Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go'morn ;)

Het was een lekker game-weekendje.
Vrijdagavond begon ik met Ulduar10. Het was een nette groep, waarvan iedereen de nodige ervaring met bosses had. Ik denk dat ik 1 van de 2 was die nog niet voorbij Auriya (naam?) was geweest. FL deden we met 1 toren up. De eerste try ging meteen al fout toen er 2 mensen verkeerd werden afgeschoten :+ Ik zat in een Siege Tank, dus was onschuldig ;)
De tweede try was bijna flawless, en de Conquest Emblems zijn altijd welkom!
Toen hebben we even snel Razorgore, Ignis en XT gedaan. De laatste kwam bijna niet uit z'n heart fase. Als healer was het gewoon bijna saai... DPS was redelijk hoog, dus extra DPS-en was niet echt handig, aangezien ze al moesten inhouden om niet in Hard Mode over te gaan. Paar Shields hier en daar gegooid.
Ignis was wel lekker om te healen. Shields op de MT, offtank en het slagpot slachtoffer, en na de AoE damage even 2 hasted Prayer of Healings.
Razorgore zoals gewoonlijk... Shields op iedereen die even aggro heeft en dus een Fireball op z'n knikker krijgt. Tanks krijgen niet superveel damage, en fase 2 is vooral tanks spammen.
Door naar Kologarn, en deze lag neer voor ik het doorhad. We waren nog steeds met 2 healers bezig trouwens. Ik als Discipline Priest en een Resto Shaman. Die Shaman is ondertussen wel een bekende voor me en een goede healer. Op een gegeven moment zou hij op TS dat hij nog nooit zo relaxed gehealed heeft, doelende op het samenspel met een Discipline Priest. Al m'n Shields, damage prevention spells, ProM, maakt het (WoW-)leven een stuk makkelijker.
Op Auriya, waar de pull het moeilijkste is, was deze ook ineens makkelijk. De raidleader riep nog: "Mort, can't you put Guardian Spirit on the tank?". Reactie: "Neh, I'll just put Pain Supression as I'm Disc :P". De tank die een add+boss pakte, kreeg ineens relatief weinig damage. Daarna is het gevecht appeltje eitje.
Toen gingen we door naar Iron Council, welke ook makkelijk was, en toen kwam Mimiron...
Deze baas was volledig nieuw voor me. Een Paladin zou Holy gaan, zodat we 3 healers waren. De RL en anderen waren er wel al geweest, en legte de tactics uit. Voor mij was het vrij simpel: fase 1 normaal, fase 2 burn mana en probeer iedereen levend te houden, fase 3 weer rustig, fase 4 hell breaks loose! Ik moet zeggen dat Fase 2 een mooie fase is voor een Disc Priest. Shield iedereen! Krijg mana terug, gooi hasted Prayer of Healings alsof je leven lief is en hou ProM springend. Na Fase 2 gebruikte ik elke try m'n Shadowfiend, zodat ik klaar was voor fase 4. Maar bij de laatste kwamen we nooit met meer dan 5 mensen levend. Uiteindelijk hebben we zo'n 4 of 5 tries gedaan. Een kill zit er echter zeker in! Vanavond gaan we waarschijnlijk verder met bijna dezelfde groep.

Zaterdag heb ik bijna alleen maar m'n Warlock gespeeld. Een maat had niks te doen, en had nog een 65 Death Knight staan. Mijn Warlock was 66. Ik heb ons even geboost door Sethekk Halls met de Hunter en Ring of Blood. Daarna hebben we samen heel Nagrand leeg gequest, en ik kwam er level 68.5 uit. Hij was net level 68 toen we klaar waren. De reis ging door naar Northrend, maar toen ging ik even wat aandacht aan de vrouw des huizen besteden.

Gisteren voornamelijk Sims 3 gespeeld voor de verandering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Littleburst schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 18:45:
[...]

Hier vind je alles wat je moet weten qua multiboxen:
http://www.dual-boxing.co...164985ac0eaaee161f454bda8

Zelf heb ik 4 shamans geboxed. Het probleem met verschillende classes is dat je keybinds dubbel moet gaan gebruiken waardoor het verhaal een stuk ingewikkelder wordt. Ik zou voor stellen om mee te beginnen 2 mages/hunters/warlocks te starten. Ranged is op z'n minst aan te raden, melee is een stuk ingewikkelder. Als dat goed bevalt dan kun je altijd eens proberen om 2 verschillende classes te boxen. 2 hybrid/1 hybrid + 1 dps/ 1 healer + 1 dps werkt dan waarschijnlijk het lekkerst.

Succes.
:w
Hey gwai :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Upps.. joor raait :)
Neem dan maar die uit HoL :P.
Daar valt ook nog een tankzwaardje.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:00:
Simpele oplossing (deed ik op m'n prot-all-the-way-pally): doe daily's, craft al die Tempered stuff zodat je de cap def haalt, pleur er tank enchants op en klaar is SinergyX :) . Dan hoef je alleen die 2 trinkets te halen en je bent Naxx ready (Essence of Gossamer en die uit AN-hc).
Daar ben ik ook mee bezig, heb al 1 item van tempered, boots dacht ik. Ik heb ook al de titansteel shield, dus moet nog de helm. Zit nu op dacht net 21k HP maar haal dus net de def cap niet (538) en als ik mijn helm vervang (87 vs 46def.rate) zal dat nog wat dalen. Nadeel is dat ik titansteel nog niet zelf kan maken (frozen orb haal ik via mn hunter met HC's) dus het blijft een erg prijzige zooi. En trinkets zijn nog bagger, daar moet ik uberhaubt nog op zoek naar gaan. BS/mining gaat ook nog niet zo rap, wilde BS voor de 2 extra gem-slots.

mijn armory, maar daar zie ik mijn tempered titansteel nog niet tussen.

HoL zwaardje heb ik al, 1x dat die trinket dropte was er weer een ninja loot die nog won met need ook :/

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2009 11:47 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:30:
Een paar dagen geleden kreeg ik dit als reward van de daily fishing in dalaran:

[...]

Altijd leuk die items met rare stats, vooral als ze als vendor trash veel waard zijn :9
Ik heb die Bone Fishing Pole ook, alleen zie ik de vislijn nooit bij deze hengel, dus da's niet zo handig. Heb jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Ik heb gisteren mijn FB build geprobeerd. Zijn er meer mages die de spec 19/52/0 hanteren? Ik moest even wennen aan de rotatie. Ik ben sinds een tijd arcane gewend en liet af en toe de schorch debuff lopen. Living bomb was niet altijd meteen weer up, maar t gaat wel redelijk.

Ik zit niet aan m'n hitcap van 16% + (1 % heroic presence). Wat zou ik doen?

Arcane gear gebruiken indien er geen Spriest of Moonkin mee is? en zorgen dat m'n hitcap op 14% zit? Of ga ik voor de 16% en heb dan veel teveel hit op arcane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:42:
[...]

HoL zwaardje heb ik al, 1x dat die trinket dropte was er weer een ninja loot die nog won met need ook :/
Enchant cloak en shield met def anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Gisteren een PuG op Blackfathoms Deep gedaan met mijn lvl 23 retripala.

aanwezig: lvl-23 retripala (ik)
lvl 27 warrior (tank)
lvl 22 Druid (dps)
lvl 22 Hunter (dps)
lvl 24 priest (healing)

Uiteindelijk heb ik 44 % van alle damage gedaan en op de 2e plaats qua damage staat die lvl27 tank.

Hunter stond net boven de priest maar kreeg wel alle goeie loot (inc alles blauw).
Ik heb niks gekregen behalve veel xp natuurlijk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:14:
Vrijdagavond begon ik met Ulduar10. Het was een nette groep, waarvan iedereen de nodige ervaring met bosses had. Ik denk dat ik 1 van de 2 was die nog niet voorbij Auriya (naam?) was geweest.
Crazy cat lady :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Carnagy schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:48:
Ik heb gisteren mijn FB build geprobeerd. Zijn er meer mages die de spec 19/52/0 hanteren? Ik moest even wennen aan de rotatie. Ik ben sinds een tijd arcane gewend en liet af en toe de schorch debuff lopen. Living bomb was niet altijd meteen weer up, maar t gaat wel redelijk.

Ik zit niet aan m'n hitcap van 16% + (1 % heroic presence). Wat zou ik doen?

Arcane gear gebruiken indien er geen Spriest of Moonkin mee is? en zorgen dat m'n hitcap op 14% zit? Of ga ik voor de 16% en heb dan veel teveel hit op arcane?
Niet te druk maken als je niet precies op de hitcap zit. Hitrating is in de meeste gevallen wel de meest effectieve stat om je dps te verbeteren (als je niet capped bent), maar het is niet zo dat een laatste procentje (of twee) hit het verschil uitmaakt tussen geweldige DPS en crappy DPS.

Eventueel kun je een item met flink wat hit gemmen met hit-gems zodat je in een keer een forse hit-boost krijgt van dat item als er geen hit-debuff in de raid aanwezig is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Wahey, funrun Naxx 25 (mijn eerste, maar ik heb gewoon veel te weinig tijd voor raiden), zijn tot en met Gluth geraakt op 3,5 hr (met dus military nog open). Had veel verder gekunnen, maar hadden twee faal puggers bij die niet op vent wouden/konden, en die op grobby het hele "stank droppen" verhaal niet zo goed doorhadden.

Verder nog een buttload heroics gedaan, met als hoogtepunt EINDELIJK mijn red sword of courage. Wahey!

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Ohja, had ook nog geprobeerd Zul'Gurub te solo'en als warrior. Ik als fury warrior zonder enige vorm van HP regeneration behalve dan Enraged Regenaration. Had heel m'n tank gear (welke crap is) aangetrokken met een schildje en m'n grootste 2hander DPS mace :) . Dat lukt dus echt nooit :P .

Nou heb ik net een nieuwe build in elkaar gezet, puur om ZG te solo'en. Kunnen jullie advies geven wat ik eventueel nog mis?

Wowheat talent dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Afgelopen zaterdag hadden we gepland om The dedicated few Naxx 10 te gaan doen, we hadden 1 druid healer en dat ging echt super!

Make a Quick werk met 8 man gehaald :P, en toen we bij Saph stonden kwamen we er achter dat we ook nog voor the Undying in de race waren, dus saph ging ook vlekken loos neer en op naar Kel op 50% kreeg onze shaman een Shadow dinges en wij nog roepen op vent dat ie moest lopen maar bleef lekker staan boem dood! Daar ging the undying met 8 man :( (dat heeft ie geweten) :P

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TiMMieJ schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:52:

Die 2 wil ik nog nemen, maar gebrek aan mats die ik dan via de AH moet kopen blijft mijn geldpotje voor de komende tijd nog leeg :P Maar kan het achteraf nog compenseren met ergens een Thick Autumn's Glow gem, geeft dacht ik 3 defense.

Qua hit.rating heb ik nog wel echte problemen, ik wil liever Titanguard enchant op m'n wapen (75 stamina) maar dan verlies ik nog meer hit, heb nu maar 85 :$

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

Shao Kahn schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:00:
Gisteren een PuG op Blackfathoms Deep gedaan met mijn lvl 23 retripala.

aanwezig: lvl-23 retripala (ik)
lvl 27 warrior (tank)
lvl 22 Druid (dps)
lvl 22 Hunter (dps)
lvl 24 priest (healing)

Uiteindelijk heb ik 44 % van alle damage gedaan en op de 2e plaats qua damage staat die lvl27 tank.

Hunter stond net boven de priest maar kreeg wel alle goeie loot (inc alles blauw).
Ik heb niks gekregen behalve veel xp natuurlijk.
Kijk tussen alle Naxx / EoE / VoA / Uld verhalen is dat natuurlijk ook eens leuk om te horen (nou ja, lezen) :)

Zelf heb ik dit weekend voornamelijk op m'n mage gespeeld.
Lekker aan het questen geweest in STV, zowaar deed The Curse of the Tides het eens een keer :+
Nog 2x door ZF gerend met de eerste keer een tamelijke retardin, 2e group was een stuk beter.

Vanaaf weer Naxx :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

TiMMieJ schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:52:
[...]

Inderdaad. +16 op cloak en +20 op shield helpen ook.
Ook verder werken aan je faction rep (Wyrmrest voor chest en de tank headenchant van Argent Crusade -> geeft ook weer 20 def.rate). Tevens is er een elixir om je defense rate voor een uur (Elix. of Mighty Defense) te verhogen met 45. If all else fails...
(En voor heroics heb je maar 535 def. nodig, maar dat wist je denk ik al.)

Je hebt vooral gold en faction rep nodig, en laat je die nu het beste kunnen grinden met rep daily's...

Je zit met je pally wel in het wat lastige upgrade stuk tussen 20 en 25k health. Daarna gaat het sneller (want dan zit je al in Naxx e.d.).

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
DexterBelgium schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:13:
Wahey, funrun Naxx 25 (mijn eerste, maar ik heb gewoon veel te weinig tijd voor raiden), zijn tot en met Gluth geraakt op 3,5 hr (met dus military nog open). Had veel verder gekunnen, maar hadden twee faal puggers bij die niet op vent wouden/konden, en die op grobby het hele "stank droppen" verhaal niet zo goed doorhadden.

Verder nog een buttload heroics gedaan, met als hoogtepunt EINDELIJK mijn red sword of courage. Wahey!
Gz mate, na 11 runs is die voor mij nog steeds niet gedropt.. en aangezien de meeste groups niet eens voorbij Skadi komen is dat best wel frustrerend.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SpoTs schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:44:
[...]

Gz mate, na 11 runs is die voor mij nog steeds niet gedropt.. en aangezien de meeste groups niet eens voorbij Skadi komen is dat best wel frustrerend.
Voordat ik mijn Red Sword of Courage had heb ik er inderdaad een run of 38 op zitten, ( staat ook nog wel in een van de oude topics hoe zeer ik erover klaag ;)) en de meeste PUGS vallen uiteen op Skadi inderdaad.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
SinergyX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:38:
[...]
Qua hit.rating heb ik nog wel echte problemen, ik wil liever Titanguard enchant op m'n wapen (75 stamina) maar dan verlies ik nog meer hit, heb nu maar 85 :$
Titanguard zit niet (meer) in het spel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:38:
[...]

Die 2 wil ik nog nemen, maar gebrek aan mats die ik dan via de AH moet kopen blijft mijn geldpotje voor de komende tijd nog leeg :P Maar kan het achteraf nog compenseren met ergens een Thick Autumn's Glow gem, geeft dacht ik 3 defense.

Ik had ook niet veel hit als beginnende lvl 80 pally (had iets van 30 hit). Daar heb ik niet zoveel negatiefs van gemerkt.
Titanguard als enchant is removed from the game (helaas), dus dat zal niet gaan vrees ik.
De mats voor die 2 andere enchants zijn erg weinig. Als je een guildie hebt die kan disenchanten (of als je die op een alt hebt), zul je die vrij snel al krijgen door wat lvl 77 en hoger greenies te dissen.

Als je Titanium weapon chain op je wapen zet (kan een BS voor je doen), win je weer +28 hitrating.
(Plus 50% reduction disarm effects.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat wist ik nog niet van die Titanguard enchant :( Momenteel heb ik die titanium weapon chain, dus die laat ik dan wel zitten.

Ben nu hoofdzakelijk bezig met wyrmrest accord (voor deze en in nood deze) en argent crusade (de def/stamina head enchant), maar ook nog met die tournement gasten. Zit nog op de 25 emblems quest, weet totaal niet wat erna komt maar ook zij verkopen best interessante zut (Sen'jin Protector) - zie mezelf nog geen UP HC's gaan doen binnenkort :P. Gister eindelijk die quest chain afgemaakt om de 2de daily te krijgen voor wyrmrest, ik moest het eerst enkel doen met die capture a drake.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:47:
[...]

Voordat ik mijn Red Sword of Courage had heb ik er inderdaad een run of 38 op zitten, ( staat ook nog wel in een van de oude topics hoe zeer ik erover klaag ;)) en de meeste PUGS vallen uiteen op Skadi inderdaad.
Toen ik mijn Red Sword of Courage kreeg (2e UP heroic run :P ) was ik niet eens prot specced. Maar de tank was een DK en hij wilde hem niet dus kreeg ik hem maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
SinergyX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:05:
Oh dat wist ik nog niet van die Titanguard enchant :( Momenteel heb ik die titanium weapon chain, dus die laat ik dan wel zitten.

Ben nu hoofdzakelijk bezig met wyrmrest accord (voor deze en in nood deze) en argent crusade (de def/stamina head enchant), maar ook nog met die tournement gasten. Zit nog op de 25 emblems quest, weet totaal niet wat erna komt maar ook zij verkopen best interessante zut (Sen'jin Protector) - zie mezelf nog geen UP HC's gaan doen binnenkort :P. Gister eindelijk die quest chain afgemaakt om de 2de daily te krijgen voor wyrmrest, ik moest het eerst enkel doen met die capture a drake.
Die protector (teldrassil in mijn geval) was mijn backup voor als de RSoC niet zou droppen.

BTW: rep voor wyrmrest: championen in heroics is vele malen efficienter dan dailies (wsl ten overvloede, maar toch)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:42:
[...]

Daar ben ik ook mee bezig, heb al 1 item van tempered, boots dacht ik. Ik heb ook al de titansteel shield, dus moet nog de helm. Zit nu op dacht net 21k HP maar haal dus net de def cap niet (538) en als ik mijn helm vervang (87 vs 46def.rate) zal dat nog wat dalen. Nadeel is dat ik titansteel nog niet zelf kan maken (frozen orb haal ik via mn hunter met HC's) dus het blijft een erg prijzige zooi. En trinkets zijn nog bagger, daar moet ik uberhaubt nog op zoek naar gaan. BS/mining gaat ook nog niet zo rap, wilde BS voor de 2 extra gem-slots.

Voor heroics is 535 def genoeg omdat de bosses max level 82 zijn.

in Nexus dropt een mooie tank helm. maar ik weet alleen niet meer of dat nu Nexus HS of nexus normaal was.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:05:

Not :P
Behalve een draakje vangen en de tempel verdedigen kun je ook de quest Aces High! doen mits je lvl 80 bent.
Die pak je ook in Coldarra van de npc links naast degeen die je die draakjes-vangen quest geeft.
Maar inderdaad door heroics te doen en te championen met hun tabard gaat het sneller.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
chromeeh schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:41:
[...]

Kijk tussen alle Naxx / EoE / VoA / Uld verhalen is dat natuurlijk ook eens leuk om te horen (nou ja, lezen) :)

Zelf heb ik dit weekend voornamelijk op m'n mage gespeeld.
Lekker aan het questen geweest in STV, zowaar deed The Curse of the Tides het eens een keer :+
Nog 2x door ZF gerend met de eerste keer een tamelijke retardin, 2e group was een stuk beter.

Vanaaf weer Naxx :+
Waarom was het een retardin? Ik wil dat wel ff weten omdat ik nog vrij nieuw ben en niet dezelfde stomme fouten wil maken :)

De Tank van gisteren was trouwesn als enige behoorlijk aan het zeiken dat wij (ofja ik) moesten wachten met aanvallen todat hij Sunder Armor caste. Best begrijpelijk maar soms wachtte hij ook wel erg lang en we gaan niet met 4 man staan wachten met aanvallen totdat meneer het tijd vind om SA te casten. Daarnaast rende hij als een gek door de instance zonder te letten op OOM bij mages enzo. Ik heb zelf ook wel eens getanked en je kan zeggen dat het taak van de casters is o dat aan te geven maar ik hield daar als tank ook een oog op en checkte het evt bij de persoon voordat ik de volgende mob pak.

Volgende instance word RFK. Het valt mij trouwens nog mee hoe makkelijk je een group voor deze low lvl instances samen krijgt. (Chamber of Aspects). Vooral WC is gewild

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ow die champion crap werkt ook met tabards? (heb er zelf nog helemaal niks aan gedaan, omdat ik in het begin veel te veel moet vliegen) en wel wat beters te doen heb :P (raiden altje levelen)

Het Gearen van een tank is zeker niet makkelijk in het begin, maar nou ja je zou bijvoorbeeld heroics in kunnen gaan als een andere spec. en op die manier wat gear nemen. (dan zeg je vooraf dat je main spec Prot is) en nog de pugs naar OS10/25 en VOA10/25 kan je ook wel naar binnen sneaken daar maakt het vrij weinig uit.

Zelf gisteren op mijn tank (Ulduar ready) gevraagd om mee te gaan naar VOA10 door een guildie, nou ja waarom niet. uiteindelijk Adds + boss getankt, en zowaar Tier 8.5 pants ! *flex* iets later werd ik door 1 van die pugs gevraag om OS10 te tanken, an sich wou ik niet, en moest hij nog een groep verzamelen, 15 min later ofzo zocht hij alleen nog een tank. dus ik dach waarom niet.

wat een tering pug, mensen die niet luisteren, slacken (daar heb ik zo een hekel aan). en gewoon echt retarded waren en crap dps doen... zelfs de minibosses duurden al lang.

Goed in beiden gevallen VOA10 en OS10 was het een druid die de "pug" opzette, ik werd geinvite en gelijk tot Raid leader gepromote... daar heb ik zo een hekel aan. ik ben vaak genoeg RL, en ik heb geen zin om de verantwoordelijkheid in pugs te dragen en de tactieken uit te leggen. Gelukkig waren de healers wel dik in orden, dus het ging allemaal wel.

toen kwam Sartharion zelf. aangezien ik tot RL was gebombardeert, gezegd: Those who die because of the flamewall, and do less then 1k dps won't get loot.
werd gelijk gelachen in de raid, door de mensen die het begrepen. en 3 seconden later pull ik.

RUNAWAY LITTLE GIRL...
Failbot woppa gelijk 6 mensen geraakt..... (lang leve de mod failbot)
Na 3 flamewalls ofzo, was ik even aan het typen, omdat sommigen maar geraakt bleven raken, maakte ik een foutje, en kut ook geraakt. de lava in gestoten. en blijkbaar als je Sarth tankt, word je gelijk het hele platform over gebonjoured! was best een lange vlucht! ;) (mid vlucht even wat cooldowns gepopt zodatik het overleef)

Dus een andere "ervaren" raider: "no loot for you ;)
heb ik hem gelijk in gegeven.

De druid die de raid opgezet had presteerde het om door elke flamewall geraakt te worden, en on top of that deed hij een wopping 1066 dps...

Dat soort mensen snap ik echt niet, en die horen gewoon niet thuis in 10mans... ga eerst even fatsoenlijk quest blues krijgen en minimaal heroics..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Gisteren op men 21 druid maar WC getanked. Het was de 2e maal dus ik was al op men hoede. Nog redelijke groep bijeen geraapt buiten een paar "defaukes". De priest healer had geen drinken bij zich dus de downtime was soms wel behoorlijk. Verder was er een hunter bij die de serieuze hunters wel ff slechte naam aandoet zeg. Op alles wat hij tegenkwam needen. Ik heb 2 delen van de fang set voor mijn neus voorbij zien gaan. Verder stond hij contsnt gogogogo te roepen. Jezus, horendol kom je daarvan. Dan maar met 4 verder tot de lock het opeens nodig vond om de halve instance te pullen met zijn imp op aggresive en dots rond te strooien. voor we wisten wat er aan de hand was was ie offline. Uiteindelijk nog een 18 mage gevonden (3 man was wat te weinig) die constant OOM ging, maar bon. Het kan aan mij liggen, maar lopen er nu echt zoveel retards rond in WoW?

Het was men eerste tank ervaring en ik moet zeggen dat het mij zeer erg bevalt. Enkel die lage ruimtes in instances zijn pure horror voor het overzicht. Toch een paar keer een wipe kunnen voorkomen met dank aan lifeblood :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan-san schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:36:
De druid die de raid opgezet had presteerde het om door elke flamewall geraakt te worden, en on top of that deed hij een wopping 1066 dps...

Dat soort mensen snap ik echt niet, en die horen gewoon niet thuis in 10mans... ga eerst even fatsoenlijk quest blues krijgen en minimaal heroics..
Was die dps overal of enkel op sarth? Zelf help ik altijd enorm met de adds, maar ze gaan altijd dps chart spammen van sarth zelf, waar ik dus amper op sta. (ja, de dps als er even geen add is).

Maar ik was dan ook geen enkele keer geraakt door die wall (woei ze hebben hem gefixed zag ik) :+
Tao schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:15:
Not :P
Behalve een draakje vangen en de tempel verdedigen kun je ook de quest Aces High! doen mits je lvl 80 bent.
Die pak je ook in Coldarra van de npc links naast degeen die je die draakjes-vangen quest geeft.
Maar inderdaad door heroics te doen en te championen met hun tabard gaat het sneller.
Dat is toch de NPC boven Nexus? Probleempje dat ik enkel loaned mount heb en ik daar niet mag vliegen :P An sich zit ik bij beide factions honored, dus zo lang niet meer te gaan voor revered. Moet denk nog 2 dagen emblems doen voor de 25 emblem quest in tournement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Als je de dps van een current fight doet in bijvoorbeeld recount neemt hij als het goed is ook adds etc mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Wat dan te denken van het volgende: er wordt een pug samengesteld door een lock. 25 man naar Naxx. Fijn, dus ik dacht 'kom, ik ga mee op mijn moonkin'. Lekker wat mobs heen en weer hurricanen.
Nou, de RL had al te veel druids. Okee, np.
15 minuten later vroeg hij nog steeds range dps. Ik meld dat ik nog steeds wel wil. Afijn prompt invite en lekker damage doen. We komen bij de 1e boss, loot wordt verdeeld etc.
2e boss, zelfde verhaal. 3e boss -> Dying curse valt (+hit caster dps trinket). Lekkaghh, dus ik wil rollen er op. Neuj, die wordt gelijk ingepikt door de RL.
Ik schiet gelijk in frenzied mode -> hoor vervolgens L2read want een aantal items waren al vergeven voordat de raid startte. Nou, das niet tegen mij gezegd.
Vervolgens waren er meerdere mensen die wel wat wilden 'reserveren'.
Ik heb fijntjes bedankt voor de rest van de raid. Heb geen zin om iemands boodschappenlijstje af te werken :(
Onnodig te vermelden dat die lock geen RAID damage deed (dichterlijke vrijheid :P).

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

TiMMieJ schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:50:
Als je de dps van een current fight doet in bijvoorbeeld recount neemt hij als het goed is ook adds etc mee.
Dat is correct, 1k dps op sarth ? das een beetje wanden en alt-tab totdat de eerste lavamuur komt.
Tao schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:54:
Wat dan te denken van het volgende: er wordt een pug samengesteld door een lock. 25 man naar Naxx. Fijn, dus ik dacht 'kom, ik ga mee op mijn moonkin'. Lekker wat mobs heen en weer hurricanen.
Nou, de RL had al te veel druids. Okee, np.
15 minuten later vroeg hij nog steeds range dps. Ik meld dat ik nog steeds wel wil. Afijn prompt invite en lekker damage doen. We komen bij de 1e boss, loot wordt verdeeld etc.
2e boss, zelfde verhaal. 3e boss -> Dying curse valt (+hit caster dps trinket). Lekkaghh, dus ik wil rollen er op. Neuj, die wordt gelijk ingepikt door de RL.
Ik schiet gelijk in frenzied mode -> hoor vervolgens L2read want een aantal items waren al vergeven voordat de raid startte. Nou, das niet tegen mij gezegd.
Vervolgens waren er meerdere mensen die wel wat wilden 'reserveren'.
Ik heb fijntjes bedankt voor de rest van de raid. Heb geen zin om iemands boodschappenlijstje af te werken :(
Onnodig te vermelden dat die lock geen RAID damage deed (dichterlijke vrijheid :P).
Rofl, zag ik gister ook in trade voorbij komen, Ulduar25 pug en sommige shit was al *reserved* :')
Wat een mongolen zeg

[ Voor 65% gewijzigd door Wootlock op 15-06-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TiMMieJ schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:50:
Current fight wel, maar niet als je enkel sarth kiest, daar lijken de meeste toch nog voor te gaan.
(grappig bij current fight ik bizar hoog stond, maar dat kwam enkel door nonstop volley op die adds :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:45:
[...]
[...]
Dat is toch de NPC boven Nexus? Probleempje dat ik enkel loaned mount heb en ik daar niet mag vliegen :P An sich zit ik bij beide factions honored, dus zo lang niet meer te gaan voor revered. Moet denk nog 2 dagen emblems doen voor de 25 emblem quest in tournement.
Ehm.. ja. Boven Nexus. Alleen kun je die pas krijgen nadat je eerst met die npc die ik noemde heb gepraat. Daarna moet je omhoog en kun je bij de volgende npc die Aces High quest gaan doen.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:14
@ Gohan-San

En uiteindelijk kreeg niemand loot? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Aye i stond op Current fight. en volgens mij maakt het geen zak uit als je Sartharion kiest. omdat recount alleen die naam kiest omdat de mob is die geraakt werd. er word bij default geen onderscheid gemaakt tussen op welke mob jij gedpst hebt.

Snap mensen ook niet die een "overal" lijstje gaan posten, daar heb je in mijn opinie geen zak aan. neem naxx het spider trash, is ideaal voor de AOEers onder ons. tsja dan kan elke tard hogen ogen gooien.
Vangelis schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:01:
@ Gohan-San

En uiteindelijk kreeg niemand loot? =)
Viel mee hoor. het ging mij voor namelijk om die ene druid (en een mage van ook iets 10xx k dps) (hij mij al opgevallen qua dps op trash en die VOA10 run, maar ja na die VOA10 run was ik zo blij dat ik eindelijk eens keer iets won/dropte voor mijn class)

Fist weapon dropte en die druid zegt: if no one wants it ill take it. dus toen zei ik heel kort "no you dont get anything" (terwijl ik aan het typen was rollde er gelukkig al een Warrior)

de rest van de loot weet ik niet meer, maar kwam wel bij een paar "goeden" terecht.

Toen natuurlijk de dragonhide bag, dus ik doe /roll 1-10 en gelijk 6 anderen die ook rolde, toen gingen er een aantal anderen al voor mij uit hun dak :P (ach ik negeerde de rollen en vroeg aan de rechtmatige eigenaar of hij die bag al had)

Met de badge bag weer precies hetzelfde :P looten en mazzel.

[ Voor 52% gewijzigd door Valkyre op 15-06-2009 14:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Species5618 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:10:
[...]

Niet te druk maken als je niet precies op de hitcap zit. Hitrating is in de meeste gevallen wel de meest effectieve stat om je dps te verbeteren (als je niet capped bent), maar het is niet zo dat een laatste procentje (of twee) hit het verschil uitmaakt tussen geweldige DPS en crappy DPS.

Eventueel kun je een item met flink wat hit gemmen met hit-gems zodat je in een keer een forse hit-boost krijgt van dat item als er geen hit-debuff in de raid aanwezig is.
Ok, Dan ga ik gewoon voor 14% hit denk ik. Is er een minimum aan spellpower dat je nodig gaat hebben? Zelfde geldt voor crit/haste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tao schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:54:
Achja voelt hetzelfde als die fokking naab holy paladin die nog geen 20% van mijn healing doet in VoA en vervolgens 100 rolled op een Holy paladin item. Bitch =)

Of de DK die nog niet eens 2k dps haalt en vervolgens wel de roll wint voor een Tier item uit voa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Carnagy schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:04:
[...]

Ok, Dan ga ik gewoon voor 14% hit denk ik. Is er een minimum aan spellpower dat je nodig gaat hebben? Zelfde geldt voor crit/haste?
Mages was geloof ik:

hit > sp > haste > crit > spirit
Kan ernaast zitten hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga sowieso alleen af op statistieken van bossfights. De trash ervoor of erna doet er totaal niet toe.
Als een onderdeel van een bossfight AoE is, naja, dan hoort dat er gewoon bij.

Later kun je altijd nog de damage done verder specificeren per mob, zoals bijvoorbeeld de heartphase bij XT-002. Dan kun je zien of mensen snel genoeg switchen, en de juiste targets aanvallen.

Ik heb echt ontzettend veel zin in mijn paladin gearen als ik hier zo de comments lees over de moeilijkheden die andere tanks hebben om hun poppetje raid klaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Shao Kahn schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:22:
[...]
Waarom was het een retardin? Ik wil dat wel ff weten omdat ik nog vrij nieuw ben en niet dezelfde stomme fouten wil maken :)
- Ninja pullen
- Als een gek lopen te roepen van "come on" / "hurry" dat soort dingen.
- Andere targets aanvallen dan de tank
- Sheeped / Sapped targets aanvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mensen 2k dps doen in voa , sarth of Nax can ik nog wel in komen en vindt ik meestal niet zo erg. Dit zijn dus meestal toons met heroic gear. Dus die doen dps nagelang hun gear. En het is normaal dat ze dan Nax of sarth doen.

Waar ik niet in kan komen is dat mensen maar 1000dps doen ? Volgens mij als ik op mijn Feral druid alle gear uit doe behalve mijn Staf dat ik ook wel over de 1000 dps kom. Dit heeft dus niks meer met gear te maken maar met mensen die niet weten wat ze aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een luxe probleem. Daar waar mensen hit rating te kort komen, heb ik te veel.
Speel dps warrior, waar 8% (263) hit rating nodig is en loop met 10.86% (302arms/356fury).

Ik kan geen gems vervangen, gezien ik al geen gems meer heb met hit rating, maar wat ik wel heb en dat is het probleem atm is te veel ulduar gear met hit rating. En dat terwijl ik nog geen eens t7.5 of iets heb.

Ben 2 weken geleden 80 gedinged, daarna invite gekegen om naxx10 1 keer te clearen. Niet gelukt, maar wel wat items. Vervolgens daarna gelijk ulduar10 in (? guild wilde me mee hebben) en sinds dien wat items daar gekregen met hit rating, maar geen andere gear uit een andere instance.

En dit is alles behalve fijn, want mn dps dropped hier hard door, ipv van 3k dps in mijn gear heb ik maar 2.5k in ulduar that is. In naxx10/25 kan ik wel 2500-3300 dps halen.

Wat denken jullie, moet ik met mn guild leader praten om dit probleem op te lossen (bijv voorrang op wat items om mijn hit wat te decreasen), of moet ik gewoon rustig af wachten en het gezeik van de guild even aan horen over mijn dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:35:
Dat mensen 2k dps doen in voa , sarth of Nax can ik nog wel in komen en vindt ik meestal niet zo erg. Dit zijn dus meestal toons met heroic gear. Dus die doen dps nagelang hun gear. En het is normaal dat ze dan Nax of sarth doen.

Waar ik niet in kan komen is dat mensen maar 1000dps doen ? Volgens mij als ik op mijn Feral druid alle gear uit doe behalve mijn Staf dat ik ook wel over de 1000 dps kom. Dit heeft dus niks meer met gear te maken maar met mensen die niet weten wat ze aan het doen zijn.
Dat is ook mijn punt. 1kdp geen idee wat je dan aan het doen bent, maar dan snap je het gewoon niet. maar als je dat op lvl80 nog niet weet.. dan is het wel erg.
Als minimaal zul je toch echt wel 1500 moeten kunnen doen. (over die druid die had op de mini bosses iets van 600-700 dps... vandaar dat ik die regel ook in instelde...)

@hierboven over WC, is natuurlijk wel vaak de instance waar de meesten voor het eerst hun instance ervaring op doen. en tsja als ze gewend zijn om alles solo te den, kan het wat "nieuw" zijn maar ja, je zal toch wel een beetje respect moeten toen naar de andere members :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Voor het weekend ook een goeie OS10 gedaan, met alleen wat plate-loot en een clothe geloof ik.. niks voor mijn shammie dus..
Dus toen kwam de bag aan bod: ik /roll (wetende dat ik al eens de gelukkige was geweest op een roll op de bag), en jahoor, roll ik ff 100!!
mja, Unique item, dus de RL: 'do you already own the bag??',
ik: 'yes, sorry, just trying!! Huppeldepupikweetznnaamnietmeer GZ!'

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000

Seraphin

Meep?

Jormungandr schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:37:
Gisteren op men 21 druid maar WC getanked. Het was de 2e maal dus ik was al op men hoede. Nog redelijke groep bijeen geraapt buiten een paar "defaukes". De priest healer had geen drinken bij zich dus de downtime was soms wel behoorlijk. Verder was er een hunter bij die de serieuze hunters wel ff slechte naam aandoet zeg. Op alles wat hij tegenkwam needen. Ik heb 2 delen van de fang set voor mijn neus voorbij zien gaan. Verder stond hij contsnt gogogogo te roepen. Jezus, horendol kom je daarvan. Dan maar met 4 verder tot de lock het opeens nodig vond om de halve instance te pullen met zijn imp op aggresive en dots rond te strooien. voor we wisten wat er aan de hand was was ie offline. Uiteindelijk nog een 18 mage gevonden (3 man was wat te weinig) die constant OOM ging, maar bon. Het kan aan mij liggen, maar lopen er nu echt zoveel retards rond in WoW?

Het was men eerste tank ervaring en ik moet zeggen dat het mij zeer erg bevalt. Enkel die lage ruimtes in instances zijn pure horror voor het overzicht. Toch een paar keer een wipe kunnen voorkomen met dank aan lifeblood :P.
WC is/was wat dat betreft wel berucht; het is een instance waar opeens best wel wat van je gevraagd wordt qua teamwork / skill, terwijl het effectief vaak de eerste instance die mensen runnen (RFC wordt / werd vaak overgeslagen).

De meest bizarre wow-momenten die ik heb beleefd zullen 9 van de 10 keer toch wel in WC zijn geweest (onderlinge ruzie, huntards die letterlijk en figuurlijk compleet de weg kwijt zijn, mensen die het concept van tanking & healing niet kennen, mensen die focused dps niet snappen, etc. etc. etc.)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:08:
[...]

Achja voelt hetzelfde als die fokking naab holy paladin die nog geen 20% van mijn healing doet in VoA en vervolgens 100 rolled op een Holy paladin item. Bitch =)

Of de DK die nog niet eens 2k dps haalt en vervolgens wel de roll wint voor een Tier item uit voa.
Ye, daarom ben ik gewoon niet zo happy met t8.5 die dropped in VoA. Zelfs de grootste retard kan nu die imba items krijgen :(

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:38:

Wat denken jullie, moet ik met mn guild leader praten om dit probleem op te lossen (bijv voorrang op wat items om mijn hit wat te decreasen), of moet ik gewoon rustig af wachten en het gezeik van de guild even aan horen over mijn dps?
Ik denk niet dat dat een goed idee is. Iedereen heeft de gear wel nodig voor zijn eigen redenen. Jij hebt misschien teveel, maar iemand heeft het te weinig. Tank will meer HP etc, dus gewoon lekker wachten.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Gohan-san schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:44:
Dat is ook mijn punt. 1kdp geen idee wat je dan aan het doen bent, maar dan snap je het gewoon niet. maar als je dat op lvl80 nog niet weet.. dan is het wel erg.
Als minimaal zul je toch echt wel 1500 moeten kunnen doen. (over die druid die had op de mini bosses iets van 600-700 dps... vandaar dat ik die regel ook in instelde...)
Tja, ik weet niet hoeveel die druid bijvoorbeeld al heeft gedaan met de setup die hij daar speelde. Mijn vrouw bijvoorbeeld, hele goeie healer, maar pas sinds kort een DK als dps opgezet. Wel zoveel mogelijk craftable en Hc gear bij elkaar verzameld, maar ze haalt net de 1500 dps in bijvoorbeeld een OS10.

Enige reden is dat ze nog nooit een dps toon heeft gehad op hoog niveau. In ieder geval niet in Hc's of raids. En ze vind het best lastig om daar de juiste rotatie in te vinden, wat doe je dan? Dan pak je wat je met questen veelal doet, maar dat is niet optimaal. Ze leert wel bij, maar in een PuG zie je niet wie op welk niveau zit.

Is geen goedpratertje voor iedereen natuurlijk, maar het is wel lastig met PuG's. Je ziet veel mensen vaak klagen, maar de persoon in die PuG waarover geklaagd wordt kennen ze niet.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Macchill schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:46:
Voor het weekend ook een goeie OS10 gedaan, met alleen wat plate-loot en een clothe geloof ik.. niks voor mijn shammie dus..
Dus toen kwam de bag aan bod: ik /roll (wetende dat ik al eens de gelukkige was geweest op een roll op de bag), en jahoor, roll ik ff 100!!
mja, Unique item, dus de RL: 'do you already own the bag??',
ik: 'yes, sorry, just trying!! Huppeldepupikweetznnaamnietmeer GZ!'
Wat ik mij eigenlijk nog afvraag of je er geen 2 kan hebben. bijvoorbeeld 1 in je Bank en dan nog 1tje op je character zelf.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

KillGhost schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:58:
[...]
Ik denk niet dat dat een goed idee is. Iedereen heeft de gear wel nodig voor zijn eigen redenen. Jij hebt misschien teveel, maar iemand heeft het te weinig. Tank will meer HP etc, dus gewoon lekker wachten.
Praten met je GL erover is geen slecht idee, maar niet om voorrang te krijgen op items. Wel om aan te geven dat je hitrating gewoonweg te hoog is door je gear. Dan is meteen duidelijk dat je er wel iets aan probeert te doen (andere gems etc), maar dat je zelfs dan nog teveel hit hebt om optimaal dps te kunnen genereren.

Dan kan gezanik over te lage dps in ieder geval in de kiem gesmoort worden.
Gohan-san schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:08:
Wat ik mij eigenlijk nog afvraag of je er geen 2 kan hebben. bijvoorbeeld 1 in je Bank en dan nog 1tje op je character zelf.
Nee dat kan niet, unique is echt uniek. Dat geldt ook voor je bank.

[ Voor 17% gewijzigd door -BB- op 15-06-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:58:
[...]
Naja ik zit in een ulduar raiding guild. En ik zelf heb de gear van naxx25/10 nodig. Ze doen wel naxx25 1keer per week, maar vaak heb je van die lootwhores, die alles willen voor de offspec en gezien ik nog trail ben, krijgt zelfs offspec atm nog voorrang (tenzij je tank of healer bent ?!?)
-BB- schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:09:
[...]

Praten met je GL erover is geen slecht idee, maar niet om voorrang te krijgen op items. Wel om aan te geven dat je hitrating gewoonweg te hoog is door je gear. Dan is meteen duidelijk dat je er wel iets aan probeert te doen (andere gems etc), maar dat je zelfs dan nog teveel hit hebt om optimaal dps te kunnen genereren.

Dan kan gezanik over te lage dps in ieder geval in de kiem gesmoort worden.
Ja, dat is wellicht een beter idee. Was ook maar slechts een voorbeeld =)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillGhost schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:55:
Ye, daarom ben ik gewoon niet zo happy met t8.5 die dropped in VoA. Zelfs de grootste retard kan nu die imba items krijgen :(
Vergeet vriendjespolitiek niet :P Zo ging er 1 gauntlet of lost protector naar guildmaatje van de RL, wegens zijn 'enorme dedication'. (je bedoelt plaatsje 6 van DPS?). Maargoed, stukje risico van een Pug.

Ergste was nog wel patchwork bow, ik zit nog met ruim 3k crafted arrows (op een blauwe maandag had iemand in AH die boxes voor 2g ingezet, ipv 20g+), maar mooi dat ik niet mocht rollen voor die bow gezien mijn gun beter was (naxx10 laaste boss). Maar zet ik ze naast elkaar is enkel de agi een 'bepalende' factor, maar voor mij is hit op het moment nog prioriteit vergelijking. (arrowsong vs nerubian). En gezien je nog steeds geen geluiden kan aanpassen in de WoW client zit ik nog steeds met kolere geluid.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:11:
Vergeet vriendjespolitiek niet :P Zo ging er 1 gauntlet of lost protector naar guildmaatje van de RL, wegens zijn 'enorme dedication'. (je bedoelt plaatsje 6 van DPS?). Maargoed, stukje risico van een Pug.
Dat is niet alleen in PuG's

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:11:
[...]

En gezien je nog steeds geen geluiden kan aanpassen in de WoW client zit ik nog steeds met kolere geluid.
er zijn wel degelijk mods en addons voor het gun geluid, al weet ik ni of die allemaal toegestaan zijn door Blizz

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:35

Denko

|{ing Øf ßlitz

Wootlock schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:54:
[...]

Dat is correct, 1k dps op sarth ? das een beetje wanden en alt-tab totdat de eerste lavamuur komt.

[...]

Rofl, zag ik gister ook in trade voorbij komen, Ulduar25 pug en sommige shit was al *reserved* :')
Wat een mongolen zeg
they are "clearly pro"

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och die gear focus ..

ding 80 - 5 epic boe items waaromder de gun, tournament staff, 4 pieces gronnstalker, bt/mh/swp rings en trinkets,
En hop naar VoA25, NAxx25 etc :)

dat is pas lachen :)

Vooral als je dan in de top5 dps zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Denko schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:32:
[...]

they are "clearly pro"
Ook al hebben ze gear nodig die ik niet nodig heb, gaan ze gewoon overleggen met de rest van de PuG/guild/wie-dan-ook-in-de-party of ze die dingen mogen looten/needen..

Bij ons in de guildruns is het simpel, main-spec nodig: need gewoon, offspec nodig: vragen of er iemand het voor hun main nodig heeft, dan pas need.. duidelijk, en geen gezeik..
en hebben 2 mensen het nodig, beide need, en 'let the dice decide'.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens de moeite genomen om level 80 te worden. Ook gelijk maar epic flying+cold weather+dualspec gehaald met het geld dat ik met die 10 leveltjes van 70-80 verdiend heb. Ziekelijk simpel. Toen de dualspec op resto gezet en heroic gedaan. WotLK is echt gewoon 3x zuig. Geef classic terug! Geef me mijn 40 man raids! Dood aan die squidfaces! Dood aan alliance shamans en horde paladins! Dood aan gratis epics met 0 effort uit heroics en PVP. Geef me WoW terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:46:
Eens de moeite genomen om level 80 te worden. Ook gelijk maar epic flying+cold weather+dualspec gehaald met het geld dat ik met die 10 leveltjes van 70-80 verdiend heb. Ziekelijk simpel. Toen de dualspec op resto gezet en heroic gedaan. WotLK is echt gewoon 3x zuig. Geef classic terug! Geef me mijn 40 man raids! Dood aan die squidfaces! Dood aan alliance shamans en horde paladins! Dood aan gratis epics uit heroics en PVP met 0 effort. Geef me WoW terug!
duidelijk niet met de revolutie meegegaan... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens de moeite genomen om level 80 te worden. Ook gelijk maar epic flying+cold weather+dualspec gehaald met het geld dat ik met die 10 leveltjes van 70-80 verdiend heb. Ziekelijk simpel. Toen de dualspec op resto gezet en heroic gedaan. WotLK is echt gewoon 3x zuig. Geef classic terug! Geef me mijn 40 man raids! Dood aan die squidfaces! Dood aan alliance shamans en horde paladins! Dood aan gratis epics met 0 effort uit heroics en PVP. Geef me WoW terug!
/QQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Achja, vroeger was alles inderdaad beter. Als je toen met T1 rond liep was je heel erg goed en was je een van de weinige mensen die T1 had. Tegenwoordig loopt iedereen meteen rond in T8.5 :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

:')
Denko schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:32:
[...]

they are "clearly pro"
Hah, jij hebt hem ook gezien, cleary pro lmao nep pvpers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Chester schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:52:
Achja, vroeger was alles inderdaad beter. Als je toen met T1 rond liep was je heel erg goed en was je een van de weinige mensen die T1 had. Tegenwoordig loopt iedereen meteen rond in T8.5 :P
Daaruit blijkt maar weer: Skill > Gear

Iemand kan nog zo mooie / goede / imba gear hebben.
Als het een Eddie Ebay is heb je aan zo'n player nog geen ene *piep*, omdat degene gewoon compleet geen skill heeft.

Vroegâh was je met T1 / T2 de man / vrouw.
Je was imba met T3 >:)

[ Voor 6% gewijzigd door chromeeh op 15-06-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 20:35

Denko

|{ing Øf ßlitz

Wootlock schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:02:
[...]

:')

[...]

Hah, jij hebt hem ook gezien, cleary pro lmao nep pvpers :D
ja man, hij was 4 uur aan het spammen, waarna ze disbanden, maar het is nog grappiger als je leest hoe ik ze geflamed had op aggy forum in hun recruitment channel :P many funz.
Als je dat leest begrijp je pas hoe fail die poging tot een run is

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Denko schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:26:
[...]

ja man, hij was 4 uur aan het spammen, waarna ze disbanden, maar het is nog grappiger als je leest hoe ik ze geflamed had op aggy forum in hun recruitment channel :P many funz.
Als je dat leest begrijp je pas hoe fail die poging tot een run is
Zal vanavond wel eens wat gaan lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Wootlock schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:10:
[...]

Mages was geloof ik:

hit > sp > haste > crit > spirit
Kan ernaast zitten hoor...
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat een FB build niet gefocused was op crit en alleen vanaf 2000 Spellpower viable was. Daarom vraag ik het ook. Het is een build waar ik zelf weinig ervaring mee heb. Heb veel Arcane en FFB gedaan, maar nog nooit de FB (high end) build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireball build = Spellpower, spellpower, spellpower + haste/crit
Je wilt dan trouwens een tank die een soort slow effect op de baas kan zetten, zoals Thunderclap (Warriors), Infected Wounds (Druid), Icy Touch (DK), Judgement of the Just(Paladin). Dat activeert de talent 'Torment of the Weak'. Ik had dus laatst in Ulduar een Paladin en een Warrior als tank. De Pala had JotJ niet, en ik zag duidelijk een verschil in de damage tussen zijn target en de target van de Warrior.

FFB is prima DPS, al mag je graag hoge crit percentages hebben. Alleen een crit doet lekkere damage (250% damage). De base damage is relatief laag.

Als er AoE benodigd is tijdens een boss fight, kan FFB beter zijn, door hogere Blizzard damage.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:38:
Heb een luxe probleem. Daar waar mensen hit rating te kort komen, heb ik te veel.
Speel dps warrior, waar 8% (263) hit rating nodig is en loop met 10.86% (302arms/356fury).

Ik kan geen gems vervangen, gezien ik al geen gems meer heb met hit rating, maar wat ik wel heb en dat is het probleem atm is te veel ulduar gear met hit rating. En dat terwijl ik nog geen eens t7.5 of iets heb.

Ben 2 weken geleden 80 gedinged, daarna invite gekegen om naxx10 1 keer te clearen. Niet gelukt, maar wel wat items. Vervolgens daarna gelijk ulduar10 in (? guild wilde me mee hebben) en sinds dien wat items daar gekregen met hit rating, maar geen andere gear uit een andere instance.

En dit is alles behalve fijn, want mn dps dropped hier hard door, ipv van 3k dps in mijn gear heb ik maar 2.5k in ulduar that is. In naxx10/25 kan ik wel 2500-3300 dps halen.

Hmm klikt me bekent. Ben fury en zit nu op 511 hit rating -.- en ik kan niks switchen of andere stats gaan omlaag. Maar uhm teveel is niet echt erg. Je dps gaat we wel een bietje van omhoog. Er komen van eiges wat betere items waar geen hit in zit en dan is het fijn dat je wat gear kan swappen om je hitcap vast te houden.

Als ik oooooit een t7.5 t.8 t8.5 helm ga krijgen ipv van me crafted dan ben ik gelijk 60hit rating lichter.
Voor arms denk ik wel dat het inderdaad overkill kan zijn om dat je na je cap gelijk de witte ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:42:
Je wilt dan trouwens een tank die een soort slow effect op de baas kan zetten, zoals Thunderclap (Warriors), Infected Wounds (Druid), Icy Touch (DK), Judgement of the Just(Paladin). Dat activeert de talent 'Torment of the Weak'. Ik had dus laatst in Ulduar een Paladin en een Warrior als tank. De Pala had JotJ niet, en ik zag duidelijk een verschil in de damage tussen zijn target en de target van de Warrior.
Iedere enigszins verstandige tank heeft de slow in z'n spec/rotation zitten. -20% attack speed op de mobs is gewoon erg goed om de damage die je krijgt te beperken. Dat fireball en arcane mages daarna wat meer pew pew doen is bijzaak, -20% attack speed is gewoon een must voor tanks.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:42:

FFB is prima DPS, al mag je graag hoge crit percentages hebben. Alleen een crit doet lekkere damage (250% damage). De base damage is relatief laag.

Als er AoE benodigd is tijdens een boss fight, kan FFB beter zijn, door hogere Blizzard damage.
Ok thx! Ik wist idd dat de damage groter wordt doordat Torment of the Weak getriggered wordt. Mijn andere spec is Arcane en daar doe ik ook leuke damage mee dus ik heb altijd iets om op terug te vallen. Daarvoor heb ik nu veel teveel hit. Woensdag staat Ulduar 10 weer op de kalender. Ik ga dan de FB build echt testen en hopelijk doe ik meer damage als met Arcane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier eens,, een preview van de nieuwe battleground genaamd Isle of Conquest. 40 vs 40, er wordt gewerkt met resources en locaties die je voor je factie moet claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Eindelijk level 80 mogen dingen met mijn DK. Nu begint het met epics sparen, want ik ben volledig blauw (op 2 items na)...

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 16-09 22:13
Outerspace schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:49:
Eindelijk level 80 mogen dingen met mijn DK. Nu begint het met epics sparen, want ik ben volledig blauw (op 2 items na)...
Want die 2 zijn groen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Gohan-san schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:44:
[...]
@hierboven over WC, is natuurlijk wel vaak de instance waar de meesten voor het eerst hun instance ervaring op doen. en tsja als ze gewend zijn om alles solo te den, kan het wat "nieuw" zijn maar ja, je zal toch wel een beetje respect moeten toen naar de andere members :)
Ik heb steeds eindeloos veel respect tijdens instances. Ik weet ook maar al te goed hoe ik als noob begonnen ben. Maar mensen die echt TE domme dingen doen, ninja'en en gewoon niet willen luisteren ... tjah. ik krijg dan steeds gruwelijk veel schrik als ik dan hoor dat dat een alt van ze is.

[ Voor 6% gewijzigd door Jormungandr op 15-06-2009 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ossi schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:54:
[...]

Want die 2 zijn groen? :P
Die zijn als eerst aan vervanging toe :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam een oud topic tegen dat toevallig ging over het vervangen van geluiden, het lijkt erop dat het gewoon is toegestaan. (je verwijderd niets, maar zet enkel een bestand in data folder die ipv het orgineel wordt gelezen).

Dus mijn gun geluid is nu vervangen door een vette silencer geluid :D
(naja, meer een erwtenschieter).

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Slogra schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:47:
[...]

Ik heb die Bone Fishing Pole ook, alleen zie ik de vislijn nooit bij deze hengel, dus da's niet zo handig. Heb jij dat ook?
Ja, die is bugged. Niet zo erg, ik gebruik het ding toch niet. Die epic fishing pole van de Tuskarr/Taunka heeft betere stats :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:12:
[...]

Ja, die is bugged. Niet zo erg, ik gebruik het ding toch niet. Die epic fishing pole van de Tuskarr/Taunka heeft betere stats :)
En hij ziet er toch ook veel vetter uit joh ;)

Vanavond 10m Uldu gecontinued, waren gestopt met wipen op Council hardmode de vorige keer. Die ging nu vrij snel down na een wipe doordat er toch te laat gedispelled werd. Release ik net voordat ie plat gaat (was 1e tank) denkende dat ik SS rez klik, dus geen achievement :'(

Daarna een Kolo "Arms open" try, toch niet zo makkelijk als het lijkt, moet je vast met 1 healer doen. Maar gewoon gedaan vanwege wat gebrek aan tijd. Hodir eerst, proberen de hardmode, maar door wat foutjes op 3:25 uitgekomen. Moet volgende keer goed komen. Daarna Thorim hardmode proberen, en ook die was neer na 2 wipes. We hadden nog maar een half uur over dus besloten voor Mimiron te gaan, waar we de Friendly Fire achievement ook nog meepikten. Erg geslaagde run, helaas kan ik hem morgen niet mee afmaken :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 00:14:
[...]

En hij ziet er toch ook veel vetter uit joh ;)

Vanavond 10m Uldu gecontinued, waren gestopt met wipen op Council hardmode de vorige keer. Die ging nu vrij snel down na een wipe doordat er toch te laat gedispelled werd. Release ik net voordat ie plat gaat (was 1e tank) denkende dat ik SS rez klik, dus geen achievement :'(

Daarna een Kolo "Arms open" try, toch niet zo makkelijk als het lijkt, moet je vast met 1 healer doen. Maar gewoon gedaan vanwege wat gebrek aan tijd. Hodir eerst, proberen de hardmode, maar door wat foutjes op 3:25 uitgekomen. Moet volgende keer goed komen. Daarna Thorim hardmode proberen, en ook die was neer na 2 wipes. We hadden nog maar een half uur over dus besloten voor Mimiron te gaan, waar we de Friendly Fire achievement ook nog meepikten. Erg geslaagde run, helaas kan ik hem morgen niet mee afmaken :(
Kolgarn voor Open Arms is beetje vreemd maar wel te halen, afgelopen week met 2 healers gedaan. Gevaar is dat t gevecht te lang duurt en dat je z'n Right Arm niet genoeg kunt dps'n om degene die squeezed is vrij te krijgen. Left Arm is geen issue maar toen we zagen dat Right Arm te laag % was hebben we gewoon 2 man opgeofferd en laten squeezen terwijl dps voluit op body ging. :+ "Ok next one to get squeezed dies, focus fire on body! Ah gratz druid you won, sry!" :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter8888
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:20
Carnagy schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:10:
[...]

Ok thx! Ik wist idd dat de damage groter wordt doordat Torment of the Weak getriggered wordt. Mijn andere spec is Arcane en daar doe ik ook leuke damage mee dus ik heb altijd iets om op terug te vallen. Daarvoor heb ik nu veel teveel hit. Woensdag staat Ulduar 10 weer op de kalender. Ik ga dan de FB build echt testen en hopelijk doe ik meer damage als met Arcane.
FB Build is m.i. de beste build zodra je redelijk goede gear hebt verzameld, mede doordat je 14% hit rating nodig hebt i.p.v. de 11% voor FFB/Arcane. Op de meeste Ulduar drops zit genoeg hit zodat je hier geen gems voor hoeft op te offeren. Zodra je de 4-piece ulduar set hebt verzameld is het in ieder geval beter om te gaan voor FB gezien het feit dat de non-consumed Arcane Missiles qua dps-boost een stuk minder is dan non-consumed Hot Streak. Daarnaast hoef je je bij FB eigenlijk geen zorgen te maken over je mana, ik hoef zelden een evocation te gebruiken gedurende een boss fight. Bij arcane was ik best wel afhankelijk van mijn mana gems en moest ik evocation goed timen om niet out-of-mana te raken, als dan op een of andere manier je evocation werd geinterrupt of werd verkort was je al snel screwed.

Main: Woefwaffer (Mage), Alts: Woefwafje/Miauwmiauwer) on Outland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Freya Hard mode
http://www.youtube.com/watch?v=PuvKiJsG9Mo

Vroeg me al af wie de eerste zou zijn :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Species5618 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:56:
[...]

Iedere enigszins verstandige tank heeft de slow in z'n spec/rotation zitten. -20% attack speed op de mobs is gewoon erg goed om de damage die je krijgt te beperken. Dat fireball en arcane mages daarna wat meer pew pew doen is bijzaak, -20% attack speed is gewoon een must voor tanks.
Thunderclap zit altijd standard in me rotatie. Hoort iedere warrior tank te doen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam deze healing 'guide' tegen: :)

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=51005333&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren ging het sporten niet door, dus kon ik mee met de guild naar Ulduar25. Mimiron was het eerste doel. De eerste try moest iedereen weer even op gang komen. Phase 1 was vlot voorbij. In phase 2 ging het mis. Mensen hadden niet helemaal het benul om zoveel mogelijk achter hem te blijven. Dit werd een wipe. De 2e try ging het wel goed. Phase 4 was lekker hectisch. Veel mensen gingen dood (waaronder ik door een stomme actie toen de 3 delen op 1% zaten), maar we hebben het wel gered. Erg leuk gevecht vind ik. Vooral de complete hectische mayhem in phase 4 maakt het een intense ervaring.

Daarna was Vezax aan de beurt. Dit was voor de guild de 2e avond van tries op deze boss. We hebben aardig wat tries gehad. Op de beste try healde hij zich van 700K naar 2.1M health en had hij op het eind nog maar 18k health over :(. Als het niet fout was gegaan met die gigantische heal of we het 3 seconden langer hadden uitgehouden was hij dead meat geweest. Vanavond gaan we het hopelijk nog eens proberen.

Bij Vezax blijf ik moeite houden met de Shadow Crashes. Als ze op mij afkomen weet ik ze wel te ontwijken, DBM zorgt dan dat ik een /y doe, dus da's makkelijk te zien. Maar op de één of andere manier registreer ik het niet als dit bij anderen gebeurt die dicht bij me staan. Ik heb mijn camera met een macro al extreem uitgezoomd, maar dat helpt niet echt. Op de failbot stond ik dus ook met stip op #1 bij de Shadow Crash fails :'(. De volgende keer (hopelijk vanavond dus) ga ik daar extra op focussen. Dan maar iets minder DPS, als ik door de lucht vlieg en weer in range moet rennen of doodga doe ik helemaal geen DPS.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Erg grappig om te lezen, maar oh zo jammer om dan de replies door te lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dricus schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 08:31:

[..]

Bij Vezax blijf ik moeite houden met de Shadow Crashes. Als ze op mij afkomen weet ik ze wel te ontwijken, DBM zorgt dan dat ik een /y doe, dus da's makkelijk te zien. Maar op de één of andere manier registreer ik het niet als dit bij anderen gebeurt die dicht bij me staan. Ik heb mijn camera met een macro al extreem uitgezoomd, maar dat helpt niet echt. Op de failbot stond ik dus ook met stip op #1 bij de Shadow Crash fails :'(. De volgende keer (hopelijk vanavond dus) ga ik daar extra op focussen. Dan maar iets minder DPS, als ik door de lucht vlieg en weer in range moet rennen of doodga doe ik helemaal geen DPS.
Gebruik ipv de kite tactiek gewoon de hard mode tactiek :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Gisteravond 2 uur bezig geweest met de spinnen-vleugel van Naxx-25.. Ik wilde eigenlijk een PuG opstarten om de daily nexus te doen, maar blijkbaar zijn tanks bij ons een stuk zeldzamer geworden, of ze staakten grotendeels.. Dus ik stelde voor om op de /trade-spam-vraag in te gaan om met naxx-25 in te gaan, clean run. van de overige 3 gingen er 2 niet mee, en 1 tank (die undergeared was) ging mee als dps, ik had hem overgehaald, met als argument dat als hij wat loot zou krijgen, het ten alle tijden beter is dan z'n huidige (helaas rolde hij steeds te laag, en kwam er weinig voorbij..).
nou, om 22:10 eindelijk de eerste groep mini-spinnen.., Anub ging snel neer, en toen op de grand widow faerlina (ofzo). 2x een wipe omdat ze er niet uitkwamen hoe ze nou die adds gingen killen (veel naxx-10 ervaringen, gaat niet op voor de 25-mans..).. de 3e run ging neer alsof we al jaren naxx-ervaring hebben, heel smooth, iedereen levend en zeer goede gezondheid, en plenty mana over voor de healers.. Loot verdelen!!

Toen barste er een discussie los...
vooraf is blijkbaar geroepen (ik kwam er laat bij, gemist gesprek dus) dat je alleen mag rollen op je huidige spec, en niet op je off-spec, behalve als niemand het hoeft te hebben.. bekend verhaal lijkt mij.
hebben we een shadow-priest als RL (die de regels ook opstelde), die rollde (en helaas ook tot 2 keer wat won) op healing gear.. 'voor z'n off-spec'.. terwijl er iemand uit mijn guild bij zat, die met 1 punt verschil de /roll verloor 96-95 (top-healer van de club).. dus die vroeg zich af waarom hij als shadow-priest de healing gear voor z'n off-spec wilde hebben, nadat hij zelf had opgezet dat dat niet mocht.. Nou heb ik op een gegeven moment maar ff alt-tab gedaan, ff wat zinloos surfen, want dat duurde dus daadwerkelijk een kwartier voor we verder gingen met de volgende trash-mob.. hele lappen tekst werden er gespammed, zelfs tijdens de volgende gevechten continu gezeik heen en weer. Op een gegeven moment: '/rw stop this discussion, kill the next boss, and we all go to sleep, we clearly need it!!'
toen kwamen er nog wat mensen die graag het laatste woord wilde hebben, en toen was Maexxna aan de beurt, net zo smooth als grand widow faerlina...

helaas geen loot, en ook helaas weer 0:08 voor ik weer in bed lag... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Gisteren met zijn 2en LBRS en UBRS gedaan voor de achievements. Lang niet alles neergelegd, maar we hadden samen wel +800 runecloth.

En dan te bedenken dat ik iemand had een paar dagen geleden die runecloth stacks voor 5g per stack wilde overnemen voor zijn tailoring en dat ik vooral moest aangeven als ik er meer had. Op AH staan ze bij ons voor rond die prijs, maar dan hoef er ook niet op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
-BB- schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:06:
Gisteren met zijn 2en LBRS en UBRS gedaan voor de achievements. Lang niet alles neergelegd, maar we hadden samen wel +800 runecloth.

En dan te bedenken dat ik iemand had een paar dagen geleden die runecloth stacks voor 5g per stack wilde overnemen voor zijn tailoring en dat ik vooral moest aangeven als ik er meer had. Op AH staan ze bij ons voor rond die prijs, maar dan hoef er ook niet op te wachten ;)
Gisteren ging een guildie BRD clearen voor de achievement en hij vroeg of er lowbies waren die mee wilden. Aangezien mijn huntertje rond de 55 zit heb ik maar toegehapt. De hoeveelheden runecloth die ik daar heb uit gehaald, niet normaal 8)7

Nuja BRD is ook wel redelijk groot natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren een beetje doorgespeeld en ben op 120k na eindelijk LvL78! Het eind is in zicht ;)
Zit nog op een magere 1.3/1.4k DPS, maar opzich is dat niet erg aangezien ik half in LvL70 epics hang en half in questblue's. Dus er zit nog hoop in! (En ik moet de rotatie weer onder de knie krijgen :/)

Maar het is wel doorbijten voor een melee, non self healing class :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Klopt, die heb ik van het weekend gedaan als 47 paladin met mijn vrouw als 51 lock en een vriend met zijn 80 unholy DK. Die eerste grote kamer die liep hij in 1 keer rond, had alles bij zich en deed DnD, doei kamer :+

Toen hebben we echt alles platgelegd m.u.v. meteen links als je de eerste grote kamer binnenkomt. Daar hadden we ook al belachelijke hoeveelheden runecloth, maar die heb ik toen aan die gast verkocht voor 5g per stack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Laatst online: 16-09 20:15
Tijdje geleden dat ik hier gereageerd heb, maar nu weer een dag/weekboekje van mijn kant. Deze week voor het eerst met de guild mee naar Ulduar 10. De reset hiervoor hadden ze al een poging gedaan, waar ik helaas niet bij kon zijn, en hebben ze 2 bosses neergekregen: Flame Levathian en Ignis (na 6 tries ofzo).

Dat moest deze reset dus beter! Woensdag begonnen en toen al 5 bosses down: Flame Levathian (2 shot), Ignis (4 shot), Razorscale (1 shot), XT002 (2 shot) en Kologarn (2 shot). Al met al niet gek, omdat niemand van ons de laatste drie bosses eerder had gedaan. Gisteren verder gegaan en gestart met Iron Council. Die bleek een stuk pittiger. Na flink klooien met position, eindelijk na 8 wipes ofzo down gekregen. Als Steelbreaker eenmaal neer is, is het vrij easy. Maar begin bleek erg lastig om de tank up te houden.

Daarna Auraya 1 shot en op naar Hodir. Die hebben we helaas niet meer kunnen killen. Twee tries gedaan, waarbij iedereen nog druk was met de fight onder controle te krijgen en DPS dus veels te laag was. Best try 46% met 1 minuut over op de enrage timer. Daar hebben we dus nog wat te doen. ;)

Al met al prima progress voor een casual guild, lijkt mij. :) Woensdag kan ik helaas niet mee, misschien de tweede dag weer aansluiten. Vind Ulduar wel echt een verademing ten opzicht van Naxx, het ziet er allemaal veel mooier uit. Verder veel minder trash, al zijn sommige bijna even lastig als een Naxx 10 boss. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren in 4(!) raids gezeten, die allemaal nergens heen gingen :X . Gaf niks, heb gewoon verder geprobeerd die turtle mount op te vissen. Helaas na ~600 vissen (allemaal uit northrend pools) geen turtle mount :( . Ah well, volgende keer beter :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
-BB- schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:25:
Klopt, die heb ik van het weekend gedaan als 47 paladin met mijn vrouw als 51 lock en een vriend met zijn 80 unholy DK. Die eerste grote kamer die liep hij in 1 keer rond, had alles bij zich en deed DnD, doei kamer :+

Toen hebben we echt alles platgelegd m.u.v. meteen links als je de eerste grote kamer binnenkomt. Daar hadden we ook al belachelijke hoeveelheden runecloth, maar die heb ik toen aan die gast verkocht voor 5g per stack :)
5g per stack is netjes voor zo'n oude resource :) Ik doe af en toe nog een straholme run met mijn rogue (voor de mount) en dat levert ook aardig wat runecloth op. Dat verdeel ik onder mijn alts die zo ook goed op weg geraken naar de ambassador titel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een verademing die geluidjes vervangen. Meteen ook kill command aangepast naar een wat rustiger geluid, daarna in een naxx10 pug gekomen. Buiten 1 foute pull op 4horsies ging eigelijk alles erg goed, meest opmerkelijke was nog wel een prot-spec paladin met pvp gear die enorme singletarget kon healen.

Door die geluidjes kon ik veel beter focussen op mijn rotatie, samen met die cooldown addon, heb ik zelfs 3.8k dps gehaald op instructor, en dat zonder shaman :D

Ik was enige warrior/shaman/hunter, dus kreeg ik elke XX of lost protector, teller staat nu op 6, terwijl ik al 2 valorous had. Al het gold wat ik binnen had gehaald uitgegeven aan nieuwe gems, 20agi enchant moet nog maar even wachten. Al snap ik nog niet echt waar ik die 20% attackspeed voor nodig heb die uit de 4-set cryptstalker set komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Kapoen schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:38:
5g per stack is netjes voor zo'n oude resource :) Ik doe af en toe nog een straholme run met mijn rogue (voor de mount) en dat levert ook aardig wat runecloth op. Dat verdeel ik onder mijn alts die zo ook goed op weg geraken naar de ambassador titel ;)
Het wil nog wel eens zakken naar 3g, maar dat duurt meestal niet lang. Je kan er ook rep mee kopen tegenwoordig. Ik zie de heil er niet in, maar anderen schijnbaar wel. Vind persoonlijk 75 rep per stack niet veel na de initiele 1400 rep per soort cloth, maar dat zal aan mij liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Laatst online: 16-09 20:15
SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:42:
Al snap ik nog niet echt waar ik die 20% attackspeed voor nodig heb die uit de 4-set cryptstalker set komt.
Snellere mana regen als je op een lange fight out-of-mana raakt. Maargoed, zo boeiend vind ik de bonus ook niet. Heb m'n T7.25 gloves omgeruild voor T8.10 (Emalon yay!) en daarmee nog slechts 3 setpieces en dus geen bonus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenBJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-07 20:01
Ik ben een mage en ik had een vraag over 2 items die ik kan dragen:

Regal Wizard hat of Stamina
45 armor
+17 stamina
http://www.wowhead.com/?item=7470 (kies enchantment)

of

Aurora Cowl
42 armor
+10 stamina
+10 intellect.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=4041

Ik weet dat een mage het niet hoeft te hebben van zijn health, dus daarom is extra mana beter.
Aan de andere kant; elk beetje health is meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 17:51
[b][message=32109910,noline]Aurora Cowl
42 armor
+10 stamina
+10 intellect.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=4041
Intellect > Stamina

Van INT krijg je Crit & Mana