Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
MHTC06 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:08:
[...]

Mijn downloads deden het soms al niet maar ik kan niet zeggen dat dit verslechterd is sinds "de grote storing".
Hier moest ik ook heel soms wel eens een download cancellen en weer opnieuw starten om hem binnen te krijgen maar nu komt er echt gewoon letterlijk niéts meer binnen. Misschien een combi van Rom/ISP dan ofzo.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:14:
[...]

Hier moest ik ook heel soms wel eens een download cancellen en weer opnieuw starten om hem binnen te krijgen maar nu komt er echt gewoon letterlijk niéts meer binnen. Misschien een combi van Rom/ISP dan ofzo.
Volgens mij is het random.

Mijn gok is dat Vodafone NL een beetje aan zijn eigen succes ten onder gaat en niet is berekend op de nieuwe vraag aan dataverkeer door het succes van dit soort smartphones. Dit was al een tijdje geleden door verschillende instanties voorspeld en lijkt nu waarheid te worden.

Ik heb zwaar het vermoeden dat er nu een aantal 'ventielen' zijn ingebouwd om dit verkeer te beperken aangezien het nogal random lijkt en niet altijd gebied gebonden (vorige week had mijn vriendin data verkeer over 3G en ik niet, een uur later was het andersom).

• Brad Pitt
djengizz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:13:
Probeer het anders even over Wifi.
Als het dan wel werkt is het bijna zeker een Vodafone probleem.
Via Wifi (uiteraard) geen enkel probleem, de Market werkt dan gewoon zoals 'ie hoort. "Dus" Vodafone 8)
Volgens mij is het random.
Sinds de storing letterlijk nul dingen kunnen binnenhalen van de Market (via 3G), da's niet écht random ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 26-11-2009 09:22 ]

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Ik heb toch ook een magic met vodafone maar heb nergens last van. (met de laaste cm er op)

[ Voor 16% gewijzigd door HammerT op 26-11-2009 00:34 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:57
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn magic, als ik via 3g internet heb ik 9 van de 10 keer geen verbinding, pagina's laden in de browser blijft hangen en de market werkt maar half. Mijn mail wordt wel gewoon gesynct. Als ik via het G netwerk ga dan werkt alles wel gewoon hoewel het dan natuurlijk wel traag is. Ook via wifi heb ik gewoon internet. Zijn er meer mensen met dit probleem? Zou dit aan mijn telefoon liggen of ligt het probleem bij vodafone?

Groeten,

Raij

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:10
Ik heb sinds vandaag een probleem met mn mail, deze word niet automatisch gesynchroniseert. Als ik het handmatig doe wel. Instelling staat wel op automatisch. Iemand een idee waar dit aan ligt? :?

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Pannekoek81 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:13:
Ik heb sinds vandaag een probleem met mn mail, deze word niet automatisch gesynchroniseert. Als ik het handmatig doe wel. Instelling staat wel op automatisch. Iemand een idee waar dit aan ligt? :?
dit is eerder deze week besproken.

Quote van Djengizz op HTC Magic-forum:

Probeer eens de data te clearen voor Gmail, GmailProvider en GoogleApps.

Vervolgens de markt openen en je zult dan opnieuw moeten inloggen in je Google account. Doe dit en waarschijnlijk synced die dan weer.

Bij mij heeft dit gewerkt. Na het flashen van een andere ROM moest ik het weer doen. In het vervolg doe ik het dus iedere keer na het flashen van een nieuwe rom.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
HammerT schreef op donderdag 26 november 2009 @ 00:33:
Ik heb toch ook een magic met vodafone maar heb nergens last van. (met de laaste cm er op)
Na het nogmaals updaten via Wifi doet de Market via 3G het ook opeens weer. Meebo ook. Vage shizzle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik volg het topic niet omdat ik een Hero heb, dus mijn excuus als deze vraag al eerder is gesteld. Via topic search werd ik niks wijzer!

Mijn vriendin heeft een magic, maar sinds enkele dagen krijg ik geen programma's meer geupdate. Via de market zie ik dat ik ze kan bijwerken. echter blijven alle apps hangen op download starten.Maar data word er niet binnen gehaald. 1.6 staat erop,enig idee waar dit aan kan liggen? Ik kom zelf niet verder: herstarten, netwerk nogmaals selecteren, 2G geselcteerd/gedeselcteerd. Maar tevergeefs. Hoop dat jullie me op het goede spoor kunnen zetten, of is dit een gevalletje terug naar Vodafone?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
GG---77 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:53:
Ik volg het topic niet omdat ik een Hero heb, dus mijn excuus als deze vraag al eerder is gesteld. Via topic search werd ik niks wijzer!

Mijn vriendin heeft een magic, maar sinds enkele dagen krijg ik geen programma's meer geupdate. Via de market zie ik dat ik ze kan bijwerken. echter blijven alle apps hangen op download starten.Maar data word er niet binnen gehaald. 1.6 staat erop,enig idee waar dit aan kan liggen? Ik kom zelf niet verder: herstarten, netwerk nogmaals selecteren, 2G geselcteerd/gedeselcteerd. Maar tevergeefs. Hoop dat jullie me op het goede spoor kunnen zetten, of is dit een gevalletje terug naar Vodafone?
lees het topic eens door voordat je je vraag neerdumpt, de post boven je gaat er zelfs over...

Er zijn meerdere mensen met dit probleem, er heeft zelf een bericht over op de frontpage gestaan: nieuws: Vodafone: geen sprake van storing met datadiensten . Dus ik zou even contact opnemen met vodafone.. :/

[ Voor 15% gewijzigd door HammerT op 27-11-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
MHTC06 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:51:
[...]

dit is eerder deze week besproken.

Quote van Djengizz op HTC Magic-forum:

Probeer eens de data te clearen voor Gmail, GmailProvider en GoogleApps.

Vervolgens de markt openen en je zult dan opnieuw moeten inloggen in je Google account. Doe dit en waarschijnlijk synced die dan weer.

Bij mij heeft dit gewerkt. Na het flashen van een andere ROM moest ik het weer doen. In het vervolg doe ik het dus iedere keer na het flashen van een nieuwe rom.
Geprobeerd, helaas

Trouwens als ik ga kijken bij toepassingen dan bij com.google.android.googlep... deze staat in de lijst. Maar de toepassing verder kent ie niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
HammerT schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:57:
[...]

lees het topic eens door voordat je je vraag neerdumpt, de post boven je gaat er zelfs over...

Er zijn meerdere mensen met dit probleem, er heeft zelf een bericht over op de frontpage gestaan: nieuws: Vodafone: geen sprake van storing met datadiensten . Dus ik zou even contact opnemen met vodafone.. :/
Bedankt! _/-\o_

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:59:
Trouwens als ik ga kijken bij toepassingen dan bij com.google.android.googlep... deze staat in de lijst. Maar de toepassing verder kent ie niet :?
Ik begrijp je niet helemaal.
Je hebt niet zo'n soort lijstje (even niet letten op de icons) ?:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2800/4138179250_ac3a03a02d_o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
djengizz schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:21:
[...]

Ik begrijp je niet helemaal.
Je hebt niet zo'n soort lijstje (even niet letten op de icons) ?:
*plaatje*
Ja zo'n lijstje heb ik ook waar ook com.google.android.googlep.. staat, echter deze kan ik niet openen, krijg ik een foutmelding dat de toepassing niet beschikbaar is. Toch apart.

Nu trouwens thuis over WIFI krijg ik wel alles van de market place en mn mail binnen. Zit dus wel in de Vodafone storing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-06 22:13
Hoi Allemaal,

ik heb naast dit forum al vanalles bekeken, maar ik kom er (zoals veel met mij volgens mij) maar niet uit hoe ik bij Hi/Kpn kan mmssen. Ik heb een HTC Magic, en wat me opvalt in alle APN instellingen die ik geprobeerd heb, één belangrijk(?) ding niet staat en dat is MMS-Protocol. Dit moet je op WAP 2.0 zetten. Wat ik dus niet kan doen, bij gebrek aan mogelijkheid.

Verder valt me op dat als ik naast mijn internet APN (die prima werkt) een 2e APN wil maken voor MMS, dat dan mijn internet APN niet meer werkt...

Heeft er iemand een werkende oplossing? misschien internet+mss in 1 APN?

NB: http://qelp.kpn.com/HTC/Hero/Mms/handmatig-instellen/ zie stap 9!

[ Voor 10% gewijzigd door amoen op 29-11-2009 14:39 ]

heeeeee ..... hoe is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
htc weet nog steeds niks over een update voor de belgische magic. ben benieuwd of Sony Ericsson hier beter in is (aangezien ik waarschijnlijk m'n magic ga vervangen met een X10 als die uit is)

van de week weer 's gemaild, ik hou er mee op, elke keer hetzelfde antwoord, ze weten niks

"Htc does not have any information when the new OS will be available to the Magic devices this could take weeks or months to be ready to the customers"

months....

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Hallo!

Ik twijfel of deze vraag in het Custom ROM's-topic of hier moet, maar het lijkt me "algemeen".

Wat ik wil: zelf bepalen met welke frequentie gesynct wordt. Zo wil ik graag:

- gmail: elke 15 minuten
- contacts: 1x per dag
- agenda: 2x per dag
- (optioneel) 's nachts: niet syncen tussen 0:00 en 6:00

Ik had het idee dat ik dit vroeger ergens in kon stellen, maar ik kan het nu (ik gebruik de Cyanogen Mod 4.2.6) nergens meer vinden. Weet iemand of dit nog kan?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
GMail, Contacts en de Agenda worden gewoon gepushed zodra er een wijziging is geweest, geen enkele reden om een interval in te stellen dus... Als je iets wijzigt op je PC aan de agenda staat dat eventjes erna op je telefoon, hetzelfde geldt met je contacten en mail. De andere kant op werkt dat ook zo, van mobiel naar PC.

Alleen als je een non-default programma zou gebruiken zou je daarmee een interval moeten kunnen instellen, als je gewoon de standaard Google apps gebruikt is een instelbare interval mijns inziens niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Dat 's nachts niet syncen kan je bereiken door Locale met de Locale sync plugin te installeren. Beide zijn gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:14:
[...]

doet je downloaden van de markt het alweer? De mijne is nu ook zo verrot dat ik echt helemaal niets binnen krijg. Vaag hoor aangezien normale downloads als een tierelier lopen...

Edit: 'k zie net dat de jouwe het weer doet na een dl via wifi. Ook maar eens proberen. probleem is dat ik hier nergens wifipunten heb....

[ Voor 12% gewijzigd door MetalManic op 02-12-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MHTC06 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:18:
doet je downloaden van de markt het alweer?
Hij dééd het, sinds eenmaal op Wifi te zijn geweest. Na een reboot dan hè, puur het aanzetten van Wifi deed niets, moest mét Wifi aan rebooten, daarna werkte alles perfect. Ook na meermaals rebooten.

Nu ligt echter Vodafone-data wéér plat zodat de Market het niet doet... Maar de Wifi-manier werkte prima ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

amoen schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:35:
Hoi Allemaal,

ik heb naast dit forum al vanalles bekeken, maar ik kom er (zoals veel met mij volgens mij) maar niet uit hoe ik bij Hi/Kpn kan mmssen. Ik heb een HTC Magic, en wat me opvalt in alle APN instellingen die ik geprobeerd heb, één belangrijk(?) ding niet staat en dat is MMS-Protocol. Dit moet je op WAP 2.0 zetten. Wat ik dus niet kan doen, bij gebrek aan mogelijkheid.

Verder valt me op dat als ik naast mijn internet APN (die prima werkt) een 2e APN wil maken voor MMS, dat dan mijn internet APN niet meer werkt...

Heeft er iemand een werkende oplossing? misschien internet+mss in 1 APN?

NB: http://qelp.kpn.com/HTC/Hero/Mms/handmatig-instellen/ zie stap 9!
Ik kon bij hi wel mms verzenden (door apn-instellingen en mms proxy onder 1 apn te hangen) echter mms ontvangen dat lukte niet, volgens een medewerker van hi omdat de telefoon niet herkend werd en zodoende altijd een sms met code werd verstuurd.

alternativ

• ybjlus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Heb sinds september nu mijn magic, en eigenlijk nooit problemen gehad. Maar sinds de update naar 1.6 lijkt het alsof het steeds slechter gaat. Tel loopt ineens vaker vast (reboot zichzelf dan) en apps lopen ook steeds vaker vast....

Maar het toppunt kwam toch wel gister, iedereen die ik belde of die mij belde hoorden mij niet ik hoor de andere kant wel goed. Met headset lukt het wel dus ligt het probleem aan de mic. in de tel. Na een reset van de phone en met een tandestoker in het gaatje van mic te hebben geport werkte het ineens allemaal weer! maar na een half uurtje het zelfde probleem :(

Als ik de app decibel meter start veranderen de waarden ook niet,dus ik ben van mening dat de mic stuk is. Iemand hier al problemen me gehad??? kan het eventueel aan de software liggen???

Ik denk dat ik hem morgen langs de vodafone shop ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:12
ybjlus schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:46:
Heb sinds september nu mijn magic, en eigenlijk nooit problemen gehad. Maar sinds de update naar 1.6 lijkt het alsof het steeds slechter gaat. Tel loopt ineens vaker vast (reboot zichzelf dan) en apps lopen ook steeds vaker vast....
Dit heb ik ook sinds de 1.6 update. Veel mensen in mijn omgeving die ook een Magic bezitten zeggen van niet, maar gevoels matig heb ik het idee dat de 1.6 minder goed werkt als de 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
Ja een beetje jammer idd..... vandaag dus ff langs de vodafone shop geweest, die kerel zei van dat het waarschijnlijk aan de software/rom lag. Moet morgen met de pakbon terug komen dan word de tel opgestuurd naar HTC pffff een week zonder android :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bman59 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:00:
Dit heb ik ook sinds de 1.6 update. Veel mensen in mijn omgeving die ook een Magic bezitten zeggen van niet, maar gevoels matig heb ik het idee dat de 1.6 minder goed werkt als de 1.5
Android 1.6 draait, weliswaar met een custom Rom, echt bizar goed, snel, stabiel en soepel. Nul klachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:25:
[...]

Android 1.6 draait, weliswaar met een custom Rom, echt bizar goed, snel, stabiel en soepel. Nul klachten! :)
Ik wil ook wel een custom rom maar die k*t garantie! Een vriend van me heeft ook een magic gelijk geroot en custom Rom erop gezet, maand later gaat de mini-usb connector stuk. Nu zit hij met een bricked phone....
Moet zeggen dit schrok me wel een beetje af, bedoel je loopt toch met een tel van 300euries rond als der iets stuk gaat is het wel lekker dat je garantie hebt moet ik zeggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
hoe heeft ie 'm gebricked dan?

enne, wees blij dat je 1.6 hebt, ik zit nog op 1.5 (nog geen zin in custom fw) en volgens htc kan het nog weken of zelfs maanden duren

[ Voor 69% gewijzigd door JarlSX op 11-12-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
JarlSX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:43:
hoe heeft ie 'm gebricked dan?

enne, wees blij dat je 1.6 hebt, ik zit nog op 1.5 (nog geen zin in custom fw) en volgens htc kan het nog weken of zelfs maanden duren
Naja de connector is stuk gegaan (vraag me niet hoe) de tel laad niet meer op en met data kabel word ook niks herkent. En vodafone stuurt de tel regelrecht terug omdat ze zeggen de vodafone rom is eraf dus de garantie is eraf, dus....we reparen het niet. Met als gevolg dat hij t niets meer aan de tel heeft (en de lokale phone shop weet ook niet hoe hij em moet maken :s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:13
ybjlus schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:52:
[...]

Naja de connector is stuk gegaan (vraag me niet hoe) de tel laad niet meer op en met data kabel word ook niks herkent. En vodafone stuurt de tel regelrecht terug omdat ze zeggen de vodafone rom is eraf dus de garantie is eraf, dus....we reparen het niet. Met als gevolg dat hij t niets meer aan de tel heeft (en de lokale phone shop weet ook niet hoe hij em moet maken :s)
Eigenlijk toch raar dat men deze reparatie mag weigeren! Hardwarematig is er niets veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
Pizr schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:37:
[...]

Eigenlijk toch raar dat men deze reparatie mag weigeren! Hardwarematig is er niets veranderd!
Totally agree! :) Bedoel ik koop een laptop en besluit ipv windows linux erop te zetten, dan heb ik nog steeds garantie hoor! (op de hardware natuurlijk)

Daarom vind ik het ook belachelijk wat vodafone en andere providers doen! Komop zeg tegenwoordig zijn telefoons halve pc's, zoniet kunnen ze soms meer dan een oude computer! en waarom mag ik dan niet lekker mijn eigen software erop zetten?? android is toch open-source??? lekker open is dat dan!

En die kerel van vodafone stond een beetje droog naar me te kijken toen ik dat zei en z'n antwoord was: tjsa..... 8)7
Echt wtf??? tjsa? ik werk zelf op een technische helpdesk, lekker makkelijk:

Klant:Ja mijn modem is stuk
Ik: tjsa.....

Ik weet wel dat ik niet bij hem moet zijn met mijn frustraties maar hij kan me toch op z'n minst een antwoord geven? of vraag ik nou heel veel van een medewerker?

Ik snap wel dat vodafone lekker hun eigen troep erop wil hebben, maar echt toegevoegde waarde heeft t niet (behalve die vf widget) niet dat je daar nou veel gebruik van maakt:S

Zo dat moest der ff uit 8)

[ Voor 1% gewijzigd door ybjlus op 11-12-2009 17:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
ybjlus schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:50:
Daarom vind ik het ook belachelijk wat vodafone en andere providers doen! Komop zeg tegenwoordig zijn telefoons halve pc's, zoniet kunnen ze soms meer dan een oude computer! en waarom mag ik dan niet lekker mijn eigen software erop zetten?? android is toch open-source??? lekker open is dat dan!
Begrijp je frustratie wel hoor maar het feit dat Android open source is staat natuurlijk los van de voorwaarden die jij aangaat met Vodafone.

En die software die jij draait die stuurt natuurlijk wel de hardware aan dus een verband is er wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
ybjlus schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:50:
[...]

Totally agree! :) Bedoel ik koop een laptop en besluit ipv windows linux erop te zetten, dan heb ik nog steeds garantie hoor! (op de hardware natuurlijk)

En die kerel van vodafone stond een beetje droog naar me te kijken toen ik dat zei en z'n antwoord was: tjsa..... 8)7
Echt wtf??? tjsa? ik werk zelf op een technische helpdesk, lekker makkelijk:

Klant:Ja mijn modem is stuk
Ik: tjsa.....

Ik weet wel dat ik niet bij hem moet zijn met mijn frustraties maar hij kan me toch op z'n minst een antwoord geven? of vraag ik nou heel veel van een medewerker?

Ik snap wel dat vodafone lekker hun eigen troep erop wil hebben, maar echt toegevoegde waarde heeft t niet (behalve die vf widget) niet dat je daar nou veel gebruik van maakt:S

Zo dat moest der ff uit 8)
Zoek anders iemand die een beetje handig is met een soldeerbout, iig als je weet dat het enkel de connector is die gaar is. Ik heb ook wel eens een kapotte usb connector (ook zo'n mini usb) van een tomtom vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
djengizz schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:24:
[...]

Begrijp je frustratie wel hoor maar het feit dat Android open source is staat natuurlijk los van de voorwaarden die jij aangaat met Vodafone.

En die software die jij draait die stuurt natuurlijk wel de hardware aan dus een verband is er wel...
Naja dat betekend dat mijn laptop dan ook geen garantie meer zou hebben, inderdaad ik stuur de hardware er mee aan maar ik verander er niets aan....ik stuur het alleen ANDERS aan en ik vind dat dat gewoon moet kunnen aangezien het apparaatje van mij is.
Zoek anders iemand die een beetje handig is met een soldeerbout, iig als je weet dat het enkel de connector is die gaar is. Ik heb ook wel eens een kapotte usb connector (ook zo'n mini usb) van een tomtom vervangen
Tjsa das idd een idee maar om nou een magic open te schroeven???? ik ben best handig ook met een soldeerbout maar een smartphone solderen, ik durf t niet aan in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ybjlus schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:47:
Tjsa das idd een idee maar om nou een magic open te schroeven????
Dat is inderdaad ongeveer 100x moeilijker dan je op het eerste gezicht zou denken. Wilde een ander covertje voor het toestel bestellen maar na het zien van de de/montage handleiding gaat dat écht nooit gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
ybjlus schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:47:
Naja dat betekend dat mijn laptop dan ook geen garantie meer zou hebben, inderdaad ik stuur de hardware er mee aan maar ik verander er niets aan....
Hmm, bijna alle custom ROMs overclocken je CPU om maar eens wat te noemen (dus kortere levensduur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
djengizz schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:51:
[...]

Hmm, bijna alle custom ROMs overclocken je CPU om maar eens wat te noemen (dus kortere levensduur).
Ok daar zit idd wat in, maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds onzin vind dat de garantie vervalt. Andere rom erop zetten/overclocken CPU heeft toch vrij weinig met de mic. of usb connector te maken??
Dat is inderdaad ongeveer 100x moeilijker dan je op het eerste gezicht zou denken. Wilde een ander covertje voor het toestel bestellen maar na het zien van de de/montage handleiding gaat dat écht nooit gebeuren
lol ik heb ooit een filmpje gezien van een kerel die een iphone helemaal uitelkaar schroefde en weer inelkaar zette...nou de gemiddelde hart chirurg is er niets bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijgen we eigenlijk nog niet op de 2.0 de Magic? Die is toch al een tijdje uit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Ik heb ook een HTC Magic van Vodafone, en ik ook zeker met custom roms aan de gang, maar wacht voorlopig nog ff omdat ik een bright pixel heb, en ik er nog niet over uit ben of ik het er voor over heb om me telefoon 2 weken kwijt te zijn. op zich kan ik wel met die pixel leven maar het is toch wel vervelend.
heeft iemand hier ervaring met dooie pixels met Vodafone? enig idee over ruiltoestellen oid? ik heb hem op internet besteld dus het enige wat ze in de winkel voor me kunnen doen is hem opsturen..

[ Voor 4% gewijzigd door Rubu op 15-12-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
@rubu

Ik heb ook mij magic via de online shop van vf, een ruil toestel kun je shaken tenzij je een verzekering hebt afgesloten. De mijne (kapotte mic.) word ook opgestuurd.....

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik bij het mailen/smsen snel kan switchen naar engels ipv nederlands? Vrij vervelend om engels te typen met de nederlandse auto correctie aan...

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:43:
Iemand enig idee hoe ik bij het mailen/smsen snel kan switchen naar engels ipv nederlands? Vrij vervelend om engels te typen met de nederlandse auto correctie aan...
Je kan toch even "snel" naar je toetsenbord instellingen gaan? Met HTC_IME via dat radertje links naast de komma en met het standaard toetsenbord geloof ik door op 123 lang te drukken, en dan je taal te wijzigen?
(iets dat hier niet helemaal werkt aangezien ik alleen een greyed-out English heb staan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deed net een update van het SMS programma 'chompSMS' en dit heeft als kenmerk de 'iphone tekstballonnetjes'.
voor de update ballonnetjes als volgt : boodschap - antwoord - boodschap - antwoord - boodschap - antwoord
na de update: antwoord - antwoord - antwoord .... boodschap - boodschap - boodschap....

zeer vervelend en weet iemand misschien hoe ik de ballonnetjes terug gewoon afwisselend onder elkaar krijg ipv eerst lijst antwoorden en dan lijst boodschappen?!
Concreet is het dus de bedoeling dat incoming en outgoing sms worden afgewisseld...
op dit moment is het een lijst incoming en dan een lijst outgoing.. zeer vervelend!

Bedankt..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:45:
Ik deed net een update van het SMS programma 'chompSMS' en dit heeft als kenmerk de 'iphone tekstballonnetjes'.
voor de update ballonnetjes als volgt : boodschap - antwoord - boodschap - antwoord - boodschap - antwoord
na de update: antwoord - antwoord - antwoord .... boodschap - boodschap - boodschap....

zeer vervelend en weet iemand misschien hoe ik de ballonnetjes terug gewoon afwisselend onder elkaar krijg ipv eerst lijst antwoorden en dan lijst boodschappen?!
Concreet is het dus de bedoeling dat incoming en outgoing sms worden afgewisseld...
op dit moment is het een lijst incoming en dan een lijst outgoing.. zeer vervelend!

Bedankt..
Ik heb tijden Chomp gebruikt, maar sinds kort ben ik over op Handcent. Die bevalt mij wel stukken beter...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:15:
[...]

Ik heb tijden Chomp gebruikt, maar sinds kort ben ik over op Handcent. Die bevalt mij wel stukken beter...
Inderdaad, naar aanleiding van het probleem met Chomp nu ook Handcent ..
Maar heb het nu 2 dage en het is al minstens 4 keer vastgelopen!?
Dan verschijnt er steeds een bericht met een 'foutmelding' en dan moet ik een 'force closed' doen..
Dit helpt dan niet en kan je tig keren doen om vervolgens de HTC uit en terug aan te zetten met als gevolg dat het wel terug werkt maar steeds weer alle SMS'jes weg zijn!

Iemand een idee hoe dit op te lossen is of wat de oorzaak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:11

Len

Leeg

Er zijn meerdere android toestellen en roms.. Heb je soms een customrom?
Ik heb de htc magic van vodafoon met android 1.6 en ik heb buiten wat type-lag geen problemen met handcent.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len schreef op zondag 20 december 2009 @ 10:30:
Er zijn meerdere android toestellen en roms.. Heb je soms een customrom?
Ik heb de htc magic van vodafoon met android 1.6 en ik heb buiten wat type-lag geen problemen met handcent.
Ik heb de HTC magic van proximus met android 1.5..

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang doen jullie gemiddeld met een accu? Mijn accu loopt wel tot 30% leeg in een nacht. Uitzetten van 3g en dergelijken lijkt zeer weinig uit te maken... ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:00:
Hoe lang doen jullie gemiddeld met een accu? Mijn accu loopt wel tot 30% leeg in een nacht. Uitzetten van 3g en dergelijken lijkt zeer weinig uit te maken... ideeen?
Dan zal je wel de nodige widgets dan wel processen op de achtergrond hebben draaien he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Heb je al 's geprobeerd je phone te booten? Je kunt trouwens bij INSTELLINGEN, OVER DEZE TELEFOON, ACCU wel kijken waar de accu voor is gebruikt! Ideaal bij dit soort problemen! Ik heb momenteel:

49% mobiel standby
48% telefoon inactief
2% weergave
2% spraakoproepen

En ik heb 3G gewoon altijd aan (pushmail van Gmail, subliem), ik sms af en toe, bel soms en doe ongeveer 2 etmalen met 1 accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
spaceboy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:02:
Je kunt trouwens bij INSTELLINGEN, OVER DEZE TELEFOON, ACCU wel kijken waar de accu voor is gebruikt! Ideaal bij dit soort problemen!
Volgens mij kan dit niet met Android 1.5, dus als hij daar nog op draait kan dat lastig zijn.
En ik heb 3G gewoon altijd aan (pushmail van Gmail, subliem), ik sms af en toe, bel soms en doe ongeveer 2 etmalen met 1 accu.
Same here ja. Als je echt veel ermee zit te rommelen is het wel korter uiteraard, maar 2 dagen moet wel lukken ja. Merk ook wel verschil als je een paar dingen hebt draaien. Vroeger had ik in de nacht vaak maar een daling van een paar procent, welnu zoiets haal ik nu niet meer (heb dan wel i.t.t. vroeger nu GPS altijd aan staan, en wat meer widgets/progs draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk niks op de achtergrond draaien, tenminste niet volgens taskiller.

Ik bel nog niet ermee en smssen ook niet, vooral omdat mn oude abbo nog loopt.

Het enige dat ik draai is pushmail en twitter doet elke 15 min ophalen.

Rooten heb ik me al een halve dag in verdiept en geprobeerd, maar voor mijn toestel moet ik blijkbaar een goldcard hebben/maken/uit de ruimte gestraald krijgen.

Ik draai inderdaad nog 1.5 dus kan helaas niet opzoeken wat hoeveel verbruikt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Vodafone HTC Magic met 1.6

Ik heb nu al 3x gehad dat de home- en sendbutton opeens niet meer werken. Daarnaast ben ik ook onbereikbaar geworden voor mensen die me willen bellen.

Na diverse reboots heb ik uiteindelijk de HTC klantenservice moeten bellen. Advies: terug naar fabrieksinstellingen. En inderdaad het werkt. Het probleem blijft zicht echter voordoen en ik heb uiteraard geen zin om telkens opnieuw m'n telefoon in te moeten stellen en de apps er opnieuw op te zetten. En om over de ongewisse bereikbaarheid maar te zwijgen...

Zijn er meer mensen met dit probleem? Lost een eventuele reparatie bij Vodafone iets op?

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:38
Mijn vriendin heeft vandaag der HTC magic van vodafone binnen gekregen. Prachtig dingetje.

Nu staat er alleen nog android 1.5 op terwijl 1.6 allang uit is. Hoe krijg ik dit veilig geupdate? komt dit automatisch "via de lucht"?

Ps. Ik heb ook al die "checking" code gebruikt en ook dan krijg ik nog steeds de melding: "Uw systeem is momenteel bijgewerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Hmm, ik vraag me ook wel af wanneer Proximus Android 2.0 naar de HTC Magic gaat brengen... typisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Kabbie_Kabbie schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:03:
Mijn vriendin heeft vandaag der HTC magic van vodafone binnen gekregen. Prachtig dingetje.

Nu staat er alleen nog android 1.5 op terwijl 1.6 allang uit is. Hoe krijg ik dit veilig geupdate? komt dit automatisch "via de lucht"?

Ps. Ik heb ook al die "checking" code gebruikt en ook dan krijg ik nog steeds de melding: "Uw systeem is momenteel bijgewerkt"
Dat klopt, de update komt gewoon binnen een paar dagen ''via de lucht''.
Tenminste bij mij wel, na een weekje kreeg ik de 1.6 update ook pas terwijl die toen ook al uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:38
qwertyuio schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:02:
[...]

Dat klopt, de update komt gewoon binnen een paar dagen ''via de lucht''.
Tenminste bij mij wel, na een weekje kreeg ik de 1.6 update ook pas terwijl die toen ook al uit was.
Jep klopt :) ze heeft hem gister ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32
Mijn HTC Magic draait nu al 2 dagen en 18 uur aan en de batterij is nu net 75%. Dit is met 3G constant aan, aardig wat gesms, updates en appgeklooi...

Heb wel de ervaring dat het leeglopen sneller gaat lopen naarmate de accu leeg raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
Voor diegene die een HTC Magic van Proximus hebben:

http://www.golb.be/upgrade-root-uw-proximus-htc-magic/

een how-to naar 1.6

Is / zal 2.0 ooit nog beschikbaar worden voor dit toestel? Mijn inziens nog steeds het mooiste Android toestel op de markt vandaag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Gizmodo’s liveblog for the Google Nexus One event
Q: Why was it necessary for Google to design the phone? Why couldn’t it just be an HTC phone running the new flavor of Android? And will these new features becoming to Droid?
A: It’s inaccurate to say Google designed the phone (points to HTC CEO). [Google] is just merchandising it online. Everybody will get 2.1 when it’s open source, within a couple of days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit toestel staat bij proximus in promotie voor 299.. Is het een aanrader (zeker voor die prijs) of toch beter wachten op volgende modellen van HTC met android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
denk eraan dat als je 'm via proximus koopt, je een toestel krijgt met Android 1.5
OTA updates zijn niet mogelijk (functie zit er gewoon niet op) en tot nu toe weet HTC alleen te melden "kan nog weken of zelfs maanden duren"
ook moet je Youtube zelf installeren, heeft proximus weg laten halen

tenzij je niet geinteresseerd bent in officiele updates natuurlijk, dan is dat geen punt, want er zijn aardig wat 32A roms te vinden op XDA

je krijgt natuurlijk wel een "verouderd" toestel wat betreft de specs, met het uitkomen van telefoons uitgerust met de snapdragon en een 'maar' 3 mpixel camera

ik ben op zich prima tevreden met dit toestel, alles loopt vloeiend en het scherm is prima
(alleen vind ik 'm inmiddels te klein, dus ik ga 'm vervangen door de X10 zodra die uitkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:07:
Dit toestel staat bij proximus in promotie voor 299.. Is het een aanrader (zeker voor die prijs) of toch beter wachten op volgende modellen van HTC met android?
Niet twijfelen, is ontzettend goed toestel. Weliswaar veroudere specs maar daar heb je absoluut geen last van tijdens het gebruik.

Ik kom van een iPhone en ben alleszins dubbel en dik tevreden van deze Magic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is zoals jullie zeggen => Problemen met updaten door proximus + "verouderde" specs...

is hij dan wel 300 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:30:
't is zoals jullie zeggen => Problemen met updaten door proximus + "verouderde" specs...

Je bent er zelf ook al uit denk ik. Makkelijkste antwoord is "nee". Gewoon een ander toestel zoeken, klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:30:

Zoals hierboven al is gezegd is het een heerlijk toestel. Gewoon doen dus voor die 300 eurootjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.htc.com/hk-en/...spx?dl_id=765&news_id=355

Werkt deze update voor proximus toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:57
typ je serienummer in en je weet het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toestel komt hier morgen maar binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
goeie keuze :)

en nee, de hongkong update werkt niet voor ons toestel, sterker nog, met mijn serienummer kan ik 'm niet eens downloaden, dus heb 'm niet eens kunnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:56:
goeie keuze :)

en nee, de hongkong update werkt niet voor ons toestel, sterker nog, met mijn serienummer kan ik 'm niet eens downloaden, dus heb 'm niet eens kunnen testen
En al andere update werkende gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
geen officiele nee, ik heb een rom gedownload van XDA

ik krijg maar geen uitsluitsel van HTC over een officiele update, hun laatste reactie:

"We are unable to comment on future updates for this device at the moment. We would suggest to contact Proximus for updates for your device as updates for your phone should be pushed by this network onto your device over the air"

heb ze gelijk laten weten dat ik geen update mogelijkheid heb en dus ook geen OTA updates kan ontvangen, daar heb ik geen reactie op

ps: quoten is niet nodig als je reactie er pal onder staat

[ Voor 6% gewijzigd door JarlSX op 08-01-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JarlSX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:27:
In de tijd dat jij iets aan het intikken bent kan een ander al lang wat hebben replied hè... Staat het alsnog raar als je niet hebt gequote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:27:
geen officiele nee, ik heb een rom gedownload van XDA

ik krijg maar geen uitsluitsel van HTC over een officiele update, hun laatste reactie:

"We are unable to comment on future updates for this device at the moment. We would suggest to contact Proximus for updates for your device as updates for your phone should be pushed by this network onto your device over the air"

heb ze gelijk laten weten dat ik geen update mogelijkheid heb en dus ook geen OTA updates kan ontvangen, daar heb ik geen reactie op

Kan je me linken naar de rom die jij gebruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:11

Len

Leeg

Brad Pitt schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:09:
[...]

In de tijd dat jij iets aan het intikken bent kan een ander al lang wat hebben replied hè... Staat het alsnog raar als je niet hebt gequote ;)
Daarna kan je het altijd nog even editen en die quote ertussen zetten...

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier ook mensen waarvan de behuizing van de HTC Magic (Wit) kleine haarscheurtjes vertoont? Bij mij vooral rechts naast het LCD schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de afbeelding van contacten weer te geven in de lijst van contacten? Kan hier niet onmiddelijk applicatie voor vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokuta
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 16:33
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 09:44:
Is het mogelijk om de afbeelding van contacten weer te geven in de lijst van contacten? Kan hier niet onmiddelijk applicatie voor vinden...
Voor zover ik weet is dit mogelijk in Eclair, maar misschien dat dit iets voor je is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:08:
Kan je me linken naar de rom die jij gebruikt hebt?
dit is het topic van die ROM

maar volgens mij werkt bij de laatste versie behalve de camera nu ook bluetooth niet

ik draai een 0.8E versie, ipv de huidige 1.0A versie
zie alleen de links niet naar de oudere versies

ps: dit hoort in rooten&roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Addiction schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:57:
Hmm, ik vraag me ook wel af wanneer Proximus Android 2.0 naar de HTC Magic gaat brengen... typisch.
Wat zegt proximus hier feitelijk zelf over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
ik gebruik sinds kort: work email. erg handig!
If you're like me then you've been waiting for a solid option for accessing your Microsoft Exchange based email for quite some time. Not opening OWA in your browser or dealing with apps that you pay 20$ for only to watch crash every other time they are opened.

It was announced that the HTC Magic would come with a "Work Email" app from HTC that was not to be released for other phones or to the Android market, but that doesn't mean it wasn't going to make it's way to the web eventually. This time the app made it to the web before the phone it was supposed to be released on was even launched!
misschien dat meerdere hier interesse in hebben.
http://www.nexeo.net/?p=93

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:24:
Wat zegt proximus hier feitelijk zelf over?
HEEL erg weinig. heb ze net nog eens gebeld. eerst 10 minuten tot ik iemand aan de lijn kreeg
vervolgens mijn vraag 3 keer gesteld, want waar je het over hebt snappen ze niet echt
vervolgens gaan ze het aan de technische dienst vragen, dat duurt ook weer 6 minuten

uiteindelijke antwoord "er is nog geen update"

zucht

op mijn vraag "bij wie ligt dat dan, htc of proximus?", is het antwoord ook meteen "htc"

dus dan maar weer een mail naar htc...

edit:
nou, zal mij benieuwen. heb net HTC gebeld, daar wilde ze me vrij snel afschepen met "er is nog geen update" en "dat ligt aan proximus" maar heb meteen laten weten dat ik niet van het kastje naar de muur gestuurd wens te worden

hij ging hierop nogmaals navragen hoe het nu zit, maar het antwoord was toch weer "het ligt bij proximus" want "ze hebben aanpassingen gedaan"

volgens mij is dat alleen het bootlogo en de afwezigheid van Youtube, maar goed

heb hem toen over het Rogers verhaal verteld en dat ik het wachten zat ben. dat ik duidelijkheid wil over OF er uberhaupt nog een update komt, welke update(s) en wanneer

hij heeft toegezegd dit nog verder uit te zoeken via een product manager ofzo voor de benelux en hij neem nog contact met mij op
en anders begin ik gewoon ook een "iwantmyonepointsixupdate" site :)

[ Voor 43% gewijzigd door JarlSX op 16-01-2010 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die website zal ik mij met veel plezier inschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petitie gestart:

http://www.ipetitions.com/petition/proximusandroid/

Stuur gelink naar zo veel mogelijk proximus klanten door!

Als er nu nog iemand een website in elkaar kan steken is't compleet...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX, nog iets gehoord van htc/proximus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
nee helaas nog niet. als ik einde vd week nog niets heb gehoord ga ik weer even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook nog eens contact opgenomen met HTC:
Thank you for contacting our Customer Support Center.

You recently wrote us about an issue that you have encountered with your device.

Android 2.0 for HTC Magic is unknown at this time. I can not give you the exact date when it will release. But I know that there will be a new upgrade will be available soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
dat antwoord geven ze al maanden, ik ga morgen htc zelf bellen, kijken of die gozer inderdaad contact heeft opgenomen over de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:06:
dat antwoord geven ze al maanden, ik ga morgen htc zelf bellen, kijken of die gozer inderdaad contact heeft opgenomen over de update
Geantwoord op hun mail dat Proximus niets doet... Reactie:
Your device is network branded or locked (BELGACOM MOBILE S.A) your network has restricted your access to our downloads. If you wish to download an upgrade to your device you will need to contact your network. They may have customised updates available on their website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
via mail hoef je echt niet te proberen, dan wordt je altijd afgescheept met een standaard support antwoord

ik heb net weer gebeld, met dezelfde persoon als vorige week (adriaan)
ik moest even zijn geheugen opfrissen, bovendien bleek, toen hij de issue wilde opzoeken middels mijn telefoonnummer, dat de hele issue niet geregistreerd was. er was dus ook nog geen contact geweest met wie dan ook

hij gaat het nu alsnog "escaleren" richting de manager benelux van htc en hij gaat mij terugbellen (hij belde terwijl ik tikte terug, om mijn email adres te noteren), anders moet ik zelf even bellen, volgende week donderdag

heb hem ook verteld dat er een petitie gestart is (zie nu dat er 'pas' 13 handtekeningen zijn), hij vroeg me via welke site maar kwam even niet op de naam. denk ook niet dat 13 handtekeningen veel indruk gaat maken

maar ik blijf het dus warm houden!

[ Voor 3% gewijzigd door JarlSX op 21-01-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reeds 22 26 handtekeningen:

http://www.ipetitions.com...roximusandroid/signatures

Mogen er nog een pak bij!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte tekst doorgestuurd naar website van userbase, ZDNet en androidplanet:

Verschillende klanten van Proximus eisen via een petitie een update voor hun proximus branded HTC Magic. De HTC Magic draait momenteel versie 1.5 van het besturingssyteem Android. Ondertussen heeft HTC reeds een update voor de HTC Magic uitgebracht naar versie 1.6. Gebruikers die via de website van HTC hun serialnummer invoeren van hun Proximus HTC Magic krijgen jammer genoeg de boodschap dat de update niet bestemd is voor hun device. Contact met HTC leert ons dat HTC het probleem doorschuift naar Proximus. "Proximus heeft aanpassingen gedaan, het is aan proximus om een update uit te brengen".

Contact met proximus leert: "Het is aan HTC om een update uit te brengen".

Verscheide klanten zijn deze tegenstrijdige berichten beu en starten naar analogie met de gebruikers in Canada (daar identieke problemen met hun provider Rogers) een online petitie:

http://www.ipetitions.com/petition/proximusandroid/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht is duidelijk ergens op een website gepost!

Reeds 81 handtekeningen!

Gevonden:

http://www.androidworld.n...n-de-android-1-6-petitie/

http://www.android-tutorials.nl/tag/petitie/

Heb trouwens besloten om contact op te nemen met Vincent Van Quickenborne. Minister voor Economie en Innovatie, Administratieve Vereenvoudiging en ICT, Telecom en Post!!

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Weet iemand hier of de MyTouch Fender LE hier ook uitkomt

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
Eens genoeg handtekeningen zou ik ermee naar enkele nieuwsredacties stappen. Het is inmiddels zo dat Proximus dit zich niet gaat aantrekken, zolang de media er zich niet mee bemoeit. "Wat niet in de media komt, is nooit gebeurd"

Bedrijven reageren nu eenmaal erg gevoelig wanneer het om hun imago gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe update voor HTC magic met sense werkt natuurlijk niet op proximus toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX, nog contact gehad met HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
nee, ben donderdag en vrijdag vergeten te bellen en heb ook niks van ze gehoord, ga morgen bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn serial ingevoerd op die website van HTC met sense upgrade >

Sorry, this software download is not suitable for your device..

Kunnen meer mensen het even proberen en kijken wat er gebeurt? >

http://www.htc.com/europe...?p_id=267&cat=2&dl_id=862

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Die van mij (standaard Vodafone) ook niet.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste