Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22
Jorrit Arntzen schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 07:55:
Ik wil ook wel zo'n Griffin Reveal Case.
Dus dat zijn er al 2 :)
En ik wil er ook wel 1, dus dat zijn 3 mensen.

ik weet niet of dit topic daar overigens voor geschikt is :/

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35
Inderdaad, daar is dit topic (en heel GoT) eigenlijk niet voor bedoeld. Je kunt het beste even een groeps-DM maken denk ik. Bij ons heeft Outlandos de betalingen in ontvangst genomen en de cases besteld. Ik laat nog wel weten hoe de case is als hij hier aankomt, maar dat duurt nog wel even. ;)

Geduld is een schone zaak, als het maar niet te lang duurt. :P

Succes! d:)b

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 07:42
Wat een druktemaker zeg die gast van de review ;)
Cover ziet er idd goed uit! Wel jammer van die vlekken aan de achterkant..
Ik heb de zwarte siliconen cover besteld van more-things.com, voordeel vond ik dat hij
toch wat transparant is waardoor je de achterkant toch blijft zien..

Dan iets anders, ik werd door Sander van iphoned.nl gevraagd om een review te schrijven van
de iPhone 3G[S].. Hij staat inmiddels online, voor de mensen die het leuk vinden, hij is hier te vinden:

[ Voor 21% gewijzigd door Bjornson op 23-06-2009 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:00
Ferry34 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:01:
[...]
Hmm,
-klant wilt graag een pocketpc telefoon met 3G internet
-Apple komt met de iphone 3G internet telefoon
-klant kan niet kiezen, maar is verplicht een contract aan te gaan met T-Mobile
-klant betaalt €10 per maand voor onbeperkt snel internet, maar zeer regelmatig is er enkel gprs
-het aantal keren dat Safari eruit knalde is werkelijk niet te tellen
-klant merkt dat flash niet kan worden afgespeeld en komt heel veel sites tegen met flash

Update komt en nu kan de klant met tethering internetten op zn netbook en nu ook meteen flash spelen en de volgende keer wèl Le Mans streamend bekijken
-klant is blij en misschien blijft hij wel bij T-mobile. ;)
- Klant is helemaal niet verplicht om een contract aan te gaan met T-Mobile
- Iedere klant die over een klein beetje intelligentie beschikt doet vooronderzoek en weet derhalve dat er veel klachten zijn over het bereik van het 3G-netwerk van T-Mobile
- Hetzelfde geldt voor flash

Je moet niet zeuren, je bent niets verplicht (gewoon geen iPhone nemen kan ook, shocker!), en van tevoren wist je de nadelen van zowel T-Mobile als de iPhone. En als je die niet wist is het je eigen schuld dat je die niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
MarcoC schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 08:55:
[...]
- Klant is helemaal niet verplicht om een contract aan te gaan met T-Mobile
- Iedere klant die over een klein beetje intelligentie beschikt doet vooronderzoek en weet derhalve dat er veel klachten zijn over het bereik van het 3G-netwerk van T-Mobile
- Hetzelfde geldt voor flash

Je moet niet zeuren, je bent niets verplicht (gewoon geen iPhone nemen kan ook, shocker!), en van tevoren wist je de nadelen van zowel T-Mobile als de iPhone. En als je die niet wist is het je eigen schuld dat je die niet wist.
- en daarom noem ik het nou koppelverkoop, want nu ben je wel verplicht een contract te nemen bij tmobile als je een iphone wilt kopen. aangezien hij simlocked is.
- het heeft niets te maken met van te voren weten van nadelen. T-mobile belooft een bepaalde service (goed 3G bereik) voor een bepaalde prijs, dus als ze verzuimen dit redelijkerwijs te leveren kan je zelfs wettelijk je contract opzeggen.
- ja flash werkt niet (schijnt nu wel te kunnen) op de iphone dat weet je van te voren.

maar de discussie begon om iets heel anders geloof ik, namelijk theteren. maar goed laten we het maar gewoon weer over de ervaringen van de iphone hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
LuPo schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 08:33:
Inderdaad, daar is dit topic (en heel GoT) eigenlijk niet voor bedoeld. Je kunt het beste even een groeps-DM maken denk ik. Bij ons heeft Outlandos de betalingen in ontvangst genomen en de cases besteld. Ik laat nog wel weten hoe de case is als hij hier aankomt, maar dat duurt nog wel even. ;)

Geduld is een schone zaak, als het maar niet te lang duurt. :P

Succes! d:)b
Ok, maar wat is een DM precies, zelfde als een Personal Message of? :$

Met mij erbij hebben we dus al 4 geïnteresseerden. :) Maar zoals ik zei wil ik eerst foto's/videos zien van hoe dat nou i.c.m. een witte iPhone staat.

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Bjornson schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 08:49:
[...]
Dan iets anders, ik werd door Sander van iphoned.nl gevraagd om een review te schrijven van
de iPhone 3G[S].. Hij staat inmiddels online, voor de mensen die het leuk vinden, hij is hier te vinden:
Leuke review! Foto's zien er in mijn ogen goed uit. Vooral dat focussen is makkelijk.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
Las net het stukje over the lost and found, zou het mogelijk zijn dat T-Mobile dit wel doet voor klanten die nog geen iPhone in het bezit hadden? Bij degeen die het gelukt is, die had nl een Nokia gsm. Weet niet of het daar aan ligt?

En je bent idd niet verplicht om de iPhone via t-mobile te nemen, kunnen ook al in combi met andere providers. Denk alleen dat t-mobile hem in verhouding het goedkoopste aanbied met zijn all-in iPhone abbo's.

En voor de rijkeren onder ons, als je geen t-mobile wilt, scoor een losse unlock iPhone en neem een super sim only van Vodafone voor 13,50 per maand, is incl. 200 minuten bellen/sms (sms verdubbelaar mogelijk) en incl. gratis onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
UltraSub schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:45:
[...]

Ja, Exchange 2007. In eigen beheer, zeker weten geen policies veranderd.
Zie http://www.tuaw.com/2009/...de-lock-settings-for-exc/

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:52
Ik heb een Bury CC 9050M als carkit in de auto maar kriijg het met geen mogelijk verbonden met mijn iPhone ;(

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
pebbie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:06:
Las net het stukje over the lost and found, zou het mogelijk zijn dat T-Mobile dit wel doet voor klanten die nog geen iPhone in het bezit hadden? Bij degeen die het gelukt is, die had nl een Nokia gsm. Weet niet of het daar aan ligt?
Ik heb het geprobeerd en heb een iphone in bestelling staan, 6 weken levertijd. Mijn huidige abbo met de N95 loopt door tot 30-01-2010 dan gaat de i-150 in. Je moet wel aangeven dat je telefoon kapot, kwijt of gestolen is, maar daar doen ze niet zo moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Stormbringer schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:01:
[...]

Met mij erbij hebben we dus al 4 geïnteresseerden. :) Maar zoals ik zei wil ik eerst foto's/videos zien van hoe dat nou i.c.m. een witte iPhone staat.
Je kunt DM (=Direct Message) aanzetten bij je voorkeuren. Standaard staat dat namelijk uit. Het is in principe vergelijkbaar met PM inderdaad.

Waarom wil je overigens zien hoe het eruit ziet met een witte iPhone? Het is gewoon een doorzichtige hardplastic-case dus je ziet dan gewoon wit imo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57
Stormbringer schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:01:
[...]

Als jullie 6 geinteresseerden kunnen regelen wil ik nog wel een 2e bestelling plaatsen, prijs is 40 Euro, dit is inclusief alles (dus BTW, verzending en verzendkosten vanaf mijn adres).

Voor meer informatie stuur me even een mail of DM. Gaarne niet dit topic ervoor gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 23-06-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 15-09 21:29
Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:01:
[...]

Als jullie 6 geinteresseerden kunnen regelen wil ik nog wel een 2e bestelling plaatsen, prijs is 40 Euro, dit is inclusief alles (dus BTW, verzending en verzendkosten vanaf mijn adres).

Voor meer informatie stuur me even een mail of DM. Gaarne niet dit topic ervoor gebruiken.
40 euro p.p of per bestelling ? Beetje aan de prijzige kant 40 euro voor een case. is het per bestellingen dan : count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
BlowFish schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:23:
[...]

40 euro p.p of per bestelling ? Beetje aan de prijzige kant 40 euro voor een case. is het per bestellingen dan : count me in!
per bestelling? :') verzendkosten zijn alleen al $75 pipo de clown :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:27:
[...]

per bestelling? :') verzendkosten zijn alleen al $75 pipo de clown :+
Komt die case niet gewoon naar Nederland?
Griffin is hier toch ook wel verkrijgbaar?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Shiver23 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:42:
[...]

Komt die case niet gewoon naar Nederland?
Griffin is hier toch ook wel verkrijgbaar?
Kan inderdaad. Maar tot op heden nog niet gebeurd. :)

Overigens kost een Griffin Reveal 24,99 dollar op de website van Griffin. Dus 40 euro voor een hele bestelling (zes man), met verzendkosten is dan imo onmogelijk. :/

Outlandos heeft wel een berekening waarmee je dus op 40 euro p.p. komt. Daar zit dan misschien een heel klein beetje marge op voor onder andere wisselkoers-schommelingen en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een carkit is waar mijn iphone in past icm deze case ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Was net ook op het nieuws bij Q-music:

NEW YORK - De iPhone 3GS, het nieuwste model van de bekende smartphone van Apple, is al meer dan 1 miljoen keer over de toonbank gegaan sinds de verkoop ervan vorige week vrijdag van start ging in de VS en zeven andere landen. Dat heeft Apple-topman Steve Jobs maandag in een persbericht gezegd.

Het is het eerste teken van leven dat Jobs geeft sinds hij in januari wegens ziekte van de voorgrond verdween.
'De klanten stemmen en de iPhone wint', zo zegt Jobs. Analisten hadden verwacht dat tijdens het eerste weekend 500.000 mensen een iPhone 3GS zouden aanschaffen, maar Apple overtrof dus ruimschoots de verwachtingen.

'Met meer dan 50.000 beschikbare applicaties in Apples revolutionaire App Store, is het iPhone-momentum groter dan ooit', meent Jobs.

Zaterdag nog schreef The Wall Street Journal dat Jobs, nu 54, in de lente een levertransplantatie heeft ondergaan en dat zijn gezondheidsproblemen zo ernstiger waren dan gedacht. Toch zou Jobs zoals gepland eind juni weer zijn plaats innemen als CEO van Apple - zij het deeltijds.

Met een persbericht waarin Jobs wordt geciteerd lijkt Apple de twijfels te willen wegnemen en de terugkeer van Jobs te bevestigen.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
LuPo schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:52:
[...]

Kan inderdaad. Maar tot op heden nog niet gebeurd. :)

Overigens kost een Griffin Reveal 24,99 dollar op de website van Griffin. Dus 40 euro voor een hele bestelling (zes man), met verzendkosten is dan imo onmogelijk. :/

Outlandos heeft wel een berekening waarmee je dus op 40 euro p.p. komt. Daar zit dan misschien een heel klein beetje marge op voor onder andere wisselkoers-schommelingen en dergelijken.
Ja klopt, ik verdien bijna 2 Euro per persoon aan die bestelling :') geen vetpot, maar ik doe het ook niet om te verdienen. Maar omdat er nogal veel tijd (aan communicatie enzo) inzit wil ik er in geen geval bij inleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:57:
Weet iemand of er een carkit is waar mijn iphone in past icm deze case ?
Geen idee hoe dik dat ding is maar dit soort beauties zullen wellicht werken. Ik gebruik deze met een blote 3G (beetje speling op de ruimste stand) en dat is OK.

Iets te veel geklooi met kabeltjes (dock + 3.5mm) als je handsfree wilt bellen via de radio. Voor muziek en opladen is de dock connector voldoende. FM transmitter werkt maar het schermpje zit ongeveer aan de achterkant :o

Ach, voor die €12,50 is het niet verkeerd.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 14-08 12:22
LuPo schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:59:
Standaard staat dat namelijk uit. Het is in principe vergelijkbaar met PM inderdaad.
offtopic:
Bij nieuwe leden staat het standaard aan en bedoel je hopelijk PM als in Personal Message, normale users kunnen geen Push Messages (waar PM hier op tweakers voor staat) versturen, dat is voor moderators only

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:47
Even korte vraag, is misschien al geweest, maar ik kan het antwoord niet echt vinden.
Binnenkort ga ik op vakantie naar Spanje en wil GRPS, 3G, Wifi uitschakelen, dus alleen op gsm bereikbaar zijn..
Ík heb een 3.0 3G, moet ik dan wifi, 3g, pushapps en de mailaccounts uitschakelen die ik aan heb staan? Ben ik er dan of gebruiken op de achtergrond nog meer apps een verbinding?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Vince22 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:45:
Even korte vraag, is misschien al geweest, maar ik kan het antwoord niet echt vinden.
Binnenkort ga ik op vakantie naar Spanje en wil GRPS, 3G, Wifi uitschakelen, dus alleen op gsm bereikbaar zijn..
Ík heb een 3.0 3G, moet ik dan wifi, 3g, pushapps en de mailaccounts uitschakelen die ik aan heb staan? Ben ik er dan of gebruiken op de achtergrond nog meer apps een verbinding?
Waarom wil je 3G uitschakelen? In ieder geval gaat dat gewoon in de settings.
Als het je gaat om het vermijden van datakosten moet je simpelweg data roaming uit laten staan (in de settings). Daar hoef je verder niet moeilijk over te doen, geen enkele app kan dan in het buitenland data verbruiken via het mobiele netwerk.
WiFi kun je ook gewoon uitzetten natuurlijk - wil je batterij of kosten besparen?

[ Voor 8% gewijzigd door Zpottr op 23-06-2009 13:50 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vince22 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:45:
Zet roaming uit en je maakt geen kosten. Bellen kan gewoon via 3G, dat kost niets extra. En waarom zou je wifi uitzetten?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Zpottr schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:48:
[...]

Waarom wil je 3G uitschakelen? In ieder geval gaat dat gewoon in de settings.
Als het je gaat om het vermijden van datakosten moet je simpelweg data roaming uit laten staan (in de settings). Daar hoef je verder niet moeilijk over te doen, geen enkele app kan dan in het buitenland data verbruiken via het mobiele netwerk.
WiFi kun je ook gewoon uitzetten natuurlijk - wil je batterij of kosten besparen?
Sjonge wat dom van me zeg. Dataroaming uit is natuurlijk de oplossing... Kan me wel voor de kop slaan 8)7 |:(

edit: Bedankt voor de snelle hulp trouwens! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vince22 op 23-06-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Bjornson schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 08:49:
[...]

Wat een druktemaker zeg die gast van de review ;)
Cover ziet er idd goed uit! Wel jammer van die vlekken aan de achterkant..
Ik heb de zwarte siliconen cover besteld van more-things.com, voordeel vond ik dat hij
toch wat transparant is waardoor je de achterkant toch blijft zien..

Leuk om te zien dat je het leuk vond om een stukje te schrijven :) Heb overigens exact dezelfde slim silicon case besteld, mijne is de 21ste verstuurd. Als ik hem binnen heb laat ik het wel even weten! :)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Wiethoofd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:35:
[...]

offtopic:
Bij nieuwe leden staat het standaard aan en bedoel je hopelijk PM als in Personal Message, normale users kunnen geen Push Messages (waar PM hier op tweakers voor staat) versturen, dat is voor moderators only
Als je even had gekeken welk bericht ik daar quote dan had je het antwoord al gehad. Ik haak namelijk in op zijn vraag. Echter ben ik met je eens dat het duidelijker was geweest als ik Personal Message had geschreven. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door LuPo op 23-06-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:13:
[...]

Geen idee hoe dik dat ding is maar dit soort beauties zullen wellicht werken. Ik gebruik deze met een blote 3G (beetje speling op de ruimste stand) en dat is OK.

Iets te veel geklooi met kabeltjes (dock + 3.5mm) als je handsfree wilt bellen via de radio. Voor muziek en opladen is de dock connector voldoende. FM transmitter werkt maar het schermpje zit ongeveer aan de achterkant :o

Ach, voor die €12,50 is het niet verkeerd.
Thnx, heb hem maar besteld op goed geluk, kon sowieso geen andere vinden die gaat passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:41

MsG

Forumzwerver

Zo :) dankzij ultrasn0w kan ik hem ook gebruiken. Heb nu een screenprotector er op. Dan merk je wel dat die gladheid van het glas een beetje weg is :'(, maar ja het is óf mogelijk krassen of dus iets minder soepel touchen. Ach ja :). Met mn nagel wil het nog wel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

MsG schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:18:
Zo :) dankzij ultrasn0w kan ik hem ook gebruiken. Heb nu een screenprotector er op. Dan merk je wel dat die gladheid van het glas een beetje weg is :'(, maar ja het is óf mogelijk krassen of dus iets minder soepel touchen. Ach ja :). Met mn nagel wil het nog wel.
Ligt aan je screen protector. Mijne is glad, maar ik heb ook matte gezien.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:18:
Brando Ultraclear screen protector. Hard, glad kunststof d:)b

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:06:
[...]

het heeft neits met capaciteit te maken. als je 3.6mbs abo's aflevert moet je dus die ook gewoon kunnen gebruiken. en niet als provider gaan janken dat als 30 mensen tegelijk internetten dat het netwerk het niet aankan. het gaat hun om het inkopen van dataverkeer. dat heeft niets met capaciteit te maken. het netwerk kan het gewoon aan. alleen heeft het met geld te maken. hoe meer dataverkeer er plaatsvindt hoe meer zij moeten dokken. om dat te voorkomen verbieden ze theteren zodat de hoeveelheid data beperkt blijft. want laten we eerlijk zijn of ik nou met 3.6mbs op mn laptop internet of op mn telefoon dat maakt geen ruk uit voor de capaciteit van het netwerk. het idee is alleen dat als je het toestaan om met je laptop te gebruiken dat de hoeveelheid dataverkeer gewoon veel meer toe zal nemen, omdat mensen nou eenmaal niet uitgebreid internetten op hun mobiel. maar het is zeker geen capaciteitsprobleem want de duurdere abonnementen die ze aanbieden werken via precies hetzelfde netwerk.
Dat is toch wel erg naief, ze gaan altijd uit van een bepaald standaard gebruik. Een snelweg is ook niet 500 banen breed omdat mogelijk allegebruikers naar lutjebroek willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oh ik had hier nog langsgelezen.
dangerpaki schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:06:
[...]

het heeft neits met capaciteit te maken. als je 3.6mbs abo's aflevert moet je dus die ook gewoon kunnen gebruiken. en niet als provider gaan janken dat als 30 mensen tegelijk internetten dat het netwerk het niet aankan.
Het heeft alles met capaciteit te maken.
Het gaat hun om het inkopen van dataverkeer. dat heeft niets met capaciteit te maken. het netwerk kan het gewoon aan. alleen heeft het met geld te maken. hoe meer dataverkeer er plaatsvindt hoe meer zij moeten dokken. om dat te voorkomen verbieden ze theteren zodat de hoeveelheid data beperkt blijft. want laten we eerlijk zijn of ik nou met 3.6mbs op mn laptop internet of op mn telefoon dat maakt geen ruk uit voor de capaciteit van het netwerk. het idee is alleen dat als je het toestaan om met je laptop te gebruiken dat de hoeveelheid dataverkeer gewoon veel meer toe zal nemen, omdat mensen nou eenmaal niet uitgebreid internetten op hun mobiel. maar het is zeker geen capaciteitsprobleem want de duurdere abonnementen die ze aanbieden werken via precies hetzelfde netwerk.
Internet dataverkeer kost geen drol vergeleken met de infrastructuur en het onderhoud daarvan om 3G internet mogelijk te maken. En die infrastructuur heeft een beperkte capaciteit, en dat uitbreiden is duur en tijdrovend. Daar zijn namelijk extra masten voor nodig, wat weer extra netwerkverbindingen inhoudt, meer afschrijving, onderhoud, etc.

Of jij 3.6mbit doet op je telefoon of op je laptop maakt wel degelijk uit. Ten eerste kan je telefoon helemaal geen 3.6mbit processen dus dat gaat langzamer. Ten tweede: met je laptop verstook je gewoon meer dataverkeer juist omdat 't sneller gaat en omdat 'ie meer kan. Je telefoon haalt over het algemeen geen Flash filmpjes binnen, bijvoorbeeld. Daarnaast: omdat alles sneller gaat heb je meer websites bezocht in minder tijd -> hoger dataverbruik -> kost meer.

Geloof me, het gaat echt niet om internet dataverkeer. Dat is peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor het wel, die hoge pieptonen... 's avonds heb je ook zo'n irritante anti-mug reclame van Jamba, die hoor ik ook :( Doet pijn aan mijn oren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Whoa ideaal dat je de overbodige maps uit de ipa van Navigon kunt halen met winrar zeg!
Heb nu alleen benelux en duitsland en gewoon 1,4 gig bespaard :P

Het is maar een tip! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:25:
[...]

Dat is toch wel erg naief, ze gaan altijd uit van een bepaald standaard gebruik. Een snelweg is ook niet 500 banen breed omdat mogelijk allegebruikers naar lutjebroek willen.
nee precies, maar als alle autorijders dat opeens willen is het niet zo dat de schuld bij de autorijders wordt neergelegd of dat hun bij voorbaat al verboden wordt om dat te doen. dat doen ze bij tmobile nu wel. en het trieste is dat hun zogenaamde laptop abonnementen op hetzelfde netwerk zitten dus het heeft niets met capaciteit te maken :D
CyBeR schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:32:
Oh ik had hier nog langsgelezen.

[...]

Het heeft alles met capaciteit te maken.

[...]

Internet dataverkeer kost geen drol vergeleken met de infrastructuur en het onderhoud daarvan om 3G internet mogelijk te maken. En die infrastructuur heeft een beperkte capaciteit, en dat uitbreiden is duur en tijdrovend. Daar zijn namelijk extra masten voor nodig, wat weer extra netwerkverbindingen inhoudt, meer afschrijving, onderhoud, etc.

Of jij 3.6mbit doet op je telefoon of op je laptop maakt wel degelijk uit. Ten eerste kan je telefoon helemaal geen 3.6mbit processen dus dat gaat langzamer. Ten tweede: met je laptop verstook je gewoon meer dataverkeer juist omdat 't sneller gaat en omdat 'ie meer kan. Je telefoon haalt over het algemeen geen Flash filmpjes binnen, bijvoorbeeld. Daarnaast: omdat alles sneller gaat heb je meer websites bezocht in minder tijd -> hoger dataverbruik -> kost meer.

Geloof me, het gaat echt niet om internet dataverkeer. Dat is peanuts.
of je telefon 3.6mbit kan processen of niet, als je daarmee adverteert moet je niet zeuren als mensen dat daadwerkelijk gaan gebruiken.
dat zeg ik ook, meer dataverbruik op je laptop dus het gaat puur om inkopen van data dus inderdaad de hogere kosten die gepaard gaan met inkopen van data. je zegt precies hetzelfde alleen anders maar je concludeert wat anders terwijl je hele verhaal hetzelfde is als wat ik zei. :)

maar back to topic naar de apple media devices :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
dangerpaki schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:09:
[...]

nee precies, maar als alle autorijders dat opeens willen is het niet zo dat de schuld bij de autorijders wordt neergelegd of dat hun bij voorbaat al verboden wordt om dat te doen. dat doen ze bij tmobile nu wel. en het trieste is dat hun zogenaamde laptop abonnementen op hetzelfde netwerk zitten dus het heeft niets met capaciteit te maken :D
Auto-analogien :')

Maar omdat jij er over begint: als jij wegenbelasting betaalt voor een motor mag je niet met je SUV de weg op. Klaar.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

dangerpaki schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:09:
[...]
of je telefon 3.6mbit kan processen of niet, als je daarmee adverteert moet je niet zeuren als mensen dat daadwerkelijk gaan gebruiken.
dat zeg ik ook, meer dataverbruik op je laptop dus het gaat puur om inkopen van data dus inderdaad de hogere kosten die gepaard gaan met inkopen van data. je zegt precies hetzelfde alleen anders maar je concludeert wat anders terwijl je hele verhaal hetzelfde is als wat ik zei. :)
Nee, ik zeg iets compleet anders. Jij zegt dat het gaat om het inkopen van dataverkeer bij een ISP. Ik zeg dat dat goedkoop is en de kosten daar niet in zitten. De kosten zitten in netwerkcapaciteit, en dat wordt afgestemd op een bepaald gebruik tegen bepaalde kosten. Als er massaal gebruik wordt gemaakt van laptops tegen kosten die berekend zijn op telefoons dan klopt de berekening niet meer en maakt het geheel verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook een 3GS besteld, de 32 gieg versie zodat ik over twee jaar als ik een ander toestel heb deze als mp3 speler kan gebruiken.

Gisteren had ik geschreven dat ik niet snapte hoe iemand het via lost and stolen voor elkaar kon krijgen, sinds vanmiddag weet ik het. Lost and stolen kan alleen via de klantenservice, niet in de TM-shop. Daar doen ze alleen reserveringen. Ik moet uitgaan van 6 weken zodat het alleen maar mee kan vallen maar het zal waarschijnlijk 3 weken duren voor ie hier afgeleverd wordt.

Welke screen protector kan ik het beste gebruiken? Heb geen ervaring met een iPhone, alleen met een HTC en daar heb ik zo'n plastic velletje opgeplakt wat erbij geleverd zat. Die is nog onbeschadigd maar mijn toestelletje zat dan ook altijd in z'n sok als ik 'm niet gebruikte.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 17:10 . Reden: Vraagje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:08:
Welke screen protector kan ik het beste gebruiken? Heb geen ervaring met een iPhone, alleen met een HTC en daar heb ik zo'n plastic velletje opgeplakt wat erbij geleverd zat. Die is nog onbeschadigd maar mijn toestelletje zat dan ook altijd in z'n sok als ik 'm niet gebruikte.
Scherm is glas en redelijk krasvast, maar de beste screenprotector in mijn ogen is de Brando Ultraclear.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 14:54
Ik heb nou al bijna twee jaar mijn iPhone 2G, en heb alleen (kleine, niet snel zichtbare) krasjes op de zijkant van de voorkant gezien (het zilveren gedeelte). Het scherm is dus echt niet snel te beschadigen als je er normaal mee omgaat. Vandaar dat ik alleen meedoe met de inkoopactie voor de Griffin Reveal case om de achterkant en zijkant te beschermen van m'n 3GS die ik vrijdag toch hopelijk in ontvangst mag nemen :D

Voor mensen die dus denken dat het scherm snel krast, daar hoef je niet bang voor te zijn. Althans, ik denk dat het scherm van de 2G niet veel zal verschillen met de 3G(S), wat betreft de kans op krassen.

[ Voor 5% gewijzigd door mauricedb op 23-06-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Het scherm krast idd niet snel, maar 't kan wel degelijk. Mijn screenprotector is van Artwizz trouwens. €15 bij de iCentre voor 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik haat screenprotectors en vind ze ook overbodig.

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 23-06-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
mauricedb schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:24:
Voor mensen die dus denken dat het scherm snel krast, daar hoef je niet bang voor te zijn. Althans, ik denk dat het scherm van de 2G niet veel zal verschillen met de 3G(S), wat betreft de kans op krassen.
Dat denk ik ook, bovendien mis je dan het voordeel van de oleophobic (sp?) coating... de vraag is natuurlijk hoe krasvast die is ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:06:
Ik haat screenprotectors en vind ze ook overbodig.
Liever een protector folietje dat je niet ziet dan een lelijke case :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 23-06-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:50
Wil iedereen die (dit op tijd leest en) ook opzoek is naar een Griffin Reveal Case mij een DM sturen? Het is niet te zien wie er onderling al wat geregeld hebben. Ik ben van plan z.s.m. een bestelling te plaatsen van hopelijk minimaal vier stuks.

[ Voor 4% gewijzigd door Z-Dragon op 23-06-2009 18:15 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Zpottr schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:23:
[...]

Waar heb je deze screen protector besteld? Hier of heb je hem ook in een NL of BE online shop gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Bosmonster schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:11:
[...]

Liever een protector folietje dat je niet ziet dan een lelijke case :)
Gelukkig krijg ik een hele mooie case, die het uiterlijk voor 99% hetzelfde houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
CobraX schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:13:
Waar heb je deze screen protector besteld? Hier of heb je hem ook in een NL of BE online shop gevonden?
Ja, direct bij Brando.
Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:13:
Gelukkig krijg ik een hele mooie case, die het uiterlijk voor 99% hetzelfde houdt :)
Ik kan het niet met je eens zijn :) Zeker met die Newtonringen / plakvlekken vind ik het echt niet zo'n mooi ding, sorry. Geef mij maar een BestSkinsEver of vergelijkbaar - voor de achterkant.

[ Voor 5% gewijzigd door Zpottr op 23-06-2009 18:25 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand eigenlijk ervaring met de SwitchEasy Rebel case? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

[...]

Raad eens welke ik er op heb zitten :). Maar als je geen verschil voelt in soepelheid ben je imo gek. Ook met zo'n brando velletje ga je heel hard achteruit qua soepelheid.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Hier ook, vind de Brando echt vele malen beter dan dat stugge Invisible Shield gedoe |:( Jammer dat ik daar geld aan uitgeven heb zeg. Voortaan alleen nog maar Brando :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien er nogal veel belangstelling is om over cases, screenprotectors e.d. te praten, als iemand een topic wil openen. Doe het gerust! Dan blijft het toch wat overzichtelijker :).

Mocht je iets samen willen kopen, regel dat dan via DM, maar niet via het forum!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
Outlandos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:13:
[...]
Zelfs die hele mooie case die jij bedoelt blijft een plastic case om je mooie iPhone.

De Brando Ultra Clear is overigens ook heel prima hier te bestellen:

http://www.screenprotector.nl/

12,60 inclusief verzenden (betaling met iDeal) :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 23-06-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Bosmonster schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:29:
[...]

Zelfs die hele mooie case die jij bedoelt blijft een plastic case om je mooie iPhone.

De Brando Ultra Clear is overigens ook heel prima hier te bestellen:

http://www.screenprotector.nl/

12,60 inclusief verzenden (betaling met iDeal) :)
True, maar die mooie case zorgt er wel voor dat als ik mijn iPhone laat vallen deze een stuk beter beschermd wordt door die case dan door zo'n dun velletje! :P Bovendien vind ik zo'n protector voor het scherm overbodig, ik ga er niet voorzichtig mee om en heb nog nooit krassen gehad. De achterkant is een ander verhaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:24
Ik wil ook een iPhone 3GS bestellen, maar ouders zijn er nog niet helemaal van overtuigt. Ze vinden 30,- p/m erg veel voor een jongen van 17. Maar ik heb gewoon een baan en ik verdien iets van 180-200 euro per maand. Dus ik ga er niet erg hard op achteruit. Weet iemand nog een paar argumenten voor mij waardoor ik ze van gedachten kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
japie06 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:57:
Ik wil ook een iPhone 3GS bestellen, maar ouders zijn er nog niet helemaal van overtuigt. Ze vinden 30,- p/m erg veel voor een jongen van 17. Maar ik heb gewoon een baan en ik verdien iets van 180-200 euro per maand. Dus ik ga er niet erg hard op achteruit. Weet iemand nog een paar argumenten voor mij waardoor ik ze van gedachten kan veranderen?
Je bent altijd bereikbaar. :+

30 euro per maand is veel, maar dit is verreweg de goedkoopste oplossing voor een iPhone met internet en leuke bel/sms bundel.
Daarnaast betaal je voor de iPhone uiteraard ook.
Je werk/school zal er niet onder lijden. ;)

Bij mijn ouders was het simpel, als je het kan betalen, waarom niet? Kan je het niet betalen, zoek je een manier hoe je het WEL kan betalen.
Je VERDIENT je geld, als jij het zo wilt uitgeven, is dat toch jouw keus? Je ouders moeten in zien dat je je eigen keuzes kan maken en financieel goed in elkaar zit. Wees blij dat je het geld niet aan drugs uitgeeft!

[ Voor 11% gewijzigd door Hidde op 23-06-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-07 21:11
Simpel: zorg dat je € 30,-- per maand meer gaat verdienen, door meer uren te werken, loonsverhoging. Bovendien wordt je heel blij met een iPhone! Altijd een vrolijke puber in huis, lijkt mij sowieso een pré! :+ N.o.i. (no offence intended).

Succes!

[ Voor 2% gewijzigd door Ralfoyd op 23-06-2009 20:03 . Reden: Niet beledegend bedoeld. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Hai, tja ouders kunnen lastig zijn soms :Y , blij dat ik die fase gehad heb maar goed daar heb jij nu niks aan . Wat heb je nu bv? Heb je nu ook een abbo met een gsm of alleen een prepaid? Hoeveel minuten bel en sms je per maand. Wie betaald deze kosten. Krijg je bv ook zakgeld e/of kleedgeld? Hoeveel kun je over houden van je salaris, en misschien leuk om te onderhandelen met je ouders. Zeg gewoon dat je als deze iPhone neemt je 3 tientjes per maand minder aan bier zult drinken, of in ieder geval iets in je vast uitgaven patroon dat die 3 tientjes terug verdiend. Weet ook niet wanneer je 18 word maar vanaf dan mag je zelfstandig dit soort contracten afsluiten, ook zonder toestemming van je ouders. Het stomme is dat ze echter wel volledig financieel verantwoordelijk voor je zijn en blijven tot je 21e. Dit laatste zou ik maar niet vertellen anders mag je hem misschien nooit kopen haha. Vind het op zich wel top dat je gewoon een bijbaantje hebt en bereid bent om daar je iPhone mee te sponseren, ik wens je veel succes toe en hoop dat je hem toch nog mag scoren. (is het niet dat je hem niet mag omdat je pa stiekum ook zo'n hippe foon wil hebben, maar dat hij zich er te oud voor voelt? O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
pebbie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:07:
[...]

Hai, tja ouders kunnen lastig zijn soms :Y , blij dat ik die fase gehad heb maar goed daar heb jij nu niks aan . Wat heb je nu bv? Heb je nu ook een abbo met een gsm of alleen een prepaid? Hoeveel minuten bel en sms je per maand. Wie betaald deze kosten. Krijg je bv ook zakgeld e/of kleedgeld? Hoeveel kun je over houden van je salaris, en misschien leuk om te onderhandelen met je ouders. Zeg gewoon dat je als deze iPhone neemt je 3 tientjes per maand minder aan bier zult drinken, of in ieder geval iets in je vast uitgaven patroon dat die 3 tientjes terug verdiend. Weet ook niet wanneer je 18 word maar vanaf dan mag je zelfstandig dit soort contracten afsluiten, ook zonder toestemming van je ouders. Het stomme is dat ze echter wel volledig financieel verantwoordelijk voor je zijn en blijven tot je 21e. Dit laatste zou ik maar niet vertellen anders mag je hem misschien nooit kopen haha. Vind het op zich wel top dat je gewoon een bijbaantje hebt en bereid bent om daar je iPhone mee te sponseren, ik wens je veel succes toe en hoop dat je hem toch nog mag scoren. (is het niet dat je hem niet mag omdat je pa stiekum ook zo'n hippe foon wil hebben, maar dat hij zich er te oud voor voelt? O-) )
Dat van dat minder bier drinken is een goed argument, ik ga bijna elke zaterdag wel uit. Hun voornamelijkste argument is dat van "wanneer gebruik je dat internet nou? Als je van school thuis komt kruip je meteen achter die PC" (which is true). Maar ik kan me tal van situaties indenken waarbij je internet gebruikt buitenshuis. Maar het gaat mij vooral om de apps, telefoon en iPod in 1 (welke allebei van mij verouderd zijn). En een met mijn belgedrag gewoon onbeperkt bellen/sms'en. Ik zal de agrumenten gebruiken die jullie geven, dan zal het me vast lukken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
japie06 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:25:
[...]

Dat van dat minder bier drinken is een goed argument, ik ga bijna elke zaterdag wel uit. Hun voornamelijkste argument is dat van "wanneer gebruik je dat internet nou? Als je van school thuis komt kruip je meteen achter die PC" (which is true). Maar ik kan me tal van situaties indenken waarbij je internet gebruikt buitenshuis. Maar het gaat mij vooral om de apps, telefoon en iPod in 1 (welke allebei van mij verouderd zijn). En een met mijn belgedrag gewoon onbeperkt bellen/sms'en. Ik zal de agrumenten gebruiken die jullie geven, dan zal het me vast lukken. :*)
Nog een leuk argumentje erbij: dan hoeven je ouders je geen navigatie systeem kado te doen als je op je 18e je rijbewijs haalt, want die heb je natuurlijk al lekker op je iPhone zitten. Enne mocht je nog wel met je ouders op vakantie gaan nu , dan kun jij ze de weg wijzen :z . Schiet me nu een liedje door me hoofd: de glimlach van je kind, doet je beseffen dat je leeft. Vraag maar aan je ouders of ze willen leven, en geef ze je grootste big smile als je de foon hebt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een paar kiekjes die ik vanmiddag heb geschoten met de 3GS. Ik vind de kwaliteit zeker niet tegenvallen.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2ivf91w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2edxd3l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/e1f2gk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Kun je de fullsized foto's misschien posten? Een shrunken foto zegt niet zo heel veel..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Ziet er nice uit logiroel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24

World Citizen

FreeReef.nl

kijk hier hou ik van... Vooral ook dat ze denken aan de Dock.. !!! _/-\o_

Ik dit type dit voordat de ik prijs op ga zoeken... ik denk dat ik dan snel verder zoek.

27 dollar ex verzend en de rest.. niet slecht.

[ Voor 6% gewijzigd door World Citizen op 23-06-2009 21:08 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 14:04
Nog steeds best wel bedroevend, die foto-kwaliteit.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Executor16 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:52:
[...]

Hier ook, vind de Brando echt vele malen beter dan dat stugge Invisible Shield gedoe |:( Jammer dat ik daar geld aan uitgeven heb zeg. Voortaan alleen nog maar Brando :D
inderdaad die invisible shield was echt een miskoop voor mn touch diamond toentertijd. die stickers waren niet eens de goede maat. de hoeken (die juist snel beschadigd raken) waren niet eens bedekt. dan komen ze met dat mooie verhaal van flexiebele stretch stickers, nou mn ass, een ze zijn geen stretch en twee probeer maar eens te stretchen zonder er vuil onder te krijgen. heb er uiteindelijk juist een kras op gekregen tijdens dat stretch gedoe. mn enige kras tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Decon Frost schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:04:
[...]

kijk hier hou ik van... Vooral ook dat ze denken aan de Dock.. !!! _/-\o_

Ik dit type dit voordat de ik prijs op ga zoeken... ik denk dat ik dan snel verder zoek.

27 dollar ex verzend en de rest.. niet slecht.
offtopic:
wel voor Europe kiezen, anders wordt je betaling teruggestort :')

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Ik vind het niet slecht voor een mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

SInds vanmiddag eindelijk een iPhone. Gaaf! Vet!
Zit nu wat filmpjes erop te zetten.
Is het mogelijk om in iPod -> Video de weergave aan te passen? Zodat de hele titel van het filmpje in beeld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

japie06 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:36:
Ik vind het niet slecht voor een mobieltje.
Moet zeggen dat ik het wel heel slecht vind. Zeker als je het vergelijkt met een N95. Die heeft gewoon een veel betere kwaliteit.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Snippertje schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:30:
[...]

Moet zeggen dat ik het wel heel slecht vind. Zeker als je het vergelijkt met een N95. Die heeft gewoon een veel betere kwaliteit.
Als je met een N95 een foto maakt is die ook niet tien van de tien keer perfect. Zoals deze willekeurige Flickr foto bijvoorbeeld:
http://www.flickr.com/photos/cawhitworth/3654998210/sizes/o/
In de verschillende reviews die langsgekomen zijn heb ik zeer mooie foto's gezien. Zoals deze bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/images/uploads/iphone-3g-s-camera-compare-1.jpg
Afkomstig uit deze review: http://www.ilounge.com/in...about-apples-iphone-3g-s/

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 23-06-2009 22:35 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Moet zeggen dat dat al een verbetering is ja :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind het niet shockingly slecht, maar echt supergoed, nee sorry. Toch vind ik de prijs van de 3GS dan veeeeeel te hoog als simpele dingen als foto's nog niet eens stunningly beautiful zijn.

Hebben jullie ook dat als je pushservice aan hebt en wifi alles enorm gaat laggen? Ik dacht dat het aan mijn jailbreak/unlock lag maar het ligt dus aan de pushservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Naast de kwaliteit is er nog iets belangrijks bij het maken van een foto op je phone.
De snelheid waarmee dat gedaan word. Met geen enkele telefoon heb ik het nog meegemaakt
dat ik een scherpe, niet bewogen foto kan maken van een snel bewegend object zoals een rijdende auto..

Met de iPhone kan dat wel en in combinatie met de kwaliteit van de fotos denk ik dat
de camera zeker geen tegenvaller is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 09:04
fsfikke schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:33:
[...]

Als je met een N95 een foto maakt is die ook niet tien van de tien keer perfect. Zoals deze willekeurige Flickr foto bijvoorbeeld:
http://www.flickr.com/photos/cawhitworth/3654998210/sizes/o/
In de verschillende reviews die langsgekomen zijn heb ik zeer mooie foto's gezien. Zoals deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Afkomstig uit deze review: http://www.ilounge.com/in...about-apples-iphone-3g-s/
De foto's die jij gemaakt hebt, vind ik zelf ook niet veel beter dan de 3G, maar ik vind het wel vreemd dat de foto's uit reviews altijd wel stukken mooier zijn.....

Daarom ben ik toch wel benieuwd naar samples van meerdere 3Gs gebruikers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 14:04
fsfikke schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:33:
[...]

Als je met een N95 een foto maakt is die ook niet tien van de tien keer perfect. Zoals deze willekeurige Flickr foto bijvoorbeeld: http://www.flickr.com/photos/cawhitworth/3654998210/sizes/o/
Het verschil is alleen dat die N95 foto onscherp is omdat hij niet goed is gefocused, terwijl de 3Gs foto's onscherp zijn en wél goed zijn gefocused.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
ZyCo DaMiaN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 00:05:
[...]

Daarom ben ik toch wel benieuwd naar samples van meerdere 3Gs gebruikers...
Hier wat vergelijkingsmateriaal gemaakt met mijn 3GS..

http://www.martijnvandewouw.nl/iphone/IMG_0024.JPG
http://www.martijnvandewouw.nl/iphone/IMG_0028.JPG
http://www.martijnvandewouw.nl/iphone/IMG_0031.JPG

[ Voor 29% gewijzigd door Bjornson op 24-06-2009 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Snippertje schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:30:
[...]

klopt heb ook wel betere fotos gezien van telefoons. maar goed anderszijds is de iphone nog steeds wel een stuk minder dik dan de n95 bv. maar fullsize zien de fotos er zeker slecht uit. maar voor af en toe een foto en dan even downscalen krijg je wel een beetje fatsoenlijke fotos volgens mij.
Bjornson schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:49:
Naast de kwaliteit is er nog iets belangrijks bij het maken van een foto op je phone.
De snelheid waarmee dat gedaan word. Met geen enkele telefoon heb ik het nog meegemaakt
dat ik een scherpe, niet bewogen foto kan maken van een snel bewegend object zoals een rijdende auto..

Met de iPhone kan dat wel en in combinatie met de kwaliteit van de fotos denk ik dat
de camera zeker geen tegenvaller is..
dat laatste moet ik je wel gelijk in geven. de meeste telefoons hebben enorm lag als je fotos wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:47
De N95 blijft nou eenmaal HET fototoestel (vind ik) en ik denk niet dat je de iPhone hiermee moet vergelijken. 9 van de 10 mobieltjes maken echt rukfoto's vergelijkbaar met de oude iPhone dus als je het kwaliteitsverschil ziet met de oude en de nieuwe ben ik al heel blij...

Als ik echt foto's wil schieten heb ik een 5DmkII in de tas zitten.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ik gebruik zo'n case met bijhorende screenprotector en de case zelf is héél stevig en mooi afgewerkt.
Enige nadeel vind ik bij zo'n cases is dat je iPhone plots precies veel groter is en lijkt.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ballebek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:32:
De N95 blijft nou eenmaal HET fototoestel (vind ik) en ik denk niet dat je de iPhone hiermee moet vergelijken. 9 van de 10 mobieltjes maken echt rukfoto's vergelijkbaar met de oude iPhone dus als je het kwaliteitsverschil ziet met de oude en de nieuwe ben ik al heel blij...
Ik ga zelf van een TyTn2 naar een iPhone, beroerder dan het nu is kan het echt niet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Vind de foto's echt een hele verbetering als je kijkt naar de kwaliteit van die van de 3G en voor een telefoon echt meer dan genoeg. Vooral bij daglicht maakt de iPhone 3GS echt nette foto's (nee, ik ga hem niet vergelijken met een camera).

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Iemand enig idee waar je een goede actieve autohouder kan vinden icm met een fm transmitter voor mijn iPhone 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
ECiftci schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:19:
Iemand enig idee waar je een goede actieve autohouder kan vinden icm met een fm transmitter voor mijn iPhone 3G?
Google is your best friend..! ;)

Deze bijvoorbeeld heb ik okal naar zitten kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Bjornson schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:36:
[...]

Google kwam alleen met sjabbie ebay auctions en mijn ervaring is dat de FM transmitter wel degelijk moet zijn als je een beetje normaal audio wil. Bedankt voor de bol link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Jongens toch, een mobiele camera, daar moet je nog steeds weinig van verwachten. Zoals in de 3 foto's van Bjornson is te zien... hoe en wie de camera bedient is nog steeds 1 van de meest belangrijke zaken, weten wat de limitaties zijn en proberen hiervoor te compenseren, schieten bij goed licht, etc. Focus is ook een hele verbetering op de 3G S. Snelheid lijkt mij ook wel in orde als je auto's op de snelweg stil weet te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door vgroenewold op 24-06-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 07:39
Ik vroeg mij af of zo'n brodit houders allemaal een 3,5mm aansluiting hebben die doorlust naar de aansluiting op de iphone?

Met andere woorden, kan ik tussen de houder een de aux ingang van mijn auto een 3,5mm kabel leggen.
Met als gevolg dat ik dus niets meer moet aansluiten als ik telkens mijn iphone in de houder prop.

De brodit site zegt dat er aansluitingen voorzien zijn voor 'interface kabels', maar op de site kan ik geen duidelijke foto terugvinden van hoe de connectoren er uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Bjornson schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:36:
[...]

Mja, die Kensington Liquid FM is leuk maar je krijgt wel een accessoirewaarschuwing met je iPhone. Althans, de versie die ik heb.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Voor wie geïnteresseerd is in wat Spotlight allemaal doorzoekt en hoe en wat heeft Apple iPhone School een handig artikel geschreven.

En voor de luie mens 8) :
Afbeeldingslocatie: http://www.appleiphoneschool.com/wp-content/uploads/2009/06/spotlightsearch21.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Laatst online: 11:20

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:46:
Hierbij een paar kiekjes die ik vanmiddag heb geschoten met de 3GS. Ik vind de kwaliteit zeker niet tegenvallen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Jij werkt in 52 degrees >:)

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
En weer wat nieuws:

http://gamebonepro.com/gamebonepro.html

Een controller voor je iPhone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

J0sTJos schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:25:
SInds vanmiddag eindelijk een iPhone. Gaaf! Vet!
Zit nu wat filmpjes erop te zetten.
Is het mogelijk om in iPod -> Video de weergave aan te passen? Zodat de hele titel van het filmpje in beeld staat?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
in iTunes de boel goed organiseren door 1. korte titels in te vullen en 2. als het tv-series zijn de bestandsinfo helemaal in te gaan vullen qua tv-serie-naam, afleveringsnummer etc.

Dit leverde bij mij het volgende op op m'n Touch 1.1.4
Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/ipodreview/videos-screenshot.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
  • Laatst online: 14-05 09:04
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.