Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 16:53

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zijn er andere druids die Vezax tanken in heroic zonder te kiten ? Zo ja doen jullie dit in een stamina set of gewoon mitigation tankset? Ik doe het nu altijd in stamina/frostkit om zoveel mogelijk hp te hebben. Maar aangezien het gewoon physical dps is lijkt het me gewoon ook wel te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-05 21:39

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
garagaholic schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:25:
Naar aanleiding van mijn vraag dus een benadering van de 'aloude' discussie omtrent de tankende pally. Gelukkig zijn er nu niet mensen die zeggen 'ga toch lekker healen joh' ;). Ik ben nu wel veel wijzer geworden, alleen kan ik nu niet zeggen wat dan de voor en nadelen van een tankadin zijn op raidbosses. Doe ze aanzienlijk meer TPS dan andere tanks? Het AoE tanken is blijkbaar ook aan alle andere tankclasses goed besteed, dus daar zit 't 'm ook niet (meer).

Zijn tankadins dan wederom alleen maar goed (genoeg) voor trash en offtanking? Of zijn de tegenwerpingen die enkele tankadins hier doen eigenlijk voldoende om een pally ook voor bosses in te kunnen zetten?
Tja, onze MT is een prot pally, maar we hebben niet echt een MT of OT, mensen doen elk gevecht wat anders. Dus het hangt heel erg veel van de player af, en niet de class. Pallies zijn tegenwoordig jack of all trades, en we zijn voldoende in alle drie de trades; ik heal en dps (vaker dps dan healing tegenwoordig), andere pally tanked, en healed heel soms, weer een andere is vnmlijk healer en tanked afentoe en de laatste is alleen maar dps ;)

Kortom, de mensen die roepen dat class a of b beter is voor een taak kijken alleen naar de class, en niet naar de player, terwijl een player soms een grotere invloed heeft dan de class.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Kees schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:14:
[...]
Onze pally gebruikt toch regelmatig die glyphed HoS op zichzelf. Het is dan ook maar 10% minder threat, en threat is op heeel veel fights geen enkel probleem (alleen Hodir, maar die is tauntable). Voor elke andere fight zit hij ruim boven de 10% meer threat dan nr 2, en anders krijgen die ook gewoon een salvation ;) Verder blijven rogues hem wel totten, en hunters hem misdirecten.
Eeeeeeuuwww. ;)

Wij hebben niet altijd een volle set rogues en of hunters in onze raid. Als ik tank moet de threat voor het grootste deel van mijzelf komen. Sommige van onze dps zitten al erg dicht tegen de threat van mij aan. Zeker als ik moet bewegen of als er andere zaken zijn waardoor ik niet mijn volledige rotatie kan doen.

Het mag misschien maar 10% zijn, maar het is 10% van het totaal van de threat dat je al hebt gedaan. Hoe meer threat je al hebt gedaan, hoe meer threat je verliest.
Het is gewoon een extra cooldown, ik weet niet of ik een raidende protpally in mijn raids zou willen hebben zonder die glyph ;)
Het is een extra cooldown maar met grote nadelen imo. Je verliest threat, geen enkele andere tank heeft een cooldown waarbij hij of zij juist minder threat gaat doen. En het is een glyph slot dat je daarmee niet voor iets anders kunt gebruiken. Ik ben wel benieuwd welke andere glyphs hij dan wel of niet gebruikt.

Heb je een naam en server van jullie prot pally? Ik ben altijd geinteresseerd hoe andere mensen zijn gegeared/spec/geglyphed. :)
Verder hebben we nog Divine Guardian, welke ook best leuk is, en als hij niet tanked/offtanked kan hij divine sacrifice+shield gebruiken voor een massive dmg reduction op de raid (ik heb wel een 250k damage geabsorbed op de hele raid, in 10 seconden, dus ik 'deed' even 25k hps - steelbreaker last, met 3 tanks dood).
Deze heb ik ook. Ik heb lang getwijfeld over deze talent omdat het zo situationeel is en het komt niet vaak voor dat ik het gebruik. Maar in juist die situaties is het geweldig om te hebben. Het heeft natuurlijk wel een groot nadeel. Je kunt niet tanken als je deze talent gebruikt. Hoeveel tanks hebben een skil die ze alleen kunnen gebruiken als ze juist niet tanken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16
Kees schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:36:
[...]

Tja, onze MT is een prot pally, maar we hebben niet echt een MT of OT, mensen doen elk gevecht wat anders. Dus het hangt heel erg veel van de player af, en niet de class. Pallies zijn tegenwoordig jack of all trades, en we zijn voldoende in alle drie de trades; ik heal en dps (vaker dps dan healing tegenwoordig), andere pally tanked, en healed heel soms, weer een andere is vnmlijk healer en tanked afentoe en de laatste is alleen maar dps ;)

Kortom, de mensen die roepen dat class a of b beter is voor een taak kijken alleen naar de class, en niet naar de player, terwijl een player soms een grotere invloed heeft dan de class.
Ah ok, in dat geval ben ik daar dan ook in bevestigd en zijn 'we' dus niet volledig kapotgenerfed :D Ben zelf met m'n pally 'gestopt' na maar liefst één keer naxx10 en een halve naxx25 te hebben gehealed. Daarvoor heb ik denk ik een stuk of wat heroics gehealed (10?) en tot die tijd eigenlijk vrijwel alle heroics getanked :+ .

Sindsdien een mage naar 60 gelevelled en toen een maand niet gespeeld en daarna mijn huidige warrior opgepakt. Is nu 78, vanavond 79 (naar ik hoop) en is eigenlijk beter bezig dan m'n pally (qua inkomsten). Heb epic flyer, cold weather flying et cetera. Pally en Mage beiden alliance, warrior is een tauren, dus zonder hulp van een 'main'. Best aardig, want hoe graag mensen ook verkondigen dat WotLK 'easy money' is, lukt het nog steeds veel mensen niet om dat @ 77 bij elkaar te hebben.

Wel jammer dat ik sinds ik de warrior heb, ik m'n pally niet meer heb aangeraakt... Allemaal tijd geinvesteerd voor niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Onze tanks roteren ook in gevechten en rol, dus de ene kee zijn ze OT, andere keer MT. Hiermee zorgen we dat alle tanks mee kunnen komen met de rest. Maar verder switchen we wel zo weinig mogelijk van rol. Iemand die bijna altijd DPSt zal nooit zo goed kunnen tanken als iemand die eigenlijk altijd tankt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
garagaholic schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:58:
[...]

Ah ok, in dat geval ben ik daar dan ook in bevestigd en zijn 'we' dus niet volledig kapotgenerfed :D Ben zelf met m'n pally 'gestopt' na maar liefst één keer naxx10 en een halve naxx25 te hebben gehealed. Daarvoor heb ik denk ik een stuk of wat heroics gehealed (10?) en tot die tijd eigenlijk vrijwel alle heroics getanked :+ .

Sindsdien een mage naar 60 gelevelled en toen een maand niet gespeeld en daarna mijn huidige warrior opgepakt. Is nu 78, vanavond 79 (naar ik hoop) en is eigenlijk beter bezig dan m'n pally (qua inkomsten). Heb epic flyer, cold weather flying et cetera. Pally en Mage beiden alliance, warrior is een tauren, dus zonder hulp van een 'main'. Best aardig, want hoe graag mensen ook verkondigen dat WotLK 'easy money' is, lukt het nog steeds veel mensen niet om dat @ 77 bij elkaar te hebben.

Wel jammer dat ik sinds ik de warrior heb, ik m'n pally niet meer heb aangeraakt... Allemaal tijd geinvesteerd voor niets :P
Mijn DK is nu lvl 76 en ik heb 3.5k gold in totaal. Totale kosten voor epic flyer =

800 voor flying
5000 voor epic flight
1000 voor Northrend flying

6800 - 3500 = 3300 te gaan.
Het is idd een flinke kluif, maar ik denk persoonlijk dat je op 80 wel uit moet komen. Op lvl 77 is wel lastig though.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-05 20:38
[...]

Klinkt precies hoe het bij ons is :)
Meestal ben ik wel de MT dan. De gear om te healen en dps'en is er ook! zelfde voor onze andere pala tank (die laatste tijd vooral mee is op zijn shaman). Maar eigenlijk tot nu toe nooit problemen gehad met het tanken van een boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
garagaholic schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:58:
[...]
Heh, nee hoor we zijn zeker niet kapot generfed. En kwa tanken draaien we zeker prima mee. Alleen is het wel zo dat sommige bosses en dusdanige setup hebben dat het gewoon makkelijker is als een andere klasse tankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-05 11:32
Mektheb schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:30:
Thunderbluff survived
Silvermoon survived
Undercity survived
Ogrimar = Ganked
Ironforge Survived
Taldrassil Survived
Stormwind city Survived
Exodar Ganked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 11-05 16:23
MantaMania schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:07:
[...]

Welke class ben je en is het het zelfde soort wapen axe sword polearm? Link anders even een armory erbij.
Kan bv dat je je weapon skill nog niet max hebt.
Daarbij kan 2 level mobs omhoog gaan behoorlijk schelen in je dps omdat je dan misses kan hebben en op de ander niet.
http://eu.wowarmory.com/c...+of+Aspects&n=Eftelingelf
Voor de duidelijkheid, het wapen dat nu in de armory staat is het nieuwere wapen. Vorige wapen heb ik geen link van nu.

Dat van die misses is wel valid argument ja alhoewel een standaard hit ook minder damage leek te doen. Ik had echter niet verwacht dat je tegen een mob 1 a 2 levels hoger je 25 % minder damage doet. Helemaal als je dat bij een fikse weapon upgrade doet. Als ik die upgrade niet deed zou ik dus 40 % minder damage doen ofzo, lijkt me toch erg veel.

Heb nieuwe wapen is wel langzamer (3.4 ipv 3.1) en alhoewel het tegen mijn oppervlakkige logica in gaat schijnt dat beter te zijn :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-04 18:26
Shao Kahn schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:23:
[...]

http://eu.wowarmory.com/c...+of+Aspects&n=Eftelingelf
Voor de duidelijkheid, het wapen dat nu in de armory staat is het nieuwere wapen. Vorige wapen heb ik geen link van nu.

Dat van die misses is wel valid argument ja alhoewel een standaard hit ook minder damage leek te doen. Ik had echter niet verwacht dat je tegen een mob 1 a 2 levels hoger je 25 % minder damage doet. Helemaal als je dat bij een fikse weapon upgrade doet. Als ik die upgrade niet deed zou ik dus 40 % minder damage doen ofzo, lijkt me toch erg veel.

Heb nieuwe wapen is wel langzamer (3.4 ipv 3.1) en alhoewel het tegen mijn oppervlakkige logica in gaat schijnt dat beter te zijn :)
Was je vorige wapen ook een mace dan? Want als dat bijvoorbeeld een zwaard was, kan het zijn dat je 2-handed mace skill nog niet op maximaal niveau zit (kan dat even niet vinden in de armory), waardoor je veel mis slaat en dergelijke. Verder zou ik bij je talents zeker Persuit of Justice kiezen. 16% extra movement speed lijkt misschien niet zo veel, maar dat levert zeker veel tijdswinst op.
Engineering & Skinning als professions, die heb ik ook nog niet eerder gezien :P.

Langzamer is inderdaad beter, hoewel het tegenwoordig niet eens zo veel meer uitmaakt (dat hebben ze al een keertje allemaal aangepast en dus kan je beter naar de DPS en stats kijken). Dit komt omdat je skills hebt die xx% van je weapon damage + yy schade doen. Een langzaam wapen met de zelfde dps als een snel wapen heeft per definitie meer weapon damage. Je mace heeft 24,7 damage per second (dps) en 67 t/m 101 weapon damage (weapon dmg), zou die bijvoorbeeld 2 (met de zelfde dps) speed hebben, dan zou je weapon dmg maar 39 t/m 60 zijn. En aangezien de DPS van een wapen wordt bepaald door zijn item level (level dat je nodig hebt om het te dragen + of die groen/blauw/paars is) is een traag wapen dus "beter".

[ Voor 24% gewijzigd door Thormodo op 24-06-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
General – Kees: Ik zie het al, onze laagste dps doet dik 2 keer zo weinig damage als jullie laagste dps. Onze top dpsers doen maar iets minder damage als jullie toppers, maar bij jullie is het gevecht dan ook korter, en jullie farmen deze pipo al eventjes geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mwa, voor Midsummer ging het bij mij als volgt bij de cityquest.

Undercity: Binnenlopen, vuur stelen. Wegblinken invisibility voordat iemand mij raakte en weg.
Silvermoon: Invisability voor de cityguards. Mounten in de city op mijn mammoet, naar vuur runnen, stelen en wegrennen/blinken.
Thunderbluff: Hier was ik bang voor de liften maar het viel mee. Op de lift gestapt, invisability...ren ren ren. vlam stelen. Slow Fall casten en naar beneden springen.
Orgrimmar: Deze was de lastigste. Halverwege het pad werd ik gekilled door een andere level 80 (nam de achterdeur). na stelen van vlam laten doden, rezz bij spirithealer.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Thormodo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:31:
[...]

Was je vorige wapen ook een mace dan? Want als dat bijvoorbeeld een zwaard was, kan het zijn dat je 2-handed mace skill nog niet op maximaal niveau zit (kan dat even niet vinden in de armory), waardoor je veel mis slaat en dergelijke. Verder zou ik bij je talents zeker Persuit of Justice kiezen. 16% extra movement speed lijkt misschien niet zo veel, maar dat levert zeker veel tijdswinst op.

Langzamer is inderdaad beter, hoewel het tegenwoordig niet eens zo veel meer uitmaakt (dat hebben ze al een keertje allemaal aangepast en dus kan je beter naar de DPS en stats kijken). Dit komt omdat je skills hebt die xx% van je weapon damage + yy schade doen. Een langzaam wapen met de zelfde dps als een snel wapen heeft per definitie meer weapon damage. Je mace heeft 24,7 damage per second (dps) en 67 t/m 101 weapon damage (weapon dmg), zou die bijvoorbeeld 2 (met de zelfde dps) speed hebben, dan zou je weapon dmg maar 39 t/m 60 zijn. En aangezien de DPS van een wapen wordt bepaald door zijn item level (level dat je nodig hebt om het te dragen + of die groen/blauw/paars is) is een traag wapen dus "beter".
Volgens mij werkt 't zo:
De genoemde skills vormen wel degelijk een heel groot (het grootste) deel van jouw DPS. Dus als skill X 100% weapon dmg + 50 doet en je hebt een wapen dat 67/101 dmg doet dan krijg je dus in het meest extreme geval 101+50 = 151. Bij het snelle wapen wordt dat 60+50 = 110. Da's 41 dmg of 37% meer dmg :o.

Dat zou dus wel een groot verschil maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
garagaholic schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:51:
[...]

Volgens mij werkt 't zo:
De genoemde skills vormen wel degelijk een heel groot (het grootste) deel van jouw DPS. Dus als skill X 100% weapon dmg + 50 doet en je hebt een wapen dat 67/101 dmg doet dan krijg je dus in het meest extreme geval 101+50 = 151. Bij het snelle wapen wordt dat 60+50 = 110. Da's 41 dmg of 37% meer dmg :o.

Dat zou dus wel een groot verschil maken!
Mjah het voorbeeld klopt an zich voor het beeld slow vs. snel wel.
Maar volgens mij hebben ze de hele boel een keer genormaliseerd. Dus als je een snel wapen (2 speed) hebt krijgt deze bv. 140% van je weapon dmg mee en een traag wapen (3 speed) bv. 100% van je weapon damage. Waardoor het netto niet zo veel meer uit maakt (en zeker niet als je 3.1 vs 3.4 speed bekijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 11-05 16:23
Thormodo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:31:
[...]

Engineering & Skinning als professions, die heb ik ook nog niet eerder gezien :P.

Mace en Swordskill waren beide max.
Je DPS<->weapon speed verhaal is duidelijk, weer wat geleerd. Thanks.

Engineering & Skinning.. tja.. Mining & blacksmithing had ik als eens gedaan en skinning is makkelijker want je hoeft er niet voor uit je weg te gaan. Wilde een makkelijk gathering beroep :)

Engineering heb ik gekozen omdat je leuke gadgets kan make + een ranged attack kan krijgen en dat is als melee klasse altijd handig. En de rest van de beroepen leken me niet leuk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Thormodo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:55:
[...]

Mjah het voorbeeld klopt an zich voor het beeld slow vs. snel wel.
Maar volgens mij hebben ze de hele boel een keer genormaliseerd. Dus als je een snel wapen (2 speed) hebt krijgt deze bv. 140% van je weapon dmg mee en een traag wapen (3 speed) bv. 100% van je weapon damage. Waardoor het netto niet zo veel meer uit maakt (en zeker niet als je 3.1 vs 3.4 speed bekijkt).
Hmm, dat staat dan niet in de tooltips zover ik weet..Maar het lijkt me inderdaad voor een 3.1 vs 3.4 weapon meer wijsheid om te kijken naar de stats op het wapen dan naar die speed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RyackWerk schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:09:
Een dooie tank produceert weinig threat. :) Tot nu toe hebben onze "andere" tanks geen problemen met meer threat te produceren dan de dps. En je kunt altijd een salvation vragen als je te hoog zit met je threat.
Dat de andere tanks net genoeg produceren wil niet zeggen dat het genoeg is. Misschien houden ze structureel in. Misschien zijn ze structureel al bezig met Salvation. Heb je Vezaz hardmode wel eens geprobeerd? De gemiddelde top 5 zit echt vlak onder me en ik weet gewoon dat ze nog harder kunnen beuken als ze de ruimte maar krijgen.
Binnenkort gaan we ook op 25 man Hodir hardmode doen en ik ben bang dat ik dan hetzelfde probleem ga zien. Het is nog niet echt een probleem, maar ik vind als iets beter kan, dan ga ik kijken hoe ik dat ga realiseren :)

Ik probeer gewoon verschillen te schetsen, en ja de DKs hebben de beste CDs daar twijfel ik niet over. Andere classes hebben echter andere dingen die ze wellicht interessant maken, zoals bijv. dat pally threat (zover ik tot op heden heb gezien) ongeëvenaard is.
Het probleem hierbij is dat als je LoH moet gebruiken dan heeft ergens iemand gefaald. Bij een normaal gevecht heb je het echt niet nodig.
Eh ja maar als er niks misgaat kun je gewoon een tank meenemen zonder avoidance en cooldowns met 80k hp. Die door 2 healers laten spammen en alles gaat altijd plat. Het zijn toch juist de dingen die misgaan die je op wilt vangen :P

Denk dat meer dan 60% van onze wipes komen doordat healer X bij Hodir "fftjes" vergat te dispellen. Bij Thorim met 10+ charges dat Y net fftjes naar de TV keek toen er wat vrouwelijk schoons voorbij kwam. Bij Vezax door een harde hit (niet eens enraged!!!) ff iets te snel na een andere kwam, en ja "de afgelopen 20 seconden pakte je max 1 hit per 4 seconden!" Need I go on? ;)
Hier ben ik het niet mee eens. CD's zijn ook op andere tijden nuttig om bijvoorbeeld slack in healing op te vangen. Ik gebruik het vaak genoeg als ik bijvoorbeeld zie dat er veel raid damage is. Of als ik zie dat ik wat laag in mijn health zit en bijvoorbeeld moet kiten/bewegen, of als de healers moeten bewegen. Of als ik een deathrune op mijn dak krijg bij iron council terwijl ik aan het tanken ben. Voorbeelden genoeg.
Ik verwacht op die momenten niet direct dikke damage, maar ik gebruik mijn cooldown om alles wat makkelijker te laten verlopen.
Je bevestigt eigenlijk wat ik bedoel, CDs zijn het meest nuttig als je het aan ziet komen: " Of als ik zie dat ik wat laag in mijn health zit en bijvoorbeeld moet kiten/bewegen, of als de healers moeten bewegen". Als je laag in je health zit wil je eigenlijk niet minder NIEUWE dmg vangen, je wil eigenlijk jezelf voor 20+k healen. Voor dat soort situaties heb ik dus echtwel liever LoH dan een cd :)
Ik hoop het niet. Er is niets zo frustrerend als random elementen die mensen one-shotten.

Een prot pally heeft 2 truukjes als hij of zij aan het tanken is. Divine shield op 2 min cd en LoH op 20 minuten cd. Je zou als je er voor glyphed een extra 2 min cd kunnen krijgen. Het komt er dan op neer dat je als tank salvation op jezelf doet en dan 30% minder schade krijgt. Nadeel is dat je ook veel minder threat doet, het blijft tenslotte salvation. Ik ken geen enkele raidende prot pally tank die deze glyph gebruikt.
Hm das idd niet zo handig. Post em bij Blizz op het tips forum, dat je dat graag als extra CD zou zien. Van de andere kant vraag ik me af, als je nu al ziet hoeveel threat jullie doen, dat ik me afvraag hoe erg het is om eventjes -30% te doen. Ik bedoel mijn eerdere vb, zelfs al was hij goed gegeared en is het niet altijd zo hoog, trek er 30% vanaf en je zit rond mijn threat :P

Dat oneshotten: zie het als Hodir, af en toe periodes dat ie erg hard kan slaan. Een veel betere oplossing is om die voorspelbare dmg in zekere mate onvoorspelbaar te maken. Je weet dat het gaat komen (ie boss ability = off cooldown) maar het kan over 1 seconde zijn, hij kan het ook nog 40 seconden uitstellen. Dit maakt het plannen van cooldowns veel lastiger en de behoefte aan externe hulp (GS, PS, Sacri, etc) veel groter.
Overigens, gras, groener, etc. denk dat we daar beiden welles last van zouden kunnen hebben ;)

Mjah, ik heb op dit moment een 80 prot pally, een 80 dk met tank spec, een 78 druid met tank spec en een 51 warrior waar aan ik nog moet werken. :)
Heb alleen een warrior waar ik (te veel) op getanked heb, nu istie meestal dps :P
Druids en pallies kent ik alleen van irl vrienden dus kan ik inhoudelijk minder over zeggen zelf heb ik ze maar tot 32 resp. 18 gespeeld :)

Wtf wall of text obliterates any reader :P

@Timmie boven: wij doen het zonder kiten met een DK, ik tank em meestal in gewone tankgear, maar swap stam trinket voor een dodge trinket.

Wij hebben onze oude warrior MT ook nog steeds, maar op veel fights is een DK gewoon erg handig en hij gaat graag eens dps. We wisselen dus aardig wat af (ik dps ook graag ;) ).

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 24-06-2009 18:47 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
garagaholic schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:03:
[...]

Hmm, dat staat dan niet in de tooltips zover ik weet..Maar het lijkt me inderdaad voor een 3.1 vs 3.4 weapon meer wijsheid om te kijken naar de stats op het wapen dan naar die speed :).
http://www.wowwiki.com/Normalization daaro :). In het kort betekend dit dus dat voor elk type wapen (bv. 2 handed weapons) een vaste weapon speed (bv. 3.3) is waarmee de kracht van (de meeste) aanvallen (bv. Crusader's Strike) wordt berekend. Het werkt dus iets anders dan ik net zei :P.
With normalization the weapon speed is now less influential on the total damage per second of characters, although weapon speed still has a small influence because the base weapon damage of instant attacks is higher for slow weapons of same weapon dps. Nowadays weapons with higher weapon dps are generally preferred over ones with lower weapon dps (regardless of weapon speed)

[ Voor 35% gewijzigd door Thormodo op 24-06-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
klein vraagje, denk dat het al eens is besproken maar ik zie het niet direct, als je recruit a friend doet, moet je dan samen zijn voor 300% experiance? of mag je ook alleen levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reboot schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:22:
klein vraagje, denk dat het al eens is besproken maar ik zie het niet direct, als je recruit a friend doet, moet je dan samen zijn voor 300% experiance? of mag je ook alleen levelen?
Staat ook gewoon in de RAF faq op de wow website ;)

Anyway, je moet bij elkaar zijn en binnen 5 lvls van elkaar, en beide moeten exp krijgen van mobs (dus geen grijze).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen, we gaan verder in:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 193

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Geen leuke plaatjes meer om naar een volgend topic te gaan? -O-

Hoe dan ook, verder in Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 193 :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.