Jaja, ik heb mogen ervaren hoe het was om tegen Tokido te spelen.
Ben zaterdag 'even' naar Stuttgart gereden om oa zondag mee te doen met DUC12.
Zat erg te twijfelen om alleen maar te spectaten, maar als ik er dan toch ben wil ik ook wel een potje meespelen. Bij RFD zat ik namelijk precies zo te twijfelen, en daar had ik met iets meer rust/geluk etc misschien nog net hakken over de sloot stylo de bracket kunnen halen.....
Spelen tegen een tokido is aan de ene kant mega vet, maar aan de andere kant.....zelfs voor mijn doen heb ik de laatste tijd weinig gespeeld, dus het zou een slachting worden, hell zelfs al ik weel veel gespeeld had zou dit zo zijn.
Maar de gedachte dat dit debacle ook nog is op stream zou moeten?!
Ik stelde me al opmerkingrn voor ala, heb je dit spel ooit al is eerder gespeeld of nog erger 'is dit echt het niveau van nederland etc........

, ik zat eigenlijk ala een ter dood veroorldeelde te wachten op het uitvoeren van het vonnis. Maar toen kwam dus idd die oproep dat er te weinig tijd was en dat er niet meer op stream gespeeld kon worden. Ach dat vond ik nou niet bepaald het ergste *insert 'that went better then expected' piccie

.
Anyways, niet geheel onverwacht kon ik NIETS tegen Tokido inbrengen. Volgens mij heb ik de perfect nog kunnen vermijden, dat was het enige positieve. In match 2 nog seth gebracht, maar door de lage health van seth was ik in die match na 2 ipv 4 combo's al ko.
Afaik ook met seth geen perfect gegeten, zelfs de eerste ronde nog even een life leadje gehad omdat ik een headstomp raakte maar zoals gezegd geen schijn van kans.
De overig figuren in de bracket waren trouwens ook bijna allemaal behoorlijk spelers. Little bilu (oid) was een midget (geen joke) die uhm hoe zeg ik het netjes, nog erg beginnede speler was, of zelfs nog minder dan ikzelf kan oefenen (toegeven hij speelde wel 3 potten achter elkaar.....). deze pot won ik ook makkelijk. Daarna 'der verruckte' een blanka speler....daar had ik nog wel kansen tegen (mede met dank aan de vele oefening toen tegen kneok/de chao ordo) maar desondanks 2-0 verloren, ik miste ook een ultra die ik echt voor 100% dacht te gaan landen (blanka ball die wegstuiterde na block...misschien een ae/2012 aanpassing ofzo

) wat me enorm uit me spel haalde.
De overige 2 matches waren tegen 2 goede spelers, absoluut geen mega top, maar gewoon een solide Abel, en een Adon (ik vind mootje beter, maar hij speelde slim). Dus dat waren ook allemaal 0-2's. Daarna kon ik me focussen op de prestaties van de nederlanders, tokido, ryan hart en andere bekende spelers (eigenlijk kende ik verder alleen starnab, maar die won ook gelijk maar het hele tournooi ) En het was super. Tis een stukkie rijden, maar harstikke leuk.
Ook vooraf nog even casuals gespeeld met een duitse Ryu en dat was ook leuk. Daarbij gelukkig nog wat potten gewonnen.
Ook was het leuk om Ono te horen kleppen over SxT, en het spel te zien. Heb het zelf niet gespeeld, ik wil voor zoiets rustig de tijd kunnen nemen......
Ik heb ook nog 2 matches van 'onze' Emersion opgenomen (vs Tokido en vs Ryan Hart) als hij het ok vind zal ik die nog wel hier neerzetten.
[
Voor 13% gewijzigd door
Sagat op 31-01-2012 01:18
]