aantal punten.

* De game is zijn balans kwijt geraakt met overpowered charachters.
* Ranked wordt op een bepaald moment onmogelijk ( verlies is c.a - 40, win is gemiddeld + 12 door het aanbod)
respect voor iedereen die geen top charachters speelt en het tot A en hoger hebben gehaald.
* Ik speel Juri (PS3 Controller) omdat ik haar stijl en moves echt leuk vindt, ze blijft echter een zwakke charachter, de meeste matchups zijn ongeveer 6-4 in haar nadeel.

Ben daarom best trots dat ik nog zo ver heb kunnen komen, met het leger van alle Ryu,Ken,Akuma,Seth,Yang en Yun's, de meest moeilijke charachter in deze matchup is en blijft voor mij Blanka !

"Op een gegeven moment ligt het niet meer aan je speelstijl, maar simpelweg aan het arsenaal dat de charachter zelf bezit, of beter gezegd, te kort komt" By Destianto

Zo nu en dan zal ik nog wel een paar Endless Battles erin gooien, maar Ranked zit er voorlopig niet in omdat ik besef dat Juri eenmaal geen A, A+ of GrandMaster charachter is.

Succes nog voor iedereen die de game blijft spelen, en wie weet treffen we elkaar nog eens.

Nummer 5 van Europa, en dus 1 van NL ;)

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-IZ9y5PASOZY/Tn_aGxb9SbI/AAAAAAAAA9Y/YykZ42Qu2Vw/Juri%252520Final3.jpg

Rank 24 in de top 25 wereldwijd

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/--dEXU22aGqE/Tn_aGYS7oVI/AAAAAAAAA9U/qA4zqqAom0A/Juri%252520Final.jpg

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Destianto schreef op maandag 26 september 2011 @ 04:28:
Ja hier nog wel, maar ik speel al een tijdje met de gedachte om er een eind aan te breien. Concluderend moet ik stellen dat dit de meest verslavende game ooit is in mijn game geschiedenis.

Waar het om gaat is dat het speelplezier eigenlijk afgenomen is door een aantal punten.

* De game is zijn balans kwijt geraakt met overpowered charachters.
* Ranked wordt op een bepaald moment onmogelijk ( verlies is c.a - 40, win is gemiddeld + 12 door het aanbod)
respect voor iedereen die geen top charachters speelt en het tot A en hoger hebben gehaald.
* Ik speel Juri (PS3 Controller) omdat ik haar stijl en moves echt leuk vindt, ze blijft echter een zwakke charachter, de meeste matchups zijn ongeveer 6-4 in haar nadeel.

Ben daarom best trots dat ik nog zo ver heb kunnen komen, met het leger van alle Ryu,Ken,Akuma,Seth,Yang en Yun's, de meest moeilijke charachter in deze matchup is en blijft voor mij Blanka !

"Op een gegeven moment ligt het niet meer aan je speelstijl, maar simpelweg aan het arsenaal dat de charachter zelf bezit, of beter gezegd, te kort komt" By Destianto

Zo nu en dan zal ik nog wel een paar Endless Battles erin gooien, maar Ranked zit er voorlopig niet in omdat ik besef dat Juri eenmaal geen A, A+ of GrandMaster charachter is.

Succes nog voor iedereen die de game blijft spelen, en wie weet treffen we elkaar nog eens.

Nummer 5 van Europa, en dus 1 van NL ;)

[afbeelding]

Rank 24 in de top 25 wereldwijd

[afbeelding]
Ah heb vrijdagavond nog tegen jou gespeeld, volgens mij had ik verloren :P Mijn dictator is geen match, zo te zien geen schande :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Hi goodfella. Ik loop beetje tegen dezelfde lamp aan als jij en heb mome7nteel zo'n 3 a 4 weken niet gespeeld en het bevalt mij wel:) al kriebelt het elke keer wel als ik filmpjes voorbij zie komen op shoryuken of eventhubs:P ik speel zelf sakura en voor mijn gevoel is blanka ook mijn worst matchup.

Iedere toptier character wordt veel gespeeld maar vele hebben meerdere mogelijkheden om gespeeld te worden. Vaak is 1 ranked match deze niet te doorgronden. Waar random uppercuts hele match kunnen omgooien en slechte wakeup zoals die van juri sakura ook ruk is. In ae wordt juri tenminste gebuffed waar sakura vrijwel hetzelfde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds 3S:OE uit is slechts een keer SF4 gespeeld, omdat ik het even zat was met het online gedeelte van 3S (matchmaking is brak en er komt een patch voor uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
3S matchmaking is ronduit kwalitatief uitermate teleurstellend.
heb SSF4 ook op mijn 3ds nu, maar dat is echt zoveel makkelijker dat je daar niet eens echt moeite hoeft te doen, moves hotlinken en combo's komen eruit alsof het nix is, charge moves instant en hoppa, Guile is veel te broken in die game.
3S, tsja, ik moet via random matchmaking nog steeds iemand krijgen met een ping beter dan geel, online is dat net also er 2 aparte matches gespeeld worden en dan hoor je bij de ene K.O terwijl het bij de andere dus niet zo is of iets in die train, bloedirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel momenteel even niks online, want heb nog geen inet in mijn nwe huis NOESSSSSSSSSSSS :P

Maar ik merkte dat ik ook genoeg heb van sf4. Maar speel het dan ook bijna onafgebroken sinds 09.
En nadat ik shining c gehaald heb, mis ik ook een beetje de drive. Misschien nog een keer serieus proberen voor 10 wins in a row te gaan, maar dat blijft lastig voor me.

Ik hoop dat ik nog een beetje online kan oefenen voor RFD om daar niet al te hard af te gaan. Laatste wat ik probeerde was wat missende icons te scoren middels sp, misschien daarmee maar verder gaan, maar speel alles uit op de hoogste moeilijkheids graad wordt ik ook niet vrolijk van :(

10 second ninja DONE

• P-Nut
beetje offtopic maar weet iemand waar ik een sega astro cabinet op de kop kan tikken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik raak ook uitgekeken op AE, super was gewoonweg leuker en beter.

ik kies Tactisch "turtle" spel boven AE herpderp kijk mijn brainless mixups met 30 option selects en command throws any day of the week.

Ik blijf het wel spelen omdat ik de offline meetings erg leuk vind, maar arcade edition had van mij in de arcades mogen blijven :) we zien wel of 2012 weer beetje balance heeft, maar wie weet ben ik dan met andere fighters bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:08:
ik kies Tactisch "turtle" spel boven AE herpderp kijk mijn brainless mixups met 30 option selects en command throws any day of the week.
Vind het wel interessant om dit van jou (w niveau, toch wel top van nl) te horen. Imho is het mixup gebeuren toch niet zo wezenlijk veranderd? Ik denk hierbij aan vortex achtige zaken van kuma, of een Seth zoals Poongko en Ferdi em spelen.......Kan je hier misschien iets meer info over geven?
Ik blijf het wel spelen omdat ik de offline meetings erg leuk vind, maar arcade edition had van mij in de arcades mogen blijven :) we zien wel of 2012 weer beetje balance heeft, maar wie weet ben ik dan met andere fighters bezig.
Ik ga zeker nog wel wat spelen voor RFD, maar kan me niet voorstellen dat ik er daarna nog veel tijd in ga stoppen. De nieuwe king of fighters vind ik interresant, maar de arcade versie daarvan heeft in Raiden een naar wat ik begrijp zwaar overpowered char, dat lijk me zeer irritant om online tegenaan te blijven lopen (en dat is ervanuitgaande dat het online speelbaar is, wat met de vorige versie in het achterhoofd eerst maar is gezien moet worden.......)
Ben wel nieuwsgierig wat men verwacht van alternatieven, tekken vs sf zal ik wsl ooit wel kopen, maar volgens mij is dat te combo heavy voor een button masher als ikzelf :P Zo als het er nu uitziet geen day one purchase iig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
SF X Tekken wordt ontzettend vet en zeker een game die ik ga halen, overigens gaat Poongko naar het schijnt ook aanwezig zijn bij RFD dus dat is sowieso iets om je op te verheugen :D
ben wat mij betreft ook veel better in een mvc3 dan een sf4 als ik heel eerlijk ben ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Hmmmm ok ik zal het proberen, beetje lange post misschien.

Het probleem ligt hem in dat alle "solid" (defensive) characters hard generfed zijn, ik noem hierbij characters als guile, vega, rose, sim, bison, blanka, honda, heck zelfs ryu, etc etc zijn solid defense/zone characters die hard aangepakt zijn in AE daarnaast zijn ook characters die solid offense spelen generfed (neem rufus en cammy als beste voorbeelden)

Ik kan maar 3 goede characters die niet erg op mixups leunen bedenken die buffs hebben gekregen.
Sagat ,ken en fei long. Die zijn dus ook nog erg goed te doen in AE.

Wat hierdoor gebeurt is dat mixup characters domineren, omdat de solid characters stuk voor stuk slechter geworden zijn, met uitzondering van heel erg slechte characters die in toernooien toch niet uitmaken.

Dit is de reden dat Viper bijvoorbeeld die burst heeft doorgemaakt in AE..... niet omdat zij beter is geworden, maar omdat iedereen om haar heen slechter is geworden en zij niet aangeraakt is.
Akuma ook niet aangeraakt..... seth komt aan bod, omdat veel characters hem niet meer genoeg kunnen damagen voor hij je gaat ownen met zijn mixups.... iedereen doet al minder damage en hij krijgt +50 health.
Yun en yang, mix up beesten met divekicks + command throws + veel damage en safe moves.

Kijk maar naar de evo results....de vaste garde die voor AE altijd in de top zou zitten is nergens te bekennen omdat ze allemaal uitgeschakeld worden door chinese army ( fei,yun,yang).
Character diversity in top 64 is lang niet zo groot.

Mensen die 2+ jaar lang de ins en outs van hun character geleerd hebben worden opgeblazen door mensen die een paar maandjes twins spelen.

Nu komt 2012 versie, en wat zie je bij erg veel characters als hun buff? Super>AE nerfs ongedaan maken of dragelijker maken. Dit komt omdat super erg balanced was.... AE is gebalanceerd met twin domination in mind.... dit heeft capcom al eerder toegegeven "het is goed voor community, om samen de twins als vijand te zien" was hun gedachtengang.

Als ik vega's huidige buff lijst bekijk..... is de Super versie van Vega nog steeds beter, zo zal het voor het merendeel van de characters zijn...... maar het word iig wat dragelijker door de minimale buffs en de nerfs op de hong kong brigade.

[ Voor 5% gewijzigd door Emersion op 03-10-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lang maar wel duidelijk.

Dat van de twins wist ik. En vind ik ook onvergeeflijk. Net zoals ik het byzonder stom vond dat in vanilla Sagat god tier was. Wat dat betreft was super idd ehm super :) Niet perfect, maar behoorlijk goed gebalanceerd. Ik snap werkelijk waar niet hoe je kan beargumenteren dat je chars overpowered ontwikkeld.......

Ik vraag me alleen af in hoeverre ze het kunstje kunnen herhalen....helemaal omdat ze nu 39 chars gelijk moeten krijgen. Vraag me altijd af of dat ook echt zo bekijken, ik kan me niet voorstellen dat ze heel veel tijd besteden aan mensen als Hawk, Hakan, Dan en EF. De tijd zal het leren.

Ik moet wel zeggen dat ik merk dat het me eigenlijk weinig boeit. Op mijn niveau maakt het gewoon niet veel uit wat ze gaan doen. Ik kom niet alleen maar twins tegen, en als ik ze tegen kom gebeurd het vrijwel nooit dat ze een perfecte genei jin uitvoeren met bijbehorende schade. Divekicks spammen wel, maar het is te counteren.

Het is meer dat me interesse weg is, ik merk dat ik ook minder vaak eventhubs en drakenslag check. Ik zal 2012 vast wel kopen (al is het maar om de collectie compleet te houden en dat ik dan niet meer 'afhankelijk'ben van mijn DLC wat als er straks geen live meer is en mijn hd gaat stuk dan kan ik geen twin editie meer spelen NOES...:P) maar ik denk dat ik wacht op een prijsdaling naar 15 euro ofzo.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:58:
SF X Tekken wordt ontzettend vet en zeker een game die ik ga halen, overigens gaat Poongko naar het schijnt ook aanwezig zijn bij RFD dus dat is sowieso iets om je op te verheugen :D
ben wat mij betreft ook veel better in een mvc3 dan een sf4 als ik heel eerlijk ben ook :P
mvc vond ik zoooooo hectisch....nee dat gaat em voor mij niet worden vrees ik, en daarom skip ik in eerste instantie SxT ook.

Ik vind het sowieso nog wel gaaf om op een tournooi te zijn, gewoon de sfeer is super, de hype etc etc. Poongko en Ryan Hart zijn dan de icing on the cake, echt fantastisch om zulke mensen in het echt mee te gaan maken!
En ach.......als ik toch al ga dan wil ik ook nog wel een potje spelen, tuurlijk heb je casuals maar dat is toch anders. Tournooi druk! 8)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
AE 2012 hoef je niet te kopen, is gratis balance update voor AE gewoon.
Zover ik weet voegt het verder niet iets toe ( chars ofzo).
Sagat veranderd niet veel geloof ik, alleen angry scar geeft meer damage geloof ik.
Hij zal daardoor een goed character zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor alles een eerste keer, maar kan me bijna niet voorstellen dat dit gratis wordt, geen melk actie van CAPCOM?!.....then again dat is wel weer een mooie compensatie voor het bewust verprutsen van de balans van AE. Zal mij benieuwen......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Dat is ook de reden waarom ze het aanpassen gezien dr zoveel negatief geluid komt uit de community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:34
Maar Emersion lees ik het goed? Jij switched van Vega naar Sagat? Chill dan wordt jij mijn leermeester :P Zullen we een casuals doen? Of anders dit weekend ofzo met paar andere tweakers ook erbij? OLd skool Tweaker night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ik wil best wel even met wat tweakers vechten dit weekend hoor :D

En je leest het niet helemaal goed, het zou niet in mijn hoofd komen om met vega te stoppen.
Maar doe sagat erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dit lijkt me een betere plaats om te polsen dan in de xbox/ps3 topics: Wie houdt er hier nog Skullgirls in de gaten? Het is een compleet nieuwe fighting game die tournament niveau waardig zou moeten zijn, volledig art deco stijl in prachtige vlot geanimeerde HD sprites.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TYHOEGg2sQk]

Dit is een game die me misschien wel van SF4 doet wegswitchen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
sowieso in november that Ultimate Marvel vs Capcom 3 uitkomt, denk dat ik die game helemaal plat ga spelen, dat daar nog steeds geen replay optie bijzit is imo erg kansloos, matches zijn zo leuk om te doen.

naja, heb zelf nog wat filmpjes gevonden in het archief, verschillende chars enzo, moet zeggen dat Seth me toch beter bevalt nu dat ik em in SSF4 3D speel :D

hier nog ruim een uur aan SFXT footage, lijkt me lang niet zo hectisch al dat sommigen denken :P
zit ook nog Umvc3 enzo

[ Voor 15% gewijzigd door Akaendra op 07-10-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Feels Good.

Ben best tevreden over de conversie.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-QNyXnnpU0h8/To8kBKmw02I/AAAAAAAAA_E/YcYaZmDAlrQ/s520/DSC06148.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Vega in sfxt!! YES!

Balrog, Vega en Juri teaser trailers zijn uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
naja, wordt wel heel wat gespeculeerd, maar Juri/VEga/Rog zijn wel een given, dat wel, had vega en rog eigenlijk ook totaal niet verwacht, Bison zal ook nog wel komen als Juri's partner me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:58:
Dit lijkt me een betere plaats om te polsen dan in de xbox/ps3 topics: Wie houdt er hier nog Skullgirls in de gaten? Het is een compleet nieuwe fighting game die tournament niveau waardig zou moeten zijn, volledig art deco stijl in prachtige vlot geanimeerde HD sprites.
[video]

Dit is een game die me misschien wel van SF4 doet wegswitchen :)
Voor mij een gevalletje eerst zelf spelen, maar het komt op mij een beetje over als Melty Blood en err arcana heart (ben altijd bang dat ik per ongeluk een rpg noem :P )? Deze games trekken me toch minder als capcom en snk fighters.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Wie is er zondag aanwezig in Roosendaal? :)

ps:
Ik heb ook wel behoefte aan een avondje tweakers fightnight!
Vrijdag? ;)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
FREAKJAM schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:10:
Wie is er zondag aanwezig in Roosendaal? :)

ps:
Ik heb ook wel behoefte aan een avondje tweakers fightnight!
Vrijdag? ;)
Ik kan vrijdag avond, wat is trouwens je XBL tag? Ik heb je denk wel in mijn lijst (Mootjee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
FOAMO it is! Volgens mij had ik je nog niet btw.
Ik add je vanavond wel even!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik ben er vrijdag wel, maar heb om 21:00 een online team battle tegen wat fransen als het doorgaat :) maar daarna of ervoor misschien.

Ik heb zin in RFD! verwacht niet erg hoog te eindigen maar ga mijn best doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik wil ook naar RFD, maar Eindhoven - Weesp is best een pokke-eind :(

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je wilt kan je naar Utrecht (of liever Amersfoort) komen, dan heb je het laatste stukkie een auto rit.
Bijft het nog steeds een takke eind natuurlijk, maar just saying :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, zou het zelf ook niet doen zo :P woon zelf ook in Eindhoven namelijk ^^

ach ja, vanavond begint seasons beatings, eens zien of we weer wat leuke potjes op stream krijgen, tenminste dat spooky het weer gaat streamen dus kwaliteit zal wel goed zijn :D

ben eens beniwud ook naar de SFXT characters die ongetwijfeld vanavond ook announced gaan worden @ new york comic con zoals gisteren gebeurde voor umvc3 met phoenix wright en nova

Acties:
  • 0 Henk 'm!
50 mins van ehv centraal naar utrecht
en dan nog 40 min om in weesp te komen met de auto.

Even ruim genomen 2 uur om bij het eerste internationale sf4 tournooi van NL te komen. Ik zou het wel doen. Ben ook naar Enschede en Roosendaal geweest voor sf4, is echt de moeite waard, maar ja, allemaal IMHO uiteraard.

Oh wait, als je naar Mv3 wilt word het lastiger Akeandra, das op zaterag toch? Dan moet je alleen al 90 minuten treinen......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dus samenvattend:

Toernooi: RFD ( Red Fight District)
Wanneer: 22 en 23 oktober
Waar: Pampuslaan 67, 1382 JM Weesp

Entree 15 euro, en 10 euro per game inschrijving. ( PayPal )
Aan de deur ook mogelijk om in te schrijven maar dan is de Entree 20,-

Weesp is niet al te ver weg, dus misschien ga ik wel.

Ik ga ervan uit dat SSIVAE weer op de Xbox 360 wordt gespeeld. Deelname is dan voor mij uitgesloten omdat ik met een PS3 controller speel :(

( Weet iemand waarom deze keuze gemaakt is? Is Xbox 360 groter / populairder dan PS3 ? )

[ Voor 225% gewijzigd door Greatsword op 14-10-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Als ik vanuit Utrecht of Amersfoort mee kan liften, klinkt het wel een stuk aantrekkelijker natuurlijk ^^
Jij gaat enkel op zondag Sagat?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Destianto schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:15:
Dus samenvattend:

Toernooi: RFD ( Red Fight District)
Wanneer: 22 en 23 oktober
Waar: Pampuslaan 67, 1382 JM Weesp

Entree 15 euro, en 10 euro per game inschrijving. ( PayPal )
Aan de deur ook mogelijk om in te schrijven maar dan is de Entree 20,-

Weesp is niet al te ver weg, dus misschien ga ik wel.

Ik ga ervan uit dat SSIVAE weer op de Xbox 360 wordt gespeeld. Deelname is dan voor mij uitgesloten omdat ik met een PS3 controller speel :(

( Weet iemand waarom deze keuze gemaakt is? Is Xbox 360 groter / populairder dan PS3 ? )
zal wel iets met dat eeuwenoude frame gebeuren te maken hebben dat je 1 frame op een minuut verlies op de PS3 ofzo, geen flauw idee, zouden eigenlijk op beide consoles moeten doen, veel leuker, anders ben je weer aangewezen op controller/universele arcadestick.

heb zelf nog getwijfeld om te gaan voor MvC3 op de PS3 (geen idee waarom die game dan wel op de PS3 gedaan wordt) maar toch besloten het niet te doen, een eind weg en zo goed ben ik nu ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@freakjam
Yups ik ga alleen op de zondag, sf4 is toch de game die ik het meest speel(de), en 10 euro per spel vind ik nog best veel. sf3 kan ik echt niet, en met sf2 heb ik ooit 1 keer met de hakken over de sloot een kwartfinale mogen halen, maar dat heb ik ook al tijden niet meer gespeeld, de andere games niet of amper gedaan en/of geen interesse in.
En (niet geheel onbelangrijk) het is voor mijn gezin & mij fijner als ik maar 1 dag weg ben ipv 2.

Maar ik heb zelfs een topicje geopend op DS voor wat betreft het meerijden dus het is geen enkel probleem. Sterker nog, ik vind het wel gezellig :)

@akeandra
Er schijnt idd lag te zijn op de ps3 met sf4. Zelf ooit een langere sessie gespeeld tegen een collega, en het voelde wel iets anders aan, maar niet wereld schokkend. Maar goed, er zijn mensen die aangeven dat hun combo's niet meer kloppen enzo, en ook is in het verleden de opkomst voor 360 tournooien beter geweest dan voor ps3.
Voor marvel schijnt 'de community' in nl meer op de ps3 te zitten, maar daar weet ik verder niets vanaf omdat ik die game verder niet volg.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crap :(
Mijn standaard trainingspartner kan niet deze week, en ik wil graag nog wat oefenen voor RFD.

Zijn er mensen die zin hebben om wat te sparren met very rusty lil old me? Offline is een mogelijkheid in de avond mits je niet megaver van utrecht af woont ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik ben woensdag, donderdag en vrijdagavond wel online.. Ik heb je al in me list trouwens
Afgelopen vrijdag ook tussen 19-22 online geweest, maar zag alleen Cinneq even voorbij komen, jammer!

heel misschien ga ik ook in je aanbod in om mee te gaan naar RFD.
Jammer dat het zo prijzig is (25 euro entree, 10 euro per game).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, ik ga morgen denk ik terug naar mijn oude huis om iig even online te kunnen trainen, als ik je zie dan kunnen we even spelen.
zal wel ergens tussen 20.30 en 23.00 zijn.

RFD: tis een hoop geld, maar het is ook een one of kind tournooi, misschien wel de enige als het geen succes word. Je kan altijd nog als spectator gaan en dan je casual potjes meepikken, heb dat serieus overwogen......maar als ik er ben dan wil ik ook meedoen. (hoe kort dit dan ook zal duren :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Een beetje sparren ben ik ook altijd wel voor in. Ik speel de laatste tijd veel op de pc maar als je me online ziet (DeChaoOrdo) en je hebt zin om wat matches te spelen dan stuur je maar een invite, dan switch ik naar de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Ik wil ook a.s. vrijdag mee sparren.

Mootjee (Tag)

Main: Adon, Sagat, Ryu.

[ Voor 20% gewijzigd door M0otje op 18-10-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Sorry dudes, moest opeens gaan, kreeg een telefoontje.

PS:
Emersion, je bent echt een beest met je Vega, props! ;)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Geeft niks joh, hebben toch een paar leuke matches kunnen spelen. Ook nog even lekker met Sagat geramd, was wel weer een keer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Props trouwens voor je diversiteit KneoK, je hebt 5000BP met veel chars. Best knap!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke potten Foamo & kneok. Weet igg weer een beetje wat de knoppen doen ;) geez kneok vs blanka was echt kansloos en vs akuma ook. Vrijdag en miss morgen ben ik weer online dus wie zin heeft is welkom

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:41:
Props trouwens voor je diversiteit KneoK, je hebt 5000BP met veel chars. Best knap!
Thanks :) Jouw DeeJay is trouwens flink vooruit gegaan sinds de laatste keer dat we speelden!
Sagat schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:46:
Leuke potten Foamo & kneok. Weet igg weer een beetje wat de knoppen doen ;) geez kneok vs blanka was echt kansloos en vs akuma ook. Vrijdag en miss morgen ben ik weer online dus wie zin heeft is welkom
Haha, mijn Blanka is inderdaad gemeen :o Is ook een van de weinige karakters waar ik meer dan 65% win/loss heb. Nog een paar potjes op de pc en ik heb 'm op B+ staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Sagat schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:53:
@freakjam

@akeandra
Er schijnt idd lag te zijn op de ps3 met sf4. Zelf ooit een langere sessie gespeeld tegen een collega, en het voelde wel iets anders aan, maar niet wereld schokkend. Maar goed, er zijn mensen die aangeven dat hun combo's niet meer kloppen enzo, en ook is in het verleden de opkomst voor 360 tournooien beter geweest dan voor ps3.
Voor marvel schijnt 'de community' in nl meer op de ps3 te zitten, maar daar weet ik verder niets vanaf omdat ik die game verder niet volg.
Dat merk ik, potjes oefenen zitten er nooit in op PSN :') En om nu voor 1 game die ik al beziot op de ene console een xbox met spel te kopen gaat me wat te ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
KneoK schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:20:
[...]

Thanks :) Jouw DeeJay is trouwens flink vooruit gegaan sinds de laatste keer dat we speelden!
Thanks, KneoK! En dan had ik nog wel een slechte dag gister ;)
Had gister eerst met wat mensen van DS gespeeld, en werd aardig geowned door oa Emersion ;)

Ik moet de combo's nog onder de knie krijgen, en de aanslagen beter plaatsen. Als je de matches terug kijkt met input, lijkt het alsof ik lichtelijk bepaalde moves "mash" (jab etc). Dan wil ik bijv 2x jab doen, maar zie je 4 inputs.. Komt goed!

[ Voor 24% gewijzigd door FREAKJAM op 20-10-2011 09:20 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
FREAKJAM schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:22:
Sorry dudes, moest opeens gaan, kreeg een telefoontje.

PS:
Emersion, je bent echt een beest met je Vega, props! ;)
Haha thanks, good games!
Jammer dat ik de rest heb gemist zo te horen.

Freakjam hier wat advies, vat het niet verkeerd op, want ik probeer alleen maar te helpen:

Je deejay is beter geworden, maar je hebt nog een gigantisch zwak punt, namelijk je loopt je deejay veeeel te makkelijk naar achteren.
Ik kon gewoon naarvoren lopen en je liep al erg ver naar achteren.

Als je in de hoek bent, ben je waar IK wil dat je bent.... jou taak is om daar nooit terecht te komen of in ieder geval ervoor te vechten ( niet alleen maar 3 fireballs).

Serieus werk dat eruit en je krijgt minder moeite tegen IEDEREEN waartegen je vecht.

Ik weet dit, omdat ik vroeger hetzelfde deed met vega, veel ruimte opgeven zonder te vechten ervoor en daardoor corner raped worden.

Nu speelde ik gister redelijk losjes, maar als het een RFD match was geweest had ik en andere goede spelers constant ervan gebruik gemaakt dat je je zelf in de hoek werkt en je er proberen te houden. Dan kom jij niet tot spelen toe behalve reversals gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Thanks voor de tip Emersion!

Het klopt inderdaad wat je zegt, ik loop namelijk heel snel naar achter om meteen een sobat of fireball te chargen. Ik moet mezelf aanleren om hem te chargen als ik zit, dan kan het namelijk ook!

Enige voordeel wat ik behaal met naar achter lopen, is mensen naar me toe lokken en dan plots een ex sobat te plaatsen (die heeft erg veel range).

Toevallig ook dat ik thelastottoman zag in de endless battle, zat namelijk laatst te kijken welke NL Dee Jay's boven me speelde, en daar was hij er 1 van. Maar ik moet je sowieso wel vertellen dat ik gister heel erg zwak speelde. Hopelijk mag ik binnenkort weer wat potjes mee pikken!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga je trouwens nog mee zondag? Moet toch al een beetje gaan plannen hoe laat ik weg ga rijden enzo.

Oh en in onze match afgelopen woensdag had je trouwens een prachtige truc met je wannabe sonic boom ;) gevolgd door die slide aanval van je. Kan ik daar als ik spring echt niets tegen doen? Ik snap dat het een goede anti air is, maar onverslaanbaar mag natuurlijk geen enkele move zijn toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik twijfel nog heel erg, en een maat van me wil zaterdag ook stappen.
Hoe laat was je van plan zondag aan te rijden? (vanuit amersfoort)

Ik weet eerlijk gezegd even niet welke "prachtige" truc je bedoeld haah ^^
Ik zal straks thuis kijken of ik m nog kan terug zien!

[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 21-10-2011 13:43 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het begint om 11.00. je wordt geacht om dan nog is een keer 15 mins eerder aanwezig te zijn. Denk dat ik iets van 10 uur weg rij, kan je op je gemakkie zoeken waar het is, parkeer plaats uitkiezen etc.
(heb overigens wel een tomtom maar je weet maar nooit :P )

Oh een truc.....heheh daarom al de ''
Jij doet die max out, ik spring eroverheen, je zet die slide in. Ik kon tijdens de match niets verzinnen wat het versloeg. Dan zijn er 2 opties:
A: het is een super aa move, en ik moet er dus gewoon niet inspringen
B: ik kan iets doen wat het verslaat, hele late mp misschien (die elleboog) maar die had ik al getest dacht ik........eigenlijk is de vraag. win je altijd met die move, of zijn er zaken die het verslaan.
En nu ik het typ zijn die er denk ik wel, met name dive kicks.........maar ik zal wel ik kijken op eventhubs.

edit:
en dit gevonden (met dank aan eventhubs dus)
Slide
Dee Jay's slide attack can go under fireballs right after it starts up. The timing is tricky and it's much harder to go under slow fireballs. This slide does knock down and it has good recovery, making it hard to punish.

The best use of this slide is to reposition yourself and as an anti-air. It's extremely hard for jumping opponents to hit Dee Jay while he is sliding as long as they land on his feet.

If the slide makes contact with an aerial opponent it is possible to juggle them with Ultra 2. This is very difficult and risky to do though.
--------------------------
sowieso is de hitbox (niet geheel verassend) dus de benen............maar ik denk dat ik gewoon niet moet springen en het vuurbal gevecht aangaan (want niet bepaald Sagat's zwakke punt is).

[ Voor 33% gewijzigd door Sagat op 21-10-2011 14:28 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ah, dat is wel een truc die ik veel gebruik idd! Dee Jay zijn slide is erg krachtig, en veel mensen schatten dat verkeerd in..

Ik throw een air-slasher en probeer de tegenstander naar voren te lokken. Om het moment dat je springt zet ik een slide in. Als je echt een pro speler bent, dan is de slide zelfs te combo'en naar Dee Jay zijn u2.

edit:
Ik zie je aanvulling nu. Vergeet niet dat Dee Jay zijn slide ook onder sagat zijn vuurbal "slide" ;)
Lage vuurballen spammen dus =D

edit2:
Ik kan sowieso niet mee doen zie ik zondag;
17 oct
The online sign-ups will close today! But that's not all! I just got notified that payment at the door isn't allowed due to licences and permits. This should not be a problem! If you want to come to RFD and don't have PayPal please contact Richard Ramcharan (via Facebook or by phone ZeroSix FiveThree SixThree SixEight SixFour) and we'll work things out But please don't wait to long for calling!

[ Voor 46% gewijzigd door FREAKJAM op 21-10-2011 16:40 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan wel maar dan moet je dus even bellen. Fb zou ik nu niet meer doen. Maar totdat je anders post ga ik er vanuit dat je niet meedoet.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Weet iemand nu het precieze schema voor RFD ? Moet je als je alleen SSIVAE wilt spelen op beide dagen aanwezig zijn ?

edit: gevonden http://www.redfightdistri...uper-street-fighter-4.htm

Krijg net een SMS van Richard terug dat het te laat is, inschrijven kan dus niet meer :(

[ Voor 45% gewijzigd door Greatsword op 21-10-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Emersion vs Poongko voor de liefhebbers:
Emersion je speelde echt nice! Ferdi werd gister echt geraped door Poongko. Die gast tapped trouwens wel echt als een motherfucker, zelfs tijdens de matches (lees pauzes) door, ik vind het zwaar annoying.

[ Voor 50% gewijzigd door FREAKJAM op 23-10-2011 13:30 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Zo zo, zijn maar weinig mensen die Poonkgo geperfect hebben, echt goed gespeeld @ Emersion. Nu even de stream bekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Jammer emersion, maar die druk is nasty voor vega, maar jammer van die 2e match, je had eigenlijk gwn gewonnen, zonde van die fout van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ligt het aan mij of loopt het geluid niet synchroon met de stream ?

http://nl.twitch.tv/kaostv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Destianto schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:32:

ligt aan jou :P bij mij loopt ie fine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Destianto schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:32:

Als je hem op 720p+ zet dan loopt alles wel synchroon, op alle andere standen heb ik minstens 2 seconde verschil tussen beeld en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ah, het werkt idd Kneok, mis alleen wel een commentator à la David Chen en die andere guy..

[ Voor 19% gewijzigd door Greatsword op 23-10-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Destianto schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:19:
Ah, het werkt idd Kneok, mis alleen wel een commentator à la David Chen en die andere guy..
je bedoelt james chen en ultradavid XD
mja, is ook iets wat ik mis, maar Poongko stond daar wel ff te stylen net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Die ja ;) blijkbaar toch wel talent in NL, Ik ken werkelijk bijna niemand aangezien het vast allemaal Xboxers zijn.

edit: Ah daar zijn ze en lekker gemotiveerd ook :)

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/--uBDjGPWn3A/TqQqwn6u9fI/AAAAAAAABF4/G8bxv42IEQs/s520/comment.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Greatsword op 23-10-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Die Cammy die nu speelt, speelt echt erg nice. En hij speelt op standard xbox-controller ook nog lijkt.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

nvm

[ Voor 112% gewijzigd door Greatsword op 23-10-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
poongko heeft echt te zieke setups :P jezus christus wat een comebacks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even Poongko perfecten met Vega, nice! :D

Ik wist niet dat RFD zo uitgebreid was :O Ben ook te druk de laatste tijd (lees ik rijd motor), dus heb niks gevolgd, maar ik ga die stream zeker bekijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Idd zeg.. Poongko in Nederland :) Maar damn Emersion dat heb je toch netjes gedaan. Jammer dat je net die ene ronde niet had. Maar toch mooi die perfect.

Staan de resultaten toevallig al ergens? Of zit ik weer met m'n neus te kijken..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

is nog niet voorbij, stream met top 8 gaat nu weer beginnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 23-10-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, Poongko zal weinig tegenstand gaan hebben lijkt me zo, maja dat weet je uiteindelijk nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moni? More like momi :P

Jeetje, in Enschede momi raped mijn Akuma en hij wordt geraped door Poongko... tjah, verschil moet er zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

never mind

[ Voor 132% gewijzigd door Greatsword op 24-10-2011 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Leuk die V-Ryu. Krijg helemaal zin om Makoto te spelen als ik dat zie. Leuk ook om Poongko zoveel te zien lachen :)

En wat een dude zeg die amerikaanse(?) commentator..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft geen verstand van Street Fighter, dat blijkt...

Makoto is een mixup char net zoals Seth, dus de betere speler wint. Echt gave matches :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijkt naar Oguz en ook naar Firlian (u still alive :?). Hoe hebben jullie dit event kunnen missen? :o Of misschien zelfs :F
(/end overload of smilies, & u guys know its all in good fun right ;))

Vooral Firlian heeft volgens mij skills genoeg om de brackets te halen, en ik denk dat Oguz in mijn poule misschien ook wel een 2e plek had kunnen pakken (=brackets halen).
Ikzelf heb maar twee potten gepakt, maar ik heb lekker gespeeld.
Daarna was het spectaten sowieso hype. De hele France vs NL was zo gaaf. Volgend jaar voor mij zeker weten weer, en misschien dat ik de zaterdag en dan ook bij pak.

Enige wat ik hoop is dat ze een iets grotere venue weten te vinden, en wat andere kleine puntjes verbeteren.
(zie topic op ds als je erg nieuwsgierig bent).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Hey een tourney, cool!!!

Nou had ik al een tijdje niet meer gespeeld (Lees: Sinds SF4), kreeg ik van mijn maatje SSF4 voor mijn verjaardag! Super gaaf natuurlijk, en online gaan om een lekker potje te matten. Aangezien het al een lange tijd geleden was, zijn mijn tactics een beetje roestig.

Gisteren 5 potjes achter elkaar gewonnen gelijk de bijbehorende achievement te pakken en begon al weer aardig in te komen tot dat............... Speel ik tegen een Ryu die ik de eerste ronde een paar dikke vette combo's presenteer, driekwart balk weg en het begon er op te lijken dat ik weer winst ging boeken. Die gozer begint me daar chicken te spelen....... FB, FB, FB, FB, FB, DP, FB, FB, FB, FB en wat denk je? Ja ja, DP!! Even is leuk natuurlijk maar alle ronden daar na het zelfde......

Heeft er iemand een idee om dit te counteren? Ik speel meestal vrij agressief en Ken is nog steeds een van mijn favo's naast Akuma.

Mocht iemand mij tegen komen online of mij toe willen voegen, ik sta met mijn Tag in de OP.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Ook fireballs gooien, springen, focus erdoorheen, die tatsu kick die ken heeft.
Je went vanzelf om tegen zulke mensen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:48
RFD was erg gaaf

2 potten gewonnen van de 5 en die 3de pot had ik ook gewoon moeten pakken
(pas blitzen als je dat ook echt waar kunt maken :+ ).
Viel me wel op dat ik me kwa leeftijd ( reeds xxx voorbij) niet eens te oud voelde.

Moet zeggen dat ik er nu niet echt lekker zat, gozer naast me bumpte op de meest onhandige momenten tegen mij op. Kan gebeuren natuurlijk , maar volgende keer iets meer ruimte graag.
de poul hadden ze overigens gewoon op moeten hangen ipv om te roepen.

Het leek overigens wel of poongko eerst nog langs de shop was geweest, miste eigenlijk alleen nog de rode ogen.

Top dag gehad

Ikke wille meeeeeeeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Nog wat matches tegen akuma, beetje slechte kwaliteit maar ik had geen zin om m'n capture ding aan te sluiten :)

Pagina: 1 ... 50 ... 62 Laatste