Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

ik vind de veranderingen niet erg, en nog over de opmerkingen "mensen die alleen voor gear spelen". Die zijn er gewoon, waaronder ikzelf, als ik de best mogelijke gear verkregen heb die er is, vind ik wow niks meer aan, dat is voor mij het aspect dat dit spel voor mij leuk maakt, en zo zijn er mensen die het juist om de content gaat en de boss fight's so be it, dat maakt ons individueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Ooooh, ik heb 2 JC-ers met 450 skill

Tijd om weer wat JC dailies te doen. Oh, en woensdag heb ik al een deal gemaakt met een miner. Die gaat mij titanium ore leveren voor 75g per stack :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

Anoniem: 295829 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:52:
ik vind de veranderingen niet erg, en nog over de opmerkingen "mensen die alleen voor gear spelen". Die zijn er gewoon, waaronder ikzelf, als ik de best mogelijke gear verkregen heb die er is, vind ik wow niks meer aan, dat is voor mij het aspect dat dit spel voor mij leuk maakt, en zo zijn er mensen die het juist om de content gaat en de boss fight's so be it, dat maakt ons individueel.
Ah, loothoer nummer #1 :')

Raiden voor mij houdt in:
Relaxt met 24 andere een avondje onstpannen.
Loot kan me gestolen worden, ik zal daarom ook altijd passen als het voor iemand een grote upgrade is :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeey voor de casual spelers :D Heroics doen en betere gear binnen slepen, wat wil je nog meer? :D
Dat hele glass-style gebeuren van ulduar ed boeit me echt voor geen meter, eindelijk weer wat meer volk terug in de HC's. HC farm teams vond ik geweldig,stuk of 10 HC's in een avond en daarna lekker upgraden.

Ok exorsism ben ik niet blij mee, maar speel toch amper meer op mn pala (naja, speel uberhaubt amper meer).

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2009 14:57 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 15:32
Hydra schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:48:
[...]
Nou, waar ik me gewoon aan stoor zijn al die PvP nerfs die ook een grote impact hebben op PvE. Als iemand die alleen nog maar PvE speelt stoor ik me daar gewoon aan, omdat ik het niet eens ben met de oplossingsrichting.
Ik zeg ook niet dat dat niet de verkeerde redenen zijn, maar ze zullen ook zeker niet alleen PvP als reden hebben. Las vooral over het feit (maar goed, daar is al een nerf ronde voor geweest) dat volgens Blizz teveel guilds hun warrior/druid/pally aan de kant zetten voor een DK om de "hard-modes" te doen en dat vooral door de goede cooldowns die DK's hebben/hadden naast dat ze goed kunnen/konden redelijk goed in Health/Armor. Blijkbaar was de vorige nerf niet genoeg naar hun zin, maar goed, als het te erg wordt verwacht ik echt wel dat het niet op deze manier door de PTR komt en dat zal best een lange zijn PTR zijn, want er zit ook volledig nieuwe raidcontent in.

En nog over de gear, iedereen die hard in Ulduar heeft gewerkt voor die gear (en waarvan het meeste niet eens via badges is te krijgen), krijgt toch in het colluseum weer nieuwe betere (waar je als het goed is graag voor speelt?), anders val je toch maar stil ;) en heeft deze ook al veel langere tijd kunnen gebruiken. (Patch waarschijnlijk pas over paar maanden)
Mij lijkt het dat raiders echt wel ruim voor blijven lopen in gear. (Zeker als dat over allel gearslots heen bekijkt).

[ Voor 3% gewijzigd door cannibal op 19-06-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:52
_BladE2k_ schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:28:
Ik krijg zomaar het idee dat titanium ore een beetje duurder gaat worden..

Jewelcrafting
  • Dragon's Eye gems stat bonuses increased.
  • New recipes have been added for cutting epic gems and can be purchased using Dalaran Jewelcrafter's tokens.
  • Icy Prism now has a chance of yielding an epic gem.
  • Raw epic gems can be obtained via the following means:
  • Prospecting Titanium Ore
  • Alchemy transmutations
  • Purchased with Honor
  • Purchased with Emblems of Heroism
En *yay* epic gems komen toch weer terug :)
Ik ga nu beginnen met farmen :P

Stack titanium ore nu al 170g hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
nieuws: Blizzard werkt aan pvp-levelling

Blizzard heeft een test met het scoren van ervaringspunten in player-versus-player-gevechten aangekondigd. De World of Warcraft-ontwikkelaar wil het ook mogelijk maken om het behalen van xp juist volledig uit te schakelen.

Sommeg, misschien dat m'n priest of lockje ooit lvl 80 worden : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Te triest dat er nog steeds mensen verkondigen dat al hun 'harde' werk voor niks is geweest.. Vol in de epics die de casuals niet konden krijgen.. En nu kunnen ze nog betere gear krijgen maar dat is niet genoeg want de casuals kunnen nu ook hun 'oude' gear krijgen.. boehoe..

Tja het is een rare wijziging maar aan de andere kant op raid niveau heeft het wel zijn voordelen.. gear != skill.. dus als je een vervanger zoekt omdat iemand de raidguild verlaat kan je makkelijk weer een vervanger vinden.. met redelijke gear.. namelijk de gear waarmee de meeste mensen de raidinstance zijn binnen gelopen.. En ze moeten er alsnog wat voor gedaan hebben.. namelijk HC's.. win win zou je zeggen.. blijkbaar niet dus.. Er zijn zat mensen door deze wijziging die mogelijk ook weer aan het raiden kunnen want zonder deze wijziging krijg je weer een overlap met 3 soorten mensen die willen raiden.. net beginnende HC spelers, raid content oud en raid content nieuw.. En bij de volgende uitbreiding heb je 4 soorten tot je weer door kan lvlen en alles weer opnieuw gebeurd.. Je kan dus 2 structuren toe passen om niet de meeste mensen af te schrikken met nieuwe content.. de structuur van nu of een lvl structuur zoals in de meeste asiatische MMO's..

Dus bij deze opgepast!! Ga niet de volgende raid content in want volgende content patch gebeurd hetzelfde en kan iedereen weer QQ-en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 13:26
ImdaMned schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:36:
nieuws: Blizzard werkt aan pvp-levelling

Blizzard heeft een test met het scoren van ervaringspunten in player-versus-player-gevechten aangekondigd. De World of Warcraft-ontwikkelaar wil het ook mogelijk maken om het behalen van xp juist volledig uit te schakelen.

Sommeg, misschien dat m'n priest of lockje ooit lvl 80 worden : D
Uh oh... BG leeching incomming...

Maar idd wel een manier om mijn priest ook hoger te krijgen dan lvl 29... Zeker als er ook leuke gear gaat droppen voor dat level zoals ze ook aankondigen...
Will rewards of some sort for winning a Battleground match be available?

Cory Stockton: Battleground rewards are high on the list of features that we would like to get in the game. We are not planning to implement this for patch 3.2.0 but we are currently working on it and expect to implement it into a future patch. We are planning to let players roll on mostly greens and the occasional blue item at the end of each Battleground. These items will be highly optimized by class, level, and talent specialization.

[ Voor 32% gewijzigd door UdiBenLudi op 19-06-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 18:00
Lijkt erop dat je nu je characters kan kopieren en pre-mades kan maken voor de 3.2 PTR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
bechown schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:41:
Te triest dat er nog steeds mensen verkondigen dat al hun 'harde' werk voor niks is geweest.. Vol in de epics die de casuals niet konden krijgen.. En nu kunnen ze nog betere gear krijgen maar dat is niet genoeg want de casuals kunnen nu ook hun 'oude' gear krijgen.. boehoe..

Tja het is een rare wijziging maar aan de andere kant op raid niveau heeft het wel zijn voordelen.. gear != skill.. dus als je een vervanger zoekt omdat iemand de raidguild verlaat kan je makkelijk weer een vervanger vinden.. met redelijke gear.. namelijk de gear waarmee de meeste mensen de raidinstance zijn binnen gelopen.. En ze moeten er alsnog wat voor gedaan hebben.. namelijk HC's.. win win zou je zeggen.. blijkbaar niet dus.. Er zijn zat mensen door deze wijziging die mogelijk ook weer aan het raiden kunnen want zonder deze wijziging krijg je weer een overlap met 3 soorten mensen die willen raiden.. net beginnende HC spelers, raid content oud en raid content nieuw.. En bij de volgende uitbreiding heb je 4 soorten tot je weer door kan lvlen en alles weer opnieuw gebeurd.. Je kan dus 2 structuren toe passen om niet de meeste mensen af te schrikken met nieuwe content.. de structuur van nu of een lvl structuur zoals in de meeste asiatische MMO's..

Dus bij deze opgepast!! Ga niet de volgende raid content in want volgende content patch gebeurd hetzelfde en kan iedereen weer QQ-en..
De meeste Aziatische MMO's eisen een hoeveelheid grinden vergelijkbaar met exalted voor een fractie in wow om een vuurtje te kunnen stoken.

Beetje kromme vergelijking, maar wel duidelijk. WoW was al casual, gear was al makkelijk te krijgen, en de moeilijkste instances zijn zeer goed te doorlopen op casual nivo.

De volgende patch zal zijn "Wie de entrance tot Naxx kan vinden zal getracteerd worden op volledige endgame uitrustingen, en een guided sightseeing tour door de op een kist na lege instance."

De patch daarna "Wegens de onkunde van mensen om de ingang van naxx te kunnen vinden hebben we de beloning veranderd: als de gebruiker het voorelkaar krijgt om in te loggen dan heeft hij nu gewonnen en zal hij dezelfde beloning krijgen."

Ik zie gear als een middel voor progressie: je moet een bepaalde hoeveelheid DPS, een bepaalde hoeveelheid incassering en een bepaalde hoeveelheid healing kunnen doen (gear voor nodig) en een beetje kunnen spelen. Het is half een simpel optel sommetje.

Uiteindelijk heeft blizzard beseft dat de 800 DPS hunter en de tank die de instance niet kan vinden in de meerderheid zijn, en daar dus de focus moet liggen voor behoud van inkomsten.

Diegene die klagen zijn er zo bij betrokken dat die toch wel blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 13:07
Van de ene kant snap ik dat mensen klagen dat hun geliefde spel te makkelijk word.

Van de andere kant geeft het aan dat die mensen er misschien teveel mee bezig zijn.

echt no offence maar tegenwoordig zijn de meeste spellen gewoon makkelijk.
Ik hoorde niemand klagen dat Halo 3 te makkelijk was of dat je Metal Gear Solid in 1 uur kon uitspelen of dat Red Alert 3 in één weekend uit was..

Het is een ontwikkeling die zich over de hele branche voordoet. Waarom zou het met WoW anders zijn??
Vroeger in 8 bit tijdperk waren er pas moeilijke spellen..
River Raid heb ik nooit kunnen uitspelen... :)

Tegenwoordig zijn meeste spellen makkelijk dus go with the flow of ga Civilization IV op Deity niveau spelen.
Als ik een game niet meer leuk vind speel ik toch een ander spel..
Het is een game mensen, geen religie of rocket science.

edit: nee ik weet het, River Raid was geen 8 bit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Shao Kahn op 19-06-2009 17:12 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
Volgens mij kun jij een Naxx run met enkel 800DPS DPSclasses niet bolwerken, zeker niet wanneer tank en healers op hetzelfde niveau zijn... Ik denk dat het feit dat men nu alles als gemakkelijk ervaart een gevolg is van ervaring, je wordt nu eenmaal beter in iets wat je vaak doet.. Zeker degenen die diehard raiden zijn daarmee 'gezegend'.

Probleem is echter wel dat Blizzard niet alle raiddungeons zo gruwelijk moeilijk kan maken dat het voor zelfs de meest doorgewinterde Raider in normal-mode al een grote uitdaging is. Dan verliest men de grootste groep spelers al ten eerste. Ten tweede maakt dat het 'aanstormend talent' ook heel erg moeilijk om dezelfde ervaring op te doen (o.a. omdat ze in de eerste plaats dan al niet de juiste gear hebben..).En wat voor zin zou het voor Blizzard hebben als ze content maken voor een uiterst selectief gezelschap? Als je iets moois maakt, dan wil je toch ook dat zo veel mogelijk mensen dat zien?

Overigens mogen ze wat mij betreft de hard modes wel zo uitdagend als mogelijk maken. En wellicht aan de hand daarvan ook gewoon (een stuk) betere gear afgeven i.p.v. titles en achievements. De gemiddelde WoW hardcore Raider loopt blijkbaar niet warm voor dat laatste en geeft meer om betere gear om zich te onderscheiden van de mindere medemens ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-06 13:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
DaRKaNGLe694 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:43:
[...]

Ik zie gear als een middel voor progressie: je moet een bepaalde hoeveelheid DPS, een bepaalde hoeveelheid incassering en een bepaalde hoeveelheid healing kunnen doen (gear voor nodig) en een beetje kunnen spelen. Het is half een simpel optel sommetje.

Uiteindelijk heeft blizzard beseft dat de 800 DPS hunter en de tank die de instance niet kan vinden in de meerderheid zijn, en daar dus de focus moet liggen voor behoud van inkomsten.

Diegene die klagen zijn er zo bij betrokken dat die toch wel blijven spelen.
Er is nog zat gear te verkrijgen door de instances te doen die lang niet iedereen aankan. Hoeveel guilds in de wereld hebben Algalon neergelegt? 9 guilds so far, Mimiron hard mode? 35 guidsl, Freya hard mode? amper 100 guilds. Yogg zonder keepers? nog geen enkele guild in deze wereld.

En ja, daar komt betere gear vandaan dan van de easy modes. Het kan mij echt neits schelen dat 'casuals' straks makkelijker gear kunnen krijgen, hun gear nive zal nog steeds onder die van mij liggen. Ik denk dat de meeste mensen die er een probleem mee hebben gewoon zelf net die gear kunnen bereiken en zien dan dat het ineens makkelijker wordt en beginnen ze te klagen.

Tja, het is makkelijker te krijgen, maar echt niet zo gemakkelijk dat het helemaal geen moeite meer kost, en tegen de tijd dat die mensen hun 'full 226 gear' verzameld hebben zitten de goede guilds allang ergens in het colleseum te wipen. (ter info; dat gaat je enkele honderden badges kosten, dus dat spaar je echt niet zo maar bij elkaar).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

bechown schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:41:
Je mist het punt wat ik probeer te maken...

Ik vind het onredelijk dat mensen de kans krijgen zo gemakkelijk gear te verzamelen. Zoals ik al zeg, het doet me denken aan het Badge of Justice systeem in TBC. Oftewel: mensen die flink in de Badge items gestoken waren, maar er alsnog niks van bakten. En dan krijg je 3-4 Emblems of Conquest per HC?.. nou dan zit je al snel aan zeg 30-40 per dag als je er een beetje vaart achter zet. Oftewel 2 dagen tot een T8(.x?) token.. Oh wacht, doe ff Naxx10 faceroll krijg je er nog meer.

Als je ziet welke moeite wij er nu voor moeten doen, en hoe simpel anderen het straks krijgen, word ik er gewoon een beetje flauw van. En dan kunnen ze die dingen nog inwisselen voor Valor badges ook, kunnen ze daar ook nog gear van meesnoepen.
Tja het is een rare wijziging maar aan de andere kant op raid niveau heeft het wel zijn voordelen.. gear != skill.. dus als je een vervanger zoekt omdat iemand de raidguild verlaat kan je makkelijk weer een vervanger vinden.. met redelijke gear.. namelijk de gear waarmee de meeste mensen de raidinstance zijn binnen gelopen.. En ze moeten er alsnog wat voor gedaan hebben.. namelijk HC's.. win win zou je zeggen..
Gear is niet skill. Zal ik je de Shaman eens laten zien die 1.5k HPS doet in Ulduar en standaard onderaan healing done staat @ recount? Dikke vette epixx hoor. allemaal iLvl213+, dus Epic achiev. Die heb ik nog niet eens ;) . En dit is niet het enige voorbeeld wat ik je kan geven. *wijst naar Holy Priest* standaard minder dan de helft healing van de andere holy priest.

Oké, healing done is niet alles, maar die Priest kan zichzelf nog niet eens in leven houden. En hij snapt vaak de tactics niet.. Dus mega irritant.

Denk maareens terug aan TBC, zelfs ik herinner het me nog en mijn geheugen bestaat uit failcakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-06 13:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 252101 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:23:
[...]
Denk maareens terug aan TBC, zelfs ik herinner het me nog en mijn geheugen bestaat uit failcakes.
Als ik terugdenk aan TBC dan kan ik mijn geen enkel moment herinneren dat badge gear beter was dan de gear die ik al had (muv enkele items helemaal in het begin).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kees schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:25:
[...]

Als ik terugdenk aan TBC dan kan ik mijn geen enkel moment herinneren dat badge gear beter was dan de gear die ik al had (muv enkele items helemaal in het begin).
Ik moest toen heroics PUGgen, ik heb mensen gezien met http://www.wowhead.com/?item=34891 en dat soortement meuk die gewoon epic fail waren, was geen ander woord voor. Daar doelde ik op. Mensen deden gewoon de hele dag HC's.. Fail? No matter.. doe/probeer er genoeg en je kreeg je epix toch wel.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 20:32
Ikzelf vind het zeer irritant dat je straks lekker Conquest badges in hc's kunt halen. Ikzelf heb op het moment net 40 conquest badges. Maar om dat te halen heb ik wel uren in Ulduar gezeten en heb ik veel gold uitgegeven aan repairs, flask en de hele zooi.

Maar dat DK's generfed worden heb ik zelf totaal geen probleem mee (me enige 80'er is een DK). Dan komen we (hopelijk) tenminste van onze 'faceroll' reputatie af. Alsof een rogue, warrior of retridin moeilijker is in een raid... De mount veranderingen vind ik wel nice daarintegen, krijg ik mischien wat meer zin om mijn altjes te levelen. Ik hoop zelf wel dat de nieuwe arena raid lekker moeilijk is en dat je minimaal Ulduar10 geared moet zijn om überhaubt een kans te maken zo dat straks niet alle slackers en noobs met een mooi (t9?) setje rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Gisteravond met mijn 70 retri pala Hellfire Ramparts op heroics gedaan, samen met een 66 druid en een 80 shaman. De shaman was tank en dps en de druid en ik healen. Ging nog best wel goed, 2 keer een wipe omdat per ongeluk de patrol gepulled werd. Heb ook mijn eerste epic mogen looten, de Lion's hear girdle!

Verder nog gekozen mijn holy spec verder ingedeeld, komend weekend maar eens even paar instances doen als healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:20:
[...]

Er is nog zat gear te verkrijgen door de instances te doen die lang niet iedereen aankan. Hoeveel guilds in de wereld hebben Algalon neergelegt? 9 guilds so far, Mimiron hard mode? 35 guidsl, Freya hard mode? amper 100 guilds. Yogg zonder keepers? nog geen enkele guild in deze wereld.

En ja, daar komt betere gear vandaan dan van de easy modes. Het kan mij echt neits schelen dat 'casuals' straks makkelijker gear kunnen krijgen, hun gear nive zal nog steeds onder die van mij liggen. Ik denk dat de meeste mensen die er een probleem mee hebben gewoon zelf net die gear kunnen bereiken en zien dan dat het ineens makkelijker wordt en beginnen ze te klagen.

Tja, het is makkelijker te krijgen, maar echt niet zo gemakkelijk dat het helemaal geen moeite meer kost, en tegen de tijd dat die mensen hun 'full 226 gear' verzameld hebben zitten de goede guilds allang ergens in het colleseum te wipen. (ter info; dat gaat je enkele honderden badges kosten, dus dat spaar je echt niet zo maar bij elkaar).
Amen :)

Deze week staat voor ons op het programma Yog zonder keepers, 10man wel is waar en mimmron hardmode 10 man..

Freya met 3up is niet echt moeilijk op 10man, denk de guild er 2 dagen over gedaan heeft waarbij de 2e guild een 2shot was, verder ben ik het met je eens dat mensen makkelijk gear krijgen mij best, maar titles en mounts en alles komt toch meer bij kijken, en realms first pak je niemand af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:24

junglebeast

hier staat iets

Ik vermoed wel dat ze iets aan die badges gaan doen. Bijv Uld10/Naxx25 wel de conquest emblems, en alle andere de valor emblems laten droppen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Waat. hoor ik net van mijn guildies dat ze de nieuwe raidbadge 'Triumph' (voor t9 enzo) Gaan uitdelen bij de normal dungeon daily. Dus kan je onder het levelen (70 - 80) alvast badges sparen om meteen t9 te kopen. wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300823

@ klaagmuur:

Goh, heb ik net een frost tank DK gerolled word voor de 2e keer armor omlaag gehaald en nu ook hp?
DK's zijn nooit de beste tanks geweest in raids en vaak ook niet first choise, weet niet waarom mensen dat roepen. Rerollen naar blood dps dan? er is op mijn realm al een zwaar tekort aan tanks maargoed.

Resto druid nerf, zeker ook weer zo'n pvp geintje?
Ik, redelijke healer nu, kan outhealed worden door alle holy / resto classes en kan ze ook makkelijk toppen.
Priests, Druids, Pallys zijn allemaal even sterk mits je je class begrijpt en de juiste gear / enchants, gems hebt.
Waarom verwijderen ze de barkskin of een andere nutteloze pve talent niet gewoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar maar 1 nuttig antwoord in staat:

Gear is not a reward, it's a tool to progress.

Face it, blizzard kan niet lang meer alles 'elitair' blijven houden, flinke concessies wil je het nog leuk houden voor het niet-ulduar volk. Of dit de oplossing is? Naja, easy mode heroics voor leuke gear heb ik geen bezwaar tegen, ik houd toch al niet van dat 6-8 uur lang 1 raid moeten afwerken (of zelfs in verplichte dagen).

Zolang ze maar wapens gaan toevoegen aan die nieuwe emblems vind ik alles best :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Net een dikke faalrun in Utgarde Keep achter de rug. Na 20 keer wipen eindelijk de eindbaas neer. Tijdens het gevecht ga ik dood. En je raadt het al, ik druk op release.... anderen vechten verder en krijgen hem neer. Maar omdat ik releasde heb ik geen loot en geen achievement :(

Kan ik die klote instance nog een keer doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
SinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:34:
[...]

Waar maar 1 nuttig antwoord in staat:

Face it, blizzard kan niet lang meer alles 'elitair' blijven houden, flinke concessies wil je het nog leuk houden voor het niet-ulduar volk. Of dit de oplossing is? Naja, easy mode heroics voor leuke gear heb ik geen bezwaar tegen, ik houd toch al niet van dat 6-8 uur lang 1 raid moeten afwerken (of zelfs in verplichte dagen).

Zolang ze maar wapens gaan toevoegen aan die nieuwe emblems vind ik alles best :D
Maar ik vind t8 gear krijgen met alleen heroics doen een beetje té ver gaan. Het hoeft niet totaal elitair te zijn. Ulduar items krijgen nu is ook al niet zó moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat nog verder niets hoe het aantal zal verlopen, mogelijk dat je er open een veelvoud van de huidige emblems voor nodig zal hebben. Daarnaast dropt ulduar nog steeds een hogere ilvl, maar belangrijker, emblems hebben geen wapens.

The Heroic dungeon daily quest will now reward 2 Emblems of Triumph and the normal daily dungeon quest will reward 1 Emblem of Triumph

Deze komt er dan ook nog bij, weet niet wat je daar dan weer mee kan kopen.

Maargoed, de community deelt nu op in vele groepen, elke kant moet ik deels gelijk geven. Ene kant wordt er natuurlijk enorm gebashed op grind-games, andere kant moet je in wow uren in een of andere dungeon (verplicht) hangen om bepaalde items te halen. Daarbij zit natuurlijk behoorlijk wat negatief nieuws, veelal kan je niet even 'een 2 uurtjes' raid doen en de dag erna verder gaan. Maar het is knap lullig voor de echt dedicated mensen dat ze hun ulduar normal zooi nu zien worden gedragen door heroic farms.

Echter, als ik naxx25 bekijk, zijn de emblem items absoluut qua stats niet gelijk aan naxx boss drops. Ik draag nu een valorous set, deze is gewoon beter dan een emblem of valor set, weet ik niet of je de volledige valorous set kan kopen met emblems (daar heb je dus ook 2 versies in zag ik).

Maar ik vind het zelf niet erg, ik vond naxx al belachelijk voor worden hoe 'vernoikt' het dps/heal/tank systeem als is geworden en de core elementen van classes eigelijk nooit meer worden benut en geen enkele ruimte meer voor variatie en diversiteit.

Daarbij wel vermelden, ik kom uit een heel andere 'MMO opvoeding', veel hier is WoW hun eerste of enige MMO ooit echt op grote schaal gespeeld, dan zie je alles in een veel ander perspectief. (testvraag, wat is het eerste wat je denkt als je een andere MMO speelt?)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 20-06-2009 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar er komt toch ook een nieuwe raid bij?
Dus de echte raiders lopen binnen de kortste keren met die gear rond terwijl de heroic farmers ook upgraden.
Iedere lvl 80 krijgt dus wat betere gear, what the problem? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Jongens, word ik nu gek of kan iedereen fishing als 3rd profession leren?

Ik heb al Blacksmithing en Mining en kom zojuist bij een fishing trainer welke mij de fishing skill gewoon nog kon leren. :?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da_maniaC schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 02:01:

Ik heb al Blacksmithing en Mining en kom zojuist bij een fishing trainer welke mij de fishing skill gewoon nog kon leren. :?
Ja fishing is een secondary profession dus die kan je gewoon naast je 2 primary professions leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Da_maniaC schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 02:01:

Jup je kan zelfs nog cooking en first aid erbij leren! :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-06 09:42
Ach, het is alleen relevant voor mensen die gear als maatstaf in t spel gebruiken, voor raiding is het juist ideaal, hoe makkelijker mensen access hebben tot gear hoe makkelijker het mensen te recruiten, dus wat dat betreft hebben pve-ers er alleen maar baat bij.

Ach ja, farmen hoeft niet meer, raids kosten verhoudingsgewijs ook nauwelijks meer iets en pvp is nog steeds 3x niets, het spel verliest wel wat inhoud (dus hopelijk komt er snel concurrentie)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 300823 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:58:
@ klaagmuur:

Goh, heb ik net een frost tank DK gerolled word voor de 2e keer armor omlaag gehaald en nu ook hp?
DK's zijn nooit de beste tanks geweest in raids en vaak ook niet first choise, weet niet waarom mensen dat roepen. Rerollen naar blood dps dan? er is op mijn realm al een zwaar tekort aan tanks maargoed.

Resto druid nerf, zeker ook weer zo'n pvp geintje?
Ik, redelijke healer nu, kan outhealed worden door alle holy / resto classes en kan ze ook makkelijk toppen.
Priests, Druids, Pallys zijn allemaal even sterk mits je je class begrijpt en de juiste gear / enchants, gems hebt.
Waarom verwijderen ze de barkskin of een andere nutteloze pve talent niet gewoon??
:') lol, geen goede tanks ....
Welke class tanked de hardmodes in veel gevallen ?

En barkskin nutteloos in pve ? je bent zeker geen druid tank gok ik zo ....
Chefbierrr schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:50:
Ik vind die emblem change ook echt weer een geval hello kitty island adventure move van blizzard. Maar het gaat hun gewoon om de grootste player base tevreden te houden en die zullen blij zijn met de change.
Het feit dat een relatief kleine groep 'hardcore' hierdoor zich bedrogen voelen zal niks veranderen hieraan.
Nofi maar diegene zijn geen hardcore , dat zijn elitist pricks.

Ik zie niet in hoe iemand zich daar door 'bedrogen' kan voelen.
Het is voor raiding guilds alleen maar makelijker , nieuwe recruits kunnen sneller wat aardige gear krijgen dus het helpt alleen maar met progressie dus wmb , een prima move van blizz.
Daarnaast is het ook leuk voor mijn alts ofc ^^

Het zal mij echt aan mijn reet roesten dat een verse 80 met wat heroics dezelfde helm krijgt als waar ik voor op Thorim heb lopen wipen , ik heb ieg de fun van de raid gehad.

[ Voor 34% gewijzigd door dontcare op 20-06-2009 09:16 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door dontcare op 20-06-2009 09:12 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

blouweKip schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 03:49:
[...]

Ach, het is alleen relevant voor mensen die gear als maatstaf in t spel gebruiken, voor raiding is het juist ideaal, hoe makkelijker mensen access hebben tot gear hoe makkelijker het mensen te recruiten, dus wat dat betreft hebben pve-ers er alleen maar baat bij.

Ach ja, farmen hoeft niet meer, raids kosten verhoudingsgewijs ook nauwelijks meer iets en pvp is nog steeds 3x niets, het spel verliest wel wat inhoud (dus hopelijk komt er snel concurrentie)
Haha kippetje. Anders stop je toch gewoon (weer?).

Ik vind het ook maar niets dat je nu level239 (oid) kan behalen door HC's te runnen. Als het bv 58 zijn en er dropt 1 per HC per dag, dan is het prima. Maar als spelers die HC's runnen even snel tier items krijgen als spelers die raiding instances doen is er toch wat mis.

Ik zie nog altijd skill > progress > boss down > loot reward.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 06:37
Ik vind het wel relaxed. Op het moment is er echt helemaal niets te doen behalve raiden. Als je een alt wilt gearen zit je meteen vast aan een 3 uur durende 10-man raid. Op deze manier kan ik mooi af en toe als ik zin heb even een heroicje doen zoals ik dat ook deed in TBC. Het is niet alsof je hiermee helemaal pimped in de epix komt te zitten ofzo, het zijn maar een paar slots waar je echt goede items voor kan krijgen.
Vandaag trouwens ook een punt achter m'n raiding 'carriere' gezet. Van een world 50 guild naar een world 12000 ofzo haha, wordt nog wennen! Ik heb gewoon geen zin meer om elke dag te loggen voor een lange full focused raid, gezien ik binnenkort ga beginnen aan een nieuwe baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-06 09:42
Haha kippetje. Anders stop je toch gewoon (weer?).
Zodra ze het officieel hernoemen naar World of warcraft hello kitty island adventure, in de tussentijd hoop ik gewoon dat blizzard misschien wat minder zal worden beinvloed door activi$ion en niet meer voor het snelle geld gaat maar weer voor kwaliteit (een (blouwe) kip kan toch dromen niet waar ;) )

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik denk dat jullie allemaal vergeten dat met de volgende patch nieuwe emblems komen en nieuwe tier set's? die oude gooi je toch maar weg, dus zie het zo, jij gooit het in de vuilbak en een noob haalt het eruit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Reboot schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:42:
Ik denk dat jullie allemaal vergeten dat met de volgende patch nieuwe emblems komen en nieuwe tier set's? die oude gooi je toch maar weg, dus zie het zo, jij gooit het in de vuilbak en een noob haalt het eruit :p
Met die emblems kun je de nieuwe tier sets halen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
met de nieuwe emblems kan je T9 halen ja, met de emblem's van hc's kan je T8 en T7 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Reboot schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:54:
met de nieuwe emblems kan je T9 halen ja, met de emblem's van hc's kan je T8 en T7 halen
Veel mensen vind het dus niet kunnen dat je T9 kunt halen ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
lol, tegen de tijd dat je die emblems hebt.. en btw, er is nog niets bekend over hoe moeilijk deze instance zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Reboot schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:57:
lol, tegen de tijd dat je die emblems hebt.. en btw, er is nog niets bekend over hoe moeilijk deze instance zal zijn!
Die nieuwe emblems krijg je ook met de daily heroics. Maar idd, waar het voor een raider een paar uurtjes raiden is, is een niet raider toch wat langer bezig om een setje bij elkaar te verzamelen =)

[ Voor 20% gewijzigd door Chester op 20-06-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Chester schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:57:
[...]

Die nieuwe emblems krijg je ook met de daily heroics. Maar idd, waar het voor een raider een paar uurtjes raiden is, is een niet raider toch wat langer bezig om een setje bij elkaar te verzamelen =)
En zowiso als je met een T9 setje rond loopt met voor de rest blue/green's ga je ook niet ver komen in een raid.. Brainz pwnz gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik als fury warrior zie de patch als een goed iets. We krijgen weer een kleine upgrade met armored to the teeth. (alle beetjes helpen).

Over die emblems of conquest, ik zie het probleem niet. Het kost voor iemand die net aan HC's begint veeeel moeite om alles om te zetten in gedeeltelijke armour van conquest emblems, armour van valor emblems.

Als je dat koopt moet je nog steeds naxx en zo spelen om aan al je caps te komen of de juiste stats. (zoiezo is de meeste armour in de raids beter dan die je met emblems kan kopen (op tier na soms).

Daarnaast is gear inderdaad geen maatstaaf voor skill/experiance. Gear is puur om te kijken of je de dps kan halen of healing. Een veel betere maar nog steeds niet perfecte maatstaaf zijn de achievements. Als iemand ook de naxx HC achievement heeft dan weet je dat hij elke boss heeft gedaan en experiance op heeft gedaan.

*Ik geloof ook niet dat er een perfecte maatstaaf is. Je hebt zoveel goed gegeared noobs die hun class niet kennen en die kan je er meestal toch pas uithalen op het moment dat je aan het raiden bent.

Daarnaast ben ik ook nog JC dus ik denk dat ik weer een kleine 150 a 200 AP omhoog ga na deze patch :).

Btw mensen die al stoppen en liggen te zeuren over de nerf voordat de patch uitkomt zijn triest. Ik ben fury warrior en heb die dikke nerf gehad van 10% die resulteert in 20% damage reductie. Het was zuur maar het is niet dat je helemaal terug bij af bent. En als het erg is corrigeert blizzard het toch wel. (Eerst reduced rage cost voor BT en nu krijgen we meer AP voor Armoured to the teeth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Even een klein addon vraagje tussendoor: hoe heet de addon waarmee je de chat mod, zodat je bij iedereen die wat zegt ziet welk lvl die is en welke class? Ik kan hem maar niet vinden. En de beste anti-spam addon is spamsentry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Bartske schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:01:
Even een klein addon vraagje tussendoor: hoe heet de addon waarmee je de chat mod, zodat je bij iedereen die wat zegt ziet welk lvl die is en welke class? Ik kan hem maar niet vinden. En de beste anti-spam addon is spamsentry?
Prat wellicht?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 20-06-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-06 17:07
Mensen ik heb het volgende vaag probleem :(

Zo als je ziet is me beeld wit, zie niets van de wereld, wel als ik over een ability ga, zie ik wel de Tooltip.
Ik heb al me instellingen op standaard gezet, maar het beeld blijft gewoon wit :S
Echt vaag, het gebeurde toen ik van me ene char naar me andere char logde, ineens wit beeld. :(
Bij andere games is het niet

http://img200.imageshack....wscrnshot062009033945.jpg

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
dunn0w schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:55:

Zo als je ziet is me beeld wit, zie niets van de wereld, wel als ik over een ability ga, zie ik wel de Tooltip.
Ik heb al me instellingen op standaard gezet, maar het beeld blijft gewoon wit :S
Echt vaag, het gebeurde toen ik van me ene char naar me andere char logde, ineens wit beeld. :(

Heb je de blizzard repair tool al gebruikt die standaard in je wow folder staat? wilt wel eens helpen

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
FuZa schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 16:08:
[...]

Heb je de blizzard repair tool al gebruikt die standaard in je wow folder staat? wilt wel eens helpen
Heb ik al geprobeerd maar hij heeft geen missende dingen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Als al je andere spellen op je pc gewoon werken, en je weet dat het geen probleem is met je videokaart zou ik gewoon WoW opnieuw gaan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dontcare schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 09:00:
[...]

:') lol, geen goede tanks ....
Welke class tanked de hardmodes in veel gevallen ?

En barkskin nutteloos in pve ? je bent zeker geen druid tank gok ik zo ....

[...]
Ik zeg niet dat DK's geen goede tank zijn, ik zeg dat ze vaak geen eerste keus zijn in raids, als je goed leest.

En barkskin pve daarmee doelde ik op resto druids, dus de lifebloom nerf die in de patch komt wat onzin is omdat het waarschijnlijk weer zo'n pvp dingetje is ten koste van de pve druid healers. Gewoon totaal onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 23:03
SinergyX schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 01:17:
Maar ik vind het zelf niet erg, ik vond naxx al belachelijk voor worden hoe 'vernoikt' het dps/heal/tank systeem als is geworden en de core elementen van classes eigelijk nooit meer worden benut en geen enkele ruimte meer voor variatie en diversiteit.
Klopt jammer genoeg als een bus. Ik kan nog steeds op één hand het aantal keren tellen dat ik al iets heb moeten sappen met mijn rogue in een instance/raid. Zelfs om bv. te stealthen + garrote te doen heb ik geen tijd meer, adrenaline rush + fok spammen is zowat mijn meest gebruikte routine op trash jammer genoeg.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Anoniem: 300823 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 18:43:
[...]

Ik zeg niet dat DK's geen goede tank zijn, ik zeg dat ze vaak geen eerste keus zijn in raids, als je goed leest.

En barkskin pve daarmee doelde ik op resto druids, dus de lifebloom nerf die in de patch komt wat onzin is omdat het waarschijnlijk weer zo'n pvp dingetje is ten koste van de pve druid healers. Gewoon totaal onzinnig.
Toch is het zo dat de top-of-the-line guilds vaak DKs of Warriors laten tanken. Je ziet daar minder vaak pallies en druids. (druids meestal alleen op zeer hard-hittende bosses)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 09:49
nog even over de conquest emblems shizzle:

http://wcradio.com/shows/6-Blue-Plz-/episodes/1594.

hoe dramatisch hij het ook brengt, sommige punten zijn gewoon facts.

[ Voor 27% gewijzigd door Chefbierrr op 20-06-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
dunn0w schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:55:

Probleem is opgelost, het was een Addon die liep te mieren..
Dissease Watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Chefbierrr schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:32:
nog even over de conquest emblems shizzle:

http://wcradio.com/shows/6-Blue-Plz-/episodes/1594.

hoe dramatisch hij het ook brengt, sommige punten zijn gewoon facts.
Haha, gelukkig dat ik gestopt ben, komend van een hardcore raiding guild kan ik me hier zo in vinden _O-

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een zielig gastje is dat zeg, de helft van z'n 'punten' veeg je zo van de tafel. Elitair gelul ongetwijfeld van iemand buiten WoW niet eens een andere MMO heeft gespeeld. Erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenBJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-03 22:26
Een vraagje;

ik ben nu een lvl 46 mage. Ik heb dus een beetje AoE build waarmee ik lvl 41-42 warriors mee kan pullen en dan redelijk simpel omleg. Ik heb echter wel iets nodig; een gebied met veel lvl 41-42 warriors die ik makkelijk kan pullen. Weet iemand zo'n gebied?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
GenBJ schreef op zondag 21 juni 2009 @ 09:14:
Een vraagje;

ik ben nu een lvl 46 mage. Ik heb dus een beetje AoE build waarmee ik lvl 41-42 warriors mee kan pullen en dan redelijk simpel omleg. Ik heb echter wel iets nodig; een gebied met veel lvl 41-42 warriors die ik makkelijk kan pullen. Weet iemand zo'n gebied?

alvast bedankt.
Ik zou zeggen Tanaris, Searing Gorge en The Hinterlands. Succes.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Vindt het hele nieuwe badge systeem nog helemaal niet zo slecht. T9 via Triump badges daar ga je wel 60 of 80 badges voor nodig hebben , dat is dus al wel een maand lang heroic daily doen. En we kunnen er van uitgaan dat de nieuwe 5 man geen makie wordt en dat die redelijk vaak de daily zal zijn ( denk een beetje aan Magisters ). Dan heb je na 1 maand heroic daily's 1 t9 item so what. Dan vindt ik het Vault rng geneuzel veel erger. als je een beetje geluk hebt heb je daar zo 2 of meer t8 en wie weet komt er daar ook een nieuwe boss bij dus t9.

En omdat ik zelf aan het rerollen komt het mij wel goed uit dat t8 makkelijk te krijgen is.
Ook heb je nu niet het probleem dat je een te groot verschil hebt tussen raiders en mensen die af en toe wat doen of zoals ik wel van plan zijn om wat meer te gaan raiden. Nu ben je in iedergeval niet afhankelijk van een guild dat je eerst gaat gearen voordat je mee kunt in endgame , dus is het ook makkelijker voor raiding guilds om mensen te recruiten en te kijken of ze inderdaad een beetje kunnen raiden zonder ze eerst te moeten gearen.
Verder vindt ik het wel handig dat iedereen dadelijk dus weer heroics gaat doen voor de badge farming. Moet er alleen ff voor zorgen dat ik 80 ben voordat 3.2 live gaat. maar dat zal wel gaan lukken.

ff wat anders.
Dat het gemiddelde niveu van een dk niet altijd even hoog is weet ik maar WTF met de DK's op trolbane?
Wat ik al allemaal mee gemaakt heb met dk's. Als voorbeeld. een Voledig unholy dk wist niet eens dat hij een ghoul had. of een andere die aan het tanken was en niet wist wat pestilence of Bloodboil was.
En een paar level 63 & 64 Dk's die er compleet in falen een 63 shadow priest te ganken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Weet iemand waneer die ziekteleiers bij blizzard eindelijk eens all town guards zwakker maken ? je kan niet eens meer een pvp target killen in world pvp ...

Ik dacht dat ik op een PVP server zat, ik zat er flink naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:55

Osxy

Holy crap on a cracker

Zo sterk zijn die guards anders niet :/

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

HStyles schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:46:
Weet iemand waneer die ziekteleiers bij blizzard eindelijk eens all town guards zwakker maken ? je kan niet eens meer een pvp target killen in world pvp ...

Kloppert, guards spawnen uit het niets, zelfs als rogue heeft vanishen geen zin meer tegen guards. :)

<3 WoW.

Oh wacht, nee ik vind dat Blizzard het spel in de loop van TBC flink verpauperd heeft qua pvp. Vandaar dat ik ook gequit ben. :)

Het enige probleem is dat ik nog niet echte een nieuwe game gevonden heb. :( Iemand suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

HStyles schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:46:

Agrimars hammer. of hoe het ook mag heten in Dragonblight heeft geen guards. verder het platform van Nax & de sons of hodir daily quest zone daar is meestal wel wat te beleven. En als je een stealth class hebt gewoon een van de city's onveilig maken werkt ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-06 07:18

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Mijn WoW weekend in een notendop:

Geen raids met de guild bij kunnen wonen, dus helaas heb ik de General Vezax kill afgelopen vrijdag (op 25-man) niet mee kunnen maken. Gisteren heeft de guild tries gehad op Yoggie, niet neergekregen maar wel phase 3 gehaald. VoA10/25 met Warlock, geen loot. Gisteren Heroic UP met de Warlock voor de Champion of the Frozen Wastes titel, nu Old Kingdom, Oculus en Halls of Stone nog. Lekker veel dailies gedaan en geherbed met de DK, waardoor de goud teller alweer op zo'n 4.5k staat. Ook nog wat Heroics en OS gedaan met mijn DK, nu eens als DPS in plaats van tank. Met mijn Warlock kreeg ik via de fishing daily een nieuwe fishing pole: Jeweled Fishing Pole. Rep grinden met Kalu'Ak komt dus nu wat lager op het prioriteitenlijstje.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Zaterdagavond nog wat leuks gezien in Ironforge.

Ik liep daar rond met een alt omdat ik wat dingen moest bijleren voordat ik weer verder ging. Het was rond half 10 's avonds en in de defense-channel zie ik ineens dat IF wordt aangevallen. Was redelijk dichtbij de opper-dwerg en ben even gaan kijken. Ongeveer een halve raidgroep die al tot de kamer van de opper-dwerg was gekomen. Maar vanuit de hoek waar de portal staat vanuit Dalaran zag je ineens een volledige raidgroep aan Alliance mensen op mounts aanstormen en die kwamen even "helpen".

Was snel voorbij moet ik zeggen :+ Ze hebben het nog een tweede keer geprobeerd, maar dat was een beetje onbegonnen werk met al die Alliance 80's die er gewoon bleven staan. Vond het eigenlijk een beetje zielig, maar wie doet dan ook zoiets op een zaterdag avond om half 10? En dat met niet eens een volle raidgroep :+

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Darnassus en exodar zijn anders goed te doen met 14 man. :P

Na een fail op ironforge en stormwind zijn we met de overgebleven mensen eerst naar exodar gegaan waar het echt helemaal stil was. Daarna door naar darnassus waar 2 lvl70's stonden. :P

[ Voor 62% gewijzigd door Borgoth op 22-06-2009 08:21 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
-BB- schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:10:
Zaterdagavond nog wat leuks gezien in Ironforge.

Ik liep daar rond met een alt omdat ik wat dingen moest bijleren voordat ik weer verder ging. Het was rond half 10 's avonds en in de defense-channel zie ik ineens dat IF wordt aangevallen. Was redelijk dichtbij de opper-dwerg en ben even gaan kijken. Ongeveer een halve raidgroep die al tot de kamer van de opper-dwerg was gekomen. Maar vanuit de hoek waar de portal staat vanuit Dalaran zag je ineens een volledige raidgroep aan Alliance mensen op mounts aanstormen en die kwamen even "helpen".

Was snel voorbij moet ik zeggen :+ Ze hebben het nog een tweede keer geprobeerd, maar dat was een beetje onbegonnen werk met al die Alliance 80's die er gewoon bleven staan. Vond het eigenlijk een beetje zielig, maar wie doet dan ook zoiets op een zaterdag avond om half 10? En dat met niet eens een volle raidgroep :+
Gewoon een groep die flames aan het stelen is en ook evern proberen om de faction leader mee te pakken omdat ze er toch zijn. :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Het was best zielig om te zien in ieder geval, allemaal van die dode trolletjes :)

Dat viel wel op, paar undead ertussen maar voor de rest allemaal trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Ik zag eergisteren in Stormwind ook zoiets geks. Allemaal dode gnomes op de grond in de vorm van een woord. Ik ben ff vergeten wat er precies stond, maar daar heb ik ook niet zo op gelet. Ik vraag me af wie dat hoe voor elkaar gekregen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Ik had dat ook vorige week, niet zozeer dode gnomes in de vorm van een woord, maar wel een hele grote groep lvl 1 gnomes die dwars door Stormwind en Elwynn Forest aan het rondrennen waren alsof ze een zwerm bijen waren. Liepen een heleboel mensen voor de voeten, rondjes rennen in de AH, dat soort dingen. Nieuwe trend ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
-BB- schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:59:
Ik had dat ook vorige week, niet zozeer dode gnomes in de vorm van een woord, maar wel een hele grote groep lvl 1 gnomes die dwars door Stormwind en Elwynn Forest aan het rondrennen waren alsof ze een zwerm bijen waren. Liepen een heleboel mensen voor de voeten, rondjes rennen in de AH, dat soort dingen. Nieuwe trend ofzo?
Bekend fenomeen. Realm down en dan lvl 1 gnomes beginnen en dan gaan irriteren

Bekende kreten zijn:
- gifv gold plx
- blizz sux
- GIVE ME MY SERVER BACK

etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Ja dat ken ik wel, maar dan zie je meestal (althans dat ik gezien heb) allerlei lvl 1 figuren door elkaar. Nu zag ik alleen maar gnomes en die zeiden ook helemaal niets. Ze gingen gewoon rond als een zwerm.

Ben je best triest, maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:52

Maduth

Probeersel

ImdaMned schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:07:
[...]

Bekend fenomeen. Realm down en dan lvl 1 gnomes beginnen en dan gaan irriteren

Bekende kreten zijn:
- gifv gold plx
- blizz sux
- GIVE ME MY SERVER BACK

etc etc
Ik moest lachen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo dit weekend weer lekker verder gegaan met mijn DK.

Zit nu op 74 en hoop aankomend weekend lvl 80 aan te tikken.
Op mijn huidige realm zitten trouwens een hoop aardige mensen die nooit te beroerd zijn om je even te helpen.. dat scheelt echt met groupquest's. Vanavond maar is Theatre of Anquish proberen voor m'n axe.. en dan gaat het alweer hard richting de 76!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

SpoTs schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:42:
Zo dit weekend weer lekker verder gegaan met mijn DK.

Zit nu op 74 en hoop aankomend weekend lvl 80 aan te tikken.
Op mijn huidige realm zitten trouwens een hoop aardige mensen die nooit te beroerd zijn om je even te helpen.. dat scheelt echt met groupquest's. Vanavond maar is Theatre of Anquish proberen voor m'n axe.. en dan gaat het alweer hard richting de 76!
Nu 74 en dan het weekend 80?

Hoeveel speel je dan wel niet per dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maduth schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:43:
[...]

Nu 74 en dan het weekend 80?

Hoeveel speel je dan wel niet per dag?
Naast m'n werk/fitness :p zo moeilijk is het niet.. gewoon efficient spelen :)
Als ik vrij zou zijn dan was ik waarschijnlijk woensdag al 80 :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

SpoTs schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:51:
[...]

Naast m'n werk/fitness :p zo moeilijk is het niet.. gewoon efficient spelen :)
Als ik vrij zou zijn dan was ik waarschijnlijk woensdag al 80 :P
Ik gebruik Brian Knopp maar sta open voor tips, wil me Priest zo snel mogelijk op 80 hebben om de healing problems op te lossen :+

Dies trouwens 73

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen weekendboek,

Dit weekend heb ik in de avonduurtjes een beetje gespeeld op mijn paladin. Toch wel weer erg leuk om een nieuw character te kunnen gearen. Zondag middag joinde ik een pug voor OS, er was een achievement nodig en goede gear. Allebei heb ik niet op mijn paladin, maar een whisper met “I killed S3D on my main” was genoeg voor een invite. Al snel bleek het een groep met complete retards te zijn. De MT en raidleader had een waardeloze connectie, en geen idee hoe het spel werkt. Elke groep kreeg een healer, en de tanks kregen marks… op deze manier konden de healers van de andere groepen namelijk ook op de tanks letten (DOH!).

De eerste add was het al meteen raak, iedereen netjes de portal in, de MT en zijn (ulduar geared) priest healer (eBay) bleven buiten. Nog voor de add neer hadden werden we naar buiten geteleport. De tank en zijn healertje waren beide in de blauwe zooi blijven staan… mini-boss reset!

Toen de trash uiteindelijk neer was zijn we twee keer gewiped omdat meneer de raidleader persee wilde MTen… iets dat vrij lastig is met zijn skills en vooral zijn connectie, 3 keer d/c tijdens een bossfight is niet leuk.

Uiteindelijk heb ik het overgenomen, de touwtjes in handen genomen, andere tanks assigned. Verteld dat ook de MT muren moet dodgen als het even kan…ik heb zelf met mijn 521 defense de adds helpen tanken. Baasje neer, tank helm dropped… de oud raidleader/MT wint de roll, net als de tier gloves (altijd de grootste retards met de beste rolls)… Ik ben een achievement en 4 badges rijker…

Verder heb ik dit weekend 2 keer HOL normal gedaan om wat vrienden te boosten en natuurlijk om de defense trinket te krijgen. Maar helaas pindakaas, geen geluk. Ik zit nu op 26 heroism emblems, nog 14 te gaan dan kan ik een fatsoenlijke belt kopen…

Gister was het goed te zien dat ik prima als tank in VH heroic kan fungeren. De threat was prima, en ook de klappen die ik ving vielen nog wel mee. Ik moet nog ergens 60 defense rating vandaan toveren voor crit immunity, dan kan ik meerdere heroics gaan proberen. Voorlopig nog wel met betrouwbare healers, want mn avoidance en stamina zijn niet om over naar huis te schrijven.

Op t priestje is er niet veel gebeurd, ben reserve gegaan voor onze raid, er waren andere mensen die nog loot nodig hadden van de andere bosses… De weg tot generaal is vrij, de tactiek iets verfijnd, nu nog de uitvoering… wederom waren de interupts niet goed!

Laatste twee trys op general toen ik al offline was waren goed! 9 % beste try, met veel te veel healing.. dinsdag gaat hij neer! 35mil dmg done vs een baas van 30mil is niet optimaal :o

[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 22-06-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maduth schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:53:
[...]

Ik gebruik Brian Knopp maar sta open voor tips, wil me Priest zo snel mogelijk op 80 hebben om de healing problems op te lossen :+

Dies trouwens 73
Hoe ik het altijd doe:

1. Ga naar quest hub en verzamel Alle quest's die je daar kunt krijgen.
2. Finish alle quest's en kill alle monsters die je daar tegenkomt. (ook als je ze niet nodig hebt)
3. Lever alles tegelijk in.
4. Instances - Alleen in gaan als je quest's ervoor hebt. Instances gaan leuk maar quest + grind is sneller.

5. Als je iets niet kunt vinden, zoek het op op wowhead. dit scheelt tijd en dus meer xp ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Het is zover.. eindelijk LvL80!

Ook nog wat Heroics gedaan en blijf helaas steken op 1.4/1.5k DPS met mn Mutilate build.
Maar heb nog crap gear, mis een berg hit en heb zeker crap daggers in mn handen ;)
Maar was blij verrast dat ik tenminste nog 'zoveel' deed met een spec die ik niet in de vingers heb en met quest gear/instance rewards. :Y)

Gisteren met de guild mee naar Ulduar25 en toch nog tot 2.2k DPS geschopt met al die buffs.
Helaas geen drops, maar had ook niet verwacht het uberhaupt te winnen in die raid.

Zsm. door Naxx en OS heen gaan jagen zodat ik weer meekan in Ulduar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:02:
Het is zover.. eindelijk LvL80!

Ook nog wat Heroics gedaan en blijf helaas steken op 1.4/1.5k DPS met mn Mutilate build.
Maar heb nog crap gear, mis een berg hit en heb zeker crap daggers in mn handen ;)
Maar was blij verrast dat ik tenminste nog 'zoveel' deed met een spec die ik niet in de vingers heb en met quest gear/instance rewards. :Y)

Gisteren met de guild mee naar Ulduar25 en toch nog tot 2.2k DPS geschopt met al die buffs.
Helaas geen drops, maar had ook niet verwacht het uberhaupt te winnen in die raid.

Zsm. door Naxx en OS heen gaan jagen zodat ik weer meekan in Ulduar :D
Gz dude, ik zit nu ook lekker in een raidguild.. dus dat is idd erg lekker met gearen. 1.5k dps voor een net lvl 80 vind ik op zich netjes hoor! en daarnaast scaled rogue echt ziek met gear.. dus dat komt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou.

De Priest is 80 *geeft zichzelf schouderklopje*. Zaterdag gedinged direct VH HC gehealed.. Potdorie, was dat zo makkelijk? Kzit echt nog ruim in de questgreens, maar daar trekt mn Disco spec zich niks van aan :P Gaan met die banaan! Ook UK en Gun'Drak gedaan.. Een paar leuke opgrades opgepikt en in UK Annyhylde's Ring (oid :9 ) gewonnen! Yay ^^. Geen enkele wipe gehad thusfar

Verder ben ik ook nog OS25 geweest alwaar ik 4de stond van de 6 healers (of 7).. lol :') Als disco en net 80 gedingede daar staan én 4de eindigen.. Ik heb alleen nog geen EstimatedAbsorbs(oid) maar zat wel de hele tijd shieldjes te gooien. :)

Maargoed OMFGWTFBBQ! Staff of Restraint :o :o

En toen rollde een hele stomme warlock 100 erop. :P Ik baalde wel een beetje, had het wel grappig gevonden om al zo snel zo'n item te looten :) Overigens had ik uit VH nog de cloth bracers, pröst!

(En nu weer doorgaan met spierpijn hebben van het korfbal toernooi gisteren :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenBJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-03 22:26
Dricus schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:31:
Ik zag eergisteren in Stormwind ook zoiets geks. Allemaal dode gnomes op de grond in de vorm van een woord. Ik ben ff vergeten wat er precies stond, maar daar heb ik ook niet zo op gelet. Ik vraag me af wie dat hoe voor elkaar gekregen heeft.
omg4.com met allemaal humans (sorry voor de eventuele 'reclame' :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-BB- schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:59:
PKKGOLD.COM? (oid - sorry voor spam ;) )

Dat wordt bij ons minimaal 2x per week als een berg lijken voor de AH gespammed in OG.

Mijn weekend in een notedop: niet zo heel veel geWoWed alleen zaterdag nog wat 10 man hardmodes gedaan. Blijven steken op General omdat onze healers het eigenlijk steeds net niet uithielden. Beste try: general op 17%, add net dood maar 2 dps gingen kort daarvoor dood en toen waren de healers oom = wipe :/

We zaten ook eigenlijk te krap in de dps maja op zaterdag 1:00 nog een goede dps vinden die saved wil zijn op Vezax viel niet mee...

@Ras gz en nu snel die sucky dps fixen he :P

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 22-06-2009 10:22 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 13:19

zwik

randomized

Heb van het weekend ook niet zoveel gespeeld. Gisteren een beetje begonnen met de summer festival dingetjes. Daarnaast nog een groep geholpen om door BWL heen te komen. Ging erg lekker met 4 man moet ik zeggen.

Daarnaast heb ik mezelf eindelijk dual-spec aangenomen en heb mezelf een extra fury build aangemeten om Zul'Gurub te gaan solo'en. Het is een 0/51/20 build geworden en ga spelen in defensive stance met een dual-hand dps wapen en shield en de rest natuurlijk ook tank gear. Dan moet het volgens mij wel te doen zijn :P . Ben dus ook langzaam aan begonnen om mezelf meer tank gear aan te meten en krijg daar gelukkig hulp bij van friends en guildies.

[ Voor 7% gewijzigd door zwik op 22-06-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

Afgelopen vrijdag een goede Ulduar10 run, Hodir 2 shot, Freya 1 shot en toen Thorim :o
Nog nooit neergekregen, maar naar een try of 3 lag hij op zijn gat. wat een belachelijk makkelijke boss zeg :D
Toen zijn we doorgegaan naar Mimi, de trash voor mimi is vet :D de vehicles en dan die ridders omver pewen.
Daarna met die trein mee, echt ff een "wow" echt vet gedaan.
Snel de tactics bekeken van mimi en wat try's gedaan aangezien we al door de officiele raidtijden heen waren,
Toch vrij makkelijk in P3 gekomen, daar begint de chaos \o/ erg leuk gevecht en zijn emotes zijn ook priceless :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
porn* schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:11:
[...]

PKKGOLD.COM? (oid - sorry voor spam ;) )

Dat wordt bij ons minimaal 2x per week als een berg lijken voor de AH gespammed in OG.
Aye, bij ons wel op de server. En het staat er dus al zeker 3 weken fulltime.
Nu ben ik echt geen rp'er of iets dergelijks, maar dit vind ik wel behoorlijk irritant. Op de een of andere manier vind ik toch dat me "uit het spel" haalt . Het hoort er gewoon niet te zijn.

Snap echt niet dat ze hier niets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
Ja, ik zocht laatst ook al op wat er precies stond... Het lijkt erop dat ze op een gegeven moment 'uit de lucht' vallen (zie youtube met het werkelijke woord als zoekterm). De goldfarmers hebben dus een manier gevonden om level 1 rogues boven ogrimmar te laten spawnen, waarna ze op een bepaalde manier neervallen. Zullen ze vast hebben uitgevogeld op een privateserver e.d..

Denk dat het probleem van blizz hiermee is, dat ze vrijwel alle communicatiemogelijkheden van trialaccounts al hebben uitgezet, maar tegen dit soort 'spam' kan men alleen maar de hele optie tot triallen uitzetten (of verplicht CC gegevens opgeven...). En dat is geen optie natuurlijk, ik zie bijvoorbeeld sinds dit weekend weer Ozzy op tv als 'prince of darkness' die reclame aan 't maken is voor WotLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Mijn weekend in een notedop. 1 heroic, een uurtje minen en heel veel EVE online. Ik weet alleen nog niet of ik EVE na de trail blijf spelen, daarom wil ik het in de trial zo veel mogelijk spelen dat ik een beetje goed beeld kan krijgen.

Door de zomer is het raiden namelijk compleet ingestort en is het zelfs een ramp om een party voor een heroic te vinden. En nog een alt levelen heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. De rust maar een gebruiken om voor het eerst in 4 jaar iets andersdan WoW te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

ja heb ze het ook wel eens sochtends rond 8 uur zien doen. komen er 2-3 lvl 1 tegelijk aan met vreemde namen
(girlname) (des) (random 3 letters) dus clairedesxie biancadesqie jessicadespek etc etc en staan ze een beetje te schuifelen voor de AH, en dan opeens vallen ze uit de lucht dood. dus de ene seconde nog voor de AH de volgende uit de lucht dood, echt heel vreemd.
pkpg.com was degende die ik zag (srry voor reclame :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
garagaholic schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:40:
Ja, ik zocht laatst ook al op wat er precies stond... Het lijkt erop dat ze op een gegeven moment 'uit de lucht' vallen (zie youtube met het werkelijke woord als zoekterm). De goldfarmers hebben dus een manier gevonden om level 1 rogues boven ogrimmar te laten spawnen, waarna ze op een bepaalde manier neervallen. Zullen ze vast hebben uitgevogeld op een privateserver e.d..

Denk dat het probleem van blizz hiermee is, dat ze vrijwel alle communicatiemogelijkheden van trialaccounts al hebben uitgezet, maar tegen dit soort 'spam' kan men alleen maar de hele optie tot triallen uitzetten (of verplicht CC gegevens opgeven...). En dat is geen optie natuurlijk, ik zie bijvoorbeeld sinds dit weekend weer Ozzy op tv als 'prince of darkness' die reclame aan 't maken is voor WotLK.
Die goldspammers maken van dezelfde 'hacks' gebruik als die types die vanonder een node de node minen. Zou tof zijn als de server is wat beter ging checken wat de XYZ locs deltas waren van mensen, want het is gewoon tiest dat mensen nog steeds kunnen speedhacken enzo.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 243052 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:50:
ja heb ze het ook wel eens sochtends rond 8 uur zien doen. komen er 2-3 lvl 1 tegelijk aan met vreemde namen
(girlname) (des) (random 3 letters) dus clairedesxie biancadesqie jessicadespek etc etc en staan ze een beetje te schuifelen voor de AH, en dan opeens vallen ze uit de lucht dood. dus de ene seconde nog voor de AH de volgende uit de lucht dood, echt heel vreemd.
pkpg.com was degende die ik zag (srry voor reclame :P)
Wat ik irritant vind zijn die lvl 1's die je whisperen van.. Hey vriend..

wil je geld kopen?

antwoord: Gz met report ( report spam )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 14:25
SpoTs schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:53:
[...]

wil je geld kopen?

Vragen om een free sample werkt niet.. ik krijg nooit wat :(

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

Nou niet heel veel gespeeld dit weekend maar wel de hunter naar 80 gehaald en met de priest een heroic naxx run gedaan. Weer wat leuke shadow gear gekregen in deze naxx alt run en op de hunter wat BoE epics geregeld die ik kan gebruiken als ik de hit op orde heb. Toevallig een andere MM hunter die wat rotaties weet want ik ben toch nog erg zoekende. Ook als ik lees op EJ is het prio om Stings (serp/viper) - SS - SS - SS/arcane - Chimera en dan rinse en repeat. Klopt dit een beetje of zit ik er geheel naast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
GeertJam schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:57:
[...]

Vragen om een free sample werkt niet.. ik krijg nooit wat :(
Ik spam ze helemaal dood altijd met een macro net zolang tot ik geïgnored wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

SpoTs schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:53:
[...]

wil je geld kopen?

/r Just because I'm rich doesn't make me your friend!
en report :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Hydra schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:52:
[...]
Die goldspammers maken van dezelfde 'hacks' gebruik als die types die vanonder een node de node minen.
Waarom zou je van onder een node een node willen minen?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.