Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:14:
En daar kwam je pas achteraf achter? Bij een hunter tijdens gevechten al zien wat en hoe hij doet, hoef je niet eens dps meter voor te hebben (sting, pet, mark, geluid). Ergste geval liep hij nonstop rond met aspect of viper, 50% dmg reduction. Maar een BM exotic pet an sich tikt al 300-400dps aan.
indien pet goed gespecced is :)

bm werkt zelfs voor mij nog prima in raids, zit rond de 3.5k met medium non heroic epic gear, en in heroic dungeons zo'n 1.8k - 2k

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 17:36
Teunis schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:28:
[...]

[...]

max 20% korting hmm niet echt huge
4000g toch wel nerf al moet je dan wel exlated zijn met Kirin Tor
zover beetje de moelijkste om exalted mee te halen om 0.0 dailies voor zien
(uitgezonder hc, normale instances, en tabart waar voor je ook instance moet doen)
Volgens deze blauwe post hangt de faction discount niet af van je reputation met Kirin Tor, maar met Honor Hold of Valliance Expedition voor alliance en Thrallmar of Warsong Offensive voor horde. En die is een stuk makkelijker te halen.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:42
Zit nu ook op de 4 epic flyers (2x 80 + 2x 78 toons).
Voor de laatste (Paladin bankalt) moest ik nog 7k neerleggen, want die had zelfs geen normal flying, gelukkig was voor hem de epic groundmount goedkoop (dacht ik).

Heb nu nog 2 andere 70 toons, deze wel met normal flying, maar die moeten eerst maar weer op lvl77 en 3.2 wachten voordat ze aan de beurt zijn.
Meeste geld bij 3.2 zal wel gaan zitten in het epic groundmounts + flying geven aan mijn 40/60+ alts, zodat ik daarop Outland eens goed bij de kladden kan pakken.

Maar goed, eerste mijn priest en paladin nog eens goed in de BoE's stoppen, zodat ze beetje fatsoenlijk heroics in kunnen. Paladin heeft nu de BS BoE's enchanted in de bank zitten, maar priest moet nog flink aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:14:
En daar kwam je pas achteraf achter? Bij een hunter tijdens gevechten al zien wat en hoe hij doet, hoef je niet eens dps meter voor te hebben (sting, pet, mark, geluid). Ergste geval liep hij nonstop rond met aspect of viper, 50% dmg reduction. Maar een BM exotic pet an sich tikt al 300-400dps aan.
Weet ik veel wat ie deed :D ik bekeek de meters pas achteraf.
Tot die tijd gingen de mobs (en de tank soms) gewoon neer en had ik het druk genoeg om op mijn rotatie en dps te letten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
SpoTs schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:51:
[...]

Kheb nu een DeathKnight gerolled op Twisting Nether.. ben daar nu vanaf maandag avond mee bezig gweest. Zit nu op lvl 68, en kheb al 1200g gescoord.. dus zelfs op outlands is het al goed te doen :)

nu nog lekker in Northrend questen.. enige nadeel is dat ik voor lvl 77 geen 5800g ga scoren.. dus dat is wel jammer.. maar goed.. op lvl 80 moet het vast wel lukken :P
Horde of Ally?

En welke naam? ;)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ErwienO schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:36:
[...]

Horde of Ally?

En welke naam? ;)
Horde --> Nightfall ; Orc Death Knight :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb tijden lang gewoon BM gespeeld op mijn hunter. Dit was een alt die ik pas in WotlK ben begonnen, dus geen raidervaring, geen goede 70 gear… Allemaal quest items. Toch haalde ik op level 80 met mijn quest blues/greens gewoon rond de 1800 dps. In raids naar bijvoorbeeld VoA25 haalde ik met wat heroic blue’s en epics gewoon rond de 2600-3000dps. Met Surv kom ik maar een paar honderd hoger uit. Je pet alleen al doet rond de 800-1100dps als het goed is…

Naja, gister nog die 76 hunter met wat karazhan gear. Die kwam tegen level 81/82? Elites in HOL normal ook gewoon boven de 1000dps. L2P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Ik hoop dat ik de naam van die Hunter nog in m'n Recount heb staan... kan ik gelijk een blacklist maken waar ik straks op 80 niét mee samen wil spelen :P

Een Hunter kan en hoort goede DPS te doen!
Die van m'n vriendin doet ook 3k in blues en 4 epics tijdens raids. Niks moeilijks aan, alleen beetje inzet en inzicht vereist. Beetje... maar blijkbaar is dat al teveel voor sommigen :(

Anyway... weekend! Tot maandag :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 18-06-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 09:49
Crap..

Ik ben gehacked (om het maar ff populair te zeggen).
Ik probeerde vandaag in te loggen en kreeg de melding dat ik me moest aanmelden met mn Bnet account. Allright?? Ik voelde de bui al hangen en heb support gebeld en jawel na 10 min wist de aardige mevrouw mij te vertellen dat mijn account gelinked was naar een totaal andere Bnet account dan mijn gegevens. Naja goed ik heb mn account terug gekregen en uiteraard waren al mn items verkocht al mn gold weg en als toetje heeft de persoon zover mogelijk de guildbank ook wat lichter gemaakt.

Ik moet zeggen dat het mn eigen schuld is om met een Illegale versie van windows (jawel) en zonder virusscanner te denken dat dit niet zou gaan gebeuren. Goed, learn it the hard way zal ik maar zeggen. Al mn schijven geformateerd, nieuwe windows vista 64bit SP1 gekocht bij de software boer aan de overkant en alles opnieuw installeren en gelijk maar AVG erop knallen ook.

Voorlopig zit ik op mn laptop (die wel legale software en beveiliging heeft), een beetje te wachten tot alles geinstalleerd is. Tot zover mijn vrije dag om te gamen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Chefbierrr schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:40:
Crap..

Ik ben gehacked (om het maar ff populair te zeggen).
Ik probeerde vandaag in te loggen en kreeg de melding dat ik me moest aanmelden met mn Bnet account. Allright?? Ik voelde de bui al hangen en heb support gebeld en jawel na 10 min wist de aardige mevrouw mij te vertellen dat mijn account gelinked was naar een totaal andere Bnet account dan mijn gegevens. Naja goed ik heb mn account terug gekregen en uiteraard waren al mn items verkocht al mn gold weg en als toetje heeft de persoon zover mogelijk de guildbank ook wat lichter gemaakt.

Ik moet zeggen dat het mn eigen schuld is om met een Illegale versie van windows (jawel) en zonder virusscanner te denken dat dit niet zou gaan gebeuren. Goed, learn it the hard way zal ik maar zeggen. Al mn schijven geformateerd, nieuwe windows vista 64bit SP1 gekocht bij de software boer aan de overkant en alles opnieuw installeren en gelijk maar AVG erop knallen ook.

Voorlopig zit ik op mn laptop (die wel legale software en beveiliging heeft), een beetje te wachten tot alles geinstalleerd is. Tot zover mijn vrije dag om te gamen 8)7
Balen man.. heb je blizzard hiervan op de hoogte gesteld ( van het feit dat je alles kwijt bent? ).
Voor zover bekend willen ze soms nog wel iets doen van refunds.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
SpoTs schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:44:
[...]

Balen man.. heb je blizzard hiervan op de hoogte gesteld ( van het feit dat je alles kwijt bent? ).
Voor zover bekend willen ze soms nog wel iets doen van refunds.
Ja de dame van de customer servive (die overigens goed was), wist mij te vertellen dat ik zo snel mogelijk gecontact zou worden door een GM om een rollback door te voeren op mn characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Lief dagboekje,

Ding level 60 op mijn Horde Paladin. Meteen vanuit Outland teruggekeerd naar Azeroth om mijn professions te levelen, nog een paar questlines af te maken die toch wel behoorlijk gaaf zijn tot nu toe en een begin te maken met de quest voor de charger. Ja, ik weet dat ik het gewoon kan kopen op level 61 maar het lijkt me gewoon leuk om te doen en qua kosten zal het ongeveer hetzelfde zijn.

De eerste horde die genomen moet worden is een donatie. Runecloth, arcanite bars, sungrass, dark runes en 150 goudstukken. Runecloth en dark runes waren makkelijk geregeld na een Scholomance run, arcanite is nog redelijk goedkoop op de AH en als ik mijn herbalism eenmaal geleveld heb kan ik sungrass gewoon zelf plukken.

Ik kijk er al naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Anoniem: 236827 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:28:
Een Hunter kan en hoort goede DPS te doen!
Die van m'n vriendin doet ook 3k in blues en 4 epics tijdens raids. Niks moeilijks aan, alleen beetje inzet en inzicht vereist. Beetje... maar blijkbaar is dat al teveel voor sommigen :(
Mijn hunter is lvl 74 en toevallig vanavond in Grizzly Hills de Ursoc groupquest gedaan. Zat een 80 draenei shaman, een 74 draenei shaman, een 75 human paladin en een 75 dwarven hunter (waren 2 groepjes, maar gewoon 1 van gemaakt zodat niemand hoefde te wachten). Paladin had geen buffs gegeven en van de draenei krijg je sowieso 1% hit.

Ik zat op 900+ dps als BM. Normaal zit ik rond de 600-650 met questen, niet geheel slecht voor een 74 BM hunter volgens mij.

Edit...
Vergeet te vermelden dat de 80 shaman op 2000+ DPS zat, niet gek natuurlijk. Maar de hunter en paladin kwamen niet boven de 500 DPS uit. De laatste shaman deed wat heals uitdelen.

[ Voor 10% gewijzigd door -BB- op 18-06-2009 22:07 ]

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
BlaSfem0n schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:07:
[...]

healers en ranged zijn nog altijd welkom bij ons :)
als je van casual raiding houdt tenminste
net een apply gemaakt. ben benieuwd

[ Voor 8% gewijzigd door Vonk op 18-06-2009 22:56 ]

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

-BB- schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:05:
Ik zat op 900+ dps als BM. Normaal zit ik rond de 600-650 met questen, niet geheel slecht voor een 74 BM hunter volgens mij.
Op lvl 72 zit op zo'n 1.1-1.2k avarage hoor... maarja, given, dat is op een warrior in gedeeltelijk 70 epics en mn 71 DK zit op 1.2k ofzo als ik goed push :P

Survival zal je sowieso DPS gain opleveren afaik, maargoed, je spec is je eigen keus uiteindelijk.

___

Vanavond Ulduar10 gedaan, 7 bosses neergemept. Het ging eigenlijk heel aardig, bijna alles was 1shot en ik heb Pulsing Spellshield en Eye of the Broodmother mogen looten.

Midden in de raid zag ik ook nog wat leuks op MMO-Champion:
Divine Intellect: This talent now gives 2/4/6/8/10% increased intellect instead of 3/6/9/12/15%.
-
Illumination: This talent now returns 30% of the mana cost of the spell instead of 60%.
Pardon? Hoi nerf van de talent waar mijn hele build op is gebaseerd (Crit regen). Stelletje .....

Maarja, nog een leukere die iedereen super gaat vinden:
Any dungeons that previously dropped Emblems of Heroism or Valor, such as Naxxramas or Heroic Halls of Stone, will now drop Emblems of Conquest instead. Emblems of Conquest can still be converted to Valor or Heroism.
-
The heroic dungeon daily quest will now reward 2 Emblems of Triumph and the normal daily dungeon quest will reward 1 Emblem of Triumph.
Lolwut?! Hebben er mensen hun account op lopen zeggen omdat het te moeilijk was ofzo?? Allejezus dit is echt te belachelijk voor worden, zo loopt iedereen binnen de kortste keren in semi-uber gear rond man. Ik krijg spontaan flashbacks van TBC met die friggin Badges of Justice!

*boos naar bed gaat*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hmmz ach ja, heb ik in ieder geval sneller mijn T8.5 headpiece en is mijn DK ook wat sneller gegeared :P
Rogues

* After much quiet contemplation, rogues now possess the ability to learn how to use one-handed axes.
* Talents
o Combat
+ Sword Specialization: This talent is now called Hack and Slash and applies to axes as well as swords.
FUCK YEAH!!!! *Haalt orc Rogue van stal*

[ Voor 59% gewijzigd door Bokkie op 19-06-2009 07:43 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Anoniem: 252101 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:20:
Op lvl 72 zit op zo'n 1.1-1.2k avarage hoor... maarja, given, dat is op een warrior in gedeeltelijk 70 epics en mn 71 DK zit op 1.2k ofzo als ik goed push :P

Survival zal je sowieso DPS gain opleveren afaik, maargoed, je spec is je eigen keus uiteindelijk.
Ik deed ook de toevoeging BM hunter :P Buiten dat ga ik niet zozeer voor de hoogste DPS met mijn hunter, die level ik alleen als ik echt niets anders wil doen. Dan wil ik ook mijn pet echt kunnen gebruiken en hem niet iedere 3-4 kills weer moeten rezzen :P Het viel me vooral erg op dat ik dat er nog uit wist te persen als BM. Maar die draenei buff was precies genoeg om me erg veel te laten critten. Die is best hoog bij mij, maar je wil nog wel eens missen en dan heb je er zo verdraaid weinig aan :P Met die extra 1% heb ik maar 2x een schot gemist, dan tikt het lekker aan.

Enne...een warrior vergelijken met een hunter? Foei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

-BB- schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 07:44:
[...]

Ik deed ook de toevoeging BM hunter :P Buiten dat ga ik niet zozeer voor de hoogste DPS met mijn hunter, die level ik alleen als ik echt niets anders wil doen. Dan wil ik ook mijn pet echt kunnen gebruiken en hem niet iedere 3-4 kills weer moeten rezzen :P Het viel me vooral erg op dat ik dat er nog uit wist te persen als BM. Maar die draenei buff was precies genoeg om me erg veel te laten critten. Die is best hoog bij mij, maar je wil nog wel eens missen en dan heb je er zo verdraaid weinig aan :P Met die extra 1% heb ik maar 2x een schot gemist, dan tikt het lekker aan.

Na veel opzoekwerk blijkt dat als vers gedingde hunter in questgear met wat crafted bij en zo, de beste specs bm of mm zijn, met het probleem dat op solo vlak je wel mana problemen kunt krijgen met mm spec.

Survival "shines" enkel met echt goede gear en veel agility, weet nu ni perse de cijfers vanaf wanneer je best (voor raiding dan) kunt respecce naar survival, maar die zullen er ongetwijfeld wel ergens op het i'net te vinden zijn :)

I still like BM, maar ga toch dual specce, denk wel mm als dual spec voorlopig en wa uitproberen.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlaSfem0n schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:22:
[...]

Na veel opzoekwerk blijkt dat als vers gedingde hunter in questgear met wat crafted bij en zo, de beste specs bm of mm zijn, met het probleem dat op solo vlak je wel mana problemen kunt krijgen met mm spec.

Survival "shines" enkel met echt goede gear en veel agility, weet nu ni perse de cijfers vanaf wanneer je best (voor raiding dan) kunt respecce naar survival, maar die zullen er ongetwijfeld wel ergens op het i'net te vinden zijn :)

I still like BM, maar ga toch dual specce, denk wel mm als dual spec voorlopig en wa uitproberen.
Hmpf ik ben al Survival vanaf level 60 op mijn hunter, en mijn dps viel echt mee ondanks dat ik niet de beste gear had. ;)

Ik zit nu nog steeds in naar mijn mening non-BiS/matige gear en ik haal zonder teveel moeite 3.5k dps in een 10man. In 25's zit ik op 4-4.5k met bossfights..

Enige wat je moet doen is flink crit/agi stacken en zorgen dat je hitcapped bent (da's mijn beleving tenminste).
-BB- schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 07:44:
[...]

Als survival pak je zo snel agro van je pet... die pakt amper damage :p

Tsja ik heb en speel alle classes ( *denkt na.. ja dat klopt* ) dus ik vergelijk alles door mekaar.. en voor zover ik zie hoeft (iig end-game) een hunter niet onder te doen voor een warrior. Maar al onze hunters zijn survival of MM(1tje). :P

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 19-06-2009 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Mijn hunter zal nooit meer raiden, die tijd heeft hij na Molten Core wel gehad :) Pre-TBC was het mijn main, RL en 1 van 2 main pullers. Nu vind ik het vooral leuk om hem eens in de zoveel tijd van stal te halen en er is een avondje mee te spelen. En omdat ik persoonlijk vind dat een hunter samen hoort met zijn pet, moet bij mij ook een pet meerwaarde hebben. Ik heb dan ook 4 pets die allemaal meelopen met mijn level, scheelt op een later moment nog meer gelevel :P

Mijn eerste serieuze pet heb ik ook nog steeds, Stranglethorn cat. Die zie je nooit meer terwijl je vroeger over die dingen heen viel bij ons op de server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
* Blessing of Sanctuary: This blessing now also increases stamina by 10%. This effect is not cumulative with Blessing of Kings.
Tja leuk voor soloing of als je de enige pally bent, anders is kings dus beter
hoop maar niet dat het of/of is want das echt :X

* Exorcism: Now has a 1.5 second cast time, but can once again be used on players.
NEEEEEEEEeeeeeeeeeee, weet je hoe heerlijk die instand cast voor prot is :(

* Hand of Reckoning: Redesigned. Now does damage only when target does not currently have the caster targeted, but damage done increased to 50% of attack power, occurring after the taunt effect is applied.

Hmm weet niet echt wat hier van moet vinden

* Judgement of Light: Now heals for 2% of the attacker's maximum health instead of a variable amount based on the spell power and attack power of the judging paladin.

zal wel een nerf zijn, onze JoL pala (reti) healt voor 1.6k hps :S

* Righteous Fury: No longer has a duration or mana cost, remaining until cancelled or death. Also cancelled when a Paladin activates a different talent specialization.
O Yeah eindelijk niet halverewege ontdeke dat je buf weer pleite is

* Seal of Vengeance and Seal of Corruption: These seals have been redesigned to deal substantially more damage. Now, once a paladin has 5 copies of the debuff from these seals on his or her target, on each swing the paladin will deal 33% weapon damage as Holy, with critical strikes dealing double damage.
Wait wat, ze gaan de tanking seal buffen :S 33% als holy dmg dat is huge, zal me niks verbazen als reckoning nu ook beter wordt
Ben benieuwed of seal of the pure dit ook nog buffed, en mijn tier 8 2 set bonus

* Shield of Righteousness: Now deals 100% of shield block value as damage instead of 130%.
NErf, maar ze schijnen BV te gaan verdubbelen.

* Vindication: Redesigned. Now lowers target attack power, is consistent and does not stack with Demoralizing Shout.
Valt nog te bezien of ik daar talent point in ga gooien, gezien de gemiddle reti om komt in talent

En nu meest huge aanpassing
* Ardent Defender: Redesigned. Currently, any damage taken by the paladin while at 35% health or below is reduced. Instead, any attack that would reduce the paladin to 35% health or below has its damage reduced. In addition, once every 2 minutes an attack that would have killed the paladin will fail to kill, and instead set the paladin's health to 10/20/30% of maximum.

-*-
Plasma Blast – a 3-second cast that deals 30,000 Fire damage per second for 6 seconds.

NU
heb raid buffed 42000 hp 35% marker 14,700
Hit 1 brengt me op/onder 35 % dus geen reductie
Pyroblast hits voor 30k (0:01)
You get healt voor 1 HP

12.001 hp

Pyroblast hits voor 21k (0:01) (argent kicks in your below 35%)
You died

3.2
heb raid buffed 42000 hp, 35% marker 14,700

Hit 1 brengt me op/onder 35 % dus 30% reduction

Pyroblast hits voor 21k (0:01)
You get healt voor 1 HP

21001 HP

Pyroblast hits voor 21k (0:02)
You get healt voor 1 HP

2 HP

Pyroblast hits voor 21k (0:03)
You get healt voor 1 HP
Argent Defender saves you, and brings you back to 12.6 k

Pyroblast hits voor 21k (0:04)
You died
-*-
Wow das 3 seconden meer met maar 1 HP heal
Klein voorbeeld met andere woorden, een fight waar een hit meer doet dan 65% hp wordt i.m.o.
een paladin favor to tanking zo ie zo is deze buff huge.

Al met al is enige waar ik niet blij mee ben exorsim (stomme pvp)

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 19-06-2009 09:37 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

3.2 PTR patch notes zijn uit, zijn wel een paar grote veranderingen

http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html

rogue's: kunnen axe's equippen
grote veranderingen in het huidige emblem systeem.
feral cat dps nerfed
hunters kunnen 3 traps neerleggen
priest penance en PoH nerfs

naja nog veel veeel meer lees zelf eerst maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Weet Blizzard zelf nog welke kant ze op willen?

Rogue's met Axe's.. kom op zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik vind in de upcoming patches wel dat iedereen een harde nerf krijgt behalve bepaalde classes uiteraard weer :/ DK word kwa dps volgens mij -50% Feral catz -50% en pallys -20% op retri :o
RaseriaN schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:49:
Weet Blizzard zelf nog welke kant ze op willen?

Rogue's met Axe's.. kom op zeg :/
Dit geeft ze wat meer ruimte met lewts bij bosses e.d.
Teunis schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:32:
1. * Blessing of Sanctuary: This blessing now also increases stamina by 10%. This effect is not cumulative with Blessing of Kings.
Tja leuk voor soloing of als je de enige pally bent, anders is kings dus beter
hoop maar niet dat het of/of is want das echt :X

2. * Hand of Reckoning: Redesigned. Now does damage only when target does not currently have the caster targeted, but damage done increased to 50% of attack power, occurring after the taunt effect is applied.[/i]
Hmm weet niet echt wat hier van moet vinden

3. Argent defender
1. 10% stacked alleen niet met Stam, de rest krijg je er wel bij van BoK.

2. Volgens mij is deze tallent nu vet nutteloos aangezien je geen aggro verliest.

3. Argent defender heeft een internal cd van 2 min. Dus 2-3 keer per raidgevecht.

Aka.. niet 3 talentpoints waard imo.

[ Voor 91% gewijzigd door Dakreal op 19-06-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
# The Nexus: The Oculus & The Eye of Eternity

* Vehicles (drakes) used in these instances now scale with item level.

-WooT dan wordt de achievement weer mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 20:26
SpoTs schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:49:
Ik vind in de upcoming patches wel dat iedereen een harde nerf krijgt behalve bepaalde classes uiteraard weer :/ DK word kwa dps volgens mij -50% Feral catz -50% en pallys -20% op retri :o
Lijkt me nogal grove schatting :D

En DK nerfs zijn natuurlijk altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, mijn huntertje loopt ook nog steeds met de STV kat en gorrila :)
Dit komt vooral omdat ik mijn hunter niet de moeite waard vind, en dus geen zin heb om toffe pets te zoeken en te tamen…

@ Patchnotes voor de PTR: Deze zijn toch nog wel aan verandering onderhevig. Daar ga ik me nu nog niet al te druk om maken…

Gisteravond was ik een beetje aan het minen op mijn paladin zodat ik blacksmithing kan boosten. Ik vloog blijkbaar iets te laag, een elite giant skeleton sloeg me van mijn mount af voor mijn scherm zijn textures had getoond… Uiteraard werd ik dazed in een camp met ongeveer 10 mobs. Uiteindelijk was ik de 3de corpserun in staat om levend weg te komen…
Er kwam in de lokale general chat een vraag voor dps voor HoS heroic van een rogue zonder guild… aai, tricky, maar toch maar heen geweest. Bleek een altrunnetje te zijn van een goede guild. Kwam er na 20 minuutjes achter dat zelfs hun guildleader mee was. Hij probeert mijn priest al tijden lang die kant op te krijgen, maar daar heb ik helemaal geen trek in. Wel een erg soepele run gehad, en dat zwaard mogen looten dat eruit ziet als een stemvork ;)

Daarna was het tijd voor Ulduar, wonder boven wonder wilden de raidleader FL met een toren proberen… Resultaat, een oneshot en een achievement erbij die we al maanden geleden hadden moeten hebben! Daarna XT-002, hier wilden we kijken of we hardmode in konden schakelen… Dat is helaas niet zo makkelijk, helemaal niet als je de top 6 dps op de bank zet. Wel een soepele kill. Hetzelfde voor Kolo. Een korte break was op zijn plaats. 10 minuten later beginnen we weer… 3 wipes op Catlady later lag ze eindelijk… 2 healers d/c helpt niet echt. Dan maar naar free-kill Hodir. Ook deze boss had de nodige wipes nodig, echt ontzettend slecht.. :’(

Voor de laatste 40 minuten wilden we Thorim nog even pakken, maar alle nieuwe mensen moesten het gevecht nog leren. We hadden een Shadow Priest voor de mindcontrol die de eerste 2 trys de verkeerde mob MDde, lekker kansloos dus… De Gauntlet tank moest ook even wennen maar pakte het snel op. Uiteindelijk zijn we 2 keer onder de 3% gewiped, en hebben we het dus niet gered…

Een raid die zo mooi en snel begon was uiteindelijk een bron van frustratie… Toch kunnen we zondag wel weer beginnen met General Lobster trys, ik ben erg benieuwd hoe Yoggy t doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 14:36
# Seal of Blood: This ability has been removed.
# Seal of the Martyr: This ability has been removed.

Wow, logisch natuurlijk na de removal van SA, maar dat gaat het ret game natuurlijk wel veranderen

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja die schatting is idd groot, btw retris krijgen geen nerf, exorcism is weer mogelijk op mensen en de andere changes zijn niet echt nerfs.

over rogue's en axes, het maakt niet enorm veel uit endgame.. op dit moment is er maar 1 epic pve axe... rest is allemaal pvp
maja had ook liever gezien dat shamans swords konden , dan rerollde ik meteen. de orc racial over meer expertise met axes word ook uitgebreid, fist weps zijn er nu toegevoegd, dus gratis expertise voor first rogue / shamans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, ik ben nu ook langzamerhand bezig met de heroics.. Ik moet zeggen dat het me best bevalt, alleen ik moet echt zsm fantsoenlijke gear hebben (en die niet wil droppen :/). Zie ook Armory

Zit momenteel rond de 1.4k DPS. Dat mag toch echt wat hoger als DPS'ert...

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
Anoniem: 243052 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:33:
3.2 PTR patch notes zijn uit, zijn wel een paar grote veranderingen

http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html

rogue's: kunnen axe's equippen
grote veranderingen in het huidige emblem systeem.
feral cat dps nerfed
hunters kunnen 3 traps neerleggen
priest penance en PoH nerfs

naja nog veel veeel meer lees zelf eerst maar :D
grrrr kan hier de patch notes niet lezen :'( alles word geblokkeerd hier,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Ben weer begonnen na een lange pauze. Ben van plan om compleet te rerollen en om van mijn level 80 warlock een pvp character te maken.
Maar er zijn al zo veel patches overheen geweest dat ik niet meer weet welke spec ik moet nemen en of locks uberhaupt nog wel goed zijn in pvp. Kan iemand mij wat meer vertellen, welke specs etc. etc.

Ik wil 2v2 / 3v3 maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Anoniem: 252101 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:20:

"Any dungeons that previously dropped Emblems of Heroism or Valor, such as Naxxramas or Heroic Halls of Stone, will now drop Emblems of Conquest instead. Emblems of Conquest can still be converted to Valor or Heroism.

The heroic dungeon daily quest will now reward 2 Emblems of Triumph and the normal daily dungeon quest will reward 1 Emblem of Triumph."

Lolwut?! Hebben er mensen hun account op lopen zeggen omdat het te moeilijk was ofzo?? Allejezus dit is echt te belachelijk voor worden, zo loopt iedereen binnen de kortste keren in semi-uber gear rond man. Ik krijg spontaan flashbacks van TBC met die friggin Badges of Justice!

*boos naar bed gaat*
Tja dacht precies hetzelfde. Het word op deze manier wel eg makkelijk om goede gear the halen.
Maar ja nu heeft het ook weer zin om heroics/Naxx te gaan farmen. ;)

Sinds maandag als Trial in een nieuwe raidguild. Gelijk naar Ulduar 25 en lopen wipen of Yogg. Lekkere binnenkomer als je hem op 10 nog niet eens gezien hebt. Kwamen wel in Phase 3 maar teveel adds.
Nu in 2 dagen tijd tot aan de Gneral alles plat. Zelfs Mimi 1shot (heb hem op 10 alleen maar in phase 1 gezien). Alleen Thorim ging gisteren niet zo lekker. Keer of 16 op lopen wipen omdat er eerste tries in de arena wat mis ging en daarna in de gauntlet. Als Thorim eenmaal in de arena staat is het easy.
Bevalt me tot nu toe uitstekend. Ook nu wat meer vergelijking mogelijk met andere healers. Wordt als Shaman dus keihard voorbij geblazen door Druids en Priests.
Ben dan op zich ook wel blij met de Shaman changes. Alleen jammer dat Tidal Waves niet meer voor LHW geldt. Nu wordt het nog meer Chain Heal spammen ben ik bang.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FuZa schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:58:
[...]

grrrr kan hier de patch notes niet lezen :'( alles word geblokkeerd hier,
hehe wil wel copy pasten maar het is echt een ENORME lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 14:25
Hier heb je een mirror voor de Patch Notes:

http://www.geertjaminon.nl/patch.html

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

copy paste notes plspls

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 13:26
Zertaxka schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:02:
[...]
Ben dan op zich ook wel blij met de Shaman changes. Alleen jammer dat Tidal Waves niet meer voor LHW geldt. Nu wordt het nog meer Chain Heal spammen ben ik bang.
Krijgt toch 30% increased crit kans bij tidal waves ipv haste. Stuk beter voor de global cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Traps now have separate 30 second cooldown categories: Fire (Immolation Trap, Explosive Trap and Black Arrow), Frost (Freezing Trap, Frost Trap) and Nature (Snake Trap). A hunter can have one trap of each category placed at one time
Hunters worden een soort Shamans?

Oeh dit wordt lastig... --freezing trap-- ... --immolation trap-- ... --snake trap-- ... --pet growl-- en doei :+
A customizable totem bar will now be available for shaman allowing the storing of 4 different totems. These totems can be placed on the ground at once in one global cooldown for the combined mana cost of all 4 totems.
_O- Je hoeft dalijk bij sommige classes echt niet meer na te denken of iets te doen
User Interface
  • Character name auto-completion for the chat frame, pop-ups, and mail interface can be enabled through an interface option in the Development settings.
  • Character names can now be colorized according to class in the chat frame through an interface option in the Development settings.
  • Casting bars under a target's portrait will now indicate whether or not the cast can be interrupted.
  • Druids will now be able to see their mana bars when shape-shifted.
  • Item Comparisons: Holding the shift key while hovering over an item will now display the stat differences with the item currently equipped in the relevant slot.
  • Quest creatures and objects will now show on the player's world map.
  • The quest log is now double-paned for more easily viewing quest information.
  • Vendor prices will now be listed on items whether or not players are at a vendor.
En dat is weer een aantal add-ons de deur uit :9

[ Voor 68% gewijzigd door -BB- op 19-06-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 12:53
- Unholy Blight: This talent has been redesigned. It no longer deals damage to nearby targets. Instead, when you deal damage with Death Coil, the target will take periodic damage for 10 seconds equal to 30% of the damage done by Death Coil. This damage accumulates in the same way as Ignite and Deep Wounds.

Daar gaan mn onyxia solo's, was altijd lekker aan te verdienen...

Wel flinke DK's nerfs :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Die DK nerfs werden al voorspeld nog voordat ik een pause nam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:08
*emotioneel word*

Arcane Blast: Mana cost reduced by 12%.
Invisibility: Can no longer be interrupted by a hostile action or damage done during the 3 second fade time, however an invisible mage can still be stunned or silenced.
Talents
Fire
Empowered Fire: In addition to its existing effects, this talent now also grants a 33/67/100% chance to regain 1% of base mana each time the Ignite talent deals damage.

Sommeg, mage changes \o/

Vooral invisibility is pro, ik voorzie minder repaircosts : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

BlaSfem0n schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:22:
[...]

Alle hunter specs liggen redelijk goed bij elkaar - ten minste als je weet wat je doet :P
BM als beste in questgear .. lijkt me zeer onwaarschijnlijk - alle blauwe questgear die ik gezien heb had geen hitrating en een BM hunter met minder dan 8% hit zal ergens onderaan op de meters staan.
Maar ja - ik ben sinds lvl60 survival :) zelfs alle levelling heb ik als survival gedaan. petje is met soloen gewoon een extra dot .. maxrange aanvallen en alles niet elite is dood voordat het bij je komt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Waarom kan ik gvd nu nooit eens een fatsoenlijke guild treffen. Hadden we eindelijk goede progress in Ulduar 10 is iedereen opeens offline. Normaal in de zomer, zou je zeggen? Ja, maar dat er van 30 man maar max 5 online zijn is het meest extreme ooit gezien in iets van 4 jaar wow voor mij.

En dan te bedenken dat er een aantal aangenomen zijn op een application om te raiden, nog geen maand terug. Apply dan gvd niet. En als er dan een keer genoeg mensen zijn en ik denk ik begin een raid, kom je een healer en tank tekort en wordt het niets. Geen probleem zou je denken, tot je realiseert dat er een tank en healer online zijn die alts aan het levelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:33:
Waarom kan ik gvd nu nooit eens een fatsoenlijke guild treffen. Hadden we eindelijk goede progress in Ulduar 10 is iedereen opeens offline. Normaal in de zomer, zou je zeggen? Ja, maar dat er van 30 man maar max 5 online zijn is het meest extreme ooit gezien in iets van 4 jaar wow voor mij.

En dan te bedenken dat er een aantal aangenomen zijn op een application om te raiden, nog geen maand terug. Apply dan gvd niet. En als er dan een keer genoeg mensen zijn en ik denk ik begin een raid, kom je een healer en tank tekort en wordt het niets. Geen probleem zou je denken, tot je realiseert dat er een tank en healer online zijn die alts aan het levelen zijn.
Achievement [Take a Chill Pill]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

/rant

En ja ik weet het ik kijk alleen maar naar mijn 2 classes die ik speel , maar wie doet dat nou niet.

Was met mijn druid al gestopt met Arena's na de laatste Mega nerf ronde die druids gehad hebben.
Op Pve gebied was het fun , konden we goed mee komen met de meeste DPS. Let wel Feral druid hebben nog steeds de moelijkste dps roatie op het moment , en de enigste Class met een gedwonge positie bepaling ( Shred moet je achter target staan). Maar Blijkbaar is het Feral druids ook niet gegund om af en toe top dps te zijn. Dus Nerf gewoon elke atack die ze hebben. En pvp wordt zo helemaal een lachertje onze burst was al ge mega nerfed , nu ook nog onze totale damage. dus met een beetje pech kan ik dadelijk helemaal geen healer meer killen.

En voor Priest , ach ja een pacth note zonder een priest nerf is een fake patch note.
Dat priest op het moment behoorlijk goed zijn in 2v2 of 3v3 en dat dat wat minder mag , prima. Maar nerf dan niet de ongeveer belangrijkste spell voor pve, maar iets anders.
Heb ook het gevoel op mijn priest dat elkekeer dat een Combo met een priest te sterk is , de priest generfed wordt. nu was het weer 2v2 priest & Rogue en in 3v3 PMR en weer wordt de Rogue ontzien , de class die de laatste 6 seizoenen nog niets te klagen heeft gehad kwa pvp.

/end rant

Ach we zullen wel zien wat er eindelijk over blijft van al de nerfs na de ptr. De wow forums zullen noch wel lachen worden de komende dagen met alle qq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

SpoTs schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:38:
[...]
Achievement [Take a Chill Pill]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar ben het een beetje zat nu. Ik heb nog nooit de eindbaas van een tier gezien voor de nieuwe werd geintroduceerd. Het begint altijd goed en op een gegeven moment komen er problemen. De meest irritante was in SSC, waar we Vashj nooit gedaan hebben, zelfs niet toen we al in BT stonden. Waarom niet? De mensen wilden geen Hydross etc.. meer doen want 'die hadden ze al een miljoen keer gezien'. Vertaling: 'Ik heb die paar items van Vashj niet nodig en wil niet wipen'

De 24 wordt mijn subscription normaal automatisch verlengd. Ik ga het maar eens een maandje niet doen. Kijken of Eve me een beetje kan interesseren, of misschien weer eens CS starten, is alweer 3 jaar terug dat ik die voor het laatst heb gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop juist dat er weer meerdere raid instances tegelijk komen. Ookal heb je nog niet alles gezien. Wat mij betreft mogen de attunements ook weer terug komen. Dan heb je in ieder geval iets om naartoe te werken!

PTR notes ga ik nog niet lezen, die veranderen toch nog flink... Wanneer zal t live gaan? Over 2 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:45:
[...]

Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar ben het een beetje zat nu. Ik heb nog nooit de eindbaas van een tier gezien voor de nieuwe werd geintroduceerd. Het begint altijd goed en op een gegeven moment komen er problemen. De meest irritante was in SSC, waar we Vashj nooit gedaan hebben, zelfs niet toen we al in BT stonden. Waarom niet? De mensen wilden geen Hydross etc.. meer doen want 'die hadden ze al een miljoen keer gezien'. Vertaling: 'Ik heb die paar items van Vashj niet nodig en wil niet wipen'

De 24 wordt mijn subscription normaal automatisch verlengd. Ik ga het maar eens een maandje niet doen. Kijken of Eve me een beetje kan interesseren, of misschien weer eens CS starten, is alweer 3 jaar terug dat ik die voor het laatst heb gestart.
Welkom bij Item MMO's dit zal niet veel verschillen vergeleken met andere mmo's.

Het is irritant ja.. maar je blijft afhankelijk van andere spelers. Als je dat niet wilt raad ik je aan diablo 2 te gaan doen of Titanquest en straks dan Diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 15813 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:40:
/rant

En ja ik weet het ik kijk alleen maar naar mijn 2 classes die ik speel , maar wie doet dat nou niet.

Was met mijn druid al gestopt met Arena's na de laatste Mega nerf ronde die druids gehad hebben.
Op Pve gebied was het fun , konden we goed mee komen met de meeste DPS. Let wel Feral druid hebben nog steeds de moelijkste dps roatie op het moment , en de enigste Class met een gedwonge positie bepaling ( Shred moet je achter target staan). Maar Blijkbaar is het Feral druids ook niet gegund om af en toe top dps te zijn. Dus Nerf gewoon elke atack die ze hebben. En pvp wordt zo helemaal een lachertje onze burst was al ge mega nerfed , nu ook nog onze totale damage. dus met een beetje pech kan ik dadelijk helemaal geen healer meer killen.

En voor Priest , ach ja een pacth note zonder een priest nerf is een fake patch note.
Dat priest op het moment behoorlijk goed zijn in 2v2 of 3v3 en dat dat wat minder mag , prima. Maar nerf dan niet de ongeveer belangrijkste spell voor pve, maar iets anders.
Heb ook het gevoel op mijn priest dat elkekeer dat een Combo met een priest te sterk is , de priest generfed wordt. nu was het weer 2v2 priest & Rogue en in 3v3 PMR en weer wordt de Rogue ontzien , de class die de laatste 6 seizoenen nog niets te klagen heeft gehad kwa pvp.

/end rant

Ach we zullen wel zien wat er eindelijk over blijft van al de nerfs na de ptr. De wow forums zullen noch wel lachen worden de komende dagen met alle qq.
*ranting on*

Weet je wat ik zo crap vind? Dat het vooral PvP based nerfs zijn, geef ik dus geen fuck (meer) om. En daardoor word je in PvE ook gepunished. Laten we eerlijk zijn Penance is gewoon OP in PvP maar zonder Penance is disc een resto druid in bearform, maw compleet nutteloos. DK... ik denk dat ik maar stop met tanken als dit live gaat. Dat onze CD's OP waren ben ik met ze eens maar dit is de 3e keer dat ze generfed worden. 3e keer dat ons armor generfed wordt (en ik heb nauwelijks meer dan onze warriors). Ook nog een HP nerf (en ik heb nu EINDELIJK met evel moeite net 400 hp MEER dan onze warriors), kost ons zeker 2k HP raidbuffed waarschijnlijk meer richting de 4k. :(
Leuk dat die /faceroll PvP DK's al hun CD's poppen, in frost stance rond gaan lopen, iedereen 3-shotten en unkillable zijn, los dat dan op een goede manier op zodat tanks zich niet in de **** genomen voelen.

Het is niet live dus ik maar me niet druk maar 't is wel fucking irritant dat je patch na patch dezelfde harde nerfs te verduren krijgt. Naja dan zoeken ze 't maar uit en ga ik wel weer dpssen als Blizz dat zo graag wil :P

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 19-06-2009 11:01 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
ehm DKs? whats next? Dualwielding Bloodstrike spam anyone? :)

[ Voor 75% gewijzigd door Chefbierrr op 19-06-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:07
Yay rogues gaan axes kunnen gebruiken vanaf 3.2!

Eindelijk! </sarcasm> :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 19-06-2009 11:29 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kapoen schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:29:
Yay rogues gaan axes kunnen gebruiken vanaf 3.2!

Eindelijk! </sarcasm> :)
3.3 --> Door de eeuwige epeen QQ van Rogues vs Locks kunnen locks nu Platemail dragen.
This should balance things out between Rogues and Warlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-06 17:25
"A new zeppelin docking ramp has been added to Thunder Bluff allowing Horde players easier transport to and from Orgrimmar."

Aww komaan. Hoe moeilijk is het in godsnaam om eens naar de andere kant te rennen :|. Er zitten geen high lvl zones tussen, geen ally zones, geen zee en the barrens is iets waar quasi iedereen wel eens langs gaat.

En als ik de huidige notes zo doorlees ... ohmai wat gaat er weer veel QQ zijn :D (denkt aan alle mensen die hun imba DK gewend zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
-BB- schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:17:

_O- Je hoeft dalijk bij sommige classes echt niet meer na te denken of iets te doen
ja, want verder heb je alleen auto attack als shaman zijnde.....

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Jormungandr schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:38:
En als ik de huidige notes zo doorlees ... ohmai wat gaat er weer veel QQ zijn :D (denkt aan alle mensen die hun imba DK gewend zijn).
Je hebt porn* zijn stukje zeker niet gelezen? Constant worden de tanking ability's van de DK's aan gepast omdat ze te sterk zouden zijn in PvP situaties. Dat een DK nu echt richting de onderste tree van de Tanks geplaatst wordt hebben we het maar niet over..

Minder Armor, minder HP en alle andere nerfs gingen over minder Avoidance. En ook nog eens de CD's, waar DK's echt zwaar op leunen met tanken zwaar generfed. Ik snap dat DK's hun Tank/Frost spec opgeven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ben ik even blij dat ik bloodspecced ben, daar vallen de harde klappen (nog niet) ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

Soulshatter cooldown reduced to 3 minutes, down from 5 minutes

Dit is tof, gaat me zoveel gold schelen :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tja, DK waren de favor tanks voor beetje elke gevecht in naxx
Nu nog steeds, zelfs na de Armor nerf. Puur door de number of cooldowns.

Eerlijk gezegt vondt ik ook niet fair dat ze een CD voor elke 1 min nu. Terwijl de rest het met 2 min moet doen.
Tja door de OP van de huidige DK zijn hoop fights niet zoals bedoelt waren.
Dat ze daavoor in de plaats de paladin giga buffen is een andere iets. Als ik zo inschat worden die waarschijnlijk de favor tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

thewizard2006 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:48:
ja, want verder heb je alleen auto attack als shaman zijnde.....
Dat hoor je mij niet zeggen, maar je gaat nu wel meer Shaman's krijgen die blond de EJ's van deze wereld gaan volgen en net zo blond gewoon 4 totems neerkwakken zonder te letten op positionering (wat in bepaalde gevechten best kan uitmaken), of totaal niet opletten of ze wel alle vier de totems nodig hebben.

Het is gewoon een feit dat Blizzard je steeds minder geeft om over na te denken en dat vind ik zonde. Kijk ook maar alle PTR aanpassingen in het blokje User Interface. Quest items in je kaart laten zien bijvoorbeeld. Ja natuurlijk je hebt add-ons zoals Questhelper, maar die installeer je bewust.

Besef me dat ik klink als een oude lul, maar ik vond het wat dat betreft in de originele wow uitdagender. Toen ze de questgivers al op de minimap lieten zien begon ik al veeeeel minder op te letten en gewoon dom al die uitroeptekens af te lopen.

Dubbele breedte van de Questlog vind ik dan weer wel erg goed. En werd tijd wat mij betreft, onleesbare kleine schermpjes is wat ik nooit zou missen als ze die compleet zouden aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 05-06 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

Sigh word wel erg casual....

De nerfs en buffs etc ja dat weet je dat dat gebeurt. Maar dat ze nu maar overal emblems of conquest droppen daar word ik wel moe van. Waar is de tijd dat je moest werken voor Tier items. Nu loopt elke bos***** met tier items en vol in de epics doordat ze mee kunnen liften in heroics. Zo jammer dat je dan zoveel tijd in raids steekt en je eigenlijk beter heroics(5man) kan raiden voor dezelfde gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TiMMieJ schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:11:
Sigh word wel erg casual....

De nerfs en buffs etc ja dat weet je dat dat gebeurt. Maar dat ze nu maar overal emblems of conquest droppen daar word ik wel moe van. Waar is de tijd dat je moest werken voor Tier items. Nu loopt elke bos***** met tier items en vol in de epics doordat ze mee kunnen liften in heroics. Zo jammer dat je dan zoveel tijd in raids steekt en je eigenlijk beter heroics(5man) kan raiden voor dezelfde gear.
Daarom hebben ze nu Titles en "rare mounts" die je kan behalen voor als je "pro" ben

EDIT: heb liever ze bijvoorbeeld iets erin bouwen zodat je je SETS kan bewaren en je TABARDS kan gebruiken zoals bv je MOUNTS...

Kan niet eens me bank gebruiken omdat daar all me sets in zitten, en ik weiger me 1e raid tier epic's pre-tbc te DE'en

En mensen vragen zich dan af gebruik je de gear nog wel is dan ?, ja :) e-peen en vind het tof om instances te doen van vroega met ook gear van vroegah xD

Verder ben ik benieuwd wat ze nog meer van plan zijn de aankomende tijden, maar Mektheb weet het al de lichking is de laatste uitbreiding voor mij, dialbo 3 en SC2 here i come :)

[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 19-06-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Macros and scripts will no longer be able to target totems by name.

Yus yus.. met 4 totems droppen in een cd worden totems weer meer bruikbaar voor shamans.. voor PvE en PvP.. 4cds is gewoon teveel om maximaal gebruik te maken van totems.. en resto buffs.. hopen dat ze redelijk bruikbaar worden.. ik ga maar stoppen met alten en snel weer gear verzamelen voor mijn shaman..

minder faceroll dk's wat terecht is natuurlijk.. jammer voor degene die gewend zijn aan compleet imba te zijn met pvp.. Het is zo simpel met dk te dpsen dat ik met hem gestopt ben op 72.. hopelijk balanceren ze het wel voor tank dk's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:59:
Tja, DK waren de favor tanks voor beetje elke gevecht in naxx
Nu nog steeds, zelfs na de Armor nerf. Puur door de number of cooldowns.

Eerlijk gezegt vondt ik ook niet fair dat ze een CD voor elke 1 min nu. Terwijl de rest het met 2 min moet doen.
Tja door de OP van de huidige DK zijn hoop fights niet zoals bedoelt waren.
Dat ze daavoor in de plaats de paladin giga buffen is een andere iets. Als ik zo inschat worden die waarschijnlijk de favor tank.
DK's hebben dat fake Guardian Spirit ook als ze blood speccen, alleen is de algehele mitigation in die tree minder goed (niet eigenlijk, ze krijgen meer van healing ter compensatie eigenlijk). Ik ben met je eens (en dat geef ik ook aan in m'n post) dat we OP waren met die cds. Maar na de laatste armor nerf, nu ook nog een CD + HP + wederom dikke armor nerf is teveel. We zijn nu NET beter dan warriors, pallies hebben we niet dus beoordeel ik niet. Aardig beter dan druids, dat denk ik wel, maar ook dat weet ik niet 100% want ook die hebben we geen echte goede.
Als dit doorgaat zijn zowel pallies als warriors betere tanks. Niet alleen meer HP, avoidance is vrijwel gelijk en ze hebben meer dmg reduction door de dikke block buff. Ook grappig trouwens, vorige patch werd de frost CD tot een soort van shield block equivalent gemaakt. Wat doen ze nu? Block buffen en onze CD nerfen (de CD is eigenlijk te crap voor woorden straks /bye frost spec). LOL?

Iets op z'n plaats nerfen ben ik voor, onze cds waren nog steeds te goed, maar dit is een tank van 100% naar 60% nerfen als je 't in cijfers uitdrukt en da's teveel tov andere tanks. Ik zeg al: ze zoeken 't maar uit als dit doorgaat ga ik dpssen want 't is te triest voor woorden. Het allertriestste is nog wel dat de meeste nerfs tot op heden op PvP geent zijn, en dat is meer dan alleen maar een beetje "lastig" voor ons PvE tanks.

Shit happens enzo maar ik vind het erg zuur dat we steeds weer in een hoekje gedreven worden. Ik was Unholy tank -> nerfed to bits. Frost tank -> nerfed to bits en volgende patch moeten we weer gedwongen blood omdat dat de enige spec is die ons als tank dan iets waard maakt (genoemde pally equivalent van Guardian Spirit). De andere tanks hebben meer voordelen in andere opzichten.

Magoed rant out het zonnetje schijnt Blizz sucks :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

hoe gaan ze trouwens nu voor 10 en 25 man ulduar/nax/os/maly scheiding maken? gelet op dit :

25 player raids will no longer be referred to as heroic versions of a raid, as there is a new distinction between normal and heroic modes for both 10 and 25 player versions of the Crusaders' Coliseum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
killbillfast schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:39:
hoe gaan ze trouwens nu voor 10 en 25 man ulduar/nax/os/maly scheiding maken? gelet op dit :

25 player raids will no longer be referred to as heroic versions of a raid, as there is a new distinction between normal and heroic modes for both 10 and 25 player versions of the Crusaders' Coliseum.
10 man's
or 25 man's ?

hoef je het woord heroic niet voor te gebruiken lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Mektheb schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:53:
[...]

10 man's
or 25 man's ?

Maar om bijvoorbeeld naxx25 in te kunnen moet je dungeon op heroic zetten, blijft dat dan zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
killbillfast schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:02:
[...]

Maar om bijvoorbeeld naxx25 in te kunnen moet je dungeon op heroic zetten, blijft dat dan zo?
Misschien kan je kiezen inplaats van normal / heroic dat je doet 10man / 25 man

makkelijk toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Mektheb schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:53:
[...]

10 man's
or 25 man's ?

Idd de huidige raids zijn gewoon 'normal 10 en 25 mans' waar gewoon geen 'heroic mode' voor is.

En ik vraag me nog steeds af waarom mensen het zo moeilijk hebben als niet-raiders bij een nieuwe patch een mogelijkheid krijgen om aan goed gear te komen...
Ik vind het in ieder geval een goede zaak... maar ik ben dan ook gestopt met raiden \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Yay. Nog een lifebloom nerf, en een nourish 'buff'. Pfff.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:06:
Yay. Nog een lifebloom nerf, en een nourish 'buff'. Pfff.
Denk ik me Rogue maar weer is ga spelen, lijkt me toch leuk met one handed axes te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Evil_Kroki schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:04:
En ik vraag me nog steeds af waarom mensen het zo moeilijk hebben als niet-raiders bij een nieuwe patch een mogelijkheid krijgen om aan goed gear te komen...
Ik vind het in ieder geval een goede zaak... maar ik ben dan ook gestopt met raiden \o/
Waarom zou je raiden? Je kan ook rustig elke dag even de Daily HC doen en wat extra Heroics en je bent klaar. Veel minder werk, veel minder stress en toch dezelfde / goede gear.
Iets zegt mij dat dat niet helemaal klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
porn* schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:30:
[...]
Het allertriestste is nog wel dat de meeste nerfs tot op heden op PvP geent zijn, en dat is meer dan alleen maar een beetje "lastig" voor ons PvE tanks.
Ben hier 100% mee eens

hoeveelheid nerfs omdat class A "unkillable" is, of class B iemand in 1 stun neer maait.

Zolang ze PvP en PvE in zelfde spell/ability proberen hetzelfde te doen , omdat dan niemand het anders meer snapt.
Is mijn verwachting als ze zo doorgaan is dat wel eens de killer van WoW kan worden niet echt ofc 13 mil spelers, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:15:
EDIT: heb liever ze bijvoorbeeld iets erin bouwen zodat je je SETS kan bewaren en je TABARDS kan gebruiken zoals bv je MOUNTS...

Kan niet eens me bank gebruiken omdat daar all me sets in zitten, en ik weiger me 1e raid tier epic's pre-tbc te DE'en

En mensen vragen zich dan af gebruik je de gear nog wel is dan ?, ja :) e-peen en vind het tof om instances te doen van vroega met ook gear van vroegah xD

Verder ben ik benieuwd wat ze nog meer van plan zijn de aankomende tijden, maar Mektheb weet het al de lichking is de laatste uitbreiding voor mij, dialbo 3 en SC2 here i come :)
Ze hadden de nieuwe ingebouwde equipment manager van een aantal slots met storage moeten voorzien. Een stuk of 4 met 19 (20) item slots waar je je sets in kan bewaren of in ieder geval je gear in op kan slaan. Voor tabards inderdaad precies hetzelfde zoals met pets en mounts. Alhoewel je niet alle tabards meer hoeft te bewaren voor de achievements. De championing tabards bijvoorbeeld doe ik weg zodra die faction exalted is.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
redfoxert schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:20:
[...]

Ze hadden de nieuwe ingebouwde equipment manager van een aantal slots met storage moeten voorzien. Een stuk of 4 met 19 (20) item slots waar je je sets in kan bewaren of in ieder geval je gear in op kan slaan. Voor tabards inderdaad precies hetzelfde zoals met pets en mounts. Alhoewel je niet alle tabards meer hoeft te bewaren voor de achievements. De championing tabards bijvoorbeeld doe ik weg zodra die faction exalted is.
Ja ik vaak ook maar er zijn ook een hoop coole die je niet kan weg gooien etc, en ik vind leuk om bij elk setje andere tabard te doen en andere mount te gebruiken etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
porn* schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:30:
Iets op z'n plaats nerfen ben ik voor, onze cds waren nog steeds te goed, maar dit is een tank van 100% naar 60% nerfen als je 't in cijfers uitdrukt en da's teveel tov andere tanks. Ik zeg al: ze zoeken 't maar uit als dit doorgaat ga ik dpssen want 't is te triest voor woorden. Het allertriestste is nog wel dat de meeste nerfs tot op heden op PvP geent zijn, en dat is meer dan alleen maar een beetje "lastig" voor ons PvE tanks.
Helemaal mee eens. En wat dat betreft is Arena PvP echt het slechtste wat WoW is overkomen. Arena PvP is een minigame, niks meer. Je zet in een compleet synthetische omgeving hele kleine groepjes spelers tegen elkaar. Vooral in 2v2 heb je gewoon combinaties die het goed doen, en combo's het minder doen. Ik vind het bizar dat bij het balancen van classes zoveel gewicht wordt gegeven aan Arenas. Wat mij betreft mogen ze PvP en PvE mechanics compleet afzonderlijk van mekaar maken. Heb ik tenminste geen last van die domme PvP nerfs.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 09-06 18:59
Hydra schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:33:
[...]

Wat mij betreft mogen ze PvP en PvE mechanics compleet afzonderlijk van mekaar maken. Heb ik tenminste geen last van die domme PvP nerfs.

/rant
Hier heb ik ook wel eens aangedacht.
Misschien moeten ze iedereen die een pvp gebied ingaat, automatisch een pvp specc aanmeten (soort van triple specc, dus wel wat je zelf in kan stellen).
Dus zodra je een arena of BG in gaat, gaat automatisch je 3e specc in werking en kun je ook niet wisselen.

Zit je alleen nog met world pvp, maar dat is /care :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
PvE kan je ook weer verdelen in een aantal soorten.. world pve, instance, heroic instance, raid instance, heroic raid instance.. tja en dan kan je weer roepen dat alle heroics maar een minigame is.. punt blijft dat afwijkingen goed zijn.. alleen op dit moment stak een DK met kop en schouder boven alles uit met tanken en dpsen op pvp en pve gebied.. Wie de nerfs niet aan zag komen is blind.. maar wat natuurlijk niet wenselijk is dat ze de class compleet verne**en.. Maar dat zal wel meevallen of iedereen moet gaan QQen op voorhand wat je nu al een beetje ziet gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:21:
[...]

Ja ik vaak ook maar er zijn ook een hoop coole die je niet kan weg gooien etc, en ik vind leuk om bij elk setje andere tabard te doen en andere mount te gebruiken etc ;)
Zo vond ik laatst m'n Earl Z Moad shirt in AV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Toch vraag ik me af hoe zo'n patch note er uit had gezien als pvp geen issue was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Die twee splitsen zou willen zeggen dat je bijna 2 onderhuidse WoW's hebt, want de mechanics zijn de fundamenten van de classes/gameplay.
Misschien an sich geen slecht gedacht, maar het zal nooit gebeuren.

Uiteindelijk gaan we er ons moeten bij neerleggen dat het gewoon NIET gaat. Met een porsche ga je ook geen remork met zeilschip eraan naar spanje sleuren en een SUV is nu eenmaal niet gemaakt om op de nurnberg ring te karren aan 200. Uiteraard wel spijtig (in WoW, niet voor de suv) voor de mensen die generfed worden vanwille een spelaspect dat hun niet interreseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:16:
[...]

Ben hier 100% mee eens

hoeveelheid nerfs omdat class A "unkillable" is, of class B iemand in 1 stun neer maait.

Zolang ze PvP en PvE in zelfde spell/ability proberen hetzelfde te doen , omdat dan niemand het anders meer snapt.
Is mijn verwachting als ze zo doorgaan is dat wel eens de killer van WoW kan worden niet echt ofc 13 mil spelers, maar toch
Yup, maar hoe wil je het anders doen? Dan moet het bijna een 2e spel worden. Het is ook belachelijk dat een DK dat kan in PvP, laat ze dan bepaalde abilities tegen PLAYERS minder effectief maken? Vind ik logischer.

Je mag overigens wel blij zijn met je nieuwe Argent Defender, ik zit een beetje te kijken en eigenlijk is die TE goed (dit is de versie die wij in onze Blood tree hadden en dan nog ietsje beter, maar generfed is paar patches terug). Zou me verbazen als ie zo live gaat.
Hydra schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:33:
[...]

Helemaal mee eens. En wat dat betreft is Arena PvP echt het slechtste wat WoW is overkomen. Arena PvP is een minigame, niks meer. Je zet in een compleet synthetische omgeving hele kleine groepjes spelers tegen elkaar. Vooral in 2v2 heb je gewoon combinaties die het goed doen, en combo's het minder doen. Ik vind het bizar dat bij het balancen van classes zoveel gewicht wordt gegeven aan Arenas. Wat mij betreft mogen ze PvP en PvE mechanics compleet afzonderlijk van mekaar maken. Heb ik tenminste geen last van die domme PvP nerfs.

/rant
Ach PvP lijkt me best leuk voor bepaalde mensen, echter sinds 1.4 ofzo toen de echt RNG overhaul live ging had ik het helemaal gehad. Geen controle of skill meer (naja mindere mate), welcome RNG where 3 crits will kill anyone! Magoed dat ik het niks meer vind is tot daar aan toe. Dat ik er nu toch weer last van heb in PvE (voor de zoveelste keer) is dan wel weer vervelend. Maja we moeten er maar mee leven.
Van de andere kant, het is de PTR maar. Geloof mij dat alle DK tanks een hoop "feedback" gaan geven, rivers of QQ die de Blizz support doen overstromen :P ). Wordt vast nog wel e.e.a. aangepast.

Als ik echt wil blijven tanken pak ik m'n warrior dan wel weer als dit live gaat :P

Goed nieuws tho: locks worden gebuffed :D
Affli krijgt een straightout buff en destro... mja zoals 't eruit ziet is het netto een kleine buff niet?

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 19-06-2009 13:56 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ossi schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:38:
[...]

Misschien moeten ze iedereen die een pvp gebied ingaat, automatisch een pvp specc aanmeten (soort van triple specc, dus wel wat je zelf in kan stellen).
Dus zodra je een arena of BG in gaat, gaat automatisch je 3e specc in werking en kun je ook niet wisselen.

Zit je alleen nog met world pvp, maar dat is /care :)
Leuke manier om suggesties te doen; werkt je suggestie voor 70%; maar dan heb je iets over het hoofd gezien ( world PvP ) en dan zeg je dan /care tegen.. Heel productief -kuch-.

Gelukkig doet blizzard het niet zo en kijken ze wel naar zowel pve als pvp tegelijk ;) en als er dan iets niet klopt gaan ze er ook niet mee live maar gaan ze het tweaken.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Porn haalt daar net iets aan: "...tegen spelers".

als ze nu eens in de talents en mechanics nog meer het onderscheid maken tussen npc/mob en player. Het moeten daardoor geen 2 totaal verschillende mechanics worden, maar gewoon met verschillende effects tegenover players danwel npc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
bechown schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:48:
PvE kan je ook weer verdelen in een aantal soorten.. world pve, instance, heroic instance, raid instance, heroic raid instance.. tja en dan kan je weer roepen dat alle heroics maar een minigame is..
Sorry maar volgens mij snap je gewoon mijn punt niet. Arenas zijn een minigame omdat je groepjes van 2 tegenover ELKAAR zet in een synthetische omgeving. Natuurlijk gaan er dan mensen klagen omdat ze verliezen. Ik heb nog nooit een PvE boss horen klagen. Feit is gewoon dat er sinds de toevoeging van Arenas enorm geklaagd wordt werkelijk elk aspect van elke class dat altijd wel door iemand als vervelend wordt beschouwd. Kijk maar eens naar druids en lifebloom: je hebt een heel erg mobiele healer die in 2v2, omdat 'ie mobiel is, erg sterk is. Niemand die het ook maar in z'n hoofd haalde om voor TBC over resto druids te miepen.

IMHO is hoe classes zijn in alles onder 5v5 sowieso compleet niet relevant. Maar omdat iedere scrub een 2v2 team heeft wordt daar het meest over gewhined. Blizzard zegt zelf dat 2v2 niet te balanceren is, maar ze proberen het wel met nerfs die weinig effect in PvP hebben maar minimaal net zo hard in PvE aankomen. Laat ze lekker van PvE een afzonderlijk spel maken, dan hoeven ze zich daar geen zorgen meer over te maken.
kaluro2 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:06:
Leuke manier om suggesties te doen; werkt je suggestie voor 70%; maar dan heb je iets over het hoofd gezien ( world PvP ) en dan zeg je dan /care tegen.. Heel productief -kuch-.
"World PvP" is sinds de release van de battlegrounds al een mythe dus ik snap je punt niet zo. Enige wat er gedaan wordt is ganking, 'eerlijke' gevechten ga je nooit tegenkomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 19-06-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijke om elke PTR patch weer hetzelfde te zien gebeuren. Iedereen is het ermee oneens, iedereen vindt alles onterecht. Laatste patch is onze enige beer tank gestopt omdat tanken (volgens hem) onmogelijk werd gemaakt. Die heeft het dus niet eens uitgeprobeerd!

En het commentaar dat je net zo goed heroics kunt gaan farmen door de patchchanges… zucht! Stop dan meteen met spelen. Die paarse pixels maken je echt niet stoerder/ beter dan andere spelers… Als ze in de moeilijkste encounters groene items zouden laten droppen zou ik deze encounters nog steeds willen winnen. Het gaat NIET om loot! Maargoed, loot is al jaren lang hetgeen waar mensen het spelletje voor spelen, niet de ervaring en het teamwerk…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 09-06 18:59
[...]

Gelukkig doet blizzard het niet zo en kijken ze wel naar zowel pve als pvp tegelijk ;) en als er dan iets niet klopt gaan ze er ook niet mee live maar gaan ze het tweaken.
Je klinkt als een pvp liefhebber met "en kijken ze wel naar zowel pve als pvp tegelijk ;) " aangezien elke pve-er baalt van de pvp tweaks.

Ik ben het met je eens dat mijn idee niet helemaal af is, mocht nog iemand suggesties hebben daarvoor!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Want daarom domineert RMP team nog steeds? :P

Begrijp me niet verkeerd Blizz doet het heel aardig voor zo'n complexe wereld, maar het is gewoon voor geen fuck meer te balancen. De ene aanpassing zorgt voor een lawine aanpassingen in andere classes danwel mechanics, die weer hetzelfde effect hebben, die weer.... etc ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
porn* schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:10:
Want daarom domineert RMP team nog steeds? :P

Begrijp me niet verkeerd Blizz doet het heel aardig voor zo'n complexe wereld, maar het is gewoon voor geen fuck meer te balancen. De ene aanpassing zorgt voor een lawine aanpassingen in andere classes danwel mechanics, die weer hetzelfde effect hebben, die weer.... etc ;)
Precies. Op dit moment zijn resto druids weer sterk in 2v2 gewoon omdat ze wandelend kunnen healen. Ik ben er gewoon bang voor dat Blizzard maar een cooldown op onze hots zet, om druids te forceren aan de cast-time heals te gaan (waar ze nu dus absoluut mee bezig zijn), gewoon omdat dat de enige manier is waarop ze balans tussen healers in 2v2 kunnen maken: ze allemaal hetzelfde maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Precies de reden dat ik gestopt ben met raiden. Zelfs als bijvoorbeeld een item voor mij een enorme upgrade was, dan moest ik nog tegen allerlei mini-mini-mini upgraders gaan rollen omdat ze het zo nodig moesten hebben. En heel eerlijk, ik heb werkelijk nog nooit een roll gewonnen waar ik echt om moest "strijden" in een roll. Voor zover je daarvan kunt spreken natuurlijk ;)

En dan speel je uiteindelijk niet om met een groep beter te worden in een omgeving, maar alleen voor je eigen "meerwaarde".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04 20:35
Ik krijg zomaar het idee dat titanium ore een beetje duurder gaat worden..

Jewelcrafting
  • Dragon's Eye gems stat bonuses increased.
  • New recipes have been added for cutting epic gems and can be purchased using Dalaran Jewelcrafter's tokens.
  • Icy Prism now has a chance of yielding an epic gem.
  • Raw epic gems can be obtained via the following means:
  • Prospecting Titanium Ore
  • Alchemy transmutations
  • Purchased with Honor
  • Purchased with Emblems of Heroism
En *yay* epic gems komen toch weer terug :)

[ Voor 4% gewijzigd door _BladE2k_ op 19-06-2009 14:28 ]

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 04-06 20:26
hulkie schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:10:
Heerlijke om elke PTR patch weer hetzelfde te zien gebeuren. Iedereen is het ermee oneens, iedereen vindt alles onterecht. Laatste patch is onze enige beer tank gestopt omdat tanken (volgens hem) onmogelijk werd gemaakt. Die heeft het dus niet eens uitgeprobeerd!

En het commentaar dat je net zo goed heroics kunt gaan farmen door de patchchanges… zucht! Stop dan meteen met spelen. Die paarse pixels maken je echt niet stoerder/ beter dan andere spelers… Als ze in de moeilijkste encounters groene items zouden laten droppen zou ik deze encounters nog steeds willen winnen. Het gaat NIET om loot! Maargoed, loot is al jaren lang hetgeen waar mensen het spelletje voor spelen, niet de ervaring en het teamwerk…
Hulde aan Hulkie! _/-\o_

Ik zie ons guildforum ook al weer uit z'n voegen barsten, kan er alleen maar om lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 10:54

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
_BladE2k_ schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:28:
Goh ;)
Eergisteren voor het nieuws algemeen bekend werd even heel snel ingelogt en 15 stack voor 50g gekocht; gisteravond stonden ze al voor 200g / stack op de AH.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 13:26
Ach zal zo'n vaart niet lopen gezien honor/Emblems of Heroism bijster eenvoudig te farmen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 23:42
Ben het ook met Hulkie eens.
Zelf ook even gestopt met beer-tanking (maar goed, ik heb zoveel alts om mee te spelen dat ik dat wel vaker doe, niet alleen om nerfs), omdat je overal hoort dat het drama is en compleet naar de galamiezen en maar een enkeling roept: "het valt wel mee, gaat prima".

Nu lees je over de DK-nerfs (die best ernstig kunnen zijn, daar gaat het niet over) en dan lees je van velen weer dat ze vinden dat beren momenteel zo goed zijn en al bijna net zo goed als DK's. Dan is mij iig wel duidelijk dat het gemiddelde niveau op de forums, al komen ze nog zo serieus over, niet hoog genoeg is om het allemaal te kunnen overzien.

En waarschijnlijk blijkt tochwel dat tegen de tijd dat het live gaat, Blizz het weer "voldoende" gebalanceerd heeft dat het iig werkbaar is.

En dat badges verhaal gaat helemaal nergens over, je moet nog steeds veel tijd en energie (dan wel geen raiding niveau) steken in spel om voldoende badges te krijgen om een paar badge-items te kunnen kopen, wat dan nog lang geen echt complete full epic 226 set is. En ondertussen ben je zelf (indien je een "raider" bent, allang bezig met nieuw spul uit het Colloseum, waar de casuals dan voorlopig echt nog niet hun gezicht laten zien en kun je daar sparen voor de nieuwe type badges).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hulkie schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:10:
Ja het slaat natuurlijk nergens op dat mensen die net 80 dingen zo gemakkelijk aan gear kunnen komen waar anderen hele avonden voor in Ulduar hebben gehangen.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
cannibal schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:41:
Ben het ook met Hulkie eens.
Zelf ook even gestopt met beer-tanking (maar goed, ik heb zoveel alts om mee te spelen dat ik dat wel vaker doe, niet alleen om nerfs), omdat je overal hoort dat het drama is en compleet naar de galamiezen en maar een enkeling roept: "het valt wel mee, gaat prima".
Nou, waar ik me gewoon aan stoor zijn al die PvP nerfs die ook een grote impact hebben op PvE. Als iemand die alleen nog maar PvE speelt stoor ik me daar gewoon aan, omdat ik het niet eens ben met de oplossingsrichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Purchased with Emblems of Heroism
Titanium Ore kostte bij ons op Outland Horde side gisteren al 450G per stack ... gekkenhuis

Epic Gems Purchased with Emblems of Heroism ... erhm, hoe gaan ze dat doen als je die niet meer kan krijgen ?!?!

En de designs purchased voor JC tokens ... #)@$@_)@ alsof die quests nog niet saai genoeg worden na tig maanden, kan je ze nog meer gaan doen.

[ Voor 14% gewijzigd door redfoxert op 19-06-2009 14:49 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 14:25
redfoxert schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:48:
[...]

Titanium Ore kostte bij ons op Outland Horde side gisteren al 450G per stack ... gekkenhuis

Epic Gems Purchased with Emblems of Heroism ... erhm, hoe gaan ze dat doen als je die niet meer kan krijgen ?!?!

En de designs purchased voor JC tokens ... #)@$@_)@ alsof die quests nog niet saai genoeg worden na tig maanden, kan je ze nog meer gaan doen.
Je kunt Conquest Emblems gewoon inruilen voor Emblems of Heroism..

En de droprate van Damaged Necklaces is nou ook niet om over naar huis te schrijven..

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Ik vind die emblem change ook echt weer een geval hello kitty island adventure move van blizzard. Maar het gaat hun gewoon om de grootste player base tevreden te houden en die zullen blij zijn met de change.
Het feit dat een relatief kleine groep 'hardcore' hierdoor zich bedrogen voelen zal niks veranderen hieraan.

[ Voor 24% gewijzigd door Chefbierrr op 19-06-2009 14:53 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.