Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Even een huishoudelijke vraag van mijn kant: Past de iPhone goed/makkelijk in je broekzak? Heb nu een N95 en dat gaat redelijk, maar ik zag dat qua afmetingen de iPhone iets breder en langer is. Ben erg benieuwd naar de reacties.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-04 13:56
Zpottr schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:22:
[...]

Mja, die Kensington Liquid FM is leuk maar je krijgt wel een accessoirewaarschuwing met je iPhone. Althans, de versie die ik heb.
Maar je kunt wel blijven bellen? Of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
cv8x schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:19:
Even een huishoudelijke vraag van mijn kant: Past de iPhone goed/makkelijk in je broekzak? Heb nu een N95 en dat gaat redelijk, maar ik zag dat qua afmetingen de iPhone iets breder en langer is. Ben erg benieuwd naar de reacties.
Denk dattie veel beter past. Is zeker dunner, en de afgeronde kanten zorgen er voor dat je hem (bijna) niet voelt in je broekzak, iig minder dan de N95

[ Voor 52% gewijzigd door UltraSub op 24-06-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Past prima, heb nu nog een iPod touch en die past ook met gemak. Dus iPhone moet ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
UltraSub schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:21:
[...]

Denk dattie veel beter past. Is zeker dunner, en de afgeronde kanten zorgen er voor dat je hem (bijna) niet voelt in je broekzak, iig minder dan de N95
* Limbeckx approves this mesage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23
Zo moeilijk schijnt het gebruik van wikipedia tegenwoordig te zijn :X
               [b]Hoogte     Breedte   Dikte[/b]
iPhone 3G(S):  115.5 mm x 62.1 mm x 12.3 mm
Nokia N95:      99   mm x 53   mm x 21   mm

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Wiethoofd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:25:
Zo moeilijk schijnt het gebruik van wikipedia tegenwoordig te zijn :X
               [b]Hoogte     Breedte   Dikte[/b]
iPhone 3G(S):  115.5 mm x 62.1 mm x 12.3 mm
Nokia N95:      99   mm x 53   mm x 21   mm
Cijfers zeggen zo weinig over gevoel. Vind je niet? Als je geen antwoord wil geven doe je het niet. Dat gezeur altijd over google, wikipedia en weet ik veel war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Wiethoofd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:30:
[...]

in iTunes de boel goed organiseren door 1. korte titels in te vullen en 2. als het tv-series zijn de bestandsinfo helemaal in te gaan vullen qua tv-serie-naam, afleveringsnummer etc.

Dit leverde bij mij het volgende op op m'n Touch 1.1.4
Korte titels ok.
Maar waar vul je de rest in.
En is er geen mogelijkheid om een andere weergave te krijgen in Movies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
Het imo één van de fijnste telefoons om in je broekzak te stoppen. Door de vorm merk je er weinig van. Bij minder brede en dikkere telefoons heb je al snel dat die draait en i.p.v. verticaal, horizontaal in je broekzak zit. Daarbij is de dikte en de afgeronde vorm ideaal, zodat je niet zo'n enorme bult in je broekzak krijgt.

Het gaat iig een stuk beter dan de Nokia N95, die toch wel erg dik is :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 12:47
Hoedje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:30:
Het imo één van de fijnste telefoons om in je broekzak te stoppen. Door de vorm merk je er weinig van. Bij minder brede en dikkere telefoons heb je al snel dat die draait en i.p.v. verticaal, horizontaal in je broekzak zit. Daarbij is de dikte en de afgeronde vorm ideaal, zodat je niet zo'n enorme bult in je broekzak krijgt.

Het gaat iig een stuk beter dan de Nokia N95, die toch wel erg dik is :).
Het ligt ook onwijs aan de broek.. Spijkerbroeken verschillen enorm qua zakken in de modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
ECiftci schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:26:
Cijfers zeggen zo weinig over gevoel. Vind je niet? Als je geen antwoord wil geven doe je het niet. Dat gezeur altijd over google, wikipedia en weet ik veel war
Tweakers.net en het forum gaan er van uit dat je eerst eigen inzet toont en dan pas gaat vragen, als er ook gebruik was gemaakt van de GoT search waren er vast wel vergelijkingen met de N95 naar boven gekomen, ook het feit dat de iPhone veel dunner is en ronde hoeken heeft en een ietwat bolle achterkant in tegenstelling tot het hoekige uiterlijk van de N95 had aan de hand van productfoto's boekdelen kunnen spreken.
J0sTJos schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:27:
Korte titels ok.
Maar waar vul je de rest in.
En is er geen mogelijkheid om een andere weergave te krijgen in Movies?
iTunes video-type aangeven

En je kunt rechts bovenin kiezen wat voor weergave je je Films en/of TV-programma's wilt laten weergeven:
iTunes weergave aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Er werd eerder gesproken over de InvisibleShield voor een iPhone. Is er al iemand die ervaringen heeft met die 'skin'? Een case is leuk, maar ik vind het zo zonde om de iPhone groter te maken door er iets omheen te doen.

Invisible Shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
ik heb er 1 in bestelling.

Denk dat mijn shield vrijdag komt dus dan weet ik denk ik meer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

ECiftci schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:26:
[...]

Dank u voor je bijval. Uiteraard had ik (zoals ook in mijn vraag beschreven) al lang en breed gezocht op de afmetingen etc. En ook ik had die in 1-klik gevonden, maar ik was erg benieuwd naar jullie gevoel en ervaringen (dat zegt mij veel meer dan wat cijfertjes).

Gelukkig zijn er ook zinnige reacties binnen gekomen, dank daarvoor!

[ Voor 4% gewijzigd door cv8x op 24-06-2009 13:08 . Reden: Aanvulling ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 166399 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:46:
Hierbij een paar kiekjes die ik vanmiddag heb geschoten met de 3GS. Ik vind de kwaliteit zeker niet tegenvallen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
NXP Nijmegen terrein? ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Rashied schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:00:
ik heb er 1 in bestelling.

Denk dat mijn shield vrijdag komt dus dan weet ik denk ik meer :-)
Ben erg benieuwd! Vooral naar hoeveel van de leesbaarheid van het scherm 'verdwijnt' door de skin en hoe alles reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-04 14:30
fsfikke schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:33:
[...]

Als je met een N95 een foto maakt is die ook niet tien van de tien keer perfect. Zoals deze willekeurige Flickr foto bijvoorbeeld:
http://www.flickr.com/photos/cawhitworth/3654998210/sizes/o/
In de verschillende reviews die langsgekomen zijn heb ik zeer mooie foto's gezien. Zoals deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Afkomstig uit deze review: http://www.ilounge.com/in...about-apples-iphone-3g-s/
Tja als ik eerlijk ben vind ik dat mijn Samsung Ultratouch toch wel een stukkie betere pica's schiet.Zijn niet eens de volledige grootte nu, waren 2.28MB

http://i43.tinypic.com/mreemv.jpg

http://i41.tinypic.com/35n0f10.jpg

http://i39.tinypic.com/2a91eys.jpg

De plaatjes zijn wel erg groot, dus daarom nu omgezet naar linkjes. Je kan evt. thumbnails plaatsen en dan linken naar het origineel :)

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 24-06-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
cv8x schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:03:
[...]

Dank u voor je bijval. Uiteraard had ik (zoals ook in mijn vraag beschreven) al lang en breed gezocht op de afmetingen etc. En ook ik had die in 1-klik gevonden, maar ik was erg benieuwd naar jullie gevoel en ervaringen (dat zegt mij veel meer dan wat cijfertjes).

Gelukkig zijn er ook zinnige reacties binnen gekomen, dank daarvoor!
Yep en hier 1 van mij erbij. De iPhone heeft juist 1 van die designs die je simpelweg niet voelt, ik heb een vrij standaard model spijkerbroek, iPhone in de pocket voor en door de dikte (als in dun) zie je 'em nauwelijks en voel je na een tijdje ook totaal niet meer. Dit ligt verder ook aan het gladde en afgeronde geheel. Negatief punt hiervan is dat hij ook gemakkelijker uit je broek glijdt, als je bijv. zit. Dus ik check toch altijd even de zitplaats van de bus of trein als ik wegga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
wimpie007 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:35:
[...]

Tja als ik eerlijk ben vind ik dat mijn Samsung Ultratouch toch wel een stukkie betere pica's schiet.Zijn niet eens de volledige grootte nu, waren 2.28MB

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja da snap ik met bijna 3x zoveel megapixels ;) Zou niet goed zijn als dat niet zo was eigenlijk he ;)
Wil je voor de grap eens een foto maken van een snel bewegend voorwerp?
Ben wel benieuwd hoe de Samsung die oppikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00
Ik heb een N95 en dat ding voel je altijd in je broek zitten.
Bij mijn vorige werk had ik een iPhone van de zaak en daar had ik nooit last van.
Een van de redenen waarom ik vrijdag een iPhone ga halen :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Geweldig al die reacties. Wat ik hoor van jullie klinkt goed in de oren. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Hoe zit het met Mail op de iPhone? Op m'n Macbook gebruik ik Mail voor m'n Gmail account. Elke keer als ik een nieuw bericht ontvang, open ik het met Mail waardoor het in m'n Gmail inbox als ongelezen blijft staan. Als ik nu dus naar Gmail ga zie ik daar ontzettend veel ongelezen berichten staan. Is dat hetzelfde bij de iPhone of wordt dat als het ware gelijkgezet met Mail op m'n Macbook, zodat ik niet telkens alle berichten als gelezen moet markeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Reinigingsdoek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:57:
Hoe zit het met Mail op de iPhone? Op m'n Macbook gebruik ik Mail voor m'n Gmail account. Elke keer als ik een nieuw bericht ontvang, open ik het met Mail waardoor het in m'n Gmail inbox als ongelezen blijft staan. Als ik nu dus naar Gmail ga zie ik daar ontzettend veel ongelezen berichten staan. Is dat hetzelfde bij de iPhone of wordt dat als het ware gelijkgezet met Mail op m'n Macbook, zodat ik niet telkens alle berichten als gelezen moet markeren?
Dat is meer een niet juiste instelling die je bij Gmail gedaan hebt. Ik heb Gmail ingesteld met imap en hij synchroniseert alles wat ik doe tussen iPhone, MacBook Pro en web-interface :). Dus ook wel of niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:25
Reinigingsdoek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:54:
Er werd eerder gesproken over de InvisibleShield voor een iPhone. Is er al iemand die ervaringen heeft met die 'skin'? Een case is leuk, maar ik vind het zo zonde om de iPhone groter te maken door er iets omheen te doen.

Invisible Shield
ik heb die gebruikt voor de touch diamond. en ik zou je die shields helemaal afraden. gewoon onzin zooi is dat. stickers zijn niet groot genoeg, ze beweren dat het stretch is en dus zonder moeite alle hoeken zou moeten dekken. nou echt niet dus...
ik gebruik ook gmail met mail op mn macbook en als ik een mail lees op mail dan is ie gewoon gemarkeerd als gelezen en niet als ongelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
  • Laatst online: 22-02 12:08
Je kunt je mail op twee verschillende manieren binnen halen. Via POP of IMAP. Het verschil tussen deze protocollen is dat als je je mail binnen haalt via POP dan word het hele bericht gedownload en het origineel dat op de server staat blijft onveranderd. Via IMAP bekijk je alleen de titel van het bericht en als je het bericht opent dan word het bericht op de server aangemerkt als "gelezen". Het nadeel van IMAP is wel dat je altijd een internet verbinding moet hebben om berichten te kunnen lezen terwijl je via POP alles gewoon download. Dat is dus altijd te lezen ook als je verbinding weg valt. Het hangt van je mail provider af welk protocol te gebruiken is.

Ik heb bijv. Hotmail en kan alleen maar POP gebruiken ;( Ik zit dus met hetzelfde te klooien...

[ Voor 3% gewijzigd door Moe_Szyslak op 24-06-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 11:57
Moe_Szyslak schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:06:
[...]

Je kunt je mail op twee verschillende manieren binnen halen. Via POP of IMAP. Het verschil tussen deze protocollen is dat als je je mail binnen haalt via POP dan word het hele bericht gedownload en het origineel dat op de server staat blijft onveranderd. Via IMAP bekijk je alleen de titel van het bericht en als je het bericht opent dan word het bericht op de server aangemerkt als "gelezen". Het nadeel van IMAP is wel dat je altijd een internet verbinding moet hebben om berichten te kunnen lezen terwijl je via POP alles gewoon download. Dat is dus altijd te lezen ook als je verbinding weg valt. Het hangt van je mail provider af welk protocol te gebruiken is.

Ik heb bijv. Hotmail en kan alleen maar POP gebruiken ;( Ik zit dus met hetzelfde te klooien...
Imap client (mail.app van OSX en Iphone) maken gelukkig een lokaal een kopie van de email.
Dus ook goed offline te lezen.

Maar het proble zoals hierboven beschreven los je inderdaad op door gebruikte maken van IMAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
dangerpaki schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:05:
[...]

ik heb die gebruikt voor de touch diamond. en ik zou je die shields helemaal afraden. gewoon onzin zooi is dat. stickers zijn niet groot genoeg, ze beweren dat het stretch is en dus zonder moeite alle hoeken zou moeten dekken. nou echt niet dus...

[...]

ik gebruik ook gmail met mail op mn macbook en als ik een mail lees op mail dan is ie gewoon gemarkeerd als gelezen en niet als ongelezen.
Hoe heb jij je Gmail account toegevoegd aan je Mail programma dan? Ik heb nu honderden ongelezen mails in Gmail en elke nieuwe mail blijft ook als ongelezen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:44

Snippertje

Light up your life

Reinigingsdoek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:17:
[...]

Hoe heb jij je Gmail account toegevoegd aan je Mail programma dan? Ik heb nu honderden ongelezen mails in Gmail en elke nieuwe mail blijft ook als ongelezen staan.
In gmail zelf bij opties imap aanschakelen :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Laatst online: 14-04 11:57
Snippertje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:18:
[...]
In gmail zelf bij opties imap aanschakelen :)
Wat snippertjes dus zegt en geen POP maar IMAP
help pagina van gmail over mail.app : http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=77663

[ Voor 19% gewijzigd door TUX2K op 24-06-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-03 08:44

Invisible Shield
heb er al twee geplaatst, eentje op een Ipod Touch 1G en vervolgens op die van mijn vriendin (2G)...
werkt super op zich, je kan er met je sleutels overheen en geen krasje te bekennen... Het plaatsen ervan vergt wel wat handigheid en tijd/moeite, maar qua kwaliteit heb ik nergens over te klagen.. loop veel liever rond met zo'n "onzichtbare schild" dan met zo'n hoes dat je ipod/iphone dikker maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Laatst online: 14-11-2023
Nou ben ik weer aan het twijfelen geslagen, want die Reveal blijkt dus meer te gaan kosten dan ik dacht, en zo'n "shield" is nog mooier ook... :s

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
TUX2K schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:20:
[...]

Wat snippertjes dus zegt en geen POP maar IMAP
help pagina van gmail over mail.app : http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=77663
Gelukt! Allen jammer dat er nu nieuwe berichten komen te staan bij de nieuwe Gmail tab maar ook bij Postbus inkomend. Zo blijf je toch 2x verwijderen!
Stormbringer schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:39:
Nou ben ik weer aan het twijfelen geslagen, want die Reveal blijkt dus meer te gaan kosten dan ik dacht, en zo'n "shield" is nog mooier ook... :s
Vrijdag krijgt iemand op 't forum hier een Shield, even geduld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236146

Met POP3 is het probleem ook te verhelpen hoor; in de opties van Google-mail kun je instellen dat mails die je opgehaald hebt via je POP3-client naar het archief worden geplaatst, als ware "gelezen" bestempeld (In je "Postvak in" staan onopgehaalde berichten en in "Alle Berichten" staan ook berichten die je al hebt opgehaald.)

Dit kun je instellen bij "Instellingen --> Doorsturen en POP/IMAP --> 2. Wanneer berichten worden geopend met POP Gmail-kopie in archief plaatsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 21:32
TIGER79 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:23:
[...]

heb er al twee geplaatst, eentje op een Ipod Touch 1G en vervolgens op die van mijn vriendin (2G)...
werkt super op zich, je kan er met je sleutels overheen en geen krasje te bekennen... Het plaatsen ervan vergt wel wat handigheid en tijd/moeite, maar qua kwaliteit heb ik nergens over te klagen.. loop veel liever rond met zo'n "onzichtbare schild" dan met zo'n hoes dat je ipod/iphone dikker maakt...
De Reveal en Seino innocase II zijn respectievelijk 2 en 1 mm dik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248502

Ik heb ook gezocht naar een manier om mijn iphone goed te beschermen tegen krassen, maar zonder dat de case dan weer gelijk zo groot werd. Ik heb nu de Incipio Feather gekocht €24.95 (incl. verzendkosten) bij iphonecentre.nl, echt een super mooie case. De case klikt op de achter kant en is minder dan 1 mm dikke dus je merkt er bijna niets van. Ook heeft de case een "soft-touch feel" zoals sommige logitech muizen ook hebben. Je krijgt er ook meteen twee screenprotectors en en microfiber doekje bij. Met deze oplossing heb je dus je iphone volledig beschermd zonder dat hij meteen een stuk dikker/groter wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 248502 op 24-06-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
http://www.seidioonline.c...ProductCode=CSR3YIPH3G-BK

1mm ''dik'' en super goede bescherming, ook voor wanneer je je iPhone eens laat vallen op de grond.

bovendien super goede reviews! ik heb al een Reveal in bestelling staan, maar we moeten nog tot midden juli wachten tot ze weer op voorraad zijn. ook is mij verteld dat ze pas in het laatste kwartaal in Europa's Apple stores worden verwacht.

als ik nou de iPhone binnen een week al heb dan bestel ik wel nog zo'n Innocase II erbij, via Fedex is ie er binnen 3 dagen en verkoop ik um weer zodra mijn Reveal binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Heb net een 2e hands 3G gekocht en ben op zoek naar goeie bescherming die hiervoor zijn. De startpost meld hier niets over en heb wat posts doorgezocht maar kan niets concreets vinden.

Mijn inziens zijn er 3 verschillende manieren om te beschermen :
  1. protective screen aan voor en achterkant - welk merk is hier de beste van ?
  2. silicon case zoals hier of hier - maar hoe fijn is dat met de bediening ?
  3. leather case met flapje - heb altijd Krussel cases gehad maar ook dat beperkt je in de bediening.
Wat zijn jullie ervaringen ? Wat word bijvoorbeeld het meeste gebruikt ? Of is er een site te vinden waar al die dingen gereviewed worden ? Genoeg gezien maar geeneen die een goed overzicht gaf...

[edit] = ik zie hierboven al wat gepost staan :o

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Even ter informatie, /me Wiethoofd is een cases/protection-topic aan het knutselen ;) Zal hopelijk vandaag of morgen online komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Qua screenprotector/ hoesje: Ik heb dat 8 euro ding uit de T-mobile shop, en die werkt echt prima. Stuk meer grip, en mensen zien niet dat het een iPhone is, dat is ook wel prettig.
Ik heb hier ook nog een Zagg achter+voorkant kit liggen die ik ooit besteld heb, maar nog geen zin gehad die erop te zetten. Dit gaat eigenlijk ook prima...

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Atlas schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:10:
Qua screenprotector/ hoesje: Ik heb dat 8 euro ding uit de T-mobile shop, en die werkt echt prima. Stuk meer grip, en mensen zien niet dat het een iPhone is, dat is ook wel prettig.
Ik heb hier ook nog een Zagg achter+voorkant kit liggen die ik ooit besteld heb, maar nog geen zin gehad die erop te zetten. Dit gaat eigenlijk ook prima...
Als je die Zagg niet wilt gebruiken, wil ik 'em wel van je kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Atlas schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:10:
Dat is precies waarom ik zo'n hoestje juist zo zonde vind. Dan heb je een mooie telefoon en dan kun je het nooit zien. Het gaat natuurlijk om het innerlijk O-) Maar toch...

Ik ben geen liefhebber van cases. Maar de Griffin Reveal is wel erg mooi. Het is jammer dat die overal zo'n beetje is uitverkocht. Er is zelfs geen enkele verkoper op eBay :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hoedje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:16:
[...]

Dat is precies waarom ik zo'n hoestje juist zo zonde vind. Dan heb je een mooie telefoon en dan kun je het nooit zien. Het gaat natuurlijk om het innerlijk O-) Maar toch...

Ik ben geen liefhebber van cases. Maar de Griffin Reveal is wel erg mooi. Het is jammer dat die overal zo'n beetje is uitverkocht. Er is zelfs geen enkele verkoper op eBay :P
Wat je zegt! Dit kreeg ik te horen van een medewerker van Griffin op de vraag of ze binnenkort in de Europese Apple stores zijn te verwachten:

Hi,

It will be a long time because we are having trouble meeting the demand here! It has been crazy. I am so sorry for the bad news. But we have not even agreed to any retailers in Europe yet.

I will hang onto your email in case I hear news about when it will be available. Otherwise, I think the only option is to wait until mid or maybe even late July for us to ship your order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240181

soms zoek ik mijn iPhone terwijl in mijn zak zit, ik voel hem namelijk haast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:48

Nitai

Live the life you love.

Daarom houd ik het ook gewoon bij m'n Fabrix hoesje, heb er een paar. Ik heb ook een Sena hoesje van leer (rood), maar die moet ik eens schoonmaken. Sindskort een Foof (www.foofshop.com) en daar ben ik echt helemaal weg van. Fabrix werd na verloop van tijd slap, de Foof heeft wol van binnen, maakt het je iPhone ook gelijk schoon en deze blijft wel lekker strak zitten.

Het in en uit halen gaat best makkelijk en ik heb geen screenprotector en ook geen shield, case of whatever. Ik heb de Invisible Shield gehad, maar m'n iPhone werd op een gegeven moment een smerig geheel. Stof onder de hoekjes die niet echt goed aansloten. Heb het er maar afgehaald.

[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 24-06-2009 19:11 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-01 18:00
Ik gebruik al een tijdtje de back cover van de shield, het heeft z'n voordelen en z'n nadelen.

voordelen:
-je iphone wordt er niet dikker door.
-het is super goed kras bestendig.

nadelen:
-lastig aanbrengen.
-de zijkanten laten een klein beetje los.
-op een witte iphone zie je het verschil tussen echt mooi wit en het geel achtig/plastic kleur van de shield
-aan de zijkanten gaat best aardig wat stof zitten wat minder is.

Als je het effect van de shield op je iphone wilt zien, plak een stuk tessa plakband op je iphone (achterkant) en zie de nadelige effecten binnen enkele dagen.

btw. je begrijpt dat de tessa niet zo krasbestendig is als de shield....(voor het geval)

Invisible Shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Iemand nog stukjes review gevonden die ingaan op die 'anti smudge / fingerprint' zooi?
Ben namelijk benieuwd hoe dat in de praktijk allemaal werkt, zowel op de voor- als achterkant...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:01:
Iemand nog stukjes review gevonden die ingaan op die 'anti smudge / fingerprint' zooi?
Ben namelijk benieuwd hoe dat in de praktijk allemaal werkt, zowel op de voor- als achterkant...
In vrijwel alle reviews wordt erop in gegaan, maar echt een specifieke review daarvan heb ik niet gezien. Het zit alleen op het scherm en het is vetafstotend. Dat betekent dat je minder makkelijk vingerafdrukken erop krijgt, maar vooral dat ze er veel makkelijker afgaan. Een keer over je shirt en ze zijn weg :)

Ok, op Youtube zijn wel filmpjes te vinden:

8)7 :D

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 24-06-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Nou mensen ik kan u 1 tip geven. Koop NIET ik herhaal, NIET de screenprotector van more-things.com!
Sjesus wat een ellende. Het aanbrengen ging al niet goed (hoekjes bleven maar loslaten).
Zat het ding eindelijk werd heel m'n scherm een blokkerig geheel (alsof je beeldlijnen ziet op een oude TV).
Echt wazig..
Ik heb voor de zekerheid gekeken of ik geen harry ben die het dingetje verkeerd om erop gedaan heeft, maar nee hij zat echt goed.

Ik heb hem er snel afgehaald en heel diep in de kliko gegooid..

Overigens zit de silicone case van more-things wel prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-04 11:51
Zo, mijn ervaringen met de iPhone 3GS in een video review gezet, mochten mensen het leuk vinden om te bekijken :)! Zie hier. Video reviews zijn niet mijn sterkste kant, maar vind het wel leuk om te doen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:01:
Gizmodo: Bill Nye Explains: The iPhone 3GS's Oleophobic Screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Er wordt op Youtube onder de install video van Zagg beschermer geschreven over de beschermer van Hori uit Japan, iemand daar bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hoedje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:09:
Het zit alleen op het scherm en het is vetafstotend. Dat betekent dat je minder makkelijk vingerafdrukken erop krijgt, maar vooral dat ze er veel makkelijker afgaan. Een keer over je shirt en ze zijn weg :)
Yes dat wist ik, klinkt ook goed, maar wilde praktijkervaringen lezen, ga 't opzoeken!
8)7 :D
Ear Grease ftw :N
Nielsvr schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:25:
Zo, mijn ervaringen met de iPhone 3GS in een video review gezet, mochten mensen het leuk vinden om te bekijken :)! Zie hier. Video reviews zijn niet mijn sterkste kant, maar vind het wel leuk om te doen ^^.
Ga 'm kijken!
Ahhh dank man! Gelijk ff termen om op te Googlen!
In het Nintendo DS topic zijn er wel tig lui die zweren bij de Hori screenprotector voor de DS dus ja...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-04 16:10
Reinigingsdoek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:04:

Vrijdag krijgt iemand op 't forum hier een Shield, even geduld dus!
Of je kijkt vast hier:
[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling zoek op 'foto'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 11:58
Nielsvr schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:25:
Je kan horen dat je rookt, haha.
Leuke video verder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-04 18:07
Bjornson schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:19:
Nou mensen ik kan u 1 tip geven. Koop NIET ik herhaal, NIET de screenprotector van more-things.com!
Sjesus wat een ellende. Het aanbrengen ging al niet goed (hoekjes bleven maar loslaten).
Zat het ding eindelijk werd heel m'n scherm een blokkerig geheel (alsof je beeldlijnen ziet op een oude TV).
Echt wazig..
Ik heb voor de zekerheid gekeken of ik geen harry ben die het dingetje verkeerd om erop gedaan heeft, maar nee hij zat echt goed.

Ik heb hem er snel afgehaald en heel diep in de kliko gegooid..

Overigens zit de silicone case van more-things wel prima :D
Ik had daar een pakketje van de noël collection gekocht, die deed het bij mij gewoon goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 18:40

DeluxZ

Livin' the good life

Hoe zit het nu met de haarscheurtjes in de witte iPhone ? Zijn er nog veel klachten over de laatste tijd of valt het wel mee ?

Ik zit namelijk te twijfelen of ik een witte of zwarte iPhone 3GS 16GB pakt :?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-04 11:51
DeluxZ schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:08:
Hoe zit het nu met de haarscheurtjes in de witte iPhone ? Zijn er nog veel klachten over de laatste tijd of valt het wel mee ?

Ik zit namelijk te twijfelen of ik een witte of zwarte iPhone 3GS 16GB pakt :?
Mijn huidige zwarte 3G heeft er last van, en daar zie je het wel bij. Kleur maakt daarbij niet uit. Ik moet overigens deze week langs brengen, en dan gaan ze kijken of het wordt gerepareerd.
mauricedb schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:01:
[...]
Je kan horen dat je rookt, haha.
Leuke video verder 8)
Haha ik rook niet :P

[ Voor 16% gewijzigd door Nielsvr op 24-06-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
EdwardvGelder schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:09:
[...]

Ik had daar een pakketje van de noël collection gekocht, die deed het bij mij gewoon goed hoor.
Een pakketje? Wat bedoel je? een case of screenprotector? Ik heb het alleen over de screenprotector..
Silicone hoes zit prima..

Edit: Ik zie het al idd, je bedoeld de mirror protection. Ik heb/had de anti glare.
Noel case ziet er trouwens sjiek uit, kun je eens een foto maken van je iPhone met case en protector..?
Ben wel beniewd..

[ Voor 23% gewijzigd door Bjornson op 24-06-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Zo klinkt het anders heel erg :P

OT:
Review van Tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Goed om te lezen dat de review van Tweakers online staat. Zo eens even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Het lijkt alsof 3.0 op mijn huidige 3G bij internetten een stuk trager is met het openen van pagina's.

In versie 2,2 was Safari in mijn ogen sneller! Bij 3.0 denkt Safari veel langer alvorens de pagina daardwerkelijk wordt weergegeven.

Iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-04 10:56
Weet iemand toevallig of ze ook iets aan dat probleem hebben gedaan, dat scheuren van de achterkant?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-03 11:54
mobile625 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:46:
Het lijkt alsof 3.0 op mijn huidige 3G bij internetten een stuk trager is met het openen van pagina's.

In versie 2,2 was Safari in mijn ogen sneller! Bij 3.0 denkt Safari veel langer alvorens de pagina daardwerkelijk wordt weergegeven.

Iemand dit ook?
De javascript-core-engine schijnt sinds 3.0 toch véél sneller te zijn dan met 2.2.1. Een factor 3 sneller op een 3G met 3.0, en zelfs een factor 8 op een 3GS. (Bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik vind de landscape mode in smsen nog niet echt soepel. Je moet echt een aantal maal proberen om het te laten draaien. Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300548

Zojuist Orange gebeld. Ik wist dat ik ergens in November pas kon verlengen. Zij deden mij direct een aanbod om de rest van de maanden kwijt te schelden wanneer ik bij T-Mobile zou blijven. Heb de 16Gb GS besteld. Meer dan genoeg ruimte. Levertijd 10 dagen aldus de vriendelijke Orange dame. Koerier doet levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:47

HaterFrame

Well... Poo came out!

ECiftci schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:00:
Ik vind de landscape mode in smsen nog niet echt soepel. Je moet echt een aantal maal proberen om het te laten draaien. Iemand anders ook last van?
Yep, hier exact het zelfde.

Wat mij ook opvalt is dat wanneer je de ipod aan hebt staan en je tussen aplicatie`s wisselt hij nog wel eens wil haperen. Dat had ik voorheen niet.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
MetaFrame schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:18:
[...]

Yep, hier exact het zelfde.

Wat mij ook opvalt is dat wanneer je de ipod aan hebt staan en je tussen aplicatie`s wisselt hij nog wel eens wil haperen. Dat had ik voorheen niet.
Klinkt als een 3.1, zeg ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27
En wat komt er hier net binnen :*)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2450/3659677426_8fa321542b.jpg?v=0

Mag helaas pas morgen verkocht worden en alle iPhone's zijn al gereserveerd ;) Correctie: Nog 1 witte en 1 zwarte 32 Gb voor degene die er nog 1 zoekt in Eindhoven.

[ Voor 18% gewijzigd door RobbertC op 25-06-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 03-05 11:41
Enige idee hoeveel er naar een gemiddel finiaal verstuurd zijn RobbertC?
En of de mensen die morgenochtend voor de deur staan voorrang hebben op de mensen met een pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Lijkt me stug dat mensen die voor de deur staan, zonder reservering, eerder een iPhone mee krijgen dan mensen die 'm gereserveerd hebben, vind je niet? Je reserveert 'm niet voor niets.

[ Voor 44% gewijzigd door mauricedb op 25-06-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Nasty Nate schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:37:
Enige idee hoeveel er naar een gemiddel finiaal verstuurd zijn RobbertC?
Te weinig ;) Wij zijn niet het grootste filiaal, en we hebben er 6. Grotere filialen zullen er wel wat meer krijgen. De koerier is nog niet overal geweest dus de stock in andere filialen is nog niet ingeboekt.
En of de mensen die morgenochtend voor de deur staan voorrang hebben op de mensen met een pre-order?
Mensen die gereserveerd hebben (en die we net al blijgemaakt hebben met een belletje) hebben uiteraard voorrang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
RobbertC schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:54:
Te weinig ;) Wij zijn niet het grootste filiaal, en we hebben er 6. Grotere filialen zullen er wel wat meer krijgen. De koerier is nog niet overal geweest dus de stock in andere filialen is nog niet ingeboekt.
Hoe is de verdeling dan?
2x16GB zwart
2x16GB wit
1x32GB zwart
1x32GB wit

Zoiets?

Ik heb de 16GB in het zwart gereserveerd (bij BelCompany), ben de derde op de lijst (weet niet wat de eerste twee hebben gereserveerd), dus ik hoop toch wel dat ik 'm morgen in m'n handen heb. Maar zes in totaal is echt weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:37
[...]

[...]
Mensen die gereserveerd hebben (en die we net al blijgemaakt hebben met een belletje) hebben uiteraard voorrang.
Als ik dit zo hoor ben ik bang dat ik nog even moet wachten, heb in eindhoven bij de Tmobile winkel gereserveerd, sta volgens mij 5 of 6e met alleen die 16gb zwart al.
op totale lijst 11e.

weet jij toevallig niet hoeveel die winkels aan Iphones binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
mauricedb schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:01:
[...]

Hoe is de verdeling dan?
2x16GB zwart
2x16GB wit
1x32GB zwart
1x32GB wit

Zoiets?

Ik heb de 16GB in het zwart gereserveerd (bij BelCompany), ben de derde op de lijst (weet niet wat de eerste twee hebben gereserveerd), dus ik hoop toch wel dat ik 'm morgen in m'n handen heb. Maar zes in totaal is echt weinig!
2 x 16 Gb zwart, 1 x 16 Gb wit en hetzelfde zetje voor de 32Gb.
Dirk0s schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:02:
[...]

Als ik dit zo hoor ben ik bang dat ik nog even moet wachten, heb in eindhoven bij de Tmobile winkel gereserveerd, sta volgens mij 5 of 6e met alleen die 16gb zwart al.
op totale lijst 11e.

weet jij toevallig niet hoeveel die winkels aan Iphones binnen hebben?
Geen idee, maar ik neem toch aan een veelvoud van wat wij hebben binnen gekregen. Als je wilt heb ik dus nog wel een 32 Gb zwart voor je ;)

[ Voor 34% gewijzigd door RobbertC op 25-06-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]

Dat is niet echt veel inderdaad... Ik had eerlijk gezegd geen situatie als bij de 3G verwacht. Maar als je ook kijkt dat er evenveel zijn verkocht in het eerste weekend als vorig jaar (maar in minder landen), dan is de 3GS misschien toch populairder dan het lijkt. Ik ben ook benieuwd hoe dat in België zal gaan. Er zullen vast wel wat Belgen zijn die een iPhone willen en dan komen daar ook nog al die Nederlanders bij... We zullen het morgen wel zien :)

Overigens voordat dit topic alleen nog maar over voorraden gaat. Dat mag verder in Levertijd Apple producten - Deel 6 ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 25-06-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
RobbertC schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:03:
[...]
2 x 16 Gb zwart, 1 x 16 Gb wit en hetzelfde zetje voor de 32Gb.

[...]
Geen idee, maar ik neem toch aan een veelvoud van wat wij hebben binnen gekregen. Als je wilt heb ik dus nog wel een 32 Gb zwart voor je ;)
Aardig, maar heb al 50 euro betaald ;) en die ga ik niet terug krijgen denk ik.

Ik wacht af, maar ben er bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Dirk0s schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:08:
[...]

Ah, de 50 euro voor de reservering bij T-Mobile uiteraard. Dat hebben wij niet gedaan (vandaar die 2 vrije iPhone's, daar zag net iemand vanaf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 01:15

NoTimeRemains

I know

weet iemand of je Spotlight kan uitzetten?
ik wordt er helemaal gek van...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Wiethoofd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:36:
[...]

En je kunt rechts bovenin kiezen wat voor weergave je je Films en/of TV-programma's wilt laten weergeven:
D0h. Maar ik bedoel op de iPhone je weergave aanpassen. Niet in iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46
mauricedb schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:45:
Lijkt me stug dat mensen die voor de deur staan, zonder reservering, eerder een iPhone mee krijgen dan mensen die 'm gereserveerd hebben, vind je niet? Je reserveert 'm niet voor niets.
Dan hoop ik wel dat de mensen (zoals ik :P )die bij hun pre-order €50,- bij de T-Mobile shop achtergelaten hadden, ook voorrang krijgen op de mensen die al eerder ZONDER aanbetaling gereserveerd hadden. Ik was in de T-Mobile shop in Maastricht de eerste. Na 5 minuten kwam een andere meneer een pre-order plaatsen. Dus in Maastricht liep het niet echt storm. Ze wisten niet eens dat je €50,- moest achterlaten bij de pre-order :?

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 08:57
Anoniem: 300548 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:03:
Zojuist Orange gebeld. Ik wist dat ik ergens in November pas kon verlengen. Zij deden mij direct een aanbod om de rest van de maanden kwijt te schelden wanneer ik bij T-Mobile zou blijven. Heb de 16Gb GS besteld. Meer dan genoeg ruimte. Levertijd 10 dagen aldus de vriendelijke Orange dame. Koerier doet levering.
The same! Kreeg 3 weken terug een brief van t-mobile dat mijn orange abo wordt omgezet en dat het werd omgezet naar Flex 20 ofzo. Even bellen met t-mobile en mn iphone abo is geregeld :) ook 10 dagen levertijd, contract gaat 13 juli in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236146

Dirk0s schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:08:
[...]

Ik wacht af, maar ben er bang voor
Je kunt de order wel cancellen; de kosten bedragen dan 4,95 administratiekosten, dus je krijgt 45,05 van je 50 euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-05 08:50

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb dus net een iPhone 3GS 32GB zwart bij RobbertC gereserveerd. Super service aan de telefoon, en nu ben ik in ieder geval zeker van een nieuwe iPhone. Nog langer met mijn oude Motorola V3i doen zit er echt niet meer in (ben al 2 jaar iPhone gebruiker, dus het was een flinke downgrade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Laatst online: 15:52
Welk programma is eigenlijk het beste om video's te converteren voor de iphone?
Ik zie er echt superveel maar is er 1 aanrader bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

RVE_NL schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:59:
Ik heb erg veel goede reacties gehoord over Handbrake. Probeer het eens uit zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
AMD FAQ - Hoe en waarmee kan je het beste videobestanden omzetten voor de iPod, iPhone en Apple TV? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

[edit]
Ik bedenk me net dat dit meer thuishoort in Levertijden, excuses...

[ Voor 85% gewijzigd door Ram0n op 25-06-2009 13:17 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
cv8x schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:09:
[...]

Ik heb erg veel goede reacties gehoord over Handbrake. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
iSquint voor Mac gebruikers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
RobbertC schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:03:

Ik ben zonet gebeld door Tmobile, dus die hebben een grotere voorraad binnen dan jullie
ik was nummer 11 op totale lijst en 6 voor 16gb zwart!

Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8083

Heeft er iemand ervaring met de BodyGuardz? Ik heb nog een setje liggen en vraag mij af of deze mijn nieuwe 3GS goed zal beschermen. Of wachten op de Griffin Reveal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Handbrake en Videora iPhone Converter zijn mijn favorieten.
Volgens mij kon je een tijdje terug alleen dvd's converteren met Handbrake, daarom gebruik(te) ik ook Videora. Maar nu zie ik dat Handbrake ook gewoon videobestanden kan converteren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

NoTimeRemains schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:13:
weet iemand of je Spotlight kan uitzetten?
ik wordt er helemaal gek van...
^^

Helemaal mee eens. Gebruik het niet, maar krijg de hele tijd dat stomme toetsenbord voor mijn neus. Heb het nog niet gevonden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
Ben net even naar de Apple store geweest om een dock te halen (Veulste duur, maarja) en ik heb gelijk even geinformeerd naar de Griffin Reveal. Die vent keek mee scheef aan :') Dat gaat dus nog wel even duren.

btw, er zit trouwens een mooi vakje in het doosje van het iPhone 3G dock voor een kabel. *hint hint Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Leuk om te lezen dit:
http://www.macrumors.com/...rful-powervr-sgx-535-gpu/ :)

Ben erg benieuwd wat dit gaat doen voor de game-experience op de iPhone 3GS. :9

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-D_Prime
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05-2017

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

zo..

na eerder bij T-Mobile te hebben gehoord dat ik de 3Gs kon pre-orderen en em dan tussen 2 en 6 weken mocht verwachten, viel me op de apple site op dat er natuurlijk ook andere winkels zijn die t-mobile abonnementen met iPhones aanbieden.

Zojuist bij de Phone-House geweest, ze hebben er net een stel binnen en mogen ze ze vanaf morgen verkopen. Meteen m'n naam opgeschreven.

Dus wil je er morgen perse 1 hebben, is denk ik je beste kans bij een phone-house, belcompany, ritel, mediamarkt of saturn binnen te stappen. Dankzij de T-Mobile marketing campagne denkt iedereen dat je alleen daar terecht kunt. Niets is minder waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:48
Voor de mensen die het interesseert, wat meer info over de productie kosten en leveranciers van de iPhone 3GS:
http://www.evertiq.com/news/14499

De componenten kosten $172,46 en de assemblage kosten (tenminste, neem aan dat dit de manufacturing costs zijn) kosten maar $6,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269592

Ik heb twee vreemde dingen sinds 3.0. Ten eerste, ik heb plotseling twee agenda's op mijn iPhone. "Op mijn iPhone" en de agenda van MobileMe. Weet iemand hoe ik de agenda "Op mijn iPhone" weer kan laten verdwijnen? Ik heb er aan 1 genoeg lijkt me en in beiden staat hetzelfde.

Tweede probleem is als volgt. Ik heb Wild West Pinball geïnstalleerd maar hij staat niet op mijn springboard. Via spotlight vind ik hem wel en kan ik hem starten. Verwijderen gaat niet ook niet via iTunes. Opnieuw installeren gaat ook niet want hij staat er al op. Iemand een idee? Geen jailbreak uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
ik vraag me iets anders af, je kunt voicecontrol starten met de bijgeleverde headset. maar als je telefoon in je broekzak zit, werkt dat toch niet? (of is de microfoon gewoon rete goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-04 10:56
Reinigingsdoek schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:00:
ik vraag me iets anders af, je kunt voicecontrol starten met de bijgeleverde headset. maar als je telefoon in je broekzak zit, werkt dat toch niet? (of is de microfoon gewoon rete goed)
Er zit ook een mic in de headset.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
nieuws: Adobe: eerste iPhone is al snel genoeg voor Flash
Adobe meldt dat het eerste model van de iPhone al voldoende krachtig is om Flash 10-content af te spelen, ondanks eerdere tegengeluiden van Apple. Het is nog altijd onduidelijk wanneer de eerste Flash Player voor de iPhone zal verschijnen.
Nu dus afwachten

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.