Van 't weekend Gran Torino gekeken. (1080p versie met DTS). Halverwege de film is de CFULLHDMA 1x vast gelopen, kastje was erg heet. Heb hem toen plat op de stenen vloer gelegd waarna dit niet meer gebeurd is. Wel had ik gedurende de hele film een soort van video hickups. Alsof het beeld even stil blijft staan en dan verder gaat. Ook regelmatig was er een audio hickup van enkele seconden waardoor m'n versterker aangaf (tijdelijk) geen DTS stream meer te ontvangen. Ik stream de boel vanaf een (linux) nfs server over Gigabit. Firmware: 1.17.22
Ik gebruik de CFULLHDMA al meer dan een jaar. Ik merk dat er met DVD's streamen zelden problemen zijn maar zodra ik met echt HD materiaal aan de slag ga, lijkt het wel alsof het kastje aan z'n max zit en het net niet trekt qua temperatuur/resources.
Ik gebruik de CFULLHDMA al meer dan een jaar. Ik merk dat er met DVD's streamen zelden problemen zijn maar zodra ik met echt HD materiaal aan de slag ga, lijkt het wel alsof het kastje aan z'n max zit en het net niet trekt qua temperatuur/resources.