Tis al weer een week of wat geleden da ik iets gepost heb, druk druk

Verhuizing gehad, op mezelf gegaan, druk ingame, werk, dus alles liep wat achter.
Vorige raid lockout periode ( week terug) hebben we einde Thorim down gekregen. Echter super, de arena beter onder control gekregen, zonder Rogue (spam FoK/interrupt) het gehaalt, dus is goei goei. Nog steeds een lastig fight in de arena maar, down = down!
We zaten in de guild al een paar maanden zonder vaste raidleader. Onze MT, een guildleader en ik ook gedeeltelijk hadden de groep toch geprobeerd zo goed mogelijk te leaden, en dit ging goed, maar het was natuurlijk niet de idiaale oplossing. Aangezien ik op mezelf gegaan was qua woning, en de belemering van buitenaf tijdens raiden daardoor minimaal geworden is, hebben we gesloten da ik vertaan ga raidleaderen.. Kost iets meer tijd, maar kga mijn best doen hihi
Deze raidweek begon weer swoensdag waar we flame > Catwomen + Hodir gekilled hebben, toch 8 bosses op een avond waar ik dus weinig over te klagen had. Enige klagen dat ik had, is 2 wipes op Ignis, mede door een tank die er nog nooit geweest was, en 1 wipe op hodir door .. pech?
Donderdag en vrijdag was het voor de rest rustig in de guild, waar we dus belanden in het weekend, waar op za-zo 10m ulduar stond gepland. Eerst flame gedaan +1 tower om te zorgen dat we 2 conquer badges kregen, daarna rustig er doorheen gerolled. Zondag geeindigd met een paar tries op Yoggie... ging al beter, fase 1 = foutloos, fase 2 kwamen we voor de 1ste keren in pas, dus Insanity nam controle over de brainroom mensen .. uiteindelijk had iedereen het wel door maar toen was het tijd

dit weekend een nieuwe poging!
Voor afgelopen maandag Freya > Thorim op het programma en waar mogelijk mimiron. Zo ging het dus ook, freya 1shot geloof ik, en Thorim wel wat tries nodig gehad, maar rond de pauze (half 10) hadden we hem toch neer ook weer!!! Hierna door naar mimiron! Op hem hadden we natuurljk nog maar weinig tries gehad aangezien Thorim al een weekje lastig aan het doen was.. Een try of 5 / 10 gedaan , waar de beste try wel uit kwam in Fase 4 maar dan met te weinig mensen... Jammer maar wel goede oefening gehad voor iedereen.
Gisteren was het weer tijd om verder te gaan op mimi. Ging goed voor de break, ondanks dat we 2 - 3 mensen hadden die A) Lag hadden en dood gingen door overload

Over mines bleven rennen C) Afk ging voor 10mins zonder melding....... Beste try was 20% op alle 3 de delen, en toen ging ik dood op de laser barrage o.O

echt stom! maar kwas healer op de Hoofd-tank waardoor deze ook stierf, en hierna de raid 1 voor 1 neerviel. Echt wat een klote moment, kweet zeker da hij opeens 30graden doordraaide uit het niets met zijn barrage!!
Na de break gingen de tries nog wel goed, maar elke keer verloren we in fase 1 / 2 toch 4-5 mensen. Om 22:40 zag iedereen echter opeens het licht, en hadden we echt een goede try.. Wel wat doden , maar belangrijk Mimiron ook down !!! !! ! Echt geweldig, na een uur of 5 max in totaal proberen in totaal, toch down.. gj bierdrinkers!!
Lang dagboekje hihi, weekend begint vandaag al gelukkig, dingen afwerken in mijn huisje en lekker genieten van het zonnetje.. wat een leventje hihi!