Mobs are pixels, players are people. Herhaal dat eens twintig keer, misschien snap je het dan.Gohan-san schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:21:
[...]
iedereen doet het, je gaat mij niet vertellen dat wanneer je ergens 15 mobs moet killen, en er is iemand anders bezig dat jij omwille van die persoon niet ook begint met het killen van die mobs.
Elke class speelt ook anders, kan mij voorstellen dat melee classes 1voor1 mobs killen, maar voor sommige ranged is gewoon effecienter om er meerdere tegelijk te namen.
Zoals wootlock zegt, hoe meer dots hoe beter het is.....
En daarmee bedoel ik niet dat je het hele veld van mobs met rust moet laten. Maar die ene waar een andere player naar op weg is om hem op zijn kop te slaan, laat die dan gewoon even, kk?
Dat iets handig is, is niet meteen een reden om het zomaar te doen. Er zijn mobs genoeg, die respawnen ook als de ziekte, dus ninjaen is gewoon te lui of te asociaal zijn om iets meer op te letten. Je kan toch gewoon een béétje meer consideration voor de ander aan de dag leggen?
Gisteren ook, een lulhannes die "need" rollt op een frozen orb. Dan is mijn reactie gewoon: Sad, was a fun run but welcome to ignore, this is one less tank willing to PuG with you.
Karma.
[ Voor 7% gewijzigd door DexterBelgium op 23-06-2009 11:42 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say