Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Sorry, er is een reden dat mijn priest op level 20 blijft hangenVerwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:31:
Dat is raids inderdaadik antwoordde vooral voor instances/heroics.
Uiteindelijk moet je gewoon spelen welke spec je het beste ligt natuurlijk. Stats verschillen wel redelijk veel hoor.
Holy: Spellpower - Intellect/Spirit - Haste - Crit
Disc: Intellect/Spellpower - Crit - Haste - Spirit
Even uit m'n hoofd
Stomme is wel dat ze in onbekende groepsamenstellingen altijd complimenten krijgt bij afloop van een instance of raid wanneer ze weten dat ze een vrouw is, maar dat is weer een hele andere observatie
When all else fails, resurrect and start over
Grats, wij hebben het gister met 1 watcher up gedaan. En dat terwijl we deze week ook al Freya met 3 adds hebben gekilled. Ik zit al een tijdje te overwegen om te stoppen met raiden nadat ik m'n dkp heb opgemaakt aan wat items die mij toebehoreneendje schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:29:
YOGHURT DOWN! WHEEEEE
gisteravond na 2 tries eindelijk die stomme octopus dood. Hadden zelfs nog een insane tank in p3, waardoor we p3 met 2 tanks moesten doen. Ging nog verbazingwekkend goed ookHorde second op mijn server, 6 minuten later kreeg een andere horde guild ook hun first kill
Ooh ik kan niet wachten om deze te doenHoewel ik echt *geen* zin heb om op Mimiron hard 25-man te wipen, dat wordt echt een emo boss... What to do, what to do!
[ Voor 35% gewijzigd door Reboot op 17-06-2009 10:59 ]
lol, misschien op de killtry ja... maar na die honderden wipes ervoor omdat retard X niet uit het vuur kan lopen, krijg je echt wel /slitwrists neigingen hoor.Reboot schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:58:
ik heb gisterenavond ook geen arena gedaan, dagje ervoor o.m.g., die paladins *facepalm* holy krijg je ze amper dood, ofwel krijg je gewoon "rake" klappen op je gezicht zonder dat je kans hebt iets te doen.
[...]
Ooh ik kan niet wachten om deze te doen, lijkt me echt een van de leukste fights
Ik heb in een middelmatige guild 2 maanden gewiped op sarth 3D dus dat doet me niksThijs schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:02:
[...]
lol, misschien op de killtry ja... maar na die honderden wipes ervoor omdat retard X niet uit het vuur kan lopen, krijg je echt wel /slitwrists neigingen hoor.
Nu zit ik in alliance N2 guild (n1 heeft bugged hodir hm dus eigenlijk N1) en die weten tenminste wat ze doen
Een lange tijd wipen op 1 boss vind ik niet zo erg, zelf ook vaak genoeg gedaan, maar het is uitermate frustrerend als dat is doordat er constant persoonlijke fouten worden gemaakt (en dan ook echt fouten die zo gemakkelijk zijn te voorkomen, zoals niet midden in een vuur gaan staan). Wipen op een baas omdat je bovennatuurlijke coordinatie, raidhealing en/of dps moet hebben is een ander verhaal.Reboot schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:05:
[...]
Ik heb in een middelmatige guild 2 maanden gewiped op sarth 3D dus dat doet me niks.
Nu zit ik in alliance N2 guild (n1 heeft bugged hodir hm dus eigenlijk N1) en die weten tenminste wat ze doen
Edit: Maar goed, we gaan het deze week proberen dus we zullen zien hoeveel er gaan falen. Het jammerlijke is dat er maar een stuk of 10-15 mensen Firefighter op 10-man hebben geprobeerd en dat de rest van de guild het dus nog helemaal van scratch moet leren, en dat is voor die 10-15 man dus echt niet leuk.
[ Voor 17% gewijzigd door Thijs op 17-06-2009 11:14 ]
Nou vroeg ik me af, als ik gewoon mezelf vanilla wow zonder addons aanschaft. Kan ik dan met mijn wotlk account en vanilla account samen dual boxen? Of moet ik voor m'n 2e account ook wotlk hebben?
Kan ik dan op m'n huidige account ook al m'n andere altjes levelen met triple xp bonus? Of kan je maar 1 altje met bonus xp levelen?
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
CoolBlaSfem0n schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:32:
je hebt geen expansion sets nodig voor raf dacht ik, tenzij je natuurlijk BE/Dran wilt spelen of 1 van de nieuwe professions wilt kunne doen (JC en INSC)
Kan je alle altjes levelen met de experience bonus?
Ja hoor, die zie je gewoon lopen. Je kunt ze alleen niet aanmaken.zwik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:34:
[...]
Kan ik wel DK's en draenei enzo zien in bijvoorbeeld Stormwind of Ogrimar?
Verwijderd
Ja dat weet ik. Echter wilde hij niet "dood", en dat was raar. Want gisteren hadden we een reset met Arthas o.O;;Teunis schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:40:
[...]
Gedeeltijk bugged.
Maar in CoT kun je Mal'Ganis niet killen, op 1% kun je niet meer hitten, en start een event welke de chest die naast de tower staat te unlocken. (CoT wtb Fast Forward button, is beetje de reden waarom die weinig gedaan wordt)
Waarschijnlijk door express reseten heb je juist in buggy mode gekregen.
Starten dat event, komen bij de hallway die moet pushen om bij Mal'Ganis te komen, reset hij in eens en staat weer bij dat huis
Maar we hoeven niet meer, de tank heeft zn shield en ik mn mount
Inscription kan gewoon op mijn RAF account.BlaSfem0n schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:32:
je hebt geen expansion sets nodig voor raf dacht ik, tenzij je natuurlijk BE/Dran wilt spelen of 1 van de nieuwe professions wilt kunne doen (JC en INSC)
JC waarschijnlijk ook dus, maar niet getest.
BE en Draenai kan idd niet.
De guild waar ik atm bij zithulkie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:17:
EDIT: Outerspace, welke guild ga je overnemen? En is het niet veel handiger om gewoon een andere guild te joinen? Er zijn zat guilds op zoek naar mensen aan alliance kant, en er zijn best veel guilds met redelijke progress!
En ja, ik kan een andere guild joinen. Maar daar zit je vaak vast aan vaste raid tijden. Wij raiden niet eens meer en kan ik ook een langere tijd inactief zijn. Voordelen / nadelen = lastig
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Professions en skills die zijn toegevoegd bij XX of YY zijn gewoon altijd toegankelijk.Ossi schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:02:
Inscription kan gewoon op mijn RAF account.
Gisteren champion geworden op die tournement zooi, leuk centjes verdienen maar die quest op dat paard zijn opeens stuk moeilijker, moet je zo'n commander neermaaien. Party wil schijnbaar niemand daar, solo krijg je elke keer last van die domme bats in de lucht. Die 10g extra voor elke quest is wel weer leuk
Kreeg later van de andere hunter uit Naxx25 nog een whisper, hij was SV en ik MM, terwijl ik regelmatig goed boven zijn dps stond. Dus in orgrimmar tijdje op de dummies lopen knallen, op de korte runs (<1 min) blijft SV hoger maar daarna kom ik aardig gelijk en met correct CD's gebruiken ga ik er zelfs voorbij.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Leuk als alle raiders in je guild zo denkenThijs schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:56:
[...]
Ik zit al een tijdje te overwegen om te stoppen met raiden nadat ik m'n dkp heb opgemaakt aan wat items die mij toebehoren
Jc trainers staan alleen in silvermoon en squidtown of in shat/hfp (en northrend ofc)Ossi schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:02:
[...]
Inscription kan gewoon op mijn RAF account.
Je moet dus minimaal tbc hebben voor JC.
[ Voor 3% gewijzigd door dontcare op 17-06-2009 13:05 ]
.Quod me nutrit me destruit.
inderdaad
beste plaatje ooit om lichking met vroeger te vergelijken..
http://img29.imageshack.us/img29/4812/arcadewow2.jpg
Verwijderd
klopt niet helemaal, het plaatje is origineel bedoelt voor de faceroll/buttonsmash chars retardins en dk's. Deze hebben het zo makkelijk in arena in vergelijking met mage/locks etc.Mektheb schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:05:
[...]
inderdaad![]()
beste plaatje ooit om lichking met vroeger te vergelijken..
http://img29.imageshack.us/img29/4812/arcadewow2.jpg
Ik vind persoonlijk raiden te simpel, m'n guild heeft 3 van de 4 hardmodes in ulduar gecleared. Zelf ben ik veel meer geinteresseerd in pvp
cya m8's
O Rly ?Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:23:
[...]
klopt niet helemaal, het plaatje is origineel bedoelt voor de faceroll/buttonsmash chars retardins en dk's. Deze hebben het zo makkelijk in arena in vergelijking met mage/locks etc.
Ik vind persoonlijk raiden te simpel, m'n guild heeft 3 van de 4 hardmodes in ulduar gecleared. Zelf ben ik veel meer geinteresseerd in pvp2,1k rating atm. Mage/rogue team.
cya m8's
helft van die classes zijn toch ook buttonsmashes geworden ?,
geef ik je ook gelijk in met raiden hoewel niet alles
i r not your mate oO
Ik pvp niet namelijk
Ik ben zo'n nab mage die met full deadly rondloopt en furious enz, ( behalve wapens) en nog nooit een arena potje gedaan heeft op lvl 80 >.> powerddd bij badges und VoA
[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 17-06-2009 13:28 . Reden: 3e edit ]
http://i43.photobucket.com/albums/e388/vertidog/catdps.jpg
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
hahah xD kan iemand nog die application herrineren met flash ?, heb echt uren gezocht maar hij schijnt van die hosting site gehaald te zijn, iemand enig idee waar je hem nog kan bekijkenSeraphin schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:28:
Voor kitty druids zijn er anders nog genoeg buttons uit te pluizen.... zie de kitty raid flowchart:
http://i43.photobucket.com/albums/e388/vertidog/catdps.jpg
Verwijderd
M'n Warlock was aan de beurt. Ik ging door waar ik gebleven was, met het verslaan van een elite. Dat ging als een normale mob, maar dat kwam ook omdat ik een plantje had gekregen die hem transformeerde tot normale mob
Op naar Ogrimmar, om de lijst met nieuwe spells aan mijn spellbook toe te voegen. Eén daarvan was Seed of Corruption, een mooie AoE spell die anders werkt dan alle standaard AoE.
Ik heb op al m'n chars bijna alle professions. Ik mis alleen max Blacksmithing (100 o.i.d. op m'n DK) en Leatherworking. Tot nu toe had ik Herbalism op m'n Warlock als enige profession. Daar heb ik gisteren Skinning aan toegevoegd voor de crit buff, en eventueel later LW te levelen. Via Durotar, Barrens en Thousand Needles heb ik m'n Skinning tot 225 geleveled. Dat is echt supermakkelijk zeg. Nu gaat het wel wat langzamer in Outland heb ik gehoord, maar een probleem wordt het nooit. M'n plan is om deze week dit naar 375 te krijgen, zodat ik alle mobs in Northrend ook gewoon kan skinnen. Op 225 ben ik gestopt, omdat ik zin had in wat anders.
In de guild vroeg ik naar mensen die zin hadden in een level 70 instance. Er reageerde maar eentje. De rest hebben we dus ge-PuG-ed, wat uiteindelijk een best mooie groep opleverde.
Utgarde Keep gingen we in, met een Druid healer en een DK Frost tank. Die tank was maar 68, had wel de tank talents gespecced, maar had nog matige gear. Hij kreeg dus veel damage en is een aantal keer doodgegaan, maar verder tankte hij wel netjes met een goed tempo.
Op de 2e pull probeerde ik SoC, als eerste spell die ik castte
Door de hele run deed de Ret Pala die mee was 1100dps, ik 950 en de tank+oomkin 650. Geen verkeerde waarde voor me vind ik zelf, dat met Affliction spec welke pas tot z'n recht komt op langere gevechten. Dat lukte dan ook op bazen waar ik eerder tegen de 1100 zat
Leuk om te spelen in instances, zo'n Warlock. We hebben uiteindelijk 2 runs gedaan, aangezien het wel lekker vlot ging.
Dat smaakt naar meer!
Verwijderd
haha, die m8's was voor degene die het niet zo serieus opvat:) Niet voor jou dus...Mektheb schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:26:
[...]
O Rly ?
helft van die classes zijn toch ook buttonsmashes geworden ?,
geef ik je ook gelijk in met raiden hoewel niet alles, maar goed met de setup je speeld is het leuk, maar arena is ook simpel met een juist team
, wel lastiger ofc maar goed
i r not your mate oO
Ik pvp niet namelijkwel gedaan vroegah, dus heb geen idee hoe de ratings enz nu werken als je dat kan uitleggen snap ik je 2.1k
Maar 2,1k = 2100 rating is redelijk hoog, ben net 2 weken bezig dus het gaat nog hoger hoop ik voor m'n t2 furious wapen. Het geldt niet helemaal dat andere classes ook buttonsmash chars zijn. Ooit pvp gespeeld met lock/mage/shd rogue? Zeg maar elke keybind is benut, incl. met de shift+ toets. Apparte keybinds voor je focustarget etc. etc. Niet zoveel zin om het allemaal precies uit te leggen.
Natuurlijk heeft iedereen zijn voorkeur, maar als je het echt objectief bekijkt heeft pvp veel meer diepgang omdat je tegen echte personen vecht en geen npc die precies over 10sec dit doet volgens je DBM addon
Aah ok ze hebben dat dus verandert heheVerwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:35:
[...]
haha, die m8's was voor degene die het niet zo serieus opvat:) Niet voor jou dus...
Maar 2,1k = 2100 rating is redelijk hoog, ben net 2 weken bezig dus het gaat nog hoger hoop ik voor m'n t2 furious wapen. Het geldt niet helemaal dat andere classes ook buttonsmash chars zijn. Ooit pvp gespeeld met lock/mage/shd rogue? Zeg maar elke keybind is benut, incl. met de shift+ toets. Apparte keybinds voor je focustarget etc. etc. Niet zoveel zin om het allemaal precies uit te leggen.
Natuurlijk heeft iedereen zijn voorkeur, maar als je het echt objectief bekijkt heeft pvp veel meer diepgang omdat je tegen echte personen vecht en geen npc die precies over 10sec dit doet volgens je DBM addon
Nee ik snap het, ik speelde altijd MMR in season 3 en season 4
Maar ik snap wat je bedoeld maar snapte het rating systeem niet
Kijk zelf altijd met enorme bewondering naar PvP arena filmpjes
EDIT: erg leuke staff xD
[ Voor 0% gewijzigd door Mektheb op 17-06-2009 13:40 . Reden: edit ]
Voor mij niet hoor xD, ik ga er absoluut niet over in discussie vaak zat mensen op de server in mekaar gemept terwijl ze gladiator waren
PvP & PvE zijn beiden aspecten of the game, netzoals afk staan in ironforge en je e-peen showen op de landing platform in dalaran
Beide is leuk maar samen gaat het niet
[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 17-06-2009 13:52 ]
www.wow-europe.comzwik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:57:
Hoe zit het nou met die experience bonus bij RaF? Kan je maar op 1 character the experience bonus krijgen? Of op al je characters die je linked met je RaF account?
Lees eerst eens iets
"Don't let your dreams be memes"
Hunter:
PvP arena: 99% kansloos
PvP BGs: spec, 50/50% kansloos
PvE raids: easy mode
pimp factor om met een mount rond te lopen: 100%.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:17:
[...]
Hunter:
PvP arena: 99% kansloos
PvP BGs: spec, 50/50% kansloos
PvE raids: easy mode
pimp factor om met een mount rond te lopen: 100%.

Verwijderd
Inscription overigens wel die trainers zijn in elke stad.
Om nog even terug te komen op RaF.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:01:
als je geen TBC hebt kan je geen JC nemen (las in een eerder post dat iemand een vraag had hierover) omdat de JC trainers voor alliance in exodar en outlands zijn en horde in silvermoon en outlands, en die plekken kan je niet heen zonder tbc.
Inscription overigens wel die trainers zijn in elke stad.
Het is aan te raden om alleen gathering professions te nemen, aangezien de meeste mensen RaF nemen om snel te kunnen lvlen. Professions lvlen hoort niet bij snel character lvlen
Alle gathers die je doet stuur je naar je 1 of 2 bankalts, dan kun je achter af altijd nog professions gaan lvlen.
Helaas zal je veel te weinig mats hebben om te lvlen, omdat je door alle gebieden heen raced.
Dit is inmiddels allang achterhaald. Met Slam wordt je swingtimer niet gereset, maar even stilgezet. Daarom is het van belang om de talent Improved Slam te nemen, die de swing time van Slam met een seconde verkort.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:05:
[...]
Opzich is je rotatie wel goed, alleen zou ik na charge een Slam doen zodat je genoeg rage overhebt om rend er direct op te zetten. Met slam moet je ook een beetje opletten. Het reset namelijk je swingtimer. Het is de kunst om zo kort mogelijk na een autoattack te slammen zodat je swing timer niet reset en dat je toch rage krijgt door je auto attack. Zo voorkom je rage starving in lange gevechten.
@Blacksnak: Ga zo snel mogelijk Sudden Death als talent nemen. Dit is voor een Arms warrior een van je core abilities (althans, bij mij heeft deze een zeer hoge prioriteit). Met een Glyph of Execute wordt 'ie helemaal mooi. Verder zou ik de tweede Improved Slam-punt nemen. Solo gebruik ik zelf voornamelijk Slam, en gebruik ik MS als ik voldoende rage heb (en Heroic Strike als ik omkom in rage).
Zelf ben ik (Fignar@Stormrage) inmiddels ook level 80, maar ik ben nog bezig om mijn gear te upgraden voordat ik de heroics in ga. Beetje questen in Icecrown voor extra geld (wat gaat dat hard als je level 80 bent) voor expert riding en daarna voor dualspec, en blacksmithing levellen voor de crafted gear. Daarnaast ben ik op mijn Death Knight jewelcrafting en enchanting aan het levellen, maar wat zijn mithril en thorium toch duur op de AH: meestal boven de 2g/stuk, terwijl je cobalt soms nog voor minder dan 1g/stuk kan krijgen.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Dacht het wel he
Daarna nog WG gedaan als offensive. We stormden gewoon door de Horde heen, zo snel ging het! Daarna had ik genoeg PvP punten om mijn Blue Pants te vervangen dor epic PvP pants. (stats waren beter door de Gem mogelijkheden en door de extra Crit erop)
Nu nog mijn blue necklace, weapon en wand zien aan te passen. Maar die necklace wordt moeilijk. Die bied al iets van 20 hit, plus een yellow gem van 16 hit en nog eens 4 hit extra socketing.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Google cache: http://74.125.77.132/sear...nk&gl=nl&client=firefox-aMektheb schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:30:
[...]
hahah xD kan iemand nog die application herrineren met flash ?, heb echt uren gezocht maar hij schijnt van die hosting site gehaald te zijn, iemand enig idee waar je hem nog kan bekijken
Link naar filmpje zelf:
http://homepage.ntlworld.com/gaz18jf/wow-app/application.swf
Voor thorium loop ik meestal een rondje of twee in Silithus. In de tunnels van die 3 grote insectennesten vind je meestal wel één of twee rich veins.Coffeemonster schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:44:
[...]
Daarnaast ben ik op mijn Death Knight jewelcrafting en enchanting aan het levellen, maar wat zijn mithril en thorium toch duur op de AH: meestal boven de 2g/stuk, terwijl je cobalt soms nog voor minder dan 1g/stuk kan krijgen.(logisch natuurlijk, want wie zit er nu nog lang in de vanilla gebieden?)
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Toen ik 80 was meteen 41/30 gespecced (was demo/affli om te levelen), en dat doet het eigenlijk al best aardig. Incinerate crits van 5.5+k damn dat gaat leuk worden. Ze zochten ook nog een ranged dps voor een alt Ulduar maar gezien ik waarschijnlijk nog crap dps zou doen en ik bezig was wat leuke spul te halen/craften/kopen en enchanten heb ik maar even gepassed. Zit nog helemaal in oude epics, maar heb wel wat Uldu/Naxx25 boe's gehaald en de mats inmiddels voor de Ebonweave set liggen (oja en een leuke crafted cloak!). Met JC al een leuke hit trinket kunnen maken en met emblems de heirloom staff en trinket gehaald.
Resultaat: 1 uur na ding 260ish hit rating, 20 crit, bijna 200 haste, en 1830 spellpower met Fel armor. Vond het niet slecht, eigenlijk belachelijk hoe je tegenwoordig je alts zo gemakkelijk kan pimpen. Maar wel makkelijk tegen de "your gear sux" replies als je 'ns wat wilt puggen
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ik heb ook al(weer) gepland om Tournament quests te doen zodra ik level 77 word. Het kan echter nog even duren, ik hoop namelijk niet weer zo gefocussed te worden op het halen van de 80
Maar tegen die tijd kan ik wat items craften, zorg ik dat ik de beste questrewards heb, en dan moet ik zeker direct klaar zijn voor heroics zoals ik op al m'n chars was; behalve m'n DK, maar dat was m'n eerste 80
Fel Armor boost je spellpower wel lekker... ik zit nu met TBC blues en Northrend greens op 900spellpower, selfbuffed dus.
Ik denk er wel aan om Destro te dualspeccen voor de instances die ik wil doen. Al ben ik er nog niet helemaal over uit
Sowieso is een goede voorbereiding voor level 80 van belang om die "your gear sux" opmerkingen tegen te gaan. In questgreenies mag je dat verwachten, vooral omdat er zoveel beter te krijgen is!
tja raiden is tegenwoordig ook een stuk simpeler als voorheen. MC was echt moeilijk in het begin, om nog maar te zwijgen over c'thun en naxx.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:23:
[...]
klopt niet helemaal, het plaatje is origineel bedoelt voor de faceroll/buttonsmash chars retardins en dk's. Deze hebben het zo makkelijk in arena in vergelijking met mage/locks etc.
Ik vind persoonlijk raiden te simpel, m'n guild heeft 3 van de 4 hardmodes in ulduar gecleared. Zelf ben ik veel meer geinteresseerd in pvp2,1k rating atm. Mage/rogue team.
cya m8's
C'thun deden guilds weken over zonder dat je daar 1h despawner op had. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om nog een paar uber bosses te maken.
Doordat alle random zooi eruit is is het allemaal zo veel makkelijker. Geen crits van bosses (big druid tank buff). Geen random tank deaths (MT is altijd beschermt voor dat soort gekke dingen). Gewoon weer terug naar de 20 minuten dps fights die OA door de lengte moeilijk worden.
Hopelijk snapt blizzard dat, en krijgen we dat ooit terug. Al was sunwell een aardig goede poging.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Nee hoor, blijf maar lekker pokerenMrVegeta schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:41:
Heb ik nog wat gemist? Ben onderhand al een poosje niet meer ingelogd, heb ook geen zin meer. Lekker wat pokeren en xboxen.
Veel plezier met pokeren
Nouja, ik hoop dat je wel ziet dat er nogal een enorm verschil zit tussen MC en Ulduar.Kevinp schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:37:
[...]
tja raiden is tegenwoordig ook een stuk simpeler als voorheen. MC was echt moeilijk in het begin, om nog maar te zwijgen over c'thun en naxx.
C'thun deden guilds weken over zonder dat je daar 1h despawner op had. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om nog een paar uber bosses te maken.
Doordat alle random zooi eruit is is het allemaal zo veel makkelijker. Geen crits van bosses (big druid tank buff). Geen random tank deaths (MT is altijd beschermt voor dat soort gekke dingen). Gewoon weer terug naar de 20 minuten dps fights die OA door de lengte moeilijk worden.
Hopelijk snapt blizzard dat, en krijgen we dat ooit terug. Al was sunwell een aardig goede poging.
Ten eerste, niemand had gear, dat moest je dus eerst bij elkaar sprokkelen, vervolgens waren de tactics voor de meeste bosses te eenvoudig voor woorden als je het vergelijkt met nu, en had je op level 60 al hele snelle full clears.
AQ40 was de derde dungeon, mensen hadden dus al gear. Het enige nadeel was de war effort die je ervoor moest doen, en dat zorgde voor langere 'niet gecleared' tijden dan normaal.
Echter, zodra de gates open waren lagen de meeste bosses erg snel plat. Om maar een guild te noemen; Death & Taxes zaten binnen een week al in C'Thun phase 2. Dat ze hem niet killden was puur omdat het te buggy was. Zodra de bugs waren gefixt (op Ouro en C'Thun) gingen ze beide in no-time plat, echt tientallen guilds die ze in een week na de nerfs killden.
En als je dat vergelijkt met Ulduar. We zijn nu bijna twee maand verder na de release van Ulduar, en 9 guilds hebben Algalon op 25 mans neer, en slechts 30 guilds hebben toegang tot Algalon. Maar gelukkig heeft blizzard een heel erg strak schema aan nerfs in hun hoofd die ze stuk voor stuk uitvoeren zodat ook mensen met minder tijd de bosses op hard mode neer kunnen leggen. De recente nerfs wijzen erop dat ze voorlopig nog wel even door blijven gaan tot er enkele honderden guilds mimiron op hard mode neer hebben.
Verder, heb jij wel hardmodes geprobeert? Met 4 healers Hodir Hard doen is best close, 5 healers op Council is dat ook, Heartbreaker is ook gewoon een 10M fight waarbij je goed moet op blijven letten, General vezax is een fight waar je donders goed moet opletten op hard mode, zodra de add er is mag je eigenlijk door niets geraakt worden, want 60-70 stacks (6-7 keer meer shadowdamage) zorgt er wel voor dat je meteen plat ligt als je door iets geraakt wordt, om maar niet te spreken van het bewegen op mimiron hard mode, de dps requirements op freya +3, de hits die de 4de tank op steelbreaker neemt (ja, makkelijk 50k+) of thorim met een aantal stacks.
Nee, wat dat betreft zijn oude 40 man instances gewoon erg makkelijk achteraf gezien. Het enige wat lastig was waren de tactics en bossmods, als je die gehad had op 60 dan had iedere lvl 60 zo de instance in kunnen hollen.
[ Voor 16% gewijzigd door Kees op 17-06-2009 17:14 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik denk ook dat 1 van de grote verschillen is; de pure ervaring van het spel zelf. Mensen die nu spelen hebben veel meer ervaring dan toen diegene die MC deden.Kees schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:09:
[...]
Nouja, ik hoop dat je wel ziet dat er nogal een enorm verschil zit tussen MC en Ulduar.
Ten eerste, niemand had gear, dat moest je dus eerst bij elkaar sprokkelen, vervolgens waren de tactics voor de meeste bosses te eenvoudig voor woorden als je het vergelijkt met nu, en had je op level 60 al hele snelle full clears.
AQ40 was de derde dungeon, mensen hadden dus al gear. Het enige nadeel was de war effort die je ervoor moest doen, en dat zorgde voor langere 'niet gecleared' tijden dan normaal.
Echter, zodra de gates open waren lagen de meeste bosses erg snel plat. Om maar een guild te noemen; Death & Taxes zaten binnen een week al in C'Thun phase 2. Dat ze hem niet killden was puur omdat het te buggy was. Zodra de bugs waren gefixt (op Ouro en C'Thun) gingen ze beide in no-time plat, echt tientallen guilds die ze in een week na de nerfs killden.
En als je dat vergelijkt met Ulduar. We zijn nu bijna twee maand verder na de release van Ulduar, en 9 guilds hebben Algalon op 25 mans neer, en slechts 30 guilds hebben toegang tot Algalon. Maar gelukkig heeft blizzard een heel erg strak schema aan nerfs in hun hoofd die ze stuk voor stuk uitvoeren zodat ook mensen met minder tijd de bosses op hard mode neer kunnen leggen. De recente nerfs wijzen erop dat ze voorlopig nog wel even door blijven gaan tot er enkele honderden guilds mimiron op hard mode neer hebben.
Verder, heb jij wel hardmodes geprobeert? Met 4 healers Hodir Hard doen is best close, 5 healers op Council is dat ook, Heartbreaker is ook gewoon een 10M fight waarbij je goed moet op blijven letten, General vezax is een fight waar je donders goed moet opletten op hard mode, zodra de add er is mag je eigenlijk door niets geraakt worden, want 60-70 stacks (6-7 keer meer shadowdamage) zorgt er wel voor dat je meteen plat ligt als je door iets geraakt wordt, om maar niet te spreken van het bewegen op mimiron hard mode, de dps requirements op freya +3, de hits die de 4de tank op steelbreaker neemt (ja, makkelijk 50k+) of thorim met een aantal stacks.
Nee, wat dat betreft zijn oude 40 man instances gewoon erg makkelijk achteraf gezien. Het enige wat lastig was waren de tactics en bossmods, als je die gehad had op 60 dan had iedere lvl 60 zo de instance in kunnen hollen.
Daarnaast was MC en BWL zeker wel moeilijk.. en als je dan Naxx bekijkt.. naja ;-) weinig guilds die zover zijn gekomen en ook werkelijk Kel'thuzad geknalt hebben.
Ik ben zelf niet in Ulduar geweest.. maar het toevoegen van hardmodes vind ik eigenlijk sad. Sommige content moet gewoon alleen beschikbaar zijn voor de harde core raiders.. en niet een makkie instance en vervolgens hardmode eraan koppelen..
Das hetzelfde als een lelijke eend met een snelheids begrenzer imo.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Een Lelijke Eend is al een snelheids begrenzer an sich, ik neem dat je het dan ook anders bedoelt.SpoTs schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:27:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Het is een metafoor voor onzinShadowBumble schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:34:
[...]
Een Lelijke Eend is al een snelheids begrenzer an sich, ik neem dat je het dan ook anders bedoelt.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Jah ik heb exact hetzelfde gedaan, gewoon af en toe tussendoor de lock ff gepakt voor de afwisseling. FA is gewoon imba, wat een enorme bonus zeg (zeker met 13+ in demo). Dualspec ga ik voorlopig niet doen, heb al een main met 2 alts, als ik ook nog een 3e alt incl. 3 specs goed moet kunnen spelen (half spelen kan ik gewoon nietVerwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:31:
@porn*
Ik heb ook al(weer) gepland om Tournament quests te doen zodra ik level 77 word. Het kan echter nog even duren, ik hoop namelijk niet weer zo gefocussed te worden op het halen van de 80Liever wat afwisselen met andere characters of zelfs andere spellen.
Maar tegen die tijd kan ik wat items craften, zorg ik dat ik de beste questrewards heb, en dan moet ik zeker direct klaar zijn voor heroics zoals ik op al m'n chars was; behalve m'n DK, maar dat was m'n eerste 80
Fel Armor boost je spellpower wel lekker... ik zit nu met TBC blues en Northrend greens op 900spellpower, selfbuffed dus.
Ik denk er wel aan om Destro te dualspeccen voor de instances die ik wil doen. Al ben ik er nog niet helemaal over uiteven een beetje inlezen. Daarnaast wil ik zeker zijn van genoeg goud op level 77 voor epic flying! (lees: beide riding skills, northrend flying en mount = 7k goud?) Moet ik nog 3k voor
Sowieso is een goede voorbereiding voor level 80 van belang om die "your gear sux" opmerkingen tegen te gaan. In questgreenies mag je dat verwachten, vooral omdat er zoveel beter te krijgen is!
Yep idee is meer dat als men ziet dat je wat moeite gedaan hebt, het niet zoveel uitmaakt (tenminste, voor mij vaak niet tenzij de groep al kantje boord is). Liever zo'n persoon die vaak erg dedicated is in de raid, dan zo'n "ik hang vol Naxx25/Uldu epics en heb er 0 gemmed/enchanted" slacker
Bnet pindle#2913
Die dkp heb ik anders wel ff eerlijk verdiend. Ik zit al een lange tijd in deze guild en ben één van de meest actieve / betrouwbare healers die erin zit. Ze hebben mij ook gevraagd of ik de legendary healing mace wou hebben, maar daarvoor heb ik bedankt omdat ik toch wel zeker wist dat ik dan na m'n 30e fragment direct zou willen leaven en dat vond ik iets te ver gaan. Maar die 1 of 2 epics die ik wil zullen toch nog genoeg droppen dus dat voelen ze toch niet.
Ooit gehoord van RNG.Thijs schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:42:
[...]
Maar die 1 of 2 epics die ik wil zullen toch nog genoeg droppen dus dat voelen ze toch niet.
Ik mis nu nog 6 recipies van alchemy, 1 daarvan is MC. In de 2 jaar dat ik wekelijks MC heb gezien is deze recipy 1x gevallen, in de 2de maand van ons raidbestaan. Daarna ruim 1,5 jaar dus geen drop.
Als je dus gewoon zit te wachten op een paar drops om er daarmee mee te stoppen, ben je dus geen graad beter dan die raidhoppers die alleen maar "free" epics willen. Als je begaan bent met de raidgroup en je weet dat je toch stopped, dan neem je geen loot maar laat je het aan mensen die wel door willen en die het dus beter kunnen gebruiken.
m2c
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik ga stoppen met hardcore raiden, niet m'n account cancellen ofzo. Ja, het is misschien beter gebruikt voor een hardmode boss dan voor de casual raids, maar stoppen terwijl ik een dikke berg dkp heb gespaard, vind ik gewoon zonde. Nogmaals, het gaat om 1 of 2 epics om m'n oude Naxx gear te vervangen, en niet om zoveel mogelijk wegkaaien wat ik nog pakken kan. Ik betwijfel of die ~60 spellpower upgrade aan iemand anders het verschil gaat maken, terwijl ik het als m'n "gouden horloge" beschouw.sabriel schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:38:
[...]
Ooit gehoord van RNG.
Ik mis nu nog 6 recipies van alchemy, 1 daarvan is MC. In de 2 jaar dat ik wekelijks MC heb gezien is deze recipy 1x gevallen, in de 2de maand van ons raidbestaan. Daarna ruim 1,5 jaar dus geen drop.
Als je dus gewoon zit te wachten op een paar drops om er daarmee mee te stoppen, ben je dus geen graad beter dan die raidhoppers die alleen maar "free" epics willen. Als je begaan bent met de raidgroup en je weet dat je toch stopped, dan neem je geen loot maar laat je het aan mensen die wel door willen en die het dus beter kunnen gebruiken.
m2c
Verwijderd
En, oh noes! De Reins of the Grand Black War Mammoth dropte!
Iedereen begon te rollen.. en ik dacht.. ik pak ze toch wel.. Ik kondig mezelf aan op Ventrilo: "I'm gonna roll 100!"
Resultaat: "Kaiou rolls 1 (1-100)"
/ragequit >_> Maarja er was tenminste wat te lachen =)
Ook aardig vaak gehad toen ik lvlde met een RAF vriend. Ik mage hij priest. Dus altijd een gevecht over wie wat mocht.
Nieuwe server bevalt goed, lekker gezellig met een biertje onze DK's door instance heen schoppen. Met 2 vingers in de neus natuurlijk, DK is super makkelijk. Daarom ook zo leuk met z'n 3e, je komt de instance toch wel door.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ja die roll was dieptriest. Speel jij nog op trollbane trouwens?Borgoth schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:18:
Net als alucardu had dus. "please don't roll 1" *alucardu rolls 1 (1-100)*
Ook aardig vaak gehad toen ik lvlde met een RAF vriend. Ik mage hij priest. Dus altijd een gevecht over wie wat mocht.
Nieuwe server bevalt goed, lekker gezellig met een biertje onze DK's door instance heen schoppen. Met 2 vingers in de neus natuurlijk, DK is super makkelijk. Daarom ook zo leuk met z'n 3e, je komt de instance toch wel door.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
nou tijd om te gaan slapen

Het hele grote voordeel van hard modes vind ik persoonlijk dat je voor je gear niet weeeeer naxxramas in hoeft te gaan tot iedereen zijn gear heeft, zoals je met SWP nog steeds BT runde, en met AQ40 nog steeds BWL deed.SpoTs schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:27:
[...]
Ik denk ook dat 1 van de grote verschillen is; de pure ervaring van het spel zelf. Mensen die nu spelen hebben veel meer ervaring dan toen diegene die MC deden.
Daarnaast was MC en BWL zeker wel moeilijk.. en als je dan Naxx bekijkt.. naja ;-) weinig guilds die zover zijn gekomen en ook werkelijk Kel'thuzad geknalt hebben.
Ik ben zelf niet in Ulduar geweest.. maar het toevoegen van hardmodes vind ik eigenlijk sad. Sommige content moet gewoon alleen beschikbaar zijn voor de harde core raiders.. en niet een makkie instance en vervolgens hardmode eraan koppelen..
Alhoewel ik ook naxx op level 60 volledig gedaan heb, deden we daar ook nog steeds AQ40 en soms BWL naast gewoon omdat het makkelijk te gearen was.
De normal modes zijn te makkelijk voor woorden, en met 6 hardmodes bijna elke week krijgen we nu gewoon steeds betere gear.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Nope, weer gemoved.MrVegeta schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:24:
[...]
Ja die roll was dieptriest. Speel jij nog op trollbane trouwens?
PvP is echt niets voor mij. Ben nu met vrienden leuk aan het rond kloten. Al dat geraid en gewhine over gear hoeft van mij niet. Gewoon lekker met een biertje in de hand en ventrillo aan.
Net onyxia gedaan met z'n 3e. Mage (ik), priest en een lock. Geen whipe en makkelijk neer. Morgen misschien dire maul doen voor clasic dungeon master, wat een kut instance is dat zeg.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
vraagje aan de enhancement shammies hiero. Heb gisteren weer eens een heroic gedaan met mn allereerst lvl 80 character ooit. Kwam uit op ongeveer 2800 dps.
Vroeg me af of dit een beetje netjes was.
armory link http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Neptulon&n=Hooglander
Verwijderd
Oh ik wist niet ze dat gefixed hebbenCoffeemonster schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:44:
[...]
Dit is inmiddels allang achterhaald. Met Slam wordt je swingtimer niet gereset, maar even stilgezet. Daarom is het van belang om de talent Improved Slam te nemen, die de swing time van Slam met een seconde verkort.
gisteren van guild gewisseld. (alweer) dit is nu mijn vierde guild waar ik in zit. Maar feitelijk is het qua samenstelling de tweede. Eerst in een pretguild (tja, geen eraring he
De reden was dat ongeveer twee weken geleden problemen op traden in <The New Light> Net nadat ik de Naxx25 raid had verlaten had onze GM besloten om wat 'creatief' te zijn met de loot wat leidde tot een guild drama. De kern van de raiders verliet de guild. Ik was graag bij <The New Light> gebleven maar het aantal leden nam af en uiteindelijk zag ik dat de oorspronkelijke GM (de veroorzaker van de problemen) ook stiekem er tussenuit was geknepen. Dus ik whisperde een oude guildie van mij die nu de GM was geworden van <F A T E> voor een invite.
Het bleek een goede deal te zijn, ik kon direct mee naar Naxx25 alwaar ik de spiderwing heb gecleared. Helaas omdat ik nieuw was niets kunnen looten (iets met het dkp systeem) maar gelukkig wel de broodnodige Emblems of Valor. Ik zag gelijk dat mijn DPS tussen de 2.5k en 3k lag. Maar ik moet nog een gem aanpassen die ervoor zorgt dat de lat nog hoger komt te liggen.
Daarnaast heb ik mijn level 16 alt Maranji opgepakt en wat zitten te vermeubelen. Met wat geld van mijn main heb ik mijn alt omgezet naar een bankalt. Alle bank sockets opgekocht en gevuld met Netherweavebags. Dus nu wordt het tijd om AH plugins voor Maranji te gaan regelen.
Ieman hier verstand van het spelen met AH en welke plug-ins hierbij kunnen helpen??
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Maar sinds gister even op mijn oude priestje gekeken, belf priest op kul tiras, loopt in standaard blue's en lvl 70 epics maar het healen gaat me nog prima af heb ik al wel gemerkt, met tbc was dit mijn main en heb ik zo beetje alles tot sunwell wel gezien
maar helaas kwam ik tot de conclusie dat de server aan de horde kant nog steeds dood is sinds wotlk,
Nou was mijn vraag of er nog mensen suggesties hebben voor een server op de horde kant, met eventueel een fijne guild etc
[ Voor 7% gewijzigd door Vonk op 18-06-2009 08:59 ]
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Verwijderd
Auctioneer is sowieso een must danAuredium schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:32:
Ieman hier verstand van het spelen met AH en welke plug-ins hierbij kunnen helpen??
healers en ranged zijn nog altijd welkom bij onsFuZa schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:56:
Zo, kwas een tijdje gestopt met het hele wow verhaal, was mijn tank dk toch wel erg beu geworden!
Maar sinds gister even op mijn oude priestje gekeken, belf priest op kul tiras, loopt in standaard blue's en lvl 70 epics maar het healen gaat me nog prima af heb ik al wel gemerkt, met tbc was dit mijn main en heb ik zo beetje alles tot sunwell wel gezien
maar helaas kwam ik tot de conclusie dat de server aan de horde kant nog steeds dood is sinds wotlk,
Nou was mijn vraag of er nog mensen suggesties hebben voor een server op de horde kant, met eventueel een fijne guild etc
als je van casual raiding houdt tenminste
echter, tot nu toe alleen casuals gezien die niet eens verder komen op naxx, en dat is nogal jammer.
maar. terenas, is dat een server met horde in de meerderheid? veel pugs ook etc? als ik op mijn huidige server inlog staan er mischien 60 alliance chars in dalaran, en 20 hordes ><
1. Is het wijsheid om Glyph van Incinerate te vervangen voor die van Chaos Bolt (2 sec less casting time)
2. Zou ik suppression moeten nemen voor mijn Hitcap (zit nu op 427). Zo ja, voor welke?
3. Rotatie om dit moment is:
Immo - Conflag - Chaos - Corrup - (Agony is boss fights) - Incinerate as filler.
Toch heb ik het gevoel dat ik niet echt alles eruit haal wat ik eruit kan halen.
Gear is momenteel itemlvl. 200 en enkele naxx (4).
[ Voor 8% gewijzigd door Maduth op 18-06-2009 09:16 ]
2k8 dps is zeker netjes voor de gear die je hebt... Lichtelijk aan de lage kant kwa hit rating voor je spells... Ook zag ik dat je nog maar 1 major glyph gebruikt volgens armory...cvs79 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:23:
Hoi,
vraagje aan de enhancement shammies hiero. Heb gisteren weer eens een heroic gedaan met mn allereerst lvl 80 character ooit. Kwam uit op ongeveer 2800 dps.
Vroeg me af of dit een beetje netjes was.
armory link http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Neptulon&n=Hooglander
Chaotic skyflare meta is ook een aanrader (bij ons op de server slechts 50g op ah)
Succes.
1. Nee Incinerate Glyph geeft meer dps. Glyph of Chaos Bolt geeft geen -casttime maar -2s cooldown btwMaduth schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:14:
Even snel een vraagje over mijn build (http://www.wowhead.com/?talent#IZcu0h0hZVbGVdcuVsAfct:zq0)... plus de huidge glyphs.
1. Is het wijsheid om Glyph van Incinerate te vervangen voor die van Chaos Bolt (2 sec less casting time)
2. Zou ik suppression moeten nemen voor mijn Hitcap (zit nu op 427). Zo ja, voor welke?
3. Rotatie om dit moment is:
Immo - Conflag - Chaos - Corrup - (Agony is boss fights) - Incinerate as filler.
Toch heb ik het gevoel dat ik niet echt alles eruit haal wat ik eruit kan halen.
Gear is momenteel itemlvl. 200 en enkele naxx (4).
2. Alles over de hitcap kan je hier lezen. In het kort je hebt 13% nodig, mits je of een shadowpriest/boomkin(+3%) in je raid EN een draenei(+1%) in je groep hebt zitten. Je zit nu op 427/26,23 = 16,3%, dat is prima voor 10 man, aangezien je daar vaak geen SP/Boomkin hebt.
3. Corruption en Curse of Agony geeft je geen dps boost. Gewoon Curse of Doom of CoE(mits geen unholy DK (of boomkin?)) op bossfights. Immolate ophouden en conflag/chaos bolt casten zodra ze van cooldown zijn, en verder inderdaad Incinerate als filler.
Verder kan je hier je lol niet op betreffende mogelijke specs.
Hier nog even een link naar mijn warlock:
http://armory.wow-europe....efias+Brotherhood&n=Zooko als wapen gebruik ik geen fishing pole(echt waar!), maar Runescribed Blade + Leviathan Fueling Manual. Kwa hit zit ik nu precies op 12,96%
[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 18-06-2009 09:45 ]
Thormodo schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:37:
[...]
1. Nee Incinerate Glyph geeft meer dps. Nou dan hou ik deze voorlopg :+
2. Alles over de hitcap kan je hier lezen. In het kort je hebt 13% nodig, mits je of een shadowpriest/boomkin(+3%) in je raid EN een draenei(+1%) in je groep hebt zitten. Je zit nu op 427/26,23 = 16,3%, dat is prima voor 10 man, aangezien je daar vaak geen SP/Boomkin hebt. Ben bezig met upgearen voor Ulduar 10/25 dus dan zit dat wel snor.
3. Corruption en Curse of Agony geeft je geen dps boost. Gewoon Curse of Doom/CoE(mits geen unholy DK (& boomkin?)) op bossfights. Immolate ophouden en conflag/chaos bolt casten zodra ze van cooldown zijn, en verder inderdaad Incinerate als filler. Waarom geen Curse of the Elements bij een unholy DK or Boomkin?
Unholy DK's hebben iig zelf een spell die ook +13% magical dmg geeft voor de raid.
terenas is een launch server, maar nooit full geweest (wel high population)FuZa schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:13:
ik heb altijd hardcore geraid, elke avond of raiden of mats grinden etc, maar hier heb ik nu simpelweg geen tijd meer voor, dus juist casual zou voor mij prima zijn,
echter, tot nu toe alleen casuals gezien die niet eens verder komen op naxx, en dat is nogal jammer.
maar. terenas, is dat een server met horde in de meerderheid? veel pugs ook etc? als ik op mijn huidige server inlog staan er mischien 60 alliance chars in dalaran, en 20 hordes ><
horde allia ratio is zoiets van 1/1.4, zeker sarth,voa en naxx veel pugs
wij hebbe al van voor ulduar naxx 25 op farm, maly 25 ni genoeg geprobeerd, sarth 1d farm, 2d ni geprobeerd
na de examens beginne we terug vollop ulduar 25
kill list staat op site, dus check maar eens (zie sig)
Zal vanavond is rond gaan kijken
Daarna door de priest invite naar VOA10, heb ik niet eens achievement voor maar ken de drill wel. Doodje simpel, enrage check 3 minuten zaten we al op zo'n 30% HP over. Maar wat dropt dat ding? Shaman item en een shaman/hunter chest met spellpower/mana regen

Ach ja, achievement in de pocket en vind het wel best. Aion was weer stuk interessanter (veel minder lag) dus ik ga daar wel weer mee verder
Verwijderd
Boomkins ook. =) Earth and MoonM1lamb3r schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:47:
[...]
Unholy DK's hebben iig zelf een spell die ook +13% magical dmg geeft voor de raid.
FF Offtopic
Speelde eerst op koreaanse server, later chinese (met engelse patch) en heb toegang tot de mini-beta's van US/EU, dit weekend is er weer eentje van lvl1 t/m 10, afgelopen was er een 1t/m20. Preorder heb ik al, CE staat in bestelling, toen ik WoW begon had ik al voorgenomen over te stappen naar Aion, en dat is nu zeker nog mijn bedoeling.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 18-06-2009 10:21 ]
Verwijderd
Die gear sux opmerkingen blijf je in pugs toch krijgen. De meeste hebben geen flauw benul over wat een andere klasse aan stats nodig heeft en mensen van dezelfde klasse willen zelf loot en proberen op elke manier om zo weinig competitie voor loot te hebben als mogelijk.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:31:
Heb dat met mijn hunter alt gezien. 5 lvl80 boe's (waaronder uld items) voorbereid, alles compleet met goede gems, top enchants zodat de stats nog redelijk goed waren en iemand in raid ziet tier 6 shoulders, begint te bleren en het is een /raidkick .. En dat terwijl er dan 3 hunters in blue/green lvl 78-80 spul zonder enchants en gems in de raid zitten ..
Oh maak je daar op Terenas maar geen zorgen om, daar is Dalaran eigenlijk altijd overvol (naar mijn zin). Op een doodgewone avond het het haast de Londense metro. Naxx was ook zo leuk altijd, kleine ruimte bij de meetingstone is snel vol kan ik zeggenFuZa schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:13:
When all else fails, resurrect and start over
Mijn 3de character op level 80 is een feit! Ik kan weer heroics farmen! Ik moest nog 1 mil xp bij elkaar zien te harken op mijn paladin. Eerst maar eens questen bij de Knights of the Ebon Blade. Tijdens het questen lekker ouwehoeren met een oude raidmaat die zijn alt druid aan het levellen was. Ik level 79 in 70 epic tankgear, hij level 76 in epic 70 healing gear… Moet goed genoeg zijn voor Hol normal waar ik nog 2 quests had.
Zo gezegd, zo gedaan… 3 dps erbij en gaan met die banaan (rijmt!). Na drie kwartier hadden we eindelijk een groep bij elkaar (helaas gaat iedereen er vanuit dat het om heroic gaat als je lfg spammed). We hadden een 76 hunter, 79 mage en 80 warlock als dps. Einde van de rit hadden we 1 wipe en een lege instance. De mage deed 40% damage, ik en de hunter 25% en onze 80 lock 10%. Een paar quests later was het eindelijk zover. Ik was level 80 en kon meteen met wat guildies UK heroic in. Heb daar twee 80 blue tankitems kunnen looten, en deed een redelijk nette 2k dps. Vervolgens nog even VH heroic in geweest, daar was de setup nog beter en deed ik 2500dps, de tank pants dropte ook nog, maar die heb ik gepassed voor de tank.
Naast deze twee heroics heb ik mijn blacksmithing een boost gegeven van 375 naar 405, toen was al mijn ore op. Dure hobby als je alles van de AH moet plukken! Dat wordt de komende tijd flink minen tussen het instances grinden door…
Mijn priest heb ik getrakteerd op de t8.5 chest met bijbehorende enchant en gems. Vanavond staat Ulduar op het programma, nu maar hopen dat de generaal deze reset wel neer wil!
LOL, vooral die "troetelbeertjes, straal!"GeertJam schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:02:
Gnome Catform:
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Dang.hulkie schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:48:
DING – 80!
Mijn 3de character op level 80 is een feit!
Mijn priest is ondertussen bijna 78, maar ik heb echt geen zin in Zul'Drak, heb mijn andere alts teveel verwend met epic flying
En dus doet mijn Priestje nu puur Dungeons, nog 225% te gaan!!
Wel grappig, mijn Priest, Shaman, Druid én Paladin hebben nu allemaal een healing spec
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 11:13 ]
Naja toch uiteindelijk down na veel pijn en moeite down, door naar Freya die we eens met 1 add wilden proberen. De iron roots up gehouden en dat ging de 1e keer eigenlijk flawless neer. Toen nog even Razor omdat wat mensen nog wat nodig hadden en we toch maar 20 min over hadden, rest voor de volgende keer.
Gief Hodir hardmode, mag ik lekker dpssen
Aan wie geven jullie de buffs het eerst? Hadden er gisteren een kleine discussie over, is het altijd casters > melees? Ik heb er als DK ook aardig wat profijt van (frost), op goede tries trek ik 7-9k dps afhankelijk van hoe de buff verspreid wordt en zolang de rest het niet beter doet geef em maar aan mij zei ik een beetje plagend
In theorie zouden mages en locks er veel meer uit kunnen halen lijkt me, heb er een paar goede logs van gezien ook, wat vinden jullie?
Nog een vraagje over warlocks trouwens, ben gisteren 80 gedinged en heb een paar BoE epics aangeschaft, maar verder loop ik nog in wat oude crappy epics rond. Overall is deze niet geweldig dus voor een lvl 80. Ik was 0/41/30 gespecced, dat was in TBC de minst gear dependant spec. Nou zei een maat van me, die zelf een lock net op 80 heeft, dat 0/13/56 of 3 affli voor de hit veel meer dps zou moeten doen. Ik was een beetje terughoudend omdat ik het niet meer gevolgd heb, maar mij lijkt dat je dan aardig wat haste en crit nodig hebt niet? Affli is ook nog een optie alleen dat lag me nooit zo, naast grinden dan
Dit is m'n gear voor 't geval dat uitmaakt: http://eu.wowarmory.com/c...heet.xml?r=Emeriss&n=Apep
Zo dat was mijn wall of text weer
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Joh wees blij, wij zijn gister gewiped op Auriyia (oid). Zo'n 8 keer.. fucking easy boss maar het is blijkbaar lastig die feral defender fatsoenlijk te DGen+Stunnen.. en dan word de Sentinel Blast niet geinterrupt (met 2 warrior DPS dus 2x Berserker Rage).. ja dan zijn de rapen gaar..porn* schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:16:
Gisteren een rare Uldu10 raid gehad, begon best lekker allemaal, 1 tower FL voor de badge en om snel door te kunnen, Ignis/Razor skip, hardmode XT, Kolo, hardmode Council, ging allemaal lekker. Toen kwam het punt: Hodir hardmode. Vorige week 1e keer, zo easy down (2-3 tries), gisteren wel 12+ wipes gehad. Minimaal 2 mensen waren gewoon TELKENS weer of te sloom, of bewogen niet, of zelfs 2x chainden ze de lightning naar wat andere mensen. Nadat ik onderhand in slaap gevallen was ook een x te laat getaunt (dus andere tank dood) bah. Focus was ver te zoeken, ergste was we hadden 8/10 dezelfde mensen mee als vorige week...
Naja toch uiteindelijk down na veel pijn en moeite down, door naar Freya die we eens met 1 add wilden proberen. De iron roots up gehouden en dat ging de 1e keer eigenlijk flawless neer. Toen nog even Razor omdat wat mensen nog wat nodig hadden en we toch maar 20 min over hadden, rest voor de volgende keer.
PS: WEER GEEN GUIDING STAR!!! Razorscale stop met slacken en drop me dat kreng nao!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 11:26 ]
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:12:
[...]
Mijn priest is ondertussen bijna 78, maar ik heb echt geen zin in Zul'Drak, heb mijn andere alts teveel verwend met epic flyingen ik ga nu geen geld meer uitgeven eraan, nu in 3.2 die kosten zo mega generfed worden. =)
max 20% korting hmm niet echt hugeIn the next major content patch, we intend to adjust mount requirements to further improve the leveling experience in World of Warcraft. In addition, cast times for summoning all mounts will be reduced to 1.5 seconds, down from 3 seconds. The following is a breakdown of the upcoming cost and level requirement changes we are making for each riding skill.
Apprentice Riding (Skill 75)
* 60% land mount speed
* Requires level 20
* Cost: 4 gold
* Mount cost: 1 gold
* Mail will be sent to players at level 20 guiding them to the riding trainer
Journeyman Riding (Skill 150)
* 100% land mount speed
* Requires level 40
* Cost: 50 gold
* Mount cost: 10 gold
* Mail will be sent to players at level 40 guiding them back to the riding trainer
Expert Riding (Skill 225)
* 150% flying mount speed; 60% land mount speed
* Requires level 60
* Cost: 600 gold (faction discounts now apply)
* Mount Cost: 50 gold
* Can now be learned in Honor Hold (Alliance) or Thrallmar (Horde)
Artisan Riding (Skill 300)
* 280% flying mount speed; 100% land mount speed
* Requires level 70
* Cost: 5,000 gold (faction discounts now apply)
* Mount Cost: 100 gold
4000g toch wel nerf al moet je dan wel exlated zijn met Kirin Tor
zover beetje de moelijkste om exalted mee te halen om 0.0 dailies voor zien
(uitgezonder hc, normale instances, en tabart waar voor je ook instance moet doen)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Na zijn verhaal had ik het inderdaad ook ff opgezocht..Teunis schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:28:
[...]
[...]
max 20% korting hmm niet echt huge
(uitgezonder hc, normale instances, en tabart waar voor je ook instance moet doen)
Niet de moeite waard om te wachten imo.. tegen de tijd dat je exalted bent heb je al meer dan 3000 gold gefarmed ervoor.. dus tja.. lijkt mij niet echt de moeite waard.
questen zonder epic flight is ook janken
Verwijderd
Die priest rent nog rond met een 60% ground mount. =)Teunis schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:28:
max 20% korting hmm niet echt huge
Dus al 550g korting van Journeyman, en nog 250g van mijn vriendjes van de Kirin Tor.. nja boven de 1k gold korting kom ik dan toch al wel uit (inclusief alles). En aangezien ik te lui ben voor dailies vind ik dat helemaal niet erg.
Bovendien heb ik niet uitzonderlijk veel haast met die priest.. Merk dat ik het irritant vind, telkens alles moeten DoT'en.. duurt me te lang, op mn rogue spring ik eropaf met Cheap Shot PEWPEW 2.4k evis crit op 62
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 11:41 ]
Ik had 3k gold geleend van een guildie om deze paladin ook een epic flyer te geven (4 chars met epic flyer nu), na 1 dag had ik al 1000 gold terug. Toen ik level 80 dingde had ik ook weer 1100 gold op mijn paladin, dus de volgende 1000 betaal ik vanavond. Dan heb ik de week erna de laatste 1000 wel bij elkaar.
Ik bespeel geen AH, het komt puur van drops, en quest rewards. Geld is echt geen issue meer in WotLK. Ik vind het zelf ook best gek, ik ben namelijk inclusief reizen 55-65 uur per week kwijt aan werk en heb wel meer te doen als Wow in mijn vrije tijd.
Gister heeft de guild trouwens op normal mode 10 bazen omgelegd in 3 uur. Heb net maar een topic gemaakt dat we dat ook op 25 man prima moeten kunnen. Ben benieuwd!
misschien dat ik dan de speed boost op expert al voldoende vind om toch maar geen artisan te leren op hunter (zou de 3de zijn met epic fly dan)
en ineens expert fly op men 65 pala =)
Kheb nu een DeathKnight gerolled op Twisting Nether.. ben daar nu vanaf maandag avond mee bezig gweest. Zit nu op lvl 68, en kheb al 1200g gescoord.. dus zelfs op outlands is het al goed te doenhulkie schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:41:
Questen zonder epic flight is inderdaad janken.
Ik had 3k gold geleend van een guildie om deze paladin ook een epic flyer te geven (4 chars met epic flyer nu), na 1 dag had ik al 1000 gold terug. Toen ik level 80 dingde had ik ook weer 1100 gold op mijn paladin, dus de volgende 1000 betaal ik vanavond. Dan heb ik de week erna de laatste 1000 wel bij elkaar.
Ik bespeel geen AH, het komt puur van drops, en quest rewards. Geld is echt geen issue meer in WotLK. Ik vind het zelf ook best gek, ik ben namelijk inclusief reizen 55-65 uur per week kwijt aan werk en heb wel meer te doen als Wow in mijn vrije tijd.
Gister heeft de guild trouwens op normal mode 10 bazen omgelegd in 3 uur. Heb net maar een topic gemaakt dat we dat ook op 25 man prima moeten kunnen. Ben benieuwd!
nu nog lekker in Northrend questen.. enige nadeel is dat ik voor lvl 77 geen 5800g ga scoren.. dus dat is wel jammer.. maar goed.. op lvl 80 moet het vast wel lukken
Op mijn hunter heb ik zelfs northrend explored met de 60% fly mount, bikkel ftw
(ze mogen echt betere mounts toevoegen, buiten de drops, zo'n gevleugelde leeuw is gewoon dom).
Mja om eerlijk te zijn die Feral Defender is ook een @$*@#*$&# op 4 poten. Als mensen lekker staan te focus targeten op de boss is er niks aan de hand, gisteren prachtige DG splash dood ver buiten de raid. Echter, soms verkijk ik me op z'n HP: zie em zakken 30k 20k BLAM dood, normaal gaat dat niet zo snel maar als je pech hebt dat er net wat adds zijn ofzo dan zijn er wat mensen aan het AoEen en is het lastiger te voorspellen wanneer ie precies dood gaat. Beetje DK moet 't lukken maja als je wat lagt, of je raid met apen... dan wordt 't lastigVerwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:22:
[...]
Joh wees blij, wij zijn gister gewiped op Auriyia (oid). Zo'n 8 keer.. fucking easy boss maar het is blijkbaar lastig die feral defender fatsoenlijk te DGen+Stunnen.. en dan word de Sentinel Blast niet geinterrupt (met 2 warrior DPS dus 2x Berserker Rage).. ja dan zijn de rapen gaar..
PS: WEER GEEN GUIDING STAR!!! Razorscale stop met slacken en drop me dat kreng nao!
Bnet pindle#2913
Ik heb op al mijn chars 70+ waar ik mee speel epic flights.. dus als ik die niet heb.. ga ik dat echt missen + frustiSinergyX schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:10:
Ach met mn paladin kwam ik aardig rond, heb enkel expert riding en loaned mount. Icecrown richting van de quest, alt-tab en verder browsenEnkel in nexus kan ik die NPC niet bereiken, maar heb ik weinig last van.
Op mijn hunter heb ik zelfs northrend explored met de 60% fly mount, bikkel ftw
(ze mogen echt betere mounts toevoegen, buiten de drops, zo'n gevleugelde leeuw is gewoon dom).
Verwijderd
Pas later op de avond kwam ik online op m'n Warlock met het plan om een instance te doen.
Er was niemand in m'n guild geïnteresseerd om een Nexus of Utgarde Keep normal te doen, de helft was aan het raiden. Dus ik was genoodzaakt om een PuG te joinen als ik een instance wilde doen. Mezelf in de queue gezet en 3 minuten later had ik een invite te pakken.
Warrior tank, Druid healer, Mage, Hunter en ik.
Ze hadden 1 baas al down, boeide mij niet echt. Ik wilde gewoon even knallen. De Druid bleek een relaxte peer, samen met de Hunter, waarmee we grapjes maakten over mijn onderkaak die ik niet heb op m'n Undead
Weer ging ik dood bij de 2e baas in UK. Ze zeiden dat ik beide bazen aan moest vallen met m'n DoTs, zodat de bazen tegelijk neer zouden gaan. Right.. zo gezegd, zo gedaan, moet de Warrior wel wat threat doen op de 2e natuurlijk! Met 2 DPS down lukte het ze uiteindelijk wel.
Op de eindbaas had de tank een combatress nodig. Gelukkig tauntte hij de baas direct weer, want ik was m'n leven niet meer zeker
Ik bekeek de Recount eens van allen. Bij de tank zag ik het volgende: 30% melee, 20% devastate, 20% damage shield. Geeneen Shield Slam terug te vinden, dus ik vraag 'm of ie de skill wel geleerd heeft. "forgot to put it". Right, je beste threat move niet op je bar hebben = fail. Op mijn opmerking dat Devastate een filler was, kreeg ik "devastate is good threat" te horen. Anyway, even wat tips gegeven qua prio in attacks en het gebruik van Thunderclap+Shockwave bij meerdere mobs. We gingen namelijk nog een instance doen, Nexus.
Leuk detail: de Hunter had 250dps (!!). Zelfs de Devastate-nde tank stond hoger.
Bij de eerste mobs zag ik al direct verbetering bij 'm. Shield Slam stond 2e in DPS, wel nog steeds Melee als 1e. Na meerdere pulls kwam Revenge ook naar boven als beste attack en ik zag lekker veel Thunderclaps. Toch moest ik het rustig aan doen met AoE, en deed ik vooral singletarget DPS. Maar het ging wel stukken beter dan in UK.
Bleek dat de Warrior een jaar niet gespeeld had, en had getanked in TBC, waar Devastate wel nog een 'goede' attack was. Gelukkig luisterde hij wel naar m'n tips, en de verbetering was echt enorm. Hij bleef zich wel verontschuldigen dat ie een slechte tank was, maar het ging eigenlijk prima.
Op de laatste boss had ik 'm aangeraden Shield Wall te gebruiken als de baas rood werd, maar toch ging hij dood (geen idee of hij ook SW gebruikte). Ik kreeg aggro, deed Soul Shatter maar werd nog geraakt door de omdraaiende draak z'n staart, waardoor ik de kamer uitvloog en doodging
Gelukkig kregen we 'm toch neer.
Zo zie je maar. Iemand kan het helemaal fout hebben qua speelstijl, maar als ze luisteren naar tips is dat niet zo erg. Nu moet ie alleen nog zorgen dat Shield Slam en Revenge hoger staat in Total Damage Done dan melee
[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 18-06-2009 12:47 ]
Verwijderd
Haha kan er weinig aan doen.. gebeurt nou eenmaal als ik beginMrVegeta schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:44:
Wat zei ik nou over lange texten. (wel leuk stukje hoor). Die hunter? 250dps?
Triest he? Die 250dps...
Natuurlijk is ie BM, maar ik kan me herinneren dat mijn Hunter (nu 71) in die instances zo'n 700+ dps doet als BM zijnde. En die char heeft ook maar TBC blues.
250dps doe je echt niks anders dan autoshot, uit je neus vreten en 1x in de zoveel tijd op Arcane Shot douwen.
Verwijderd
Zelfs dat is nog te veel!Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:03:
[...]
Haha kan er weinig aan doen.. gebeurt nou eenmaal als ik begin
Triest he? Die 250dps...
Natuurlijk is ie BM, maar ik kan me herinneren dat mijn Hunter (nu 71) in die instances zo'n 700+ dps doet als BM zijnde. En die char heeft ook maar TBC blues.
250dps doe je echt niks anders dan autoshot, uit je neus vreten en 1x in de zoveel tijd op Arcane Shot douwen.
Met auto shot had ik alleen al in TBC SWP 500+ dps
Ik heb op mijn lvl 68 dk al 900 dps.. nou weet ik dat dk wat op'd is ( naja wat.. ) maar 250 dps.. dat doe je op lvl 60 alVerwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:03:
[...]
Haha kan er weinig aan doen.. gebeurt nou eenmaal als ik begin
Triest he? Die 250dps...
Dit topic is gesloten.