Ja. De Xtreamer kan er niks mee. Als ik het bestand selecteer gaat het beeld op zwart en reageert de Xtreamer nergens meer op.pven schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:17:
Speelt het bestand wel goed af op je PC?
Je bedoelt NFSTukk schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:56:
[...]
Ik heb dezelfde apparatuur, ik ben blij met de NTFS mogelijkheden op beide, in plaats van de shares.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Enig idee uit welke batch je Xtreamer van bol.com komt?Anoniem: 252802 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:04:
Afgelopen vrijdag heb ik ook mijn Xtreamer ontvangen . 11-10 bij bol.com besteld, na ruim 1 week dus in huis. Da's volgens mij toch aardig vlot, zeker gezien de hier geposte ervaringen.
Maar nu technisch.... na 10 minuten (grotendeels gevult met zoeken naar HDMI-kabel) het eerste beeld op de (hd-ready) TV.
Out-of-the-box had ik firmware 1.0.2
Had wel makkelijk netwerk/internet verbinding (DHCP).
Mijn NAS (synology 107) leek me ff te lastig om me te beginnen dus begonnen met: internet> You-tube....
Poef!!!! Restart........???? You-tube lukt dus niet direct.
Firmware 1.0.3.1 erop gezet, You-tube werkt.
Daarna mijn NAS benaderd (UpnP), werkt maar niet alles bestanden worden herkend.
NAS als netwerkshare benaderd, werkt prima.
Al met al prima apparaat.
Wel was ik nieuwsgierig naar de betekenis van verschillende menu opties.
Helaas kan ik nergens een nederlandstalige handleiding vinden (passend bij firmware 1.0.3.1), dit vind ik een gemis.
Iemand enig idee waar deze te vinden is?
Een apparaat dat maar 1 op de 5 keer start waarbij er na 3 keer verzoek om rma geen enkele reactie komt vna het bedrijf en er na 3 maanden ook nog geen firmware update is noem ik niet een te grote verwachting (en nee, het ligt niet aan de tv, dat is gewoon een samsung full hd die wel een blu ray speler, xbox 360, ps3 over hdmi kan aansturen op 1080p).Tukk schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:34:
[...]
Volgens mij doen de mensen hier moeilijk omdat de xt is aangekondigd als de totale htpc-killer.
Het verwachtingsmanagement is niet echt goed geweest. Voor 100 euro is het een goed apparaat dat bijna alles afspeelt en op een lawaaige fan en wat mogelijke verbeteringen in de firmware zeker goed te noemen is.
Mooi punt qua verwachtingsmanagement: Wanneer komt de firmware-code nu vrij? Dat was nu net de reden waarom ik voor de xt heb gekozen.
Xms zwijgt mensne met problemen dood en belooft allemaal dingen die ze niet waarmaken (om ze daarna weer dood te zwijgen of de klant af te doen als malloot).
Ik heb persoonlijk eerder mijn twijfels bij iedereen die heel tevreden is met het apparaat en iedere kritiek probeert de kop in te drukken.
Ik ben ook niet 100% tevreden, Milenko.
Ik stoor me echter wel aan jouw posts de herhalende factor die erin zit.
Denk je nou echt dat zo'n instelling voor verbetering zorgt?
Je werkt alleen maar iedereen tegen je in...
Iedereen hier heeft je verhaal (of beter gezegd die van je broertje) al 10x voorbij zien komen en ik verwacht dat het op andere fora niet anders is.
Ik stoor me echter wel aan jouw posts de herhalende factor die erin zit.
Denk je nou echt dat zo'n instelling voor verbetering zorgt?
Je werkt alleen maar iedereen tegen je in...
Iedereen hier heeft je verhaal (of beter gezegd die van je broertje) al 10x voorbij zien komen en ik verwacht dat het op andere fora niet anders is.
Ik ben heel tevreden met het apparaat. Maar het is de toon die de muziek maakt, als je iets gedaan wilt krijgen.milenko79 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:41:
[...]
Ik heb persoonlijk eerder mijn twijfels bij iedereen die heel tevreden is met het apparaat en iedere kritiek probeert de kop in te drukken.
Sorry hoor, maar wat een onzin zeg. Ik (en velen met mij) ben dik tevreden met het apparaat. Het is niet voor 100% perfect, maar het doet (voor mij) wat het moet doen: films afspelen in de formaten waarin ik ze heb gedownload.milenko79 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:41:
[...]
Misschien moet je in de toekomst geen apparaten meer kopen die nieuw en onbekend zijn, dat scheelt je een hoop frustraties.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
milenko79, hou eens op met elke keer te zeuren over je RMA. Dit voegt geen bal toe aan het topic. Het zal bij jou ongetwijfeld niet goed gegaan zijn, maar dat gebash mag nu ophouden.
Nu graag weer ontopic over het apparaat zelf.
Nu graag weer ontopic over het apparaat zelf.
Nu blue ray iso support netjes werkt, heb ik ook een aantal films die uitpakt staan in een blue ray disk structuur. Klopt het dat je gewoon het juiste .m2ts bestand moet openen? Die uitgepakte bestanden worden niet net zoals een bij een dvd folderstructuur geopend, zodat je een menu krijgt. Iemand ervaring met blue ray folders op de xtreamer?
ok, ik onthoud me nu echt uit dit topic dan, veel plezier ermee verder.
Je opent het grootste m2ts files in de folder stream (bdmv/stream)Crusader schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:12:
Nu blue ray iso support netjes werkt, heb ik ook een aantal films die uitpakt staan in een blue ray disk structuur. Klopt het dat je gewoon het juiste .m2ts bestand moet openen? Die uitgepakte bestanden worden niet net zoals een bij een dvd folderstructuur geopend, zodat je een menu krijgt. Iemand ervaring met blue ray folders op de xtreamer?
De ingebakke ondertitels (pgs) werke niet op de xtreamer dus je zult nog een losse srt-file moete downloade op één van de bekende sites.
Da's mooi, die methode gebruikte ik al en dat gaat goed. Kan ik je meteen melden dat in de 2.0 firmware de ondertitels wel te selecteren zijnWharfedale schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 00:02:
[...]
Je opent het grootste m2ts files in de folder stream (bdmv/stream)
De ingebakke ondertitels (pgs) werke niet op de xtreamer dus je zult nog een losse srt-file moete downloade op één van de bekende sites.
Oeh, nice; dat wist ik nog niet.Crusader schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 07:46:
[...]
Da's mooi, die methode gebruikte ik al en dat gaat goed. Kan ik je meteen melden dat in de 2.0 firmware de ondertitels wel te selecteren zijn
Wel heb ik ergens gelezen dat ze het menu nog niet ondersteunen, hopelijk komt dat in een volgende versie dan weer goed.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Heb de mijne ook besteld (21/10) en heb nu reeds een vraagje: Kan je op deze manier ook bij AVCHD de ondertitels selecteren?Crusader schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 07:46:
[...]
Da's mooi, die methode gebruikte ik al en dat gaat goed. Kan ik je meteen melden dat in de 2.0 firmware de ondertitels wel te selecteren zijn
Save the trees, eat beaver!
Jepbakker_be schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:41:
[...]
Heb de mijne ook besteld (21/10) en heb nu reeds een vraagje: Kan je op deze manier ook bij AVCHD de ondertitels selecteren?
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Dit lijkt me ook wel wat...

Dit vervangt dus de zijkant en dan kan de fan helemaal uit. Als ik het goed begrijp is Xtreamer zelf ook bezig met zo'n oplossing. Deze variant (de XSC) is dacht ik afgelopen week verstuurd naar mensen die hem al besteld hadden. Toevallig aan een GOT-member?
Meer info op xtreamer forum

Dit vervangt dus de zijkant en dan kan de fan helemaal uit. Als ik het goed begrijp is Xtreamer zelf ook bezig met zo'n oplossing. Deze variant (de XSC) is dacht ik afgelopen week verstuurd naar mensen die hem al besteld hadden. Toevallig aan een GOT-member?
[ Voor 3% gewijzigd door Roelos op 26-10-2009 09:12 ]
Moet zeggen dat het idd een mooie oplossing is zeg !Roelos schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:11:
Dit lijkt me ook wel wat...
[afbeelding]
Het ziet er ook netjes afgewerkt uit vergeleken met andere mods.
Zie dat die heatsink ook maar 10 pond kost, dus met de huidige koers 10 euro
Die website geeft trouwens aan dat je hem 'factory fitted' kan bestellen
[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 26-10-2009 10:11 ]
Anoniem: 44364
speelt dit ding wel WMVHD bestanden af? mijn WD TV HD namelijk niet
alleen beeld, geen geluid
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 44364 op 26-10-2009 16:19 ]
Als dat van die Xbox 360-ready films zijn, ja.Anoniem: 44364 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:09:
speelt dit ding wel WMVHD bestanden af? mijn WD TV HD namelijk nietalleen beeld, geen geluid
Anoniem: 252802
Geen idee! Weet je hoe ik dat kan achterhalen?StormingSoul schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:03:
[...]
Enig idee uit welke batch je Xtreamer van bol.com komt?
Hoe zit het nu eigenlijk met de lawaaierige fan. Ik ben aan het kijken om dit apparaatje te bestellen en het enige wat me tegenhoud is het lawaai die dit apparaat zou maken. Met wat valt het te vergelijken en hoezeer stoort het tijdens het kijken van een filmpje?
Ik vind het wel meevallen, maar was zelf altijd gewend om de pc of xbox aan te hebben.sleepwalkerbe schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:19:
Hoe zit het nu eigenlijk met de lawaaierige fan. Ik ben aan het kijken om dit apparaatje te bestellen en het enige wat me tegenhoud is het lawaai die dit apparaat zou maken. Met wat valt het te vergelijken en hoezeer stoort het tijdens het kijken van een filmpje?
Die maken namelijk net zoveel lawaai en zelfs mijn HD-recorder heeft een fan erin zitten.
Ze zijn nu wel bezig voor mogelijkheden voor een heatsink, dus je zou daar op kunnen wachten.
SteeringWheel schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:10:
Mijn Wii maakt een stuk meer herrie dan de Xtreamer in ieder geval. Het lijkt dat er op dat de ene Xtreamer de andere niet is?Tijd voor een objectieve review (vraag is dan alleen nog: hoe?).
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Anoniem: 252802 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:41:
[...]
Geen idee! Weet je hoe ik dat kan achterhalen?
Anders weet misschien iemand hiero wel hoe je dat kan achterhalen
Overigens ga ik wel de heatsink optie aanschaffen als deze beschikbaar komt denk ik, al kan ik nergens concreet antwoord vinden of je HD het allemaal wel fijn vindt als er een heatsink opzit
Chips worden dan goed gekoeld, maar HD heeft daar geen problemen mee?
[ Voor 31% gewijzigd door Soullancer op 27-10-2009 13:24 ]
Simpel. Laat Tweakers.net op een zaterdag een stuk of 20 Tweakers met hun Xtreamers uitnodigen op het T.net HQ. En dan maar fijn luister/meetsessies doen. Misschien kan XS4All er weer een fijne livestream van brouwen.SteeringWheel schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:31:
quote:
SteeringWheel schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:10:
Mijn Wii maakt een stuk meer herrie dan de Xtreamer in ieder geval. Het lijkt dat er op dat de ene Xtreamer de andere niet is?Tijd voor een objectieve review (vraag is dan alleen nog: hoe?).
Na het zien van het onderstaande filmpje heb ik ook maar een XSC besteld. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen.
http://www.youtube.com/watch?v=MKW39rrwJM4
http://www.youtube.com/watch?v=MKW39rrwJM4
[ Voor 3% gewijzigd door Roelos op 27-10-2009 16:56 ]
Ik heb geen HDD in mijn xtreamer zitten en heb de fan uitgeschakeld. Na het kijken van een full HD film via mijn NAS wordt de xtreamer wel warm aan 1 zijde, maar ik heb niet het idee dat hij te heet wordt.
Toch hou ik voor de zekerheid de optie van de heatsink nog even in mijn achterhoofd.
Toch hou ik voor de zekerheid de optie van de heatsink nog even in mijn achterhoofd.
Ik vind het eigenlijk nog wel duur voor een stukje metaal met verzendkosten erbij kost hij bijna 15 euro. Dat is op de aankoopprijs van de xtreamer wel veel.
Ik heb nog geen probleme gehad met warmte (zonder fan). Zelfs niet na hele zware blurayfilms. Soms wilt hij wel eens een film niet afspelen en wordt het beeld zwart maar dat is meestal juist na het opstarten (dus niet te warm). Dat zullen wel de beta firmware foutjes zijn.
Iemand al wel warmteproblemen gehad?
Ik heb nog geen probleme gehad met warmte (zonder fan). Zelfs niet na hele zware blurayfilms. Soms wilt hij wel eens een film niet afspelen en wordt het beeld zwart maar dat is meestal juist na het opstarten (dus niet te warm). Dat zullen wel de beta firmware foutjes zijn.
Iemand al wel warmteproblemen gehad?
[ Voor 7% gewijzigd door Wharfedale op 27-10-2009 17:59 ]
Xtreamer komt zelf ook nog met een passieve cooling optie, die van XSC is van een engels bedrijf.
Allleen kan nergens vinden wanneer die uit moet gaan komen van Xtreamer zelf
Volgens het forum komt Xtreamer eind november met een eigen passieve koeling.StormingSoul schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:34:
Xtreamer komt zelf ook nog met een passieve cooling optie, die van XSC is van een engels bedrijf.
Verder geef ik toe dat 15 Euro in verhouding met het totaal bedrag van de xtreamer best veel is, al denk ik dat de eventuele oplossing van Xtreamer zelf echt niet veel goedkoper zal zijn. De verzendkosten in Nederland alleen al zijn toch al 6,75 Euro?
Maar als de XSC goed zijn werk doet, dan ben ik echt tevreden. Dan heb ik een stille mediaspeler, NAS, ftp-server, die alles speelt wat ik wil voor 115 euro!
Dat heb ik er wel voor over....
Nu maar hopen dat die XSC ook goed werkt..

[ Voor 9% gewijzigd door Roelos op 27-10-2009 19:54 ]
Ik gebruik de Xtreamer nu al een maand of 2 vrij intensief zonder fan. Nog geen problemen tegengekomen.
Anoniem: 252802
Zo zou ik het niet omschrijven.StormingSoul schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:13:
[...]
maakt je fan een teringherrie of niet?
........
Het is wel erg aanwezig, klinkt alsof de fan nog moet 'inslijten'.
Ik heb geen HDD ingebouwd dus heb mijn fan uitgezet. Nu lekker stil
Anoniem: 265215
Vandaag de Xtreamer via Bol thuis gekregen, en de fan maakte weinig herrie, dus dat probleem heb ik gelukkig niet.
Ik heb een Synlogy DS107 en met sharen zie ik alleen de 3 standaard mappen " Foto, Muziek, en Video
De onderliggende mappen waar nou net mn films inzitten zijn niet zichtbaar.
Kan iemand me uitleggen hoe ik de onderliggende mappen zichtbaar krijg en zijn dan alle formaten af te spelen?
Bij voorbaat dank
Martin
Ik heb een Synlogy DS107 en met sharen zie ik alleen de 3 standaard mappen " Foto, Muziek, en Video
Kan iemand me uitleggen hoe ik de onderliggende mappen zichtbaar krijg en zijn dan alle formaten af te spelen?
Bij voorbaat dank
Martin
Eigenlijk niet. Doe dat maar per DM.Anoniem: 265215 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:11:
Vandaag de Xtreamer via Bol thuis gekregen, en de fan maakte weinig herrie, dus dat probleem heb ik gelukkig niet.
Bij voorbaat dank
Martin
[ Voor 6% gewijzigd door Edmin op 27-10-2009 22:06 ]
Je moet je NAS als netwerkshare (NET) benaderen ipv via upnp.Anoniem: 265215 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:11:
Bij voorbaat dank
Martin
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Ik heb overigens netjes 2 nieuwe fannetjes gekregen van Mvix europe.
Dus complimenten aan de service daar!
Je moet mark gewoon persoonlijk even een mailtje sturen dan pakt hij het meteen op voor je!
Je moet mark gewoon persoonlijk even een mailtje sturen dan pakt hij het meteen op voor je!
Dat bedoelde ik nu ook.911GT2 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:39:
Wat is zijn email dan? Wat heb je er juist ingezet? Mss wel een onnozele vraag maar had hem een PM gestuurd en nooit antwoord gehad , daarmee dat ik het vraag ...911GT2 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:39:
Anoniem: 265215
Hoi 911GT, Hoe kan ik mn NAS bebenaderen vanaf mn Xtremer? en dan als netwerkshare??
Al op diverse manieren geprobeerd, maar lukt me niet.
Ik zie ze alleen via upnp
Goed nieuws voor de beta-testers:
Hello guys,
Looks like we are getting another Beta tomorrow.
Don't forget to specify beta version when reporting a bug
and I'd like to ask you again - not to leak it to non-BTs.
Thank you
XA
Oeehhh... nice!
Vind de huidige beta al veelbelovend, wel wat kleine issues, maar dat is wellicht opgelost in de nieuwe beta.
Vind de huidige beta al veelbelovend, wel wat kleine issues, maar dat is wellicht opgelost in de nieuwe beta.
Volgens mij hadden ze beloofd een release te doen vandaag en niet een nieuwe beta uit te brengen
Waarom vraag je dit aan mijn specifiek? Ik heb zelf geen nas dus zou het niet kunnen zeggen.Anoniem: 265215 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:54:
Hoi 911GT, Hoe kan ik mn NAS bebenaderen vanaf mn Xtremer? en dan als netwerkshare??
[ Voor 28% gewijzigd door 911GT2 op 28-10-2009 09:09 ]
Ik vind het wel een goede zaak. De vorige keer werden er ook zat bugs gevonden in de beta maar werd deze direct daarna als final uitgegeven. Je moet deze tweede beta meer zien als een Release Candidate die na slechts enkele dagen final wordt als er geen ernstige bugs gevonden worden. Al begrijp ik dat wachten altijd lang duurt.911GT2 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:05:
[...]
Volgens mij hadden ze beloofd een release te doen vandaag en niet een nieuwe beta uit te brengenTis ook altijd hetzelfde daar
[ Voor 4% gewijzigd door SteeringWheel op 28-10-2009 10:14 ]
Hallo
Gisteren ook de Xtreamer binnengekregen. Aansluiten ging prima en het updaten van de nieuwe firmware ook. Ik heb hem aangesloten op een Sony Bravia Full HD via HDMI en de instelling TV out op 1080p 60hz gezet. Bij iedee film krijg ik een gele waas en spikkels in het beeld. Heefi iemand daar ervaring mee?
Vriendelijke groet
Remy
Gisteren ook de Xtreamer binnengekregen. Aansluiten ging prima en het updaten van de nieuwe firmware ook. Ik heb hem aangesloten op een Sony Bravia Full HD via HDMI en de instelling TV out op 1080p 60hz gezet. Bij iedee film krijg ik een gele waas en spikkels in het beeld. Heefi iemand daar ervaring mee?
Vriendelijke groet
Remy
Dat doet bijna vermoeden dat je HDMI-kabel niet in orde is. Heb je het ook al met bv een gedownloade DVD geprobeerd of op een andere TV met HDMI (mits voorradig
)?
Ik heb 2 verschillende HDMI-kabels geprobeerd en verschillende gedownloade films in verschillende formaten. o.a. MKV film geven dit probleem. Tja en nog een TV met HDMI die heb ik effe niet
Dus jij vindt dat ze hoe dan ook de release eruit hadden moeten gooien ook al willen ze eerst de bugfixes goed getest hebben? En als er dan nog bugs in hadden gezeten dan had je waarschijnlijk ook weer kunnen zeggen "Tis ook altijd hetzelfde daar911GT2 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:05:
[...]
Volgens mij hadden ze beloofd een release te doen vandaag en niet een nieuwe beta uit te brengenTis ook altijd hetzelfde daar
Ik vind dat je het mag zeggen als iets gewoon niet goed is, maar dit is echt onnodig....
Ze moeten niet steeds hun deadlines opschuiven. Of geef geen deadlines af of zorg dat je ze haalt. Let wel de eerste stabiele firmware moet nog steeds uit komen, maar de heren daar zijn bezig met iphone integratie en dat soort geneuzel. Zorg gewoon dat het werkt en ga daarna pas hippe dingen proberen als iphone ondersteuning. Voorlopig worden er bij mij nog steeds geen ISO's afgespeeld. Dat is toch wel het minste wat je mag verwachten.Jeroen V schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:06:
[...]
Dus jij vindt dat ze hoe dan ook de release eruit hadden moeten gooien ook al willen ze eerst de bugfixes goed getest hebben? En als er dan nog bugs in hadden gezeten dan had je waarschijnlijk ook weer kunnen zeggen "Tis ook altijd hetzelfde daar"
Ik vind dat je het mag zeggen als iets gewoon niet goed is, maar dit is echt onnodig....
Heb je via het composiet-kabeltje wel de juiste kleuren?meandmoi schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:39:
Ik heb 2 verschillende HDMI-kabels geprobeerd en verschillende gedownloade films in verschillende formaten. o.a. MKV film geven dit probleem. Tja en nog een TV met HDMI die heb ik effe niet
offtopic:
Dikke vingers.
Dikke vingers.
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 28-10-2009 11:21 ]
Je bedoeld "composiet".pven schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:18:
[...]
Heb je via het component-kabeltje wel de juiste kleuren?
Beauty is in the eye of the beerholder
Waarom bij een hoop andere mensen dan wel ? Als eens bij jezelf gezocht naar het probleem of is het meteen allemaal de schuld van de Xtreamer !?911GT2 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:16:
[...]
Ze moeten niet steeds hun deadlines opschuiven. Of geef geen deadlines af of zorg dat je ze haalt. Let wel de eerste stabiele firmware moet nog steeds uit komen, maar de heren daar zijn bezig met iphone integratie en dat soort geneuzel. Zorg gewoon dat het werkt en ga daarna pas hippe dingen proberen als iphone ondersteuning. Voorlopig worden er bij mij nog steeds geen ISO's afgespeeld. Dat is toch wel het minste wat je mag verwachten.
Geduld is een schone zaak !
Hoe kan het nou bij mezelf liggen... een iso is een iso. En als het bij persoon a wel werkt en persoon b niet is dat op zijn minst vreemd. Ik heb niets exotisch gedaan met mijn xt behalve er fw 1.3.1 opgezet. Hij zit niet in een netwerk, heeft geen internet verbinding streamt alles lokaal van een interne hd. MAW simpeler dan dit wordt het niet.loyske schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:22:
[...]
Waarom bij een hoop andere mensen dan wel ? Als eens bij jezelf gezocht naar het probleem of is het meteen allemaal de schuld van de Xtreamer !?
Geduld is een schone zaak !
Geduld is een schone zaak is wel makkelijk gezegd. Bij andere producten accepteren we dit soort onzin niet. Wel eens in een auto gereden waar de firmware nog in ontwikkeling was ten tijde van de verkoop? Ik denk het niet, ik enk ook niet dat je het zou accepteren, waarom zouden we dat hier dan wel mee moeten?
[ Voor 19% gewijzigd door 911GT2 op 28-10-2009 11:56 ]
Ik stream ISO's vanaf mijn PC. Lijkt me toch raar dat jij ze niet kan bekijken vanaf je interne HD.911GT2 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:53:
[...]
Hoe kan het nou bij mezelf liggen... een iso is een iso. En als het bij persoon a wel werkt en persoon b niet is dat op zijn minst vreemd. Ik heb niets exotisch gedaan met mijn xt behalve er fw 1.3.1 opgezet. Hij zit niet in een netwerk, heeft geen internet verbinding streamt alles lokaal van een interne hd. MAW simpeler dan dit wordt het niet.
Geduld is een schone zaak is wel makkelijk gezegd. Bij andere producten accepteren we dit soort onzin niet. Wel eens in een auto gereden waar de firmware nog in ontwikkeling was ten tijde van de verkoop? Ik denk het niet, ik enk ook niet dat je het zou accepteren, waarom zouden we dat hier dan wel mee moeten?
Heb je dat met alle ISO's ?? En de rest werkt wel fatsoenlijk ?
Tsja, toch zijn er vaak genoeg recall actie's voor auto's en motoren omdat er toch een en ander niet lekker zit he. Je hebt een punt wat betreft die deadlines. In NL werken we met deadlines en die moet hoe dan ook gehaald worden. Maar das in veel andere landen dus echt niet zo. Ik noem bijvoorbeeld een land als Italie
Zeg zit ik hier wel goed? Of moet ik mijn vraag op een andere forum plaats stellen?
Ik heb het probleem dat ik beschreven heb inmiddels terug kunnen brengen tot HD films. De anderen doen het prima.
Ik heb het probleem dat ik beschreven heb inmiddels terug kunnen brengen tot HD films. De anderen doen het prima.
Goed, dit topic is vol. Alhoewel dit topic alleen bedoeld is om het apparaat te bespreken gaat het constant offtopic. Daarom mag er nu in deeltje 2 een verse start gemaakt worden
Wie interesse heeft om deel 2 aan te maken mag een DM sturen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om de Xtreamer te bespreken en ervaringen te delen.
Voor vragen en opmerkingen over je bestelling, levertijden en andere aanverwante zaken is er *geen* plaats. Ook slowchat hoort hier niet thuis.
Dit topic is bedoeld om de Xtreamer te bespreken en ervaringen te delen.
Voor vragen en opmerkingen over je bestelling, levertijden en andere aanverwante zaken is er *geen* plaats. Ook slowchat hoort hier niet thuis.