Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij moeten nog eens een keer spelen :D Ik krijg er zin in als deze matches zie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Ook hier maar even patsen dan:

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/9117/deejay1j.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/8199/deejay8y.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/6748/deejay10.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door FREAKJAM op 01-11-2011 16:10 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Nice dude! Erg nice!

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om te vieren dat ik woensdag misschien/hopelijk etc, weer internet heb. Of totally unrelated, wat jullie willen :P maar is kijken of er nog interesse is in een GoT tournooitje op de 360?
Gewoon sf4 AE dus (tenzij iedereen de twins zat is een super wil doen, daar heb ik ook geen problemen mee).

Ik heb zelf misschien al 2 spelers die mee willen doen.
Zal zo maar is het laatste AE tournooitje kunnen zijn voordat 2012 editie op ons word los gelaten.

Ik hoor het weer graag :)

/your friendly tournament host off

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 07-11-2011 15:02 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:18
als het of PC of PS3 is vind ik het best ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, zou bijna ae voor de ps3 kopen ALS ie een keer 15 euro is ofzo.
Maar helaas....mocht je genoeg andere mensen vinden dan wil ik wel weer een bracket bouwen of support geven aan de persoon die het tournooi gaat leiden.

Zal voor de duidelijkheid mijn vorige post editten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wıl best weer een keer brawlen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En.......
volgens mij zijn onze vaste kampioenen er niet bij!
Emersion houdt d8 ik even een sf4 pauze tot 2012 ed er is
Firlian is overgelopen naar starcraft 2 :+

Dus wie gaat het machts vaccuum opvullen?

*insert dramatic music here*

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
I'm in!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 19:02
Insert coin --- Check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

I'm in too!

@FREAKJAM > Wauw, brute stick man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok even een placeholder overzicht, tenzij we nog massaal aanmeldingen krijgen wil ik uitgaan van 8 spelers.
Voorlopige start datum is 14 november

GoT xbox360 sf4 Tourney 7
(hier komt straks ook een link naar de bracket)

deelnemers:
Xbl tag (got nick)
01 FOAMO (Freakjam)
02 DeChaoOrdo (KneoK )
03 Mootjee (Mootje)
04 Oguz286 (Oguz286)
05 Timmie kun (Pkunk)
06 Inferno NL (Inferno187)
07 Emersion (Emersion)
08 S4g4tNL (Sagat)
09 garbiddle (garbiddle)
10 DrlZ GAMBIT (DrlZ GAMBIT)
11 Firlian (Firlian)
12 Reserve/Bye

Omdat ik vanavond wil beginnen wil ik als plek 12 is ingevuld is geen extra deelnemers meer toelaten, wil je meedoen laat dit dan ASAP weten.

Rules:
- Alle chars mogen, bij verlies mag je van character wisselen.
- Default ronden&tijd, best of 3 matches
- Speel ronden zijn maandag tot en met woensdag en donderdag tot en met zondag (mocht je niet kunnen spelen geeft het door, bij twijfel loting door tourney host).
- spreek je partijen bij voorkeur hier af. En check dit topic ook dagelijks om te weten tegen wie je moet.

Op of aan merkingen welkom.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 14-11-2011 09:33 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik doe mee! :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno187
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-12-2021
Hallo iedereen, Inferno van Drakenslag hier.
Ik doe ook graag mee met het toernooi.
XBL GT: Inferno NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

He tof, een Drakenslagger. Welkom :)

Het is trouwens traditie dat 'nieuwkomers' zich inhouden en ons noobjes niet voor schut zetten dus hou daar een beetje rekening mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Foamo lichtte mij in hierover, ik kan mee doen als ik gewenst ben, ben dan wel gewoon vega hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Cool, dan kunnen we het toernooitje de 14e in ieder geval starten.

Ook voor jou geldt natuurlijk de nieuwkomersregel. Ik zal daar nog even over uitweiden, je mag hooguit 3 buttons naar keus gebruiken, combo's zijn beperkt tot 3 hits en winnen is uit den boze :P

Zit nog een beetje te twijfelen over welk karakter ik ga gebruiken. Heb m'n Cammy al een poos niet aangeraakt dus daar zal ik weer flink aan moeten werken. M'n Blanka begint wel aardig vooruit te gaan (eindelijk B+ op de pc) maar vind dat een beetje een lame karakter om een toernooi mee te spelen. Ben een aantal dagen geleden begonnen met Guy en dat gaat ook best goed maar daarmee ben ik zeker kansloos tegen jouw Vega of bijvoorbeeld FOAMO's Deejay. M'n Balrog heb ik al helemaal een tijd niet meer aangeraakt, kom op het moment niet meer verder dan jab, jab, short, headbutt (ultra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alhoewel ik groot voorstander ben om Emersion op alle legale en illegale manieren in te perken :+ denk ik niet dat dit onder de noemer van nieuwkomer gedaan kan worden, volgens mij hep ie (zo goed als iig) alle GoT tourney's mee gedaan! Slechte positie een 3e plek toen Ferdi meedeed? 8)7

Anyways, natuurlijk is ie/ben je meer dan welkom, en hebben we hiermee onze acht deelnemers. Ik zal proberen vanavond te loten en de bracket online te krijgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno187
lol ik denk niet dat de nieuwkomersregel voor mij op gaat, sinds ik SF pas sinds 2 maanden serieus speel.
Oftewel verwacht niet te veel van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Haha. We verwachten niets hoor, het is allemaal puur voor de lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz heb nog een wat vreemd probleem met mijn internet. Omdat ik er mee aan het rommelen ben geweest heb ik nog geen tijd gehad voor de bracket. Maar komt binnenkort O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:58:
Hmmmz heb nog een wat vreemd probleem met mijn internet. Omdat ik er mee aan het rommelen ben geweest heb ik nog geen tijd gehad voor de bracket. Maar komt binnenkort O-)
Ik moet sowieso in de eerste ronde tegen Emersion zoals altijd :P Dus je kan mij nu al in de losers bracket plaatsen :D :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:18
ach, speel nu voornamelijk PC, geen crappy cam uploads meer :D
wel met een Pad, krijg mijn TE stick niet lekker werkend

anyways, wat voorbeelden :P

ik vind wel dat ik vooruit ben gegaan maar mag nog veel leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik ben achteruit gegaan.
Ik begon wel lekker, in trainingmode gegaan (eigenlijk als button check) en daar IN EEN KEER mijn tu fadc fwd hk into ultra gedaan LEKKERRRRRRR. Daarna is even kijken of ik via inet kon spelen met NAT moderate :(
SP ingedoken met challenge aan, dat ging ook goed, veel perfects, alleen tegenstander ho maar. Ok toen maar zelf een quick match gedaan. Kwam ik tegen een of andere Juri met 4x zoveel bp als ik. Niks tegen in te brengen, maar daar had ik nog wel vrede in, beetje verder met sp, en toen kreeg ik zowaar wel een challenge, een matige gouken, maar wel verloren met 2-1, ach ja, beetje roest en zo (vanaf half september verhuisd en dus niet meer online gespeeld, wel tussendoor 1 avondje in mijn ouwe flat en bij rsd dan gespeeld....)
Toen kwam ik Mootje enOguz online tegen. AUW AUW wat een pak slaag :X Eigenlijk alleen Mootje want die gozer bleef maar win streaken......maar hoewel ik het kan hebben van een betere speler te verliezen had ik 2 ergernissen
1, jump ins! tuurlijk moet je af en toe springen, maar damn, zo predictable mijn jump ins, en dit kostte me heel veel health
2. Tegen kale focus attacks aanlopen........echt als of ik weer voor het eerst sf4 speelde en me afvroeg...'wat staat dat mannetje nou raar op te laden :?' damn echt 4-5x ingetrapt en das VEEL te veel. Like a moth to a flame.

Anyways rest mij 1 vraag aan M00tje, was het niet laggy? We speelden over een wat oudere sitecom router en ook nog is wireless, voor het tournooi zal ik iig even een kabel door de huiskamer rossen.

En over het tournooi gesproken, weekend vloog weer voorbij. Maar ik zal morgen in mijn lunch pauze wel even snel een loting-kje doen. Zodat we morgennavond van start kunnen

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad heel veel pak slaag gekregen van Mootje... sowieso heb ik mijn dag niet vandaag. Iemand anders had mij uitgenodigd en heb nog een potje of 10 tegen hem gespeeld waarvan ik er maar 1 heb gewonnen. Ik speelde echt als een n00b -_- Ach ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
@ Oguz286 en Sagat, leuk om weer eens tegen jullie te spelen, het is zeker maanden geleden voor t laatst.

Het was niet laggy vond ik, heel soms een hick moment. Ik speel zelf via bedraad inet.

Ik kijk iig uit naar t TW toernooi :)

[ Voor 28% gewijzigd door M0otje op 14-11-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:15
Sagat schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:10:
Ok even een placeholder overzicht, tenzij we nog massaal aanmeldingen krijgen wil ik uitgaan van 8 spelers.
Voorlopige start datum is 14 november
Ik wil wel meedoen
Of ben ik al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Sagat schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:27:
Firlian is overgelopen naar starcraft 2 :+
Heb inderdaad al een poosje geen SF meer gespeeld, maar wil best mee doen als het nog kan. Dan hebben we weer een even nummer als Gambit ook meedoet :P
Heb al 2 maanden geen XBL gold meer zelfs, dus die zal ik dan eerst even moeten verlengen.
Ben benieuwd of ik er nog iets van bak.

Nu druk met Skyrim en daarna weer lekker starcraften :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had al iemand op de 'reserve lijst' staan, dus 'helaas' komen we op 11.
Ik zal is vragen of Cinneq ook wil medoen, dan komen we op een mooi even 12.
In het ergste geval krijgt iemand een 'bye'(geen idee hoe je dat spelt eigenlijk :?) dwz dat die persoon niet hoeft te vechten in de eerste ronde, de bye gaat dan ook door naar de verliezers ronde, dus dubbel geluk!

Ik zal de start post even bijwerken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loting check!

DrlZ GAMBIT (DrlZ GAMBIT) VS Nummer 12
Timmie kun (Pkunk) VS DeChaoOrdo (KneoK )
FOAMO (Freakjam) VS Emersion (Emersion)
S4g4tNL (Sagat) VS Mootjee (Mootje)
Inferno NL (Inferno187) VS Oguz286 (Oguz286)
garbiddle (garbiddle) VS Firlian (Firlian)

Bracket volgt........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoT xbox360 sf4 Tourney 7
Voorlopig bracket

Deelnemers:
Xbl tag (got nick)
01 FOAMO (Freakjam)
02 DeChaoOrdo (KneoK )
03 Mootjee (Mootje)
04 Oguz286 (Oguz286)
05 Timmie kun (Pkunk)
06 Inferno NL (Inferno187)
07 Emersion (Emersion)
08 S4g4tNL (Sagat)
09 garbiddle (garbiddle)
10 GAMBIT DrlZ (DrlZ GAMBIT)
11 Firlian (Firlian)
12 Cinneq (Roq)

Omdat ik vanavond wil beginnen wil ik als plek 12 is ingevuld is geen extra deelnemers meer toelaten, wil je meedoen laat dit dan ASAP weten.
Hrmmm het aantal van 12 spelers heeft als nadeel dat het onderste gedeeldte van de bracket nu dus een 'leeg' stuk bevat. We kunnen het zo houden met als gevolg dat iemand uit dat gedeelte zijn 3e ronde automatisch wint, of ik kan op nieuw loten waarbij ik ook kaartjes maar voor nr 13 tm 16. Dan heb je in de eerste ronden (natuurlijk zowel winners als losers) een paar bye's , maar dat heeft mijn voorkeur boven dat het in R3 gebeurd. Maar zoals altijd hoor ik graag jullie mening.

Het mooiste is natuurlijk als we nog 5 mensen erbij ronselen.......
EDIT:Heb een van de 'lege' partijen verplaatst naar de bovenkant van de bracket. Ik denk dat het hiermee acceptabeler geworden is. Maar de vet gedrukte tekst geld natuurlijk nog steeds.

Rules:
- Alle chars mogen, bij verlies mag je van character wisselen.
- Default ronden&tijd, best of 3 matches
- Speel ronden zijn maandag tot en met woensdag en donderdag tot en met zondag (mocht je niet kunnen spelen geeft het door, bij twijfel loting door tourney host).
- spreek je partijen bij voorkeur hier af. En check dit topic ook dagelijks om te weten tegen wie je moet.

Op of aan merkingen welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 14-11-2011 23:34 . Reden: Xbl nick aangepast ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Als er paniek bij is doe ik wel mee ;)
Komende weekenden heb ik weinig tijd, maar ik ben door de week 's avonds wel beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
He Kneok, sinds wanneer heb jij een andere nick?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Leuk, meteen tegen Emersion :9
Op naar de loosers-bracket! :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M00tje, ik ben zelf vanaaf pleite, maar morgen avond ergens tussen 21.00 en 22.00?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
Top dat ik nog kon joinen. :P

Overigens is mijn xbl tag net iets anders. (wachtwoord kwijt) 8)7
Is nu net andersom

Gambit DrlZ

Cinneq vanavond gaat t em niet worden ,weet niet hoe laat ik thuis ben.
Moet naar een vve vergadering.
De rest van de week liefst in de avond uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Kneok, ik zou vanavond vanaf 21:30 kunnen en anders woensdagavond..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Gambit ik heb je geadd, morgen proberen?
ik ben ook nooit voor 6 uur thuis dus komt goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hola! Ik heb zojuist geregistreerd hier zodat S4g4t me niet de hele tijd met xbox live messages of via drakenslag upto date hoeft te houden (thanks daarvoor overigens).

Eerste match tegen Firlian. Ik kan dinsdag bijna de hele dag en woensdagavond kan ik ook wel tijd maken. Stuur me een berichtje op xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Sagat schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:55:
M00tje, ik ben zelf vanaaf pleite, maar morgen avond ergens tussen 21.00 en 22.00?
Morgen tussen 2100 en 2200 is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Pkunk schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:18:
Kneok, ik zou vanavond vanaf 21:30 kunnen en anders woensdagavond..
Vanavond 21:30 wordt het dus duidelijk niet :)

Woensdagavond is geen punt, vanaf half acht ofzo kan ik spelen dus laat maar even weten hoe laat je het wilt uitvechten.

M'n gamertag heb ik overigens een poosje geleden gewijzigd. Wilde het al een tijdje doen en aangezien bepaalde familieleden het nodig vonden om bakken met hatemail te sturen als ze weer eens bij mij aan het spelen waren en ik continu bezig was met excuusberichten te sturen heb ik een maand of twee geleden de knoop maar doorgehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Gister 1,5 uur tegen MBR mogen spelen. Werd uiteindelijk 17-1 voor hem =P
Ik heb nog erg veel te leren ghehe! Emersion, ik zoek je wel op via irc op quakenet :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
FREAKJAM schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:41:
Gister 1,5 uur tegen MBR mogen spelen. Werd uiteindelijk 17-1 voor hem =P
Ik heb nog erg veel te leren ghehe! Emersion, ik zoek je wel op via irc op quakenet :)
Hehe tegen zijn Akuma? Ik heb paar x gespeeld tegen hem , maar hij gaat telkens weer weg... :|

Any tweakers die vanavond of vanmiddag willen sparren?

Tag= Mootjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
garbiddle (garbiddle) VS Firlian (Firlian)
0 - 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://youtu.be/j0VYQIYUjnk <- Het bewijs van een overtuigend pot klop.

Ik dacht het is wel leuk voor mezelf om de games die ik speel op te nemen en op youtube te gooien voor mezelf voor later (en voor mijn trouwe kijkers in de personen van mijn beide broertjes :-). Voor de rest van de wereld is het toch niet interessant, maar goed, als je even wat te lachen wilt hebben of als je me een paar aanwijzingen wilt geven dan weet je waar je kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Oh, hadden we wel al eerder gespeeld? (dat zeg je in je video omschrijving).
Ik had geen idee hoe goed je was, maar omdat ik een poos niet gespeeld had en drakenslag las in een eerdere post pakte ik maar gelijk Bison.

Je begon pas heel laat met throw techen, dat kon duidelijk beter. Misschien heeft Roq verder nog tips. Wat mij betreft is het bijna onmogelijk om van bison te winnen als sim. Die eerste round speelde ik nog redelijk safe, maar daarna was het eigenlijk gewoon random button pressen van mijn kant. In die laatste ronde had ik het random idee om met alleen HK te winnen, toen ik ineens 60% health kwijt was besloot ik maar serieus te gaan spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
Roq schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:36:
Gambit ik heb je geadd, morgen proberen?
ik ben ook nooit voor 6 uur thuis dus komt goed uit
Eeehm liefst woensdag. Ga fussball kijke vdg. En heb daar geen xbox staan.
Mrg kan ik na 1800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:25:
Oh, hadden we wel al eerder gespeeld? (dat zeg je in je video omschrijving).
Ja ooit een lange tijd geleden (ik weet niet precies wanneer, maar het gaat om maanden) hebben we 2 games ranked gespeeld. Ik weet het nog want het maakte indruk :-) Ik kon niks beginnen. Na een paar teleports-into-highkick zat je me van de andere kant van het scherm te bespelen met die blauwe hand en ik wist bij god niet wat ik ermee aan moest. Nog steeds niet eigenlijk, zoals je hebt gemerkt (dwz.. ik weet inmiddels dat ik kan verdedigen door short slide te doen, maar die kennis en die verdedigende instelling heeft alleen maar nut als jij degene bent die moet aanvallen en niet als ik degene ben die meer dan een halve levensbalk goed heeft te maken). Hoe dan ook, ik vind het een positieve uitdaging om tegen je te knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno, wanneer gaan wij spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL tijdje niet gespeeld zegt ie dan :')
Je random button presses met je high pressure throw game is vind ik ENG. Maar goed ik ben dan ook scrub.

Garb: Je loting was ongunstig man, misschien tref je het in de verliezers ronde beter :)

Vandaag iig online wel een paar potjes van anderes scrubs gewonnen *O*

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno187
Oguz286 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:54:
Inferno, wanneer gaan wij spelen? :)
Ik werk doordeweeks nachtdienst
Ik slaap in de middag tot ongeveer 18.00/19.00 uur en moet om 23.15 weer naar m'n werk, dus tussen die tijd I'm all yours. Zeg maar hoe laat je precies wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ggs mootje in dat team toernooi tegen die fransen.
jammer van je sagat, tegen die idiote cody.

teveel ping/lag voor mij , die cody jumpte en zonk knuckle alleen maar wat , maar als je niet kunt punishen word het een verdomd lastige taktiek om te verslaan, online street fighter kan zo dom zijn met een char zonder invulnerable moves , ik had ryu moeten pakken 3e keer :D

die hakan had me met een mash ultra op een link die ik normaal nooit mis haha.

daarna om mijn frustratie te sussen, maar ranked gebeest tegen mensen die wel groene connectie met me hebben :D

was alsof ik een ander spel speelde :D

[ Voor 3% gewijzigd door Emersion op 16-11-2011 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

DrLZ Gambit schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:08:
[...]
Eeehm liefst woensdag. Ga fussball kijke vdg. En heb daar geen xbox staan.
Mrg kan ik na 1800
Is goed, vanavond ben ik er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Emersion schreef op woensdag 16 november 2011 @ 02:26:
ggs mootje in dat team toernooi tegen die fransen.
jammer van je sagat, tegen die idiote cody.....
Het was echt zeer irritant spelen tegen die Cody. Eerste match leek op een onderwater spel. Zo laggy, dat je geen enkel combo kon doen. De matches daarna was het heel aparte verbinding. Ik verbaasde me wel dat hij zowat geen enkel link miste. Hij is denk ik gewend aan de lagg.

@SagatNl sorry van gister ik ging er van dat het helemaal niet zo lang ging duren, en om de team midden in de actie te verlaten vond ik niet oké. Maar ik ben vanaf 20.30 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mootje
No worries, helemaal omdat ik zelf ook pas om 21.45ish online was (was binnen de tijd die we afgesproken hadden, maar ik had zelf ook verwacht eerder on line te zijn).

Vanavond moet het lukken. Maar laten we het iets precieser zetten op tussen 21.30 en 22.00, als dat jou ook schikt uiteraard.

@iedereen
Ondanks de wat aparte/rommelige start maandag wil ik wel proberen zo veel mogelijk ons schema vast te houden, probeer vanavond of uiterlijk morgenavond je match gevochten te hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Sagat op 16-11-2011 13:18 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno187 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:41:
[...]
Ik werk doordeweeks nachtdienst
Ik slaap in de middag tot ongeveer 18.00/19.00 uur en moet om 23.15 weer naar m'n werk, dus tussen die tijd I'm all yours. Zeg maar hoe laat je precies wilt spelen.
Vanavond om 21.30 doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Pkunk gaan het, als zijn modem meewerkt, vanavond rond 21:00 uitvechten.

Als ik daarna tijd en zin heb zal ik ook de replays uploaden in de loop van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
@sagat tussen 2130 en 220 is goed.

[ Voor 7% gewijzigd door M0otje op 16-11-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Yipes! Replays.. nou is de druk nog groter :P

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno187
Yes, ik zal er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow trouwens, heb je mijn xbl? Het is oguz286 voor het geval dat je het niet hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Kneok - Pkunk : 2 - 0

Ik wil er niet over praten heheh :p Nee ik had gewoon even moeten oefenen dan was het misschien wat leuker geweest. Gelukkig waren de casuals daarna een stuk leuker :)

Ik had ervoor nog even online gespeeld met m'n stick maar dat ging echt helemaal voor geen ene meter zeg. Dat viel echt vies tegen. Kennelijk moet ik de musclememory daarvoor nog flink trainen. Of misschien ben ik er te oud aan begonnen :'(

//edit: ik dacht dat jij een dc had.. vriemd.. nouja.. ik mocht toch niet meer van m'n vriendin :p

[ Voor 10% gewijzigd door Pkunk op 16-11-2011 21:59 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oguz286 - Inferno NL: 2 - 0

Ggs :)

@Pkunk: jah, als je 70 bent, dan gaat SF wat moeilijker ja :P

[ Voor 46% gewijzigd door Oguz286 op 16-11-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Pkunk schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:58:
Kneok - Pkunk : 2 - 0

Ik wil er niet over praten heheh :p Nee ik had gewoon even moeten oefenen dan was het misschien wat leuker geweest. Gelukkig waren de casuals daarna een stuk leuker :)

Ik had ervoor nog even online gespeeld met m'n stick maar dat ging echt helemaal voor geen ene meter zeg. Dat viel echt vies tegen. Kennelijk moet ik de musclememory daarvoor nog flink trainen. Of misschien ben ik er te oud aan begonnen :'(

//edit: ik dacht dat jij een dc had.. vriemd.. nouja.. ik mocht toch niet meer van m'n vriendin :p
Haha, altijd weer die vrouwen :p

De casuals waren inderdaad heel leuk, vooral je Balrog is gemeen. Ik zal zo de replays even opnemen en online gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mootje - S4g4tNL 2-0
De eerste ronde, heb ik mijn huid duur verkocht, de overige 3 ronden heb ik bij elkaar opgeteld misschien net genoeg schade gedaan om 1 lifebar leeg te krijgen, hoewel ik dat eigenlijk al niet verwacht. misschien net 60-70%? (of zelfs maar 50% :X ) Iig well played, had er niets tegen in te brengen. _/-\o_
Nu wordt ik in de eerste ronde altijd gesloopt door een van de vaste finalisten, dus verder geen druk ofzo, maar je moet dus minimaal nummer 2 worden O-)

In de casuals erna iig nog wel een paar verdwaalde rondes kunnen pakken.
Oh en ik wil nog een keer met mijn Seth tegen je Akuma, normaal doe ik daar een button switch voor, en nu dus niet, 3x een corner teleport moest eigenlijk een ultra zijn 8)7

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Cinneq - Gambit DrlZ 2-0

Leuke potjes!
Ik kan echt alleen redelijk met sim zoals je wel merkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Oh, ik heb een Bye dus ik hoef voorlopig nog niet spelen ;(
Bye the way... ik denk trouwens dat zo'n ding een "by" heet :P

[ Voor 7% gewijzigd door firlian op 16-11-2011 23:47 ]

• DrLZ Gambit
Roq schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:47:
Cinneq - Gambit DrlZ 2-0

Leuke potjes!
Ik kan echt alleen redelijk met sim zoals je wel merkte :)
Potjes daarna gingen me idd beter af. Toch je sim kunnen pakken met seth.
Moet leren rustig aan te doen, maar vind rushdown gewoon veel te leuk en met guile heb ik echt misschien al 2 maanden niets gedaan.

Leuke sim heb je

• FREAKJAM
Emersion en ik moeten vanavond nog spelen. We zouden gister een potje doen, maar ben het zelf vergeten. We zaten zelfs bij elkaar in de party en nog vergat ik je uit te nodigen *doh*.

is everything cool?

• M0otje
@ogiz wanneer kan/wil je?
Wanneer ik weet hoe ik Adon moet verslaan? Nee wacht, dat duurt te lang... :P

Moet het trouwens deze week? Ik kan op zich vanavond en morgenavond wel. Zeg maar wanneer het je uitkomt :)

• M0otje
Oguz286 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:15:
[...]

Wanneer ik weet hoe ik Adon moet verslaan? Nee wacht, dat duurt te lang... :P

Moet het trouwens deze week? Ik kan op zich vanavond en morgenavond wel. Zeg maar wanneer het je uitkomt :)
Ja vanavond is geen probleem. Ik kan vanaf 20.30. Op zich is adon eigenlijk slechter in ae. Vooral doordat ie zijn wakeup nu langzaam is. Want in super kon akuma hem niet vortexen. Maar zijn Jaguar tooth moet je wel respecteren.

Tot vanavond.

• Pkunk
Mijn interwebs zijn overleden. Maandag komt de monteur dus tot die tijd ben ik hoogstwaarschijnlijk niet beschikbaar :'(

Hallo met Tim

• FREAKJAM
Emersion - FOAMO 2-0
Tof dat we even via mic speelde en dat je gelijk tips gaf.

is everything cool?

• M0otje
Oguz-Mootje 0-2

@ oguz en froamo, leuke matches en spannend. Je akuma is dope.
Ik vond dj je sterkste char froamo. Moeten vaker dit doen.

@Firlian wanneer wil je spelen? Ik heb namelijk in t weekend geen tijd. Dus liefst mOrgen avond. Hoor t van je.

[ Voor 28% gewijzigd door M0otje op 17-11-2011 22:53 ]

M0otje schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:52:
Oguz-Mootje 0-2

@ oguz en froamo, leuke matches en spannend. Je akuma is dope.
Ik vond dj je sterkste char froamo. Moeten vaker dit doen.

@Firlian wanneer wil je spelen? Ik heb namelijk in t weekend geen tijd. Dus liefst mOrgen avond. Hoor t van je.
Ik heb wat dingen over Adon opgezocht en dat heb ik geprobeerd toe te passen met een beetje succes, maar eerlijk gezegd vond ik je Ryu een stuk enger. Jij zoned heel goed en gebruikt je pokes heel goed, want zodra ik van de grond af ben krijg ik al een AA Shoryu om mijn oren. Volgens mij option-select jij best veel of niet?

Of je bent goed, of je bent echt ontzettend goed in gokken :P Ik gok het eerste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
M0otje schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:52:
Morgenavond is goed, wel beetje vroeg op de avond, voor 9uur het liefst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
@Mootje @Oguz

Leuke games inderdaad!

Dee Jay lijkt mijn sterkte char inderdaad, maar ik ben er alles behalve tevreden over. Ik heb geen hou vast in mijn spel. Ik heb ooit max 1250PP of iets dergelijks gehaald. Qua BP haal ik steeds 5000 met Dee Jay, en dan zak ik weer terug tot 2500. Dan stijg ik weer terug naar 5000BP etc etc. (Op het moment dat je 5000BP hebt, krijg je maar +1 punt wanneer je van een minder iemand wint, maar wanneer je verliest, verliest je ook een klap BP).

Ik zit er aan te denken om te wisselen van karakter. Ik ben echter heel slecht in motion characters. (Ik heb zelfs moeite met het maken van motions, vandaar dat ik liefst charge speel). Daarnaast mash (je ziet dan bijv dat ik 5x jab druk bijv, terwijl ik m maar 2x moet ingeven) ik mijn combo's onbewust, terwijl ik de combo's van Dee Jay goed kan. (Trainingsmode gaat gewoon goed!).

Toen ik nog pad speelde was Adon mijn main en Dan secundair. Misschien toch eens peinzen om van char te wisselen om daarna flink te oefenen. Als ik nu speel, merk ik gewoon dat ik na afloop echt gewoon gefrustreerd ben, omdat het spelen simpelweg niet lukt zoals ik wil.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno187
ggs nog Oguz, ik had niet moeten gaan roken van tevoren, m'n handen waren zo stijf als kweeniewat.
Casuals daarna waren leuk, we moeten vaker spelen.

Sagat, wanneer gaan wij? Vanavond kan ik iig niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Inferno187 op 18-11-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
firlian schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:01:
[...]

Morgenavond is goed, wel beetje vroeg op de avond, voor 9uur het liefst.
Is goed. Ik zal rond 1830 online zijn. Btw ik vind het altijd relax om 1 ronde als test te doen. Gewoon om de verbinding te testen. Ik neem aan dat je voor bisin gaat, ik twijfel tussen Ryu of adon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
roq/cinneq, laat maar weten wanneer je wil, zal ik mijn best doen het te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:33:
roq/cinneq, laat maar weten wanneer je wil, zal ik mijn best doen het te halen.
Ik weet dat je me binnen een minuut wel naar de losers bracket slaat maar zullen we de rest een plezier doen en het toch nog even uitvechten voordat je Roq gaat pesten? :p

Ik kan in ieder geval elke avond vanaf 19:00 tot laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
oops foutje, sorry kneok :D ik kan alleen vanavond niet geloof ik, rest van de avonden kan ik ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
M0otje schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:28:
[...]

Is goed. Ik zal rond 1830 online zijn. Btw ik vind het altijd relax om 1 ronde als test te doen. Gewoon om de verbinding te testen. Ik neem aan dat je voor bisin gaat, ik twijfel tussen Ryu of adon.
Ik moet nog eten, dus denk dat ik rond 1845 online ben. Ik pak Bison want jij bent best goed volgens mij :P
Testronde vind ik zelf niet echt nodig maar als ik jou er een plezier mee doe doen we die gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren drukke dag gehad, dus geen tijd gehad om GoT te bezoeken THE HORROR!
Maar nu even de bracket bijgewerkt, winners gaat lekker hard zo :)

Inferno, Ik denk dat we 's avonds de meeste kans hebben, laat maar weten of het vandaag, morgen of maandag avond je het beste uitkomt. Voor mij kan ik iig niet voor 21.00 ivm de kids. en op zaterdag niet na 22.00 ivm voetbal

Firlian: Je zou zo maar is gelijk kunnen hebben vwb by/bye (say bye bye 8)7 ), bracket maker vulde het echter zelf in, dus ik ging er vanuit dat het klopte :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno187
Haha geen probleem, family man zijn gaat voor uiteraard. Zullen we vanavond tegen 21.15 doen dan?
Overigens mbt het hele by/bye gebeuren, de gasten van DN schrijven ook altijd 'bye' in hun brackets dus neem aan dat het gewoon zo hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Firlian - Mootje 2-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:22:
oops foutje, sorry kneok :D ik kan alleen vanavond niet geloof ik, rest van de avonden kan ik ook wel.
Kan de beste gebeuren he :P

Vanavond rond half negen doen? Eerder of later is wat mij betreft ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crap :/ vergeten got te checken. Ben net pas weer thuis. Kan je morgen of maandag? Ik check morgen je antwoord die dan gelijk in de agena gaat.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno187
Geen probleem man, kan gebeuren. Morgen tussen 21.00 en 22.00 doen dan maar? Maandag ben ik namelijk redelijk bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Timmie,

wanneer spelen wij onze pot?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xbox live account is gehacked en gedurende het fraude onderzoek kan ik niet inloggen als garbiddle (tot een maand lang :(). Zodoende heb ik een nieuw account aangemaakt en ben ik te vinden als Garbiddle XBL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
FREAKJAM schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:14:
Timmie,

wanneer spelen wij onze pot?
Morgen komt de modemrepareermeneer en weet ik meer ^ ^

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Hmm, heb Emersion gisteren een berichtje gestuurd maar verder niets meer gehoord dus ik hoop dat hij hier nog een keer kijkt zodat we onze matches kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
sorry man , niet gezien was druk bezig in marvel dus moet me niet opgevallen zijn.

ik kan vandaag wel als je me online ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Geen punt joh. Ik zal zo mijn 360 aan slingeren en dan zie ik je vanzelf wel online.

Edit: pak slaag gekregen :)

2-0 Voor Emersion. Misschien dadelijk, anders morgen de replays.

[ Voor 37% gewijzigd door KneoK op 20-11-2011 22:59 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 62 Laatste