Bonus > 1 andere pieceAmras schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:48:
[...]
Snellere mana regen als je op een lange fight out-of-mana raakt. Maargoed, zo boeiend vind ik de bonus ook niet. Heb m'n T7.25 gloves omgeruild voor T8.10 (Emalon yay!) en daarmee nog slechts 3 setpieces en dus geen bonus meer.
Liefdagboekje
Gistere begonnen met de 2e 10man achievment raid, om even in te komen met de 2e 10man group we heen en weer laten rennen voor hardmodes, hebben we maar ulduar gedaan zonder achievments, naja hardmodes
Flame ging natuurlijk gelijk neer beetje crap loot maar ach kan niet alles hebben.
Razorscale ging gelijk neer met de achievment Shaved of zo.
Daarna richting igniss met uit eindelijk shattard als gevolg.
Robotje was ook een one shot met helaas net geen nerf gravity bots maar goed die komt wel das niet echt het probleem behalve als er iemand een DC heeft ( ik dus )
Kolorgarn, ge one shot was niet echt lastig
Auriya of hoe die naam is vander, ging met 1 pull fout dus dat was een wipe
Toen naar hodir gegaan en daar bleek dat een hoop mensen hem nog niet gedaan hadden, naja denk 3 / 4 tries beste attempt 10% dus het was redelijk onder de knie maar zoals bij mij ook dps was matig, hoop we hem en thorim en freya vanavond kunnen doen,
Onze guild heeft op het moment 2x 10 man's en dat is 10man hardmodes en 10man's voor trail's gear etc
Binnenkort wordt het dus 2x 10 man's met beide hardmode's en daarna weer op naar 25mans
2e 10man group moet nog aan elkaar wennen en weten van me kaar wat wie kan dat probleem hebben ze in de 1e 10man group niet meer, die zitten op mimmron hardmode, das de laatste en dan kunnen ze observer in, en geloof ze gistere vezax gedaan hebben..
Al met al best geslaagd maar nu slacken tot vanavond en daarna lekker woensdag naar Terminator