Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:38
SePtiCTaNk schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:34:
Sinds gisteren heb ik ook de Samsung Star. Aardig telefoontje, maar niks speciaals. Nou heb ik diverse wallpapers gedownload, zowel panorama als als drie losse afbeeldingen aan elkaar gesoept. Deze wallpapers hebben een resolutie van 720x400. Als ik nou de wallpaper wil toepassen, krijg ik vervolgens een schermpje dat ik nog moet gaan knippen.

[afbeelding]

[afbeelding]

De resolutie wordt hierdoor beroerd én ik kan niet de volledige wallpaper gebruiken (ondanks dat deze wel 720x400 is). Met panorama wallpapers is dit nog wel enigszins op te lossen, maar met drie losse afbdeeldingen aan elkaar gesoept, is dit niet te doen. Iemand enig idee wat ik kan doen?
Het kader groter maken lijkt me. Je kunt dat kader verslepen hè ;) Ik heb er hier geen problemen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Damn, dat was too easy. Many thanks a mucias gracias!

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark_640 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:41:
[...]

Als je het topic eens even leest, dan kom je er wel achter. Een klein beetje moeite mag je er wel zelf voor doen... ;)
ik heb zelf een film gemaakt en eentje gedownload als ik die op samsung star zet zegt hij niet ondersteunde mediainstellingen of bitsnelheid weet iemand hoe ik dit kan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekent die intensiteit trilsignaal?
Is dat de sterkte van het tril signaal van de telefoon of van de bel en smstoon?
Want eerst stond die op 0, maar trilde me telefoon wel als die op normaal of stil stond.
Maar nu ineens trilt die niet meer, en als ik hem op 7 zet, trilt me telefoon wanneer ik bepaalde dingen aanraak, zoals de spatie bij het smsen en meer.
Hoe krijg ik het trilsignaal van het gesmst worden en gebelt worden weer aan, zonder dat mijn aanraakscherm trilt?
Mijn volume en het trillen van de telefoon zelf, wat je kan stellen met die 2 pijltjes, staan al op 0.

& In het gebruiksaanwijzing boekje, kan ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 14:22

w0w

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:47:
Wat betekent die intensiteit trilsignaal?
Is dat de sterkte van het tril signaal van de telefoon of van de bel en smstoon?
Want eerst stond die op 0, maar trilde me telefoon wel als die op normaal of stil stond.
Maar nu ineens trilt die niet meer, en als ik hem op 7 zet, trilt me telefoon wanneer ik bepaalde dingen aanraak, zoals de spatie bij het smsen en meer.
Hoe krijg ik het trilsignaal van het gesmst worden en gebelt worden weer aan, zonder dat mijn aanraakscherm trilt?
Mijn volume en het trillen van de telefoon zelf, wat je kan stellen met die 2 pijltjes, staan al op 0.

& In het gebruiksaanwijzing boekje, kan ik niets vinden.
Settings -> Phone settings -> Vibration Feedback -> 0
Settings -> Phone Profiles -> >> -> Call alert type goed zetten
Settings -> Phone Profiles -> >> -> Vibration intensity goed zetten
Dit voor zowel Incoming Call als voor New Messages (dropdowntje rechtsboven

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
w0w schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:34:
[...]

Settings -> Phone settings -> Vibration Feedback -> 0
Settings -> Phone Profiles -> >> -> Call alert type goed zetten
Settings -> Phone Profiles -> >> -> Vibration intensity goed zetten
Dit voor zowel Incoming Call als voor New Messages (dropdowntje rechtsboven

succes
Maar in het normaal profiel kun je de intensiteit van het trilsignaal niet aanpassen, of zie ik nu iets over het hoofd? Ik heb een aantal keren een oproep gemist, omdat ik de telefoon amper voelde trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Zelfs op 7 trilt hij gewoon niet erg hard. Niks aan te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, mijn moeder heeft onlangs een Samsung Star gekocht en heeft problemen met het instellen van de achtergrond. Ze wil namelijk een zelf gemaakte foto op de achtergrond plaatsen. Ik heb er naar gekeken maar kom er echt niet uit. Ik krijg steeds een heel klein vierkantje te zien op de foto en moet bepalen welk deel ik ervan als achtergrond wil hebben. Als ik dat deel bepaal, is het op de achtergrond zó vergroot dat er niks te herkennen is. Weet hier iemand raad mee?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien91
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:21
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:02:
Hallo allemaal, mijn moeder heeft onlangs een Samsung Star gekocht en heeft problemen met het instellen van de achtergrond. Ze wil namelijk een zelf gemaakte foto op de achtergrond plaatsen. Ik heb er naar gekeken maar kom er echt niet uit. Ik krijg steeds een heel klein vierkantje te zien op de foto en moet bepalen welk deel ik ervan als achtergrond wil hebben. Als ik dat deel bepaal, is het op de achtergrond zó vergroot dat er niks te herkennen is. Weet hier iemand raad mee?

Groetjes
Je kunt het vierkantje groter maken, door het het uit te rekken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook geprobeerd maar het lukt me niet... :( Het enige wat ie doet is in te zoomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Fruit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:41:
Dat heb ik ook geprobeerd maar het lukt me niet... :( Het enige wat ie doet is in te zoomen...
Het lukt waarschijnlijk beter met een "pennetje" , een niet te hard stukje plastic, of de ACHTERKANT van een balpen of de dop er van. In plaats van je vinger.
De punt in de hoek van het vierkantje zetten, op het kleine hokje en dan uitrekken(niet te snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bedankt, zal het morgen proberen. Is het trouwens mogelijk om de nummers van de contacten onder hun namen te zetten? Zodat je er niet elke keer op moet klikken als je een nummer nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Als ik een Java applicatie start (Gmail in dit geval) welke toegang tot internet vereist, dan vraagt mijn toestel het volgende:

1. Toestaan, één keer vragen.
2. Toestaan, elke keer vragen.
3. Nooit toestaan.

Kies ik voor optie 1, dan moet ik alsnog telkens toestemming geven om verbinding te maken.

Iemand enig idee hoe dit komt en wat de oplossing is? Ben ik de enige met dit probleem, of hebben meer bezitters van de Samsung Star dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
Misschien zijn er hier wat mensen die me kunnen helpen want ik heb toch wel wat issues met de S5230.
Los van het toestel zelf gaat het mij met name om de bijgeleverde software PC Studio.
In het begin lukte het me wel om software op mijn telefoon te zetten maar bijvoorbeeld niet om updates te installeren. Ook toen had het programma echter al vaak last om mijn telefoon te vinden. Als ik op het icoontje apparaat zoeken drukte lukt het wel om de telefoon zelf te vinden maar het is onmogelijk om hem dan toe te voegen. Pas na een keer of 6 de USB kabel eruit te halen en de software weer opnieuw op te starten vond tie de telefoon wel. Sinds vandaag echter is het zo dat als ik op deze computer druk of op het icoontje van de telefoon zelf het programma helemaal vast loopt. Als ik nieuw software installeer krijg ik een melding NPS Update Live update dat vervolgens oneindig blijft staan zonder dat ik wat kan doen. Ik kom dan niet eens in hoofdmenu.
Is er geen andere en beter software die ik kan gebruiken voor deze telefoon ? op deze manier kan ik dus nooit MP3 etc toevoegen. Iets wat vreemd genoeg trouwens wel werkte toen ik de telefoon net had maar goed das een ander verhaal. Hebben meer mensen problemen met deze kut software ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb samsung star bij sms bericht zit steeds een geluidje maar ik wil er geen geluid in hebben weet iemand hoe ik dat weg krijg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Fruit
Het belangrijkste bij de Samsung PC software (bij het verbinden) is dat je telefoon in de standby stand moet staan, dus het drievoudige scherm en niet in het icon-keuzemenu.
Na enige uurtjes studeren, werkt de software bij mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:15:
ik heb samsung star bij sms bericht zit steeds een geluidje maar ik wil er geen geluid in hebben weet iemand hoe ik dat weg krijg??
Bedoel je dat je geen toontje wilt bij een nieuw sms-bericht of dat het toontje zich telkens herhaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke wallpapers voor je Samsung Star kun je hier downloaden: http://wallpaperssamsungstar.blogspot.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Samsung Star.. ik wil wat converteren maar als pc studio klaar is met converteren krijg ik de foutmelding dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is.

Ik heb een extern geheugen kaartje van 16GB maar toch krijg ik deze foutmelding. ( er staat verder niks op )
Komt dit omdat het programma converteert naar me basis geheugen? en niet naar me extern geheugen kaartje?

Zo ja, ..hoe kan ik het dan op zo'n manier omzetten dat die direct na het converteren het geen naar me extern geheugen zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claessek
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09-2024
Hallo,

ik heb sinds 1 week een S5230 van Samsung.
In de contactlijst zie ik dat je velden kan bijvoegen, maar hoe kan je velden ook weer weg doen?

Ik heb bij wijze van test enkele velden toegevoegd, maar krijg ze niet meer weg.

Mogelijk zie ik iets over het hoofd, maar ik hoop dat iemand me op de juiste weg zet...

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Als je de contactpersoon selecteert, en dan wijzigen, kun je, als er velden zijn toegevoegd, helemaal rechtsonder op 'Vldn verw' drukken... Tenminste, bij mijn S5230... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mark_640 op 05-02-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, Ik heb mijn telefoon nu goed 4 maand.
Samsung Star uiteraard, nu begint hij zijn eerste mankementen te vertonen, 1 is als je een sms binnenkrijgt krijg je altijd de afzender te zien (op het hoofdscherm he) nou dat krijg ik dus al niet meer.:S 2. Als ik mijn camera aan doe, en vervolgens een foto wil maken slaat hij vast. Muurvast, oplossing batterij eruit trekken en opnieuw opstarten. Jammer. en 3. Als ik wil smsen in zijn gewone staande scherm wil hij heel vaak de toetsen niet pakken op een of andere manier :S. Ohja en ik vind het woordenboek bij smsen zeeer slecht, weinig woorden dat hij kent. Mag je vervolgens eerst alles zelf invoegen. Erg jammer.
Nog meer mensen met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Fruit
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:07:
Samsung Star uiteraard, nu begint hij zijn eerste mankementen te vertonen, 1 is als je een sms binnenkrijgt krijg je altijd de afzender te zien (op het hoofdscherm he) nou dat krijg ik dus al niet meer.:S 2. Als ik mijn camera aan doe, en vervolgens een foto wil maken slaat hij vast. Muurvast, oplossing batterij eruit trekken en opnieuw opstarten. Jammer. en 3. Als ik wil smsen in zijn gewone staande scherm wil hij heel vaak de toetsen niet pakken op een of andere manier :S. Ohja en ik vind het woordenboek bij smsen zeeer slecht, weinig woorden dat hij kent. Mag je vervolgens eerst alles zelf invoegen. Erg jammer.
http://www.samsung.com/nl...vicePolicyWarrantyMain.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Fruit
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:07:
Ik heb een Samsung Star.. ik wil wat converteren maar als pc studio klaar is met converteren krijg ik de foutmelding dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is.

Ik heb een extern geheugen kaartje van 16GB maar toch krijg ik deze foutmelding. ( er staat verder niks op )
Komt dit omdat het programma converteert naar me basis geheugen? en niet naar me extern geheugen kaartje?

Zo ja, ..hoe kan ik het dan op zo'n manier omzetten dat die direct na het converteren het geen naar me extern geheugen zet?
Converteren van video?? Ik denk dat de foutmelding slaat op de ruimte op je PC. Je kan namelijk ook converteren zonder de telefoon is verbonden. Pas ná conversie besluit je waar je het op telefoon gaat neerzetten. (Waarbij ik aanneem dat je een map op je computer hebt aangegeven als doel van de conversie) Klik op de 3 puntjes in het conversiemenu, om de doelmap aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:47
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:07:
1. Dit is een optie, kan je dus gewoon instellen. Iets van Bellergegevens tonen bij de instellingen van Telefoon.
2. Meer mensen hebben dit probleem volgens mij, gebeurt soms. Nog niet gehoort dat het altijd is.. Zelf nog geen last van gehad.
3. Doe eens een kalibratie? Misschien dat dat niet goed is..
4. Dat ligt gewoon aan het woordenboek dat is gebruikt.. Maar tot nu toe niet echt hinderlijk in mijn ogen...

Iig. Mijn samsung gaat morgen naar de MediaMarkt... Valt constant uit bij de kleinste tik achterop. En sinds ongeveer een uurtje valt hij gewoon zomaar uit na het opstarten. Zonder reden... Kennis heeft precies zelfde telefoon, die is ook al bij Samsung geweest omdat hij compleet vast slaat na het sim-kaart lezen gedeelte bij opstarten. Gelukkig nog snel me contacten kunnen opslaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Jeuh, krijg ik gister eindelijk mijn star weer terug van reparatie, 2de x alweer. Eerste keer past mijn microsd kaart niet meer, tweede keer zelfde probleem+ nergens bereik. Dus ben thuis alles werkt goed en wel, ik blij.
Wil ik na 2uur connecten met mijn pc, werkt niet. Dus acherkantje eraf, batterij eruit, springt me microsd kaart door heel me kamer, helemaal vettig en al. Wil ik hem er terug in stoppen glijdt ie weer langzaam terug.
Oftewel weer terug voor garantie, begin dat ding nu echt zat te worden...

• Xaero
modernization schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:02:
Jeuh, krijg ik gister eindelijk mijn star weer terug van reparatie, 2de x alweer. Eerste keer past mijn microsd kaart niet meer, tweede keer zelfde probleem+ nergens bereik. Dus ben thuis alles werkt goed en wel, ik blij.
Wil ik na 2uur connecten met mijn pc, werkt niet. Dus acherkantje eraf, batterij eruit, springt me microsd kaart door heel me kamer, helemaal vettig en al. Wil ik hem er terug in stoppen glijdt ie weer langzaam terug.
Zou gewoon vragen of je een compleet nieuw toestel mag krijgen, want zoiets wordt toch wel een leuk grapje. Vooral als hij binnenkort dan niet meer onder de garantie valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8vVEg6V-Hic]
Die widgets doen me op de een of andere manier aan de star UI denken ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• licens
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-02 09:54
is het mogelijk om voip te draaien op dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvPetra
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-01-2014
gerwinbosscha schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:13:
Misschien staan er meerdere internetprofielen op zijn telefoon... Als het internet gewoon wel werkt, kijk dan even welk internetprofiel er voor de browser staat ingesteld. Dit kun je doen naar de browser te gaan, vervolgens Instellingen > Browserprofielen (en dan ff onthouden welk profiel er geselecteerd is).

Daarna moet je even kijken welk internetprofiel er voor de widgets is ingesteld. Dit doe je door in het menu naar Instellingen te gaan (rechtsonder), vervolgens Display & verlichting > Widgets > Instellingen > Widgetprofielen. Vervolgens daar even hetzelfde profiel selecteren als bij de browser.

Hoop dat je er wat aan hebt...
Beetje laat maar ik wou laten weten dat we het nu pas hebben uitgeprobeerd, en dat het de oplossing was voor het probleem.
Heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu sinds een week de samsung star
kom alleen 2 problemen tegen:
de achtergrond krijg ik er niet volledig op hij staat of veel te groot of veel te klein.
en de camera dat is helemaal niks hij is egt heel wazig.
ging net 5 meter van een auto afstaan en maakte een foto kenteken was niet te lezen.........
iemand ideeen?

bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*... ik kan echt met alle problemen leven van die samsung, maar het volgende is wel bijzonder irritant en hoor graag een oplossing van iemand:

ALs ik de de telefoon in geblokkeerde toestand in broek/jaszak stop of in mijn tas, dan ontgrendeld de telefoon kennelijk heel makkelijk en gaat vervolgens het internet op (waar ik geen abonnement voor heb) of bellen of sms-en. Van alles dus! Hoe zorg ik nou dat dat ding netjes vergrendend blijft en niet zijn eigen leven gaat leiden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:34:
*zucht*... ik kan echt met alle problemen leven van die samsung, maar het volgende is wel bijzonder irritant en hoor graag een oplossing van iemand:

ALs ik de de telefoon in geblokkeerde toestand in broek/jaszak stop of in mijn tas, dan ontgrendeld de telefoon kennelijk heel makkelijk en gaat vervolgens het internet op (waar ik geen abonnement voor heb) of bellen of sms-en. Van alles dus! Hoe zorg ik nou dat dat ding netjes vergrendend blijft en niet zijn eigen leven gaat leiden??
Heb ik ook wel eens gehad, en bij mij hielp het om 'Snel ontgrendelen' of iets dergelijks (kan even niet kijken, mijn Star ligt bij de fabriek..) uit te zetten. Daarmee kan je lettertejs maken en daardoor kan je telefoon ontgrendelen. Zelf ook heel vaak gehad, kennelijk maak ik een letter 'B' of 'S' in m'n broekzak zonder dat ik het weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Xaero schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:11:
[...]

kan even niet kijken, mijn Star ligt bij de fabriek..
Menu -> Instellingen -> Slim Ontgrendelen -> Uit... ;)

Ik had hetzelfde probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:51
Ik heb juist het omgekeerde probleem, mijn star vergrendeld automatisch op de meest onmogelijke momenten. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Automatisch vergrendelen misschien aanstaan?

Menu -> Instellingen -> Aanraakpaneel -> Automatisch Vergrendelen aan/uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
Jippie, telefoon weer terug naar 3x reparatie, istie weer stuk -,- Ditmaal de usb-connector, het keuzescherm van mediaplayer/pcstudio/massaopslag blijft knipperen, hoe ik de connector ook hou. Aan de kabel ligt niet want heb al andere geprobeert. Word weer terug naar de winkel.
Ditmaal met claim, hopelijk krijg ik me geld terug, en niet een nieuw toestel, want ik ben het nu echt zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Mijn star is weer terug. Probleem was volgens hun de software.. de telefoon viel uit bij het neerleggen op een tafel of een tik achterop de telefoon te geven. Software probleem? Dacht het niet.. Achja, hij doet het weer. Nu maar hopen dattie niet snel weer kapot gaat ...

• chippie777
Mark_640 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:09:
Automatisch vergrendelen misschien aanstaan?

Menu -> Instellingen -> Aanraakpaneel -> Automatisch Vergrendelen aan/uit?
Geen idee, de keuze die jij aangeeft kan ik niet vinden, bij mij is het als volgt:

Menu --> instellingen --> telefoon --> aanraakpanel vergrendelen.

en die staat op uit, maar waar vind ik nu dat dit automatisch is.

Maar het is nog vreemder, mijn scherm vergrendeld niet, dat is ook wat ik wil.
Maar als ik gebeld wordt of ik bel dan blokeert mijn scherm en als ik dan een keuze moet maken in zo'n menu (bijvb toets een 1 voor ditdat, toets een 2 voor datdit enz) is mijn scherm niet actief. Ik moet dan de vergrendeling er af halen maar meestal duurt dat zo lang dat ik er uit wordt gegooid.

[ Voor 29% gewijzigd door chippie777 op 25-02-2010 16:18 ]

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Dat doen ze allemaal, en kun je voor zover ik weet niet uitschakelen.

Dat is om te voorkomen dat als je aan't bellen bent, je met je wang allerlei toetsen in gaat drukken.

Het is even raar, ik ben er nu aan gewend, en dan is 't zo gepiept als je een toets in moet drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:19:
[...]

Je kan bij instellingen ingeven hoe hij verbinding maakt met je PC (of mac in dit geval), kies dan voor massaopslag en OS X zou het moeten herkennen.
Bevestigd!

Ga naar je menu. Klik vervolgens op instellingen > telefoon > PC-verbinding > massaopslag.
Restart voor de zekerheid je mobiel even, en bluetooth op je computer. Configureer je mobiel op je mac, en voila, hij doet het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimAllOver
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 02:02
modernization schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:02:
Aha, dat van dat sd kaartje had ik ook last van, ik had 'm opgestuurd naar zo'n bedrijf die samenwerkt met de site waar ik 'm vandaan heb kreeg me mobiel weer erg snel terug en de input van het sd kaartje doet het nu prima, dus ik denk dat je hem gewoon moet laten maken =]

ik heb zelf nog een vraagje, ik heb van een liedje een solo losgehaald via een bepaald programmaatje allemaal heel leuk enzo. maar nu ben ik wel benieuwd hoe ik eigenlijk dat als standaard berichttoon in kan stellen en niet meer zo'n vervelend piepje krijg? Ik heb me hele telefoon al doorgezocht, kon het niet vinden, ik weet wel dat je hem per persoon kan instellen, maar niet gewoon als standaard berichttoontje wat je wel kan met ringtones
als iemand mij kan helpen?
alvast bedankt =]

[ Voor 21% gewijzigd door TimAllOver op 27-02-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebjuh16
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 12:44
Ik heb sinds 3 dagen ook de Samsung Star S5230W (met Wifi)
Nu heb ik problemen met mijn MicroSD(Kingston, 1GB) kaartje. Deze komt uit een oude Nokia 6131, daar werkt hij goed op, maar niet op de Samsung helaas. Als ik op de geheugenkaart wil kijken zegt ie: Geheugenkaart heeft onbekende indeling, bij opnieuw formatteren word alles verwijderd. Ik klik op ja, zegt ie Fout!

Heb hem terug in mijn oude Nokia gedaan en geformatteerd via Windows, eerst FAT, toen FAT 32. Helaas blijf ik de zelfde melding houden.

Wie heeft dit ook? Op de diverse zoekmachines is niet heel veel te vinden over mijn probleem helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

wiebjuh16 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:09:
Ik heb sinds 3 dagen ook de Samsung Star S5230W (met Wifi)
Nu heb ik problemen met mijn MicroSD(Kingston, 1GB) kaartje. Deze komt uit een oude Nokia 6131, daar werkt hij goed op, maar niet op de Samsung helaas. Als ik op de geheugenkaart wil kijken zegt ie: Geheugenkaart heeft onbekende indeling, bij opnieuw formatteren word alles verwijderd. Ik klik op ja, zegt ie Fout!

Heb hem terug in mijn oude Nokia gedaan en geformatteerd via Windows, eerst FAT, toen FAT 32. Helaas blijf ik de zelfde melding houden.

Wie heeft dit ook? Op de diverse zoekmachines is niet heel veel te vinden over mijn probleem helaas..
Als ik op het internet iets zoek over jouw probleem kom ik veel problemen tegen over kingston kaartjes en samsung telefoons. Het schijnt dat deze combinatie niet goed werkt. Dit kan namelijk heel erg afhangen per merk. Over het algemeen doen sandisk kaartjes het het best in samsung telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik mn samsung star zelf unlocken???
en kan het dan ook gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2019
we hebben net zo een star gekocht, maar we hebben problemen om het bijgeleverde hoesje eraan te koppelen.

weet iemand hoe of waar je die juist bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Laatst online: 16:09
E-rikootje schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:45:
we hebben net zo een star gekocht, maar we hebben problemen om het bijgeleverde hoesje eraan te koppelen.

weet iemand hoe of waar je die juist bevestigd?
Cover achteraan er af halen en de cover met het hoesje eraan op dezelfde manier er terug op klikken zoals de oorspronkelijke cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb reeds een Samsung Star aangeschaft en heb een probleem. Mijn telefoon gaat om de 10/15 minuten automatisch uit en weer automatisch aan, dit is zeer vervelend als ik radio aan het luisteren ben of als hij gewoon op tafel ligt. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:51:
Hey, ik heb reeds een Samsung Star aangeschaft en heb een probleem. Mijn telefoon gaat om de 10/15 minuten automatisch uit en weer automatisch aan, dit is zeer vervelend als ik radio aan het luisteren ben of als hij gewoon op tafel ligt. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Alvast bedankt.
Terugsturen die hap, zijn meerdere problemen van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleempje en vraag me af of iemand kan helpen.

Al mijn contacten staan wel in mijn telefoonboek en heb ze zelf zowel op sim als gsm gekopieerd. Toch krijg ik enkel de nummer weergegeven in mijn inbox en geen naam. Daardoor weet ik nooit van wie ik berichten ontvang. Heb ik ergens een foute aanpassing aan een instelling gedaan? Ik vind namelijk niet meteen wat ik fout gedaan kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:45:

Al mijn contacten staan wel in mijn telefoonboek en heb ze zelf zowel op sim als gsm gekopieerd. Toch krijg ik enkel de nummer weergegeven in mijn inbox en geen naam. Daardoor weet ik nooit van wie ik berichten ontvang. Heb ik ergens een foute aanpassing aan een instelling gedaan? Ik vind namelijk niet meteen wat ik fout gedaan kan hebben.
Als je de nummers met 06..... hebt ingevoerd kun je proberen ze in te voeren met +316... of 00316.... of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Fruit
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:45:

Nee, je moet ze er NIET dubbel op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Dr-Fruit schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:07:
[...]

Nee, je moet ze er NIET dubbel op zetten.
Volgens mij heb jij gelijk, bij mijn nokia (n73) was dit ook het geval. Als het nummer meer dan 1 keer voorkwam dan liet hij alleen het nummer zien omdat hij anders niet weet wie er bij hoort.
Waarschijnlijk is het dus zo dat wanneer je je contacten zowel op je sim en in je telefoon hebt staan de star niet meer weet wie bij welk nummer hoort en hij je alleen het nummer laat zien. (Er zijn ook telefoons die in dat geval alle mogelijkheden laten zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijder eens alle contacten op je gsm en laat ze alleen op je sim staan. Had ook een star en had dit ook voor. Heb ze van mijn telefoon verwijderd de contacten en toen kreeg ik wel de naam als iemand een smsje stuurde. Hoop dat het je lukt. Anders zou ik toch eens terug gaan naar de winkel vanwaar je hem hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er een minuten- en berichtenteller ergens verstopt in het menu? In de handleiding wordt er niks over gezegd en ik kan hem ook nergens vinden..

Mocht die er niet in zitten, is er dan een (freeware) mogelijkheid om die erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zit er in hoor. ik had hem ook. In je oproepbeheer waar je kan zien naar wie je gebeld hebt en wie je gebeld heeft he. Daar beneden heb je normaal beneden 2 balken. Bij 1 van de 2 balken kan je als je erop drukt kiezen voor te zien hoe lang je gebelt hebt met je gsm en aantal berichten. Bij aantal berichten kan je dat zien. Hoop dat je het gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Ik heb de afgelopen week een aantal tips geplaatst in het samsung jet forum met een aantal tips en een aantal handige games en apps voor de samsung jet. Aangezien dit ook van toepassing is op de samsung star (deze heeft het zelfde besturingssysteem als de jet) zal ik hier even een linkje plaatsen. De berichten staan hier en een stukje lager staan er ook nog wat.

Succes er mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Ik heb sinds twee dagen een klein probleempje met m'n Star; ik kan via 'Massaopslag' niet meer verbinden met m'n computer.

Ik heb een Mac, draai OS X 10.6.2 en maak verbinding gewoon via usb-kabel. Weet iemand waardoor dit komt? Of beter nog, een oplossing?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 18:15
Weet iemand welke firmware versies nederlands ondersteund? De nieuwe firmware's blijken sneller te zijn.

Heb wel een site met firmware's maar weet niet of ik die wel mag posten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

martinzweep schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:12:
Weet iemand welke firmware versies nederlands ondersteund? De nieuwe firmware's blijken sneller te zijn.

Heb wel een site met firmware's maar weet niet of ik die wel mag posten ;).
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=1666.0 hier kun je opzoeken of een taal ondersteund wordt door middel van de codes.

[ Voor 53% gewijzigd door musicer op 18-03-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb al een tijdje mijn samsungstar, heb m al 3 keer terug moeten brengen omdat hij niet meer oplaadde, super irritant dus!
nou was ie gemaakt... is mijn oplader kapot, kan ik dan gewoon een nieuwe oplader eisen? valt wel nog binnen garantie

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:05:
hallo,

ik heb al een tijdje mijn samsungstar, heb m al 3 keer terug moeten brengen omdat hij niet meer oplaadde, super irritant dus!
nou was ie gemaakt... is mijn oplader kapot, kan ik dan gewoon een nieuwe oplader eisen? valt wel nog binnen garantie

groetjes
Je zult even moeten kijken in de garantievoorwaarden nie je bij je mobiel het gekregen. Als daar niets over een oplader of accessoires o.i.d. in staat mag je er volgens mij van uit gaan dat het onder de garantie valt. Tenzij de oplader natuurlijk door een te hoge spanning, verkeerd gebruik enz. kapot is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

weet iemand waar je allerlei app en widgets voor de samsung kan downloaden

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:38:
hallo

weet iemand waar je allerlei app en widgets voor de samsung kan downloaden
Getjar.com ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-07 21:16

redyak

Try and Fail

[b] verkeerde quote gepakt. Het gaat om de vraag van december over het crashen van TK explorer
Heeft iemand hier al een oplossing voor. Ik heb die TKfileeplorer nu op 3 verschillende PC geinstalleerd en 3 verschillde operating systems maar wat ik ook doe, hij blijft maar chrashen bij overzetten.
Ik gebruik USB. Heb ook diverse USB drivers geprobeerd. Ik kan ook geen COM poort kiezen , moet hem handmatig invoeren.
Wel is het zo dat als ik eerst de bijgeleverde CD gebruik ik ook direkt in PC studio mijn Telefoon krijg te zien. Als ik handmatig een een USB driver doe wil hij niet installeren.

[ Voor 28% gewijzigd door redyak op 23-03-2010 12:02 ]

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

weet iemand hoe je gratis kan internetten op je mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoDiBosso
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:53
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:56:
hallo

weet iemand hoe je gratis kan internetten op je mobiel
Meen je dit serieus? Niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Rombo-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 13:31
Ik heb sinds kort ook een samsung star en bovenaan in de icoontjes balk staat een '1' met een rode '.' erachter.
Weet iemand wat hier de betekenis van is, ik kan hier namelijk nergens iets van terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee waar je het over hebt eigenlijk...

ik heb een ander probleempje. ik gebruik exchange sync om met google te syncroniseren (mail en agenda). op zich werkt dat goed, alleen zit er een uur verschil op de agenda. Als ik iets op 12 uur zet op google, komt dat op mijn telefoon op 11 uur te staan en andersom (andere richting weliswaar). Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Wat ik wel bemerkte, is dat bij afspraken die ik een half jaar geleden al in mijn telefoon heb gezet, de tijden niet meer kloppen.

Afspraak van 22 mei om 13:00 is bijvoorbeeld veranderd in 14:00...

Is gekomen sinds de ingang van de zomertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net opgelost. Als je bij je tijd en datumsettings gaat kijken, en je duwt op tijdzonde, krijg je een schermpje met kaartje te zien. Daar is ook een knop met een zonnetje voor zomertijd; Die zorgt ervoor dat de tijd een uur opschuift. Je moet dan nog even je klok weer corrigeren en de uren kloppen weer. Wil je je telefoon dus aan de zomertijd aanpassen, moet je dat dus met de tijdzone functie doen, anders schuift je agenda met een uur op :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 02:50:
Ik heb het net opgelost. Als je bij je tijd en datumsettings gaat kijken, en je duwt op tijdzonde, krijg je een schermpje met kaartje te zien. Daar is ook een knop met een zonnetje voor zomertijd; Die zorgt ervoor dat de tijd een uur opschuift. Je moet dan nog even je klok weer corrigeren en de uren kloppen weer. Wil je je telefoon dus aan de zomertijd aanpassen, moet je dat dus met de tijdzone functie doen, anders schuift je agenda met een uur op :s
Wat dat betreft kun je hem ook her-synchroniseren met je outlook.... ;)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik geen outlook (meer). Ik syncroniseer rechtstreeks met google. Heb het niet meteen gevonden hoe het moest, maar het is dus blijkbaar mogelijk met de exchange sync tool. Zie hier: http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=147951 (de menuutjes zijn lichtelijk anders, maar een beetje tweaker moet hier toch voldoende aan hebben)

Contactpersonen heb ik nog niet geprobeerd, mail en agenda werken vlot. Alleen als je in je agenda een wekelijkse afspraak maakt en er een in de reeks verwijdert, gaat die niet weg op de telefoon. Stel bijvoorbeeld dat je wekelijkse les geschiedenis van de oudheid niet doorgaat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een instelling die op andere Samsung telefoons wel aanwezig was:
Als je een smsje krijgt kon ik op mijn vorige mobiel instellen dat (als ik het niet gelijk opende) de tel na elke 1/5/10 minuten een remindertje gaf, een geluid zeg maar dat je een smsje hebt binnen gekregen.
Volgens mij heeft de Star dat niet of ik heb het nog niet ontdekt.
Weet iemand of dit erop zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de contacten buiten het toestel om de veranderen (namen).

Bijvoorbeeld: Jan Patatj

Moet zijn: Jan Patatjes Sr.

[ Voor 189% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:36:
Ik ben op zoek naar een instelling die op andere Samsung telefoons wel aanwezig was:
Als je een smsje krijgt kon ik op mijn vorige mobiel instellen dat (als ik het niet gelijk opende) de tel na elke 1/5/10 minuten een remindertje gaf, een geluid zeg maar dat je een smsje hebt binnen gekregen.
De mijnne doet dat zonder dat ik dat heb moeten instellen. Heb de wifi variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:36:
Telefoonprofielen bij Instellingen. Op het >> klikken. Bovenin op dat uitklap ding drukken. Nieuwe berichten. En dan herhaling berichtsignaal op Regelmatig zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel...dit zocht ik dus.
vanavond maar ff alle profielen tweaken...niet alles is even logisch ingesteld.

Nu weet ik waarom ik smsjes miste/te laat las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Bij mij herstart de telefoon best wel vaak spontaan. Ook moet ik telkens het standaardgeheugen opnieuw instellen van "telefoon" naar "geheugenkaart. Dit treedt op nadat ik de telefoon aan de computer heb verbonden.

Bestaat er een soort Samsung service point waar ik kosteloos de firmware/software opnieuw kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:17
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:23:
Bij mij herstart de telefoon best wel vaak spontaan. Ook moet ik telkens het standaardgeheugen opnieuw instellen van "telefoon" naar "geheugenkaart. Dit treedt op nadat ik de telefoon aan de computer heb verbonden.

Bestaat er een soort Samsung service point waar ik kosteloos de firmware/software opnieuw kan installeren?
Ja die bestaan, die kun je op de samsung website vinde onder het kopje service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
De Star van mijn vriendin heeft een probleem: De aanknop (rood) werkt niet. Je kan 'm dus niet aanzetten en telefoongesprekken niet ophangen. Het rare is dat als je de oplader er aan hangt, de telefoon vanzelf opstart. Op die manier kan 'ie dus wel aan.

Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Schnoop schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:21:
Ik geloof dat je firmware update gewoon uit kan voeren via de Samsung PC Studio, dan wel de laatse versie.

Hier te downloaden
Is het mogelijk om de firmware up to daten via PC Studio? Topics die volgen schrijven over NPS wat ik alleen kan identificieren als 'Network Policy Server'.

Is het ondertussen al mogelijk geworden in PC studio om te flashen?

[ Voor 7% gewijzigd door evangael op 12-05-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

evangael schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:38:
[...]

Is het mogelijk om de firmware up to daten via PC Studio? Topics die volgen schrijven over NPS wat ik alleen kan identificieren als 'Network Policy Server'.

Is het ondertussen al mogelijk geworden in PC studio om te flashen?
nee, helaas nog niet. ik denk dat ze hier echt alleen updates neerzetten die echt onmisbaar zijn voor veiligheid of stabiliteit van de mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk topic, jammer van de problemen die iedereen heeft maar goed, dat is nu eenmaal zo, kan gebeuren!
Na alles doorgelezen te hebben (niet letterlijk) zag ik mijn probleem niet staan maar dit is het:

Mijn dochter (10) heeft een star en ze zei al dat ze steeds niets kon opslaan en dingen moest weggooien als ze een liedje via BT wilde ontvangen van een vriendin ofzo. Er zit 1gb extra geheugen in. Dus ik denk "dat is vol" kan en ik had nog een 2 gb kaartje dus ik die erin, in de foon geformateerd en hij geeft keurig aan dat er ongeveer 2gb vrij is.
Bij menu, instellingen, geheugen, standaard geheugen heb ik alles op "geheugenkaart" gezet. En bij BT, instellingen, zichtbaarheid van mijn telefoon, heb ik hem op "aan" gezet. Heb een map op de laptop gezet en dat is de uitwisselingsmap, hij maakt connectie en ik heb een liedje kunnen overbrengen, daarna zegt hij dat het geheugen vol is. Hij kiest dus niet voor de lege sc card maar alleen voor het tel. geheugen.
Zit er nog ergens iets dat niet goed staat? De sd card wordt wel gezien dus want het formateren in de telefoon gaat wel probleemloos. Ook een los liedje via BT versturen kan niet vanwege dit probleem, dat is dus zonder de map die ik ervoor heb gemaakt op de laptop.

Hoop dat iemand een oplossing heeft, ik kan overigens wel dingen verzetten naar het geheugen (heb ik met foto's gedaan en die staan nu op de sd card (zonder tussenkomst van een pc dus.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senyo
Ik denk dat je even het 'standaardgeheugen' goed moet zetten. Dit doe je bij Instellingen > Geheugen > Standaardgeheugen > Bluetooth en dan vind je 'Geheugenkaart' aan.
Dan moet het wel lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reactie, ik had dat al gedaan maar hij blijft eerst naar de telefoon schrijven en niet naar het kaartje. Wat ik intussen gedaan heb is de boel verplaatsen via de telefoon zelf.. niet ideaal maar we kunnen de boel wel vullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben van plan om een Samsung star te gaan kopen, hier wil ik gelijk een geheugenstick in doen van 8GB.
Ik heb het volgende stickje hiervoor gevonden:

http://www.redcoon.nl/ind...d/37002/page/6/#detailtop

Ik neem aan dat deze in mijn Samsung Star gaat passen?
En heeft iemand verder ervaring met die site?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:39:
Hallo,

Ik ben van plan om een Samsung star te gaan kopen, hier wil ik gelijk een geheugenstick in doen van 8GB.
Ik heb het volgende stickje hiervoor gevonden:

http://www.redcoon.nl/ind...d/37002/page/6/#detailtop

Ik neem aan dat deze in mijn Samsung Star gaat passen?
En heeft iemand verder ervaring met die site?

Alvast bedankt!
Ja, die past er goed in.. Ook goede ervaringen met redcoon ... +/- 5 keer wat besteld daar en altijd een goede informatievoorziening over de levering en de levering zelf is ook voldoende. 1x een telefoon besteld die niet op voorraad bleek te zijn en kreeg hierover een persoonlijke mail toegestuurd.. prima service dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, bedankt voor je snelle reactie!
Nu had ik nog een vraag bij de star stat dat het een europees model is, betekend dit dan dat je de menutaal niet nederlands kunt instellen?
Linkje naar de telefoon:

http://www.redcoon.nl/ind...Samsung_S5230_Star_black/

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 07:46:
ok, bedankt voor je snelle reactie!
Nu had ik nog een vraag bij de star stat dat het een europees model is, betekend dit dan dat je de menutaal niet nederlands kunt instellen?
Linkje naar de telefoon:

http://www.redcoon.nl/ind...Samsung_S5230_Star_black/

alvast bedankt!
Let op Europees model! Menutaal is niet Nederlands instelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Natuurlijk is dit wel op te lossen door de firmware te flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals bedankt maar zo bekend ben ik niet met telefoon software, is dit erg ingewikkeld?
Wat ik ook nog wilde vragen is of de batterij snel leeg is als je film kijkt?
Iemand ervaring mee?Zo ja, 1 uur, 2 uur ofzo iets?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas aub op met bestellen wanneer je niet zeker weet of hij Nederlandse instellingen heeft.
Firmware flashen is makkelijker gezegd dan gedaan ...
Dus koop dan liever voor een paar euro meer een toestel wat gegarandeerd met Nederlandse taal instellingen verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Laatst online: 19-06 12:49
^^ eens met Scherpmes; heb wel eens een losse telefoon gekocht waarvan de verkoper zei dat 'ie gewoon werkte en ook NL kon. Niet dus.
Nu lijkt dat in eerste instantie niet zo'n big deal een Engelstalig menu is prima te begrijpen. Maar SMS-en is toch een ander verhaal: je hebt dan ook gelijk geen Nederlandse T9 ondersteuning. Dat werkt wel heel vervelend.

Ook nog een vraagje van mezelf: heb deze telefoon nog niet in gebruik, want wacht nog op een stroomkabel die ik besteld heb op Ebay.
Wat ik weten wil is het volgende: ik had ooit een telefoon waarbij je ook kon zoeken op nummer in plaats van naam.
Dat is voor mij een handige functie, want ik heb ook nog een huistelefoon met nummerherkenning. Als ik dan thuis kwam en zag dat er een gemiste oproep was, kon ik op mijn mobiel opzoeken welke naam er bij dat nummer hoorde.(zolang dat nummer in mijn mobiel stond uiteraard).

Ben deze functie daarna nooit meer op een andere telefoon tegengekomen. Heeft de S5230 deze functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik heb de star binnen, ziet er goed uit!
ik heb er een kaartje inzitten van 4GB.
De bedoeling is om op de telefoon een videobestand te zetten van 30 MB.
Maar hij zegt telkens zegtie dat me geheugen vol is, terwijl ik een 4GB kaartje erin heb zitte?
Ik heb dat programma waarmee je dat moet doen al op de pc staan.
Nu is mij vraag, Hoe zet ik bestanden op mij geheugenkaart?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:23
samsung star van mijn zusje ontvangt geen smsjes meer. iemand idee hoe et kan komen?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Laatst online: 19-06 12:49
Ewivis schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:23:
samsung star van mijn zusje ontvangt geen smsjes meer. iemand idee hoe et kan komen?
Zit het geheugen niet gewoon vol?

[ Voor 75% gewijzigd door TimmieN op 17-07-2010 16:00 . Reden: onduidelijkheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Actief geheugen niet ingesteld op geheugenkaart? Kaart verkeerd of niet geformatteerd?

Edit:

Bij het verbinden en het loskoppelen van de meegeleverde kabel, moet ik telkens het actieve geheugen weer opnieuw instellen, is een bugje denk ik.

[ Voor 67% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 17-07-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:23
TimmieN schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 08:49:
[...]

Zit het geheugen niet gewoon vol?
nope, hard reset gedaan en volgens mij werkt ie nu weer ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste