Firefox, wat vinden we ervan? Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste
Acties:
  • 147.897 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:05:
Fasterfox en ook dat soort tweaks worden niet gewaardeerd door server admins. Die paint delay is meer een psychologische versnelling. Waarom denk je dat Chrome altijd zo snappy aanvoelt? Die heeft geen paint delay. Die paint delay heeft echter wel zijn voordelen.
Mwah Apache en IIS hebben ook soort gelijke settings dus ik zie niet wat het probleem is. Als ik 48 sessies wil en de admin limit het max op maar 12 sessies dan zal ik er ook maar 12 krijgen. Ik weet niet welke serveradmin dat heeft gezegd maar ik vindt het allemaal niet zo erg.

http://kb.mozillazine.org/Nglayout.initialpaint.delay
Lower values will make a page initially display more quickly, but will make the page take longer to finish rendering. Higher values will have the opposite effect.
Als je een snelle computer hebt zal het niet veel uitmaken maar hij geeft aan dat hij op een oudere Pentium 4 werkt waardoor het voor hem wel uit zal maken. Trouwens, het gevoel (of wel user experience) is een essentieel onderdeel van een browser, user experience is 100% psychologische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Sebazzz schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:05:
Fasterfox en ook dat soort tweaks worden niet gewaardeerd door server admins.
Beetje kort door de bocht. Fasterfox en voorgaande extensies hebben/hadden allang verschillende profielen die je kon kiezen waar bij het 'snelste' profiel ook een waarschuwing stond dat het ietwat onverantwoord is om zo aan bandwidth hogging te doen. Je had ook instellingen die geen noemenswaardig zwaardere serverload veroorzaakten maar toch een merkbare boost gaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03
Als ik in FF bijvoorbeeld hier op GoT een topic open met ge-embedde video's dan verbruikt FF een boel geheugen; met 250 posts per pagina zit mijn geheugen in bijvoorbeeld Oldschool zomerhits. zo tegen de limiet aan.

Het lijkt alsof FF de video's alvast in het geheugen laadt maar niet is minder waar; als ik een video start dan moet deze toch nog geladen worden. Bijkomend nadeel is dat als er meer dan 2gig (mijn geheugen) aan video's staat, FF crasht bij het bereiken van de limiet.

Is er een instelling zodat FF die video's pas in het geheugen laadt als ik ze afspeel?
Heb WinXP + FF 3.6.3 maar probleem kwam ook bij oudere versies voor.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap wat je bedoelt, als ik de post limiet wat hoger zet en ik bezoek die pagina verbruikt "plugin-container.exe" 1.266MB RAM! 8)7
en dan te bedenken dat dat topic "slechts" 70 posts bevat...

en als ik de pagina dan sluit freezt firefox voor een seconde of 10 :X

edit: flashblock, wellicht?

edit: perfect, bij het openen van de zomerhits pagina word slechts 5MB extra geheugen gealloceerd d:)b

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:52:
Als ik in FF bijvoorbeeld hier op GoT een topic open met ge-embedde video's dan verbruikt FF een boel geheugen; met 250 posts per pagina zit mijn geheugen in bijvoorbeeld Oldschool zomerhits. zo tegen de limiet aan.

Het lijkt alsof FF de video's alvast in het geheugen laadt maar niet is minder waar; als ik een video start dan moet deze toch nog geladen worden. Bijkomend nadeel is dat als er meer dan 2gig (mijn geheugen) aan video's staat, FF crasht bij het bereiken van de limiet.

Is er een instelling zodat FF die video's pas in het geheugen laadt als ik ze afspeel?
Heb WinXP + FF 3.6.3 maar probleem kwam ook bij oudere versies voor.
Welke versie van Flash heb je? Met oudere flash plugins had ik dit ook maar sinds ik 10.1 heb is dit niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb dat probleem opgelost door 12 GB aan RAM te kopen : Het kost toch geen drol :+
Ook nuttig voor andere dingen trouwens :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt een bitje bij de *32 limiet...
*crash*

wat is het trouwens voor onzin dat je adobe DLM moet installeren voordat je flash binnen kan halen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:21:
*crash*

wat is het trouwens voor onzin dat je adobe DLM moet installeren voordat je flash binnen kan halen? |:(
http://get.adobe.com/nl/f..._Windows_-_Other_Browsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:21:
*crash*
En dat is nog altijd meer dan 2 GB ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ik heb de nieuwste versie van Flash erop staan, ook met oudere versies dit probleem gehad.
Flashblock lijkt mij op het eerste gezicht erg rigoreus. Ga het echter wel proberen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:24:
Ik heb de nieuwste versie van Flash erop staan, ook met oudere versies dit probleem gehad.
Flashblock lijkt mij op het eerste gezicht erg rigoreus. Ga het echter wel proberen.
Dan zou ik zeggen begin met deze plugin.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5972/

Neem hier eens een kijkje, wellicht dat er iets mis is met je memory detection want dat de browser uit zichzelf 2GB gaat opnemen is iets wat niet kan tenzij je meer dan 8GB aan RAM hebt.
http://kb.mozillazine.org/Reducing_memory_usage_-_Firefox

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Flashblock geïnstalleerd; alle embedded video's nu links naar youtube, liever niet, ik wil ze wel graag op de desbetreffende pagina kunnen bekijken. Na uitschakelen van plugin en zelfs deïnstallatie zijn het nog steeds links; blijkt Flash ook uninstalled te zijn, wtf? (Flash weer geïnstalleerd overigens)

RAMback doet hier niets, kan geen opties vinden en krijg ook geen berichten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:46:
Flashblock geïnstalleerd; alle embedded video's nu links naar youtube, liever niet, ik wil ze wel graag op de desbetreffende pagina kunnen bekijken.
bij mij doen ze het wel embedded, voor die 5 min waarin ik het heb getest
Na uitschakelen van plugin en zelfs deïnstallatie zijn het nog steeds links; blijkt Flash ook uninstalled te zijn, wtf? (Flash weer geïnstalleerd overigens)
ook leest last van, wellicht een bug? FF 3.6.6 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:29
Flashblock hoort gewoon een leeg veld met een flash teken te geven op de plaats van het filmpje, als je er dan op klikt komt het flash filmpje naar voren. Als jij dus alleen nog maar de links ziet, moet er ergens anders wat fout zijn gegaan.

Flashblock heeft trouwens wel javascript nodig, deze hebt je toch niet toevallig in FF uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ah, herinstallatie en Flashblock werkt. Dank aan allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Ik zal maar eens een schoon profiel gaan aanmaken en al m'n addons, prefs en tweaks overhevelen, na een jaartje of 3 hetzelfde profiel mag dat wel eens :P

Wachtwoorden backuppen, bookmarks backuppen, printscreens van m'n about:config, screenshotje van m'n interface, lijstje met addons opgeschreven en even in gesneden. Volgens mij ben ik er dan wel...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Wiethoofd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:09:
Ik zal maar eens een schoon profiel gaan aanmaken en al m'n addons, prefs en tweaks overhevelen, na een jaartje of 3 hetzelfde profiel mag dat wel eens :P

Wachtwoorden backuppen, bookmarks backuppen, printscreens van m'n about:config, screenshotje van m'n interface, lijstje met addons opgeschreven en even in gesneden. Volgens mij ben ik er dan wel...
https://services.mozilla.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Leuke tip, maar dan zit ik dus alsnog met een vervuild profiel wat op meerdere computers gebruikt kan worden :P Ik wil juist met een echt schone lij beginnen :P

Nu kijken of/hoe ik m'n custom Stylish stylesheets kan redden... De stylish.sqlite uit m'n profile map dus kopiëren :)

[ Voor 11% gewijzigd door Wiethoofd op 02-07-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:37:
Leuke tip, maar dan zit ik dus alsnog met een vervuild profiel wat op meerdere computers gebruikt kan worden :P Ik wil juist met een echt schone lij beginnen :P

Nu kijken of/hoe ik m'n custom Stylish stylesheets kan redden... De stylish.sqlite uit m'n profile map dus kopiëren :)
Mwah ik doe daar nooit zo moeilijk over. Gewoon weggooien en even overnieuw configureren. Duurt max 30min tot een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 04:18:
Mwah ik doe daar nooit zo moeilijk over. Gewoon weggooien en even overnieuw configureren. Duurt max 30min tot een uur.
Ik ben een slagje erger dan de gemiddelde Firefox gebruiker :P Ik wou dat het zo makkelijk was, maar ik zit regelmatig in de about:config en om die prefs.js uit m'n profielmap na 14 updates nog steeds mee te nemen is gewoon bad practice. Ook staan er veel 'dubbele' legacy bestanden in m'n profielmap en ga ik daar niet zo in snijden maar laat ik deze gewoon weggooien als ik een nieuw profiel aanmaak.

Qua addons is het gewoon een lijstje maken met downloadlinkjes er achter en alles in 1x installeren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste paar updates heb ik last van dat paginas simpel weg niet laden, blijven ergens halverwegen hangen. Heeft iemand hier ook last van? Ik probeer uit te vinden of dit een bug is of dat het komt door de tweaks die ik heb uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:29
Heb je het ook met een nieuw profiel? Zo ja, dan heb je inderdaad wat verpruts. Zo nee, dan ligt het gewoon aan je internet verbinden / eventuele draadloze verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Niels-- schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:28:
Heb je het ook met een nieuw profiel? Zo ja, dan heb je inderdaad wat verpruts. Zo nee, dan ligt het gewoon aan je internet verbinden / eventuele draadloze verbinding.
nee IE, OPera en Chrome doen het goed het is echt een probleem met FF. Maar ik denk dat komt door de tweaks die ik heb doorgevoerd in de settings. Heb zojuist mijn profiel weggegooid en nu is het goed. Alleen moet ik nog even kijken welke setting het nou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Profiel weggooien is wel heel drastisch, je had 'gewoon' de prefs.js uit je profielmap kunnen gooien, dan reset ie alles uit de about:config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:15:
Profiel weggooien is wel heel drastisch, je had 'gewoon' de prefs.js uit je profielmap kunnen gooien, dan reset ie alles uit de about:config.
Mwah, bookmarks heb ik nog wel en verder staat er toch niet echt veel bijzonders in. Ik heb ook een paar plugins waarvan ik niet zeker weet of die het doen, vandaar dat ik even begin met een schone lei zodat ik over de komende paar dagen kan trouble shoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:30
Ik haat het anders als ik me browsergeschiedenis kwijtraak, dan heb je niets aan die awesomebar :(

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
je places.sqlite backuppen of je map in de local settings/roaming hernoemen naar je nieuwe profielmapnaam. Verder kan je wel een dag zonder awesomebar, die heb je gauw genoeg weer gevuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Ik kreeg zonet 3.6.7 doorgepushed, maar de "What's New" pagina wordt niet gevonden. Kan iemand een changelog vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asskicker schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 23:25:
Ik kreeg zonet 3.6.7 doorgepushed, maar de "What's New" pagina wordt niet gevonden. Kan iemand een changelog vinden?
http://www.mozilla.com/en...3.6.7build1/releasenotes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb toch wel klachten over 3.6.6. Flash crasht nog steeds af en toe. Wanneer? Nou ik laat mijn pc dag en nacht aan (Folding@Home staat lekker te rekenen, leve de zoektocht naar kankermedicijnen), en als ik s'morgens kijk is die zeker 1x in de week wel gecrasht, en dat is irri als je wel 10 tabs open hebt, waarin in 3 opnieuw starten van flash moet worden aangeklikt. Voor de 3.6.4 had ik nooit crashes van Flash, dus dat een Flash crash je hele Firefox down bracht is nooit een probleem geweest. Wat we nu hebben is irri, maakt van Firefox een niet-af product voor mijn gevoel.
Min of meer hetzelfde heb ik, als ik mijn laptop uit hibernate haal, een Silverlight filmpje speelt niet, en restart van Vosje is nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eens, de boel lijkt sinds de laatste patch wat onstabiel...

zelfs de NOS silverlight steam kreeg het voor elkaar spontaan te crashen tijdens het lezen van GOT, toch wel een dieptepunt.

out-of-process plugins zijn blijkbaar nog niet perfect, verre van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 23:54:
eens, de boel lijkt sinds de laatste patch wat onstabiel...

zelfs de NOS silverlight steam kreeg het voor elkaar spontaan te crashen tijdens het lezen van GOT, toch wel een dieptepunt.

out-of-process plugins zijn blijkbaar nog niet perfect, verre van.
Zou je de oude beta kunnen testen en kijken of het daar wel stabiel is? Ik heb daar namelijk nooit problemen gehad.

http://ftp.mozilla.org/pu...lugin1-candidates/build1/ of
http://ftp.mozilla.org/pu...lugin1-candidates/build2/

Ook al eens geprobeerd Flash en SL opnieuw te installeren?

[ Voor 4% gewijzigd door Sebazzz op 04-07-2010 00:22 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou kunnen proberen om de timeout te verhogen of het OOP gebeuren geheel uitschakellen.

dom.ipc.plugins.enabled = aan/uit en dom.ipc.plugins.timeoutSecs = tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 01:20:
Je zou kunnen proberen om de timeout te verhogen of het OOP gebeuren geheel uitschakellen.
firefox crashte, niet de flash/SL app, dat vond ik juist zo vreemt: OOP plugins zou dit moeten voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:34:
[...]

firefox crashte, niet de flash/SL app, dat vond ik juist zo vreemt: OOP plugins zou dit moeten voorkomen.
Dan moet je dat er wel even duidelijk bij zetten. Nu creëer je de waan dat je OOP crasht. Sjah heeft het ook duidelijk over OOP en niet over een algehele crash. Maar goed als je gewoon even de crash agent gebruikt om een crash report te verzenden dan is het in de volgende versie waarschijnlijk opgelost.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik heb in de beta nooit problemen gehad, daarom stelde ik ook voor dat darkstone even de beta testte ;)

Lijkt er trouwens op dat ze in de laatste twee alpha's het extensiesysteem goed omgeploegd hebben, GreaseMonkey en Adblock plus doen het beiden totaal niet meer! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:59:
Ik heb in de beta nooit problemen gehad, daarom stelde ik ook voor dat darkstone even de beta testte ;)
gedaan, al bij de eerste SL app freezede de hele boel :/

het zal wel aan mijn addons liggen, ik had al eerder problemen met http://www.kongregate.com/games/Pixelante/pixel-legions uit het verslavende spellen topic. crasht binnen 10 minuten gegarandeerd. in dit geval wel enkel de plugin.

edit: gevolgd door een freeze tijdens het sbmitten van deze post :F

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Gezien je instabiliteit ben ik wel geïnteresseerd welke add-ons draaien. Ik had destijds Greasemonkey, Adblock Plus, BugMeNot, Firebug, Web developer toolbar, Css usage (Firebug plugin), YSlow for Firebug, FireQuery, GMail notifier, Google Calendar Notifier, IE8 activities for Firefox, Poster, User Agent Switcher en Nederlands woordenboek geïnstalleerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pFT9u.jpg

de gebruikelijke portie gebruiksgemak :) ik probeer mij addons tot een minimum te beperken, maar heb ze eigelijk allemaal nodig...

de problemen begonnen na de laatste patch, toen is firefox 3x op een dag gecracht, volgens mij heeft dat te maken met de combinatie van een addon en de nieuwe out-of-process plugins.

en wat doet java console daar eigenlijk? /me deinstalleert

het spel in een post omhoog crashte overigens ook in IE, flash 10.1 beta die ik onlangs nog opnieuw hebt geinstalleerd.

ik zal wel even troubleshooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Wedden dat je het niet meer hebt als je FlashBlock, Tab Mix Plus, en Firegestures uitschakeld :)

Java console is door je Java platform geïnstalleerd, ik heb er nu al een stuk of 6 verschillende :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, browsen zonder firegestures is een hel met een touchpad, die houd ik lekker :+

overigens wel een verschrikkelijk geprogrammeerde addon, als je flink tekent en je laat de muisknop lost schiet de CPU usage voor een paar seconden naar de 100% :X
de pagina opnieuw renderen gaat nog sneller :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heb je nog eens personas extra geinstaleerd? Dat zit er tegenwoordig toch standaard in. Of is dit een bug en laat die addon het zien terwijl het standaard is. Je zei toch ook dat je de beta gebruikt? Dan zou ik die hide caption addon ook maar uitzetten. Werkt die nog wel correct met alle veranderingen?

Maaruh ik heb een ander probleem. Sinds een van de updates deze week doet downloadthemall het niet meer. gewoon helemaal niet! Iemand hetzelfde probleem?

Verder is het me opgevallen dat als ik ga van minefield knopje naar standaard menu en dan weer terug naar minefield knopje dat de statusbar dan naar diggelen is.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik gebruik nu weer 3.6.6

persona's heb ik geinstalleerd omdat je dan custom dingen kan insellen, helaas werkt die functionaliteit niet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefox loopt bij mij nu echt elke 5 minuten vast, sessie moet ik met taakbeheer afschieten en krijg de volgende melding: "plugin container for firefox werkt niet meer" hoe krijg ik de boel weer normaal werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:51:
Firefox loopt bij mij nu echt elke 5 minuten vast, sessie moet ik met taakbeheer afschieten en krijg de volgende melding: "plugin container for firefox werkt niet meer" hoe krijg ik de boel weer normaal werkend?
Je hebt waarschijnlijk net zoals ^^ een add-on die dwars zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar ben ik al naar op zoek maar kan niet uitvissen welke? wat een waardeloze zooi! ik word er helemaal leip van :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:15:
nee ik gebruik nu weer 3.6.6

persona's heb ik geinstalleerd omdat je dan custom dingen kan insellen, helaas werkt die functionaliteit niet :F
Ik weet niet zeker maar volgens mij moet je dan personas plus hebben en niet personas. Personas zit tegenwoordig ingebakken in FF.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10900/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is precies dezelfde addon, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, Fx 4.0 beta1 staat inde steigers, er is al een build 2 van. Wat is trouwens de codenaam van het 4.0-project?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:58:
Ok, Fx 4.0 beta1 staat inde steigers, er is al een build 2 van. Wat is trouwens de codenaam van het 4.0-project?
Minefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Firefox 4 heeft nog geen codenaam, en wordt daarom voorlopig simpelweg 'Minefield' genoemd (of gewoon Firefox 4). Tot niet lang geleden was het nog Firefox 3.7 qua benaming in de nightlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Wat ben ik blij dat ik m'n places.sqlite heb overgezet van m'n oude naar het nieuwe profiel, al m'n browsegeschiedenis in de awesomebar behouden *O*

Nieuw profiel werkt vele malen sneller dan het oude vervuilde profiel wat ik al sinds 2.0.0.3 ofzo had. :+
De tijd om opnieuw te configureren dus wel waard als je een heul oud profiel gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 21:16
een paar dagen geleden, heb ik ook versie 3.6.7 via de auto update ontvangen

iemand een idee hoe dit kan? ik heb me eigenlijk nooit ingeschreven voor beta's..

[ Voor 28% gewijzigd door Killerbert op 06-07-2010 20:37 ]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sebazzz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:01:
Firefox 4 heeft nog geen codenaam, en wordt daarom voorlopig simpelweg 'Minefield' genoemd (of gewoon Firefox 4). Tot niet lang geleden was het nog Firefox 3.7 qua benaming in de nightlies.
Er is nog geen Firefox 4 aftakking gemaakt. Minefield is de hoofd ontwikkellijn (trunk). Zodra er iets als een Firefox 3, 3.5, 3.6, 4.0, etc. komt dan wordt dit een aftakking (branch) van die hoofd ontwikkellijn. De aftakking is voor de final versie. Een en ander staat met plaatje mooi uitgelegd bij mozillalinks. Zie verder ook een mooi plaatje in de wiki op mozilla.org. Zodra ze gaan aftakken krijgt dat ook de codenaam e.d. voor die versie mee. Het is alleen jammer dat Mozilla niet op een handige plek een goede uitleg van de gebruikte terminologie heeft. Ik vind het sowieso erg onduidelijk waar de ontwikkelversies staan, dat was vroeger (ten tijde van Firefox 1.0 zeg maar) heel wat beter, nightlies had je zo gevonden.

[ Voor 13% gewijzigd door ppl op 06-07-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:01:
Er is eigenlijk iets raars aan de hand. Normaal gesproken zou een geheel nieuwe major nummer (dus die 4) betekenen dat je een nieuwe branch begint dus ook een nieuwe codenaam. Maar vanwege de veranderingen en features die op het lijstje staan voor 3.7 heeft men ervoor gekozen om het een nieuwe major nummer te geven ipv door te gaan met 3. Dat is overzichtelijker voor de eindgebruiker omdat je dan weet 3 is de oude UI en de oude features en 4 is alles nieuw. Onder de motorkap is er niet veel veranderd, het is alleen dat er zoveel nieuwe opties bij komen dat het lijkt dat er iets nieuw is.

Dit creëert wel een rare toestand voor de benaming en voor de nummering maar dat is iets waar alleen de developers mee te maken hebben. Het kan verwarrend zijn voor de testers maar het is ook maar iets wat niet echt storend is en je komt het 1x tegen en dan weet je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
FF4 beta 1 is uit.
http://blog.mozilla.com/b...1-tell-us-what-you-think/

Mensen die hem al geïnstalleerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ja, vanmorgen geinstalleerd. Werkt aanzienlijk sneller, maar nog niet werkbaar voor mij om de simpele reden dat hij de zoomlevels niet onthoudt. Zelfs niet binnen een sessie (vorige = opnieuw zoom reset, vernieuwen = zoom reset etc).

Heb dit overigens met de feedback add-on direct kenbaar gemaakt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er was toch ook al een beta 2? Die heb ik er in ieder geval opstaan via de Nightlies Build FTP :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Jejking schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:14:
Er was toch ook al een beta 2? Die heb ik er in ieder geval opstaan via de Nightlies Build FTP :?
Dat waren beta2 candidates ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hmm, het is wel even wennen. Personas thema was blijkbaar ook niet compatible. Heel de bovenbalk was misvormd. Geen ronde hoekjes en en kruisje enzo waren weg rechts. Default theme doet dat gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Sebazzz schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:16:
[...]

Dat waren beta2 candidates ;)
Dus... jij zegt dat de hierboven aangekondigde B1 nieuwer is dan de beta 2 @ FTP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Jejking schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:41:
[...]

Dus... jij zegt dat de hierboven aangekondigde B1 nieuwer is dan de beta 2 @ FTP?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:19

BlackEyedAngel

Just a decent guy

De beta van 4.0 heeft volgens windows een handtekening van donderdag 1 juli 2010 0:56:27, deze is dus volgens jou nieuwer dan de nightly van vandaag :?

[ Voor 74% gewijzigd door BlackEyedAngel op 07-07-2010 16:34 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik wou net zeggen. Dan heeft er iemand een administratief foutje gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow! Hebben jullie dat 'resize' hoekje gezien in de tekstvakken? Briljant!

* Room42 werkt nu net 17 minuten met Fx 4b1 ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Room42 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:56:
Wow! Hebben jullie dat 'resize' hoekje gezien in de tekstvakken? Briljant!

* Wiethoofd werkt nu net 17 minuten met Fx 4b1 ;)
Dus je hebt nog nooit gewerkt met Chrome :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:14:
Je hebt de nightlies (de naam zegt het eigenlijk al), dit zijn builds die elke avond automatische worden gebouwd met de laatste source tree die de dag ervoor is ingechecked. Dan heb je releases (zoals de beta en de final) welke gegeven punten zijn waar men zegt dat ze daar even willen stoppen en dat punt onder de vergrootglas wil zetten.

Nightlies kan men niks over garanderen omdat het een geautomatiseerd proces is. De releases is men iets voorzichtiger mee dus de kans dat er grove fouten in zitten is kleiner.

Men heeft dus in het verleden ooit een punt gekozen waarvan men zei dat dat een goed punt is voor een algemenere test en daar heeft men een beta van gemaakt. In de tussen tijd is men door gegaan met het doorontwikkelen, dus de nightlies zijn nieuwer dan de beta (ofwel bleeding edge nieuwer)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiethoofd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:58:
[...]

Dus je hebt nog nooit gewerkt met Chrome :9
Nee, waarom (zou ik)? ;)

Maar ik zie het, die heeft het ook. Had hem wel geïnstalleerd staan :P

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 07-07-2010 17:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Thanks voor uitleg SizzLorr, ze hebben dus gewoon een algemeen punt gepakt en mijn latest build is dus gewoon nieuwer. Perfect, I'll stick to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Laatst online: 18-09 14:20
iemand enig idee hoe je addons voor FF3.* kan laten werken met de 4b1? ik vond al een addon waarmee je een install kan forcen, maar je raad het al, outdated dus kan ik niet installeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!GN!T!ON schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:18:
iemand enig idee hoe je addons voor FF3.* kan laten werken met de 4b1? ik vond al een addon waarmee je een install kan forcen, maar je raad het al, outdated dus kan ik niet installeren :/
extensions.checkCompatibility.4.0b;false

Nightlytester tool hoef je niet meer te gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Laatst online: 18-09 14:20
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:20:
[...]

Ik zeg: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 17:28
Firefox 4... Ik mis de exit button rechts bovenin :( Enigste wat tot nu toe voor mij een nadeel is. Layout enorm verbeterd! Ziet er gelikt uit. Werkt ook sneller als de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
ro3lie schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:49:
Firefox 4... Ik mis de exit button rechts bovenin :( Enigste wat tot nu toe voor mij een nadeel is. Layout enorm verbeterd! Ziet er gelikt uit. Werkt ook sneller als de vorige versie.
Exit button? 'Het kruisje'? Zit er gewoon. Misschien conflicteert je thema of persona :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:20:
[...]

Zelf toevoegen neem ik aan? Ik heb 'm er in ieder geval niet tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 15:39
Menu bar weer even toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Jejking schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:30:
[...]

Zelf toevoegen neem ik aan? Ik heb 'm er in ieder geval niet tussen staan.
Ja, je moet hem zelf als boolean toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Been there, done that. In eerste instantie borkte de Youtube Downloader nog maar met nog een herstart was 't opgelost. Ben benieuwd hoe 't nu allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Je kan ook bij iedere add-on de compatibility rapporteren. Hiermee heb je Mozilla en de Add-on developers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 17:28
Sebazzz schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:22:
[...]

Exit button? 'Het kruisje'? Zit er gewoon. Misschien conflicteert je thema of persona :)
Afbeeldingslocatie: http://desmond.yfrog.com/Himg64/scaled.php?tn=0&server=64&filename=firefox4d.jpg&xsize=640&ysize=640
Dit is mijn firefox 4 beta 1 van de Mozilla website gedownload.
Geen exit button :( Het is nu even klein om het screenshotje compact te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door ro3lie op 07-07-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel strak die button, maar schiet er weinig mee op>> waar laat ik mijn favorieten? Op de favorites-bar dus, die ik nu niet had, de favs stond naast de menu-bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ro3lie schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:50:
[...]

[afbeelding]
Hier ook geen kruisje, en je kunt FF niet vergroten of verkleinen.. Ik heb de FF button maar uitgezet zodat het "ouderwetse" menu weer terug is.

Voor de rest, loopt heerlijk soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idem

anyway, ik had hem ook even getest, en werkte niet helemaal naar behoren:

behalve de tab bar en de buidige pagina zag ik niet... lekker dan, via customize in het menu kon ik de boel wel weer terughalen.
tabs on top, vak boven de pagina zul je bedoelen?
de firefox-knop is bijzonder beknopt
met is nu mogelijk alles in de tab bar te proppen, de adresbalk is hierdoor slechts 100px breed, is dit te fixen?

hier even een snelle mockup voor de layout die ik in mijn ogen had:
http://i.imgur.com/FM606.jpg
desnoods geef je elke tab zijn eigen adresbalk, met wat gedoe krijg je de searchbalk ook wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW, het is ook irritant dat die Feedback button bij een restart weer terug is.
Overigens, het niet hebben van de sluitknop en niet kunnen vergroten en verkleinen is inderdaad een conflict met een theme (Noia in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:37
Ook net firefox 4 beta 1 gedownload voor Mac OSX.
Ik merk op dat ik 2 firefox-icoontjes te zien krijg wanneer flashplayer actief is. Heeft nog iemand hier "last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
En zo hoort er uit te zien. Gewoon grote foto zodat alles duidelijk is en omdat het forum toch alles resized.

Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/3192/84003040.png

Blijkbaar heb je nog iets in je config staan wat hij niet leuk vindt. Bug report met de feedback knop en de standaard skin selecteren en alles moet opgelost zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
[...]

[afbeelding]
Dat ziet er niet uit als het standaard thema ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastadizzy schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:51:
Ik merk op dat ik 2 firefox-icoontjes te zien krijg wanneer flashplayer actief is. Heeft nog iemand hier "last" van?
What would Google say?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:37
Niet echt een zinnig antwoord omdat ik al geprobeerd heb Google te raadplegen.
Aan jou antwoord te zien neem ik aan dat ik op de verkeerde termen zoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dat je twee icoontjes ziet, is om dat firefox de plugin in een container draait, in een secundair proces, maar dat dit secundaire proces verkeerd geconfigureerd is, daarom als 'normaal desktop programma' gezien wordt, en dus in je dock tevoorschijn komt zodra de plugin geladen wordt.

Waarschijnlijk wordt eerst dat systeem stabiel gemaakt, en daarna pas gekeken hoe ze de container netjes volgens de regels als achtergrondproces laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastadizzy schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:28:
[...]

Niet echt een zinnig antwoord omdat ik al geprobeerd heb Google te raadplegen.
Aan jou antwoord te zien neem ik aan dat ik op de verkeerde termen zoek?
Nee van mijn antwoord had je op kunnen maken dat het antwoord nogal voor de hand is.

http://www.google.nl/search?q=firefox+mac+2+icons

http://support.mozilla.com/nl/forum/1/719454

Maar dat had je allemaal ook kunnen vinden in de release-notes, known bugs, de handleiding en elke Firefox berichtgeving van de afgelopen 6 maanden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mastadizzy schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:51:
Dat komt omdat ze een losse Firefox lijken te draaien voor die out of band plugin protectie. Iedere OS X user heeft daar dan ook last van. Je kunt echter in about:config per plugin kiezen of dat out of band verhaal aan of uit moet staan of het zelfs helemaal uitschakelen. Aangezien het hier ook 2 icons gaf en het erg goed is in het continu laten crashen van de Flash player heb ik het maar volledig uitgeschakeld. Bij mij doet die protectie dus exact het tegenovergestelde: ipv bescherming tegen crashen laat het continu de boel crashen (waarbij dan weer wel alleen de plugin crasht). Het gaat dus nog niet helemaal goed. Het uitzetten doe je door de volgende post te volgen: http://support.mozilla.co...m/1/707278#threadId709610 (het moge dan wel op Windows gericht zijn maar het geldt ook voor OS X, zoek het maar eens in about:config, dan zie je wel wat ik bedoel).

Btw: vergeet ook niet om dit te melden aan Mozilla. Hoe meer mensen erover klagen hoe eerder ze er wat mee doen. In de beta versie kun je hiervoor de feedback knop achter het zoekveld gebruiken. Dat schroeft de prioriteit om dat out of band op een fatsoenlijke manier in OS X te doen omhoog waardoor het ook eerder opgelost wordt.

@ SizzLorr: deze beta versie is nog maar net een dagje uit en het zit ook nog niet zo erg lang in de trunk. Een half jaar is dus ruimschoots overdreven. Verder kloppen je links ook niet, daar staat nou niet bepaald bruikbare informatie bij (de 1e pagina bij Google heeft geen enkele result over dit probleem en dat support artikel waar je naar linkt meldt alleen het probleem en niet de oplossing). Met andere woorden, je reactie is niets meer en niets minder dan een flame. Dat flamen doe je maar mooi elders, daar hebben we niets aan.

Ik heb de oplossing overigens zeer snel gevonden omdat ik al wist wat het probleem was en waar ik naar moest zoeken. Ik had namelijk al wat berichten zitten lezen tijdens de 3.7 test (wat nu dus 4.0 is geworden) waardoor er bij mij al snel een lampje ging branden. Moet je wel aardig wat artikelen lezen die je hier niet op tweakers.net voorbij ziet komen, dan moet je actief de site van Mozilla bekijken net als het forum van mozillazine.

[ Voor 36% gewijzigd door ppl op 07-07-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
[...]

[afbeelding]
Dat komt door je theme. Met de default theme krijg je hem weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Is het in firefox 4 beta mogelijk om de bookmark button (rechts onder feedback) te verplaatsen tussen de Home button en URL bar? De menu bar heb ik niet nodig maar de bookmarks rechts vind ik niet fijn. Als ik de icoon toevoeg door customize > toolbar layout krijg ik echter een sidebar ipv drop down menu.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppl schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:37:
[...]

@ SizzLorr: deze beta versie is nog maar net een dagje uit en het zit ook nog niet zo erg lang in de trunk. Een half jaar is dus ruimschoots overdreven.
Pfft, alweer jij? Zonder eerst even te lezen zomaar op threads reageren. Het gaat hier om de OOP plugin welke al langer in de trunk zit, waar al langer over bericht wordt gegegeven en waarvan Mozilla allang aan heeft gegeven dat ze het zouden doen. Dan is het 1 + 1 = ? Het enige wat je hoeft te doen is even een bladzijde terug bladeren in hetzelfde topic kom je sowieso al op het juiste antwoord terecht.
Verder kloppen je links ook niet, daar staat nou niet bepaald bruikbare informatie bij (de 1e pagina bij Google heeft geen enkele result over dit probleem en dat support artikel waar je naar linkt meldt alleen het probleem en niet de oplossing). Met andere woorden, je reactie is niets meer en niets minder dan een flame. Dat flamen doe je maar mooi elders, daar hebben we niets aan.
Misschien heb ik de Google voor normale mensen en jij voor forum trolls... In die Google search staan toch meerdere hits die bruikbaar zijn waarvan de 3de van boven die link naar het support forum van Mozilla. Daar staat toch echt de volgende zin: "The second one must be for Flash". Maar laat dat maar even links liggen. Een beta tester weet hoe het bug systeem van Mozilla inelkaar zit, toch? Anders kan h/zij niet testen en reports sturen. Laten we eens kijken hoeveel bug reports er over dit onderwerp al zijn geweest.

Het enige wat ik doe is zoeken op Firefox, MacOS en de keyword icons.
https://bugzilla.mozilla....rdssubstr&product=Firefox

Dit zijn er al 5
https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=567719
Ik heb de oplossing overigens zeer snel gevonden omdat ik al wist wat het probleem was en waar ik naar moest zoeken. Ik had namelijk al wat berichten zitten lezen tijdens de 3.7 test (wat nu dus 4.0 is geworden) waardoor er bij mij al snel een lampje ging branden. Moet je wel aardig wat artikelen lezen die je hier niet op tweakers.net voorbij ziet komen, dan moet je actief de site van Mozilla bekijken net als het forum van mozillazine.
Huh? Ik zeg tegen iemand dat h/zij de berichtgeving van de afgelopen 6 maanden moest volgen en daar kraak jij mij op af. En dan zeg je zelf dat je via die route en een beetje logische denken hebt gevonden wat het probleem is... Klopt niet echt he?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:42:
... Als ik de icoon toevoeg door customize > toolbar layout krijg ik echter een sidebar ipv drop down menu.
Niet dus. Net geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Hmm, in m'n verse 3.6.6 profiel staat dom.ipc.plugins.enabled standaard op false, dat is dus het plugin_container.exe process wat al wel standaard actief is.... Deze disablen, door de waarde op false te laten werkt dus niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Hmm. Mogen dan nogmaals proberen. Zou zweren dat ik een sidebar kreeg

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een 4.0b2pre release binnen.
Rollback! Verticale scroll is kaput.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

wontcachme schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 01:22:
[...]

Hmm. Mogen dan nogmaals proberen. Zou zweren dat ik een sidebar kreeg
Net getest en krijg toch echt een sidebar ipv drop down menu.

Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.