Waarom eigenlijk, als een bedrijf twee jaar geleden niks meer nieuws uitbrengt itt andere bedrijfen die telkens laten zien wat hun vooruitgang is door kleine upgrades meteen op de markt te zetten, en opeens met hun laatste versie komen dan kan je makkelijk 100% performance winst genereren.Paprika schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:56:
[...]
Eigenlijk had ik het inderdaad anders moeten zeggen (er zijn inderdaad geen performance geruchten geweest, maar wel ander niets echter heb je gelijk), maar een 100% performance increase met een single GPU oplossing lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Analogie:
Als Volkswagen de Golf 4,5,6 niet uitbracht en nu pas 2009 de golf 6 vanaf golf 3, weet je wat mensen zeggen; OMG dat is een wereld van verschil, veel airbags, efficienter met brandstof, meer PK's, wat een koppel kromme incl. turbo zelfs, etc etc.
IPV koffiedik kijken wacht ik het rustig af, ik wacht al sinds vorig jaar op de GT300, check mijn response ook van eind 2008 in 1 van de nvidia nieuwsberichten.
Daarentegen wacht ik tevens op Larabee, verwacht veel van een GPU (wat ik eigenlijk niet mag gebruiken als naam) die schaalbaar is op het gebied van cores, 128 cores kunnen ze realiseren, WTF MAN??!!!
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."