Even de laatste dev release van sync installeren:
https://services.mozilla....version=1.3b5&channel=dev
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Nee. Options -> Advanced -> Network -> Clear NowVerwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:05:
[...]
Die cache handmatig legen, is dat gewoon via instellingen - privacy - recente geschiedenis wissen ?
Die F5 doet alvast niks uit...
Werkt niet, zelfde verhaal nog steeds. "Onbekende fout"wagenveld schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:02:
Even de laatste dev release van sync installeren:
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Verwijderd
Met de laatste nightly zie ik geen rare dingen op die pagina. Ik weet niet of álles vlekkeloos loopt natuurlijk. Maar na wat rondklikken lijkt het goed.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:59:
Kan iemand die de laatste nightlies heeft even check of deze sites goed wordt gerenderd?
http://w3.tue.nl/nl/
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
Ik gebruik de 64bit versie en bij mij ziet het er zo uit._the_crow_ schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:18:
[...]
Met de laatste nightly zie ik geen rare dingen op die pagina. Ik weet niet of álles vlekkeloos loopt natuurlijk. Maar na wat rondklikken lijkt het goed.
Die kolom is zelfs in 3.6.11 niet helemaal fris hoor, ligt em niet aan FirefoxVerwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:21:
Die kolom rechts is helemaal naar de klote. Het leuke is ook dat het alleen op de frantpage is, als je dieper in de site gaat dan is het goed. Ik zal wel even een bugreport doen.
Verwijderd
Ik denk dat het dan een setting in firefox is want ooit in het vere verleden was het goed.Wiethoofd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:26:
[...]
Die kolom is zelfs in 3.6.11 niet helemaal fris hoor, ligt em niet aan Firefox
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2010 18:40 ]
En als je heel veel geeft om je medemens, gelijk een uitzonderingsregel voorstellen op de website van je filterset.Wiethoofd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:43:
Adblock plus uitschakelen op tue.nl? En anders http://w3.tue.nl/fileadmin/tue2007/static/css/tue-banner.css niet laten blokkeren, die wordt er nu op de '-banner' door ABP uitgefilterd.
[ Voor 36% gewijzigd door Twieka op 20-10-2010 19:40 ]
Verwijderd
Even in adobe reader "open in browser" uitvinken. Het zit in de settings onder internet. Werkt al een stuk beter.Twieka schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:40:
Firefox crasht echt enorm vaak ICM Windows 7. Vooral als ik een pdf'je open is het altijd raak.
Ik ken heel veel mensen die dezelfde problemen hebben.
Vooralsnog vind ik Opera stukken beter dan Firefox.
Of naar add-ons -> plugins en dan de Adobe plugin uitschakelen. Overigens zou ik uberhaupt niet snappen waarom je voor Adobe zou gaan als je snelheid in je programma's belangrijk vind.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:17:
[...]
Even in adobe reader "open in browser" uitvinken. Het zit in de settings onder internet. Werkt al een stuk beter.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Die statement is sinds Adobe Reader 8 / 9 wel wat achterhaald imo. Daarvoor gebruikte ik Foxit, maar dat vind ik niks meer (bloated). Eerlijkheidshalve gebruik ik sinds kort wel Adobe Reader LiteSebazzz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:15:
[...]
Overigens zou ik uberhaupt niet snappen waarom je voor Adobe zou gaan als je snelheid in je programma's belangrijk vind.
[ Voor 18% gewijzigd door - J.W. - op 21-10-2010 13:39 ]
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:17:
[...]
Even in adobe reader "open in browser" uitvinken. Het zit in de settings onder internet. Werkt al een stuk beter.
Zal ik straks ook even naar kijken. Ik had net namelijk een reproduceerbare crash van heel Firefox bij het printen van een bepaalde pdf, en zat me af te vragen hoe ik kan zorgen dat pdf's weer in een apart Adobe reader venster openen. Heb het maar via IE gedaan (sneller als uitzoeken).Sebazzz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:15:
[...]
Of naar add-ons -> plugins en dan de Adobe plugin uitschakelen. Overigens zou ik uberhaupt niet snappen waarom je voor Adobe zou gaan als je snelheid in je programma's belangrijk vind.
Klopt, ze gebruiken een preloader- J.W. - schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:36:
[...]
Die statement is sinds Adobe Reader 8 / 9 wel wat achterhaald imo.
Ik verwijder de preloader meteen uit de start-up (erg annoying, wordt steeds weer geinstalleerd bij een update..), bij de Lite versie is hij netjes weg trouwens.Sebazzz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:02:
[...]
Klopt, ze gebruiken een preloaderDus eigenlijk is er niets veranderd
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:21:
Ik gebruik de 64bit versie en bij mij ziet het er zo uit.
[afbeelding]
Die kolom rechts is helemaal naar de klote. Het leuke is ook dat het alleen op de frantpage is, als je dieper in de site gaat dan is het goed. Ik zal wel even een bugreport doen.
[ Voor 6% gewijzigd door _the_crow_ op 22-10-2010 07:53 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
Verwijderd
LOL, dankjewel captain obvious maar zo obvious had ik zelf ook gekeken. Had je ook uit de post kunnen halen he, heb hyves.nl als filter toegevoegd.Wiethoofd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:43:
Cpt. Obvious to the resq: ABP gewoon volledig uitschakelen op hyves?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 21:59 ]
Verwijderd
Dat is hetzelfde als een exception toevoegen met regel: @@||hyves.nl^$documentWiethoofd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:09:
je hebt nu gewoon allemaal aparte filterregels, gewoon rechtermuisknop op ABP logo en dan 'uitschakelen op hyves.nl' Ik heb geen hyves, dus kan het niet voor je testen/checken, maar die moet je hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 22:20 ]
Verwijderd
Als ik ABP in de addons uitschakel dan werkt het wel, vandaar dat ik tot de conclusie was gekomen dat het ABP is. In de blockable items list wordt niks rood. Ik heb alle hosts op die lijst ook toegevoegd als exception maar nogsteeds niks.Wiethoofd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:13:
wat als je ABP volledig uitschakelt, werkt het dan wel? En wat als je op de pagina waar het fout gaat het gedeelte 'blokkeerbare onderdelen open' inspecteert, welke items zijn daar dan allemaal rood? of verwijder de extensie eens/kijk of het in IE wel werkt...
Hiero met hyves werkt het wel prima met ABP, ben lid van 3 lijsten: EasyList, Fanboy's List en NLBlockVerwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:36:
[...]
Als ik ABP in de addons uitschakel dan werkt het wel, vandaar dat ik tot de conclusie was gekomen dat het ABP is. In de blockable items list wordt niks rood. Ik heb alle hosts op die lijst ook toegevoegd als exception maar nogsteeds niks.
Verwijderd
Werkt Hyves TV ook?Xaero schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:08:
[...]
Hiero met hyves werkt het wel prima met ABP, ben lid van 3 lijsten: EasyList, Fanboy's List en NLBlock
Jep, je bedoelt toch dat rechtsonderin een zwart-iets komt waar een YouTube (of w.e.) filmpje tevoorschijn komt?
Verwijderd
Stabiel? Dit is gewoon een nightly hoorwagenveld schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:45:
4.0b8pre is eindelijk weer stabiel voor x64, release van 20-10:
lek is gerepareerd. supersnelle actie van mozilla.Dazsur schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:54:
Zucht. Weer een extreem gevaarlijk lek ontdekt bij FF 3.5 en 3.6
Bron: security.nl
Advies: noscript installeren of javascript uitzetten.
Sommige legale websteks hebben soms een 20tal meldingen van het gebruik van Javascript. Ik gebruik zelf noscript, maar voor mijn mammie is dat te ingewikkeld.
offtopic:
Comodo heeft helaas geen webcontrol om Java applets, javascript, referrers, etc te blokkeren. Andere firewalls zoals Eset en Outpost hebben dat wel, maar daar moet je voor betalen.
Ben gecharmeerd van Outpost, maar daar betaal je hetzelfde bedrag in US dollars als in Euro.
Beta 6 crasht hier nooit, beta 5 ook niet. Sterker nog het aantal keer dat een beta van Firefox bij mij is gecrasht is op één hand te tellen. En beta 7 is voorlopig nog niet uitVerwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:10:
[...]
Ja maar b6 en b7 waren zo instabiel dat je nog niets aan fatsoenlijk testen toe kwam.
http://get.adobe.com/nl/f..._Windows_-_Other_Browsers
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 01-11-2010 21:09 ]
Die image viewer loopt hier op FF 3.6 net zo snel als op Chrome (zonder vertragingen), maar wel met schokken (minder soepel dus).Sjah schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:04:
HTML showcase op de FP, gecheckt in Fx3.6, Chrome7 en IE8. Je moet dan toch eerlijk zijn en zeggen dat Chrome duidelijk sneller is dan Fx, en ook iets meer ondersteunt. Wachten op Fx4 dus. Bijv. de imageviewer van Tweaker's loopt als stront.
Verwijderd
Als je op de addonpagina van Gmail Notifier had gekeken had je inderdaad kunnen vinden dat de addon br0ken is. Tevens staat daar een oplossing genoemd. 0.6.4 downloaden ipv de 0.6.4.3 update.Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:07:
sinds vandaag is mn gmail notifier addon opeens stuk, meer mensen met dit probleem?
Hier hetzelfde probleem. Maar even de pagina van de ontwikkelaar in de gaten houden.Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:01:
vaag, hij doet het ook niet met 0.6.4 of 0.6.4.1 of 0.6.4.3...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dit komt doordat Google iets aan Gmail heeft veranderd. Het kwam toevallig gelijktijdig met FF 3.6.12 maar heeft niets met die update te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:07:
sinds vandaag is mn gmail notifier addon opeens stuk, meer mensen met dit probleem?
ff 3.6
In de reviews heeft iemand een bugfix gepost, maar het schijnt dat het envelopje altijd grijs blijft en niet blauw of rood wordt als er nieuwe mail is. Je krijgt dan dus alleen een popup en waarschijnlijk een getalletje met het aantal nieuwe mails. Ik had die bugfix eerder moeten proberen; hij werkt gewoon volledig!Please note: development has ceased on this extension.
[ Voor 13% gewijzigd door Aham brahmasmi op 11-11-2010 11:58 ]
Ik gebruik hier een greasemonkey script voor, die dan een cijfertje laat zien op hoe ver het staatSebazzz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:25:
Ik gebruik GMail als app tab, werkt nog fijnerOp Ubuntu krijgt een app tab ook een kleurtje als er iets op de pagina veranderd. Ik heb echter geen idee hoe ik dit op Firefox op Windows ook krijg. Ik heb het over Firefox 4 beta overigens.
[ Voor 11% gewijzigd door Xaero op 03-11-2010 19:28 ]
Verwijderd
ik heb alle alternatieven geprobeerd, maar er is er niet een met een versleepbaar iconAham brahmasmi schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:21:
Ik ben for the time being maar overgestapt op Webmail Notifier die wel gewoon nog kan inloggen met Gmail. Als de ontwikkelaar van GN weer wat van zich laat horen en de extensie fixt, dan ga ik die weer gebruiken want ik vond hem wel erg prettig werken.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 19:59 ]
Nou ik heb sinds vandaag een ABP update gehad en op beide systemen (XP en Win7) werkt ABP niet meer naar behoren. Kan geen blokkeerbare onderdelen meer openen, op sommige pagina's doet hij het zelfs niet eens meer en kan ik de banners ook niet blokkeren/ Heel irritant...Matis schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:15:
Vandaag ABP versie 1.3 geïnstalleerd. Werkte bagger. Gelukkig zojuist 1.3.1 gereleased, werkt weer een stuk beter
I'm not as think as you stoned I am
Weet je zeker dat je 1.3.1 geïnstalleerd hebt? Hij kwam bij mij niet met de automagische updates van Firefox mee, maar ik moest hem met de hand installeren.WooK schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:26:
Nou ik heb sinds vandaag een ABP update gehad en op beide systemen (XP en Win7) werkt ABP niet meer naar behoren. Kan geen blokkeerbare onderdelen meer openen, op sommige pagina's doet hij het zelfs niet eens meer en kan ik de banners ook niet blokkeren/ Heel irritant...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Er moeten sowieso nog drie beta's uitkomen geloof ik, waarbij de volgende beta (beta 7) feature complete zou moeten zijn.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:48:
[...]
edit: weten we al een release date voor 4.0? of beter gezegd: de RC
Jejking schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:34:
Waar blijft The_Crow met z'n Arewefasteryet-benches?
WebMail Notifier heeft ook een (versleepbaar) icon in de Navigation Toolbar, niet alleen onderin.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:48:
[...]
ik heb alle alternatieven geprobeerd, maar er is er niet een met een versleepbaar icon![]()
dat verplaatsbare icon heb je wel nodig met de autohidestatusbar addon... ik kijk de komende tijd wel extra vaak mijn mail
1) Options -> General -> Show statusbar icon uitvinken -> Ok.Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:40:
nee hoor, ik krijg het icon niet versleept.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Laat je je cookies verwijderen?Ascathon schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:04:
Ook iemand last dat Fx4 (die in ieder geval) je om de x weten op bijna alle sites uitlogt?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ja - de oorzaak is bij mij ook onbekend. Ik krijg het idee dat dit in de dailies intussen opgelost is. Zelf heb ik ook geen bijpassende bug kunnen vinden in bugzilla.Ascathon schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:04:
Ook iemand last dat Fx4 (die in ieder geval) je om de x weten op bijna alle sites uitlogt?
[ Voor 9% gewijzigd door Booster op 05-11-2010 23:03 ]
[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 06-11-2010 12:52 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 07-11-2010 00:52 ]
Welke versie had je hiervoor? Het font is al anders door hardware acceleratie. Zet dat eens uit voor te testen.Sjah schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:15:
Verder is die echt wel snel (understatement). Helaas hebben ze wat met letters/fonts rendering gedaan, ik word soms bijna blind. Open bijv. eens http://www.parool.nl/
Waar heb je die vandaan getoverd?Sjah schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:15:
Fx4 b7 build1 installt, die featurecompleet moet zijn. Nou die straalt wel dit is af uit.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Tering, die is best wel snelSjah schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:15:
Verder is die echt wel snel (understatement). Helaas hebben ze wat met letters/fonts rendering gedaan, ik word soms bijna blind. Open bijv. eens http://www.parool.nl/
[ Voor 18% gewijzigd door Ascathon op 07-11-2010 14:12 ]
Hoe zet je acceleratie uit, ennuh dat zet ik liever niet uit, dat snap je wel, of het moet enkel voor de fonts kunnen. Hiervoor had ik beta4 heel even, en b6 had ik 3 minuten, daar was het me uiteraard niet opgevallen.Ascathon schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:46:
[...]
Welke versie had je hiervoor? Het font is al anders door hardware acceleratie. Zet dat eens uit voor te testen.
Of ken je die verandering en komt dit er nog eens bovenop.
Nogal, he?
[ Voor 30% gewijzigd door Sjah op 07-11-2010 14:39 ]
Thanx. Een grote verbetering is het wel. Alleen jammer dat ik hardware acceleratie niet kan uitzetten (vinkje pas zich niet aan bij klikken). De letters zijn nu een beetje wazig voor mijn gevoel en kan daardoor niet testen of het door hardware acceleratie komt of de gebruikte font. Waarom hebben ze eigenlijk de add-on balk hoger gemaakt wanneer de geactiveerd is? Nu past mijn echofon icoon daar niet mooiAscathon schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:15:
[...]
ftp://ftp.mozilla.org/pub...nightly/4.0b7-candidates/
Daarvan zou ik zeggen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 26% gewijzigd door Sebazzz op 07-11-2010 18:18 ]
[ Voor 15% gewijzigd door wontcachme op 07-11-2010 19:06 ]
Vinkje is niet te klikken of zie je niet direct je wijziging? Herstart van de browser is noodzakelijk.wontcachme schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:31:
[...]
Thanx. Een grote verbetering is het wel. Alleen jammer dat ik hardware acceleratie niet kan uitzetten (vinkje pas zich niet aan bij klikken). De letters zijn nu een beetje wazig voor mijn gevoel en kan daardoor niet testen of het door hardware acceleratie komt of de gebruikte font.
Met zulke dingen zie je maar weer dat mensen anders zijn. Ik gebruik geen enkele knop in de balken behalve de bookmarkknop om ze op te tonen en het sterretje om er een unsorted bookmark van te maken (sorteren komt later). En addons gebruik ik geen, op adblocker na.Sjah schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:14:
plus dat het verversingsicoon mij wat aan de kleine kant is. Ik bedoel waar druk je het meeste op van allemaal.... juist ja, die moet groot zijn.
[ Voor 39% gewijzigd door Ascathon op 07-11-2010 16:35 ]
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Opties-->tabbladen-->nieuwe vensers openen in een nieuw tabblad.C00P schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:30:
Ik heb Chrome een tijdje gebruikt gehad omdat ik nogal eene google/android fan ben.
Maar ik ben sinds gisteren toch terug overgestapt op firefox, ik kreeg chrome niet zo lekker werken als Firefox.
Ik ben eigenlijk heel blij met firefox, werkt geweldig hier, ik ben snel waar ik moet zijn en heb hem zalig aangepast.
Toch een 2 dingen die nog beter konden.
Ik kom wel eens op sites als entensity.net en als je daar op een filmpje drukt open die wel eens een extra firefox sessie (geen tab).
En dit is vervelend, kan ik dit voorkomen met een add on ?
2de punt :
Ik heb altijd rond de 20 tabs open, een hele hoop over mijn verbouwing, airsoft en voetbal, op het laatste wordt het wel heel erg onoverzichtelijk.
Is er geen manier om mijn open tabs te onderverdelen in groepen zoals "bouw" "voetbal" "airsoft" ?
Heb ik aangevinkt, en nog komt die agressieve reclame (altijd een cam site) er nog door in een nieuwe firefox sessie.-Edwin- schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:50:
[...]
Opties-->tabbladen-->nieuwe vensers openen in een nieuw tabblad.
Ja ik heb er eens een filmpje van gezien op de front page, het zag er erg goed uit.En voor dat groeperen in tabs zit er in Firefox 4 beta een nieuwe functie Panorama ofzoiets, daarmee kan je je tabs inderdaad onderverdelen. Ook al weet ik niet of het er nog steeds in beta 7 inzit?
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
[ Voor 19% gewijzigd door filenox op 08-11-2010 12:55 ]
Verwijderd
Had ik ook last van. Ik heb mijn driver geupdate van de videokaart en toen was het over. Komt denk ik door de hardware acceleratieVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:22:
Iemand het volgende ook aan de hand gehad?
Sinds FF4.0b6 kreeg ik @random crashes met betrekking tot m'n videodriver, werd automatisch hersteld, alleen FF bleef op zwart (die moest ik handmatig dichtdoen en opnieuw opstarten)
Bij b7 hoopte ik dat dat over was, maar helaas. Het is wel ietsjes verbeterd als in FF herstart zelf.
De volgende melding krijg ik:
[afbeelding]
kon nog net op prtsc drukken
Alleen FF heeft er last van.
Voor de rest is b7 een enorme verbetering, heerlijk die snelheid
Verwijderd
Dat vermoeden heb ik ook, hmz, dan maar 125Mb aan driver downloadenwontcachme schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:23:
[...]
Had ik ook last van. Ik heb mijn driver geupdate van de videokaart en toen was het over. Komt denk ik door de hardware acceleratie
Leuk he, nvidia driversVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:25:
[...]
Dat vermoeden heb ik ook, hmz, dan maar 125Mb aan driver downloaden
Verwijderd
Vroeger waren er nog omega drivers...wontcachme schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:30:
[...]
Leuk he, nvidia drivers(heb hetzelfde probleem
)
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 21:51 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq