Heb currently 43 STACKS in mijn bank zitten met Titanium Ore

Juist om die reden toen de patch notes kwamen letterlijk quick vanaf werk ingelogged en het heel AH leeg gekocht aangezien ze toen voor een habbekrats bij ons op de server stonden. ( 35g per stack ofzo )
Zo even het dagboek,
Na openlijk mijn zorgen te uiten in een Officer meeting over het gebrek aan discipline en raid attendance Zaterdag en aangegeven heb dat de Zondag raid echt stukken beter moet in co-ordinatie en focus want anders leave ik.
Word zondag ochtend laat wakker en na een lekker ontbijt ( verzorgt door mijn kids ) kijk ik even snel op de website, ah fijn niks aan de hand paar applications die nog lopen en voor de rest alles Prima. Tegen een uur of half 6 's avonds log ik even in om alvast de benodigheden te regelen voor de raid ( Flasks / Potions, en me mail legen met de verkochte AH bende ). Krijg ik opeens een kick uit de Guild hmmm even verhaal halen hoezo Ignore ? Okay dan maar richting de Website om eens te kijken .... hoezo website offline ? Even MSN aangeslingert en met de Guild laeder gepraat die hadden de website down gegooit vanwege security measures omdat ik zou gaan leaven, beetje vaag maar okay ze doen maar krap een uur later is de Gbank gerooft en is de Guild Leader met zijn Real life friends gemigrate naar Silvermoon.
WTF ?!?! Ik even een paar members ge-whisper onder het motto wat er nu aan de hand is krijg ik de reactie " You deleted the website and plunderd the Guild Bank " ik nog helemaal verbaast huh dat heb ik niet gedaan. Gelukkig voor mij werd krap uur alles zo klaar als een klontje toen men in de logs keek van de Gbank en het bleek dat de GL alles eraf heeft gehaalt en vertrokken is met de noorderzon. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik voor de verandering loggin van MSN aan het staan. Dus ik gelijk screenshots gemaakt van de convo waarin hij zegt dat hij zelf de website heeft offline gehaalt omdat ik hem gemaakt had.
Uiteindelijk kwam voor mij dus alles goed aangezien iedereen kon zien aan de hand van de logs en screenshosts van de MSN convo dat hij zelf verantwoordelijk was voor de deletion van de website en uit de logs van de Gbank bleek dat hij het zelf was. Ik die nog de ftp login en password had gelijk kant en klaar index.html filetje gemaakt met alle logs derop en screenshots. De voormalige Guild Leader dus gelijk even aan de schandpaal genagelt.
Inmiddels ben ik erachter dat ze naar Silvermoon zijn verhuist, is dat nou jammer want ik ken een paar oude Guildee's van mijn die tegenwoordig in Numen en Inner Sanctum daar zitten

Die hebben het wel even op silvermoon vertelt wat ze hadden gedaan en de link naar de website gegeven waar alles op stond.
Halverwege krijg ik opeens een Mailtje van de voormalige guild leader dat hij mij persoonlijk verantwoordelijk houd dat hij nu op een server zit waarop hij nergens meer in komt en volledig uitgekaffered word en dat hij rechtsstappen wil gaan maken vanwege het openbaar maken van een prive gesprek.
In mijn mail terug stond het volgende " Knock yourself out and give the dear officers at the police station a good laugh and go to them "
Dat was dus het einde van Fright op de server Scarshield Legion.
Ik geapplyed bij EoL en daar zit ik nu weer in. Dus voor mij veranderd er hopelijk weinig het was alleen erg vervelend om beschuldigt te worden waar ik dus niks aan kon down.
Nu even in-game gister avond terwijl ik alle wishpers enzo zat te beantwoorden maar begonnen met het Midsummer festival achievements na krap een uurtje had ik de volgende binnen :
* The Fires of Azeroth
* Flame Warden of Eastern Kingdoms
* Flame Warden of Kalimdor
* Flame Warden of Outland
* Extinguishing Outland
* Torch Juggler
Had alle fires al gedaan van Eastern Kingdom op 1 fire na en Kalimdor miste ik er ook nog maar 1 of 2 , helaas blijken er wat Bugs te zijn van verleden jaar dat de fire die je verleden jaar heb gedaan dit jaar niet meer kunt doen dit is Blizz nu aan het oplossen.
Hoe dan ook was me gister het dagje wel weer.