If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Inderdaad, dit is een essentiële aanvulling op het artikelmveijden schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:07:
Trucci in 'geek: Melkweg is mogelijk 50 procent groter dan eerder gedacht'
Ik vind het inzicht wat in deze posting wordt gegeven een dermate invloed op het artikel hebben dat je het hele artikel in een andere context ziet
Ik ben het met je eens. Dit plaatst het artikel inderdaad in een andere context: +3 van mijmveijden schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:07:
Trucci in 'geek: Melkweg is mogelijk 50 procent groter dan eerder gedacht'
Ik vind het inzicht wat in deze posting wordt gegeven een dermate invloed op het artikel hebben dat je het hele artikel in een andere context ziet
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
mogelijk kandidaat voor +3?
Informatief zeer zeker, maar essentieel denk ik niet. Mede omdat de vergaarde informatie niet bestemd is voor opsporing en er mijns inziens dus eigenlijk al 1 stap te ver op het onderwerp wordt doorgegaan.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Leuke informatie voor artikel +3?
Virussen? Scan ze hier!
Mijn zetje (geen setje) zou naar beneden zijn, naar hooguit +2, maar helaas is de termijn verstreken...mveijden schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:36:
Hij heeft nog wat setjes nodig, mooie aanvulling op het artikel. :-)
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Verwijderd
Ondanks dat er wel privacy bezwaren aangemerkt worden, word er niet ingegaan op hoe makkelijk het jammen van bijvoorbeeld wifi signaal is. Natuurlijk is dit verboden, maar iemands huis inbreken is ook verboden, net zoals nachts inbreek materiaal bij je hebben. Bovendien is die jammer zooi ook gewoon vanuit Nederland te bestellen. Hier zo best een paragraafje besteed aan mogen worden.
Het feit dat HD nog lang niet standaard is zoals RogerDad aangeeft ook wel een aanvulling om die zin weg te laten uit het artikel.
Mocht dit toch eerder een +2 zijn zal ik dit aanpassen, maar tot nu toe vind ik dit best wel essentiële informatie.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2015 09:44 ]
+2 zou je misschien nog over kunnen discussieren maar +3 bij lange na niet.
+2 of +3, van mij een +3 iig
Erg korte post maar wel iets wat ik eigenlijk gewoon mis in de oorspronkelijke thread.
Ik vind het een +3 aangezien er word gesproken over een 'door google ontworpen tablet' en dat verschil vind ik toch wel essentieel..._David_ schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:42:
Ik vind dat een prima +2, maar toch echt geen +3.
Maar ieder zijn mening, daarom vraag ik hem.
Ik vind dit wel een +3 waard, imo een essentiële toevoeging aan het artikel.
Verwijderd
Dorus in 'nieuws: Belgisch parlement wil invoering netneutraliteit'
Ik zie geen +3 in die post als ik eerlijk ben. De huidige score (+2) lijkt mij prima.Dorus schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:06:
Wie helpt mij naar +3? Ik heb nog maar 2 stemmen nodig![]()
![]()
Dorus in 'nieuws: Belgisch parlement wil invoering netneutraliteit'
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ben met +2 ook dik tevreden hoor
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Typefoutje, 0 eraf?
Kan ook typefout 1 eraf zijn of helemaal geen typefout.
Absoluut een +2 maar net geen +3 tenzij hij het juiste cijfer kan stafen.
Het kan dat ik de mod-faq niet goed gelezen heb, maar on-topic ervaringen uit eigen hand die objectief beschreven worden, lijken mij in aanmerking te komen voor +3.Spotlight
Dit niveau is bedoeld voor reacties met een waardevolle aanvulling op de inhoud van het bij de reactie behorende artikel. De reacties bevatten de kern van de discussie in een thread of bieden belangrijke aanvullingen op de informatie in het artikel, bijvoorbeeld objectief beschreven ervaringen uit eigen hand.
+3-reacties verkondigen kennis en inzichten waar het publiek wat van kan opsteken. Belangrijk is dat de informatie afkomstig is van een persoon met autoriteit of beargumenteerd wordt door bijvoorbeeld eigen ervaringen van de schrijver of door verwijzingen naar ervaringen van andere personen. Ongefundeerde kreten, hoe interessant ook, zijn geen +3 waard. Een gemiddelde score van +3 is alleen bereikbaar met de steun van een groot deel van de moderators. Wees daarom niet terughoudend met het uitdelen van +3's als een reactie in jouw ogen aan de bovenstaande criteria voldoet.
Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die gelijk is aan jouw persoonlijke mening, worden beloond met een +3, alleen vanwege de overeenkomst in mening. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Wat mij betreft staat deze prima op de +2. Ik zie geen directe reden om hier een must read van te maken. Op basis waarvan zie jij hier een +3 in (tekst lengte doet hierbij niet ter zake).witeken schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:46:
Nog een paar punten verwijderd van +3witeken in 'nieuws: Wetenschappers vinden manier om capaciteit van lithium-ac....
Hij wil waarschijnlijk een +3 om zijn "streak" niet te breken (witeken in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII")
Jij hebt duidelijk nog nooit een artikel over accu's gelezen?Bor schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:52:
Wat mij betreft staat deze prima op de +2. Ik zie geen directe reden om hier een must read van te maken. Op basis waarvan zie jij hier een +3 in (tekst lengte doet hierbij niet ter zake).
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Wat ik vraag is een onderbouwing waarom jouw post een +3 is in jouw ogen. Ik vind het een prima post maar geen must read. Een +2 lijkt mij daarom een goede score. Als er zwaarwegende argumenten zijn waarom de post een +3 zou moeten hebben hoor ik dat graag en zal ik waar nodig mijn score aanpassen maar tot op dit moment zie ik die nog niet.witeken schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:12:
[...]
Jij hebt duidelijk nog nooit een artikel over accu's gelezen?
Misschien dat de post voor jou geen +3 waard is, maar je moet je inleven in de gemiddelde persoon, die relatief weinig kennis heeft en steeds maar zeurt over waarom accu's niet beter worden. Mijn post geeft daar onderbouwd het antwoord op, en dat zou toch voldoende moeten zijn? Ik moet toch geen doctoraat schrijven? Tot ik mijn post kwam aangeven vonden de meeste mensen dat ook.Bor schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:16:
Wat ik vraag is een onderbouwing waarom jouw post een +3 is in jouw ogen. Ik vind het een prima post maar geen must read. Een +2 lijkt mij daarom een goede score. Als er zwaarwegende argumenten zijn waarom de post een +3 zou moeten hebben hoor ik dat graag en zal ik waar nodig mijn score aanpassen maar tot op dit moment zie ik die nog niet.
Tweakblog van de maand
Ja maar een +2 is ook informatief?witeken schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:32:
[...]
Misschien dat de post voor jou geen +3 waard is, maar je moet je inleven in de gemiddelde persoon, die relatief weinig kennis heeft en steeds maar zeurt over waarom accu's niet beter worden. Mijn post geeft daar onderbouwd het antwoord op, en dat zou toch voldoende moeten zijn? Ik moet toch geen doctoraat schrijven? Tot ik mijn post kwam aangeven vonden de meeste mensen dat ook.
nouja,ik ga mij er verder niet mee bemoeien of drogredens over bewijslast aanvoeren
ora et labora

OsiriX in 'nieuws: Bestaan vloeibaar brak water op Mars lijkt bevestigd'
Tweakblog van de maand
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Imo wel een +3 waard
[ Voor 4% gewijzigd door Antrax op 23-10-2015 21:53 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ronnerd in 'video: Polderpioniers - Jeroen Tel en de opkomst van gamemuziek'
Zeer mooi uitgelegd en met zeer veel voorbeelden over met de computer muziek maken op o.a. de C64 lijkt mij dit absoluut een +3.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Verwijderd
Ik vind het een +3, maar hoe denken jullie erover?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Zeer informatief en interessant, maar toch een +2 gegeven. Het draagt niet geweldig bij aan het nieuwsbericht zelf._Peter2_ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:59:
Kees in 'nieuws: TU Delft wil zelfcompilerende app verspreiden via mensenrech... vind ik zeer informatief met eigen informatie
Mee eens, ik had hem al meteen op +3 gezet, maar hij is weer gezakt zie ik_Peter2_ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:59:
Kees in 'nieuws: TU Delft wil zelfcompilerende app verspreiden via mensenrech... vind ik zeer informatief met eigen informatie
Aan de andere hier: Lijkt mij een uitstekend ontopic antwoord op de vraag waarom mensenrechtactivisten op dergelijke apps zitten te wachten.
[ Voor 10% gewijzigd door Dorus op 26-11-2015 16:37 ]
Als ik heel eerlijk ben vind ik het een wat warrig beschreven verhaal dat ook niet direct relatie heeft met de nieuwspost of discussie.Dorus schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:35:
[...]
Mee eens, ik had hem al meteen op +3 gezet, maar hij is weer gezakt zie ik
Aan de andere hier: Lijkt mij een uitstekend ontopic antwoord op de vraag waarom mensenrechtactivisten op dergelijke apps zitten te wachten.
Hoewel ik wel snap waarom het is geplaatst, vind ik een +3 niet op z'n plaats.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Verwijderd
Chip5y in 'nieuws: 'Advertentiebedrijven vormen de grootste bedreiging voor p...
Minstens +2, van mij zelfs +6. En ik ben dan nog iemand die in het andere kamp (het anti-reclame-kamp) staat als die poster (volgens mij uit het pro-reclame-kamp).
[ Voor 10% gewijzigd door YellowOnline op 05-02-2016 22:38 ]
Poll dus lichtere moderaties en een mooie post, dus mag naar de +3 wat mij betreft
If you choose not to decide, you still have made a choice.
In de lopende discussie wat mij betreft een must read die een interessant inzicht deelt.
Staat die ook op. Al zijn wij de enige die het nu nog zouden kunnen beïnvloedenBor schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:23:
Dit lijkt mij een mooie +3: David Mulder in 'nieuws: Student ontdekt lek in studenteninformatiesysteem Hv...
In de lopende discussie wat mij betreft een must read die een interessant inzicht deelt.
Nu wel ja, tijdens het plaatsen hier nog nietIrcghost schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:28:
[...]
Staat die ook op. Al zijn wij de enige die het nu nog zouden kunnen beïnvloeden.
Dit is imo wel een +3
Dit is wel een goede toevoeging en misschien +3 waard ?
Wilde hetzelfde posten. Zeker aangezien het een nieuw aangemaakt account is.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dacht dat dit juist is om +3's te verzoeken.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Duidelijk beter dan de overige (+2) berichten. Terechte +3?
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Nog een terechte +3?
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
kaaschips in 'nieuws: Xs4all verhoogt internetsnelheden'
rud in 'nieuws: Xs4all verhoogt internetsnelheden'
Ja, ze zijn essentieel voor het artikel, maar juist daarom zouden ze in GR thuis horen zodat ze in het artikel opgenomen kunnen worden. Eigenlijk onbegrijpelijk dat dit er (nog) niet in opgenomen is.
Zelfde geld in mindere mate voor:
Tralapo in 'nieuws: Ziggo stopt met verkoop mobiele abonnementen'
[ Voor 4% gewijzigd door JDVB op 19-04-2017 10:22 ]
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Je bedoelt:
beany in 'nieuws: Spotify introduceert korting voor Nederlandse en Belgische ...
neem ik aan.
Al lijkt me dat meer een +2tje.
Als je zaken doet met een Amerikaans bedrijf gaan je gegevens naar....
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Waarschijnlijk past jouw post beter hier: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIIIMarkimoo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:21:
Nee ik duide naar het topic waar ik naar linkte, omdat het mismoderaties zijn.
Dan kun je beter duidelijk maken wat je bedoeld. Bedoel je te zeggen dat de posts die ik link mismods zijn, of wil je in dit +3 topic mismods melden? Of bedoel je nog weer iets anders?Markimoo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:21:
Nee ik duide naar het topic waar ik naar linkte, omdat het mismoderaties zijn.
Anyways, dit topic gaat puur en alleen over het melden van +3 posts.
GlowMouse in 'nieuws: Google moet mogelijk zeggen hoe het aan elektronische o...
Beiden +3's
Verwijderd
Er wordt een enorme lijst aan smartphones opgesomd terwijl een linkje naar het artikel voldoende is. Zoals het nu is zou ik er zelfs een -1 aan geven omdat het zo'n enorme lijst aan smartphones is. Een linkje met een korte beschrijving van hetgeen waar naar verwezen wordt lijkt me een +1, dan is het behulpzaam. Zoals het nu is kan eigenlijk niet.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Staat op zich wel goed op +2, maar eigenlijk mag ie wel op +3. Nuttige aanvulling die het nieuwsbericht in een perspectief zet.
Eens. Hij heeft nog een paar zetjes nodig om op +3 te komen.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:12:
wildhagen in 'nieuws: Virgin Galactic wil commerciële ruimtehaven openen in I...
Staat op zich wel goed op +2, maar eigenlijk mag ie wel op +3. Nuttige aanvulling die het nieuwsbericht in een perspectief zet.
Verwijderd
edit: ok het is niet zozeer informatie die niet in het artikel stond, maar voor de 'leek' is dit veel makkelijk te begrijpen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2018 23:16 ]
200 fish found!
Verwijderd
Die reactie heb ik net aangedragen in het mismoderatietopic omdat hij wat mij betreft op +3 te hoog staat.
Bor in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX"
Ik wil deze nomineren voor een +3. Goede aanvulling voor de discussie in de reacties.
Deze reactie verdiend wel een +3 ipv +2. Zeer goede reactie waarom er ??? bij het nieuwsbericht gesteld kunnen worden..
Virussen? Scan ze hier!