[LAN] GoT Lanparty

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 33.962 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ClementL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08 19:22
Wat houd het in dan?
Netwerk gamen tegen andere tweakers?
Dan zeker registreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:10

Thapous

Nee toch niet.

Kun je doen, maar blijft de LAN ook GoTlan heten? En veranderd de naam niet naar TweakLAN (waar een aantal pagina's terug eventjes ter sprake kwam?)

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik zeg registreren. Maar er zijn meerdere evenementen die GoTLAN heten dus of je dat wilt is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34

Stoney3K

Flatsehats!

Thapous schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:54:
Kun je doen, maar blijft de LAN ook GoTlan heten? En veranderd de naam niet naar TweakLAN (waar een aantal pagina's terug eventjes ter sprake kwam?)
Ik vind Tweaklan een beter uitspreekbare en onthoubare naam dan GoTLAN (hoe spel je die hoofdletters/kleine letters ook alweer? ;)), dus mijn stem gaat ook voor Tweaklan. Op die manier dek je je ook tot op zekere hoogte in tegen eventuele handelsmerken die Tweakers.net of VNU Media erop hebben. :)
ReyhZhao schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:45:
gewoon meteen reserveren die handel :-) voor die weg is
Domeinnamen kosten geen drol en ik zou daarom gelijk gotlan.nl en tweaklan.nl claimen. Kunnen we later altijd nog ruzie maken over wat het wordt ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Stoney3K op 24-06-2009 15:11 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik stem ook op Tweaklan.
Een poll, iemand ?
Lang geleden dat we er nog eentje hebben gezien :p

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Petervanakelyen schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:13:
Ik stem ook op Tweaklan.
Een poll, iemand ?
Lang geleden dat we er nog eentje hebben gezien :p
gotlan.nl is op dit moment al geregistreerd door Rian, gaat allemaal heel snel. Is de optie van Stoney3K even de beste optie? Ik heb geen verstand van al dat netwerkgedoe dus overleg even met elkaar :9. Ik vind gotlan.nl en tweaklan.nl allebei goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Allemaal even invullen dan! gotlan.nl is al geregistreerd
Poll: Welke naam moet onze website krijgen?
gotlan.nl
tweaklan.nl
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=338140&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 9% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Het hele websitegebeuren gaat me even te snel. Blijf aan het refreshen ;). Maarja, denk dat het Stoney3K zijn optie wordt. Beiden registreren en later beslissen. Is dat niet zonde van je geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Naar mijn mening is GOTlan.nl duidelijker... Heb dan ook even daarop gestemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Idd beide reggen en gewoon beide naar de site laten verwijzen. Voor die paar euro zou ik niet moelijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
scenix_ schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:32:
Naar mijn mening is GOTlan.nl duidelijker... Heb dan ook even daarop gestemd :)
Tweaklan klinkt leuker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

* Da_maniaC stemt voor GoTlan! :P

Tweaklan is inderdaad makkelijker, maar GoTLan spreekt mij persoonlijk wat meer aan.

--

Om het maar even in de groep te gooien hiero...(ik zal de betreffende persoon er nog even gedetailleerder op aanspreken).
Er was ook nog een 3de lokatie welke als alternatief werd overwogen en waar ik zelf connecties had.
Ik ben inmiddels met de juiste personen in contact geweest en heb afgesproken dat ik een email op stel met het concept/idee etc. en wat er tot nu toe georganiseerd is en wat we zoeken....
Dit word dan als het goed is, dit weekend besproken en krijgen we informatie etc. etc.

De lokatie betreft een jongerencentrum in Goirle (vlak onder Tilburg) en is van alle gemakken en luxe voorzien.
(Groot, vrij modern pand, bar, 4 eetgelegenheden om de hoek, winkelcentrum op 2-3 minuten loopafstand, grote tuin etc. etc.).
De lokatie zou ook eventueel plek bieden aan 100 mensen, maar de exacte details die zullen dus nog moeten volgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Da_maniaC op 24-06-2009 15:38 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 22:36
jasperaap, je hebt een DM, maar in iedergeval, ik heb al een stuk of 10 lans meegemaakt en ook (mede)georganiseerd. voor opbouwen, (gameservers), switches, tafelindelingen, eten, drinken e.d. ben je hier iig aan het goede adres. ook sta ik bekend als de algemene problemsolver als er eens iets niet werkt, dus bij deze;)

EDIT:
verder, bedenk ik me nu net, werkt het vaak wel om bij een gemeente/bedrijf aan te kloppen of ze misschien een leegstaand pand willen verhuren, dat willen ze vaak nog wel toestaan ook, als je een beetje reclame maakt voor ze;) t kost ze namelijk weinig

[ Voor 29% gewijzigd door ChaosZ0ne op 24-06-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Ik denk dat tweaklan inderdaad iets makkelijker is. maar wat Terw zei, gewoon allebei doen joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
Da_maniaC schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:36:
* Da_maniaC stemt voor GoTlan! :P

Tweaklan is inderdaad makkelijker, maar GoTLan spreekt mij persoonlijk wat meer aan.

--

Om het maar even in de groep te gooien hiero...(ik zal de betreffende persoon er nog even gedetailleerder op aanspreken).
Er was ook nog een 3de lokatie welke als alternatief werd overwogen en waar ik zelf connecties had.
Ik ben inmiddels met de juiste personen in contact geweest en heb afgesproken dat ik een email op stel met het concept/idee etc. en wat er tot nu toe georganiseerd is en wat we zoeken....
Dit word dan als het goed is, dit weekend besproken en krijgen we informatie etc. etc.

De lokatie betreft een jongerencentrum in Goirle (vlak onder Tilburg) en is van alle gemakken en luxe voorzien.
(Groot, vrij modern pand, bar, 4 eetgelegenheden om de hoek, winkelcentrum op 2-3 minuten loopafstand, grote tuin etc. etc.).
De lokatie zou ook eventueel plek bieden aan 100 mensen, maar de exacte details
ik heb zelf ook eens wat jongerencentra aangesproken, maar vaak krijg je dan het probleem dat je er snachts niet mag zijn, heeft iets met bouwbestemming en veiligheid te maken, weet niet meer precies hoe t zat, maar zorg dat ze wel weten dat je snachts er ook verblijft, veel mensen weten dat niet van een LAN (de leken dan, uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Laatst online: 17-09 14:28
ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:36:
als je een beetje reclame maakt voor ze;) t kost ze namelijk weinig
Dat moet je dan echt met VNU overleggen (trouwens dit is al eerder aan bod gekomen).
En ik heb zelf gestemt voor GotLAN.nl , de titel spreekt me gewoon aan vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
Manueltje22 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:40:
[...]

Dat moet je dan echt met VNU overleggen (trouwens dit is al eerder aan bod gekomen).
En ik heb zelf gestemt voor GotLAN.nl , de titel spreekt me gewoon aan vandaar :)
ik dacht meer in de richting van aanduiden dat je door hun gesponsored bent;) dus mss een mooi spandoek ofzo van hun in de lan hangen. sowizo zal er door het feit dat het tweakers is wel aardig wat aandacht aan toe komen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Manueltje22 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:40:
[...]

Als je een eigen website hebt draaien dan heb je weinig met VNU te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
verder, mochten er inderdaad nette servers komen te staan, ik heb hier nog wel een aantal kant en klare ESXi Virtuele machines waarop wat nette games draaien (denk aan Ut, CoD, e.d.) fijne is dat die dingen binnen seconden zijn te verplaatsen naar een andere machine (heb al te vaak meegemaakt dat een server crasht oid, en dat je daarom bijv geen DHCP meer hebt oid. dan was het altijd fijn als ik m even kon Vmotionen, of zelfs gewoon even een harddiskje overhangen.

edit: overigens hadden wij altijd al op de lan's de regel: doe wat je wilt, zolang t maar leuk en gezellig blijft. als er eens iemand een blowtje draait, okee, zolang de rest er maar geen last van heeft. heeft nog nooit problemen gehad.

Edit2: misschien moet er even een DenkTank komen voor de (systeembeheer)crew? gewoon even een vrije inbreng kwa ideen, en dan kijken wat haalbaar is?

[ Voor 29% gewijzigd door ChaosZ0ne op 24-06-2009 16:11 . Reden: /me denkt hard over ideeen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:39:
[...]

ik heb zelf ook eens wat jongerencentra aangesproken, maar vaak krijg je dan het probleem dat je er snachts niet mag zijn, heeft iets met bouwbestemming en veiligheid te maken, weet niet meer precies hoe t zat, maar zorg dat ze wel weten dat je snachts er ook verblijft, veel mensen weten dat niet van een LAN (de leken dan, uiteraard)
Is bij deze locatie geen probleem als ik het goed begrijp. Wel scherpe inbreng. :*)
ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:58:
verder, mochten er inderdaad nette servers komen te staan, ik heb hier nog wel een aantal kant en klare ESXi Virtuele machines waarop wat nette games draaien (denk aan Ut, CoD, e.d.) fijne is dat die dingen binnen seconden zijn te verplaatsen naar een andere machine (heb al te vaak meegemaakt dat een server crasht oid, en dat je daarom bijv geen DHCP meer hebt oid. dan was het altijd fijn als ik m even kon Vmotionen, of zelfs gewoon even een harddiskje overhangen.
Je hoort hier nog meer van. RehyZaho en Stoney3K, kun je hier even aandacht aan geven?

[ Voor 39% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReyhZhao
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 11:15
ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:58:

edit: overigens hadden wij altijd al op de lan's de regel: doe wat je wilt, zolang t maar leuk en gezellig blijft. als er eens iemand een blowtje draait, okee, zolang de rest er maar geen last van heeft. heeft nog nooit problemen gehad.
Kijk das helemaal super, scheeld weer wat game servers configgen. Heb je zelf ook de hardware om ze op te draaien? Ik neem zelf wel een HP server mee met ESXi er op maar die is primair bedoelt voor netwerk services als DHCP enz maar moeten we ff kijken opzich kunnen er wel een paar game servers bij op draaien ding heeft geheugen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
ReyhZhao schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:09:
[...]

Kijk das helemaal super, scheeld weer wat game servers configgen. Heb je zelf ook de hardware om ze op te draaien? Ik neem zelf wel een HP server mee met ESXi er op maar die is primair bedoelt voor netwerk services als DHCP enz maar moeten we ff kijken opzich kunnen er wel een paar game servers bij op draaien ding heeft geheugen zat.
ik heb zelf wel wat staan ja, ik heb een asus p5b mobotje, E6300, 4G ram, en (helaas) 100M netwerk.(draait ESXi 3.5 op) weet niet of dat voldoende is, maar gelukkig kunnen we evt servers snel overgooien, evt via usbstick of netwerk, mocht een van de servers t niet trekken.

bedenk me nu net dat ik nog een servertje heb staan, weet niet precies wat, tis iig een AMD met 1300 mhz oid. ook heb ik nog 9 pentium 533mhz staan... mss dat we er daar beter eentje voor kunnen als dhcp/Ynhub oid, en dan nog een 2e als fileserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

doe dan gotlan & tweaklan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Heb Rian mail gestuurd om tweaklan.nl ook te registreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReyhZhao
ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:15:
[...]

ik heb zelf wel wat staan ja, ik heb een asus p5b mobotje, E6300, 4G ram, en (helaas) 100M netwerk.(draait ESXi 3.5 op) weet niet of dat voldoende is, maar gelukkig kunnen we evt servers snel overgooien, evt via usbstick of netwerk, mocht een van de servers t niet trekken.

bedenk me nu net dat ik nog een servertje heb staan, weet niet precies wat, tis iig een AMD met 1300 mhz oid. ook heb ik nog 9 pentium 533mhz staan... mss dat we er daar beter eentje voor kunnen als dhcp/Ynhub oid, en dan nog een 2e als fileserver?
Ah klinkt goed zou super zijn als je dat mee kunt nemen met de LAN. Ik zet je in iedergeval op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
ReyhZhao schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:19:
[...]

Ah klinkt goed zou super zijn als je dat mee kunt nemen met de LAN. Ik zet je in iedergeval op de lijst.
geen probleem. er past 10x een 2u server in mn auto, en dan heb ik de achterbak nog leeg. maar wat is precies jouw plan kwa netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:39:
[...]

Zoals ik al zei.. het zijn bekende mensen van me. :)
En ze hebben ervaring met LANs (gemiddeld 4 per jaar en heb er meerdere meegemaakt/meegeorganiseerd daar).
De leiding bestaat ook deels uit mensen die het leuk vinden om te LANnen en deze doen dan gezellig mee, waardoor ze ook dag/nacht aanwezig zijn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 24-06-2009 16:27 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
/off-topic: Mijn processor flipt half met al mijn open vensters. Misschien goedkope andere processor fixen. Heb socket 939 3000+ 64 bit, game niet dus ga er niet veel geld aan uitgeven.En weet niet hoe vervangen werkt, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReyhZhao
ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:22:
[...]

geen probleem. er past 10x een 2u server in mn auto, en dan heb ik de achterbak nog leeg. maar wat is precies jouw plan kwa netwerk?
Ik mail / DM je zo wel ff als ik thuis ben. Heb al wel een opzetje gemaakt hoe ik het netwerk wil inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
TERW_DAN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:34:
Idd beide reggen en gewoon beide naar de site laten verwijzen. Voor die paar euro zou ik niet moelijk gaan doen.
Iets wat lost staat van je post ;). Maar is er een manier dat je een aantekening kan maken bij je postvak in bij Direct Messages. Als ik zelf de mailing ben begonnen zoek ik me rot naar bepaalde mailings.

Gegevens:

Wil iedereen die tot nu toe contact met mij heeft gehad en iets met de organisatie van de LAN te maken heeft zijn complete gegevens naar ChaosZ0ne mailen, om mij te ontlasten helpt hij met het basisopzet van het draaiboek. Het leek me verstandig als eerste alle gegevens van iedereen te hebben.

Graag ook als je dingen aan het uitzoeken bent, dingen ter beschikking kunt stellen als servers, xboxen, Wii of andere spelcomputers.

Ook als je (graag) helpt met opbouwen of een spandoek is het al belangrijk dat je bereikbaar bent voor me.
  • Wanneer je niet kunt en/of op vakantie bent.
  • Wat voor vervoer je hebt (ov/auto)
  • Wat je taken zijn op de LAN of wat je sponsort of welke contacten je hebt.
  • Nickname, gewone naam, mobiele nummer, woonplaats, emailadres. Emailadressen en of gegevens van personen die via jou van belang konden zijn (sponsors, locaties, personen of andere dingen).
  • Wat je taak is/zou zijn op de LAN. (even kort in paar kernwoorden)
  • Wat je qua spullen hebt (hoeft ook niet uitgebreid, korte opsomming)
  • Echt iedereen die ik zou moeten kunnen bereiken voor wat dan ook. Graag ook als je je hulp hebt aangeboden en/of helpt met kleine dingen.
Alvast bedankt, heb je vragen of wil je bepaalde gegevens liever niet delen. PM me.

[ Voor 61% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

jasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:17:
[...]

Iets wat lost staat van je post ;). Maar is er een manier dat je een aantekening kan maken bij je postvak in bij Direct Messages. Als ik zelf de mailing ben begonnen zoek ik me rot naar bepaalde mailings.
Je wil overzicht in je berichten?
Probeer een map aan te maken (in dit geval genaamd Tweaklan ofzo) en maak een berichtregel aan (Extra > Berichtregels... geloof ik) die bijvoorbeeld alle mails met het onderwerp Tweaklan of alle mail verzonden naar info@tweaklan.nl in die map plaatst. ;)
Ik doe dit voor sommige mail accounts / websites, aparte map voor provider etc. etc. erg makkelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Da_maniaC op 24-06-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Da_maniaC schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:49:
[...]

Je wil overzicht in je berichten?
Probeer een map aan te maken (in dit geval genaamd Tweaklan ofzo) en maak een berichtregel aan (Extra > Berichtregels... geloof ik) die bijvoorbeeld alle mails met het onderwerp Tweaklan of alle mail verzonden naar info@tweaklan.nl in die map plaatst. ;)
Ik doe dit voor sommige mail accounts / websites, aparte map voor provider etc. etc. erg makkelijk.
Oke, ty. Zover was ik. Ik bedoelde eigenlijk een discussie je eigen titel geven. Maar denk dat het lastig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ik heb nog geen DM gestuurt, maar is er nu nog iemand nodig voor PHP, ik kan het niet volledig netjes ofzo, maar ruim genoeg om het goed werkend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Poll: Eind november komt goed uit voor een LAN
Ja, eind november is oké.
Ja, maar niet op zondag.
Nee, school/toetsen.
Nee, er is dan iets belangrijks (post aub'
Maakt niet uit, ik kom toch wel.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=338151&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ja, eind november is oké.
heb ik gestemt, alleen het hangt puur van de datum af, als ik het spoedig mogelijk weet kan ik natuurlijk die dag vrijhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 19:00
Eind november is voor mij inderdaad Oké.

Bovendien denk ik dat de 'locatie' pol aangepast moet worden.
Want iedereen weet dat de kans nihil is dat de LAN in zeeland, limburg of groningen gehouden wordt.
Ik woon zelf in limburg, maar omdat limburg laag staat heb ik 'strategisch' maar op Noord-Brabant gestemd... maargoed.

Verder een super idee, ik ben ook zeker voor compo's van bepaalde spellen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
ik ga op verzoek van Jasper een lijstje maken met wie wat kunnen, hebben en gaan doen, dus als iedereen die ook maar denkt iets te kunnen betekenen zijn gegevens met

* Wanneer je niet kunt en/of op vakantie bent.
* Wat voor vervoer je hebt (ov/auto)
* Wat je taken zijn op de LAN of wat je sponsort of welke contacten je hebt.
* Nickname, gewone naam, mobiele nummer, woonplaats, emailadres. Emailadressen en of gegevens van personen die via jou van belang konden zijn (sponsors, locaties, personen of andere dingen).
* Wat je taak is/zou zijn op de LAN. (even kort in paar kernwoorden)
* Wat je qua spullen hebt (hoeft ook niet uitgebreid, korte opsomming)
* Echt iedereen die ik zou moeten kunnen bereiken voor wat dan ook. Graag ook als je je hulp hebt aangeboden en/of helpt met kleine dingen.

dan ga ik even een mooi lijstje maken voor de crew, zodat dingen wat duidelijker gaan worden. als iedereen dat zou willen doen, graag!
mijn email is gotlan {aapie} marcovannoord {pfunkt}com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
ApexAlpha schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:44:
Eind november is voor mij inderdaad Oké.

Bovendien denk ik dat de 'locatie' pol aangepast moet worden.
Want iedereen weet dat de kans nihil is dat de LAN in zeeland, limburg of groningen gehouden wordt.
Ik woon zelf in limburg, maar omdat limburg laag staat heb ik 'strategisch' maar op Noord-Brabant gestemd... maargoed.

Verder een super idee, ik ben ook zeker voor compo's van bepaalde spellen/
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/efbSDRn5XE1JGMEuX4z83muE/full.png

De locatie's die we nu hebben zijn aangestipt op de kaart. Op dit moment zijn we vooral aan het kijken tussen Apeldoorn en Gorile. Heel veel centraler kunnen we het niet maken. We kunnen ook nog uitwijken naar De Lutte, maar dan ligt Apeldoorn toch centraler. Pepperana bood ook nog een locatie aan, maar qua faciliteiten hebben de andere locaties toch het een en ander meer in huis. Daarnaast bood Stoney3K ook een locatie in Riethoven aan.Ga zelf binnenkort kijken in Apeldoorn.

Dus als we het centraler willen doen moeten we (hard) op zoek naar meerdere locaties rondom 's Hertogenbosch etc. Als jullie iets weten en/of contacten hebben PM me z.s.m. aub.

Belgen! Graag responden, ben benieuwd hoeveel Belgen er van plan zijn te komen!(12% die gestemd heeft stemde België)

Ik kan, met trots, zeggen dat de locaties die we nu hebben wel heel erg mooi zijn. Die 20 kilometer extra... :*)
Ty to: Bobsquad, Da_ManiaC, Pepperrana, Stoney3K en ReyhZhano

[ Voor 13% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Belgen! Graag responden, ben benieuwd hoeveel Belgen er van plan zijn te komen! 12% die gestemd heeft stemde België.
Ik kom zeker ! Voor mij is Pepperana's ding het dichtste bij, maar Goirle is ook nog te doen hoor :)
Mijn neef wilt denk ik ook wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Diverse mensen geven aan dat er dan een toetsweek is. Ik heb gecheckt, zijn dit mensen van havo/vwo? Dat is enige groep die naar dat ik kan vinden toetsen hebben? HBO en WO gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
ff over het hosten van die site
Kunnen we tweakers.net niet eens vriendelijk aankijken?
lan.tweakers.net of tweakers.net/lan lijken me ideale namen en mss willen zo ook wel sponsoren.

PS:
En mss mogen we het GoT logo ook wel gebruiken als we het vragen.

[ Voor 16% gewijzigd door Xiliath op 24-06-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
wappie1980 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:21:
ff over het hosten van die site
Kunnen we tweakers.net niet eens vriendelijk aankijken?
lan.tweakers.net of tweakers.net/lan lijken me ideale namen en mss willen zo ook wel sponsoren.

PS:
En mss mogen we het GoT logo ook wel gebruiken als we het vragen.
;)
ReyhZhao schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:55:
Ik kan de site wel hosten op een van m'n servers, meteen wel zo practisch dan hebben we de site meteen op de LAN zelf actief staan....
Logo moeten we nog overleggen, als iemand zich geroepen voelt om zijn fantasie los te laten op een logo, leef je uit >:) . (zou tof zijn ;))

[ Voor 16% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Daarmee associeer je alsof dit vanuit Tweakers.net wordt georganiseerd. En dat is juist niet het geval. Het is voor en door tweakers en niet voor tweakers door Tweakers.net.

Als je het topic had doorgelezen, was je dit onderwerp al tegengekomen. Tevens is de hosting niet de grootste kostenpost.

[ Voor 9% gewijzigd door DaMarcus op 24-06-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Heb t gelezen, maar overheen gekeken blijkbaar.
Anyway, een logo zou leuk zijn. Zal eens een maat van me vragen of ie z'n creativiteit erop kan botvieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Inderdaad, wil je evt logo's gebruiken dan zul je hier toch echt toestemming voor moeten gaan vragen aan tweakers.net. Dat het toevallig op GoT bespreken wordt wil niet zeggen dat het ook gerelateerd is aan GoT/Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
TERW_DAN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:38:
Inderdaad, wil je evt logo's gebruiken dan zul je hier toch echt toestemming voor moeten gaan vragen aan tweakers.net. Dat het toevallig op GoT bespreken wordt wil niet zeggen dat het ook gerelateerd is aan GoT/Tweakers.net
Dat snap ik, wie moeten we PM-en om sowieso daar een vraag over te stellen? Dan noteer ik het, altijd handig om alvast te weten waar we aan toe zijn. Alvast bedankt..

[ Voor 3% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

TERW_DAN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:38:
:D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/gotlanlol.jpg

Kon het niet laten jongens. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

haha hij is echt goed _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat kun je denk ik het beste gaan doen bij het management (dus Daniël, Roelant of Femme).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
TERW_DAN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:49:
Dat kun je denk ik het beste gaan doen bij het management (dus Daniël, Roelant of Femme).
Oké, heb hun profiels gecheckt en denk dat Daniel het meest to-the-point is sinds hij uitgever is. Maar dat is pas nodig in een later stadium. Eerst eens overleggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Eventueel is een crew-lan ook te doen op mijn locatie wanneer er interesse is. Kunnen we een vergadering combineren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
ik heb net even uitgezocht kwa management... want een lan die crap geregeld is is niet zo fijn... dus heb eventjes snel een servertje online gegooid (pas op, lokaal gehost, TRAAG!) op http://195.240.225.167dit is niet om je in te schrijven, dit is even een testje voor de crew ;) . zeg maar wat je ervan vindt... anders ga ik gewoon verder zoeken, maar dit leek me makkelijk en snel... scheelt heel veel tijd namelijk. levert u maar commentaar!

[ Voor 10% gewijzigd door ChaosZ0ne op 24-06-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:29:
ik heb net even uitgezocht kwa management... want een lan die crap geregeld is is niet zo fijn... dus heb eventjes snel een servertje online gegooid (pas op, lokaal gehost, TRAAG!) op http://195.240.225.167 . zeg maar wat je ervan vindt... anders ga ik gewoon verder zoeken, maar dit leek me makkelijk en snel... scheelt heel veel tijd namelijk. levert u maar commentaar!
Ziet er goed uit! Is gewoon een interne website voor de LAN-bezoekers met alle info zeg maar?

OPGELET CREW:

Stuur de volgende informatie naar: ChaosZ0ne

* Wanneer je niet kunt en/of op vakantie bent.
* Wat voor vervoer je hebt (ov/auto)
* Wat je taken zijn op de LAN of wat je sponsort of welke contacten je hebt.
* Nickname, gewone naam, mobiele nummer, woonplaats, emailadres. Emailadressen en of gegevens van personen die via jou van belang konden zijn (sponsors, locaties, personen of andere dingen).
* Wat je taak is/zou zijn op de LAN. (even kort in paar kernwoorden)
* Wat je qua spullen hebt (hoeft ook niet uitgebreid, korte opsomming)
* Echt iedereen die ik zou moeten kunnen bereiken voor wat dan ook. Graag ook als je je hulp hebt aangeboden en/of helpt met kleine dingen.

[ Voor 39% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 24-06-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ziet er inderdaad netjes uit, maar misschien een optie om alles in het Nederlands te doen?
(Als dit te veel moeite is hoeft het voor mij uiteraard niet aangezien ik met Engels geen enkel probleem heb).
Misschien is het alleen makkelijker aangezien het een Nederlandse LAN is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
Da_maniaC schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:41:
Ziet er inderdaad netjes uit, maar misschien een optie om alles in het Nederlands te doen?
(Als dit te veel moeite is hoeft het voor mij uiteraard niet aangezien ik met Engels geen enkel probleem heb).
Misschien is het alleen makkelijker aangezien het een Nederlandse LAN is. :)
danku danku, tis gewoon een standaard iets wat je in 5 minuten kan installeren, maar wel errug handig, moet ik zelf zeggen. ik moet nog heel veel functies instellen en configureren, maar de basis werkt iig... je kan gewoon accounts aanmaken en beetje rondstruinen als je wilt. maar komt inderdaad gewoon intern, het is in het begin voor de crew om voor de lan alles te managen (betalingen, inschrijvingen, seating plan, enz) maar op de lan is het heel makkelijk om voor users tournaments toe te voegen, maar nog veel meer, dus kijk maar even, de database wordt toch gewiped als we dr serieus mee bezig gaan zijn. verder, er zit een NL taalpakket in, die kan ik aanzetten, maar dan krijg ik een hele mooie google translated site te zien... is niets :P en engels klinkt gewoon stoerder vind ik :+

EDIT: nu kan er ook pizza besteld worden ^^

edit2: en nee, mensen zonder account kunnen GEEN pizza bestellen:P ik ben pizza dave niet....

EDIT3: dit is uiteraard maar even een probeersel ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ChaosZ0ne op 24-06-2009 22:23 . Reden: pizza macaroni ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet geautoriseerd om pizza te bestellen...

Had net zo'n honger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
@chaoszone: dat programma moet gewoon nederlands vind ik, ik heb er ook weinig problemen mee, maar ik vind nederlands toch handiger, ook als je newsposts enzo gebruikt, miss een ideetje om openstaande jobs te posten (vertaler dus nu adden !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
okee, ik heb het programma nu ingesteld als nederlands, alleen nu nog even een vertaler zoeken... tis niet veel, dus denk dat ik het vanaaf even ga doen ;)

*maakt even todo-list...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Mag ik jullie erop attenderen dat we niet vanalles zomaar op gaan zetten. Kreeg al een aantal ongeruste PM's. Waardeer de inzet en enthousiasme enorm, maar graag alles op één lijn houden. Dit omdat ik nog niet alles goed uit hebben kunnen werken door toetsen en daarom het wat rommelig loopt.

Voor de mensen die niet het hele topic lezen: BGB4rn heeft een klein poosje geleden de vlam in de pan gezet voor een LAN en mij kort daarna gevraagd om de LAN vorm te geven. Graag PM sturen naar mij bij ideeën of tips, anders raak ik het overzicht helemaal kwijt :P.

Geef bij eigen inbreng a.u.b. aan dat het om een hersenspinsel of probeersel gaat zodat er geen verwarring ontstaat!

Op moment is Rian de man voor de website en de domeinregistraties.

RehyZaho gaat over het netwerk.

Stoney3k over het overige technische werk als geluid, licht en stroomvoorziening.

RehyZaho en Stoney3k overleggen beiden over het complete technische gedeelte.

En heb ik (jasperaap) de eer om dit organisatorisch goed te laten lopen.

Ik heb Chaos gevraagd me (in ieder geval tijdelijk) te helpen met het verzamelen van informatie, mocht dit teveel verwarring geven graag mij Pm-en. Dingen die geregeld of overlegd moeten worden wel gewoon via mij laten lopen a.u.b.

[ Voor 20% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
ik heb net even uitgezocht kwa management... want een lan die crap geregeld is is niet zo fijn... dus heb eventjes snel een servertje online gegooid (pas op, lokaal gehost, TRAAG!) op http://195.240.225.167 . zeg maar wat je ervan vindt... anders ga ik gewoon verder zoeken, maar dit leek me makkelijk en snel... scheelt heel veel tijd namelijk. levert u maar commentaar!
You got mail. (Rian gaat over website en RehyZaho over netwerk etc. graag met hun overleggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

BGB4rn heeft dm over het PHP stuk, als jullie niemand meer nodig hebben is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

@ kn4w0r5t:

Gegevens krijg je zo snel mogelijk van me. Ik heb net een dijk van een e-mail gestuurd naar de lokatie in Goirle omtrend de eventuele organisatie (mogelijkheden, voorwaarden, de hele rattaplan) en heb deze week vroege dienst dus ga nu mijn bedje op zoeken. :Y)

@Jasper:
Kon je op MSN niet te pakken krijgen vanavond dus ik heb je een kopie van de mail gestuurd.
Huidige IT beheerders (het is voor mij ruim een jaar geleden dat ik daar contact heb gehad) van het centrum blijken een oud klasgenoot en een oud collega te zijn van me, dus dat ziet er allemaal zeer gunstig uit. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Da_maniaC op 24-06-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ziet er niet slecht uit, maar de balk is in het Nederlands en de rest in het Engels ?
Het is meer dan Duits, dus we gaan erop vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
Petervanakelyen schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:15:
[...]

Ziet er niet slecht uit, maar de balk is in het Nederlands en de rest in het Engels ?
Het is meer dan Duits, dus we gaan erop vooruit ;)
jup, ik ben m op t moment druk aan het editten naar nederlands, dus hij is half engels nog ;)
maar dit is nog maar even een testje hoor, eerst kijken wat de rest van de crew er van vindt... maar zelf zie ik dit wel zitten eig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Ban BGB4rn:

Iedereen die de laatste 5 uur BGB4rn een DM heeft gestuurd, BGB4rn is, voor tot nog toe, onduidelijke reden gebanned op tweakers.net. En kan dus niet zijn inbox lezen.

Graag als je hem hebt gemaild naar mij mailen, voor zaken betreffende de LAN met mij contact opnemen. Organisatorisch heeft BGB4rn de taken aan mij overhandigd. Dat heeft hij al geruime tijd voor de ban gedaan, wat zijn er oplettende mensen die me mailen :9.

[ Voor 20% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
jasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:36:
Ban BGB4rn:

Iedereen die de laatste 5 uur BGB4rn een DM heeft gestuurd, BGB4rn is, voor tot nog toe, onduidelijke reden gebanned op tweakers.net. En kan dus niet zijn inbox lezen.

Graag als je hem hebt gemaild naar mij mailen, voor zaken betreffende de LAN met mij contact opnemen. Organisatorisch heeft BGB4rn de taken aan mij overhandigd.
Huh, waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

Ban BGB4rn:

Geen idee of ie al contact gehad heeft met de crew, anders kan hij het beste even mailen naar gathering at tweakers.net.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat is niet helemaal duidelijk. De betreffende crew is er mee bezig. Hoe het precies in elkaar zit kan ik niet veel over zeggen, behalve dat er wat geklooi is geweest vandaag en we even moeten kijken hoe het zit en wie wel/niet schuldig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Peter even los van de BAN. Waar uit België kwam jij precies (je kwam toch uit België?) Probeer de afstanden die mensen moeten maken in kaart te brengen. Nederland is kikkerlandje maar we moeten kijken wie waar vandaan komt he.

Voorlopige uitslag datum:

Ongeveer 40 mensen hebben gestemd, het overgrote gedeelte ziet de datum wel zitten. Een paar willen liever niet op zondag (christelijk denk ik). En een paar zitten met toetsen en één (vindt) iets anders belangrijker.

Toetsen vind ik niet een heel sterk argument, maar we wachten Poll af. Mensen met toetsen gewoon boeken meenemen >:) . (Economie, Managment en Recht kun je in overleg bijles krijgen :7)

Als iedereen komt die stemt moeten we uitbreiden ;).

Naam website:

Het lijkt erop dat tweaklan.nl de voorkeur heeft, ongeveer 2/3 van de mensen heeft hierop gestemd.

[ Voor 47% gewijzigd door jasperaap op 24-06-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

TERW_DAN schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:01:
[...]

Dat is niet helemaal duidelijk. De betreffende crew is er mee bezig. Hoe het precies in elkaar zit kan ik niet veel over zeggen, behalve dat er wat geklooi is geweest vandaag en we even moeten kijken hoe het zit en wie wel/niet schuldig is :)
maar waarom worden er dan mensen gelijk al gebanned, of zijn het meerderen geweest..?

@ Jasperaap je hebt DM over de website ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DJ-Visto op 25-06-2009 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

DJ-Visto schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 07:39:
[...]
maar waarom worden er dan mensen gelijk al gebanned, of zijn het meerderen geweest..?
Dat is iets tussen de crew en de betreffende user(s), daar kan/wil ik verder niets over zeggen.
jasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:32:
Voorlopige uitslag datum:

Ongeveer 40 mensen hebben gestemd, het overgrote gedeelte ziet de datum wel zitten. Een paar willen liever niet op zondag (christelijk denk ik). En een paar zitten met toetsen en één (vindt) iets anders belangrijker.

Toetsen vind ik niet een heel sterk argument, maar we wachten Poll af. Mensen met toetsen gewoon boeken meenemen >:) . (Economie, Managment en Recht kun je in overleg bijles krijgen :7)
Niet op zondag is imho niet handig. Dat is juist de dag dat iedereen vrij heeft. Dan mag ik misschien lomp klinken, maar ik vind niet dat we rekening moeten gaan houden met een paar mensen die dat toevallig als een heilige dag zien ofzo.
En wat betreft toetsweken, tja, je kunt toch ook eerder leren zodat je dat weekend vrij hebt? Doe dat anders op de vrijdag avond en kom dan op zaterdag naar de lanparty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
TERW_DAN schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 07:59:
[...]

Dat is iets tussen de crew en de betreffende user(s), daar kan/wil ik verder niets over zeggen.

[...]

Niet op zondag is imho niet handig. Dat is juist de dag dat iedereen vrij heeft. Dan mag ik misschien lomp klinken, maar ik vind niet dat we rekening moeten gaan houden met een paar mensen die dat toevallig als een heilige dag zien ofzo.
En wat betreft toetsweken, tja, je kunt toch ook eerder leren zodat je dat weekend vrij hebt? Doe dat anders op de vrijdag avond en kom dan op zaterdag naar de lanparty :)
Ja klopt, heb het er maar bijgezet in de Poll omdat ik zelf ook christelijk ben opgevoed en weet hoeveel ik baalde als ik een keer ergens niet naartoe kon omdat het op zondag was, zal zolang ik thuis woon nog steeds gezeur opleveren, maar ben dat weekend gewoon bij mijn vriendin >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

jasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:03:
[...]

Ja klopt, heb het er maar bijgezet in de Poll omdat ik zelf ook christelijk ben opgevoed en weet hoeveel ik baalde als ik een keer ergens niet naartoe kon omdat het op zondag was, zal zolang ik thuis woon nog steeds gezeur opleveren, maar ben dat weekend gewoon bij mijn vriendin >:) .
of je bent gewoon weg en je vriendin zegt dat je daar bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
DJ-Visto schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:06:
[...]

of je bent gewoon weg en je vriendin zegt dat je daar bent
Ben oud genoeg dat ze niet bellen hoor. Maar laten we dit punt sluiten :9. Heel mijn leven al genoeg discussies gevoerd waarom ik niet gewoon weg ga thuis als ik zin heb. Ik noem het respect.

Maar dat was even off-topic. Mensen nog met beschikbare ruimtes? Na het weekend zal ik ook nog even rondkijken.. Laatste toets vandaag.

[ Voor 14% gewijzigd door jasperaap op 25-06-2009 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Jasperaap heb je even een DM gestuurd betreffende de PR.

Ontopic: betreffende de zondag je kunt je helaas niet aan iedereen aanpassen. Diegene die niet kunnen op zondag die kunnen toch Vrijdag/Zaterdag komen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
jasperaap schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:32:
[...]

Peter even los van de BAN. Waar uit België kwam jij precies (je kwam toch uit België?) Probeer de afstanden die mensen moeten maken in kaart te brengen. Nederland is kikkerlandje maar we moeten kijken wie waar vandaan komt he.
Mijn neef en ik komen van Hoboken, Antwerpen. Link naar Google Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oe LAN party *O*

Kan eventueel wel mensen helpen met vervoer.

Liefst natuurlijk gemoedwillige leuke dames :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Viper® schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:42:
Oe LAN party *O*

Kan eventueel wel mensen helpen met vervoer.

Liefst natuurlijk gemoedwillige leuke dames :')
Zal me wel gaan verkleden als travestiet dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Petervanakelyen schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:40:
[...]

Mijn neef en ik komen van Hoboken, Antwerpen. Link naar Google Maps.
Zo, dat is een aardige afstand ja. Maar ik vraag me dan af waarom Utrecht on Noord. B. dan nog verschil maakt. Uurtje extra maakt toch ook niet meer uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

jasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:03:
[...]

Prima dat sommige mensen wel of niet Zondag kunnen.
Maar in mijn ogen zijn LAN-weekenden altijd van Vrijdagmiddag/Zaterdagochtend tot Zondagavond.
Dus mensen die op Zondag niet kunnen/willen/mogen zijn dan nog altijd in de gelegenheid om Zaterdag al naar huis te gaan eventueel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
ik ben christelijk, en ik mag echt geen lan party op zondag houden als ik op die tijd ook in de kerk zou zitten, ik zou het ook niet willen. ik ben daarom ook op x-life zaterdagavond teruggegaan, kort maar wel heel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
jasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:22:
[...]

Zo, dat is een aardige afstand ja. Maar ik vraag me dan af waarom Utrecht on Noord. B. dan nog verschil maakt. Uurtje extra maakt toch ook niet meer uit ;).
Bwah, heb toch liever iets minder ver rijden, het duurt al lang genoeg :)
Mijn laptop batterij moet de hele rit mee gaan anders verveel ik me te veel :p

offtopic:
Hoe post je een link naar Google Maps op GoT ? De URL-tag maakt er iets raars van... Aha, je moet aanhalingstekens gebruiken :p

[ Voor 13% gewijzigd door Petervanakelyen op 25-06-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Petervanakelyen schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:16:
[...]

Bwah, heb toch liever iets minder ver rijden, het duurt al lang genoeg :)
Mijn laptop batterij moet de hele rit mee gaan anders verveel ik me te veel :p
Waarom koop je dan niet gewoon zo'n lader voor in de auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

natasdiamon schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:36:
ik ben christelijk, en ik mag echt geen lan party op zondag houden als ik op die tijd ook in de kerk zou zitten, ik zou het ook niet willen. ik ben daarom ook op x-life zaterdagavond teruggegaan, kort maar wel heel leuk!
Dat is wat ik bedoel. Geen probleem toch? :)
Je bent wat korter geweest maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Jasperaap, ik heb nog geen DM terug? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
DJ-Visto schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:54:
Jasperaap, ik heb nog geen DM terug? ;)
Heb ook nog andere dingen naast tweakers ;) Maar komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:58:
[...]

Verhaal over info toesturen ivm organisatie/staff op orde brengen.

[...]
YGM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Topicstarter
Ban BGB4rn:

Graag als je hem hebt gemaild naar mij mailen, voor zaken betreffende de LAN met mij contact opnemen. Organisatorisch heeft BGB4rn de taken aan mij overhandigd. Dat heeft hij al geruime tijd voor de ban gedaan, wat zijn er oplettende mensen die me mailen :9.
ik BAN der weer ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
Okee, maar je bent nu dus volledig uit de orga begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Topicstarter
Denk het :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Ik kan helaas niet komen ivm mijn crappy laptop gamers rig :p maar als jullie hulp nodig hebben met iets in php ask meh!! (DM PLZ)

Wil dit systeem kopen (eerst ff sparen)
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus DRW-22B1ST€ 25,87€ 25,87
1Asus P5Q-E€ 112,34€ 112,34
1Cooler Master HAF 932€ 119,-€ 119,-
1Cooler Master Real Power Pro M850€ 130,25€ 130,25
1Intel Core 2 Quad Q9550€ 186,50€ 186,50
1OCZ Gold OCZ2G8008GQ€ 89,55€ 89,55
1Philips 220CW9FB€ 144,30€ 144,30
2Samsung EcoGreen F2 HD103SI, 1TB€ 63,65€ 127,30
1Terratec Aureon 5.1 PCI€ 16,29€ 16,29
1XFX Radeon HD 4890 Black Edition€ 168,40€ 168,40
ImporterenTotaal€ 1.119,80

[ Voor 92% gewijzigd door Trucker Her op 25-06-2009 21:19 ]

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
BGB4rn zijn hulp stel ik nog zeker op prijs. En zal zijn inbreng zeker respecteren aangezien hij toch het vuur heeft aangewakkerd. Maar het klopt, op dit moment zijn het de volgende mensen.

Jasperaap over de algemene organisatie.
Rian voor de website.
RehyZoha voor het netwerk en werkt daarbij samen met Stoney3K die gaat over stroom, licht, geluid en alles daaromheen.

DaManiac, ChaosZone helpen mij als ondersteuning.

BGB4rn, Thapous, bobsqaud, petervanakelyen en nog veel meer mensen geven hun inbrengen en/of stellen locaties of producten beschikbaar.

En uiteraard alle forumleden die ons spammen met goede en minder goede ideeën. Maar daarom niet minder enthousiast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
jasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:12:
[...]

BGB4rn, Thapous, bobsquad, petervanakelyen en nog veel meer mensen geven hun inbrengen en/of stellen locaties of producten beschikbaar.
Het is BOBSQAUD :Y

Maar jasperaap heb je mijn DM nog gelezen betreft de PR ook wel een belangrijk iets dacht ik zo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Topicstarter
jasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:12:
[...]

BGB4rn zijn hulp stel ik nog zeker op prijs. En zal zijn inbreng zeker respecteren aangezien hij toch het vuur heeft aangewakkerd. Maar het klopt, op dit moment zijn het de volgende mensen.
errr, ik wist 't ook niet zeker hoor..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
En ik zit er ook nog bij :+

Kan nog weinig doen, alhoewel ik wel bezig ben met wat inschrijfformuliertjes voor competities enzo, om mezelf het op de lan makkelijk te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Hoe zit het nu met het gebruik van het logo van T.net? Mogen we dit hier aan de LAN verbinden of niet? Zou wel tof zijn, zeker omdat het dan ook een stukje erkenning is vanuit het management team :)

Verders ziet het er al wel heel leuk uit, wie weet kom ik ook wel :o Ligt er voor mij denk ik vooral aan of ik dan niet naar school moet ofzo (of gaat het in een weekend gebeuren?), anders moet ik deze laten schieten denk ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Bitage op 25-06-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Bitage schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:10:
Hoe zit het nu met het gebruik van het logo van T.net? Mogen we dit hier aan de LAN verbinden of niet? Zou wel tof zijn, zeker omdat het dan ook een stukje erkenning is vanuit het management team :)

Verders ziet het er al wel heel leuk uit, wie weet kom ik ook wel :o Ligt er voor mij denk ik vooral aan of ik dan niet naar school moet ofzo (of gaat het in een weekend gebeuren?), anders moet ik deze laten schieten denk ik.
Dit moeten we nog overleggen, we weten nog niet hoe of wat met het logo. Post maar voorbeeldjes hoor, ik ga binnenkort vragen hoe ze tegenover het gebruik van hun logo staat of eventuele vermenging.

Het wordt wel in het weekend gehouden ja. Waarschijnlijk 27, 28 en 29 november aangezien dit voor (bijna) iedereen schikt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
jasperaap schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:16:
[...]

Dit moeten we nog overleggen, we weten nog niet hoe of wat met het logo. Post maar voorbeeldjes hoor, ik ga binnenkort vragen hoe ze tegenover het gebruik van hun logo staat of eventuele vermenging.
Hier mijn inbreng dan :9 Had hem al op IRC gepost, hier nog maar eens dan:

GoT Lan Party Henk Logo v2
Het wordt wel in het weekend gehouden ja. Waarschijnlijk 27, 28 en 29 november aangezien dit voor (bijna) iedereen schikt tot nu toe.
Dat is wel beter ja, dat vergroot de kans aanzienlijk dat ik mee kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
Bitage schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:22:
[...]

Hier mijn inbreng dan :9 Had hem al op IRC gepost, hier nog maar eens dan:

[afbeelding]

[...]

Dat is wel beter ja, dat vergroot de kans aanzienlijk dat ik mee kan :)
8) Grappig logo, wel erg druk. Zelf gemaakt? Respect ervoor dan.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.