MvixPVR Draadloze Multimedia Harddisk ervaringstopic

Pagina: 1
Acties:
  • 1.590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spam.nl

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

> LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:50
Klinkt wel interessant.Ik zie een boel uitgangen maar weinig ingangen. Wat maakt dit apparaat een PVR?
Kun je hier wel programma's mee opnemen? Voor de rest ziet het er goed uit.

O, en dan nog een tip voor als je weer wil spammen. Wellicht moet je het niet zo doorzicht doen. Wanneer je een anagram gebruikt (of jezelf er nog makkelijker vanaf maakt door 'm achterstevoren te spellen ) als nickname gaan al alarmbellen rinkelen. 3 topics openen over Mvix is ook niet zo'n goed idee. Om over je mailadres nog maar te zwijgen.....

[ Voor 8% gewijzigd door Streamz op 29-11-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leppam = mappel = mark appel = drijvende kracht achter mvix benelux!

volgens mij is doel van forum om ervaringen uit te wisselen rondom bepaalde producten en doe bij ieder nieuw product een eerste aanzet. naar mijn weten een correcte wijze van gebruik van dit forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Antwoord op vraag van Streamz: video/audio ingang zit erop middels RCA pluggen (wit/rood voor audio en geel voor video). Op die manier kan je video signaal van set-top-box of ander video-uit genererend apparaat opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Serieus? Dus dit is een Full HD weergave aparaat met een composiet ingang? Maakt het Live TV kijken (en timeshiften) wel een stuk oninteressanter en bovendien vraag ik me af of deze videorecorder dan wel op gezette tijden mijn set-top box op het goede kanaal kan zetten en beginnen op te nemen.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dikke spam als ik zo de posthistorie zie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spammen is niet de bedoeling...
Pagina: 1