Ik weet niet of mijn reactie hier helemaal op z'n plek is maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben aan het twijfelen tussen de Xtreamer, de
Asus O!Play en de
AC Ryan Playon! HD
Toen de eerste berichten verschenen over de Xtreamer had ik er nog niet helemaal vertrouwen in, qua kinderziektes e.d, ik wou toen voor de Asus gaan. In het Asus topic wordt echter terecht opgemerkt dat Asus wellicht minder support zal leveren qua nieuwe firmware, uitbreiding van features etc. (Bij mijn Asus router vind ik het ook niet echt geweldig).
Toen kwam ik dus uit bij de AC Ryan, deze ziet er wel veelbelovend uit en qua firmware wordt voorspeld dat deze vaker zal worden bijgewerkt dan de Asus. Echter.... als ik dan weer de AC Ryan vergelijk met de Xtreamer dan kost deze wel weer 50 euro (en 50%) meer.
Als de AC Ryan duidelijk beter is dan wil ik dat extra geld best uitgeven maar als de Xtreamer gewoon prima is dan ga ik voor de Xtreamer.
Vandaar dat ik het dus ook in dit topic vraag. Is de Xtreamer "af" dus geen idiote kinderziektes (buiten het 23,976 framerate verhaal). ? Ik heb namelijk geen zin om iets te kopen dat half werkt. Oh ja... ik wil hem btw. bekabeld gebruiken, dus streamen vanaf mijn NAS, geen interne HD oid.