Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ,

Weet er iemand een site waar ik gratis games kan dowloaden voor men samsung star ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:46
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:04:
Hey ,

Weet er iemand een site waar ik gratis games kan dowloaden voor men samsung star ?
Probeer getjar.com eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedank .De site werk niet perfect ,maar ik probeer het zeker nog eens .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
musicer schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:24:
"MIDlet-Touch-Support: True" toevoegen aan de JAD (!) file voor het installeren. of als je het al hebt geinstalleerd
Hoe doe ik dat precies dan?

Kan zoiets ook met .jar files? Ik kan geen jad bestanden installeren op m'n star.

Om die TkFileExplorer te gebruiken, hoe moet ik m'n star laten verbinden? Als Massaopslag of PC Studio? Ik krijg namelijk niet automatisch een poort te zien, terwijl ik wel NPS en de drivers heb geinstalleerd.

[ Voor 38% gewijzigd door senyo op 09-11-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje he,

ik hen nu internet op mijn samsung star,
maar kun je het internet ook minimaliseren zodat je ondertussen dat bijv MSN aanstaat een smsje kunt lezen/versturen ofzo?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Nee, als je de standaard browser van de telefoon gebruikt kan dat niet. Als je java applicaties kunt installeren, kun je bijvoorbeeld Opera Mini installeren, die browser kun je wel minimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanfct
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08 16:08
Is het ook mogelijk om tv te kijken op de star?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Tv volgens mij niet, je kunt er wel zelf video opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 14:22

w0w

Na het topic 2x doorgelezen te hebben, kom ik er nog steeds niet uit hoe ik mijn agenda items van outlook2007 kan overzetten naar m'n star, terwijl er toch gotters zijn die het wel gelukt is. Wat ik allemaal heb geprobeerd:
PCstudio3 (kan niet connecten met m'n star)
PCstudio7 (kan ook niet connecten met m'n star)
New PC studio: kan wel connecten, maar ik krijg met geen mogelijkheid mn NPS gesync't met outlook. Als ik "Sync between Outlook and Schedule" aanklik krijg ik een "Error loading library/DLL" error met de melding dat outlook niet geinstalleerd is. Ik kan wel mn star syncen met NPS maar dat schiet dus niet op want er staan nagenoeg geen afspraken in mn NPS.

Voor alle 3 de opties maakt het niet uit of ik met bluetooth of met usb connect, het resultaat blijft hetzelfde.
Wat is die PIM functionaliteit die in windows zit? Kan er niet echt iets zinnigs over vinden op internet lijkt wel. Wie heeft er nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

gerwinbosscha schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:16:
[...]

Hoe doe ik dat precies dan?

Kan zoiets ook met .jar files? Ik kan geen jad bestanden installeren op m'n star.

Om die TkFileExplorer te gebruiken, hoe moet ik m'n star laten verbinden? Als Massaopslag of PC Studio? Ik krijg namelijk niet automatisch een poort te zien, terwijl ik wel NPS en de drivers heb geinstalleerd.
In de pc studio modus, maar je moet pc studio op je computer afsluiten.

Om het zelfde met de jar te doen is iets moeilijker, maar het kan wel: je moet dan je jar bestand openen met winrar en dan aan het bestand MANIFEST.MF de tekst:"MIDlet-Touch-Support: True" toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwinbosscha schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:06:
Nee, als je de standaard browser van de telefoon gebruikt kan dat niet. Als je java applicaties kunt installeren, kun je bijvoorbeeld Opera Mini installeren, die browser kun je wel minimaliseren.
Hoe kan ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Opera Mini 5 bèta kun je hier downloaden. Het ligt aan je firmware of je Java applicaties kunt installeren en volgens mij ook welk bestand je moet hebben; .jar of .jad, dus dat moet je even zelf proberen. Het installeren van zo'n bestand spreekt voor zich....

Als je je applicatie hebt draaien kun je hem minimaliseren door op de 'ophang' toets te drukken (die rechtsonder dus), dan krijg je de keuze of je wilt afsluiten, minimaliseren of annuleren. (Ook dit zou wel eens afhankelijk kunnen zijn van je firmware).

Waarschijnlijk heb je nu wel nog het onscreen toetsenbord erbij, dit is iets wat wel weg schijnt te kunnen, maar ik kom daar zelf ook nog niet uit (zie een paar posts naar boven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwinbosscha schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:21:
Opera Mini 5 bèta kun je hier downloaden. Het ligt aan je firmware of je Java applicaties kunt installeren en volgens mij ook welk bestand je moet hebben; .jar of .jad, dus dat moet je even zelf proberen. Het installeren van zo'n bestand spreekt voor zich....

Als je je applicatie hebt draaien kun je hem minimaliseren door op de 'ophang' toets te drukken (die rechtsonder dus), dan krijg je de keuze of je wilt afsluiten, minimaliseren of annuleren. (Ook dit zou wel eens afhankelijk kunnen zijn van je firmware).

Waarschijnlijk heb je nu wel nog het onscreen toetsenbord erbij, dit is iets wat wel weg schijnt te kunnen, maar ik kom daar zelf ook nog niet uit (zie een paar posts naar boven).
Het is gelukt :D
maar nu komt er wel te staan:
Opera mini 5 beta heeft toegang tot internet. Dit kost zendttijd waarvoor u moet betalen. Doorgaan?

Ik heb zelf nu een internet bij mijn abbonement, moet ik nu nog steeds extra kosten betalen of hoort dit hierbinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:40:
[...]

Het is gelukt :D
maar nu komt er wel te staan:
Opera mini 5 beta heeft toegang tot internet. Dit kost zendttijd waarvoor u moet betalen. Doorgaan?

Ik heb zelf nu een internet bij mijn abbonement, moet ik nu nog steeds extra kosten betalen of hoort dit hierbinnen?
Als je onbeperkt data-gebruik hebt, niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w0w schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:04:
[...]

Als je onbeperkt data-gebruik hebt, niet :)
ja ik heb datagebruik totdat het 10 x zoveel is als de gemiddelde gebruikers?
is dat goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb sinds vandaag een Samsung Star en ik ben er tot nu toe helemaal tevreden mee. De meeste toestellen met ongeveer dezelfde mogelijkheden kosten al snel 27,50 in de maand..
Het enige waar ik wel een beetje mee zit is het smsen, het is even wennen aan het toetsenbord maar dat went wel. Het enige wat ik niet kan vinden is iets waardoor je kan zien wanneer je een smsje vol hebt getypt. Dit is voor mij wel erg handig om ik vaak net over 1 sms zit en het dan even in wil korten.
Weet iemand of dit op Star aanwezig is?

Dankje,

Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Volgens mij is dat niet aanwezig, helaas want 't was wel handig geweest inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel gevonden dat linksboven het aantal tekens wat je maximaal kunt versturen staat. Aangezien een sms bericht maximaal 160 tekens is, kun je daaraan zien hoeveel je nog kunt versturen. Misschien minder handig maar zo kan je het wel bijhouden.

Weet iemand trouwens waar de optie 'Phone Lock' voor is in 'Settings - Security'? Ik wil ook graag dat ik een code in moet geven als ik mn telefoon van het slot wil halen. Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:45:
Ik heb wel gevonden dat linksboven het aantal tekens wat je maximaal kunt versturen staat. Aangezien een sms bericht maximaal 160 tekens is, kun je daaraan zien hoeveel je nog kunt versturen. Misschien minder handig maar zo kan je het wel bijhouden.

Weet iemand trouwens waar de optie 'Phone Lock' voor is in 'Settings - Security'? Ik wil ook graag dat ik een code in moet geven als ik mn telefoon van het slot wil halen. Kan dit?
Dat vind ik inderdaad een goeie. Want dat kreng haalt m heel vaak van de blokkering :(
Heb laatst 4 minuten voicemail ingesproken of iemand gebeld dat ik het niet eens door had :S

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Nogmaals mijn vraag:
Met TkFileExplorer kan ik mijn Star niet benaderen. Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen? Heb zelf een MacBook, maar hier via Sun Virtualbox wel windows geïnstalleerd. Heb via Virtualbox in zowel Windows XP als Windows 7 geprobeerd, beide geen resultaat. Daarnaast nog via een laptop met Windows Vista erop, ook daar geen resultaat.

Dus iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik wil het echt graag voor elkaar hebben, want het onscreen toetsenbord in een aantal Java apps (vooral Opera Mini) irriteert me nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:45:

Ik weet niet of je het al geprobeerd had, maar ik heb de functie eens geprobeerd en hij vraagt je bij het aanzetten gewoon 2x voor een wachtwoord.. verder doet ie nix :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 2 weken geleden een samsung star gekocht. Ben daar heel tevreden over. Heb momenteel maar één probleem.
Als ik hem uitleg om op te laden en er ondertussen vrienden sms-en, dan krijg ik als ik hem terug aanleg maar één sms-je binnen. Hetgeen het laatst verzonden werd. Waar zijn de andere?
Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:47
Azertyftw schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:01:
[...]

Ik weet niet of je het al geprobeerd had, maar ik heb de functie eens geprobeerd en hij vraagt je bij het aanzetten gewoon 2x voor een wachtwoord.. verder doet ie nix :p
Het is voor je telefoon. Dat als iemand er simpel een ander simkaartje in doet dat hij/zij dan niet zo je telefoon in kan. En de 1e lock is dan voor je simkaart. Dan kan niemand je simkaart gebruiken in een andere telefoon ;)

Verwijderd

Ah ok, dan zal ik dat even aanzetten. Maar dan is er dus geen manier om het scherm met een code te locken?

Verder kwam ik ook Google Maps tegen, maar er staat geen internetsymbool achter.. Is het dus gewoon een pre-installed pakket kaarten of moet je wel internet gebruiken? Ik heb nog geen abbo dus dat doe ik liever niet. Het zou wel handig zijn als je het gewoon kunt gebruiken om even te kijken hoe je moet rijden (dus niet live navigatie, maar als routeplanner). Kan ik dit hier gratis voor gebruiken?

• senyo
Voor Google Maps ben je sowieso internet nodig, dus niet gratis dan.

Verwijderd

Dat lijkt me niet, als het een pre-installed pakket kaarten is dan kan je ook zonder internet gebruik maken van GM.. Weet iemand misschien hoe of wat?

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
gerwinbosscha schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:16:
[...]
Een .jad linkt door naar een .jar bestand, een .jad op zich is nix.

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:26
Samsung start Dinsdag middag besteld bij BOL.COM en nog steeds niet binnen terwijl er op de site staat:
Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, morgen in huis
Gewoon nog maar even wachten denk ik...

Als je het niet kan, laat het dan!

• senyo
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:01:
Dat lijkt me niet, als het een pre-installed pakket kaarten is dan kan je ook zonder internet gebruik maken van GM.. Weet iemand misschien hoe of wat?
Google Maps haalt de kaarten op via internet, geen voorgeïnstalleerd pakket kaarten. Dus je hebt internet nodig voor de GM app.
thijsje66 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:28:
[...]

Een .jad linkt door naar een .jar bestand, een .jad op zich is nix.
Heb ondertussen al door hoe het precies werkt. Daarbij mijn probleempje al opgelost, had ik misschien even moeten vermelden. Toch bedankt!
Reddol schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:30:
Samsung start Dinsdag middag besteld bij BOL.COM en nog steeds niet binnen terwijl er op de site staat:

[...]

Gewoon nog maar even wachten denk ik...
Had ik laatst met een muis bij bol.com, duurde een week tot ik hem had. Misschien is de star daar niet op voorraad, je krijgt vanzelf een mailtje als dat het geval is. Ook als het product is verzonden krijg je een mail.

[ Voor 56% gewijzigd door senyo op 12-11-2009 15:52 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb vandaag de Star binnen gekregen, ik had mn abbo verlengt (telfort) Kreeg alleen het toestel toe gestuurd en ik zou mn huidige simkaart gebruiken. Nou plaats ik de sim, vraagt ie om pin code van de sim. Ok die weet ik, maar dan komt er een melding "netwerk blokkering" moet ik een code invoeren, dus ik probeer maar wat, eerst mn pin code dan 0000 en 1234, want ja ik heb daar nog nooit van gehoord ook niets van telfort. Staat ook niets in de gebruiksaanwijzing over dat je een netwerk code moet invoeren. En nu is de telefoon dus "freezed"

Leuk allemaal weer zeer gebruikersvriendelijk, ik neem toch aan dat een telefoon met abbo juist simlockvrij is, en een prepaid toestel niet? Als je een los toestel wilt kopen die simlockvrij is dan is die meestal veel duurder. Maar los van dat, als hij wel een simlock zal hebben dan ga ik er vanuit dat als je een abonnement van telfort hebt en je verlengt die dat je dan een telfort toestel krijgt op zn minst?

Ik kan zonder simkaart wel de telefoon opstarten maar mn eerste indruk is al weer goed verpest.
Weet iemand wat ik moet doen?

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:26
[b]gerwinbosscha schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:47:
Had ik laatst met een muis bij bol.com, duurde een week tot ik hem had. Misschien is de star daar niet op voorraad, je krijgt vanzelf een mailtje als dat het geval is. Ook als het product is verzonden krijg je een mail.
Kreeg hem net binnen :)
Mooi dingetje.. :D

Als je het niet kan, laat het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze sinds net maar toch heb ik wat vragen, zijn die widgets die je op je hoofdscherm (waar je provider en alles staat en onderin menu toetsenbord en telefoonlijst) plaatst ook vast te zetten, zodat je ze niet per ongeluk verplaatst?

En in de linker lijst die openklapt staan nog dingen zoals fm radio en agenda, hoe krijg je die weg? Heb alle vinkjes die ik uit wil uitgezet in menu > display > widgets maar toch blijven er andere staan die
ik niet terug kan vinden.

Iemand tips? Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Volgens mij kun je die niet weghalen, dus zou ze gewoon onderaan zetten en je er niet aan ergeren. Tenslotte gebruik je die lijst niet heel veel (tenminste ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Laguna schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 10:41:
Moet je voor de grap eens proberen de camera aan te zetten en dan de lock knop gebruiken :+
Dit is een berichtje dat in augustus is geplaatst, maar het is mij vandaag tot 2 keer toe overkomen. Hoe kom je uit die lock? Ik proebeerde van alles, maar moest de batterij uit m'n telefoon halen om hem weer te herstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Even een vraag.. Ik heb een woord toegevoegd in het woordenboek van t9. Nu is deze verkeerd gespeld, hoe kan je hem in godsnaam weer uit de woordenboek verwijderen? Nu neemt hij dus de hele tijd het verkeerd gespelde woord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.
Echt veel tijd om alle pagina's door te lezen, maar mijn "zakelijke" email account krijg ik voor geen meter aan de praat.
Ondanks alles te hebben ingevuld zodat het overeenkomt met mijn client op mijn mac ( op de smtp server na ) blijf ik foutmeldingen houden zoals problemen met DNS of ongeldig wachtwoord of ID.
Iemand enig idee hoe ik mail kan ontvangen op mijn samsung star?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
jvdgeest schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:02:
[...]

Dit is een berichtje dat in augustus is geplaatst, maar het is mij vandaag tot 2 keer toe overkomen. Hoe kom je uit die lock? Ik proebeerde van alles, maar moest de batterij uit m'n telefoon halen om hem weer te herstarten...
Lock knopje ff ingedrukt houden. As easy as pie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
gerwinbosscha schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:59:
[...]

Lock knopje ff ingedrukt houden. As easy as pie...
Piece of a cake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Mag ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag deze GSM gekocht via gsm-eindhoven.nl, het is een model van het netwerk Orange, Hij is netjes simlock vrij maar de instellingen van Orange (web pagina en mmss en internet) instellingen staan er in en ik krijg ze er niet uitgegooid. De instellingen van KPN (HI) wat ik nu heb staan erin, deze kan ik wel verwijderen maar de Orange niet.

Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic even doorgespit, en wel gevonden (in de openingspost al) dat de Star overweg kan met de Parrot CK3100.... maar ik krijg mijn telefoonboek niet gesynced... ik heb zowel namen op mijn sim als op het telefoongeheugen... maar ik zie ze niet terug op mijn Parrot...

ik kan wel gewoon bellen via de carkit... maar hoe krijg ik de namen op het display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Hallo mensen,

Mijn vriendin heeft de gewone Star, ik de QWERTY uitvoering.
Zij heeft iets van office erop zitten, maar op de mijne zit dit niet. Iemand een idee waar ik dit vandaan zou kunnen halen? zowieso andere leuke java applicaties :p

[ Voor 49% gewijzigd door Azertyftw op 18-11-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:21:
Ik heb vandaag deze GSM gekocht via gsm-eindhoven.nl, het is een model van het netwerk Orange, Hij is netjes simlock vrij maar de instellingen van Orange (web pagina en mmss en internet) instellingen staan er in en ik krijg ze er niet uitgegooid. De instellingen van KPN (HI) wat ik nu heb staan erin, deze kan ik wel verwijderen maar de Orange niet.

Iemand een oplossing hiervoor?
Dat komt dan waarschijnlijk doordat je een orange-firmware hebt. Dus er is eigenlijk maar 1 oplossing voor en dat is firmware flashen naar de officiele west-europese furmware van samsung. (let er wel op dat als het fout gaat en je telefoon het niet meer doet, dat je dan geen aanspraak meer kunt doen op garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Azertyftw schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:30:
[...]

Hallo mensen,

Mijn vriendin heeft de gewone Star, ik de QWERTY uitvoering.
Zij heeft iets van office erop zitten, maar op de mijne zit dit niet. Iemand een idee waar ik dit vandaan zou kunnen halen? zowieso andere leuke java applicaties :p
kijk maar eens op getjar.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
musicer schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:56:
[...]

kijk maar eens op getjar.com
Een goeie idd.. moet ik maar eens testen of de star applications ook op de qwerty werken.
De qwerty zelf staat er nog niet tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Is er eigenlijk al een fatsoenlijk werkende MSN client voor de de S5230 ?
Ik heb nu Nimbuzz getest maar omdat deze via Java werkt heb je niet de beschikking over het qwerty toetsenbord en is het invoeren van tekst erg moeilijk.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

ricost schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:20:
Ik heb nu Nimbuzz getest maar omdat deze via Java werkt heb je niet de beschikking over het qwerty toetsenbord en is het invoeren van tekst erg moeilijk.
Ben ik zelf ook al een tijdje naar op zoek. Je kunt e-buddy proberen, maar deze vind ik zelf ook niet optimaal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 15:38

Wekkie

Yeah

Al een paar keer gevraagd in dit topic maar niemand heeft de vraag beantwoord: werkt een 16GB microSDHC kaartje ook in de Star? Iemand ervaring? Op de site van Samsung staat max 8GB, maar gezien 16GB net zo goed SDHC is (en je wel vaker limieten ziet die niet blijken te kloppen) vraag ik me af of iemand het geprobeerd heeft :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
ricost schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:20:
eBuddy? Zowel de litemessenger via je browser, als de Java-app werken goed (en beide met qwerty toetsenbord).
Edit: ik zie dat er al was geantwoord door musicer, ff overheen gelezen. Sorry!

[ Voor 8% gewijzigd door senyo op 18-11-2009 18:23 ]

Verwijderd

Ik heb sinds een week de samsung star (S5230).
Ik ben er zeer tevree over.
Als ik bij mijn firmware kijk zie ik S5230CEIG3 staan
Weet iemand of dit een recente versie is?
Want ik kan er niks over vinden op het net.
En is er al een nieuwere firmware dan dit?

• Xaero
Hmm. Weet iemand toevallig hoe je sms berichten standaard op het telefoon geheugen laat opslaan? Nu slaat hij ze op de sim op, en daar passen er niet heel veel op.. Heb al heel wat instellingen langs gelopen, maar kan het nergens vinden.. Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
zodra je sim vol is slaat hij ze automatisch op je telefoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb niet het hele topic doorgelezen, maar misschien kan iemand me hierbij helpen. Ik krijg het niet voor elkaar om de GPRS verbinding uit te zetten. Ik wil niet dat er automatisch een verbinding wordt gelegd met gprs als ik per ongeluk op het verkeerde knopje druk. Heb een prepaid kaartje en dan ben ik binnen een minuut mijn tegoed kwijt denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:34:
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar misschien kan iemand me hierbij helpen. Ik krijg het niet voor elkaar om de GPRS verbinding uit te zetten. Ik wil niet dat er automatisch een verbinding wordt gelegd met gprs als ik per ongeluk op het verkeerde knopje druk. Heb een prepaid kaartje en dan ben ik binnen een minuut mijn tegoed kwijt denk ik :)
verwijder de internet instellingen van je provider;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n dochter heeft een sim-only Hi-abonnement met een mobiel die Hi-prepaid was. Nu gaat die telefoon zo langzamerhand kapot en wil ze graag de Samsung Star. Die is te koop als KPN-prepaid. Maar nu lees ik her en der dat die tegenwoordig een soort van dual-lock heeft, waardoor je Hi-abo-simkaart net in die KPN-prepaid Star zal werken... Klopt dat? Ik ben vanmiddag in diverse telecomwinkels geweest en iedereen had tegenstrijdige berichten...

EDIT:
O, verhip, da's apart... op bol.com kost de Star OOK 150 euro, zelfde als die KPN-prepaid, alleen is die van bol.com simlockvrij...!!! Da's helemaal makkelijk natuurlijk. Dan is 'ie wel zwart en niet pink, maar goed... Is goedkoop voor een simlockvrije versie...!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 17:28
Nu heb ik een Samsung Star S5230 heb de nieuwste versie van PC Studio,
via de Samsung site gedownload maar krijg onder de installatie een aantal
fouten, kan de drivers niet installeren, heb Windows 7 .... ?

*** Edit ***

De oorzaak is Windows 7, deze werkt niet met PC Studio
Heb net PC Studio op mijn laptop met Windows Vista en hij werkt perfect !

Probleem dus opgelost.

P.S.

Als iemand weet of er een Patch is voor Windows 7 dan hoor ik dat graag.... ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Albert020 op 20-11-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easterman
  • Laatst online: 09-10-2019
tsja, 3 weken geleden een s5230 gekocht. Na 3 dagen bleef die hangen bij het opstarten in het samsung logo. Ter reparatie aangeboden en na 1.5 week terug met de opmerking dat een foute versie van pcstudio was bijgeleverd.
Goed, nieuwe versie geinstalleerd en ... nu hang ie weer op precies dezelfde manier.
Erg demotiverend als de telefoon iedere keer na 3 dagen kapot gaat en vervolgens weer wegebracht moet worden.

Iemand een idee of je dit probleem ook zelf kunt oplossen ? Een reset oid ?
Batterij eruit, sim eruit etc heb ik uiteraard al geprobeerd.

====================================================

Blijkt uiteindelijk dat ie gewoon heel traag opstart. Ik heb hem een half uurtje met het log laten liggen en daarna deed ie het weer. Die vorige reparatie was dus zinloos. Lijkt met veel files op de geheugenkaart te maken te hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door easterman op 23-11-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Nou ik heb dus de Freeze nog steeds, Heb van Telfort codes gekregen, maar ik kan ze niet eens invoeren. Ik krijg een melding "Phone Freeze", en daar kan ik SOS of Oproep kiezen. Op youtube staan filmpjes dat ze het bij "call" (dus oproep) invoeren met een # en dan is het klaar, maar bij mij gaat hij niet verder, slaat echt nergens op. Ik heb geen kabel die ik met programma moet gebruiken maar als ik de codes heb zou het in princiepe moeten werken. http://www.youtube.com/watch?v=BvhghxwYRcI http://www.youtube.com/watch?v=w-GsnmxYpKM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Albert020 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:26:
Nu heb ik een Samsung Star S5230 heb de nieuwste versie van PC Studio,
via de Samsung site gedownload maar krijg onder de installatie een aantal
fouten, kan de drivers niet installeren, heb Windows 7 .... ?

*** Edit ***

De oorzaak is Windows 7, deze werkt niet met PC Studio
Heb net PC Studio op mijn laptop met Windows Vista en hij werkt perfect !

Probleem dus opgelost.

P.S.

Als iemand weet of er een Patch is voor Windows 7 dan hoor ik dat graag.... ;)
Onder Windows7 moet je naar device manager gaan en dan de drivers handmatig installeren/updaten voor je samsung device. Even wijzen naar de directory van de Samsung software en dan installeert ie ze wel goed.. vreemd maar het werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
w0w schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:20:
[...]

Onder Windows7 moet je naar device manager gaan en dan de drivers handmatig installeren/updaten voor je samsung device. Even wijzen naar de directory van de Samsung software en dan installeert ie ze wel goed.. vreemd maar het werkt wel
Dus gewoon PC Studio installeren met de foutmeldingen en dan naar de installatie
even naar taakbeheer en daar de gemiste drivers handmatig installeren, ik ga het proberen.... thanks

*** Edit ***

@w0w, Het werkt Thanks >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 21-11-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Albert020 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:52:
[...]

Dus gewoon PC Studio installeren met de foutmeldingen en dan naar de installatie
even naar taakbeheer en daar de gemiste drivers handmatig installeren, ik ga het proberen.... thanks

*** Edit ***

@w0w, Het werkt Thanks >:)
np, en als jij op jouw beurt outlook gesynct krijgt met NPS onder Windows7 dan hoor ik het graag :) Op dit moment slinger ik nog steeds elke keer de virtual PC aan om te syncen maar dat bederft de pret toch wel moet ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
w0w schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 12:30:
[...]

np, en als jij op jouw beurt outlook gesynct krijgt met NPS onder Windows7 dan hoor ik het graag :) Op dit moment slinger ik nog steeds elke keer de virtual PC aan om te syncen maar dat bederft de pret toch wel moet ik zeggen..
Ik gebruik helaas geen outlook, werk met Live mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Sinds ik PC Studio heb geïnstalleerd zie ik bij mij in Taakbeheer fsexservice64.exe staan
Wie heeft dit nog meer, en hoort dit bij Samsung PC Studio ?

Het gekke is dat als ik het verwijder en PC Sudio open hij er om vraagt,
klik ik ja staat het weer in mijn Taakbeheer

*** Edit ***

Ik denk toch dat het er niet in hoort, heb Samsung PC Studio ook even op,
mijn laptop met Windows Vista geïnstalleerd en daar komt fsexservice64.exe
niet voor in Taakbeheer, heb daarom de service ook verwijderd van me PC
En PC Studio werkt nog steeds goed !

[ Voor 62% gewijzigd door Albert020 op 21-11-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtschade
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-08 17:52
Vraagje: weet iemand of het mogelijk is om de timer functie te laten onthouden welke tijd je als laatste hebt gebruikt? Momenteel gaat 'ie telkens standaard op 1 minuut staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Albert020 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:56:
Sinds ik PC Studio heb geïnstalleerd zie ik bij mij in Taakbeheer fsexservice64.exe staan
Wie heeft dit nog meer, en hoort dit bij Samsung PC Studio ?

Het gekke is dat als ik het verwijder en PC Sudio open hij er om vraagt,
klik ik ja staat het weer in mijn Taakbeheer

*** Edit ***

Ik denk toch dat het er niet in hoort, heb Samsung PC Studio ook even op,
mijn laptop met Windows Vista geïnstalleerd en daar komt fsexservice64.exe
niet voor in Taakbeheer, heb daarom de service ook verwijderd van me PC
En PC Studio werkt nog steeds goed !
Run even je virusscanner en als daar niets uit komt kun je ook nog even deze proberen: Malwarebytes' Anti-malware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Nachtschade schreef op zondag 22 november 2009 @ 09:22:
Vraagje: weet iemand of het mogelijk is om de timer functie te laten onthouden welke tijd je als laatste hebt gebruikt? Momenteel gaat 'ie telkens standaard op 1 minuut staan.
Nee, dat gaat niet lukken, er zitten geen instellingen of zoiets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
musicer schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:09:
[...]

Run even je virusscanner en als daar niets uit komt kun je ook nog even deze proberen: Malwarebytes' Anti-malware.
Heb een hele scan uitgevoerd moet Malwarebyte en hij vond 1 infectie (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) zag hem ook scannen in de map waar fsexservice64.exe in staat, maar daar vondt hij niks
Ik denk dus dat het toch bij Samsung PC Studio hoort, heeft er iemand met Windows 7 ook dit bestand in Taakbeheer staan, dan hoor ik dat graag even.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Albert020 schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:32:
[...]

Heb een hele scan uitgevoerd moet Malwarebyte en hij vond 1 infectie (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) zag hem ook scannen in de map waar fsexservice64.exe in staat, maar daar vondt hij niks
Ik denk dus dat het toch bij Samsung PC Studio hoort, heeft er iemand met Windows 7 ook dit bestand in Taakbeheer staan, dan hoor ik dat graag even.......
http://www.prevx.com/file...X1/FSEXSERVICE64.EXE.html
http://wakoopa.com/executables/fsexservice64-exe
ik zou me nergens zorgen om maken.

[ Voor 3% gewijzigd door musicer op 22-11-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een rot telefoon. Ik ben me nokia n73 gewend en ALLES daaraan is beter zowat. Ja je kan het niet vergelijken ivm touchscreen en er kan 16gb (wat er in zit) in en dat was bij die n73 een mini-sd van max. 4gb die je nergens meer kunt kopen (!). De star is ultra traag als je muziek luistert en een smsje tegelijk wilt schrijven. Bij mijn nokia n73 was ik binnen 10 seconden door me 500 tekens heen, bij de samsung star ben ik 3 woorden verder dan mijn scherm. (leuk als je stopt en dan zie je die toetsjes blauw kleuren hahaha).
Internet is echt traag. Mp3-speler heeft geen makkelijke manier om door je muziek te zoeken (3500 nummers staan er op nu ongeveer) dus het is best irritant als je iets wilt hebben wat met de S begint.....
Ik heb wel iets apparts, Mijn 'bureaublad' bestaat gewoon uit 3 schermen. Mijn menu ook, maar rechts bovenin staat NOG een knopje. Hiermee krijg ik NOG 3 schermen. Links= Communicatie (youtube,photobucket enzo) midden=Hulpmiddelen(agenda,stopwatch,omrekene) rechts = Mijn Items (mp3-speler,radio,bestanden enzo) Er zitten 2 jongens in mijn klas en 3 meisjes met een star. 1tje heeft ook een witte maar GEEN van hun heeft ook die 3 extra menu's :S
Mijne is via internet besteld en die van hun komt uit de winkel.
Ook was de mijne 85 euro en kreeg ik voor 50 euro een 16GB kaartje erbij =D
wel nieuw uiteraard. Maar ik ben tot nu toe totaal niet tevreden over het brouwsel van samsung.
Iemand een idee wat ik kan doen om .JAR bestanden er NORMAAL op te zetten zoals je dat bij IEDERE NORMALE telefoon van een ander merk kan doen? Zoals het HOORT?
Sorry hoor maar ik ben ongeveer 7 keer in staat geweest om dat ding op de grond te smijten omdat die vast liep of dat ik weer helemaal opnieuw naar beneden kon scrollen in mijn muziek lijst om een afspeel lijst te maken. Met mijn nokia's die ik gehad heb (n73, e50, 3310i, 7210 ofzo) had ik nooit zulke problemen. De accu, weer zo iets. Ik doe er een DAG mee! Een DAG! Leeg! Hele nacht opladen en dan vanaf half 9 op school. Heb ik rond de 4 a 5 uur muziek aan staan op volume 3 of 4 (nieuwe oortjes ^^) en dan einde van de dag rond half 5 heeft ie 1 streepje over. Of als iemand achterop je brommer zit en die vraagt waarom je die persoon belt en je haalt je mobiel uit je zak en je hebt al 6 oproepen gedaan waaronder 112..... ook zo leuk met een abbonement :D
Heb er gewoon een hekel aan! Die nokia n73 is nu nog veel beter terwijl die 4 jaar ouder is ofzo? Heb een dagje een nokia xpress music met touchscreen gehad. De nokia 5800. Wat een goden-ding vergeleken met de Star!

Okee hij is 150 euro duurder maar kom op zeg. Hoe veel kost het om een 'iets' erin te stoppen dat je de naam van een liedje in kan typen?
Iemand die hem wilt kopen voor een leuk bedrag? met de doos, micro kaartje en alles. Er zitten nieuwe oortjes bij van 35 euro want de oude vond ik geen mooi geluid geven die er standaard bij zaten. Die lagen dus al gauw in 2e :$.
Ruilen mag ook voor een Nokia. Met bij betaling aan mij kant eventueel. Wel een vergelijkbare mobiel.

Dit was mijn mening. Had hem als eerste en heb hem nu een maand of 6. 5 Maanden ellende. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easterman
musicer schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:17:
[...]

verwijder de internet instellingen van je provider;)
Met die vodafone prepaid lukt dat niet. De provider instellingen zijn fixed. Met als gevolg dat je om de haverklap weer aan het internetten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week ben ik ook een gelukkige eigenaar van een Samsung Star, nu zou ik wel nog graag het opstartscherm willen wijzigen, want dat start nu op met een video van Pink Ribbon.
Kan iemand mij zeggen hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:31:
De accu, weer zo iets. Ik doe er een DAG mee! Een DAG! Leeg! Hele nacht opladen en dan vanaf half 9 op school. Heb ik rond de 4 a 5 uur muziek aan staan op volume 3 of 4 (nieuwe oortjes ^^) en dan einde van de dag rond half 5 heeft ie 1 streepje over.
Ik doe nu bijna 2 dagen met 1 streepje
En internet er ook af en toe mee :P

Super telefoon deze S5230 Starrrrr !

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 23-11-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

easterman schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:59:
[...]

Met die vodafone prepaid lukt dat niet. De provider instellingen zijn fixed. Met als gevolg dat je om de haverklap weer aan het internetten bent.
Dan maak je een nieuw leeg profiel aan en stelje die als standaard in. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easterman
musicer schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:17:
[...]

Dan maak je een nieuw leeg profiel aan en stelje die als standaard in. :9
Bedankt, dat werkt. Ook nog een idee hoe de provider van google maps gewijzigd wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

easterman schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:29:
[...]

Bedankt, dat werkt. Ook nog een idee hoe de provider van google maps gewijzigd wordt ?
als je bij het java menu bent klik je op meer en dan verbindingen of profielen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 15:38

Wekkie

Yeah

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:23:
Sinds vorige week ben ik ook een gelukkige eigenaar van een Samsung Star, nu zou ik wel nog graag het opstartscherm willen wijzigen, want dat start nu op met een video van Pink Ribbon.
Kan iemand mij zeggen hoe dit moet?
Ga eens naar instellingen -> display en verlichting -> welkomtekst

Hier kan ik in ieder geval de tekst aanpassen die ik te zien krijg bij het opstarten, maar ik krijg nog wel een Samsung animatie. Als deze bij jou iets van Pink Ribbon is, denk ik niet dat je dat kunt veranderen.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:28:
Ik heb het topic even doorgespit, en wel gevonden (in de openingspost al) dat de Star overweg kan met de Parrot CK3100.... maar ik krijg mijn telefoonboek niet gesynced... ik heb zowel namen op mijn sim als op het telefoongeheugen... maar ik zie ze niet terug op mijn Parrot...

ik kan wel gewoon bellen via de carkit... maar hoe krijg ik de namen op het display?
Niemand die mij hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Fruit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-01-2024
Ik heb een TomTom (met Bluetooth) waarmee ik het telefoonboek óók NIET uit de Star kan overzetten.
Met mijn "oude" Nokia 3500C lukt dat probleemloos.
De TomTom zegt: "de functie is in het apparaat niet ondersteund" (of zo iets).
En inderdaad: bellen met de TomTom via de Star werkt wel.

Ik ben dus bang dat het niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een hele vette telefoon. Ben erachter gekomen dat je hier vette wallpapers voor de Samsung Star kunt downloaden. Opslaan op je pc, downen naar je telefoon en klaar! Echt tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 14:50

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:56:
[...]
Niemand die mij hiermee kan helpen?
Heb je al geprobeerd om je Parrot carkit te updaten?
Op http://www.parrot.com/nl/support/downloads staat een tool die je kunt downloaden. Via een laptop met bluetooth kun je hem dan updaten.

offtopic:
Volgens mij is dit een goede Star aanbieding: http://twurl.nl/1h2sh4

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:55
Heeft iemand de Qwerty Star uitvoering al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Samsung Star nu al 5,5 Maanden in mijn bezit.
Ik vond het een geweldige GSM.
Maar een paar maanden geleden vloog hij een paar keer vanzelf uit.
Zelf nu nog valt hij uit en is de batterij na een paar dagen leeg.

Weet iemand hoe dat komt???

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Roodey schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:37:
Ik denk dat daar een apart topic voor gemaakt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik de star 1 avond in bezit heb en ik mijn twijfel had toen ik dit allemaal las dat ik de goeie keus had gemaakt over deze gsm, kan ik jullie mededelen dat je de star wel met outlook 2007 kunt Synchroniseren.

Binnen afzienbare tijd zal ik hier uitleg op gegeven hoe je dit kan doen.

Groetjes,

Poenie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
en het Star Qwerty topic is er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Roodey schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:37:
Ja ik heb die. Heb m nu een maandje ofzo :)

Wuups, zag de link nog niet :p

[ Voor 7% gewijzigd door Azertyftw op 01-12-2009 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 00:36:
Nu ik de star 1 avond in bezit heb en ik mijn twijfel had toen ik dit allemaal las dat ik de goeie keus had gemaakt over deze gsm, kan ik jullie mededelen dat je de star wel met outlook 2007 kunt Synchroniseren.

Binnen afzienbare tijd zal ik hier uitleg op gegeven hoe je dit kan doen.

Groetjes,

Poenie
Ben erg benieuwd hoe je dat gedaan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet waar je goedkoop een goede screenprotector ervoor kunt kopen? Op dealextreme hebben ze er geen voor de star..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:16:
Iemand die weet waar je goedkoop een goede screenprotector ervoor kunt kopen? Op dealextreme hebben ze er geen voor de star..
Probeer devilpower eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Focalprice ! Daar krijg je er 6 voor een appel en een ei ;)
En ik moet zeggen je ziet bijna niet dat ie erop zit.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen?

Ik heb 2 maanden terug mijn Star geupdate met een nieuwe firmware
Maar ik ben hier niet zo tevreden van (een veel te kleine spatie als je een bericht aan het typen bent)

Ik zou dus graag terug de originele firmware erop zetten, maar ik weet niet meer welke dit was noch waar ik die kan vinden

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:57:
Kan iemand me helpen?

Ik heb 2 maanden terug mijn Star geupdate met een nieuwe firmware
Maar ik ben hier niet zo tevreden van (een veel te kleine spatie als je een bericht aan het typen bent)

Ik zou dus graag terug de originele firmware erop zetten, maar ik weet niet meer welke dit was noch waar ik die kan vinden

Bedankt!
kun je niet via pc-studio de noodherstel doen? Ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet niet zeker of het doet wat jij wilt, maar ik weet wel dat het er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De orginele firmware is meestal de eerste met XX.

In dit geval zijn er 3 opties:
S5230XXEI5
S5230XXIE7
S5230CEIF5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Samsung Star nu al 6 Maanden in mijn bezit.
Ik vond het een geweldige GSM.
Maar een paar maanden geleden vloog hij een paar keer vanzelf uit.
Zelf nu nog valt hij uit en is de batterij na een paar dagen leeg.

Weet iemand hoe dat komt???

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
mss terug naar de winkel? Beroep doen op de garantie?
Als je hem keurig behandelt hebt kunnen ze er niets tegen in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telt de Garantie ook voor de batterij ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:44:
Telt de Garantie ook voor de batterij ????
Vaak zijn accu's en batterijen met een garantie-periode van 6 maanden. Ik weet niet of dat hier ook voor geldt, maar sowieso is het altijd minder dan de 'totale' garantie.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Het is volgens mij vrij logisch dat de batterij na een paar dagen leeg is. Zeker als je hem al 6 maanden in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:01
Zoals al eerder vermeld, ergens in dit topic ;) , kun je de Star synchroniseren met behulp van Bluetooth. Een Bluetooth dongle in je computer of laptop en dan moet je het toestel zoeken via de Samsung Software. Zo heb ik het zelf ook voor elkaar gekregen om te synchroniseren met mijn Outlook 2007.

Overigens, een toestel wat uit zichzelf uitvalt duidt op mogelijke problemen met de software of een elektronisch probleem. Een verminderde standby tijd zou ook op elektronische problemen kunnen duiden, maar 'slechts' een paar dagen is uiteraard niet heel slecht. Ligt natuurlijk ook aan je gebruik ;) Ik zou hem gewoon even naar de winkel brengen en na laten kijken, dan weet je zeker dat alles goed is (of juist niet).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Heeft iemand een oplossing voor het probleem dat de vergrendeling er om de haverklap af gaat?
Het knopje aan de zijkant wordt in mijn tas vaak ingedrukt en dit vind ik wel een groot nadeel van deze telefoon. Indien daar een makkelijke oplossing voor is hoor ik het graag.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste