Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:50
Of hij maakt een typo en Emersion heeft gewoon gewonnen ;)
Ik had vandaag ook een klein succesje online (de rest boeide niet, heb uiteindelijk verloren).
Stond vet achter en deed een dash ultra met Dee Jay.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zKhlY3JEaPg]

[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 12-12-2011 23:54 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:02
Wow wat een typo , sorry emersion heeft gewonnen. Ik had het snel op me phone getypt.

Op naar 2012 update !

[ Voor 13% gewijzigd door M0otje op 13-12-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:54:
Of hij maakt een typo en Emersion heeft gewoon gewonnen ;)
Ik had vandaag ook een klein succesje online (de rest boeide niet, heb uiteindelijk verloren).
Stond vet achter en deed een dash ultra met Dee Jay.

[video]
I like it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@foama
Nice, kende dat hele fenomeen dash ultra niet, maar ik kan me voorstellen dat die er niet altijd uitkomt!

@mootje/emersion
Goed dat jullie nog op tijd hebben kunnen spelen :D
En congrats aan Emersion als GoT SF4(ae) tourney 7 Grand champion!
*O*

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Thank you!
M0otje kwam dichtbij als Adon, vond het dus ook vreemd dat hij naar Sagat switchte, want dat is over het algemeen een makkelijkere match up voor Vega, vooral als ik gefocussed speel.

Nog een opmerking voor je adon, je gebruikt de "walldive" (jaguar tooth?) van adon te vaak op een slechte manier vind ik. Dit kan online nog wel werken, omdat reactietijd daar veel slechter is, maar offline krijg je dit niet voor elkaar en eet je vaak 300+ damage door iemand die backjumped en combo doet op reactie.
Tegen vega zijn er dan momenten waar hij 100% raakt (blocked walldive die ik van je af stuur) en dan gebruik je hem niet.

Verder GGs en wederom bedankt voor het toernooitje sagatnl!

Hierbij de vid, sorry voor de shaky phone footage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd Emersion een ggs aan beide heren :)

Gisteren had ik een leuke match met een Seth speler die ik jullie niet wilde onthouden >:)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DiJJ7JMoYrg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Haha nice :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Lekkah lekkah! _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door FREAKJAM op 13-12-2011 15:44 ]

is everything cool?

En wat vinden we tot nu toe van 2012? Zelfs nog amper kunnen spelen. Een ding wat me wel opviel is dat Ryu me uit mijn ultra (ik speelde met Sagat) kon dragon punchen :o

Moet er wel bijzeggen dat het echt max range was, ik punish-te een fireball, maar dit had ik tot op heden niet eerder meegemaakt.
En het was ook sp, alhoewel ik de ai dit 'trucje' nog niet eerder heb zien uithalen.

Oh en mensen zin om hieraan mee te doen?
http://duc.neutrons.de/

Het is wel wat ver (Stuttgart = bijna 600 km vanuit Amersfoort), maar Tokido 'the murderface' komt ook. Vanuit RSD weet ik hoe vet ik het vond om Poongko live te zien, dus dit lijkt me ook geweldig. En wederom, als ik er toch ben, wil ik ook wel meedoen :P
Bovendien hebben 'we' als nl zwaar kont geschopt met het laaste DLD tournooi, lijkt me ook zeer vet om zoiets live mee te maken >:)
Zie deze DS post

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
ssf4ae is een grote dode bedoeling op psn... en als ik eindelijk tegen iemand kan gamen is het een irritante vega of blanka troll.... wat is het toch... word de game zo weinig nog gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
ik zie

Unable to join session mee dan dat ik daadwerkelijk speel... zowel ranked als endless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik heb altijd prijs als Host. Speel gewoon Arcade mode met Fight Request aan en elke 20sec wordt ik wel uitgedaagd voor Ranked.

Voor endless gewoon create match 3-4 slots all regio's en binnen enkele minuten meestal wel een match.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
@Emersion hoe vind je vega in 2012? Ik wil wel een keer soort masterclass van je krijgen :D

[ Voor 14% gewijzigd door M0otje op 24-12-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De beste wensen voor 2012! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
M0otje schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 08:00:
@Emersion hoe vind je vega in 2012? Ik wil wel een keer soort masterclass van je krijgen :D
Vega is gewoon goed in 2012, ik denk high mid tier. Adon en Sagat zullen wel hoger in de lijst staan though :).
Ik ken je eigenlijk alleen van online, dus ik moet als je echt nadenkt over vega spelen, wel een extra kanttekening geven. Een probleem met Vega is dat zijn game erg verslechterd bij online spel.

Vega's sterkste punt is footsies, met als zwakke punt Defence.
Mochten nou juist 80% van de mensen online weinig aan footsies doen en heel vaak inspringen als je ook maar enigzins dichtbij bent, waar je online minder tijd hebt om goed te reageren met matige defence opties en je tevens last hebt van 1 frame link blockstrings en combo's, waar dragonpunch goed door te mashen is.... en je ziet hoe vega spelen erg frustrerend kan zijn online.

Offline is het gewoon een goed character, omdat je AA goed kunt doen met air to air, footsies van vega top zijn en zijn kara throw erg gevaarlijk.

Je zit desalnietemin wel altijd met je defensie probleem, wat ook de reden is dat een vega nooit echt consistent doorbreekt bij toernooien etc.

Maar als je wil kan ik in de toekomst je vega wel tips geven hoor :D

[ Voor 7% gewijzigd door Emersion op 02-01-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Wat een stilte hier de laatste weekjes. Iedereen uitgespeeld? =D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik heb gisteren sinds een lange tijd weer wat SF gespeeld maar ik kreeg na een kwartiertje last van m'n polsen.. :/

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn router kickt mijn xdoos elke 5 minuten van het netwerk af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In mijn nieuwe huis had ik NAT moderate, heb inmiddels een andere router, maar ik heb het nog niet getest. Ik heb ook lange (of korte, ligt eraan hoe je het bekijkt) nachten door mijn kindertjes waardoor ik liever lui op de bank hang dan game.

Maar wel een leuke meet gehad afgelopen zaterdag :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Vanavond tweakers die willen? Invite me maar. Ik ben na 20.30 online. Lijkt me trouwens leuk voor de lol om elkaars main te kiezen :D

[ Voor 64% gewijzigd door M0otje op 10-01-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik speelde echt bagger mootje was net thuis na een lange dag. Toen je endless uit ging, won ik 5x achter elkaar. Ben er trouwens achter gekomen dat mijn plasma minimaal 35ms input lag heeft. Verklaart misschien waarom ik al die tijd slecht time en moeite heb met links.

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 10-01-2012 22:38 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Ja ik was ook net paar minuten bezog toen je kwam. Ohhh de inputlag, ik heb er een tijd last van gehad, uiteindelijk overgegaan naar een pc monitor van 24 inch en sindadien is mijn game 10000% verbeterd. Want mijn tv had iets van 45 ms vertraging en leek net of ik onderwater zat te spelen . Ik raad je aan om je cbox aan te sluiten op een monitor. Zowat alle dk spelers spelen om deze reden op een monitor en natuurlijk alle toernooien ook. Je merkt het meteen de verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FREAKJAM schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:37:
Ik speelde echt bagger mootje was net thuis na een lange dag. Toen je endless uit ging, won ik 5x achter elkaar. Ben er trouwens achter gekomen dat mijn plasma minimaal 35ms input lag heeft. Verklaart misschien waarom ik al die tijd slecht time en moeite heb met links.
Hoe heb je dit gemeten? Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het met mijn tv-tje is. (al hoewel ik eigenlijk vrijwel alleen nog maar op mijn 24"monitor speel)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Sagat schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:38:
[...]

Hoe heb je dit gemeten? Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het met mijn tv-tje is. (al hoewel ik eigenlijk vrijwel alleen nog maar op mijn 24"monitor speel)
Waarschijnlijk via een reviewsite of de srk toic waarin users hun tv of monitor testen via een tool. Bv de site http://www.hdtvtest.co.uk/

Als je de luxe hebt om op ook op een monitor te spelen zou ik voor dat gaan. T is ook meer arcadegevoel als ik o een klein scherm speel.

[ Voor 31% gewijzigd door M0otje op 11-01-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb dit gevonden ergens op internet S4g4t. Een bijna identiek model had 35ms input lag. 16.6ms input lag betekent 1 frame lag. Dus minimaal 2 frames lag. Toen ik die meet hier vorige week had, en op die schermen van MBR en Robin ging spelen voelde alles heel anders aan. Verloor toen ook van die schoonbroer van me, die amper ervaring heeft met SSF4 spelen.

Ik heb nu een 24 inch monitor besteld die minimale inputlag heeft. Ik verlies ook zo vaak tech throws dat het bijna niet meer leuk is. Vraag maar aan Mootje =P

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
leuke update vandaag voor SFXT

Balrog
Vega
Juri

voor capcom side

Paul
Law
Xiaoyu

Voor Tekken side

en daar komen Bison en Jin nog bij
Akuma en Ogre in de schaduwen, dus dat wordt nog leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
mensen last van cheaters? Met cheaters bedoel ik lagswitches :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
bully1111 seth speler op psn misbruikt het iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akuma in de schaduwen? Waar? :O

Ja ik merk af en toe dat NET wanneer IK een aanval doe dat er dan ineens lag is bij sommige tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
http://www.eventhubs.com/...ghter-x-tekken-trailer-1/

daarzo, in de trailer iig :)

de 2 gereleaste trailers

[ Voor 46% gewijzigd door Akaendra op 17-01-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb beide trailers gezien, maar dat was mij niet opgevallen :P Werd ook wel tijd zeg!

Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/705/hakanl.jpg

Is dat niet Hakan? Ik ken verder geen characters die zo'n band om zijn/haar arm heeft. Zou wel vet gaaf zijn, mijn twee favoriete chars in SFxT :D

Hmm schijnbaar is het Oni, maar dat kan ik er niet in zien. Ogre dus.

* Oguz286 speelt geen Tekken, dus kent Ogre niet.

[ Voor 76% gewijzigd door Oguz286 op 17-01-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Bloody high claw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
geen sakura in sfxtekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Emersion
Dus nou moet je het ook spelen? ;)

@general
De trailer met Bison is goed. Ik ben echt een sucker voor dat soort cgi ongein :)
De daadwerkelijkere gameplay word ik minder vrolijk van. Van die vreselijk lange combo's. En het hogere all round tempo trekt mij minder.
Ik ga het wel proberen op een meet ofzo.........en misschien old skool sp om meer over de tekken wereld te weten te komen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Ik vind de tagteam mode niet mij erg aanspreken. Daarom hou ik niet van marvel en dergelijke. Ik hou puur op 1 char vs 1 char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
M0otje schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:20:
Ik vind de tagteam mode niet mij erg aanspreken. Daarom hou ik niet van marvel en dergelijke. Ik hou puur op 1 char vs 1 char.
tis in principe ook 1v1, alleen met 2 carcters, hoeft ze ook niet beide uit te schakelen om een ronde te winnen, 1 char is voldoende, anyways, kijk er erg naar uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Hey luitjes daar ben ik weer!!! Echt een hele tijd niet meer gespeeld maar toch weer opgepakt! Het SF virus is goed aanwezig hoor, sinds vorige week dat broer lief dacht mij een lesje te leren gaan we er volledig voor. Toch maar de AE DLC aan het downloaden. Mocht er iemand zin hebben om tegen mijn Ken te sparren, ik heb nog wat oefening tegen Vega en M.Bison nodig, anderen zijn ook welkom natuurlijk!!!!

Ik sta in de OP met mijn Gamertag!!!!!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag dat Mootje SF4 speelde, dus wist ik dat hij 5 sec later mij zou uitnodigen :P

Hoe vaak ik vanavond niet heb gevloekt zeg :P Mijn pad registreert diagonalen wanneer hij zin heeft (lees niet -_-) en dat is best kut als ik tegen een goede speler moet. Ggs man, was weer leuk :D

Trouwens die KatoriShintoRyu was niet echt goed, maar ik baalde echt verschrikkelijk dat hij won terwijl ik gewoon weet dat ik hem aankan. Blijkbaar vond jij hem ook irritant gezien je getaunt (wat je nooit tegen mij doet :P). En wij sprongen steeds in zijn cHP -_- Gast mashte EX-Shoryu na alles zowat, maar NET niet wanneer IK aanval :X

Edit: JAAAAAAA!!!! Ik heb hem met Ken verslagen :D Net nadat jij wegging D: Ik ga een video maken :D De tweede keer had ik hem bijna met Ken, maar tegen hem is het gewoon wie harder shoryu kan mashen :')

Edit2: En nu met Ryu :P

Na jou kwam een hele goede Ryu speler en zelfs hij vond hem zo irritant dat hij gewoon midmatch weg is gegaan. De hele tijd shoryu en ultra mashen -_-

[ Voor 30% gewijzigd door Oguz286 op 22-01-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
haha katoshintoryu, die kerel is random incarnate, maar kent toch het spel aardig.

tegen hem is het zo simpel en breindood als mogelijk spelen. Als je tegen hem gaat nadenken heb je al verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Dat is wat ik nou zo jammer vind aan ssf4ae of ssf4 in general die characters met shoryuken moves. Ik verlies zo veel door die buttonmash specials. Sakura dr backdash is ook ruk als ik ze probeer uit te lokken dan moet ik ze alsnog incasseren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
P-Nut schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:48:
Dat is wat ik nou zo jammer vind aan ssf4ae of ssf4 in general die characters met shoryuken moves. Ik verlies zo veel door die buttonmash specials. Sakura dr backdash is ook ruk als ik ze probeer uit te lokken dan moet ik ze alsnog incasseren :(
Merk ik ook als ik met Dictator speel, een BnB combo kan door Adon gewoon onderbroken worden met zijn knee uppercut ofzo (die move waar hij 'Lady Gaga' lijkt te roepen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

dreester schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:08:
[...]

Merk ik ook als ik met Dictator speel, een BnB combo kan door Adon gewoon onderbroken worden met zijn knee uppercut ofzo (die move waar hij 'Lady Gaga' lijkt te roepen :P).
Als iemand door je combo's heen masht dan heb je of geen echte blockstring te pakken of is je timing op dat moment net niet goed genoeg en mis je een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn natuurlijk 'slimme' dp mashers, maar over het algemeen is het vrij eenvoudig imho.
1. druk zetten, even wachten, punisch gewhifte dp
2 repeat, kijk of er weer een dp komt en weer punishen
3 repeat...de meeste zullen dan toch niet meer mashen, doen ze het toch dan mag je natuurlijk nooit verliezen, maar probleem is dan altijd opgelost toch? O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
@Oguz Ik vond zijn spel niet leuk. Ik heb eerder tegen hem gespeeld. Ik weet wel hoe je zijn spel kan doorbreken, puur als een zombie spelen, zoals Emersion al zei. Maar daar haal ik geen voldoening uit. Normaal speel ik niet al te lang tegen hem door deze reden. Hij wacht op je dat je met een blockstring komt, en dan masht ie er doorheen. Maar hij masht wel goed en wacht heel goed op wanneer. Maar je hebt zelf gezien dat ik m soms baiten en dan punish ik m. Vandaar die taunts van mij kant. Het is btw enkel bij zijn Oni dat ik moeite heb met zijn mashing. Komt denk ik door zijn snelle recovery van zijn DP en de breede hitbox van zijn dp. Bottom line hij hij turtled en countered.Dus hetzelfde spel spelen en je wint. Je moet eigenlijk tegen hem spelen zoals ik in de 1e week SF4 Vanilla speelde. Gwn total random gaan. Dan heb je ook minder erg aan dat je verliest...

Btw ik ben 2night weer on, dus hopelijk aantal tweakers tegen wie ik kan sparren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
M0otje schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:25:
Btw ik ben 2night weer on, dus hopelijk aantal tweakers tegen wie ik kan sparren :)
GT: GodShieldRevs O-)

En even wat anders,hoe doen jullie Vs? Tegen mijn broer maak ik meestal een Endless lobby met een Private Slot om lekker ongestoord een potje of 20 te matten. Verder vind ik de matchmaking echt brak, heel vaak dat mijn arme D-Rank Ken tegen A of B-Rankers met 10K Battle Points wordt geplaatst, zelfs met de setting op "Same Skill" :( :( :(. Nu bezig met te proberen om mijn stijl te verbreden, steeds de zelfde combo's geven niet meer dat gevoel van "Yeah!!". Alhoewel ik het nog steeds lastig vind om de Focuss Strikes te combineren, sterker nog, ze worden zeer zelden gebruikt..........

@M0otje, zag je naam niet in de OP staan dus ik hoop dat je XBL hebt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Bunta schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:05:
[...]

GT: GodShieldRevs O-)

@M0otje, zag je naam niet in de OP staan dus ik hoop dat je XBL hebt _/-\o_
Ja ik heb ook een XBl, namelijk Mootjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Heel vreemd, kan je op een of andere manier niet toevoegen, misschien moet jij het maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik denk dat ik vanavond ook wel een paar potjes ga knokken dus als je me online ziet dan stuur je me maar een invite.

Probeer m'n Akuma Vortex te verbeteren, dat gaat stukje bij beetje steeds beter:

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 26-01-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Al enige tijd zat ik vast op Ranked, B+ met met mijn 11K Juri.

Na analyse heb ik kunnen constateren, dat mijn game vooral uit combo's bestaat. Poken en baiten zijn dingen die ik eigenlijk nauwelijks doe, omdat ik dan het gevoel heb dat ik bijvoorbeeld een pinwheel / aan het mashen ben of mijzelf op een erg onveilige positie neerzet. Wellicht trek ik me er zelf wel te veel van aan, en moet ik me de stijl toch proberen te beheren.

Gisteren kwam ik een video tegen van de Nr 4 Juri : Jrojro5963. Zijn stijl in de eerste ronde zou ik dus nooit doen, omdat mijn charachter op die manier in de meeste matchups zwaar afgestraft zou worden.

2de ronde na het lanceren van FSE keek ik mn ogen uit. Ik ben al blij als ik standaard 11 hit FSE raak, Maar dit is toch echt over de top. Ik vraag mezelf af of dergelijke combo's überhaupt met de PS3 controller mogelijk zijn.
Dit soort setups inspireren me echt enorm, maar drukken me tegelijkertijd op de harde feiten van mijn tekortkomingen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8mwbz5K4GSM&feature=player_embedded]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Destianto schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:38:
Ik vraag mezelf af of dergelijke combo's überhaupt met de PS3 controller mogelijk zijn.
Dit soort setups inspireren me echt enorm, maar drukken me tegelijkertijd op de harde feiten van mijn tekortkomingen.
[video]
Is een Fightpad of een Arcade Stick misschien een optie voor je? Op dit moment gebruik ik een fightpad maar zelfs daar merk ik dat ik bepaalde combos waar ik de left shoulder voor nodig heb vaak verpest. Wanneer ik bij mijn broer aan het spelen ben dan gebruik ik zijn stick en alhoewel de gewenning van de stick in vergelijking tot de fightpad even duurt merk ik wel dat sommige combos zo verrekte snel en lekker er uit vloeien.

*Edit*
Wat een asskicker die gast in dat filmpje zeg _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Bunta op 26-01-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
@Mootje,

Sorry beetje zwakke potjes van mij. Ik zit met een zenuw klem in mijn linkerarm, dus heb moeite met de grip van de joystick. Mijn pink/ringvinger zijn doof en die tintelen de hele tijd als een dolle. Eigenlijk moet ik ook niet spelen en ben ik in behandeling bij de fysio hiervoor.

good games :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Nou die van mij waren erger hoor, er kwam niets uit mijn klauwen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Ik vond het leuke matches. Ik vind btw dat je links toch verbeterd Zijn, daarom wist ik meteen dat je op monitor speelde. Evil ryu is leuk om mee Te spelen. Ik heb btw ook polspijn mag niet spelen maar doe t wel drm lukte soms de fadc niet. Tot next keer!

edit: Iemand zin nu te spelen?! ben On tot 2100.

[ Voor 9% gewijzigd door M0otje op 27-01-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
arme s4g4tNL

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/400062_370500949631597_100000150865002_1674286_1596144780_n.jpg

stream is te volgen op http://de.twitch.tv/fight_club_nrw

[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 29-01-2012 17:56 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat? Sagat vs Tokido?
Veel succes! :D

Heb ik wat gemist? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Tokido vs Padau begint nu dus als ik het schema goed bekijk zou Sagat nog moeten spelen tegen Tokido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ivm tijdgebrek hebben ze maar een paar mensen laten spelen op stream.
De brackets worden (nu pas!) gemaakt en dadelijk worden ze gespeeld.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou vanavond weer wat potjes gespeeld en het ging best lekker :) Wat bij vooral fout gaat is dat ik zo verdomd koppig ben dat ik altijd op autopiloot speel. Mootje zal vast gemerkt hebben dat ik sommige ronden gewoon dom zit aan te vallen en dat ik andere keren weer heel erg op mijn spacing probeer te letten.

Om beter te worden moet ik dus rustig spelen en goed de tegenstander observeren. Alleen kost mij dat nogal wat moeite waardoor ik snel moe ben en weer gelijk op autopiloot ga. Toch heb ik mij de afgelopen twee avonden voorgenomen om wat er ook gebeurt rustig te blijven en dat heeft toch echt geholpen :) Tuurlijk raak ik nog steeds gefrustreerd als ik tegen een shoryu-mashende aap moet spelen, maar als ik ze nu gewoon keihard kan afstraffen en zelfs spelers met veel punten (Midnight, een Vega speler met ~9000 punten) kan verslaan door rustig te blijven, dan geeft dat wel een gevoel van voldoening :)

Mensen die beter zijn dan ik (jullie allemaal dus), daag mij gerust uit! Mootje doet het ook dus niet verlegen zijn :P Maakt mij niet uit of jullie mij keihard inmaken, ik kan er alleen maar van leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik wil wel weer eens een keer tegen je Akuma spelen, ik merk dat alleen maar ranked spelen mijn progressie met Akuma echt in de weg zit met al dat random spul dat je voor je kiezen krijgt. Ik zal je van de week als ik je online zie zeker een invite sturen.

Wat rustig spelen betreft zit ik ook nog steeds vaak met mezelf in de knoop. Heb sinds gisteravond ruim 500 bp verloren met Akuma omdat ik veel teveel aan het rushen was en elke keer weer tegen die random shoryu of throw aanliep.

Ik merk wel dat mijn matches tegen goede spelers steeds mooier en spannender worden en dat geeft ook een veel lekkerder gevoel, al verlies ik net zoveel matches als ik win.

Heb vanavond mijn Blanka eindelijk maar eens naar B+ geupgraded, zit nu op 81% win/loss :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:D
Jaja, ik heb mogen ervaren hoe het was om tegen Tokido te spelen.
Ben zaterdag 'even' naar Stuttgart gereden om oa zondag mee te doen met DUC12.
Zat erg te twijfelen om alleen maar te spectaten, maar als ik er dan toch ben wil ik ook wel een potje meespelen. Bij RFD zat ik namelijk precies zo te twijfelen, en daar had ik met iets meer rust/geluk etc misschien nog net hakken over de sloot stylo de bracket kunnen halen.....

Spelen tegen een tokido is aan de ene kant mega vet, maar aan de andere kant.....zelfs voor mijn doen heb ik de laatste tijd weinig gespeeld, dus het zou een slachting worden, hell zelfs al ik weel veel gespeeld had zou dit zo zijn.
Maar de gedachte dat dit debacle ook nog is op stream zou moeten?!
Ik stelde me al opmerkingrn voor ala, heb je dit spel ooit al is eerder gespeeld of nog erger 'is dit echt het niveau van nederland etc........
:o , ik zat eigenlijk ala een ter dood veroorldeelde te wachten op het uitvoeren van het vonnis. Maar toen kwam dus idd die oproep dat er te weinig tijd was en dat er niet meer op stream gespeeld kon worden. Ach dat vond ik nou niet bepaald het ergste *insert 'that went better then expected' piccie :P.
Anyways, niet geheel onverwacht kon ik NIETS tegen Tokido inbrengen. Volgens mij heb ik de perfect nog kunnen vermijden, dat was het enige positieve. In match 2 nog seth gebracht, maar door de lage health van seth was ik in die match na 2 ipv 4 combo's al ko.
Afaik ook met seth geen perfect gegeten, zelfs de eerste ronde nog even een life leadje gehad omdat ik een headstomp raakte maar zoals gezegd geen schijn van kans.
De overig figuren in de bracket waren trouwens ook bijna allemaal behoorlijk spelers. Little bilu (oid) was een midget (geen joke) die uhm hoe zeg ik het netjes, nog erg beginnede speler was, of zelfs nog minder dan ikzelf kan oefenen (toegeven hij speelde wel 3 potten achter elkaar.....). deze pot won ik ook makkelijk. Daarna 'der verruckte' een blanka speler....daar had ik nog wel kansen tegen (mede met dank aan de vele oefening toen tegen kneok/de chao ordo) maar desondanks 2-0 verloren, ik miste ook een ultra die ik echt voor 100% dacht te gaan landen (blanka ball die wegstuiterde na block...misschien een ae/2012 aanpassing ofzo :?) wat me enorm uit me spel haalde.
De overige 2 matches waren tegen 2 goede spelers, absoluut geen mega top, maar gewoon een solide Abel, en een Adon (ik vind mootje beter, maar hij speelde slim). Dus dat waren ook allemaal 0-2's. Daarna kon ik me focussen op de prestaties van de nederlanders, tokido, ryan hart en andere bekende spelers (eigenlijk kende ik verder alleen starnab, maar die won ook gelijk maar het hele tournooi ) En het was super. Tis een stukkie rijden, maar harstikke leuk.
Ook vooraf nog even casuals gespeeld met een duitse Ryu en dat was ook leuk. Daarbij gelukkig nog wat potten gewonnen.
Ook was het leuk om Ono te horen kleppen over SxT, en het spel te zien. Heb het zelf niet gespeeld, ik wil voor zoiets rustig de tijd kunnen nemen......

Ik heb ook nog 2 matches van 'onze' Emersion opgenomen (vs Tokido en vs Ryan Hart) als hij het ok vind zal ik die nog wel hier neerzetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 31-01-2012 01:18 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Heb je footage van je eigen matches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, ik heb alles of stream gespeeld en de andere nl-ers waren daar niet aanwezig, dus afaik is er niks opgenomen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Was leuk je weer gezien te hebben sagat, sorry dat ik je matches niet gezien heb, maar heb er heel weinig van de off stream meegekeken.

De matches mag je uiteraard wel uploaden, ik schaam me echt niet voor het verliezen tegen hart en tokido.
Tevens kan ik beter inzien wat ik fout deed ( heb wel ideeen)

Ik voel mijn vega steeds een stukje beter worden de laatste tijd. Ik heb zin in de komende tijd en hoop dat ik op Cannes wat neer kan zetten tegen een goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:18:
Was leuk je weer gezien te hebben sagat, sorry dat ik je matches niet gezien heb, maar heb er heel weinig van de off stream meegekeken.

De matches mag je uiteraard wel uploaden, ik schaam me echt niet voor het verliezen tegen hart en tokido.
Tevens kan ik beter inzien wat ik fout deed ( heb wel ideeen)

Ik voel mijn vega steeds een stukje beter worden de laatste tijd. Ik heb zin in de komende tijd en hoop dat ik op Cannes wat neer kan zetten tegen een goede speler.
Zeker ook leuk om jou weer gezien te hebben. En geez, geen probleem hoor dat je niet gekeken hebt, misschien/waarschijnlijk was je op dat moment bezig met je eigen poule matches :)
Bij RFD had een andere speler me een beetje gecoached (ook een boxer speler, ik dacht eigenlijk dat het Bushin was, maar die heb ik dus zondag ontmoet&gezien en die was het niet :X ) en dat is wel lekker, maar tbh, denk niet dat het veel had uitgemaakt. Je moet het toch zelf doen.

Ook tof dat ik de filmpjes kan delen hier, het lag ook in mijn lijn der verwachting, maar zulke dingen wil ik altijd ff netjes checken. We hadden het wel over YT gehad, maar ik upload eigenlijk alles daar als private.

En lastly....wow, je vega lijkt ook steeds beter te worden. De naunces op dat niveau zijn voor mij wellicht wat lastiger in te schatten, maar ik denk dat meneer Hart het tegen jou misschien nog wel moeilijker had dan tegen Roy.......zoals ik je daar ook al vertelde, toen hij wegliep na de match zag ik hem letterlijk opgelucht adem halen.
En daarvoor, tijdens je pot vs MBR was hij aandachtig aan het kijken. En maakte hij zelfs nog de opmerking dat Vega underrated was...... ik twijfelde eerst nog even of ie sarcastisch was, maar ik denk dat hij het echt meende!
Op zich is het waarschijnlijk ook voor hem de Vega match up er een die hij minder vaak speelt dan tegen Akuma dat voordeel heb je natuurlijk wel :P (nadeel zou kunnen zijn dat vega meestal niet echt als high tier wordt aangemerkt ;) ) .

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de enige reden dat Vega lager in de tierlijst staat is omdat hij heel veel recovery op zijn specials heeft. Footsies wint hij makkelijk van Akuma (tenzij U1 gebufferd wordt) en hij heeft een airthrow wat heel goed is tegen Akuma omdat Akuma in de lucht vrij bagger is. Als Akuma geen vortex had dan stond Vega hoger in de tierlijst denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even snel wat tierlists gezocht, en Vega staat inderdaad 'een stukkie' hoger dan vroeger. Toch wel mid of mid high.....ik dacht eigenlijk dat ie nog ergens in de lagere regionen rond hing.
Akuma zonder vortex is een interesante gedachte, maar het is zo'n belangrijk onderdeel van zijn spel dat je (ok iig ik) het bijna niet kan voorstellen

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@mootje
Hier kan je de match zien van Tokido vs Padau (de Adon speler uit mijn poule)
http://de.twitch.tv/fight_club_nrw/b/306944011
tijd 1 uur 36 mins 6 secs.

Emersion vs Ryan Hart:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O9mvqk8g0UQ&feature=youtu.be]

Emersion vs Tokido:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FLVPeKZtta4&feature=youtu.be]

[ Voor 40% gewijzigd door Sagat op 01-02-2012 15:37 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
zooo tegen tokido ben ik echt mijzelf niet meer haha, veel fouten, tegen ryan valt het nog wel mee en vond ik mezelf wel aardig spelen.
Tegen tokido heb ik een veel betere set gespeeld die ochtend, misschien heeft dat mij ook wel benadeeld heeft, hij ging geen footsies met mij aan omdat hij weet dat het mij die ochend goed af ging.

Denk dat het de nerves van imminent uitschakeling van het toernooi was.

thanks for the vids ik kan al een paar bad habits spotten, in cannes maak ik die fouten niet meer! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Emersion op 01-02-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik maar een tijdje geen SF meer ga spelen, want ik ben het compleet zat met mensen die alles mashen, mijn @$*! controller die gewoon niet doet wat ik wil en het ergste, mijzelf omdat ik gewoon niet beter ga reageren terwijl ik gewoon weet wat mijn tegenstander gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb een beetje hetzelfde. Aan de ene kant blijf ik gewoon hooked aan het spel maar aan de andere kant wordt ik af en toe zo moe van de spelers die het spelen. Ik denk dat het ook vooral het ranked aspect is, zoals in zoveel spellen wordt er veel lamer gespeeld als er punten te behalen vallen. Daarom vind ik het nog steeds zo jammer dat ze de player matches van SFIV niet in SSFIV hebben gestopt. Gewoon met fight request aan arcade mode spelen en lekker willekeurige matches spelen tegen mensen die vaak veel leuker spelen dan in ranked.

Ik vind het ook veel leuker om 20 keer op rij van Emersion of M0otje te verliezen omdat het tegen hen gewoon veel duidelijker is waar mijn zwakke punten liggen en ik veel meer mijn eigen, zij het zwakke, spel kan spelen omdat ik me niet zo druk hoef te maken om al het willekeurige mashen.

Is een stick nog steeds niks voor je Oguz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
dat is dus exact hetgene wat ik paar post geleden aangaf.... Ik verlies gewoon door mensen die een 2 / 3 frame uppercut/refersal hebben (kan me vergissen in frame data) maar als sakura speler heb ik niet de mogelijkheid om maar te mashen. (ex uppercut is ook heel erg punishable en semisafe met 3 bars :S)

Ik win ook vaker van betere spelers die gewoon niet zo'n reversal hebben en verlies van noobs die 3/4 keer een random uppercut spammen die mn crouchtech vernaggeld of tussen mn blockstring doorkomt... te frustrerend gewoon. Sakura heb ik het meest plezier mee misschien moet ik toch maar keertje overwegen om een andere rushdown/mixup character te spelen met een cheapass uppercut move :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Je kan proberen te werken aan je block strings. Ik maak de fout ook en gebruik niet altijd de juiste block strings. Wanneer je de juiste block strings gebruikt, kom je zelf in een safe position terecht, waardoor een SRK whiffed of je blocked hem. Het kan ook aan je executie liggen en dat je de combo's niet correct timed.

Zie mij hier spelen tegen een Ryu. Ook mijn block strings zijn niet goed en na mijn jabs krijg ik een SRK op mijn gezicht. Je kan bijvoorbeeld 2 dingen doen op dat moment. Je block strings aanpassen of gewoon anders gaan spelen. Je ziet mij nadat ik weer een SRK op mijn "smoel" krijg in het begin van ronde 2 simpelweg geen crossups niet meer doen.

Lees je opponent en pas aan :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VwrZl6C-f3o]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Met sakura kan je niet echt op je gemak zonen.... recovery op de fireballs is nog steeds traag. Blockstrings / tatsuloops zijn allemaal 1frames :( ik zal anders paar matches binnenkort uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@foamo
Tsja, als ik mensen een paar keer al zo'n tatsumaki van full screen zie doen schat ik ze al in als random speler die zelfs ik zou moeten pakken, wellicht als ik ook die 1e ronde verloren had, dat ik door rage/ffffffuuuuuu mode al zo slecht/dom ging spelen dat ik helemaal verloren zou hebben, maar meestal heb ik juist tegen zulke figuren wel rust. Iig goed om te zien dat jij jezelf kon herpakken :)
Het erge is dat ik aan zijn overmatig gebruik van zowel tatsu's als de jumping mp, en de full screen super hem ook nog denk te herinneren! Alleen geen idee of ik hem toen ook daadwerkelijk verslagen heb :o

@pnut:
Zoek is naar matches van robin ramirez, hij speelt ook sakura en ik heb hem maar zelden uit een blockstrikg geSRK-ed zien worden. Misschien heeft het te maken dat hij de 1frame links wel beheerst of andere opties pakt......In die link van het tournnooi van afgelopen zondag zit ook ergens een pot van hem vs een sim. Echt een toffe match die volgens mij voor de meesten hier wel interesant is btw.
Als ik tijd heb zal ik de start tijd wel opzoeken.

@Oguz
Ik denk dat ik maar een tijdje geen SF meer ga spelen
Ik twijfel zelf ook. zo'n tournooi als afgelopen zondag is mega vet om mee te maken. Maar ik deed zelf echt voor spek een bonen mee. Om enigsinds een rol van betekenis te kunnen spelen (lees om alleen maar de poules uit te komen) moet ik echt serieus gaan trainen. Veel spelen tegen goede spelers zodat ik een beetje aan het hoge tempo wen & in trainings mode duiken om combo's te trainen, want ik raak vaak genoeg mensen, maar er komt niks achteraan. Sagat doet al veel schade met zijn normals, maar de trade of is (imho) dat je wel je dmg output moet maximaliseren omdat je niet die kansen blijf krijgen.....wat dat betreft is een fei long iemand die misschien beter bij me past. Ik heb starnab iig niet heel veel gruwelijke combo's zien maken. Wel continue pressure houden. Of lekker hk mashen met Bison (dat kan ik al wel met Sagat ;) )

Of misschien net als sf2, gewoon anti street fighter spelen met sim en mensen bij je vandaan houden......echt respect voor Cinneq die met Sim ook offensief kan spelen _/-\o_

Wat ook meespeelt is dat dit spel nu al vanaf 2009 ongeveer in mijn xbox zit. Het is gewoon heel leuk om af en toe wat anders te doen. Mortal kombat dropt hopelijk binnenkort een keer op de mat, en kof13 vind ik ook heel interresant.......voordeel hiervan is het ook fighters zijn waarmee je dus makkelijk in een korte tijd wat potjes kan spelen, maar als je dat doet ontstijg je dus niet gauw ik dus nooit het Derp level :/

En diablo 3 komt er eindelijk ook aan.......daar heb ik ook wel erg zin in :)

[ Voor 51% gewijzigd door Sagat op 02-02-2012 11:35 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KneoK schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 03:41:
Ik vind het ook veel leuker om 20 keer op rij van Emersion of M0otje te verliezen omdat het tegen hen gewoon veel duidelijker is waar mijn zwakke punten liggen en ik veel meer mijn eigen, zij het zwakke, spel kan spelen omdat ik me niet zo druk hoef te maken om al het willekeurige mashen.
Precies, het maakt mij echt niet uit hoevaak ik van ze verlies, want ik weet dat ik verlies omdat ik gewoon mij niet aanpas en ze niet goed genoeg kan lezen. Zij winnen dus omdat ze simpelweg de betere spelers zijn en dat gun ik ze :)
Is een stick nog steeds niks voor je Oguz?
Het is juist nog steeds wel wat voor mij, maar het kost dan ook nog steeds 150 euro :/ Ik kan het makkelijk betalen, maar ik blijf het nog steeds veel geld vinden. Bovendien moet ik er weer heel erg veel tijd instoppen om fatsoenlijk te kunnen spelen met een stick.
Maar misschien dat ik zoiets nodig heb zodat ik weer bij de basis begin. En 150 euro zodat ik 'nooit' meer een nieuwe controller nodig heb is dan ook niet zo verkeerd.

Tjah, luxe problemen in een eerste wereld land :P
P-Nut schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:09:
dat is dus exact hetgene wat ik paar post geleden aangaf.... Ik verlies gewoon door mensen die een 2 / 3 frame uppercut/refersal hebben (kan me vergissen in frame data) maar als sakura speler heb ik niet de mogelijkheid om maar te mashen. (ex uppercut is ook heel erg punishable en semisafe met 3 bars :S)

Ik win ook vaker van betere spelers die gewoon niet zo'n reversal hebben en verlies van noobs die 3/4 keer een random uppercut spammen die mn crouchtech vernaggeld of tussen mn blockstring doorkomt... te frustrerend gewoon. Sakura heb ik het meest plezier mee misschien moet ik toch maar keertje overwegen om een andere rushdown/mixup character te spelen met een cheapass uppercut move :p
Sakura's links zijn volgens mij allemaal 1 frame links. Als je ze minimaal semi-consistent wil kunnen doen, dan moet je gaan p-linken (wat weer makkelijk gaat op een stick, heeey :P). Dat is het moeilijke aan Sakura helaas, maar daar kies je dan ook voor he ;)

EDIT: Ok ik heb de TE stick besteld en we zullen zien wat ik er van ga bakken :P

[ Voor 32% gewijzigd door Oguz286 op 02-02-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
[
EDIT: Ok ik heb de TE stick besteld en we zullen zien wat ik er van ga bakken :P
Ik heb hem sinds gisteren ook liggen, nu nog even wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik kan er nog steeds niet aan wennen :'( Aan de andere kant.. ik speel ook bijna niet meer :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die een splinternieuwe TE stick wil? Anders gaat hij maandag weer retour :P Is echt niks voor mij :X

Lekker wat gespeeld met Mootje en Cinneq... en Ferdi :X Ggs mannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oguz286 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 01:44:
Iemand die een splinternieuwe TE stick wil? Anders gaat hij maandag weer retour :P Is echt niks voor mij :X

Blijven proberen! 2e hands levert ie nog maar 50% op. had je zelf nooit op stick geoefent?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Oguz286 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 01:44:

Dat was een lange sessie gister. Ik was van plan om max 1 uur te spelen en voor dat ik wist waren we 3 uur verder. Ferdi op het einde was wel een verrassing :P Je speelde tegen mij met je controller of stick? Btw welk TE stick heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zondag 05 februari 2012 @ 07:48:
[...]
Blijven proberen! 2e hands levert ie nog maar 50% op. had je zelf nooit op stick geoefent?
Wet koop op afstand ;) Ding is net 1 dag oud, dus ik stuur het gewoon terug. Ik heb wel die Tekken stick die verschrikkelijk klote is als je het vergelijkt met de TE stick, dus ik kan wel een beetje spelen.
M0otje schreef op zondag 05 februari 2012 @ 10:46:
[...]
Dat was een lange sessie gister. Ik was van plan om max 1 uur te spelen en voor dat ik wist waren we 3 uur verder. Ferdi op het einde was wel een verrassing :P Je speelde tegen mij met je controller of stick? Btw welk TE stick heb je ?
Zelfs de Guile theme werkte niet :'( Ik speelde gewoon met controller, heb een uurtje met de stick gespeeld dus om nou gelijk met stick te vechten leek mij niet verstandig :P Ik heb de Round 2 TE stick:

http://www.amazon.com/Str...aystation-3/dp/B002WB20RQ

Over het terugsturen: ik heb gemerkt dat ik het gewoon niet waard vind om 150 euro neer te tellen voor een stick. Op dit moment heb ik andere prioriteiten in mijn leven kan ik niet al te veel tijd besteden om te leren om met stick te spelen, dus het is gewoon zonde van het geld. Dan kan ik het beter in zoiets stoppen :9

Afbeeldingslocatie: http://images.psndealer.com/dealersite/images/hondapowersportsoftroy/VP1689491_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh ik ken het probleem, helemaal nu bijna 3 jaar na aanschaf mijn mad catz pad ook gaar begint te worden. Ik speel op meets enzo af en toe wat met stick, en heb ook de tekken stick (side vraag voor mij, hoe is de te stick beter of de tekken stick slechter?) maar om full time te spelen......en ook ik speel zelfs voor mijn doen weinig (heb na Tokido tegen niemand meer gespeeld :+ ).

Daarnaast, de xbox 720 en ps4 zijn niet heel ver meer weg...wie zegt dat die nog usb poorten hebben? Misschien dat ik dat toch nog maar even afwacht. In de tussentijd ergens maar een vervangend padje scoren +- 40 is toch een stukkie beter te behappen dan 150 eur. (al hoewel ik op ebay een akuma pad voor 120 dollar voorbij zag komen ofzo 8)7 )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:48:
Heh ik ken het probleem, helemaal nu bijna 3 jaar na aanschaf mijn mad catz pad ook gaar begint te worden. Ik speel op meets enzo af en toe wat met stick, en heb ook de tekken stick (side vraag voor mij, hoe is de te stick beter of de tekken stick slechter?) maar om full time te spelen......en ook ik speel zelfs voor mijn doen weinig (heb na Tokido tegen niemand meer gespeeld :+ ).

Daarnaast, de xbox 720 en ps4 zijn niet heel ver meer weg...wie zegt dat die nog usb poorten hebben? Misschien dat ik dat toch nog maar even afwacht. In de tussentijd ergens maar een vervangend padje scoren +- 40 is toch een stukkie beter te behappen dan 150 eur. (al hoewel ik op ebay een akuma pad voor 120 dollar voorbij zag komen ofzo 8)7 )
Oh geloof me, als je de TE stick in je handen hebt gehad en je pakt daarna weer de Tekken stick dan snap je heel goed dat de Tekken stick bagger is. Bij mij worden de diagonalen heel erg slecht geregistreerd en voelen de knoppen helemaal niet fijn aan. Als je dan de TE stick bedient merk je direct hoe goed de joystick is en hoe gevoelig de knoppen zijn.

Ik vind het nog steeds te duur voor wat het is, maar de TE stick is echt een geweldig stuk hardware kwa kwaliteit. Alleen heb ik geen tijd om er fatsoenlijk aan te wennen, maar een motorrijbewijs heb ik al })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Zaterdag naar Elive Arena geweest in Brussel. Een ruimte underground ergens in een steeg in Belgie waar een hoop arcadekasten staan. Tegen heel veel belgen/fransen mogen spelen wat echt een toffe ervaring was.

4 SSF4AE kasten, linked met elkaar verbonden. Tegen een aantal goede spelers gespeeld en weer flink geleerd. (Kenpachi, CCL, #2 ryu van eu etc). Flinke rit vanuit Eindhoven, maar was zeker de moeite waard. Het werd ook enorm gewaardeerd dat we aanwezig waren.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/395821_10150548071724723_761659722_8611125_208439246_n.jpg

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@freakjam:
Leuk man! Met wie was je daar? Vind het echt jammer dat we in nl (bijna?) geen arcades meer hebben.

@Oguz en/of Emersion
Ik ben deze en misschien ook de komende weken geregeld in Enschede, hebben jullie een keer zin om wat te spelen en misschien ook iets te eten ergens? Ik ben vanaf 17.00 beschikbaar, enige nadeel is dat het redelijk onvoorspelbaar is welke dagen het om gaat.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Met MBR, Robin R Ramirez, Bushin en nog een paar mensen van DS. Was erg leuk! :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Iemand In in vanavond in aantal potjes op Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Pfft, ik mag in Cannes spelen tegen Elivepro|Kayane. Beste vrouwelijke SF-speler van .eu volgens mij en ze speelt ook nog eens Chun-Li, welke matchup ik enorm haat.

I'm doomed!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
lol, heb je tenminste wel vrouwelijk schoon om tegenaan te kijken wat mij betreft :D
laat je iig niet teveel afleiden zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:50:
@Oguz en/of Emersion
Ik ben deze en misschien ook de komende weken geregeld in Enschede, hebben jullie een keer zin om wat te spelen en misschien ook iets te eten ergens? Ik ben vanaf 17.00 beschikbaar, enige nadeel is dat het redelijk onvoorspelbaar is welke dagen het om gaat.
Lijkt mij leuk, maar ik denk niet dat ik tijd ga hebben :'( Heb heel veel tijd in een vak moeten stoppen, waardoor ik bijna niet heb kunnen werken. Al die uren moet ik nu gaan inhalen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Wie gaat btw sf x tekken halen? Ik denk dat sf4 on hold gaat, dus volledig richten op sfxtek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
M0otje schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 07:03:
Wie gaat btw sf x tekken halen? Ik denk dat sf4 on hold gaat, dus volledig richten op sfxtek.
voor PS3, moet em nog pre-orderen maar so far so good.
Zeker nu met de Bison/Akuma/Jin/Ogre build
Lijkt me een ontzettend toffe game om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat mijn console een tijd geleden al weer het begeven had en ik vandaag een keer zin had om wat in elkaar te meppen besloot ik maar om SF:AE te proberen. Enige ervaringen die ik heb met de fighting genre is Mortal Kombat (boven online gemiddeld) en een klein beetje Tekken.

Begonnen met de challenges als Bison, op level 20 werden de combos vrij complex en kon ik de timing niet meer vinden wanneer ik input moest geven en werd er teveel input van mij gevraagd dan dat ik in kon geven. Vervolgens met Juri aan de slag gegaan en nu stuit ik op het volgende:

Plaatje 1
Plaatje 2

De combo op zich is vrij simpel maar ik krijg het niet voor elkaar om verder te komen dan Stand M Punch. Terwijl ik toch wel naar mijn idee de correcte input geef voor L Fuhajin. (Maarja, 360 pad op PC :'))

Iemand tips voor een beginnende SF speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Heb 'm net even geprobeerd en je moet de Fuhajin chargen. Als je down, forward, low kick doet en dan de low kick vasthoudt dan schiet je de projectile niet weg. Dus dan doe je medium punch > low kick loslaten voor de projectile > Fuharenjin.

Zal ff kijken of ik zo een filmpje kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bedankt :) Ik heb em. Dit soort dingen heb je dus niet in MK :')

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Nice. Juri is wat dat betreft net weer een buitenbeentje met haar projectiles, zij en Cody zijn volgens mij de enige karakters die een projectile kunnen vasthouden en Juri is het enige karakter waarbij het ook niet zichtbaar is dat ze er eentje charged.

Ga gewoon lekker veel trials doen van verschillende karakters en kijk bij welk karakter je een goed gevoel hebt. Ga dan rustig arcade spelen en wat trucjes leren (Youtube staat helemaal vol met tips/tricks/tutorials etc.). Laat je ook vooral niet ontmoedigen als je online gaat spelen, de meeste mensen online spelen het spel al een poos en zullen je vaak genadeloos in elkaar schoppen. Hoe meer je speelt, hoe beter je wordt. Hou het in het begin vooral bij een of twee karakters zodat je een goed gevoel gaat ontwikkelen voor het spel, de karakters onderling verschillen namelijk enorm wat speelstijl betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M0otje schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 07:03:
Misogi! Ik heb geen andere reden nodig om het spel te kopen >:)
Dacht eerst dat Misogi een slutty female tekken char was :o

Maar net dus filmpje gezien, daaaaaaaaaaaaaaaaamn

10 second ninja DONE

• Akaendra
akuma heeft zijn raging demon ook nog hoor :P
moet ook zeggen dat ik aangenaam verrast ben door Ogre,
gisteren ook even een stream zitten kijken en footsies zal deze game heel erg gaan beinvloeden.
Ik zie Vega wel eens een top tier worden in deze game :P
Pagina: 1 ... 53 ... 62 Laatste