[LAN] GoT Lanparty

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 33.960 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat logo is wel heel netjes, misschien wat druk, dus voor een logo op de site is een wat simpelere versie misschien handig, maar wil je deze groot gaan gebruiken dan issie erg tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Trucker Her schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:09:
Ik kan helaas niet komen ivm mijn crappy laptop gamers rig :p maar als jullie hulp nodig hebben met iets in php ask meh!! (DM PLZ)

Wil dit systeem kopen (eerst ff sparen)
Pfff, je hebt nog minimaal 4 maanden. Je bent er gewoon >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Whaha, in vier maanden krijg ik het niet voor mekaar denk ik. Heb geen vast baan (ben pas 14 tegen die tijd 15 :)). Maar lijkt me wel super tof om te komen.

Maareh als 1 van jullie me 1200 euro kan lenen/geven kom ik wel natuurlijk haha. 8)7 O-)

[ Voor 23% gewijzigd door Trucker Her op 25-06-2009 22:09 . Reden: Ff sarcastische opmerking ingevoegd ]

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Bitage schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:22:
[...]

Hier mijn inbreng dan :9 Had hem al op IRC gepost, hier nog maar eens dan:

[afbeelding]
Haha, gaaf logo! :)
Dat "Lan Party" leest alleen een beetje moeilijk.

Groot wit canvas doek en dan het logo met sponsor logo's erom heen... :z

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Maakt het dan zoveel uit wat voor pc je meeneemt naar een lan? Ik bedoel, dan ga je toch gewoon UT99, quake 3, openTTD en counterstrike spelen ofzo. Dat draait overal wel op en wordt ook door veel mensen gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Da_maniaC schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:08:
[...]

Wat betreft het slecht te lezen viel mij ook al op. Maar dan moet je ook een sponsor vinden voor het canvas doek. Want dat is duur! En waar precies word het gehouden? Een loods, datacenter of buiten op een plein ofzo? (Ik weet dat het qua plaats nog niet is bepaald. 8)7 .) O+

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
@bitage: ik kan je eventueel wel helpen met het logo, samen doe je meer als 1, voeg me maar even toe op msn (zie mijn profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Trucker Her schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:11:
[...]

Wat betreft het slecht te lezen viel mij ook al op. Maar dan moet je ook een sponsor vinden voor het canvas doek. Want dat is duur! En waar precies word het gehouden? Een loods, datacenter of buiten op een plein ofzo? (Ik weet dat het qua plaats nog niet is bepaald. 8)7 .) O+
Beamer op scherm? Je kunt natuurlijk een lens voor een movinghead ontwikkelen maar dat kost 100 euro dacht ik. Dat is echt uber, je logo die door de zaal heen zweeft, heeft vader ook met bedrijfslogo. Eén standaardlens vervangen door lens met log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Betreft het weekend van de 27 nov ben ik het helemaal mee eens. Je bent natuurlijk wel afhankelijk van de locatie als die vrij is.

Betreft de locatie van mij jasperaap denk ik dat je die "helaas" moet afvallen aangezien het voor de meesten niet centraal ligt. Overijssel is voor de meesten toch iets langer reizen dan Utrecht/Noord-Brabant. Mocht het zo zijn dat je toch deze locatie wilt hebben dan is hij in dat weekend wel vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Ik moet mijn positieve stem op het weekend van de 27ste toch weer terug nemen, ik kan niet :(
Achja ik zal de topic wel blijven volgen voor de lulz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
[...]

In het verlengde hiervan heb ik contact gehad met het managment van Tweakers. Met het volgende, het is een behoorlijk algemeen besluit dus dacht dat ik het wel op het forum kon posten:
Beste Jasper,

Hoewel het organiseren van zo'n Lan-party vanuit het forum natuurlijk prima kan, is het gebruiken van onze huisstijl en/of logo niet toegestaan. Wij zijn niet de organiserende partij, dragen geen verantwoordelijkheid en daarom mag er op geen enkele wijze de suggestie gewekt worden dat het een 'officiële' Tweakers.net-activiteit zou zijn.
Ik denk ook dan dat je "gathering of tweakers" moet vervangen door Got of tweak etc. Op die manier wekken we misschien (behoorlijk) de suggestie dat het vanuit het forum wordt georganiseerd.

Dus houdt daar graag rekening mee met het maken van een logo enzovoort. Vindt het logo ook leuk ja. Is een optie om het in zwart/wit op te bouwen? Eventueel met één uitspringende kleur?

Omdat ik (persoonlijk) het altijd fijn vind om te vergelijken zie ik graag meerdere opties voor het logo.

[ Voor 22% gewijzigd door jasperaap op 26-06-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Mja we zijn vast wel creatief genoeg om iets te bedenken wat bij het logo past in de trend van:
"Organised by people from the GoT Forum Community" oid.

Dat laat dan meteen zien dat het niet een initiatief is van tweakers.net maar van actieve forum leden.... :z

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

even voor resume; er is datum van 27-11 geprikt? En nog geen locatie / aangesteld :?

//edit
|:( vraag verwijderd :X

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 26-06-2009 09:36 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Topicstarter
himlims_ schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:26:
even voor resume; er is datum van 27-11 geprikt? En nog geen locatie / organisatie aangesteld :?
Volgens mij is er al wel een organisatie hoor.. en een locatie heb ik nog niks over gehoord.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
even voor resume; er is datum van 27-11 geprikt? En nog geen locatie / aangesteld :?

//edit
Dit is onze suggestie zodat we ergens naartoe kunnen werken, het is nog geen definitieve datum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Ik raad iedereen wel aan even goed in je agenda te kijken, de mensen die hun tijd en moeite hierin steken hebben er niks aan als je zegt dat je wel komt maar uiteindelijk niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
jasperaap schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 08:57:
[...]

In het verlengde hiervan heb ik contact gehad met het managment van Tweakers. Met het volgende, het is een behoorlijk algemeen besluit dus dacht dat ik het wel op het forum kon posten:

[...]

Ik denk ook dan dat je "gathering of tweakers" moet vervangen door Got of tweak etc. Op die manier wekken we misschien (behoorlijk) de suggestie dat het vanuit het forum wordt georganiseerd.
Balen dan :/ Het leek me meer een soort erkenning vanuit de redactie naar de LAN toe, niet zozeer dat ze dan ook verantwoordelijkheid dragen ofzo (netzomin als dat sponsors dat zouden doen, want zo zou je het kunnen zien). Als iets gesponsord wordt door, ik noem maar iets, Asus of MSI, dragen zij echt niet 'ineens' de verantwoordelijkheid, die ligt altijd nog bij de organisatie zelf.

Verder is Gathering of Tweakers toch gewoon de naam van de community, hoeven we verder niets meer mee te doen lijkt me? Het woord 'tweaker' is echt niet iets dat je kan registreren ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Bitage op 26-06-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Bitage schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:22:
Hier mijn inbreng dan :9 Had hem al op IRC gepost, hier nog maar eens dan:

[afbeelding]
Als je effe dat witte in een leuk donker tintje verandert zoals we hier op T.net en GoT hebben dan heb ik weer een leuke achtergrond :9 :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

even voor resume; er is datum van 27-11 geprikt? En nog geen locatie / organisatie aangesteld :?

//edit
Ik snap wel dat het onoverzichtelijk is om 25 forum pagina's door te gaan lezen (waarschijnlijk zal de volgende versie een topicstart hebben).
Maar een organisatie is er wel degelijk.

Daarnaast is er zoals jasper al aan geeft een datum opgesteld als richtlijn.
Deze is nog erg ver weg, dus ik snap het probleem niet dat er nog geen definitieve lokatie is?
De ontwikkelingen hieromtrend gaan namelijk zo hard dat er al 3 eventuele lokaties zijn waar bij sommige zelfs al word onderhandeld/informatie in gewonnen. :)
Bitage schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 12:04:
[...]

Balen dan :/ Het leek me meer een soort erkenning vanuit de redactie naar de LAN toe, niet zozeer dat ze dan ook verantwoordelijkheid dragen ofzo (netzomin als dat sponsors dat zouden doen, want zo zou je het kunnen zien). Als iets gesponsord wordt door, ik noem maar iets, Asus of MSI, dragen zij echt niet 'ineens' de verantwoordelijkheid, die ligt altijd nog bij de organisatie zelf.
Het door mij voorgestelde alternatief lijkt me minstens zo duidelijk. :)
Je weet dan tenslotte nog steeds over welke community we het hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Da_maniaC op 26-06-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* himlims_ biedt zijn service aan

nog hulp nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Bitage schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 12:04:
[...]

Balen dan :/ Het leek me meer een soort erkenning vanuit de redactie naar de LAN toe, niet zozeer dat ze dan ook verantwoordelijkheid dragen ofzo (netzomin als dat sponsors dat zouden doen, want zo zou je het kunnen zien).
De redactie heeft hier niets mee te maken, het is het management.
En ik kan me voorstellen dat ze niet met naam verbonden willen zijn, gezien dat verwachtingen bij andere sponsoren kan opwekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:09

Stoney3K

Flatsehats!

[...]

Mooi plaatje, maar een 'logo' zou ik het niet noemen. Het hele idee van een logo is dat het een simpel beeldmerk moet zijn wat door iedereen in een enkele oogopslag te herkennen valt.

Een logo in vector-formaat, vooral in 1 kleur, scheelt je ook een hoop gezever bij de lokale drukker als het gaat om instelkosten en allerlei andere bewerkingen, hij hoeft immers geen moeite te doen om jouw Photoshop-kunstwerk te tracen en zodanig te verbouwen dat het op een T-shirt te drukken valt. ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
TERW_DAN schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:11:
[...]

De redactie heeft hier niets mee te maken, het is het management.
En ik kan me voorstellen dat ze niet met naam verbonden willen zijn, gezien dat verwachtingen bij andere sponsoren kan opwekken.
Nou ja, goed, ik vind het nog steeds jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Misschien kun je het voorbeeld wat je aangaf verbouwen tot zoiets: (die stijl)
Afbeeldingslocatie: http://speckyboy.com/wp-content/uploads/2008/10/vector1.png
of
Afbeeldingslocatie: http://www.lijmstift.net/gijs/blog/wp-content/vector_me-376x450.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Misschien kan ik een apart deel op mijn website verbouwen/creeëren tot een "lan party organiseer systeem".

Is dit een goed idee zo ja moeten jullie ff een lijstje maken met wat er allemaal in moet komen. Zowiso een forum. Een paar leden moeten toegang hebben tot het informatie ding waar bijv locatie enz neer kunnen gezet worden. Zodat dit in 1 oogopslag te zien is! Laat het me weten?!

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Trucker Her schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:57:
Misschien kan ik een apart deel op mijn website verbouwen/creeëren tot een "lan party organiseer systeem".

Is dit een goed idee zo ja moeten jullie ff een lijstje maken met wat er allemaal in moet komen. Zowiso een forum. Een paar leden moeten toegang hebben tot het informatie ding waar bijv locatie enz neer kunnen gezet worden. Zodat dit in 1 oogopslag te zien is! Laat het me weten?!
Nee hoeft niet hoor, bedankt voor je inbreng maar na het weekend komt onze eigen website online. Rian is er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

moet ik helpen?

Ik wil namelijk gewoon iets doen. Zou Rian me anders een dm kunnen sturen ofzo? Kan ik altijd nog helpen :) lijkt me erg leuk!

[ Voor 81% gewijzigd door Trucker Her op 26-06-2009 21:26 . Reden: Tjaaaaaah raad het maar ]

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Trucker Her schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:22:
moet ik helpen?

Ik wil namelijk gewoon iets doen. Zou Rian me anders een dm kunnen sturen ofzo? Kan ik altijd nog helpen :) lijkt me erg leuk!
Ha ha, je bent heel erg enthousiast. Maar je snapt denk ik wel dat ik iedereen zijn enthousiasme waardeer maar als iedereen "dingentjes" gaat doen ik het overzicht niet meer heb. Als je graag wilt helpen, vraag het Rian maar. Als hij het goed vindt best, maar dat moet je met hem regelen.

Nogmaals, wel top dat je je zo wilt inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Heb je een email adres van hem ofzo kan hem niet vinden op GoT :s?

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Trucker Her schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:34:
Heb je een email adres van hem ofzo kan hem niet vinden op GoT :s?
Click

[ Voor 3% gewijzigd door jasperaap op 26-06-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Bedankt!

Beetje dom van me hij heeft op mijn eigen topic gereageerd.. 8)7

[ Voor 81% gewijzigd door Trucker Her op 26-06-2009 22:27 . Reden: Ik ben dom. ]

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

jasperaap schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:43:
Misschien kun je het voorbeeld wat je aangaf verbouwen tot zoiets: (die stijl)
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Om hier maar even op terug te komen...
(Ipv dat ik ga zitten wachten op wat informatie van een eventuele lokatie...of dit topic weer dood valt :P).

Als we een sponsor gevonden krijgen voor een Canvas doek, wil ik graag benadrukken dat het helemaal niet meer relevant is tegenwoordig of je een eenvoudig vectoriaal design hebt of een 24-Bits Image file.
Ik ben namelijk een tijdje terug het een en ander gaan uitzoeken mbt Canvas doeken.
Dan praat ik echter wel over een maximale grootte van 120x160 (nog niet echt klein).
En dit zou dan 129,00 eu. kosten om te maken ongeveer. (Eenmalige kwaliteitsgarantie, verz kosten etc. etc. allemaal inbegrepen).
Ook praat je dan over een afbeelding/druk naar keuze.
Veel van deze bedrijven doen het desnoods ook op nog grotere schaal...
Wellicht kunnen we één van de bedrijven wel zo gek krijgen dat ze een doek sponsoren, of een fikse korting geven als we voor hen ook reclame maken tijdens het evenement.

Ik zit maar gewoon het één en ander uit te denken. Iemand anders noemde al een Beamer... dat is ook een prima oplossing.
Ik heb op veel LAN Parties al gezien (ook sommige waarbij ik de opzet ook heb bedacht / nagedaan).
Dat er een soort van main stage is (niet al te groot, laag podium) waar net erachter in het midden een groot projector scherm hing met beamer welke gedurende het evenement dus leuke fimpjes afspeelde etc. :)
(Leek me erg leuk om dat bij deze LAN ook te doen, of iets soort gelijks).
Maar als ik me goed herinner, heb ik bij het lezen van dit topic meerdere mensen met beamers en schermen voorbij zien komen... wellicht zouden we dus nog een setje kunnen lenen/regelen om daarnaast dus nog een apart projector scherm (of witte muur) met het logo daarop te tonen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Ik heb nu een suggestie voor de LAN.
Een hoekje waar tweakers extra apparatuur neer kunnen zetten. Bv HTPC's (heet toch zo geloof ik) of andere kloot maar aan dingentjes waar mensen even een filmpje kunnen kijken, misschien eens een keer OSX of Linux kunnen proberen.

Dus een soort van Software/Hardware tweak hoekje waar mensen wat shit kunnen showen en uitproberen.
En als ze dan ook werkelijk iets willen promoten (eigen geschreven software/geimporteerde hardware) kan je een kleine fee vragen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Hmmm, ik vind het eigenlijk wel een leuk idee maar dan toch. Wij zouden dan voor die pc's moeten zorgen en ik denk niet dat iedereen belang bij een waarschijnlijk kapotte of versleten pc heeft. Maar het software hoekje wel leuk en mogelijk.

Is er eigenlijk al iets bekend over prijzen? (kosten niet prijzen prijzen :s?)

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Nouja, voor die apparatuur geld hetzelfde als voor al het andere wat iedereen bij heeft..
Het is en zal altijd je eigen verantwoording blijven.
Maar andere mensen begrijpen meestal wel goed dat er respectvol om moet worden gegaan met spullen van anderen. (Heb in 15 LANs nog nooit iets kapot zien gaan door het toedoen van iemand anders).

Als mensen intresse hebben in het opzetten van een HTPC hoek, is mij dat helemaal prima.
dat mag de geintresseerde van mij dan (mits goedgekeurd door de rest van de organisatie) ook zelf regelen.
Rustig een filmpje kijken is prima te doen, maar ik ben er tijdens een Weekend LAN eigenlijk nog nooit aan toe gekomen. Behalve een keer tijdens het 'ontbijt' ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Ik vind het even gepast om een nieuw bericht te gebruiken. Want iIk heb een logootje gemaakt!

Afbeeldingslocatie: http://www.ict-eagle.eu/Untitled-2%20copy.png

Links is bijvoorbeeld het simpele voor kleinere doeleinden en rechts voor grotere doeleinden. Wie herkent hier 2 letters in zo ja welke?

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:10

Thapous

Nee toch niet.

Trucker Her schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:51:
Ik vind het even gepast om een nieuw bericht te gebruiken. Want iIk heb een logootje gemaakt!

[afbeelding]

Links is bijvoorbeeld het simpele voor kleinere doeleinden en rechts voor grotere doeleinden. Wie herkent hier 2 letters in zo ja welke?
Sorry, maar als ik dit zie dan weet ik niet gelijk waar het over gaat. Er moet gelijk te zien zijn dat het iets met een LAN/activiteit te maken heeft.. En persoonlijk is het niet mijn smaak ;).

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Als jij het tweakers logo ziet dan weet je nu waar het over gaat omdat je het eerder bent tegen gekomen! maar een wildvreemde zal in het tweakers logo geen computer website zien of wel?

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

fijn dat je er moeite insteekt en respect (ik kan het niet beter denk ik)...
Maar niet echt mijn smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Haha ik ben er ook niet echt goed in hoor heb er de inspiratie niet voor.

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Da_maniaC schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:17:
[...]

Om hier maar even op terug te komen...
(Ipv dat ik ga zitten wachten op wat informatie van een eventuele lokatie...of dit topic weer dood valt :P).

Als we een sponsor gevonden krijgen voor een Canvas doek, wil ik graag benadrukken dat het helemaal niet meer relevant is tegenwoordig of je een eenvoudig vectoriaal design hebt of een 24-Bits Image file.
Ik ben namelijk een tijdje terug het een en ander gaan uitzoeken mbt Canvas doeken. <snip>
Ik ben er ook helemaal niet op tegen om ook wat meer 'uitgebreide' artwork te laten drukken. Het is alleen wel zo dat dit veel te complex en druk is voor een officieel logo :)... stel je dit plaatje eens op een T-shirt voor (als een logo op de linkerborst). Hoeveel mensen zullen van 2 meter afstand nog zien hoe het evenement heet of waar het om gaat?
Ik zit maar gewoon het één en ander uit te denken. Iemand anders noemde al een Beamer... dat is ook een prima oplossing.
Ik heb op veel LAN Parties al gezien (ook sommige waarbij ik de opzet ook heb bedacht / nagedaan).
Dat er een soort van main stage is (niet al te groot, laag podium) waar net erachter in het midden een groot projector scherm hing met beamer welke gedurende het evenement dus leuke fimpjes afspeelde etc. :)
(Leek me erg leuk om dat bij deze LAN ook te doen, of iets soort gelijks).
Wat je vaak op congressen ziet is dat de 'mainstage' voor een groot deel overspannen wordt met het beamerscherm, en er aan weerskanten banners hangen waar het evenement-logo en eventuele sponsorlogo's opgehangen kunnen worden. Een beetje overkill voor ons misschien, maar alleen al voor de gaafheids-factor:

Afbeeldingslocatie: http://i83.photobucket.com/albums/j282/Stoney3K/Conventions/FedCon%20XVIII/th_DSCF8775.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i83.photobucket.com/albums/j282/Stoney3K/Conventions/FedCon%20XVIII/th_DSCF8756.jpg

Dit is dan natuurlijk wel een theaterpodium op grote schaal, maar in het klein is zoiets net zo goed prima te realiseren. Het beamerscherm wordt in zulke situaties, als er geen hoofdprogramma is, gewoon als 'behang' gebruikt waar je sponsorfilmpjes, video's van vorige events of een slideshow van de afgelopen dag op kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Op X-life wordt de beamer ook gebruikt voor algemene berichten (voor bijvoorbeeld de prijslijst van de catering, aankondigen van compo's en dat soort dingen). Als je een beamer hebt is het zeker interessant daar eens naar te kijken, want dan kun je op een makkelijke manier behoorlijk wat info weergeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Ja, want er zullen toch pc's 24u per dag aan staan.. dus heb je een beamer.. En is het een 1 dags event? Of net zoals campzone meerdere dagen?

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Je zult sowieso een dedicated beamerbak draaiende moeten hebben, maar goed, daar kun je iedere aftands bakkie wel voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

TERW_DAN schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:49:
Je zult sowieso een dedicated beamerbak draaiende moeten hebben, maar goed, daar kun je iedere aftands bakkie wel voor gebruiken.
Ik denk dat de beschikbaarheid van beamers en de machines om ze aan te sturen niet echt een probleem gaan worden :)... eventueel zou je een extra inprikpunt kunnen bouwen die je met een VGA-switch inschakelt als je andere dingen op de beamer wil laten zien.

Ik denk het regelen van een locatie en daarbij de basics (tafels, stoelen, power, netwerk) bovenaan onze lijst staan, daarna kunnen we eye-candy en gave dingen zoals speakers, licht, beeld, en andere gadgets regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Heb nog even aan de LAN Henk zitten sleutelen en het T.net logo is nu vervangen door 'GoT LAN Party'. Hopelijk bevalt het een beetje:

GoT Lan Party Henk Logo v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Bitage schreef op zondag 28 juni 2009 @ 10:32:
Heb nog even aan de LAN Henk zitten sleutelen en het T.net logo is nu vervangen door 'GoT LAN Party'. Hopelijk bevalt het een beetje:

[afbeelding]
Die onderste letters doe de wat duidelijker dan is hij super ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Sja, ik wou toch iets doen met een niet-zo-standaard font (ik zat zelf aan iets in de richting van het font van het merk 'Lanparty' te denken). Anders is het allemaal ook weer zo standaard en dat wordt niet mooi. Als je nog een font suggestie hebt, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Zo zit even achter pc bij mijn vriendin. Alles even doorgelezen.

Dat podium met die beamers was ook wel mijn idee. Maar dan een aantal beamers naast elkaar. Bij dit intro presentaties enzovoort heb je in het midden de "mainbeamer" Met alles d'r op en d'r aan. Heb thuis al 3 beamers inclusief switch en/of mengpaneel. (wel van vader, maar doet niet moeilijk denk ik). En klopt ja, voor beamerpresentatie neem je bijv de knuffelkubus ;).

Maar dit is behoorlijk complex. Een aansluitschema en/of proefopstelling vantevoren is een pré.

Maandag ga ik behoorlijk trekken aan de eerste opzet van dit alles. Alle ideeen hun eigen hoofdstuk. Personen met de juiste inbreng probeer ik te bereiken en zal ik vragen dit iets meer uit te werken of eventueel zat ik te denken om de eerste meeting/vergadering algemeen te maken. Dat de organisatie er een uur eerder is en zichzelf voorstelt maar dat daarna iedereen welkom is die ideeen heeft.

Voor de rest zou ik graag jullie mening horen over wie er wel of niet op de LAN welkom zouden zijn. Mijn persoonlijke mening is dat als je groot wilt worden je het misschien niet alleen met GoT leden red. Hoe enthousaist iedereen ook is (800 votes bij plaats) er zullen altijd heel wat mensen afhaken.

Even snel mijn gedachten over de laatste posts neergezet, zal nog wel een edit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap

[afbeelding]
Zou je alleen dat logo op zijn helm eruit willen halen? Vind het nog steeds een erg druk logo voor bijvoorbeeld op een t-shirt of flyer.

Vind dat logo op zijn helm erg mooi als logo opzich. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

ik zou niet zozeer mensen gaan uitsluiten. Stel iemand wil een vriend meenemen die niet op GoT zit en je wil niet dat die komt, dan zal die persoon zelf ook niet meer komen, dat zet snel kwaad bloed, moet je niet doen. Gewoon de focus leggen op het feit dat het een tweakerlan wordt, dat er dan ook anderen komen moet je niet zoveel om geven.

Wat betreft je beamer setup, waarom zou je het complex moeten gaan doen. 1 pc, 1 beamer. Wil je nog een 2e beamer in de relax area dan hang je daar een 2e pc met 2e beamer aan. Alles aan elkaar koppelen is leuk en aardig, maar imho echt niet de moeite voor die 2 dagen dat je het hebt lopen.
jasperaap schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:56:
[...]

Zou je alleen dat logo op zijn helm eruit willen halen? Vind het nog steeds een erg druk logo voor bijvoorbeeld op een t-shirt of flyer.

Vind dat logo op zijn helm erg mooi als logo opzich. _/-\o_
Ik zou alleen voordat je het gaat gebruiken wel even met t.net checken of het niet teveel lijkt op het bestaande logo. Kun je namelijk flink wat gezeik mee krijgen als ze echt moeilijk willen gaan doen (nou zal dat wel meevallen denk ik, maar goed, better safe then sorry).

[ Voor 32% gewijzigd door TERW_DAN op 28-06-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Wat d8 je van het hele hoofd voor met de beamer en het logo op z'n helm voor op een t-shirt. En qua letters (Lanparty) dacht ik aan iets van LCD.
Of hetzelfde als er boven staat. De drukte maakt eigenlijk toch niet uit als je het "beamt"?

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot willen jullie de lan maken? Mens of 100 max? Is het evt mogelijk om op de frontpagina info te zetten over LAN, misschien trekken we zo meer volk.
Lijkt me beter als we met Femme en admins meewerkten, zou apart zijn als GOT zelf alles deed, terwijl tweakers. totaal niks mee te maken had.

En ik hoop dat de datum snel bekend wordt, moet tegen die tijd nieuwe rig in elkaar zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Er is al eerder gemeld dat tweakers.net niet mee wil werken dus ik denk dat dat niet gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Icyzer schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:01:
Er is al eerder gemeld dat tweakers.net niet mee wil werken dus ik denk dat dat niet gaat :(
Dat was omdat we wilden weten of we het officiële logo van T.net mochten gebruiken. Dit gaat erom dat het er niet teveel op lijkt. Maar volgens mij is Henk toch gewoon 'van ons' (de community)? En dat ding dat op zijn helm staat kan ik eigenlijk helemaal niet plaatsen bij officieel T.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

[afbeelding]
Logo is super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

@bitage: ik bedoelde het meer als antwoord op xtreme :P
En dat logo op die helm lijkt idd niet echt op tweaker logo, alleen dat ene letter type :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Welke?

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Ff een vraag.. Als je bijv naar campzone gaat en je zet je pc in je tent. En je gaat ff naar die main tent, word dan niet gauw je pc gejat? Of dergelijke andere momenten?

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Topicstarter
Trucker Her schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:30:
Ff een vraag.. Als je bijv naar campzone gaat en je zet je pc in je tent. En je gaat ff naar die main tent, word dan niet gauw je pc gejat? Of dergelijke andere momenten?
Lijkt me niet, er zullen in de tent waar je pc staat ook wel andere mensen zitten die weten dat het jou pc is en dat het niet klopt als een ander er mee aan de haal gaat.

offtopic:
je kent de edit knop ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:31

BHQ

Trucker Her schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:30:
Sure :z

Campzone is een sociaal iets waar het merendeel van de mensen echt wel van normen en waarden weet. De tent waarin ik zat vorig jaar is soms zelfs onbemand geweest op tijden. Besides, een PC is iets wat ongetwijfeld gaat opvallen om 'even' mee te slepen.

Besides, als degene die 'm meegenomen heeft ook zo'n held is om 'm in z'n eigen tent op het Campzone netwerk aan te sluiten, dan heb je die PC -zo- weer terug en is hij een toegangsbandje kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

+ een aangifte rijker..

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Hoe het met campzone zit weet ik niet, maar bij bijvoorbeeld X-Life en WoL is het zo dat je niet echt bang hoeft te zijn om iets kwijt te raken. sterker nog, bij X-Life laat ik m'n camera, telefoon en portomonnee gewoon liggen bij m'n pc als ik in de slaapzaal lig te maffen. Niemand die het zomaar mee zal nemen.
De sociale controle is heel erg groot wat dat betreft, dus je hoeft eigenlijk niet bang te zijn iets kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Hmm oke.. En is er al iets bekend over kosten, en hoe lang het event is?

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Trucker, heb je de topic al door gelezen? Daar is al veel genoemd over de vragen die je stelt.
Eventueel kun je er nog een search tegen aan gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Een search dus..

Hmm, niet echt een prijs nog dus, maar rekenen op 15-20 euro voor 48 uur?

[ Voor 70% gewijzigd door Trucker Her op 28-06-2009 18:25 ]

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:10

Thapous

Nee toch niet.

Dit ligt aan de locatie en bijkomende zaken. Dus daar valt nog niet veel over te zeggen op dit moment... Denk dat dit pas bekend word in een verder gevorderd stadium ;) !

[ Voor 5% gewijzigd door Thapous op 28-06-2009 18:37 ]

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Inderdaad. We kunnen nog moeilijk een schatting maken van de prijs en bedragen als 15 of 20 euro zijn in mijn ogen al aan de erg hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Da_maniaC schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:00:
Inderdaad. We kunnen nog moeilijk een schatting maken van de prijs en bedragen als 15 of 20 euro zijn in mijn ogen al aan de erg hoge kant.
We kunnen moeilijk een schatting doen, maar zeggen dat 15/20 euro teveel is kan wel? 8)7

Tuurlijk kun je zeggen dat er een bedrag is wat je gewoon sowieso niet kwijt wilt zijn aan een (weekendje) lanparty. Maar stel dat het een lan is van vrijdag/zaterdag/zondag inclusief slaapplaatsen en wat vreten, is 15/20 euro echt niet veel.

[ Voor 26% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 28-06-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

We eten gewoon jou want jij bent immers toch Kn4kw0r5t. Whaha :p

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Trucker Her schreef op zondag 28 juni 2009 @ 21:43:
We eten gewoon jou want jij bent immers toch Kn4kw0r5t. Whaha :p
1 knakworst met 100 man... nee dat is een vetpot :P

Ik zou zelf sowieso het eten apart rekenen. Anders krijg je altijd gezeur van mensen die niet mee-eten omdat ze het niet lusten (als het aankomt op dingen lekker vinden ben ik zelf echt geen goede ;)) en je krijgt weer discussies dat sommigen meer eten dan anderen.
Catering moet je daarom gewoon los zien van 't geheel, het is natuurlijk een pluspunt als het er is, maar het is denk ik niet handig om eten bij de entreeprijs mee te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
TERW_DAN schreef op zondag 28 juni 2009 @ 21:49:
[...]

1 knakworst met 100 man... nee dat is een vetpot :P

[..]
[fout]
Je zou is moeten weten hoe groot deze knakworst is.
[/fout]

[ Voor 7% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 28-06-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

ben het met terw eens, dan kan ook iedereen gewoon eten halen als hij honger heeft, zeker handig met de onregelmatige uren van zoon LAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Nee, ben het er ook zeker mee eens. Maar dan nog vind ik 15 euro echt niet heel veel als je ziet wat er allemaal bij komt kijken om te regelen. Verder ligt het natuurlijk bij ons aan de kosten van het pand etc, en de crew probeert het uiteraard ook zo goedkoop mogelijk te maken, maar toch vind ik voor 2 dagen 15 euro niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Misschien is het wel handig om een nieuw topic te maken om in de TS te zetten over het hoe en wat dat al is besproken.

Betreft het eten ik ben opzich wel voor catering maar daar zijn ook zoveel soorten in dus dat moet denk ik nog wel even uitgezocht de worden. Ik zelf schik me wel met alles ben gelukkig een makkelijk met eten :)

Over de prijs 15 a 20 euro voor 3 dagen Lan vind ik opzich nog best weinig kijk maar eens naar andere "professionele" lans daar zit je zo aan de 40 a 50 euro. Ik vind natuurlijk goed dat de prijs zo laag mogelijk gehouden wordt zolang het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit van de Lan.

Is er trouwens al met de admins/beheerders gesproken over een stukje op de voorpagina over de Lan om zo nog meer animo te kweken.

P.s. Bitage je logo ziet er strak uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

15-20e, is zeker niet veel!
Ik ben een dagje wezen airsoften (google maar, soort paintball!) en dan ben je 60-70e kwijt en heb je niet eens avond eten, alleenlunch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rian
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-05 09:42
bobsqaud schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:37:
Misschien is het wel handig om een nieuw topic te maken om in de TS te zetten over het hoe en wat dat al is besproken.

...

Is er trouwens al met de admins/beheerders gesproken over een stukje op de voorpagina over de Lan om zo nog meer animo te kweken.
We hebben zelfs al een dedicated website in de lucht. Hierin gaat binnenkort alles gebeuren, apart forum, lanparty management, en crew management, alles zit in de website. Momenteel zijn we nog een beetje aan het finetunen en dergelijke, maar dat zal niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Niet online

Trucker Her

Offtopic: wat is het nut daarvan je voelt niet zoveel.. En dat was waarschijnlijk in be want in NL is het illegaal..

Maar er staat nog geen prijs vast maar als wij naar die 15-20 euro streven kunnen we veel animo verwachten..

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

offtopic:
Was inderdaad in BE. En was supergaaf, ga het waarschijnlijk in de zomer weer doen :P

Staat dat weekend van 28 nov nu vast of kan daar nog verandering in komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Rian schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:45:
[...]

We hebben zelfs al een dedicated website in de lucht. Hierin gaat binnenkort alles gebeuren, apart forum, lanparty management, en crew management, alles zit in de website. Momenteel zijn we nog een beetje aan het finetunen en dergelijke, maar dat zal niet lang meer duren.
Ga je daarmee niet in het vaarwater zitten van Tweakers? en straks heb je dan 2 website's die je in de gaten zou moeten houden met info en dergelijke. Kijk een mooie webpage op de lan voor standen en dergelijke vind ik wel een goed idee maar om nu al iets aparts voor op te zetten zie ik niet zo zitten.

Betreft die prijs laat het lekker vallen als de organisatie op een bepaald bedrag uitkomt dan zien we wel wie het ervoor over heeft.

P.s. Lcyzer als je het topic had doorgelezen is dit momenteel nog de streefdatum voor de Lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Ik heb de topic door gelezen (1->28).
Het was alleen een naar de crew gerichte vraag of de datum al echt vast ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:31:
ben het met terw eens, dan kan ook iedereen gewoon eten halen als hij honger heeft, zeker handig met de onregelmatige uren van zoon LAN
Inderdaad, gebak erbij of BBQ kan, maar eten haalt volk altijd bij appie of aldi. Mjah, wat is eten, laatste dc-lan was 3 dagen met alleen 2 dozen van energydrink en wat bier. :)

Betreft het eten ik ben opzich wel voor catering maar daar zijn ook zoveel soorten in dus dat moet denk ik nog wel even uitgezocht de worden. Ik zelf schik me wel met alles ben gelukkig een makkelijk met eten :)

Over de prijs 15 a 20 euro voor 3 dagen Lan vind ik opzich nog best weinig kijk maar eens naar andere "professionele" lans daar zit je zo aan de 40 a 50 euro. Ik vind natuurlijk goed dat de prijs zo laag mogelijk gehouden wordt zolang het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit van de Lan.

P.s. Bitage je logo ziet er strak uit ;)
Ken OP niet gewoon editen? :>

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Kn4kw0r5t schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:15:
[...]

We kunnen moeilijk een schatting doen, maar zeggen dat 15/20 euro teveel is kan wel? 8)7

Tuurlijk kun je zeggen dat er een bedrag is wat je gewoon sowieso niet kwijt wilt zijn aan een (weekendje) lanparty. Maar stel dat het een lan is van vrijdag/zaterdag/zondag inclusief slaapplaatsen en wat vreten, is 15/20 euro echt niet veel.
Misschien een kromme zin van me, maar ik bedoel dat voor een weekend LAN 15-20 EU. vrij duur is en ik zelf met dit soort evenementen het onethisch zou vinden om hoge bedragen te gaan vragen.
(Ik heb al eerder LANs georganiseerd voor 40 man, waarbij de entree zat op 7,50 EU. en uiteindelijk hadden we nog 1,50 EU. winst per persoon).
Het is dus meer een mening en een voorzichtige schatting aan de hand van mijn ervaring.
Tuurlijk hangt dit samen met alle eisen. Persoonlijk zou ik ook niet gaan voor een All-inclusive evenement.
Dan krijg je idd van dit soort hoge prijzen en stel nu dat de lokatie doorgaat waar ik mee bezig ben, dan zitten er 4 eetgelegenheden in een straal van 60 meter en een winkelcentrum op 2 minuten loopafstand. (Dan kan iedereen zonder moeite zelf kiezen wat hij wil).
Icyzer schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:41:
15-20e, is zeker niet veel!
Ik ben een dagje wezen airsoften (google maar, soort paintball!) en dan ben je 60-70e kwijt en heb je niet eens avond eten, alleenlunch
Toevallig ben ik ook fervent paintballer/airsofter en deze prijs komt vanwege de vaak extreme lokaties en gear die je moet huren. (Als ik eigen gear mee neem ben ik 15 eu. per keer kwijt en dat is dus nogal een verschil :)).

[ Voor 19% gewijzigd door Da_maniaC op 29-06-2009 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Ja was ook maar een beetje een voorbeeld joh :P
Maar misschien is het handiger de prijs onderling in de crew te overleggen, dat komt iets meer solide naar voren.

Enne, 7.50 zou perfect zijn maar er is geen reden geen rekening met meer te houden.
Dan valt het alleen nog maar mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Da_maniaC schreef op maandag 29 juni 2009 @ 03:38:
[...]

Misschien een kromme zin van me, maar ik bedoel dat voor een weekend LAN 15-20 EU. vrij duur is en ik zelf met dit soort evenementen het onethisch zou vinden om hoge bedragen te gaan vragen.
(Ik heb al eerder LANs georganiseerd voor 40 man, waarbij de entree zat op 7,50 EU. en uiteindelijk hadden we nog 1,50 EU. winst per persoon).
Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat er allemaal bijkomt.
Op het moment dat je een kleine (thuis)lan hebt waarbij je geen netwerk hoeft te huren, geen tafels/stoelen en de aankleding verder sober houdt dan zit je een stuk lager als dat je een flinke ruimte moet huren, incl tafels, stoelen en het netwerken. Dan hakt het erop in.

Dus het hangt een beetje af van een lan wat het mag kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
15-20 euro is echt wel goedkoop voor 2 dagen onder de pannen zijn. snap echt niet dat mensen dat duur vinden.
Zoek eens een willekeurig evenement op wat 2 dagen duurt en kijk naar de prijs ervan.
En daarbij, hoe duur is de gemiddelde rig wel niet die meegenomen wordt?
Een goeie LAN heb ik wel een paar cent voor over en 20 euro kan iedereen nog wel betalen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Op dit moment is er heel veel discussie over de prijs en de hoogte hiervan.

We zijn absoluut niet uit op winst, maar we moeten wel alles kunnen betalen met eventueel een (zeer) kleine reserve voor volgend jaar voor heb online houden van bijvoorbeeld de website.

Op dit moment is de insteek alles gesponsord te krijgen en zoals het eruit ziet gaat dit voor het grootste gedeelte van de benodigde materialen ook zeker lukken. De (toegans)prijs zal hier op aangepast worden.

Over de hoogte van het bedrag kan ik nog niets vertellen, maar zoals eerder genoemd. Don't worry. We willen graag een laagdrempelige LAN en een factor als toegangsprijs is een zeer belangrijke factor hierbij.

Verdere ontwikkelingen houd ik jullie van op de hoogte, zoals eerder genoemd ben ik vandaag hard bezig om al het besprokene duidelijk in kaart te zetten en zeer binnenkort staat er een vergadering en bezoek aan diverse locaties in de planning.

Daarnaast is de datum ook een discussiepunt op dit moment.

Als eerste dient de locatie bepaald te worden, waar we hard mee bezig zijn, en te kijken welke data deze beschikbaar is. Als de locatie definitief is zal de datum ook binnen zeer korte tijd bekend zijn. Zoals eerder genoemd richten we ons op een datum eind November indien de locatie en de omstandigheden dit toelaten.

Er is dus nog géén definitieve datum, maar houdt rekening met een datum rond eind November.

[ Voor 20% gewijzigd door jasperaap op 29-06-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

just some thought; misschien een info site / (sub) forumpje opzetten?
Het begint lastig terug zoeken / lezen te worden. En diverse vragen blijven terug komen (aangepaste TS??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
himlims_ schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:39:
just some thought; misschien een info site / (sub) forumpje opzetten?
Het begint lastig terug zoeken / lezen te worden. En diverse vragen blijven terug komen (aangepaste TS??)
Rian schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:45:
[...]

www.tweaklan.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

TERW_DAN schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:23:
[...]

Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat er allemaal bijkomt.
Op het moment dat je een kleine (thuis)lan hebt waarbij je geen netwerk hoeft te huren, geen tafels/stoelen en de aankleding verder sober houdt dan zit je een stuk lager als dat je een flinke ruimte moet huren, incl tafels, stoelen en het netwerken. Dan hakt het erop in.

Dus het hangt een beetje af van een lan wat het mag kosten.
Volgens mij zeg ik dat ook : :P
Da_maniaC schreef op maandag 29 juni 2009 @ 03:38:
Tuurlijk hangt dit samen met alle eisen. Persoonlijk zou ik ook niet gaan voor een All-inclusive evenement.
Dan krijg je idd van dit soort hoge prijzen en stel nu dat de lokatie doorgaat waar ik mee bezig ben, dan zitten er 4 eetgelegenheden in een straal van 60 meter en een winkelcentrum op 2 minuten loopafstand. (Dan kan iedereen zonder moeite zelf kiezen wat hij wil).
Grootste kostenposten zijn idd de netwerkapparatuur en lokatie. :)
(Hoewel netwerkapparatuur als het goed is al geregeld is).
wappie1980 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:23:
15-20 euro is echt wel goedkoop voor 2 dagen onder de pannen zijn. snap echt niet dat mensen dat duur vinden.
Zoek eens een willekeurig evenement op wat 2 dagen duurt en kijk naar de prijs ervan.
En daarbij, hoe duur is de gemiddelde rig wel niet die meegenomen wordt?
Een goeie LAN heb ik wel een paar cent voor over en 20 euro kan iedereen nog wel betalen lijkt me.
Wat je zegt klopt waarschijnlijk voor jezelf en voor mij in dit geval ook. ;)
Voor mij is 20 euro ook een peuleschil.
Maar kijk eens naar de doelgroep van dit soort evenementen. :)
Je richt toch wel op 17 tot 24 jaar (even grof gemiddeld genomen) en hier zitten ook erg veel studenten tussen, mensen die misschien nog geen werk hebben etc. etc.

[ Voor 31% gewijzigd door Da_maniaC op 29-06-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Update:

Je kunt je nu ook registreren op onze website, www.tweaklan.nl, en meepraten over de LAN!

De taakverdeling binnen de organisatie is zo goed als rond. Voor eind juli zullen we de betreffende locaties bezoeken en een keuze maken. De verwachting is dan ook dat voor eind juli de locatie en data bekend zullen zijn. Hieropvolgend zullen we de definitieve informatie op dit forum posten, indien er geen complicaties optreden is ons doel nog steeds het laatste weekend van november.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd dus begin maar alvast mensen te charteren!!

Graag horen we, nog steeds, jullie inbreng m.b.t. te spelen games en/of competities. Denk ook gerust aan Wii of xbox spellen.

[ Voor 7% gewijzigd door jasperaap op 29-06-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica