Hey ,
Weet er iemand een site waar ik gratis games kan dowloaden voor men samsung star ?
Weet er iemand een site waar ik gratis games kan dowloaden voor men samsung star ?
Probeer getjar.com eensVerwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:04:
Hey ,
Hoe doe ik dat precies dan?musicer schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:24:
"MIDlet-Touch-Support: True" toevoegen aan de JAD (!) file voor het installeren. of als je het al hebt geinstalleerd
[ Voor 38% gewijzigd door senyo op 09-11-2009 14:49 ]
Verwijderd
In de pc studio modus, maar je moet pc studio op je computer afsluiten.gerwinbosscha schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:16:
[...]
Hoe doe ik dat precies dan?
Kan zoiets ook met .jar files? Ik kan geen jad bestanden installeren op m'n star.
Om die TkFileExplorer te gebruiken, hoe moet ik m'n star laten verbinden? Als Massaopslag of PC Studio? Ik krijg namelijk niet automatisch een poort te zien, terwijl ik wel NPS en de drivers heb geinstalleerd.
Verwijderd
Hoe kan ik dat doen?gerwinbosscha schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:06:
Nee, als je de standaard browser van de telefoon gebruikt kan dat niet. Als je java applicaties kunt installeren, kun je bijvoorbeeld Opera Mini installeren, die browser kun je wel minimaliseren.
Verwijderd
Het is geluktgerwinbosscha schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:21:
Opera Mini 5 bèta kun je hier downloaden. Het ligt aan je firmware of je Java applicaties kunt installeren en volgens mij ook welk bestand je moet hebben; .jar of .jad, dus dat moet je even zelf proberen. Het installeren van zo'n bestand spreekt voor zich....
Als je je applicatie hebt draaien kun je hem minimaliseren door op de 'ophang' toets te drukken (die rechtsonder dus), dan krijg je de keuze of je wilt afsluiten, minimaliseren of annuleren. (Ook dit zou wel eens afhankelijk kunnen zijn van je firmware).
Waarschijnlijk heb je nu wel nog het onscreen toetsenbord erbij, dit is iets wat wel weg schijnt te kunnen, maar ik kom daar zelf ook nog niet uit (zie een paar posts naar boven).
Als je onbeperkt data-gebruik hebt, nietVerwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:40:
[...]
Het is gelukt
maar nu komt er wel te staan:
Opera mini 5 beta heeft toegang tot internet. Dit kost zendttijd waarvoor u moet betalen. Doorgaan?
Ik heb zelf nu een internet bij mijn abbonement, moet ik nu nog steeds extra kosten betalen of hoort dit hierbinnen?
Verwijderd
ja ik heb datagebruik totdat het 10 x zoveel is als de gemiddelde gebruikers?
Verwijderd
Verwijderd
Dat vind ik inderdaad een goeie. Want dat kreng haalt m heel vaak van de blokkeringVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:45:
Ik heb wel gevonden dat linksboven het aantal tekens wat je maximaal kunt versturen staat. Aangezien een sms bericht maximaal 160 tekens is, kun je daaraan zien hoeveel je nog kunt versturen. Misschien minder handig maar zo kan je het wel bijhouden.
Weet iemand trouwens waar de optie 'Phone Lock' voor is in 'Settings - Security'? Ik wil ook graag dat ik een code in moet geven als ik mn telefoon van het slot wil halen. Kan dit?
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
Ik weet niet of je het al geprobeerd had, maar ik heb de functie eens geprobeerd en hij vraagt je bij het aanzetten gewoon 2x voor een wachtwoord.. verder doet ie nixVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:45:
Ik heb wel gevonden dat linksboven het aantal tekens wat je maximaal kunt versturen staat. Aangezien een sms bericht maximaal 160 tekens is, kun je daaraan zien hoeveel je nog kunt versturen. Misschien minder handig maar zo kan je het wel bijhouden.
Weet iemand trouwens waar de optie 'Phone Lock' voor is in 'Settings - Security'? Ik wil ook graag dat ik een code in moet geven als ik mn telefoon van het slot wil halen. Kan dit?
Verwijderd
Het is voor je telefoon. Dat als iemand er simpel een ander simkaartje in doet dat hij/zij dan niet zo je telefoon in kan. En de 1e lock is dan voor je simkaart. Dan kan niemand je simkaart gebruiken in een andere telefoonAzertyftw schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:01:
[...]
Ik weet niet of je het al geprobeerd had, maar ik heb de functie eens geprobeerd en hij vraagt je bij het aanzetten gewoon 2x voor een wachtwoord.. verder doet ie nix
Verwijderd
Verwijderd
Een .jad linkt door naar een .jar bestand, een .jad op zich is nix.gerwinbosscha schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:16:
[...]
Kan zoiets ook met .jar files? Ik kan geen jad bestanden installeren op m'n star.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Gewoon nog maar even wachten denk ik...quote: http://bol.comOp werkdagen voor 21.30 uur besteld, morgen in huis
Als je het niet kan, laat het dan!
Google Maps haalt de kaarten op via internet, geen voorgeïnstalleerd pakket kaarten. Dus je hebt internet nodig voor de GM app.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:01:
Dat lijkt me niet, als het een pre-installed pakket kaarten is dan kan je ook zonder internet gebruik maken van GM.. Weet iemand misschien hoe of wat?
Heb ondertussen al door hoe het precies werkt. Daarbij mijn probleempje al opgelost, had ik misschien even moeten vermelden. Toch bedankt!thijsje66 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:28:
[...]
Een .jad linkt door naar een .jar bestand, een .jad op zich is nix.
Had ik laatst met een muis bij bol.com, duurde een week tot ik hem had. Misschien is de star daar niet op voorraad, je krijgt vanzelf een mailtje als dat het geval is. Ook als het product is verzonden krijg je een mail.Reddol schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:30:
Samsung start Dinsdag middag besteld bij BOL.COM en nog steeds niet binnen terwijl er op de site staat:
[...]
Gewoon nog maar even wachten denk ik...
[ Voor 56% gewijzigd door senyo op 12-11-2009 15:52 ]
Kreeg hem net binnen[b]gerwinbosscha schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:47:
Had ik laatst met een muis bij bol.com, duurde een week tot ik hem had. Misschien is de star daar niet op voorraad, je krijgt vanzelf een mailtje als dat het geval is. Ook als het product is verzonden krijg je een mail.
Als je het niet kan, laat het dan!
Verwijderd
Dit is een berichtje dat in augustus is geplaatst, maar het is mij vandaag tot 2 keer toe overkomen. Hoe kom je uit die lock? Ik proebeerde van alles, maar moest de batterij uit m'n telefoon halen om hem weer te herstarten...Laguna schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 10:41:
Moet je voor de grap eens proberen de camera aan te zetten en dan de lock knop gebruiken
Verwijderd
Lock knopje ff ingedrukt houden. As easy as pie...jvdgeest schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:02:
[...]
Dit is een berichtje dat in augustus is geplaatst, maar het is mij vandaag tot 2 keer toe overkomen. Hoe kom je uit die lock? Ik proebeerde van alles, maar moest de batterij uit m'n telefoon halen om hem weer te herstarten...
Piece of a cake?gerwinbosscha schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:59:
[...]
Lock knopje ff ingedrukt houden. As easy as pie...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Azertyftw op 18-11-2009 14:09 ]
Dat komt dan waarschijnlijk doordat je een orange-firmware hebt. Dus er is eigenlijk maar 1 oplossing voor en dat is firmware flashen naar de officiele west-europese furmware van samsung. (let er wel op dat als het fout gaat en je telefoon het niet meer doet, dat je dan geen aanspraak meer kunt doen op garantie.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:21:
Ik heb vandaag deze GSM gekocht via gsm-eindhoven.nl, het is een model van het netwerk Orange, Hij is netjes simlock vrij maar de instellingen van Orange (web pagina en mmss en internet) instellingen staan er in en ik krijg ze er niet uitgegooid. De instellingen van KPN (HI) wat ik nu heb staan erin, deze kan ik wel verwijderen maar de Orange niet.
Iemand een oplossing hiervoor?
kijk maar eens op getjar.comAzertyftw schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:30:
[...]
Hallo mensen,
Mijn vriendin heeft de gewone Star, ik de QWERTY uitvoering.
Zij heeft iets van office erop zitten, maar op de mijne zit dit niet. Iemand een idee waar ik dit vandaan zou kunnen halen? zowieso andere leuke java applicaties
Een goeie idd.. moet ik maar eens testen of de star applications ook op de qwerty werken.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Ben ik zelf ook al een tijdje naar op zoek. Je kunt e-buddy proberen, maar deze vind ik zelf ook niet optimaal werken.ricost schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:20:
Is er eigenlijk al een fatsoenlijk werkende MSN client voor de de S5230 ?
Ik heb nu Nimbuzz getest maar omdat deze via Java werkt heb je niet de beschikking over het qwerty toetsenbord en is het invoeren van tekst erg moeilijk.
I've got a feeling...
eBuddy? Zowel de litemessenger via je browser, als de Java-app werken goed (en beide met qwerty toetsenbord).ricost schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:20:
Is er eigenlijk al een fatsoenlijk werkende MSN client voor de de S5230 ?
Ik heb nu Nimbuzz getest maar omdat deze via Java werkt heb je niet de beschikking over het qwerty toetsenbord en is het invoeren van tekst erg moeilijk.
[ Voor 8% gewijzigd door senyo op 18-11-2009 18:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
verwijder de internet instellingen van je provider;)Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:34:
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar misschien kan iemand me hierbij helpen. Ik krijg het niet voor elkaar om de GPRS verbinding uit te zetten. Ik wil niet dat er automatisch een verbinding wordt gelegd met gprs als ik per ongeluk op het verkeerde knopje druk. Heb een prepaid kaartje en dan ben ik binnen een minuut mijn tegoed kwijt denk ik
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 18:29 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Albert020 op 20-11-2009 21:25 ]
[ Voor 25% gewijzigd door easterman op 23-11-2009 10:56 ]
Onder Windows7 moet je naar device manager gaan en dan de drivers handmatig installeren/updaten voor je samsung device. Even wijzen naar de directory van de Samsung software en dan installeert ie ze wel goed.. vreemd maar het werkt welAlbert020 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:26:
Nu heb ik een Samsung Star S5230 heb de nieuwste versie van PC Studio,
via de Samsung site gedownload maar krijg onder de installatie een aantal
fouten, kan de drivers niet installeren, heb Windows 7 .... ?
*** Edit ***
De oorzaak is Windows 7, deze werkt niet met PC Studio
Heb net PC Studio op mijn laptop met Windows Vista en hij werkt perfect !
Probleem dus opgelost.
P.S.
Als iemand weet of er een Patch is voor Windows 7 dan hoor ik dat graag....
Dus gewoon PC Studio installeren met de foutmeldingen en dan naar de installatiew0w schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:20:
[...]
Onder Windows7 moet je naar device manager gaan en dan de drivers handmatig installeren/updaten voor je samsung device. Even wijzen naar de directory van de Samsung software en dan installeert ie ze wel goed.. vreemd maar het werkt wel
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 21-11-2009 11:11 ]
np, en als jij op jouw beurt outlook gesynct krijgt met NPS onder Windows7 dan hoor ik het graagAlbert020 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:52:
[...]
Dus gewoon PC Studio installeren met de foutmeldingen en dan naar de installatie
even naar taakbeheer en daar de gemiste drivers handmatig installeren, ik ga het proberen.... thanks
*** Edit ***
@w0w, Het werkt Thanks
Ik gebruik helaas geen outlook, werk met Live mailw0w schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 12:30:
[...]
np, en als jij op jouw beurt outlook gesynct krijgt met NPS onder Windows7 dan hoor ik het graagOp dit moment slinger ik nog steeds elke keer de virtual PC aan om te syncen maar dat bederft de pret toch wel moet ik zeggen..
[ Voor 62% gewijzigd door Albert020 op 21-11-2009 19:54 ]
Run even je virusscanner en als daar niets uit komt kun je ook nog even deze proberen: Malwarebytes' Anti-malware.Albert020 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:56:
Sinds ik PC Studio heb geïnstalleerd zie ik bij mij in Taakbeheer fsexservice64.exe staan
Wie heeft dit nog meer, en hoort dit bij Samsung PC Studio ?
Het gekke is dat als ik het verwijder en PC Sudio open hij er om vraagt,
klik ik ja staat het weer in mijn Taakbeheer
*** Edit ***
Ik denk toch dat het er niet in hoort, heb Samsung PC Studio ook even op,
mijn laptop met Windows Vista geïnstalleerd en daar komt fsexservice64.exe
niet voor in Taakbeheer, heb daarom de service ook verwijderd van me PC
En PC Studio werkt nog steeds goed !
Nee, dat gaat niet lukken, er zitten geen instellingen of zoiets in.Nachtschade schreef op zondag 22 november 2009 @ 09:22:
Vraagje: weet iemand of het mogelijk is om de timer functie te laten onthouden welke tijd je als laatste hebt gebruikt? Momenteel gaat 'ie telkens standaard op 1 minuut staan.
Heb een hele scan uitgevoerd moet Malwarebyte en hij vond 1 infectie (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) zag hem ook scannen in de map waar fsexservice64.exe in staat, maar daar vondt hij niksmusicer schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:09:
[...]
Run even je virusscanner en als daar niets uit komt kun je ook nog even deze proberen: Malwarebytes' Anti-malware.
http://www.prevx.com/file...X1/FSEXSERVICE64.EXE.htmlAlbert020 schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:32:
[...]
Heb een hele scan uitgevoerd moet Malwarebyte en hij vond 1 infectie (Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) zag hem ook scannen in de map waar fsexservice64.exe in staat, maar daar vondt hij niks
Ik denk dus dat het toch bij Samsung PC Studio hoort, heeft er iemand met Windows 7 ook dit bestand in Taakbeheer staan, dan hoor ik dat graag even.......
[ Voor 3% gewijzigd door musicer op 22-11-2009 15:09 ]
Verwijderd
Met die vodafone prepaid lukt dat niet. De provider instellingen zijn fixed. Met als gevolg dat je om de haverklap weer aan het internetten bent.musicer schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:17:
[...]
verwijder de internet instellingen van je provider;)
Verwijderd
Ik doe nu bijna 2 dagen met 1 streepjeVerwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:31:
De accu, weer zo iets. Ik doe er een DAG mee! Een DAG! Leeg! Hele nacht opladen en dan vanaf half 9 op school. Heb ik rond de 4 a 5 uur muziek aan staan op volume 3 of 4 (nieuwe oortjes ^^) en dan einde van de dag rond half 5 heeft ie 1 streepje over.
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 23-11-2009 17:09 ]
Dan maak je een nieuw leeg profiel aan en stelje die als standaard in.easterman schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:59:
[...]
Met die vodafone prepaid lukt dat niet. De provider instellingen zijn fixed. Met als gevolg dat je om de haverklap weer aan het internetten bent.
Bedankt, dat werkt. Ook nog een idee hoe de provider van google maps gewijzigd wordt ?musicer schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:17:
[...]
Dan maak je een nieuw leeg profiel aan en stelje die als standaard in.
als je bij het java menu bent klik je op meer en dan verbindingen of profielen ofzo.easterman schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:29:
[...]
Bedankt, dat werkt. Ook nog een idee hoe de provider van google maps gewijzigd wordt ?
Ga eens naar instellingen -> display en verlichting -> welkomtekstVerwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:23:
Sinds vorige week ben ik ook een gelukkige eigenaar van een Samsung Star, nu zou ik wel nog graag het opstartscherm willen wijzigen, want dat start nu op met een video van Pink Ribbon.
Kan iemand mij zeggen hoe dit moet?
I've got a feeling...
Verwijderd
Niemand die mij hiermee kan helpen?Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:28:
Ik heb het topic even doorgespit, en wel gevonden (in de openingspost al) dat de Star overweg kan met de Parrot CK3100.... maar ik krijg mijn telefoonboek niet gesynced... ik heb zowel namen op mijn sim als op het telefoongeheugen... maar ik zie ze niet terug op mijn Parrot...
ik kan wel gewoon bellen via de carkit... maar hoe krijg ik de namen op het display?
Verwijderd
Heb je al geprobeerd om je Parrot carkit te updaten?
Verwijderd
Ik denk dat daar een apart topic voor gemaakt moet worden.Roodey schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:37:
Heeft iemand de Qwerty Star uitvoering al?
Verwijderd
Ja ik heb die. Heb m nu een maandje ofzoRoodey schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:37:
Heeft iemand de Qwerty Star uitvoering al?
[ Voor 7% gewijzigd door Azertyftw op 01-12-2009 08:37 ]
Ben erg benieuwd hoe je dat gedaan hebt!Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 00:36:
Nu ik de star 1 avond in bezit heb en ik mijn twijfel had toen ik dit allemaal las dat ik de goeie keus had gemaakt over deze gsm, kan ik jullie mededelen dat je de star wel met outlook 2007 kunt Synchroniseren.
Binnen afzienbare tijd zal ik hier uitleg op gegeven hoe je dit kan doen.
Groetjes,
Poenie
Verwijderd
Probeer devilpower eensVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:16:
Iemand die weet waar je goedkoop een goede screenprotector ervoor kunt kopen? Op dealextreme hebben ze er geen voor de star..
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Verwijderd
kun je niet via pc-studio de noodherstel doen? Ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet niet zeker of het doet wat jij wilt, maar ik weet wel dat het er is.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:57:
Kan iemand me helpen?
Ik heb 2 maanden terug mijn Star geupdate met een nieuwe firmware
Maar ik ben hier niet zo tevreden van (een veel te kleine spatie als je een bericht aan het typen bent)
Ik zou dus graag terug de originele firmware erop zetten, maar ik weet niet meer welke dit was noch waar ik die kan vinden
Bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
Vaak zijn accu's en batterijen met een garantie-periode van 6 maanden. Ik weet niet of dat hier ook voor geldt, maar sowieso is het altijd minder dan de 'totale' garantie.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:44:
Telt de Garantie ook voor de batterij ????
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq