Cover achteraan er af halen en de cover met het hoesje eraan op dezelfde manier er terug op klikken zoals de oorspronkelijke cover.E-rikootje schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:45:
we hebben net zo een star gekocht, maar we hebben problemen om het bijgeleverde hoesje eraan te koppelen.
weet iemand hoe of waar je die juist bevestigd?
Verwijderd
Hey, ik heb reeds een Samsung Star aangeschaft en heb een probleem. Mijn telefoon gaat om de 10/15 minuten automatisch uit en weer automatisch aan, dit is zeer vervelend als ik radio aan het luisteren ben of als hij gewoon op tafel ligt. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Alvast bedankt.
Terugsturen die hap, zijn meerdere problemen van bekend.Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:51:
Hey, ik heb reeds een Samsung Star aangeschaft en heb een probleem. Mijn telefoon gaat om de 10/15 minuten automatisch uit en weer automatisch aan, dit is zeer vervelend als ik radio aan het luisteren ben of als hij gewoon op tafel ligt. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Alvast bedankt.
Verwijderd
Ik heb ook een probleempje en vraag me af of iemand kan helpen.
Al mijn contacten staan wel in mijn telefoonboek en heb ze zelf zowel op sim als gsm gekopieerd. Toch krijg ik enkel de nummer weergegeven in mijn inbox en geen naam. Daardoor weet ik nooit van wie ik berichten ontvang. Heb ik ergens een foute aanpassing aan een instelling gedaan? Ik vind namelijk niet meteen wat ik fout gedaan kan hebben.
Al mijn contacten staan wel in mijn telefoonboek en heb ze zelf zowel op sim als gsm gekopieerd. Toch krijg ik enkel de nummer weergegeven in mijn inbox en geen naam. Daardoor weet ik nooit van wie ik berichten ontvang. Heb ik ergens een foute aanpassing aan een instelling gedaan? Ik vind namelijk niet meteen wat ik fout gedaan kan hebben.
Als je de nummers met 06..... hebt ingevoerd kun je proberen ze in te voeren met +316... of 00316.... of andersom.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:45:
Nee, je moet ze er NIET dubbel op zetten.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:45:
Volgens mij heb jij gelijk, bij mijn nokia (n73) was dit ook het geval. Als het nummer meer dan 1 keer voorkwam dan liet hij alleen het nummer zien omdat hij anders niet weet wie er bij hoort.
Waarschijnlijk is het dus zo dat wanneer je je contacten zowel op je sim en in je telefoon hebt staan de star niet meer weet wie bij welk nummer hoort en hij je alleen het nummer laat zien. (Er zijn ook telefoons die in dat geval alle mogelijkheden laten zien)
Verwijderd
Verwijder eens alle contacten op je gsm en laat ze alleen op je sim staan. Had ook een star en had dit ook voor. Heb ze van mijn telefoon verwijderd de contacten en toen kreeg ik wel de naam als iemand een smsje stuurde. Hoop dat het je lukt. Anders zou ik toch eens terug gaan naar de winkel vanwaar je hem hebt gekocht.
Verwijderd
Zit er een minuten- en berichtenteller ergens verstopt in het menu? In de handleiding wordt er niks over gezegd en ik kan hem ook nergens vinden..
Mocht die er niet in zitten, is er dan een (freeware) mogelijkheid om die erop te zetten?
Mocht die er niet in zitten, is er dan een (freeware) mogelijkheid om die erop te zetten?
Verwijderd
Hij zit er in hoor. ik had hem ook. In je oproepbeheer waar je kan zien naar wie je gebeld hebt en wie je gebeld heeft he. Daar beneden heb je normaal beneden 2 balken. Bij 1 van de 2 balken kan je als je erop drukt kiezen voor te zien hoe lang je gebelt hebt met je gsm en aantal berichten. Bij aantal berichten kan je dat zien. Hoop dat je het gaat vinden.
Ik heb de afgelopen week een aantal tips geplaatst in het samsung jet forum met een aantal tips en een aantal handige games en apps voor de samsung jet. Aangezien dit ook van toepassing is op de samsung star (deze heeft het zelfde besturingssysteem als de jet) zal ik hier even een linkje plaatsen. De berichten staan hier en een stukje lager staan er ook nog wat.
Succes er mee..
Succes er mee..
Ik heb sinds twee dagen een klein probleempje met m'n Star; ik kan via 'Massaopslag' niet meer verbinden met m'n computer.
Ik heb een Mac, draai OS X 10.6.2 en maak verbinding gewoon via usb-kabel. Weet iemand waardoor dit komt? Of beter nog, een oplossing?
Alvast bedankt!
Ik heb een Mac, draai OS X 10.6.2 en maak verbinding gewoon via usb-kabel. Weet iemand waardoor dit komt? Of beter nog, een oplossing?
Alvast bedankt!
Weet iemand welke firmware versies nederlands ondersteund? De nieuwe firmware's blijken sneller te zijn.
Heb wel een site met firmware's maar weet niet of ik die wel mag posten
.
Heb wel een site met firmware's maar weet niet of ik die wel mag posten
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=1666.0 hier kun je opzoeken of een taal ondersteund wordt door middel van de codes.martinzweep schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:12:
Weet iemand welke firmware versies nederlands ondersteund? De nieuwe firmware's blijken sneller te zijn.
Heb wel een site met firmware's maar weet niet of ik die wel mag posten.
[ Voor 53% gewijzigd door musicer op 18-03-2010 15:14 ]
Verwijderd
hallo,
ik heb al een tijdje mijn samsungstar, heb m al 3 keer terug moeten brengen omdat hij niet meer oplaadde, super irritant dus!
nou was ie gemaakt... is mijn oplader kapot, kan ik dan gewoon een nieuwe oplader eisen? valt wel nog binnen garantie
groetjes
ik heb al een tijdje mijn samsungstar, heb m al 3 keer terug moeten brengen omdat hij niet meer oplaadde, super irritant dus!
nou was ie gemaakt... is mijn oplader kapot, kan ik dan gewoon een nieuwe oplader eisen? valt wel nog binnen garantie
groetjes
Je zult even moeten kijken in de garantievoorwaarden nie je bij je mobiel het gekregen. Als daar niets over een oplader of accessoires o.i.d. in staat mag je er volgens mij van uit gaan dat het onder de garantie valt. Tenzij de oplader natuurlijk door een te hoge spanning, verkeerd gebruik enz. kapot is gegaan.Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:05:
hallo,
groetjes
Verwijderd
hallo
weet iemand waar je allerlei app en widgets voor de samsung kan downloaden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:39 ]
Getjar.com ...Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:38:
hallo
Heeft iemand hier al een oplossing voor. Ik heb die TKfileeplorer nu op 3 verschillende PC geinstalleerd en 3 verschillde operating systems maar wat ik ook doe, hij blijft maar chrashen bij overzetten.[b] verkeerde quote gepakt. Het gaat om de vraag van december over het crashen van TK explorer
Ik gebruik USB. Heb ook diverse USB drivers geprobeerd. Ik kan ook geen COM poort kiezen , moet hem handmatig invoeren.
Wel is het zo dat als ik eerst de bijgeleverde CD gebruik ik ook direkt in PC studio mijn Telefoon krijg te zien. Als ik handmatig een een USB driver doe wil hij niet installeren.
[ Voor 28% gewijzigd door redyak op 23-03-2010 12:02 ]
Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.
Meen je dit serieus? Niet...Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:56:
hallo
weet iemand hoe je gratis kan internetten op je mobiel
Ik heb sinds kort ook een samsung star en bovenaan in de icoontjes balk staat een '1' met een rode '.' erachter.
Weet iemand wat hier de betekenis van is, ik kan hier namelijk nergens iets van terugvinden?
Weet iemand wat hier de betekenis van is, ik kan hier namelijk nergens iets van terugvinden?
Verwijderd
Geen idee waar je het over hebt eigenlijk...
ik heb een ander probleempje. ik gebruik exchange sync om met google te syncroniseren (mail en agenda). op zich werkt dat goed, alleen zit er een uur verschil op de agenda. Als ik iets op 12 uur zet op google, komt dat op mijn telefoon op 11 uur te staan en andersom (andere richting weliswaar). Iemand een idee?
ik heb een ander probleempje. ik gebruik exchange sync om met google te syncroniseren (mail en agenda). op zich werkt dat goed, alleen zit er een uur verschil op de agenda. Als ik iets op 12 uur zet op google, komt dat op mijn telefoon op 11 uur te staan en andersom (andere richting weliswaar). Iemand een idee?
Wat ik wel bemerkte, is dat bij afspraken die ik een half jaar geleden al in mijn telefoon heb gezet, de tijden niet meer kloppen.
Afspraak van 22 mei om 13:00 is bijvoorbeeld veranderd in 14:00...
Is gekomen sinds de ingang van de zomertijd.
Afspraak van 22 mei om 13:00 is bijvoorbeeld veranderd in 14:00...
Is gekomen sinds de ingang van de zomertijd.
Verwijderd
Ik heb het net opgelost. Als je bij je tijd en datumsettings gaat kijken, en je duwt op tijdzonde, krijg je een schermpje met kaartje te zien. Daar is ook een knop met een zonnetje voor zomertijd; Die zorgt ervoor dat de tijd een uur opschuift. Je moet dan nog even je klok weer corrigeren en de uren kloppen weer. Wil je je telefoon dus aan de zomertijd aanpassen, moet je dat dus met de tijdzone functie doen, anders schuift je agenda met een uur op
Wat dat betreft kun je hem ook her-synchroniseren met je outlook....Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 02:50:
Ik heb het net opgelost. Als je bij je tijd en datumsettings gaat kijken, en je duwt op tijdzonde, krijg je een schermpje met kaartje te zien. Daar is ook een knop met een zonnetje voor zomertijd; Die zorgt ervoor dat de tijd een uur opschuift. Je moet dan nog even je klok weer corrigeren en de uren kloppen weer. Wil je je telefoon dus aan de zomertijd aanpassen, moet je dat dus met de tijdzone functie doen, anders schuift je agenda met een uur op
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Verwijderd
Ik gebruik geen outlook (meer). Ik syncroniseer rechtstreeks met google. Heb het niet meteen gevonden hoe het moest, maar het is dus blijkbaar mogelijk met de exchange sync tool. Zie hier: http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=147951 (de menuutjes zijn lichtelijk anders, maar een beetje tweaker moet hier toch voldoende aan hebben)
Contactpersonen heb ik nog niet geprobeerd, mail en agenda werken vlot. Alleen als je in je agenda een wekelijkse afspraak maakt en er een in de reeks verwijdert, gaat die niet weg op de telefoon. Stel bijvoorbeeld dat je wekelijkse les geschiedenis van de oudheid niet doorgaat ofzo.
Contactpersonen heb ik nog niet geprobeerd, mail en agenda werken vlot. Alleen als je in je agenda een wekelijkse afspraak maakt en er een in de reeks verwijdert, gaat die niet weg op de telefoon. Stel bijvoorbeeld dat je wekelijkse les geschiedenis van de oudheid niet doorgaat ofzo.
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een instelling die op andere Samsung telefoons wel aanwezig was:
Als je een smsje krijgt kon ik op mijn vorige mobiel instellen dat (als ik het niet gelijk opende) de tel na elke 1/5/10 minuten een remindertje gaf, een geluid zeg maar dat je een smsje hebt binnen gekregen.
Volgens mij heeft de Star dat niet of ik heb het nog niet ontdekt.
Weet iemand of dit erop zit?
Als je een smsje krijgt kon ik op mijn vorige mobiel instellen dat (als ik het niet gelijk opende) de tel na elke 1/5/10 minuten een remindertje gaf, een geluid zeg maar dat je een smsje hebt binnen gekregen.
Verwijderd
Is het mogelijk om de contacten buiten het toestel om de veranderen (namen).
Bijvoorbeeld: Jan Patatj
Moet zijn: Jan Patatjes Sr.
Bijvoorbeeld: Jan Patatj
Moet zijn: Jan Patatjes Sr.
[ Voor 189% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 14:44 ]
Verwijderd
De mijnne doet dat zonder dat ik dat heb moeten instellen. Heb de wifi variant.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:36:
Ik ben op zoek naar een instelling die op andere Samsung telefoons wel aanwezig was:
Telefoonprofielen bij Instellingen. Op het >> klikken. Bovenin op dat uitklap ding drukken. Nieuwe berichten. En dan herhaling berichtsignaal op Regelmatig zetten.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:36:
Verwijderd
Dank je wel...dit zocht ik dus.
vanavond maar ff alle profielen tweaken...niet alles is even logisch ingesteld.
Nu weet ik waarom ik smsjes miste/te laat las.
vanavond maar ff alle profielen tweaken...niet alles is even logisch ingesteld.
Nu weet ik waarom ik smsjes miste/te laat las.
Bij mij herstart de telefoon best wel vaak spontaan. Ook moet ik telkens het standaardgeheugen opnieuw instellen van "telefoon" naar "geheugenkaart. Dit treedt op nadat ik de telefoon aan de computer heb verbonden.
Bestaat er een soort Samsung service point waar ik kosteloos de firmware/software opnieuw kan installeren?
Bestaat er een soort Samsung service point waar ik kosteloos de firmware/software opnieuw kan installeren?
Ja die bestaan, die kun je op de samsung website vinde onder het kopje service.F4T4L_3RR0R schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:23:
Bij mij herstart de telefoon best wel vaak spontaan. Ook moet ik telkens het standaardgeheugen opnieuw instellen van "telefoon" naar "geheugenkaart. Dit treedt op nadat ik de telefoon aan de computer heb verbonden.
De Star van mijn vriendin heeft een probleem: De aanknop (rood) werkt niet. Je kan 'm dus niet aanzetten en telefoongesprekken niet ophangen. Het rare is dat als je de oplader er aan hangt, de telefoon vanzelf opstart. Op die manier kan 'ie dus wel aan.
Kent iemand dit probleem?
Kent iemand dit probleem?
Is het mogelijk om de firmware up to daten via PC Studio? Topics die volgen schrijven over NPS wat ik alleen kan identificieren als 'Network Policy Server'.Schnoop schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:21:
Ik geloof dat je firmware update gewoon uit kan voeren via de Samsung PC Studio, dan wel de laatse versie.
Hier te downloaden
Is het ondertussen al mogelijk geworden in PC studio om te flashen?
[ Voor 7% gewijzigd door evangael op 12-05-2010 19:24 ]
nee, helaas nog niet. ik denk dat ze hier echt alleen updates neerzetten die echt onmisbaar zijn voor veiligheid of stabiliteit van de mobiel.evangael schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:38:
[...]
Is het mogelijk om de firmware up to daten via PC Studio? Topics die volgen schrijven over NPS wat ik alleen kan identificieren als 'Network Policy Server'.
Is het ondertussen al mogelijk geworden in PC studio om te flashen?
Verwijderd
Leuk topic, jammer van de problemen die iedereen heeft maar goed, dat is nu eenmaal zo, kan gebeuren!
Na alles doorgelezen te hebben (niet letterlijk) zag ik mijn probleem niet staan maar dit is het:
Mijn dochter (10) heeft een star en ze zei al dat ze steeds niets kon opslaan en dingen moest weggooien als ze een liedje via BT wilde ontvangen van een vriendin ofzo. Er zit 1gb extra geheugen in. Dus ik denk "dat is vol" kan en ik had nog een 2 gb kaartje dus ik die erin, in de foon geformateerd en hij geeft keurig aan dat er ongeveer 2gb vrij is.
Bij menu, instellingen, geheugen, standaard geheugen heb ik alles op "geheugenkaart" gezet. En bij BT, instellingen, zichtbaarheid van mijn telefoon, heb ik hem op "aan" gezet. Heb een map op de laptop gezet en dat is de uitwisselingsmap, hij maakt connectie en ik heb een liedje kunnen overbrengen, daarna zegt hij dat het geheugen vol is. Hij kiest dus niet voor de lege sc card maar alleen voor het tel. geheugen.
Zit er nog ergens iets dat niet goed staat? De sd card wordt wel gezien dus want het formateren in de telefoon gaat wel probleemloos. Ook een los liedje via BT versturen kan niet vanwege dit probleem, dat is dus zonder de map die ik ervoor heb gemaakt op de laptop.
Hoop dat iemand een oplossing heeft, ik kan overigens wel dingen verzetten naar het geheugen (heb ik met foto's gedaan en die staan nu op de sd card (zonder tussenkomst van een pc dus.)
Na alles doorgelezen te hebben (niet letterlijk) zag ik mijn probleem niet staan maar dit is het:
Mijn dochter (10) heeft een star en ze zei al dat ze steeds niets kon opslaan en dingen moest weggooien als ze een liedje via BT wilde ontvangen van een vriendin ofzo. Er zit 1gb extra geheugen in. Dus ik denk "dat is vol" kan en ik had nog een 2 gb kaartje dus ik die erin, in de foon geformateerd en hij geeft keurig aan dat er ongeveer 2gb vrij is.
Bij menu, instellingen, geheugen, standaard geheugen heb ik alles op "geheugenkaart" gezet. En bij BT, instellingen, zichtbaarheid van mijn telefoon, heb ik hem op "aan" gezet. Heb een map op de laptop gezet en dat is de uitwisselingsmap, hij maakt connectie en ik heb een liedje kunnen overbrengen, daarna zegt hij dat het geheugen vol is. Hij kiest dus niet voor de lege sc card maar alleen voor het tel. geheugen.
Zit er nog ergens iets dat niet goed staat? De sd card wordt wel gezien dus want het formateren in de telefoon gaat wel probleemloos. Ook een los liedje via BT versturen kan niet vanwege dit probleem, dat is dus zonder de map die ik ervoor heb gemaakt op de laptop.
Hoop dat iemand een oplossing heeft, ik kan overigens wel dingen verzetten naar het geheugen (heb ik met foto's gedaan en die staan nu op de sd card (zonder tussenkomst van een pc dus.)
Ik denk dat je even het 'standaardgeheugen' goed moet zetten. Dit doe je bij Instellingen > Geheugen > Standaardgeheugen > Bluetooth en dan vind je 'Geheugenkaart' aan.
Dan moet het wel lukken denk ik.
Dan moet het wel lukken denk ik.
Verwijderd
Bedankt voor de reactie, ik had dat al gedaan maar hij blijft eerst naar de telefoon schrijven en niet naar het kaartje. Wat ik intussen gedaan heb is de boel verplaatsen via de telefoon zelf.. niet ideaal maar we kunnen de boel wel vullen!
Verwijderd
Hallo,
Ik ben van plan om een Samsung star te gaan kopen, hier wil ik gelijk een geheugenstick in doen van 8GB.
Ik heb het volgende stickje hiervoor gevonden:
http://www.redcoon.nl/ind...d/37002/page/6/#detailtop
Ik neem aan dat deze in mijn Samsung Star gaat passen?
En heeft iemand verder ervaring met die site?
Alvast bedankt!
Ik ben van plan om een Samsung star te gaan kopen, hier wil ik gelijk een geheugenstick in doen van 8GB.
Alvast bedankt!
Ja, die past er goed in.. Ook goede ervaringen met redcoon ... +/- 5 keer wat besteld daar en altijd een goede informatievoorziening over de levering en de levering zelf is ook voldoende. 1x een telefoon besteld die niet op voorraad bleek te zijn en kreeg hierover een persoonlijke mail toegestuurd.. prima service dus.Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:39:
Hallo,
Alvast bedankt!
Verwijderd
ok, bedankt voor je snelle reactie!
Nu had ik nog een vraag bij de star stat dat het een europees model is, betekend dit dan dat je de menutaal niet nederlands kunt instellen?
Linkje naar de telefoon:
http://www.redcoon.nl/ind...Samsung_S5230_Star_black/
alvast bedankt!
Nu had ik nog een vraag bij de star stat dat het een europees model is, betekend dit dan dat je de menutaal niet nederlands kunt instellen?
Linkje naar de telefoon:
alvast bedankt!
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 07:46:
ok, bedankt voor je snelle reactie!
Linkje naar de telefoon:
alvast bedankt!
Let op Europees model! Menutaal is niet Nederlands instelbaar.
Natuurlijk is dit wel op te lossen door de firmware te flashen...
Verwijderd
Nogmaals bedankt maar zo bekend ben ik niet met telefoon software, is dit erg ingewikkeld?
Wat ik ook nog wilde vragen is of de batterij snel leeg is als je film kijkt?
Iemand ervaring mee?Zo ja, 1 uur, 2 uur ofzo iets?
alvast bedankt!
Wat ik ook nog wilde vragen is of de batterij snel leeg is als je film kijkt?
Iemand ervaring mee?Zo ja, 1 uur, 2 uur ofzo iets?
alvast bedankt!
Verwijderd
Pas aub op met bestellen wanneer je niet zeker weet of hij Nederlandse instellingen heeft.
Firmware flashen is makkelijker gezegd dan gedaan ...
Dus koop dan liever voor een paar euro meer een toestel wat gegarandeerd met Nederlandse taal instellingen verkocht wordt.
Firmware flashen is makkelijker gezegd dan gedaan ...
Dus koop dan liever voor een paar euro meer een toestel wat gegarandeerd met Nederlandse taal instellingen verkocht wordt.
^^ eens met Scherpmes; heb wel eens een losse telefoon gekocht waarvan de verkoper zei dat 'ie gewoon werkte en ook NL kon. Niet dus.
Nu lijkt dat in eerste instantie niet zo'n big deal een Engelstalig menu is prima te begrijpen. Maar SMS-en is toch een ander verhaal: je hebt dan ook gelijk geen Nederlandse T9 ondersteuning. Dat werkt wel heel vervelend.
Ook nog een vraagje van mezelf: heb deze telefoon nog niet in gebruik, want wacht nog op een stroomkabel die ik besteld heb op Ebay.
Wat ik weten wil is het volgende: ik had ooit een telefoon waarbij je ook kon zoeken op nummer in plaats van naam.
Dat is voor mij een handige functie, want ik heb ook nog een huistelefoon met nummerherkenning. Als ik dan thuis kwam en zag dat er een gemiste oproep was, kon ik op mijn mobiel opzoeken welke naam er bij dat nummer hoorde.(zolang dat nummer in mijn mobiel stond uiteraard).
Ben deze functie daarna nooit meer op een andere telefoon tegengekomen. Heeft de S5230 deze functie?
Nu lijkt dat in eerste instantie niet zo'n big deal een Engelstalig menu is prima te begrijpen. Maar SMS-en is toch een ander verhaal: je hebt dan ook gelijk geen Nederlandse T9 ondersteuning. Dat werkt wel heel vervelend.
Ook nog een vraagje van mezelf: heb deze telefoon nog niet in gebruik, want wacht nog op een stroomkabel die ik besteld heb op Ebay.
Wat ik weten wil is het volgende: ik had ooit een telefoon waarbij je ook kon zoeken op nummer in plaats van naam.
Dat is voor mij een handige functie, want ik heb ook nog een huistelefoon met nummerherkenning. Als ik dan thuis kwam en zag dat er een gemiste oproep was, kon ik op mijn mobiel opzoeken welke naam er bij dat nummer hoorde.(zolang dat nummer in mijn mobiel stond uiteraard).
Ben deze functie daarna nooit meer op een andere telefoon tegengekomen. Heeft de S5230 deze functie?
Verwijderd
hallo,
Ik heb de star binnen, ziet er goed uit!
ik heb er een kaartje inzitten van 4GB.
De bedoeling is om op de telefoon een videobestand te zetten van 30 MB.
Maar hij zegt telkens zegtie dat me geheugen vol is, terwijl ik een 4GB kaartje erin heb zitte?
Ik heb dat programma waarmee je dat moet doen al op de pc staan.
Nu is mij vraag, Hoe zet ik bestanden op mij geheugenkaart?
Alvast bedankt!
Ik heb de star binnen, ziet er goed uit!
ik heb er een kaartje inzitten van 4GB.
De bedoeling is om op de telefoon een videobestand te zetten van 30 MB.
Maar hij zegt telkens zegtie dat me geheugen vol is, terwijl ik een 4GB kaartje erin heb zitte?
Ik heb dat programma waarmee je dat moet doen al op de pc staan.
Nu is mij vraag, Hoe zet ik bestanden op mij geheugenkaart?
Alvast bedankt!
samsung star van mijn zusje ontvangt geen smsjes meer. iemand idee hoe et kan komen?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Zit het geheugen niet gewoon vol?Ewivis schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:23:
samsung star van mijn zusje ontvangt geen smsjes meer. iemand idee hoe et kan komen?
[ Voor 75% gewijzigd door TimmieN op 17-07-2010 16:00 . Reden: onduidelijkheid ]
Actief geheugen niet ingesteld op geheugenkaart? Kaart verkeerd of niet geformatteerd?
Edit:
Bij het verbinden en het loskoppelen van de meegeleverde kabel, moet ik telkens het actieve geheugen weer opnieuw instellen, is een bugje denk ik.
Edit:
Bij het verbinden en het loskoppelen van de meegeleverde kabel, moet ik telkens het actieve geheugen weer opnieuw instellen, is een bugje denk ik.
[ Voor 67% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 17-07-2010 14:46 ]
nope, hard reset gedaan en volgens mij werkt ie nu weer
Verwijderd
weet iemand of googlemaps gratis is bij vodafone??
en of je ergens nog widgets kunt downloaden die geen internet nodig hebben
gratis? nee... gewoon internetverbinding heb je nodig en dat is op de samsung star niet zo boeiend via gprsVerwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:24:
weet iemand of googlemaps gratis is bij vodafone??
geen idee dat heb ik ook nooit kunnen vinden... al met al is de samsung star gewoon een normaal mobieltje waarbij je eigenlijk weinig kan aanpassenVerwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:18:
waar kun je nog extra widgets downloaden (waar geen internet voor nodig is)?
Verwijderd
Ik zag op www.gsmeasy.nl een aanbieding van een abonnement van vodafone eerste 3 maanden 6,25 daarna 12,50 met een gratis samsung star en een gratis xbox 360.
En dan bedoel ik niet extra betalen maar echt gratis.
Die zou ik wel graag willen hebben.
En dan bedoel ik niet extra betalen maar echt gratis.
Die zou ik wel graag willen hebben.
Gewoon het nummer intypen, en dan komen er vanzelf eerder gebelde nummers die nog niet in de telefoonlijst staan, en nummers (en namen) uit de telfoonlijst te staanTimmieN schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:34:
Een paar posts terug plaatst iemand iets over games etc voor de Samsung Jet. Daar staan ook een aantal widgets die je via de datakabel er op kan zetten. Ik heb het geprobeert, maar het werkt blijkbaar niet bij elke firmware versie. Je merkt het vanzelf wel bij het installeren. Dan herstart je telefoon.Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:18:
waar kun je nog extra widgets downloaden (waar geen internet voor nodig is)?
[ Voor 40% gewijzigd door Xaero op 26-07-2010 14:45 ]
Weet iemand iets over een Samsung Star die deze week bij de Aldi te koop zou zijn. Ik kan niks vinden op de Aldi website buiten het feit dat de telefoon in juni al eens in de aanbieding is geweest. In de Telegraaf stond een advertentie afgelopen weekend dat het deze week weer zou zijn.
Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachtigen?
Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachtigen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Bij Aldi in Vianen lag er vorige week nog een voor 109 of 119 euro.
Bij MediaMarkt Utrecht is hij nu in de aanbieding voor 98 euro.
Edit:
Kan je beter een paar tientjes meer uitgeven voor een Nokia 5230... Zit sneller internet op (UMTS/HSPDA) en een ingebouwde GPS ontvanger met gratis navigatie op meegeleverd 2GB kaartje.
Bij MediaMarkt Utrecht is hij nu in de aanbieding voor 98 euro.
Edit:
Kan je beter een paar tientjes meer uitgeven voor een Nokia 5230... Zit sneller internet op (UMTS/HSPDA) en een ingebouwde GPS ontvanger met gratis navigatie op meegeleverd 2GB kaartje.
[ Voor 45% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 26-07-2010 23:33 ]
Verwijderd
HSDPA word niet in Nederland ondersteunt... Daar zal je dus niet veel aan hebben, UMTS wel. Over een aantal jaar komt het 4G netwerk. LTE of UBW gaat dat heten. Dat wordt qua internet snelheden pas spannend!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 22:52 ]
Ik maak gebruik van een HSDPA verbinding van Vodafone op mijn Nokia 5230.
Ook heb ik een dongle van T-Mobile in mijn laptop welke verbinding maakt via HSDPA.
Ik denk dat je in de war ben met EDGE, wat wordt ondersteund door de Samsung 5230, maar wat niet door Nederlandse netwerken wordt aangeboden.
Ook heb ik een dongle van T-Mobile in mijn laptop welke verbinding maakt via HSDPA.
Ik denk dat je in de war ben met EDGE, wat wordt ondersteund door de Samsung 5230, maar wat niet door Nederlandse netwerken wordt aangeboden.
[ Voor 33% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 06-08-2010 01:32 ]
Werkt er iemand met de externe SIM modus? Ik gebruik deze voor mijn auto, maar nu moet ik elke keer als ik uitstap de telefoon ontgrendelen, simcode intoetsen en wachten op signaal. Als ik dit niet doe ben ik onbereikbaar.
Ik kan die simcode wel uitzetten maar dan moet ik alsnog de telefoon ontgrendelen alvorens hij de simkaart 'terug' pakt.
Is er iemand bij wie dit beter werkt?
Ik kan die simcode wel uitzetten maar dan moet ik alsnog de telefoon ontgrendelen alvorens hij de simkaart 'terug' pakt.
Is er iemand bij wie dit beter werkt?
Na het bericht op tweakers: nieuws: Ontwikkelaars willen Android op Samsung Jét krijgen is er veel gebeurd in het jetdroid project voor de samsung op:
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?board=158.0
Op dit moment is er een kleine groep mensen ook begonnen met een dergelijk project voor de samsung star. Er wordt nog gezocht naar ontwikkelaars en als je interesse in het project kun je meer informatie vinden op: http://darkforestgroup.com/starmod/index.php?board=31.0
Op dit moment is er een kleine groep mensen ook begonnen met een dergelijk project voor de samsung star. Er wordt nog gezocht naar ontwikkelaars en als je interesse in het project kun je meer informatie vinden op: http://darkforestgroup.com/starmod/index.php?board=31.0
ik heb een probleem met het email instellen op mijn samsung star. mijn provider is vodafone en ik wil mijn hotmail account instellen. ik heb de instellingen reeds overgenomen van de website van vodafone, en met behulp van wat andere fora ben ik al zover gekomen dat ik email kan ophalen, maar niet kan verzenden. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is??
Volgens mij moet je dat via de smtp server van vodafone doen in plaats van de smtp server van hotmail, omdat vodafone andere servers als die van hotmail blokkeert ofzo.audio2009 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:09:
ik heb een probleem met het email instellen op mijn samsung star. mijn provider is vodafone en ik wil mijn hotmail account instellen. ik heb de instellingen reeds overgenomen van de website van vodafone, en met behulp van wat andere fora ben ik al zover gekomen dat ik email kan ophalen, maar niet kan verzenden. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is??
EDIT: http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?t=17390 kijk hier eens
[ Voor 5% gewijzigd door musicer op 20-08-2010 12:13 ]
had al smtp server van vodafone ingesteld, ik post zo wel al mijn instellingenmusicer schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:12:
[...]
Volgens mij moet je dat via de smtp server van vodafone doen in plaats van de smtp server van hotmail, omdat vodafone andere servers als die van hotmail blokkeert ofzo.
EDIT: http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?t=17390 kijk hier eens
EDIT:
Met deze instellingen lukt het mij om WEL mails op te halen en NIET om te verzenden:
Accountnaam: Zelf ingevuld
SMTP server: authsmpt.vodafone.nl
SMTP poort: 465
Veilige verbinding: SSL
Type Inkomende server: POP3
POP3-Server: pop3.live.com
pop3-poort: 995
APOP-aanmelding: uitgevinkt
veilige verbinding: SSL
downloadlimiet: 500
Inkomende IMAP4-e-mail: Nieuw (kun je niet veranderen)
Ophaalopties: Alleen onderwerp
Op server laten staan: aangevinkt
Mijn Adres: ************ @live.nl
Gebruikersnaam: ************ @live.nl
Wachtwoord: ******************
POP voor SMTP: uitgevinkt
SMTP-verficatie: aangevinkt
Identiek aan POP3/I... : uitgevinkt
Gebruikersnaam: mail0612345678
Wachtwoord: *****************
EDIT 2: Ik had al op dat forum gekeken, het hielp niet voor mij. ik heb ook al verder gegoogled en de instellingen van vodafone overgenomen maar met de instellingen van vodafone kon ik niet eens ophalen
[ Voor 52% gewijzigd door audio2009 op 20-08-2010 12:39 ]
daar hebben ze SMTP poort 25 ingesteld. Helpt dit voor jou ipv 465?audio2009 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:33:
[...]
had al smtp server van vodafone ingesteld, ik post zo wel al mijn instellingen
EDIT:
Met deze instellingen lukt het mij om WEL mails op te halen en NIET om te verzenden:
Accountnaam: Zelf ingevuld
SMTP server: authsmpt.vodafone.nl
SMTP poort: 465
Veilige verbinding: SSL
Type Inkomende server: POP3
POP3-Server: pop3.live.com
pop3-poort: 995
APOP-aanmelding: uitgevinkt
veilige verbinding: SSL
downloadlimiet: 500
Inkomende IMAP4-e-mail: Nieuw (kun je niet veranderen)
Ophaalopties: Alleen onderwerp
Op server laten staan: aangevinkt
Mijn Adres: ************ @live.nl
Gebruikersnaam: ************ @live.nl
Wachtwoord: ******************
POP voor SMTP: uitgevinkt
SMTP-verficatie: aangevinkt
Identiek aan POP3/I... : uitgevinkt
Gebruikersnaam: mail0612345678
Wachtwoord: *****************
EDIT 2: Ik had al op dat forum gekeken, het hielp niet voor mij. ik heb ook al verder gegoogled en de instellingen van vodafone overgenomen maar met de instellingen van vodafone kon ik niet eens ophalen
werkt niet, helaas. Ik had eerst veilige verbinding op SSL gezet, toen veranderde O.A. de pop3 poort naar 995, en de SMTP poort naar 465, en toen kon ik mail ontvangen, wat daarvoor niet kon.musicer schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:51:
[...]
daar hebben ze SMTP poort 25 ingesteld. Helpt dit voor jou ipv 465?
[ Voor 3% gewijzigd door audio2009 op 20-08-2010 12:58 ]
Dat is gaaf, houd ons op de hoogte!musicer schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:57:
Na het bericht op tweakers: nieuws: Ontwikkelaars willen Android op Samsung Jét krijgen is er veel gebeurd in het jetdroid project voor de samsung op:
bedankt
ik heb mijn email reeds werkende gekregen, verdere hulp is niet meer nodig!
Ik heb een duidelijke uitleg gevonden over hoe je je samsung open maakt:
http://www.formymobile.co.uk/s5230disassembly.php. Mijn display is toenstraks gesneuveld. Dus binnenkort maar even nieuwe display bestellen en proberen hem weer ine lkaar te krijgen
http://www.formymobile.co.uk/s5230disassembly.php. Mijn display is toenstraks gesneuveld. Dus binnenkort maar even nieuwe display bestellen en proberen hem weer ine lkaar te krijgen
Verwijderd
Ik durf het bijna niet in dit topic te vragen, want het lijkt misschien een beetje op het gooien van een knuppel in het hoenderhok. Maar goed, komt-ie:
Hoe verhoudt de 3250 zich t.o.v. de Cookie, die -denk ik- z'n grootste concurrent is?
O ja, en btw: die 3250 bij de Aldi, is dat een NL-model, of een Europees? (dit ivm. de menutaal, NL is toch makkelijker)
Hoe verhoudt de 3250 zich t.o.v. de Cookie, die -denk ik- z'n grootste concurrent is?
O ja, en btw: die 3250 bij de Aldi, is dat een NL-model, of een Europees? (dit ivm. de menutaal, NL is toch makkelijker)
kijk eens hier: YouTube: lg cookie vs samsung starVerwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:53:
Ik durf het bijna niet in dit topic te vragen, want het lijkt misschien een beetje op het gooien van een knuppel in het hoenderhok. Maar goed, komt-ie:
Ik persoonlijk hoor meestal positievere geluiden over de samsung star.
Wat de taal is maarkt niet zo veel uit. Als het maar een europees model is, zit er ook wel Nederlands op. Het zou natuurlijk héél misschien voor kunnen komen dat dit niet het geval is, maar dan bestaat er altijd nog iets als firmware flashen.
Heb toevallig ook gelezen dat de Star bij de Aldi in de reclame is. Waarschijnlijk ff vragen en komt goed.
is er ook een Pricewatch-barcodescanner voor samsung star?
zo ja waar kan je hem downloaden
Nee, niet speciaal voor de pricewatch.. je kunt wel voor veelartikelen Inigma gebruikenpeter0000 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:37:
is er ook een Pricewatch-barcodescanner voor samsung star?
Verwijderd
Tja, en zo ga je naar de winkel om óf de Cookie. óf de S5230 te kopen, (want daar had ik me helemaal op vastgebeten), en dan kom je thuis met een Smart van HTC.musicer schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:16:
[...]
kijk eens hier: YouTube: lg cookie vs samsung star
Ik persoonlijk hoor meestal positievere geluiden over de samsung star......
Nou ja, ga ik me daar maar op orienteren, en jullie succes met de Samsung!
Helaas is het Tocco project stil gelegd (had enige hoop om ook android te kunnen draaien op de Star
)
Is er een site waar je alle widgets in een overzicht hebt voor de Star? Als ik op de tel meer widgets kies krijg je een kleine selectie te zien en met google vind ik ook niet al te duidelijke websites.
Iemand een goede site gevonden?
Is er een site waar je alle widgets in een overzicht hebt voor de Star? Als ik op de tel meer widgets kies krijg je een kleine selectie te zien en met google vind ik ook niet al te duidelijke websites.
Iemand een goede site gevonden?
Nieuw van Samsung, de S5250:

Zoek de verschillen...
Nu met UMTS, HSDPA en WiFi. Draait op Samsung's Bada OS.

Zoek de verschillen...
Nu met UMTS, HSDPA en WiFi. Draait op Samsung's Bada OS.
Klinkt interessant, zeker vanwege het Bada OS. Mooi voor navigatie.
Overigens staat er op gsmhelpdesk.nl dat dit toestel voor augustus j.l. gepland stond.
Overigens staat er op gsmhelpdesk.nl dat dit toestel voor augustus j.l. gepland stond.
[ Voor 39% gewijzigd door RHPJS op 02-11-2010 19:18 ]
Hij staat net 5 dagen in de pricewatch: Samsung Wave 525 S5250 Zwart
Heey,
Kan iemand mij vertellen waar Samsung New Pc Studio je op de computer gezette smsen opslaat op de computer?
want dat programma is bij mij screwed up, het werkt nog wel maar heel lastig, (nog lastiger dan eerst)
de achtergrond en shit is weg en hij geeft steeds aan als ik 'm op start: no valid ragestry data
ja letterlijk zo ja want ik weet zeker dat die zin niet klopt maargoed. Maar ik wil hem dus opnieuw installeren maar ik denk dat je dan die berichten kwijt raakt?
en ik dacht als ie ze op je computer opslaat kan ik dat bestandje ergens anders zetten opnieuw installeren en het bestandje terugzetten, maar ik heb totaal GÉÉN idee waar dat bestandje staat?
ook zou het fijn zijn als iemand weet of ik het ook zonder NPS kan openen zodat ik anders die berichten naar word kan zetten?
Danke Schön,
I thank you in anticipation,
Alvast bedankt,
En met vriendelijke groet =]
PS: als dit al gevraagd is en heel goed en informatief beantwoord is, sorry dat ik het dan opnieuw vraag maar er zijn nogal veel berichten weetje...
Kan iemand mij vertellen waar Samsung New Pc Studio je op de computer gezette smsen opslaat op de computer?
want dat programma is bij mij screwed up, het werkt nog wel maar heel lastig, (nog lastiger dan eerst)
de achtergrond en shit is weg en hij geeft steeds aan als ik 'm op start: no valid ragestry data
ja letterlijk zo ja want ik weet zeker dat die zin niet klopt maargoed. Maar ik wil hem dus opnieuw installeren maar ik denk dat je dan die berichten kwijt raakt?
en ik dacht als ie ze op je computer opslaat kan ik dat bestandje ergens anders zetten opnieuw installeren en het bestandje terugzetten, maar ik heb totaal GÉÉN idee waar dat bestandje staat?
ook zou het fijn zijn als iemand weet of ik het ook zonder NPS kan openen zodat ik anders die berichten naar word kan zetten?
Danke Schön,
I thank you in anticipation,
Alvast bedankt,
En met vriendelijke groet =]
PS: als dit al gevraagd is en heel goed en informatief beantwoord is, sorry dat ik het dan opnieuw vraag maar er zijn nogal veel berichten weetje...
[ Voor 7% gewijzigd door TimAllOver op 07-11-2010 22:59 ]
Verwijderd
Ik heb een probleem, sinds kort eigenaar van Samsung galaxy S5230
zeer tevreden gebruiker, echter .RTF bijlagen wil hij niet openen, iemand oplosssing?
grt
GKHendri
zeer tevreden gebruiker, echter .RTF bijlagen wil hij niet openen, iemand oplosssing?
grt
GKHendri
Ik wilde een paar sms berichten uitprinten. Hiervoor NPS geinstalleerd en de sms'jes geimporteerd, maar de berichten kon ik niet bekijken, er stond:"controleer op telefoon" Vreemd, want andere sms berichten waren wel gewoon te openen.
Toen heb ik de sms berichten op de telefoon uit de in-box gehaald en opgeslagen in een mapje.
Ik denk misschien zijn ze dan via nps te zien en uit te printen, maar dat mapje is helemaal niet te vinden in het interne geheugen via nps.
Iemand raad?
Toen heb ik de sms berichten op de telefoon uit de in-box gehaald en opgeslagen in een mapje.
Ik denk misschien zijn ze dan via nps te zien en uit te printen, maar dat mapje is helemaal niet te vinden in het interne geheugen via nps.
Iemand raad?
Verwijderd
Hallo, Ik wou een andere firmware op mijn Samsung Star zetten.
Een firmware zodat je de Iphone Theme erop kon krijgen.
En als ik mijn Samsung Star opstart laad dat balkje maar tot iets over de helft en niet verder.
Dan blijft het bij dat stukje vastlopen.
Ik probeerde de orginele firmware er weer op te zetten
Maar dan krijg je weer het zelfde dat ik hem opstart en dat die balkje laad tot iets meer over de helft.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen ?
Met vriendelijke groeten,
Richard Gelens
En als ik mijn Samsung Star opstart laad dat balkje maar tot iets over de helft en niet verder.
Maar dan krijg je weer het zelfde dat ik hem opstart en dat die balkje laad tot iets meer over de helft.
Richard Gelens
Hoe heb je de originele firmware er op gezet? met multiloader of met NPS?Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:27:
Hallo, Ik wou een andere firmware op mijn Samsung Star zetten.
Richard Gelens
Verwijderd
Hee mensen !
Ik had een vraagje .
Ik hebeen geheugenkaartin me telefoon, maar als ik 20 smsjes in me inbox heb dan krijg ik al een bericht dat mijn inbox vol zit .
Dus er staan helemaal geen smsjes op m'n telefoon dat is best wel heel erg irritant, weet iemand hoe ik dat kan veranderen
?
Ik had een vraagje .
Ik hebeen geheugenkaartin me telefoon, maar als ik 20 smsjes in me inbox heb dan krijg ik al een bericht dat mijn inbox vol zit .
Dus er staan helemaal geen smsjes op m'n telefoon dat is best wel heel erg irritant, weet iemand hoe ik dat kan veranderen
Verwijderd
Ik ben eigenlijk absoluut niet tevreden van dit toestel... ik heb het nu sinds augustus 2009.
De batterij op zich valt nog altijd redelijk mee, maar het toestel wordt enorm traag. Bij het typen van een sms kan hij vaak niet volgen, blokkeert hij regelmatig. Ook reset hij zichzelf enorm vaak. En mijn ontvangst is laag.
Als ik mijn simkaart in een andere gsm steek (5 jaar oude nokia) dan heb ik nog altijd het dubbele van bereik dan met de samsung star.
Ook het scherm reageert niet altijd zoals het moet, het scrollen doet soms enorm lastig of gaat opeens een andere richting op..
Het scherm draait zich op de meest onmogelijke momenten vanaf het een 'beetje' gekanteld is.
Om op internet te geraken kan dit enorm enorm lang duren .. En de internet browser is absoluut niet dat..
1 van mijn grootste ergernissen is zelfs het alarm, deze heeft de neiging van opeens zijn instellingen te vergeten... en dat merk je natuurlijk pas 's ochtends als je te laat bent opgestaan.. Ik moet nu alle avonden controleren of mijn wekker wel volledig juist staat: voornamelijk de dagen vinken zichzelf opeens allemaal uit, het liedje wordt altijd herzet naar de standaard toon, die enorm irritant is, de snooze instellingen worden ook weer gereset naar 'geen'. En het automatisch inschakelen werkt zelfs helemaal niet. Het enige wat hij onthoudt is het uur en de naam, al ben je daar niets mee als hij de dagen vergeten is die hij moet afgaan..
Ook de mail inbox die deze gsm standaard heeft is rotslecht.. Bij haalt die iedere keer ALLE mails binnen, zowel de verzonden, weg gesmeten als de spam mails. Als ik deze dan verwijder en wil kijken of er nieuwe mails binnen zijn, dan begint hij ze vervolgens weer allemaal binnen te halen.. Ook het instellen voor mails te ontvangen is niet bepaald praktisch te noemen.
Nop, ik zoek binnenkort een nieuwe gsm, ik ben van deze absoluut niet meer te spreken..
De batterij op zich valt nog altijd redelijk mee, maar het toestel wordt enorm traag. Bij het typen van een sms kan hij vaak niet volgen, blokkeert hij regelmatig. Ook reset hij zichzelf enorm vaak. En mijn ontvangst is laag.
Als ik mijn simkaart in een andere gsm steek (5 jaar oude nokia) dan heb ik nog altijd het dubbele van bereik dan met de samsung star.
Ook het scherm reageert niet altijd zoals het moet, het scrollen doet soms enorm lastig of gaat opeens een andere richting op..
Het scherm draait zich op de meest onmogelijke momenten vanaf het een 'beetje' gekanteld is.
Om op internet te geraken kan dit enorm enorm lang duren .. En de internet browser is absoluut niet dat..
1 van mijn grootste ergernissen is zelfs het alarm, deze heeft de neiging van opeens zijn instellingen te vergeten... en dat merk je natuurlijk pas 's ochtends als je te laat bent opgestaan.. Ik moet nu alle avonden controleren of mijn wekker wel volledig juist staat: voornamelijk de dagen vinken zichzelf opeens allemaal uit, het liedje wordt altijd herzet naar de standaard toon, die enorm irritant is, de snooze instellingen worden ook weer gereset naar 'geen'. En het automatisch inschakelen werkt zelfs helemaal niet. Het enige wat hij onthoudt is het uur en de naam, al ben je daar niets mee als hij de dagen vergeten is die hij moet afgaan..
Ook de mail inbox die deze gsm standaard heeft is rotslecht.. Bij haalt die iedere keer ALLE mails binnen, zowel de verzonden, weg gesmeten als de spam mails. Als ik deze dan verwijder en wil kijken of er nieuwe mails binnen zijn, dan begint hij ze vervolgens weer allemaal binnen te halen.. Ook het instellen voor mails te ontvangen is niet bepaald praktisch te noemen.
Nop, ik zoek binnenkort een nieuwe gsm, ik ben van deze absoluut niet meer te spreken..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 13:28 ]
Verwijderd
Heb sinds een paar maanden de Samsung Star
Altijd tevreden geweest.
Maar nu zijn er wat problemen:
- Hij synchroniseert niet meer met PC studio (wat hij voorheen wel altijd gedaan heeft.
- Mensen ontvangen mijn smsjes dubbel of niet.
- Als ik een smsje binnen krijg ik elke keer dezelfde gemiste oproep te zien die ik al gesloten had.
Is daar een oplossing voor?
Zou een reset oid helpen?
Altijd tevreden geweest.
- Hij synchroniseert niet meer met PC studio (wat hij voorheen wel altijd gedaan heeft.
- Als ik een smsje binnen krijg ik elke keer dezelfde gemiste oproep te zien die ik al gesloten had.
gemiste oproep probleem is een bekend probleem. Probeer gewoon deze oproep uit de gemiste oproepen lijst te verwijderen.. Voor de rest kan ik vanaf hier niet beoordelen wat het isVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:32:
Heb sinds een paar maanden de Samsung Star
Altijd tevreden geweest.
Gemiste oproep-probleem kun je omzeilen door de gemiste oproepen ook daadwerkelijk in de lijst te bekijken, en niet direct op Sluiten te drukken...
Mijn Star is op dit moment idioot traag. Ontgrendelen duurt bijvoorbeeld 7 seconden. Na 3 seconden floept het scherm aan, en 4 seconden daarna is 'ie daadwerkelijk ontgrendeld.
Aan het begin leuke telefoon. Heb 'm nu meer dan 1,5 jaar, maar na verloop van tijd gaat 'ie vervelen. Ter vergelijking heb ik een iPod Touch, die qua bediening gewoon vele malen sneller en fijner werkt.
Mijn Star is op dit moment idioot traag. Ontgrendelen duurt bijvoorbeeld 7 seconden. Na 3 seconden floept het scherm aan, en 4 seconden daarna is 'ie daadwerkelijk ontgrendeld.
Aan het begin leuke telefoon. Heb 'm nu meer dan 1,5 jaar, maar na verloop van tijd gaat 'ie vervelen. Ter vergelijking heb ik een iPod Touch, die qua bediening gewoon vele malen sneller en fijner werkt.
Bleh, me moeder heeft ook een Samsung star, waarvan de touch gedeelte van het scherm overleden is. Natuurlijk staan alle contacten op de telefoon in plaats van op de sim. Probeer je via NPS te verbinden, maar op de telefoon moet je met touch connect drukken. Dus dat wordt opnieuw alle telefoonnummers vragen aan mensen.
De digitizer (touchscreen overlay) kost niet zoveel, eurotje of 10/12. Het schermpje kost een veelvoud daarvan. Je kunt ook als echte tweakert zeggen ik koop een donortoestel, zet de printplaat over en gaan met die banaan.P-Storm schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:14:
Bleh, me moeder heeft ook een Samsung star, waarvan de touch gedeelte van het scherm overleden is. Natuurlijk staan alle contacten op de telefoon in plaats van op de sim. Probeer je via NPS te verbinden, maar op de telefoon moet je met touch connect drukken. Dus dat wordt opnieuw alle telefoonnummers vragen aan mensen.
Of gewoon de digitizer enkel vervangen. Heb het scherm van de Star ook al is vervangen. Is niet heel veel werk.. Half uurtje oidW00fer schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 01:52:
[...]
De digitizer (touchscreen overlay) kost niet zoveel, eurotje of 10/12. Het schermpje kost een veelvoud daarvan. Je kunt ook als echte tweakert zeggen ik koop een donortoestel, zet de printplaat over en gaan met die banaan.
Ik ben bezig met een handleiding voor bovenstaande telefoon. Nu willen ze graag in de handleiding een foto erbij waarop te zien is dat je 3G verbinding hebt. Ik zit in een buitengebied waar ik geen 3g verbinding heb en daar dus ook geen foto van kan maken. Op internet krijg ik niets gevonden. Heeft iemand deze telefoon met 3g verbinding en kan daar een foto van maken en hier plaatsen. Of kan iemand mee helpen met zoeken op het internet voor dit plaatje?