Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.dentifier
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-03 14:30
Oh...cfullhdmai te koop :S
Lullige is dat ik express voor deze ben gegaan omdat bij de specificaties dlna 1.5 staat, wat naar mijn idee stond voor push&pull.
Bedankt iig voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-05 15:35
Nee dank je.. Die van mij heb ik weggedaan en een Boxee Box gekocht.
Staat er wel nog 1 op de slaapkamer.

Blijft een leuk spelertje wel hoor.. maar steeds minder ondersteuning voor media heeft mij doen afhaken.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 14:07
Hmmm ik heb net Game of Thrones Subtiles in het Engels bij mijn Game of Thrones Aflevering gezet, maar hij pakt de srt niet. heeft het voorheen altijd wel gedaan.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.dentifier
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-03 14:30
Weet iemand of het mogelijk is om met een andere firmware wel dlna push te verkrijgen?
Wellicht dat er een soortgelijk apparaat met dezelfde sigma chip is, die wel push in zijn firmware heeft?
http://www.t-hack.com/wiki/index.php/SMP_Boxes
Misschien dat er een andere methode is om series/films te pushen naar de cfh mbv een android telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve_O
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:12
Ik heb de mediaplayer altijd aangesloten gehad in mijn netwerk. Files werden op die manier bedraad vanaf mijn pc gestreamd.

Sinds kort heb ik een externe hdd (usb 3, zonder voeding). Wanneer ik deze aansluit wordt de schijf herkend, ik kan de disk benaderen, ik kan de mappen zien en de bestanden die er op staan.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om iets af te kunnen spelen. Bij films (ifo bestand, dvd) krijg ik error meldining 301 file not supported. Bij mp3's start de player wel op alleen het liedje begint niet met afspelen...

Iemand enig idee waarom de boel niet werkt?

Btw diezelfde files doen het wel wanneer ik ze vanaf de pc af speel. Het kan dus niet aan de bestanden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve_O
Steve_O schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 11:01:
Ik heb de mediaplayer altijd aangesloten gehad in mijn netwerk. Files werden op die manier bedraad vanaf mijn pc gestreamd.

Sinds kort heb ik een externe hdd (usb 3, zonder voeding). Wanneer ik deze aansluit wordt de schijf herkend, ik kan de disk benaderen, ik kan de mappen zien en de bestanden die er op staan.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om iets af te kunnen spelen. Bij films (ifo bestand, dvd) krijg ik error meldining 301 file not supported. Bij mp3's start de player wel op alleen het liedje begint niet met afspelen...

Iemand enig idee waarom de boel niet werkt?

Btw diezelfde files doen het wel wanneer ik ze vanaf de pc af speel. Het kan dus niet aan de bestanden liggen.
Ik heb trouwens diezelfde schijf met dezelfde bestanden er op aan mijn pc gehangen. Via het netwerk speelt hij de bestande wel af van diezelfde schijf. Het lijkt 'm dus ergens te zitten in de verbinding / rechten (?) van de mediaplayer naar de schijf.

Iemand nog enig idee wat zelf kom ik er vooralsnog niet uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:16
Steve_O schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:40:
[...]
Ik heb trouwens diezelfde schijf met dezelfde bestanden er op aan mijn pc gehangen. Via het netwerk speelt hij de bestande wel af van diezelfde schijf. Het lijkt 'm dus ergens te zitten in de verbinding / rechten (?) van de mediaplayer naar de schijf.
Iemand nog enig idee wat zelf kom ik er vooralsnog niet uit 8)7
Steve_O, ik herken je probleem. Er is hier in het topic eerder gesteld dat de externe hardeschijf wel zelfvoedend dient te zijn. Ofwel, USB-kabel aan de mediaspeler is niet afdoende, de HD dient met externe spanning aangedraaid te worden.

Ik ben namelijk, ondanks dit advies, toch ook eigenwijs geweest en heb een externe HD gekocht zonder voeding om deze puur voor de mediaspeler te gebruiken. Het leuke wil nu dat ik inderdaad door de bestanden heen kan en ook DVD's, MKV's, MPG's, etc. er vanaf kan spelen. Maar zodra ik een MKV wil afspelen van > 4 Gb of groter, dan wil de mediaspeler zich wel eens spontaan herstarten. Zwaar irritant.

Probeer het eens uit met een DVD (folderstructuur, geen image), een MPG of i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve_O
Vads schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:22:
[...]

Steve_O, ik herken je probleem. Er is hier in het topic eerder gesteld dat de externe hardeschijf wel zelfvoedend dient te zijn. Ofwel, USB-kabel aan de mediaspeler is niet afdoende, de HD dient met externe spanning aangedraaid te worden.

Ik ben namelijk, ondanks dit advies, toch ook eigenwijs geweest en heb een externe HD gekocht zonder voeding om deze puur voor de mediaspeler te gebruiken. Het leuke wil nu dat ik inderdaad door de bestanden heen kan en ook DVD's, MKV's, MPG's, etc. er vanaf kan spelen. Maar zodra ik een MKV wil afspelen van > 4 Gb of groter, dan wil de mediaspeler zich wel eens spontaan herstarten. Zwaar irritant.

Probeer het eens uit met een DVD (folderstructuur, geen image), een MPG of i.d.
Het is inderdaad een disk zonder aparte voeding...

Fijn dat iemand dit probleem bekend voor komt. Hij speelt niks af, geen DVD's, geen foto's, muziek af en toe maar dan met haperingen en hij begint zomaar ergens midden in het liedje. Heb jij diezelfde disk dan nog of heb je inmiddels een andere gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:16
Steve_O schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:59:
[...]
Het is inderdaad een disk zonder aparte voeding...
Fijn dat iemand dit probleem bekend voor komt. Hij speelt niks af, geen DVD's, geen foto's, muziek af en toe maar dan met haperingen en hij begint zomaar ergens midden in het liedje. Heb jij diezelfde disk dan nog of heb je inmiddels een andere gekocht?
Sorry, net terug van vakantie :)
Ja, ik gebruik nog steeds dezelfde disk. Immers, DVDs e.d. speelt hij probleemloos af. Maar ik ben wel aan het overwegen om een gevoede harddisk aan te gaan sluiten, want tegenwoordig is alles MKV etc. en die wil ik toch afspelen zonder al die conversieslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338394

Kweenie of dit forum nog leeft, zit echter met het volgende:
Ik heb all heel lang een Grab'n'go, begin nu pas te proberen hoe je streams vanaf het internet op de tv kunt tonen. Ik heb uitgevonden hoe je streams kunt definieren en heb er 1 of 2 aangemaakt via mijn pc interface. Ik zie ze verschijnen in mijn Conceptronics menu, maar krijg gewoon geen beeld.

Als ik naar Internet videos ga en een YouTube kanaal probeer te openen, dan krijg ik na verloop van tijd een file not supported melding. Ik krijg deze melding altijd, heb heel wat streams onder YouTube geprobeerd. Ik weet, dat niet alle files worden ondersteund, maar ik kan er werkelijk geeneen laden, en dat lijkt mij vreemd...
Als ik naar iMedia ga en een eigen aangemaakte stream probeer te openen, dan krijg ik oneindig lang het draaiende cirkeltje in beeld, waarmee wordt aangegeven, dat het apparaat probeert het bestand te laden. Ik heb dat eens een kwartier laten gaan, daarna heb ik de poging gestaakt en de aktie afgebroken.

Toen er nog firmware upgrades werden uitgebracht ging updaten altijd prima via de verbinding met de pc, dus ik denk, dat de internetverbinding het probleem niet is.
Mis ik iets? Kan ik iets anders proberen? Is het apparaat verouderd en moet ik naar iets anders uitkijken?

Goeie site dit. Nu pas kom ik erachter, dat ik mbv de 0 indrukken tijdens het afspelen van een video een tijd kan ingeven om naar toe te navigeren... Niets daarover gevonden in de handleiding.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste