He nu eens Chrome 6b installt, maar het moet mij van het hart dat Chrome en Firefox naar elkaar toe lijken te groeien. Dat vind ik zorgelijk, laat Fx maar het midden houden tussen IE en Chrome. Als we bij Fx5 (en Chrome 8 ) zitten lijken ze als 2 druppels water op elkaar, al zal ieder nog wel zijn eigen smoel hebben. Maar dat eigen smoel wordt minder, nu weer dat Fx in 4 de prachtige add-on manager naar een tab heeft verplaats.
En ik moet zeggen dat de extensies van Chrome aardig goed worden, evenals het optiescherm wat uitgebreider is nu.
Ok het is even afwachten wat IE9 beta gaat doen qua GUI, ben benieuwd, als ze slim zijn laten ze zich niet teveel afleiden door het succes van Chrome (en in mindere mate Fx), en houden ze hun eigen stijl.
Nog een tip voor voetbaluitslagen-lovers... al van de extensie FootieFox gehoord? Is heel aardig.
Ok het is even afwachten wat IE9 beta gaat doen qua GUI, ben benieuwd, als ze slim zijn laten ze zich niet teveel afleiden door het succes van Chrome (en in mindere mate Fx), en houden ze hun eigen stijl.
Nog een tip voor voetbaluitslagen-lovers... al van de extensie FootieFox gehoord? Is heel aardig.