WOEHOE-Leon- schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:41:
BLACKLEVEL BREAKING NEWS!!!
Net nadat ik een topic op het AMD forum had geopend kwam de developer met een aangepaste dshowhelper.dll file!
Gelukkig heeft hij de zoektocht ook niet opgegeven en het lijkt erop dat we het voor elkaar hebben (en dan was het TOCH een MP issue en NIET m$ of ATI!)
Rainesh (en anderen met blacklevel issues uiteraard) check deze post maar eens en test de nieuwe .dll even!
Ik heb mijn orginele Vista SP2 evr.dll terug gezet in windows/system32 (wel effe weer registeren), vervolgens die .dll in de MediaPortal directory overschreven (BACKUP DE OUDE!!) en met de testfiles (die ook in die topic te vinden zijn) ziet het er perfect uit
Als dit de uiteindelijke fix is dan word het nu toch echt de perfect HTPC (alleen nu nog een 1.1.0 final zonder auto/video-sync issues van de MPC-HC subtitle engine)
[...]
[...]
Link
[...]
Draai in Clone mode via mijn videokaart (die heeft een HDMI, DVI & VGA aansluiting) maar begrijp ik het nou goed dat jij wel 2 verschillende resoluties kan instellen voor je TV & touchscreen??
[...]
Daar zit wat in
Maar is het video/audio out-of-sync probleem er nog steeds met 1.1.0 ALPHA dan?
Dat RR issue ga ik zometeen uittesten, want ik las ergens dat Vista SP2 het probleem oplost

Zijn er dan audio/video issues met MPC subtitle engine? Tot nu toe niks van gemerkt..
Om 2 aparte resoluties te draaien met ATI kaarten moet je ATI Hydravision gebruiken. Hiermee moet het perfect lukken om je display en tv tegelijkertijd goed aan te sturen..heb het ooit ook eens gebruikt.
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.