Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
er is een vodafone storing: Storing Vodafone datanetwerk

Wanneer heb je de update gekregen? Maar meestal is het zo dat niet iedereen hem tegelijk krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:04:
[...]

Een Donut compatible HTC_IME.apk en Clicker.apk er op zetten en je keyboard doet het weer prima ;)
Wat is Clicker.apk? Google helpt mij niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die HTC keyboard gebruik ik ook, nu nog zonder Donut maar zou m met Donut ook willen dus dankjewel! Maar snap Clicker nog steeds niet :P Wat houdt 'calibration feature' in? Ik gebruik die keyboard al heel lang maar ben zoiets niet tegengekomen. Of ik weet niet hoe t heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:11

Len

Leeg

HammerT schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:07:
er is een vodafone storing: Storing Vodafone datanetwerk

Wanneer heb je de update gekregen? Maar meestal is het zo dat niet iedereen hem tegelijk krijgt
het was 's ochtens al gedownload en ik heb het meteen geinstalleerd toen (uurtje of 9?)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:22:
[...]

Die HTC keyboard gebruik ik ook, nu nog zonder Donut maar zou m met Donut ook willen dus dankjewel! Maar snap Clicker nog steeds niet :P Wat houdt 'calibration feature' in? Ik gebruik die keyboard al heel lang maar ben zoiets niet tegengekomen. Of ik weet niet hoe t heet.
options (linksonder in het keyboard)
text input
calibration tool

Maar bij werkt die iig niet omdat je dan root nodig hebt.
Len schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:59:
[...]

het was 's ochtens al gedownload en ik heb het meteen geinstalleerd toen (uurtje of 9?)
9 uur in de ochtend... wat een onaardse tijden :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerT schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:46:
[...]

options (linksonder in het keyboard)
text input
calibration tool

Maar bij werkt die iig niet omdat je dan root nodig hebt.
Ik heb een Nederlandse, vandaar. Hier heet t IJkhulpmiddel en heb t nooit gebruikt :P Dus die HTC_IME.apk zal wel genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Len schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:45:
Ik heb het via vodafone gepusht gekregen hoor :o Alles nog standaard op mijn foon.
die vent van HTC zat dus uit z'n nek te kletsen, met z'n "de update naar 1.6 kan nog maanden duren"

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
JarlSX schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:14:
[...]

die vent van HTC zat dus uit z'n nek te kletsen, met z'n "de update naar 1.6 kan nog maanden duren"
Waarschijnlijk bedoelde hij de upgrade voor de HTC Hero. De normale android updates worden niet door HTC in elkaar geknutseld dus daar heeft hij niks over te vertellen. Die van de Hero is alleen dusdanig aangepast door HTC dat HTC deze zelf uitbrengt.

Helaas zit ik nog steeds op 1.6 voor mijn Magic te wachten, grrr ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
ndsc schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:25:
[...]
Dan gooi je die toch gewoon handmatig er op? ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Op deze manier bijvoorbeeld. Zelf niet gedaan hoor, dus geen idee hoe en of het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
helaas, ik heb een 32a |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
ndsc schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:25:
[...]

Waarschijnlijk bedoelde hij de upgrade voor de HTC Hero. De normale android updates worden niet door HTC in elkaar geknutseld dus daar heeft hij niks over te vertellen. Die van de Hero is alleen dusdanig aangepast door HTC dat HTC deze zelf uitbrengt.

We same problem...hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Daar is weinig "helaas" aan hoor, had graag een 32A-model gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Na een update naar 1.6 mag ik geen root meer worden?

C:\Documents and Settings\Alternativ\Desktop>adb root
adbd cannot run as root in production builds

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:46:
[...]

Daar is weinig "helaas" aan hoor, had graag een 32A-model gehad 8)
Wat is dan het verschil?
Heb ook een 32A en zou toch graag Donut erop willen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:32:
[...]

Wat is dan het verschil?
Heb ook een 32A en zou toch graag Donut erop willen :(
Verschil in hardware:
* PVT32A handsets have 288MB total RAM (192MB usable by OS - same as Hero handsets) and use the Qualcomm MSM7200A CPU.
* PVT32B handsets have 192MB total RAM (96MB usable by OS) and use the Qualcomm MSM7201A CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ndsc schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:43:
[...]

Verschil in hardware:

[...]
Ok ja, daar heb je een punt :) En een goed punt zelfs.
Dat er ook maar vlug een update voor de belgische magic komt want wil er wel nog wat meer mee spelen dan nu al mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Alternativ schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:21:
Na een update naar 1.6 mag ik geen root meer worden?

C:\Documents and Settings\Alternativ\Desktop>adb root
adbd cannot run as root in production builds
Mijn sync is tevens sloom lijkt het wel, mails doen er meer dan 20 minuten over eer dat ze binnen komen voorheen was dat instant, deze mensen hebben er ook last van: http://groups.google.com/...d/thread/637991be7ae1a6f4.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanmorgen staat er op mijn toestel zo een icoontje als voor 3G maar er staat een H in, iemand enig idee wat dit wil zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:10:
Sinds vanmorgen staat er op mijn toestel zo een icoontje als voor 3G maar er staat een H in, iemand enig idee wat dit wil zeggen?
HSDPA verbinding. Da's wel cool. Héb je nu ook daadwerkelijk supersnelle data of alleen dat icoontje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat icoontje maar ik heb er nog niets mee getest. Moeten er apparte instellingen voor gebeuren of niet? Anders wil ik dat wel eens testen ja :)

EDIT: heb het al even vlug getest en ja het werkt wel heel snel en is wel tof :) BTW ben bij Mobistar in belgië en heb geen instellingen moeten instellen daarvoor ik kon gewoon online ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:38:
Ik heb dat icoontje maar ik heb er nog niets mee getest. Moeten er apparte instellingen voor gebeuren of niet? Anders wil ik dat wel eens testen ja :)
Nee je zou gewoon meteen een snelle verbinding moeten hebben. Afhankelijk natuurlijk ook van wat je provider je voor snelheid "geeft". Meestal is de theoretische snelheid veel hoger dan diegene in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Wat is nu een beetje een complete rom (dus niet de uitgeklede CM) die alle functionaliteit van 1.6 geeft + extra's als het HTC keyboard en volledige exchange support? Draai nu een 1.6 rom maar daar zitten onder andere de search en de nieuwe market helaas niet in.

Ik dacht trouwens wel te merken dat je vanaf 1.6 ook je applicaties meeneemt via de market; na een wipe en vervolgens opnieuw aanmelden werden er zomaar 4 van mijn standaard apps (die ik idd voor de wipe had geinstalleerd) keurig door de market opnieuw gedownload ;-) Doet een wipe al iets minder zeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daarvoor moet je hier zijn: [HTC Magic] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:20
Ik kreeg vanmorgen ook een melding op m'n Magic dat er een update beschikbaar is. Deze zojuist geinstalleerd en hij staat er op. Alle programma's/gegevens blijven d'r gewoon op staan.

Het google zoek schermpje (widget) ziet er iets anders uit en zoekt nu ook op apps en andere dingen op je phone, daarnaast is de market geupdate. En ik heb een widget energiebeheer erbij waar je wifi etc kunt uit en aan zetten.

Qua snelheid nog weinig kunnen ontdekken, heb het idee dat de telefoon als ie gereboot is een stuk vlotter is dan als je hem een aantal dagen aan hebt staan. Hoop alleen dat ze de browser nog eens goed onder handen nemen, deze vind ik nog niet google waardig. (traag, terug naar vorige pagina duurt lang)

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:41:
[...]

Nee je zou gewoon meteen een snelle verbinding moeten hebben. Afhankelijk natuurlijk ook van wat je provider je voor snelheid "geeft". Meestal is de theoretische snelheid veel hoger dan diegene in de praktijk.
Hey Brad Pitt, ik heb het dus zoals ik in mijn vorige post nog geplaatst had getest en gaat snel ja. Kan ik ergens een speedtest doen misschien zodat er misschien wat waarden verschijnen zodat ik ze hier kan bijplaatsen?

EDIT: kan ik deze optie ergens uitschakelen want zit nu altijd maar men mails door te sturen maar kost me wel geld en heb dat eigenlijk zo toch niet constant nodig?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Sorry, ik zat inderdaad in het verkeerde magic topic te posten, my bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 14:17
Nog even een app-tip!

ES File Explorer, werkt fijner dan Astro en kun je ook gebruiken om de pc's in je netwerk te benaderen en daarvan bestanden te kopieren. Geen gezeik meer met je kabeltje dus :)

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Versie 1.6 vanmorgen als update op mijn Magic gehad.

Installatie ging vrij vlot via 2G (had even geen Wifi connectie)
Over snelheid kan ik niks zeggen...

Maar de zoek funcktie is gewoon goed zoniet top!!!
Alles wat je intikt vind hij en geeft ook per catogorie of item hoeveel hij heeft gevonden.
Met een 16 GB kaartje en een map vol met mp3's is dit zeker een welkome aanvulling.

Voordeel niet meer de muziekapp.opstarten om vervolgens die ene track op te zoeken....tik de titel of artiest, in je homescreen and there you have it.

Spraaksynthese nog niet uitgeprobeerd.
Market ziet er inderdaad veel beter en gelikter uit(niet meer zo'n cheapass overkomen).

al met al een verbetering op zich.
En gratis toevoegingen/aanvullingen zijn altijd welkom toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tanakiam schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:43:
Maar de zoek funcktie is gewoon goed zoniet top!!!
Alles wat je intikt vind hij en geeft ook per catogorie of item hoeveel hij heeft gevonden.
Met een 16 GB kaartje en een map vol met mp3's is dit zeker een welkome aanvulling.
Jammer is wel dat het niet supersnel is ;)
(lees: factóren trager dan de spotlight functie op de *kuch* iPhone *kuch* :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
Ik mag hier ook posten \o/
Gister een HTC Magic (32b) gehaald bij de Vodafone-winkel. Online unlocked, en nu werkt ie mooi met mijn Telfort-abo. Maar.. Wat een toestel zeg, geweldig :D Geen spijt van :) Binnenkort maar eens kijken of ik em ook kan rooten.. Gewoon, omdat het kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
net een link gevonden op androidplanet waarin een update voor de Magic 32A wordt gemeld

gelijk gedownload, maar kan 'm helaas niet installeren nu, ben weer 's niet thuis en heb hier alleen een windows 2000 pc tot m'n beschikking :(

edit: never mind, werkt niet op een belgische 32A, waarschijnlijk alleen op een taiwanees toestel

HTC gemaild, hebben geen idee wanneer de update voor de belgische toestellen komt, kan tot einde vh jaar duren, belachelijk gedoe

[ Voor 27% gewijzigd door JarlSX op 26-10-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
ben positief verrast door de 1.6 update

deze kwam zoals gezegd vrij snel via vodafone (heb gewoon alles standaard, enkel wat apps via de market erop gezet en mn desktop aangepast)

er zijn veel dingen een klein beetje veranderd. de youtube applicatie is ook vernieuwd, en werkt ook gelijk een stuk beter. De nieuwe gallery is een grote verbetering.

Ik heb het nog niet geprobeerd (ivm het moeten resetten als het nog niet gefixt is) of de "too many pattern attempts, log into your google account, wat niet werkt" bug ook gefixt is. dat was wel een bummer, de 2e dag had ik de telefoon 2 minuten aan iemand anders gegeven en die kreeg het via foute patroon invoer en daarna nog wat aanklikken voor elkaar om hem zo op slot te zetten dat ik hem moest resetten en alles van 0 weer terug instellen.

Petrolhead en draadjesnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
Is het ook mogelijk om weer terug te gaan naar 1.5? 1.6 loopt hier echt slecht. Langzaam keyboard met browsen,copilot werkt niet meer en nog wat problemen waardoor alles traag als poep loopt.

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 11:09

Niek

f.k.a. The_Surfer

*zucht* Waarom moet Vodafone zonodig een crippled ROM shippen? Ook 1.6 heeft geen speech-recognition support, geen idee waarom ze ooit besloten hebben het eruit te slopen. Ik denk dat ik maar eens een custom ROM ga installeren.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Niek schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:56:
*zucht* Waarom moet Vodafone zonodig een crippled ROM shippen? Ook 1.6 heeft geen speech-recognition support, geen idee waarom ze ooit besloten hebben het eruit te slopen. Ik denk dat ik maar eens een custom ROM ga installeren.
Dat is een van de eerste dingen die ik metéén delete na het flashen van een custom Rom, zo zie je maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 21:29
Ik ben een iPhone gebruiker die zeer graag wil overstappen op een HTC magic.

Heeft er al iemand geprobeerd om een t-mobile SIM in een unlocked HTC magic te gebruiken?

Als ik mijn iPhone verkoop en vervang met een HTC magic wil ik wel even zeker weten dat ik de rest van mijn contract (1 jaar) nog kan bellen en internetten met de SIM van t-mobile :).

ps. hopelijk is dit de juiste plaats om dit te vragen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
ik heb een HTC Magic in Belgie gekocht, die zijn allemaal unlocked. en daar zit nu een T-mobile sim in, werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GenesiZ schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:19:
Nog even een app-tip!

ES File Explorer, werkt fijner dan Astro en kun je ook gebruiken om de pc's in je netwerk te benaderen en daarvan bestanden te kopieren. Geen gezeik meer met je kabeltje dus :)
Zal het binnenkort bekijken. Dankje.

Er werd hier laatst een nieuwe HTC IME gepost die op Donut zou werken. Die heb ik nu erop maar ik vind 'm iets minder dan die van Cupcake. Als ik een punt doe doet ie wel automatisch een spatie maar geen hoofdletter. En ik maak meer fouten nu volgens mij. Is ie geupdate of blijft ie zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ maciasty: Let erop dat je je simkaart (lees: iPhone abbo) niet in 'n andere mobiel mag gebruiken.
Als T-mobile doorheeft dat je je iPhone abbo in 'n andere telefoon gebruikt wordt die waarschijnlijk omgezet naar een normaal en duurder abonnement. Dit is niet om je bang te maken en het gebeurd ook niet bij iedereen... :/

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
Dat is wel heel vervelend. Ik ben bang dat dan het hele feestje voor mij niet door gaat.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
Nog even een app tip, deze is echt supervet.

Shazam.

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=100x100&chl=market://search?q=pname:com.shazam.android

Wat doe je ermee? Je laat hem luisteren naar muziek waarvan jij de naam niet weet en hij vindt hem voor je. Werkt het? Ja, tot mijn grote verbazing wel :P

Elk jaar download ik een shitload aan snowboardfilms waar ik dan de goede muziek uithaal en daar een prive snowboardmuziek cd van fik voor in de auto onderweg of tijdens het boarden op m'n mp3 speler. Normaal was het altijd op het eind van de film kijken naar de nummers en daar dan met moeite en veel tijd de goede nummer tussenuit halen.

Ik dacht dat hij alleen Kanye West en andere popshit herkende, maar bij 2x testen had hij ze beide goed!

ELO (Electric Light Orchestra) - Last Train To London
Vampire Weekend - M79

Redelijk onbekende artiesten dus. Echt een aanrader als je dit nodig hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door GenesiZ op 26-10-2009 23:46 ]

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
GenesiZ, heb je in de gaten dat dit het HTC Magic topic is? voor apps hebben we al een software topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Er zit een klein scheurtje in de plastic case aan de achterkant (vlak bij de camera lens) van mijn Magic -O-
Bij de Vodafone shop werd gezegd dat ze hem konden opsturen naar HTC ter beoordeling. Nou wil ik mijn telefoon helemaal niet kwijt zijn voor een paar weken, dus ik vraag me af of zo'n plastic achterkant ook los te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
is al 's gevraag in dit topic, 2 paginas terug. check ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JarlSX schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:14:
is al 's gevraag in dit topic, 2 paginas terug. check ebay.
Dat is een compleet nieuwe behuizing, niet slechts het zielige stukkie scheurende plastic dat achterkant heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
CLB schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:26:
@ maciasty: Let erop dat je je simkaart (lees: iPhone abbo) niet in 'n andere mobiel mag gebruiken.
Als T-mobile doorheeft dat je je iPhone abbo in 'n andere telefoon gebruikt wordt die waarschijnlijk omgezet naar een normaal en duurder abonnement. Dit is niet om je bang te maken en het gebeurd ook niet bij iedereen... :/
Ik heb telefonisch contact opgenomen met T-mobile. Een aardige mevrouw pakte mijn contract erbij en keek alles even na. Ze vertelde mij dat het geen enkel probleem is als ik mijn SIM in een ander (unlocked) toestel doe en de rest van mijn abonnement afmaak met een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:16:
Dat is een compleet nieuwe behuizing, niet slechts het zielige stukkie scheurende plastic dat achterkant heet.
ik bedoel, zijn net als volledige behuizingen, gewoon te vinden op ebay, even zoeken op "htc magic battery cover"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meerdere mensen waarvan de behuizing (voornamelijk achterkant) van de HTC Magic nogal kraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:59:
Zijn er meerdere mensen waarvan de behuizing (voornamelijk achterkant) van de HTC Magic nogal kraakt?
Yes, zijkant ook. Het is weer een ouderwets voorbeeld van HTC's hoogstaande build quality ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:03:
[...]

Yes, zijkant ook. Het is weer een ouderwets voorbeeld van HTC's hoogstaande build quality ;)
Mijn Magic heeft dit ook een de rechterkant van het scherm dat de plastiek kraakt, nu merk ik dit wel niet meer sinds ik een case heb.
Tsja...het zal altijd iets zijn, zolang het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Brad Pitt schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:47:
[...]

Jammer is wel dat het niet supersnel is ;)
(lees: factóren trager dan de spotlight functie op de *kuch* iPhone *kuch* :( )
de iPhone 3Gs is gewoon een goede phone.
En het zat er ook nog niet op toen ik de Magic kreeg.
Ik mag mijn andere abo verlengen maar ben in dubio of ik toch een iPhone 3gs moewt nemen of de HD2....lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:37
Zijn er nog meer mensen bij wie hun Navigatiesoftware (in mijn geval Sygic Mobile Maps 9) niet meer werkt na het updaten naar versie 1.6 ? :?
En heeft iemand daar al een oplossing voor gevonden?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

FlowDesign schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:36:
Zijn er nog meer mensen bij wie hun Navigatiesoftware (in mijn geval Sygic Mobile Maps 9) niet meer werkt na het updaten naar versie 1.6 ? :?
Werkt hier prima onder 1.6 met versie 7.71 build 7577d, heb je al een reinstall gedaan van sygic?

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Alternativ schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:59:
[...]

Werkt hier prima onder 1.6 met versie 7.71 build 7577d, heb je al een reinstall gedaan van sygic?
Jep, dat hielp helaas niet.
Moet wel zeggen dat ik het gebrobeerd heb met een net iets oudere versie, nml. versie 7.71 build 7044.

Misschien dat het met die nieuwere build wel zal lukken, zal het eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Waar kan ik die Sygic Mobile Maps 9 vinden/krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Tanakiam schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:07:
[...]

Waar kan ik die Sygic Mobile Maps 9 vinden/krijgen?
Dat kunnen we hier niet bespreken, maar de eerste hit op Google Search kan je daar uitstekend bij helpen ;)

Ik heb overigens alvast die nieuwe Sygic Mobile Maps 7.71 build 7577 D op mijn eigen Hero gezet, waar ik eerst build 7044 op had staan en die dus gedeïnstalleerd had. En ik moet zeggen dat deze prima werkt en volgens mij ook ietsje sneller is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een beetje offtopic, maar ik heb voor mijn Magic een nieuwe cover besteld (HTC branded, ipv Vodafone branded) en wilde deze vandaag op mijn telefoon 'monteren'.

Nu kwam ik tot de conclusie dat dit moeilijk gaat worden, omdat de nieuwe cover geen 'schroefgaten' heeft. Er zitten wel plastic gaatjes in, maar niet het metalen gedeelte met het schroefdraad erin. Weet iemand waar je dit ergens kunt krijgen? Want overzetten vanuit de oude cover heb ik al geprobeerd, maar dit is vrijwel onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:03
Ik heb een vraag. Als ik een herinnering instel in mijn agenda.
Is het dan mogelijk dat hij lang een geluid afspeelt? ipv 1x een kort geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Roodey schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:51:
Ik heb een vraag. Als ik een herinnering instel in mijn agenda.
Is het dan mogelijk dat hij lang een geluid afspeelt? ipv 1x een kort geluidje.
Dan stel je toch gewoon een andere (langere/hardere) meldingstoon in bij Instellingen/Geluid en weergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Dit topic is niet voor problemen met telecomproviders.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 12-11-2009 14:15 ]

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
ik had dit ook,
word dus opnieuw installeren.

• Smakkie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Opnieuw installeren is niet nodig, het antwoord van de helpdesk van Sygic:

Please try to visit. www.sygic.com/setupandroid via your mobile phone and upgrade to newest version. Hopefully this could fix your problem. If it won’t please let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 08:30
Het is een prima toestel maar ik stoot toch tegen een paar kleine problemen aan.
Omdat ik zowel in de Nederlandse taal en Engelse taal sms en chat (Nimbuzz) heb ik de taal ingesteld op Engels.
Nu moet ik tot ik waarschijnlijk dood omval zelf de woorden die ik veel gebruik toevoegen in de eigen user dictionary.
Dat werk allemaal prima maar gaat dat niet eenvoudiger?
Het moet toch mogelijk zijn om een txt bestandje te importeren.....

Weet iemand raad?

a backup is a man's best friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Voor "Better Keyboard" kan je wel een andere language gebruiken dan je hebt ingesteld als locale. Maar die kost wel 3 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Er is een ROM upgrade beschikbaar voor de Magic.

http://www.htc.com/europe...spx?dl_id=724&news_id=339

Iemand een idee voor welke versies dit juist is? Is dit onafhankelijk van je Provider? (bij mij proximus)

Groeten

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:22
Iemand al vernomen wanneer Android 2.0 voor de magic uitkkomt?

• jordz.
  • Laatst online: 27-06 17:34
Ik heb mijn Magic, zelf geupdate met de officiele 1.6 update.
Wanneer ik een berichtje van de vorige dag bekijk zie ik alleen de datum.
Weet iemand of het ook mogelijk is de tijd daar te zien?
Zonder een ander sms programma te installeren.

Arch Linux

• JarlSX
Nick87 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:05:
Iemand een idee voor welke versies dit juist is? Is dit onafhankelijk van je Provider? (bij mij proximus)
werkt niet voor onze telefoon iig, hij pakt het serienummer niet, dus je kan niet downloaden

voor de proximus Magic is er een aparte support page en daar staat helaas nog steeds geen update
paar weken geleden met HTC gemaild, die konden niet zeggen wanneer de update kwam, ook niet of dat meteen 2.0 zou worden of nog gewoon 1.6
ze gaven alleen aan dat het tot het einde vh jaar kon duren voor er een update beschikbaar zou komen

laatst nog een mail gestuurd, maar deze keer kreeg ik helemaal geen reactie

• HammerT
jordz. schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:04:
Ik heb mijn Magic, zelf geupdate met de officiele 1.6 update.
Wanneer ik een berichtje van de vorige dag bekijk zie ik alleen de datum.
Weet iemand of het ook mogelijk is de tijd daar te zien?
Zonder een ander sms programma te installeren.
Je kan wel als je lang drukt op een bericht details bekijken zoals op welke tijd hij is verstuurd. Misschien kan je ook een andere message app gebruiken, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Laatst online: 27-06 17:34
HammerT schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:06:
[...]

Je kan wel als je lang drukt op een bericht details bekijken zoals op welke tijd hij is verstuurd. Misschien kan je ook een andere message app gebruiken, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Dat wist ik niet, precies wat ik zocht bedankt! :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 08:30
HammerT schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:33:
Voor "Better Keyboard" kan je wel een andere language gebruiken dan je hebt ingesteld als locale. Maar die kost wel 3 dollar
Gelukkig is er voor alles een app, torrent.

a backup is a man's best friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Heyster schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:45:
Gelukkig is er voor alles een app, torrent.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die daadwerkelijk iets kópen, zodat de ontwikkelingen gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Brad Pitt schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:10:
[...]

Gelukkig zijn er ook nog mensen die daadwerkelijk iets kópen, zodat de ontwikkelingen gewoon doorgaan.
Helemaal mee eens, en komaan 3 dollar is 2 euro ;) . Wat alleen nog wel een probleem is dat de market nog geen paypal ondersteund, of iig een andere betaalmethode dan een cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb sinds vrijdag ook een HTC Magic (de Proximus versie ik woon in België), leuk apparaat ik moet alleen nog veel ontdekken. Ik heb nooit wat anders gehad dan nokia en nokia Symbian based smart phones.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:22
Heeft iemand al een idee of voor de Magic Android 2.0 uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
bij htc nederland weten ze in ieder geval helemaal niks, heb ze al diverse keren gemaild (gisteren nog) en het antwoord is elke keer hetzelfde

kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van de communicatie bij HTC (naar buitenlandse vestigingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Twitter bericht 3 uur geleden van één van de bekenste Android community sites...

androidandme
Ok so I got a "response" from Sprint, T-mobile, and Verizon RE Android 2.0 on 1st gen phones. Full report later today...

Misschien kan dit al een tijdelijk inzicht geven. Als 2.0 niet op de G1 en mytouch3G (Magic) komt dan zou het best eens kunnen dat dit hetzelfde zal zijn hier (en andersom).
Nu zoiezo hebben we in Belgie versie 32A met meer geheugen als het model in Nederland en de US dus misschien maakt dit ook nog een verschil.

We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Magic synchroniseert de afgelopen dagen niet meer uit zichzelf... Alles qua automatische synchronisatie staat gewoon aangevinkt. Als ik 'automatische synchronisatie uitvink en daarna weer aan synct 'ie weer wel. Iemand een idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:15:
Mijn Magic synchroniseert de afgelopen dagen niet meer uit zichzelf... Alles qua automatische synchronisatie staat gewoon aangevinkt. Als ik 'automatische synchronisatie uitvink en daarna weer aan synct 'ie weer wel. Iemand een idee waar dit aan ligt?
Dit probleem heb ik sinds een paar dagen ook...al gaat het soms wel gewoon goed..
Maar gisteren moest ik telkens handmatig op "Refresh" klikken, om mail binnen te halen...echt raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
TripleQ schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:53:
[...]

Dit probleem heb ik sinds een paar dagen ook...al gaat het soms wel gewoon goed..
Maar gisteren moest ik telkens handmatig op "Refresh" klikken, om mail binnen te halen...echt raar?
Welke ROM draait bij jullie? Bij mij begon het synchro-gelazer met het flashen van CM 4.2.5. Om dat synchro-probleem te verhelpen heb ik toen 4.2.4 weer erop gezet. Dat hielp echter niets. Ik ben dus al een dikke week handmatig aan het synchroniseren. Niet echt handig nee...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MHTC06 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:06:
[...]

Welke ROM draait bij jullie? Bij mij begon het synchro-gelazer met het flashen van CM 4.2.5. Om dat synchro-probleem te verhelpen heb ik toen 4.2.4 weer erop gezet. Dat hielp echter niets. Ik ben dus al een dikke week handmatig aan het synchroniseren. Niet echt handig nee...
Sorry weet niet wat je bedoelt... Heb de telefoon nu een paar weekjes, weet wel dat ik versie 1.6 heb en heb er verder niets aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
MHTC06 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:06:
[...]

Ik draai ook CM 4.2.5
Weet niet precies wanneer het begonnen is...
Nu ook weer, mail wordt weer niet automatisch gesynct...handmatig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Probeer eens de data te clearen voor Gmail, GmailProvider en GoogleApps.

Vervolgens de markt openen en je zult dan opnieuw moeten inloggen in je Google account. Doe dit en waarschijnlijk synced die dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
djengizz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:51:
Probeer eens de data te clearen voor Gmail, GmailProvider en GoogleApps.

Vervolgens de markt openen en je zult dan opnieuw moeten inloggen in je Google account. Doe dit en waarschijnlijk synced die dan weer.
Hoe doe je dat? Via je telefoon of eerst ff aan mn pc koppelen en dan van die abd commando's geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Settings --> Applications --> Manage Applications --> Gmail --> Clear Data
Herhaal voor GoogleApps and GmailProvider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
djengizz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:07:
Settings --> Applications --> Manage Applications --> Gmail --> Clear Data
Herhaal voor GoogleApps and GmailProvider
:-(

Waat zit mn hoofd... Dat had ik moeten weten.

Thnks in ieder geval.

EDIT: De testmail die ik stuurde werd 20 seconden later door mn foon opgemerkt. Zo te zien werkt het opschonen van de data!!

_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door MetalManic op 25-11-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Mooi zo.

Kan trouwens wel weer terugkomen als je een nieuwe ROM of nieuwe versie flashed en dan zou je dit moeten herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
djengizz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:51:
Mooi zo.

Kan trouwens wel weer terugkomen als je een nieuwe ROM of nieuwe versie flashed en dan zou je dit moeten herhalen.
i'll keep it in mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het niet... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
tja... jij hebt je telefoon dan ook niet geroot ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Hmm, ja, maar jij draait ook standaard AOSP 1.6 lees ik net dus jouw probleem is niet hetzelfde. Bij MHTC06 is het een CM probleem.

Vodafone toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep. Moet ik die een klap geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Kweetniet maar er zijn wel veel problemen de laatste tijd. Zie ook deze:
Hero icm Vodafone: market download en gmail notificatie fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
djengizz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:57:
Kweetniet maar er zijn wel veel problemen de laatste tijd.
Yup, sinds de "grote storing" kom ik bij Vodafone niet verder dan dit, er gebeurt niétsss. Heeeel irritant:

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/vodafone.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dankjewel. Kan ook niks uit de Market downloaden, dus weet nu waar de pijnpunten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:02:
[...]

Yup, sinds de "grote storing" kom ik bij Vodafone niet verder dan dit, er gebeurt niétsss. Heeeel irritant:

[afbeelding]
Mijn downloads deden het soms al niet maar ik kan niet zeggen dat dit verslechterd is sinds "de grote storing". Op zich krijg ik alles wel binnen behalve de update van 1 widget.

EDIT: en ik heb ook gewoon Vodafone

[ Voor 3% gewijzigd door MetalManic op 25-11-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Probeer het anders even over Wifi.
Als het dan wel werkt is het bijna zeker een Vodafone probleem.
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste