Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amras schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:48:
[...]

Snellere mana regen als je op een lange fight out-of-mana raakt. Maargoed, zo boeiend vind ik de bonus ook niet. Heb m'n T7.25 gloves omgeruild voor T8.10 (Emalon yay!) en daarmee nog slechts 3 setpieces en dus geen bonus meer.
Bonus > 1 andere piece :P

Liefdagboekje

Gistere begonnen met de 2e 10man achievment raid, om even in te komen met de 2e 10man group we heen en weer laten rennen voor hardmodes, hebben we maar ulduar gedaan zonder achievments, naja hardmodes

Flame ging natuurlijk gelijk neer beetje crap loot maar ach kan niet alles hebben.
Razorscale ging gelijk neer met de achievment Shaved of zo.
Daarna richting igniss met uit eindelijk shattard als gevolg.
Robotje was ook een one shot met helaas net geen nerf gravity bots maar goed die komt wel das niet echt het probleem behalve als er iemand een DC heeft ( ik dus )
Kolorgarn, ge one shot was niet echt lastig
Auriya of hoe die naam is vander, ging met 1 pull fout dus dat was een wipe ;), daarna nog een x gedaan zelfde manier ging het wel goed en toen ging ze ook doen, nog lekker dps ring kunnen loote
Toen naar hodir gegaan en daar bleek dat een hoop mensen hem nog niet gedaan hadden, naja denk 3 / 4 tries beste attempt 10% dus het was redelijk onder de knie maar zoals bij mij ook dps was matig, hoop we hem en thorim en freya vanavond kunnen doen,

Onze guild heeft op het moment 2x 10 man's en dat is 10man hardmodes en 10man's voor trail's gear etc
Binnenkort wordt het dus 2x 10 man's met beide hardmode's en daarna weer op naar 25mans

2e 10man group moet nog aan elkaar wennen en weten van me kaar wat wie kan dat probleem hebben ze in de 1e 10man group niet meer, die zitten op mimmron hardmode, das de laatste en dan kunnen ze observer in, en geloof ze gistere vezax gedaan hebben..

Al met al best geslaagd maar nu slacken tot vanavond en daarna lekker woensdag naar Terminator ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Eindelijk Freya op heroic down :D
Heel de avond lopen kloten met die packs.
Snaplashers gingen ok
Grote boom ging ok
addpack met die 3 adds ging erg slecht in het begin (lees: overnuken op de lasher waardoor de tank ge-1shot wordt :s)
Gelukkig ging er in eens een knop om en poef, een kill en dan besef je dat het eigenlijk toch wel een leuk en makkelijke fight is :)
Daarna door naar Thorim, niet echt een moeilijke encounter (als je in de tunnel zit) maar blijkbaar had het arena team meer moeite met de adds.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amras schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:48:
[...]

Snellere mana regen als je op een lange fight out-of-mana raakt. Maargoed, zo boeiend vind ik de bonus ook niet. Heb m'n T7.25 gloves omgeruild voor T8.10 (Emalon yay!) en daarmee nog slechts 3 setpieces en dus geen bonus meer.
Maar was die set bonus niet gemaakt op de oude serpent aspect? Waar je nog per hit mana terug kreeg ipv nu 50/50? Naja, wel grappig zo'n setje te hebben, weet niet eens welke tier het is. Dacht nu wel de 'betere' versie van alle cryptstalkers te hebben, buiten dan mijn boots, bizar genoeg nog steeds blue's :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Zo, net weer character transfer gedaan. Van trollbane naar Aerie peak.

PvP is toch niets voor mij, je kan nergens rustig rondlopen zonder gegankt te worden. Dus ik ben nu met een stel vrienden op Aerie peak verder aan het kloten. Zij zijn ook pas/net niet 80, dus kan ik samen met hun wat gear gaan verzamelen. Dat gekloot met de full ulduar geared mensen uit me oude guild was ook niets.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go'morn :)

Ik kon gisteren eens lekker onderuit zakken na de benodigde dingen gedaan te hebben. Ik had zin om m'n Warlock eens verder omhoog te krijgen. De quests rondom Warsong Hold in Borean Tundra stonden vrijwel allemaal nog open, maar gingen in record tempo er doorheen :) Tijdens de quest waar Saurfang komt helpen met een elite kon ik m'n Affliction rotatie een beetje uitproberen. Een vraagje tussendoor: Gebruiken de meeste Affliction Warlocks een Life Tap net voordat Haunt afloopt? Ik heb de Glyph (nog) niet, maar het maakt sowieso al de health/mana pool vol. Met de Glyph lijkt mij het de beste optie?
Uiteindelijk ben ik gestopt op 15% van level 70 af, met een aantal quests rondom Warsong Hold nog te gaan. Daarna gaat de reis naar het gebied rondom Nexus en de rest van Borean Tundra. Het plan is om een Nexus run pas te doen als ik alle quests ervoor heb!

Het was echter tijd om m'n Mage te loggen voor Ulduar10. Afgelopen vrijdag waren we tot Mimiron gekomen (met de rest van de Keepers nog wel levend). Toen was ik met m'n Priest mee, maar nu hadden ze een DPS nodig. Prima :) ik kan alle rollen vervullen in Ulduar10 of zelf 25 met m'n chars.
We gingen echter eerst naar de andere Keepers. Thorim ging 1 try fout, maar daarna vrij makkelijk neer. Hodir ging ook goed, waar niemand geraakt werd door de Flash Freeze. Echter, mijn DPS is daar relatief laag, al sta ik wel bijna constant in de beams, en probeer ik degene met de Storm Power te vinden voor een extra buff. Enige wat ik lastig vond, was de Fires te vinden om bij te staan. Er was zoveel om op te letten, en ik hielp met de adds te bevrijden. Een andere Mage had veel hogere DPS en Fireball crits van 33k, waar ik niks van gezien heb. Moet ik als Mage proberen constant bij een Fire te staan? Hielp hij niet met bevrijden van adds, dat ie zo'n hoge DPS heeft? Of moet DPS gewoon stil blijven staan en nuken? Anyway.. ik liep/blinkte van beam naar beam, door vallend sneeuw of als de huidige beam afliep. Dan nog adds bevrijden. Lopen voor Flash Freeze. Veel movement daar!
Freya ging soepel, oneshot. Eerste keer voor mij, en leuk om al die herbs daar te zien :P Leuk als je de enige Herbalist in een raid bent, maar dat was ik helaas niet. Freya dropte de 2e T8 token die ook voor Mages was. Echter, werd ik voor de 2e keer outrolled, en ik dacht dat degene die won, al een epic had gehad die raid. Maar ik had niet zo'n zin om het te verifiëren en/of stennis te schoppen.
Daarna Mimiron. De eerste try ging niet goed door een tank die snel neerging. Maar de tweedy try ging erg goed, met maar 1 speler van de 10 dood. Als DPS is deze fight wel een stuk makkelijker dan als healer moet ik zeggen. Beetje op wat spul letten en nuken maar! Fase 4 natuurlijk iets meer, maar ook niet bijzonder veel en het bekende principe "x, y and z need to die within **secs of eachother". Mimi dropte de 3e token voor o.a. Mages en deze kreeg ik wel! T8 head is dus binnen \o/
We hadden nog een half uur om naar Vezax te komen. Trash duurde 20-25 minuten dus we hadden maar tijd voor 1 try. En die was na 20sec afgelopen :D Degene die tactics uitlegde, had vergeten te zeggen dat er iets geïnterrupt moest worden :P

Anyway, in 2 raids tot Vezax komen is voor mij een hele openbaring.

Rest van de week maar wat Warlock levelen en Sims 3 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borgoth schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:57:

PvP is toch niets voor mij, je kan nergens rustig rondlopen zonder gegankt te worden. Dus ik ben nu met een stel vrienden op Aerie peak verder aan het kloten. Zij zijn ook pas/net niet 80, dus kan ik samen met hun wat gear gaan verzamelen. Dat gekloot met de full ulduar geared mensen uit me oude guild was ook niets.
Aerie peak, daar heb ik mijn alleralleraller eerste WoW character ooit staan :P Weet eigelijk niet eens hoe oud die is, human mage dacht ik.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Borgoth schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:57:

Welkom op Aerie Peak!! eindelijk een Horde-memb erbij!! die verhouding ligt echt te ver uit elkaar...
althans, ik neem aan dat je Horde ben, onder je post staat een link met je profiel... O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo 3 daagjes vrij gehad , dus aardig wat kunnen spelen.

Heb mijn priest & rogue nu gedualboxed naar 60. Veder nog een Druid in 8 hours played@60 ( Nerf Grant level >:) ) En een mage@30. Het acount waar ik mee heb gedualboxed waar de rogue op staat heb ik afgegeven aan een Us Buddy van me, Aangezien rogue toch niet mijn ding is gaat hij deze levelen naar 80.

Voordat ik verder ga met levelen toch maar besloten om men Professions tot 300 te krijgen. en daar heb ik
Zondag en Maandag best wat tijd in gestoken. Heb nu op mijn priest Jewelcraftin@225 & Enchanting@237 en op mijn druid Mining@290 & Engeneering@195. Heb wel de meeste mats klaar liggen om in iedergeval Jewelcrafting en Enchanting tot 300 te krijgen.

Dan maar beginnen aan de lange weg van 60 naar 80. Dit worden mijn 5e & 6e toon die ik door Outland heen jaag en mijn 4e & 5e die van 70 naar 80 worden geleveld. Voordeel is wel dat ik de meeste quest wel een beetje ken, maar ben bang dat het wel begint te vervelen op den duur.

Ach ja had ik maar niet moeten rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben eigenlijk altijd tank (warrior) geweest en ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als SinergyX. Ik heb een tijdje ook een aantal heroics geprobeerd maar zelfs UK was soms lastig met mijn gear. De healer had soms moeite om mij in leven te houden, daarnaast is het niet altijd makkelijk om aggro te houden van groepen groter dan 3. Misschien toch maar een Glyph of Shockwave aanschaffen, maar ja, welke glyph gooi ik dan weg?

Ik heb dual spec dus ik ben me wat meer gaan richten op fury. In het begin was het zwaar wennen aan de fury rotate en heb ik m'n spec een aantal keer moeten aanpassen. Maar gisteren ging het eindelijk echt lekker.
Ik heb met een leuk groepje (DK tank, priest healer, mage, shaman en ik fury warrior) een aantal heroics achter elkaar gedaan. Nexus, Gundrak, UK en UP. Het ging als een trein. Iedereen heeft lekker veel AOE kunnen doen, want die tank kon wel goed aggro houden, op een paar uitzondering na, want ik ging nogal te keer met whirlwind en cleave ;).
Resultaat: Staggering Legplates (dps gear, UK) en Pauldrons of the Colossus (tank gear, Gundrak).

http://eu.wowarmory.com/c...Earthen+Ring&n=Stonewench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Woei, Yogg gisteren op HC gedowned.

We hadden hem eerder deze week al "per ongeluk" op 10 man gedowned (wilden gewoon wat hard modes doen en een beetje op Yogg oefenen).

Maar goed, kon ik dus eindelijk mijn Titansteel mace inruilen voor iets leukers Soulscribe. En tegelijk ook mijn Epic achievement gehaald. :P

Je wil niet weten hoeveel Naxx 25 pugs ik al heb gedaan waar ik iedere keer toch weer de roll verloor op de mace van KT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Jormungandr schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:57:
[...]

Ik heb steeds eindeloos veel respect tijdens instances. Ik weet ook maar al te goed hoe ik als noob begonnen ben. Maar mensen die echt TE domme dingen doen, ninja'en en gewoon niet willen luisteren ... tjah. ik krijg dan steeds gruwelijk veel schrik als ik dan hoor dat dat een alt van ze is.
dat kan ik inderdaad wel begrijpen, ik doe echt heel weinig pugs, omdat er vaak genoeg guildies zijn die even willen helpen. (pug heroics dan)
Maar ik ben nu een lock aan het levelen, laatst in ramparts toen ging mijn Felguard er ook even vandoor voordat ik uberhaupt iets gedaan had. en zo 3 groepen pulde... dan heb ik wel iets van wtf...... stom ding!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:13:
[...]

dat kan ik inderdaad wel begrijpen, ik doe echt heel weinig pugs, omdat er vaak genoeg guildies zijn die even willen helpen. (pug heroics dan)
Maar ik ben nu een lock aan het levelen, laatst in ramparts toen ging mijn Felguard er ook even vandoor voordat ik uberhaupt iets gedaan had. en zo 3 groepen pulde... dan heb ik wel iets van wtf...... stom ding!
tbh, altijd op Passive laten staan, of was dat ook het geval?

Vanavond staat Vexaz op het programma, maar ik denk dat ik beter kan gaan leren. Heb over een paar weken een nogal groot examen en ik heb nog niks gedaan, haha. :P (Daarnaast is Vexaz echt de meest verrotte fight ever IMO :p ) geen mana regen.. geen Illumination, geen DP, geen Replenish =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UP, pinnacle, daar gaat het zeker 50% van de keren fout als er weer een fear komt. Zeker voor de laatste baas met dat smalle gangetje, in plaats van pullen gaat de tank er dood leuk naartoe. Melee mee, pets mee, whoom fear. En ja hoor, daar komen ook group 2 3 en 4 op je af.

Mijn pet staat altijd passive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

hehe nee stond niet op passive. nu ook afflication/Destro spec. god wat is destro een leuke spec zeg, moet alleen de rotatie nog even goed doorkrijgen.

Demo spec vond ik echt niks aan.

Denk dat ik in instances voornamelijk Destro gaat rond lopen en dan heb je gewoon je imp, die is denk ik iets makkelijker in toom te houden.

bij elke mob handmatig Control +1 te doen gaat mij ook iets te ver. maar misschien daar even een macro voor maken, dat dat gebeurt samen met haunt oid.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:15
Gohan-san schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:13:
[...]
Haha, herkenbaar. Heb het niet vaak gelukkig, maar pas nog een keer in Heroic: Old Kingdom. Ik laat m'n pet altijd aanvallen met CTRL+1 en dat ging in deze situatie niet helemaal goed. We vochten nog tegen twee mobs en ik wou m'n pet de andere laten aanvallen, dus ik doe 1x tab (zou de andere moeten zijn) en toen CTRL+1. Zie ik ineens m'n pet de trap afrennen en een mob een heel stuk verderweg aanvallen, pet gaat dood en de hele groep incl. nog wat patrols komen op ons af: wipe. Op een of andere manier had de tab dus die andere mob getarget, wat normaal niet zou mogen gebeuren lijkt mij. Wel lekker HUNTARD gevoel dan, hehe. Vooral omdat hunters de naam hebben niet met hun pet overweg te kunnen, baal je er wel van... ondanks dat het normaal altijd goed gaat, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf een G15, dus 1 van die keys binded op ctrl+1 (pinkie), maar je kan ook gewoon een slot binden aan een willekeurige key (x ofzo) en daarin een ctrl+1 macro zetten. Zo had ik met dual-box heel arsenaal aan binds om beide characters goed te kunnen gebruiken.'

enkele keer gaat het nog wel eens fout, tabje teveel en attack, pet schiet sprint in en ben te laat. Gelukkig ging huidige groep net plat dus tank kan direct door. (ideaal dat je je pet kan blijven controllen als je bv volley doet).

(wel gemerkt dat mage/priest/lock als slave veel beter gaat, omdat je auto face-mob doen bij channeled attacks - en heals van priest/debuffs van lock hebben geen 'facing target' nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:33:
hehe nee stond niet op passive. nu ook afflication/Destro spec. god wat is destro een leuke spec zeg, moet alleen de rotatie nog even goed doorkrijgen.

Demo spec vond ik echt niks aan.

Denk dat ik in instances voornamelijk Destro gaat rond lopen en dan heb je gewoon je imp, die is denk ik iets makkelijker in toom te houden.

bij elke mob handmatig Control +1 te doen gaat mij ook iets te ver. maar misschien daar even een macro voor maken, dat dat gebeurt samen met haunt oid.
Huh? Affli/Destro en Destro is zo'n leuke spec? :p Zo diep kom je niet in Destro als je Haunt hebt :p (51/0/20?). Ik vind Affliction zó'n leuke spec, gewoon bijna geen downtime.. dat is voor mijn gevoel bij Destro/Demo wel anders. Hoewel ik mijn Frost Mage ook wel érg leuk vind spelen nu. Oh wacht, mijn Priest moet ook nog 80 worden..

Keuzes, Keuzes.. :(

Over pets:
Ik ben gewoon evil en laat (op mijn Hunter) mijn pet op Defensive staan. Echt nog nooit een probleem mee gehad *vergeet voor het gemak die keer dat zn pet Malygos ineens in de richting van de raid deed draaien en een wipe veroorzaakte* :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Gisteren een kansloze run in Naxx, we hadden echt te veel guildies die niet op kwamen dagen.
Die zijn flink achteruit gegaan in DKP >:)
Dus uit ellende maar de helft gepugged.

Drama.... gewoon drama....
Razuvious in 6(!!!) pogingen nog niet neer, healers die midden dus de trainee's & Razuvious gingen staan etc :X |:(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 13:01

JCG

PA1JCG

Gohan-san schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:33:

Pet op passive, scroll up pet attack, scroll down pet terug roepen. Zo doen ik het tenminste in instances, handig voor aoe aanvallen.
Werkt ook leuk op een resto druid, mouseover + rejuv en wildgrowth op scroll knop van je huis = één hand raid healing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:52:
[...]

Huh? Affli/Destro en Destro is zo'n leuke spec? :p Zo diep kom je niet in Destro als je Haunt hebt :p (51/0/20?). Ik vind Affliction zó'n leuke spec, gewoon bijna geen downtime.. dat is voor mijn gevoel bij Destro/Demo wel anders. Hoewel ik mijn Frost Mage ook wel érg leuk vind spelen nu. Oh wacht, mijn Priest moet ook nog 80 worden..

Keuzes, Keuzes.. :(
Nee ik ben momenteel level 67. en op lvel 50 ofzo heb ik al dual spec genomen. 1 spec volledig afflication (en 2 punten waarbij mijn pet gehealed word voor 15% van mijn dmg) en 1 tree volledig Destro.

Tijdens het questen ben ik inderdaad volledig Afflication dat is gewoon geen downtime, en looten doe ik bijna nooit als ik quests heb van Kill -x mobs, alles dotten en verder lopen. dat gaat gewoon enorm snel.

Maar in instances neem ik nu vaak Destro, erg leuke rotatie en leuke pew pew spec.
Voor endgame raiding zal ik nog wel wat respeccs moeten doen, maar dat zie ik dan wel. nog niet echt naar talent specs gekeken, zodat ik zelf tenminste elke talent lees en bepaal of ik er wat aan heb.

Scroll wheel gebruik ik zelf om te zoomen, op al mijn karakters en dat blijft ook zo. op bossfights zal het allemaal wel loslopen tzt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagboekje,

Gister ben ik stug verder gelevelled op mijn retri/prot paladin. Ik heb ondertussen vrijwel alle quests in storm peaks gedaan en ben ook friendly met de Sons of Hodir. Was nog best even schrikken toen ik zag “you are now unfriendly with the Sons of Hodir”… Dat was positief, pfewh!

Ook nog even UP normal getanked, 3 level 80guildies mee als dps en een random level 79 priest als healer. In het begin wilde het voor geen meter, aggro houden, ho maar… Dacht even dat het aan mijn skilllevel van onehanded axes lag, maar al snel bleek dat ik Rightious Fury niet had gecast door een gebrek aan mana… DOH! Toen ik hier eenmaal achter was gekomen vlogen we door de instance heen, 3 dpsers op een nette 2k dps ik ver daarachter met een matige 850 dps. Het was ondertussen al best laat, dus ben ik maar gelogt. Ik ben ondertussen wel 79 geDINGt en al 500k opweg naar de 80. Moet te doen zijn! Dan kan het crit immune worden en gear farmen beginnen. Best zin in moet ik zeggen!

Vanavond eerst maar even Ulduar in, alleen Freya moet nog neer voor we aan de generaal kunnen beginnen. Het zou ontzettend mooi zijn als deze vanavond een first kill weggeeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Gister lvl 80 gedinged met mijn warlock. Helft van items is nog lvl 70. Destro pvp gespeced. toch nog 2k dps op normaale lvl 80 dummy ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:13:
[...]

Nee ik ben momenteel level 67. en op lvel 50 ofzo heb ik al dual spec genomen. 1 spec volledig afflication (en 2 punten waarbij mijn pet gehealed word voor 15% van mijn dmg) en 1 tree volledig Destro.

Tijdens het questen ben ik inderdaad volledig Afflication dat is gewoon geen downtime, en looten doe ik bijna nooit als ik quests heb van Kill -x mobs, alles dotten en verder lopen. dat gaat gewoon enorm snel.

Maar in instances neem ik nu vaak Destro, erg leuke rotatie en leuke pew pew spec.
Voor endgame raiding zal ik nog wel wat respeccs moeten doen, maar dat zie ik dan wel. nog niet echt naar talent specs gekeken, zodat ik zelf tenminste elke talent lees en bepaal of ik er wat aan heb.

Scroll wheel gebruik ik zelf om te zoomen, op al mijn karakters en dat blijft ook zo. op bossfights zal het allemaal wel loslopen tzt.
Wij kunnen elkaar de hand schudden w.b. Affliction Warlock :) Looten doe ik ook bijna niet, alleen bij quests waar het nodig is. Voor het geld/mats hoef ik het niet te doen. Die eenmalige gemiste world epic drop neem ik voor lief :p
Affliction is gewoon non-stop doorgaan, niet normaal!
Op 80 wil ik trouwens ook een Destro dualspec :) lijkt me ook leuk, zeker om af en toe te switchen tussen 2 viable builds die compleet anders spelen! Misschien wel eerder, maar dat wacht ik even af in instances...
Mijn spec is ook nog op leveling gericht. Ik heb bv (nog) niet de talent Imp. Corruption, omdat ik tot nu toe nog niet echt spellpower had, waardoor het zo weinig effect had. Nu tegen de 70 aan begint m'n spellpower naar de 600 te klimmen, en ga ik nu punten erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf demo fan, felguard is zo'n leuk ding :D

Moet alleen nog 6 lvls om die 20 punten te halen in afflicition zodat ik ook healing krijg bij Corruption. Nadeel met grant lvls, loop nog rond met lvl40-50 gear :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:38:
Ik blijf demo fan, felguard is zo'n leuk ding :D

Moet alleen nog 6 lvls om die 20 punten te halen in afflicition zodat ik ook healing krijg bij Corruption. Nadeel met grant lvls, loop nog rond met lvl40-50 gear :$
Toen ik 50 was, dacht ik: OMG! Felguard! Snel omspeccen!

Maar het viel me behoorlijk tegen.. Hoewel Haunt ook niet alles is, vind ik het meer (handige leveling) toevoeging hebben dan Felguard/Demon form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Affliction is imba met grinden, non stop door pullen en niet fearen kortom heerlijk heid.
Voor een raidspec is er momenteel niets wat aan deep destro kan tippen. de dmg output daarvan is gewoon amazing,

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:33:
[...]

Mijn spec is ook nog op leveling gericht. Ik heb bv (nog) niet de talent Imp. Corruption, omdat ik tot nu toe nog niet echt spellpower had, waardoor het zo weinig effect had. Nu tegen de 70 aan begint m'n spellpower naar de 600 te klimmen, en ga ik nu punten erin stoppen.
Ik had vanaf level 1 Heirloom Shoulds, Staff (+30 Spellpower enchant) , 2x trinket.Waardoor ik altijd wel aardig wat spellpower heb gehad, nu dacht ik inderdaad al iets over 600.
Voorlopig kan ik mooi als afflication elites soloen enzovoorts dus vind het allemaal prima, gear maak ik mij nog niet druk over. accept een groot gedeelte van de quest, loop een rondje, paar followups (geven vaak blues en massive exp) en dan door naar de volgende zone

HP > Zanger > Nagrand(waar ik bijna klaar ben) en dan gelijk door naar SMV.

ow wacht SMV kan ik zelfs skippen dan al naar Norhtrend stom.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:41:
[...]

Maar het viel me behoorlijk tegen.. Hoewel Haunt ook niet alles is, vind ik het meer (handige leveling) toevoeging hebben dan Felguard/Demon form.
Precies Felguard vond ik een erge domper, afflication werkt veel en veel beter.

[ Voor 17% gewijzigd door Valkyre op 16-06-2009 13:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wel blij met dan ding, hem een mob laten meppen en zelf wat quest items op pikken. Elite heb ik al 1x kunnen doen (in HP in de grot vlakbij die BE settlement), eigelijk heb ik nooit andere specs nog geprobeerd. En gaat me ook verder niet zo hoe effectief die felguard is, het is meer lekker easy mode. Daarbij vind ik die void lelijk en die imp is bagger irritant (kut stemmetje - maar kunnen we wel aanpassen :P).

Zover ik weet werkt destro erg op procs en buildups, ben ik niet zo'n fan van. Liever gewoon spells spammen met hier en daar een CD poppen. (soort van SV versus MM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:41:
[...]

Ik ging 'alvast' Demo op level 46, uitkijkende naar Felguard. Maar ik mistte de hp-regeneration van Affliction zo enorm, dat ik niet verwachtte dat Felguard zo'n groot verschil zou maken ineens. Ik ben vrijwel direct terug naar Affliction gegaan en heb er nog steeds lol in.
Als ik pet+attack van afstand wil doen, pak ik m'n Hunter wel :+

Haunt zorgt toch voor 800hp per mob bij mij op level 69 en dan 20% meer damage van DoTs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Tjah, als je met Felguard levelt moet je (vind ik) ook niet helemaal doorspeccen tot Demon Form, maar gewoon t/m Felguard. Daarna alles in Affliction speccen. Neem Improved Drain Soul voor threat reductie, waardoor je FG nog beter tankt. Tijdens het spelen is het een kwestie van Felguard sturen, een paar DoT's gooien, Life Tap (dit alles eventueel op meerdere mobs) en Drain Life, of geen Life Tap maar gewoon Drain Soul voor 15% van je mana terug. Easy mode. Dit betekent wel dat je pas vanaf level 55 ofzo naar Demo/Affli moet speccen om het echt effectief te laten zijn.

Ik gebruik nu voor de dailies zelfs m'n oude Demo/Destro build (0/41/30). Gewoon chainpullen en Felguard laten tanken. Zelf af en toe wat klappen opvangen maakt niet uit, wordt wel weer gehealed door een Drain Life of door je Fel Armor.

[ Voor 12% gewijzigd door Dricus op 16-06-2009 14:26 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Mijn warlock is nu level 53, en ik vind affliction echt geweldig :). Mijn pet (imp) laat ik nooit aanvallen, dat is mijn mana + health battery. Ik ben trouwens maar tot dark pact in affli gegaan, rest nu in demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
moet alleen geen ally/horde tegenkomen die je wil killen. Echt een waardeloze spec op pvp gebied :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

HStyles schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:48:
moet alleen geen ally/horde tegenkomen die je wil killen. Echt een waardeloze spec op pvp gebied :+
Geen last van, ik speel op een PvE server :+.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren even met mn GL gesproken over mn hit probleem.
Hij vond het niet erg, zo lang ik het ging fixen was er niets aan de hand. Dus dat is op gelost.

En toen dacht ik, we gaan naxx25 vanavond, wellicht ben ik lucky en win ik iets zonder hit rating.
Dropped t7.5 chest, en niet zit het zo, ik heb nog een blue chest en die moest dus vervangen worden.
Krijg je de chest zit er nog maar hit rating op, en heb ik nu nog meer hit dan waar ik mee begon. Nu 320 hit in arms! En 400+ in fury :(
Ik kon wel huilen, naja daarna nog even een vriend geholpen met zn project, main tank worden van de guild voor ulduar10 group 2 (mijn groep), AN ging lekker snel. Komen we aan bij CoS timed. Bugged Mal'Ganis!

Eerst reset de bastard op 1% naja niks aan de hand we killen hem wel. Tweede keer blijft hij hangen op 1%, wij whipen om hem te resetten. Komen we terug zien we Arthas op hem in hakken met 1hp en MG ook op 1hp. Geen van beiden gingen dood :(

GM ticket aangemaakt, nooit geen gehoor gekregen hiervan en dus gaan slapen. Werd vanmorgen wakker en snel gekeken, instance was niet gereset, alleen de boss. Dus dat ik ook lekker vaag denk ik zo.

Naja vanmidadg even kijken of de GM's gereageerd hebben.
En vanavond een avondje niks doen gezien ze u25 gaan doen, en ik helemaal nog niet wil! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel hit is toch niet zo erg? Of wil je het ingeruild hebben voor andere stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:16:
Teveel hit is toch niet zo erg? Of wil je het ingeruild hebben voor andere stats?
320/400+ hit kills dps

Je behoord namelijk maar 263 hebben als fury/arms.
Voor die overige % kun je beter crit hebben of ArP. Echter moet je er geluk bij hebben denk ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:03:
en heb ik nu nog meer hit dan waar ik mee begon. Nu 320 hit in arms! En 400+ in fury :(
Waar maak je je druk om? Van teveel hit gaat je dps niet omlaag, als je DPS omlaag gaat was het gewoon geen upgrade :+ (in combinatie met je huidige gear).
B.v. als strength/crit/exp wordt vervangen door een stat waar je op dit moment niets aan hebt, hit bv.

Het kan natuurlijk goed zijn dat als je later meer nieuwe gear krijgt dat dat item opeens wel een upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:19:
[...]
320/400+ hit kills dps
Je behoord namelijk maar 263 hebben als fury/arms.
Voor die overige % kun je beter crit hebben of ArP. Echter moet je er geluk bij hebben denk ik zo :P
Dat betekend dus totaal niet dat teveel hit je DPS "killed", alleen dat je een gedeelte van die hit beter kan omzetten in nuttigere stats.
Oftewel indien mogelijk gear wisselen, als je geen betere gear hebt houdt het gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

als ik met RAF een nieuwe account aanmaak. tot welk level moet ik dan levelen (met de twee toons) als ik de char van het eerste account tot 60 hebben (dmv levelgrant van de tweede account). Level 31?
kan ik dan voor de tweede account alleen Vanilla WoW kopen of moet ik dan ook TBC/WotLK hebben?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:03:
Komen we aan bij CoS timed. Bugged Mal'Ganis!

Eerst reset de bastard op 1% naja niks aan de hand we killen hem wel. Tweede keer blijft hij hangen op 1%, wij whipen om hem te resetten. Komen we terug zien we Arthas op hem in hakken met 1hp en MG ook op 1hp. Geen van beiden gingen dood :(
Gedeeltijk bugged.

Maar in CoT kun je Mal'Ganis niet killen, op 1% kun je niet meer hitten, en start een event welke de chest die naast de tower staat te unlocken. (CoT wtb Fast Forward button, is beetje de reden waarom die weinig gedaan wordt)
Waarschijnlijk door express reseten heb je juist in buggy mode gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 16-06-2009 15:41 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 13:01

JCG

PA1JCG

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:16:
Tot je de hit cap haalt is hit nuttig. Wanneer je de hitcap haalt is meer hit waardeloos. Het is niet dat je dps minder wordt van meer hit, maar het gaat er niet van omhoog. Je kan dit ruimte voor stats dan beter voor stats waar je wel meer dps van krijgt gebruiken, zolang je maar hit capped bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:33:
als ik met RAF een nieuwe account aanmaak. tot welk level moet ik dan levelen (met de twee toons) als ik de char van het eerste account tot 60 hebben (dmv levelgrant van de tweede account). Level 31?
kan ik dan voor de tweede account alleen Vanilla WoW kopen of moet ik dan ook TBC/WotLK hebben?
Per 2 lvls mag je 1 lvl granten, dus je moet 2x een lvl60 op de RAF account lvlen.
(een volledig 1 tm 60 gelvlde RAF kan 30 lvls geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

JCG schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:42:
[...]

Tot je de hit cap haalt is hit nuttig. Wanneer je de hitcap haalt is meer hit waardeloos. Het is niet dat je dps minder wordt van meer hit, maar het gaat er niet van omhoog. Je kan dit ruimte voor stats dan beter voor stats waar je wel meer dps van krijgt gebruiken, zolang je maar hit capped bent.
in geval van een fury warrior is echter de hardcap met talents nog altijd wel tegen de 800 hit hoor (dual wield he!)

enkel vanaf 160 +- hit ben je softcapped, en er wordt aangeraden +250 hit te hebben om je rage generatie op peil te houden, maar extra hit is nog altijd extra dps, enkel minder dan andere stats :) (heb zelf +-360 hit op men fury war :P maar ook wel expertsie capped)

[ Voor 4% gewijzigd door BlaSfem0n op 16-06-2009 15:46 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 09:53:
MM spec op mijn hunter is leuk, bevalt me wel. Denk wel een lagere dps dan oude survival, maar veel stabielere damage, geen proc afwachten maar gewoon goed plannen. Met toeval mocht ik naxx25 mee, zit nu al 3 maanden ofzo vast op thaddius als enige van de bosses nog neer te halen, samen dan met draakje en laatste boss, dus party vinden bleef moeilijk. Militairy quarter, doodje simpel makkelijk doorheen. Plaque quarter, hondje 2x moeten doen omdat healing even niet optimaal was maar daarna ook simpel. Patch dropt die bow, ik mocht niet needen omdat mijn gun beter was (laatste boss Naxx10 drop), dus zit nog wel tijdje vast aan dat kolere geluid van een gun. (serieus waarom hebben ze daar nooit iets anders op bedacht?)
Zoek eens voor een silencer mod dan ;p
weet dat er ieg vroeger een aantal waren
bv http://www.wowinterface.c...unSilencerSuppressor.html
Geen idee of die nog werkt ofc maar lijkt mij wel.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die gebruik ik nu inderdaad :D (al heb ik reload weer aangepast naar bow reload geluid).

Zeker bij KT in naxx vraag ik me af hoe knettergek de andere worden, stond daar even flink in het rond te schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Eergisteren eindelijk lvl 72 aangetikt. Leek wel een eeuwigheid te duren vanaf 71. Heb ook niet zoveel tijd gehad want eens ik er eens fatsoenlijk voor ging zitten liep het best lekker. Nu nog ergens tijd vinden om terug langs m'n trainer te gaan. Ik hoop dat er eentje te vinden is in de regio van Borean Tundra. M'n HS staat nog in Outland, zou weer een hele trip terug zijn anders.

Voor de rest loopt het wel lekker, weer heel wat gear kunnen vervangen in Northrend. Ook eindelijk m'n wapens wat kunnen verbeteren. Scheelt alweer wat DPS. Echter, als ik hier zo mee lees, begin ik best wel te twijfelen aan m'n specs en gear als DPSer zijnde. Ben arms-specced en probeer als DPSer aan de bak te komen maar haal slechts een 730 DPS tijdens het questen. Als ik hier dan lees over 3000+ dan voel ik me best klein (en ik ben almaar een Gnome :-) )

Het is natuurlijk wel m'n eerste char die ik level. Heb dus nog veel te leren. M'n rotatie is momenteel als volgt:

Charge - Rend - Hamstring - Overpower - Mortal Strike - Slam (indien nodig herhaal ik laatste 3 willekeuring, afhankelijk avan timers en rage)

Indien er meer dan 1 mob me aanvalt wordt Slam meestal vervangen door Bladestorm.

In mijn ogen lijkt me dit best ok maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk. Daarom zijn tips altijd welkom. Hoe zit het trouwens met m'n DPS, is dit normaal of haal ik echt niet het maximum uit m'n char momenteel? M'n gear bestaat vooral uit quest-stuff vermits ik nog niet teveel instances doe. (zie ook spec van char in sign.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Blacksnak schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:00:
Eergisteren eindelijk lvl 72 aangetikt. Leek wel een eeuwigheid te duren vanaf 71. Heb ook niet zoveel tijd gehad want eens ik er eens fatsoenlijk voor ging zitten liep het best lekker.
Tip voor het levelen: niet naar de xp bar kijken, gewoon lekker veel quests oppakken en gaan met die banaan.
Je zult zien, dat speelt leuker en relaxter :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JCG schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:42:
[...]

Dat idee kreeg ik dus wel bij hem :) Ik weet echt wel dat teveel hit nutteloos is (behalve als Fury, waar je white damage nog wel iets omhoog gaat na de special cap). Maar hij vertelde alsof teveel hit een DPS-loss is, alsof minder hit je dps omhoog laat gaan. Ja, alleen als je andere stats in de plaats krijgt!
En dat laatste kon ik in geen van de posts terug vinden, daarom.
Blacksnak schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:00:
Het is natuurlijk wel m'n eerste char die ik level. Heb dus nog veel te leren. M'n rotatie is momenteel als volgt:

Charge - Rend - Hamstring - Overpower - Mortal Strike - Slam (indien nodig herhaal ik laatste 3 willekeuring, afhankelijk avan timers en rage)

Indien er meer dan 1 mob me aanvalt wordt Slam meestal vervangen door Bladestorm.

In mijn ogen lijkt me dit best ok maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk. Daarom zijn tips altijd welkom. Hoe zit het trouwens met m'n DPS, is dit normaal of haal ik echt niet het maximum uit m'n char momenteel? M'n gear bestaat vooral uit quest-stuff vermits ik nog niet teveel instances doe. (zie ook spec van char in sign.)
Ten eerste: er zijn (helaas) geen trainers in Northrend :) pak gewoon de boot naar Stormwind en terug ;)

Je rotatie kan iets beter: namelijk Mortal Strike op de plaats van Hamstring en Hamstring gewoon eruit laten; of je moet bang zijn dat de mob naar andere mobs gaat lopen. Maar meestal is een mob wel dood na Charge-Rend-MS-Overpower-Slam/Execute.
Al die 3k DPS getallen moet je nog even vergeten. Dat lukt alleen zodra je in Naxx en hoger staat. Tot die tijd mag je best tevreden zijn met die 700dps, al zal het iets beter worden door die rotatie die ik aanbeveel.
Echter, op normale questmobs moet je nooit je DPS meten, die gaan veel te snel neer. Je kunt het eens proberen op een level 70 testdummy in Stormwind bv :)

Edit: Zie dat je Sudden Death niet als talent hebt. Zitten sowieso paar talentpunten anders dan in de ideale Arms-DPS build, maar ik zou me er op level 72 nog niet druk om maken. Komt op 80 wel :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

chromeeh schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:07:
Tip voor het levelen: niet naar de xp bar kijken, gewoon lekker veel quests oppakken en gaan met die banaan.
Je zult zien, dat speelt leuker en relaxter :)
Moet zeggen, LvL 71 en 72 hebben voor mijn gevoel veel langer geduurd dan 73 tot 78.
Ga er nu echt doorheen als een speer.. lijkt er op dat ik nu veel meer exp per quest en mob krijg dan in BT/HF.
Maar wat je zegt is wel waar.. gewoon beginnen en niet terugkijken naar je xp bar!

In feite is meer hit voor een Warrior boven de special cap juist wel meer DPS.
Meer Offhand hits, is meer Rage, is meer Rage om te gebruiken voor abilitys :)

[ Voor 12% gewijzigd door RaseriaN op 16-06-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:17:
[...]

Moet zeggen, LvL 71 en 72 hebben voor mijn gevoel veel langer geduurd dan 73 tot 78.
Ga er nu echt doorheen als een speer.. lijkt er op dat ik nu veel meer exp per quest en mob krijg dan in BT/HF.
Maar wat je zegt is wel waar.. gewoon beginnen en niet terugkijken naar je xp bar!
Vondt met me 1e char het lvlen wel mee vallen, 3dagen geduurd en dat was noglangzaam vergeleken de servers first mensen die het in iets meer dan een dag deden

Leuk vind ik lvlen in Lichking maar kan niet geaarsed zijn om een char eerst helemaal naar 70 te lvle :P
En met me horde chars doe ik niks meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Ik probeer een Battle net account te maken om zo'n authenticator te kopen maar ik krijg het niet voor elkaar. blijf een error krijgen op de pagina waar ik mn email adres moet invullen maar nu komt de grap. De error wordt aangegeven met een rode pijl waarin de error message zou moeten staan, echter.. de graphic van de rode pijl is bugged dus ik zie niet WAT voor error ik krijg. Fantastisch systeem echt.. Ik heb het geprobeerd met een up-to-date Firefox en Iexplorer, en ik kan nergens op de support pagina hier iets over vinden.

*****ZUCHT*****

http://img36.imageshack.us/img36/1458/errorfzj.jpg

|:( |:( 8)7 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Chefbierrr op 16-06-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 3 dagen heb je het nog aardig rap gedaan. geloof dat ik zelf op 4 dagen zat.
Maar dat was uiteraard wel een 70 die al aardig in de gear zat. Als je pas begint aan 70-80 mag je er van uitgaan dat het een nieuwe toon is. dus in questing gear , dan zal het killen van mobs ook niet zo vlot gaan verder ben je meestal we alleen nu. en met release had je altijd wel iemand om mee te qeusten of dungeons te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
wees blij ik kan door een battle.net account helemaal niet meer inloggen, terwijl ik het 2 a 3 weken heb gemerged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Veel battle.net accounts kunnen ook niet inloggen door de US maintenance. Ook al heb je een battlenet account via de EU site gemaakt, het werkt via de US. Dus tot vanavond geen WoW ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:31:
Met 3 dagen heb je het nog aardig rap gedaan. geloof dat ik zelf op 4 dagen zat.
Maar dat was uiteraard wel een 70 die al aardig in de gear zat. Als je pas begint aan 70-80 mag je er van uitgaan dat het een nieuwe toon is. dus in questing gear , dan zal het killen van mobs ook niet zo vlot gaan verder ben je meestal we alleen nu. en met release had je altijd wel iemand om mee te qeusten of dungeons te doen.
Inderdaad liep ook rond in T6 / Sunwell gear dus het lvlen ging best rap en moet ook zeggen ik lekker vrij was :), dus heb hele dagen kunnen spelen en ook savonds en snachts, was wel de 1e op de server in dalaran !!!!

haha xD gelijk toen die beer gekocht iedereen die je tegen kwam WTF where did you get that !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:38:
[...]

Inderdaad liep ook rond in T6 / Sunwell gear dus het lvlen ging best rap en moet ook zeggen ik lekker vrij was :), dus heb hele dagen kunnen spelen en ook savonds en snachts, was wel de 1e op de server in dalaran !!!!

haha xD gelijk toen die beer gekocht iedereen die je tegen kwam WTF where did you get that !!!
Lol , Hadden in guild een mage die ook vrij hard ging met levelen , geloof dat hij tweede mage @80 geworden is. Dus wij hadden onze port naar dal ook vrij rap en inderdaad ook allemaal een beertje.

Met mij druid te vaak op een dwaalspoor geraakt. Ganking is to much fun >:)

En ik had uiteraard ook Toevalig O-) een weekje vrij met release.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
RaseriaN schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:17:
[...]

In feite is meer hit voor een Warrior boven de special cap juist wel meer DPS.
Meer Offhand hits, is meer Rage, is meer Rage om te gebruiken voor abilitys :)
Moet zeggen, ik denk precies hetzelfde, heb er nu zo'n 4 77+ en de eerste 3 levels duren altijd lang, daarna gaat het als een speer naar 77 en dan met vliegen er bij en dan zorgen dat je ebon knights / hodir daillies unlocked (sla dan veel quests over maar goed) ben je ongeveer wel 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:39
Chester schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:37:
Veel battle.net accounts kunnen ook niet inloggen door de US maintenance. Ook al heb je een battlenet account via de EU site gemaakt, het werkt via de US. Dus tot vanavond geen WoW ;)
Kropacius
Blizzard Poster

US Maintenance is Scheduled to finish at 1800 Paris time.

This issue should not reoccur again as changes are being made to resolve this.

I do believe it is due to US maintenance.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:55:
[...]

Kropacius
Blizzard Poster

US Maintenance is Scheduled to finish at 1800 Paris time.

This issue should not reoccur again as changes are being made to resolve this.

I do believe it is due to US maintenance.
Vreemd , US maintenance is normaal altijd tot 19:00 en voor zover ik gisteren gezien heb vandaag ook.

Ben wel benieuwd wat voor probelemen ik vanavond weer heb met een US & EU acount op de zelfde battle.net acount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb zelf ook een Battle.net account en kon wel meteen inloggen. Mijn broertje kon net ook inloggen (na 2 uur proberen :P ).

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:11:
Ten eerste: er zijn (helaas) geen trainers in Northrend :) pak gewoon de boot naar Stormwind en terug ;)

Je rotatie kan iets beter: namelijk Mortal Strike op de plaats van Hamstring en Hamstring gewoon eruit laten; of je moet bang zijn dat de mob naar andere mobs gaat lopen. Maar meestal is een mob wel dood na Charge-Rend-MS-Overpower-Slam/Execute.
Al die 3k DPS getallen moet je nog even vergeten. Dat lukt alleen zodra je in Naxx en hoger staat. Tot die tijd mag je best tevreden zijn met die 700dps, al zal het iets beter worden door die rotatie die ik aanbeveel.
Echter, op normale questmobs moet je nooit je DPS meten, die gaan veel te snel neer. Je kunt het eens proberen op een level 70 testdummy in Stormwind bv :)

Edit: Zie dat je Sudden Death niet als talent hebt. Zitten sowieso paar talentpunten anders dan in de ideale Arms-DPS build, maar ik zou me er op level 72 nog niet druk om maken. Komt op 80 wel :)
Ik heb op mijn lvl74 warrior (ook arms btw) een andere rotatie en vraag me af wat nu precies beter is:
charge -> MS -> Rend -> Victory Rush (als aanwezig) -> Slam (soms 2x, als OP nog niet is geprocced) -> Overpower -> Slam/Execute (en dan weer; slam, OP etc etc)

De MS direct achter de charge heb ik gekozen omdat ik ergens las dat MS direct na charge een 'free crit' gaf. Nu is dat zeker niet altijd zo, maar wél vrij vaak. En als dat dan gebeurt, dan crit ik ook met white damage en komt het vaak voor dat de mob ineens 40 tot 50% hp minder heeft. Wellicht is die 'free crit' dikke onzin (of allang hopeloos verouderd :D), misschien heeft het met exact de juiste timing te maken... Hoe dan ook, ik doe op deze manier per questmob een goede 1kdps. Alhoewel RNG vaak een rol lijkt te spelen, waardoor de meters zo tot de 750 en 1200 dps pieken.

In Nexus deed ik op deze manier 911DPS overall @ lvl 72, dus echt slecht kan de rotatie niet zijn dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een killer tip voor een frost DK tank?
Mijn DK is nu lvl 71 en het tanken gaat opzich prima, het enige probleem is wanneer een DPS redelijk veel dmg doet (veel TPS output dus) dan verlies ik aggro en moet ik flink op die ene target gaan slashen om aggro terug te krijgen.

Ik gebruik de volgende routine:

D&D, pull (taunt), Icy Touch, Plague Strike, Pestilence, Rune Strike, Obliterate en Blood Boil als deze van cooldown af is.
Als de targets niet snel neer gaan zet ik een nieuwe D&D neer en probeer ik Blood Boil weer te spammen.

Ik swich regelmatig tussen targets (laat DPS maar op de skull gaan als ik weet dat ik genoeg aggro houd).
En op die single targets dus weer Obliterate, Rune Strike en diseases.

Ik hoor veel verschillende dingen over DK tank. Sommigen zeggen dat je een hoge dmg output moet hebben om als DK aggro te behouden, anderen zeggen weer dat je met de juiste routine precies genoeg aggro kan houden.
Mijn stats zijn verder goed. 13.4k HP unbuffed, 440 def. en iets van 19% dodge 19% parry en 15k armor.

Het is mijn eerste tank character / eerste keer dat ik tank, normaal ben ik healer dus weet ook niet zo gek veel van DPSen.

Oja, heb voor het grotendeel deze build gekopiëered:
http://talent.mmo-champio...181320060504&version=9767

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:53:
Heeft iemand nog een killer tip voor een frost DK tank?
Mijn DK is nu lvl 71 en het tanken gaat opzich prima, het enige probleem is wanneer een DPS redelijk veel dmg doet (veel TPS output dus) dan verlies ik aggro en moet ik flink op die ene target gaan slashen om aggro terug te krijgen.

Ik gebruik de volgende routine:

D&D, pull (taunt), Icy Touch, Plague Strike, Pestilence, Rune Strike, Obliterate en Blood Boil als deze van cooldown af is.
Als de targets niet snel neer gaan zet ik een nieuwe D&D neer en probeer ik Blood Boil weer te spammen.

Ik swich regelmatig tussen targets (laat DPS maar op de skull gaan als ik weet dat ik genoeg aggro houd).
En op die single targets dus weer Obliterate, Rune Strike en diseases.

Ik hoor veel verschillende dingen over DK tank. Sommigen zeggen dat je een hoge dmg output moet hebben om als DK aggro te behouden, anderen zeggen weer dat je met de juiste routine precies genoeg aggro kan houden.
Mijn stats zijn verder goed. 13.4k HP unbuffed, 440 def. en iets van 19% dodge 19% parry en 15k armor.

Het is mijn eerste tank character / eerste keer dat ik tank, normaal ben ik healer dus weet ook niet zo gek veel van DPSen.

Oja, heb voor het grotendeel deze build gekopiëered:
http://talent.mmo-champio...181320060504&version=9767
Gewoon altijd marken zodat iedereen dezelfde target aanvalt als jij. Gewoon DnD neergooien wanneer het kan en HB en BB veel gebruiken. Ook altijd diseases op de hele pack verspreiden met pestilence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat snap ik maar het probleem is meer dat DPS's met een hoge dmg output meer TPS (threat per second) hebben dan ik. Dit gebeurt niet vlak na mijn eerste routine D&D > diseases > pestilence maar een tijdje daarna wanneer ik op een single target sta te slashen.

Dus, goeie DPS overruled mijn threat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:29
Hier een verhaaltje van iemand die dit forum altijd leest, maar nooit reageert.
Ben zelf 5 dagen geleden 80 gedinged op mijn Undead Priest (realm Aerie Peak). Wat was dat een opluchting zeg! Eindelijk na 1½ jaar spelen voor het eerst het maximum level gehaald.
Dus ik dacht, wat nu? Ik liep rond in een T4 item, crafted tailoring blues (waaronder Hat of Wintry Doom) en Q-greens, gesocket en al. Maar kon gelukkig met een vriend mee naar UK heroic als DPS.
Hier trok ik als net 1 uurige lvl80 al 1400-1600DPS uit. Vond ik toch een aardig mooie ervaring.
Verder de laatste dagen nog wat heroics gedaan: Gundrak, Nexus en Violet Hold, waarbij ik in Nexus een mooie epic glove roll won. Verder in Violet Hold kreeg ik het zover tot een 1850DPS.

Ik zit in een guild, social met irl vrienden, maar ben wel opzoek naar een social raiding guild. Waarbij guildmates nog redelijk online zijn, heroics runnen (waar ik als Shadow mee kan) en eventueel daarna Naxx in kan. Zijn hier nog mensen op Aerie Peak die me kunnen inviten?

Tnx :)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diepe zucht @ Blizzard

Kon na zessen eindelijk inloggen op wow, na 10 seconden lig ik er weer uit.
Opnieuw inloggen, gamecard expired. Ik naar de website, probeer in te loggen, acces denied op mijn gegevens. Blizz gebeld maar die jongen van de tech. support kan blijkbaar ook niet in zijn systeem komen om te kijken of er iets mis is met mijn account.

Ik zit dus vast tussen WoW en de website, raid gemist :S

Edit: dit dus http://forums.wow-europe....?topicId=9521377152&sid=1

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie ik eerder in /2 een LFM voor naxx25, thaddius spider en plague. Toch maar eens vragen naar raid ID, blijkt het dus de raid te zijn die we afgelopen weekend uiteindelijk hebben stopgezet. Ondanks dat ik nog geen achievement had mocht ik toch weer mee, en ging bijzonder goed. Nergens dood gegaan (woei enzo :P), en dps was echt enorm. Op 1 boss na restant van naxx in 1x gedaan, KT dropte die gun of envoy. Roll met de andere hunter, helaas verloren maar had toch eerder al een leuke ring erbij.

Gun verloren boeide me niet, eindelijk de naxx25 achievement binnengehaald, mijn eerste boss kill komt al van bijna 3 maanden geleden dus werd wel eens tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Vanavond de questline van de Battle for Undercity afgemaakt met mijn lock, samen met Sylvanas en Thrall Undercity heroveren. Was een mooie questline, laatste duurde ruim een half uur. Kon eigenlijk ook niet mislukken, met al die buffs die je krijgt. Geloof dat mijn mana en hp niet onder de 90% is geweest.

Verder weinig gequest. Heb alchemy naar 410 gebracht en bezig met het inelkaar zetten van een speciale raid spec. Zit te denken aan 0/13/58. Heb nu affliction en dat speelt wel prettig tijdens questen, geen downtime en meerdere mobs tegelijk is geen probleem. Merk alleen wel dat het voor dungeons niet echt optimaal is. Komende dagen maar eens wat uitproberen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond niet zoveel gedaan, een beetje geleerd en een beetje op de Priest lopen spelen. Toch maar terug naar Disco gegaan, omdat ik de Spirit nog niet heb om Holy fatsoenlijk te kunnen spelen.

Als disc AN en OK gehealed, ging eigenlijk prima, behalve dat de tank 1 ninjapull deed en vervolgens iedereen behalve mij (Shadowmeld<3) en de mage (Invisibility) killde, hihi :p .

Maargoed ondertussen op 55.2% en dus nog 44.8% te gaan tot level 78.

Overigens kregen we een mailtje van UPC: Sneller internet :D , van 8 naar 16 mbps (hoewel we binnenkort waarschijnlijk toch naar 40 of 60 FiberPower gaan, indien dat beschikbaar is hier (vroeger hadden ze zo'n tooltje maar die is nergens meer te vinden?)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Nu de zomervakantie voor enkele inmiddels al is begonnen blijkt de Alliance/Horde verhouding op onze realm niet meer helemaal in orde te zijn. In Wintergrasp zijn er maar liefst 3 keer zoveel Hordes tegenwoordig. Iedereen weet dat Tenacity gebugged is en zelden werkt, de enige echte strategie in Wintergrasp is nog altijd: ''Get more Alliances than Hordes''
Nu hebben we dat met grof geweld geprobeerd, 3 volle raids, 120 Alliances, doorgaans het maximale dat we kunnen krijgen. Ten eerste waren er nogsteeds meer Hordes en ten tweede was de lagg zo enorm, dat alles 4-5 seconden trager gaat, zodat healen onmogelijk is en casten ook niet echt goed werkt. Uiteraard werkt de lagg altijd in het voordeel van de verdedigende partij.

Anyway, ik overweeg dus een realm transfer naar een PvP realm waarbij het zeker is dat er een flink stuk meer level 80 Alliances zijn dan Hordes. De battelgroup zal me een zorg zijn, zolang de realm maar meer level 80 Alliances heeft, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 01:12:
Nu de zomervakantie voor enkele inmiddels al is begonnen blijkt de Alliance/Horde verhouding op onze realm niet meer helemaal in orde te zijn. In Wintergrasp zijn er maar liefst 3 keer zoveel Hordes tegenwoordig. Iedereen weet dat Tenacity gebugged is en zelden werkt, de enige echte strategie in Wintergrasp is nog altijd: ''Get more Alliances than Hordes''
Nu hebben we dat met grof geweld geprobeerd, 3 volle raids, 120 Alliances, doorgaans het maximale dat we kunnen krijgen. Ten eerste waren er nogsteeds meer Hordes en ten tweede was de lagg zo enorm, dat alles 4-5 seconden trager gaat, zodat healen onmogelijk is en casten ook niet echt goed werkt. Uiteraard werkt de lagg altijd in het voordeel van de verdedigende partij.

Anyway, ik overweeg dus een realm transfer naar een PvP realm waarbij het zeker is dat er een flink stuk meer level 80 Alliances zijn dan Hordes. De battelgroup zal me een zorg zijn, zolang de realm maar meer level 80 Alliances heeft, iemand suggesties?
Waarom wil je niet op een PVP realm spelen waar de factions juist goed uitgebalanceerd zijn? Is toch veel leuker lijkt mij :P
En de Wintergrasp lag blijf je altijd houden. dat is een algemeen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo en toen eindigde mijn woltk experience. Gister liep de vrouw van de gm voor de zoveelste keer te bitchen zodat ik er geen zin meer in had. Dus een gquit was redelijk snel gedaan. En aangezien alle high end raiding guilds vol zitten op stormrage ga ik er maar mee kappen.
Was leuk om alle kanten van een paladin gezien te hebben. Healen in vanilla, tanken in tbc en dps in woltk. Uiteindelijk gestrand rond de 4100 dps, which is not bad :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 20:24
Nog meer XP boost heirloom items op komst in 3.2: bron

En blijbkaar stacken ze met de heirloom shoulders :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Atlas schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 07:03:
Zo en toen eindigde mijn woltk experience. Gister liep de vrouw van de gm voor de zoveelste keer te bitchen zodat ik er geen zin meer in had. Dus een gquit was redelijk snel gedaan. En aangezien alle high end raiding guilds vol zitten op stormrage ga ik er maar mee kappen.
Was leuk om alle kanten van een paladin gezien te hebben. Healen in vanilla, tanken in tbc en dps in woltk. Uiteindelijk gestrand rond de 4100 dps, which is not bad :)
Hoeveelste keer is dit? :P tot over 2 weken }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 07:29:

Oeh nog meer exp.

Als ze zo doorgaan mogen ze mijn characters ook wel zo level 80 maken. O-)

*wacht op 71-80 exp req nerfs*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk 77 gehit met mijn priest gisteren, meteen maar op mijn main gelogged om epic flying+northrend flying te halen. Scheelt een hoop "Ren door mobs om bij je quest te komen, en hoop dat je niet dood gaat" gedoe.

Had eerlijk gezegd niet verwacht dat een priest zo snel zou levelen, het valt eigenlijk best wel mee. Gewoon 5 mobs dotten+shield+Mind Sear en Looten!

Gisteren 600 rating in arena gehaald, we gaan vandaag voor de 800. Resto Druid+DK = echt een lekkere faceroll combo. Alleen maken warrior+druid ons het leven wel wat zuur.. Maar ja, dat moet wel anders zou het niet leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Kapoen schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 07:29:

Ziet er interessant uit! Word dan zelfs leuk om eens te kijken om het 2e account van mijn ex vriendin te mergen met mijn eigen account zodat ik mijn mage en shaman naar mijn account krijg. Iemand ervaring om 2 accounts met verschillende eigenaren te mergen? Kan alles in principe regelen en heb de CD key's gewoon thuis liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
An Upgraded Squire - 150 Champion Seals - bank, mail, or vendor access.
Was te verwachten dat ze portable bank zouden maken, maar :X kan ik nog niet stoppen met die dailies, ze komen onderhand me neus uit.
epic gems
- Prospecting Titanium Ore
- Alchemy transmutations
- Purchased with Honor
- Purchased with Emblems of Heroism
Gelukkig heb niet veel embles op rotzooi verkwist.
en weet nu al dat prijs van titanium ore giga omhoog gaat zodra dit meer bekent wordt.
(going to by some huge amounts of ore)

New Mounts: Silver Covenant Hippogryph o die is cool

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:06:
Gelukkig heb niet veel embles op rotzooi verkwist.
en weet nu al dat prijs van titanium ore giga omhoog gaat zodra dit meer bekent wordt.
(going to by some huge amounts of ore)

New Mounts: Silver Covenant Hippogryph o die is cool
Ja klopt wel.. Argh ben nu niet thuis!! :P Anders had ik denk ik wel even een paar k gold geïnvesteerd daarin. Nouja, mijn Paladin heeft toch mining, dus vanmiddag maar eens aan de slag dan! :D

Misschien brengt het nog wel meer op als ik het eerst laat prospecten/cutten door een JC.. hmm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:51:
[...]

Oeh nog meer exp.

Als ze zo doorgaan mogen ze mijn characters ook wel zo level 80 maken. O-)

*wacht op 71-80 exp req nerfs*
Hoe meer aankondigingen ze doen ivm 3.2, hoe idioter ik me voel omdat ik net nu bezig ben met het levellen van een verse alt :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

leuk, kan ik terug hc's doen op men warrior, dan zijn eindelijk die badges terug iets waard voor mij :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

garagaholic schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:15:
[...]

Ik heb op mijn lvl74 warrior (ook arms btw) een andere rotatie en vraag me af wat nu precies beter is:
charge -> MS -> Rend -> Victory Rush (als aanwezig) -> Slam (soms 2x, als OP nog niet is geprocced) -> Overpower -> Slam/Execute (en dan weer; slam, OP etc etc)

De MS direct achter de charge heb ik gekozen omdat ik ergens las dat MS direct na charge een 'free crit' gaf. Nu is dat zeker niet altijd zo, maar wél vrij vaak. En als dat dan gebeurt, dan crit ik ook met white damage en komt het vaak voor dat de mob ineens 40 tot 50% hp minder heeft. Wellicht is die 'free crit' dikke onzin (of allang hopeloos verouderd :D), misschien heeft het met exact de juiste timing te maken... Hoe dan ook, ik doe op deze manier per questmob een goede 1kdps. Alhoewel RNG vaak een rol lijkt te spelen, waardoor de meters zo tot de 750 en 1200 dps pieken.

In Nexus deed ik op deze manier 911DPS overall @ lvl 72, dus echt slecht kan de rotatie niet zijn dacht ik zo :)
MS of slam hebben na een charge 25% meer kan op crit (talent juggernaut) dit was voorheen 100% maar is met vorige patch dus verlaagt helaas.
In principe doet slam meer dmg dan ms per 1 rage, dus zolang je niet extreem veel rage heb zou ik ms weglaten en slammen. Uiteraard wel rend op en execute gebruiken ;) Dus inderdaad je rotatie ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En ik krijg nu ineens de touwtjes van de GM in mijn handen gedrukt om de guild opnieuw te starten. Best een lastige taak, zeker als je weet dat er 's avonds max 3 man aanwezig is :X

Hmmmm, zware taak :P Iemand die mee wil helpen (Dragonblight, Alliance)? :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:10:
[...]

Ja klopt wel.. Argh ben nu niet thuis!! :P Anders had ik denk ik wel even een paar k gold geïnvesteerd daarin. Nouja, mijn Paladin heeft toch mining, dus vanmiddag maar eens aan de slag dan! :D

Misschien brengt het nog wel meer op als ik het eerst laat prospecten/cutten door een JC.. hmm :)
Tja, ik ben na het compleet in craftables outfitten van alt nr 4 blut. Dus ik zal ook aan het minin moeten om hier iets mee te verdienen. Zal wel iedere dag een uurtje minen worden tot de patch.

(De saronite kan ik dan mooi gebruiken om op een alt engineering te levelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:29:
[...]

Tja, ik ben na het compleet in craftables outfitten van alt nr 4 blut. Dus ik zal ook aan het minin moeten om hier iets mee te verdienen. Zal wel iedere dag een uurtje minen worden tot de patch.

(De saronite kan ik dan mooi gebruiken om op een alt engineering te levelen)
Kan ik nog beter een guildrun naar Naxx10 organiseren.. Ik ben niet echt iemand die pewpew zo even een paar duizend gold neertelt voor een craftable item. (Nederlander he :9 )
Kapoen schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:24:
[...]

Hoe meer aankondigingen ze doen ivm 3.2, hoe idioter ik me voel omdat ik net nu bezig ben met het levellen van een verse alt :)
Ik heb er nog iets van 5 tussen 60-70 zitten nu, haha.. Genoeg keuzes =) maar hellfire word wel een keertje saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Kapoen schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:24:
Eigenlijk moeten Heirloom items over heel je account gedeeld moeten kunnen worden :P Zo van de ene naar de andere server zodat je overal er gebruik van kan maken :)

Gisteren toch maar weer even gespeeld en uitgekomen om 78 en 40% naar 79 toe. Eindelijk, bijna 80 zodat ik weer aan de slag kan gaan met heroics, raids en emblems verzamelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:43
TiMMieJ schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:06:
[...]

Ziet er interessant uit! Word dan zelfs leuk om eens te kijken om het 2e account van mijn ex vriendin te mergen met mijn eigen account zodat ik mijn mage en shaman naar mijn account krijg. Iemand ervaring om 2 accounts met verschillende eigenaren te mergen? Kan alles in principe regelen en heb de CD key's gewoon thuis liggen.
Ik weet niet in hoeverre dit nu nog kan, maar het was in ieder geval wel mogelijk. je kon 2 WOW-accounts van verschillende owners in 1 battle.net account mergen, waarna dus alles op 1 naam staat. Daarna kon je dus chars transferren tussen de beide accounts. Aan de ene kant natuurlijk mooi, maar ook een groot potentieel risico, omdat hackers met gestolen accounts hier ook mooi van gebruik konden maken. Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Als je de accounts 'legaal' hebt zou het (ook evt. in de toekomst) geen problemen moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De MS direct achter de charge heb ik gekozen omdat ik ergens las dat MS direct na charge een 'free crit' gaf. Nu is dat zeker niet altijd zo, maar wél vrij vaak. ...
De talent Juggernaut geeft 25% meer kans op een MS of Slam crit na Charge :) Maar dat hoeft niet direct na Charge, het kan binnen 10 seconden erna. Daarom deed ik Rend voor MS. Dan tickt Rend voor de eerste keer na je MS cast, en dat procced Overpower. Daarom heb je dan een betere overlap van procs/abilities.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:08:
Dat snap ik maar het probleem is meer dat DPS's met een hoge dmg output meer TPS (threat per second) hebben dan ik. Dit gebeurt niet vlak na mijn eerste routine D&D > diseases > pestilence maar een tijdje daarna wanneer ik op een single target sta te slashen.

Dus, goeie DPS overruled mijn threat.
Goede DPS maakt tanks het soms nog altijd lastig.
Wat je als Frost tank (zie Laraine in mn sig) extra kan doen op single target: Frost Strike als je genoeg RP hebt (proberen boven de 60 te hebben hiervoor) en je Killing Machine proct. Een FS crit doet bijna evenveel threat als RuneStrike. Daarnaast gewoon Obliterate spammen met je F en U runes.
Runestrike altijd proberen te queuen. Uiteindelijk zal je RP toch omhoog gaan, maar probeer dan die FS (RP dump) te timen met die KM proc.

Als je alleen maar meerdere mobs hebt (grootste delen van instances) Howling Blast elke cooldown gebruiken, dan proberen te timen met een KM proc. In AoE situaties moet je deze proc dan gebruiken voor een HB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:34:
[...]

Kan ik nog beter een guildrun naar Naxx10 organiseren.. Ik ben niet echt iemand die pewpew zo even een paar duizend gold neertelt voor een craftable item. (Nederlander he :9 )

[...]

Ik heb er nog iets van 5 tussen 60-70 zitten nu, haha.. Genoeg keuzes =) maar hellfire word wel een keertje saai :)
En die Fellreaver is en blijft super irritant... lijkt soms wel alsof hij stealth heeft.

Wat is trouwens de beste spec om als priest instances te healen? als je net 80 bent. Disc schijnt goed te zijn als je weinig stats hebt. Maar holy zou weer beter zijn in heroics etc. Moet helaas wel kiezen want mijn 2e spec is shadow.. WTB TRIPLE SPEC PLX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:47:
[...]

En die Fellreaver is en blijft super irritant... lijkt soms wel alsof hij stealth heeft.

Wat is trouwens de beste spec om als priest instances te healen? als je net 80 bent. Disc schijnt goed te zijn als je weinig stats hebt. Maar holy zou weer beter zijn in heroics etc. Moet helaas wel kiezen want mijn 2e spec is shadow.. WTB TRIPLE SPEC PLX
Same hier, gief triple spec =P

Die fellreaver tript 'm soms door heel Hellfire heen, het is bijna grappig om te zien. Heb wel een paar close encounters gehad met hem, maar de laatste 1.5 jaar ofzo niet meer gespanked door hem. :)

Disco vind ik persoonlijk best een fijne spec om te spelen, maar mijn mana regen laat nogal te wensen over. Ik ga toch wel snel OoM (dit komt omdat ik ook best weinig spirit heb, en 15k mana regenned maar 375 met een Rapture proc (Gief de oude Rapture talent terug!!)).. Group healing was geen probleem met Prayer of Healing, hoewel het wel eens close was als de tank z'n agro brak was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:47:
[...]

Ik denk dat Disc wat handiger is.
In heroics/instances krijgt de tank vooral klappen, en bij die ene AoE ability kun je een PoH eroverheen gooien. Verder moeten Shields + Penance en hier en daar een Flash Heal genoeg zijn voor de tank.
Holy heb ik 1x geprobeerd in heroics, en ik merkte meer downtime dan met Disc. Maar dat zegt niet veel.. kan aan mij liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 01:12:

Trollbane, horde is altijd in de minderheid, gisteren trouwens gepvped, iedere keer als ik dood ging of een voertuig inging(wg) kreeg ik een DC, best irritant, voor gisteren nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Opzich is je rotatie wel goed, alleen zou ik na charge een Slam doen zodat je genoeg rage overhebt om rend er direct op te zetten. Met slam moet je ook een beetje opletten. Het reset namelijk je swingtimer. Het is de kunst om zo kort mogelijk na een autoattack te slammen zodat je swing timer niet reset en dat je toch rage krijgt door je auto attack. Zo voorkom je rage starving in lange gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal,

Het tankje is ondertussen nog maar 900k experience van level 80 verwijderd, en friendly met de sons of hodir. Ook heb ik twee quests in HoL voor hem gekregen, het plan is dus om te levellen in deze instance en te beginnen aan de quests voor de Ebon Knights.

Ook was het gister tijd voor Ulduar, het duurde vrij lang voor we eenmaal op weg waren. Freya leek erg goed te gaan tijdens de eerste try. Uiteindelijk waren we in de laatste wave 0,045 seconden te laat met het doodmaken van de 3de add, echt heel erg close… Maar genoeg om onze raid uiteindelijk te wipen. We wilden namelijk de achievement doen waarbij Freya nog minimaal 25 stacks heeft. Dit bleek toch iets lastiger dan we hadden ingeschat… En de groep die we mee hadden was verre van ideaal. Na een aantal wipes hebben we het varkentje op de normale manier gewassen. Toen was het tijd voor de generaal, maar hier zijn we niet verder gekomen dan 45%. De mêlee failde ontzettend hard. Keer op keer geen interupts!

Na Ulduar heb ik nog even kort wat games gespeeld om een begin te maken aan de broodnodige arena puntjes. Mijn bro had nog een team op 1700 rating over. Omdat het al laat was had ik geen zin meer om een fatsoenlijke disc spec te maken voor pvp. We moesten 5 games spelen om de 30% te halen, leuk met 200 resilience en een holy pve raid spec. We hebben toch nog 2 games gewonnen, dat geeft de burger moed!

Ik ga me vanavond maar wat meer verdiepen in de ultieme pvp spec, en de komende weken meer VoA met mijn priest doen. Het is tijd om de arena te betreden, ik weet nu al dat dit veel gescheld en getier gaat opleveren op ventrilo tussen mn bro en ik… maar dat is stiekem ook wel lekker! })

EDIT: Outerspace, welke guild ga je overnemen? En is het niet veel handiger om gewoon een andere guild te joinen? Er zijn zat guilds op zoek naar mensen aan alliance kant, en er zijn best veel guilds met redelijke progress!

[ Voor 6% gewijzigd door hulkie op 17-06-2009 10:19 . Reden: reply @ Outerspace ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:59:
Ik denk dat Disc wat handiger is.
In heroics/instances krijgt de tank vooral klappen, en bij die ene AoE ability kun je een PoH eroverheen gooien. Verder moeten Shields + Penance en hier en daar een Flash Heal genoeg zijn voor de tank.
Holy heb ik 1x geprobeerd in heroics, en ik merkte meer downtime dan met Disc. Maar dat zegt niet veel.. kan aan mij liggen :+
Mijn vrouw is juist van Disc terug gegaan naar Holy omdat ze die makkelijker vind om mee om te gaan in raids. Ze is dan meestal tankhealer en de casttimes en CD's zitten ingebakken bij haar met Holy. Disc kon je goed merken dat ze die lastiger vond en toch echt een aantal Holy onderdelen echt miste.

Het is maar net wat je ligt denk ik :) Als nieuwbakken healer moet je denk ik gewoon proberen wat je het beste ligt. Erg veel aanpassen aan je stats hoef je toch niet tussen die twee, dan moet je gearwise niet veel hoeven aanpassen. Zeker niet met uitproberen.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

YOGHURT DOWN! WHEEEEE

gisteravond na 2 tries eindelijk die stomme octopus dood. Hadden zelfs nog een insane tank in p3, waardoor we p3 met 2 tanks moesten doen. Ging nog verbazingwekkend goed ook :D Horde second op mijn server, 6 minuten later kreeg een andere horde guild ook hun first kill :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-BB- schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:23:
[...]

Mijn vrouw is juist van Disc terug gegaan naar Holy omdat ze die makkelijker vind om mee om te gaan in raids. Ze is dan meestal tankhealer en de casttimes en CD's zitten ingebakken bij haar met Holy. Disc kon je goed merken dat ze die lastiger vond en toch echt een aantal Holy onderdelen echt miste.

Het is maar net wat je ligt denk ik :) Als nieuwbakken healer moet je denk ik gewoon proberen wat je het beste ligt. Erg veel aanpassen aan je stats hoef je toch niet tussen die twee, dan moet je gearwise niet veel hoeven aanpassen. Zeker niet met uitproberen.
Dat is raids inderdaad :) ik antwoordde vooral voor instances/heroics.
Uiteindelijk moet je gewoon spelen welke spec je het beste ligt natuurlijk. Stats verschillen wel redelijk veel hoor.
Holy: Spellpower - Intellect/Spirit - Haste - Crit
Disc: Intellect/Spellpower - Crit - Haste - Spirit
Even uit m'n hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
eendje schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:29:
YOGHURT DOWN! WHEEEEE

gisteravond na 2 tries eindelijk die stomme octopus dood. Hadden zelfs nog een insane tank in p3, waardoor we p3 met 2 tanks moesten doen. Ging nog verbazingwekkend goed ook :D Horde second op mijn server, 6 minuten later kreeg een andere horde guild ook hun first kill :P
Gratz :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

stefanass schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:38:
[...]

Ik weet niet in hoeverre dit nu nog kan, maar het was in ieder geval wel mogelijk. je kon 2 WOW-accounts van verschillende owners in 1 battle.net account mergen, waarna dus alles op 1 naam staat. Daarna kon je dus chars transferren tussen de beide accounts. Aan de ene kant natuurlijk mooi, maar ook een groot potentieel risico, omdat hackers met gestolen accounts hier ook mooi van gebruik konden maken. Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Als je de accounts 'legaal' hebt zou het (ook evt. in de toekomst) geen problemen moeten geven.
Bedankt voor de tip heb het meteen in werking gezet! Zal wel laten weten of het is gelukt. Accounts staan zelfs in NL en in BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:17:

Ik ga me vanavond maar wat meer verdiepen in de ultieme pvp spec, en de komende weken meer VoA met mijn priest doen. Het is tijd om de arena te betreden, ik weet nu al dat dit veel gescheld en getier gaat opleveren op ventrilo tussen mn bro en ik… maar dat is stiekem ook wel lekker! })
Check mijn eerste char. in mij Sig , mijn US priest. Dat was de ultime Survival spec in het 3.0 burst feest , doe de laatste tijd geen Arena's meer, en mijn gear is goed genoeg dus moet de spec & Gems eigenlijk veranderen.Maar mischien is het wel handing als je nog weinig resiliance hebt om iets in die richting te gaan.

Wat ik nu zeker niet zou doen is voor de 2x 2 piece bonus gaan zoals ik gedaan heb. Dat zou niet meer nodig moeten zijn met de resil die Deadly gear geeft. Verder als je nog laag in Resil zit overweeg eens een Holy PVP built met guardian spirit. Hoor ook vaak dat dit zeker met lagere resil goed werkt en dat je dan met 700/800 resil over gaat naar Disc. ( Heb dit zelf niet geprobeert)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.