Showcase firmware 2.0: Xtreamer bedienen met je Android of iPhone, http://www.youtube.com/watch?v=8TYM3Q1D-5w
Met alle respect voor al die nieuwe snufjes. Erg leuk. Maar er zijn toch zat bugs die nog opgelost moeten worden. Verstandig om daar meer energie in te steken.
Anoniem: 282395
zie bovenaan op vorige pagina, hoop bugs die zijn opgelost plus hoop improvements
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 282395 op 17-10-2009 20:06 ]
Als je op het forum van Xtreamer kijkt, dan zie je dat er idd heel veel bug(jes) op zijn gelost.Masimo schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:45:
Met alle respect voor al die nieuwe snufjes. Erg leuk. Maar er zijn toch zat bugs die nog opgelost moeten worden. Verstandig om daar meer energie in te steken.
Morgen ga ik de 2.0.0b weer installeren, want blijkbaar had ik dat met het afspelen nog niet zo goed begrepen. Maar goed: het is een beta, dus daar mogen dit soort fouten inzitten (vind ik dan
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Welke chipset is feitelijk superieur (qua (SD)-beeldkwaliteit) Xtreamer's Realtek 128X of de Sigma 8655 van WD?
Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen deze en de WD TV Live! Moment gaat m'n keuze meer naar de Xtreamer vanwege de betere doorontwikkeling (voornamelijk de wifi) maar m'n gevoel wil nog wat wachten op nieuwe firmware van WD (potentieel)
Iemand extra argumenten?
Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen deze en de WD TV Live! Moment gaat m'n keuze meer naar de Xtreamer vanwege de betere doorontwikkeling (voornamelijk de wifi) maar m'n gevoel wil nog wat wachten op nieuwe firmware van WD (potentieel)
Iemand extra argumenten?
Iemand al een nieuwe fan binnengekregen?
Loop al lang te wachten.
Loop al lang te wachten.
Nee, nog steeds niet. Heb deze begin september keurig via het toen verspreidde email-adres door gegeven (nooit reactie op gekregen). Ik gok dat als je Mivx een DM stuurt dat er wel wat mee wordt gedaan, maar het is toch 'opvallend' dat het stil is rondom de nieuwe fan.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Anoniem: 235657
Misschien ben ik gek maar waar vindt ik deze nieuwe update?
Of is die alleen uit voor de beta testers?
Of is die alleen uit voor de beta testers?
Is idd alleen uit voor beta-testers.
Kan de Xtreamer ook direct fysieke DVD's streamen die afgespeeld worden door een pc uit het netwerk? Voor die ene keer dat ik een DVD wil afspelen heb ik nl. weinig zin om een aparte DVD-speler aan te schaffen.
Zonder die DVD eerst te rippen en decrypten is het niet mogelijk om rechtstreeks te streamen. Misschien zijn er methodes met VLC player, maar ik denk dat de beeldkwaliteit dan minder is.Hark_k schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:03:
Kan de Xtreamer ook direct fysieke DVD's streamen die afgespeeld worden door een pc uit het netwerk? Voor die ene keer dat ik een DVD wil afspelen heb ik nl. weinig zin om een aparte DVD-speler aan te schaffen.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik heb mijn dvd drive gedeeld in m'n netwerk en kan hem daardoor via de Xtreamer benaderen. Hierdoor kan ik dus inderdaad dvd's afspelen via de speler in m'n pc en kijken via wifi in een andere kamer.
Zijn dat originele dvd's of stukjes huisvlijt?Hak schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:24:
Ik heb mijn dvd drive gedeeld in m'n netwerk en kan hem daardoor via de Xtreamer benaderen. Hierdoor kan ik dus inderdaad dvd's afspelen via de speler in m'n pc en kijken via wifi in een andere kamer.
grapjas... gewoon de dvd afspelen gaat prima... jouw antwoord was ehhh niet geheel korrekt...Crusader schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:36:
[...]
Zijn dat originele dvd's of stukjes huisvlijt?
geen grapjes hoor, ik las namelijk ergens (volgens mij hier in één van deze delen, nou moet ik het gaan opzoeken ook) dat de Xtreamer enkel dvd's kon afspelen waarvan de beveiliging afgehaald was. Damn... waar las ik dat nou... ik kom er nog op terug.intraxi schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:00:
[...]
grapjas... gewoon de dvd afspelen gaat prima... jouw antwoord was ehhh niet geheel korrekt...
edit: holy sh*t wat ben ik snel: kmf in "[Mediaplayer] Xtreamer - Ervaringen deel 1"
Dus, beste intraxi, blijft mijn vraag onbeantwoord: waren het originele dvd's die jij afspeelde of stukjes huisvlijt?
[ Voor 22% gewijzigd door Crusader op 19-10-2009 19:39 ]
Hallo Mensjen, ik heb gister ook een XT besteld!
Echter na heel wat zoeken weet ik nog steeds niet of *.rmvb ook afspeelbaar is..
Zou iemand dit voor mij kunnen testen?
BVD!
.Time.
Echter na heel wat zoeken weet ik nog steeds niet of *.rmvb ook afspeelbaar is..
Zou iemand dit voor mij kunnen testen?
BVD!
.Time.
Volgens dit bericht wordt het reeds ondersteund.
Bedankt voor je snelle reply, helaas is bij mij op werk de site van xtreamer.net geblokkeerd.
Ik geloof je echter wel!
Maar zou anders iemand dit nog kunnen bevestigen die ervaring heeft met afspelen van het formaat?
Laat ik me eens nuttig maken:
Originele DVD's gaan prima. Gewoon DVD-station sharen en dan gaan met die banaan.Crusader schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:35:Dus, beste intraxi, blijft mijn vraag onbeantwoord: waren het originele dvd's die jij afspeelde of stukjes huisvlijt?
Gaat ook prima. Of meer, even getest door ergens een .rmvb vandaan te trekken. Wordt zonder problemen afgespeeld.Time schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:52:
Maar zou anders iemand dit nog kunnen bevestigen die ervaring heeft met afspelen van het formaat?
Ben mij ook aan het orienteren op een XTreamer omdat ik niet telkens de laptop aan de tv wil gooien om een filmpje te kijken...
Wat ik mij afvraag, gaat het ook werken om een dvd drive rechtstreeks aan te sluiten ipv een externe hd? Dit omdat onze standalone dvd speler onlangs is overleden.
Wat ik mij afvraag, gaat het ook werken om een dvd drive rechtstreeks aan te sluiten ipv een externe hd? Dit omdat onze standalone dvd speler onlangs is overleden.
Een externe USB-DVD? Geen idee maar ik zie niet in waarom het niet zou werken. DVD-files via een USB-stick/USB-schijf afspelen werkt iig prima.prutsger schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:51:
Dan is dat ook weer opgelost, thanksIceStorm schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:14:
Laat ik me eens nuttig maken:
[...]
Originele DVD's gaan prima. Gewoon DVD-station sharen en dan gaan met die banaan.
Dank aan IceStorm voor het uitzoeken van mijn vraag, ze mogen het RMVB formaat dus wel toevoegen aan de file format compatibility list. Erg blij met deze ondersteuning (veel geripte vhs tapes in dit formaat)
Tevens om op het huidige onderwerp in te gaan hoop ik in de toekomst zonder problemen een externe BD-USB-speler aan te sluiten met een Bluray disk, dat zou ideaal zijn!
Tevens om op het huidige onderwerp in te gaan hoop ik in de toekomst zonder problemen een externe BD-USB-speler aan te sluiten met een Bluray disk, dat zou ideaal zijn!
Als ik er nu 1 koop heb ik dan nog een probleem met de fan?
Ik heb er vorige week één binnengekregen, fan is hoorbaar, maar snelheid is goed in te stellen en als je geen interne hd gebruikt mag je de fan zelfs helemaal uitzetten.eddie02 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:51:
Als ik er nu 1 koop heb ik dan nog een probleem met de fan?
Ik wil er ook een harde schijf in doen, vandaar mijn vraag hierover.
Ed
Ed
*weg* Deze beta is niet publieke beschikbaar.
[ Voor 96% gewijzigd door pven op 20-10-2009 21:45 ]
Anoniem: 55038
Kan iemand mij vertellen of onderstaande schijf geschikt is voor de Xtreamer?
pricewatch: Western Digital Scorpio Blue WD3200BEVT
Het betreft een SATA2, of kan er alleen SATA in de Xtreamer?
Of iemand een betere schijf die geschikt is voor de Xtreamer?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 55038 op 21-10-2009 07:44 ]
Dacht in een ander topic te zitten

[ Voor 93% gewijzigd door Tukk op 21-10-2009 08:57 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Momenteel begin ik echt mijn buik vol te krijgen van de service die op de xtreamer geleverd wordt. De fan kan bij mij niet meer aan omdat de lagers zo slecht zijn dat het klinkt alsof hij zichzelf van binnenuit op vreet. Derhalve moet ik dus nu alles zonder fan doen met alle risico's van dien.
Meerdere malen contact opgenomen via de site van Xtreamer... geen reactie! Ook hier zoals gevraagd een PB gestuurd voor fan replacement... geen reactie!
Als ze ooit een geslaagd product in de markt willen zetten zal de service beter moeten dit gaat nergens over!
Over de functionaliteit heb ik weinig te klagen maar het is wel bezwaarlijk dat ze een goed product de nek om draaien door er 1. een crappy fan in te zetten en 2. er ook nog eens geen support op verlenen.
Ook heb ik problemen met de remote. Voorbeeld ik wil naar een film browsen: [pijltje naar benden] om de map te selecteren, [enter] cursor gaat nog een plaats naar beneden. [pijltje omhoog] cursor gaat 3 plaatsen omhoog. [pijtje naar beneden] enter wordt geselecteerd... AAARGH
Zo kost het me soms wel 4 pogingen om bij de goede map/bestanden te komen
Meerdere malen contact opgenomen via de site van Xtreamer... geen reactie! Ook hier zoals gevraagd een PB gestuurd voor fan replacement... geen reactie!
Als ze ooit een geslaagd product in de markt willen zetten zal de service beter moeten dit gaat nergens over!
Over de functionaliteit heb ik weinig te klagen maar het is wel bezwaarlijk dat ze een goed product de nek om draaien door er 1. een crappy fan in te zetten en 2. er ook nog eens geen support op verlenen.
Ook heb ik problemen met de remote. Voorbeeld ik wil naar een film browsen: [pijltje naar benden] om de map te selecteren, [enter] cursor gaat nog een plaats naar beneden. [pijltje omhoog] cursor gaat 3 plaatsen omhoog. [pijtje naar beneden] enter wordt geselecteerd... AAARGH

Is dat via de originele afstandbediening of via bv een Harmony? Mijn Harmony vertoonde namelijk ook dit soort gedrag, totdat ik in de Logitech-database de Xtreamer-meuk heb geselecteerd; sinds die tijd werkt het prima.911GT2 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:17:
Ook heb ik problemen met de remote. Voorbeeld ik wil naar een film browsen: [pijltje naar benden] om de map te selecteren, [enter] cursor gaat nog een plaats naar beneden. [pijltje omhoog] cursor gaat 3 plaatsen omhoog. [pijtje naar beneden] enter wordt geselecteerd... AAARGH![]()
Ja inderdaad, Service is bagger. Mijn broertje had een RMA aanvraag gedaan, meerdere malen, daar heeft hij nooit iets op vernomen. Op aanvraag nieuwe fan is nooit iets vernomen. Post op het forum worden weggemod. Het problemen subforum mag je alleen zien als je actief bent ingelogd.
Mods vragen bij duidelijke hardware problemen de stomste dingen (keer op keer).
En dan nog steeds dat vreselijke "THANK YOU XTREAMER GUYS" sticky topic.
Het apparaat is best leuk als het werkt, maar de communicatie van het bedrijf doet me denken aan de welbekende irakese minister van informatie.
Het apparaat is best leuk als het werkt, maar de communicatie van het bedrijf doet me denken aan de welbekende irakese minister van informatie.
Via de orginele afstandsbediening... ik heb wel een harmony maar niet voor in mijn thuis bios die gebruik ik gewoon in de huiskamer. En daarnaast het zou gewoon moeten werken met de orginele remote!pven schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:26:
[...]
Is dat via de originele afstandbediening of via bv een Harmony? Mijn Harmony vertoonde namelijk ook dit soort gedrag, totdat ik in de Logitech-database de Xtreamer-meuk heb geselecteerd; sinds die tijd werkt het prima.
Ja de potentie is er, maar gebrekkige service en slecht uitontwikkeld product gaan ze op deze manier de das om doen.milenko79 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:26:
Ja inderdaad, Service is bagger. Mijn broertje had een RMA aanvraag gedaan, meerdere malen, daar heeft hij nooit iets op vernomen. Op aanvraag nieuwe fan is nooit iets vernomen. Post op het forum worden weggemod. Het problemen subforum mag je alleen zien als je actief bent ingelogd.
[ Voor 43% gewijzigd door 911GT2 op 21-10-2009 10:33 ]
Ik heb zelf meer het idee dat het nu al niet zo goed loopt als ze gehoopt hadden.911GT2 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:32:
[...]
Ja de potentie is er, maar gebrekkige service en slecht uitontwikkeld product gaan ze op deze manier de das om doen.
Denk dat we maar moeten hopen dat de xtreamer bij het grote publiek aanslaat via bijv. bol.com.
Op die manier komt er misschien wat meer budget vrij dat ten goede komt aan de service.
Aan de andere kant.. ik zou niet weten wat een leek met een Xtreamer zou moeten. Handelingen die je bijvoorbeeld allemaal moet doen om shares voor elkaar te krijgen en nog wordt de Xtreamer maar half herkend.
Ik denk dat het grote probleem is dat ze zelf inderdaad nog niet goed genoeg bekend zijn met de architectuur van de chipset en de verschillende componenten om deze (goed) aan te sturen.Floris-K schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:06:
[...]
Ik heb zelf meer het idee dat het nu al niet zo goed loopt als ze gehoopt hadden.
Denk dat we maar moeten hopen dat de xtreamer bij het grote publiek aanslaat via bijv. bol.com.
Op die manier komt er misschien wat meer budget vrij dat ten goede komt aan de service.
Aan de andere kant.. ik zou niet weten wat een leek met een Xtreamer zou moeten. Handelingen die je bijvoorbeeld allemaal moet doen om shares voor elkaar te krijgen en nog wordt de Xtreamer maar half herkend.
volgens mij zijn ze gewoon het wachtwoord van hun replace_fan(at)gmail.com account kwijt. Valt mij ook bijzonder tegen dat je er niets meer van hoort.
Ik vind het zowiezo raar armoedig dat een organisatie als xtreamer een gmail accountje aan maakt voor dit soort problemen.Crusader schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:15:
volgens mij zijn ze gewoon het wachtwoord van hun replace_fan(at)gmail.com account kwijt. Valt mij ook bijzonder tegen dat je er niets meer van hoort.
dat was ook mijn eerste gedachte toen ik die regeling zag...911GT2 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:24:
[...]
Ik vind het zowiezo raar armoedig dat een organisatie als xtreamer een gmail accountje aan maakt voor dit soort problemen.
Hoe kun je een bedrijf nou serieus nemen als die met hotmail, gmail, live of wat dan voor gratis accountjes ook gaat werken. Sowieso blijven de reacties van Mark Appel wel erg ver weg in dit topic.
[ Voor 24% gewijzigd door Crusader op 21-10-2009 13:52 ]
Ja, inderdaad, en firmwares op rapidshare en mediafire zetten, ook zo professioneel (even search gedaan en ja, ook 2.0 staat er gewoon op).
Lekkere gesloten beta dus als je je files gewoon op een sharing dienst plempt.
De bedoeling was ook om de firmware op termijn open te maken volgens mij. Dus wat dat betreft is dat niet zo gek. Maar wel raar is dat ze het niet op hun eigen site zetten.milenko79 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:41:
Ja, inderdaad, en firmwares op rapidshare en mediafire zetten, ook zo professioneel (even search gedaan en ja, ook 2.0 staat er gewoon op).
ik denk niet dat de downloads van de firmware voor dermate veel traffic zorgen dat ze daar ineens gigantisch veel hosting kosten aan kwijt zijn.
Het gaat niet eens om de bandbreedte. Je wil gewoon als bedrijf zeker weten dat je klanten de goede firmware downloaden en installeren. Daarom moet je hem zelf gecontroleerd aanbieden vanuit een betrouwbare bron.
Ook als je een closed beta wil houden moet je natuurlijk niet diezelfde firmware op een publieke download dienst plaatsen.
Ook als je een closed beta wil houden moet je natuurlijk niet diezelfde firmware op een publieke download dienst plaatsen.
Net geprobeerd google mediafire xtreamer 2.0 en hoppamilenko79 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:41:
Verder met ik het allemaal eens met de reacties hier. De support is inderdaad slecht.
Ik heb het probleem van dat sommige video's met DTS stream niet synchroon lopen gerapporteerd maar daar wordt ook niets mee gedaan. En alles op het forum van xtreamer wat hun niet aanstaat wordt simpelweg verwijderd, gestapo praktijken

Thanks ! Nice find !n0elite schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:30:
[...]
Net geprobeerd google mediafire xtreamer 2.0 en hoppa
Inderdaad, alhoewel zelf een fannetje vervagen voor 5 eur. mij niet zo'n drama lijkt als wat sommige mensen er hier van maken... verder is het een prima apparaat als je er verder geen hw problemen mee hebt, want dan zit je misschien wel binnenkort bij radar...n0elite schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:30:
En alles op het forum van xtreamer wat hun niet aanstaat wordt simpelweg verwijderd, gestapo praktijken
tis een koreaans produkt en ze dachten er even snel flink aan te verdienen dat valt nu tegen i.v.m. crisis en concurrentie...
Nice... gevonden na even prullen !Tukk schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:39:
[...]in de synology zit daar een knop naast alle andere rechten zit een knop speciaal voor NFS-rechten
Bevoegdheden / Gedeelde map ->
en dan per gedeelde map de NFS rechten instellen op IP of hostname.
< en DAN zie je onderin ook de ''NSF mount naam" >
Mooi werk, Thnx
Nu nog eens een leuke NFSserver voor W7 dan gaat het helemaal goed komen hier
Sterker nog als je de link post naar de download van de 2.0 beta wordt je gehele account zonder opmerking of waarschuwing weggepleurdn0elite schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:30:
[...]
Net geprobeerd google mediafire xtreamer 2.0 en hoppa
Verder met ik het allemaal eens met de reacties hier. De support is inderdaad slecht.
Ik heb het probleem van dat sommige video's met DTS stream niet synchroon lopen gerapporteerd maar daar wordt ook niets mee gedaan. En alles op het forum van xtreamer wat hun niet aanstaat wordt simpelweg verwijderd, gestapo praktijken
Tja, ze beweren ook dat je geen garantie meer zou hebben als je de beta installeerd, terwijl dat nergens in de voorwaarden is terug te vinden (er zijn geen voorwaarden).
En dan nog, mijn broertje heeft in een maand 3 rma aanvragen gedaan omdat zijn xtreamer maar ongeveer 1 op de 8 keer opstart. Hij heeft nooit een reactie gehad van wie dan ook van xtreamer. Die geweldige "als hij kapot is komt een koerier met de hoogste prioriteit een nieuwe xtreamer bezorgen " garantie bestaat dus niet. Ik hoop dat de 2.0 firmware hem wel helpt (dat het dus echt om een brakke HDMI handshake van de xtreamer gaat die nu hopelijk is opgelost).
En dan nog, mijn broertje heeft in een maand 3 rma aanvragen gedaan omdat zijn xtreamer maar ongeveer 1 op de 8 keer opstart. Hij heeft nooit een reactie gehad van wie dan ook van xtreamer. Die geweldige "als hij kapot is komt een koerier met de hoogste prioriteit een nieuwe xtreamer bezorgen " garantie bestaat dus niet. Ik hoop dat de 2.0 firmware hem wel helpt (dat het dus echt om een brakke HDMI handshake van de xtreamer gaat die nu hopelijk is opgelost).
Tja ze zeggen mij nu op de forum chat dat hij de units zou 'brikken' jaja zal wel... Ik heb hem iig binnengehaald...milenko79 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:59:
Tja, ze beweren ook dat je geen garantie meer zou hebben als je de beta installeerd, terwijl dat nergens in de voorwaarden is terug te vinden (er zijn geen voorwaarden).
OT: hun database moet wel een zooitje zijn nu. Allemaal verwijzingen naar posts van mij waar geen user meer achter zit. De quotes bestaan nog wel... lol
[ Voor 8% gewijzigd door 911GT2 op 21-10-2009 20:10 ]
PM'tje naar Xtreamer admin en 1 week later nieuwe stillere fan thuis.
RMA opstarten vanuit je Xtreamer shop account en 4 dagen later vervanging thuis.
Wat nou?
Vanmiddag gesproken (chat) met RD van Xtreamer en het ziet er volgens mij rooskleurig uit mbt nieuwe FW
Daarnaast is de NL poster in alt.binaries van Fw2.0 inderdaad gekicked.
RMA opstarten vanuit je Xtreamer shop account en 4 dagen later vervanging thuis.
Wat nou?
Vanmiddag gesproken (chat) met RD van Xtreamer en het ziet er volgens mij rooskleurig uit mbt nieuwe FW
Qua films afspelen is het apparaat perfect (en daar heb ik hem voor gekocht). Maar wat een onprofessioneel zooitje. De fan is gewoon brak, dat hadden ze zelf ook kunnen horen bij de eerste tests. De levertijden schoven steeds op, firmware releases komen niet op de dag waarop ze zijn aangekondigd. Het "dear friends" gedoe op het forum en een gmail adres voor fan replacements (waar niet op wordt gereageerd). Enz. enz. enz.911GT2 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:17:
[...]
[...]
De meeste tweakers wisten waar ze aan begonnen en ik ben ook blij met de Xtreamer (heb de fan uit staan, geen interne hd) maar ik heb medelijden met mensen die het apparaat bij bijv. bol.com kopen.
no animals were harmed during the production of this message
Dan heb jij geluk, mijn ervaring is anders. En waarom zou ik admins aan moeten spreken buiten de procedures om? waarom volgen ze niet hun eigen procedures?PJzzz schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:10:
PM'tje naar Xtreamer admin en 1 week later nieuwe stillere fan thuis.
Wat nou?
Je krijgt dus alleen iets gedaan als je slijmt bij mark of xtreameradmin persoonlijk. Als je de procedures op de site volgt gebeurt er niets.
Ik zla het topic verder niet vervuilen want ik heb niet eens een xtreamer (heb er wel over getwijfeld voor op de slaapkamer).
Ik hoop alleen dat als 2.0 mijn broertje zijn problemen niet oplost, hij dan ook een nieuwe wel werkende xtreamer kan krijgt binnen 4 dagen (onderhand al veel langer).
[ Voor 16% gewijzigd door milenko79 op 21-10-2009 22:26 ]
Onzin, sprak hem aan op bericht hier om emailtje te sturen waarop ik geen reply had gekregen. Heeft niks met slijmen te maken!milenko79 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:24:
[...]
Je krijgt dus alleen iets gedaan als je slijmt bij mark of xtreameradmin persoonlijk. Als je de procedures op de site volgt gebeurt er niets.
En heeft je broertje de MD5 gechecked van die FW voordat hij probeert te updaten?
Zal niet de eerste keer zijn dat een gelekte beta ietwat anders in elkaar is gestoken.
Ik heb anders geen bericht terug gekregenPJzzz schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:53:
[...]
Onzin, sprak hem aan op bericht hier om emailtje te sturen waarop ik geen reply had gekregen. Heeft niks met slijmen te maken!
En heeft je broertje de MD5 gechecked van die FW voordat hij probeert te updaten?
Zal niet de eerste keer zijn dat een gelekte beta ietwat anders in elkaar is gestoken.
Persoonlijk advies Nee, NeeAnoniem: 153866 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:22:
Dus is het advies: niet kopen? Is de AC Ryan een betere keuze?
Xtreamer speelt alles wat in mijn bibliotheek zit zonder problemen af en dat is waar het mij om gaat.
Zodra ze Logitech Squeezecenter ook nog eens weten te draaien ben ik helemaal content
Heb hem vandaag binnengekregen, wat een geweldig apparaat !!
Alles aangesloten, shares op mijn pc gemaakt en kijken maar !
En die fan tsja, de motor van mijn dvd-speler maakte ook geluid he.
Vindt de fan heel erg meevallen, maar uit is wel het fijnst natuurlijk.
En ik zeg maar zo, zeurende mensen heb je altijd....
Alles aangesloten, shares op mijn pc gemaakt en kijken maar !
En die fan tsja, de motor van mijn dvd-speler maakte ook geluid he.
Vindt de fan heel erg meevallen, maar uit is wel het fijnst natuurlijk.
En ik zeg maar zo, zeurende mensen heb je altijd....
Onder welke username zit je op het Xt forum?n0elite schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:26:
[...]
Ik heb anders geen bericht terug gekregen
Werken alle functies gewoon als je er geen HD in bouwt, maar gewoon gebruikt maakt van een externe 2,5inch hdd?
En adviseren jullie om te wachten tot de volgende batch of er nu een bij bol.com bestellen?
En adviseren jullie om te wachten tot de volgende batch of er nu een bij bol.com bestellen?
[ Voor 29% gewijzigd door pelt op 22-10-2009 01:03 ]
Natuurlijk is de hash gechecked (door mij). En je hebt dus wel mark zelf aangesproken om een nieuwe fan te krijgen.PJzzz schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:53:
[...]
Onzin, sprak hem aan op bericht hier om emailtje te sturen waarop ik geen reply had gekregen. Heeft niks met slijmen te maken!
Kijk, Ik kan ook mensen gaan stalken in de chat en forums en dergelijke en als het mijn apparaat was had ik dat allang gedaan.
De mensen waarvna het apparaat is zijn geen tweakers en lezen geen fora. Die volgen gewoon de RMA procedrues op de site vna de shop waar het product gekocht is. En die gevne dus niet thuis.
We hebben uiteindelijk besloten te wachten op 2.0 om te kijken of die de problemen verhelpt alvorens de xtreamer mensen het vuur aan de schenen te leggen, maar het is belachelijk dat je geen enkele reactie krijgt tenzij je in fora gaat lopen leuren.
Ik heb er ook geen HD in. Gebruik hem met een portable HD via USB en stream vanaf mijn PC via 100Mbit netwerkje. Gaat perfect !pelt schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:59:
Werken alle functies gewoon als je er geen HD in bouwt, maar gewoon gebruikt maakt van een externe 2,5inch hdd?
Ik had een bestelling bij bol staan die steeds werd uitgesteld. Heb die geannuleerd en toen via de internationale shop besteld op een vrijdag en had hem woensdag in huis.
Anoniem: 108822
Wanneer vindt de 2e batch van de xtreamer plaats en wat is er mis om het bij bol.com te bestellen.
Als je het topic een beetje doorneemt kun je zien dat er al vele batches zijn geweest. In Augustus had ik batch 4.Anoniem: 108822 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:44:
Wanneer vindt de 2e batch van de xtreamer plaats en wat is er mis om het bij bol.com te bestellen.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ja zo heb ik ook een maand gebruik gemaakt van de xt. Nadeel is dat als je een grote schijf hebt... het een minuutje of zo duurt voordat je door de bestandden heen kan browsen. Met kleinere hd's had ik daar geen last van!pelt schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:59:
In principe is er niks mis met bol.com, maar ik kan me zo voorstellen dat ze hem daar op voorraad hebben. Wat betekent dat je dus per definitie een oudere versie krijgt, dan wanneer je hem bij de bron (xtreamer shop) besteld.Anoniem: 108822 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:44:
Natuurlijk is dat een beetje naief denken, maar je kan het meenemen in je besluitproces.
Bol heeft geen voorraad en de levertijd blijft continu veranderen. Heb mijn bestelling daar na 10 dagen geannuleerd. Besteld bij de internationale shop en vervolgens vrij snel in huis.pelt schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:35:
[...]
In principe is er niks mis met bol.com, maar ik kan me zo voorstellen dat ze hem daar op voorraad hebben. Wat betekent dat je dus per definitie een oudere versie krijgt, dan wanneer je hem bij de bron (xtreamer shop) besteld.
Natuurlijk is dat een beetje naief denken, maar je kan het meenemen in je besluitproces.
Anoniem: 55038
Heb onderstaand bericht van de week geplaatst, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen.
Kan iemand mij reactie geven en ervaring plaatsten met deze HDD?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Werkt die Movie Jukebox een beetje? Ik ben XBMC gewend, die erg gemakkelijk informatie van thetvdb.com en imdb.com kan trekken en dit ook nog eens erg gelikt weet te presenteren. Doe de Xtreamer dit ook?
Dit is namelijk een van de dingen waarom ik zit te twijfelen tussen de WD TV Live en de Xtreamer.
Dit is namelijk een van de dingen waarom ik zit te twijfelen tussen de WD TV Live en de Xtreamer.
[ Voor 19% gewijzigd door pelt op 22-10-2009 11:06 ]
Hebz elf de Scorpio blue 500GB en dat gaat op zich prima.Anoniem: 55038 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:47:
Heb onderstaand bericht van de week geplaatst, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen.
Heb alleen bij HD-films dat de HDD zichzelf een keer of 4-5 unmount, maar ik ga ervan uit dat dit niet door de HDD komt. Denk zelf eerder aan speling bij connector icm warmte.
Moet er nog keer naar kijken maar heb het ff gehad met de Xtreamer. Ook last van hol/dof geluid via HDMI met 3 verschillende kabels en op 2 verschillende tv's (sony en philips) Wacht wel tot FW2 en probeer het dan nog eens.
Beste forumbebruiker,
Ik had eerst vista op de computer en daar kon ik via de xtreamer gewoon het netwerk zien, waaronder ook de mappen.
Nu heb ik Win7 en nu vraagt xtreamer om netwergebruikersnaam en ook een wachtwoord.
Wat voor naam en ww wil hij weten dan.
Of hoe kan ik dit oplossen zodat ik weer mappen kan zien via de xtreamer..
Ik had eerst vista op de computer en daar kon ik via de xtreamer gewoon het netwerk zien, waaronder ook de mappen.
Nu heb ik Win7 en nu vraagt xtreamer om netwergebruikersnaam en ook een wachtwoord.
Nee. Ik vind die Jukebox echt om te janken. In den beginne werd iedereen er lekker meer gemaakt, maar praktisch is het een aanfluiting. Ik heb er zelf mee gespeeld om tot de conclusie te komen dat minstens de helft van de bestanden niet goed wordt herkend, voor zover ik weet is het nog steeds niet de moeite om er iets mee te doen.pelt schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:50:
Werkt die Movie Jukebox een beetje?
Met het standaardmenu op de Xtreamer kan ik overigens prima uit de voeten. Je kan daar bv ook een plaatje bijplaatsen zodat het net iets mooier voor de dag komt.
Thanks voor de info. Maakt mijn keuze er iets makkelijker op. Heb toch iets meer vertrouwen in de support van de WD TV Live of de Asus O!Play. Iets gerenomeerdere namen. Uiteraard zegt dat ook niet alles. Eigenlijk zoek ik gewoon XBMC in een apparaatje van 100 euro. Die uiteraard 1080p kan afspelen...pven schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:43:
[...]
Nee. Ik vind die Jukebox echt om te janken. In den beginne werd iedereen er lekker meer gemaakt, maar praktisch is het een aanfluiting. Ik heb er zelf mee gespeeld om tot de conclusie te komen dat minstens de helft van de bestanden niet goed wordt herkend, voor zover ik weet is het nog steeds niet de moeite om er iets mee te doen.
Met het standaardmenu op de Xtreamer kan ik overigens prima uit de voeten. Je kan daar bv ook een plaatje bijplaatsen zodat het net iets mooier voor de dag komt.
Is 1x een follow up sturen in jouw terminologie "stalken"?milenko79 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 07:49:
[...]
Kijk, Ik kan ook mensen gaan stalken in de chat en forums en dergelijke en als het mijn apparaat was had ik dat allang gedaan.
De mensen waarvna het apparaat is zijn geen tweakers en lezen geen fora. Die volgen gewoon de RMA procedrues op de site vna de shop waar het product gekocht is. En die gevne dus niet thuis.
We hebben uiteindelijk besloten te wachten op 2.0 om te kijken of die de problemen verhelpt alvorens de xtreamer mensen het vuur aan de schenen te leggen, maar het is belachelijk dat je geen enkele reactie krijgt tenzij je in fora gaat lopen leuren.
In plaats van zelf een mailtje er achteraan te sturen is het vol-plempen van divers fora een veel betere methode om je gelijk te halen, nietwaar?
Even in het algemeen. Waar ik me over verbaas is dat er mensen zijn die op een publiek forum lopen rond te bazuinen dat er gestapo methodieken op na worden gehouden. Geen wonder dat je dan niets voor elkaar krijgt toch? Dit soort mensen weten niet eens waar ze het over hebben door zoiets te schrijven.
Lag aan de Samba versie en die is ondertussen in Beta al geüpdatet en werkt.bigpapa schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:34:
Beste forumbebruiker,
Er is ondertussen ook een ietwat omslachtige manier om bij je shares ter komen, maar ik zou je aanraden even te wachten op de release van versie 2.0
PJzzz schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:02:
[...]
Is 1x een follow up sturen in jouw terminologie "stalken"?
In plaats van zelf een mailtje er achteraan te sturen is het vol-plempen van divers fora een veel betere methode om je gelijk te halen, nietwaar?
Even in het algemeen. Waar ik me over verbaas is dat er mensen zijn die op een publiek forum lopen rond te bazuinen dat er gestapo methodieken op na worden gehouden. Geen wonder dat je dan niets voor elkaar krijgt toch? Dit soort mensen weten niet eens waar ze het over hebben door zoiets te schrijven.

Heeft er al iemand de hd-audioformaten aan de gang gekregen in de beta firmware? Hij blijft bij mij de core (gewone dts of dd) pakken als audio
. Op de versterker verschijnt er geen dts hd of dd truehd logootje.

Terugspoelen, vooruitspoelen en GoTo werkt echt voor geen meter meer op die beta firmware.

Voor 100 Euro lukt dat nog niet, maar voor rond de 250 Euro heb je een prachtapparaat op basis van de Nvidia Ion chipset. Zie het Nvidia Ion-topic. Zelf heb ik ook de Xtreamer overwogen (en de WD, Popcorn Hour etc). Maar uit de topics die over de verschillende apparaten lopen op GoT blijkt toch elke keer weer dat je erg afhankelijk bent van de firmware updates die alleen de fabrikant kan leveren. Met mini PC's op basis van Nvidia Ion kun je gewoon Windows (XP|Vista|7) en Linux draaien en kun je profiteren van diverse echte open source media center pakketten, waarbij problemen veel sneller worden verholpen.pelt schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:16:
Eigenlijk zoek ik gewoon XBMC in een apparaatje van 100 euro. Die uiteraard 1080p kan afspelen...
Zou dat misschien komen omdat het een beta is ?Gabliboeba schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:05:
Terugspoelen, vooruitspoelen en GoTo werkt echt voor geen meter meer op die beta firmware.
Mijn god zeg, gaan we nou zelfs de beta's afzeiken hier !!!!
En waarbij je waarschijnlijk meer moet hobbyen om het draaiend te krijgen, iets wat ik net niet wilBamSlam_ schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:07:
[...]
Voor 100 Euro lukt dat nog niet, maar voor rond de 250 Euro heb je een prachtapparaat op basis van de Nvidia Ion chipset. Zie het Nvidia Ion-topic. Zelf heb ik ook de Xtreamer overwogen (en de WD, Popcorn Hour etc). Maar uit de topics die over de verschillende apparaten lopen op GoT blijkt toch elke keer weer dat je erg afhankelijk bent van de firmware updates die alleen de fabrikant kan leveren. Met mini PC's op basis van Nvidia Ion kun je gewoon Windows (XP|Vista|7) en Linux draaien en kun je profiteren van diverse echte open source media center pakketten, waarbij problemen veel sneller worden verholpen.
Alsof je met een Xtreamer, WD of Popcorn Hour niet flink moet hobbyen 
En dan nog: dan werkt het tenminste. Bij de closed source NMT's wordt vaak vergeefs gewacht op het werkend maken van (vaak in de specs genoemde) functionaliteiten.
En dan nog: dan werkt het tenminste. Bij de closed source NMT's wordt vaak vergeefs gewacht op het werkend maken van (vaak in de specs genoemde) functionaliteiten.
[ Voor 53% gewijzigd door BamSlam_ op 22-10-2009 16:18 ]
Dat dus. Alleen het is natuurlijk wel kut, dat aan elke speler die ik aan het overwegen ben (Xtreamer, WD TV Live en Asus o!play) verschillende nadelen kleven. Een simpel PC'tje is inderdaad voor € 250,- euro in elkaar gezet, die het wel gewoon voor 100% doet.loyske schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:14:
En waarbij je waarschijnlijk meer moet hobbyen om het draaiend te krijgen, iets wat ik net niet wil
Gisteren was ik binnen een kwartier up and running vanuit de doos !BamSlam_ schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:16:
Alsof je met een Xtreamer, WD of Popcorn Hour niet flink moet hobbyen
Meeste werk was de kabels aansluiten, shares openzetten op pc en gaan !
Dus geen gekloot met codecs en drivers etc
Bij mij werkt ook alles wat er moet werken !
Voor 250 Euro koop je zelfs een kant en klaar ION PCtje. XMBC Live CD erin, eventueel op HD installeren, en gaan met die banaan. Keuze uit vele plugins die door enthousiastelingen zijn ontwikkeld en niet eindeloos hoeven wachten op firmware fixes.pelt schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:20:
[...]
Dat dus. Alleen het is natuurlijk wel kut, dat aan elke speler die ik aan het overwegen ben (Xtreamer, WD TV Live en Asus o!play) verschillende nadelen kleven. Een simpel PC'tje is inderdaad voor € 250,- euro in elkaar gezet, die het wel gewoon voor 100% doet.
Kan het kloppen dat de audio-button niet jofel werkt met de nieuwe beta-firmware?
Als ik op audio klik dan krijg ik eerst MONO L, dan MONO R en vervolgens STEREO.
Als ik op audio klik dan krijg ik eerst MONO L, dan MONO R en vervolgens STEREO.
Nee, bij mij wisselt ie gewoon netjes tussen beschikbare audio streams.pven schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:02:
Kan het kloppen dat de audio-button niet jofel werkt met de nieuwe beta-firmware?
FF factory defaults(FD) gebruiken en anders opnieuw flashen en FD'npven schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:02:
*weg* Dit hoort hier niet. Zie de topicwaarschuwing.
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 23-10-2009 09:03 ]
Zoals RoD aangeeft, dit hoort hier niet
[ Voor 87% gewijzigd door TERW_DAN op 23-10-2009 21:19 ]
Enig idee wanneer de FW2.0 uitkomt? Wil daar eigenlijk op wachten en de ervaringen daarmee aangezien ik erg aan het twijfelen ben tussen de aanschaf van de Xtreamer of de WD TV Live.
[ Voor 7% gewijzigd door pelt op 23-10-2009 17:05 ]
Vermoeden is as woensdagpelt schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:01:
Enig idee wanneer de FW2.0 uitkomt?
Zal als het goed is voor eind oktober zijn.pelt schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:01:
Enig idee wanneer de FW2.0 uitkomt? Wil daar eigenlijk op wachten en de ervaringen daarmee aangezien ik erg aan het twijfelen ben tussen de aanschaf van de Xtreamer of de WD TV Live.
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Daar kan ik nog wel op wachten.SteeringWheel schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:27:
[...]
Zal als het goed is voor eind oktober zijn.
Al enig idee of ie nou daadwerkelijk 24p gaat trekken?
Op mijn beta 2.0 firmware doet ie dat prima. TV switcht ook naar @24 Hz.pelt schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:53:
[...]
Daar kan ik nog wel op wachten.
Al enig idee of ie nou daadwerkelijk 24p gaat trekken?
Anoniem: 153866
Ik ook, ik doe het nu met een oude XBOX met XBMC. Werkt uitstekend alleen geen HDMI en een te kleine HD zodat je moet streamen. Is een XBOX360 trouwens geen optie?pelt schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:16:
[...]
Thanks voor de info. Maakt mijn keuze er iets makkelijker op. Heb toch iets meer vertrouwen in de support van de WD TV Live of de Asus O!Play. Iets gerenomeerdere namen. Uiteraard zegt dat ook niet alles. Eigenlijk zoek ik gewoon XBMC in een apparaatje van 100 euro. Die uiteraard 1080p kan afspelen...
Het duurde wel even maar... ik heb hem nu ook binnen! Ik had mijn harde schijf al vol staan met allerlei formaten films en ik snap niet waarom veel mensen hier zo moeilijk doen. Alles werkt gewoon.
En dan bedoel ik dus... stekker erin, pc aan, schijf sharen en klaar..
De rest van de mogelijkheden heb ik nog niet geprobeerd, maar tot nu toe dus geen problemen.
En bedenk wel... dat allemaal voor 99 eurotjes!
De rest van de mogelijkheden heb ik nog niet geprobeerd, maar tot nu toe dus geen problemen.
Hij speelt bij mij alles wat ik heb behalve AVCHD iso's. Blu-ray ISO heb ik niet omdat ik dat voor de xtreamer ook niet af kon spelen op HTPC. Van AVCHD is er een hoop te vinden en het zou fijn zijn als ik die ISO's niet meer uit hoef te pakken voor de videofile en de ondertiteling gewoon werkt
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Volgens mij doen de mensen hier moeilijk omdat de xt is aangekondigd als de totale htpc-killer.Roelos schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:33:
Het duurde wel even maar... ik heb hem nu ook binnen! Ik had mijn harde schijf al vol staan met allerlei formaten films en ik snap niet waarom veel mensen hier zo moeilijk doen. Alles werkt gewoon.
Het verwachtingsmanagement is niet echt goed geweest. Voor 100 euro is het een goed apparaat dat bijna alles afspeelt en op een lawaaige fan en wat mogelijke verbeteringen in de firmware zeker goed te noemen is.
Mooi punt qua verwachtingsmanagement: Wanneer komt de firmware-code nu vrij? Dat was nu net de reden waarom ik voor de xt heb gekozen.
Anoniem: 252802
Afgelopen vrijdag heb ik ook mijn Xtreamer ontvangen . 11-10 bij bol.com besteld, na ruim 1 week dus in huis. Da's volgens mij toch aardig vlot, zeker gezien de hier geposte ervaringen.
Maar nu technisch.... na 10 minuten (grotendeels gevult met zoeken naar HDMI-kabel
) het eerste beeld op de (hd-ready) TV.
Out-of-the-box had ik firmware 1.0.2
Had wel makkelijk netwerk/internet verbinding (DHCP).
Mijn NAS (synology 107) leek me ff te lastig om me te beginnen dus begonnen met: internet> You-tube....
Poef!!!! Restart........???? You-tube lukt dus niet direct
.
Firmware 1.0.3.1 erop gezet, You-tube werkt
.
Daarna mijn NAS benaderd (UpnP), werkt maar niet alles bestanden worden herkend.
NAS als netwerkshare benaderd, werkt prima.
Al met al prima apparaat.
Wel was ik nieuwsgierig naar de betekenis van verschillende menu opties.
Helaas kan ik nergens een nederlandstalige handleiding vinden (passend bij firmware 1.0.3.1), dit vind ik een gemis.
Iemand enig idee waar deze te vinden is?
Maar nu technisch.... na 10 minuten (grotendeels gevult met zoeken naar HDMI-kabel
Mijn NAS (synology 107) leek me ff te lastig om me te beginnen dus begonnen met: internet> You-tube....
Poef!!!! Restart........???? You-tube lukt dus niet direct

Firmware 1.0.3.1 erop gezet, You-tube werkt
Daarna mijn NAS benaderd (UpnP), werkt maar niet alles bestanden worden herkend.
Helaas kan ik nergens een nederlandstalige handleiding vinden (passend bij firmware 1.0.3.1), dit vind ik een gemis.
Iemand enig idee waarom dit bestand niet werkt?
Format : Matroska
File size : 4.37 GiB
Duration : 1h 36mn
Overall bit rate : 6 473 Kbps
Encoded date : UTC 2009-10-22 08:17:19
Writing application : mkvmerge v2.9.8 ('C'est le bon') built on Aug 21 2009 13:21:42
Writing library : libebml v0.7.7 + libmatroska v0.8.1
Video
ID : 1
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : High@L3.1
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 5 frames
Muxing mode : Container profile=Unknown@3.1
Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC
Bit rate : 4 671 Kbps
Nominal bit rate : 4 995 Kbps
Width : 1 280 pixels
Height : 720 pixels
Display aspect ratio : 16/9
Frame rate : 23.976 fps
Resolution : 24 bits
Colorimetry : 4:2:0
Scan type : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.211
Writing library : x264 core 77 r1292 e381f6d
Encoding settings : cabac=1 / ref=5 / deblock=1:0:0 / analyse=0x3:0x113 / me=umh / subme=7 / psy=1 / psy_rd=1.0:0.2 / mixed_ref=1 / me_range=16 / chroma_me=1 / trellis=1 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / chroma_qp_offset=-3 / threads=6 / nr=0 / decimate=1 / mbaff=0 / constrained_intra=0 / bframes=3 / b_pyramid=0 / b_adapt=1 / b_bias=0 / direct=3 / wpredb=1 / keyint=250 / keyint_min=25 / scenecut=40 / rc_lookahead=40 / rc=2pass / mbtree=1 / bitrate=4995 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=10 / qpmax=51 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.00
Language : English
Audio
ID : 2
Format : DTS
Format/Info : Digital Theater Systems
Format profile : ES
Codec ID : A_DTS
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 1 536 Kbps
Channel(s) : 6 channels
Channel positions : Front: L C R, Surround: L R, LFE
Sampling rate : 48.0 KHz
Resolution : 24 bits
Language : English
Speelt het bestand wel goed af op je PC?
Ik heb dezelfde apparatuur, ik ben blij met de NTFSNFS mogelijkheden op beide, in plaats van de shares.Anoniem: 252802 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:04:
Afgelopen vrijdag heb ik ook mijn Xtreamer ontvangen . 11-10 bij bol.com besteld, na ruim 1 week dus in huis. Da's volgens mij toch aardig vlot, zeker gezien de hier geposte ervaringen.
Maar nu technisch.... na 10 minuten (grotendeels gevult met zoeken naar HDMI-kabel) het eerste beeld op de (hd-ready) TV.
Poef!!!! Restart........???? You-tube lukt dus niet direct.
Firmware 1.0.3.1 erop gezet, You-tube werkt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om de Xtreamer te bespreken en ervaringen te delen.
Voor vragen en opmerkingen over je bestelling, levertijden en andere aanverwante zaken is er *geen* plaats. Ook slowchat hoort hier niet thuis.
Dit topic is bedoeld om de Xtreamer te bespreken en ervaringen te delen.
Voor vragen en opmerkingen over je bestelling, levertijden en andere aanverwante zaken is er *geen* plaats. Ook slowchat hoort hier niet thuis.