ggs kneok, ook de games voor fun erna
@FOAMO: Om een lang verhaal kort te maken: de modemrepareermeneer kon niets vinden maar m'n interwebs doen nog steeds wel raar. Maar ik denk dat we vanavond wel een poging kunnen wagen.
Hallo met Tim
Is cool, voorkeur voor tijd?
is everything cool?
22:00 ok?FREAKJAM schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:17:
Is cool, voorkeur voor tijd?
Hallo met Tim
Inferno - Sagat 1 - 2.
Omdat ik vlakbij inferno werk vandaag onze match maar off line afgewerkt. Het was zeker spannend, als ik me niet vergis alle ronden ook 2-1. Ook casuals erna waren leuk. Nogmaals bedankt voor de gast vrijheid
Omdat ik vlakbij inferno werk vandaag onze match maar off line afgewerkt. Het was zeker spannend, als ik me niet vergis alle ronden ook 2-1. Ook casuals erna waren leuk. Nogmaals bedankt voor de gast vrijheid
10 second ninja DONE
Freakjam - Pkunk : 2 - 0
ggs dude. Leuke casuals ook daarna. Ging best gelijk op. De vorige keer had ik het niet zo moeilijk tegen je geloof ik..
ggs dude. Leuke casuals ook daarna. Ging best gelijk op. De vorige keer had ik het niet zo moeilijk tegen je geloof ik..
Hallo met Tim
Bracket bijgewerkt, wel nu heel duidelijk gezien dat de volgende keer de lege plekken meeloten de betere oplossing is.
10 second ninja DONE
ik kan wel als je redelijk stipt om 7 uur er bent, krijg rond 8 uur de kapper langs en daarna een bios bezoek dus heb dan geen tijd voor casuals of iets dergelijks.Roq schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:55:
Emersion heb je vanavond toevallig tijd? Ik ben er vanaf 7uur wel
@foamo leuke matches gister, nu ik meer matches tegen je heb gespeeld, vind ik eerlijk gezegd jouw DJ helemaal niet zo slecht. Je mist alleen 1frame links. En je bent voorspelbaar op t moment dat ik bij je in de buurt bent. Maybe in paniek? Btw je speelt voor dj best aanvallend, die ken speler Fenzire had je toch wel mooi verslagen op t moment dat je afstand houdt.
Maybe heb je ook feedback over mij? Maar wil wel vaker tegen je casuals doen
Maybe heb je ook feedback over mij? Maar wil wel vaker tegen je casuals doen
[ Voor 4% gewijzigd door M0otje op 22-11-2011 12:15 ]
@Pkunk
Ik denk dat ik een beetje lucky was! Na een paar potjes had je mijn matchup wel door denk ik. Je demon kwam ook vaak niet goed tot zijn recht (Je miste hem vrij vaak). Casuals waren erg leuk, lekker random chars kiezen.
@Mootje
Klopt dat ik mijn links en combo's mis. Ik train wel, maar in de match komen ze er niet goed uit (Je ziet dat ik dan incidenteel mash ipv de buttons correct te raken). Dee Jay is een zone character, dus ik ben inderdaad op me best als ik afstand houd. Wanneer de tegenstander close speelt, ga ik inderdaad te veel springen, drukken whatever. FenZire is volgens mij trouwens Zenfire, de site-admin van Drakenslag
Was inderdaad een aardige comeback in de laatste ronde volgens mij.
Ik heb eigenlijk geen feedback. Je bent gewoon een goede speler en ik vind dat knap dat je met zowel Adon als Ryu erg goed uit de voeten kan. Ook met andere chars speel je gewoon goed.
Ik denk dat ik een beetje lucky was! Na een paar potjes had je mijn matchup wel door denk ik. Je demon kwam ook vaak niet goed tot zijn recht (Je miste hem vrij vaak). Casuals waren erg leuk, lekker random chars kiezen.
@Mootje
Klopt dat ik mijn links en combo's mis. Ik train wel, maar in de match komen ze er niet goed uit (Je ziet dat ik dan incidenteel mash ipv de buttons correct te raken). Dee Jay is een zone character, dus ik ben inderdaad op me best als ik afstand houd. Wanneer de tegenstander close speelt, ga ik inderdaad te veel springen, drukken whatever. FenZire is volgens mij trouwens Zenfire, de site-admin van Drakenslag
Ik heb eigenlijk geen feedback. Je bent gewoon een goede speler en ik vind dat knap dat je met zowel Adon als Ryu erg goed uit de voeten kan. Ook met andere chars speel je gewoon goed.
is everything cool?
@Emersion > Jij ook nog ggs! Tof dat je nog even bleef hangen voor wat casuals.
@Replays > Damn, vergeten. Vanavond ook niet veel tijd, maar ik ga ze zeker nog online gooien.
@Sagat > Wanneer wil je onze matches spelen? Vanavond wordt een beetje krap, verder kan ik eigenlijk elke avond wel.
@Replays > Damn, vergeten. Vanavond ook niet veel tijd, maar ik ga ze zeker nog online gooien.
@Sagat > Wanneer wil je onze matches spelen? Vanavond wordt een beetje krap, verder kan ik eigenlijk elke avond wel.
Err gister was lastigKneoK schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:55:
Maar vandaag.......is ook lastig (jogging night en barca vs acmilan
Morgen zou wel kunnen, tussen 21.00-22.00uur ish?
10 second ninja DONE
Staat genoteerd. Jogse en voetbalkijkseSagat schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:07:
[...]
Err gister was lastig
Maar vandaag.......is ook lastig (jogging night en barca vs acmilan)
Morgen zou wel kunnen, tussen 21.00-22.00uur ish?
@Oguz
Morgenavond perhaps? Vanavond niet zo heel veel zin vanwege CL ook =P
Morgenavond perhaps? Vanavond niet zo heel veel zin vanwege CL ook =P
is everything cool?
CL betekent hoogstwaarschijnlijk Champions League neem ik aan?
* Oguz286 heeft schijt aan voetbal
Morgenavond is prima hoor. Noem maar een tijdstip.
* Oguz286 heeft schijt aan voetbal
Morgenavond is prima hoor. Noem maar een tijdstip.
Ik wacht nu nog even op een pakketje. (Die kan er elk moment zijn). Daarna kan ik de hele avond wel?
is everything cool?
Prima, ik ben even bezig met een project, maar ik ben vanaf 20.30 wel online.
FOAMO - Oguz 2-1
Het was steeds erg close (steeds 2-1 potjes ook), ook de potjes erna. En precies zoals je al zei, op het moment als ik rustig bleef, speel ik veel beter. Mootje gaf dat ook al eerder aan. Soms ga ik te paniekerig spelen en dan gaat het fout.
Leukje potjes nog erna gespeeld
Het was steeds erg close (steeds 2-1 potjes ook), ook de potjes erna. En precies zoals je al zei, op het moment als ik rustig bleef, speel ik veel beter. Mootje gaf dat ook al eerder aan. Soms ga ik te paniekerig spelen en dan gaat het fout.
Leukje potjes nog erna gespeeld
is everything cool?
Ggs! Als je wakeup ultra's gaat doen, dan ben je behoorlijk wanhopig
Maar je herstelde snel en toen werd het een stuk moeilijker voor mij
Trouwens in mijn sHK gebufferde ultra was wel gaaf toen je erin ging sliden
En meteen daarna stak ik mijn hand uit toen jij je ultra deed

Klopt, het was alleen weer een beetje wennen voor mij om Ultra 1 te kiezen met Dee Jay. Ultra 2 gebruik ik echt altijd, maar omdat Akuma users vaak de fireball gebruiken was ik geswitched naar Ultra 1. In een potje later (Ryu) strafte ik je bijvoorbeeld af met ultra 1 toen je een hadouken gooide. (Ultra 1 gaat door fireballs).
Vond het spannende potjes moet ik zeggen
Vond het spannende potjes moet ik zeggen
is everything cool?
Kneok heb je nog een minuut of 10? Dan kan ik online.
10 second ninja DONE
En gespeeld, 2-0 voor Kneok
Leuke casuals erna. Misschien dat ik de volgende keer iets van tegengas kan bieden tegen die groene bunnyhoppert
Leuke casuals erna. Misschien dat ik de volgende keer iets van tegengas kan bieden tegen die groene bunnyhoppert
10 second ninja DONE
Haha, dat groene monster blijft irritant 
Inderdaad erg leuke casuals daarna, ging lekker gelijk op. Je Seth is gemeen man, je ultra en super op reactie is echt killing!
Ik ga morgen de replays van Emersion en van ons online zetten, heb dan alle tijd.
Inderdaad erg leuke casuals daarna, ging lekker gelijk op. Je Seth is gemeen man, je ultra en super op reactie is echt killing!
Ik ga morgen de replays van Emersion en van ons online zetten, heb dan alle tijd.
Ik was gisteren inderdaad redelijk tevreden over mijn ultra en super gebruik. Hoewel het nog vaak genoeg misging heb ik er zeker potten meegepakt. Ik probeerde niet te gokken maar echt te kijken en luisteren wat je deed. Motions alvast invoeren en als er dus iets gebeurde klikkerdeklik op die punch of 3xpunch button.
Is dat zowaar iets van een option select in mijn spel?
Bij 1super was echt billen knijpen....ik had echt nog 1% health ofzo (jij niet veel meer trouwens) en je deed een jump in met Akuma + ex air fireball. Nu ik er rustig over nadenk bedenk ik me dat ik misschien had kunnnen back dashen of iig weg kunnen teleporteren.
Maar op dat moment kon ik alleen maar de super verzinnen. Ik dacht echt dat die pot voor jou was omdat ik had verwacht dat maar 1 van de 2 fireballs geabsorbeerd zouden worden en de ander mijn tenen zou raken oid. Maar alle 2 werden netjes opgegeten en jij viel er als bonus ook nog in.
Zal anders zelf kijken of ik die ronde via crappy iphone camera werk kan youtuberiseren
Is dat zowaar iets van een option select in mijn spel?
Bij 1super was echt billen knijpen....ik had echt nog 1% health ofzo (jij niet veel meer trouwens) en je deed een jump in met Akuma + ex air fireball. Nu ik er rustig over nadenk bedenk ik me dat ik misschien had kunnnen back dashen of iig weg kunnen teleporteren.
Maar op dat moment kon ik alleen maar de super verzinnen. Ik dacht echt dat die pot voor jou was omdat ik had verwacht dat maar 1 van de 2 fireballs geabsorbeerd zouden worden en de ander mijn tenen zou raken oid. Maar alle 2 werden netjes opgegeten en jij viel er als bonus ook nog in.
Zal anders zelf kijken of ik die ronde via crappy iphone camera werk kan youtuberiseren
10 second ninja DONE
Gambit kan je morgen spelen?
is everything cool?
Ik zit momenteel op een landal park zonder xdoos. ( Gelukkig wel internet via de ipad )FREAKJAM schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:32:
Ben maandag in de avond weer thuis.
Xbl tag is overigens
Gambit DrlZ
M0otje, mijn modem is aan het sterven, ik kom nog maar vrij sporadisch online. Zullen we afspreken dat als we elkaar online zien en er zin in hebben dat we dan gewoon de matches spelen?
Woensdag komt de monteur, als het tegen die tijd dan nog niet opgelost is en we hebben niet kunnen spelen dan mag de winst wat mij betreft naar jou.
Woensdag komt de monteur, als het tegen die tijd dan nog niet opgelost is en we hebben niet kunnen spelen dan mag de winst wat mij betreft naar jou.
Verwijderd
Moet je niet eerst nog met mij de vloer aanvegen voordat je M0otje tegenkomt? Na 2 keer van Bye te hebben gewonnen wil ik in elk geval wel weer eens tegen iemand uitkomen die wat meer personality meebrengt.
Oh, haha, ik zat alweer veel te ver te kijken 
Ik heb in ieder geval alweer ruim een uur internet dus ik hoop dat dat even zo blijft. Laat maar even weten wanneer je kunt, morgen kan ik vanaf een uurtje of 9 's avonds, dinsdag in principe vanaf 5 uur 's middags en woensdag moet ik nog even kijken.
Laat maar even weten wanneer het je uitkomt, dan ga ik m'n modem lief aankijken (dit toernooi wordt wel geplaagd door stukkende modems en accounts
) en laat ik desnoods via m'n mobiel hier wel even wat weten rond dat tijdstip als het niet gaat lukken.
Ik heb in ieder geval alweer ruim een uur internet dus ik hoop dat dat even zo blijft. Laat maar even weten wanneer je kunt, morgen kan ik vanaf een uurtje of 9 's avonds, dinsdag in principe vanaf 5 uur 's middags en woensdag moet ik nog even kijken.
Laat maar even weten wanneer het je uitkomt, dan ga ik m'n modem lief aankijken (dit toernooi wordt wel geplaagd door stukkende modems en accounts
Lol @garb. Wint ie 2 potten is heer weer niet goed 
En kneok, waar zijn de vids?
Heb zelf mijn supere super gefilmed, moet alleen nog ff uppen naar jibuis.
En kneok, waar zijn de vids?

Heb zelf mijn supere super gefilmed, moet alleen nog ff uppen naar jibuis.
10 second ninja DONE
Mijn filmpje van de super waar ik het een paar posts eerder over had:
(inc. voorbeeld van een gok ultra die dus slecht uitpakte
)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sCY7VhT7UTQ]
(inc. voorbeeld van een gok ultra die dus slecht uitpakte

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sCY7VhT7UTQ]
10 second ninja DONE
Hahaha, dat was echt een fffuuuuuu momentje 
Replays staan al op mijn telefoon, wacht alleen nog even met uploaden totdat ik een half uur achtereenvolgend internet heb in plaats van het welles/nietes spelletje dat mijn modem op het moment speelt.
Replays staan al op mijn telefoon, wacht alleen nog even met uploaden totdat ik een half uur achtereenvolgend internet heb in plaats van het welles/nietes spelletje dat mijn modem op het moment speelt.
Ggs Mootje, sorry dat ik even weg was, maar ik had echt honger als een modderfokker
Je merkte vast ook wel dat ik aan het begin beter speelde, maar dat het naar het einde toe steeds minder werd.
Leuke matches ja. Zo wat word je game drastisch slechter als je een week niet actief hebt gespeeld, ik miate veel links etc.Oguz286 schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:51:
Ggs Mootje, sorry dat ik even weg was, maar ik had echt honger als een modderfokkerJe merkte vast ook wel dat ik aan het begin beter speelde, maar dat het naar het einde toe steeds minder werd.
Je bent een chille sparringspartner, dat we aan elkaar gewaagd Ijn, vooral de ryu vs akuma matches zijn altijd explosief leuk.
Gewaagd? Jij bent ongetwijfeld de betere speler, maar dat vind ik juist leuk
Ik speel het liefst tegen mensen die beter zijn dan ik
Zo was je online en net o snel was je weer weg lol.FREAKJAM schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:32:
Ach een van deze avonden gaat t lukke
Emersion 2 - Firlian 0.
Hij speelde eigenlijk altijd al beter dan mij, dus hij heeft het verdiend
[ Voor 64% gewijzigd door firlian op 30-11-2011 04:04 ]
@Emersion/Firlian
Vids? Vind de matches tussen jullie altijd behoorlijk epic!
@de rest van de (nog actieve) deelnemers.
Omdat het best hard ging heb ik niet echt meer ronde schema's aangehouden, maar nu wachten we toch al weer enkele dagen. Get a move on ppl
Vids? Vind de matches tussen jullie altijd behoorlijk epic!
@de rest van de (nog actieve) deelnemers.
Omdat het best hard ging heb ik niet echt meer ronde schema's aangehouden, maar nu wachten we toch al weer enkele dagen. Get a move on ppl
10 second ninja DONE
Haha, nu onderschat je jezelf misschien iets te veel, maar bedankt voor het sentiment!firlian schreef op woensdag 30 november 2011 @ 04:03:
Emersion 2 - Firlian 0.
Zoals ik al zei, je bent wel iets scherpte kwijt geraakt door je SC2, maar je blijft gevaarlijk.
@sagat, ik heb de matches waarschijnlijk niet meer in mijn battlelog staan, dus dan moet je firlian lief aankijken
Ja klopt, na je friendrequest heb ik gewacht tot je online kwam, maar je kwam maar niet!DrLZ Gambit schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:24:
[...]
Zo was je online en net o snel was je weer weg lol.
Ach een van deze avonden gaat t lukke
Later op de avond zag ik je msges en was jij weer offline. Hopelijk lukt het vanavond
is everything cool?
Ben nu tot 1930 of zo on line daarna op en aanFREAKJAM schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:01:
[...]
Ja klopt, na je friendrequest heb ik gewacht tot je online kwam, maar je kwam maar niet!
Later op de avond zag ik je msges en was jij weer offline. Hopelijk lukt het vanavond
Gambit - FOAMO 2-1
Ik speelde slecht en ik zette mijn xbox dan ook net aan.
In de casuals erna speelde ik veel beter, maar ach.
Ik twijfel zovaak of Dee Jay wel bij mij past haha.
Ik vind het trouwens knap dat je met zoveel chars ~5000BP hebt.
Ik zag dat je je Seth, Sakura, Guile en Gen bijv allemaal rond de 5000BP hebt zitten.
Ik zag dat je je Seth, Sakura, Guile en Gen bijv allemaal rond de 5000BP hebt zitten.
is everything cool?
Well played. Van mijn kant was het echt bagger hoor.FREAKJAM schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:25:
Gambit - FOAMO 2-1
En in de randoms hahhah wilde ik met seth echt alleen die combo doen.
Ik weet nog nog steeds niet wie ik als main wil dus speel ik ze door tot 5000 en pak ik weer een ander.
In guile heb ik het meeste vertrouwen, maar speel ook graag met sakura en seth.
De modemdokter heeft mijn modem gezond verklaard en heb al een poosje stabiel internet dus ik ben volledig klaar voor de match met Garbiddle. Heb 'm gisteren al een friendsrequest gestuurd maar die heeft hij nog niet goedgekeurd.
Edit: Dhalsim moet dood
2-0 voor onze DS gast, good games!! Dikke lol ook met de casuals.
Edit: Dhalsim moet dood
2-0 voor onze DS gast, good games!! Dikke lol ook met de casuals.
[ Voor 17% gewijzigd door KneoK op 30-11-2011 23:38 ]
LOL, ik zit hem net te spammen via drakenslag pm's!
ok, je edit is al van gisteravond *mental note* goed lezen hier voordat je mensen gaat aansporen
ok, je edit is al van gisteravond *mental note* goed lezen hier voordat je mensen gaat aansporen
[ Voor 50% gewijzigd door Sagat op 01-12-2011 09:47 ]
10 second ninja DONE
Gambit wij moeten weer tegen elkaar 
Ik kan alleen vanavond en morgen avond, daarna ben ik t/m dinsdag weg. Gaat dat lukken?
Ik kan alleen vanavond en morgen avond, daarna ben ik t/m dinsdag weg. Gaat dat lukken?
Verwijderd
Oi! Mijn reply is er blijkbaar niet op gekomen.
In elk geval bedankt Kneok voor de games. Het waren spannende potten en ik realiseerde me later dat ik blij was dat je me niet kon horen, want ik heb wel een flinke vloek en een zucht hier en daar gelaten.
Ik ben een beetje jaloers dat je zoveel characters onder de knie hebt. Ik heb (zoals je kon merken) alleen Sim. Toen ik in casuals ook nog even Rose pakte had je die in 1 ronde gedownload :-S (omdat ik eigenlijk ook maar 1 ding kan met haar: Crouching MP -> Light Drill).
Hoe dan ook, ik zal de games op youtube gooien eerdaags, in elk geval de officiele potten en als ik de tijd ervoor heb ook nog wat van de casuals.
Hoop je in de toekomst vaker tegen te komen voor een set.
In elk geval bedankt Kneok voor de games. Het waren spannende potten en ik realiseerde me later dat ik blij was dat je me niet kon horen, want ik heb wel een flinke vloek en een zucht hier en daar gelaten.
Ik ben een beetje jaloers dat je zoveel characters onder de knie hebt. Ik heb (zoals je kon merken) alleen Sim. Toen ik in casuals ook nog even Rose pakte had je die in 1 ronde gedownload :-S (omdat ik eigenlijk ook maar 1 ding kan met haar: Crouching MP -> Light Drill).
Hoe dan ook, ik zal de games op youtube gooien eerdaags, in elk geval de officiele potten en als ik de tijd ervoor heb ook nog wat van de casuals.
Hoop je in de toekomst vaker tegen te komen voor een set.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Haha die cosplayer is zeker niet verkeerd.
Ok leuk dat het een beauty en een female nerd in 1 is!
(helemaal happy omdat ze stan lee mocht knuffelen, zal vanavond is testen of mijn vrouwtje uberhaupt weet wie het is
)
Ok leuk dat het een beauty en een female nerd in 1 is!
(helemaal happy omdat ze stan lee mocht knuffelen, zal vanavond is testen of mijn vrouwtje uberhaupt weet wie het is
10 second ninja DONE
Haha we meet again.Roq schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:11:
Gambit wij moeten weer tegen elkaar
Moet gaan lukken ben af en aan online.
Als ik nu 1 pot verlies ga ik misschien toch voor Seth of Sakura.
Maar zal toch wel weer eindigen als een flamed burger.
Akuma heeft lekkere nerfs gekregen zeg 
En dan wil Daigo misschien Akuma gaan mainen in 2012... terwijl Ryu weer buffs krijgt.

En dan wil Daigo misschien Akuma gaan mainen in 2012... terwijl Ryu weer buffs krijgt.
Damn, ik ben net bezig om Akuma weer op te pakken en dan zie je dit 
Betekent die forward throw change nu dat double dash > safejump/cross up tatsu niet meer gaat werken op de meeste karakters?
Betekent die forward throw change nu dat double dash > safejump/cross up tatsu niet meer gaat werken op de meeste karakters?
Verwijderd
De eerste keer had ik 6 minuten film, maar het was alleen zwart beeld, de tweede keer had ik maar 1 minuut en een paar seconden film, de derde keer had ik 6 minuten bewegend beeld, maar zat de audio er zo'n 5 seconden naast.. Ik denk dat ik nu uiteindelijk de games goed heb kunnen uploaden, dus voor de liefhebber:
http://youtu.be/OoWqSH7B3Kg
@Kneok: Nope, gaat dus niet meer werken. En zijn sHK is niet meer zo safe als nu.
@Garbiddle: coole matches! Maar ik vind nog steeds dat kitty Cammy gebruiken hetzelfde is als cheaten... ik word teveel afgeleid
@Garbiddle: coole matches! Maar ik vind nog steeds dat kitty Cammy gebruiken hetzelfde is als cheaten... ik word teveel afgeleid
Ah cool, dit ziet er beter uit dan mijn telefooncam filmpjes (en ja Sagat, ze komen er aan)Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:24:
De eerste keer had ik 6 minuten film, maar het was alleen zwart beeld, de tweede keer had ik maar 1 minuut en een paar seconden film, de derde keer had ik 6 minuten bewegend beeld, maar zat de audio er zo'n 5 seconden naast.. Ik denk dat ik nu uiteindelijk de games goed heb kunnen uploaden, dus voor de liefhebber:

@Oguz > Damn, die begin ik net een beetje onder de knie te hebben. Ik heb een beetje het idee dat heel veel changes gericht zijn op tournament spelers en dat de "normale" spelers erg benadeeld worden. Ach, de enorme lijst voor de twins en Bruce Lee doet me dan wel weer goed.
En tsja, Cammy is het enige karakter waarmee ik enigszins kans maak tegen een goeie Sim. En als ik dan toch tegen een pixelkont aan moet kijken, dan maar eentje met een strak leren pakje eromheen
Tis eigenlijk te suf voor woorden, maar i'm with Oguz. In dat poezenpakkie van der is er minder skin zichtbaar, maar het is helemaal niet vervelender om naar te kijken...
10 second ninja DONE
En nu ook een trailer met een paar SSIVAE 2012 Changes.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Sorry Mootje, ik speelde net een beetje lame.
Was een beetje salty omdat net daarvoor een aantal potjes online al niet lekker gingen en me balltop zit los.
Was een beetje salty omdat net daarvoor een aantal potjes online al niet lekker gingen en me balltop zit los.
is everything cool?
Verwijderd
Er is een hele grote SSF4:AE stream op komst http://shoryuken.com/2011...-stream-and-coverage-hub/. weet alleen niet hoelaat.
Offtopic gaat iemand ook KOF13 proberen schijnt een top game te zijn een hoop spelers van SSF4 speelt die game ook:).
Offtopic gaat iemand ook KOF13 proberen schijnt een top game te zijn een hoop spelers van SSF4 speelt die game ook:).
Oh no Problem, ik had ook geen tijd vandaar dat ik off ging. btw toch maar switchen van main?? Het probleem is t vlgende als je zenuwachtig wordt op t moment iemand op je huid zit, dan is dat nog kloter als je een charge char hebt. gebruik je btw option select (backdown lp+lk)?FREAKJAM schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:35:
Sorry Mootje, ik speelde net een beetje lame.
Verwijderd
Offtopic:Woont er iemand vlakbij Hoorn.
Want ik zoek een offline trainingsmaatje vanwege lagg problemen enz hoop ook een scene te kunnen bouwen zou te gek zijn. Stuur een emailtje als je intresse hebt. Email:Dennis-14-@hotmail.com
Ontopic:Ik ga SSF:AE weer oppakken na de laatste patch heb er zin in:D.
Speelt iemand nog op PSN of zit iedereen nu op xbox
?
Want ik zoek een offline trainingsmaatje vanwege lagg problemen enz hoop ook een scene te kunnen bouwen zou te gek zijn. Stuur een emailtje als je intresse hebt. Email:Dennis-14-@hotmail.com
Speelt iemand nog op PSN of zit iedereen nu op xbox
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 20:43 ]
Lijkt me behoorlijk on topic je vraag, maar (don't wanna push u away
) ik zou je willen adviseren is een kijkje te nemen op drakenslag. Daar zitten de meeste spelers en worden ook wel meets georganiseerd.
Meer spelers is meer kans op mensen in de buurt
En ik weet niet of je makkelijk kan reizen maar voorheen waren er regelmatig fight nights in amsterdam.
Ik heb overigens idd het idee dat de meeste Gotters inmiddels 360 of pc spelen, of geen sf4 meer. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat het topic gespammed wordt met ps3-ers die het tegendeel bewijzen.
@tournooi:
Graag vandaag of uiterlijk morgen proberen de losers semi final te spelen. Het zou mooi zijn als we het laatste 'vanilla AE' kunnen afronden voor AE:2012 uitkomt
Meer spelers is meer kans op mensen in de buurt
En ik weet niet of je makkelijk kan reizen maar voorheen waren er regelmatig fight nights in amsterdam.
Ik heb overigens idd het idee dat de meeste Gotters inmiddels 360 of pc spelen, of geen sf4 meer. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat het topic gespammed wordt met ps3-ers die het tegendeel bewijzen.
@tournooi:
Graag vandaag of uiterlijk morgen proberen de losers semi final te spelen. Het zou mooi zijn als we het laatste 'vanilla AE' kunnen afronden voor AE:2012 uitkomt
10 second ninja DONE
Yo Blackie tijdje neit gezien. Zoals je weet woon ik in de buurtVerwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:27:
Offtopic:Woont er iemand vlakbij Hoorn.
Speelt iemand nog op PSN of zit iedereen nu op xbox?
Tof dat je dit wilt gaan beginnen.
@ Toernooi Btw Wannneer mag ik tegen iemand? Schiet op
Hee Mootje,
Bracket is er niet voor niks he, je kan prima zien tegen wie je moet. (alleen door dat hack verhaal is de live tag van Garbiddle aangepast, maar zoek die ff terug, hij heeft zijn nieuwe tag genoemd een paar post terug).
Bracket is er niet voor niks he, je kan prima zien tegen wie je moet. (alleen door dat hack verhaal is de live tag van Garbiddle aangepast, maar zoek die ff terug, hij heeft zijn nieuwe tag genoemd een paar post terug).
10 second ninja DONE
Gambit ben je vanavond aanwezig? En hoe laat ongeveer?
Ik ben redelijk aanwezig vanaf 19:00 ongeveer
Gaan we doenRoq schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:12:
Gambit ben je vanavond aanwezig? En hoe laat ongeveer?
Ik ben vanaf nu online zie je wel verschijnen
Gambit - Cinneq 2-1
Damn waren spannende potjes.
Een onfortuinlijke guile in de eerste pot en na lang nadenken de poging gewaagd met Seth.
En dat was the correct choice.
Ik had t niet verwacht iig.
Ggs ook daarna.
Damn waren spannende potjes.
Een onfortuinlijke guile in de eerste pot en na lang nadenken de poging gewaagd met Seth.
En dat was the correct choice.
Ik had t niet verwacht iig.
Ggs ook daarna.
Geinige pot. Ziet eruit als een zootje. En wat een mongolen commentaar zeg..
//edit: deze is van vorig jaar dus.. iemand die van dit jaar toevallig ergens gezien?
//edit: deze is van vorig jaar dus.. iemand die van dit jaar toevallig ergens gezien?
[ Voor 24% gewijzigd door Pkunk op 06-12-2011 23:33 ]
Hallo met Tim
Leuk filmpje. Ook mooi voorbeeld van Justin's beheersing van meerdere chars. Toch handig als je voor bijna elke situatie een counter pick uit de hoek kan toverenPkunk schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:18:
Geinige pot. Ziet eruit als een zootje. En wat een mongolen commentaar zeg..
[video]
Oh en Skisonic vind ik over het algemeen wel ok als comentator, die andere dude (Erik V?) kende ik niet, en zal ik ook niet missen.
Maar Ultradavid en James Chen of Arturo Sanchez FTW
Edit: NEC 12 (dit jaar)
http://www.eventhubs.com/...y-ssf4-ae-umvc3-and-more/
@tournooi.
Drlz vs Mootje, make it happen. Liefst voor zaterdag!
[ Voor 58% gewijzigd door Sagat op 07-12-2011 10:42 ]
10 second ninja DONE
Ben nu oline maar weet niet tot hoe laat ivm eten en daarna natuurlijk CL.M0otje schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:43:
@ Gambit Wanneer wil/ kan je? Ik kan 2night.
Verwijderd
den helder was het tochM0otje schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:43:
[...]
Oh no Problem, ik had ook geen tijd vandaar dat ik off ging. btw toch maar switchen van main?? Het probleem is t vlgende als je zenuwachtig wordt op t moment iemand op je huid zit, dan is dat nog kloter als je een charge char hebt. gebruik je btw option select (backdown lp+lk)?
Alleen jammer dat iedereen nu op 360 zit helaas
Ben vanavond beschikbaar roep anders een tijdM0otje schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:43:
@ Gambit Wanneer wil/ kan je? Ik kan 2night.
M0otje vs Gambit 2-0
GG, je Guile is goed.
@ Firlian Wanneer wil je? A.s. maandag is de big update, dus ik dacht zelf aan vanavond en anders morgenavond, zodat er ruimte is voor uiterlijk zondag om de finale te laten plaats vinden. Mooie closure van AE.
GG, je Guile is goed.
@ Firlian Wanneer wil je? A.s. maandag is de big update, dus ik dacht zelf aan vanavond en anders morgenavond, zodat er ruimte is voor uiterlijk zondag om de finale te laten plaats vinden. Mooie closure van AE.
M0otje,
Ik gebruik tech throw option select ja. Zit nu op 1200pp. Zoning en spacing gaat al wat beter. Combo's komen online nog niet goed uit de verf. Volgend weekend heb ik een offline meet, misschien kan ik dat weer wat ervaring op doen.
Ik gebruik tech throw option select ja. Zit nu op 1200pp. Zoning en spacing gaat al wat beter. Combo's komen online nog niet goed uit de verf. Volgend weekend heb ik een offline meet, misschien kan ik dat weer wat ervaring op doen.
is everything cool?
Goed bezig gasten! Zou idd mooi zijn als we het voor maandag klaar kunnen hebben.
10 second ninja DONE
True ik twijfelde idd, maar de maandag is een voor het geval dat door dat iemand zondag toch niet kan.
Edittttt : M0otje vs Firlian 2-1
Edittttt : M0otje vs Firlian 2-1
[ Voor 17% gewijzigd door M0otje op 09-12-2011 23:40 ]
Thnx al wilde de links nergens een keer goed lukken.
je adon is errrrrug nasty, vond je ryu wel erg in de defence, of te wel ik speel te aanvallend.
Ik speel met ryu btje verschillend. Afentoe rush ik enorm en ene x doe ik rustig of combi ervan. Mijn Adon is erg aggressief imho. Ik vind met adon spelen het leukst. Sagat is mijn 2e main. Ryu speel ik enkel omdat ik zijn links leuk vind, maar ben niet echt goed mee imho. Maar wie is nou jouw main??DrLZ Gambit schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:14:
[...]
Thnx al wilde de links nergens een keer goed lukken.
je adon is errrrrug nasty, vond je ryu wel erg in de defence, of te wel ik speel te aanvallend.
Ik ben er nog niet over uit wie ik main hahahaha.M0otje schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:49:
[...]
Ik speel met ryu btje verschillend. Afentoe rush ik enorm en ene x doe ik rustig of combi ervan. Mijn Adon is erg aggressief imho. Ik vind met adon spelen het leukst. Sagat is mijn 2e main. Ryu speel ik enkel omdat ik zijn links leuk vind, maar ben niet echt goed mee imho. Maar wie is nou jouw main??
Met guile speel ik al sinds goodold snes sfII.
Verder vind ik Seth, gen en sakura erg leuk om mee te spelen.
Ik ben benieuwd hoe 2012 gaat spelen. vind het nu zo jammer dat je soms geen fighting game speelt maar meer een soort r-type of pakmedanalsjekan game.
Ik rush bijna altijd, vind dat defence spelen zo easy gemaakt in dit deel.
Ik haal meer bevrediging uit een rushdown win.
Net zoals dat men er af en toe een gooi partij van maakt. Beetje lame dat tecken. Een gooi is niet erg, maar zou eigenlijk als enige voordeel moeten hebben dat je een knockdown krijgt en zou veel minder damage moeten doen.
Geef te weinig om pp en bp om me er druk over te maken, dan maar op naar de volgende tegenstander.
Adon kom je niet zo vaak tegen en heb ik nog geen idee wat ik tegen je kan doen.
Mootje, als je de eerste 'set'(de standaard best of 3, zoals alle ronden van het tournooi) wint. Dan gooi je Emersion eigenlijk in de losers. Daarna is dan nog een set, mocht je die ook winnen, dan ben jij de winnaar. Mocht Emersion de eerste set al winnen dan is het gelijk al afgelopen. Als hij de 2e wint ook.
10 second ninja DONE
ik was gister wel online maar heb je niet meer gezien m0otje, ik kan vanavond ook wel even. Ik denk dat ik rond een uur of 8 a 9 wel online ben.
ok, op zich kon ik gisteravond wel, maar ik wist niet dat je zou komen. Tot vanavond.Emersion schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:36:
ik was gister wel online maar heb je niet meer gezien m0otje, ik kan vanavond ook wel even. Ik denk dat ik rond een uur of 8 a 9 wel online ben.
@mootje/firlian
Dudes, geen video kan ik mee leven (vind het wel jammer) maar niet eens een beetje een match verslag?
Na de eerdere 2-0, en gezien dat Firlian een multiple GoT sf4 tourney ex championtm is vind ik het best een upset (neemt niet weg dat ik je Adon ook bad ass vind M00tje, don't get me wrong).
Details please
Dudes, geen video kan ik mee leven (vind het wel jammer) maar niet eens een beetje een match verslag?
Na de eerdere 2-0, en gezien dat Firlian een multiple GoT sf4 tourney ex championtm is vind ik het best een upset (neemt niet weg dat ik je Adon ook bad ass vind M00tje, don't get me wrong).
Details please
10 second ninja DONE
Ik zal kort vertellen hoe t btje gIng naar mijn mening. Het verschil is dat ik ipv Adon en ryu mijn Sagat heb gebruikt dit keer. Ik vind de match adon vs bison erg klote en in t voordeel van bison, vooral zijn st. Hk is irri. Ik zal proberen een vid te maken met mijn iphone maar maybe kan iemand anders dat doen met een videocapture?
Maar back to the match, ik merk dat met sagat ik toch wel kan winnen van hem. Omdat ik toch anders speel, met adon ben ik agressief en dit is lastig tegen bison.
@ emersion ik ben vanavond online na 20.30. Gg
Maar back to the match, ik merk dat met sagat ik toch wel kan winnen van hem. Omdat ik toch anders speel, met adon ben ik agressief en dit is lastig tegen bison.
Oe, kan je daar een vid van maken? Of anders Emersion? Zou deze match graag zien!M0otje schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:34:
Ik zal kort vertellen hoe t btje gIng naar mijn mening. Het verschil is dat ik ipv Adon en ryu mijn Sagat heb gebruikt dit keer. Ik vind de match adon vs bison erg klote en in t voordeel van bison, vooral zijn st. Hk is irri. Ik zal proberen een vid te maken met mijn iphone maar maybe kan iemand anders dat doen met een videocapture?
laatst nog wat Oni Matches done enzo
sowieso vind ik Bison een van de kutste matchups voor mij persoonlijk, vega komt ook wel heel dicht in de buurt.
vond deze match wel leuk, al was het alleen maar door die aerial raging demon XD
sowieso vind ik Bison een van de kutste matchups voor mij persoonlijk, vega komt ook wel heel dicht in de buurt.
vond deze match wel leuk, al was het alleen maar door die aerial raging demon XD
Mootje vs emersion : 0-2 (img wat een typo!!!!)
Was mijn dag niet links gingen etc. Zeer verdiend the winner. Pokes van vega zijn erg en voor zijn kara grabs.
Was mijn dag niet links gingen etc. Zeer verdiend the winner. Pokes van vega zijn erg en voor zijn kara grabs.
[ Voor 29% gewijzigd door M0otje op 13-12-2011 00:08 ]
Maar je hebt toch gewonnen?M0otje schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:53:
Mootje vs emersion : 2-0.
Hallo met Tim
Hij wrijft het erin
"Zo bagger gespeeld... EN TOCH GEWONNEN BOOYAH!"