Ik moet zeggen dat deze locaties mij erg verbazen. Voor zover ik had begrepen was het de bedoeling om te proberen te locatie een beetje centraal te houden, deze twee locaties zijn alles behalve centraal. Enschede is vanuit het Westen een eind en Weert is vanuit het Noorden al helemaal niks (Leeuwarden - Weert is per trein 3:30u). Het hoeft niet persé het centrum van Utrecht te zijn natuurlijk, maar aangezien het publiek zo breed is, is het m.i. toch iets om over na te denken. Je kunt wel een mooie locatie hebben, maar als die leeg blijft omdat mensen het te ver weg vinden heb je er ook niks aan.jasperaap schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:42:
[...]
Als reply hierop wilde ik even het volgende kwijt, op dit moment zijn er twee behoorlijk geschikte locaties. Gratis of zeer weinig. Beiden een capaciteit van ongeveer 100 man in een grote zaal en subzaaltjes.
Eén locatie is vlakbij Enschede en een andere locatie is vlakbij Weert. Graag wat reacties hierop. Beide erg mooie locaties, de locatie bij Weert is iets beter te bereiken met het openbaar vervoer, dit is een oude/omgebouwde gymzaal. De andere locatie is lekker buitenaf in een behoorlijk groot scoutingbouw / blokhut.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 01:32 ]