Wat houd het in dan?
Netwerk gamen tegen andere tweakers?
Dan zeker registreren!
Netwerk gamen tegen andere tweakers?
Dan zeker registreren!
//Thapous
Ik vind Tweaklan een beter uitspreekbare en onthoubare naam dan GoTLAN (hoe spel je die hoofdletters/kleine letters ook alweer?Thapous schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:54:
Kun je doen, maar blijft de LAN ook GoTlan heten? En veranderd de naam niet naar TweakLAN (waar een aantal pagina's terug eventjes ter sprake kwam?)
Domeinnamen kosten geen drol en ik zou daarom gelijk gotlan.nl en tweaklan.nl claimen. Kunnen we later altijd nog ruzie maken over wat het wordtReyhZhao schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:45:
gewoon meteen reserveren die handel :-) voor die weg is
[ Voor 23% gewijzigd door Stoney3K op 24-06-2009 15:11 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
gotlan.nl is op dit moment al geregistreerd door Rian, gaat allemaal heel snel. Is de optie van Stoney3K even de beste optie? Ik heb geen verstand van al dat netwerkgedoe dus overleg even met elkaarPetervanakelyen schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:13:
Ik stem ook op Tweaklan.
Een poll, iemand ?
Lang geleden dat we er nog eentje hebben gezien
[ Voor 9% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 15:18 ]
Tweaklan klinkt leukerscenix_ schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:32:
Naar mijn mening is GOTlan.nl duidelijker... Heb dan ook even daarop gestemd
[ Voor 5% gewijzigd door Da_maniaC op 24-06-2009 15:38 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 29% gewijzigd door ChaosZ0ne op 24-06-2009 15:37 ]
ik heb zelf ook eens wat jongerencentra aangesproken, maar vaak krijg je dan het probleem dat je er snachts niet mag zijn, heeft iets met bouwbestemming en veiligheid te maken, weet niet meer precies hoe t zat, maar zorg dat ze wel weten dat je snachts er ook verblijft, veel mensen weten dat niet van een LAN (de leken dan, uiteraard)Da_maniaC schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:36:
* Da_maniaC stemt voor GoTlan!
Tweaklan is inderdaad makkelijker, maar GoTLan spreekt mij persoonlijk wat meer aan.
--
Om het maar even in de groep te gooien hiero...(ik zal de betreffende persoon er nog even gedetailleerder op aanspreken).
Er was ook nog een 3de lokatie welke als alternatief werd overwogen en waar ik zelf connecties had.
Ik ben inmiddels met de juiste personen in contact geweest en heb afgesproken dat ik een email op stel met het concept/idee etc. en wat er tot nu toe georganiseerd is en wat we zoeken....
Dit word dan als het goed is, dit weekend besproken en krijgen we informatie etc. etc.
De lokatie betreft een jongerencentrum in Goirle (vlak onder Tilburg) en is van alle gemakken en luxe voorzien.
(Groot, vrij modern pand, bar, 4 eetgelegenheden om de hoek, winkelcentrum op 2-3 minuten loopafstand, grote tuin etc. etc.).
De lokatie zou ook eventueel plek bieden aan 100 mensen, maar de exacte details
Dat moet je dan echt met VNU overleggen (trouwens dit is al eerder aan bod gekomen).ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:36:
als je een beetje reclame maakt voor ze;) t kost ze namelijk weinig
ik dacht meer in de richting van aanduiden dat je door hun gesponsored bent;) dus mss een mooi spandoek ofzo van hun in de lan hangen. sowizo zal er door het feit dat het tweakers is wel aardig wat aandacht aan toe komen;)Manueltje22 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:40:
[...]
Dat moet je dan echt met VNU overleggen (trouwens dit is al eerder aan bod gekomen).
En ik heb zelf gestemt voor GotLAN.nl , de titel spreekt me gewoon aan vandaar
Als je een eigen website hebt draaien dan heb je weinig met VNU te maken.Manueltje22 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:40:
[...]
Dat moet je dan echt met VNU overleggen (trouwens dit is al eerder aan bod gekomen).
En ik heb zelf gestemt voor GotLAN.nl , de titel spreekt me gewoon aan vandaar
[ Voor 29% gewijzigd door ChaosZ0ne op 24-06-2009 16:11 . Reden: /me denkt hard over ideeen ]
Is bij deze locatie geen probleem als ik het goed begrijp. Wel scherpe inbreng.ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:39:
[...]
ik heb zelf ook eens wat jongerencentra aangesproken, maar vaak krijg je dan het probleem dat je er snachts niet mag zijn, heeft iets met bouwbestemming en veiligheid te maken, weet niet meer precies hoe t zat, maar zorg dat ze wel weten dat je snachts er ook verblijft, veel mensen weten dat niet van een LAN (de leken dan, uiteraard)
Je hoort hier nog meer van. RehyZaho en Stoney3K, kun je hier even aandacht aan geven?ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:58:
verder, mochten er inderdaad nette servers komen te staan, ik heb hier nog wel een aantal kant en klare ESXi Virtuele machines waarop wat nette games draaien (denk aan Ut, CoD, e.d.) fijne is dat die dingen binnen seconden zijn te verplaatsen naar een andere machine (heb al te vaak meegemaakt dat een server crasht oid, en dat je daarom bijv geen DHCP meer hebt oid. dan was het altijd fijn als ik m even kon Vmotionen, of zelfs gewoon even een harddiskje overhangen.
[ Voor 39% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 16:02 ]
Kijk das helemaal super, scheeld weer wat game servers configgen. Heb je zelf ook de hardware om ze op te draaien? Ik neem zelf wel een HP server mee met ESXi er op maar die is primair bedoelt voor netwerk services als DHCP enz maar moeten we ff kijken opzich kunnen er wel een paar game servers bij op draaien ding heeft geheugen zat.ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:58:
verder, mochten er inderdaad nette servers komen te staan, ik heb hier nog wel een aantal kant en klare ESXi Virtuele machines waarop wat nette games draaien (denk aan Ut, CoD, e.d.) fijne is dat die dingen binnen seconden zijn te verplaatsen naar een andere machine (heb al te vaak meegemaakt dat een server crasht oid, en dat je daarom bijv geen DHCP meer hebt oid. dan was het altijd fijn als ik m even kon Vmotionen, of zelfs gewoon even een harddiskje overhangen.
edit: overigens hadden wij altijd al op de lan's de regel: doe wat je wilt, zolang t maar leuk en gezellig blijft. als er eens iemand een blowtje draait, okee, zolang de rest er maar geen last van heeft. heeft nog nooit problemen gehad.
ik heb zelf wel wat staan ja, ik heb een asus p5b mobotje, E6300, 4G ram, en (helaas) 100M netwerk.(draait ESXi 3.5 op) weet niet of dat voldoende is, maar gelukkig kunnen we evt servers snel overgooien, evt via usbstick of netwerk, mocht een van de servers t niet trekken.ReyhZhao schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:09:
[...]
Kijk das helemaal super, scheeld weer wat game servers configgen. Heb je zelf ook de hardware om ze op te draaien? Ik neem zelf wel een HP server mee met ESXi er op maar die is primair bedoelt voor netwerk services als DHCP enz maar moeten we ff kijken opzich kunnen er wel een paar game servers bij op draaien ding heeft geheugen zat.
Ah klinkt goed zou super zijn als je dat mee kunt nemen met de LAN. Ik zet je in iedergeval op de lijst.ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:15:
[...]
ik heb zelf wel wat staan ja, ik heb een asus p5b mobotje, E6300, 4G ram, en (helaas) 100M netwerk.(draait ESXi 3.5 op) weet niet of dat voldoende is, maar gelukkig kunnen we evt servers snel overgooien, evt via usbstick of netwerk, mocht een van de servers t niet trekken.
bedenk me nu net dat ik nog een servertje heb staan, weet niet precies wat, tis iig een AMD met 1300 mhz oid. ook heb ik nog 9 pentium 533mhz staan... mss dat we er daar beter eentje voor kunnen als dhcp/Ynhub oid, en dan nog een 2e als fileserver?
geen probleem. er past 10x een 2u server in mn auto, en dan heb ik de achterbak nog leeg. maar wat is precies jouw plan kwa netwerk?ReyhZhao schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:19:
[...]
Ah klinkt goed zou super zijn als je dat mee kunt nemen met de LAN. Ik zet je in iedergeval op de lijst.
Zoals ik al zei.. het zijn bekende mensen van me.ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:39:
[...]
ik heb zelf ook eens wat jongerencentra aangesproken, maar vaak krijg je dan het probleem dat je er snachts niet mag zijn, heeft iets met bouwbestemming en veiligheid te maken, weet niet meer precies hoe t zat, maar zorg dat ze wel weten dat je snachts er ook verblijft, veel mensen weten dat niet van een LAN (de leken dan, uiteraard)
[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 24-06-2009 16:27 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik mail / DM je zo wel ff als ik thuis ben. Heb al wel een opzetje gemaakt hoe ik het netwerk wil inrichten.ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:22:
[...]
geen probleem. er past 10x een 2u server in mn auto, en dan heb ik de achterbak nog leeg. maar wat is precies jouw plan kwa netwerk?
Iets wat lost staat van je postTERW_DAN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:34:
Idd beide reggen en gewoon beide naar de site laten verwijzen. Voor die paar euro zou ik niet moelijk gaan doen.
[ Voor 61% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 17:56 ]
Je wil overzicht in je berichten?jasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:17:
[...]
Iets wat lost staat van je post. Maar is er een manier dat je een aantekening kan maken bij je postvak in bij Direct Messages. Als ik zelf de mailing ben begonnen zoek ik me rot naar bepaalde mailings.
[ Voor 12% gewijzigd door Da_maniaC op 24-06-2009 17:52 ]
Oke, ty. Zover was ik. Ik bedoelde eigenlijk een discussie je eigen titel geven. Maar denk dat het lastig wordt.Da_maniaC schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:49:
[...]
Je wil overzicht in je berichten?
Probeer een map aan te maken (in dit geval genaamd Tweaklan ofzo) en maak een berichtregel aan (Extra > Berichtregels... geloof ik) die bijvoorbeeld alle mails met het onderwerp Tweaklan of alle mail verzonden naar info@tweaklan.nl in die map plaatst.
Ik doe dit voor sommige mail accounts / websites, aparte map voor provider etc. etc. erg makkelijk.
ApexAlpha schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:44:
Eind november is voor mij inderdaad Oké.
Bovendien denk ik dat de 'locatie' pol aangepast moet worden.
Want iedereen weet dat de kans nihil is dat de LAN in zeeland, limburg of groningen gehouden wordt.
Ik woon zelf in limburg, maar omdat limburg laag staat heb ik 'strategisch' maar op Noord-Brabant gestemd... maargoed.
Verder een super idee, ik ben ook zeker voor compo's van bepaalde spellen/
[ Voor 13% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 19:29 ]
Ik kom zeker ! Voor mij is Pepperana's ding het dichtste bij, maar Goirle is ook nog te doen hoorBelgen! Graag responden, ben benieuwd hoeveel Belgen er van plan zijn te komen! 12% die gestemd heeft stemde België.
Diverse mensen geven aan dat er dan een toetsweek is. Ik heb gecheckt, zijn dit mensen van havo/vwo? Dat is enige groep die naar dat ik kan vinden toetsen hebben? HBO en WO gecheckt.jasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:09:
Poll: Eind november komt goed uit voor een LAN
• Ja, eind november is oké.
• Ja, maar niet op zondag.
• Nee, school/toetsen.
• Nee, er is dan iets belangrijks (post aub'
• Maakt niet uit, ik kom toch wel.
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 16% gewijzigd door Xiliath op 24-06-2009 20:25 ]
wappie1980 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:21:
ff over het hosten van die site
Kunnen we tweakers.net niet eens vriendelijk aankijken?
lan.tweakers.net of tweakers.net/lan lijken me ideale namen en mss willen zo ook wel sponsoren.
PS:
En mss mogen we het GoT logo ook wel gebruiken als we het vragen.
Logo moeten we nog overleggen, als iemand zich geroepen voelt om zijn fantasie los te laten op een logo, leef je uitReyhZhao schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:55:
Ik kan de site wel hosten op een van m'n servers, meteen wel zo practisch dan hebben we de site meteen op de LAN zelf actief staan....
[ Voor 16% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 20:26 ]
[ Voor 9% gewijzigd door DaMarcus op 24-06-2009 21:03 ]
Dat snap ik, wie moeten we PM-en om sowieso daar een vraag over te stellen? Dan noteer ik het, altijd handig om alvast te weten waar we aan toe zijn. Alvast bedankt..TERW_DAN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:38:
Inderdaad, wil je evt logo's gebruiken dan zul je hier toch echt toestemming voor moeten gaan vragen aan tweakers.net. Dat het toevallig op GoT bespreken wordt wil niet zeggen dat het ook gerelateerd is aan GoT/Tweakers.net
[ Voor 3% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 20:47 ]
TERW_DAN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:38:
Inderdaad, wil je evt logo's gebruiken dan zul je hier toch echt toestemming voor moeten gaan vragen aan tweakers.net. Dat het toevallig op GoT bespreken wordt wil niet zeggen dat het ook gerelateerd is aan GoT/Tweakers.net
Oké, heb hun profiels gecheckt en denk dat Daniel het meest to-the-point is sinds hij uitgever is. Maar dat is pas nodig in een later stadium. Eerst eens overleggenTERW_DAN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:49:
Dat kun je denk ik het beste gaan doen bij het management (dus Daniël, Roelant of Femme).
[ Voor 10% gewijzigd door ChaosZ0ne op 24-06-2009 22:29 ]
Ziet er goed uit! Is gewoon een interne website voor de LAN-bezoekers met alle info zeg maar?ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:29:
ik heb net even uitgezocht kwa management... want een lan die crap geregeld is is niet zo fijn... dus heb eventjes snel een servertje online gegooid (pas op, lokaal gehost, TRAAG!) op http://195.240.225.167 . zeg maar wat je ervan vindt... anders ga ik gewoon verder zoeken, maar dit leek me makkelijk en snel... scheelt heel veel tijd namelijk. levert u maar commentaar!
[ Voor 39% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 24-06-2009 21:40 ]
danku danku, tis gewoon een standaard iets wat je in 5 minuten kan installeren, maar wel errug handig, moet ik zelf zeggen. ik moet nog heel veel functies instellen en configureren, maar de basis werkt iig... je kan gewoon accounts aanmaken en beetje rondstruinen als je wilt. maar komt inderdaad gewoon intern, het is in het begin voor de crew om voor de lan alles te managen (betalingen, inschrijvingen, seating plan, enz) maar op de lan is het heel makkelijk om voor users tournaments toe te voegen, maar nog veel meer, dus kijk maar even, de database wordt toch gewiped als we dr serieus mee bezig gaan zijn. verder, er zit een NL taalpakket in, die kan ik aanzetten, maar dan krijg ik een hele mooie google translated site te zien... is nietsDa_maniaC schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:41:
Ziet er inderdaad netjes uit, maar misschien een optie om alles in het Nederlands te doen?
(Als dit te veel moeite is hoeft het voor mij uiteraard niet aangezien ik met Engels geen enkel probleem heb).
Misschien is het alleen makkelijker aangezien het een Nederlandse LAN is.
[ Voor 6% gewijzigd door ChaosZ0ne op 24-06-2009 22:23 . Reden: pizza macaroni ]
[ Voor 20% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 22:16 ]
You got mail. (Rian gaat over website en RehyZaho over netwerk etc. graag met hun overleggen)ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:29:
ik heb net even uitgezocht kwa management... want een lan die crap geregeld is is niet zo fijn... dus heb eventjes snel een servertje online gegooid (pas op, lokaal gehost, TRAAG!) op http://195.240.225.167 . zeg maar wat je ervan vindt... anders ga ik gewoon verder zoeken, maar dit leek me makkelijk en snel... scheelt heel veel tijd namelijk. levert u maar commentaar!
[ Voor 45% gewijzigd door Da_maniaC op 24-06-2009 22:16 ]
Ziet er niet slecht uit, maar de balk is in het Nederlands en de rest in het Engels ?ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:29:
jup, ik ben m op t moment druk aan het editten naar nederlands, dus hij is half engels nogPetervanakelyen schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:15:
[...]
Ziet er niet slecht uit, maar de balk is in het Nederlands en de rest in het Engels ?
Het is meer dan Duits, dus we gaan erop vooruit
[ Voor 20% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 23:09 ]
Huh, waarom ?jasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:36:
Ban BGB4rn:
Iedereen die de laatste 5 uur BGB4rn een DM heeft gestuurd, BGB4rn is, voor tot nog toe, onduidelijke reden gebanned op tweakers.net. En kan dus niet zijn inbox lezen.
Graag als je hem hebt gemaild naar mij mailen, voor zaken betreffende de LAN met mij contact opnemen. Organisatorisch heeft BGB4rn de taken aan mij overhandigd.
Geen idee of ie al contact gehad heeft met de crew, anders kan hij het beste even mailen naar gathering at tweakers.net.jasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:36:
Ban BGB4rn:
Iedereen die de laatste 5 uur BGB4rn een DM heeft gestuurd, BGB4rn is, voor tot nog toe, onduidelijke reden gebanned op tweakers.net. En kan dus niet zijn inbox lezen.
And I'm the only one and I walk alone.
Dat is niet helemaal duidelijk. De betreffende crew is er mee bezig. Hoe het precies in elkaar zit kan ik niet veel over zeggen, behalve dat er wat geklooi is geweest vandaag en we even moeten kijken hoe het zit en wie wel/niet schuldig is
Peter even los van de BAN. Waar uit België kwam jij precies (je kwam toch uit België?) Probeer de afstanden die mensen moeten maken in kaart te brengen. Nederland is kikkerlandje maar we moeten kijken wie waar vandaan komt he.
[ Voor 47% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 23:41 ]
maar waarom worden er dan mensen gelijk al gebanned, of zijn het meerderen geweest..?TERW_DAN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:01:
[...]
Dat is niet helemaal duidelijk. De betreffende crew is er mee bezig. Hoe het precies in elkaar zit kan ik niet veel over zeggen, behalve dat er wat geklooi is geweest vandaag en we even moeten kijken hoe het zit en wie wel/niet schuldig is
[ Voor 4% gewijzigd door DJ-Visto op 25-06-2009 07:45 ]
Dat is iets tussen de crew en de betreffende user(s), daar kan/wil ik verder niets over zeggen.DJ-Visto schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 07:39:
[...]
maar waarom worden er dan mensen gelijk al gebanned, of zijn het meerderen geweest..?
Niet op zondag is imho niet handig. Dat is juist de dag dat iedereen vrij heeft. Dan mag ik misschien lomp klinken, maar ik vind niet dat we rekening moeten gaan houden met een paar mensen die dat toevallig als een heilige dag zien ofzo.jasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:32:
Voorlopige uitslag datum:
Ongeveer 40 mensen hebben gestemd, het overgrote gedeelte ziet de datum wel zitten. Een paar willen liever niet op zondag (christelijk denk ik). En een paar zitten met toetsen en één (vindt) iets anders belangrijker.
Toetsen vind ik niet een heel sterk argument, maar we wachten Poll af. Mensen met toetsen gewoon boeken meenemen. (Economie, Managment en Recht kun je in overleg bijles krijgen
)
Ja klopt, heb het er maar bijgezet in de Poll omdat ik zelf ook christelijk ben opgevoed en weet hoeveel ik baalde als ik een keer ergens niet naartoe kon omdat het op zondag was, zal zolang ik thuis woon nog steeds gezeur opleveren, maar ben dat weekend gewoon bij mijn vriendinTERW_DAN schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 07:59:
[...]
Dat is iets tussen de crew en de betreffende user(s), daar kan/wil ik verder niets over zeggen.
[...]
Niet op zondag is imho niet handig. Dat is juist de dag dat iedereen vrij heeft. Dan mag ik misschien lomp klinken, maar ik vind niet dat we rekening moeten gaan houden met een paar mensen die dat toevallig als een heilige dag zien ofzo.
En wat betreft toetsweken, tja, je kunt toch ook eerder leren zodat je dat weekend vrij hebt? Doe dat anders op de vrijdag avond en kom dan op zaterdag naar de lanparty
of je bent gewoon weg en je vriendin zegt dat je daar bentjasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:03:
[...]
Ja klopt, heb het er maar bijgezet in de Poll omdat ik zelf ook christelijk ben opgevoed en weet hoeveel ik baalde als ik een keer ergens niet naartoe kon omdat het op zondag was, zal zolang ik thuis woon nog steeds gezeur opleveren, maar ben dat weekend gewoon bij mijn vriendin.
Ben oud genoeg dat ze niet bellen hoor. Maar laten we dit punt sluitenDJ-Visto schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:06:
[...]
of je bent gewoon weg en je vriendin zegt dat je daar bent
[ Voor 14% gewijzigd door jasperaap op 25-06-2009 08:15 ]
Mijn neef en ik komen van Hoboken, Antwerpen. Link naar Google Maps.jasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:32:
[...]
Peter even los van de BAN. Waar uit België kwam jij precies (je kwam toch uit België?) Probeer de afstanden die mensen moeten maken in kaart te brengen. Nederland is kikkerlandje maar we moeten kijken wie waar vandaan komt he.
Zal me wel gaan verkleden als travestiet danViper® schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:42:
Oe LAN party
Kan eventueel wel mensen helpen met vervoer.
Liefst natuurlijk gemoedwillige leuke dames
Zo, dat is een aardige afstand ja. Maar ik vraag me dan af waarom Utrecht on Noord. B. dan nog verschil maakt. Uurtje extra maakt toch ook niet meer uitPetervanakelyen schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:40:
[...]
Mijn neef en ik komen van Hoboken, Antwerpen. Link naar Google Maps.
Prima dat sommige mensen wel of niet Zondag kunnen.jasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:03:
[...]
Ja klopt, heb het er maar bijgezet in de Poll omdat ik zelf ook christelijk ben opgevoed en weet hoeveel ik baalde als ik een keer ergens niet naartoe kon omdat het op zondag was, zal zolang ik thuis woon nog steeds gezeur opleveren, maar ben dat weekend gewoon bij mijn vriendin.
Bwah, heb toch liever iets minder ver rijden, het duurt al lang genoegjasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:22:
[...]
Zo, dat is een aardige afstand ja. Maar ik vraag me dan af waarom Utrecht on Noord. B. dan nog verschil maakt. Uurtje extra maakt toch ook niet meer uit.
[ Voor 13% gewijzigd door Petervanakelyen op 25-06-2009 15:26 ]
Waarom koop je dan niet gewoon zo'n lader voor in de autoPetervanakelyen schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:16:
[...]
Bwah, heb toch liever iets minder ver rijden, het duurt al lang genoeg
Mijn laptop batterij moet de hele rit mee gaan anders verveel ik me te veel
Dat is wat ik bedoel. Geen probleem toch?natasdiamon schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:36:
ik ben christelijk, en ik mag echt geen lan party op zondag houden als ik op die tijd ook in de kerk zou zitten, ik zou het ook niet willen. ik ben daarom ook op x-life zaterdagavond teruggegaan, kort maar wel heel leuk!
Heb ook nog andere dingen naast tweakers
YGM.ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:58:
[...]
Verhaal over info toesturen ivm organisatie/staff op orde brengen.
[...]
ik BAN der weerjasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:36:
Ban BGB4rn:
Graag als je hem hebt gemaild naar mij mailen, voor zaken betreffende de LAN met mij contact opnemen. Organisatorisch heeft BGB4rn de taken aan mij overhandigd. Dat heeft hij al geruime tijd voor de ban gedaan, wat zijn er oplettende mensen die me mailen.
Signature
Okee, maar je bent nu dus volledig uit de orga begrijp ik?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus DRW-22B1ST | € 25,87 | € 25,87 |
1 | Asus P5Q-E | € 112,34 | € 112,34 |
1 | Cooler Master HAF 932 | € 119,- | € 119,- |
1 | Cooler Master Real Power Pro M850 | € 130,25 | € 130,25 |
1 | Intel Core 2 Quad Q9550 | € 186,50 | € 186,50 |
1 | OCZ Gold OCZ2G8008GQ | € 89,55 | € 89,55 |
1 | Philips 220CW9FB | € 144,30 | € 144,30 |
2 | Samsung EcoGreen F2 HD103SI, 1TB | € 63,65 | € 127,30 |
1 | Terratec Aureon 5.1 PCI | € 16,29 | € 16,29 |
1 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | € 168,40 | € 168,40 |
Importeren | Totaal | € 1.119,80 |
[ Voor 92% gewijzigd door Trucker Her op 25-06-2009 21:19 ]
Gestoord word je toch...
BGB4rn zijn hulp stel ik nog zeker op prijs. En zal zijn inbreng zeker respecteren aangezien hij toch het vuur heeft aangewakkerd. Maar het klopt, op dit moment zijn het de volgende mensen.
Het is BOBSQAUDjasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:12:
[...]
BGB4rn, Thapous, bobsquad, petervanakelyen en nog veel meer mensen geven hun inbrengen en/of stellen locaties of producten beschikbaar.
errr, ik wist 't ook niet zeker hoor..jasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:12:
[...]
BGB4rn zijn hulp stel ik nog zeker op prijs. En zal zijn inbreng zeker respecteren aangezien hij toch het vuur heeft aangewakkerd. Maar het klopt, op dit moment zijn het de volgende mensen.
Signature
[ Voor 36% gewijzigd door Bitage op 25-06-2009 21:12 ]
Dit moeten we nog overleggen, we weten nog niet hoe of wat met het logo. Post maar voorbeeldjes hoor, ik ga binnenkort vragen hoe ze tegenover het gebruik van hun logo staat of eventuele vermenging.Bitage schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:10:
Hoe zit het nu met het gebruik van het logo van T.net? Mogen we dit hier aan de LAN verbinden of niet? Zou wel tof zijn, zeker omdat het dan ook een stukje erkenning is vanuit het management team
Verders ziet het er al wel heel leuk uit, wie weet kom ik ook welLigt er voor mij denk ik vooral aan of ik dan niet naar school moet ofzo (of gaat het in een weekend gebeuren?), anders moet ik deze laten schieten denk ik.
Hier mijn inbreng danjasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:16:
[...]
Dit moeten we nog overleggen, we weten nog niet hoe of wat met het logo. Post maar voorbeeldjes hoor, ik ga binnenkort vragen hoe ze tegenover het gebruik van hun logo staat of eventuele vermenging.
Dat is wel beter ja, dat vergroot de kans aanzienlijk dat ik mee kanHet wordt wel in het weekend gehouden ja. Waarschijnlijk 27, 28 en 29 november aangezien dit voor (bijna) iedereen schikt tot nu toe.
Bitage schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:22:
[...]
Hier mijn inbreng danHad hem al op IRC gepost, hier nog maar eens dan:
[afbeelding]
[...]
Dat is wel beter ja, dat vergroot de kans aanzienlijk dat ik mee kan
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq