[LAN] GoT Lanparty

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 33.954 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

jasperaap schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:16:
[...]

_/-\o_ Zou uiteraard zeker leuk zijn. Over hoeveel personen hebben we het?

Zoals ik het nu hoor is het weekend van 27 nov. een erg goede datum?
Is dat slim als sommige tweakers naar de HME toe willen?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06-2023
panasonies schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:49:
[...]

Is dat slim als sommige tweakers naar de HME toe willen?
Ook o.a. daarom zijn we aan het kijken naar andere mogelijkheden ;) .

Edit qua datum. Na zeer snel overleg en heen en weer bellen is de tweede week van Januari volgends ons een hele mooie datum. Graag horen we hoe jullie daar over denken!

[ Voor 25% gewijzigd door jasperaap op 15-08-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Laatst online: 21-05-2024
Hele mooie datum.

Laatste weekend van November kon ik niet maar dat weekend in januari komt voor perfect uit.

scheelt mij verjaardag vieren (en nee ik ga niet trakteren ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Inderdaad, mooie datum en heb dan normaal nog verlof...
Als ik het nu goed voorheb is het in Goirle in de buurt van België? in dat geval zal ik proberen te komen met enkele vrienden. Ten minste als er veel retro shit wordt gespeeld want meeste van hen hebben niet echt snelle bakken. (AOA 2 FTW!)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:59

Griffin

Is mythical

Heb eigenlijk wel interesse, alleen moet echt een datum weten hoe en wat. Januari weet ik nog niet of ik kan. Ligt aan wat andere dingen. november moet ik wel kunnen.

Ik hoor dus graag een datum (de vaste datum) en dan kan ik zeggen ja of nee. (heb me dus aangemeld, maar onder voorbehoud dus)

[ Voor 9% gewijzigd door Griffin op 18-08-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Griffin schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:59:
Heb eigenlijk wel interesse, alleen moet echt een datum weten hoe en wat. Januari weet ik nog niet of ik kan. Ligt aan wat andere dingen. november moet ik wel kunnen.

Ik hoor dus graag een datum (de vaste datum) en dan kan ik zeggen ja of nee. (heb me dus aangemeld, maar onder voorbehoud dus)
Snap ik, we willen zo open mogelijk met iedereen overleggen. Daarom vragen we veel en posten we veel in deze, met een nog niet definitieve datum, fase. Zoals eerder genoemd hebben we begin September overleg op de locatie. De beheerder die over dergelijke dingen gaat is tot 1 September op vakantie. Dus begin September hoor je het definitief. Sorry voor de onduidelijkheid. Zeer waarschijnlijk valt het weekend in November af i.v.m. HME (voorheen HCC dagen).

[small]Je krijgt via de mail die je hebt geregistreerd op het forum meer informatie als alles definitief is, daar vindt je ook de inschrijfinformatie etc. Eventueel uitschrijven, wat uiteraard niet onze voorkeur heeft, kan via dezelfde weg als waar je je hebt aangemeld. Je inschrijving is pas definitief bij ontvangst van je betaling.[/small]
IStealYourGun schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:25:
Inderdaad, mooie datum en heb dan normaal nog verlof...
Als ik het nu goed voorheb is het in Goirle in de buurt van België? in dat geval zal ik proberen te komen met enkele vrienden. Ten minste als er veel retro shit wordt gespeeld want meeste van hen hebben niet echt snelle bakken. (AOA 2 FTW!)
Als je de games op ons forum zou willen posten kunnen we hier zeker naar kijken. En het klopt dat het vlakbij België is.

Post de games maar op ons forum en wat voor competities je eventueel leuk zou vinden. Graag wel rekening houden met het feit dat het bekende spellen zijn. Anders kan er op de LAN altijd een server opgezet worden voor de liefhebbers.
bjorn1980 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:07:
Hele mooie datum.

Laatste weekend van November kon ik niet maar dat weekend in januari komt voor perfect uit.

scheelt mij verjaardag vieren (en nee ik ga niet trakteren ;) )
Mmmm, misschien gaan we je dan gewoon in het zonnetje zetten. Neem gewoon al je vrienden mee :*).

[ Voor 7% gewijzigd door jasperaap op 18-08-2009 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@jasperaap:
Heb me al aangemeld en beetje rondgekeken. Ik wacht rustig de datum af en dan kan ik altijd nog beslissen. (als de datum bekend is komt er dan ook een uiterlijke inschrijf/betaal datum?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin januari komt hier slecht uit. Heb je net al die shit met kerst en oud en nieuw gehad (gaan ook de nodige vrije dagen in zitten), dan zit ik niet echt te wachten dat precies het weekend daarna er een lan party is. Een rustige periode zou ik het ook niet willen noemen, daarvoor zit het te dicht op oud en nieuw, pak 'm beet een week later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Griffin schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:16:
@jasperaap:
Heb me al aangemeld en beetje rondgekeken. Ik wacht rustig de datum af en dan kan ik altijd nog beslissen. (als de datum bekend is komt er dan ook een uiterlijke inschrijf/betaal datum?)
Uiteraard, maar geen rare dingen. Ga er maar vanuit dat je tot ongeveer 2 a 3 weken van tevoren een bepaald bedrag betaald en daarna een hoger bedrag. Maar dit zeg ik zo, moeten we nog overleggen.

Persoonlijk zou ik zeggen: Betaal gewoon direct als je de mail krijgt, dan ben je verzekerd van een plaats en kun je een plaats uitkiezen die je het beste lijkt (en reserveren).
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:48:
Begin januari komt hier slecht uit. Heb je net al die shit met kerst en oud en nieuw gehad (gaan ook de nodige vrije dagen in zitten), dan zit ik niet echt te wachten dat precies het weekend daarna er een lan party is. Een rustige periode zou ik het ook niet willen noemen, daarvoor zit het te dicht op oud en nieuw, pak 'm beet een week later.
Don't worry, de meeste mensen in de crew werken ook gewoon. En inbreng vanaf die kant zal bij de uiteindelijke datum absoluut meegenomen worden. Uiteraard snap ik ook dat vrije dagen niet oneindig zijn, maar het op zijn hoogst één dag zal zijn (vrijdag), of je moet op zaterdag werken. Daarnaast zou je ook kunnen denken aan bijvoorbeeld vrijdagavond komen. Ik noem maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Tweaklan site ligt plat? Of ligt het aan mijn verbinding op het werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Griffin schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:33:
Ik vrees er voor, hier ook geen verbinding.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
Affirmative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
IStealYourGun schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:39:
[...]

Ik vrees er voor, hier ook geen verbinding.
Jullie hebben, helaas, gelijk. De site is down, de persoon die de hosting voor zijn rekening neemt is normaal gelijk ermee bezig. Maar laat het nu net zo zijn dat hij tot eind Augustus op vakantie is gegaan. Ben er hard mee bezig, maar doordat hij in het buitenland zit is het even lastig.

Ik stel voor dat eventuele vragen en/of spoedeisende dingen via Direct Messages op dit topic aan mij gemeld/gevraagd kunnen worden.Dit totdat de site weer up is, maar dit kan eventjes duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Enige reden waarom ze voor mij weer on is, is voor mij aan te melden ;-)
Normaal kom ik wel als ik verlof kan krijgen want de maandag nadien wil ik wel wat slaap inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
IStealYourGun schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:01:
Enige reden waarom ze voor mij weer on is, is voor mij aan te melden ;-)
Normaal kom ik wel als ik verlof kan krijgen want de maandag nadien wil ik wel wat slaap inhalen.
Oeps vergeten, uiteraard was het een suggestie de maandag in Januari. Maar, zoals altijd als je het geniale idee denkt te hebben spelen er weer dingen mee. Een hoop universiteiten zitten dan met toetsen etc.

Heb dan ook met crew afgesproken dat we, om jullie nog meer stress te besparen, even geen data meer posten waar we over denken. We willen graag zo open mogelijk communiceren, maar op deze manier geven de data die we als suggestie geven teveel verwarring en bij sommige mensen zelfs het vermoeden dat het de definitieve datum is.

We hebben veel gehoord over diverse data en begin September posten we in één keer de laatste en definitieve datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
:P En www.tweaklan.nl is weer online. Via de Iphone vanaf een zonnig oord heeft onze vastberaden kameraad RehyZhao het gefixt! :P

• Griffin

Griffin

Is mythical

jasperaap schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:48:
:P En www.tweaklan.nl is weer online. Via de Iphone vanaf een zonnig oord heeft onze vastberaden kameraad RehyZhao het gefixt! :P
Wat een service, en thank god voor de techniek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
/off-topic: Heb een nieuw headset besteld. Zo kan ik weer kristalhelder overleggen ;)

De Crew is weer compleet na een aantal opgenomen snipperdagen. Na werkoverleg tussen de vakbonden van TweakLan en diverse derden die ook wat in de melk wilden brokkelen is er weer het een en ander van de organisatie aan elkaar vastgeknoopt.

Nu serieus, we zijn nog steeds bezig maar wilde toch, nu al, de mensen bedanken die tijd, spullen en moeite in deze Lan steken.

Begin September hakken we de knopen door en krijgen jullie een uitnodiging in de bus (lees: email).*

* Mits je geregistreert bent op www.tweaklan.nl uiteraard, schrijf je dus nu alvast in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
jasperaap schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:45:
/off-topic: Heb een nieuw headset besteld. Zo kan ik weer kristalhelder overleggen ;)

De Crew is weer compleet na een aantal opgenomen snipperdagen. Na werkoverleg tussen de vakbonden van TweakLan en diverse derden die ook wat in de melk wilden brokkelen is er weer het een en ander van de organisatie aan elkaar vastgeknoopt.

Nu serieus, we zijn nog steeds bezig maar wilde toch, nu al, de mensen bedanken die tijd, spullen en moeite in deze Lan steken.

Begin September hakken we de knopen door en krijgen jullie een uitnodiging in de bus (lees: email).*

* Mits je geregistreert bent op www.tweaklan.nl uiteraard, schrijf je dus nu alvast in!
Hé, de look is veranderd van de site !!
Ziet er een pak beter uit nu :)

Wat de datum betreft: voor mij zouden 8, 9, en 10 januari prima zijn, november ligt wat moeilijk ivm. school.

[ Voor 6% gewijzigd door Petervanakelyen op 30-08-2009 16:40 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rian
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-05 09:42
[b][message=32492633,noline]Petervanakelyen schreef op zondag 30 augustus 2009 @
Bedankt! We zijn nog steeds aan het klussen want het kan uiteraard nog veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Misschien leuk een event aan te maken op Facebook, altijd makkelijker om vrienden en kennissen zou uit te nodigen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
IStealYourGun schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:19:
Misschien leuk een event aan te maken op Facebook, altijd makkelijker om vrienden en kennissen zou uit te nodigen. ;-)
Wel leuk, maar er zijn ook tweakers die géén Facebook gebruiken, en wellicht gaan protesteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

IStealYourGun schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:19:
...laten we nu eens anders zijn dan de breezah generatie en het NIET op facebook/myspace/twitter zetten ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

We zijn met een nieuwe template bezig inderdaad, en het ziet er al wat leuk uit. :)
Maar in mijn ogen nog net niet leuk genoeg >:)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Da_maniaC schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:12:
We zijn met een nieuwe template bezig inderdaad, en het ziet er al wat leuk uit. :)
Maar in mijn ogen nog net niet leuk genoeg >:)
Twee dingen ontdekt:

- Een deel van de cirkel rond de A van LAN, is opgebouwd uit 2 delen, je ziet de overgang.

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/8239/blubberm.jpg

- Als je bovenaan op 'Chatten' klikt krijg je een 404.

OK, het is mierenneuken, maar het oogt nog nét iets beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Petervanakelyen schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 14:01:
[...]

Wat de datum betreft: voor mij zouden 8, 9, en 10 januari prima zijn, november ligt wat moeilijk ivm. school.
Die datum komt een hoop mensen goed uit. Wel willen we het feit meenemen dat (bijna) alle universiteiten in Januari toetsen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Petervanakelyen schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:22:
[...]

Twee dingen ontdekt:

- Een deel van de cirkel rond de A van LAN, is opgebouwd uit 2 delen, je ziet de overgang.

[afbeelding]

- Als je bovenaan op 'Chatten' klikt krijg je een 404.

OK, het is mierenneuken, maar het oogt nog nét iets beter :p
Mierenneuker :p

Als ik op chatten klik, kom ik op de IRC van tweakers. krijg ik een 404. Die bovenste niet gezien. Nja die hoort in ieder geval door te wijzen naar de IRC van tweakers.net

[ Voor 10% gewijzigd door Bobmeister op 31-08-2009 17:54 ]

• Da_maniaC

Da_maniaC

We hebben zo goed als besloten uit te wijken naar een weekend in Januari 2010 voor deze LAN Party.
(Dat kwam ook op de lokatie beter uit).

Ik zou dus graag willen weten wat jullie hier van vinden. :)

Zie poll hieronder.

[ Voor 48% gewijzigd door Da_maniaC op 04-09-2009 03:03 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Gebruik deze poll maar ;)
Poll: Welke datum komt het beste uit?
Het weekend van 9 en 10 januari
Het weekend van 16 en 17 januari
Geen voorkeur
Kan beide niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=342130&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik heb geen flauw idee of ik 1 van de 2 weekenden kan. is afhankelijk van een paar factoren die momenteel nog niet bekend zijn. (en ja dat is belangrijker dan dit (als het door gaat ) :P ).

Dus in principe zou ik wel kunnen, echter het kan zo maar zijn dat er iets anders voorschiet. (vakantietje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Update:

Aankomende dinsdag hebben we vergadering met de crew en de locatie. Als het allemaal loopt als gepland kunnen we dus woensdag de datum geven en in het verloop van de week de inschrijvingen open gooien.

Jullie horen nog van ons!

Check gewoon www.tweaklan.nl en aanschouw de updates ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
na de kerst vind ik persoonlijk echt veel te lang duren, is er dan nog steeds de animo die er nu is?

1 dingetje, de site is er niet leesbaarder op geworden, ik heb met adblock plus alle plaatjes eraf gehaald, maar op mijn 1280*1024 scherm is het niet fijn lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
natasdiamon schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:46:
na de kerst vind ik persoonlijk echt veel te lang duren, is er dan nog steeds de animo die er nu is?

1 dingetje, de site is er niet leesbaarder op geworden, ik heb met adblock plus alle plaatjes eraf gehaald, maar op mijn 1280*1024 scherm is het niet fijn lezen.
Dat is moeilijk te zeggen, maar zoals het er nu voor staat zouden we dan eerder in November moeten gaan schuiven wat in principe niet haalbaar is qua regeltijd en beschikbaarheid locatie. Eerder redden we simpel niet gezien het te regelen spul etc.

Later kom je in december, wat al een erg drukke maand is qua feestdagen. Of januari. We vinden het zelf ook moeilijk maar voor de kerst lijkt (bijna) niet haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
natasdiamon schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:46:
Dat ligt dan denk ik aan je browser. Want de site is volgensmij gemaakt op 1024x768, op mn 1024x768 scherm is het hele beeld vol (en goed leesbaar). Op de 1280x1024 zijn er witte balken aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Awsom schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 15:47:
[...]

Dat ligt dan denk ik aan je browser. Want de site is volgensmij gemaakt op 1024x768, op mn 1024x768 scherm is het hele beeld vol (en goed leesbaar). Op de 1280x1024 zijn er witte balken aan de zijkant.
Dit klopt. Browse zelf ook op 1280 * 1024 met Google chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
jasperaap schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:08:
Update:

Aankomende dinsdag hebben we vergadering met de crew en de locatie. Als het allemaal loopt als gepland kunnen we dus woensdag de datum geven en in het verloop van de week de inschrijvingen open gooien.

Jullie horen nog van ons!

Check gewoon www.tweaklan.nl en aanschouw de updates ;).
Zie helaas nog steeds nergens een datum staan. Zou het wel handig vinden ivm met het plannen. Zou het heel jammer moeten vinden om af te zeggen.

• Da_maniaC

Da_maniaC

Komt allemaal goed. :)
Jasper heeft het nogal druk met wat dingen en maakt waarschijnlijk morgen tijd voor de nodige updates en nieuwsberichten. ;)

• jasperaap
Da_maniaC schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 02:59:
Komt allemaal goed. :)
Jasper heeft het nogal druk met wat dingen en maakt waarschijnlijk morgen tijd voor de nodige updates en nieuwsberichten. ;)
Correct. Excuses hiervoor, vanuit mijn opleiding stage en 2 adviesopdrachten lopen. En daarnaast natuurlijk centjes verdienen en mijn geliefde wederhelft aandacht schenken.

De vergadering in September is geweest en de locatie en datum zijn definitief. De LAN zal gehouden worden in Goirle.

De TweakLAN zal gehouden worden op 16 & 17 Januari 2010. De LAN zal op zaterdagmorgen rond 10.00 beginnen en zondag waarschijnlijk om 18.00 afgelopen zijn.

Deze datum en tijden zijn definitief! Op zijn hoogst zal de aanvang wat eerder zijn en de eindtijd een klein beetje veranderen!

De locatie:

Jongerencentrum Mainframe Goirle
St. Jansstraat 1-01 Goirle

Nu we met de vergadering heel veel kort hebben gesloten kunnen we een definitieve begroting maken. We zullen zo snel mogelijk, uiterlijk 1 Oktober, met de definitieve prijs komen.

We zijn nog aan het discussiëren over hoe of wat met de de maaltijden. (lees: losse verkoop of, sommige, maaltijden inclusief voor gegarandeerde gevulde magen). We mikken op een maximumprijs van ongeveer 15 euro, we praten nog over hoe of wat met de catering.

Voor overige informatie en inschrijven ga naar www.tweaklan.nl :)

We hebben ruimte voor ongeveer 100 man, laatste checks aan het doen i.v.m. noodplan en brandweer. Op dit moment hebben we ongeveer 60 toezeggingen dus het beloofd een leuke LAN te worden. Inschrijven is al even mogelijk, je inschrijving is pas definitief na ontvangst van je betaling. Je ontvangt je toegangsbewijs en overige informatie in je mailbox.

FAQ: Waarom niet vrijdagavond beginnen. Dit is onze eerste LAN, eventueel kunnen we er nog een dag aan vast plakken. Naast dat dit de voorkeur van de locatie heeft wilde we een traditie kritisch bekijken en proberen om twee dagen lang frisse mensen rond zien lopen aangezien twee slechte nachten voor een groot gedeelte van de mensen een behoorlijke fysieke klap is. Mocht dit iets heel raars zijn laat het horen, we hebben nog even voordat de LAN echt begint en er zit nog rek in.

[ Voor 22% gewijzigd door jasperaap op 12-09-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:10

Slapstick

Me, myself or I

Ik denk dat deze info beter even in een nieuw topic kan, en dit topic gesloten. Zo dat mensen gelijk weten wat er aan de hand is i.p.v een groot aantal pagina's door te hoeven spitten ;)

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Slapstick schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:23:
Ik denk dat deze info beter even in een nieuw topic kan, en dit topic gesloten. Zo dat mensen gelijk weten wat er aan de hand is i.p.v een groot aantal pagina's door te hoeven spitten ;)
+1, Ben er mee bezig. Wild eerst alle informatie netjes en duidelijk op papier hebben.

(heb deze beknopte informatie gepost zodat men de datum vast kan zetten als ze willen komen).

[ Voor 11% gewijzigd door jasperaap op 15-09-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
oh, zaterdagmorgen tot zondag, dat vind ik persoonlijk veel te kort, ik ken ook geen lanpartys waar de vrijdag niet bij betrokken is, indien dit ongewijzigd blijft, vind ik het te kort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Topicstarter
stiekem wel met hier boven... maar als het echt niet lukt gaat het niet he..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

Snippertje

Light up your life

Ik vind dat ook wel kort. Echter wil ik wel heel graag komen :) Is wel dik een uur rijden voor mij, maar neem aan dat er nog wel een carpooltopic komt :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Snippertje schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:23:
Ik vind dat ook wel kort. Echter wil ik wel heel graag komen :) Is wel dik een uur rijden voor mij, maar neem aan dat er nog wel een carpooltopic komt :)
Er loopt op tweaklan al een carpooltopic:
Klikt u maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

natasdiamon schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:12:
oh, zaterdagmorgen tot zondag, dat vind ik persoonlijk veel te kort, ik ken ook geen lanpartys waar de vrijdag niet bij betrokken is, indien dit ongewijzigd blijft, vind ik het te kort ;)
idd, voor die anderhalve dag, kom ik ook niet

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:49
Een week voor m'n verjaardag en zaterdag moet ik voetballen, lastig maar ik zal m'n best doen om te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
natasdiamon schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:12:
Wel, ik ben het hier volledig mee eens. Het zou leuk zijn moest het iets langer kunnen, al is het maar voor de nodige spullen te installeren en dan te gaan slapen (of slapen we gewoon niet ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik weet het nog steeds niet (niet leuk, van andere factoren afhankelijk zijn).
Ik ben nog ingeschreven maar betaal pas als ik het echt 100% zeker weet (DUH). Maar het lijkt me wel erg leuk.

@ vrijdag:
Tja zonder de vrijdag is het natuurlijk wel wat kort, maar veel mensen moeten gewoon naar school / werk op vrijdag. Dus daar is ook wel iets voor te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Topicstarter
maar vrijdag avond niet.. was met een andere lan zo dat je om 8 uur 's avonds daar al naar binnen kon

Signature

• jasperaap
BGB4rn schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:25:
maar vrijdag avond niet.. was met een andere lan zo dat je om 8 uur 's avonds daar al naar binnen kon
We nemen dit allemaal mee, we gaan sowieso nog een keer met de locatie om de tafel zitten en overleggen het nog eens in de crew. Het zou uiteraard jammer zijn als personen een LAN verstek laten gaan door het missen van een, naar mijn mening, korte toevoeging van een aantal uren LAN.

• jasperaap
Update:

We zijn in overleg met de locatie om te kijken wat de mogelijkheden zijn om vrijdag toe te voegen aan de LAN. Onze insteek is, dus wel, om te proberen de vrijdag er ook bij te voegen. We houden jullie op de hoogte.

• chim0
Of iedereen neemt maandag vrij, vanaf nu al, en we gaan zaterdag, zondag en maandag. Vrijdag is leuk maar als de meesten werken tot 5 of 6 uur en je moet nog eten, spullen pakken en rijden dan ben er ook ergens in de nacht en dan moet je nog eens de hele nacht gaan gamen.

• natasdiamon
nee, niet maandag, dan moet de helft weer naar school, dus dat valt volgens mij af.

en waarom vrijdag niet? half zes open, zodat iedereen de zaal inkan en daarna eventueel kan eten.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

De lanparties die ik bezocht heb zijn altijd van vrijdag - zondag geweest.

Meestal is 't vrijdag (na t'werk) rustig aan richting de locatie, spulletjes uitpakken aansluiten.
Boel verkennen, misschien stad in boodschappen doen etc.
Is t vaak al laat in de avond dat je echt begint.

Zaterdag is meestal de compo dag, gevolgd door de zondag voor de finales zeg maar.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Het voordeel van vrijdags (in de avond) aankomen dat je dan alles opzet en zaterdag VROEG kan beginnen (of gewoon niet stoppen ;) ).
Als je pas zaterdag 10uur er bent en dan alles op zet heb je dus een stuk langer. (vooral omdat ik redelijk vroeg wakker ben :) )

Wat betreft eten op de vrijdag. Tja ik denk dat het makkelijkste is om die zelf te regelen. Dus na werk (iets eerder stoppen) even snel iets eten. Pizza in de oven en terwijl die ligt de bakken gooi je je spullen in de auto.
Dan pizza weg eten in paar minuten en gassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Simpel:

Vrijdag 18:00 tot Zondag 18:00 doen. Dat is de beste tijd. Zaterdag in de ochtend beginnen dan de competities. Vrijdag komt iedereen binnen druppelen.

[ Voor 40% gewijzigd door Mojo op 18-09-2009 00:29 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Griffin schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:45:
Het voordeel van vrijdags (in de avond) aankomen dat je dan alles opzet en zaterdag VROEG kan beginnen (of gewoon niet stoppen ;) ).
Als je pas zaterdag 10uur er bent en dan alles op zet heb je dus een stuk langer. (vooral omdat ik redelijk vroeg wakker ben :) )

Wat betreft eten op de vrijdag. Tja ik denk dat het makkelijkste is om die zelf te regelen. Dus na werk (iets eerder stoppen) even snel iets eten. Pizza in de oven en terwijl die ligt de bakken gooi je je spullen in de auto.
Dan pizza weg eten in paar minuten en gassen.
Op die manier denken wij ook. Dus wij hadden zoiets van mmm oké, 10 uur. Acht uur fris vertrekken en lekker fris twee dagen. Het blijkt dat er behoefte is aan de vrijdag en de deelnemers hun wil is wens uiteraard. We zijn al druk aan het overleggen met de locatie.

Late post, ik weet het, erg druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik denk dat je het beste de vrijdagavond erbij kan zetten.
Vrijdag 18:00 tot zondag 18:00 is een leuke tijd, en over het fris zijn hoef je je niet al teveel zorgen te maken. De meeste tweakers zijn wel wat gewend qua nachten niet slapen maar gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Valt wel mee hoor. Ik denk dat 75% minstens 6 uurtjes slaapt elke nacht! :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mojo schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:51:
muhahah slapen is voor mietjes O-)

zijn zat hulpmiddelen voorhanden 1 2 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Mojo schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:51:
Jaloersheid uit deze hoek. Gemiddeld red ik 4 uur per dag i.v.m. school, werk, fitness, vriendin en TweakLAN. Eén dag doordeweeks plan ik bijslapen in, dan slaap ik 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

jasperaap schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:10:
[...]

Jaloersheid uit deze hoek. Gemiddeld red ik 4 uur per dag i.v.m. school, werk, fitness, vriendin en TweakLAN. Eén dag doordeweeks plan ik bijslapen in, dan slaap ik 8 uur.
dat je het daar op red.
Ik slaap ongeveer 8 uur per dag. In het weekend iets minder. (tja uitgaan en toch op tijd je bed uit)
Dus ook op de LAN wil ik goed slapen, lees: 6 uurtjes). (2-3 uur snachts bed in, 8 uur er weer uit en verder game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Laatst online: 19-07-2022
Kom ik aan met met me 9 uur per nacht haha (weekend meer), en dan loop ik nog met een slaapkop rond op school. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

himlims_ schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:54:
[...]

muhahah slapen is voor mietjes O-)

zijn zat hulpmiddelen voorhanden 1 2 3
Geloof me, als jij nog zelf naar huis moet rijden en de volgende dag nog iets zinnigs wilt doen is slapen best handig, en dan is 6 uurtjes van zaterdag op zondag niet echt een overbodige luxe kan ik je vertellen.
Je zou niet de eerste zijn die z'n auto om een boom heenvouwt na een weekendje lannen.

Dan kun je jezelf wel volgieten met redbull enzo, maar of dat nu zo verstandig is? Ik drink eigenlijk nooit van die zooi op een lan, geef mij maar water en vruchtensap en zo nu en dan een colaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Laatst online: 19-07-2022
Welke spellen willen we nou nog echt zien als competitie? Ik ben er mee bezig en heb het volgende al geselecteerd uit reacties:

- Call of Duty
MW1, WaW of MW2?
- UT99/2k4
- TrackMania Nations Forever
- CS Source
- Flatout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Tf2?

• jasperaap
Update:

Even voor de duidelijkheid. Kn4kw0r5t is de persoon die de dingen rondom de competities op gaat te zetten. Hij is een zeer enthousiaste jongeman maar nog niet ervaren in het organiseren van competities.

We kunnen hem wel alles op een presenteerblaadje geven, maar door een hoop zelf te doen leert hij het meest.

Jullie input heeft hij, en hebben wij dus, een hoop aan.
Mocht hij vastlopen dan staan wij strak achter hem om alles op de rails te houden. ;)

• BHQ
  • Laatst online: 08:31

BHQ

TERW_DAN schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 16:52:
[...]

Geloof me, als jij nog zelf naar huis moet rijden en de volgende dag nog iets zinnigs wilt doen is slapen best handig, en dan is 6 uurtjes van zaterdag op zondag niet echt een overbodige luxe kan ik je vertellen.
Je zou niet de eerste zijn die z'n auto om een boom heenvouwt na een weekendje lannen.

Dan kun je jezelf wel volgieten met redbull enzo, maar of dat nu zo verstandig is? Ik drink eigenlijk nooit van die zooi op een lan, geef mij maar water en vruchtensap en zo nu en dan een colaatje.
+1. Rijden na een LAN met te weinig slaap is een van de stomste dingen die je kan doen..

Jezelf voltanken met cafeïne.. tsja. Als het je eerste LAN is dan doe je het een keertje, daarna ben je het /echt/ wel afgeleerd om blikjes weg te tanken alsof het niets is :z

[ Voor 11% gewijzigd door BHQ op 19-09-2009 18:52 ]

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Suggestie:
Wedden op competities.
Iedereen krijgt op vrijdag x credits en kan door "bets" te plaatsen de hoeveelheid verhogen.
Dan aan het einde misschien iets te doen met die credits?

Kijk maar wat je doet, schoot zo even door mijn hoofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Jarpse schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:51:
[...]

+1. Rijden na een LAN met te weinig slaap is een van de stomste dingen die je kan doen..

Jezelf voltanken met cafeïne.. tsja. Als het je eerste LAN is dan doe je het een keertje, daarna ben je het /echt/ wel afgeleerd om blikjes weg te tanken alsof het niets is :z
Yep, QFT.
Ik lach die mannetjes altijd hartelijk uit in mezelf, als ik ze zie slepen met traytjes Red bull/Golden power alsof het een vereiste is voor een LAN.
Einde van de avond zitten ze met hoofdpijn, een droge keel en branderige oogjes totdat alles gaat draaien en je ze ziet rennen naar het toilet. ;)
Dan zit ik fris achterover te leunen in mijn stoeltje met een flesje aquarius in mijn handen. :9

Slaap is per persoon verschillend (iedereen heeft daar andere ervaring mee, ik kan zo 48 uur aan een stuk door als het moet).
Het is vaak de bovengenoemde combinatie van beide die ervoor zorgt dat menig LAN deelnemer van een koude kermis thuis komt dus ik kan het echt iedereen afraden.
(Vind die energy drinks sowieso niet te pruimen en ze zijn echt slecht voor je ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
OMG, dit neem je toch niet mee? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
chimo schreef op zondag 20 september 2009 @ 02:32:
[...]

OMG, dit neem je toch niet mee? :o
Waarom niet lijkt me ideaal op een LAN, gewoon een schepje 3 in je 2 en gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Da_maniaC schreef op zondag 20 september 2009 @ 00:33:
[...]

Yep, QFT.
Ik lach die mannetjes altijd hartelijk uit in mezelf, als ik ze zie slepen met traytjes Red bull/Golden power alsof het een vereiste is voor een LAN.
Einde van de avond zitten ze met hoofdpijn, een droge keel en branderige oogjes totdat alles gaat draaien en je ze ziet rennen naar het toilet. ;)
Dan zit ik fris achterover te leunen in mijn stoeltje met een flesje aquarius in mijn handen. :9

Slaap is per persoon verschillend (iedereen heeft daar andere ervaring mee, ik kan zo 48 uur aan een stuk door als het moet).
Het is vaak de bovengenoemde combinatie van beide die ervoor zorgt dat menig LAN deelnemer van een koude kermis thuis komt dus ik kan het echt iedereen afraden.
(Vind die energy drinks sowieso niet te pruimen en ze zijn echt slecht voor je ook).
Ik was mijn eerste lan anders niet doorgekomen zonder energydrank... wellicht niet zo sterk als redbull :D maar het helpt zeker wel.. Ik hoorde ook dat je er dan de volgende dag last van zou hebben maar daar had ik dus absoluut geen last van.. In totaal in 3 dagen 5 uur geslapen :) Dan is het wel te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Topicstarter
Awsom schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:43:
[...]

Ik was mijn eerste lan anders niet doorgekomen zonder energydrank... wellicht niet zo sterk als redbull :D maar het helpt zeker wel.. Ik hoorde ook dat je er dan de volgende dag last van zou hebben maar daar had ik dus absoluut geen last van.. In totaal in 3 dagen 5 uur geslapen :) Dan is het wel te doen!
Dat vind ik het stomme van energydrinks, je kunt er ff 2 uurtjes mee raggen, en daarna ben je nog suffer dan er voor zodat je steeds meer van die meuk moet hebben :P.

Ik heb gehoord van wat ervarener lanners dan ik dat zij juist heel gezonde dingen eten als tomaatjes en sap drinken en zo. :o

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Persoonlijk drink ik nooit energie drinks behalve op een LAN party met vrienden. Gewoon uit pure gewoonte, de eerste keer dat we die LAN party deden was bij een vriend die vlak tegen een Aldi woont en zo was de golden power LAN party ontstaan. Nog Golden Power = no LAN party :-D

Gezond is anders maar dat hoort er nu eenmaal bij. Hoewel ik denk dat ik het deze keer ook gewoon bij water, koffie en slaap ga houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

"ervarener lanners"? Ik kom vaak zat op lans, en er gaat vaker een zooitje appels en wat flesjes water mee dan een tray energy drank. Ook slapen is heel normaal, al is het maar een paar uurtjes :p

Misschien kom ik ook wel, moet nog even kijken als het wat dichterbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 08:31

BHQ

BGB4rn schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:58:
[...]

Dat vind ik het stomme van energydrinks, je kunt er ff 2 uurtjes mee raggen, en daarna ben je nog suffer dan er voor zodat je steeds meer van die meuk moet hebben :P
Ja precies. Je hebt even een hyperactiviteitsboost (leuk voor je medeLANners mocht je er echt vervelend van worden..) en daarna ben je vaak nog veel suffer dan voorheen. Dan kan je beter op een normale gezonde manier je energievoorraad aanvullen en inderdaad, gewoon wat uurtjes slaap overnacht pakken. Dan ben je de dag erop weer lekker fris ipv. doodgaar omdat je zonodig tr00 moest blijven gamen tot 7 uur 's ochtends :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Ik snap het probleem niet zo iedereen kan toch drinken wat ie wil?
Ik hou het meestal bij aldi ice tea, cola of dus wat energy drink.
Slapen doe ik altijd genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Nu is het zo dat op de locatie een hele mooie bar is met hele schappelijke prijzen. We gaan zeker kijken of we hier gezonde dingen die goed aansluiten bij jullie wensen aan kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 15:02
Goed eten (dus op de normale tijden een fatsoenlijke maaltijd) scheelt ook een hele hoop. Als drinken drink ik meestal fris, wat in de avond/nacht aangevuld wordt met bier en geleidelijk overgaat tot een beetje energy drink. Ik heb een keer op een zondagmiddag op een lan 7 blikjes opgezopen, 's avonds thuis in bed was ik nog klaarwakker, geen aanrader :P

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Update voortgang Tweaklan

We zijn nog steeds erg hard bezig geweest. Zo is ons inschrijfsysteem, wat we graag volledig geautomatiseerd wilden hebben, zo goed als af en kan er in met inschrijven, betalen en alle belangrijke zaken gestart worden.

De LAN zal gehouden worden op 16 en 17 januari 2010.

We hebben hard gediscussieerd met de locatie. Na een aantal dagen heen en weer praten hebben ze toch besloten, omdat ze in het verleden slechte ervaringen hadden met LAN organisaties, om de LAN van zaterdagochtend vroeg tot zondagavond te organiseren. In de toekomst wilden ze hier graag een weekend van maken. Maar onder het motto van "een ezel in het gemeen.." moeten we ons eerst bewijzen.

Informatie

Daarnaast hebben we een bankrekeningnummer geopend, dit had nog best wat voeten in de aarde aangezien de penningmeester en ik erg ver van elkaar af wonen en er veel via de post geregeld diende te worden met de bank.

We moeten nog één punt kortsluiten en dan weten we alle kosten en is de prijs definitief.

Jullie kunnen dus deze week een nieuw topic verwachten met alle informatie, inschrijfgegevens enzovoort.

Degene die zich al hebben ingeschreven op de website krijgen dan ook een mail met alle benodigde informatie.

Huidige stand deelnemers

Op dit moment zijn er vanuit de locatie 12 (betaalde) plekken als voorwaarde voor de sponsoring gereserveerd, hebben we 34 voorinschrijvingen op de website en ongeveer 25 toezeggingen uit eigen kring. Zodra 100 mensen hebben betaald sluiten de inschrijvingen, vol is dan ook echt vol bij deze eerste editie.

Tweakers op de LAN

Uiteraard is dit een LAN ontstaan uit het idee "een LAN voor Tweakers door Tweakers". Daarom zullen we tot een nog nader te bepalen datum de inschrijvingen via Tweakers, die definitief is na ontvangst van het inschrijfgeld, voorrang geven.

[ Voor 14% gewijzigd door jasperaap op 10-10-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Oh, ik kan niet mee, zondag ga ik er niet doorheen krijgen, en voor 1 dag lannen heeft het geen zin, dus helaas je zult mijn inschrijving als oningescheven moeten zien;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Mooie nieuwe informatie, en ik kan ook wel begrijpen dat het voorzichtig gedaan wordt met de data.
Ik kan echter nog steeds niet zeker weten of ik die data kan omdat ik die weken nog steeds in het buitenland kan zitten. Alleen dat is ook nog lang niet zeker (lekker hoor zn onzekere agenda).

Ik sta ingeschreven en laat dat ook lekker staan. Ik neem gewoon de gok dat als ik het zeker weet er nog plaatsen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Griffin schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:01:
Mooie nieuwe informatie, en ik kan ook wel begrijpen dat het voorzichtig gedaan wordt met de data.
Ik kan echter nog steeds niet zeker weten of ik die data kan omdat ik die weken nog steeds in het buitenland kan zitten. Alleen dat is ook nog lang niet zeker (lekker hoor zn onzekere agenda).

Ik sta ingeschreven en laat dat ook lekker staan. Ik neem gewoon de gok dat als ik het zeker weet er nog plaatsen zijn.
Voor de prijs hoef je het niet te laten in ieder geval. Ik kan de definitieve prijs nog niet zeggen, we checken alles nog eens dubbel. Maar ik kan wel zeggen dat het (dik) onder de 20 euro zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Da's al 71 man (als de toezeggingen ook komen) dus nog 30 man kan mee en het is pas oktober! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

chimo schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:41:
Da's al 71 man (als de toezeggingen ook komen) dus nog 30 man kan mee en het is pas oktober! :o
Pas wanneer er 71 man heeft betaald, staat de teller bij mij op de 71.
En dan uiteraard niet voor het geld, maar voor de definitieve toezegging.
Gewoon toezeggen en afhaken kan iedereen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
De inschrijvingen voor de TweakLAN 2010 zijn geopend, dit lijkt me een mooi moment om in een nieuw topic verder te gaan.

We gaan hier verder
:)

[ Voor 7% gewijzigd door jasperaap op 19-10-2009 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:08

PromoX

Flying solo

Verder in TweakLAN 2010.

And I'm the only one and I walk alone.