[quote]
Grolsch-man schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:15:
@zeroday
Er wordt wel heel geheimzinnig gedaan over de verwachte introductie van de Yuixx. Ik snap ook wel dat je er niet teveel over wil zeggen, maar misschien kan je hier wel antwoord op geven:
[quote]
Wat is geheimzinnig?
Ik kan gewoonweg nog maar weinig vertellen ..
Ik overweeg om een mediaplayer te kopen en twijfel nu tussen en Eminent 7075 (nieuwe sigma 8563 chipset) en de Yuixx. Van de Eminent heb ik gelezen dat deze eind september (3e week) leverbaar is.
Is de Yuixx vergelijkbaar met deze mediaspeler of mogen wij er nog betere prestaties van verwachten? Mij gaat het naast de media vooral ook om het afspelen van audio en het bekijken van foto's. Wat ik van de huidige mediaspelers lees zijn deze twee onderdelen met name op het gebied van de GUI nog zeer beperkt.
Ik heb de eminent alleen nog maar op wat demo's zien draaien, ik weet wat voor team erachter zit en ik weet wat de 'flaws' daarin zijn. ikzelf ben persoonlijk erg gescharmeerd van de nieuwe sigma chips maar die kan niet tippen aan de CE3100 van Intel.
Over de Realtek chip ben ik geheel niet enthousiast op dit moment met wat voor performance ze momenteel laten zien.
M.a.w. ga ik wachten op de Yuixx of kies ik voor de Eminent 7075. Ik ben wel erg ongeduldig.... ;-)
De Yuixx zal er in een aantal vormen komen bijv. met DVB-T, met en/of zonder HDD etc.
Er is een team keihard bezig om alle functies te implementeren alsmede alles ook geimplementeerd krijgen in de GUI .. Ook dat is weer een compleet nieuw en ander concept. De GUI van de Yuixx kan zelfs met 4 lagen over elkaar heen werken, iets wat vele andere players niet kunnen.
De taak van mijn afdeling is om alles te testen, af te keuren, te herkeuren, zien of alles wat op de tekentafel bedacht is ook gaat werken. Daar zijn mensen keihard mee bezig.
De box zal zo veel meer kunnen met de widgets en functies dat de basis niet alleen maar de mediaspeler is.
Edit: ik weet dat deze vraag eigenlijk niet in deze topic thuishoort, maar kon het niet laten om hem te stellen.
Dit topic is een voorbeeldig topic dus niemand zal zich eraan storen ;-)