Firefox, wat vinden we ervan? Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste
Acties:
  • 147.892 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 21:11
- J.W. - schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:10:
[...]

Komt door de "https" misschien, zijn meer problemen mee.
Het probleem met niet werkende https verbindingen heb ik alleen bij Windows XP.
Bij Windows 7 x64 totaal geen probleem.
Ik heb de "bug" doorgegeven en kan deze vervolgens niet meer terug vinden :(
Ik ben voor XP maar weer teruggegaan naar de laatste stabiele versie 3.6.9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Zo gaat refreshen dus op sommige websites bij mij, sinds de nieuwe beta, ik hoop snel dat er een fix voor is.

YouTube: Firefox beta bug

Verwijderd

Dorest0rm schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:45:
Zo gaat refreshen dus op sommige websites bij mij, sinds de nieuwe beta, ik hoop snel dat er een fix voor is.

YouTube: Firefox beta bug
Heb jij de beta of de nightly? Dat probleem had ik in de nightlies ook vandaar dat ik terug ben gegaan naar de beta's. Het is ook gemeld in bugzilla, ff wachten tot er een fix komt.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb weer een XP image terug gezet op mijn laptop met oude Firefox. Het valt me op dat Javascript met popups niet werkt. Dat werkte pas na updaten naar 3.6.9 (in de image zit een vroege 3.x Firefox).

4 hoef ik even niet meer, ik stoorde me te veel aan de addons die nog niet werken en waar ik schijnbaar toch afhankelijk van geworden ben :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Dorest0rm
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 02:32:
[...]

Heb jij de beta of de nightly? Dat probleem had ik in de nightlies ook vandaar dat ik terug ben gegaan naar de beta's. Het is ook gemeld in bugzilla, ff wachten tot er een fix komt.
De beta volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk de nightly, de beta's hebben die feedback knop. Tenzij je die hebt weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:32:
[...]

Ik denk de nightly, de beta's hebben die feedback knop. Tenzij je die hebt weggehaald.
De feedback knop zit bij mij onder help > submit feedback.
En volgens mij staat bij een nightly ook nightly linksboven ipv firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 19:58
Wauw, Firefox Sync is echt _/-\o_
Synchroniseert met Fennec op mijn Motorola Milestone.
Synchroniseert met mijn Firefox op Linux.
Synchroniseert met Firefox op Windows.
Goed programma, ideaal voor dualboot installaties met Windows/Linux :)

Hij synchroniseert ook je persona.

[ Voor 7% gewijzigd door Sebazzz op 14-09-2010 08:57 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Sebazzz schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:57:
Wauw, Firefox Sync is echt _/-\o_
Synchroniseert met Fennec op mijn Motorola Milestone.
Synchroniseert met mijn Firefox op Linux.
Synchroniseert met Firefox op Windows.
Goed programma, ideaal voor dualboot installaties met Windows/Linux :)

Hij synchroniseert ook je persona.
Laatst xmarks al ingewisseld voor Firefox Sync. Nu nog de addons en het is helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik heb Firefox weer ingeruild voor Chrome. Ook al zitten er nog zoveel snufjes aan, het is gewoon niet snel genoeg. Draai vier addons en de snelheid loopt echt enórm achter op de browser van Google en laten we het al helemaal niet hebben over 't geheugengebruik :X (al geef ik toe dat ie wel veel beter omgaat met cache en 't leeghalen ervan van tijd tot tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:41
Vandaag komt FF 4.0 Beta 6 alweer uit..

Ik had Beta 5 gezien de gelezen problemen her en der maar niet geinstalleerd, ben benieuwd of de quirks van Beta 5 er uit zijn (https, lettertype (?)).

Misschien is Chrome (vooralsnog? *) wat sneller, maar de snelheidsbeleving van FF 3.6 (en zeker 4.0) is op huidige PCs imo prima (1e keer opstarten na boot mag wel korter, maar ja, da's 1x per dag ;)). Mij gaat het dan meer om de overige zaken en dan bevalt FF me het beste.

* FF zo snel mogelijk maken heeft hoge prioriteit bij Mozilla recente jaren, i.e. Chrome bedankt :P

[ Voor 46% gewijzigd door - J.W. - op 14-09-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 12:55
Jejking schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:47:
Ik heb Firefox weer ingeruild voor Chrome. Ook al zitten er nog zoveel snufjes aan, het is gewoon niet snel genoeg. Draai vier addons en de snelheid loopt echt enórm achter op de browser van Google en laten we het al helemaal niet hebben over 't geheugengebruik :X (al geef ik toe dat ie wel veel beter omgaat met cache en 't leeghalen ervan van tijd tot tijd).
Same here. Was een enorme Firefox addict, maar de vernieuwing die FF 4.0 met zich mee brengt laat gewoon te lang op zich wachten. Daarnaast ben ik ook nog niet onder de indruk van de prestaties van de betas en kan ik maar niet wennen aan de locatie van de menuknop (ik weet dat dit aan te passen is). Voorlopig heeft alleen de smoothscroll prestatie van Firefox een dikke streep voor op Chrome. De extensies die deze feature toevoegen aan Chrome zijn niet in staat de ervaring die Firefox geeft te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:48

BlackEyedAngel

Just a decent guy

De HTTPS problemen lijken opgelost met de laatste hourly's :) Ook kan ik nu weer scrollen met de middelmouse button zonder dat ik de letters meeneem vanwaar ik klikte :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Verwijderd

4.0b6 lost wel iets anders op hier inmiddels, grijze iconen/avatars als je hier op t.net kijkt. en van pagina wisselt.

nope. Het kwam weer terug :-(

https en scrollen en snelheid nooit een issue geweest, alleen geen hw gpu versnelling ingeschakeld als ik bepaalde tests zie (al doet Grafx bot anders vermoeden)

Kan aan de videokaart liggen, mxm nvidia 240m

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 01:33 ]

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Firefox "4.0 beta 6 release" is vanaf heden officieel hier te verkrijgen:

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:29

AzzKickah

06-CENSORED

Ik dacht laat ik die FF 4 Beta 6 eens proberen.

Mijn mail-site laadt ie niet, en bijv. www.tracktrace.nl laadt ie ook gewoon niet..? :?
Da's toch wel gek lijkt me.

Krijg geen foutmelding of zo, of iets in de trant van 'Page cannot be displayed' maar er gebeurt gewoon niks. Niet bij intypen URL, niet via een bookmark, niet via een link.

Toch gek.

• Gandalf
AzzKickah schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:14:
Ik dacht laat ik die FF 4 Beta 6 eens proberen.

Mijn mail-site laadt ie niet, en bijv. www.tracktrace.nl laadt ie ook gewoon niet..? :?
Da's toch wel gek lijkt me.

Krijg geen foutmelding of zo, of iets in de trant van 'Page cannot be displayed' maar er gebeurt gewoon niks. Niet bij intypen URL, niet via een bookmark, niet via een link.

Toch gek.
Ik denk dat je Windows XP draait.
Dan is dit het bekende (https) probleem, wat in beta 5 begonnen is en in beta 6 dus nog niet opgelost is.
Onder Windows 7 treedt dit probleem niet op, voor Windows XP kan je het best teruggaan naar de laatste statbiele versie 3.6.9. Of de preview van beta 7 gebruiken, want daar lijkt het probleem niet meer voor te komen (niet zelf getest).

Edit klopt inderdaad zoals _heretic_ meldt en nu ook zelf getest ;)

Link naar beta 7 pre: http://ftp.mozilla.org/pu...efox/nightly/latest-trunk
Beta 7 komt waarschijnlijk in de 2e helft van deze maand uit: https://wiki.mozilla.org/Releases

[ Voor 16% gewijzigd door Gandalf op 15-09-2010 15:56 . Reden: zelf beta 7 pre getest ]

Verwijderd

Gandalf schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:32:
Of de preview van beta 7 gebruiken, want daar lijkt het probleem niet meer voor te komen (niet zelf getest).
in de beta 7 pre functioneert het inderdaad.

• AzzKickah
  • Laatst online: 20-09 17:29

AzzKickah

06-CENSORED

Gandalf schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:32:
[...]

Ik denk dat je Windows XP draait.
Dan is dit het bekende (https) probleem, wat in beta 5 begonnen is en in beta 6 dus nog niet opgelost is.
Onder Windows 7 treedt dit probleem niet op, voor Windows XP kan je het best teruggaan naar de laatste statbiele versie 3.6.9. Of de preview van beta 7 gebruiken, want daar lijkt het probleem niet meer voor te komen (niet zelf getest).
Nope, helaas. U gaat niet door voor de koelkast. Gewoon Windows 7 32-bits hier.

• Gandalf
AzzKickah schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:47:
[...]

Nope, helaas. U gaat niet door voor de koelkast. Gewoon Windows 7 32-bits hier.
Hè jammer, want een leuke Amerikaanse dubbeldeurs is nooit weg ;)

Probeer toch voor de zekerheid beta 7 pre (minefield) eens om te kijken of daar het probleem opgelost is.
http://ftp.mozilla.org/pu...efox/nightly/latest-trunk

[ Voor 4% gewijzigd door Gandalf op 15-09-2010 15:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 01:31:
...alleen geen hw gpu versnelling ingeschakeld als ik bepaalde tests zie (al doet Grafx bot anders vermoeden)
Dankzij het installeren van de IE9 beta is dat inmiddels verholpen :o

Zat hem in een update van Windows (KB971512) 8)7

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Jejking schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:47:
Mja, met al dat geheugen in pc's tegenwoordig maakt het weinig uit hoeveel een browser gebruikt. 10 of 100 MB, niet zo boeiend. Geheugen niet gebruiken is ook maar zonde.

Echter blijft Chrome een flinke klap sneller, ik gebruik hem dan ook om te surfen. Alleen voor development is Firefox handiger, ik heb een tiental plugins die Chrome niet heeft.

March of the Eagles

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 22:23
De laatste Minefield-versie (Firefox 4.0beta 7 pre) laat nu de link waar je met je muis op staat, niet meer in de statusbalk zien, maar aan de rechtkant van de URL balk. :D nu kan eindelijk de statusbalk weg! _o_

Verwijderd

Hacku schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:23:
[...]
....

Echter blijft Chrome een flinke klap sneller, ik gebruik hem dan ook om te surfen. Alleen voor development is Firefox handiger, ik heb een tiental plugins die Chrome niet heeft.
Ik vraag het toch maar, wat bedoelen jullie met sneller? Als ik op een link klik dan is het afhankelijk van de verbindingssnelheid hoe snel iets op beeld staat..
mastadizzy schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:27:
De laatste Minefield-versie (Firefox 4.0beta 7 pre) laat nu de link waar je met je muis op staat, niet meer in de statusbalk zien, maar aan de rechtkant van de URL balk. :D nu kan eindelijk de statusbalk weg! _o_
Als er maar een optie blijft dat ie terug te toveren is (aangezien de planning is om de statusbalk eruit te halen)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 22:29 ]

Verwijderd

mastadizzy schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:27:
als trouwe gebruiker van fission heb ik daar maar 1 andwoord op:

*O*

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:27:
[...]

Ik vraag het toch maar, wat bedoelen jullie met sneller? Als ik op een link klik dan is het afhankelijk van de verbindingssnelheid hoe snel iets op beeld staat..
Een pagina is hier toch (veel) sneller geladen in Chrome dan in Firefox, Chrome rendert een stuk sneller (dat heeft dus niks met de verbindingssnelheid te maken). Chrome start ook veel sneller op, heeft geen probleem bij enorm grote pagina's (daarmee bedoel ik pagina's met erg veel html code of foto's) en Chrome regeert veel soepeler met bv. 40 tabs open dan Firefox.

March of the Eagles

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:31:
[...]

als trouwe gebruiker van fission heb ik daar maar 1 andwoord op:

*O*
Ik ook..

Not available for Firefox 4.0b6
:P

@hacku

Opstarten doe ik niet zo vaak (laptop staat 24/7 aan of in hybernate) en als ik een pagina opvraag dan is ie direct op het scherm.

40 tabs open?? dude..

Grote pagina's ook geen "last" eigenlijk?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 22:37 ]

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Opstarten doe ik niet zo vaak (laptop staat 24/7 aan of in hybernate) en als ik een pagina opvraag dan is ie direct op het scherm.
In Firefox staat de pagina ook direct op het scherm hoor, alleen trager dan Chrome. In Firefox kan ik bv. tot 0.5 tellen en de pagina staat er, in Chrome kan ik niet eens beginnen tellen. Dat is het verschil, en voor mij voelt dat wel veel aan :)
40 tabs open?? dude..
Daar zijn tabs nu eenmaal voor :p Ik heb ook nogal de gewoonte om automatisch op ctrl + t te drukken wanneer ik een nieuwe pagina wil openen, dan heb je op het einde van de dag een flink aantal tabs openstaan ...
Grote pagina's ook geen "last" eigenlijk?
Ik bedoel echt grote pagina's, denk aan een formulier met honderden input elementen.

Verder is het auto aanvullen van Chrome erg handig, ik tik de eerste twee, drie letters van een site in, de site wordt automatisch aangevuld en ik hoef maar op enter te drukken en klaar. Ik ben nu zo'n maand fulltime met Chrome bezig en dat bevalt me gewoon beter dan Firefox (op de missende addons na dan).

March of the Eagles

Verwijderd

Hacku schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:46:
Ik bedoel echt grote pagina's, denk aan een formulier met honderden input elementen.
Firefox, wat vinden we ervan?

op zo'n moment is firefox inderdaad traag als stront. dualcore support is dan wel handig zodat je op een andere pagina door kan blijven surfen.

Verwijderd

Hacku schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:46:
[...]
...

Daar zijn tabs nu eenmaal voor :p Ik heb ook nogal de gewoonte om automatisch op ctrl + t te drukken wanneer ik een nieuwe pagina wil openen, dan heb je op het einde van de dag een flink aantal tabs openstaan ...
Ah, ik heb er maar max 2 continue open. De rest gaat gelijk dicht na het kijken.

Verder is het auto aanvullen van Chrome erg handig, ik tik de eerste twee, drie letters van een site in, de site wordt automatisch aangevuld en ik hoef maar op enter te drukken en klaar. Ik ben nu zo'n maand fulltime met Chrome bezig en dat bevalt me gewoon beter dan Firefox (op de missende addons na dan).
Autoaanvullen werkt ook in FF, maar dan net even anders.
En dan die interface van Chrome, ik vind het niets.

Maar goed dat is wel puur persoonlijk :)
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:50:
[...]

Firefox, wat vinden we ervan?

op zo'n moment is firefox inderdaad traag als stront. dualcore support is dan wel handig zodat je op een andere pagina door kan blijven surfen.
Traag als stront? Flitst zo op m'n scherm :o

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 22:54 ]

Verwijderd

bij mij (ff 3.6.x) weigert hij te scrollen totdat de pagina volledig is geladen, IE heeft hetzelfde probleem.

kan ook aan mijn relatief trage 2.4Ghz dualcore liggen, met een i7 is het wel een ander verhaal ja.

• D!zzy
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:27:
[...]

Als er maar een optie blijft dat ie terug te toveren is (aangezien de planning is om de statusbalk eruit te halen)
Geen idee. Momenteel is er (nog) geen optie om dit simpel uit te vinken in het prefernce-window. Even gezocht in de about:config leverde ook niets op.
Het is even wennen, net zoals andere nieuwe dingen, maar ik vind het persoonlijk een vooruitgang.+/- 10 extra pixels in de hoogte 8)7. Een kinderjong-volwassenhand is gauw gevuld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:01:
bij mij (ff 3.6.x) weigert hij te scrollen totdat de pagina volledig is geladen, IE heeft hetzelfde probleem.

kan ook aan mijn relatief trage 2.4Ghz dualcore liggen, met een i7 is het wel een ander verhaal ja.
Ik zit hier met een laptop, Intel T6500@2.1Ghz en een Nvidia 240m gpu...

Oh en FF4.0b6 ;)

Verwijderd

laat ik die ook maar even proberen, hopelijk doet firegestures het...

niet dus :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 23:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:10:
laat ik die ook maar even proberen, hopelijk doet firegestures het...
Developer Comments

To install FireGestures on Firefox 4.0b6 (Minefiled 4.0b6pre), go to Install beta version.

https://addons.mozilla.or.../addon/6366/#install-beta

Werkt prima hier :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 23:15 ]

Verwijderd

beta release is niet compatiabel met 4.0b6 zegt-ie

en ja, ik klik op dat "instal beta release" vakje

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 23:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:15:
beta release is niet compatiabel met 4.0b6 zegt-ie
Install anyway?

• D!zzy
Als andere addons nog steeds niet werken kan je nog altijd de Add-on Compatibility Reporter gebruiken. Zo draag je je steentje ook bij de ontwikkeling/testing van add-ons :-).

Verwijderd

Ga naar about:config

Zoek extensions.checkCompatibility.4.0b

even op false zetten.

• D!zzy
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:18:

even op false zetten.
Kan inderdaad ook :), al heb je daar geen feedback-optie naar de ontwikkelaar toe. :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:18:

even op false zetten.
schiet me lek, maar die staat er niet tussen 8)7
geen enkele met "compatibility" of "4.0b" trouwens.
ik wacht wel tot-ie uitkomt, mn lay-out is toch helemaal om zeep in de beta

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:31:
[...]

schiet me lek, maar die staat er niet tussen 8)7
geen enkele met "compatibility" of "4.0b" trouwens.
ik wacht wel tot-ie uitkomt, mn lay-out is toch helemaal om zeep in de beta
Zelf toevoegen dan.

extensions.checkCompatibility.4.0b type Boolean

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hacku schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:23:
Mja, met al dat geheugen in pc's tegenwoordig maakt het weinig uit hoeveel een browser gebruikt. 10 of 100 MB, niet zo boeiend. Geheugen niet gebruiken is ook maar zonde.
Ik kan hier zo verdrietig van worden :|

Je koopt meer geheugen om meer dingen NAAST ELKAAR te kunnen draaien. Als er dan 1 programma tussen zit die alles maar opvreet dan blijf je bezig ...

Zo compact mogelijke programma's moeten juist aangemoedigd worden !! Is alleen maar beter voor IEDEREEN ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder al gemeld had ik wat problemen met de nightly van b5 dus was ik terug gestapt naar de beta. Nu toch maar even geprobeerd en de b7 nightlies zijn weer goed. Voorals die nieuwe feature dat een mouseover link wordt getoont in de adresbalk (ipv statsbalk) is een super vinding. Weg met de statusbar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Dat is ook het plan ;)

Zijn er meer mensen waarbij het add-ons zoeken vanuit about:addons niet correct werkt? Hij vindt namelijk nooit wat.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op zondag 19 september 2010 @ 12:03:
[...]

Dat is ook het plan ;)

Zijn er meer mensen waarbij het add-ons zoeken vanuit about:addons niet correct werkt? Hij vindt namelijk nooit wat.
Nope, bij mij werkt hij perfect. Ik moet wel ff zeggen dat ik maar 4 addons heb.

Locationbar2 werkt trouwens niet met de nieuwe addresbar. Ja hij werkt wel maar je krijgt de oude addressbar dus daar heb jke ook niks aan. Ff wachten op een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
Sebazzz schreef op zondag 19 september 2010 @ 12:03:
[...]

Dat is ook het plan ;)

Werkt hier ook perfect
Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/6809/schermafbeelding2010091r.png

[ Voor 10% gewijzigd door D!zzy op 19-09-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik moet expliciet op 'available addons' klikken om de resultaten te krijgen, kom ik net achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 13:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Wat gebruiken jullie als password manager bij firefox? Ik heb nu lastpass geprobeerd, maar die beviel me niet echt omdat die alle passwords online bewaart. Ik heb ook een database van Keepass met mijn wachtwoorden. Nu heb ik icm met deze applicatie keeform geprobeerd (werkt niet) en keefox. Van deze twee werkte keefox het beste en handigste, echter crasht heel firefox wanneer er meer dan 1 tab tegelijk aan het laden was.

Iemand een goede password manager die ook auto-fill ondersteunt en de gegevens niet online opslaat?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:26
1Password? ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 13:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Heb geen apple :P.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

3.6.10 crasht minder als voorganger.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fred raket schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:20:
3.6.10 crasht minder als voorganger.
En bedoel je dat in combinatie met die bewuste add-on?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de engels versie maar ik krijg Nederlands woordenboek (voor spellingchecker) maar niet aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Room42 schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:34:
[...]

En bedoel je dat in combinatie met die bewuste add-on?
Niet met andere of meerdere add-ons

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Zijn er meer firefox sync gebruikers die last hebben van hetzelfde probleem als ik, namelijk:
Als ik op sync now druk geeft deze als error dat ie geupdate moet worden, maar er is geen update beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom er net achter dat multi-quote van tweakers niet werkt met FF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkBlazer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-10-2022
tot nu toe geen problemen met firefox, 3 plugins draaiend namelijk noscript, speeddial en skipscreen.

de laatste beta van firefox 4 vind ik tot nu to onstabiel om te gebruiken. wacht liever eerst ff tot de stable uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 14:58
Son Goku schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:56:
Ik heb nu al bijna een week dat ik hotmail niet meer inkom met de laatste hourly :( Ik zie wel het inlogscherm, maar na het invullen van de gegevens doet hij niets meer :? Ik heb al geprobeerd m'n cache te legen, maar dat hielp ook niet :(
Hotmail op alles behalve IE begint een grote frustratie te worden. Met FF 4b6 kan ik geen attachements meer downloaden. Met Safari/Chrome/FF krijg ik 9 van de tien keer geen inbox omdat er een probleem is "wat niet aan mijn computer ligt", ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Daarom laat ik Hotmail ook doorsturen naar GMail, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ligt toch wel aan je computer. Hier werkt alles perfect met Chrome en Firefox.

Edit: toch niet dus, iets te voorbarig :)

[ Voor 25% gewijzigd door Jejking op 01-10-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 14:58
Jejking schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:10:
Ligt toch wel aan je computer. Hier werkt alles perfect met Chrome en Firefox.

Edit: toch niet dus, iets te voorbarig :)
Ik dacht al ;) Ik heb er last van op een Mac, WinXP, Vista en Win7 systeem... verschillende accounts ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er een vrijwilliger is om het Fx 4 topic te doen, hoor ik het wel. Zoniet, dan ga ik erwel een middagje aan zitten. Wanneer komt die eigenlijk? We zitten al bij b6 tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 00:30
Volgens https://wiki.mozilla.org/Releases/ komt RC1 van FF4.0 in de 2e helft van oktober, maar b7 is ook al vertraagd. Ik vermoed dat we de final misschien eind november krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Lizard schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:39:
Volgens https://wiki.mozilla.org/Releases/ komt RC1 van FF4.0 in de 2e helft van oktober, maar b7 is ook al vertraagd. Ik vermoed dat we de final misschien eind november krijgen?
Verbaast mij niets dat Firefox vertraagd is, beter een vertraagd product dan een release waar mensen meer van hadden verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Mooi! Qua javascript-snelheid begint het er ook al aardig op te lijken: http://arewefastyet.com/

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Minefield, wat vinden we ervan?

Niks, als het niet werkt. Er was een update en nu loopt MF al vast tijdens 't starten.

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Jejking schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 15:56:
Minefield, wat vinden we ervan?

Niks, als het niet werkt. Er was een update en nu loopt MF al vast tijdens 't starten.

:F
Een nightly, wat gek dat het misschien niet werkt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zeker gek als je bekijkt dat het altijd in ieder geval startte :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 15:17
Hier is Firefox Sync hellemaal dood. Wil niet meer syncen en geeft alleen maar de melding dat ik hem moet bijwerken terwijl ik uiteraard gewoon de actueelste versie heb.. Werkt die bij jullie wel?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

JKratos schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:30:
Hier is Firefox Sync hellemaal dood. Wil niet meer syncen en geeft alleen maar de melding dat ik hem moet bijwerken terwijl ik uiteraard gewoon de actueelste versie heb.. Werkt die bij jullie wel?
Zelfde probleem hier inderdaad. Erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Idd, erg vervelend. Heb net Windows opnieuw derop gepleurd en dus firefox ook. Maar zonder alle bladwijzers enzo. Beter fixen ze heel snel!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hier werkt Firefox Sync gewoon. Gebruik het overigens alleen om bladwijzers te syncen, geen andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Lijkt me sterk.. Probeer een handmatig te syncen aub. Om te checken. lees op internet meerdere berichten dat het niet werkt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Werkt toch echt gewoon hoor. Handmatig synchroniseren doe ik uiteraard. Laatst gesynchroniseerd: 20:14. Ik ben wel pas gebruiker van Sync sinds deze week. Deze week kwam namelijk het bericht dat Xmarks er mee stopt, dus ik ben maar overgestapt naar Firefox Sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
hmm oke. Raar dan. Heb net nog maar eens een keer Firefox gedeinstalleerd en alles mee laten verwijderen, ook de persoonlijke gegevens etc. maar na een nieuwe installatie t zelfde verhaal. Balen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filiph
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 10:34
hmm..
bij mij werkt het zonder enig probleem... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:26
Misschien gebruikt Mozilla verschillende servers voor Firefox Sync en ligt er een (of meerdere) uit. Bij mij doet hij het ook nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Ben er waarshijnlijk achter! Bij het instellen moet je een wachtwoord geven en zon ander ''wachtwoord' (kan even niet op de specifieke naam komen) Laatstgenoemde moet minimaal een X-aantal tekens zijn, en hier had ik een woordje van 4/5 tekens. Na dit aangepast te hebben ging het syncen in één keer goed.

offtopic:
Had daarvoor al men persoonlijke gegevens al verwijdert dus ben nu alsnog alles kwijt helaas, maar goed, het werkt tenslotte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 11:07
catchingfire schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:27:
[...]

Hotmail op alles behalve IE begint een grote frustratie te worden. Met FF 4b6 kan ik geen attachements meer downloaden. Met Safari/Chrome/FF krijg ik 9 van de tien keer geen inbox omdat er een probleem is "wat niet aan mijn computer ligt", ...
Dan moet je Fx opnieuw instellen als standaardbrowser, afsluiten en weer starten. Dan doet ie het wel.

Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Gebeurt om de zoveel dagen. Waarom weet ik niet :)

En Fx 4 beta 6 opent geen pps, terwijl ik het ingesteld op toepassingen. Krijg steeds javascript void :?

Maar soms opent ie ze wel 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door desalniettemin op 05-10-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

FF 3.6.10 crasht de laatste tijd regelmatig als ik twitter.com open of daarop wat rond klik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
JBS schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:08:
FF 3.6.10 crasht de laatste tijd regelmatig als ik twitter.com open of daarop wat rond klik..
Wéér een voordeel van Firefox.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
FF 3.6.10 crasht sinds 2 weken echt om de haverklap. Maakt niet wat voor of welke websites. Meestal als pictures geladen moeten worden, maar ook als urls aangeklikt worden. (Firewalls zijn niet het probleem)
Safemode idem dito.

Alles van Mozilla verwijderd, ook Thunderbird, middels Revo.
Alle plugins en extensies uit gezet of zelfs verwijderd.
Ook de dom.ipc..... op false gezet.

Flash, quicktime, Java, DirectX (Diagnostisch programma ziet niet wat voor versie geïnstalleerd is. Zou DirectX de boosdoener kunnen zijn?).

Of, de drivers (258.96 whql) van de Nvida kaart?

Alleen een clean install van WinXPsp3 nog niet gedaan.

Edit:
ABNAmro internetbankieren is een ramp. Om de haverklap sluit FF af, patsboem weg, na het inloggen.

[ Voor 16% gewijzigd door Dazsur op 11-10-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
welke adblock log gebruiken jullie.
adblocknl is outdated :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
NLBlock en Easylist (English) en natuurlijk zelf meuk verbergen met de Element Hiding Helper :+

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dutchblok zie ik net, nlblock is al een jaar oud.

weet jij het verschil tussen het verbergen van:
* Alleen blokkeerregels:
* Blokkeer- en verbergregels:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:41

HaTe

haat niet

Easylist en filter von dr evil
Ik zie nooit ads met deze config

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:22
fespen schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:27:
dutchblok zie ik net, nlblock is al een jaar oud.

weet jij het verschil tussen het verbergen van:
* Alleen blokkeerregels:
* Blokkeer- en verbergregels:
Blokkeerregels blokkeren alleen de ad. Verbergregels proberen ook de container van de pagina te verwijderen, zodat je ook geen lege gaten ziet waar eerst een ad stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:36:
Easylist en filter von dr evil
Ik zie nooit ads met deze config
easylist idd ja. drEvil is gericht op Dld, zie niet in waarom ik die moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het al bekend dat er voor Windows, 64bit versies van Flash beschikbaar zijn?

http://labs.adobe.com/downloads/flashplayer10.html

Zojuist even de 32bitter ingewisseld voor de 64bitter. Heb met de 64bitter last van een bug welke ik in de 32bitter niet had, nogal raar maar goed. Het betreft een bug in de javascript engine, om scpecifiek te zijn de JIT compiler. Even in safemode naar about:config gaan en volgende instellen.

javascript.options.methodjit.chrome = false
javascript.options.methodjit.content = false
javascript.options.tracejit.content = false

Eindelijk kunnen we 100% overstappen naar 64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Ik kan met FF 4.0 nightly men bookmarks niet meer als kolom/balk links in beeld krijgen. Kan nu alleen bij men bookmarks via het ''bookmarks'' knopje rechtsboven.

Ik leg het rete onduidelijk uit volgens mij ;) maar snapt iemand wat ik bedoel en hoe ik men bookmarks weer standaard in beeld krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Beta 4.06 is ongelofelijk traag op deze site met W7 op 2gb ddr400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JKratos schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:50:
Ik kan met FF 4.0 nightly men bookmarks niet meer als kolom/balk links in beeld krijgen. Kan nu alleen bij men bookmarks via het ''bookmarks'' knopje rechtsboven.

Ik leg het rete onduidelijk uit volgens mij ;) maar snapt iemand wat ik bedoel en hoe ik men bookmarks weer standaard in beeld krijg?
Druk eens op ctrl+b of druk in menu op de kleine pijltjes die naast de opties staan daar vindt je meer.
Fred raket schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:17:
Beta 4.06 is ongelofelijk traag op deze site met W7 op 2gb ddr400.
Jah, de nightly van b06 had ook al veel problemen. Het is beter om daar even van af te blijven en te wachten op b08.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:51:
[...]

Druk eens op ctrl+b of druk in menu op de kleine pijltjes die naast de opties staan daar vindt je meer.
Dank u. CTRL + B did the trick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Op deze fotosite: http://foto.iendracht.be krijg ik nog steeds de oude layout te zien, terwijl in alle andere browsers ik gewoon op refresh moet drukken en ik de nieuwe layout wel zie. In firefox doet dit toch niet uit. Wat kan ik hier aandoen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:26
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:22:
Vraagje:

Op deze fotosite: http://foto.iendracht.be krijg ik nog steeds de oude layout te zien, terwijl in alle andere browsers ik gewoon op refresh moet drukken en ik de nieuwe layout wel zie. In firefox doet dit toch niet uit. Wat kan ik hier aandoen ?
CTRL+F5? Dat forceert een refresh waarbij de gehele site opnieuw wordt opgehaald. Anders zou jij je even handmatig je cache moeten legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JKratos schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:56:
[...]

Dank u. CTRL + B did the trick!
Dit shortcuts zijn koning als je ze gebruikt. :) Hiero lijstje, persoonlijk ben ik sterk gebonden aan de ctrl + t shortcut voor een nieuwe tab.

http://www.mouserunner.com/FF_Shortcuts1Printable.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:41

HaTe

haat niet

Sjah schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:59:
[...]

easylist idd ja. drEvil is gericht op Dld, zie niet in waarom ik die moet gebruiken.
Ja en Easylist is voor de USA.. Duitsland ligt tenminste in Europa (cpt. Obvious: net zoals Nederland) en is volgens mij een goede aanvulling op Easylist. Het kan in elk geval geen kwaat.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Niels-- schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:02:
[...]

CTRL+F5? Dat forceert een refresh waarbij de gehele site opnieuw wordt opgehaald. Anders zou jij je even handmatig je cache moeten legen.
Die cache handmatig legen, is dat gewoon via instellingen - privacy - recente geschiedenis wissen ?

Die F5 doet alvast niks uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Is er een manier waarop ik Firefox Sync kan "schoonmaken"? Hij faalt op Windows in Firefox 4 beta met een onbekende fout. Op Ubuntu Linux met Firefox 4 nightly lijkt hij het prima te doen. Firefox Mobile ook.

Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.